Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Další katastrofu naservírovali v sobotu fanouškům hráči Slavie. V Edenu podlehli Boleslavi ostudným poměrem 0:4.

Omlazená sestava Slavie přitom do utkání nevstoupila špatně a půlhodiny hrála se silnou Boleslaví vyrovnanou partii. Paradoxně pak naděje sešívaných potopili zkušení hráči Gecov s Kiselem. Po chybě prvního padla laciná první branka, po kiksu druhého byl zase v samotném závěru poločasu vyloučen debutant Hrubeš.

Jak už je ostatně zvykem, tak se po inkasované brance hra červenobílých totálně rozpadla a Boleslav tak v pohodlném tempu přidala do závěrečného hvizdu ještě další tři branky. Upozornit je třeba zejména na nepochopitelné bránění standardních situací - dva míče v naší síti po rohových kopech hovoří za vše. Utkání tak ještě mělo dohru. Rezignoval trenér Petrouš a fanoušci se dobývali do stadionu, když se chtěli dostat k hráčům, kteří ani neměli dost odvahy přijít na tradiční děkovačku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 3 - Těžká premiéra pro nadějného mladíka. Dobře si poradil se dvěma situacemi, poprvé dobře reagoval při standardní situaci, podruhé pokryl nebezpečnou střelu ze své levé strany. Dvakrát však také výrazněji chyboval. Podskočený roh ještě skončil pro Slavii dobře, po minele Kisela ale Hrubeš situaci špatně odhadl a musel předčasně pod sprchy. Nemohu tedy hodnotit jinak než podprůměrně, svou šanci si ale Hrubeš v budoucnu jistě zaslouží.

Milan Nitrianský - 2 - Katastrofální výkon, který začíná být u Nitrianského pravidlem. Směrem dopředu se sice snaží, ale centry mají kvalitu, jakou svého času předváděl v Budějovicích Cicman. V obraně hoří jako papír, stačí primitivní a předem očekávaná přihrávka do náběhu a protihráč může běžet sám, protože Nitrianský stojí jako solný sloup.

Martin Dobrotka - 4 - Jeden z mála hráčů, co snesl alespoň základní měřítko kvality. Snažil se, jako stoper se blýskl i povedeným průnikem v útočné činnosti, který skončil faulem hostů. V obraně dělal, co mohl, ale s trojicí okolo sebe, která by stěží měla na druhou ligu, byl v bezvýchodné situaci.

Petr Kolařík - 2 - Jeho zapojení do ligy se ukazuje jako naprostý omyl. Třeba se ještě zlepší, ale v dohledné době na první ligu nemá ani náhodou. Nedůrazný, špatně pozičně hrající, jako třešničku na dortu si připravil krátkou malou domů, kterou na poslední chvíli zachránil Hrubeš.

Martin Dostál - 2 - Šílenost sama, cynici se mohou bavit debatami, zda byl horší on, nebo Nitrianský. Krajní záložníci Boleslavi, co hráli přes Dostála, vyfasovali celozápasovou propustku až před našeho brankáře (nebo lépe řečeno naše brankáře). A podpora útoku? Dobře to vystihuje situace, kdy Dostál nakopl míč na nikoho až k vápnu Boleslavi a jako blázen vyrazil dopředu. Tak se hraje rugby, ne fotbal.

Štěpán Koreš - 4 - Druhý z hráčů, jehož výkon není na profackování a přeřazení do nižší soutěže. Byl asi nejaktivnější z našich hráčů, jednou nebezpečně pálil na Millera po svém průniku. Ke vstřelené brance mu však chyběla větší kvalita, spoustu situací neřešil dobře.

Marcel Gecov - 2 - Mizérie, a to po celý podzim. Byl to právě on, kdo započal zkázu sešívaných. Nepochopitelnou rozehrávkou vyzval Boleslav k útoku, a ta výzvu s radostí přetavila, ještě s pomocí několika dalších chyb našich hráčů, v úvodní gól duelu. Po zásluze byl střídán již o poločase, ačkoliv adeptů bylo tolik, že by našemu trenérovi nestačilo ani 5 povolených střídání z juniorské ligy.

Jaromír Zmrhal - 3 - Pan neviditelný. Kdyby se Zmrhal zapomněl v tunelu, tak by to nemělo na hru Slavie vliv a navíc by se hráči mohli vymlouvat, že hráli v oslabení již od začátku zápasu. V současnosti pro ligu hráč k ničemu.

