Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Slavia se vytáhla remízou na půdě úřadujícího mistra z Plzně. Snad ještě více než bod ale potěšil příznivce sešívaných velice kvalitní výkon.

Trenér Koubek výrazně zamíchal sestavou, když útočníka Škodu postavil na stopera, pravého beka Nitrianského na primární místo levého záložníka a krajního hráče Juhara na hrot. Záhy se ale ukázalo, že mužstvo bylo postaveno velice dobře. Slavia hrála v prvním poločase výborně a jen vinou nízké efektivity při zakončení svítilo ve Štruncových sadech po 45 minutách skóre 1:0 pro hosty. Nejprve tváří v tvář Kozáčikovi pálil těsně nad Juhar, napodruhé se už ale po minele Procházky nemýlil. Slavia navíc měla vést alespoň o dva góly, to by ale po krásné kombinační akci musel trefit jinak aktivní Prošek prázdnou bránu. V závěru pak ještě dobrou příležitost neproměnil Petrák.

Plzeň tak byla stále na dostřel. Místo očekávaného tlaku ale přišly další stoprocentní šance sešívaných. Hned v úvodu druhé půle šel z boku sám na Kozáčika Prošek, domácí brankář ale skvěle zasáhl. Poté hlavičkoval sám z malého vápna Juhar a ačkoliv si mohl vybrat kam míč pošle, tak nechal pouze opět vyniknout Kozáčika. Od té doby Viktoria převzala otěže a začalo se i kvůli tomu, že slávistům docházeli síly, hrát na jednu bránu. Poměrně brzy, po hodině hry, přišlo vyrovnání. Rajtoral využil volného místa v našem vápně a s trochou štěstí překonal tečovanou ranou Rakovana. Další nadějné situace hlavou neproměnili Procházka a Kolář. Otěže krásného zápasu, který směřoval k zasloužené remíze, vzal v 87. minutě do svých rukou do té doby přesný sudí Jílek a nesmyslně nařídil pokutový kop po čistém zákroku Dostála. Spravedlnost ale tentokrát nezůstala slepá a díky vynikajícímu Rakovanovi zůstal stav i po penaltě 1:1. Z nastaveného času si zaslouží ještě zmínku letecká vložka Petržely, jenž už měl jednu žlutou kartu. Jílek už sahal pro druhou, pak si ale vše rozmyslel a hrubě chyboval podruhé. V hektickém závěru mohla strhnout vítězství na svou stranu i Slavia, ale Štěpán naložil s nadějným přečíslením vskutku zoufale.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 9 - Vynikající a zatím individuálně nejlepší výkon slávisty v probíhající sezóně. Rakovan působil velice jistě celý zápas. Skvěle si chodil pro centry, dobře pokryl dvě nebezpečné střely. Hrdinou večera se ale stal zlikvidováním Horváthovy špatně kopnuté penalty. V Plzni ukázal velký potenciál, snad ho potvrdí a nepůjde o výjimku.

Martin Dostál - 6 - Stadion ve Štruncových sadech Dostálovi očividně vyhovuje. Už minulé jaro na něm podal jeden ze svých nejlepších výkonů ve Slavii a včera to bylo podobné. Dobrý výkon dozadu, snaha dopředu. Vinit ho nelze ani z penalty, zasáhnout musel a provedl to velice přesně, bylo jen chybou sudího Jílka, že si vymyslel faul.

Milan Škoda - 7 - Velké překvapení v naší sestavě se ukázalo jako prozíravý tah trenéra Koubka. Škoda si vedl až na pár drobných zaváhání výborně a na stoperu působil diametrálně odlišným dojmem než jako nešika v útoku. Pokud by na včerejší výkon dokázal navazovat, tak není důvod, aby nehrál na tomto místě v základu.

Martin Dobrotka - 7 - Nebyl na první pohled tak výrazný jako jeho parťák Škoda, ale z mého pohledu podal podobně přesný výkon. U Dobrotky je navíc kvalita běžně k vidění. Zdá se, že by měl být konečně zdravý, čímž by se měl stát základním kamenem sestavy Slavie.

Fernando Neves - 5 - Začal velmi dobře, po poločasovém příchodu Petržely ale začal mít problémy a rychlonohému záložníkovi mnohdy nestačil. Z jeho strany padl i vyrovnávací gól Rajtorala. Celkově se ale dá hovořit o uspokojivém výkonu, zvláště v porovnání s tím, co na tomto postu dosud v sezóně předváděl Čonka.

Václav Prošek - 5 - Konečně dostal po zásluze šanci v áčku, a to hned v základu! Herně patřil k nejlepším a ukázalo se, že jeho postavení bylo správnou volbou. Bohužel zahodil dvě velké příležitosti, přičemž hlavně netrefení prázdné branky při té první bylo fatální chybou. To kalí jeho známku, kdy nemůžu hodnotit lépe než průměrnou pětkou.

Ondřej Petrák - 6 - Pro hru Slavie bylo důležité, že se stihl uzdravit. Podal kvalitní výkon, jak je ostatně na podzim zvykem, pravidelně patří k nejlepším. Vypořádal se i s několika tvrdými fauly na jeho osobu. Jen škoda, že neproměnil svou šanci v závěru první půle, ačkoliv se nedá říct, že by byla úplně 100%.

Jaromír Zmrhal - 5 - Jeden ze slabších hráčů Slavie. Měl sice několik solidních momentů, často ale nebyl vidět a navíc si připsal dvě nebezpečné a zbytečné ztráty. Problémy měl i při zachytávání náběhů po narážečkách hráčů Plzně. Navíc Lička, alespoň tedy včera, prokázal mnohem větší rozehrávací schopnosti. Celkově horší pětka pro Zmrhala.

Milan Nitrianský - 4 - Z našich hráčů se mi právě Nitrianský líbil nejméně. Měl jeden velice dobrý moment, kdy po jeho průniku a přihrávce Juhara netrefil Prošek prázdnou svatyni. Jinak byl ale nevýrazný a často nestíhal bránit, z čehož pramenily i problémy Nevese. Prošek byl na druhé straně zálohy herně o třídu lepší.

Mario Lička - 6 - Velice dobrý výkon Maria Ličky, který poprvé dostal šanci v základu a ukázal, že by mohl být velice platnou posilou. Nejdříve pokazil nadějný brejk, poté už ale hrál dobře a velice viditelný byl zejména jeho přínos v kombinaci. Zmínku si určitě zaslouží jeho nádherná přihrávka na Proška po začátku druhé půle.

Martin Juhar - 7 - Pro hru na brejky se Juhar ukázal jako správnou volbou. Byl nebezpečný, ačkoliv měl hlavně ze začátku trochu problémy s pohlídáním si ofsajdových situací. Svou první šanci ještě neproměnil, ačkoliv ji řešil dobře, po nabídce Procházky už ale nezaváhal. Výborně vyřešil i brejkovou přihrávku Nitrianského, kdy skvěle našel Proška před prázdnou bránou. Mohl mít výrazně vyšší hodnocení, kdyby nepromarnil tutovou hlavičku ve druhé půli.

Vojtěch Štěpán - 4 - Jako střídající hráč příliš nezaujal, Prošek byl mnohem nebezpečnější. O Štěpánově "zadrbání" závěrečného přečíslení už byla řeč v celkovém souhrnu.

Štěpán Koreš a Dávid Škutka nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (145)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    klimi     před 11 lety 20.10.2013 11:08 |  
    0 0

    Kdy naposledy si golman ve Slavii chodil pro centry tak jistě jako Rakovan? Ani Černý s Vaniakem je takhle brilantně nestahovali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 11:10 |  
      0 0

      Tak centry byly Vaniakovou hlavní slabinou, takže o něm nemůže být řeč. Černý při vybíhání dost hrozný. V tomhle ohledu byl za poslední roky nejlepší Čontofalský.

      Na druhou stranu Rakovan to musí potvrdit i v dalších zápasech, ačkoliv to vypadá, že jeho výkony mají stoupající tendenci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Kornovo     před 11 lety 20.10.2013 11:16 |  
        0 0

        prosek 5?nepromenil 2,3 jasne sance,ale tohle je trochu prisne,ne?taky nechapu :jeden z nejůepsich dostalovych vykonu ve slavii a znamka 6.tak bud to slovni hodnoceni nepis,nebo trochu s rozumem.juhar toho taky spoustu zazdil

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 11:19 |  
          0 0

          U Proška se jinak nedalo. Jak říkal Bosák, to, co nedal, je stejný kiks jako u Procházky.

          Dostál dneska lepší šestka, stopeři mi přišli lepší.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Kornovo     před 11 lety 20.10.2013 11:33 |  
            0 0

            ok,vsak ja jsem taky na vaska nastvany,ze nic nedal.ale treba ve druhe puli posadil balon na hlavu juharovi,ktery to taky trestuhodne nedal.to bysme tady byli do rana,pri povidani o nepromenenych sancich.slo mi o to,ze vasek hral fakt suprove.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            th     před 11 lety 20.10.2013 11:51 |  
            0 0

            Prošek hodnocen průměrně, prý zazdil dvě šance. Jednu ano, druhou ne, to byl brilantní zákrok gólmana, on neudělal v té situaci špatně vůbec nic. Co předvedl, bylo mezi 6 a 7 stejně jako Juhar, rozhodně i přes tu minelu lepší než Dostál (který hrál velmi dobře btw, nijak za stopery nezaostával).

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              th     před 11 lety 20.10.2013 11:54 |  
              0 0

              Mimochodem Juhar naprosto tragický v hlídání ofsajdové linie, to je úplně stejná samozřejmost pro výkon útočníka jako pro výkon krajního beka.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                edenian     před 11 lety 20.10.2013 12:59 |  
                0 0

                Jasne ze Prosek jedno podelal / i kdyz ten balon skakal, tak ja tedy mam trochu pochopeni / ale to jak si sel doprostred a vystrelil, naprosto perfektne jak to mel udelat tak to udelal. Taky si myslim ze to zachranil jen reflex Kozacika.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  th     před 11 lety 20.10.2013 14:40 |  
                  0 0

                  Já myslím, že to skákání až tak tu střelu neovlivnilo, ale že hlavně šlo o to, že při střele couval od balonu a branky a tak mu to sjelo mimo tyče. Kdyby se zastavil a pohnul proti míči celým tělem (ne jen nastavil nohu), tak je to tam přesně k tyči, jak chtěl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Pepino44     před 11 lety 20.10.2013 13:07 |  
            0 0

            Tak pokud dáš na bláboly Bosáka,tak potom musí být Tvoje hodnocení Proška skutečně objektivní. Škoda,že si nemohl hodnotit výkon až pátého brankáře jako náhradníka na lavičce -podle Bosáka Vitak to potě ktora Šimečka. Podle mne se hodnotí výkon v zápase a ne spálené šance. Podle Tvého hodnocení by musel být hodnocen svého času nejlepší střelec Pavel Kuka jako podprůměrný hráč,protože bylo známé,že na vstřelení golu potřebuje pět šancí. Ale on se do těch šancí dostával a ty goly dával. Většinou s Tvým hodnocením souhlasím,ale s tou 5 u Proška si mne opravdu nazdvihl. Vpodstatě si dal výkon Proška a Štěpána na stejnou úroveň a to nemůžeš myslet ani v legraci. Nabyl jsem dojmu,že hráč,který bude hrát celý zápas tužku a přitom dá náhodný gol bude hodnocen alespoň 7 a hráč,který bude celý zápas makat a hrát dobře při spálení jasné tutovky dostane 5. No tak to potom potěš koště.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 13:17 |  
              0 0

              Nevím, odkud jsi vzal, že dám na Bosáka, nicméně v tomto konkrétním případě s ním souhlasím. Kuka byl výjimečný tím, do kolika šancí se dokázal dostat, a tak dával spousty gólů přesto, že toho hodně zahodil. Když bude dávat Prošek gólů jako Kuka, tak se nemusíš bát, že by dostával špatné hodnocení.

