Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

Slávisté podali v derby výkon na hranici svých současných možností a svému soupeři podlehli smolně kvůli chybnému verdiktu rozhodčího.

Slavia podala ucházející výkon. Nechyběla bojovnost a propracovanější obrana. Dle mého názoru tak hráči odvedli své momentální maximum, byť ani tak to, zejména v útočné činnosti, žádná hitparáda nebyla. První poločas byl naprosto vyrovnaný, Slavia možná měla i více příležitostí. Ani jednu ze svých dvou šancí však nedokázal Dávid Škutka proměnit, ačkoliv je spíše na místě ocenit jeho pohotovost při zakončení, protože nešlo o žádné tutovky.

Ve druhé půli se pokračovalo v započatém obrazu hry, zmínku si zaslouží hlavička hostů, která mířila jen těsně vedle. O osudu utkání rozhodla 62. minuta, kdy rozhodčí Kovařík chybně odpískal čistý zákrok Gecova ve velice nebezpečném prostoru. Nabídnutou příležitostí soupeř nepohrdl a krásnou trefou z přímého kopu skóroval. Sešívaní pak neměli ani dostatek sil, ani dostatek kvality k tomu, aby svého soupeře přimáčkli a hnali se za vyrovnáním.  Letenští bez problémů kontrolovali hru, ačkoliv sami se za potvrzující brankou příliš nehnali. Po vyloučení Kisela (již druhém v probíhající sezóně!) v nastaveném čase udeřili těsně před koncem hosté ještě jednou, kdy si míč nešťastně srazil do branky jinak dobře hrající Bortel.

Vyjádřil bych se ještě k rozhodnutí sudího Kovaříka. O faul nešlo, šlo o čistý souboj, tedy jasná chyba, která v konečném výsledku rozhodla zápas. Na druhou stranu jsem schopen takové zaváhání pochopit - nešlo o jednoduchou situaci -, když se k němu komise rozhodčích postaví čelem. To však nelze příliš čekat vzhledem k tomu, že sudímu Jechovi prošla z mého pohledu mnohem větší prasárna v našem utkání s Jihlavou.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 5 - Působil překvapivě jistým dojmem. Dobře vybíhal, kromě jednoho drobného zaváhání, na centry, což obraně výrazně pomáhá. Při rozhodující standardce mi přišlo, že není ideálně postavený, nicméně těžko soudit, zda šlo o chybu a zda by jinak byl vůbec schopen přesnou ránu chytit. Celkově ale nejlepší Rakovanův výkon v lize.

Martin Dostál - 5 - Ze začátku měl problémy s bráněním, přesně jak se očekávalo. Postupem času ale zpřesnil svoji hru a ve výsledku nakonec odehrál dobrý zápas, kdy mnohem slavnějšího Krejčího obstojně ubránil. Jeden z lepších výkonů Dostála v sešívaném dresu.

Milan Bortel - 6 - Dobrá volba trenéra Koubka, Bortel tentokrát po předchozích mizerných výkonech zahrál skutečně dobře. Ze stoperů byl více vidět, hrál s přehledem, ať už na zemi nebo ve vzduchu. Smolně inkasovaná druhá branka na tom nic nemění, stejně už o ničem nerozhodovala. Lepší šestka a spolu s Nevesem náš nejlepší hráč.

Martin Dobrotka - 6 - Nebyl tak výrazný jako Bortel, ale problémy neměl a obrana působila velice jistým dojmem. V podstatě za celý zápas se hosté ze hry nedostali do vyložené šance.

Fernando Neves - 6 - Ve své premiéře v Edenu hned předvedl kvalitu. Na začátku si sice neodpustil menší zaváhání, ale pak hrál velice dobře. Silný dozadu, aktivní dopředu. Nebál se hrát, dirigovat si spoluhráče - měl by být osobností i posilou. Jeden z nejlepších hráčů v utkání.

Vojtěch Štěpán - 5 - Patřil ke slabším hráčům Slavie, ale i tak byl jeho výkon v pořádku. V úvodu působil zakřiknutým dojmem, ale s přibývajícími minutami se osmělil. Dohromady horší pětka.

Marcel Gecov - 5 - Dosud prokazoval katastrofální formu, v derby ale nezklamal. Tradičně si sice připsal několik slabších momentů a zbytečných faulů, na druhou stranu měl i dostatek dobrých momentů. Bohužel se stal smutným hrdinou, když bylo jeho čisté vypíchnutí míče posouzeno jako faul a z přímého kopu se soupeř trefil.

Jaromír Zmrhal - 5 - Nezahrál tak dobře jako minule proti Jablonci, na druhou stranu při týmově dobrém výkonu nevyčníval ani v negativním slova smyslu. Mezi fanoušky se spekuluje o jeho nahrazením v sestavě Ličkou, ale Zmrhal byl navzdory svému průměrnému výkonu v derby lepší než jeho střídající spoluhráč.

Martin Juhar - 5 - Zahrál o něco lépe než Štěpán na druhé straně, celkově ale naše kraje příliš vidět nebyly. Je třeba ale brát v potaz obrannou sílu protivníka a nelze říci, že by Juhar propadl. Podal průměrný a akceptovatelný výkon.

Karol Kisel - 5 - Kiselovo lepší utkání z poslední doby. Tradičně dřel, tentokráte ale přidal i fotbalovost. Škoda dalšího zbytečného vyloučení při útočném napadání v nastaveném čase.

Dávid Škutka - 6 - Dobrý výkon, Škutka ukazuje, že je jednoznačně naším nejlepším útočníkem. Bojoval v soubojích a vedl si v nich úspěšně. Často udržel míč a prodral se i do několika šancí. Po jeho vystřídání neměla Slavia vepředu nárok.

Milan Škoda - 4 - Snažil se, bojoval, ale rozdíl oproti Škutkovi byl evidentní. Zaujal tak hlavně svým průnikem po lajně, kdy neomylně zavezl míč do autu.

Mario Lička - 4 - Nová posila zatím nedostala příliš prostoru, nicméně hru neoživila a vidět nebyla. Slavia však obecně v závěru neměla na zvrat síly.