Martin Hurka - 4 - Poslední "plejer", který se v neděli mohl podívat do zrcadla. Snažil se být aktivní, v první půli jednou pálil z dálky, podruhé se mu podařilo velice pěkné sólo po levé straně. S upadajícím výkonem Slavie se vytrácel.

Karol Kisel - 2 - V posledních utkáních, pokud tedy nepyká za červenou kartu, zvládá jen řvát na ostatní, přitom by měl být prvním seřvaným. Strašný výkon, který Kisel korunoval laxním otálením ve středu hřiště, z něhož resultovala červená pro Hrubeše. Pokud by se hledal při děsivém vystoupení Slavie nejhorší hráč, tak by byl náš kapitán jedním z favoritů. 

Dávid Škutka - 3 - V první půli se ještě snažil podržet míče, ve druhé už nebyl vidět vůbec. Kromě toho ještě zazdil jedinou vážnější šanci Slavie, ačkoliv šlo o těžkou situaci, která vyžadovala bystré reflexy a kupu štěstí.

Matej Rakovan - 3 - Nechytil skoro nic, i když pod žádnou z inkasovaných branek se neskví vyloženě jeho podpis. Je vůbec úsměvné, jak se v brankovišti Slavie protočili již čtyři brankáři, z nichž ani jeden nezanechal dobrý dojem. A přitom v Bohemce válí náš Berkovec...

Milan Škoda - 3 - Podobně jako u Škutky, nebyl vůbec vidět. Ale mohli útočníci předvést vůbec něco, když mužstvo hrálo tak, jak hrálo?

Viktor Šimeček není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 11:29 |  
    0 0

    Souhlas, Dobrotka jasně nejlepší, Škutka a Škoda o trochu horší, Koreš by mohl mít i 3, trošku horší než Dobrotka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 16.09.2013 11:31 |  
      0 0

      Chtěl jsem odlišit výkony Hurky a Koreše třeba od Zmrhala a Škutky, kteří nebyli vidět vůbec. Právě Hurka s Korešem měli alespoň několik dobrých momentů.

      Jak je psáno v hodnocení (které jsi určitě nečetl, když tak rychle kometuješ :) ), Dobrotka bojoval vzhledem k triu Dostál, Nitrianský, Kolařík v předem prohrané bitvě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        jarodo57     před 11 lety 16.09.2013 12:48 |  
        0 0

        Já si myslím, že jsi všechny vystihl přesně a jestli je mezi některými rozdíl jeden bod už nerozhoduje.Důležité je ,že jsi přesně a výstižně(př. Zmrhal,Dostál) zhodnotil i to co ty hráči pro tým vlastně znamenají.V tvém hodnocení je jasné, že to po čem jsme volali -vyházení některých lemplů a koupě některých hráčů(především zkušenějších) a to co slibovalo vedení a nesplnilo ani za mák je nyní ze všeho nejdůležitější.Dnes jsem četl článek s Ciprem a ten tam říká, že když byl ve sláv. skautingu tak tam byla celá řada dobrých zahraničních hráčů a nepřivedl se ani jeden.Což vypovídá o všem.Delší čas zastávám názor ,že bez radikálního řezu to stejně nepůjde. Máme s tímhle ansáblem uhrát 8 bodů a nebo s nějakýma novýma hráčema třeba 6 to nerozhoduje.Nejdůležitější je tyhle lemplové,kopyta,notorici a sázkaři už nepustit k lizu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 17:15 |  
        0 0

        Ale čtu, neboj se, když už si v tom odlišení, Dobrotka byl o chlup nejlepší takže 4+, Hurka 4-, Koreš 3+, Zmrhal a Škutka 3-

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:20 |  
        0 0

        Proč dostal Hrubeš 3jku? Na mě působil velmi dobrým dojmem,hru dobře dirigoval a organizoval,možná jednou blbe vyběhl,ale jinak působil lépe,než Čontp s Radkem dohromady...A jen kvůli vyloučení blba známka? Nene,tobi ve Sportu má,5ku...Jinak souhlas,Ikdyž bych dal Karolkovi a Marcelovi klidně i za 1:)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    asanin     před 11 lety 16.09.2013 11:38 |  
    0 0

    Souhlasím s mnoha věcmi. Už dlouho nadávám, že Zmrhal je hráč úplně k ničemu. Skoro vždy přitom vydrží na hřišti celý zápas!!! Pro mě je to s Dostálem totální fotbalový zmar... Mám i jednu připomínku k Rakovanovi... Při posledním gólu zůstal nepochopitelně skoro na čáře, když na něj jde útočník sám... jednodušší už to Chramostovi udělat nemohl... Za mě velká chyba golmana (i když netvrdím, že kdyby vyběhl, tak by to chytil - ale alespoň by to vypadalo golmansky).

