Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Varnsdorf - Slavia 0:0

V netradičním rozestavení 4-4-2 nastoupila Slavia k prvnímu zápasu osmifinále Poháru České pošty ve Varnsdorfu. Branku však vstřelit nedokázala a mohla být ráda za ubráněnou remízu 0:0. O postupujícím se rozhodne v Edenu na konci října.

Varnsdorf - Slavia 0:0

Slavia: Černý - Dostál, Dobrotka, Neves, Čonka - Štěpán (76. Lička), Zmrhal, Gecov, Juhar (46. Nitrianský) - Škoda, Škutka (63. Koreš)

Trenér Miroslav Koubek dal na levém kraji obrany šanci Čonkovi a absenci Kisela vyřešil změnou rozestavení na 4-4-2, když Škutku doplnil v útoku Škoda. V brance nastoupil místo Rakovana Radek Černý a hned v první minutě měl brankář Slavie štěstí, když jej trefil úplně osamocený domácí útočník Volf. Neuběhlo ani deset minut a Nevese obral o míč Rudnytskyy, pohotový návrat Dobrotky mu naštěstí zabránil v zakončení. Teprve poté o sobě dali vědět i slávisté, Škoda se dostal za obranu, ale vystřelil vedle. Slavia však byla v úvodu zápasu pod tlakem druholigového soupeře a musela čelit několika rohovým kopům. Sama se do zakončení prakticky nedostávala, když už uvolnil Zmrhal Juhara, byl slovenský záložník v ofsajdu. Po půlhodině hry byla Slavia blízko vedoucí brance, jenže Juhar po přiklepnutí Škody trefil jen břevno. Na druhé straně domácí vytvořili hodně nebezpečný závar, který zakončil střelou nad Rudnytskyy. Do konce poločasu už si žádný tým další šanci nevypracoval a tak se šlo do kabin za bezbrankového stavu.

Do druhé půle nahradil Juhara Nitrianský, hře Slavie to však nijak nepomohlo, čas plynul a šance nepřicházely. Naštěstí ani na straně domácích, výjimkou byla standardka domácího Kotiše a střela Mikiniče, oba pokusy zlikvidoval Černý. Slávisté jako by hřišti ani nebyli, a tak vzhledem k průběhu zápasu mohli být nakonec rádi za bezbrankovou remízu. O postupujícím se tak rozhodne v domácím zápase v Edenu na konci října. V souboji, ze kterého vzejde soupeř pro lepšího z dvojice Slavia - Varnsdorf, porazil Žižkov doma Brno 1:0 a je tak v lepší postupové pozici.

Komentáře (190)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Varnsdorf - Slavia před zápasem

    Corfe     před 11 lety 05.10.2013 16:00 |  
    0 0

    Nevíte nebo aspoň netušíte náhodou někdo z redakce nebo ze zákulisí, proč od nástupu trenéra Koubka nechodí ani na lavičku Martin Hurka? Mrzí mě, že se tenhle náš nejtalentovanější hráč v závěru Petroušovy éry konečně propracoval na hřišti, ukazoval, že na to má a teď se zdá, že ho nový trenér zase, podobně jako Rada, odsunul na vedlejší kolej.

    • Re: Varnsdorf - Slavia před zápasem

      zapak     před 11 lety 05.10.2013 16:36 |  
      0 0

      Koubek ho jednoduše přesunul do juniorky....

  2. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

    rek     před 11 lety 05.10.2013 16:01 |  
    0 0

    A Hurka opět ani na lavičce. Z nějakeho neznameho duvodu si pod Koubkem ani nevrzne.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 16:17 |  
      0 0

      Já mám celkově pocit, že si všichni odchovanci zatim vůbec nevrznou, kromě Zmrhala. Nechápu to, proč jim nedává vůbec šance, místo toho hrajou Juharové a Štěpánové

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 16:18 |  
      0 0

      On si nevrznul pod více trenérama, takže už si řikám, že to možná ani neni v trenérovi

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 17:44 |  
      0 0

      A co má teprv říkat Šimeček:-(

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 00:25 |  
      0 0

      Hurka těch šancí měl... a on nás fakt z bídy nevytáhne... ono když ho nestaví asi 4 trenér v řadě tak asi nebude problém v trenérovi.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Travinho     před 11 lety 06.10.2013 09:52 |  
        0 0

        Podle mě na to ten kluk má, Koubek po příchodu vsadil evidentně na zkušenosti a já si nemyslím, že je to správně, ale třeba chce mladé pořádně vyzkoušet v zimní přípravě a šanci jim dá, protože do budoucna právě na Mácovi, Proškovi, Šimečkovi, Salašovičovi nebo Tusjakovi musíme náš tým postavit.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Tomski     před 11 lety 06.10.2013 12:33 |  
          0 0

          tu šanci hurka dostává každou přípravu...u něj bych byl pro hostování...

  3. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 16:23 |  
    0 0

    Ke sledování to asi nikde není,než půjdu do práce,že?

  4. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 1. pol.

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 16:42 |  
    0 0

    S tou zálohou v této sestavě to vidím bledě.

  5. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 17:07 |  
    0 0

    Ten Koubek teda střídá opravdu prazvláštně, Nitrianskýho za Juhara, no to bude terno.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Markus     před 11 lety 05.10.2013 17:33 |  
      0 0

      jj, teď už to na hřišti moc gólově nevypadá. Domácím to vyhovuje, teď už to bude o náhodě, kdo první dá gól, nejspíše vyhraje.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

        Markus     před 11 lety 05.10.2013 17:37 |  
        0 0

        Vlastně to mě působí tak, že se snažíme to tam už dohrát s remízou.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 17:53 |  
          0 0

          "Po Nitrianského vysokém centru promáchl na velkém vápně jeden z domácích obránců míč a nabídl tak šanci Korešovi, ten si ale míč nedokázal zpracovat a o potenciální příležitost se tak sám připravil"

          Tohle vystihuje všechno, dokud budou hrát za náš tým tito hráči, tak budem dále jezdit do Varnsdorfu domácí tým "potrápit".

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

      pumpik     před 11 lety 09.10.2013 01:52 |  
      0 0

      Nitranský štřídal Štěpána a hrůl pravého halva, místo, kde má hrát, neboť není obránce, ale záložník. Na beka ho postavili v repre 21 a poté trenéři ve Slavii ho tam stavěli také. To samé udělal v minulosti Hřebík s Petrem Marešem, našeho ofenzívního záložníka stavěl v repre od 16 po 19 na levého beka a vlastně ho zlikvidoval. Dnes hraje halva v B Viktorky Žižkov.

  6. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Oja     před 11 lety 05.10.2013 17:41 |  
    0 0

    "Varnsdorf je médii nesmyslně podceňovaný tým!" :-))

  7. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

    janko (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 17:48 |  
    0 0

    to je hnus co tu predvadime. Na to se neda koukat. Druholigovej vandak a oni si nas davaj na jeden dotyk...

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

      slaviator     před 11 lety 05.10.2013 17:58 |  
      0 0

      "Dneska neni slabých soupeřů",
      "Důležité je, ze jsme uhráli vzadu nulu",
      "Góly jsou nadstandart fotbalu",
      "Nedávno Slavie malém zkrachovala...",
      "Nacházíme se ve stabilizační sezóně",
      "Fanoušci jsou netrpelivi a nechápu, ze tomuto tymu nevěří"

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 18:01 |  
        0 0

        "Přijeli jsme Varnsdorf potrápit"

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

          slaviator     před 11 lety 05.10.2013 18:02 |  
          0 0

          Zná ještě někdo nějakou univerzální hlášku? :)

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

            Alanor (admin)     před 11 lety 05.10.2013 18:06 |  
            0 0

            Pepa Csaplár by ještě poznamenal, že nemá týmu co vytknout, i když by mu k dokonalosti chyběly ještě tak tři góly v naší síti. :))

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0 v 2. pol.

            mats     před 11 lety 05.10.2013 19:27 |  
            0 0

            ...tak zřejmě nás zradila jenom mezihra, koncovka a možná bylo i pár individuálních chyb, ne? :-)

  8. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 05.10.2013 17:57 |  
    0 0

    Poví nám slaviator, jestli dnes do hry zasáhli ti, kteří včera do noci chlastali?

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 05.10.2013 17:58 |  
      0 0

      Podle předvedené hry bych tipoval, že zasáhli a že včera nechlastali jenom dva. :)

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      slaviator     před 11 lety 05.10.2013 17:59 |  
      0 0

      Nehráli.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 05.10.2013 18:01 |  
        0 0

        Resp. ti dva, které jsem včera viděl, dnes nehráli...

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 05.10.2013 18:03 |  
        0 0

        Můj tip Mičola a Bortel. Těžko si představit někoho jiného ze základu, koho bys mohl mít v oblibě. Pokud jsi tam tedy nepočítal dlouhodobější marody Čonta s Petrákem.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          slaviator     před 11 lety 05.10.2013 18:12 |  
          0 0

          Bortela jsem nikdy neměl rád, už na jaře jsem říkal a i psal v komentářích, ze na můj vkus chybuje. S Micolou ses mezi ty oblíbence trefil, z (idealniho) základu k ním patří ještě Skutka, Petrak a Zmrhal. Ale tito to nebyli.

  9. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    1rytir     před 11 lety 05.10.2013 17:59 |  
    0 0

    To už fakt není možné! Koho už chcete porážet? Ukázalo se, že tento soubor by na postup z II.ligy neměl a tak jak se chce udržet v té první? Pane Koubku ani pod vámi žádný náznak výsledkového zlepšení.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 05.10.2013 18:00 |  
      0 0

      Koubka z toho těžko vinit, v zimě se budou muset pakovat hráči.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 05.10.2013 18:07 |  
        0 0

        To je ale těžký, když se sbírají hráči naprosto nekoncepcne. Sledujeme Ondraska z Budějovic, jedem ho koupit a místo toho koupíme Nitrianskeho. Chceme Depetrise, on najobec jde do Turecka, tak vezměme Skutků který je v tabulce střelců druhý - co na to ze hraje úplně jiným stylem nez Depetris.... Fenin je tu na přání agenta, který ho i platí, koncepční práce s gólmany, o stoperech ani nemluvím....
        Normálně by ve Slavii mělo co dělat tak pet hráčů soucasnyho kádru, takhle v zimě budem radu když spíš ještě vedení neprodá Dobrotku se Skutkou a Petraka ...

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 18:17 |  
          0 0

          Je potřeba si bez milosti přiznat že jsme ligovej slabší průměr nebo podprůměr.Složení kádru je zoufalý.Tak snad odvetu zvládnou a at se hlavně soustředíme na boj o sestup.jinak vandak není vůbec špatnej tým znám ho.Prostě musíme se podívat trpké pravdě do očí a cesta na špici nebude krátká, pokud někdo nezaklepe měšcem...

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 18:13 |  
        0 0

        čoveče, nevím, myslíš, že Slavii někdo opustí? Mně pořád přijde, že se v Edenu dívají na svět růžovými brýlemi, vše je v pohodě, jen máme smůlu a brzo se rozjedeme..

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 05.10.2013 18:15 |  
          0 0

          To nevím, věřím, že Koubek to vidí. Jen jsem tím myslel, že pokud budeme chtít změnu, tak se bude muset vyměnit kádr, ne trenér.

  10. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 18:11 |  
    0 0

    Slavia narazila na sobě rovného soupeře. Bohužel.

  11. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    klimi     před 11 lety 05.10.2013 18:29 |  
    0 0

    Konečný opět perlí...

    "Varnsdorf-Slavia 0:0. Hosté se pod novým trenérem Miroslavem Koubkem konečně chytili."

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.10.2013 18:40 |  
      0 0

      Nj, jeste to bude chvili trvat, nez prestaneme byt fanouskum rudochu pro smich. A Konecny je z nich nejvetsi a nejhlasitejsi.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 05.10.2013 20:52 |  
        0 0

        "Konecnik" je s prominutím debil...

  12. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 18:33 |  
    0 0

    Čtyři mínus z rovnováhy na páce a 0:0 ve Varnsdorfu, to jsou takové první vlaštovky!

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      mats     před 11 lety 05.10.2013 19:25 |  
      0 0

      ...teď ještě ten "hrdobec"... ;-)

  13. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    judy     před 11 lety 05.10.2013 19:17 |  
    0 0

    no pokud si kluci dali pohár jako cíl tak takhle se ale kluci nebojuje o něco čeho chci dosáhnout... sice jsem to neviděl ale už podle komentu a reportu to musela bejt holomajzna... no snad bude líp, no ono mě vlastně teď nic jiného než doufat nezbejvá.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 20:02 |  
      0 0

      Tak poslední roky až na vyjímky tu holomajznu hrajem pořád.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 05.10.2013 20:46 |  
        0 0

        No dřív to kolikrát taky nebylo k pokoukani, prachy nebyly, ale to druhé nebo max třetí místo jsme ukopali..... Je to paradox, ze ve vyhnanství na Strahově jsme měli lepší výsledky bez,mame průměr za těch pet a kus sezóny v Edenu :-/

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 21:00 |  
          0 0

          nj, asi tu byli hráči s charakterem, co to odmakali a bojovali za Slavii.

