Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Bohemians 1905 1:0

Dalším zápasem Slavie bylo malé derby nebo-li bitva o Vršovice a sešívaní se chtěli případnou výhrou dostat ze sestupových příček. To se jim nakonec zásluhou Juhara povedlo, ačkoliv s přihlédnutím k poměru šancí měl být gólový rozdíl větší.

Slavia: Rakovan - Dostál, Škoda, Dobrotka, Nevés - Gecov, Petrák (86. Zmrhal) - Prošek (54. Mičola), Lička (75. Kisel), Nitrianský - Juhar

Gól: 45. Juhar

Trenér Koubek poslal na trávník podobnou jedenáctku jako proti Plzni, jen s jedním drobným rozdílem - po trestu se vrátil Gecov, kterému místo ve středové řadě uvolnil Zmrhal. Zápas hned od začátku splňoval to, co se o něj čekalo. Tedy snahu o fotbalovost ze strany Slavie a velkou zarputilost a bojovnost hostí. První vzrušení přišlo na sklonku páté minuty, když Juhar střílel zhruba ze 35 metrů a moc nescházelo, aby se tato střela ucházela o gól roku. Slavia nepouštěla klokany na vlastní polovinu, ale dorážela na nepřesnosti těsně před vápnem. Jednou takovou se prezentoval Nitrianský, když šel spolu s Juharem sám na gólmana Havránka, ale při snaze o přelobování míč nedokázal dobře zasáhnout a gólman Bohemky mohl míč v pohodě sebrat ze země. Poté se začali více osmělovat i zelenobílí, ale jejich snaha byla ještě marnější než ta slávistická z úvodu zápasu. Zápas však oko fotbalového labužníka ze začátku příliš netěšil a případní zahraniční návštěvníci si mohli postesknout nad slabší kvalitou české ligy. První ložená šance přišla až v půlce první pětačtyřicetiminutovky - Lička předložil míč Nitrianskému, který se mohl brankáře zeptat, jak se lidově říká, "kam to chce", ale trestuhodně přestřelil. A Bohemka mohla hned trestat, to když Jindříšek krásně vysunul ex-slávistu Horu, který se střelou tak dlouho váhal, až ji poslal nedůrazně kousek od Rakovana, pro kterého nebyl problém míč vyrazit. Bohemku však tato situace viditelně nabudila a podívala se poprvé na delší dobu před bránu Slavie. Nic zajímavého z toho však vytěžit nedokázala. Další fáze zápasu přinášela jen další nudu, zajímavější bylo opět spíše sledovat neúnavný kotel než samotný zápas plný nepřesností. I tak však mohli slávisté odcházet spokojeni alespoň co se výsledku týče. Ve 45. minutě si totiž připsali první střelu na bránu a hned měla gólové parametry. Juhar se dostal k míči ve vápně a umístěnou ranou vstřelil první gól zápasu!

Slavia nastoupila do druhé půle aktivně, posílena prvním vedením na domácím hřišti v celé sezóně. Snažila se přidat uklidňující gól, ale na to byla hra stále plná nepřesností. Dojem však byl stále o dost lepší než po většinu první půle. Do zajímavé pozice se dostal znovu Juhar, střílel z 20 metrů, ale míč letěl vysoko nad. Pak mohl přidat další gól Nitrianský, ale jeho rána byla zblokována na roh. Bohemka naproti tomu hrála velmi pasivně, vepředu měla povětšinou jen jednoho či dva muže a za vyrovnáním se zrovna nehnala. A mohla to mít ještě mnohem těžší, to když si Juhar skvěle zpracoval balón, uvolnil se kolem obránce, ale jeho střelu vytěsnil konečky prstů brankář na roh. A o pár sekund poté další velká šance Slavie! Míč se dostal k Dobrotkovi na malém vápně, ale ten pálil přesně do míst, kde stál gólman hostí, tudíž se skóre neměnilo. Slavia v těchto momentech hrála dost možná nejlépe za celou sezónu. Pravda, dost jim to ulehčovala velmi pasivní a bojácná hra hostí. Bohužel pak přišel lehký útlum, slávisté nechali více hrát Bohemku, ale ta si šanci na vyrovnání nechávala utéct kvůli své nefotbalovosti a možná nervozitě. Šanci si tak připsala opět Slavia. Mičola nacentroval na Nitrianského, který byl sice opět sám před Havránkem, ale mohl hlavičkovat jen z velmi těžké pozice, a proto míč mezi tři tyče nezamířil. Bohemka se pak připomenula prvním vyloženě zajímavým útočným momentem v druhé půli - hlavička Moustafy šla však hodně vedle. To Škoda již mířil přesněji, ale i tak síť nerozvlnil, jeho pokus šel těsně vedle levé tyče. Šlo také o poslední zajímavý moment zápasu, což mimojiné znamená, že si slávisté připsali konečně první domácí vítězství v této sezóně. Navíc po místy zajímavém výkonu.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0 po prvním poločase

    houston (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 19:55 |  
    0 0

    Český fotbal chcípne na hru s jedním útočníkem. A to už jsou tu pokusy odehrát zápas i bez jediného klasického forwarda, viz. Vrba s Plzní na Bayernu ! Se slzou v oku vzpomínám, jak jsme v šedesátých létech za žáky hráli systémem 3-2-5. Zlaté to časy...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0 po prvním poločase

      slaviator     před 11 lety 25.10.2013 21:32 |  
      0 0

      4-6-0 pod Guardilou hrál v bundeslize letos už i Bayern, několikrát...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0 po prvním poločase

      potty     před 11 lety 25.10.2013 22:01 |  
      0 0

      My hráli s přípravkou v osmatřicátým systémem 1-2-7 a co jako? Vyvíjí se všechno, i fotbal. Tohle brečení rádoby taktiků nad počtem útočníků už není ani vtipný.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0 po prvním poločase

        houston (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 22:24 |  
        0 0

        Vtip ale nemají dosažený výsledky.