Štěpán Koreš není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (87)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Pepino44     před 11 lety 30.09.2013 09:51 |  
    0 0

    Tak s hodnocením celkem souhlasím, jenom snad Gecovovi bych dal k té 5 ještě +,maximální bojovnost,patřičná tvrdost. Chápu,že hodnocení může trochu zkreslovat ten jeho nefaul po kterém padl rozhodující gol.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 30.09.2013 09:53 |  
      0 0

      Ten nefaul jsem mu pochopitelně nevyčítal. ;) A pluska jsou už opravdu minimální rozdíly, zas aby se toho nechytli někteří kritici a nenapsali, jaký jsem debil, že ten měl mít plus a ten minus. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        leoneig     před 11 lety 30.09.2013 10:36 |  
        0 0

        Gecov hrál více,než průměrně,Karolko taky,proto bych jim dal 6ku...
        A jak hodnotíš zloděje Fenina a ukradnutej mobil?

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 30.09.2013 10:37 |  
          0 0

          S Feninem jsem to psal už pod minulý článek. Je to sice průserář, se kterým bychom se měli rozloučit, ale v tomto konkrétním případě se mu příliš nedivím.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            leoneig     před 11 lety 30.09.2013 10:47 |  
            0 0

            Ok,podívám se. Kusý když Fenin přicházel říkal jeden úlet a dost tak jsem docela zvědavej,jestli se to bude řešit,byť tam Kusy už není..
            Hráč z jeho platem by měl hrát v základu a být přínosný pro tým. Za jeho plat bychom mohli angažovat podle,mě lepšího hráče...Jsem zvědavý,jak to dopadne,protože když se zrání nebo vykartuje Dávid,tak jsme bez útočníka...Škodova snaha totiž nestačí

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 30.09.2013 10:48 |  
              0 0

              No já si myslím, že Fenin to fakt nevytrhne...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Betynka58     před 11 lety 30.09.2013 10:32 |  
    0 0

    Marně pátrám, kdy naposledy byl rozdíl mezi nejhoršíma nejlepším hráčem mzákladní jedenáctky jeden bod. Ale to je asi v pořádku a je to v souladu s tím, že Slavia odvedla poctivý kvalitní týmový výkon, také mi připadlo, že nikdo výrazně nevyčníval ani v pozitivním ani v negativním smyslu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      leoneig     před 11 lety 30.09.2013 10:39 |  
      0 0

      Přesně tak,všichni hráli opravdu dobře a když v tom budeme pokračovat,půjdeme určitě výše.Repre pauza se nám teď docela hodí,věřím,že trenér vypiluje taktiku a různé návyky,pročistí kádr a budeme lepším týmem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        jarodo57     před 11 lety 30.09.2013 11:05 |  
        0 0

        Já byl překvapený výkonem Dostála.Hodnocení správné . Bojovný a disciplinovaný výkon všech hráčů.Snad příště přijde i to gólové vyjádření s nějakým individuálním výkonem třeba Škutky nebo Nevese.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 11:04 |  
    0 0

    Nejpoucnejsi byl rozdil mezi Skutkou a Skodou v utoku. Prirozena fotbalovost Skutky kontrastovala s bezhlavym vykonem Skody, ktery beha, bojuje, ale co naplat, kdyz nema timing, nevi kdy prihrat, kam si nabehnout.. SKutka tentokrat pridal i bojovnost a dobrou defenzivu, 7 by si zaslouzil, ackoliv tu sanci mel dat. Aneb jak je dulezite miti utocnika, skoda ze byl spatne doplnovan a nikdo nesbiral jeho vyhrane hlavy.

    Rakovan velmi dobry, i kdyz pri tom trestnaku stal nejak divne, spis by to ale nechytil tak ci tak. Neves je citit jako osobnost, to slavii moc chybelo, take se snazil zrychlovat hru prihravkami dopredu, bohuzel spoluhraci nejsou moc zvykli vyrazet sprintem do utoku. Cela obrana z hlediska defenzivy vyborne, vcetne dostala.

    Sedmicku by si podle me zaslouzil krom Skutky Gecov, podle me hraje posledni dva zapasy to, co od nej cekame, krom dobry obrany je silny na mici, neztraci pod tlakem, rozehrava. Skoda ze Zmrhal hraje tak opatrne, mel by navic, ale do vseho jde tak napul. Licka byl ale horsi. Stepan s Juharem nebyli videt a myslim, ze Hurka s Koresem by byli kreativnejsi a nebezpecnejsi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      jarodo57     před 11 lety 30.09.2013 11:23 |  
      0 0

      Oni Sparťani mají vcelku dobré kraje(Dočkal,Krejčí) i Hušbauer dost brázdí po lajnách a tak proto ty dva měli hodně práci i dozadu a to ty dva Koreš s Hurkou tak silný nejsou.Určitě jsou fotbalovější,ale tady trenér dal přednost zabezpečení hlavně rychlých krajních halvů Sparty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bongor     před 11 lety 30.09.2013 13:00 |  
      0 0

      Škodovka je opravdu dřívko,ale na druhou stranu,teď se dostal do podobné pozice,v jaké byl předtím Dávid.To člověka hodně svazuje,když prostě musí a musí a je to potřeba ukázat ve krátkém čase.Ovšem proti Dávidovi je Škoda určitě o třídu vzadu.Ale potřebujeme ještě jednoho útočníka,nejmíň.Fenin je na padáka,to fakt nemá cenu se s ním zdržovat.Naopak bych doporučil rumunovi,aby si ho vzali,třeba by tam vyrost.To je vyloženě hráč pro ně.Taky mezi těma jejich umělcema by možná i vyniknul.Neměl by problém ani následovat svého kapitána a to ve všech směrech.6To by bylo duo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 30.09.2013 15:27 |  
      0 0

      a za co by si Škutka tu sedmičku jako zasloužil, za to, že bojoval? jak komický, že se něco, na co se v cizině pohlíží jako na samozřejmost, u nás vydává za ctnost...je to útočník, ve svých příležitostech selhal, takže 5 jako pro většinu osazenstva.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 11:28 |  
    0 0