  14. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    SPAMD     před 11 lety 05.10.2013 20:01 |  
    0 0

    Dobry večer,je mi smutno kam současná Slavia spěje,přece musi byt všem jasné ,že tento tým na víc nemá,neustále lepená obrana,která snad ještě nehrála ve stejne sestavě,záloha katastrofální (Zmrhal ještě snad nikdy nenahral na gól,pořad je v základu),na křídlech děs běs,pořádného útočníka nemáme,juniorku zlikvidoval namysleny Šmejkal (vzpomeňte jak hrála krásný fotbal minuly rok),ani jeden z nich nedostal šanci ,řekne mi někdo proč v přípravě to bylo slušný, neni to priposranosti treneru a nevladnou Slavií vychytrali agenti,uz na to nemám silu,v pondělí bojacnej a hnusnej fotbal juniorky(Šmejkal nás ani nepozdravil a ještě zapas hodnotil kladně,ten je na okamžitou výměnu)a dnes remíza s Vansdorfem a hraji pořad stejni hrací,s naši Slavií je to moc špatne

  15. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    janko (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 20:14 |  
    0 0

    bohuzel jsem dorazil az na druhy polocas, coz nasi strany byla naprosta bida. Zatimco vandak se k nam dostaval rychlymi narazeckami, nasi zoufale nakopavali vsecho vzduchem, nevystreli jsme na branu zatimco nas nekolikrat zachranil Cerny. Prohravali jsme hlavicky na vse meli hromadu casu, vubec jsme nedokazali kontrolovat mic, neumime si narazit dat si tri prihravky po sobe...tech par zoufalych centru si v klidu vychutnal jejich brankar, nas stred pole neexirtovalj, hnus bida. Nema cenu hodnotit kdo byl lepsi a kdo horsi. Nas zachranil Cerny, ostatni bych hnal az na Jedlovou a tam je nechal v tech lesich tezit drevo. Vandak byl lepsi a mel vyhrat.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      slaviator     před 11 lety 05.10.2013 20:50 |  
      0 0

      Jsem rád, ze Radek teda nejspíš napravil některý svůj dřívější nepovedený zápas. On to pri příchodu do Slavie neměl nejlehčí, vytíženost za poslední sezóny takřka nulova, ale rozhodně ho ze squadrry Contofalsky-Černý-Rakovan-Hrubes vidím v bráně nejraději. Škoda ze nepřišel Divis nebo ze posílali Berkovce na hostovacku...

  16. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 20:56 |  
    0 0

    Co si myslíte o rozhovoru Koubka pro idnes?

    Moc se mi tam nelíbí, jak naše juniory nazývá mláďata a z rozhovoru plyne, že jim vůbec nevěří. To nevím, zda je cesta, kterou by se měla Slavia vydat..

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Borris     před 11 lety 05.10.2013 21:18 |  
      0 0

      Mě se naopak líbí jak v tom rozhovoru mluví. Hlavně to že opravdu nekompromisně a jasněrřekl, že bez pořádného posílení to nepůjde. Snad to teď konečně pochopí i Šeterle, který snad doteď žil v tom, že máme mančaft na poháry. Mluví v něm celkově naprosto jasně a bez servítek. Tak to má být! A co se týká našich mlaďáků, tak nemyslim že by jim nevěřil. Ale prostě řekněme si to jasně, jsme momentálně v bahně, hrajeme o padáka a do tohodle nasadit nezkušeného mlaďáka, by nebylo moc dobré. Tomu mladému by to jen spíš uškodilo. Já naopak Koubkovi poměrně věřím. Podzim musíme dojet co nejlépe a v zimě musí dostat Koubek prostor aby si mančaft utvořil dle svého a pak až následně na základě jara můžeme hodnotit, jestli byl jeho příchod správný či nikoliv. Teď holt musí Koubek vystačit s tou bídou co je momentálně k dispozici.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 21:33 |  
        0 0

        ano, jinak musím s Koubkem souhlasit. Pojmenoval problémy, jasně řekl, že jsme slabí a že musíme posílit. Ne jako před sezonou, kde Petrouš se Šeterlem mluví o 5. místě, to byla prostě naivita a přecenění.

        Ale mám pocit, že moc velké zemětřesení nenastane. Byť by to tým pročistit chtělo, hlavně charakterově. Přijde mi, jako kdyby měli hráči kolektivní depresi, nebo to bylo všem u zadku, že můžeme i sestoupit.

        Co bych mu vytknul je to lpění na Kiselovi. Nedělal bych z něj poloboha, se kterým stoupá a padá náš výkon. Ano je z té bídy lepší, ale ta jeho přemotivovanost také ničemu nepomáhá..

        Koubkovi také věřím, ale moc nevím, co s touhle bídnou sestavou, kde je to půlce lidí fuk, zvládne udělat.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Borris     před 11 lety 05.10.2013 22:03 |  
          0 0

          Mě se třeba líbilo, jak úplně bez vytáček řekl, že má Varnsdorf běhavější hráče. Neschovává se prostě za žádné fráze a bez milosti řekne tak jak to je. Žádné falešné chválení. No hodně bude záležet na tom, co se bude dít v zimě. Koubkovi bych dal absolutní důvěru, aby si mančaft poskládal k obrazu svému. Koho nebude chtít, tak s tím dotyčným se rozloučit a v rámci možností se snažit co nejkvalitněji posílit. Prostě jak on sám uzná za vhodné. Naprosto souhlas a tebou, že ten mančaft je potřeba pořádně pročistit a vyhnat všechny ty zmetky kterým je to úplně jedno. Teď to chce hlavně nějak dojet podzim a zimní pauza pak bude hodně klíčová. Bude to chtít zkraje jara co nejrychleji prchnout z toho spodku, posunout se do toho klidného středu a zkusit to dotáhnout aspoň na to sedmé osmé misto. Ale hodně se to bude odvíjet od toho co se bude dít v zimě. Pořád se snažím utěšovat se Teplicema. Ty hráli loni do posledního kola o padáka a v létě tým vhodně posílili třemi hráči a jak jsou na tom teď.... A přitom je ty posily dohromady stáli nula nula nic. A to je právě inspirace pro nás. Posilovat se dá i bez velkého rozhazování. Jen to chce mít pořádný přehled o hráčích a skautink.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.10.2013 23:28 |  
            0 0

            jj, vidím to stejně, taky bych dal v zimě Koubkovi volnou ruku. Uvidíme, jak moc velké pravomoce mu vedení dá..

            Scouting je základ, kdo znal Litsingiho, Nivalda. A špatný nápad není ani spolupráce se zahraničním velkoklubem jako Liberec. Cesty jsou, ale musí tu být vize a snaha je najít.

  17. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    spino     před 11 lety 05.10.2013 21:58 |  
    0 0

    Koukám, že z Dostála se rodí pilíř naší obrany. Proč mi přijde, že je jediný schopen to utkání od začátku do konce odmakat?

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Markus     před 11 lety 05.10.2013 22:06 |  
      0 0

      Dostál to odmaká. Co mě těší více, zatím je zdá se obrovskou posilou Neves, taky občas udělá kiks, ale celkový výkon je výborný a přenáší to úspěšně na okolí, slyším na něj jen chválu - třeba z něj nakonec bude do roka a do dne kapitán.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        spino     před 11 lety 05.10.2013 22:20 |  
        0 0

        Až skončí Kisel, tak může kapitána dělat kdo chce, protože jinou osobnost v týmu nemáme.

        Institut kapitána je už také ve Slavii několik let k smíchu. Pro mě byli kapitáni jen Brabec a Kisel (možná i Suchý). Zbytek se k pásce dostal jak slepý k houslím.

        V hokeji dělají kapitána ti nejlepší srdcaři několik let. (Růžička, Beránek, Kadlec) Žádné atrapy jako ve fotbale Jarolím, Černý, Vlček (při vší úctě fotbalista dobrý, ale vůdčí typ nikoliv).

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          slaviator     před 11 lety 05.10.2013 22:39 |  
          0 0

          No tak v tomto jsme na tom líp nez,ve Spartě, kde stačí půlrok k tomu byt kapitán (Lafata), resp u jiného hráče půlrok k tomu byt zástupce (Vácha)

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            spino     před 11 lety 05.10.2013 23:39 |  
            0 0

            Máš pravdu, ale v naší situaci mě Sparta moc nezajímá. Tenhle tým je prostě bez hierarchie, bez motivace, bez morálních hodnot, bez srdcařů, každému jde jen o jeho zájmy a na ostatní kašle.

            Pravým viníkem však není trenér nebo hráči, ale ti, kdo tenhle soubor sestavili. Žádám, aby Řebíček okamžitě přestřihul všechny protekční šňůry, které v A týmu drží některé hráče, vyhodil Držmíška (nejlépe deportovat na jeho oblíbené Slovensko) a všechnu moc nad sestavováním A týmu svěřil Koubkovi.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              bongor     před 11 lety 06.10.2013 07:45 |  
              0 0

              Mně vadí,když sem málo píšeme.Připadá i to,jako když nás hodně rezignuje.Není však divu,když nedokážeme smést Varnsdorf,i přes jeho vítězství nad Teplákama.Navíc měli ještě víc šancí než my.
              Názor,že za to nemohou hráči nemohu akceptovat,názor na vyhození Držmíška však ano,stejně jako na zbavení se všech zbytečných,případně protekčních hráčů,hlavně však těch,co před jakýmkoliv zápasem popíjejí v barech a podobných lidumilných zařízenách.Slavia potřebuje jednoznačně posílit,Koubek se mi zatím zdá mužem na svém místě,i když výsledky za něj jsou hrozné.
              Neporazit doslova vesnický klub Vanďák,nebo neporazit slabého rumuna,to je na pováženou.Koubek musí dostat naprosté pravomoci,protože on má hlavu na špalku,nikoliv někdo jiný ze Slavie.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                bongor     před 11 lety 06.10.2013 08:04 |  
                0 0

                V dlouhé řadě výnorných fotbalistů,jejichž návrat jsme zmeškali mě nyní zaujal Ford.Sází ve Slovanu gól za gólem,pro nás nebyl dost dobrej?

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  capt (host)     před 11 lety 06.10.2013 09:43 |  
                  0 0

                  otázka je, co by s ním udělal náš alkoholem nasáklý kolektiv

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    slaviator     před 11 lety 06.10.2013 18:48 |  
                    0 0

                    Tak kdyby tu nebyl Fenin, tak horší ani lepší by to z tohohle hlediska nebylo. Narozdíl od Fenina ale Fořt góly dává....

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                spino     před 11 lety 06.10.2013 09:09 |  
                0 0

                Bohužel ve Slavii už od nástupu Aleše Řebíčka sestavujou tým:

                1. Agenti hráčů
                2. Řebíček na základně známostí.
                3. Držmíšek a jeho slovenský skauting

                Pak dlouho nic a nakonec trenér. Dokud nebude u nás trenér zároveň manažer A týmu, tak se nikam neposuneme.

                Vyhodit všechny protekční spratky, vyhodit Držmíška, prodat Slavii. Jediné řešení.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 10:56 |  
                0 0

                Bongore, můžeme psát víc, ale bohužel je to stále to samé. Tým - byť v něm hráči jako takoví zase tak zlí nejsou - je bohužel špatně sestaven, působí absolutně nekoncepčně, morálka jeho vnitřku asi také bude bídná. V tom vidím - a asi nejenom já - primární příčiny neúspěchu, trochu změnit složení, zavést sportovnějšího ducha (bez alkoholových dýchánků a ulejvání) a na první pětku tým skutečně má, o tom jsem přesvědčen.
                Jenže to by se muselo chtít a pokud se chce (a já věřím, že snad ano), tak by se muselo vědět od čeho začít. Asi nejlépe od zdánlivých maličkostí typu, hráč přijde pozdě na trénink...

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  spino     před 11 lety 06.10.2013 11:01 |  
                  0 0

                  Mám stejný názor. Hráči jako Juhar, Mičola, Škutka, Nitrianský, Gecov, Čonka by v jiném koncepčně sestaveném týmu a pod přísným vedení patřili k nejkvalitnějším hráčům v lize. Bohužel u nás všechno chybí.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            vavicek     před 11 lety 06.10.2013 08:51 |  
            0 0

            A za jak dlouho se stal kapitán Kisel? Že by za půl roku? Za jak dlouho se stal zástupce Dobrotka. Že by za méně než půl rok? Chtělo by to trochu soudnosti.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              spino     před 11 lety 06.10.2013 09:15 |  
              0 0

              O Dobrotkovi jsem neřekl ani slovo.