  2. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 20:54 |  
    0 0

    dát všechny ty šance, tečovaná střela Juhara, tečovaná stěla Nitrianského, hlavička Škody a tutovka Dobrotky, tak by to mohlo být jinak. Ale musíme brát jakoukoliv výhru.
    Strašný Gecov.
    Obrana dobrá.
    Jinak v té útočné fázi je to furt na náhodu, kombinace tam občas jsou, ale nic z toho není.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 25.10.2013 21:08 |  
      0 0

      Mi se libi, ze se snazime hrat kombinacne, byt technicka kvalita hracu neni dostacujici a tak to casto konci ztratou mice.

      Jinak jsem tedy v zaveru zapasu zestarl o par let, byl bych o dost klidnejsi, kdyby tam aspon jeden gol ve druhe puli padl. Bohemka sice mela jen jednu sanci a o zbytek nadejnych situaci se pripravila naprosto tragickymi centry, ale stejne, clovek si nemuze byt jisty, dokud se nepiskne konec. Snad po tomto kole zustaneme mimo sestupove pricky a hlavne ted mame na dostrel uz hromadu dalsich tymu.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 21:11 |  
        0 0

        měli jsme vyhrát tak 2:0, 3:0, průběh zápasu by tomu odpovídal. Za toho stavu by pak klidně mohl dostat šanci Bazal. btw. co je se Šimečkem?

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          pes (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 21:58 |  
          0 0

          Plně souhlasím jak s názorem na Gecova (opravdu příšerný), tak i s tím dát šanci Bazalovi nebo Šimečkovi. Já bych je preferoval na úkor nejen Gecova, ale i Kisela, Zmrhala a určitě bych dal do útoku Škutku. Jinak jediný, kdo konečně může dát hře systém a kvalitu je snad Lička. Jen co odešel, tak šla kombinace prudce dolů.

  3. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    slaviator     před 11 lety 25.10.2013 21:31 |  
    0 0

    serou mě příspěvky typu "chcípnu z toho hrát na jednoho útočníka". Vždyt o tom to není. Je to o doplňování, o střelbě. Dneska mít přesnější mušku, tak Havránek dostane potřetí v sezoně bůůůůůra...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 21:58 |  
      0 0

      Souhlas, naprostý..

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      edenian     před 11 lety 25.10.2013 22:06 |  
      0 0

      specielne pri nasem dnesnim 4-2-3-1

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        klimi     před 11 lety 25.10.2013 22:19 |  
        0 0

        Bráníme v 6, útočíme ve 4, prostě naprosto k ničemu.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          slaviator     před 11 lety 25.10.2013 22:38 |  
          0 0

          A přesto jsme si vypracovali cca pět tutovejch šancí, kdy slávista běží na brankáře, kdy slávista na malém vápně hlavičkuje apod... Řešit tu superfinální situaci - zakončení - lépe, tak si Bohemka odváží bůra a nikdo se nediví...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      houston (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 22:27 |  
      0 0

      A nescházel tam právě proto Škutka ?

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        slaviator     před 11 lety 25.10.2013 22:44 |  
        0 0

        No, někdy od cca 60. - 65, minuty bych řekl, že tam scházel silně...

  4. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    klimi     před 11 lety 25.10.2013 21:49 |  
    0 0

    Petrák s Gecovem se dneska předháněli, kdo bude horší, nikdo nevyhrál, oba byli stejně tragičtí...

    Nitrianskýho bych poslal makat do dolů, takovýho flákače jsem ve Slavii dlouho neviděl, hrůza!

    Škoda s Nevesem nejlepší hráči na hřišti, i Juhar s Ličkou byli celkem fajn.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 22:01 |  
      0 0

      Podle mě by Petrák "kvalit" Gecova nedosahoval ani se zlomenou nohou. Dnesky nebyl dobrej, ale není to spíš tím, na jakém hrál postu? Podle mě byl Dobrotka dnes výrazně lepší než Škoda (který byl také dobrý). Nitrianskýnic moc, přesto se dostal asi do 4 šancí, z toho dvě tutovky..

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        klimi     před 11 lety 25.10.2013 22:18 |  
        0 0

        Oba jsou spolu na hřišti úplně k ničemu...Upřímně bych raději viděl na hřišti Petráka, Kisela a Ličku.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 22:35 |  
          0 0

          Souhlasim, že spolu hrát nemůžou. Místo Kisela bych tam viděl asi Zmrhala s tím, že by ho střídal někdo mladší. Třeba Šimeček. Jak jsem totiž psal, tak se mi nelíbí, že střední záložníci z juniorky (a mladí) nedostávají ani minuty, protože se na těchto postech nestřídá..a když už (jako dneska), tak vystřídá Kisel a Zmrhal..

