Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

Na říjen těžko uvěřitelných 20 celých dní nás dělí od dvou soutěžních zápasů Slavie. Ten 21. pak vyplní již konečně další kolo Gambrinus ligy, kdy Slavia zajíždí na hřiště úřadujícího mistra z Plzně, kde se pokusí i před kamerami České televize odlepit ze sestupových příček.

Hned na úvod je třeba připomenout věc, která se k zápasu váže a která není až tak úplně pozitivní. Trenéra Koubka totiž ještě v den zápasu čekají na druhé straně republiky ve Vítkovicích reprezentační povinnostia není tedy vůbec jisté, zda se na zápas dokáže dostavit včas. Navíc přirozeně chyběl na posledních trénincích mužstva, což by se také mohlo negativně podepsat. Je to však věc, o které se vědělo dopředu a nám nezbývá než doufat, že skutečně nejpozději v zimní přestávce bude nový trenér Slavie zastávat jen jednu židli, a to tu v Edenu.

Každopádně ať již s Koubkem, či bez, tak Slavii čeká po derby další těžký zápas. Los si s červenobílými trochu zalaškoval a přisoudil jim dva největší kandidáty na mistrovský titul hned po sobě, přičemž zítřejší zápas je papírově před zápasem ještě obtížnější než ten před třemi týdny. Plzeň totiž sice není kdovíjak suverénní, sbírá ztráty, ztrácí na čelo čtyři body, ale musíme si dodat pár objektivních faktů - zaprvé hraje Ligu mistrů a sami si jistě dobře pamatujeme, jaké nesmyslné ztráty dokázala Slavia vyprodukovat po pohárových zápasech, tedy v dobách, kdy v Evropě ještě hrála. Do toho přidejme odchod klíčového záložníka Daridy a už pro nás nebudou taková překvapení ztráty s Duklou, v Liberci či třeba nevýrazný výkon v Jihlavě. Fakt je ten, že vlastně jediný vyložený průšvih je ona Dukla, což byl zápas nenepodobný tomu, který se ve Štruncových sadech odehrál na jaře se Slavií, tedy že i kdyby se hrálo ještě nyní, tak by ani v jednom zápase Plzeň pravděpodobně gól nedala, řečeno samozřejmě s trochou nadsázky.

A tímto oslím můstkem se plynule dostáváme zpátky ke Slavii, která sice má čtyři porážky v řadě, ale vzestupné výkony po výměně trenéra dávají naději, že by se o zcela jednoznačný zápas zítra jednat nemuselo. Každopádně na trávníku k nějakému možnému překvapení zcela jistě nepřispěje ani Kisel, ani Gecov, jež si odpykávají karetní tresty z derby, a pak také letošní stálí marodi Čontofalský s Mičolou. Naopak by již pravděpodobně měl být k dispozici Radek Černý, ale je otázkou, zda nedostane důvěru opět Rakovan. Ať tak či onak, tak i když se spoustu lidí, včetně mě, podivovalo nad předlouhou přestávkou v půlce podzimu, tak to byla jedna z nejlepších věcí, co mohla Slavii nyní potkat. Tým se mohl zkonsolidovat, najít novou sílu, ale fakt je ten, že zápasy, které v oné přestávce proběhly (pohár ve Varnsdorfu a přátel s Trutnovem) příliš pozitivní dojem nezanechaly a je otázkou, zda se vůbec současný kádr může zkonsolidovat, či je již definitivně odsouzen v prach a my si to na tribunách budeme muset vytrpět.

Atmosféra snad i vyprodaného stadionu i s mnoha přítomnými slávisty však pravděpodobně dostatečně nabudí oba týmy a uvidíme k vidění bojovný fotbal, možná i s nějakou tou špetkou techniky. Plzeň mimochodem čeká již ve středu zápas na Bayernu, ale i vzhledem k poslední porážce se nedá nějaké přílišné šetření hráčů v modročerveném příliš očekávat. Podaří se jim, americkou terminologií řečeno, "revenge match", či si zažijeme v této sezóně konečně aspoň trochu radosti?