              Mě nevadí, pokud se kapitánem stane přes noc lídr mužstva, pokud nikdo takoví není (to samé v hokejové Spartě - Rolinek - logické řešení). Sice to nabourává koncept kapitánů srdcařů, ale jinak to řešit nejde. Kisel je kapitánem už pár let a za tu dobu se tu prostě jiný lídr nenašel. Dokonce Rada jednu dobu dával pásku alibistovi Jarolímovi.

              Mě vadí, že se ve Slavii (a fotbalové Spartě) dávají bezkrevným hráčům pásky jen pro to, že prostě v týmu žádný lídr není a tak to zbyde na nejstaršího nejzkušenějšího hráče. A hrozím se toho, kdo bude kapitán za rok. Buď budu doufat v návrat kapitána Latky, nebo bych jí klidně dal brankáři Berkovcovi. To je takové lepší alibistické řešení, když nemám lídr, dám to brankáři.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              slaviator     před 11 lety 06.10.2013 18:50 |  
              0 0

              Jenže my nejsme přece "velkoklub", kde by teoreticky vzato mělo být pět osobností schopných dělat kapitána. Natož, aby zástupce kapitána dělal půlroku po přestupu odchovanec největšího rivala...

  18. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    Travinho     před 11 lety 06.10.2013 10:06 |  
    0 0

    Nevím jestli jsem sám, ale docela mě štve, že naši trenéři absolutně nevěří našim mladým když už tak Zmrhalovi (nevěřím tomu, že Salašovič by nebyl lepší). Proč nedostává šanci Hurka? Proč opakovaně nedostal šanci Prošek? Jeho výkony šli sice v posledních týdnech dolů, ale nedivme se mu, když v zápasech juniorky byl opakovaně lepší než všichni hráči jež dostávali opakovaně šanci v áčku a on nedostal ani jednu. Proč nedostane šanci Šimeček? Naši trenéři se prostě bojí a to je špatně! V útoku hrajeme na dva borce, kteří si podle mě nevyhoví a absolutně spolu hrát nemůžou, mezi útokem a zálohou mezera jako kráva. Tohle není cesta! V zimě doufám v začleňování Salašoviče, Proška, Hurky, Tusjaka, Mikuly či Hrubého do A-týmu, protože ti kluci mají kvalitu a především potenciál se zlepšovat.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      klimi     před 11 lety 06.10.2013 10:51 |  
      0 0

      Salašovič je aktuálně nejlepší hráč juniorky, jsem jediný, kdo to vidí?

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Travinho     před 11 lety 06.10.2013 11:35 |  
        0 0

        Nejsi, podle mě je to lepší hráč než třeba Jarda Zmrhal, nechápu proč není v áčku...

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Khadgar     před 11 lety 06.10.2013 10:51 |  
      0 0

      Jak píší ostatní, u Hurky je s podivem, že ho ignoruje už několikátý trenér za sebou.
      Prošek je pod Koubkem na lavičce, i když je to asi hlavně absencí Mičoly. Nicméně místo takového Štěpána...

      Na druhou stranu je pravda v tom, že je bláhové myslet si, že mladíci by nám v tom našem srabu výrazně pomohli. viz zápas s Boleslaví.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Travinho     před 11 lety 06.10.2013 11:34 |  
        0 0

        Na lavičce byl už hodněkrát, ale k čemu to, když nehraje? Z lavičky může jen těžko ukázat jak na tom je...

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      spino     před 11 lety 06.10.2013 11:02 |  
      0 0

      Já se zeptám ještě jinak - proč už v A týmu není Oskar Fotr!!!

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Travinho     před 11 lety 06.10.2013 11:33 |  
        0 0

        Tak dorostenci by se měli nejprve vyzkoušet v juniorské lize a pak se uvidí. Proč tam už nejlepší neposíláme, to je mi záhadou.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          spino     před 11 lety 06.10.2013 11:52 |  
          0 0

          Protože Držmíšek.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            judy     před 11 lety 06.10.2013 11:55 |  
            0 0

            Teď nevím ale nemá mládež pod palcem Kisel ?

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              spino     před 11 lety 06.10.2013 12:20 |  
              0 0

              Juniorka už mezi mládež nepatří. Tam už vládne Temný lord. :D

  19. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    Majkl8     před 11 lety 06.10.2013 11:53 |  
    0 0

    V poháru je možný všechno, stačí se podívat na ostrovy, tam je schopnej mančaft ze 4.ligy porazit tým z Premier League, i když srovnávat se to nedá. O tom že doma Varnsdorf porazíme, vůbec nepochybuju, spíš si tak kladu otázku, máme vůbec druhýho útočníka? Jedinej kdo tam něco udělá je Škutka, Škoda mi nedal gól ani v kraji a Fenina už ani nepočítám, takže tam je trošku problémek

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      judy     před 11 lety 06.10.2013 11:57 |  
      0 0

      Vůbec nechci něco zakřiknout ale pokud se nám Škutka zraní tak jsme v (y)

  20. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    Slawek     před 11 lety 06.10.2013 12:31 |  
    0 0

    Výsledky jsou zatím žalostné, to je pravda, jenže jaké mohou být, když Koubek staví stále stejné, u některých bych neváhal použít výraz provařené hráče, kteří již několikrát prokázali, že ve slávii nemají co dělat. Někdo se hned vytasí s odpovědí, že jiné hráče nemá. Ale on je má ! Chápu, že nemůže nastoupit hned 5 nebo 6 juniorů, byť nejnadanějších, ale tým lze sestavit jinak, tak aby tam dva nebo tři mladíci uplatnění našli. A kluci jako Šimeček, Hurka či Hrubý nejsou o nic horší než ti, jejichž pozice je dnes, zdá se, neotřesitelná. Naopak budou mnohem lepší. Kdyby se trenéři kdysi báli nasadit Marka Suchého nebo Šmícu, nikdy by tihle a podobní nedosáhli svých úspěchů. Tak doufám, že dnes už pan Koubek ví, kdo zde může zůstat a kdo nikoli. A že využije tuto, jinak přihlouplou přestávku k tomu, aby něco, třeba s panem generálním, vymysleli. Už musíme boj o záchranu neprodleně zahájit.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Travinho     před 11 lety 06.10.2013 13:21 |  
      0 0

      U Roberta nejsem o přínosu A-týmu zatím přesvědčený, ale proč nedostanou šanci Šimeček, Hurka, Prošek či Salašovič fakt nechápu, protože ve více než polovině ligových mančaftů by tu šanci dostali...

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Slawek     před 11 lety 06.10.2013 13:52 |  
      0 0

      Ještě k těm promeškaným návratům ze zahraničních angažmá. Např. o "Míňovi" Černém se vědělo s dostatečným předstihem avšak selhala diplomacie, která je u nás léta na hodně nízké úrovni. I o Fořtově konci v Německu se vědělo. Jenže za všechno a za každého se platí. A Řebíček už ze svého dávat nechce, čemuž se moc divit nelze. Dal už dost. Teď je řada na ostatních, kteří jsou mimochodem za to také dobře placeni. Jenže navzdory tomu toho asi na tomto poli moc neumějí. A tak musíme počkat a věřit, že přijde další stejně movitý spolumajitel. Pak uvidíme, zda bude někdo, kdo navrhne aspoň správné typy hráčů, které bychom měli získat. Ale obávám se, že ve Slávii už ani takoví lidé nejsou.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        PetCC     před 11 lety 06.10.2013 15:13 |  
        0 0

        Jdi s Fořtem do hajzlu.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Tomski     před 11 lety 06.10.2013 15:23 |  
          0 0

          no řekl bych, že by Fořt byl platnější než Fenin se Škodou...

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            Borris     před 11 lety 06.10.2013 15:33 |  
            0 0

            Zcela bezpochyby!

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 15:36 |  
              0 0

              Milan Černý v Dukle ještě ani jednou neseděl ani na lavičce. Jak by nám v současné době pomohl?

  21. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    1rytir     před 11 lety 06.10.2013 12:38 |  
    0 0

    Jen s přemáháním čtu další a nové reporty k výkonu ve Varnsdorfu. To čtení hodně bolí. Stejně jako rozhovor s Koubkem. Ale je to asi jako u doktora. Jasně pojmenuje nemoc a naordinuje způsob řešení. Pacient léčbu buď akceptuje, anebo ne. Buď tedy hráči zatnou zuby, na tréninku budou makat na sto procent a na hřišti při zápase ještě o takových dvacet procent víc, anebo s konečnou platnosti ukáží, že sportovně i psychicky na oblékání čevenobílého dresu nemají. Buď kabina vytvoří fungující a spojený kolektiv, anebo se jako soubor jedinců musí rozejít. A také buď vedení nalezne prostředky na posílení týmu dle přání trenéra, anebo rezignuje na spojení Slavie s vrcholovým fotbalem. Tak jednoduché to je a tak těžce realizovatelné! :(

  22. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 15:37 |  
    0 0

    Já bych si dovolil jít proti obecnému názorovému proudu - podle mého názoru cesta z naší současné mizérie přes masivnější nasazování mladíků nevede. Naopak, velice bych se bál, že současná situace v týmu by mohla jejich růst spíše zastavit, než je posunout dál. Stačí se ostatně podívat třeba na Martina Hurku. Stejně tak je potřeba si uvědomit, že nadějný Oskar Fotr byl ještě minulou sezonu věkem mladší dorostenec (stejně jako další nadějní hráči ročníku 96 Kodr či Valenta). Každý, kde se někdy fotbalu věnoval, musí přitom potvrdit, že mezi dorosteneckým a dospělým fotbalem je obrovský rozdíl, který ne každý talentovaný hráč dokáže překonat.
    Naopak, jsem velmi rád, že po bezdůvodném Petroušově optimismu pan Koubek konečně naplno prohlásil, že potřebujeme skutečné posily jako sůl. Stávajícímu týmu zcela chybí ta základní kostra, takový ten zdraví základ, na který se můžete spolehnout ve většině zápasů a na který pak můžete následně začít nabalovat mladíky, aby se zapojovali do dospělého fotbalu a ukázali svoji skutečnou perspektivu. Dokud tohle nebude fungovat, tak nám žádné mladé pušky přes veškerou snahu pomoci nemohou. A v boji o záchranu už vůbec ne.
    Posílení týmu z externích zdrojů (ale nikoliv ze second handu) považuji proto pro zimní přestávku za zcela zásadní úkol, který tak trochu paradoxně pomůže i našim mladíkům. Pokud tým začne fungovat, velice rychle se bude moci zbavit balastu, na jehož místo pak bude možné začít zapojovat talentované mladé hráče. Držím palce panu Koubkovi, aby o své pravdě dokázal přesvědčit i stávajícího pana majitele a budu doufat, že pan Řebíček i přes všechny své problémy nebude chtít být podepsaný pod svým působením ve Slavii jako ten, kdo ji poslal o soutěž níž...

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      vavicek     před 11 lety 06.10.2013 17:22 |  
      0 0

      Nenaskočil třeba Suchý rovnou z dorostu do Ačka? Nebo Necid? Nechci srovnávat dnešní mládež s tou kterou měl k dispozici Jarolím, nicméně ten argument "dokud tohle nebude fungovat, tak nám žádné mladé pušky přes veškerou snahu pomoci nemohou" se mi nezdá pravdivý. Tehdy taky nastupovali v utkáních, kdy žádná kostra nebyla. Ať už to byl Suchý s Černým v Příbrami nebo Dočkal v Teplicích. Švec v poháru. Ostatně Hurka je ročník 93. Na co chcete čekat? V tomhle věku už prostě na to má - a v tom případě by měl dostat šanci, nebo na to nemá a měl by jít o dům dál. V tomhle věku už se Dočkal prosazoval v Liberci a měl za sebou hostování na Kladně. Kladno tehdy hrálo úspěšně o udržení. V týmu plno mladíků. Tedy evidentně s nimi o záchranu hrát lze.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 18:05 |  
        0 0

        OK, každý na to může mít jiný pohled. Přesto si neodpustím poznamenat: Suchý ani Necid neměli za úkol nás zachraňovat v lize. Oba začínali za úplně jiné situace a ani jejich začátky nebyly tak úplně snadné a samozřejmé. Zatímco podle zdejší diskuze to někdy vypadá, že by nás měli spasit hráči juniorky. Příklad Kladna mě vůbec přijde vtipný, jejich cestu bych skutečně nerad následoval...
        Jinak předpokládám, že na juniorku či dorost občas zajdeš? Já se přiznám, že tam tedy žádného Suchého ani Necida momentálně nevidím, ale patent na poznání budoucí hvězdy samozřejmě nemám.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Borris     před 11 lety 06.10.2013 18:19 |  
          0 0

          Opět připojuji svůj souhlas:-)

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          vavicek     před 11 lety 06.10.2013 18:23 |  
          0 0

          Skutečně ne. Suchý s Necidem Slavii nezachraňovali v lize. Pouze hráli o účast v lize mistrů a o samotné ekonomické přežití klubu. Dost často i bez výplaty. Kladno? Proč účelově vytrháváš věci z kontextu? Kladno mělo ty hráče na hostování. Já nepsal o tom, abychom hráli s cizími mladíky.