              Výkon Proška a Štěpána jsem na stejnou úroveň nedal, takže ta další "moudra" z toho vyvozená neberu jako relevantní. Jinak bych podotkl, že fotbal se hraje na góly, tudíž nepříliš viditelný ale nesmírně efektivní Lafata je mnohem platnějším hráčem než někdo, kdo bude hrát úžasně, ale všechny šance zazdí a tým z jeho výkonu nic nevytěží.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Barra     před 11 lety 20.10.2013 13:42 |  
                0 0

                To se přece nedá srovnat. Lafata je tam jen, aby dával góly, Prošek včera aktivně makal a pomáhal brzdit a zastavit útoky Plzně. Škoda, že nevíme kolik včera toho naběhal.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  th     před 11 lety 20.10.2013 13:55 |  
                  0 0

                  To mimochodem platí i pro srovnávání rozehrávky Zmrhala a Ličky, univerzálního/defenzivního záložníka, který posouvá míč do krajů nebo na dirigenta, špílmachra ve středu pole, který má rozdělovat míče do šancí.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Pepino44     před 11 lety 20.10.2013 13:58 |  
                0 0

                Tak já Ti tvůj názor nebudu vyvracet,ale hodnotit dvacetiletého kluka s minimem zkušeností z první ligy za jednu spálenou šanci (kterou by však měl proměnit i žáček) mi připadá dost nespravedlivé. Máš pravdu,že nejplatnější je hráč,který dává goly a jako příklad Lafatu,ale najde se u nás takový? Pokud to chceš takto hodnotit,tak podle počtu vstřelených golů by u nás žádný ofenzivní hráč (paradoxně kromě Nitriho) nemohl za několik posledních ročníků dostávat v hodnocení lepší známku než 5. Jinak patrně kdo s Tebou nesouhlasí tak asi vymýšlí "moudra". Nenapsal jsem,že si dal Štěpána s Proškem na stejnou úroveň,napsal jsem "v podstatě na stejnou úroveň",čímž odlišuji ten jeden bodík rozdílu. Ve hře jsem viděl rozdíl větší.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 14:24 |  
                  0 0

                  Nehodnotím pouze na základě vstřelených gólů, ale světe div se, právě střílení gólů je ve fotbale poměrně zásadní.

                  Jinak ohledně "mouder" - že jsi ty nabyl nějakého dojmu, ještě neznamená, že to tak skutečně je. Třeba Škutka nepodal v Jablonci nic moc výkon, dal v podstatě náhodný gól a žádnou sedmičku ode mě nedostal. K tomu Bosákovi je snad i škoda se vyjadřovat. Že jsem použil jeden jeho výrok, se kterým souhlasím, přece vůbec neznamená, že souhlasím se vším, co kdy Bosák řekne.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 17:43 |  
                  0 0

                  Ale takovou šanci si vypracuje přinejlepším jednou za zápas. A když jí spálíš tak tě to obvykle stojí body, a nás to body stálo, takže je to stejné jako když si obránce dá hloupý vlastní gól nebo na něj nahraje soupeři. A za to se známka prostě snižuje. Alanor to ohodnotil objektivně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      tolsimir     před 11 lety 20.10.2013 11:16 |  
      0 0

      vzdycky jsem zavidel sparte, ze meli nekoho takoveho jako blazka, ktery neomylne vladl pokutovemu uzemi a rikal jsem si, jestli nekoho takoveho uvidime nekdy ve Slavii. A hle, vypada to, ze jsem se dockal

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 11 lety 20.10.2013 12:00 |  
        0 0

        No to víš,když jsme jim o vychovali,to se to potom hraje.Zblbnul až na letný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        petrjir     před 11 lety 20.10.2013 12:02 |  
        0 0

        Já jsem včerejší zápas neviděl a jsem jen rád, zda Rakovan zachytal dobře. Na druhou stranu mě trošku straší Rakovanův výběh v Jablonci, po kterém padl gól. Jestli to tenkrát faul byl nebo nebyl nedokážu říct, ale každopádně si měl počínat agresivněji. Jestli se už ale ponaučil je jen dobře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          edenian     před 11 lety 20.10.2013 13:02 |  
          0 0

          Rekl bych, ze zrovna agresivita a nejaka rekneme suverenita brankaru ve vapne prichazi prave s hranim a zkusenostmi, to u Rakovana zatim chybi. Ale ten potencial je jasnej.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 20.10.2013 11:18 |  
    0 0

    Musim rict, ze ja bych byl k cele zalozni rade o stupen stedrejsi. Tu prvni hodinu hry, kdy jsme byli lepsi nez domaci, to byla krome laxnosti domacich prave velmi aktivni hra nasi zalohy, ktera nam prinesla velky pocet sanci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 11 lety 20.10.2013 11:58 |  
      0 0

      Myslím,že jsi přísnej na Proška.To co zazdil,tam by se nikdo jiný ani nedostal.To samé platí pro Juhara.Tihle dva rychlíci měli hrát už proti bolševikovi a nebylo co řešit.Juhar hrál typického hrota podle západního střihu.Tam vidíš taky třeba Ronalda často v off pozici.Konečně se našel trenér,který brzy pochopil,jaký potenciál je v Juharově mimořádné rychlosti.Nějaké velké přemýšlení není v té pozici potřeba a stejně v pozápasovém rozhovoru Juhi ukázal,že není žádnej troglodit,ale inteligentní kluk.Kdyby se mu takhle dařilo v každém zápase,tak budou mít soupeři před zápasem s námi jediné přání,aby Juhar nemohl nastoupit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 12:14 |  
        0 0

        Přesně hlavně pochopil, že člověka s takovým "myšlením" je třeba utopit co nejdál od naší branky :D
        Na venkovní zápasy si myslím , že by měl být volba číslo jedna (ne vždy), ale doma bych nechal hrát rozhodně Škutku. Navíc se tímto tahem vyřešil náš problém , a to ten, že nemáme brejkového útočníka

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 20.10.2013 12:03 |  
    0 0

    Přidávám prestižní hodnocení renomovaného deníku Sport :-)
    Rakovan 7
    Dostál 6
    Škoda 7
    Dobrotka 6
    Neves 6
    Prošek 4
    Petrák 7
    Zmrhal 5
    Nitrianský 5
    Lička 6
    Juhar 7

    Mimořádně objektivní je hodnocení fanoušků: 6 pro oba a jako zlatý hřeb hodnocení rozhodčích : 6

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 12:42 |  
      0 0

      Známka pro rozhodčího dost skandální, ale že hodnotí oba fanouškovské tábory stejně? Nevím, na čem ve Sportu jedou, ale určitě je to pořádně silný a je to z Plzně. :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 20.10.2013 13:06 |  
        0 0

        Ono je to jejich hodnocení dlouhodobě podivné, ale že v poměrně sledovaném televizním zápase, kde si každý mohl udělat jasný obrázek, dají shodný počet bodů? To fakt nemohli být při smyslech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        mats     před 11 lety 20.10.2013 13:36 |  
        0 0

        Prazdroj? :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 13:37 |  
          0 0

          Kdyby jenom ten. :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 20.10.2013 14:23 |  
          0 0

          Spíš prakoks... :-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 11 lety 20.10.2013 14:20 |  
      0 0

      Prosím soudruhy ze Sportu,aby se okamžitě objednali k vyšetření
      na psychiatrii.Prošek 4.
      To už skutečně vypadá na Allzheimera ve středním stadiu.Rychle s tím něco dělejte.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Navyseals     před 11 lety 20.10.2013 12:03 |  
    0 0

    Dostála nemůžeš myslet vážně. Alibista až hrůza, každou přihrávku dá stoperům nebo to nacpe do hráče. Měl jeden průnik, jinak katastrofa. Dále nesouhlasím s Proškem, který si zasloužil 6 a s Nitrou, kterej má mít minimálně 5. Nevese jsi taky dost hanil. Mě se to celkově fakt včera líbilo. Ale je důležitý si uvědomit, že Juhar by třeba proti bohemce byl v útoku prd platnej. Proti bohemce by měl hrát Škutka.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 12:11 |  
    0 0

    Tentokrát s tebou tolik nesouhlasím, jak to většinou bývá..jmenovitě:
    Rakovan - Vím, byl jistý ve vzduchu a chytil penaltu a podal velmi dobrý výkon, ale osobně bych mu dal spíš 8, protože několikrát se ocitl ve špatném pozičním postavení (např. hlava Koláře myslim) a jen nepřesné zakončení nás zachránilo. Chraň bůh, abych ten výkon snižoval, ale osmička je taky výborná známka, který by mi seděla víc.
    Dostál - dal bych mu sedmičku s čistým svědomím. Čím si zasloužil nižší? Neudělal snad chybu, byl aktivní a fantasticky odvrátil před penaltou..Pod Koubkem podává (na své poměry) vysoce nadstandardní výkony.
    Prošek - tady bych mu tedy taky snížil známku, ale tak na 7 ;) Nezlob se na mě, ale dát jednomu z nejaktivnějších a nejnebezpečnějších hráčů průměrnou známku? Nedal tu gólovku, dobře, ale v dostal se do dvou velmi dobrých příležitostí, kdy jednou ho se štěstím vychytal Kozáčik (jsem přesvědčem, že kdyby se trefil o pár čísel nahoru, byl by to gól) podruhé se uvolnil zasekávačkou a trefil Procházku. Navíc to byl on kdo centroval Juharovi na tu gólovku na malém vápně. Zde stojí za zmínku, že odcentroval přes Řezníka, který na kličku po lajně vyloženě čekal, a přesto mu nebyl schopný v centru zabránit. Dále přidal i několik nadějných přihrávek na Juhara do běhu atd. Za mě tedy 7-8 a o nižší známce mě asi nikdo nepřesvědčí.
    Petrák, Zmrhal Nitrianský - tady bych stejně jako quelhar dal všem o 1 vyšší.
    Juhar - Známka v pořádku, jen se zmíním ve vztahu k Proškovi. Tomu nemůžeš odpustit tu šanci, ale Juharovi odpouštíš skoro totéž. Vím, dal gól, ale jinak předvedl dvě ukázková zahození a gól dal se štěstím mezi nohama. Pokud jde o hlavičku z malého vápna, tak mám pro toto pochybení menší pochopení než pro Proška. Ten byl přece jen v o trochu horší pozici (proboha jasně, že to měl být gól), ale nedat hlavu z malého vápna, když vás do ní spoluhráč nádherně trefí (Prošek znovu opakuju), tak pro to omluvu nemám ani minimální.

    Jinak bych přecejen trochu krotil potenciální nadšení, protože teď přijdou na řadu zápasy, kdy budeme muset tvořit a to nám co? No to nám nesedí. Jinak progres pod Koubkem je zjevný a na další zápasy hledím s opatrným (ale myslím oprávněným) optimismem. Dále stojí za zmínku (podle mě pochopitelně) výrok Vrby, který konstatoval, že se slavia předtím snažila hrát fotbalk a dostávala příděly..suché, stručné, výstižné ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 12:46 |  
      0 0

      Vidíš, ty říkáš, že výkon Dostála podceňuji, kolega o příspěvek výš, že ho nesmyslně přeceňuji. :) Já jsem to viděl takto.

