Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

V neobvyklý čas přijíždí do Edenu soupeř, na jehož poslední vítězství na slávistické půdě si vzpomenou jen ti největší pamětníci. Slavia chtěla na tuto příznivou bilanci navázat a vítězstvím se posunout do středu tabulky. To se ji však nepodařilo, v nezajímavém zápase neproměnila několik dobrých šancí a rozešla se se slabým Brnem smírně po stavu 0:0.

Slavia - Zbrojovka 0:0                         

Slavia: Rakovan - Dostál, Škoda, Petrák, Nevés - Gecov, Lička - Prošek (46. Koreš), Kisel (69. Škutka), Nitrianský - Juhar

Bez věčných pacientů Dobrotky s Mičolou, zato s Petrákem na stoperu či Proškem nastoupila Slavia za deštivého počasí a před slabou návštěvou do předposledního domácího zápasu. První zajímavý moment připravil nový stoper Škoda, kdy se krásně uvolnil po lajně a neméně pěkně uvolnil Nitrianského, kterému ale jako by gól v této sezóně nebyl přán - přízemní ranou trefil jen tyč. Slavia byla i nadále mnohem lepší a další šance na sebe nenechala dlouho čekat. Po rohovém kopu hlavičkoval Škoda, bohužel však gólu zabránil na brankové čáře jeden z brněnských. To nemuselo slávistům vadit, kdyby tedy po střele Ličky a teči Proška míč i tak zamířil mezi tři tyče. Trajektorie kulatého nesmyslu však vedla těsně vedle levé tyče, tudíž byl k vidění stále bezbrankový stav. Zápas poté chytil nudný nádech, na hřišti se nedělo nic, co by stálo vyloženě za zmínku. Vzrušení pak přinesla až 35. minuta, Juhar dostal výborný balón za obranu, pokusil se přehodit gólmana Hladkého, ale míč šel hodně vedle. Poslední šanci na změnu skóre měl Kisel z přímého kopu, když kopal z podobného místa jako dával Vácha gól v derby, ale natrefil jen zeď, a tím pádem se šlo do kabin za stavu 0:0.

Druhý poločas začal živelným fotbalem z obou stran, první příležitost si připsal po pěkné akci střídající Koreš, ale pálil nepřesně a nedůrazně. Naději, že druhá půle přinese atraktivní fotbal, kterou přinesla tato šance, však další minuty spolehlivě pohřbily. Hrálo se bez šancí, bez zajímavých momentů, většina akcí Slavie končila Juharovým ofsajdem, většina akcí Brna pak nepřesností a neschopností hráčů. Ačkoliv se v Edenu představoval jeden z nejslabších týmů letošní sezóny, tak se Slavii nedařilo ho nějak výrazněji přehrát, až tedy na úvodních pár minut celého střetnutí. I tak však mohla Slavia jít do vedení, nejprve byl sám před brankářem Juhar, jeho ránu stačil Hladký ještě vyrazit ke Škutkovi, který měl před sebou šanci, kterou by proměnil pravděpodobně i žáček, co měl možnost si zahrát o poločasové přestávce. Škutka však zcela nepochopitelně poslal do prázdné brány z pár metrů tak slabou střelu, až ji stihl ještě brněnský obránce doběhnout a odkopnout pryč. Slavia tak podruhé za sebou uhrála jen bezbrankovou remízu.

Komentáře (188)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

    mart01     před 11 lety 10.11.2013 15:47 |  
    0 0

    Zítra ráno sem hodím záznam ;)

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 14:09 |  
      0 0

      Za přístup a nezájem o fotbal, bych dal hráčům takovou sodu, že by kňourali, aby mohli na hřišti dřít a snažit se! Za to, co předvedli za nezájem, by měly nastat tvrdé dvoufázové tréninky včetně víkendů, žádné volno a osmihodinová denodenní práce do odvolání a přestat se mazlit s primadonama posranejma, Fenin, Škutka, Čonka, Bortel, Čontofalský, celej tenhle ansábl ať táhne kam patří a ostatní dřít a dřít! Jediný, kdo snese měřítko je snad jen Juhar, Néves a Škoda...Dostále, sice běháš, ale všechny auty hážeš soupeřům, je tohle vůbec možné?

  2. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

    edenian     před 11 lety 10.11.2013 16:53 |  
    0 0

    Tak si jedu tramvaji do Edenu a ctu si sestavicku. Koukam na stopery a pozdravuju pana Drzmiska. Snad se brzy rozloucime.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

      spino     před 11 lety 10.11.2013 16:55 |  
      0 0

      :DDD

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 17:05 |  
      0 0

      Ja doufal, ze bude hrat neves na stoperu..:(
      a doufam, ze tohle je Kiselova rozlucka (zlepseni necekam)

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 17:08 |  
        0 0

        ještě doma hrajeme 1 zápas, takže ikdyby Kisel v zimě končil, tak rozlučka dnes nehrozí, ne?

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 17:45 |  
          0 0

          No mě šlo o to, že ho vidět hrát už ani nechci..možná na posledních pár minut..

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 před zápasem

            japhy     před 11 lety 10.11.2013 17:49 |  
            0 0

            On prostě za každou cenu musí dávat geniální přihrávky, tudíž u něj skoro všechno končí. Takže tipuju, že ve druhý půli dá góla, všichni budou happy a karavana pojede dál :)

  3. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

    Nosorozec     před 11 lety 10.11.2013 17:32 |  
    0 0

    Subhuman píše na twitteru, že stadion patří Karlu Pražákovi a že Slavia uvažuje o jeho koupi. Kde bysme ale vzali dostatek peněz na koupi stadionu?

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

      Markus     před 11 lety 10.11.2013 17:54 |  
      0 0

      Úvěrem zajištěným nemovitostí? :)

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

        Markus     před 11 lety 10.11.2013 17:56 |  
        0 0

        Třeba se nakonec přece jen dočkáme vršovické Air Mobile Arena a na ní hrající Air Slavia Prague :)

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

        Nosorozec     před 11 lety 10.11.2013 18:25 |  
        0 0

        navýšením základního kapitálu klubu o pojistku, která by nám byla vyplacená, kdyby stadion schořel :D

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

          Markus     před 11 lety 10.11.2013 18:42 |  
          0 0

          Taky dobrá teorie. Beton by to přežil, ale ty krásné fošny pod střechou a plastové sedačky by asi hořely slušně, no nestraš :)

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

            Nosorozec     před 11 lety 10.11.2013 18:51 |  
            0 0

            Držmíšek se ostříhá a oholí a prodá svoje vousy a vlasy do muzea české kriminality :)

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

      pl3     před 11 lety 10.11.2013 17:54 |  
      0 0

      Prodejem Dostála

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v prvním poločase

      edenian     před 11 lety 10.11.2013 17:56 |  
      0 0

      Tak to je peknej zmetek, protoze tady - v EDENU - zmizela wifina jsem ted zjistil.

  4. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 po prvním poločase

    edenian     před 11 lety 10.11.2013 17:59 |  
    0 0

    Aspon si tady muzu zpivat muchowskou hymnu, pekna, moc pekna, Zuna peknej text, dobry kluci.

  5. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 po prvním poločase

    spino     před 11 lety 10.11.2013 18:35 |  
    0 0

    Ten Škutka, to je neskutečný koště. Proč hraje furt v sálovkách???

  6. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 18:48 |  
    0 0

    My jsme fakt tým na odpis, řeči o tom, že máme tým do horní poloviny tabulky je očividně nesmysl, poněvadž i to Znojmo hraje pohlednější fotbal a to mají papírově mnohem slabší hráče. Takhle nemohoucí tým, to je na hraně logickýho uvažování. Na stoperu záložník a útočník. Výsměch, rezignace, bezmoc.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

      petrjir     před 11 lety 10.11.2013 18:51 |  
      0 0

      Herně se vracíme do Radovského období

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

      Nosorozec     před 11 lety 10.11.2013 18:52 |  
      0 0

      Ten útočník na stoperu je momentálně jeden z naších nejlepších hráčů. Spíš by měla bejt otázka, proč jsme ho na tenhle post nezačali stavět už dávno. :)

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 18:55 |  
        0 0

        To nebyla kritika Škody na stoperu, ale ukázka klubové koncepce.

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

          Nosorozec     před 11 lety 10.11.2013 19:17 |  
          0 0

          Jasan, ale Škoda na stoperu by měl bejt momentálně jeden z naších základních stavebních kamenů.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 19:29 |  
            0 0

            S tim souhlasim, ale v zimně s nim sportovni vedení počítalo jako s útočníkem, kdyby nepřišel Koubek, nastoupil by v útoku pravděpodobně i dneska:D Ale jinak Škoda-Dobrotka je kvalitní stoperská dvojice.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 20:57 |  
            0 0

            Přesně na to jsem se dnes Koubka ptal, zda se počítá se Škodou coby stoperem jako základním kamenem do budoucna. A Koubek odpověděl, že tím kamenem pro něj je už teď.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

              Tomski     před 11 lety 11.11.2013 00:53 |  
              0 0

              Škoda dnes nejlepší na hřišti...udělal mi velkou radost...myslím si, že i v útoku není úplně marný, ale bohužel to není kanonýr (což ukazuje vlastně i na stoperu)

  7. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0 v druhém poločase

    opicemag     před 11 lety 10.11.2013 18:50 |  
    0 0

    Myslím, že pokud v zimě nepřijdou tak nejméně 3-4 KVALITNÍ hráči, máme velký problém.

  8. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 10.11.2013 18:55 |  
    0 0

    Další bodová ztráta, šance jsme měli, ale když nedokážeme dát 100% šanci nemůžeme se divit, že jsme tam, kde jsme. Škoda, Juhar, Nitrianský, Lička a Škutka se dnes činili, co zahodili to se jen tak nevidí. Brno hrálo dobře hlavně v první půli, ale bod si nezasloužilo.

  9. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    spino     před 11 lety 10.11.2013 19:01 |  
    0 0

    Ten Škutka je fakt zoufalec neskutečnej. Zdravim Mirrose, který se téhle nuly furt zastával.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      slaviator     před 11 lety 10.11.2013 19:45 |  
      0 0

      Co jsi dokázal Jan Vocel, že dle něho je Dávid Škutka "nula"?

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        spino     před 11 lety 10.11.2013 19:52 |  
        0 0

        Jo, pardon, spletl jsem se. Je to dvojitá nula! :P

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          slaviator     před 11 lety 10.11.2013 20:02 |  
          0 0

          Aha...