          Já je tam taky nevidím. Nicméně tehdy se hrálo o titul, dneska o udržení. Tedy na to takovou kvalitu nepotřebuješ. A jak jsem uvedl na příkladu Kladna - o záchranu se dá hrát i s mladíky.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:05 |  
        0 0

        Naskočili a koukni, jak Necid dopadl. Dva roky marodí s kolenem. Koukni na Arsenal, který taky nasazuje houfně hráče už v 17, 18. To není náhoda....

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:10 |  
          0 0

          Jak dopadl? Jakou to má souvislost s tím, že nastupoval za A tym? On by snad fotbal nehrál a čekal na lavičce?

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:26 |  
            0 0

            Nemůže to být třeba tu souvislost, že na vrcholový fotbal se zápřahem, ,který tam je, ještě nebyl připraven?

            V dorostu a juniorce se trénuje jinak než v A týmu. Ne lépe nebo hůře, ale jinak. V A týmu se hraje také většina zápasů ve vyšším tempu než v dorostu a juniorce, těch zápasů tihle skvělí mladí hráči co nastupujou v raném věku za A tým odehrají většinou více než jejich vrstevníci. A vše se to nahromadí a může to odsrat koleno.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:32 |  
              0 0

              Nebyl připraven? Vždyť ty utkání zvládal. Ty víš jak si to zranění způsobil? Nevznikají tyhle zranění mechanickým působením? U kotníku to tak je určitě - sám jsem to měl. Podle toho co vím tyhle zranění nesouvisí se zátěží, ale s podvrtnutím. A to i u kolene.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:52 |  
                0 0

                To tak úplně pravda není. Jednak zrovna shodou okolností máme v rodině praktikující doktorku-ortopedku, jednak já s kolenem měl taky problémy a dohromady mi ho dali až ve střešovické nemocnici. A ne, nebylo to ani geneticky, ani mechanické poškození. Bylo to přetížení kolenních vazů při vývinu.

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:59 |  
                  0 0

                  Nějak nechápu tu souvislost. Trpěl snad tím i Necid? Nebo si to prostě způsobil podvrtnutím kolene?

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    EdCable     před 11 lety 07.10.2013 16:45 |  
                    0 0

                    A podvrtnuti toho kolene se vezme kde? To jako nahodou? Nebo je tam na pocatku dysbalance, nedostatecny vyvoj, podceneni regenerace, spatna pohybova inteligence/koordinace? V 16, 17 letech jsou to jeste klucici a okamzity prechod do dospelych je velke riziko pro jejich fyzicky vyvoj.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Borris     před 11 lety 06.10.2013 18:18 |  
      0 0

      Souhlas do posledního slůvka! Já sám bych to nenapsal líp. Ušetřil jsi mi čas s psaním příspěvku, takhle stačí jedině připojit svůj souhlas.

  23. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    slaviator     před 11 lety 06.10.2013 18:53 |  
    0 0

    Prosím quelhara, až bude mít trochu času, aby se koukl z hlediska statistiky na to, kolik hráčů za posledních deset let začalo nastupovat pravidelně za A tým v 16-18 letech a kolik z nich nakonec mělo vážný zdravotní problémy (s vazy apod).

    Jen tak z hlavy mě napadají Švec, Janda, M.Černý, Necid, ...

    Proto bych vážně obezřetně postupoval s Hurkou, s Oskarem Fotrem, s dalšíma...

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      vavicek     před 11 lety 06.10.2013 18:59 |  
      0 0

      Myslím, že by to nedokázalo vůbec nic. Nemluvě o tom, že Hurka je ročník 93 - tedy jemu 20 let. Nevím na co chcete čekat.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:06 |  
        0 0

        Presne, Olomouc, Slovácko a dalsi kluby nasazujou mladsi hrace nez je Hurka a mnohem casteji, jen my se porad vymlouvame na to, jak to na ni nemuze stat atd, a pritom z druhych dveri se zas ozyva, ze chceme stavet na odchovancich a nechceme je poustet do jinych klubu, aby se tam pak prosadili a my na to doplatili, jenze kdyz u nas hrat nebudou, tak tam stejne driv nebo pozdeji odejdou,pac u nas neuvidi tu budoucnost, tudiz splaceme nad vydelkem tak jako tak.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:20 |  
          0 0

          Já chápu ten argument "oč je Juhar lepší než Hurka" apod. Není. Hurka je lepší. Ostatně lepší FOTBALISTA než Juhar je podle mě 80 % zdejších přispěvovatelů, protože podle mého je Juhar výbornej atlet s dobrou kondicí, ale nulovým fotbalovým myšlením.

          Ale položme si otázky:
          a) neublížilo by to těm mladým hráčům, není zde zvýšené riziko že by za tři pět let měli problémy s vazy? Takových hráčů nebylo málo a nejen ve Slavii nebo Arsenalu...
          b) je skutečně pro ty hráče česká liga fyzicky vyhovující? Na to doplatil Rosický po přestupu do Arsenalu, kdy Premier League je mimo jeho tělesnou konstrukci. A to samé může ale platit i pro hráče z dorostu/juniorky po příchodu do české ligy. Někdy je napřed vhodné nabrat svalstvo...
          c) nepoškodilo by to ty hráče v dalším fotbalovém růstu? Je rozdíl hrát v týmu co šlape a je rozdíl naskočit do týmu rozděleného na tři partičky a hrající o holou záchranu...

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 20:17 |  
            0 0

            a, b) nemyslim si. toto by jim nemelo ublizit. potiz proc jsme meli tolik zranenych hracu, mohl byt treba zpusoben i nekvalitnim treninkovym hristem. pat pretrenovanost a samozrejme svoji roli muze sehrat uz i to, ze ty kluci trenuji az moc. pokud si uvedomim, ze dneska 6-7 kluci maji fotbal kdyz se to sejde i 5x tydne, tak to uz mi potom prijde jako opravdu hodne. pak je dulezite zacit s kompenzacnimi cviky atp.. a to muze byt dost problem... u tech prcku jeste uplne ne, ale uz od 10 roku urcite... a tady je otazka, zda se toto pri vychove zohlednovalo a jak?

            c) hrac pokud je dobry se prosadi. potiz je hrat v ambicioznim klubu kdyz se mu nedari.. proto je dobre je posilay na hosotvani v klubech ktery maji ambice na stred tabulky..

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              slaviator     před 11 lety 06.10.2013 20:31 |  
              0 0

              "pokud si uvedomim, ze dneska 6-7 kluci maji fotbal kdyz se to sejde i 5x tydne, tak to uz mi potom prijde jako opravdu hodne. pak je dulezite zacit s kompenzacnimi cviky atp.. a to muze byt dost problem... u tech prcku jeste uplne ne, ale uz od 10 roku urcite"

              jo, to máš asi pravdu...

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:06 |  
        0 0

        V kolika zápasech za poslední cca rok a půl jsi Hurku na vlastní oči viděl? Jen abychom si to upřesnili. Protože to už bych tedy z juniorky prosazoval jiné kluky, když už by to tedy muselo být.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:08 |  
          0 0

          Nezlob se, ale já tady nikoho konkrétního neprosazuju.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:08 |  
        0 0

        Proč by to nedokázalo vůbec nic? A co Arsenal? A další týmy, které staví mladé hráče? Co Milan Mišůn, který začal hrát v Příbrami taky v 16 a taky to odsraly na dlouho dobu kolenní vazy?

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:12 |  
          0 0

          Nedokazuje to nic. Např Černý si urval kolena v mládeži. Vácha snad taky?A jsou tady desítky hráčů, kteří si to zranění právě udělali v mládeži. A co Arsenal? Co je s ním? Myslíš jak třeba Ramseymu zlomili nohu?

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:14 |  
            0 0

            Milan Černý si koleno poranil v derby proti Spartě. V 21 letech. To je "v mládeži"?

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:15 |  
              0 0

              Poprvé si ho utrhl v repre U19 na Ukrajině, odborníku.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:21 |  
                0 0

                OK, to si nepamatuju, budiž

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        no-nick     před 11 lety 06.10.2013 19:13 |  
        0 0

        Možná Slaviator prestrelil s Hurkou a ty jsi toho rychle využil, ale v případě ostatních bych se nad tím stejně jako S. zamyslel.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:18 |  
          0 0

          A kdo jsou ti další? Další jmenoval Fotra, ročník 96. Za MU dal dva góly nějaký albánec ročník 95. Myslím, že ve věku to nebude.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:23 |  
            0 0

            vavicku, co si pamatuju, s tebou fakt nemá cenu nikdy se hádat. Pamatuju si, že ses hádal se Stevem o pyrotechnice, pamatuju si ež ses hádal se subHumanem o tom co mu řek Vošahlík v garážích, pamatuju si další tvoje "disputace". Diskuze mají být věcné, ale hlavně slušné. Ty vždy jen urážíš, jsi arogantní a nikdy nerespektuješ názor někoho jiného.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:27 |  
              0 0

              Tak se se mnou nehádej. To je lehká věc. Nicméně tahle argumentace ad hominem mě nebaví. Na to si najdi někoho jinýho.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              no-nick     před 11 lety 06.10.2013 20:07 |  
              0 0

              Tak nějak. Neres ho. Jeho nepresvedcis.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:30 |  
            0 0

            :-) Jo, to jsem přesně čekal, jestli toho "belgického albánce" vytáhneš, a bohužel to přišlo. Na demagogii ale neumím reagovat, sorry.
            Radši mi prosím odpověz, kolikrát jsi viděl toho Martina Hurku v posledním roce či dvou?
            Oskara Fotra znám od jeho prvních krůčků v Meteoru a myslím, že naštěstí má rozumné agenty i rodiče. Přeber si to, jak umíš.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:35 |  
              0 0

              Prosím, co je na tom demagogického? Co je demagogického na tvrzení, že o věku to není? Co je demagogického na tvrzení, že je to spíš o výkonnosti než o věku? To by mě vážně zajímalo. A proč mi pořád předhazuješ Hurku? Mohl bys mi na to odpovědět?

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:41 |  
                0 0

                Mě by prostě zajímalo, jak často chodíš sledovat juniorku a dorosty, když tady o naší mládeži tak zasvěceně diskutuješ? To je, myslím, dost důležité vědět, abychom měli představu, jak silné jsou tvoje argumenty. Nejde jen o Hurku, i když právě Martina rád a často zmiňuješ...

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:43 |  
                  0 0

                  Takže odpovědi se nedočkám. Co se dá dělat.

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:47 |  
                    0 0

                    Já se ptal první??
                    Jinak samozřejmě myslím, že chápeš rozdíl v celosvětovém výběru talentů a množstvím prostředků vkládaných do mládeže v MU a podmínkami pro práci s mládeží ve Slavii, v rozhodující míře závislé na peněženkách rodičů hráčů??

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:53 |  
                      0 0

                      Vavicek toho někdy nechápe asi víc, ale budiž. :-)

                      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                        vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:56 |  
                        0 0

                        Něco konkrétního by nebylo? Nebo se skutečně zmůžeš jen na argumentaci ad hominem?

                        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                          slaviator     před 11 lety 06.10.2013 20:01 |  
                          0 0

                          Vtipný je, že se argumentací ad hominem oháníš pomalu u každého druhého diskutéra...

                          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                            vavicek     před 11 lety 06.10.2013 20:05 |  
                            0 0

                            Požil jsem to pouze dvakrát. A bude něco konkrétního nebo ne? Nebo to co jsi napsal snad nebyl argument ad hominem? To chceš tvrdit?

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      vavicek     před 11 lety 06.10.2013 19:55 |  
                      0 0

                      První? No, tak zjevně jsi tu otázku myslel jako insinuaci. To je celkem zjevné. Na to se neodpovídá.

                      Co mám chápat? Nějak nerozumím o čem se chceš bavit. Já jsem žádného našeho odchovance nesrovnával s tím albáncem. To co jsem srovnával je MU/Slavia=Albánec/náš odchovanec. A pokud vím, tak platí, že 10000/100=1000000/10000. Nechápu co mi tady podsouváš.