      Juhar x Prošek - Juhar hlavně jednu šanci proměnil, to je zásadní. Pak také považuji Proškovu šanci za jasnější gólovku než Juharovu hlavičku. A Proškovi nahrával před prázdnou branku právě Juhar.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        th     před 11 lety 20.10.2013 13:37 |  
        0 0

        A jak lítal po lajně, kolik míčů vybojoval a jak ulevil Dostálovi nic? A hromada přesných rychlých přihrávek dopředu na Juhara a další (to zdaleka nebylo jen o Ličkovi včera)? Obhajuješ neobhajitelné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 13:40 |  
          0 0

          Proto má i přes to fatální selhání v koncovce slušnou pětku. Zkus si položit otázku, jestli by z hlediska výsledku nebylo lepší, kdyby tam byl hráč, co by hrál sice jako Nitrianský na druhé straně, ale tu prázdnou branku trefil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            th     před 11 lety 20.10.2013 13:50 |  
            0 0

            Samozřejmě, že ne. Kdyby od začátku hrál Štěpán nebo Nitrianského klon, tak si tu šanci vůbec nevypracujeme stejně jako polovinu dalších Juharových šancí, natož abychom dali gol. O tom, jak by hořely oba kraje ani nemluvě.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 17:41 |  
              0 0

              tak zrovna TUHLE šanci vypracoval Nitranský, i když ta přihrávka na Juhara mohla být o dost lepší. Prošek tam "jen" doběhl a zkazil to.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                th     před 11 lety 21.10.2013 03:53 |  
                0 0

                Ano, to je pravda, že Juharovi nahrával Nitranský, to pro mne není novinka btw, jen jsme se nepochopili. Já to myslel v souvislosti s výkonem v první půli celkově. Pokud by hráli dva Nitrianští, tak by obě strany hořeli jak papír (však jsi viděl, jak nechal vydusit Nevese a sám v klídku), že bychom se přes půlku sotva dostali a když už, tak většinou odkopem (viz druhá půle) a žádná šance s 4 borci v náběhu do vápna Plzně by se prostě nekonala a už vůbec ne, aby ji tento druhý Nitrianský mohl přesně zakončovat, jak o tom sní Alanor výše v alternativní realitě s přesně střílejícím, ale jinak prd hrajícím pravým krajním záložníkem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Barra     před 11 lety 20.10.2013 13:55 |  
            0 0

            Veškeré hodnocení musí být samozřejmě subjektivní, protože výkon hráče se nedá odměřit na lékárnické váze, každý z nás má své priority při hodnocení hráčů a umí argumentovat proč to vidí tak a ne jinak.

            Osobně bych ale udělal velký, velký rozdíl mezi výkonem Zmrhala a Proška, kteří u tebe dostali oba shodně 5 bodů. Naskočit v základě proti mužstvu jako Plzeň a přitom prohnat své soupeře způsobem jak to udělal včera Prošek, tak říkám klobouk dolů. Doufám, že se jako mladík nenechá vyvést z koncentrace kvůli té minele, příště to bohatě nahradí. Doufám, že Proška v pátek uvidíme zpět proti Bohemce, zaslouží si to.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 14:26 |  
              0 0

              Já také doufám, že Prošek bude hrát dál v základu, také si myslím, že si to zaslouží. Ale prostě při hodnocení nejde dělat, že vlastně o nic nejde, když za takového stavu netrefíš prázdnou bránu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Tomski     před 11 lety 20.10.2013 16:53 |  
            0 0

            ještě tam od Proška byla fatální chyba v našem vápně, kdy to zpracoval Kolářovi mám pocit...byl aktivní, dvě šance nedal, jednu připravil soupeři...pětka je objektivní...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 19:58 |  
        0 0

        Někde tady argumentuješ, že tutovku neproměnil za stavu jedna nula. To ale Juhar taky a na výsledek to mělo tedy naprosto stejný vliv..zde se shody nedopracujeme, chápu tvůj přístup, ale naprosto se s ním neztotožňuji..

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Barra     před 11 lety 20.10.2013 13:19 |  
      0 0

      Dobrý den Thane, souhlasím s tebou do posledního puntíku co se týká Rakovana a Dostala a určitě a hlavně Proška.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 12:16 |  
    0 0

    Proška jsem několikrát viděl v juniorce a věděl jsem že je hodně rychlý. Včera jsem ale na ty jeho sprinty koukal s otevřenou pusou, jak tam v pohodě přesprintoval Řezníka a řítil se sám na bránu. Jen škoda že neproměnil ty dvě šance co měl.

    Rakovan včera také super, jistý ve vzduchu, bez problémů kryl všechny střely. V současnosti jasná jednička. Uvidíme jak to bude s gólmany do budoucna, vypadá to, že by jsme dlouho nemuseli žádného kupovat. Až se vrátí Berkovec, tak bych možná zkusil poslat na hostování Hrubeše.

    Snad dostane v budoucnu šanci Šimeček, včera mi totiž opět přišel hodně nevýrazný Zmrhal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      edenian     před 11 lety 20.10.2013 13:11 |  
      0 0

      Zmrhal proste absolutne stagnuje. Ja myslim, ze pokud bude Koubek pokracovat takhle, tak je Simecek jasnej adept. Kisel ma sice Zmrhala hodne rad, ale nikde neni psano, ze ho Koubek nenecha na lavicce. A na jare ho uz asi neuvidime na hristi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 11 lety 20.10.2013 14:26 |  
        0 0

        Zmrhal potřebuje nějakou změnu.To že hraje a to pokaždé sotva průměrně,mu nijak nepomáhá.Dal bych ho na hostování a stáhnul tusjaka na levého beka.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    edenian     před 11 lety 20.10.2013 13:14 |  
    0 0

    ad Neves: me trochu prekvapily rozehravky kopu z nasi pule. Nekdy po 60min a ke konci, vyhozeny balony.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 13:55 |  
    0 0

    Já bych dal o bod více Proškovi, ale jinak souhlasím. Na hodnocení se dívá velmi hezky..

  9. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    deadbeat     před 11 lety 20.10.2013 14:10 |  
    0 0

    Kristova noho, Prosek 5? Pro me byl jeho, Juharuv a Lickuv vykon tim nejprijemnejsim aspektem vcerejsiho utkani.

    A ted teda k jednotlivcum.

    Rakovanovi by stacila osmicka, 9 je skoro-Vaniak-proti-Ajaxu a tak uchvatny to zase nebylo. Souhlasim ale, ze jeho vykony se zapas od zapasu lepsej.

    Dostal tak tak za 6, mit pred sebou Nitrianskeho misto Proska, mel by to o poznani tezsi.

    S hodnocenim stoperu souhlasim a doufam, ze vcerejskem skoncila Skodova kariera utocnika. Tim neni a nikdy nebude, zatimco na stoperu by se mu mohlo darit. Palec nahoru Koubkovi.

    Neves byl slabej, stezi 5. Nitriansky mu vubec nepomahal a sam casto nestihal.

    Prosek 7, i kdyby tech golovek zazdil 5. Ani si nevzpomenu, kdy naposled ve Slavii nekdo takhle brousil lajnu. Jenom si myslim, ze mel hrat zleva, kde mela Plzen prevahu zasluhou svejch rychlejch hracu. Napravo, kde hrali pomalejsi Duris s Reznikem, kterej ofenzivu tolik nepodporuje, mel omezenejsi uplatneni. Kazdopadne velka nadeje do budoucna, jeho rychlost je neuveritelna a i v ostatnich hernich cinnostech predved vic, nez jsem od takovyho Stepana videl za cely jeho pusobeni ve Slavii. Az se dostaneme do lepsi herni pohody, nebyl by podle me spatnej napad hrat proti slabsim souperum na tri utocniky Juhar, Skutka, Prosek. Jsem rad, ze jsem cely ty mesice, kdy jsem volal po jeho zapojeni do zapasu acku, mel pravdu.

    Petrak mezi 6 a 7, v soucasnosti naprosto nepostradatelnej hrac, kterej i ve slabsich chvilich porad spolehlive predci Gecova. A dvojnasob sympatickej svym pristupem, kdyz se i po tvrdejch faulech chce co nejdriv zapojit do hry. Jakej rozdil proti plzenskejm slecinkam.

    Licku bych hodnotil stejne a verim, ze Kisel se uz pres nej do sestavy nedostane. Na nektery jeho prihravky byla radost se divat. Casto ale snahou o rychly kolmice sabotoval jakoukoli mezihru, pri ktery by si hraci mohli trochu vydechnout, a Viktorce tim pomahal k ji prijemnejsimu stylu hry. Velkej prislib.

    Zmrhal 4. V acku (a obvykle i zakladni sestave) pusobi uz dyl nez rok. Behem ty doby se jeho dovednosti nikam neposunuly. Jeho fotbal je pomalej, nepresnej a skoro bezkontaktni. V soucasnosti je nasi slabinou. Zpatky do juniorky, na fotbal dospelejch nema.

    Nitriansky 4. Jak uz jsem psal driv, kdyby jeho kvality odpovidaly jeho egu, hral by ted nekde v Premier League. Hraje lajdacky, nezodpovedne a je linej na krok. Jeden z kandidatu na odstrel v zimni prestavce.

    Juhar 7. Na to, ze plnil ulohu, ktera je pro nej nova, si pocinal necekane dobre. Dobra varianta do zapasu proti tymum, kde nam nezbyde nez hrat na brejky. Jen si musi lip hlidat ofsajdy.

    Stepana nevim, jak hodnotit, na hristi jsem ho snad ani jednou nevidel. Tak treba 3?

    Musim zminit i Koubka. Konecne trener, kterej ma odvahu a zkousi prekvapivy varianty. Vcera jsem poprvy slysel jeho pozapasovy hodnoceni a ani si nevzpomenu, kdy naposled se dokazal trener Slavie takhle smysluplne vyjadrovat. Skoro bych zacal verit ve svetly zitrky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      edenian     před 11 lety 20.10.2013 14:26 |  
      0 0

      Nazdar. Tak tentokrat musim hlavne verejne vzit zpet slova o "dalsim becku na scene" ktera te tak rozlitila :-) Koubek me zaujal nejprve tim jak a co rika a tentokrat i sestavou atd.
      A naprosto totez si myslim o Zmrhalovi, jen jsem si nejak rikal, ze neni dobry cas to rikat. A protoze zaplatpanbu mame Simecka, tak se tesim az to prijde.
      Kdyz to spalil Prosek tak jsem napsal v on linu " A stejne Proseeek!" a tady se nekdo mohl podelat, ze je to neomluvitelny atd. Tak to jsi me take potesil. Jeste k tomu dodam, ze kdyz stridal Stepan, tak jsme preci vsichni videli proc byl v zakladu Prosek. Rozdil tridy.
      No a nejvic se tesim na to, ze budu konecne snad chapat co hrajeme, nebo co chceme hrat. Od KJ jsem to nezazil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 11 lety 20.10.2013 14:31 |  
      0 0

      Jo,Koubek vypadá dobře.Nevzpomínáš si,kdy naposledy pravý křídlo brousilo lajnu jako Prošek?Tak Ti to musím připomenout.Byl to náš nezapomenutelný Franta Veselý.Včera se mu na to muselo z nebíčka hezky koukat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Borris     před 11 lety 20.10.2013 14:54 |  
        0 0

        Až tak moc dozadu bych nekoukal Bongore. Víš koho jsem včera viděl já, když jsem sledoval Vencu Proška? Dušana Šventa! Prošek je od Šventa první hráč, který se možná může Dušanovi rychlostně rovnat!