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

    zeleznik2     před 11 lety 18.10.2013 17:22 |  
    0 0

    V současné situaci v jaké se nalézáme, by byl bod úspěchem. Už na jaře jsme překvapili a vyhráli 1:0, tak proč bychom to nemohli zopakovat?hraje se na 90.minut, pokud přestojíme úvodní tlak a povede se nám jeden útok a proměníme šanci, můžeme si bod odvést. Bohužel stále máme velkou marodku a k tomu dva hráče, co stojí za karty, uvidíme v jaké sestavě nastoupíme.

    zranění: Čontofalský, Hrubeš, Mičola, Černý?
    karty: Gecov, Kisel

    tipuji takto:
    Rakovan - Nevés, Dobrotka, Bortel, Dostál - Petrák, Zmrhal - Juhar, Štěpán, Koreš - Škutka.

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      Markus     před 11 lety 18.10.2013 17:52 |  
      0 0

      Viděl bych to spíše na Černého v brance a Nitrianského na pravém kraji zálohy, i tak to bude dosti nezkušená sestava.

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        Pepino44     před 11 lety 18.10.2013 18:44 |  
        0 0

        Já si myslím,že bude hrát ještě Lička,jinak mlaďas asi žádný.

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.10.2013 17:59 |  
      0 0

      Dostanem trojku za nenápadné podpory černejch korupčníků, kteří to budou před etébákem jistit.Tam není co řešit.

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        bongor     před 11 lety 18.10.2013 19:20 |  
        0 0

        Dá se počítat s porážkou,ale nebude to tak bolet jako ta předešlá porážka s bídou.Potom až do konce podzimu neprohrajeme.

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.10.2013 21:28 |  
          0 0

          Tak to bezesporu porážka s chátrou je vždy špatná,no letos se tomu vyrovnal vejprask od tepláků to byl snad největší šok co jsem se slávkou prožil...

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          Kactus     před 11 lety 18.10.2013 22:02 |  
          0 0

          nekdy mi tvuj optimizmus prijde trosku prehnany :)

          • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

            bongor     před 11 lety 18.10.2013 22:57 |  
            0 0

            To není Kactusi čistej optimismus,je to taková optimistická kúra.Samo,že i já vidím naše výkony a porovnávám nás s ostatními mužstvy a není to žádná sláva.Ale taková masa lidí,našich příznivců,dovede vydat strašnou spoustu pozitivní energie.A když se
            soustředíme a pokusí se nás uvažovat silně pozitivně velké kvantum,tak to může mužstvu pomoci.Je to ve stylu"věř a víra tvá tě uzdraví".Víš co třeba doporučují někteří význační lékaři pro udržení duševního zdraví a síly?
            -hodně pohybu,nejlépe rychlé chůze
            -omezení spotřeby masa na úroveň spotřeby našich předků
            -luštění křižovek
            -víra v boha,nebo v nějakou jinou nezpochybnitelnou autoritu,to už je jedno jak to nazveme.

            • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

              Kactus     před 11 lety 19.10.2013 09:17 |  
              0 0

              jasne, to znam, bohuzel viru v to, ze se nase Slavia v dohledne dobe postavi na nohy, jsem stratil. protoze "kdyz nevime kam jdeme, z nejvetsi pravdepodobnosti jdeme do ...."
              nebo taky v zapocatem bludu vytrvej :)

              a s tim masem - homo sapiens je takovy jaky je kuli masu, ne kuli bramboram nebo psenici. to je jen otazka poslednich dejme tomu 20tis let. tech 2 mil. let pred tim jsme jedli hodne masa

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          slaviator     před 11 lety 18.10.2013 22:43 |  
          0 0

          Taky myslím, že nás zaříznou a pak to odsere naopak v zápase s náma nějaký Slovácko...

          • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

            spino     před 11 lety 18.10.2013 22:51 |  
            0 0

            Že vás ten fotbal ještě baví. Já už se na to dávno vys*al. :D

            • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.10.2013 23:29 |  
              0 0

              No vosle hlavně aby to bylo napořád :-)

              • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                bongor     před 11 lety 19.10.2013 07:25 |  
                0 0

                Souhlas s Vlkem

            • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

              Pepino44     před 11 lety 19.10.2013 11:11 |  
              0 0

              Tak to je potěšující zpráva,Slávia kvůli tobě nezanikne. Jenom věřím,že svoje slovo dodržíš a hlavně,že už tady nebudeš otravovat. Na tvoje rádoby rozumné názory o politice tady asi není nikdo zvědavej ty politologu.

              • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                spino     před 11 lety 19.10.2013 11:46 |  
                0 0

                Mě nezajímá fotbal, ale zajímá mě Slavie. A to je velký rozdíl.

                • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 13:03 |  
                  0 0

                  to může napsat jenom hnup....

  2. Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

    spino     před 11 lety 18.10.2013 21:20 |  
    0 0

    Držmíšku, metelesku blesku!

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      judy     před 11 lety 18.10.2013 22:02 |  
      0 0

      Člověče ty z něho musíš mít i zlé sny :D

  3. Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

    edenian     před 11 lety 18.10.2013 22:39 |  
    0 0

    Jediny cemu nerozumim je " vzestupné výkony po výměně trenéra dávají naději ".

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 00:07 |  
      0 0

      Jo, to mě taky zarazilo. Zatím mi tedy vůbec nepřipadá, že by nějak pozitivně zapůsobil šok efekt po výměně trenéra. Jedině v derby zahrálo mužstvo slušně, ale to by podle mne ani pod Petroušem nebylo jiné, proti rudochům se vždy hráči dokázali hecnout. Musím říci, že zatím jsem z Koubka dost rozpačitý, na rozdíl od některých diskutujících mne docela nadzvedla jeho slova o tom, že mužstvo potřebuje výrazně posílit. Pokud je to opravdu kvalitní trenér, tak musí dokázat dostat ze stávajícího kádru podstatně lepší výkony, než zatím předvádí.

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        bongor     před 11 lety 19.10.2013 07:24 |  
        0 0

        V tom se prase vyzná.Jeden tvrdí dobrej kádr,potřebuje to z nich jen
        dostat.Druhý,stejný odborník tvrdí,slabý kádr,musíme posílit.To jsou protichůdné názory na krajích názorového spektra.Já když se na to podívám jako neodborník tak třeba srovnám naše výkony se včerejším zápasem Jabka-Bolka a vidím,že mě ten včerejší zápas docela bavil.Ale naše zápasy mě zatím bohužel nebaví.Nemůžeme od Koubka čekat,že za měsíc udělá pořádek a mužstvo bude šlapat.
        Ale na druhou stranu moc času nezbývá,jsme skoro poslední.

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          bongor     před 11 lety 19.10.2013 07:41 |  
          0 0

          Zajímavé téma je výběr repre trenéra.Velký čáp nasadil svoje obvyklé metody,je vidět,že se z ničeho nepoučil.

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          spino     před 11 lety 19.10.2013 08:32 |  
          0 0

          Jsem rád, že přišel Koubek, ale jeho práci hodnotit ani sledovat nebudu. Chyba je jinde - v kanceláři.

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          Tugarin     před 11 lety 19.10.2013 09:26 |  
          0 0

          Uvidíme, až v zápase s Bohemkou, to bude soupeř s nímž se budeme měřit a uvidíme jak na tom jsme, a asi také první soupeř, proti kterému nebudeme moci hrát beton. I když to jsem i myslel i ve varnsdorfu

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 11:43 |  
          0 0

          Přiznám se, že mě celkem mrzí, jak teď po těch průšvihových zápasech na podzim hodně lidí (Tebe mezi ně nepočítám, bongore) najednou shazovalo ty Petroušovy úspěchy na konci jara s tím, že se jednalo jen o pozitivní efekt po výměně kouče. A teď tady najednou čtu, že nelze čekat, že Koubek za měsíc udělá zázraky. Je mi jasné, že na konci loňské sezóny, kdy Slavii už de facto o nic nešlo, byla úplně jiná situace, přesto mi to přijde vůči Petroušovi tak trochu nefér.