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 19:44 |  
      0 0

      Rakovan je díra, bohužel nikoho jiného jsme neměli tak musel na plac, zavírám oči, když ho vidím, co ten kouzelník je schopen v bráně udělat. Berky by byl 100% lepší..., ale my ho přeci nepotřebujeme ne? Zmrhal, Dostál a ještě k nim bych dal Koreše toť oblíbenci trenéra Petrouše, patří k nim i Škoda, ale ten byl v poslední době asi v nemilosti, když nehrál v základu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:56 |  
      0 0

      Tady děláte,jak kdyby byl Zmrhal základní kámen týmu..Je to 20 ti letý kluk,nepostradatelný hráč U 21, který by někde v Plzni úplně v pohodě zapadl do kádru...Problém je,ze hraje s Kiselem,Korešem a Gecovem a s nimi asi těžko bude dobrej...Nechci ho za rok vidět hrát poháry s Plzní,Libě,nebo Jabloncem..Neříkám,ze hraje úžasně,ale takovou kritiku si nezaslouží ani náhodou...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 11:42 |  
    0 0

    A jsme zase u toho, hráči na hřišti na to nemají, na lavičce také ne a junioři rovněž ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mats     před 11 lety 16.09.2013 20:37 |  
      0 0

      To se nedá nic dělat. V Jablonci bude muset na plac komplet realizační tým a majitel na hrot. :-)

  4. Hodnocení

    Mike     před 11 lety 16.09.2013 11:47 |  
    0 0

    S Tvým známkováním se jako vždy ztotožňuji, jenom ty dovětky k jednotlivým známkám typu- hráč pro 2.ligu, jeho přínos je nulový, měl by ihned odejít na hostování, je všem jenom pro smích apod. A to ještě chyběli další ,,oblíbenci"- Juhar, Bortel, Fenin,Čonka. Já Ti dávám naprosto za pravdu, ale... Třeba Berkovec- v Bohemce chytá dobře, jenže při záskoku vloni v závěru podzimu byl úplně marný. Teď se vystřídali 4 brankáři a každý nahromadil kiksy a nechytil skoro nic navíc / snad vyjma Černého na Julisce a v Brně se Znojmem/. Garantuji Ti, že Berkovec by ty propadáky měl taky.
    Jak posíláš hráče po různých hostováních, pryč z kádru a ke všem čertům, tak by tady zbyli Dobrotka, Petrák a Mičola. A ve 3 se dá hrát tak nohejbal.
    Hráči jsou neuvěřitelně psychicky na dně, přece nemůžou zapomenout hrát aspoň průměrně fotbal, kádr je tak na střed tabulky a ne na sestup. Kritika musí být, za takové ,,výkony" by se neuživili ani v divizi.
    Ale kde je zakopaný pes ? Asi od všeho trochu. Dobře to rozebral Mádl-viz článek v záhlaví.

    • Re: Hodnocení

      Alanor (admin)     před 11 lety 16.09.2013 12:09 |  
      0 0

      Jasně, ber to s rezervou. Je to spíš myšleno tak, že to jsou hráči, kteří na v budoucnosti úspěšnou Slavii nemají, nebo že by se měla hledat jejich náhrada. Jinak samozřejmě nejsem příznivcem hesel "všichni ven". Vždy musí být koho dát místo nich.

      Mádl má supr články.