    S hodnocením téměř bezezbytku souhlasím, možná jen Dostálovi bych šestku dal..on byl pro mě asi největší překvapení výkonově. Na začátku totiž měla problémy celá Slavie, což se pak ale srovnalo a neudělal snad jedinou chybu..
    Jinak já bych toho rozhodčího taky kůli tomu zákroku asi nelynčoval..oni teda všichni píšou,že v reálu si každej myslel, že to byl faul, ale já například rozhodně ne (pochopitelně jsem tzo viděl z jiného úhlu než rozhodčí. Mně třeba strašně vadil tenkrát trest pro rozhodčího za penaltu Limberskýho, přitom on to nemoh vidět kdyby se rozkrájel..takže kdyby se k tomu komise postavila tak jak tehdy měla k Matějkovi?, tak bych to asi bral..prostě chyba, ale nemohl to vidět, nebo tak něco a nízkej trest třeba zápas..nejvíc by mě natvalo, kdyby přišli s tupym doslovnym výkladem pravidel..

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    1rytir     před 11 lety 30.09.2013 11:29 |  
    0 0

    Raovan překvapivě dobrý, při trestňáku ale chyboval, evidentně nebyl na rozehrání standardky připraven.
    Bortel neumí hrát pravou nohou, zásadně přihrával míč směrem, kam byl momentálně otočen. Známku bych mu snížil.
    Neves opravdu jeden z nejlepších, zvláště vezmme-li do úvahy, že s týmem hrál poprvé. Myslím si ale, že jeho místo je na stoperu, odkud by měl celou obranu dirigovat a se svým přehledem míče od brnaky rozehrávat.
    Prostě nám chybí oba krajní beci a to je na pováženou.
    Záloha byla v defenzívě dobrá a to zvláště zásluhou Gecova. Za to oba krajní nestáli za nic, zvláště Štěpán zoufalý, do Slavie neměl vůbec přicházet. Podle mého společně se Zmrhalem a Juharem nejslabší články týmu (samozřejmě k nim patří i Škoda).
    Celá ofenzíva trpí nedostatkem hráčů. Škutka je jen jeden, Kisel se snažil, ale už je to fakt jen stín Kisela z minulých sezón. Jinak pro ofenzívu už tam nebyl NIKDO! Jak s tím chce kdo dávat góly a vyhrávat, opravdu nevím.
    O střídajícím Škodovi již řeč byla a Lička? Toho jsem snad vůbec neviděl, nevím ani kolikrát se k němu dostal míč.
    takže souhlasím s trenérem, že je nyní třeba zapracovat na ofenzívě. Asi to chce změnit rozestavení, ale kdo tu ofenzívu bude u nás hrát, když máme jen Škutku, možná Kisela a "věčně" zraněného Mičolu (Škodu, stejně jako Fenina nepočítám) ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      th     před 11 lety 30.09.2013 11:56 |  
      0 0

      Šimeček, Hurka, Bazal, Prošek?

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Barra     před 11 lety 30.09.2013 11:44 |  
    0 0

    Tak tato dlouhá přestávka nám přijde vhod, aby Koubek mimo jiné dál pracoval na sehrání obrany a brankáře. Jak Dostal, tak Dobrotka, Bortel a Neves hráli v derby dobře, dále máme stále ještě Čonku a Nitrianskýho, které určitě nemůžeme odepsat. Mimochodem, v zimě končí smlouva Dobrotkovi.

    Je zarážející, že většinu branek jsme obdrželi po standardkách, rohových kopech nebo dlouhých centrech ze strany. Proti Spartě obě branky (i když ta druhá byla velmi laciná), proti Jablonci po centrech jak z pravé tak levé strany, proti Boleslavi druhá branka dlouhý centr, třetí branka po rohovém kopu, proti Jihlavě centr s brankou Kopice, proti Teplicím první branka roh, druhá po volném kopu, čtvrtí po standardce, proti Olomouci první po rohovém kopu, proti Liberci druhá branka po centru… (a snad jsem to až moc nepopletl). Mezitím blbé branky jako po kiksu Čontofalského proti Baníku, první gól Jihlavy po penaltě/nepenaltě, proti Teplicím třetí po malé domu Bortela. Málokdy jsme dostali branky po nějaké kombinaci soupeře, při které by byla obrana přehrána. Ve vzduchu jsme byli velmi nejistí. S obranou jako proti Spartě už bychom takové laciné branky neměli dostávat, i Rakovan je daleko jistější než Radek Černý.

    V každém případě jsem rád za příchod Koubka, disciplína se vrátila. Není příjemné mít 7 bodů a být na chvostu tabulky, ale věřím, že debakly jako proti Teplicím nebo Boleslavi už nás nepotkají, a že se nám štěstí opět bude přát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Arutha     před 11 lety 30.09.2013 14:41 |  
      0 0

      Dobrotka má smlouvu do prosince 2014.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Barra     před 11 lety 30.09.2013 15:10 |  
        0 0

        Máš pravdu, už jsem to také našel.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    qazwerty     před 11 lety 30.09.2013 11:47 |  
    0 0

    Shrnuto:Byl to remízový zápas a kvalita hry byla bídná z obou stran...Bylo to rozehráno na 0:0...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 13:42 |  
      0 0

      No tak to nepochybne. Max. dva tri naznaky fotbalovych akci, jinak to bylo z obou stran kopani se za usi.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Tugarin     před 11 lety 30.09.2013 12:15 |  
    0 0

    Zápasem podzimu bude derby s Bohemkou, zatím nám stačí hrát zanďoura a občas to zkusit, s bohemkou se uvidí, zda zvládneme i něco dopředu

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Tomski     před 11 lety 30.09.2013 12:17 |  
      0 0

      doufám, že nám nezavřou na zápas s Klokanem hřiště...nevíte někdo zda by se to mohlo stát ? pořadatelská služba to absolutně nezvládla...