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 11:34 |  
        0 0

        Toto je ovšem strašný blábol... Podle tohoto názoru by výsledky závisely čistě na kvalitě trenéra, protože kvalitní trenér i z nekopů udělá Barcelonu. Proboha... Já jsem naopak vděčný za to, že konečně máme lavičce někoho, kdo pojmenuje věci pravým jménem a řekne nahlas, že s tímhlem týmem se nic jinýho než bramboračka hrát nedá. Protože třeba servilita pana Petrouše byla neskutečná, pokud tedy nechceme připustit, že o fotbalu neví zhola nic.

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 11:54 |  
          0 0

          Nezlob se, ale s tímhle názorem absolutně nemohu souhlasit. Když se podíváš na jména ve stávajícím kádru, tak převážná většina hráčů dokázala v minulosti předvádět daleko lepší výkony než v současné době. Že teď vypadají jako nekopové, je fakt, ale neříkej mi, že během pár měsíců úplně zapomněli hrát fotbal. Problém bude v něčem jiném, přiznám se ale, že nevím, v čem. Mně se naopak líbilo, když Petrouš před sezónou svými slovy dal najevo, že svému mužstvu věří. Naopak Koubkova věta, že Slavia nutně potřebuje výrazně posílit (a nenazval bych to zrovna pojmenováním věci pravým jménem), svědčí hlavně o tom, že nevěří sám sobě, a to je podle mne špatně.

          • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 12:10 |  
            0 0

            No, evidentně se v názoru na kvalitu stávajícího kádru neshodujeme, ale to se může stát. Respektuji tvůj názor! Já si myslím, že máme spoustu hráčů, kteří by skutečně dokázali hrát mnohem lépe, než je tomu nyní, ale potřebovali by k tomu fungující osu týmu - takovou tu skupinu hráčů, kteří dokáží dát hře smysl a řád, pozvednout ostatní, když se nedaří. A to je to, co bytostně postrádáme už čtvrtým rokem a je to také to, co se na trhu volných hráčů bez smlouvy pořizuje jen velmi těžko. A jsem i toho názoru, že takové jádro se nedá postavit na mladících, kteří čerstvě opustili dorostenecké týmy. Jediná možná souslednost kroků je tedy podle mého vybudovat "zdravé jádro" týmu a k němu začít zapojovat mladé hráče ve větší míře než doposud. Obráceně to fungovat nebude. A hráče, kolem kterých by se mohli ostatní semknout a na které by zase byla radost chodit do ochozů, bohužel nyní postrádám...

            • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

              Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 12:36 |  
              0 0

              Podle mne je problém hlavně v hlavách hráčů, resp. v jejich charakteru. Potíž je taky v tom, že v základní jedenáctce je většina hráčů, kteří nemají ke Slavii žádný užší vztah. Možná i proto bych já naopak přivítal, kdyby se častěji zkoušeli v ligových zápasech hráči z juniorky a další mladí odchovanci, jednoduše proto, že věřím, že by do toho dali více toho srdíčka. Ale souhlasím s Tebou, že v současném mužstvu chybí výrazná osobnost, která by ostatní strhla tak, že by makali od začátku do konce. Doufal jse, že by tou osobností mohl být Dobrotka, ale po tom zranění to pořád není ono. Věřím, že než úplně překopat kádr, bude efektivnější přivést v zimě 1-2 takové opravdové osobnosti a ono to půjde.

              • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 12:47 |  
                0 0

                Ja verim, ze v obrane takovymi osobnostmi muzou byt Neves a Dobrotka a to klidne jeste alespon dva roky. Chce to ale podobnou osobnost i do ofenzivy a takovou ted nemame, Kisel ji uz neni a nikoho dalsiho nemame. Snad Licka, az se dostane do formy? Rozhodne by to ale chtelo privest 2 zkusene a moralne vysoce kvalitni hrace, spolu s vyhazovem tech, kteri se naopak na charakternim marasmu podileji nejvetsi merou by to mohl byt klic k zachrane sezony. Dalsi flakaci by se treba pak mohli chytit za nos a zacit zase makat.

                • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                  mats     před 11 lety 19.10.2013 13:25 |  
                  0 0

                  ...no a tak nějak v tomhle duchu právě chápu Koubkův výrok o nutnosti posílení. Pokud by měli odejít ti, co jim vlastně skoro ani nezáleží na tom, jak hrajou a jestli vůbec hrajou, potřebujeme někoho místo nich (a to pokud možno na vyšší úrovni - kdyby to šlo, tak fotbalově i vlastnostmi) plus to doplnit pár mladíky...

                • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                  bongor     před 11 lety 19.10.2013 15:18 |  
                  0 0

                  Chce to dobrý mix:mladí ,starší-srdcaři,profíci-přirození vůdci,subosobnosti.Není to vůbec jednoduché,zvláště když jsme součástí klubu,který si nemůže koupit ty potřebné typy,naopak čeká,co zůstane po hostině bohatých.
                  Ale začít makat na doraz a ještě za něj,to se dá v každém složení.

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 12:31 |  
      0 0

      Musim se tolsimira zastat - po domacich porazkach 0:7 a 0:4 jsou ligove porazky se silnymi souperi vinou spornych golu rozhodne posun kupredu.
      Naopak ale remiza ve Varnsdorfu, kde jsme navic byli horsim tymem, je zase velmi varujici.

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        petrjir     před 11 lety 19.10.2013 12:38 |  
        0 0

        Na druhou stranu Teplice v silné sestavě s Litsingim, Vachouškem, Mahmutovičem a Salamim ve Varnsdorfu prohrály dokonce 2:0. Navíc pohárová utkání bývají dost nevyzpytatelné, což můžeme vidět i za hranicemi (Anglie, Německo, atd.). Rozhodně ale tím nechci říct, že bychom s tím výsledkem měli být spokojeni, ale věřím, že domácí utkání zvládneme a poprvé (nebo podruhé, porazíme-li Bohemku) v této sezoně doma vyhrajeme.

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          klimi     před 11 lety 19.10.2013 13:58 |  
          0 0

          Ani jeden tebou výše jmenovaný ve Varnsdorfu ze Teplice nehrál...

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          bongor     před 11 lety 19.10.2013 15:21 |  
          0 0

          Protože Teplice machrovaly,to je stará pravda,že proti nižším soutěžím je pod úroveň "machrů",aby se honili a padali na zem únavou.
          Ovšem ta herní převaha Varnsdorfu,to je česky řečeno průser,doufám,že je Koubek pořádně zpucoval

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 13:09 |  
        0 0

        Pravda taky tam vidím posun hlavně v obrané činosti,bohužel vysledkově to žádnej efekt zatím nemá,musíme počkat na zápasy ze sobě rovnými,s tím naprosto souhlasím.

  4. Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

    quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 16:41 |  
    0 0

    Ciste hypoteticka otazka, na kterou bych rad znal nazor ostatnich diskutujicich.

    Dejme tomu, ze Jan Simak v 35 letech konecne dostal rozum a vi, jak se ma chovat fotbalovy profesional, jak muze naznacovat nedavny rozhovor ve Sportu - http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/181962/simak-slavi-petatricatiny-byl-jsem-hloupy-kez-by-mi-bylo-25-let.html

    Chteli byste jej do Slavie? Nemohl by to byt prave on, kdo by byl tim mozkem ofenzivni cinnosti? Je jen o rok a pul starsi nez treba Pitak...

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 16:56 |  
      0 0

      Ne! Nevěřím, že by se v tomhle věku najednou sebral a byl by ochoten potit krev za Slavii. Stačí Fenin, ještě tohle k tomu!!!