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            edenian     před 11 lety 10.11.2013 20:57 |  
            0 0

            Skutka je obet systemu, ktery se jmenuje bordel slavia.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 20:59 |  
              0 0

              A Vosel je oběť systému, který se jmenuje incestní sex

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                spino     před 11 lety 10.11.2013 21:14 |  
                0 0

                Wulfstan nás opět zasáhl svou blbostí a hulvátstvím.

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 21:19 |  
                  0 0

                  najdi už si děvče... ale ne svou sestru, jak to udělal tvůj stvořitel

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    spino     před 11 lety 10.11.2013 22:16 |  
                    0 0

                    Vy byste si konečně měl najít smysl života. Celodenní válení se na gauči, chlastání a pokuřování vám moc dobře evidentně nedělá.

                    Vyražte na nejbližší demonstraci. Udělá se vím líp.

  10. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    jarodo57     před 11 lety 10.11.2013 19:02 |  
    0 0

    Já jen několik poznatků a tím i vysvětlení proč jsme tam kde jsme. Dostál jen v prvním poločase 3x aut -3x na Brňáka. Juhar snad 10x v ofsajdu.Neves za celý zápas snad 3 přesné přihrávky. Gecov co zákrok to faul. Kisel u všeho co by mohlo rozhodnout(trestňáky,rohy) ani jedna šance.Škutka do prázdné brány není schopen dát gól. Takže co bychom pánové chtěli?Chudák Koubek.Ale svým způsobem dnešní taktikou(prásk na Juhara) to zapřičinil on i tím ,že zatím nenašel odvahu říct Kiselovi,že už tam nepatří..Kraje byly absolutně zbytečné.Prosím ,prosím ať už ten podzim skončí a hlavně s ním pán Kisel Karol.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      jarodo57     před 11 lety 10.11.2013 19:07 |  
      0 0

      Ještě jsem chtěl k tomu Kiselovi dodat ,aby si vzal s sebou tu svoji zatatranskou squadru

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      LordEdmund     před 11 lety 10.11.2013 19:13 |  
      0 0

      Souhlasím, že dnes za to může i Koubek.Taktika vše na Juhara mohla fungovat se soupeři, kteří tlačili a byli aktivní a tím se vytvářel pro Juhara prostor. Proti Brnu bylo jasné, že to bude zákopová válka.Hráli jsme zbytečně opatrně. Za celý zápas jen jedna stoprocentní šance Škutky a tyč.To je málo na výhru a remízu s Brnem beru jako prohru.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 20:59 |  
        0 0

        Taktika to naopak byla dobrá, Brno hrálo s hodně vytaženou obranou a vyloženě to volalo po hře na rychlostního útočníka. Měli jsme jen jednu stoprocentní šanci Škutky? To se pak těžko můžeme bavit o nějaké realitě, když nebereš jako šanci, že Juhar byl dvakrát sám před brankářem a že Škodovu hlavičku vykopávali Brňáci z brankové čáry. O Ličkově dorážce pak ani nemluvě. Trochu soudnosti.

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          dArtagnan     před 11 lety 10.11.2013 21:14 |  
          0 0

          Souhlasím, bohužel náš rychlostní útočník vyloženě sabotoval snahu ostatních neustálým ofsajdovým postavením. Ti, kteří si vážně myslí, že tenhle tým může rozebírat obrany nátlakovou hrou, by s prominutím měl z té višně spadnout zatraceně rychle. Ti kluci zakopávají o balon jak v divizi, čest výjimkám, tj čest Mariovi :-)
          Jen Alanore podotýkám, že dorážel Škutka(a vážně nás na tribuně dorazil spolehlivě).

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 21:16 |  
            0 0

            Škutkovu šanci označil za jedinou už pisatel původního příspěvku. Dorážkou Ličky jsem myslel tu po Škodově hlavičce po rohu, která letěla skutečně jen o centimetry vedle tyče.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              dArtagnan     před 11 lety 10.11.2013 21:20 |  
              0 0

              Aha, moje chyba.

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 21:31 |  
                0 0

                Já jsem se možná nejednoznačně vyjádřil. Samozřejmě to Škutkovo neskutečný zakončení mám před očima ještě nyní. ;)

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          jarodo57     před 11 lety 11.11.2013 10:59 |  
          0 0

          Já jsem Alanore nenapsal ,že zvolil vyloženě špatnou taktiku .To,že chtěl využít rychlosti Juhara bylo dobře myšleno,ale měl by mu dodat taky to,že existuje taky pravidlo o ofsajdu a to si musí on pohlídat.Ale především jsem myslel to , že nenašel odvahu postavit místo Kisela někoho jiného,který by v dnešní formě a psychické pohodě Kisela byl určitě přínosnější pro tým.Nebál bych se na místo něho tam dát třeba Koreše a to ať se mi tady směje kdo chce jak chce.Jestli jsi si všiml ,tak teprve odchodem Kisela (neříkám,že to bylo jen a jen tím) se nám dařilo Brno zatlačit a začali jsme hrát méně stereotypně.Je to samozřejmě můj názor a nikomu ho nevnucuju.

  11. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    1rytir     před 11 lety 10.11.2013 19:36 |  
    0 0

    Dnes jsem chtěl dost vážně v Edenu volat Koubek ven!!! Myslím to vážně. Trenér, který nevidí, že naordinovaná taktika nevychází a nedokázže na to nijak reagovat je k ničemu. Co je nám platná čtvrtá nula po sobě, když povědomí o tom, jak hrát nátlakový fotbal pan trenér nemá? To, co dnes naordinoval je hra na brejky a hřišti silného soupeře, ne hra doma proti týmu, který zatím venku snad ani nebodoval. Juhár snad patnáctkrát v ofsajdu, Kisel mu zdárně sekunduje, nikdo neumí přesně přihrát a zahozená tutovka Škutky byla již jen "třešnička na dortu". Máme jasně našlápnuto na sestup a kdo tvrdí opak, pak fotbalu nerozumí. Náš výkon má po Plzni sestupovou tendenci a jediného, koho bych snad dnes aspoň trochu pochválil byl Škoda na stoperu. Jinak zoufalý trenér a zoufalí plejeři.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      spino     před 11 lety 10.11.2013 19:40 |  
      0 0

      Navrhuji udělat oblíbenou rotaci Koubek - Petrouš. Ale až na jaře, tam to Petroušovi jde.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        1rytir     před 11 lety 10.11.2013 19:42 |  
        0 0

        :-)) Je tu ještě KJVCD

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Betynka58     před 11 lety 10.11.2013 19:58 |  
      0 0

      Já sice fotbalu opravdu asi moc nerozumím, ale pořád si nedovedu připustit možnost sestupu. Naším štěstím je, že na sesrup aspiruje polovina prvoligových mužstev, to jest čtyřikrát větší počet, než kolik jich nakonec opravdu sestoupí. Ale souhlasím s tím, že naše produktivita je absolutně katastrofální a že do konce podzimu to lepší nebude. Jen se musíme modlit, abychom nepřezimovali na sestupové příčce, protože to by potom to zimní období bylo psychicky dost náročné. Já osobně moc nevěřím tomu, že léčba Koubkem je to pravé ořechové. Je pravda, že výrazně zkvalitnil obrannou činnost, ovšem k čemu to je, když za 6 zápasů stihli hráči dát pouhé tři góly, tj. průměr 0,5 gólu na zápas? Mám takový dojem, že pod Petroušem by ty výsledky horší nebyly (i když je jasné, že po té Bolce to musel zabalit). Uvidíme, jak se povede ve zbývajících dvou podzimních kolech, ale pakliže ani jednou Slavia nevyhraje (což se dá předpokládat), tak bych se ani nedivil, kdyby v zimní přestávce nastoupil KJ, jak tady někdo avízoval. Za sebe rovnou říkám, že bych nebyl vůbec proti.

  12. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    slaviator     před 11 lety 10.11.2013 19:42 |  
    0 0

    To co se dělo na hřišti, prosím, řekněte mi někdo že to byla parodie a že skutečný zápas se hraje zítra?!

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      spino     před 11 lety 10.11.2013 19:43 |  
      0 0

      A co na to náš Míra Držpíčus?

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 19:53 |  
        0 0

        Jestli je něco horšího než stav naší milované Slavie tak to, že už nemůžu do žádné SKS diskuse aby jsi tam nezvracel ty. Táhni už do prdele.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      1rytir     před 11 lety 10.11.2013 19:48 |  
      0 0

      Máš pravdu, byla to parodie a za blbce jsme byli my diváci, co se v zimě a vytrvalém dešti táhli do Edenu. Je mi z toho fakt na blití! Tohle dokáží slávističtí tzv. prvoligoví fotbalisti.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        slaviator     před 11 lety 10.11.2013 19:53 |  
        0 0

        Nechápu majitele, že nařídil nečepovat alkoholické pivo. Tohle se fakt dneska dalo jen s vypětím všech vnitřních sil...

  13. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    klimi     před 11 lety 10.11.2013 19:46 |  
    0 0

    Jen krátký komentář...:

    Neděle, 17:00, kde jste byli lidi? Zas někdy brečte nad pátkem nebo pondělkem...
    V čem byl Prošek horší než Nitrianský, že musel střídat?

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 19:48 |  
      0 0

      Já byl v Edenu.

      Na druhou otázku neumím odpovědět :)

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        spino     před 11 lety 10.11.2013 19:50 |  
        0 0

        Nevím, v čem byl Prošek horší, ale vím, proč je Nitrák špatný. Psal jsem to nedávno na superslavii... :D

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 20:11 |  
          0 0

          A ty to ještě připomínáš a přijde ti to vtipný? ty jsi fakt debil...

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          Barra     před 11 lety 10.11.2013 20:33 |  
          0 0

          Jsi jediný který má dojem, že jsi vtipný se tvými přihlouplými kravinami. Chováš se jako ubohý sexuálně zamindrákovaný a obsedantní úchyl.