      • Re: Hodnocení

        Mike     před 11 lety 16.09.2013 12:19 |  
        0 0

        Díky za odpověď, jinak jsem poprvé od r.1973 prchnul z domácího zápasu předčasně za stavu 0-3 / s Teplicemi jsem byl toho ušetřen -dovolená/. Marně si lámu hlavu s tím, že třeba např.včera obrana Teplic hrála v sestavě Hošek, Kaufman, Luftner, Krob- což také nejsou žádné hvězdy a odehráli to slušně, kdežto my hoříme jako papír při každé standartce a téměř každém rychlejším útoku. A i když máme vzadu až na Dobrotku různé týpky, tak přece horší být nemůžou.
        Nepočítej Dostála, který na to opravdu nemá, tak zbytek tak špatný není, hlavně kolísavost výkonů během různých období sezony je až neuvěřitelná. Co proboha stojí za tou proměnou?

        • Re: Hodnocení

          zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 17:28 |  
          0 0

          Těžko soudit, Dobrotka byl dlouho zraněný a obraně šéfoval Bortel, který je o třídu horší. Teďka máme jen Dobrotku, který šéfuje obraně, která hoří jak papír, potřeboval by k sobě pořádného partnera a ne Bortela či mladého Kolaříka, kdyby se podařil podpis Brabce či Zápotočného obrana by hrála určitě mnohem lépe, takhle jsme stále nuceni sledovat katastrofu, když Dobrotka je na všechno sám a když má napravo bez formy hrajícího Nitrianského, nalevo přes nohu hrajícího Dostála a na druhém stoperu mladíčka Kolaříka. Prostě to chce podepsat dva hotové obránce typu Rajnocha atd.., a přes zimu v přípravě to nechat sehrát. Ale to je věc vedení klubu, měli měsíc na to(červen) přivést, ale nic z toho nebylo.

    • Re: Hodnocení

      bongor     před 11 lety 16.09.2013 16:16 |  
      0 0

      Rudi,to byl taky jeden z majstrštyků poslední doby.Jestli skutečně byl za jeho odchodem Petrouš,tak sláva,že už skončil.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    spino     před 11 lety 16.09.2013 11:47 |  
    0 0

    Co dělá Držmíšek? Už pošla ta bestie?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      edenian     před 11 lety 16.09.2013 14:29 |  
      0 0

      Spino nastavaj i urodny casy.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    mirros     před 11 lety 16.09.2013 11:50 |  
    0 0

    tak pokud se ti líbili Koreš s Hurkou, kteří jako ofenzivní hráči vůbec ani vzdáleně se nedostali k vápnu soupeře, nepřiparavili jedinou dobrou přihrávku směrem dopředu, tak pak už si opravdu myslím, že fotbalu nerozumíš....Mičola s Juharem by na jejich postech byli o třídu lepší...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 11:58 |  
      0 0

      Juhar ale hral hrozne od zacatku podzimu a za celou dobu ve slavii se mu povedly snad dva zapasy na konci jara. Nemyslim, ze je lepsi nez Hurka s Koresem, nema vubec fotbalovy mysleni ani techniku, bojovnost, odpovednost, nic, jen strelu, ale vetsinou pali z nesmyslnych pozic. Micola je na urovni Hurky s Koresem, jednou zahraje lip ten, jindy druhej..

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Mike     před 11 lety 16.09.2013 12:02 |  
        0 0

        Tak to s Tebou nesouhlasím, Mičola je oproti Hurkovi a Korešovi fotbalista o 2 třídy lepší, to musí vidět i slepej.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          sicilianbrno     před 11 lety 16.09.2013 12:06 |  
          0 0

          A další do řady je uživatel Mike. Vy asi opravdu neznáte pravý významy slov o třídu lepší a v tvém případě dokonce o 2 třídy lepší. Jaká je potom třída mezi Rosickým a třeba Kiselem? :-)
          Trochu pokory a uvažování by to chtělo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:06 |  
          0 0

          a v kolika zapasech za slavii to dokazal? jen na konci jara, jinak hral nepresne, zbrkle, neefektivne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 11 lety 16.09.2013 16:19 |  
        0 0

        Lepší třeba není,ale myslím,že pro obranu soupeře je nebezpečnější.
        Není to myslitel,je to rapl,ale nebezpečnej rapl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 17:18 |  
        0 0

        Juhar souhlas, mohl by být někde úplně jinde, kdyby chtěl..., ale takhle je to jen průměr, Mičola nesouhlasím, v případě 100% zdraví, by byl naším nejlepším hráčem, bohužel právě to zdraví mu chybí, jinak by Koreš s Hurkou určitě nehráli. Hlavně ne Koreš, který odehraje dobře tak jeden zápas za podzim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      sicilianbrno     před 11 lety 16.09.2013 12:04 |  
      0 0