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            klimi     před 11 lety 25.10.2013 22:41 |  
            0 0

            Zmrhal byl za celou sezónu nulový, raději někoho jiného...

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              slaviator     před 11 lety 25.10.2013 22:46 |  
              0 0

              Nemyslím si, že by Zmrhal byl nulový. Podle mě má rychlost, má fotbalový myšlení, akorát nemá sebedůvěru a hraje tak nějak na jistotu. Dřív mi to tak nepřišlo, přišlo mi že se mu spoluhráči nenabízí a nenabíhají mu tak, jak by měli, ale on podle mě fakt hraje moc na jistotu - něco jako hrával dřív Lukáš Jarolím. Ale to, že fotbalový myšlení má, pak ukáže překvapivou kolmicí za obranu...

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 00:46 |  
              0 0

              Jenže je základní otázka. Kdo místo něj? Na ten post nikdo jinej neni..Navíc si taky myslim, že myšlení má, ale je pořád zabržděnej, nebo tak něco. Když hrál podhrot místo Kisela, byl to úplně jinej hráč. Asi se nebál něco zkazit..

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                slaviator     před 11 lety 26.10.2013 01:42 |  
                0 0

                Nevěří si...

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

                  slaviator     před 11 lety 26.10.2013 01:43 |  
                  0 0

                  Mít tak Zmrhal sebevědomí co má Nitrianský.... Tak je nejlepší hráč v lize :D

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            slaviator     před 11 lety 25.10.2013 22:43 |  
            0 0

            Nyní pro změnu souhlasím já :D

            Kiselovo místo bych viděl v kanclu už. Na hřišti jednoznačně Petrák, vedle něho Lička a Zmrhal v alternaci s (resp. střídán) někým z mladých hráčů: možná Bazal, možná Šimeček, možná Hurka.

            A místo Nitrianského ať hraje kdokoli jiný. I když je pravda, že dneska tam měl myslím dokonce dvě zakončení (střelu a hlavičku?), ale panebože, dozadu, to je fakt "práce"...

            Možná by ho měl Koubek postavit vedle Juhara na hrot útoku, ten taky nejlépe hraje co nejdále od naší brány :D :D :D

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              edenian     před 11 lety 25.10.2013 22:48 |  
              0 0

              Ja nerozumim, jak mohl mit Nitro krece pred osmdesatou minutou. To uz nemoh vubec behat. Gecov to samy. Snad dostanou v zime poradnej kotel. Ale jinde :-)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Slawek     před 11 lety 26.10.2013 15:55 |  
      0 0

      Konečně názor, se kterým lze souhlasit. Lička ve druhé půli rovněž mizerný. Nejlepší trenérův tah ? Karolko na lavičce.

  5. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 21:56 |  
    0 0

    K dnešnímu zápasu jen stručně..
    Jak jsem čekal, měli jsme problémy s tvořením hry a z toho vyplývala okýnka (až okna) v obraně. S tím souvisí fakt, který zmíním dále. V podstatě jsme za první půlku neměli šanci, a pak jsme dali, s prominutím, z hovna gól. To určilo charakter celé druhé půle, ve které jsme měli poměrně dost šancí, překvapivě však klokan neměl za celou druhou půlku kloudnou šanci (jestli třeba jednu na kterou jsem zapomněl, nevím). To zaslouží jistě pochvalu, koncovka nikoli. Jednotlivě k hráčům, jen k několika, ke zbytku se možná vrátím v jejich hodnocení.
    Neves mi tak nějak potvrdil, že je jen záplata na levou stranu. Chybí mu rychlost a/nebo výbušnost a dynamika.
    Gecov - to byl prostě od začátku omyl na druhou. Nechápu, proč šel na hřiště zrovna on, navíc v domácím zápase? On byl jeden z velkých důvodů naší bídné rozehrávky. Jak jsem před zápasem psal, že nechci Ličku s Kiselem, tak by to byla kombinace stokrát lepší. Další co nechápu, že ho trenér nevystřídal po první půlce (dokonce vůbec!!!!!). Předržoval balony, zpracování mu trvá tak dlouho, že i když kolem něj v době zpracování nikdo neni, tak než může nahrát nebo cokoli, už je pod tlakem. Zkazil tolik rozehrávek i možností k šancím, že to snad neni ani možný. Dělal kličky, i když ví, že neni žádnej technik a za ním byli pouze stopeři. Nakonec to vždycky ukopal (doslova), ale bylo to o strach.
    Lička je pro mě obrovským překvapením a pokud by v těchto výkonech pokračoval, s Kiselem bych se v zimě klidně rozloučil. Je o několik tříd dál než on v současnosti.
    Mičola v sobě podle mě má pořád (narozdíl od Gecova a snad už (fotbalově) mrtvého Fenina) obrovský potenciál. Kdyby měl lepší vedení míče (nakonec mu často uteče), byl by ohromně nebezpečný pro soupeře.
    Za zmínku určitě stojí stoperská dvojice, která fungovala, řekl bych, velmi dobře a byli nebezpeční i v šestnáctce soupeře, hlavně Dobrotka.