          Milanu Nitrianskému je stále ještě jen 22 let, stejně jako tobě. Milan se ale chová jako dospělý chlap, oproti tobě, který jasně ještě nepřekročil svojí pubertu.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            spino     před 11 lety 10.11.2013 21:10 |  
            0 0

            Milan se chová jako dospělý chlap? :DDD

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              dArtagnan     před 11 lety 10.11.2013 21:19 |  
              0 0

              Oproti tobě.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              Barra     před 11 lety 10.11.2013 21:21 |  
              0 0

              Ano, Honzíčku, což se bohužel o tobě nedá říct. Že Nitrianskýmu se fotbalově momentálně nedaří nemá nic společného s jeho dospělosti, to ale ty těžko pochopíš. Naopak stačí si přečíst tvé příspěvky aby bylo jasné že jsi jen zamindrákovaný ubožák. Místo pohodlného životu studenta by ti neuškodilo, kdybys pár měsíců makal v někde v továrně u běžícího pásu. Myšlení na blbosti by tě rychle přešlo.

              Jsi ostuda tohoto webu.

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                spino     před 11 lety 10.11.2013 21:30 |  
                0 0

                Já makám u securitky. Takže práce mám habaděj. A pohodlný život určitě v tuto chvíli nemám. Řekl bych tak už půl roku. Vy děláte to archivnictví, či co, tak byste měl vědět, že pokud budu v budoucnu dělat svou profesi, moc pohodlí si neužiju.

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 21:47 |  
                  0 0

                  Tam vždycky brali hlavně myslitele až filosofy..

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  Barra     před 11 lety 10.11.2013 21:48 |  
                  0 0

                  U ´securitky´?! Jak se říká u nás, i když dáš opici čepku a pendrek, stále to zůstane jen opice. Jinak ne, v archivnictví nedělám, nevím jak jsi na to přišel. A konec konců mi ta poslední věta není vůbec jasná: kterou profesi bys měl v budoucnu dělat, při které si moc pohodlí neužiješ? Snad s tím nechceš říct, že se chceš stát profesionálním politikem? V tom případě, Pane Bože, měj slitování, a nauč Čechy správně kroužkovat.

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    slaviator     před 11 lety 10.11.2013 21:56 |  
                    0 0

                    "I když dáš opici čepku a pendrek, stále to zůstane jen opic" se u nás říká "Vůl zůstane volem i kdyby na housle hrál".

                    Obojí je dobré :D

                    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                      Barra     před 11 lety 10.11.2013 22:03 |  
                      0 0

                      S tím volem a houslemi jsem se zase něco přiučil :-)

                      Jinak místo ´čepky´ jsem asi měl správně napsat ´čepici´, tedy to, co mají policajti na hlavě.

                      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                        dArtagnan     před 11 lety 10.11.2013 22:14 |  
                        0 0

                        Kdyžtak zdrobnělina od čepice je čapka. Každopádně jsi zbytečně sebekritický, já se před chvílí musel stydět, že mě tady cizinec učí česká slova(musel jsem googlovat, co znamená výstižné označení obsedantní). Takže klobouk dolů.

                        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                          Barra     před 11 lety 10.11.2013 22:48 |  
                          0 0

                          Já jsem právě pochyboval, jestli čapka se nepoužívá jen pro děti, a začal tedy také na googlu ověřovat jak se díly uniformy policie vlastně jmenují.

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    spino     před 11 lety 10.11.2013 22:12 |  
                    0 0

                    Vy evidentně rozumíte politice jako koza petrželi.

                    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                      Barra     před 11 lety 10.11.2013 22:44 |  
                      0 0

                      Nikdy bych samozřejmě neměl takovou pretenci, abych tvrdil že police rozumím tak dobře jako student druhého (?) ročníku politologie.

                      Vzhledem k tomu, že jsem o nějakou generaci starší než ty a žiju v zemi, kde máme Vlámský a Walónský parlament, stejně jak parlament německé menšiny a parlament Bruselského hlavního distriktu, federální parlament, senátní volby, provinciální volby, volby do distriktů, obecní volby, volby do Evropského parlamentu a určitě jsem ještě něco zapomněl, tak ano, zájem o politiku mám. Ne jenom že jsou v Belgii volby povinné a tedy jsem se odhadem nějakých 20 voleb zúčastnil, ale také jsem měl to ´štěstí´ že jsem téměř vždy byl povolán jako předsedající volební místnosti, nebo, a to je daleko horší, při spočítání hlasů, což běžně trvá do noci.

                      A určitě máš pravdu, politika není ´lehký job´, tam se musí makat, a bohužel ó za tak malé peníze. Zajímavé, že je tolik politiků – altruistů, kteří přesto jsou ochotní se obětovat.
                      Ale teď zvonec, a pohádky je konec.

                      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                        spino     před 11 lety 10.11.2013 23:08 |  
                        0 0

                        Tak to byste mě mohl někdy doučovat. Až budu před testem potřebovat osvětlit systém Belgie, tak se ozvu. Předem děkuji.

                        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                          Barra     před 11 lety 10.11.2013 23:32 |  
                          0 0

                          Záleží ale na tom, jak se tady budeš chovat , budeš si to muset zasloužit :-)

                          Jinak jsem pochopil, že v ČR by chtěli převzít belgický systém rozdělování křesel D´Hondt - vymyslel ho Belgičan Victor D´Hondt.

                          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                            spino     před 11 lety 10.11.2013 23:35 |  
                            0 0

                            Když někdy zavítáte na hokej, tak můžem o politologii krátce hodit řeč. Na fotbal už dlouho nezavítám.

                            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                              Barra     před 11 lety 11.11.2013 07:54 |  
                              0 0

                              Vážně nehrozí, že bych šel na hokej. Nic mi to neříká.

                              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                spino     před 11 lety 11.11.2013 09:54 |  
                                0 0

                                To je chyba, je to náš národní sport a hraje v něm skutečná Slavia. Ne tenhle spolek nekopů a lemplů. V hokeji by hráči typu Fenin, Gecov, Nitrianský, Škutka a Čonka nevydrželi ani měsíc.

                                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                  Barra     před 11 lety 11.11.2013 11:14 |  
                                  0 0

                                  A právě to mi na tobě šíleně vadí – takové povrchové hodnocení, bez znalosti faktů. Například Dávid Škutka. Máš vůbec ponětí, kolik šanci u nás dostává? A jak je využívá? Že minul včera jeho slabou levou nohou, nebudu Škutkovi vůbec brát za zlé. Vždyť poslední týdny se na hřiště dostává jen na nějakých 25 min průměrně. Chybí mu jasně herní pohodlí a zápasový rytmus, který sebelepší trénink nikdy nenahradí.

                                  Dávid Škutka dostal tuto sezónu šanci hrát více než 60 minut jen 7 x. Tři krát v poháru (Chomutov, 1.HFK Olomouc, Varnsdorf), 4 x v lize (Jihlava,Jablonec, Boleslav, Sparta). Během 519 min co byl na hřišti dál 6 (šest) branek. Kdo umí lépe u Slavie? Dal šest branek v období 28.8 – 22.9, tedy během 25 dnů. A pak dostal jen šanci proti Spartě (28.9) – a následně už nebylo místo pro Škutku. Už by jenl 8 x poslán na hřiště na nějakých 25 až 35 min, jednou na 4 min.

                                  Koubka mám rád, ale vadí mi když se prezentuje, že Slavia neumí dávat góly. Beru že když se hraje na obranně a na counter, dostane Juhar přednost. Včera ale měl podle mě proti uzavřené obraně Brna Škutka hrát minimálně celý druhý poločas.

                                  Co se týká Gecova (druhý nejlepší hráč zpětného kola minulé sezóny), Nitrianského a Čonky – úmyslně určitě nesabotují. V minulosti dokázali že mají na více, než teď předvádějí. A jestli zůstanou během zimy ve Slavii, očekávám po 3 měsíční přestávce od nich, že se opět dostanou do formy. U nich jde hlavně o psychiku, ne že by zapomněli, jak se hraje.

                                  A tebe bych moc prosil, aby sis výrazy jako nekapa a lempl nechal pro sebe a předem trochu přemýšlel a ne jen povrchově hodnotil. Kritizovat umí každý, něco sám dokázat je jiná věc.

                                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                    spino     před 11 lety 11.11.2013 12:43 |  
                                    0 0

                                    Jenže ta kritika je bohužel založená na pádných argumentech. Nejsem slepý, ani hluchý, abych nevěděl, že několik hráčů A týmu má problémy s alkoholem. A pokud to není alkohol, jsou to jiné problémy, které jsou prostě v charakterech těch hráčů (Nitrianskýho už jsem řešil, Čonka zase pro změnu prý úmyslně hraje špatně, aby si vydupal přestup atd.). V těch hráčích kromě našich odchovanců (i když Koreš prý taky chlastá), Nevese a Kisela (který je však nyní už hodně zlomen a hraje víceméně z donucení) není vůle obětovat se pro Slavii. Když se podívám na hokej, tak tam přijde hráč a za rok buď skončí, nebo začne nechávat na ledě za Slavii všechno. Je to o přístupu. Když hokejisti hráli play-out, tak sice hra byla taky mizerná se spoustou chyb, ale dřeli!!!

                                    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                      Barra     před 11 lety 11.11.2013 13:14 |  
                                      0 0

                                      A opět jen takové holé fráze, na argumenty ohledně Škutky který je podle tebe také ´lempl´ ani neumíš reagovat. A když ti nevyjde ten alkohol, tak pro jistotu tam hodíš (a teď se nezlob, vůbec nic jsi neřešil, jen stále opakuješ své idiotské a dětinské) kecy o Nitrianskýmu, atd.

                                      To je stejné, jako kdybych já tady tvrdil že jsi konstantně buď high nebo pod vlivem alkoholu, protože chrlíš jednu kravinu za druhou. Škoda času s tebou komunikovat, jdi raději diskutovat na superslavii. Vlastně, jestli se nepletu, redakce tam minulý týden web uzavřela. Že by to bylo kvůli příspěvkům jako od tebe?

                                      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                        spino     před 11 lety 11.11.2013 14:23 |  
                                        0 0

                                        To se opravdu pleteš. Důvod, proč byl web superslavia uzavřen je napsán na hlavní stránce:

                                        "Poprvé od založení webu v roce 2002 se uchylujeme k takovému kroku!

                                        Redakce až do odvolání uzavírá web superslavia.com. To, co předvádějí někteří hráči, dosáhlo vrcholu a my nechceme skončit jako Brno nebo Baník.

                                        Držmíšek musí být odvolán, hráči, kteří nešlapou na 100% musí odejít.

                                        Pokud exministr Řebíček nedokáže pro Slavii sehnat dostatek peněz, ať ji prodá nebo pošle do konkurzu, začneme se na ni skládat my - fanoušci.