      O třídu lepší by kamaráde v sobotním zápase nebyl nikdo. Je zvykem čechů používat přehnané nadnesené výrazy. Tím ted nemyslím jen tebe, ale i hodnocení Alanora "zapojení do ligy se ukazuje jako omyl" "nemá na druhou ligu" apod.
      Souhlasit se dá s Hurkou, kterej tam vidět aspon trochu byl (nemůžeš čekat že někdo bude vybočovat o třídu z řady) a Dobrotkou (i když se podepsal pod min. jeden gól nehlídáním soupeře).
      Naprostý souhlas s Dostálem, jediný co umí je rychle a přimočaře utíkat, ale nejlépe bez balonu, který mu docela překáží.

      Situace se nezmění, to že 6,7 hráčů by si neškrtla ani na lavičce v mistrovské sezoně, je holý fakt.
      Otřepaná fráze ale účinná je: Tuhle sezonu zabít, přebudovat kádr, kupovat už jen skutečné posily co zapadají do systému který chceme hrát. A zkusit se soustředit na český pohár.
      Šance aby toto vše vyšlo je malá, jelikož by se muselo začít úplně od nejvyšších míst a to je skladba budoucnosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:07 |  
      0 0

      Kores, se opravdu snazil a hral. o parnik lepsi Kisela, ktereho bych okamzite ze sestavy stahnul.
      Micola jednoznacne na plac, ale co chces delat jestli je zraneny?
      Hurka, podle mne nezahral uplne zle, ikdyz rezervy jsou. je to jeden z tech na kterych bys stavel. urcite bych mu dal prednost pred juharem, ktery mne nepresvedcil.
      Dostal. je to dric a proto jej mam rad a je smutne vysvedceni pro Conku, ze se pres nej takovy hrac dostane do zakladu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 16.09.2013 12:11 |  
      0 0

      Já neříkám, že by Mičola s Juharem nebyli lepší. Hodnotil jsem, co jsem viděl na hřišti, kde Koreš s Hurkou zahráli alespoň jakž takž jako jedni z mála. A pořád mají podprůměrnou známku, takže se těžko můžeme bavit o tom, že se mi líbili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:17 |  
      0 0

      a já bych se vsadil, že nebyli. V té celkové mizérii by prostě zapadli do výkonu týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:19 |  
        0 0

        jo a Mirrosi, zatím tu působíš, jak všeználek, tak si udělej konkurenční rubriku, hodnoť taky, vždyť ti nikdo nebrání.

        Ono jen "blbě kecat" umí každej, ale skutek utek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      vavicek     před 11 lety 16.09.2013 13:23 |  
      0 0

      Když někdo dostane známku 4, tak se podle tebe "líbil"? Možná, že Alanor fotbalu nerozumí, ale tobě dělají problémy čísla do deseti.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    wotlemburg     před 11 lety 16.09.2013 11:56 |  
    0 0

    Jábych Hůrkovi ještě snížil o stupeň známku za jím kopaný roh v druhé půli, který přeletěl celé hřiště do protějšího autu. To se jen tak nevidí ani v divizi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 16.09.2013 12:12 |  
      0 0

      To jsem měl zmínit ve slovním hodnocení, to mě taky zaujalo. Nicméně do známky to započítáno bylo a furt si stojím za tím srovnáním s trojkovým Zmrhalem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Mike     před 11 lety 16.09.2013 12:37 |  
        0 0

        Já se nejvíce smál těm 2 ,,centrům" Nitrianského, na které by nedoskočil ani Honza Koller, kdyby stál na ramenou Golema.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:51 |  
      0 0

      A taky Škůtkovi, Juhárovi...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        edenian     před 11 lety 16.09.2013 14:34 |  
        0 0

        Zase si na ty gramatice dava zalezet. To je treba videt.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 19:40 |  
          0 0

          až moc :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:17 |  
    0 0

    Myslim, ze nema cenu mluvit tolik o individualnich vykonech, byt - uzanvam - ze je to smysl teto rubriky..:). Problem je v tom, ze se nepodarilo vybudovat fungujici tym, jsme ve fazi, kdy se restart slavie totalne nepovedl. Neprisel trener, ktery ma kvalitu a charakter na to, aby nejakou koncepcni praci zacal neco budovat, Rebickum se nepodarilo privest manazery, ktery by rozumeli fotbalu a byli ochotni pro slavii neco smysluplneho udelat. Rebickove sami fotbalu nerozumi vubec, a jejich kroky jsou kroky slonu v porcelanu, i kdyby to se slavii mysleli dobre. Tym nefunguje, je spatne slozeny a spatne trenersky a manazersky vedeny.