  6. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 22:03 |  
    0 0

    Ještě mě překvapuje, že je tu tak málo příspěvků..
    Je to snad proto, že je pátek? Či snad volby? :-D
    Doufám, že důvodem je účast všech na stadionu a následně v hospodách a barech ;)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 25.10.2013 22:31 |  
      0 0

      To je normalni, ze po vyhre se diskutuje mene nez po ztrate bodu :o) I kdyz jsem tedy taky cekal, ze tu bude vic prispevku, zvlast proto, ze vykon mel k idealu daleko.

  7. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 22:33 |  
    0 0

    Inu, já dnes bohužel na stadionu absentoval, neboť jsem musel vykonat kostrbatou cestu za splněním své občanské volební povinností.
    Na národní pohár už to snad ale bude v pořádku. :)

    Jsem rád, že jsme zvítězili a rovněž pevně věřím, že to nebude výhra na dlouho poslední...

  8. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    slaviator     před 11 lety 25.10.2013 22:37 |  
    0 0

    btw proč vlastně nebývají už poločasové soutěže? :-)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      klimi     před 11 lety 25.10.2013 22:41 |  
      0 0

      Protože není o co soutěžit.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        slaviator     před 11 lety 25.10.2013 22:48 |  
        0 0

        Vždycky je o co soutěžit, i kdyby to byla dárková taška s dresem nebo šálou z fanshopu...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      edenian     před 11 lety 25.10.2013 22:45 |  
      0 0

      To me zrovna potesilo. Protoze jsem nemusel posluchat toho chlapa s mikrem.

  9. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 23:48 |  
    0 0

    Mám radost ze 3 bodů, ale zápas jsem si v hledišti docela protrpěl, protože Slavia co zápas posouvá možnosti toho, co jde nedat.

    Hodně se mi líbila obrana, jen i zápas s Bohemkou ukázal, že na ligu Dostál nemá, často propadal, běhali mu tam hráči do úniku, celkově mi přišel nejslabší. To stoperská dvojice, to je Koubkův mistrovský tah, protože tak dobrá dvojka tu nebyl od odchodu Latky, super.

    Záloha dle mě nevýrazná. Dobře jsme odebírali míče, hlavně v druhé půli, v tom byl užitečněčnější Gecov místo Zmrhala, ale rozehrávka obou DZ? To bych plakal. Hlavně můj oblíbenec Ondra Petrák byl dnes v rozehrávce zcela zoufalý, neustále přihrával buď nepřesně, nebo ještě hůř na kopačky Bohemky. Jednou z toho byl nebezpečný brejk Bohemky, takže dnes mě Ondra zklamal. A Geci mě fascinoval, jak je občas línej běhat. To je na DZ dost blbá vlastnost.
    Solidně zahrál Lička, nic proti Kiselovi, ale ten už do základu nepatří, Lička je aktuálně někde jinde a může Slavii hodně dát.
    Prošek mi přišel nevýrazný.
    Nitrianský byl hrozný. To co on nedá, to je do nebe volající. A absolutně se po vlastní ztrátě nevrací. Z něj sem fakt div nezešedivěl, nechápu, co dělá v základu.
    Juhar v útoku se jeví jako dobrý tah, byť taky nějaké šance zahodil.

    Co me mrzí je to, že ani ve střídání nedostane šanci Bazal a Šimeček. To je dle mě chyba.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      klimi     před 11 lety 26.10.2013 00:15 |  
      0 0

      Nerozuměl jsem střídání Ličky.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 08:04 |  
        0 0

        já si myslím, že šlo prostě o to, že Karolko musí hrát za každých okolností:-) Ale Lička je aktuální výkonností o hodně dál než Kisel.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Khadgar     před 11 lety 26.10.2013 00:20 |  
      0 0

      Se stoperskou dvojicí bych to nepřeháněl, Škoda dnes předvedl, že má své limity. Přehled a poziční hru dožene, ale ta absence rychlosti a pohyblivosti může být omezující. Ve vzduchu si ale až na jednu výjimku uhrál své.

      Souhlas, že Nitrianský byl tragický. Sice se dostal do šancí, ale ve hře mu to nešlo. A že by se zrovna předřel, to se mi taky nezdálo. Věřím, že až se dá Mičola dohromady, tak ho na hřiště nepustí. Proška bych nezatracoval, dnes proti zataženějšímu soupeři neměl tolik prostoru, ale myslím, že může jít ještě nahoru.

      Středová dvojice špatná. Tady si dovolím napsat názor, za nějž mě mnoho lidí pošle k šípku. Chyběl Zmrhal. Ač se to nezdá a hodně se tu píše, že je nevýrazný, on odvede hodně černé práce a dává prostor ostatním. V tom se liší od Gecova, který kazí věci, které by kazit neměl, a má špatný pohyb.

      A jako plus bych viděl, že na lavičce byl Bazal. I když se na hřiště nedostal, tak je to dobrý signál vůči hráčům juniorky.