                                        Jak to vypadá, jsme jediní, komu ještě o Slavii jde, ostatní se do ní přišli jen přiživit.

                                        My chceme Slavii!"

                                        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                          Barra     před 11 lety 11.11.2013 15:30 |  
                                          0 0

                                          A zase: holé, blbé, nic neříkající a hlavně nic neřešící fráze. Proč si o sobě myslíte, že jste jediní, komu o Slavii jde? Budete se tedy na Slavii skládat? Jsem velmi zvědavý, jak se dostanete na částku 300 tis Kč, kterou stojí provoz Slavie jednoho jediného dne. A druhý den opět 300 tis, za jeden týden 2,1 mil Kč, měsíčně 9 mil Kč. Žiješ i v nereálném světě.

                                          Já bych naopak řekl, že co předvádějí někteří fandové, viz tebe s tím 55 letým mladíkem který se chce obětovat pro dobro Nitrianského, dosáhlo vrcholu. Vy si říkáte fandové???

                                          Pochybuji, že by jakýkoliv hráč o vás stál.

                                          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                            spino     před 11 lety 11.11.2013 18:13 |  
                                            0 0

                                            Prosím vás, přečtěte si pozorně co jsem napsal nebo si alespoň zjistěte fakta. Tyhle věty jsem nepsal já, ale správce superslavia.com!!!

                                            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                              Barra     před 11 lety 11.11.2013 19:32 |  
                                              0 0

                                              Ale no tak Spino, argumenty uvedené správcem superslavia.com se ztotožňují s těmi, které ty tady stále opakovaně používáš, ať se to týká Miroslava Držmíška, Aleše Řebíčka, nebo hráčů. Nebo budeš snad i tohle popírat?

                                              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                                spino     před 11 lety 11.11.2013 19:45 |  
                                                0 0

                                                Samozřejmě, že ne. Jen je to trošku necitlivě napsané. Hlavně v té pasáži o prodeji/konkurzu Slavie.

                          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                            slaviator     před 11 lety 11.11.2013 00:47 |  
                            0 0

                            d'Hondt je u nás užíván, ale je v modifikované podobě zvýhodňující větší strany...

                            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                              Barra     před 11 lety 11.11.2013 07:53 |  
                              0 0

                              Je přece právě esence systému D´Hondt, že při rozdělení zbývajících křesel mají velké strany výhodu. The winner takes it all, the loser standing small...

                              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                slaviator     před 11 lety 11.11.2013 12:41 |  
                                0 0

                                Ano, ale u nás je ten d'Hondt ještě více posílen ve prospěch velkých stran.

                                Pokud se nepletu, tak v Belgii a jinde v další většině ze 23 států, kteří d'Hondta v Evropě používají, tak první dělitel je 1. V ČR je modifikovaná verze (vyrovnávací klauzule, Koudelkova metoda dle tvůrce ústavního právníka Zdeňka Koudelky (ČSSD), upravený d'Hondt - užívají se všechny termíny) kde první dělitel je místo 1,00 1,42

                                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                  Barra     před 11 lety 11.11.2013 13:24 |  
                                  0 0

                                  Máš pravdu. První dělitel je 1, pak 2, 3, 4, 5 atd., tak dlouho jak je zapotřebí.

                                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                                    slaviator     před 11 lety 11.11.2013 13:39 |  
                                    0 0

                                    A u nás je právě modifikace, že je 1,42, potom 2, 3, 4... Takže to posiluje velké strany ještě více než klasický d'Hondt

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      1rytir     před 11 lety 10.11.2013 19:50 |  
      0 0

      V Edenu jsem byl a Prošek netrefil tyč :-))

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Falk     před 11 lety 10.11.2013 20:01 |  
        0 0

        Ahoj pánové,ta naše krize je hlubší , než si myslíme, dnes jsme ani neporazili špatně hrající. Brno,Juhar pořad v ofsajdu,Nitriansky co knam přišel ještě nezahrál ,Koreš se snažil.ale nikdy nic nepredvede,záloha to je fotbalová a myšlenková ubohost,už střídá mě jenom dva hráče,Bazala ani nezkusi,remíza je pro nás málo,copak to nikdo nevidí,jsem smutný z těch nekopu a z podelanyho trenéra,vždyť ti co hraji nás dovedou k sestupu,všude tam začleňují 2 -3 mladý,a ve Slavií nic,ať se jdou bodnout

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Falk     před 11 lety 10.11.2013 20:02 |  
        0 0

        Ahoj pánové,ta naše krize je hlubší , než si myslíme, dnes jsme ani neporazili špatně hrající. Brno,Juhar pořad v ofsajdu,Nitriansky co knam přišel ještě nezahrál ,Koreš se snažil.ale nikdy nic nepredvede,záloha to je fotbalová a myšlenková ubohost,už střídá mě jenom dva hráče,Bazala ani nezkusi,remíza je pro nás málo,copak to nikdo nevidí,jsem smutný z těch nekopu a z podelanyho trenéra,vždyť ti co hraji nás dovedou k sestupu,všude tam začleňují 2 -3 mladý,a ve Slavií nic,ať se jdou bodnout

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      slaviator     před 11 lety 10.11.2013 19:55 |  
      0 0

      Já byl v Edenu, i když mám chřipku. Prošek byl horší než Nitrianský asi jen dle Koubka, protože Nitrianský je podle mě s Gecovem v současnosti nejhorší hráč na hřišti... A to říkám s plným vědomím Dostála či Juhara...

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 21:02 |  
        0 0

        Nitrianský je dlouhodobě strašný. Na druhou stranu dneska nic nepředvedl ani Prošek.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      ortevor     před 11 lety 10.11.2013 20:14 |  
      0 0

      souhlasim s tebou, nitriansky byl jeste vyrazne horsi nez prosek...asi bych byval stridal oba, ale ze nitrak prezil cely zapas je neskutecny...

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        pes (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 21:12 |  
        0 0

        Dobry den, nemit permanentku, tak bych tam snad ani priste nesel. Zacne to tim, ze nedostanete pivo, nabidnou vam nealko svarak, venku je hnusne a na travnik vybehne sestava pro DOMACI zapas, ze by clovek blil. Kdy chceme hrat na 2 utocniky a kdy konecne nebudou v zakladu Gecov (bez faulu neumi vubec hrat), Kisel u ktereho vsechny akce konci a Nitriansky, ktery cely zivot hraje vpravo vzadu, tak ho dame doleva dopredu. Kdyz muzeme vystridat 3 hrace, ale asi vsichni hrali super, tak proc zkouset treba Bazala nebo preskupit muzstvo. Navrhuji zasadni reseni: vzit Jarolima, stashnout Tusjaka, Mikulu nektere dalsi vymenit za par dobrych poradatelu a najit par Africanu a zkusit proboha zase hrat hru zvanou fotbal. Myslim, ze my fanousci bychom si to po tech letech zaslouzili.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 20:52 |  
      0 0

      na turnaji s mladejma fotbalistama

  14. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    ortevor     před 11 lety 10.11.2013 20:24 |  
    0 0

    hroznej fotbal, nechapu co Koubek naordinoval za taktiku, a hlavne - kdyz videl, ze to absolutne nefunguje, ze neudelal nejake zmeny...
    Skutka mel hrat od zacatku, Juhar za cely zapas snad 15-20 krat v ofsajdu - to si to i hrac s IQ tykve jako on nedokaze alespon jednou pohlidat ?

    nejhorsi Kisel, tomu by mel nekdo vysvetlit, ze fakt uz na hristi jeho misto neni, ten vsechno odevzdal, nekolikrat nebezpecne ztratil mic a porad fauloval...
    Neves nevim proc skoro vsechno nakopaval naslepo nazdarbuh dopredu, tyhle nakopy, to je vazne hruza...pristi zapas bych zvazil Conku
    a Nitriansky, to je klasika poslednich zapasu, nalevo jak to ma pres nohu je absolutne marny...rozhodne byl horsi jak Prosek na druhe strane, i kdyz ten taky nebyl videt vubec...

    relativne slusny byl Gecov - oproti minulym zapasum se mne dneska libil, snazil se i Licka, sice taky kazil, ale oproti kolegum v zaloze je o tridu nekde jinde
    a pak Skoda na stoperu, na nem by se melo stavet, odehral to jako vzdycky predtim s prehledem, jednou krasne pres pul hriste potahl mic..aby ho pak poslal pres cely hriste do autu - typicky pro dnesni utkani..

    a k te Skutkove sanci - vzhledem k tomu, jak pri tom prevzeti mice balancoval a klouzal, bych opet par % toho ze to nepromenil pocital na vrub tem jeho salovkam, nebo v cem to hraje...vazne by mne zajimalo, v cem hraje, a jestli by mu nekdo mohl domluvit, protoze uz nas to jeho klouzani a spatny obuti stalo par golu....

  15. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    Sartorius     před 11 lety 10.11.2013 20:28 |  
    0 0

    Proboha, co všichni blbnete? To máte tak krátkou paměť? To si nepamatujete na ten zmar a totální rozklad pod Petroušem, kdy nikdo nevěděl, co má hrát? Ty příděly od Teplic ńebo Boule?
    Není to tak dávno, co tady byl Koubek vynášen do nebes za zápas v Plzni... A teď už se pomalu ozývají hlasy Koubek ven... To si fakt myslíte, že se dá tahle parta zoufalců proměnit přes noc na šlapající mančaft?

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Barra     před 11 lety 10.11.2013 20:52 |  
      0 0

      Souhlas, Sartoriusi. Je tomu jen 3 týdny, co se tu chrlily superlativy po remíze v Plzni…

      Jinak jsme neprohráli 5 zápasů za sebou, získali v lize 6 bodů ze 4 posledních ligových zápasů, postoupili v poháru. Kdyby v dorážce nemusel Dávid Škutka použít svojí slabší levou nohu, tak by to trefit s větší razancí a měli bychom o 2 body více. Nejsem spokojený, stejně jako asi nikdo, ale jde o to, do zimní přestávky nasbírat ještě potřebné body. Naštěstí jsou kluby v druhé půlce tabulky celkem vyrovnané, nic není ztraceno. Získat z následujících dvou zápasů (ven – Slovácko, doma – Liberec) 5 bodů, a budeme mít stejný počet jako minulou sezónu na konci podzimní části.