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        slaviator     před 11 lety 30.09.2013 13:19 |  
        0 0

        Já se bojím toho, že hřiště bude zavřený na víc jak dva zápasy...

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          leoneig     před 11 lety 30.09.2013 13:33 |  
          0 0

          Tak já doufám,že to za ty výtržnosti schytá Sparta..3x se kvůli těm bezmozkum přerušoval zápas,za což naší pořadatelé nemůžou, po zápase to podle mě docela slušně zvládla policie...Nemyslím si,že by nějak významněji měli trestat nás,ale samozřejmě víme jak to chodí..

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            slaviator     před 11 lety 30.09.2013 14:37 |  
            0 0

            Samozřejmě. Sparta dostane 100-150 tis pokutu, my dostaneme pokutu za nezvládnutou pořadatelskou službu a troufám si tvrdit že minimálně podmíněně zavřený stadion, spíš se bojím nepodmíněného zavření

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 14:20 |  
          0 0

          Já sice bojím také. ALE k uzavření stadionu nevidím důvod. Zápas byl vždy přerušek kvůli fans sparty, pořadtel těžko může zabránit tomu aby kotel rudých blbů házel na hráče kelímky a zapalovače.

          Náběh na hřiště se stal až celkem dlouho po ukončení zápasu. K přerušení ani jinému ovlivnění utkání nedošlo. Hráči problém neměli a s fanoušky se objímali :D Střetu zabránila policie, jejiž zásah bude muset klub stejně uhradit.

          Pokud by mělo tedy dojít k uzavření stadionu pro slavistické fandy tak bych asi šel "fandit" před strahov... Tady souhlasým se Šetrlem, že uděláno bylo maximum.

          Na příště bych možná zvážil kam pustit rudé kůže. Rozhdoně už bych jim nepovilil jít vedle oploceného sektoru. Buď ať to oplotí nebo ať ten sektor nechaj uzavřený. Kdyby nebyli vedle a koncentrováni u sebe tak by nezapůsobila davová psychoza a náběh na plochu by se nejspíš vůbec nestal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            slaviator     před 11 lety 30.09.2013 14:29 |  
            0 0

            Uvidíš, že DK řekne, že selhala pořadatelská služba, že mohlo dojít ke zranění hráčů, že mohlo dojít k bitce. Fanoušci na ploše ale nemají co dělat, což je fakt a jediná tolerovaná výjimka bývá 30.kolo a předávání poháru mistrovi...

            Takže se obávám 2-3 zápasy zavřenéí hřiště. Kdyby se něco stalo, byl by to flastr 5 nebo více zápasů...

            A jinak:

            Výklad k pravidlům.
            21. Rozhodčí má právo utkání nezahájit nebo ho předčasně ukončit:
            h) Pro hrubě nesportovní projevy obecenstva.
            Dojde-li v průběhu utkání k hrubým urážkám nebo vyhrožování ze strany obecenstva, vhazování předmětů do hřiště, násilnostem mezi diváky nebo k ohrožení bezpečnosti členů družstev, vyzve rozhodčí ve spolupráci s kapitány družstev prostřednictvím hlavního pořadatele (obvykle výzvou hlasatele) diváky ke klidu, a požádá hlavního pořadatele o zjištění případných viníků. Dojde-li k obdobným projevům i po opakované výzvě, nebo je-li diváky vážně ohroženo zdraví účastníků utkání, rozhodčí utkání ukončí stejným způsobem jako v případě inzultace.


            Zápas prostě podle mě předčasně ukončen měl být.

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              leoneig     před 11 lety 30.09.2013 15:38 |  
              0 0

              No docela by mě zajímalo,jak by se to řešilo,kdybychom tohle udělali my na Spartě...

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 16:39 |  
              0 0

              Derby před rokem bylo to samý, dokonce na Kisela letěla zapálená světlice a teké se neukončovalo. Tažke mě osobně by ukončení zápasu celkem překvapilo. I když by bylo v rámci pravidel naprosoto správné. Ale upřímě, stejná pravidla říkají, že pokud by byl ukončen zápas kvůli hostům, tak se kontumuje ve prospěch domácích. A dovedete si představit kontumaci derby, navíc proti Spartě, když jí sudí tlačil?

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              EdCable     před 11 lety 30.09.2013 16:55 |  
              0 0

              Jenomze jestli se nepletu, tak sudi ma udelat vse mozne pro to, aby zapas dokoncen byl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                EdCable     před 11 lety 30.09.2013 17:03 |  
                0 0

                Dulezite je, ze "ma pravo" a nikoliv povinnost. Dale

                (22) V případech uvedených v čl. 21 v bodech e) a f) musí rozhodčí dříve, než utkání předčasně ukončí, prostřednictvím kapitánů vyčerpat všechny možnosti, aby se utkání mohlo dohrát .

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                slaviator     před 11 lety 30.09.2013 17:48 |  
                0 0

                No, mohl nechat vyklidit sektor hostí, ale to by byl dost masakr...

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 13:30 |  
        0 0

        Na zavřeném hřišti jsme vždy měli dobré výsledky.... :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          slaviator     před 11 lety 30.09.2013 13:31 |  
          0 0

          A my permanentkáři aspoň nebudeme na zápase trpět při další prohře :-))

          Btw kdy naposledy jsme z posledních 5 domácích zápasů získali jen jeden jediný bod?