                      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 20:00 |  
                        0 0

                        Takže neviděl...
                        OK, nechme toho - myslím, že tady zbytečně zamořujeme diskusi a ostatní už to příliš nezajímá. Ještě nám dá quelhar ban a budeme namydlení. Přeji hezký večer.

                        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                          vavicek     před 11 lety 06.10.2013 20:06 |  
                          0 0

                          Takže ty víš, kde jsem byl a co jsem viděl?

                • respond this post

                  SANDERS29Rosalie (host)     před 11 lety 14.10.2013 06:51 |  
                  0 0

                  Visit this site [www.Essaysempire.com] in order to purchase excellent cheap custom essay and relieve your educational process by coming for advice to our bona fide company to obtain professional custom essays writing.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            Borris     před 11 lety 06.10.2013 20:24 |  
            0 0

            Ačkoliv jeho jméno zní skutečně exoticky, tak on je Belgičan;-) Adnan Januzaj, jeden z největších talentů belgického fotbalu. Určitě by nám o něm něco řekl Barra.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              Borris     před 11 lety 06.10.2013 20:31 |  
              0 0

              Tak teď jsem se dočetl o něm, že rodiče má opravdu albánské, ač je narozený v Bruselu. Ještě se prý nemůže rozhodnout koho bude reprezentovat, ale podle mě se určitě rozhodne pro Belgii.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                vavicek     před 11 lety 06.10.2013 20:41 |  
                0 0

                Belgii opakovaně odmítl. Lineker psal na twitteru, že je prý možnost, že bude reprezentovat Anglii.

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  Borris     před 11 lety 06.10.2013 21:46 |  
                  0 0

                  Hmmm zajímavé.... Ale já bych ho teda viděl spíš do Belgie. I když je fakt že paradoxně v anglické repre by měl možná menší konkurenci. Belgie je teď najetá a ta generace co tam teď je, to je palebná síla!

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                Barra     před 11 lety 06.10.2013 22:27 |  
                0 0

                Zdravím Borrisi. Jestli Adnan Januzaj bude hrát za Belgii či nikoliv, je poslední měsíce celkem hot item tady. Je pravda, že do teď sice chodil (i když ne pravidelně) na tréninky národních mládežnických mužstev, ale odmítal nastoupit v oficiálním zápase. Říká se, že první a poslední slovo za koho bude hrát, má dle Albánské tradice jeho otec – který za syna rozhodne. Také se tvrdí, že otec se chce rozhodnout, až jeho syn si vybuduje pevné místo v nějakém mužstvu. Minulá týden se ale zdálo že rozhodnutí již padlo, tajemník Albánské federace tehdy prohlásil že Adnan sám odmítá nastoupit za Albánií. Článek je sice v nizozemštině, ale přesto (titul zní ´Malá šance že Januzaj bude hrát za Albánií)
                http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/1714977/2013/10/01/Topman-Voetbalbond-Weinig-kans-dat-Januzaj-voor-Albanie-zal-spelen.dhtml

                Že Roy Hodgson hned po prvním zápase Adnana v prvním mužstvu ManU prohlašuje že ho chce pro národní mužstvo Anglie, symbolizuje jinak podle mě krizi, ve které se Anglie nachází. Premier League je podle mě nejlepší liga světa, ale září tam hlavně cizinci, vlastní hráči mají těžkou konkurenci se prosadit.

                Jinak je Adnan Januzaj další produkt fotbalové akademie Anderlechtu, stejně jako před ním mimo jiné Romelu Lukaku, který začal v prvním mužstvu Anderlechtu v 16 letech a hned se stal topscorer Jupiler Pro League. Stejně byl na tom Vincent Kompany, kterému bylo 17, když se stal hlavní oporou obrany Anderlechtu. A to trochu navazuje na diskusi, která tady dnes probíhala.

                Když má mladík talent, tak osobně nevidím problém, aby dostal šanci v prvním mužstvu. Platilo to pro Hazarda který debutoval v 16 letech, v holandské lize je to pravidlo – Ajax má rok co rok nějakého mladíka, který naskočí a mužstvu zůstane (Bergkamp, Kluivert, Van der Vaart, Erikson a jiní), platilo to pro Balotelli, El Shaarawy, Goetze, Shaqiri, Cristiano Ronaldo, Messi, Neymara, Isco, Thiago Alcantara a desítek dalších.

                Je podle mě nerozumné si myslet, že tito mladíci můžou celé mužstvo nést, musí se (jak říkal Petrouš) citem zapracovat, ale talent se projeví a uchytí se. A je podle mě jedno, jestli to mužstvo (in concreto Slavia) je druhá od spoda nebo hraje o poháry). Belgické národní mužstvo je téměř kompletně složeno z hráčů, kteří v mladém věku (-20 let) hráli v prvním mužstvu (většinou v lize v Belgii) a svými výsledky si vypracovali transfery do světových top-lig (12 z nich hraje v Anglii, další v Portugalsku, Španělsku, Německu, Rusku – jen 3 hráči širšího kádru 25 hráčů hrají momentálně belgickou Jupiler Pro League).

                Nemůžu moc soudit hráče juniorky mimo toho, co se tady dozvídám. Jak jsem ale minulý týden psal, být trenérem, tak bych asi posadil sem tam např. Oskara Fotra na lavičku a dovolil bych mu nějaký malý záskok v A-čku. Pro takového kluka by to znamenalo povzbuzení a bylo z psychologického hlediska sakra stimulans.

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  quelhar (admin)     před 11 lety 06.10.2013 22:41 |  
                  0 0

                  K poslednimu odstavci - naprosto souhlasim, ze by mladi top nadejni hraci meli mit kontakt s ackem nebo aspon s juniorkou - obcas tam zajit na trenink a treba v nejakem bezvyznamnem pratelaku (vida, za tyden Trutnov je idealni prilezitost) dostat sanci na par minut. Tak to udelala Sparta, kdyz v zapase se Slovanem Bratislava na par minut poslala na hriste Schicka (taktez rocnik 96).

                  Jenze u nas proste nikdo z tymu U19 nechodi pravidelne na treninky ani s juniorkou, natoz s ackem.

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    Barra     před 11 lety 06.10.2013 22:55 |  
                    0 0

                    Že by s Koubkem nastaly lepší časy?

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      quelhar (admin)     před 11 lety 06.10.2013 22:57 |  
                      0 0

                      Neverim. Spis horsi - od prichodu Koubka hraji za juniorku daleko vic starsi hraci acka nez za Petrouse.

                      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                        Barra     před 11 lety 06.10.2013 23:12 |  
                        0 0

                        Možná že by investice do opětovného zavedení B-mužstva byla velmi rozumná. Hráči A-čky by nezabírali prostor u juniorky, naopak by se lepší elementy mládeže mohli vždy posunout o kategorii výš. Nemám tušení kolik se ušetřilo zrušením B-čka, ale podle mě výhody které druhé mužstvo by nám přineslo, převyšovaly náklady.

                        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                          quelhar (admin)     před 11 lety 06.10.2013 23:18 |  
                          0 0

                          Taky si myslim, ze by Slavia becko v klidu "uzivila" (resp. ma na to dost hracu). Finance nejsou a za Rebicka zrejme ani nebudou, treba ale casem budeme mit noveho majitele a ten na to bude mit jiny nazor. Kdyz je becko ochotna platit i takova Olomouc, tak bychom to snad mohli zvladnout i my.

                          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                            Barra     před 11 lety 06.10.2013 23:35 |  
                            0 0

                            Tak ty finanční náklady by snad neměli být tak vysoké. Hráče teď stejně platíme, jednalo by se náklady na trenérský štáb atd., dále mě napadá už jen cestovné. Ale možná že to vidím až moc simplisticky.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            capt (host)     před 11 lety 06.10.2013 21:07 |  
            0 0

            pche albanec, zase belgican

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              Barra     před 11 lety 06.10.2013 22:33 |  
              0 0

              Jedná se o kluka, který se v Belgii narodil, stále tady žil, pro kterého je francouzština jeho mateřsky jazyk, který zde chodil do školy, Albánií jen zná z vyprávění rodičů.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:04 |  
      0 0

      Problémy s kolenními vazy jsou pro mě trochu záhadou, která se netýká zdaleka jen Slavie. Skutečně mám pocit, že frekvence přetržení předního zkříženého vazu je nyní mnohonásobně větší než byla před čtvrtstoletím. Mám na to takovou soukromou teorii, že se na vazech negativně projevuje nadužívání umělé trávy - dnes v podstatě všechny mládežnické týmy hrají a trénují na umělce, aby se "šetřila" tráva. Jenže umělka nepustí nohu do skluzu a nápor na kolenní vazy je mnohem větší, než tomu bývalo třeba na škváře (kterou mám dodnes v kolenou a bocích... :-)). Ale nejsem odborník, takže mě v tomto hravě přesvědčíte, že je to blbost... :-)

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        slaviator     před 11 lety 06.10.2013 19:13 |  
        0 0

        Nejde ani tak o umělku. Co bychom za to my dali. Já když hrál fotbal za mostecký Baník Souš až do mladšího dorostu, tak jsme ještě před "pár" lety trénovali na škváře a hrály se na ní i nějaké (přípravné) zápasy. Oproti tomu je umělka zlatá.... Spíš mi přijde, že se víc a víc dbá na fyzičku mladých hráčů, že jsou přetrénovaní. A že se trénuje špatně. Ale toto je zase jen můj názor, nejsem trenér, jen mám něco načteno o tom, jak se trénuje v Chelsea, jak v Juventusu, jak v Barceloně - a jak se to u nás za těch deset, patnáct let neposunulo nikam (co se týče kratších tréninků, práce s míčem apod).

        Umělka je problém, lepší by bylo samozřejmě travnaté hřiště (i když umělka 4.generace se od trávy v podstatě moc neliší), ale zásadní problém to /podle mě/ není

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 19:24 |  
          0 0

          Na druhou stranu, spousta kluků, která odejde do ciziny, pak valí oči, jak náročné tréninky tam jsou. A můj názor je, že zrovna Slavia nyní "dojíždí" na to, že pan Petrouš zkrátil tréninky a omezil fyzickou přípravu.

          Ale samozřejmě s tebou souhlasím, že tréninky mládeže by měly být zaměřeny hlavně na práci s míčem, Problém ale je v tom, že většina trenérů mládeže nedokáže při cvičeních s míčem udržet potřebnou intenzitu a frekvenci cvičení a podobně jako ve Slavoji Houslice se jim hráči začnou hromadit a postávat na jednom místě :-) Anebo vůbec nejsou schopný cvičení klukům vysvětlit, takže se pak více postává a vysvětluje, než běhá s míčem. A nelze si nevšimnout, že kromě dokonalé práce s míčem jsou mladí hráči z předních ligových soutěží současně skvěle fyzicky připraveni a jejich muskulatura (včetně horní části těla) je na úrovní dospělých chlapů, což není náhodné. Na to se, myslím, hodně zapomíná a i proto mají naši mladí hráči problém se zapojením do dospělého fotbalu, protože z každého souboje prostě odletí jak papír.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            th     před 11 lety 06.10.2013 19:55 |  
            0 0

            Já tedy takové poznámky pochopil jinak, ne že by trénink byl fyzicky náročný ve smyslu objemu (nebo přetrénovaní jak říká Slaviator nebo jak to říct, nejsem odborník), ale výrazně náročnější na intenzitu, tempo než u nás - ale třeba i kratší a čas. A když zmiňuješ Petrouše a kratší tréninky, to bych až tak nevyčítal, ale já mám pocit, že on udělal A (zkrátil čas), ale ne B (zůstalo to v stejném tempu - vykecávání, vydýchávání atd, prostě pohoda, klídek místo intenzivního zápřahu a tempa), a proto ten propad.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 20:06 |  
              0 0

              Ano, souhlasím s obojím, takhle nějak jsem to i myslel, ale možná hůř vyjádřil.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            slaviator     před 11 lety 06.10.2013 20:13 |  
            0 0

            Ta poslední věta (resp. dvě) je jádro pudla. U nás se trénuje, ale pak jde do ligy hráč se 190 cm/80 kily. A jde i o životasprávu, v zahraničí už v podstatě od žáčků mají hráči k dispozici dietologa a specialistu na výživu, u nás na to každý hráč musí přijít sám co a jak jíst...

            A pak k tomu přibývají tréninky. Jak říkáš, čeští hráči se většinou po příchodu do ciziny diví, jak se tam trénuje více. Ono to asi tak pravda úplně není, u nás totiž je zimní cca tříměsíční přestávka, zatímco v Anglii se jede nonstop, v Německu je přestávka dva nebo tři týdny, v Itálii taky tak nějak. Takže tam z toho co natrénují přes léto musí vyžít po celou sezonu.