      Zkouška z toho, co Koubek umí udělat s mužstvem, se bude skládat od 22 února, po zimní přestávce.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 21:24 |  
        0 0

        5 bodů ze dvou zápasů by nedokázal uhrát ani Bayern Mnichov. :-)

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          Barra     před 11 lety 10.11.2013 21:40 |  
          0 0

          A já vůl si lámal hlavu, co za směšného jsem napsal, než mi to došlo… Máš samozřejmě pravdu Citrusi, bude to tedy muset být plných 6 bodů. Na Slovácku to nebude lehké, ale nemyslím si že budou betonovat, a to nám lépe vyhovuje. A jinak hrajeme proti Liberci v neděli 1.12, kde Liberec ještě ve čtvrtek 28.11 musí nastoupit v evropské lize proti Freiburgu. Liberec ztrácí běžně body v Gambrinuslize po té, co hráli evropsky. Snad nám štěstí bude trochu přát.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 21:00 |  
      0 0

      Ano, je tu spoustu blábolů. Koubek se zatím jednoznačně jeví jako muž na svém místě.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        edenian     před 11 lety 10.11.2013 21:22 |  
        0 0

        Ted jsem se docetl ze se zranili Micola a Fenin. To uz je tragikomedie.

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          edenian     před 11 lety 10.11.2013 21:28 |  
          0 0

          Jo a Fenin pri rozcvicce. Memam slov.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 21:30 |  
            0 0

            Jojo, Fenin nevydrží být dva týdny zdravý. U něj bych se ale ani nedivil, kdyby se mu za Admiru prostě hrát nechtělo.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              spino     před 11 lety 10.11.2013 21:31 |  
              0 0

              Správný postřeh. Samozřejmě je naprosto zdravý, jen se mu prostě nechce. Protože ví, že 150 tis. stejně dostane.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              bongor     před 11 lety 10.11.2013 23:25 |  
              0 0

              Určitě se mu nechce.Proč taky,plat mu běží-a ne malej a on se nemusí honit za míčem a v klidu si může zažívat večeři z předchozí noci

  16. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 20:34 |  
    0 0

    Je to špatný, je to špatný.
    Příští zápas na Slovácku bude hodně těžký, počítám s remízou, v lepším případě.
    Celý druhý poločas hrajeme do plných a to my neumíme. Brno jen odkopává, hraje beton. Přijeli si pro bod.
    Potřebujeme střelce. Juhar dnes byl asi 8x v offsidu. Škutka není špatný, ale góly nedává.
    Nejlepší dnes Škoda.
    Špatný Kisel.

  17. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    mart01     před 11 lety 10.11.2013 20:51 |  
    0 0

    Stejná písnička. Když se nedaří, tak slávistická veřejnost hned vidí chybu u trenéra. Smutné je to, že se nenadávalo na Petrouše, který je viníkem současné situace a ať mi nikdo neříká, že ne. Debakl 0:7, debakl 0:4, každý se nám smál - to už jste zapomněli?! Nebýt Petrouše, který nedokázal hráčům říci, jak hrát, nebyli bychom v takové situaci. Abych zhodnotil zápas, nejlepší asi Škoda a zbytek (stejně jako minulé utkání) nemá cenu hodnotit. Nutno říci, že jsme také měli kopec smůli (šance Škody a tyč Nitrianského). K tomu Škutkovi snad ani nemá cenu nic psát, když jsem to viděl, jak špatně to řešil, měl jsem 10 minut černo před očima. Musíme vyhrát na Slovácku, nedá se svítit. Já věřím, že jsme schopní, tam 3 body urvat!

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      1rytir     před 11 lety 10.11.2013 21:35 |  
      0 0

      Vadí mi, že hodně zdejších diskutérů si není ochotno přiznat, že zatímco defenzivu trenér zvládl a hráče hrát naučil, o ofenzivě toho asi hodně neví. Když celý poločas vidí, že čtyři hráči čekají na hraně ofsajdu (Juhár a občas i Kisel za tou hranou) v jedné lajně na přihrávku za obranu a ono to nefunguje, tak má okamžitě zareagovat, hrát po stranách, kombinovat po zemi, zrušit tu lajnu...A nezapomínejte na to, že už po Bohemce pan trenér tvrdil, že musí zapracovat na ofenzivě a výsledek? On dnes řekne, že to vlastně nebylo špatné, jen ten střelec nám chybí. Asi si dělá srandu...

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 21:36 |  
        0 0

        Taktika fungovala dobře, jak jsem psal, tak Brno mělo velice vytaženou obranu. To, že je Juhar tele a že si nedokáže pohlídat ofsajd, není problém taktiky.

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          pes (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 21:41 |  
          0 0

          Delas si srandu? Hral jsi nekdy fotbal? Spravna taktika?

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 22:04 |  
            0 0

            Při podobném vedení diskuse můžeme rovnou pokračovat pokyny sedni, lehni a aport, ne?

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              spino     před 11 lety 10.11.2013 22:14 |  
              0 0

              Někteří holt diskutovat neumí a nikdy nebudou. :(((

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                slaviator     před 11 lety 10.11.2013 22:32 |  
                0 0

                Takovou sebekritiku bych nečekal...

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  spino     před 11 lety 10.11.2013 23:05 |  
                  0 0

                  :D Na mě náhodou působíte zrovna vy velice sympaticky. Klidně bych s váma hodil na Slavii řeč. Vaše názory mají hlavu a patu. Kdo mi vadí jsou hulváti typu Wulfstana, ale pes taky pobavil, o tom žádná.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              Sartorius     před 11 lety 10.11.2013 23:29 |  
              0 0

              :-) vtipné

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Markus     před 11 lety 10.11.2013 21:48 |  
        0 0

        "hráče hrát naučil" :) Nenapadá mě vrcholový sport, kdy by trenér dokázal hráče něco naučit během pár týdnů. Viz můj jiný příspěvek, sklízíme především výsledky Radovi práce. Stejně jako Petrouš nenaučil hráče na jaře střílet góly, nenaučil je Koubek po několika debaklech být vzadu 100%. Hráči ...

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 09:34 |  
        0 0

        Já si dovolím oponovat. Koubek veděl, že nad Brnem máme rychlostní převahu a máme Ličku, kterej umí dobře poslat útočníka za obranu. Proto logicky zápasovou přípravu a zápasovou taktiku přizpůsobil těmto našim výhodám. Bohužel rozehrávka trošku zadrhla v tom, že Petrák musel na stopera místo dobrotky a na DZ šel bořič Gecov, ale to je trošku vedlejší. V zápase se ukázalo, že taktika to špatná rozhodně nebyla. Juhar dostal za zápas několik dorých balónu za obranu, které mohli vyústit v solidní šance. Bohužel Juhar byl včera totálně mimo a za celej zápas si dokázal pohlídat ofside jen jednou! a snad 10+krát ne. A když už se do šance dostal, tak jí zazdil a bohužel napravit no nedokázal ani Škutka, kterej předvedl takové zakončení, že být trenér tak mu tu kopačku zarazim do řitního otvoru.
        Dále nás příšerně sráželo, že hráči se asi neumí přizpůsobit mokrému terénu a krom problémů se stabilitou měli problém i s přihrávkama. Ale to jsou věci co trenér za pár týdnů těžko změní.
        Suma sumárum, v zápase jsmě měli 2 tutovky (jedna skončila na tyči) a pak jednu dvoj šanci, která prostě měla skončit gólem. Krom toho jsme v druhé půli Brno k ničemu nepustili. Takže v tomhle bych nebyl tak negativní a rozhodně nenadával trenérovi po pár zápasech.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Markus     před 11 lety 10.11.2013 21:45 |  
      0 0

      Petrouš zachránil pověst týmu na jaře, ale na podzim už to nefungovalo. Všichni to asi tak vidíme, ale ono to tak jednoduché není. Podle mě hraje prim psychika hráčů, na jaře byl dost možná větší vzpruhou konec Rady než aby bylo důležité, že to předali zrovna Petroušovi. Hráči měli natrénovano Radou, byli perfektně fyzicky připraveni a Petrouš jim najednou "dovolil" hrát na hřišti pěkný fotbal, tak se ukázali. Dost možná v očekávání rychlého pozitivního vývoje v klubu, jenže přišlo hluché a jalové léto. Snad uspokojení vedení klubu nebo jen nedostatek prostředků nepřikrmily rozpočet (o prachy tu jde až v první řadě a to především u hráčů) a Petrouš sice chtěl, ale asi nebylo moc co týmu dát. Nebo se taky hráčům přestalo chtít. Ty debakly byly strašlivé více než číslem obdržených branek příšerným výkonem hráčů, to co někteří předváděli bylo neomluvitelné, po takovém zápasu by klub třeba v Anglii už hráči šanci nedal a nedovolili by to ani fanoušci. Mimochodem, bylo to v srpnu, kdy dal Petrouš do obrany Škodu a ono to fungovalo - stejně tak z juniorky už na jaře Dostála a jakkoliv hraje řekněme to slušně průměrně, pokračuje se v tom i pod Koubkem a světe div se, my vzadu góly najednou nepouštíme. Uzdravil se Dobrotka, ale jen o něm to taky není, konečně dnes nehrál. Petrouš musel jít, protože neměl podporu hráčů, ale já se ptám, měl jí vůbec někdy? Já si teď už vážně myslím, že na jaře tam byl především efekt odchodu Rady. A proč o tom mluvím? Pevně doufám, věřím, že si je Koubek tohodle dobře vědom a snaží se udělat vše pro to, aby to pod ním dopadlo lépe. Uvidíme. Mám určité pochyby, že by zrovna Koubek dokázal kádr stmelit, ale třeba mě překvapí. Good luck každopádně!

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 09:11 |  
        0 0

        První kdo dal Škodu na stopera byl Rada v loňské zimní přípravě.

  18. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    slaviator     před 11 lety 10.11.2013 21:58 |  
    0 0

    Aby se hráči brzo nesnažili odstřelit asi padesátého trenéra za posledních pět sezon... Stačí, když jim trenér přidá na tréninkách a když se sáhne na odměny...

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 22:02 |  
      0 0

      Předpokládám, že teď má trenér takovou pozici, že nepůjde on, ale půjdou hráči, kteří se mu nebudou líbit.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        spino     před 11 lety 10.11.2013 22:04 |  
        0 0

        Tak se mi to líbí. Proč takovou pozici neměl Rada a Petrouš?