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Borris     před 11 lety 20.10.2013 14:57 |  
          0 0

          Ale Dušan byl samozřejmě levaso, takže pokud bys trval na tom kdy naposled konkrétně právě křídlo takhle brousilo lajnu, tak bych zmínil asi Mateje! Ten byl sice bek, ale podporoval útok tak vydatně, že až budil dojem že hraje na křídle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      petrjir     před 11 lety 20.10.2013 14:35 |  
      0 0

      V zimě bych poslal Štěpána zpět do Hradce a Zmrhala někam na hostování. Hraje podobný post co Darida a tomu taky hostování v druholigovým Sokolově neskutečně prospělo. Jak jsem již včera psal, sledoval jsem jen online textovou verzi a Zmrhal byl zmíněn v osmé minutě a pak až při střídání v 84. minutě a takovéto výkony nejsou výjimečné. Bohužel musím říct, že bych Karola viděl taky raději více v kanclu a místo něj přivedl hráče, který by se stal lídrem v záloze, kabině a byl tím, kdo bude rozdávat balony. Nejraději bych na tomto postu viděl Jarolíma z Boleslavi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Borris     před 11 lety 20.10.2013 15:00 |  
        0 0

        Tak sám Šeterle nedávno potvrdil, že o Davida máme stále velký zájem! Takže tvé ( a je to i moje přání ) bude možná v zimě vyslyšeno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          petrjir     před 11 lety 20.10.2013 15:01 |  
          0 0

          Bohužel tam je jedno velké ALE. Šeterle taktéž potvrdil, že místo něj měl jít do Boleslavi Hurka s Tusjakem. K tomu už není nutno co dodávat...

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Borris     před 11 lety 20.10.2013 16:16 |  
            0 0

            To máš pravdu, to by se mi vůbec nelíbilo! Tusjak a Hurka by měli naopak konečně dostat opravdu pořádnou šanci v prvním týmu. Ale tak to bylo v létě, v zimě bude jiná situace. A hlavně v létě končí Davidovi v Bolce smlouva a Bolka tak bude mít v zimě poslední možnost za něj aspoň něco dostat. Takže bychom byli hodně blbý, kdyby jsme jim v takovéto situaci obětovali dvě naše naděje. Nabídl bych jim za něj teď v zimě tak dva nebo tři mega. A pokud by na to nekývli, tak bych počkal na léto a v létě ho podepsal zadara.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 17:38 |  
            0 0

            Já bych jim věčného talenta Hurku klidně poslal, to je hráč, který už x let stagnuje a nikam se neposouvá a šanci v každém ročníku dostal. Navíc záložníků máme dost, i těch nadějných v juniorce, a na jeho místě včera velmi dobře zahrál Prošek, raději tedy dávat šance Proškovi. Tusjaka by ale byla škoda zvlášť když kvalitních krajních obránců moc není.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              ortevor     před 11 lety 20.10.2013 17:54 |  
              0 0

              je to tvuj nazor, ale ja si naopak myslim, ze pokud se zbavime Hurky, tak se bude opakovat situace s Dockalem...Hurka na to ma, a podle mne kdyz dostal sanci v acku, tak nezklamal...v juniorce sice ted uplne nezari, ale myslim si, ze by mel v zime nebo jeste behem podzimu dostat sanci..

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 19:11 |  
                0 0

                Dočkal si ale v Ačku opravdu v podstatě nekopnul. A ano je možné, že Hurka by po odchodu hrál mnohem lépe. A možná by se tak stalo právě díky tomu, že by změnil prostředí. Ale fakta jsou taková, že Hurka už u nás odehrál přes 20 zápasů a nijak zvlášť nepřevědčil. Ano bylo pár povedených ale proti těm bylo x průměrných až podprůměrných. Nezáří ani v juniorce, kde by měl ve svém věku a při svých zkušenostech vyčnívat. Ale to se také neděje. Takže vzhledem k tomu, že do zálohy se v juniorce hlásí kromě Proška ještě Bazal a Šimeček nebo Hrubý. Myslím, že Hurkův čas je u konce a šanci na zapracování by měli dostat další - mladší a perspektivnější - fotbalisté. Takže pokud by jsme ho do Bolky pustili a on se tam nakonec rozehrál tak bych to neviděl jako chybu ale jako krok který mu možná zachrání karieru.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  ortevor     před 11 lety 20.10.2013 19:55 |  
                  0 0

                  tak urcite se schodneme ze Hurka potrebuje hostovaci BEZ opce nekde v lize..ze mu to nas skvelej sportovni usek stale nezajistil, je samosebou chyba, jakou tady predvadi uz nekolik sezon v kuse...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 22:15 |  
                    0 0

                    Hurka ale hostování už v loni odmítl. Protože druhá liga je mu málo a v první si zahraje asi tak jako u nás...

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  dArtagnan     před 11 lety 20.10.2013 22:14 |  
                  0 0

                  Tak dvacetiletý mládežnický reprezentant se zkušenostmi s nejvyšší soutěží, kde nijak nepropadl, je "neperspektivní věčný talent". To je jízda...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 22:19 |  
                    0 0

                    Tak proč u nereprezentuje? Proč se neprosazuje ani v té malé konkurenci co je u nás? Protože je to nejspíš další z řady nadějných mladíků kteří se ale při přechodu na dospělý fotbal zasekli. Doufat můžeme tak maximálně v to, že se nakonec probere jako třeba Krajčík. Možná třeba v jeho podání přijde někdy v budoucnu jedna nebo dvě super sezóny ale je to důvod aby dostával šanci na úkor momentálně mladších a lepších hráčů? Neříkám prodat ho za každou cenu ale když to bude výhodné tak ok, protože nějakou zářivou perspektivu před sebou nemá.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      dArtagnan     před 11 lety 20.10.2013 22:26 |  
                      0 0

                      Asi sis nevšiml, ale Hurka normálně hraje za U20. Naposledy tento týden. Nikdo z nás netuší, proč odmítnul hostování, tak mi nepřijde fér mu to vyčítat. Pořád ti nerozumím, tomu klukovi je 20 a ty o něm mluvíš jako o nějakém dědkovi.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 18:29 |  
                        0 0

                        Já o něm nemluvím jako o dědkovi, jen říkám, že podle mě už se u nás nezvedne. Dneska opět za juniorku a dle sledujcích opět slabý průměr. Za U20 nastoupil 2x ze 3 přáteláků, dohromady odehrál ale 89minut, že by nějak oslnil...

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  leoneig     před 11 lety 20.10.2013 23:19 |  
                  0 0

                  Tak ono je v principu třeba se zeptat,kolik z těch dvaceti zápasů,co odehrál se povedlo mužstvu...Za poslední 2roky to spočítáš na jedné ruce.Obvykle to funguje tak,že mladé zapracováváš pozvolna do fungujícího týmu,kde se ten mladej trochu sveze s týmem viz třeba Dortmund,Bayern atd..My tu u nás od nich čekáme,že nás potáhnou a to je možné,jen když slape celý tým ..To je i případ věčně kritizovaného Zmrhala..Výjimka v tomto směru je pouze Petrák.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 18:23 |  
                    0 0

                    Ale on nehraje ani v juniorce, která rozhdoně v krizi není.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 15:02 |  
        0 0

        Hezké dobré odpoledne přeji Vám všem.
        Nejprve děkuji Alanorovi za jeho hodnocení. Pokud sami vidíte, jde se svou kůží na trh jako první a to není nic jednoduchého. Můžeme mít na věc tisíc jiných názorů, ale že bych s hodnocením Alanora měl problém, to tedy nemám. Asi nejvíce bylo disputací okolo Proška a to samo o sobě je velmi dobře..... Protože ten kluk prostě zaujal. Ano, nedal tutovku..... To se stane i Horváthovi. Ale jinak byl jeho výkon pro mne velkou radostí. Lička mne tentokrát také překvapil a jeho některé příhry a řešení situací bylo velmi fotbalové a co bylo ještě dobré, ten kluk je ve velmi dobré kondici.
        Jinak mi nejvíce vadili na celém utkání dva momenty. Překvapil velmi neférový zákrok Horvátha na Ondru Petráka, byl pěkně mířený a přesně se trefil (vzhledem ke krvavému zranění, které bylo ihned vidět - asi červená). Ondra hrál velmi dobře a byl problém se přes něj dostat. No a pak Petrželovo krásné filmování - vzpomeňte na Kiselovo vyloučení s "Cirkus Letná".
        Moc rád bych věřil, že to může naše chlapy nastartovat k lepším výkonům, teď se ještě popasovat s tím, jak zbavit Slávii toho moru, co se v ní usadil........... Ten nás zatím sžírá daleko víc.
        A jen dodám sám za sebe "Hanba Peltovi"...... Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 16:57 |  
          0 0

          Zdravím Sokrate, ohledně moru už jsi něco naznačoval, můžeš nám k tomu napsat něco více? Díky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 15:09 |  
        0 0

        přesně, na hostování Zmrhal, Hrubeš. V zimě se vrátí Tusjak, tuším že je v Táborsku na půlročním hostování.
        Po sezóně se vrátí Berkovec a Mikula (který za Jihlavu odehrát zatím jeden zápas a co jsem viděl, tak to nebyla žádná sláva). Vrátí se taky Červenka, který ale nehraje ani v H. Měcholupech.
        Štěpánovo hostování neprodlužovat, Prošek je mladší, odchovanec a kvalitou ho převyšuje. Kisel tuším po sezóně skončí, Černý asi taky. Fenin pryč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 11 lety 20.10.2013 17:54 |  
        0 0

        Dneska David spolukomentoval na Eurosportu Hamburg-Stuttgart,jestli jsem dobře slyšel,tak se ještě nechystá končit,i když ho v Hamburku čeká dobrý post-snad bude trénovat mládež.
        Určitě jsme ho měli vzít do Slavie,je to lídr,srdcař.Škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 15:02 |  
      0 0

      Souhlasim, nejlepsi znamku ma Koubek, protoze je videt, ze se s kadrem snazi neco delat, ma napady a fotbalu rozumi. Nejvic se mi libilo, jak byli vsichni v pohybu, na prihravku casto nekolik variant, dobry byl i presing. Skvely napad s Juharem vepredu, ktery dal vzpomenout na Standu Vlcka a jeho klasicky nabehy, a s Proskem, ktery mi zas pripomnel Sventa, doufam ze ho nepromenene sance nedostanou dolu, zaslouzil by podrzet. Mne se tedy nakonec libil i Nitriansky, byl taky v dobrem pohybu a byl u nekolika peknych akci. Licka se ukazal taky slibne, Petrak skvely, jen Zmrhal hral opet opatrne a nepresne. Skoda prekvapive na stoperu vi co ma delat, zatimco v utoku je bezradny, dalsi dobry tah.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 11 lety 20.10.2013 17:58 |  
        0 0

        Bylo to fajn,škoda že jsme už takhle nehráli třeba proti bolševikovi,to by byly jistý tři body a ty paka by určitě nelezly na plochu,ale odtáhly by se staženými ocasy.Na tenhle způsob hry ale budeme muset hodně přidat na fyzičce.Ale to už jsem psal výše.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 17:34 |  
      0 0

      Prošek předvedl výkon na 7 ale udělal chybu, která nás nakonec stála 3 body. A netrefit v takové pozici ani bránu je prostě neomluvitelná chyba. Takže souhlasím s tím, že Alanor za to dva body strhnul a udělil 5.

      Nitranský včera rozhodně línej na krok nebyl. Ovšem jeho technika je taková podivná. Při té Proškově šanci, kdyby Nitro pořádně přihrál Juharovi tak by mohl zakončovat už on, místo toho měl vůbec problém tu přihrávku zkrotit a klobouk dolu před ním, že to zvládl a ještě perfektně našel lépe postaveného spoluhráče.