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 15:23 |  
            0 0

            ja bych rekl, ze i tak tam bude docela pocetna skupina. vzdyt vydanych vstupenek bude jako pocet permic :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 14:28 |  
        0 0

        Nic se zavírat nebude! Šeterle má pravdu, když říká, že Eden je bezbariérový stadion a není možné, aby jakkoliv silná pořadatelská služba něco podobného uhlídala. Pokud by za tohle měl přijít jakýkoliv trest, normálně bych začal instalovat ploty, aby si na Svazu uvědomili, že kluby nutí k tomu, aby se vrátily o desítky let zpátky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Barra     před 11 lety 30.09.2013 15:47 |  
          0 0

          Maximální možný trest je pokuta až do 10 mil Kč plus zavřený zápas na 3 zápasy. V květnu 2011 jsme dostali po zápasu proti Olomouci 750tis Kč plus 3 duely bez diváků, a tehdy už komise brala v úvahu, že pořadatelé vlastně nemůžou vniknutí diváků na trávník zabránit.

          http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/domaci/clanek.phtml?id=700092

          Jinak by bylo, kdyby s sobotu na hřiště nevtrhli Slavisté ale jen ti z Letné - teď mám obavu že pokuta bude vyšší než před 2 lety, jsme recidivisti + že hřiště bude na 3 zápasy uzavřeno. Jestli tomu tak bude, tak to bude bolet: pokuta + ztráta z příjmu vstupenek na stadion (na zápas máme kolem 600,000 Kč na vstupném minus částka adekvátní částka vstupného z permanentek), plus zápasy bez podpory fandů, co nahrává soupeři.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 16:44 |  
            0 0

            Já si to samozřejmě pamatuju, ale tohle je úplně jiná situace. Nikdo nic neničil, ani evidentně neměl zájem nic ničit, bylo po skončení zápasu a policie zabránila i střetu fanoušků. Absolutně nesrovnatelná situace. Pokutu asi nějakou dostaneme, jako ostatně vždycky, ale kdyby zavřeli stadion, zadělali by si na malér. Co kdyby se z toho časem stala zábava? Slávisté nebo baníkovci vtrhnou na Spartě na plochu, aby musela hrát bez diváků a máme tu nekonečný příběh, který by pak zákonitě musel skončit jedině tou stavbou plotů, protože jinak by tomu zabránit nešlo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              AlesJa     před 11 lety 30.09.2013 16:50 |  
              0 0

              svazu je jedno, že tam budou ploty, nikdy nehledí na diváky

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 16:57 |  
                0 0

                Nepodezříval bych je z toho, že by jim snad šlo o diváky, to vůbec. Ale světový trend je ploty odstraňovat a kdyby je oni naopak stavěli, nedělalo by to pro ně dobrou reklamu na UEFA. A chtějí třeba, aby se u nás hrálo ME 2020, takže jim půjde o jméno. V případě instalace plotů by neměli žádnou šanci.
                Ne, že bych si myslel, že bez plotů ji mají. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              Barra     před 11 lety 30.09.2013 17:02 |  
              0 0

              Proto jsem také psal, že škoda že naši také vtrhli na hřiště, a ne jen Sparťané. Pak by podle mě nehrozilo uzavření. Bohužel mám obavu že Slavie může být jak komisi, tak celé FAČR ukradená a že si nenechají ujít možnost, nám hřiště uzavřít. Tak dlouho, jak nebude existovat direktiva že při vniknutí na hřiště bude povinná sankce zákaz vstupu na stadion, se takové věci budou dál dít.

              Ze strany fandů to bylo zbytečné, i když můžu snad mít pochopení pro jejich reakci - ale nedělal bych to. Nicméně zbytečně tím přídávájí Slavii na problémech, protože sankce bude minimálně finanční, a to také za toho blbce který tam odpálil dělobuch.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Barra     před 11 lety 30.09.2013 17:06 |  
                0 0

                ... povinná sankce zákaz vstupu na stadion...

                mám na mysli samozřejmě jen pro ty, kteří tvrhli na hřiště. Bohužel se teď trestá jen na základě kolektivní viny, která postihne všechny, a ne je ty, kteří se provinili.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 17:09 |  
                0 0

                Já si právě spíš myslím, že tohle derby pomůže uvést zavedení toho pravidla o zákazu vstupu na stadion. Ale musí to chtít kluby a trvat na tom. A třeba se i postavit Svazu a odmítnout platit pokuty, které jim nařizuje, ale pro nápravu nechce nic udělat. Když vezmu, že se to týká hlavně Slavie a Sparty, tak pochybuju, že by se Svaz odvážil je trestat třeba vyloučením ze soutěže za nezaplacení pokuty.

                • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                  Barra     před 11 lety 30.09.2013 17:15 |  
                  0 0

                  Bohužel je, myslím, si utopické ´odmítnout platit pokuty´. Na příští sezónu bychom kvůli dluhům oproti svazu nedostali profi-licenci a padli do třetí ligy.

                  Jinak to pravidlo zákazu vstupu na stadion funguje perfektně v zemích kde to zavedli : vlezeš na trávník, tak se ná par let podíváš maximálně na televizi.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                    Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 17:21 |  
                    0 0

                    Utopické to bude, pokud to neprovedou dva kluby s největší tradicí. Podívej, Svaz jen nařizuje a trestá, sám pro nápravu neudělá nic. Když se ty kluby, kterých se to týká nejvíc vzbouří, tak bude muset něco udělat. Minimálně třeba tlačit na legislativce, aby urychlili zavedení tohohle pravidla. Dovedeš si představit, že by Slavia a Sparta nedostaly licenci kvůli nezaplacené pokutě? Já tedy ne, ale pochopitelně to předpokládá jednotný postup. Což by zase, vzhledem ke vztahům Řebíček-Křetínský nemusel být až takový problém.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                      Barra     před 11 lety 30.09.2013 17:43 |  
                      0 0

                      V zemích kde platí hrozba banu ze stadionu při vstupu na hřišti si to ohlídají kluby samé, spolu se svazem. Žádná legislativa není zapotřebí. Kluby mají tuto sankci uvedenou přímo na svých webstránkách, kde je sepsaný ´domácí´reglement, za jaké podmínky je vstup na stadion povolený, spolu s hrozbou že při nerespektování bude příště vstup odřeknutý a identita provinitele předána svazu. Jde o koordinovanou akci klubů spolu se svazem.