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 22:08 |  
          0 0

          Protože se vedení stále domnívalo, že v hráčích ten problém není. A hlavně má Koubek rozumný pohled na fotbal a za sebou úspěchy, které neměli ani Rada, ani Petrouš.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            spino     před 11 lety 10.11.2013 22:11 |  
            0 0

            Radu jsem moc nemusel, ale že ho odstřelili hráči byl prostý fakt. Trenér bez důvěry je předem odsouzen k zániku. A co se týče Petrouše, tomu vrážel kudly do zad nejen tým, ale i Šeterle, takže to byla přímo sebevražedná mise.

            PS: Jen mi prosím neříkejte, že na schůzce s OP Řebíček prohlásil, že se Slavií má dlouhodobé plány. To se mi skoro srdce zastavilo, když to slaviator řekl.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            slaviator     před 11 lety 10.11.2013 22:36 |  
            0 0

            Netvrdil bych, že Koubek má větší úspěchy než Rada. Oba řadím trenérsky plus minus na stejnou úroveň. A obávám se, že pro vedení je v situaci kdy nejsou peníze, snažší vyhodit klidně tři trenéry za sezonu než koupit 15 nových hráčů...

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              Alanor (admin)     před 11 lety 10.11.2013 22:47 |  
              0 0

              Koubek postoupil do ligy s Kladnem a Čáslaví, do pohárů dostal Baník a Boleslav. Teď dal dohromady U19 po Csaplárovi.

              Rada, pokud vím, postoupil do pohárů jen jednou s Teplicemi, nebo se mu to snad podařilo i s Jabloncem?

              Navíc se Koubkova mužstva prezentovala lepším fotbalem než mančafty pod Radou.

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                edenian     před 11 lety 10.11.2013 23:26 |  
                0 0

                Kazdopadne slo vedeni s ambicemi dost dolu. Po dvou reprezentacnich trenerech takovyho prdolu.

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  Maeden (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 12:04 |  
                  0 0

                  Možná nechápu ironii, ale Tatar byl v repre asi půl hodiny, o trenérských kvalitách se snad nemá cenu bavit.
                  Radovi to dali hlavně proto, že šel na ruku agentům. Typická byla nominace tragéda Slepičky proti Polsku, jalovýho útočníka bez formy, leštícího lávku tehdy cca sedmýho týmu ligy - rozkaz zněl jasně, zvýšit jeho cenu před prodejem do prestižní balkánské soutěže...
                  Koubek je minimálně na úrovni Rady, bez ohledu na to, co si myslí soudruh Cinkal a jeho gang.

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                Slawek     před 11 lety 10.11.2013 23:29 |  
                0 0

                Nevím pánové proč řešíte takové věci. Na place dne s běhalo 8 hráčů, kterým jsou naprosto cizí základní fotbalové dovednosti jako je přihrávka, zpracování balonu, vedení míče či trefa do branky. S tím už žádný trenér s hráčem v dospělosti asi nic nesvede. Jak je možné že hrají ligu ? Experti ze Sportu hlásí: Lička = vůdce Slavie. Já hlásím : Nesmysl. Vůdcem byl chvíli Karol Kisel. Než mu došel dech, teď patří snad do té kanceláře a dokazuje to v každém zápase. Dnes jsme viděli dva současně nejhorší týmy v lize. Příbram mě nezajímá, ti si svou zákulisní hrou body seženou. Snad dojde v nejbližší době k potřebným strukturálním změnám v klubu, jinak bude záchrana jen stěží realizovatelná.

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  slaviator     před 11 lety 11.11.2013 01:23 |  
                  0 0

                  podle mě se ukazuje, že byla KARDINÁLNÍ chyba a TOTÁLNÍ DILETANTISMUS nepřivést Davida Jarolíma a vykupovat za několik milionů Gecova... S DJ v základu by ta hra vypadal úúúúúplně jinak.

                  Stejně tak chyba je, že se nehodilo laso Karlovi Pitákovi, když se vracel do ligy...

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    bongor     před 11 lety 11.11.2013 06:53 |  
                    0 0

                    Už se tady o tom bavíme hodně dlouho.Byly to neskutečné chyby,které jsem dodnes nepochopil a nepřenesl přes srdce. Géca mi ovšem nijak nevadí,jeho styl má u soupeř respekt a tolik si na nás nedovolej,když vědí,že se jim to vzápětí může vrátit.Je to něco jako když si v NHL kupují mužstva osobní strážce na ochranu svých hvězd.Ovšem s tím rozdílem,že my dnes v mužstvu žádné hvězdy nemáme,bohužel.

                    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 09:07 |  
                      0 0

                      Je pravda, že kdyby okolo Gecova byla postavená záloha kvalitních hráčů. Takže on by mohl hrát svou bořící hru a nemusel řešit nějaé přihrávky, tak by jsme se na něj asi dívali jinak. Bohužel kolem něj hrajou hráči, kteří sami nic moc neuměj a tak občas připadne rozehrávka i na něj... Samozřejmě moderní DZ by měl umět hrát s balónem a dát přesnou přihrávku na víc jak 2 metry. To zase nezpochybňuju... Ale v naší momentální situaci by opravdu stačilo kdyby měl Gecov okolo sebe hráče, kteří si k němu přo přihrávku přijdou a rozehrajou za něj. Jenomže přesně rozehrátu nás umí tak maximálně Lička. Jenže toho si 1. soupeř pohlídá a 2. on mu stejně nikdo pořádně nenaběhne, krom Juhara v ofsidu... Nitranksý, Koreš, Prošek, Kisel a další daj přesnej pas spíš když se náhodou ukopnou...

                      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                        Maeden (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 12:25 |  
                        0 0

                        Souhlasím až na Proška, včera jsem sice z první půle viděl jen chvilky, ale v Plzni to rozdával skvěle. Možná tréma, uvidíme až bude mít pár ligových startů.
                        Jenom technická: o D. Jarolímovi se jednalo v době, kdy nám ve středu zálohy chodili vycházkovým tempem další drazí starci L. Jarolím a Kisel. Řešit budování kádru KJovským stylem - potřebujem nutně levýho beka, útočníka a máme průměrné brankáře a přetlak v záloze -> koupíme 5-6 průměrných ale drahých záložníků a dalšího průměrného brankáře, je na zastřelení.
                        Na druhou stranu, dokud KJ neměl peníze, dokázal vytřískat z minima maximum a na hráče měl čuch. Řebíčci jedou úplně chaoticky, ojebe je i šíbr okresního formátu, protože fotbalu rozumí jak koza náklaďáku.

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    jarodo57     před 11 lety 11.11.2013 11:45 |  
                    0 0

                    To máš slaviatore pravdu,ale je to bohužel obehraná písnička.S příchodem D.Jarolíma bychom vyřešili hned 2 problémy .A to zkušeného defenzivního halva a ještě k tomu výborného fotbalistu a nemuseli hledat nějakého kreativního halva ke Gecovovi. Jeho trestné kopy a rohy jsou o něčem jiném než od Kisela.O Pitákovi to samé.Takový fotbalista se zkrátka neodmítá.

  19. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    Pepino44     před 11 lety 10.11.2013 22:59 |  
    0 0

    Subhumane,mohl by si prosím podat podrobnější report a Tvoje dojmy z dnešní schůzky? Předem díky.

  20. Výkon

    Mike     před 11 lety 11.11.2013 09:19 |  
    0 0

    Nebudu zde souhlasit s některými příspěvky, že výkon byl až tak strašný. Strašidelná byla některá řešení vypracovaných gólových příležitostí. O Škutkově šanci se nemá cenu rozepisovat, to je jenom ztráta času. 2 čisté řance měl Juhar, také s nimi naložil prachbídně. Nesouhlasím s některými názory, že byla špatně zvolená taktika. Naopak souhlasím s kolegou Alanorem, 2x se podařilo vyslat Juhara do čisté šance, protože obrana Brna hrála opravdu vysoko. Cením si na Juharovi, že i když byl 10 x v ofsajdu, tak nebyl otrávaný a náběhy zkoušel stále. Naopak taktika centrů do vápna by se míjela účinkem, protože Brno mělo vysoké hráče a s Juharem na hrotu by to nešlo.
    Kdyby se proměnili 2 šance, tak bychom velebili výsledek, a že šancí bylo pomalu více než v Plzni. Chyběl nám nějaký šťastný odraz, nebo aby obránce na čáře nestál 2x, odkud míč vykopnul . Nemám to rád, ale včera si musím povzdechnout i na to štěstíčko. Viděl jsem třeba 2x Bohemku- s Boleslaví díky Berkovcovi i díky laxnímu zakončení Boleslavi několik tutovek neskočilo brankou v jejich síti a pak vydolovali bod nevinným centrem ze strany, který zapadl za překvapeného Millera. S Duklou jim na bod stačila 1 standartka. A to, jaké má neskutečné štěstí Liberec v Evropské lize, se nemá cenu ani rozepisovat.
    Ale zpátky k nám. Jak jsem psal výše, zoufale nás sráží neskutečně šílená koncovka. Pokročili jsme ve vypracování šancí i pěknými kombinacemi, ale to co zazdil Prošek v Plzni a Škutka proti Brnu je jenom k hořkému pousmání. Toto už je jednoznačně o špatné psychice hráčů.
    Musím pochválit obranu oproti začátku sezony, tam je pokrok jednoznačný. Kdo by to byl řekl, že ze Škody se stává opora obrany? Má výskok, dobrý výběr místa, není ani překvapivě pomalý,
    několikrát i pěkně vyvezl míč. Za poslední 3 zápasy si soupeři vytvořili 3 šance. Hora za Bohemku, Příbram měla 2 ve 2.poločase a Brno nic. Samozřejmě musíme brát kvalitu těchto soupeřů, ale Plzeň toho také moc neměla. Tady musím vypíchnout i práci trenéra co se týká defenzívy.
    Abych jenom nechválil. Jasným přehmatem je stavění Kisela, je totálně z formy a s Ličkou se pletou. Kisela měl vystřídat v poločase. Ještě nenašel správní ostré kraje, vůbec se mi nelíbí, že staví Nitrianského a ještě přes nohu na levého záložníka.
    Absence jakékoliv střelby z dálky, pokouší se jenom Juhar. Myslím, že Nevesovo místo není levý obránce. Díky spojení s Nitrianským je levá strana plonková. Vpravo ještě nenašel správného hráče. Točí se tam věčně zraněný Mičola, Prošek a Koreš. Prošek zahrál slušně v Plzni, včera byl jalový. Koreš včera zahrál slušně, byl určitě lepší, ale na základ to podle mě také není. Volbou by byl určitě nezraněný Mičola.
    Máme zoufale málo bodů, jediné štěstí je , že o sestup hraje polovina ligy. Chybí nám nějaké body s lepšími soupeři. Brno třeba porazilo Teplice /nechápu jak, když jsem je viděl včera/, Znojmo Boleslav, Ostrava Liberec a Boleslav, Slovácko Liberec.
    Byl bych rád, kdybyste se zapojili do věcné diskuze, ale ne takové, že se bude vyhazovat trenér a dalších 10 hráčů. Jiní totiž nebudou ani v zimě, na to nebudou prostředky. Děkuji.