      Štěpána jsem včera přeci jen jednou zaregistroval. Když táhnul nadějný brejk, měl na výběr 3 spoluhráče a místo toho si to namířil do tří protihráčů a celou akci absolutně zazdil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        vavicek     před 11 lety 20.10.2013 17:59 |  
        0 0

        Když si to pustíš znovu a zpomaleně, tak zjistíš, že zase tolik místa tam neměl a byl pod časovým presem. Ostatně i to, že se se dostane do šance je fotbalové umění. Tedy hráč, který se dostává do šancí a někdy je nepromění by měl být hodnocen lépe než hráč, který se do žádné šance nedostane.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 19:16 |  
          0 0

          Já jsem to viděl včera jak naživo tak po návratu domů několikrát v záznamu*. Neproměnění takové šance je obrovský kiks, který nás stál 3 body. Místa tam měl hromadu a času měl také dost.
          Juhar měl mnohem méně času, zpracovával těžkou přihrávku a ještě mu přihrál naprosto luxusně. A to je prosím hráč, na kterého se tu furt nadává, že nemá fotbalové myšlení a umí akorát silně kopnout do balonu.

          *Když se na ten zpomalený záznam podíváš opravdu pozorně, tak uvidíš že Prošek ten kop dost odflákl, protože kopal naprosto nezpevněnou nohou (sleduj co mu udělá kotník), proto se mu ten balon svezl a šel mimo. Vlastně to kopnul uplně stejně lajdácky jako Procházka malou domu, po které dal Juhar gol.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Barra     před 11 lety 20.10.2013 15:59 |  
    0 0

    http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/adnan-januzaj-lands-biggest-signing-on-2472243

    Dovolím si na chvíli odskočit ze včerejšího krásného výsledku Slavie. Adnan Januzaj podepsal v pátek u Manchester United smlouvu na 5 let. Týdenní plat 60,000 liber nebo 1,8 mil Kč, tedy měsíčně přes 8 mil Kč, plus prémie za body samozřejmě. A k tomu odměna ve výši 5 mil liber nebo 150 mil Kč za to, že prodloužil svůj kontrakt u Man U. Tato sumu mu bude vyplácena částkou 20 tis liber nebo 600,000 Kč týdně, a to během celých pět let, tak dlouho jak mu bude smlouva běžet. Během pět let mu tak Man U vyplatí celkem přes 600 mil Kč plus prémie, a to 18 letému kluku, který odehrál necelé dva zápasy v prvním mužstvu. Svět se zbláznil. Jednou musí tato bublina prasknout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Borris     před 11 lety 20.10.2013 16:22 |  
      0 0

      Jako fanoušek red devils jsem moc rád že Adnan v ManU podepsal nový kontrakt. Ale jinak souhlasím. Je to skutečně blaznovství dát takovou smlouvu klučinovi ( byť velmi talentovanému ) který nic ještě nedokázal. Ale dnes holt nic nového pod sluncem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 17:17 |  
        0 0

        Je bláznovství dávat takové peníze komukoliv.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          slaviator     před 11 lety 20.10.2013 20:34 |  
          0 0

          Messimu bych ten plat klidně dal, mít tu možnost a mít ho v klubu. Při tomhle platu by si na sebe vydělal jen prodejem dresů a suvenýrů...

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          leoneig     před 11 lety 20.10.2013 22:41 |  
          0 0

          Jako bláznovství to samozřejmě na naše poměry je,nicméně kdyby mu ty prachy nedali,přijde tam šejk z MAN CITY a vyfoukne jim ho..Přepočítávat na koruny prostě nemá cenu

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 11 lety 20.10.2013 18:00 |  
        0 0

        To není ani tak bláznovství,jako provokace lidí,co se taky živí poctivě
        a nemají ani zlomek těchhle částek.Nejsem žádnej sociál,ale tohle mě vytáčí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Barra     před 11 lety 20.10.2013 19:02 |  
          0 0

          Znamená to fixní plat přes 250,000 Kč denně, pět let v kuse, plus prémie - a měsíčně k tomu bonus ve výši 2,5 mil Kč jako splátka z těch 5 mil liber zápisného.

          Je to nebezpečná spirála, někdy ten balónek musí prasknout, zkrachují kluby. A to má Januzaj přitom ´jen´ 60 tis liber týdně - Vincent Kompany bere u konkurenta City 200 tis liber týdně základ, tedy 6 mil Kč týdně, denně přes 850 tis Kč.

          Zavedl bych platební stropy jako v hokeji, nemůže to stoupat do nekonečna.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            leoneig     před 11 lety 20.10.2013 22:52 |  
            0 0

            Kdo je znalý finančních možností premiere league,tak ho to zase tak překvapit nemůže..To se proste nemůže přepočítávat na koruny..MANU si chrání svého hráče...Pro mě je pointa v tom,že je dobrý vidět,jak si váží svých talentů...Kdyby to takhle fungovalo i u nás ve Slavii,resp. v český lize,byli bychom jinde...Ale dokavad tady budeme závistivě přepočítávat,kolik tento hráč bere,nikam se posunout nemůžeme..Neříkám,ze bere málo,ale na jejich poměry to nestojí za zmínku

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Barra     před 11 lety 21.10.2013 00:41 |  
              0 0

              Závist? Ale jdi. Jestli Man U je ochotný 18letému hráči dávat včetně zápisného, přes 330 tis Kč denně, klidně. Ale nemluv o ´finančních možnostech premiere league´ - jde právě o to, že Man U má momentálně přes 370 mil liber dluhů – a rád to přepočtu, aby to bylo jasné. Jedná se o dluh ve výši přes 11 miliard českých korun, na který Man U minulou sezónu platil jen na úrocích bance 31 mil liber nebo 930 mil Kč.

              A jsem jenom rád, že to nefunguje i u nás ve Slavii, i kdyby sis to přál, jak se zdá – ano, byli bychom jinde, jak píšeš. Bylo by už dávno po Slavii. Myslím že lekce po našem druhém titulu, kdy platilo že ´sky is the limit´ byla dostatečně tvrdá.

              Jinak mě věta, že u částky přes 600 mil Kč ´na jejich poměry to nestojí za zmínku´ celkem pobavila. Ale máš pravdu, u dluhu Man U, který převyšuje 11 miliard korun a doposud se ročně navyšoval o další téměř 1 miliardu na úrocích, nestojí nějakých 600 mil Kč za řeč.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Citrus (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 08:21 |  
                0 0

                Tady by bylo ale taky fér zmínit, jak ten dluh vznikl. To nebylo z žádné mzdové rozmařilosti apod. ManUtd patří každoročně mezi 3 nejvíce vydělávající kluby světa. Není uměle dotován žádným šejkem. Co utratí, na to si také vydělá. Všechen dluh vznikl, když klub převzal současný majitel Glazer, který si na nákup půjčil a následně ten dluh převedl na klub, který ho teď splácí. Není to tedy následkem špatného hospodaření, ale prasárny majitele. To je potřeba rozlišovat.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Khadgar     před 11 lety 21.10.2013 08:37 |  
                  0 0

                  Přesně tak. Právě kvůli tomuto se bouřili fanoušci a tlačili na prodej klubu, těch sporů s majitelem je tam víc.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Barra     před 11 lety 21.10.2013 10:33 |  
                  0 0

                  Nemám problém uznat, že dluh vzniknul po nástupu bratrů Glazer v 2005. To ale nemění nic na tom, že Man U je nejvíce zadlužený klub Premier League (Ambramovič přeměnil dluh, který Chelsea účetně oproti němu měla, na vklad do klubu – Man U nemá bohužel dluh u majitelů, ale u bank). 11 miliard korun není pakatel. Pro Glazery ale mluví, že Man U od jejich nástupu jako majoritní majitelé zažil jedno ze svých nejlepších období v historii klubu: během 8 sezón 5 x mistři, 3 x druzí, mistři Champions League, atd. Glazerům se také podařilo napumpovat rozpočet: z 243 mil liber v 2005 na odhadem 420 mil liber tuto sezónu. Navýšili vstupné o 30% (a proto také taková bouřlivá reakce fandů), vedle toho ale uzavřeli lukrativní sponzorské smlouvy.

                  Jinak si je Man U vědomý, že by se měli zavést stropy na platy a je jeden z propagátorů této snahy. Proti jsou hlavně Chelsea a Man City. Je celkem alarmující, že klub jako Aston Villa vydal jen na platech 87,5 % příjmu v 2011-12, Blackburn Rovers dokonce 93 %. Není divu, že kluby z Premier League měly v 2011-12 celkem ztrátu ve výši 205 mil liber, tedy přes 6 miliard korun.
                  Můj příspěvek ohledně kontraktu Januzaje nebyl ani tak zaměřen na Man U, jak na fotbal celkově. Jednou ta spirála výdajů musí končit, jednou to praskne a padnou kluby.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 11:09 |  
                    0 0

                    A já říkám, jen ať to padne. Bude to šance na nový začátek. Já třeba nadšeně sleduju osud Glasgow Rangers. A mějte mě klidně za blázna, ale být jejich fanouškem, tohle by mě bavilo zažít. Hrát 4. ligu a objíždět a vyprodávat ty různé vesnické stadiony + samozřejmě 50 tisíc lidí v Ibrox Parku. To musí být úžasná atrakce pro ty hostující kluby. Tohle už patrně nikdy nezažijí. Klub umožnil majetkový vstup fanouškům. Hned v první sezoně postup, teď opět bez ztráty bodu na prvním místě. Jenže to je Skotsko. Potkat to Slavii, tak to asi nebude taková pohádka.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      Barra     před 11 lety 21.10.2013 11:44 |  
                      0 0

                      Nó, nevím. Já to teď zažívám s Beerschotem, který po insolvenci na konci minulé sezóny byl definitivně vymazán jako člen KBVB (belgická fotbalová federace). Díky ochotě klubu sousednímu Wilrijk který přebral do svého názvu také jméno Beerschot, jsme nemuseli začít nanovo v osmé lize, ale ´jen´ v páté lize. Hrajeme proti těm vesnickým clubům, jak říkáš, ale čistě amatérsky – vedle diváků se pasou krávy. Beerschot přišel o všechny prof-hráče, s kterými hrál minulou sezónu, máme jen amatéry. Prodalo se sice přes 3 tis permanentek, ale i tak s rozpočtem kolem 2,5 mil Kč měsíčně klub daleko nedoskáče. Prozatím máme 19 bodů na 24, ale je to dřina, a cesta do první ligy bude ještě minimálně 5 let trvat.

                      Něco jiného je samozřejmě Glasgow Rangers, kde na domácí zápasy chodí přes 40,000 diváků. Rangers mají v porovnání s ostatními kluby ale velký rozpočet, návrat na výsluní se jim podaří rychle. Kolik diváků by ale chodilo na Slavii, kdyby začala opět z nuly, z Pražského přeboru? Tři tisíce permanentek jako Beerschot by asi neprodala.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        Barra     před 11 lety 21.10.2013 11:47 |  
                        0 0

                        Oprava - Beerschot již prodal 5 tis permanentek v páté lize a ne 3 tis.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    leoneig     před 11 lety 21.10.2013 11:30 |  
                    0 0

                    Jako s tímhle souhlas.Ja osobně neuznávám Paris St Germain,Monaco,ManCity atd,protože to jsou uměle financovaný kluby a uměle nasazují ceny za hráče do zbytečných výšin..A to samozřejmě ovlivňuje cely trh v negativním slova smyslu...Když to jde v NHL, v Evropě to musí jít taky

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                leoneig     před 11 lety 21.10.2013 11:09 |  
                0 0

                My si asi trochu nerozumume.Pro mě je pointa v tom,že bychom si naše mladé hráče měli více chránit,aby nám v mladém věku neutíkali ke konkurencí,či rovnou do zahraničí..A k tomu je třeba jim vytvořit určité podmínky,které odpovídají nasim místním poměrům a podpořit je,dátjim šanci...Me nebaví čumět na Dočkali, Vaňky atd někde jinde.
                Jo to že má MANU takový dluh,to by se v Evropě měli zamyslet,jak je to možné,ze s tím nikdo nic nedělá a umožňuje jeho další růst..MANU v tom není sám,nevím přesně kolik má Barca a Real dluhy,ale to číslo je obrovské..každá banka těmto klubům ráda půjčí a dokavád s tím ty,dědkové na UEFA nic neudělají,bude to,stále stejný. Ano to je idiocie dnešní doby..