                      Ploty hlavně zmizely, aby se neopakovalo drama Heyzelu, Bradfordu atd., kde lidé zemřeli protože nemohli uniknout na hřiště. Zároveň se ale určily sankce při zneužívání.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                        Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 17:57 |  
                        0 0

                        Jestli mluvíme o pravidle, kdy ten, komu je vysloven zákaz vstupu na stadion, je povinen hlásit se v době konání zápasu na policejní stanici, tak k tomu určitě legislativa zapotřebí je. Pokud vím, v Anglii je vstup na trávník trestný čin, u nás jen přestupek. Jakési Black listy s nežádoucímu fanoušky už kluby mají, asi mohou odepřít někomu vstup, ale aby to platilo jako třeba v Anglii, tak by to určitě muselo být uzákoněno. Což je má domněnka, netvrdím to, nejsem právník Když se ale o tomhle u nás vedla debata, narazilo to na obhájce lidských práv /!/, jimž vadilo, že by ti chudáci, kteří jsou potrestáni a musí se hlásit, byli vlastně diskriminováni a mohlo by jim to třeba i překážet ve výkonu zaměstnání. To jsme holt my, Češi. U nás jednou nějaký odsouzenec zažaluje stát za omezování osobní svobody. :-D

                        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                          Barra     před 11 lety 30.09.2013 18:22 |  
                          0 0

                          U nás se nemusíš hlásit na policii – při vstupu na hřiště se jen dostaneš, jak říkáš, na ´black list´ a máš na delší dobu po fotbale. Jedná se o provinění proti návštěvnímu řádu, který musíš respektovat, když si koupíš lístek. Nesouhlasíš nebo porušíš, tak prozovavatel má právo tě (příště) vyloučit.

                          Jiné je, jestli spácháš při zápase nebo při vstupu na hřiště nějaký trestný čin: rasistické výkřiky, zničíš majetek, napadneš nebo ohrozíš jiné diváky, hráče, rozhodčí, stewardy, policii, atd. Pak se dostaneš před soud, který ti může uložit alternativní tresty, jako například v den zápasu leštit policejní auta, atd. Jedná se ale o časově omezený trest. A hlavně ten (výhodnější) alternativní trest nemusíš akceptovat, můžeš si klidně vybrat vězení a/nebo peněžný trest.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                            Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 18:33 |  
                            0 0

                            Jenže u Vás se to možná dodržuje, ale tady jen umístění na Black list stačit nemusí. Když ten dotyčný nebude mít povinnost se někde hlásit a u vchodů si ho zrovna nebudou pamatovat nebo změní vzhled atd. , tak mu asi jen tak někdo nezabrání v tom, aby na fotbal chodil vesele dál. To by asi museli u vchodů kontrolovat doklady a ověřovat, zda má ten který návštěvník vstup povolen. My jsme tady taková trochu jiná země... )))

                            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                              Barra     před 11 lety 30.09.2013 18:57 |  
                              0 0

                              A právě tak se děje u nás: identita se kontroluje a porovnává jak při pořízení vstupenky, tak při vstupu na stadion. Předložení dokladů je povinné, bez dokladů není vstup možný.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 19:14 |  
                                0 0

                                Tak tohle u nás v žádném případě neprojde. A přiznám se, že by mi to dost vadilo. To právě raději ten zákon. Hříšník zadržen, trest podle zákona uložen a hlášením se na policejní stanici vykonán. Bez obtěžování jiných, slušných návštěvníků.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 19:35 |  
                                  0 0

                                  Nezlobte se, že se vám do toho míchám. Ale zákaz vstupu na stadion tady obecně platí. Je celkem dost lidí, co už na stadion nemohou. Jen se o tom tolik nemluví. A i kdyby se tam dostal tak permanentní screening sektorů ho odhalí. Takže je opravdu jen na klubech jestli si to ohlídaj nebo ne. A technika jde furt dopředu.
                                  Co se legislativy týká, tak trest ohlašování se na policejní stanici opět lze uložit, pár let zpět o tom byl před derby i pořad na Nově zrovna o slávistech, kteří měli ban a museli místo zápasu na fízlárnu*. Naše legislativa jde dokonce tak napřed, že zavřít lze fanouška jen za to, že má na hlavě kuklu, nebo si obličej zahalí šálou. Za tento prohřešek bylo v sobotu sebráno několik sparťanů, kteří šli pochodem a neudělali nic jiného, než že si zahalili obličej. Takže legislativa je naopak velice přísná a přesto se trend začal obracet a násilí se na a před stadiony začlo spíše vracet (a nejen u nás v ČR ale i v té oslavované Anglii). Jestli ono to nebu tím, že provokovat dav nemá smysl. Teď se nechci rudých bezmozků zastávat, ale v jaké asi přišli na stadion náladě, když je během pochodu několikrát zastavila policie aby vběhla do davu a násilím spacifikovala člověka co si nasadil kuklu nebo překryl obličej šálou? To je prostě šikana a jak víme šikana nepřináší nic dobrého.


                                  *co se ohlašovacího trestu týká ten mi opravdu přijde stupidní, protože to prostě negativně ovlivňuje ostatní život. A nevidím důvod proč by za měl být člověk za odpálení bengálu několik měsíců nebo let šikanován tím, že musí chodit na fízlárnu, když hraje jeho klub zápas. Proč by kvůli tomu měl třeba přijít o práci? Pokud provede něco strašného, tak ma jít sedět. Pokud jde o přestupek tak to by se nemělo s člověkem táhnout x let.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                    Edwardtheiron     před 11 lety 30.09.2013 20:00 |  
                                    0 0

                                    No, ten trest má být právě proto, aby si případný provinilec uvědomil, že za porušení zákazu může být potrestán. Co je na tom k nepochopení. Nebudeš porušovat zákaz, nebudeš potrestán a nebudeš mít problémy. Tečka. Ale nebudu zahajovat další debatu o /ne/smyslnosti zákazů, jak je vidíš ty.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                    Barra     před 11 lety 30.09.2013 20:14 |  
                                    0 0

                                    Zdravím Steve, díky za tvé objasnění. Vidím, že řešení v Belgii a co tady již existuje se podobá, snad až na to, že ban na stadionu v Belgii je nahlášen na fotbalový svaz, který tuto informaci přebere a poskytne ostatním klubům, kteří tento ban respektují.