    • Re: Výkon

      1rytir     před 11 lety 11.11.2013 09:44 |  
      0 0

      Nemohu souhlasit s některými tvrzeními. Jaké jsi prosím včera viděl pěkné kombinace a o jakých šancích mluvíš? Já včera v Edenu viděl, že za první poločas jsme na branku ubohého Brna vystřelili 2x (Nitrianský trefil tyč, Juharova střela šla daleko od branky), v druhé půli tam pak byla akrobatická (z říše kung.fu) střela Ličky a jediná opravdová superšance dvojice Juhar a Škutka. Možná jsem na něco zapoměl, ale byla to neskutečná bída. Hrát doma na jednoho útočníka proti týmu, který venku ještě nikdy v tomto ročníku nevyhrál, není také kdo ví jaká ofenzivní taktika. O kombinaci v systému kolmých přihrávek do věčnéh ofsajdu (Juhar v něm byl skutečně šestnáctkrát) se tak mluvit nedalo. A přechod do útoku? Kolik lidí v červenobílém bylo ochotno alespoň popoběhnout? Na půlce soupeře s míčem u nohy jeden náš hráč a zbytek se loudá na naší vlastní půlce!! Tohle trenér přeci z lavičky vidět musí!

      • Re: Výkon

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.11.2013 10:08 |  
        0 0

        Člověče, já jsem ty šance vypisoval výše. Když jsi za první poločas neviděl hlavičku Škody, kterou vykopávali z brankové čáry, a následnou teč Ličky, která šla jen pár centimetrů od tyče, tak jsi asi nekoukal pozorně a pak těžko můžeš kritizovat. To byly dvě naprosto 100% šance + tyč a Juharův nájezd. To je za poločas málo? Já neříkám, že jsme hráli extra dobře, ale není důvod si přizpůsobovat realitu.

        • Re: Výkon

          Betynka58     před 11 lety 11.11.2013 10:51 |  
          0 0

          Jen taková drobnost - všude píší, že ten míč těsně vedle tečoval Prošek. Jsi si jistý, že to byl Lička?

          • Re: Výkon

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.11.2013 10:54 |  
            0 0

            Teď koukám na Dohráno, zřejmě to byl Prošek. My jsme s tolsimirem také samozřejmě hned neviděli, kdo to v té skrumáži byl a někde psali, že Lička, tak jsem to převzal. :)

            • Re: Výkon

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 11:03 |  
              0 0

              Zas na druhou stranu, v Dohránu si komentátor spletl Nitriho s Ličkou, tak mu pak věř :D

              • Re: Výkon

                Alanor (admin)     před 11 lety 11.11.2013 11:28 |  
                0 0

                Lička vůbec včera klamal tělem, jak změnil ten sestřih. :)

            • Re: Výkon

              zeleznik2     před 11 lety 11.11.2013 23:05 |  
              0 0

              Ano vypadá to na Proška...

      • Re: Výkon

        Mike     před 11 lety 11.11.2013 10:30 |  
        0 0

        1.poločas - Nitrianského tyč, Juhar sám na brankáře, hlavička Škody po rohu vykopávaná z čáry, následná střela z hranice šestnáctky s tečí Proška těsně vedle. To jsou 3 čisté šance za poločas. 2.půle- střela Koreše uvnitř pokutového území, kterou brankář vytěsnil nohama a dvojitá šance Juhar- Škutka. To je jasných 5 šancí a všechny vypracované. Pokud jsi to neviděl, tak prosím, pokud to nechceš vidět, tak nevím, co k tomu napsat. Jasnou šanci beru, pokud jde hráč sám na brankáře. jak s tím naložil Juhar, je jiná věc.
        Jestli si třeba sledoval Boleslav- Plzeň, tak Plzeň si vypracovala šance 2- Petržela z 1.dal gól, Kolář z druhé nikoliv. Branka Čišovského byla díky důrazu v pokutovém území. Schopnost proměňovat šance dělá týmy velkými, proto Plzeň vyhrála. My nedali nic, proto jsme po zásluze jenom remizovali.

    • Re: Výkon

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 10:19 |  
      0 0

      Souhlasím ve všech bodech :) Trenér zvolil taktiku správnou, vzhledem k našemu a soupeřovu kádru a na plac dal to nelepší co mohl. Že nemá nic lepšího není jeho chyba. Že nedáme ani balon do prázdné brány také není chyba trenéra.

    • Re: Výkon

      tantalos     před 11 lety 11.11.2013 10:26 |  
      0 0

      V zásadě musím mikea podpořit. Obrana funguje dobře, zkonsolidovala se i přes neúčast Dobrotky. Narozdíl od některých zarytých přepřátel Gecova si jeho role ve Slavii cením - na hřišti nemůže být jedenáct panenek z cukru. Navíc dobře vím, jak Máca dovede přihrát na 40 - 50 metrů, když tým kolem něj maká, jak se má.
      Souhlas, že Nando není levý bek, alespoň zatím není s mužstvem sehraný, z čehož plyne nepřesnost jeho přihrávek. Ale včera hnal mančaft dopředu.
      Neschopnost Slavie střílet góly vyplývá především z otřesné formy Kisela - ten byl suverénně nejslabší na place, ale trenér se ho zřejmě bojí vyřadit, aby Kisel nevyřadil i jeho.
      Také považuji za hovadinu stavění Nitrianského přes nohu. Technika nikdy nebyla jeho silnou stránkou, což ho degraduje.
      Neschopnost ofenzívy dát gól rezultuje m.j. i z naprosto nedostatečné podpory Dostála útoku - tak skutečně potřebujeme něhoho rychlého s ligovou technikou. Argument - ano je to blbeček, ale on se aspoň snaží, který se tu často na jeho podporu ozývá, na ligu - ani na ubohé Brno - nestačí.
      Prošek může být užitečný, pokud bude mít na své náběhy a sprinty dost prostoru. Proti tak zatažené obrany se jeho přednosti ztrácejí. Možná proti Liberci.
      Hlavní potíž ovšem spočívá v naprostém nedostatku nadstandardních hráčů. Když není v ofenzívě nadprůměrná kvalita, góly se nedávají. Bez nákupů to prostě bude pořád taková bída, protože kde nic není, ani...

      • Re: Výkon

        Mike     před 11 lety 11.11.2013 11:46 |  
        0 0

        Pokud je Kisel soudný, tak by měl vědět, že jeho výkonnost je nyní slabá a měl by pro dobro Slavie skončit už po včerejším zápase a naplánovat rozlučku s Libercem po utkání. Koubek to musí vidět taky a už by ho neměl stavět do základu.
        Byl jasně nejhorší na hřišti, jak jsem psal výše, s Ličkou se v záloze pletli a ztratil neskutečné množství míčů. Pokud se uzdraví Dobrotka, tak podzim asi dohrát na 2 DZ s posunem Petráka do zálohy, aspoň budeme hrát v 11 lidech. A v zimě něco vymyslet a natrénovat. U Koubka v to věřím. Třeba zkusit Bazala nebo Šimečka.

        • Re: Výkon

          smely (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 13:44 |  
          0 0

          zdravim vas, je to smutne, ale nejlepsi vykon jsme podali vzdy, kdyz nehral Karol....nahoda ? Obavam se, ze neni v kabine prilis obliben a jeho neustaly rozcilovani a nasledne kazeni ostatni pravdepodobne dost stve...Jsem pro jeho dustojnou rozlucku s Libercem az nastoupi za stavu 2:0 na poslednich 5 min a uzije si ovace...diky Karole, ale nechme nyni hrat jine...

    • Re: Výkon

      th     před 11 lety 11.11.2013 10:57 |  
      0 0

      Souhlasím s tebou, Alanorem i dalšími, už to, že se Juhar mohl nechat 16x chytit do ofsajdu je důkaz, že ta taktika byla funkční. Asi se nám ukazuje, proč konkrétně jej v dorostu trenéři z útoku vyhnali. Na Kisela jsem byl zvědav, jestli konečně v konkurenci Ličky zmoudří, ale ne, pořád má potřebu se do všeho sr.t. Kdyby hrál opravdu jen čistý podhrot, tak by byl užitečnější (jak ukázal Škutkův příchod na hřiště). Ale hlavně s tím Nevesem a Nitrianským jsi to skvěle vystihl, jako snad jediný.

      • Re: Výkon

        Lukavo     před 11 lety 11.11.2013 13:10 |  
        0 0

        Já se na Juhara za 16 ofsajdů nezlobím. Když někdo zůstane stát za obranou , tak je tele, ale když probíháš mezi obráncema, tak je to z větší části problém nahrávače, že to nedá včas. U nás si útočník křine a musí na něj letět balón, když to nedáš hned a nebo si uděláš kličku, tak je prostě v ofsajdu.