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 17:26 |  
      0 0

      Hmm za dva roky mu jebne v bedně jako Feninovi a manažeři MU si budou drbat hlavy... tohle fakt nechápu. Ještě tak nějak pochopím když takovej kontrakt dostane prověřenej zkušenej hráč, kterej něco dokázal. Ale "obyčejnej" talent?

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 11 lety 20.10.2013 18:01 |  
        0 0

        Tak si vezmou místo něj Fenina a my budeme mít pokoj.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Tom     před 11 lety 20.10.2013 16:39 |  
    0 0

    Už sem to tu probíral u posledního ligovýho zápasu ... Ale neví někdo co je s Hurkou ??? .. Sotva trenérovy dokáže že na to má a získá důvěru trenéra odvolají a přijde nový ... Ted se mi zdá že nastává podobná situace pokud teda není zraněný ale takovou informaci jsem nikde nezachytil

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      ortevor     před 11 lety 20.10.2013 17:57 |  
      0 0

      nekdo tu snad kdysi psal, ze ho preradil Koubek zpatky do juniorky, ale taky netusim...a myslim si, ze kdyz Koubek takhle dokazal ozivit Dostala (jak tedka hraje v porovnani k tomu, jake ma ten kluk moznosti a talent...tak verim, ze by dostal z Hurky maximum)
      tak snad dostane jeste na podzim nebo behem zimni pripravy sanci, aby se treba zapracoval na misto Kisela...a mohl bejt alternace za MAria Licku..to samy Hruby, kdyby jim dal Koubek dobrou motivaci, by se mohli zas dostat oba tam, co predvadeli napr. minulou zimni pripravu za Rady, kdy mi prisli jako adepti na zaklad...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      th     před 11 lety 20.10.2013 22:48 |  
      0 0

      To bych taky rád věděl, co za tím je. Jestli mu nic nebyli schopní sehnat nebo jestli hostování on/agent odmítl a nebo jestli ho Petrouš chtěl mít po ruce a proto ho ani nikde nezkoušeli umístit ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        leoneig     před 11 lety 20.10.2013 23:02 |  
        0 0

        Ja myslím,že se to v zimě rozlouskne..Ideální hostovacka na půl roku bez opce někam do Bohémky, půjčil bych jim ho zadara s podmínkou,aby odehrál alespoň půlku zápasů v základu..Bude dobrej

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        ortevor     před 11 lety 21.10.2013 01:26 |  
        0 0

        mne by obecne zajimal postoj hracu SKS a hlavne jejich agentu k tomuhle hostovani...napr kdyby se vedeni k tomu vyjadrilo, jestli se fak tem hracum snazi sehnat hostovani a narazi to na odpor hrace / agenta nebo je jenom nechavaji jen tak stagnovat..protoze neverim, ze by agenti a hraci napr v pripade Hurky to po tom, co po nekolika neziskal stabilni misto v tymu, nadale odmitali jit hostovat (napr letos v lete)

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 21.10.2013 11:20 |  
          0 0

          Hurka měl snad na jaře hostovat na Žižkově, ale odmítl to.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            ortevor     před 11 lety 21.10.2013 14:44 |  
            0 0

            tak to nechapu...jeste kdyz muze bejt v PRaze a porad hodne na ocich...

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          leoneig     před 11 lety 21.10.2013 11:21 |  
          0 0

          To mě taky..Nějak nerozumím tomu,že když ten hráč ví,že si moc nezahraje v tom klubu raději leští lavičku či hraje za dorost...Dobře pamatuju,jak KJ poslal Necida do Jablonce tuším na půl roku a hodně mu to pomohlo...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    vavicek     před 11 lety 20.10.2013 17:55 |  
    0 0

    Prošek za 5? Doopravdy? Myslím, že splést se může každý. Např. časopis Rolling Stones svého času drsným způsobem strhával alba Led Zeppelin. Posléze je dal do výběru 500 nejlepších desek historie. Myslím, že by bylo lepší, kdyby autor článku uznal chybu a hodnocení upravil. Jeho obhajoba té známky je neudržitelná a celkem i trapná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      pl3     před 11 lety 20.10.2013 18:22 |  
      0 0

      A co takhle podívat se na tu situaci obráceně : máme brankáře, celý zápas je jistý, chodí si pro centry, 2x velmi dobře zakročí, ale v průběhu zápasu vyrobí fatální hrubku, která nás stojí zisk 3 bodů v zápase - také by jsi tady volal po vyšší známce než 5? Asi ne. Každý hráč na hřišti má svou roli a svou odpovědnost a dlouhodobé bagatelizování neproměnění šance útočných hráčů a naopak přehnaná kritika "nepochopitelných hrubic" brankářu či hráčů v defenzivní činnosti se bohužel stalo nedílnou součástí hodnocení řady lidí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 18:36 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím. Může hrát obránce jako o život, pak udělá minelu jako Procházka a určitě by sedmičku nedostal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 19:04 |  
        0 0

        přesně. Podepisuju :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.10.2013 21:03 |  
      0 0

      Není důvod uznat chybu, když si za známkou pro Proška naprosto stojím. Šlo jen o to, že jsem zdůvodnil, proč tomu tak je. Někomu to může připadat přísné, je to mladý kluk, co se šance v základu chopil dobře, ale já se na to snažím dívat co nejpragmatičtěji. Když si pročteš diskusi, tak nejsem takového názoru sám.

      Jinak mi nedělá problém uznat faktické chyby. Tuším, že po zápase v Příbrami jsem Čontofalskému vyčítal vyražení střely vedle na roh, což jsem vzal zpět, když miros napsal, že seděl za bránou a ta střela byla tečovaná, což jsem přehlédl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        leoneig     před 11 lety 20.10.2013 22:37 |  
        0 0

        No pro mě je Prošek tak 6,5,protože průměrný výkon vypadá trochu jinak,to se na mě nezlobte..Ikdyž nedal gól,kdyby ho dal,byl to klidně na 8...

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          th     před 11 lety 20.10.2013 22:44 |  
          0 0

          Přesně tak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          slaviator     před 11 lety 20.10.2013 23:09 |  
          0 0

          podpis a razítko

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Beju     před 11 lety 21.10.2013 09:32 |  
          0 0

          Doporucuju alanorovi nevytykat vubec nic, protoze je to stejne jako hazeni hracu o zed - on stejne chybu neuzna, i kdyby to bylo sebevic jasnejsi a i kdyby mu to tady napsalo x lidi. Ale s vasim nazorem souhlasim, taky mi Prosek az na tu spalenou sanci prisel fakt dobrej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Beju     před 11 lety 21.10.2013 09:35 |  
            0 0

            Hrachu, nikoliv hracu :D I kdyz i to by u nekterych feninu pomohlo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              jarodo57     před 11 lety 21.10.2013 16:56 |  
              0 0

              no už jsem si myslel ,že budeš hráčema mlátit o zeď . I když ......

  13. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Khadgar     před 11 lety 20.10.2013 19:01 |  
    0 0

    Známkování ve Sportu je fakt směšný. Rozhodčí šestku? Shrňme si to - faul Horvátha na červenou, chybně nařízená penalta a nevyloučení Petržely.
    Naštěstí jim stabilně klesá náklad...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 22:17 |  
      0 0

      + ještě nastavení 5 minut, které bylo ukončeno někdy v čase 4:35 zrovna když jsme šli ve čtyrech do protiútoku. V Jihlavě by mohli vyprávět o tom, jak mají rozhodčí přesné hodinky, tam jim zase v zápase s Plzní (překvapivě), pískli konec poločasu v čase 44:30 zrovna když mohl jít Harba sám na bránu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      leoneig     před 11 lety 20.10.2013 22:56 |  
      0 0

      Souhlas,tyhle momenty rozhodčí úplně posral...Ta penalta byla vidět možná blbě,nicméně Horvy a dement Petržela bez diskuze červená...Jak tu kartu pro Petrželu vyndal a když mu došlo,že už má žlutou zase zandal, to je i blití

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 21.10.2013 10:14 |  
        0 0

        penaltu bych mu až tak nevyčítal, přece jenom to live nebylo lehce postřehnutelný...nevyloučení Sysla asi taky, bo za tohle natvrdo červenou u nás jen tak někdo nevytáhne...ale druhá žlutá a tim pádem červená pro Petrželu byla naprosto jasná.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    slaviator     před 11 lety 20.10.2013 20:13 |  
    0 0

    Rakovan 9 - Dostál 7, Škoda 7, Dobrotka 8, Neves 6 - Prošek 7, Petrák 6, Zmrhal 5, Nitrianský, Lička 8 - Juhar 8

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 11 lety 21.10.2013 09:02 |  
      0 0

      Ale vraťme se k sobotě, kdy se právě Vrba mohl na lavičce chvílemi vzteknout. Bodejť by ne, Slavia šla do vedení 1:0 a při lepší koncovce a při horší Kozáčikově formě (pozor, tentokrát vynikající výkon!) mohli jít Pražané postupně třeba až do vedení 4:0 - a dění na hřišti by to celkem odpovídalo.
      Doporučuji přečíst si celé v idnes.Ale pochopitelně to není oslava výkonu Slavie,ale zsměšnění Plzně,aby tím více vynikli božští z letné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Pepino44     před 11 lety 21.10.2013 09:19 |  
      0 0

      Ano, s tímto se dá souhlasit. Je to hodnocení u všech nezvykle vysoké,ale potřebné. Vždyť pokud bychom srovnali výkony s Teplicema,tak by hodnocení po Teplicích muselo být téměř u všech v záporných číslech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Betynka58     před 11 lety 21.10.2013 11:29 |  
      0 0

      Taky v podstatě souhlasím, jen si myslím, jak už tady taky někdo uvedl, že u Rakovana by byla více odpovídající 8, přeci jen žádný zázračný zákrok nepředvedl. Chycenou penaltu za něj počítat moc nelze, protože hůř už už Horváth opravdu kopnout nemohl - že by jednou projevil smysl pro fair play a odmítl ten dárek od sudího přijmout?

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Borris     před 11 lety 21.10.2013 13:25 |  
        0 0

        Já ti to řeknu takhle, chycená penalta by měla být u gólmana vždycky obrovsky ceněná a vyzdvižená, ať už ji střelec kopnul sebehůř. Protože v tomto souboji může gólman jen tipovat stranu, jinak v podstatě nemá šanci. A navíc až takovou hroudu tam Horváth zase taky neposlal. Ano nekopnul to dobře, ale někteří to tady líčí jak kdyby na to ještě v letu stihli srát mouchy, ale zas taková mrcha to taky nebyla. Rakovan musel skákat aby to vytěsnil. A za mě má velikou pochvalu za tu penu. Už jen i za to, že se z toho nepodelal a že v téhle hře nervů obstál daleko líp, než výrazně zkušenější Horváth.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Barra     před 11 lety 21.10.2013 14:49 |  
          0 0

          Souhlasím. A navíc je vždy dobré pro sebevědomí brankáře, když se mu podaří nějakou penaltu chytit. Rakovan čekal zkušeně na pohyb Horvátha, nenechal se vyprovokovat, aby si jako první vybral stranu. Osobně jsem si myslel, že Horváth ji dá do opačného rohu.