                                    Jinak co se týká kuklí, není to nic specifického českého, platí to u nás také (viz analogie zákazu nošení burky islámskými ženami, když zahaluje celý obličej).

                                    Také s tebou souhlasím, že to ohlašování je blbost, máš pravdu, že tím se člověk nedostane ani na dovolenou, eventuálně do práce, na rodinné oslavy. Provinilec ať klidně kouká doma na TV a sleduje zápas, nechat ho sedět na policejní stanici je de facto dvojitý trest. A myslím si, že na policejních služebnách také nebudou dva krát šťastní, když by se týden co týden museli věnovat hlídání fandů.

                                    Jinak co se týká toho člověka s dělobuchem – dopadli ho?

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 21:51 |  
                                      0 0

                                      Ohledně dělobucháře nevím, žádné info se ke mě nedoneslo.

                                      zákaz zahalování vím, že platí ve více zemích ale... zase je to takové divné, pokud ten člověk nedělá nic jiného než že jde a má přes obličej šálu, tak proč ho trestat? Samozřejmě pokud provede něco dalšího, klidně ať mu to k dobru přišijou. Ale já si třeba halím obličej do šály aniž bych měl nekalý záměr. I na pochodu, když se na Čechově mostě odpálí povolené pyro tak si zahalím obličej abych filtroval vzduch a představa, že mě kvůli tomu zadržej mě teda moc netěší... ale tak to tu moc nevyřešíme.

                                      Každopádně jsem chtěl naznačit, že nářky klubů a novinářů na legislativou jsou jen výmluvy. Nástroje jsou.

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                        slaviator     před 11 lety 30.09.2013 22:09 |  
                                        0 0

                                        Zajímavý by bylo, kdyby si na stadionu ženský zahalily obličej nikábem a pět metrů vedle chlap šálou. (A třeba do Edenu chodí docela dost muslimů i muslimek...). Ženský s nikábem by nesebrali? Nebo sebrali taky?

                                        Nebo jak píšeš s tím Čechovo mostem. Já si šálu přes obličej dávám i v zimě, když je klendra minus dvacet a fičí to. A rozhodně nemám v úmyslu na stadionu něco odpalovat, ničit - případně ničit něco na veřejnosti.

                                        Ano, prevence je důležitá. Jsem pro, aby se kontrovaly nože, pistole a další. To na stadion nepatří, ostatně rozumnej člověk si pistoli na stadion nevezme, pokud by chtěl si dát i byť jedno pivo. Hrozila by mu správní pokuta 50 tisíc (na druhou stranu získat u nás zbrojní průkaz je relativně snadné, možná nejsnadnější v Evropě, v tomhle jsme dost liberální. A dokonce i v onom Texasu to není až tak snadné jako u nás...). Pyro bych povolil to, které je efektní a za dodržení minimálních bezpečnostních postupů (odpalovat to střízlivej, rozhodně neodpalovat když je člověku 13 let nebo má IQ Lukáše Váchy po lobotomii), to jest bengálské ohně, římské svíce, i ty dýmovnice, a za odpálení petardy co roztrhne sedačky a plastové střepy lítají až pár desítek metrů daleko bych napařil nepodmíněný trest vězení za veřejné ohrožení... Ale jestli má někdo kuklu a nic neporušuje, tak by si ho měli sekuriťáci třeba hlídat více než ostatní, ale rozhodně nezasahovat dokud něco neporuší...

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 22:34 |  
                                          0 0

                                          Tak 13 letej by to pyro neměl správně ani koupit ale to je zase jiná pohádka...

                                          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                            slaviator     před 11 lety 30.09.2013 22:58 |  
                                            0 0

                                            My si v pátý třídě ZS v 1999-2000 kupovali petardy u Vietnamců a ti nám jednou prodali něco co roztrhlo smaltovej hrnec na několik části a v zemí to udelalo skoro půl metrovej kráter. To nás všechny tak vylekalo, ze další petardu jsem si koupil až někdy v 19-20 na Silvestra, ale nevěřím proto, ze dnešní 13 nesezenou nějaký pyro...

                                            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 08:26 |  
                                              0 0

                                              Samozřejmě seženou, stejně jako seženou cigarety nebo alkohol... Co si já pamatuju tak jste také neměli problém nakoupit běžné petardy a megy, ještě nám prodavačka rádá vysvětlila, která udělá největší ránu a to jsme ještě nebyli ani v té páté třídě. To bylo celou základku vyjma první třídy... 1994+

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 22:35 |  
                                          0 0

                                          A jinak máme naprosto stejnej postoj. :)

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                                        slaviator     před 11 lety 30.09.2013 22:18 |  
                                        0 0

                                        Jinak jak jsi psal s tím hlášením se na policii... Vím, že se na ministertsvu spravedlnosti uvažovalo i o tom modelu, že by lidi co mají "zákaz vstupu na sportovní, kulturní a jiné společenské akce" vždy obešel probační úřednk nebo se museli zastavit oni, dostali by náramek a čas toho třeba fotbalu nebo jiné sportovní, kulturní či společenské akce by mohli strávit jakkoli. A nebyl by problém, aby ho strávili v práci, aby byli doma, aby byli na dovolené. A po Sport, Kultur a jiné Spol akci by je zase obešel probační úřednk nebo by oni zašli a nechali si náramek sundat. Jenže ony ty náramky zatím nejsou ani pro lidi, co mají alternativní trest domácího vězení...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    mirros     před 11 lety 30.09.2013 17:01 |  
    0 0

    Alanore! Dnes poprvé souhlasím s tvým hodnocením...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Barra     před 11 lety 30.09.2013 17:03 |  
      0 0

      Stal se zázrak :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 30.09.2013 17:08 |  
      0 0

      Dnes nebylo moc nad čím přemýšlet, byl to hodně týmový výkon bez výraznějších odchylek na pozitivní či negativní stranu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        edenian     před 11 lety 30.09.2013 22:00 |  
        0 0

        Chlapci, jak je to mile cist vas dnesni rozhovor :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 18:05 |  
    0 0

    Konečně jsem ve hře viděl bojovnost a pokud přibude ještě tráninku, tak věřim, že se aspoň do klidnýho středu tabulky dostanem, i když je to málo !