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      petrjir     před 11 lety 19.10.2013 16:59 |  
      0 0

      Souhlas, jako ideálního tvůrce hry místo Kisela bych viděl Pitáka nebo Jarolíma, ale to bude klasicky výměnou za někoho typu Hurka, Tusjak, Hrubý, Bazal a spol.

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 17:11 |  
      0 0

      Něco podobného jsem od něj už slyšel vícekrát a většinou kde nic tu nic.

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 17:32 |  
      0 0

      Nechtěl bych ho do Slavie. Hráč s takovou anamnézou a takovým věkem není hoden jména Slavie. Ani v té krizi v jaké jsme.

      To bych se radši pokusil ukousnout toho Pitáka, i když bych půl roku čekal.

      Nicméně Kiselovu roli špílmachra bych se snažil přednostně dát Ličkovi a dlouhodoběji také našim mladým, ani příchodu Pitáka v zásadě netřeba.

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      dArtagnan     před 11 lety 19.10.2013 18:38 |  
      0 0

      Do kabiny by rozhodně zapadnul.
      http://www.sport.cz/fotbal/bundesliga/clanek/435982-ostuda-fenina-a-simaka-zaradili-mezi-nejvetsi-alkoholiky-v-historii-bundesligy.html
      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-druha-liga/176477/pivo-si-rebel-simak-rad-da-kdyz-je-to-v-mezich-nikdo-nebesni.html
      A chlastá pořád, tady není o čem se bavit. Spíš bychom měli uvažovat, jestli neposlat Fenina za ním do Táborska.

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        dArtagnan     před 11 lety 19.10.2013 19:29 |  
        0 0

        Neodpověděl jsem na hypotézu(spíš bych to nazval sci-fi): ano, kdyby měl Šimák rozum, do Slavie bych ho bral. Jenže paradox je, že kdyby ten rozum měl, byla by mu Slavia malá.

  5. Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

    Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 17:29 |  
    0 0

    Mám takový dotaz k dnešnímu zápasu. Vím, že sestavu na dnešní zápas Šimurka s Koubkem konzultoval, ale přesto - kdo asi dnes bude mít konečné slovo v určení sestavy, když byl Koubek celý týden mimo?

      • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

        Oja     před 11 lety 19.10.2013 17:44 |  
        0 0

        Pobavilo!:))

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 18:21 |  
          0 0

          Zdravím Vás všechny a přeji dobrý večer.
          Pan Koubek je možná dobrý trenér, ale to nám v současné době není nic platné. Bohužel se Slavie pohybuje v "bludném kruhu" a ve Slávii dnes není nikdo, kdo by byl schopen ten "sajrajt" vyčistit. Vím, že dostanu, že bych zde měl před zápasem držet klukům palce a pronášet nadějné řeči. Nejde to. Jedeme "do háje" díky současnému i našemu bývalému vedení a to sahá už do doby, kdy jsem slavili druhý mistrovský titul a i já se nechal unést pocitem, že nám to konečně pošlape.... Už v té době se to začalo posouvat do kapes a kont některých rádobyslávistů (i včetně směšných fiktivních prodejů mladých našich kluků, co dnes hrají velmi dobrý fotbal), kterým je dnes Slávie u "pr..... le". A už to tu Bongor zmínil, Slavie se položila díky úsilí různých ptáků, a teď pomalu začne "mazec" s Plzní a hrou o repretrenéra. Jen mi "hlávka nebere", že výborného trenéra Lavičku nikdo neoslovil ?? Jen pro zajímavost, na posledním jednání FAČR si Mgr. Doležal a Velký čáp "Pelta" div nedali francouzáka........
          Je mi líto nás všech, co Slávii fandíme, kluků, kteří vymýšlí chorea a jezdí na utkání ven, ale budeme asi muset vydržet ještě horší časy...... Sokrates55
          Bis vincit, qui se vincit........

          • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

            edenian     před 11 lety 19.10.2013 18:29 |  
            0 0

            Dobry den Sokrate. K Vasi spatne nalade snad prispela odpoved tzv. majitele na Vas dopis?

        • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

          bongor     před 11 lety 19.10.2013 18:23 |  
          0 0

          Faktem je,že někdo může dostat rozum třeba až v padesáti.Ale někdo nikdy.Nevím,Šimáka osobně neznám,ale nebral bych ho.To Piták to by bylo jiný kafe,když už jsme si ho nechali utéct při jeho návratu do Čech,což byl příšerná pitomost.Určitě by ale za něj čáp chtěl nějaký zboží s budoucností a nerad bych za dva roky viděl v repre Bazala třeba sTusjakem,jako hráče Jablonce.Tady skutečně platí známé"babo raď".

          • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

            bongor     před 11 lety 19.10.2013 18:36 |  
            0 0

            Ahoj Sokrate,jak se Ti vede?Co zdraví?Zkrátka naše generace si to musí kamaráde vyžrat až na dno.Doležal mě hodně zklamal,že se s tím člověkem vůbec baví.A jestli se hoši navíc milujou,tak potěš pánbůh.Dneska bohužel čekám další porážku,tady nefunguje ani moje teorie hromadného vysílání pozitivní energie. Samozřejmě že Lavička mě taky hned přišel na mysl,když podle novinářů,kam se na něj hrabe Vrba.Ale je tady jak jistě všichni víme,trapná snaha aby rumun konečně taky jednou něco vyhrál.Takže oslabení hlavního soupeře na úkor neoslabení ubrečenců z Letné,to je ten geniální plán pana poplety.

            • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

              Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 18:49 |  
              0 0

              Zdravím Bongore a další,
              zdraví už se dostalo po operaci do doufám dobré kondice. Víš co je Bongore asi úplně nejdivnější (alespoň v mé staré "kebuli"), já pořád věřím, že to třeba dneska vyjde.... To je mazec viď :-).
              To jednání Pelta s Vrbou za zády Paclíka, je přesně to, co vidíš Ty, já a spousta dalších... Ale dle Pelty je to přeci "noumální Uďo"...
              Odpověď jsem na svůj dopis nedostal a ani tisková mluvčí nenapsla ani řádku........
              Vím proč to tak je a vím, že jsem některým lidem ve vedení nepříjemný. To nevadí, z hlediska Vyššího principu mravního pojmenování zrady na našem klubu těmito lidmi, není toto tvrzení ode mne pomluvou............ Sokrates55

              • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

                jarodo57     před 11 lety 19.10.2013 20:01 |  
                0 0

                Pánové Bongore a Sokrate . To co dělá pták Pelta má velké opodstatnění v tom, že chtějí Vrbu a celou Plzeň vykolejit na úkor Sparty. To je můj názor.Boj mezi Spartou a Plzní bude hodně krvavý .Bylo by dobře , kdyby těchto mocenských válek využily jiné mužstva, které hrají také slušný fotbal . Mám na mysli Liberec a momentálně Teplice.A teď něco pro Vás Sokrate. To ,že vám nikdo neodpověděl je jasným vzkazem,,jseš nám ukradený,piš co chceš,kritizuj si co chceš nám je to jedno.Arogance moci.Já jsem se s tímto setkal již mnohokrát a tak se tomu ani nedivím. My celoživotní fanoušci jsme nějakým gaunerům nebo nýmandům , kteří se díky svým financím nebo podlézavostí a bůhvíčemu dostali do Slávie a nyní o ní rozhodují jsme absolutně ukradení. S tím jsem se smířil a naučil žít.

  6. Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

    Tugarin     před 11 lety 19.10.2013 19:04 |  
    0 0

    Tak už jsme poslední !!!!!

    • Re: Po dlouhé pauze přichází zápas v Plzni

      edenian     před 11 lety 19.10.2013 19:17 |  
      0 0

      Historicka chvile! Revoluce se blizi!