  21. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 11.11.2013 10:41 |  
    0 0

    Jen pro silné nervy: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10114956110-fotbal/213471291122330-studio-fotbal-dohrano/
    zpomalená šance dua Juhar - Škutka, opravdu nemožno nedat, ale Dávid si to musel přehodit na levou, útočník jeho kvalit to musí dát z první. 10x ofsajd Martina Juhara, rozhodčí si to asi vybrali za Olomouc, kde Hušbauer v jasném ofsajdu dal gól, hold na Sraltu a Plzeň platí jiný metr...V záloze chyběl Mičola, opět zraněn, naštěstí nás čekají už jen dvě kola, bohužel Slovácko nám nesedí navíc hrajeme venku, takže maximum bod a pak doma Liberec takže taky asi remíza, celkem bychom tedy mohli mít 15 bodů a možná celkem 12 vstřelených branek, což by znamenalo nejhorší útok podzimu. Co s tím trenér Koubek asi udělá přes zimu?tipnul bych odchod Čontofalského, Fenina a ukončení kariéry Kisela a možná Černého. Prodej Čonky a příchod jednoho stopera či obránce a jednoho útočníka.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      bongor     před 11 lety 11.11.2013 11:05 |  
      0 0

      Už jsem se lek,že si nikdo nevšimnul gólu božských v Olomouci.
      Ten ofsajd museli vidět i důchodci před operací šedého zákalu.
      Ovšem každý se spleteme ,zvláště když se blíží Vánoce a finance jsou potřeba.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        slaviator     před 11 lety 11.11.2013 12:27 |  
        0 0

        ten ofsajd byl decimetrovej, toto se pochytit v reálném čase nedokonalým lidským okem nejde... a celkově je lepší, když tyhle hraniční věci rozhodčí pouští a padne pár gólů po půlmetrovém ofsajdu než když pár gólů kvůli půlmetrovému neofsajdu není uznáno...

        Ale tak či tak, ofsajdy bych zrušil a tvrdím to už dlouho

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 13:26 |  
          0 0

          Já bych to udělal podobně jako na hokeji. Ofside by byl v případě, že jde přihrávka z vlastní poloviny a útočící hráč byl v době přihrávky na útočné polovině a zároveň za předposledním bránícím hráčem (pro nechápavé, poslední je brankář).
          Ofside po přihrávkách na útočné polovině nebo dokonce ve vápně jen kazí a zbytečně kouskují hru.

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            slaviator     před 11 lety 11.11.2013 13:33 |  
            0 0

            Jo, to by bylo asi ideální. Každopádně zajímala by mě statistika, kolik je třeba mávanejch a pískanejch ofsajdů po rohových kopech (po dorážce, přihrávce a tak..), kolik jich je po přímých kopech a kolik jich je po nějakém protiútoku...

            Po rohových kopech a po standartkách jsou ofsajdy fakt nesmysl... Po protiútoku, když se valí 4 hráči na 3 a v době přihrávky si obránce vystoupí jeden půlkrok a vystaví tak adresáta přihrávky do ofsajdu, tak taky...

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          zeleznik2     před 11 lety 11.11.2013 23:08 |  
          0 0

          Jen je divný, že na Slavii se v neděli mával 10x a není to poprvé, kdy nás rozhodčí tak obdarovali, těch případů by se našlo...Ale když hraje Sralta je to prostě jinde, kdyby se hrálo na Letné tak by se pomáhalo ještě více: Penalta, otočení zákroků apod..., viz případ Teplic. Jen jsem chtěl upozornit, jak rozhodčí pískají nestranně....

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Barra     před 11 lety 11.11.2013 11:28 |  
      0 0

      Podle mě je Dávid Škutka pravák, nikoliv levák. Právě že střílel slabší nohou.

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        ortevor     před 11 lety 11.11.2013 12:05 |  
        0 0

        mas pravdu

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        klimi     před 11 lety 11.11.2013 12:07 |  
        0 0

        Hlavně při té střela zase uklouzl, to snad už není možný s tou jeho stabilitou...!

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          ortevor     před 11 lety 11.11.2013 12:34 |  
          0 0

          taky si myslim, ze kdyby nehral v tech svejch salovkach, to normalne uklidi..jak podklouznul a tradicne vravoral, tak byl rad ze kopnul do mice...takze bych to videl na poradnej vychovnej pohlavek a osobni kontrolu pred kazdym zapasem v cem hodla hrat...

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        slaviator     před 11 lety 11.11.2013 12:18 |  
        0 0

        přesně tak... A ten ofsajd Sparty v Olomouci byl, ale byl decimetrový. Tohle prostě lidské oko nezachytí... (proto jsem pro ofsajdy zrušit úplně :)) )

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        zeleznik2     před 11 lety 11.11.2013 23:04 |  
        0 0

        Musím říci, že je kopyto, pokud je pravák mohl střílet z první, ale on si to pravou tak divně zpracoval a pak levou zakončoval, z toho jsem usuzoval, že střílí levou a pravou neumí, bohužel pravě ty dvě vteřiny při zpracování právě rozhodli. Taky jsem hrával fotbal, jsem pravák, ale pokud mi to spadlo na levou, zkusil jsem to z první. Dávid nám ztratil dva body, ale Juhar se taky činil, ty dvě šance se taky měli proměnit, zde je výčet 4 šancí.
        http://fotbal.idnes.cz/slavia-brno-fotbalova-gambrinus-liga-14-kolo-fko-/fotbal.aspx?c=A131110_184904_fotbal_pes

  22. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 11:09 |  
    0 0

    Tak hru už jsme tady probrali a teď se pojďme trochu věnovat druhému největšímu problému včerejška :) Taky Vás tak nasr... že bylo zakázán alkohol? Já i přes déšť nechal doma vůz abych si mohl dát tradiční klobásku a pivo na každý poločas a he? Zřejmě rizikový zápas a byl zakázán veškerý alkohol. Takže se nakonec člověk nemohl zahřát ani gročánkem... Tohle už fakt majitel stadionu přehnal... Má někdo nějaký nápad jaké použít páky aby na poslední zápas tato stupidita neplatila? Já se přiznám, že být to v TV tak jsem včera odešel ze stadionu raději do nejbližší putiky.

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      slaviator     před 11 lety 11.11.2013 12:22 |  
      0 0

      Očividně do konce sezony budou rizikové zápasy všechny, protože to bude až do konce sezony... (btw včera byla o 40 % nižší tržba než normálně při podobné návštěvě, tak hádej, kdo je taky nasranej kromě fanoušků....)

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 13:11 |  
        0 0

        Té nižší tržbě se vůbec nedivím. Já plánoval klobásu + dvě piva, takhle jsem si dal jednu bečku na zahnání žízně a to ještě se sebezapřením, kdybych neměl sucho v krku tak si nekoupím nic. Jestli je majitel občerstvení nasr... tak on je ten kdo má alespoň nějakou jednací pozici na majitele stadionu. My jako fanoušci vlastně pořádně nevím komu si stěžovat... (asi teda Pražákovi...)

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 13:12 |  
          0 0

          jednu břečku ne jednu bečku.... blbej překlep :D

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          slaviator     před 11 lety 11.11.2013 13:29 |  
          0 0

          Já si někdy dávám klobásu s pivem jenom o poločasové přestávce, někdy si dávám i před zápasem a někdy si dávám když se na tu hru nedá koukat o poločase místo přestávky... Včera jsem plánoval dvě klobásy s dvěma pivama, nakonec z toho byla jen jedna klobása. A nasralo mě, když mám po minulém fotbale chřipku a chtěl jsem si dát svařák, že neměli ani ten...

          A on ten majitel občerstvení zase tak snadnou vyjednávací pozici vůči majiteli stadionu očividně nemá, protože propad 40 % zisku díky tomuto je dost a je jasný, že příští utkání si všichni dají dvě piva před zápasem v SynotTip baru (pokud i tam nebude zákaz prodávat alkohol :D :D )

        • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

          slaviator     před 11 lety 11.11.2013 13:30 |  
          0 0

          A schválně jsem si to teď nechával potvrdit - jo, platí to do konce sezony...

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 14:38 |  
            0 0

            No tak to to Nopanera může zabalit rovnou, protože to budou tržby, že se jim to za chvíli ani nevyplatí... :D

          • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

            subHuman     před 11 lety 11.11.2013 14:44 |  
            0 0

            Melo, ale neplati.

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              Markus     před 11 lety 11.11.2013 14:56 |  
              0 0

              Ahoj, jak je to s tím stadionem, je tam nějaký posun v rámci úklidu PPF po KeyInvestments?

            • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

              slaviator     před 11 lety 11.11.2013 15:31 |  
              0 0

              Takže se to po včerejšku změnilo?

              • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                subHuman     před 11 lety 11.11.2013 16:11 |  
                0 0

                Šeterle Adamem Řebíčkem na můj dotaz odpověděli, že s brnem by to mělo být naposledy. Nicméně ještě v pátek jsem slyšel od Trepeše a i od provozovatele, že to má být na stálo, tak uvidíme.

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  judy     před 11 lety 11.11.2013 16:22 |  
                  0 0

                  Celkem mě zaujala vaše zpráva o stadionu. můžete to prosím trošku upřesnit ? opravdu se může jednou stát že Eden bude skutečně "náš" ?

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    subHuman     před 11 lety 11.11.2013 16:28 |  
                    0 0

                    To netuším, padla zmínka o tom, že proběhla schůzka s vlastníkem stadionu, na které se mimo jiné řešilo i toto, s dovětkem, že vše je otázka peněz...

                    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                      judy     před 11 lety 11.11.2013 16:36 |  
                      0 0

                      Tak možná by se to i časem vyplatilo, protože prodat slavii i s nejlepším stadionem ve střední evropě někomu kdo by se chtěl zviditelnit.. kdo by koupil fotbalový klub bez vlastního stadionu...

                • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                  slaviator     před 11 lety 11.11.2013 17:23 |  
                  0 0

                  Já to právě dneska slyšel od člověka, co dělá pro Nopaneru, že jim bylo řečeno že je to do konce sezony... A jestli jsem to pochopil správně, bylo jim řečeno, že majitel stadionu vyhověl požadavku Slavie...

                  • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                    subHuman     před 11 lety 11.11.2013 18:12 |  
                    0 0

                    Pozadavek ESIDE.

                    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

                      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.11.2013 19:22 |  
                      0 0

                      Předpokládám, že proč ten požadavek je asi nikdo neupřesnil

  23. Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 11.11.2013 23:11 |  
    0 0

    Ještě novinka pro ty, kteří to nevědí, sralta bude mít dvě tramvaje, které budou jezdit po Praze a bude na nich napsáno titul a hádejte, kde bude konečná?no přece ve Vršovicích u Slávie, ty ruďoši nás nepřestanou vytáčet

    • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 12.11.2013 09:28 |  
      0 0

      No to je dobře, přeci se nepotáhnu to polepit až na Letnou, jsou hodní, že nám je takhle naservírujou :DDD

      • Re: Slavia - Zbrojovka Brno 0:0

        slaviator     před 11 lety 14.11.2013 18:15 |  
        0 0

        Očividně to spíše je akce "odnes si domů kus tramvaje"