    Jak velkou roli hral Petrous, nevim, mel to tezke, ze se mu na jare neco povedlo, bohuzel ukolebalo nas i vedeni. Kazdopadne nejaky podil viny asi mit musi, kdy tolik hracu nema formu, neni ochotno se pro slavii vymacknout a treba standardky brani jak v okresnim preboru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Mike     před 11 lety 16.09.2013 12:34 |  
      0 0

      Souhlas, restart se nepovedl, když se nedařilo se staršími hráči- Lukáš Jarolím, Hubáček apod., tak jsme volali po odchovancích- nyní se do sestavy dostávají- Hrubeš, Kolařík, Hurka, Zmrhal, počítám tam i Koreše a výsledky a ,,výkony" jsou ještě horší. Chtěli jsme Škutku místo Škody- výsledek je stejný- díky zoufalé záloze šance nemáme taky. nadávalose ,a ,,slovenskou" levou stranu- leckdy oprávněně- Čonka, Juhar- hrají tam jiní, výsledek je, že dostáváme ještě mnohonásobnější příděly, než dříve. Petrouš opravdu vyzkoušel všechno a po zásluze složil funkci. Já myslím, že podíl na mizérii má rozhodující. Třeba bránění nebo spíše stínování standartek.
      Za Rady byl fotbal také nekoukatelný, ale moc branek jsme nedostávali a nějaké body uhráli, i když s jeho trenérskou filozofií se jako fanda Slavie neztotožňuji a to nebyl styl, se kterým se Slavia od dob Borise Korbela prezentovala.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:40 |  
        0 0

        No kazdopadne ani Rada ani Petrous nebyli temi, kdo by dokazali vybudovat tym, ktery by se postupne dostal nahoru, byt treba kazdy z jinych duvodu. Od zacatku restartu mel byt nalezen trener + manazer, kteri by byli schopni nejake koncepcni prace.. misto toho se vystridalo treneru nekolik, Kusy byl omyl, Setrle je taky omyl, Drzmisek zustal, ale ten nicemu dobremu zrejme taky neprispiva..

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:31 |  
          0 0

          Souhlasím az na Kusýho,ten kdyby dostal čas a neměl kolem,sebe kokoty typu Drzmiska aspol,jsem si jistý,že by jsme se měli lip..Ale protože byl moc slušej a asi,měl moc požadavků,tak byl odejit

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Borris     před 11 lety 16.09.2013 15:14 |  
        0 0

        Jen v jediné věci nesouhlas. Kdyby Škutka dostal šanci o hodně dříve, góly by dal to si jsem jistý. A ten gól hlavou co dal v Jihlavě, tak Škoda ten by se k té hlavičce ani nedostal. Tyhle dva nelze srovnávat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          bongor     před 11 lety 16.09.2013 16:28 |  
          0 0

          S Borrisem souhlasím.Jakýkoliv hráč,který je dlouhodobě opomíjen,by hned nezahrál.Je psychicky poničený a ve snaze ukázat,že byl opomíjen neprávem,kazí taky.Zvlášť když z lávky vidí,jak hraje jeho konkurent.To si říká,ježiš marjá,jsem skutečně ještě horší,než tohle nemehlo?A zcela ztratí sebedůvěru.Chce to nejmíň2-3 zápasy a potom hodnotit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 12:37 |  
      0 0