  10. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Khadgar     před 11 lety 26.10.2013 00:27 |  
    0 0

    Ten, kdo si stěžuje na hru na jednoho útočníka, asi žije hodně daleko v minulosti. Úspěšné týmy dnes jinak nehrají. Ano, na papíře je tam jen jeden forward, ale hra pak vypadá (měla by) při útočení jinak. Těžko hrát dnes něco jiného.

    A tah s Juharem se mi líbí. Už dlouho jsem si říkal, že nám chybí "náběhový" útočník, prostě hráč s tahem na bránu, který dokáže v rychlosti obejít obránce. Při vší úctě ke Škutkovi a předtím Škodovi, na hru s kolohnáty vepředu je potřeba specifický styl hry celého mužstva.

  11. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 01:28 |  
    0 0

    Jen bych rád za sebe potvrdil jednu z výše uvedených tezí: ze stadionu jsem se plynule přesunul do restaurace za účelem oslavy tříbodového zisku, takže na dřívější příspěvky nebyla příležitost.
    Hra je stále velmi neurovnaná, přesto myslím, že výsledek 3:0 by více odpovídal dění na hřišti. Bohemka mě "překvapila" svým slaboučkým výkonem, netušil jsem, že jsou až tak špatný... Přece jen je vidět, že o záchranu se nemusíme strachovat, pokud udržíme minimálně takové výkony, jako dnes. Jsem vděčný za Škodu, že je tam, kde je – útočník to jednoduše nebyl a na jeho místě bych Bustu za jeho pokus proklínal. Dnes byl sice horší než Dobrotka, ale o poznání lepší, než kdykoliv útoku (s výjimkou exkluzivního gólu proti Plzni, ovšem). I ten Juhar v útoku je asi dobrá volba, řekl bych. Je vidět, že oba tyto současné posty hráli do dorostu a ty návyky jsou prostě znát.
    Petrák s Gecovem vedle sebe – to byla směrem dopředu docela bída (těch chybných přihrávek bylo i u Petráka přespříliš), ale dozadu si, myslím, svoje odehráli. Faktem ovšem je, že Bohemka jim to svým až trapným výkonem hodně usnadnila. Mičola byl po svém příchodu na hřiště znát a myslím, že až bude na 100% připraven, bude patřit do základu. Což v kombinaci s rychlým Proškem nabízí mnoho nečekaných možností.
    Pokud máme jít nahoru, je potřeba takovému soupeři dát příště alespoň tři góly – dnes to k tomu určitě bylo a v příštích kolech už nesmíme zaváhat!! Přesto: díky za domácí tři body!!!

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 01:36 |  
      0 0

      Na druhou stranu po výsledku 1:0 snad aspoň hráči nebudou lítat v oblacích..

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 01:37 |  
        0 0

        No, k tomu skutečně není důvod. Další dva zápasy napoví...

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          bongor     před 11 lety 26.10.2013 07:04 |  
          0 0

          První poločas ,to byla oboustranná bída.Hlavně přihrávky,polovina jich šla k soupeři,jestli ne víc.Ještě že ta Bohemka je tak slabá.Samostatnou kapitolou je střelba,každý z hráčů by denně měl
          kopat několik hodin na branku.Druhá půle byla docela zajímavá,i když chyby z první se opakovaly.V obraně byl nejlepší podl mě Dobro,ten má velkou fotbalovost.Rakovan nic nezkazil,Neves na kraji obrany,to je něco jako když tam hrál Hub.Prostě oba patří doprostřed.Dostál,to je obrovskej snaživec,ale excelentní fotbalista z něj neroste,nemá na to nadání.V záloze se mi líbil Lička,ten je fotbalovej určitě.Nešťastnou roli hrál tentokrát Venca Prošek,to je kluk ,co se skvěle hodí na brejky,ale na kombinační hru ještě nemá.Taky byl hodně nervozní.Gecov a Petrák se mi nezdáli až o tolik horší než zbytek mužstva-mluvím o první půli.Gecov dost fauluje,ale ono je dobře,že má v sobě tvrdost,alespoň si soupeř tak nevyskakuje třeba na Proška.Nitro měl jeden moc hezký průnik,ve druhé půli a i jinak se v rámci svých možností docela snažil.Zazdil ale několik skoro stoprocentních šancí.Juhar a Mičola jsou v současnosti naši dva nejnebezpečnější hráči.Mičola až se úplně uzdraví,tak u nás dlouho nezůstane,má veliký potenciál.Juhimu stačí,že se občas trefí a má velkou rychlost,hlavně dokud má dost sil.Kdyby hrál od počátku Škutka,tak by se Juhar skvěle hodil na střídání tak v 60.minutě.To by musel mít dva hlídače,jinak by si po hřišti běhal podle libosti,něco jako Mahmutovič.Škutky je mi líto,včera podle mě klidně moh hrát místo jednoho z DZ.