            Ale spíše jde o to, jak k tomu jednotliví hráči přistupují. U nás do toho jdou v tréninku na čtvrt plynu, v cizině musí jet nadoraz i na tréninku. Už jenom proto, že je tam vyšší konkurence v kádru. A taky je strhnou ostatní, kteří naplno jedou. U nás pak mnohdy naopak hráč, kdo trénuje na 100 %, vypadá jako "blbec" co se na tréninku zbytečně moc zpotí a unaví.

            Další věc je rozdílné zázemí co se týče regenerace hráčů. Laicky řečeno: nulová regenerace = zvýšené riziko únavových zranění.

            A další věc je způsob tréninků. U nás se běhá v lese, jezdí na kola, lyžuje. Trénuje se tedy fyzická vytrvalost. Konkrétně v Juventusu místo toho běhají desítky sprintů na 20, 40, 60 metrů a trénují daleko víc s míčem. Některé sprinty běhají právě i s míčem, během sprintu na 20 nebo 40 metrů s ním kličkují mezi kužely. Nějaké vytrvalostní běhy či lyžování jsou v Chelsea, Barceloně, Juventusu nebo Bayernu München mimo uvažování...

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 20:20 |  
              0 0

              Jo, jo. Je vidět, že jsi tomu nějaký čas už věnoval. :-)

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              vavicek     před 11 lety 06.10.2013 20:39 |  
              0 0

              V Anglii se trénuje po celou dobu stejně. Konstantně. Nemají tam něco čemu se říká letní/zimní příprava. (Pekhart) V Německu je přestávka 6 týdnů. Těch 80 kilo má být hodně nebo málo? Takový Ronaldo má přes 84 a měří 186. Co na tom má být závadného?

              Tomu Juventusu se musím smát. Nedvěd jednou v rozhovoru vykládal, že pod Ranierim trénují tímto způsobem jak si popsal. Následně se toho chytl Bosák a další a měli to jako argument pro kritiku českého fotbalu. Jaksi zapomněli, že Nedvěd výslovně uvedl, že tímto způsobem trénoval poprvé v životě. Ostatně není těžké se podívat na youtube na tréninky Zemana a spol. Nebo třeba Magatha v Německu. Samozřejmě se běhají i delší tratě. A dělají se věci bez míče. Jinak je obdivuhodné čemu všemu nerozumíš - medicíně, fyzické přípravě i dokonce tréninkovým způsobům v zahraničních velkoklubech. Člověk až žasne.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                slaviator     před 11 lety 06.10.2013 20:49 |  
                0 0

                80 kilo na 190 cm je málo. Třeba juniorka: Hrubý má 184 cm (78 kg), to je OK. Ale Zákostelský má 189 cm a měl 75 kilo, to je málo. V A týmu má Radek Černý 191 cm/84 kg - Čontofalský má o 2 cm a 9 kg více... Neves má 190 cm a 87 kg, na stopera ideální. Bazal s Hurkou mají 175 cm a 65 kg - málo, Kisel je proti nim o 2 cm menší a má o 7 kilo víc... Mičola má 178 cm a 78 kg, oproti tomu Petrák o 8 cm víc a o 5 kilo méně.

                Jak je vidět, tak většina mladých hráčů má oproti srovnatelně vysokým hráčům na podobné pozici deficit, deficit má i "dědek" Černý proti "dědkovi" Čontofalskému.

                Těch 12 kilo u Zákostelského oproti Nevesovi při stejné výšce musí být někde vidět. Těch 13 kilo u Hurky oproti Mičolovi taky...

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  vavicek     před 11 lety 06.10.2013 20:54 |  
                  0 0

                  Neymar - 175, 64kg. Necid 190, něco přes 80 kg. Myslím, že to nelze zevšeobecňovat

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                slaviator     před 11 lety 06.10.2013 20:54 |  
                0 0

                "Ostatně není těžké se podívat na youtube na tréninky Zemana a spol. Nebo třeba Magatha v Německu." - já nikde nepsal, že tak trénují týmy pod Zemanem nebo pod Magathem. Zrovna Magath trénuje naopak tak, že má věčně deset (neber mě za slovo prosím a nekoukej, že před třema a půl lety to bylo jenom osm...) hráčů na marodce a většina z nich problémy s vazy. Magath je z hlediska trenéřiny "vrah".

                Juventus nebo Bayern tak, jak jsem popsal, trénují.

                "Jinak je obdivuhodné čemu všemu nerozumíš - medicíně, fyzické přípravě i dokonce tréninkovým způsobům v zahraničních velkoklubech. Člověk až žasne." - psal jsem, že můj laický názor je takový a makový a podepřel jsem to něčím, co jsem načetl. Nemohu za to, že se s tebou nedá diskutovat a že když žádáš příklady, tak ti pak nestačí.

                Skutečně všechny tvoje příspěvky jsou plné arogance.

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  vavicek     před 11 lety 06.10.2013 21:15 |  
                  0 0

                  Zajímavé, jak tady předkládáš tvzení jako na běžícím páse bez toho aniž bys je byl schopen jakkoliv doložit. Magath nemíval nějaké nadprůměrné množství zraněných hráčů. Naopak hráče velice rád točil. Ostatně on sám utrpěl těžké zranění kolene, které mu ukončilo kariéru.

                  Opravdu tak trénuje Juventus? Ty opravdu znáš jejich tréninkové plány?

                  Nemyslíš si spíš, že je spáš arogantní tvoje tvrzení, že znáš tréninkové jednotky fotbalových velkoklubů? Nemyslíš si, že je spíš arogantní tvoje osobní útoky bez jakýkoliv faktů/důkazů? Nemyslíš si, že je arogantní myslet si, že víš jak se mají trénovat a zbudovávat mladí hráči lépe než Wenger? Než týmy odborníků? Nebo že dokonce víš, jakým způsobem se zranil třeba Necid? To ti nepříjde arogantní?

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    slaviator     před 11 lety 06.10.2013 21:29 |  
                    0 0

                    Podívej se třeba tady http://www.juvesoccerschool.com/progetto/juventus-summer-camp/?lang=en

                    Proč třeba podobné dvoutýdenní letní kempy pro nedělá i Slavie? Nejnadanějším hráčům se pak může nabídnout smlouva...

                    Jinak třeba Nicklas Bendtner tvrdí, že v Juventusu zažil nejlepší tréninky. "Nicklas Bendtner has taken a swipe at Arsenal by claiming the training programme at Juventus is the best he has been involved in." ... 'At Juventus, the training has been different to - and much harder than - anything I've done before,' he said in Ekstra Bladet. 'Because of that, my form is at a peak. I'm much sharper. "


                    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2217897/Nicklas-Bendtner-dig-Arsenal-training.html

                    A myslím, že Bendtner může porornávat a když řekne, jak se v Juventusu trénuje, já mu věřím...

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      slaviator     před 11 lety 06.10.2013 21:36 |  
                      0 0

                      Mimochodem toho Bendtnera jsem vyhledal na just proto, že jsi zmiňoval Wengera. Bendtner může porovnat tréninky pod Wengerem v Arsenalu a pod Contem v Juventusu a ejhle, říká pro Daily Mail, že v Juve byly ty tréninky nejlepší co zažil...

                      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                        vavicek     před 11 lety 06.10.2013 21:42 |  
                        0 0

                        Jenže to říkal v době, kdy byl v Juventusu. Těžko bude říkat: "stojí to tu za hovno, zlatej Wenger". Nicméně to přece není vůbec meritum věci.

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    slaviator     před 11 lety 06.10.2013 21:32 |  
                    0 0

                    "Professor Bangsbo is world famous for his work on the field of soccer and science. He worked closely with Marcelo Lippi at the Italian side Juventus..."

                    "Now he reveals his methods, exclusively on InsideSoccer.
                    About the program:
                    - 6 weeks - 3 sessions per week
                    - Combination of aerobic and speed elements to improve your endurance and muscular tone
                    - Soccer specific - all exercises include technical objectives
                    - Specific information about time, repetitions, number of set and rest periods
                    - Designed for all levels - suitable for youth level
                    - Fun and easy to execute with teammate

                    The program is organized in 6 weeks:
                    - Week 1: Focused on aerobic moderate intensity exercises
                    - Week 2: Combines aerobic high and moderate intensity exercises
                    - Week 3: Introduction to speed work
                    - Week 4: Progression to speed endurance work
                    - Week 5: Agility, speed and work at high intensity
                    - Week 6: Combination of different physical aspects to improve sharpness in movements"

                    http://www.insidesoccer.com/?isf=library&lib_id=255237

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      vavicek     před 11 lety 06.10.2013 21:39 |  
                      0 0

                      Po usilovném hledání... Juventus trénuje Lippi? Já myslel, že ten už tam dávno není.

                      Krom toho odkdy jsou aerobní cvičení sprinty? Tohle akorát odporuje co jsi psal o těch sprintech. Naopak to potvrzuje co říkal Nedvěd, že trénovali dřív jinak než na Ranieriho.

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      vavicek     před 11 lety 06.10.2013 21:45 |  
                      0 0

                      Nicméně jestli chceš vidět nějaké zajímavé video z trénování, tak se podívej sem. http://www.youtube.com/watch?v=e53nGPMqQTE

                      Klopp myslím v rozhovoru pro quardian říkal, že si to v 90. letech pouštěli pořád dokola a zírali jak trénujou.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            EdCable     před 11 lety 07.10.2013 16:57 |  
            0 0

            Tak hlavne v cizine si muzou dovolit mit vysoky odpad a stale jim zbyde kvalita.. Tady zajem klubu (aby se rychle prosadil a prodal mlady kluk) jde proti zajmu hrace (aby byl dlouhodobe zdravy)

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        bongor     před 11 lety 06.10.2013 23:06 |  
        0 0

        Já nevím,jestli je tady někdo z nás lékař,nejlépe ortoped,aby tu naši
        podle mě zbytečně přiostřenou diskusi posoudil z lékařského hlediska.A i kdyby tu někdo takový byl,tak se zřejmě jedná o tak složitou záležitost,že by to zase byl jen dohad,i když už alespoň nějak odborně podložený.Můj názor na zařazování mlaďochů je,zařazovat je pokud je mužtvo konzolidované a je předpoklad,že je to mužstvo vezme a podpoří.Potom je možnost jejich dalšího růstu reálná.Jestli je mužstvo ve srabu,jako to naše současné,tak bych byl se zařazováním mladých opatrnější,což neznamená,že bych je úplně odstavil.Ale chce to 3-5 hotových hráčů,jinak s nehneme,mezi ně bych klidně vložil 1-2 talenty.Varovný příklad vidím třeba ve Zmrhalovi,ten začal v áčku s velkou vehemencí ,ale brzo je z něho taky takový ani ryba ani rak.Nevíme ,jestli ho "kolektiv"přijal dobře,ono taky v zaběhlé partě může jít třeba i o naschvály,když ti někdo nahradí kámoše se kterým chodíš na pivo.Tak mu pořádně nepřihraješ,jeho přihrávky tě nenacházejí,protože uděláš pár zbytečných kroků,je to fakt všechno moc složitý.
        U toho Vanďáku došlo zase ne má slova,kdyby kluci jezdili jako tomu bylo proti bídě,tak museli vyhrát i kdyby nechtěli.Zrovna tak Teplice.Oni ty prvoligisti nějakým venkovským ansámblem opovrhují a tohle jsou výsledky.Přece nebudou "jezdit" proti takovým nýmandům,aby se jim všichni smáli.Že se jim budou smát z jiného důvodu,to už jim holt nedojde.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Barra     před 11 lety 06.10.2013 23:30 |  
          0 0

          Zdravím Bongore, jsem rád za tyto rozumné slova se kterými souhlasím. Jinak mám stále dobrý pocit z Miroslava Koubka, troufne si věci pojmenovat, a věřím, že na něho nějaké blbé kecy neplatí. Přesto mě při čtení jeho dnešního prohlášení nebylo zcela jasné (´Neustále pozitivní motivací působit na mužstvo, prací. Jiné metody neznám. Na šarlatány, šamany nebo kouzelníky, kteří přijdou a řeknou nějaká bájná slova, nevěřím´.
          (Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-trener-miroslav-koubek-po-zapase-varnsdorf-slavia-p5v-/fot_dsouteze.aspx?c=A131005_193723_fot_dsouteze_pes)

          Už se tady tak moc mluvilo o psychice hráčů. Nevím, jestli s tou poslední větou má Koubek také na mysli eventuální pomoc psychologa, ale já zase tomu velmi věřím. Hráč bez sebedůvěry je jen slabý odstín svých možnosti. Co ze Zuzany Hejnové udělalo tuto sezónu neporazitelnou šampionku, by mělo být také dobré pro nás. Mladí kluci jako Nitrianský, Čonka a jiní Zmrhalové a Korešové mají určitě na víc, než teď předvádí. Škodit by jim nějaký odborník, který bude pracovat na jejich sebevědomí, neměl poškodit, právě naopak, a mezitím se Koubek může věnovat fyzické přípravě.

          • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

            Barra     před 11 lety 06.10.2013 23:31 |  
            0 0

            Tak některé věty nemají hlavu ani patu, ale určitě chápeš co jsem chtěl říct.

            • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

              bongor     před 11 lety 07.10.2013 07:06 |  
              0 0

              Ahoj Barro,já se taky často přistihnu,že moje některé věty nemají, jak říkáš hlavu,ani patu.Ale já Ti i přes to rozumím.Ono to naše přemýšlení nad současným stavem mužstva je zajímavé,ale bez skutečné snahy všech hráčů to mnoho nepomůže.Na mě Koubek taky působí dobře/zatím/.Ale má to skutečně těžký.Já jelikož nejsem znalec fotbalu,tak si situace srovnávám se situacemi v mojí nejsilnější disciplině a tou je muzika.V té jsem zažil mnoho pozitivního,ale taky některá zklamání.Napsal jsem o tom takovou soukromou knížku,je ve formě dopisů mému zesnulému tatínkovi.
              V muzice i ve sportu je základem talent.Jenže ten talent tvoří tak pět procent a dalších 95 procent,to je práce,vůle po zlepšení,touha po úspěchu.Ale bez těch 5% bys mohl dřít do nekonečna a nebude Ti to mnoho platné,pořád to bude slabota.
              Věřím tomu,že všichni hráči Slavie talent mají,i když na různé úrovni.Zřejmě některým z nich chybí vůle něco dokázat
              a pracovitost.Ty taková značka,jakou je naše Slavia nemůže držet,je nutno se rozloučit.Jestli si někdo dal pár hodin před pohárem pět piv,jak píše Slaviator,tak to svědčí o tom,že pro svůj sport není ochoten obětovat vůbec nic.Vždyť stačilo den počkat,nejsem propagátorem askese sportovců,ale musí to mít rozumnou míru.Za KJVCD by si to hoši nedovolili,nebo dovolili ,ale bylo by to to poslední,co by si v áčku zkusili.Takový přístup bude zřejmě nutný i ze starny Koubka.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                bongor     před 11 lety 07.10.2013 07:07 |  
                0 0

                Ze strany Koubka samozřejmě.

              • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                Barra     před 11 lety 07.10.2013 11:21 |  
                0 0

                Dobrý den Bongore, určitě souhlasím s tím, že talent sám bez dřiny a disciplíny je na nic. A zvlášť u fotbalu platí, že dodržování správná životospráva a makání se vyplatí – a často může i nahradit absenci velkého talentu. Myslím, že bychom se nenapočítali hráčů, kteří snad měli větší nadání než např. Pavel Nedvěd, ale přesto to nedotáhli tak daleko jako on, protože nebyli ochotní vše dát na tréninku a se obětovat. Určitě Nedvěd za večer těch 5 piv nikdy nevypil, jedině snad při oslavě titulu. Škoda ale, že Slaviator sice něco naznačí, ale nedotáhne to do konce. Když už řeknu A, tak měl být konkrétní. Sice jsem pochopil, že se nejednalo o hráče, kteří ve Varnsdorfu nastoupili, ale přesto. I kdyby šlo o zraněné hráče, tak na takové eskapády nemají právo. Divím se, že Slaviator si je nevyfotil, určitě bude mít ve svém mobilu foťák, a neposlal ten snímek Koubkovi. Tím by Slaviator prospěl celé Slavii.

                Přece ale věřím, že naším hráčům vedle drilu, který jim určitě naservíruje Koubek, chybí pohoda ve hře, sebedůvěra. Po WK 1978 v Argentině přišel do Beerschotu Jan ´Tomek´ Tomaszewski. Pro mladší generaci možná neznámý, ale ty, Pepino, Jarodo, Sokrates a jiní, kteří aktivně prožívali ´70 léta minulého století, ho určitě znáte. Polský národní brankář, hrdina Wembley, obr v brance, specialista na chytání trestních kopů – málokterý pustil do sítě. S Polskem získal na WK 1974 v Německu bronz, za Německem a Nizozemskem. Z toho zlatého mužstva hráli v Belgii ještě Wlodek Lubanski a Grzegorz Lato, oba u Lokeren (Lokeren má jinak perfektní nos na talent – vedle těchto jmenovaných hrál tam ještě Arnor Gudjohnsen z Islandu, který přišel jako 17 kluk (a tehdy již byl Arnor velmi mladý tatínek (!!) Eidura Gudjohnsena, který v Chelsea a Barceloně ještě zažil větší kariéru než otec), dále ještě neznámý Dán Preben Larsen, nehramotný a mladý Jan Koller kterého Sparta nechtěla, začínal tam Daniel Zitka, teď u Lokeren září mladší bratr Thorgan Hazard, a moc a moc jiných. Klub má jasně nos na potencionální talenty).

                Abych se ale vrátil k Janu Tomaszewski. V prvních sezóně u Beerschotu nepustil snad v prvních 10 zápasech branku, chytil pár penalt, byl postrach všech útočníku, byl grandiózní. A pak v jedno zápase doma, myslím že to bylo proti Anderlechtu, jsme vedli až 10 min před koncem 2-0. Pak Tomek pustil takový lehký míč snad z 30 metrů, něco jako Petr Čech před léty u Sparty, když pustil blbý míč z dálky, který mu ukončila jeho sérii nějakých 900 min bez branky. A Tomek zapanikoval, a během 5 minut pustil ještě 2 další branky, které by jinak jednou rukou chytil. Beerschot prohrál zápas 2-3, Tomek byl zdrcený a zdrhnul domu bez sprchování. Od té doby už nebyl ten starý dobrý Tomek, v okamžiku kdy dostal do sítě první branku šlo vidět, jak začíná panikařit. Z prvního místa v tabulce jsme nakonec končili až na 6. místě. Dostal ho z toho až Ladislav Novák, který v následující sezóně se stal trenérem u Beerschotu a v české polštině strávil s Tomkem hodiny a hodiny po tréninku. Tomek si potřeboval promluvit. A Láďa Novák zavedl u Beerschotu také jógu a hráči kteří chtěli se mohli naučit cviky správného dýchání, aby svojí energii mohli správně použít, lépe se soustředit, uvolnit se.

                Když má zpěvák blbý den, nejde mu to a sál ho vypíská, tak bude při příštím vystoupení ještě více nervózní. A kdyby se opět nedařilo, tak je rychle po sebedůvěře a jde to jen z kopce. Já mám pocit, že právě tam tlačí u nás bota, že by se mělo zabrat na psychice. Fyzický dril si hráči u Koubka zažijí, o tom nemám obavu. Měli bychom se ale také dostat tak daleko, že se budeme umět správně soustředit na zápasy, mít zdravou sebedůvěru, a jít na zápasy jako ten příští s Viktorií Plzni s mentalitou vítěze. A že i když nějaký hráč udělá chybu (nikdo není dokonalý), že se rychle otřepe a jde dál. A hlavně, že když někdo nestačí, ostatní hráči trochu přidají a snaží se chyby kolegů napravit. Jeden za všechny, všichni za jednoho. Fotbal je kolektivní sport, ale ne všichni hráči Slavie se tak v této sezóně chovali, a nebyli ochotní se obětovat pro druhého. Alespoň takový pocit mám.

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  jarodo57     před 11 lety 07.10.2013 19:11 |  
                  0 0

                  Ahoj Barro. Tak když jsi mě zmínil jako pamětníka tak musím dodat,že Tomaszewskiho velice dobře pamatuju.To byl pavouk. Za jeho éry měli Poláci největší úspěchy.Tomaszewski,Lato,Gadocha atd. Lubaňski ,ale už tenkrát tuhle dobu nezažil ,nevím s určitostí ,ale ten válel myslím koncem 60 let .Byl tenkrát označován za jednoho z nejlepších evropských fotbalistů.Ale k tomu tématu .Bongor to vystihl úplně přesně.Hráči,kteří před zápasem chodí chlastat( a to i když nejsou nominováni) nemají co v klubu jako je Slávia co dělat. Pokud chci v daném oboru něco dokázat ,musím tomu něco obětovat.To ale vnímám ve Slávii jako nepřekonatelnou překážku.Koubka beru jako velice pozitivní věc ,ale bude to mít v tom prohnilém prostředí hrozně složité a mám velké obavy, že ho pánové pošlou do .....Jediná záchrana je ,že se za něho postaví všichni nadřízení(Šeterle,Řebíčkové atd) a silná šatna.A tam to vidím hodně špatně. Nějaká soudržnost je našim dobře placeným hráčům u pr...e.Ještě se vrátím k tomu co tady napsal Slaviator a vlastně proč? Já za tím vidím (a ať se na mě Slaviátor o tom ,jak viděl ty hráče v hospodě chlastat nezlobí) za hloupost,nebo účelovost nebo klukovská vytahovačnost a to že on se s hráči zná a že se s nima vídává . Podle mého zde zbytečně rozvášnil několik diskutérů(oprávněně) .A co prakticky řekl? Jedna paní povídala.Ať příště napíše o koho se jednalo a nebo ať radši nepíše nic.mě s tím ,že to tady uvedl a neřekl o koho se jedná taky docela naštval.

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    Barra     před 11 lety 07.10.2013 19:44 |  
                    0 0

                    Ahoj Jarodo, díky za tvoji reakci. Máš pravdu že Wlodzimierz ´Wlodek´ Lubanski již hrál v létech ´60 - je ročník 1947. V 1963, když mu bylo teprve 16, již hrál svůj první interland, celkem hrál za Polsko 17 let, až do 1980. V říjnu 1973 při kvalifikačním zápase ve Wembley ho těžce zranil anglický Roy McFarland. Lubanski (tehdy kapitán Polska) měl přetrhnuté vazy a přišel o světový šampionát v Německu v 1974, kde Poláci končili jako třetí. Celkem dlouhé 2 roky nehrál, proto mohl také již v 1975, když mu bylo teprve 28 let, odejít z Gorniku Zabrze do Belgie, do Lokerenu (věková minimum hranice pro odchod byla tehdy 30 let).

                    V Lokerenu hrál celkem 7 sezón, 196 zápasů, 82 branek, jeho partner v útoku byl Lato. Na mistrovství světa v Argentině v 1978 už nechyběl. Po Lokeren hrál ještě 3 roky ve Francii. Lokeren ale zůstala jeho velká láska, vrátil se v 1987 jako asistent trenéra do 1990, od roku 2006 do 2010 byl hlavní trenér. Celkem Wlodek strávil v Belgii 14 let - 7 let jako hráč, dalších 7 jako trenér. Byl to (a stále je, je mu teď 66 let) velký gentleman jak na hřišti, tak mimo něj, málo kdy jsem viděl tak slušného a člověka, který si na nic nehrál.

                    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                      jarodo57     před 11 lety 07.10.2013 20:59 |  
                      0 0

                      Ještě poláci měli jednoho výborného brankáře- Mlynarczyka,ale Tomaszewski byl daleko lepší

                      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                        Barra     před 11 lety 07.10.2013 21:56 |  
                        0 0

                        Pravda, na toho jsem úplně zapomněl. Jozef Mlynarczyk byl vlastně nástupce Tomka v národním mužstvu. Byl velmi dobrý brankář – stejně jako ´šašek´ Jerzy Dudek, který uměl chytat, ale neobešel se bez svých kiksů.

                        Mám slabost pro brankáře – můj absolutní favorit a největší velikán všech dob je podle mě Peter Schmeichel. Impozantní brankář, pro mě lepší než Gordon Banks, lepší než Dino Zoff, lepší než Oliver Kahn a Harald Schumacher dohromady, abych jmenoval jen ty, kteří už nehrají. Zajímavé je, že jeho otec byl Polák a Peter je vlastně naturalizovaný Dán. Poláci to holt uměli.

                        Jinak jsem si u Poláků dost potrpěl na Kazimierza Deynu, pro mě Spielmacher jako se jich moc nerodí. On byl motor národního mužstva. Škoda že mu jeho pobyt v Premier League moc nevyšel. Bylo mu jen něco přes 40, když zemřel v USA v banální autonehodě.

                • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                  bongor     před 11 lety 07.10.2013 22:35 |  
                  0 0

                  Ahoj Barro,souhlasím s Tebou,že kolikrát hráči s menším talentem předběhnou ty s větším darem od Boha.Typický příklad-náš Hub.Já jsem to ale myslel na lidi zcela bez talentu,ti nemají vůbec šanci.Třeba zpěvák bez hudebního sluchu.