          I tak je ale známka 9 velmi vysoká, myslím že i ta 8 by stačila, ale proč by ne. Přeji mu to, a bylo radost se dívat na Matějě jak se hned otočil na kotel a radoval se s nimi. Když se pětice Rakovan- Dostal-Škoda-Dobrotka-Neves ještě lépe sehraje, budeme mít solidní obranu.

          A Milan Škoda by měl být rád, že může hrát jako stoper. Není to žádné ponížení, že je stáhnutý z útoku, naopak důkaz že trenér mu věří na tak delikátním místě, jako je naše obrana. A sem tam nějakou tu branku ještě určitě střelí, proč by se nemohl stát druhým Mariánem Číšovským.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 21.10.2013 20:24 |  
            0 0

            Tady klidně přiznám, že Rakovanovi se asi ta osmička dát dala. Ale to už je vcelku jedno, zachytal výborně a vzhledem k tomu, že to byl po dlouhé době parádní výkon našeho brankáře, tak jsem mu šoupl hned tu devítku. :)

            Jinak někdo tu na začátu psal, že to by byla spíš známka pro Vaniaka s Ajaxem - já bych právě řekl, že tehdejší Vaniakův výkon byl jasnou ukázkou desítky. Co jiného už také po brankáři chtít. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Betynka58     před 11 lety 21.10.2013 17:43 |  
          0 0

          Vždyť já si té chycené penalty taky cením, to jsi mi možná špatně rozuměl nebo jsem se nešťastně vyjádřil (to asi spíš). Jen se dle mého potvrdilo, že penalta se nedá chytit, jenom špatně kopnout. A ze zpomalených záběrů mi navíc připadlo, že šel Rakovan na stranu ještě dřív, než se Horváth dotknul balonu, ten tak měl zlomek sekundy čas na ten pohyb zareagovat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Barra     před 11 lety 21.10.2013 15:54 |  
    0 0

    Tak Pavel Vrba zůstane u Plzně, která ho neuvolní. Logicky by měl Pelta teď oslovit Vítka Lavičku. To ale asi nehrozí, přece nebude oslabovat ambice Sparty aby konečně získala titul. Snad nechá Pelta našeho Koubka na pokoji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 21.10.2013 16:06 |  
      0 0

      Vzdyt ho sotva uvolnil od repre U19 :o)
      Myslim, ze ted pujde Pelta po Silhavem a Liberec se nebude tak branit jako Plzen.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        jarodo57     před 11 lety 21.10.2013 17:09 |  
        0 0

        Podle mého Pelta ani Vrbu nechce a nechtěl. Všechno to je jenom komedie o vykolejení Plzně ,aby se soudruzi z jeho rudé Sparty konečně stali mistry a dostali se také k lizu.Ten má po setkání s Křětinským a jeho taškou takový bobky , že by jsme se divili.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Borris     před 11 lety 21.10.2013 17:37 |  
          0 0

          Taky mě to napadlo. Je to stejné jako když jsme v první titulové sezoně neustále četli o tom, že do repre půjde KJ. Rozhodně to ale chce k repre nějakýho psa, co se s těma primadonkama nebude mazat a nebude s nima kámoš. Tudíž to nesmí být ani Šilhavý ani Lavička. Jsou to sice dobří trenéři, ale jsou moc hodný a ty primadony by toho hned zneužily. Moje pořadí je 1. Vrba 2. Zeman 3. Jarolím

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Pepino44     před 11 lety 22.10.2013 13:30 |  
        0 0

        Tak,že by se Liberec nebránil o tom dost pochybuji. Majitel Karel je sakra tvrdý obchodník a Peltu moc nemusí. Nevím jak dlouho má Šilhavý v Liberci ještě smlouvu a nejvíce záleží na něm. Ono držet někoho u kormidla proti jeho vůli by se nemuselo vyplatit. Bude to ještě zajímavé,ale asi bude záležet jaké Pelta nabídne odstupné. Zadara to rozhodně Karel neveme.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Borris     před 11 lety 21.10.2013 17:33 |  
    0 0

    Jinak taky napíšu s menším zpožděním svůj pohled na sobotní zápas. Když jsem před zápasem viděl sestavu, jen jsem se pokřižoval a v duchu zadoufal, ať to aspoň není ostuda. Koubkovi věřím, měl jsem radost když byl zvolen jako trenér, ale když jsem viděl sobotní sestavu, byl jsem mírně řečeno skeptický. Ale realita na place? Fantazie! Koubek zaslouží veliké uznání, je vidět že má koule a nebojí se do sestavy pořádně říznout a udělat rozhodnutí která se třeba můžou zdát na první pohled neproveditelná. Ale on je o nich přesvědčený a nebojí se je udělat! Takového trenéra jsme potřebovali! Klukům patří veliká pochvala za výkon a nasazení. První poločas byl absolutně bezchybný, až na to proměňování šancí. Troufnu si tvrdit, že v první půli existovalo na place jen jedno mužstvo a být poločas 0:4, nikdo nemohl absolutně říct ani popel. Plzeň nám vůbec nestačila! Od nějaké 60 minuty jsme ale začali trošičku fyzicky odpadat. Svojí daň si podle mě v tu chvíli vyžádal ten fyzicky hodně náročný a běhavý styl hry, který jsme praktikovali. Hráli jsme hodně vysoký presink s neustálím napadáním a to si holt vyžádalo v druhé půli svoje. Pokud chceme tento styl hry praktikovat, což předpokládám že ano, tak se musí v zimě pořádně zapracovat na fyzičce, protože jde skutečně o hodně náročný styl hry. A hodně účinný, Plzeň si s tím vůbec nevěděla rady. A jen těch šancí kolik jsme z toho vytěžili.... Achjo. Kdyby mi před zápasem někdo řekl, že mi bude bod z Plzně málo, hned bych mu volal psychiatra. Ale pro mě je důležitější ten výkon co jsme předvedli! Podle mě v této sezoně ještě v naší lize Plzeň nikdo takhle výrazně nepřehrál a řekl bych že už ani nepřehraje. Vždyť i ta posraná Sparta tam přijela jen zoufale bednit! Veliká pochvala míří bez vyjímky všem hráčům, některým menší některým větší. A já teď vypíchnu ty, kteří mě zaujali nejvíce.

    Začnu Rakovanem v kase. Roste zápas od zápasu. Celý zápas oplýval jistotou, s klidem sbíral centry a pocukroval to fantasticky chycenou penaltou Horváthovi. A úspěšně tak ze sebe sundal nálepku protekčního, kterou mu tady někteří dost nespravedlivě přišili. Dále pak Škoda. Zatímco v útoku nemotora, který kolikrát působí až bezradně, tak na stoperu mazák který působil jako neprostupná zeď a který až s neuvěřitelnou lehkostí pacifikoval plzeňské nájezdníky. Já myslím že tohle je post pro něj. Gólový on prostě nikdy nebude, zato na stoperu je týmu hodně platný. Přes zimu ho tam Koubek určitě pořádně zabuduje a z marného útočníka budeme mít rázem slušného ligového stopera. Dobrotka - to je jednoznačný šéf naší obrany, u kterého je kvalita k vidění naprosto běžně, přesně jak psal Alanor v hodnocení. Elegantní stoper, kterému nic nechybí. Pokud mu vydrží zdraví, patří s přehledem mezi tři nejlepší stopery v naší lize. V Plzni opět jen podtrhl své kvality. Prošek - jedno z překvapeních v sestavě a ještě větší překvapení pak jeho kvalitní výkon. Svými sprinty dal u mě vzpomenout na Dušana. Řezník patří k nejrychlejším krajním bekům v naší lize, ale to jak ho Venca při té své šanci zkraje druhé půle o parník předjel, to nemělo chybu. Obzvlášť když se uváží že na něj měl Řezník náskok. Venca mu dával zabrat celý zápas a Řezník asi nejspíš nastydnul z toho průvanu který tam na něj Vašek pouštěl. Jediná piha na jeho výkonu jsem ty spálené tutovky. Přičemž ta první byla bohužel neomluvitelná. I tak ale skvělý výkon a pro zápas s klokanama si jasně řekl opět o základ. Petrák - právě o něj se rozbíjela spousta útoků Plzně už v jejich zárodku a právě i to způsobovalo, že jsme mohli chodit do nebezpečných kontrů. Obrovské penzum práce, které bohužel vidí málokdo. Lička - z jeho výkonu jsem byl nadšený, hru naší zálohy obrovsky zkvalitnil a právě v něm jsme možná našli konečně toho vysněného a tak dlouho chybějícího tvůrce hry. Skvěle zrychloval hru, nebál se rozdávat kolmice dopředu a skvěle diktoval naší hru. Neustále chtěl balon a nebál se riskovat. To jak vysunul Vencu Proška do té šance, to byla luxuska. To bylo, jak jednou pronesl Bosák, jako dívčí pohlazení po tváři. Krása. Tomu říkám skutečně posila s velkým P a část mozaiky, která nám už dlouho v záloze citelně chyběla. Všiml si toho i Vrba, který Mariův výkon po zápase ocenil. No a nakonec Juhar. Ten jednoznačně ukázal, že pro hru na brejky, má na post hroťáka ideální předpoklady. Neúnavně napadal rozehrávku, byl hodně při chuti a odměnou za to úsilí mu byla velká šance z kraje zápasu a následně gól. A to jak nachystal Proškovi šanci až do kuchyně, to byla paráda. A vůbec celá ta akce zaslouží obrovské uznání. Plzeň jsme při ní rozebrali do poslední součástky. Jen ta koncovka....

    Nedá mi abych se ještě nevyjádřil k sudímu. Co ten pán s píšťalou předvedl, to byla komedie na entou. Nechápu jak mohl být oceněn ve sportu šestkou. Za prvé, Horváth měl po svém zákroku na Petráka okamžitě mastit ven ze hřiště. A ten idiot se rozmýšlel i nad žlutou. Loktem proti hlavě, tam se ani nemůže dávat nic jiného než červená karta. Jedná se o nebezpečnou hru, kde už jde o zdraví. Dokonce si i troufám říct, že v tom zákroku byla i určitá Horváthova frustrace protože Ondra ho ve středu pole uplně vygumoval a dost důrazně mu připomněl jeho pokročilý věk. A kdyby Horváth trefil Ondru třeba do spánku, mohlo to skončit daleko hůř. A když tohle srovnám s Juharovou červenou z jara, tak to srovnání působí až trapně a směšně. Jednoznačná červená a Horváth by měl dodatečně dostat flastr! Druhý moment Petrželova simulace. To byla druhá trapnost, za kterou měla přijít žlutá karta, která by znamenala Petrželovo vyloučení. V hokeji se se simulováním aspoň snaží něco dělat a dodatečně za to trestají. Ale ve fotbale? Škoda slov. No a nakonec ta penalta. Tím rozhodčí uplně pocukroval a zakončil tu svojí trapnou one man show. A nezajímá mě jestli to viděl nebo neviděl dobře. Mohl to klidně vidět i pomezní, to za A. A za B, penalta v 90 minutě by měla být jedině, pokud je o ní sudí opravdu na beton přesvědčený! Dostál hrál uplně jasně balon, ale ten kašpar s píšťalkou bohužel i potřetí fatálně selhal a kupodivu opět v náš neprospěch. Nechci se tady pouštět do nějakých spekulací, ale to jak nás rozhodčí letos řežou, už mě přijde dost podezřelé. Je to trapný...