  12. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    zeleznik2     před 11 lety 26.10.2013 08:06 |  
    0 0

    Vydřené vítězství, ale díky za něj. Petrák byl hrozný, protože trenér zase udělal chybu, když postavil vedle něj Gecova, těm dvěma to prostě fungovat nebude, nevědí co mají hrát, navíc Gecov s Nitrim zase hrůza, spolupráce Petráka se Zmrhalem by byla daleko lepší. Nitrianský nepatří do základu, hrál asi jen proto, že Mičola byl po zranění. Taky bych asi stáhnul Proška a dal tam místo něj Škutku, tah s Juharem dobrý, ale přece jen to chce k němu klasického útočníka, jsem rád, že Lička se ukazuje jako posila, měl jsem trochu obavy, jak bude hrát, ale zatím se lepší zápas od zápasu, zajímavý názor s Bazalem, taky bych ho zkusil třeba teď proti Varnsdorfu. Škoda na beku taky dobrý, jediná kaňka neproměňování šancí, dát jeden gól a pak se strachovat o výsledku to je nápor na nervy fanoušků. Tak teď potvrdit vítězství doma s Varnsdorfem a v sobotu v Příbrami, kde se nám dlouhodobě nedaří....
    sestava:
    Rakovan - Nevés, Škoda, Dobrotka, Dostál - Petrák, Zmrhal, Mičola, Lička - Juhar, Škutka.

  13. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 26.10.2013 08:32 |  
    0 0

    Jinak s odstupem nekolika hodin - Bohemka byla sice dopredu hodne mizerna, ale smerem dozadu hrali hodne slusne, predevsim v prvni puli nas velmi aktivne napadali, rozehravajici hraci byli soustavne pod tlakem, coz spolu s technickou nekvalitou slavistu (zdalo se mi, ze v tom vynikal Gecov, ale ani ostatni nebyli o moc lepsi) vedlo k rychlym ztratam micu. Takze rozhodne bych nerekl, ze je Bohemka nejake superspatne muzstvo, protoze obrannou fazi - a to predevsim v prvni puli - meli opravdu vybornou. Tlak na mic, vyborne prebirani hracu, malokdy mel slavista trochu casu se rozmyslet, co bude dal. A i kdyz vysla narazecka na jeden dotek pres Licku, tak i adresat te posledni prihravky byl vetsinou obsazeny a nemohl s tim nic moc delat. Takze za tohle bych hosty opravdu pochvalil. Na druhou stranu, jak uz jsem psal vyse, smerem dopredu to od nich byla snad az na dve akce za zapas opravdu velka bida.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.10.2013 09:40 |  
      0 0

      Já souhlasím. Bohemka nic moc nepředvedla, ale v nedávné minulosti se tu představily ještě horší týmy - třeba Ústí, Hradec, Budějovice.

  14. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    mirros     před 11 lety 26.10.2013 09:37 |  
    0 0

    Moje hodnocení včerejšího zápasu..Bohemka se svojí destrukcí a Slavia se 6 defenzivními hráči, nemohlo přinést dobrý fotbal. Nechápu proč nehrál doma Škutka, který by byl určitě platný společně s Juharem. 2 DZ zbyteční a navíc hodně nepřesní... Rakovan 7-moc toho na něj nešlo, kromě jedné vážné šanci Hory, kterou zlikvidoval...Dostál 3-dozadu průchoďák a dopředu nehraje vůbec, Dobrotka7- podporoval víc ofenzívu než oba DZ, škoda 100% šance, Škoda5-po zemi docela problémy a rychlost s obratností mu taky chyběla, Neves 6- odehrál slušný zápas, Petrák5- v defenzívě dobrý, ale spousta nepřesných přihrávek, Gecov4- průměr až podprůměr, celkově je jeho výkonost ve Slavii slabá, ale to jsem čekal, Prošek 4- tentokrát neviditelný, Lička 6-snažil se dávat míče rychle dopředu, ale měl jenom dvě možnosti..Juhara, nebo Nitriho..Nitrianský6- důrazně se cpal do zakončení a vypracoval si 3 šance, problém mu dělá levá strana, protože si na levou nohu nevěří..Juhar 7-dal branku a měl dost dobrých momentů, vzhledem k tomu, že neměl vpředu žádnou podporu

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.10.2013 09:42 |  
      0 0

      Hodnotit budu dost podobně, problém mám jen s Dostálem, který podle mě nebyl až tak špatný, a s Nitrianským, který mi naopak přišel horší, než píšeš ty.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        mirros     před 11 lety 26.10.2013 10:01 |  
        0 0

        teď jsem se ráno díval na záznam...Dostál na pravé straně to dost odkrýval, neobsazuje hráče a dopředu nehraje vůbec...i Koubek kritizoval pravou stranu... Nitri má tak na branku a dostal se do šancí jako jediný hráč kromě Juhara,,,Prošek nic, Mičola nic, Lička nic..já v dnešní ofenzivní bídě, alespoň hodnotím to, že se hráč alespoň do šancí dostane, nebo jde rychle odvážně do vápna...to u nás nikdo nedělá...kromě Juhara a Nitriho

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          mirros     před 11 lety 26.10.2013 10:10 |  
          0 0

          "Měli jsme problémy na pravé straně, hlavně směrem dozadu,“ vrátil se trenér ještě k první půli. slova trenéra Koubka, s kterým souhlasím...

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

            Alanor (admin)     před 11 lety 26.10.2013 10:17 |  
            0 0

            Já byl na tiskovce, takže jsem Koubka slyšel. Neves byl nalevo o dost lepší než Dostál, ale ani pravá strana mi nepřišla jako nějaký tragický průchoďák.