                  • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

                    Barra     před 11 lety 08.10.2013 07:49 |  
                    0 0

                    Jako já :-) Hudbu miluji, sluch myslím trochu mám, léta jsem hrál v mládí na klavír a housle - ale bohužel neumím zaspívat ani dvě noty za sebou, bez toho že by to bolelo na uších. A jak závídím těm, kteří to naopak umí. Musím říct že podle mě jsou Češi (a tím myslím samozřejmě také Moraváky a Slezáky) hudebně více nadaní než Belgičané, Holanďané atd. Tradiční kulturní život v Česku více kvete, lidové písničky jsou stále ´in´, snad každá babka na vesnici umí slušně broukat.

  24. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 06.10.2013 22:25 |  
    0 0

    Clovek neni pul dne na SN a tady se to takhle rozjede :o))

    Osobne ale zakladni problem, o kterem se diskutuje, povazuju za pomerne zajimavy a v dnesni dobe i dost dulezity. I ja si myslim, ze na hrace rocniku 1996 jako jsou Fotr a podobne, je v acku jeste prilis brzy. Ostatne uz jsem to tu driv i psal, proste si nemyslim, ze mame v tom rocniku tak vyrazne nadstandardni hrace, aby uz hrali pravidelne dospely fotbal nebo v juniorce. I ti nejvetsi (ofenzivni) talenti tohoto rocniku, za ktere mimo naseho Fotra povazuju napriklad Schicka ze Sparty a hlavne olomoucke hrace Danise a Buchvaldka, hraji stale "jen" dorosteneckou ligu, kde i tak jsou rok pod vekovym limitem.

    To je jedna strana mince, je tu ale i druha - neprijde mi vhodne, ze zadny hrac rocniku 1995 nehraje pravidelne juniorskou ligu, pritom Koubek si vybral hned ctyri slavisty, ktere pravidelne povolava do reprezentace (Kadavy, Soucek, Prosek, Sodoma) a na posledni turnaj se dostali i Marsalek a Myslivecek. Pokud tedy opravdu patri mezi spicku v republice, dorostenecka liga by pro ne uz mela byt pomalu malo. Ne pro vsechny, ale ze v juniorce nedostane sanci zadny z nich (nepocitam jeden zapas Soucka vynuceny nekolika zranenimi), to me zarazi. Dobre, zalozniku mame hromadu, takze Proska a Sodomu bych jeste chapal, ze hraji stale v dorostu, ale stoper Soucek a pravy bek Kadavy - to jsou posty, na kterych zas tak velka konkurence neni, aby se top hraci z rocniku nedostali o soutez vys, v tomto pripade do juniorske ligy.

    A cim to je zpusobene? Z meho pohledu tim, ze juniorka pro ty hrace nema misto, zabiraji jej totiz hraci rocniku 93 a 94. Jiste, prave pro ne je juniorska liga puvodne stavena, ale nejlepsi hraci z rocniku by meli nastupovat vys. Jenze u nas se to proste zaseklo. Meli jsme pomerne dost velice nadejnych hracu v rocniku 93, kteri jeste 3-4 roky zpatky patrili k zakladnim kamenum reprezentace - Simecek, Prosek, Cepelak, Hurka. Muj nazor je takovy, ze tito hraci uz minimalne rok stagnuji a nezlepsuji se. To neplati pro Proska, ktery se vracel po operaci do formy a top formu nabral az ted na podzim. Ale jinak Simecek byl na vrcholu formy pred rokem, Hurka jeste delsi cas zpatky, Cepelak hraje porad stejne. Uz prilis dlouho se tito hraci pohybuji nekde mezi ackem a juniorkou, s ackem sice mozna trenuji, ale sanci v souteznich zapasech poradnou nedostanou. Jediny, kdo se uchytil v zakladu z rocniku 93 je Zmrhal, kde zase narazime na opacny problem, vypada to, ze misto v zakladu ma uplne jiste, at se deje cokoli. Doufam, ze se to Slavii v budoucnu vrati a Zmrhal se zlepsi natolik, aby byl za 2-3 roky podobne kvalitni, jako treba ted Husbauer ve Sparte nebo Vanek v Jablonci. Ale nejsem si jisty, jestli by nebylo nahodou lepsi, kdyby treba zrovna Simecek obcas dostal sanci misto nej, bylo a je dost zapasu, kdy by se to hodilo.

    Samozrejme se na to tema nabaluje spousta dalsich problemu - posledni zapasy prilis mnoho hracu acka hraje za juniorku a tak nedostavaji tolik prostoru hraci, kteri by prave ted meli prodelavat prechod do dospeleho fotbalu (tj. rocnik 94 - Verner a spol.), nefungujici farma, kam by prave meli smerovat hraci acka a nesmeruji, atd. atd.

    Jiste, problematika zarazovani hracu dorosteneckeho veku do dospeleho (nebo semi-dospeleho (juniorka)) fotbalu je slozita, je treba posuzovat hrace individualne, jestli na to maji dostatecnou fyzickou konstituci i "hlavu", ale fakt, ze ted nehraje za juniorku zadny hrac rocniku 95 je dle meho proste spatne. A souhlasim s vavickem v tom, ze u hracu rocniku 93 uz bychom proste meli vedet, zda na to maji nebo ne. Ted je to takove neco mezi - klub jim nesezene adekvatni hostovani vys nez v juniorske lize, za farmu si CFL taky nezahraji, v acku prostor nedostanou, v juniorce stagnuji a navic (zni to sice hrozne, ale) zabiraji misto mladsim.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 06.10.2013 22:51 |  
      0 0

      Kdysi dělala myslím Jane pravidelné medailony mladých nadějných hráčů (mimo jiné mladšího bráchy Frejlacha). Rád jsem to četl, ale myslím, že už jsem o těch jménech nikdy víc neslyšel. My máme s mládeží pravidelně velké oči, ale mám pocit, že těch, kteří se opravdu prosadili, nebylo zas tolik. Kdysi za velký talent platil mladý Nečas, všichni jsme litovali, že nám frnknul a kde je mu konec. Nebo ten myslím Vukovič, který šel do Jablonce. Kdysi jako talenti vypadali Kratochvíl, Zachariáš, Tomáš Šilhavý, Hašler, Filip Stibůrek, Studík, Bálek, Chleboun, Tafat a kde je jim konec. V nedávné minulosti se hodně čekalo od Vyhnala, Zákostelského, Dana Veselého, ale přechod mezi muže se nepovedl. Moc se mi líbilo, jak to kus výš píše Slavoj. V úspěšných dobách jsme měli vždy kostru týmu z hráčů, kteří přicházeli s rozmyslem, jako opravdové posily a k tomu jsme citlivě přikořenili naše odchovance.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        Jiri1     před 11 lety 07.10.2013 10:10 |  
        0 0

        Tomu nepomuzou zadne medailony ,vcera za farmu proti Sparte B nenastoupil jediny fotbalista naseho klubu, pry byli hodne unaveni z Vansdorfu, naopak se dostavil trener KKoubek , ktery pry posilhava po nekterych hracich Admiry , hlavne Mosnovi a Vosickem , kteri se mu pry docela libili, vrcholem alespon pro mne byl historicky uspech naseho tymu ve Vansdorfu, tak to alespon prezentovali samozrejme ironicky treneri nasich mladeznickych tymu pritoni na tomto zapase v docela odlehcene diskuzi s dalsi mi z jinych klzubu.
        Zatimco fanousci se trapi, nadavaji , maji nervy v kybllu jini se dobre bavi a jini na tom dobre vydelavaji v nejruznajsich sazkovym firmach.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          AlesJa     před 11 lety 07.10.2013 13:34 |  
          0 0

          Mošna to je další sparťan, tak to snad ne

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.10.2013 10:41 |  
      0 0

      Quelhare, dobra uvaha, myslim ze to je jeden z problemu, ktery se nedari ve slavii resit.. hraci z juniorky se dostanou do formy, pak do acka, kde dostanou minimalni sanci, vraci se zpet a hrajou mnohem hur.. a stava se to skoro vsem, takze chyba je asi v systemu a v praci s nimi.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 07.10.2013 13:45 |  
      0 0

      k prvnimu odstavci. slysel jsem o nejakem rozhovoru s Reichlem kde vysvetluje proc jeho kluk hraje porad se stejne staryma klukama a nehraje se starsima. V tom je mozna i problem pro cse Hurka nedokaze i dnes poradne prosadit.
      je tam popisovano, to tak,ze mezi temi starsimi kluky on hraje dobre a v pohode by to zvladl, ale mezi mladsimi si k tomu zacina delat i veci navic. tedy napr. udela o klicku vic, atp.
      kdyz bude hrat mezi starsimi tak tam si tu klicku nedovoli. ano odehraje si to sve a bude jako dobrej, jako ze je se starsima, ale vlastni rozvoj jde do haje, protoze hraje porad stejne. tedy to postarsovani, zrejme neni uplne vhodne. proto je dobre, ze ti kluci hraji za dorost, kde budou zarit a dovoli si tam vic, protoze to se jim pak muze hodit na te vyssi urovni.

      s tim prechodem to je pak dalsi vec. ... ale ono to dost muze souviset i tim postarsovanim...

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.10.2013 14:41 |  
        0 0

        no spis je problem v tom, ze lidi, co sledujou juniorku, tak reportuji, ze Hurka a spol. nakouknou do acka a pak v juniorce nic nehrajou... v acku mi prijde hurka vcelku nadejnej, ale pak hraje za juniorku a vsichni pisou, ze hraje bidne a na acko nema..

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          Betynka58     před 11 lety 07.10.2013 15:07 |  
          0 0

          Přesně, tohle mě taky napadlo, že většina tady kritizuje Hurku za to, jak hraje za juniorku. Nemám důvod jim nevěřit, že to není ono, možná ani na tréninku nevypadá úplně nejlépe, proto asi taky nedoéstávfá tolik příležitostí. Přitom však v žádném zápase v poslední době, kdy hrál za áčko, nepropadl, ve většině z nich naopak patřil k těm lepším hráčům. Možná právě on bude patřit mezi ty typy hráčů, kteří ze sebe v důležitých zápasech dokáží vydat víc než při tréninku, a proto mne taky mrzí, že nedostává více příležitostí.

        • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

          honza1947     před 11 lety 07.10.2013 15:24 |  
          0 0

          A to je další problém, související zřejmě s tou výše zmiňovanou chutí a vůlí, makat na sobě děj se co děj. Je to možná pouze podvědomé uvažování, ale někteří, kteří už si občas zahráli za "A", mohou potom opětovný start za "Juniorku" považovat za jejich nedocenění nebo to oni sami podcení, domnívaje se, že oni už mají na víc než právě na tu "Juniorku". A podle toho to také tak vypadá. Ale to není zas až tak chyba systému. To je v těch hráčích samých, kteří by o to více měli na sobě (a tedy také za tu juniorku) makat, aby si jich trenér všiml, a aby si za to "A" zase příště chvíli zahráli a vážili si toho, že si zase mohli chvíli za "A" zahrát. Postupně se z toho pak může stát i ten základ v "A". Zatím mám takový dojem, že toto splňoval pouze jen jeden. Ondra Petrák a možná Jarda Zmrhal.

  25. Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

    honza1947     před 11 lety 07.10.2013 14:47 |  
    0 0

    Stále se tady diskutuje o zařazování mladých. Já si osobně myslím, že v době, kdy se nedaří a prakticky neexistuje spolehlivá osa týmu a ani zrovna moc neplatí (až na výjimky), že by makal jeden za druhého, tak zařazovat mladíky je jim jenom na škodu a nejen jim. Jiná situace je, když si mužstvo jako celek věří a daří se mu. Pak zařazovat aspoň na 20 - 30 min. mladíky je ideální stav, aby se otrkali a trenér si je okoukl v ostrém zápase.
    Pokud jde třeba o toho Martina Hurku, tam mu už Petrouš vyčítal slabou konstituci, když většinu soubojů na tělo evidentně prohrával, i když se občas také prosadil i gólově při dobré konstalaci. A to je zřejmě ten největší problém u většiny mláďátek, jak jim říká Koubek.

    • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.10.2013 15:31 |  
      0 0

      Souhlasím každej soudně uvažující člověk musí vědět že o záchranu se nedá kopat s mladejma od juniorky a my o tu záchranu už pomalu hrajem at se to místním slávistům líbí nebo ne.

      • Re: Varnsdorf - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.10.2013 17:03 |  
        0 0

        No ale ono tech mladych moc nehraje.. myslim, ze zvlast nase kraje Juhar a Stepan jsou tak slaby, ze je nema cenu stavet vubec a nekdo z juniorky by tam hrat mohl.