  11. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 30.09.2013 18:37 |  
    0 0

    Souhlas, možná jen Štěpán za 4.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 19:22 |  
    0 0

    Dva dotazy k brankářům

    1) Kdy se Francúzovi zahojí bebí od sekačky?
    2) Kdy skončí Berkovcovi hostování v Bohemce?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 30.09.2013 21:01 |  
      0 0

      1) To už se asi uzdravilo, ale bohužel znovu pochroumalo. Návrat byl prý moc uspěchaný.
      2) Na konci sezóny, ale může být stažen už v zimě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        edenian     před 11 lety 30.09.2013 22:01 |  
        0 0

        Proste je mrtvej. Zapomente na nej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Tomski     před 11 lety 30.09.2013 23:10 |  
        0 0

        předpokládám, že Radek Černý v zimě skončí a místo Berkovce pošleme do Ďolíčku Rakovana nebo Hrubeše...možná i Čontyho...neví např. Miross jak to bude s golmany v zimě ???

  13. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 19:23 |  
    0 0

    Koubkova postupka: V Jablonci bojovnost, v derby organizace hry, v Plzni kombinace, s Klokanem body.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      slaviator     před 11 lety 30.09.2013 22:25 |  
      0 0

      s Klokanem bod, v Příbrami tři body, s Brnem doma pak podle spina určitě zase puštěnej zápas, ve Slovácku tři body a a v 16. kole s Libercem i pohledná hra. A přijde zimní pauza, kdy pošle vedení Škutku konečně do Polska a přivede Ericha Brabce výměnou za Petráka a Fotra koupí Jablonec za 3 miliony :-)))

  14. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Almik     před 11 lety 30.09.2013 23:19 |  
    0 0

    Alanore, jen Neves podle mě 8, předvedl skvělý výkon, nikdo se přes něj nedostal a podle mého to byl nejlepší (nejenom z Slávie) hráč na hřišti :-) určitě posila jako hrom

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 10:28 |  
      0 0

      no, Konečný a Janega, to jsou vážně zaslepení hlupáci. Divím se, že největší sportovní deník v zemi si dovolí mít takto neobjektivní personál. No nic.

      Jinak za mě velký respekt pro vedení za to vyjádření. Zcela se s ním ztotožňuji. Je potřeba také ukázat, že si nenecháme kálet na hlavu do nekonečna.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Barra     před 11 lety 01.10.2013 10:35 |  
        0 0

        Na http://www.ksn.cz/index.php?dok=00260000000245 ,det
        se najdou kontaktní údaje na všechny reportéry Sportu - je tam uvedená jejich emailová adresa. Po kliknutí na jméno Konečného se objeví jeho fotka, plus další údaje, jako číslo jeho mobilu.

        Možná by nebylo špatné abychom občas zaplnili sms-kami jeho mobil a maily jeho poštu, když s něčím nesouhlasíme a vysvětlili mu, proč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Barra     před 11 lety 01.10.2013 10:47 |  
        0 0

        Jinak zírám na komentář u těch 12 fotek, které jsou součást článku. Opakovaně se mluví o ´fanouškách´ Sparty, kteří vtrhli na hrací plochu, o těch ze strany Slavie se naopak opakovaně mluví jako o ´chuligánech´!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          bongor     před 11 lety 01.10.2013 11:07 |  
          0 0

          Škoda,že mi není o dvacet míń.To by byl mazec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 11:35 |  
          0 0

          trošku jako z jiného režimu, že? Se asi páni ze Sportu nepodívali, že není 1970:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bongor     před 11 lety 01.10.2013 11:11 |  
      0 0

      Ahoj Barro,už velmi dávno tomu,co nenazvu ten bulvární podplátek jinak než spart.uvítal bych ,kdybychom tak činili všichni.Samozřejmě jsou to žoldáci,takovou sviňskou práci nikdo nedělá zdarma.Ale ještě k tomu jsou to imbecilní žoldáci.A počkej až komunisti vyhrají volby,to budou teprve hody.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Barra     před 11 lety 01.10.2013 11:40 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, tak Sparta a Sport se ani oficiálně netajili tím, že jsou partneři. Sparta jim dává v prime-time žhavé novinky, Sport píše pozitivně o klubu, možná je nebo byla tam i finanční motivace. Jasně to vyplývalo z výroční zprávy Sparty před cca. 2 lety, kde se psalo, že Sparta si našla nového mediálního partnera ve skupině Mafra, jako následníka Sportu, protože ten patří do stáje Ringier, která také vydává Blesk a jiné Aha´s. Je ale jasné, že stále existují dobré vazby mezi Letnou a Sportem, týdenní bombardování desítky článků, ve kterých Sparta je opěvována to dokazuje.

        Jinak ale máme možnost se různým redaktorům Sportu ozvat. Pan Konečný by byl určitě rád, kdyby pravidelně, ne li denně dostal od řady z nás na svém mailu komentář na to, co vyplodil. Pár stovek mailu měsíčně - zíral by kolik má čtenářů, kteří s ním nesouhlasí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 11:23 |  
      0 0

      Stejně ke to vtipné. Podle novinářské logiky by mělo nejvíc diváků přijít na Znojmo Příbram nebo Duklu, protože tam žádný chulgáni nejsou a nejmíň lidí by mělo chodit na derby a souboje pražských S s Baníkem. Realita je ovšem zcela opačná. Pes bude zakopán asi někde jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Barra     před 11 lety 01.10.2013 11:58 |  
        0 0

        Steve, nemyslím si že v tom článku se obrácí proti Slavii a že by házel (všechny) fandy Tribuny Sever nebo kotle do jednoho pytle v těmi z Letné. Vymezuje se jasně proti excesům, jmenuje ´sraby v kuklách kteří beztrestně hází pivo a zapalovače (po Kiselovi), dělbuchy, jež trhají ušní bubínky, kteří ječí ubohá rasistická hesla a nadávky, kteří vtrhají na trávník´.