            Nitrianský byl v první půli hrozný, navíc tu první šanci nesmyslně podělal, když se tam cpal Juharovi. Ve druhém poločase se ale výrazně zlepšil a předvedl několik dobrých akcí. Celkově podle mě průměrný výkon, ale jestli bude v dalších zápasech hrát jako ve druhém poločase, tak s ním nebudu mít problém.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              mirros     před 11 lety 26.10.2013 10:33 |  
              0 0

              prostě podle mne, pravá strana Dostál +Prošek byla velmi slaboučká...

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

              Slawek     před 11 lety 26.10.2013 15:47 |  
              0 0

              Dobře Alanore, ale co když bude hrát jako v poločase prvním ? To já tedy předpokládám spíše.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        tantalos     před 11 lety 26.10.2013 11:04 |  
        0 0

        Nitrianský se dostával do šancí, které sice pálil, ale dokázal se do nich prosadit, což se dá říct o málokterém útočném hráči. Dokonce bych v příbrami uvažoval o útoku Juhar - Nitrianský.
        Mirros má pravdu i v případě Dostála, tam kvalita chybí.
        Složitější je hodnocení Proška. Někokrát se předvedl, ale hráč jako on je nejlepší do brejků proti otevřené obraně, Škoda že v první půli nehrál Mičola a v druhé Prošek, to by měl známku mnohem vyšší.
        Obecně se tady nadává na Gecova a mnozí i na Petráka. Jenže na soupeře typu vačnatců to chce hráče jejich typu. A je jejich zásluha, že si Bohemka prakticky dopředu nekopla.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          bongor     před 11 lety 26.10.2013 11:31 |  
          0 0

          Zcela souhlasím s Tantalem,dokonce i s tím Nitrem.Nebál se dopředu,nožky si nešetřil, taky bych mu dal další šance.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

          slaviator     před 11 lety 26.10.2013 13:21 |  
          0 0

          Jo, taky už jsem říkal, že Nitrianský by možná (když už "musí" hrát) měl hrát co nejdál od naší branky, takže taky v útoku vedle Juhara :D

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      bongor     před 11 lety 26.10.2013 11:34 |  
      0 0

      Ten Dávid to je smolař,ať to trénuje kdo chce,tak má problém,dostat se do základu.Musí už z toho mít nervy.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      zeleznik2     před 11 lety 26.10.2013 22:40 |  
      0 0

      Nitrianský objektivně nejhorší nahřišti, nebojuje, nepatří do základu a navíc zahodil dvě tutovky. Mičola 100% lepší a to hrál po zranění. S Proškem souhlas, zatím jen na lavičku, v Plzni zahodil dvě šance a stálo nás to dva body a včera taky výkon nic moc. U Gecova je to složitější někdo říká výborný vybojoval spoustu míčů, ale na druhou stranu směrem dopředu nic, těžko hodnotit.

  15. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 11:10 |  
    0 0

    Musím říci, že u mne Koubek dost stoupnul, když smetl v pozápasovém rozhovoru otázku, jestli na tom slávističtí hráči nejsou špatně kondičně, dokonce řekl, že podle všech testů je fyzička hráčů o.k. Vím, že je silně nekolegiální stěžovat si po nástupu do funkce na fyzickou připravenost mužstva, ale přesto si dovedu představit, že řada trenérů by si v téhle situaci ráda přihřála svou polívčičku.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.10.2013 11:13 |  
      0 0

      Já jsem osobně taky uvažoval nad špatnou fyzickou připraveností hráčů. Co říkal Koubek v TV na toto téma? Vyloženě to smetl jako blbost?

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 12:36 |  
        0 0

        Vyloženě řekl, že podle všech testů je fyzická připravenost hráčů v pořádku.

  16. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    Majkl8     před 11 lety 26.10.2013 12:02 |  
    0 0

    Trošku mě tu mrzí, že i když jsme vyhráli (je jedno po jakym průběhu hry, a s jakym týmem, prostě jsou tu konečně tři body), tak je tu spoustu lidí který Koubkovi vyčítaj jaký hráče dal na plac. Je pravda že taky bych tam místo těch co nastoupili viděl pár jiných, ale vycházím z toho, s čím jsme hráli a podle toho budu hodnotit. Klokan si zasloužil větší nářez, ale to by Nitrianský nesměl bejt takový vemeno, spálit tři jasný tutovky, už nevim co k tomu klukovi napsat. Líbil se mi škody, neprohrál jedinou palici, ve dvojici s Dobrotkou dobrej výkon. Lička dobře, ale v průběhu druhý půle taky občas kazil. Škoda že si Neves dopředu nevěři jeden na jednoho, ale vzadu odehrál svý. A Juhar od tý doby co byl přesunutej na hrot, úplně jinej člověk, v dobrym slova smyslu :) Jedinou negativní zjištění který si z utkání nesu je fakt, že jsem už ve 42. min. odešel na klobásu, čímž jsem přišel o jediný gól zápasu :D :D Ale že těch tutovek ve druhý půli bylo dost, nepochopil jsem jaký loženky nejsme schopný dát :D Ale tři body jsou doma, a derby je naše! SKS! :)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 12:50 |  
      0 0