    Jinak další věc co mě mrzí je ta, jak se téměř všude psalo o selhání Plzně a jejím žalostném výkonu. Ale nikdo už jakoby nechtěl připustit možnost, že to bylo způsobeno i velmi dobrým výkonem Slávky. Vždyť mančaft vždycky hraje to, co mu soupeř dovolí. A my jsme jim zejména v první půli nedovolili neustálím presinkem a aktivní hrou vůbec nic! A z toho pramenily chyby Plzně a náš festival šancí. Jenže to nejsou ty pisálci schopný připustit. Opět mě nezklamal Vrba, který znovu ukázal že je to PAN trenér. Za nic se neschovával a vysoce ocenil náš kvalitní výkon a k tomu dodal že Plzeň může být za bod hodně ráda. Ano, takto se skutečně vyznačuje velký trenér. Ten co se nebojí uznat skvělý výkon soupeře a připustit že při jeho týmu stálo štěstí. Ideální trenér pro reprezentaci! Jinak ještě jednou klukům moc děkuju za předvedený výkon, doufám že tyto výkony nastolíme i nadále a po všech těch zklamáních snad přijdou lepší zítřky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 18:50 |  
      0 0

      Víseméně bych to nenapsal lépe.Ovšem až budem hrát do plnejch tak budu moc zvědavej jak dopadnem.Prádelníci nám dali dost prostoru,obávám se že už se to nebude opakovat.Tak že jsem jen mírným optimistou a v pátek uvidíme zda tem progres bude pokračovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Barra     před 11 lety 21.10.2013 20:34 |  
      0 0

      Jak jsem na tebe zvyklý, i tentokrát se jedná o perfektní a fundovanou analýzu. Dík Borrisi! Jinak se mi, co se týká Dobrotky, zdá že sem tam používá až moc své ruce, hlavně u standartek proti nám. Měl by si na to objímání soupeře dávat pozor – stejně jako Matěj Rakovan, který při vykopu míče je pravidelně s míčem v ruce až na samé hranici velkého vápna. Mohlo by se nám to pomstit. Jinak jsem hlavně pro Milana Škodu rád že se mu daří, chová se jako by nikdy na jiném postu nehrál. Obešel se celkem bez chyb, spolupráce s Dobrotkou byla vzorná. U Nanda Nevese vidím prozatím rezervy. Posledních 20 min kondičně nestačil, jinak se mu sem tam nedaří centry. V zimní přestávce, která trvá 12 týdnů, bude dost času na to, aby Koubek nechal pracovat na kondici. Že Koubek má rád pořádek na hřišti a že hráči dostávají své taktické pokyny, je také jasné. Myslím, že ve 14 zápasech jarního kola Slavia ještě mile překvapí.

      Teď abychom hlavně v pátek už konečně doma urvali ty 3 body a aby náš herní projev šel dál crescendo. Jsem zvědav, jakou formaci Koubek pošle na hřiště proti Bohemce. Nabízí se ´never change a winning team´, Dávid Škutka by ale v takovém zápase měl dostat svojí šanci. Jinak bych neměl problém s Karolem Kiselem na lavičce. Otázka ale, jak by jeho ego to skouslo. Tady bude zapotřebí aby Koubek se jevil jako psycholog.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        edenian     před 11 lety 21.10.2013 21:29 |  
        0 0

        Sem tam se nedari centry, to je milosrdne receno. Ale snad si Neves nejak poradi. Zatim je to spatny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        edenian     před 11 lety 21.10.2013 21:29 |  
        0 0

        Sem tam se nedari centry, to je milosrdne receno. Ale snad si Neves nejak poradi. Zatim je to spatny.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Barra     před 11 lety 21.10.2013 21:52 |  
          0 0

          Nemám v povaze být až moc negativní, i když šance že by Neves tady brouzdil na webu je celkem malá :-) Nando Neves od konce května 2013 do teď, tedy za posledních 5 měsíců, odehrál jen 5 soutěžních zápasů. Minulou sezónu byl skála v obraně Chateauroux, fandové ho nosili na rukách, takže musel hrát dobře. Herní výpadek jde znát, ale věřím že se pod Koubkem rychle dostane do formy. Jinak si myslím, že preferuje místo stopera, tak jak to hrál u Baníku, a že teď se spíš musí obětovat pro mužstvo. Jako bek si sem tam hledá své místo v obraně. V každém případě jeho příchod zásadně nelituji, a až se dostane do formy kterou měl v Baníku, tak ještě něco uvidíme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            bongor     před 11 lety 21.10.2013 21:59 |  
            0 0

            Ahoj Barro,pamatuju se na Nanda v Baníku,líbil se mi moc.Jasně,že herní pauza je vidět,ale má obrovskou snahu a proto půjde hodně nahoru.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Barra     před 11 lety 21.10.2013 22:59 |  
              0 0

              Ahoj Bongore, nemám vůbec obavu, že Koubek by se o to nepostaral. V zimě máme 3 měsíční přestávku, ideální příležitost pro Miroslava Koubka aby si mužstvu připravil dle svých představ. Jak jsem vždy byl příznivec Michala Petrouše (co ten asi teď dělá? Dostal nějakou funkci ve Slavii? Nebo je doma?), příchod Koubka dal věci jasně do pohybu. Petroušovi sice nebyly posily jako Lička a Neves dopřány, ale to už je jiná věc. Hlavně že teď mužstvo už nechodí na zápasy jako na popraviště. Jak v Jablonci, tak proti Spartě či teď proti Plzni hráči neselhali. Jak říkáš – u Baníku vynikal Neves nad konkurenci, ten se nám bude zápas od zápasu zlepšovat, stejně jako Mario Lička. Lička ukázal, že má fotbalové ´brains´, což jsme v záloze potřebovali jako sůl. Zajímalo by mě, jak bude Koubek sestavovat mužstvo, až se ještě vrátí Mičola. Asi už pomalu nastal čas, aby Karolko pověsil kopačky na hřebík a full time se věnoval mládeži.

              Vše svědčí podle mě tomu, že máme nakročeno k lepším zítřkům. Cesta bude ještě dlouhá, ale blamáž jako proti Teplicím, kdy se zhroutilo celé mužstvo, už podle mě nehrozí. Škoda, že tehdy už Petrouš nevyvodil ten správný závěr a nedal své místo k dispozici, protože bylo jasné, že se něco mezi trenérem a kabinou zlomilo. Mohli jsme být o něco dál. Na druhé straně – proti Teplicím hráli v obraně Černý – Nitrianský-Bortel-Kolařík-Dostál. Chyběla tam zkušenost, chyběl tam někdo, kdo by šéfoval. S Dobrotkou v mužstvu bychom těch 7 branek nedostali. Ale to je passé, jedeme dál. V pátek čeká další velký test s Bohemkou. Doufám, že Koubek zase vytáhne nějakého králíka z klobouku a připraví vhodnou taktiku. V pátek musí být 3 body naše.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            edenian     před 11 lety 21.10.2013 23:25 |  
            0 0

            To jsem prave myslel tim ze si snad poradi. Me se na nem libi ze to ma v hlave srovnany. Takze vi co ma delat aby se rozhejbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Borris     před 11 lety 21.10.2013 22:34 |  
        0 0

        Díky za pochvalu Barro :-) pokud jde o toho Nanda, já si nemůžu pomoct, ale já ho prostě vidím na stopera. Já pevně doufám, že v zimě přijde kvalitní krajní bek a Nando se posune na stopera. Protože tam je podle mě jeho místo, vedle Dobroty! Škoďák hrál v sobotu skvěle, ale i přesto bych se zatím zdráhal ho na stopera stavět do základu. Ještě se musí učit a osvojovat si ty návyky. Pro mě by byla ideální stoperská dvojice Dobrotka - Nevés. I přesto by to ale možná ještě jednoho stopera chtělo a krajní beky možná i dva! Ale souhlasím že Nando by ještě potřeboval zamakat na fyzičce. Vyrovnávací gól padl z jeho prostoru, který nechal odkrytý a o chvilku předtím z téhož prostoru, měla Plzeň ještě jednu šanci. Ale jinak jsem strašně rád že u nás je a jsem přesvědčený že bude velikou posilou.

        Co se týká pátku, tak určitě by nějaká ta změna měla být. V sobotu byla sestava postavená vyloženě pro hru na brejky. Jenže v pátek k nám Bohemka přijede spíše bránit, bude tedy potřeba zvolit dle toho sestavu. Juhy hrál dobře a má výborné předpoklady pro hru na hrotu pokud chceme hrát na brejky. Ale nejsem si jistý, že by se mu stejně dařilo proti týmu který bude bránit. A tak místo něho bych poslal do hry Škutku, který je robustnější a mě lepší předpoklady prosadit se proti soupeři který se soustředí na bránění. Ovšem Juhy si rozhodně nezaslouží za svůj velmi dobrý výkon být odsunut na lavičku, takže bych ho dal na levý kraj zálohy místo Nitráka, který opět zrovna moc nepřesvědčil. A místo Zmrhala který také nebyl moc výrazný bych postavil Kisela. Ale postavil bych ho vedle Ondry na štít. Karol je útočnější než Zmrhal, má dobrou střelu a dokáže i něco vymyslet. Proto by měl proti Bohemce nastoupit on. A Mario hrál skvěle a tak není důvod ho z postu podhrota dávat pryč. A navíc se Karol pravděpodobně v zimě nastálo přesune do kanclu ( i když bych ho ještě rád na jaře viděl na place ) a tak bych Maria už začínal zabudovávat na post podhrota. Karol je charakter a lavičku by zkousl, ale na lávce by ho byla škoda. Na hřišti ho potřebujeme!

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Barra     před 11 lety 21.10.2013 23:10 |  
          0 0

          Myslím že máš pravdu co se týká sestavení mužstva na pátek. Škutka - Lička - Juhar Kisel Petrák Prošek by byla asi ta nejlepší varianta, v obraně není důvod k změnám. Uvidíme, co Koubek vykouzlí. Dokázal, že se nebojí míchat s hráči jako figurkami na šachetnici, jsem zvědavý. Že se Bohemka proti nám bude chtít vytáhnout je bez debat, zápas nebude vůbec lehký. Ale ty 3 body musíme mít za každou cenu, přes to nejede vlak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          honza1947     před 11 lety 22.10.2013 09:22 |  
          0 0

          Z čeho usuzuješ, že Bohemka bude bránit a hrát "zanďoura". To už dávno není pravda. Naopak si osobně myslím, že sice budou hrát ze zajištěné obrany ale zároveň se budou snažit hrát velice aktivně dopředu, i když budou hosté. To je ale můj názor a skutečnost může být úplně jiná. Myslím si ale, že to bude fotbal nahoru dolů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Borris     před 11 lety 22.10.2013 14:51 |  
            0 0

            No tak skoro bych si vsadil že aktivně dopředu teda hrát nebudou:-) to buď v klidu. Neříkám že nebudou útočit vůbec, ale spíš výjimečně, když bude příležitost. Ale kdo ví, třeba na nás spustěj smršť a můžu se mýlit:-) ale nemyslim. Bohemka má na nás 3 body náskok a jejich cílem bude, aby ten náskok zůstal stejný. Nebudou nijak riskovat a bude jim stačit když nás udržej pod sebou. Přijedou si pro bod a žádný festival nahoru dolů to nebude! To si piš! Ty převedou neco podobného, jak v prvním kole Baník.