      Dobré sobotní odpoledne Vám všem přeji.
      Abych zbytečně neplýtval zbytečným opakováním. S Mirrossem a Tantalem souhlas. S tou pravou stranou je to opravdu špatné, stačí tam rychlejší hráči a hoří nám to tam dost. Kisel byl bohužel úplně zbytečný, Mičola tam měl přijít dříve a místo Kisela Škutka. Jinak nevíte co bylo s Ondrou Petrákem, ale od takové 60 minuty šel dolů uplně natvrdo. Dobrotka toho měl taky dost. No, jsem zvědav na úterý.
      Pana Koubka čeká přes zimu hodně práce a jak tak uvažuji, asi bych nedoporučoval ani žádný zimní rakouský zájezdy.......
      Cesta domů bylo v pohodě a teď si to ještě pustím jednou.
      Zaplať PánBůh za ty tři body, posledních deset minut jsem z toho měl docela "kopřivku".
      Sokrates55

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

        zeleznik2     před 11 lety 26.10.2013 22:44 |  
        0 0

        Taky souhlas, Mičola místo Proška o půli, možná trenér ještě nechtěl tolik riskovat, přece jen se vrací po delším zranění, u Škutky nechápu, počítal jsem s ním do základu vedle Juhara a hrál tam zase Nitri, že bychom se úplně obešli o klasické útočníky?

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 12:52 |  
      0 0

      Nevšiml jsem si, že by tady hodně příspěvků kritizovalo Koubkovu sestavu. Jediná zásadní připomínka se týkala nasazení dvou defenzivních záložníků, což je podle mne proti mužstvu typu Bohemky taky trochu luxus. Souhlasím ovšem s Tebou, že za dané situace jsou zdaleka nejdůležitější tři body, a jak se k nim došlo, není v tuto chvíli až tak podstatné. Teď ovšem bude neméně důležité (nebo možná ještě důležitější) zvládnout úterní pohár s Varnsdorfem a pak si snad klidnější pojedeme pro tři body do Příbrami!

  17. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    1rytir     před 11 lety 26.10.2013 15:31 |  
    0 0

    Pár slov ke včerejšku. V první půli jsem se na stadionu nudil. Špatný výkon z obou stran. Žádné zakončení a ani jsme se my a soupeř k něu vlastně nedostávali. Gól před půli spadl z nebe a byl strašně důležitý. To ukázala druhá půle. Neproměňování šancí pak nás na tribunách přivádělo k infarktovému stavu, snad aždý se bál, že Bohemce něco náhodou vyjde a úsilí je pryč. Z toho pohledu nesmírně důležitá výhra. Hodnotit všechny hráče nebudu. Udělali to jiní. Vyzvednu jen střelce Juhara a pak Dobrotku, který nevídaně podporoval ofenzivu, o čemž se středovým záložníkům mohlo jen zdát. Osobně si myslím, že Proškovi ublížila výměna stran s Nitrym, napravo byl o třídu lepší. Opět příjemně překvapil Rakovan, je dobrej. Škoda je silný ve vzduchu, na zemi ho šikovnější hráč snadno povodí, viz Hora. Pobavil mě v jednu chvíli Petrák, kdy po jedné z dalších pokažených přihrávek, tentokrát přesně do běhu hráče v zeleném, se chytnul za hlavu a až za chvíli si uvědomil, že by měl toho Bohemáka stíhat. A ještě k rozhodčímu. Podle mého to bylo poprvé, kdy nám sudí jemně připískával. Jinak souhlas s trenérem, ty tři body byly strašně důležité. Teď na ně ještě navázat v úterý a v sobotu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2013 07:07 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji,
      jako kdybys mi viděl do hlavy. Já se snad asi pětkrát dobře podíval, jestli je to opravdu pan Paták. Ještě teď mi to hlava nebere. Víte, s tím Proškem. Kluk je to šikovný, ale potřebuje za sebou úplně jiného beka, než je Dostál. Ať to Nevesovi šlo nebo nešlo, pořád tam nějaká fotbalovost od tohoto hráče je a vybojovaný míč a příhra Juharovi na gol, to bylo na fotbalovou jedničku. Prošek se na své straně neustále zpět pro balon, Dostál neposlal snad krom jednoho balonu Proškovi nic. To bylo normálně na "fotbalovou policii". Tak tam pan Koubek málem zkolaboval. No a Petrák z Gecovem? Já si tajně doufal, že by to mezi nimi mohlo fungovat, ale myslím si, že Gecov leze Petrákovi "do zelí", chce tvořit hru a tím vyřazuje Ondru. Ale nejsem až tolik fotbalový expert. Úplně jinak na mně působí Mario. Já se přiznám, že jsem od něj tolik nečekal. troufnu si však tvrdit, že v současné době jediný hráč, který je na tom fotbalově na velkou 1. Tak zatím a dneska to "prý" bude v Teplicích masakr. Včera pan Komňacký taky "neposlechl", ještě to bude veselé a pondělí si nechávám jako bonus.
      Sokrates55

  18. Re: Slavia - Bohemians 1905 1:0

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2013 21:21 |  
    0 0

    Zdravíčko kamarádi, neměl by někdo záznam utkání s klokanem ? Dík :)