      A mohu se zeptat jakym zpusobem ten trenér má koncepčně pracovat nebo něco budovat za daného stavu ?
      Teď nechám stranou Petrouše, ale před začátkem sezóny máš řekněme 16 ligových hráčů, z nichž většina se řadí k průměru, žádnou posilu nedostaneš, a potom je tu několik nadějných juniorů, kteří ale na velký fotbal jako trvalí hráči základní sestavy nemají. A jedinou pákou a motivací jsou vlastně pokuty. Tady se s oblibou píše o náročném typu trenéra, který to z nich vytříská, nicméně základním krokem, je posazení hráče na lavičku nebo na tribunu. Ale to by musel být někdo jiný, kterého pošleš na hřiště. Anebo si můžeme říci, fajn soustředíme se na zápasy se Znojmem, Bohemkou, Baníkem a brnem, ty potřebujeme vyhrát, a v tom zbytku počítáme s porážkami, tak budeme zkoušet juniory.
      Mádl správně napsal, že Slavii už jednou v historii zachránil zázrak v podobě jarolíma, který na upletení biče neptřeboval ani to pověstné hovno. Jenže ten mohl přivést hráče z různých koutů, alespoń za smlouvu, teď je zřejmé, že vedení neudělá ani to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 12:43 |  
        0 0

        No to nevim, Petrous to mel samozrejme tezsi, protoze uz tym dostal v tomhle hroznym stavu a nemuze ty hrace ani vyhazet.. kdo vi, jak z toho marasmu ted ven, tak toho by asi mela slavie angazovat..:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 16.09.2013 12:45 |  
          0 0

          Kde je prosím ten článek od Mádla? Dík

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          lassiter     před 11 lety 16.09.2013 12:55 |  
          0 0

          Franta Cipro ve sportu píše, že ví jak na to... :-) ale ten asi nepřijde, protože podle sportu fanoušci sešívaných "vzdychají po Beránkovi". Kam na to ten pan Hrabě chodí? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 13:00 |  
            0 0

            no nejčastěji Sport cituje zaručené informace z SN, ani si nedá tu práci najít nějaké vlastní zdroje:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              lassiter     před 11 lety 16.09.2013 13:02 |  
              0 0

              A tak to bych i pochopil, dřív chodili na drby do hospody, dneska stačí internet, holt jiná doba. Já jen spíš, že sem si nevšim, že by tu někdo nějak zásadně vzdychal...

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 15:13 |  
                0 0

                Však když tu začneme aspoň ve třech, čtyřech uživatelích vyvolávat na post trenéra např. Brücknera (nebo někoho podobně mimo), zítra to tam vyjde jako názor slávistických fans...

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 15:20 |  
                0 0

                to je asi to samý jako plky stejného redaktora o tom, že fanoušci jsou naštvaný a že Petrouše odvolávali už po Teplicích. Tyhle tendence tu byly, ale nemyslím si, že převládaly.

                Chtěl jsem psát do Spartu mail s reakcí, ale vybodl jsem se na to...

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:23 |  
              0 0

              To mě taky pobavilo..Na Nové včera pro změnu favorit Hapal...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Mike     před 11 lety 16.09.2013 12:57 |  
        0 0

        Typický příklad je Liberec, kde dokazuje kvality trenér Šilhavý. Po mistrovské sezoně a té následující odešlo nebo kariéru skončilo noho na ligu špičkových hráčů- Bičík, Gebre, Nezmar, Vácha, Janů, Breznaník a Štajner- to je z hlavy, určite byste ještě někoho doplnili. A místo nich přišli určitě horší fotbalisté- ze Sparty odložení Kušnír, Pavelka, Frýdek a Hušek, 2 Ukrajinci na hostování., 2 černoši a veterán Kováč. To také není žádná koncepce. A s tímto kádrem je Liberec nejlepším týmem kalendářního roku 2013 a postoupil přes italský tým do Evropské ligy a na jejich fotbal se pěkně kouká. Takže koncepce žádná, fotbalisté spíše jinde nechtění a šlapou dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Mike     před 11 lety 16.09.2013 13:02 |  
        0 0

        Typický příklad je Liberec, kde dokazuje kvality trenér Šilhavý. Po mistrovské sezoně a té následující odešlo nebo kariéru skončilo noho na ligu špičkových hráčů- Bičík, Gebre, Nezmar, Vácha, Janů, Breznaník a Štajner- to je z hlavy, určite byste ještě někoho doplnili. A místo nich přišli určitě horší fotbalisté- ze Sparty odložení Kušnír, Pavelka, Frýdek a Hušek, 2 Ukrajinci na hostování., 2 černoši a veterán Kováč. To také není žádná koncepce. A s tímto kádrem je Liberec nejlepším týmem kalendářního roku 2013 a postoupil přes italský tým do Evropské ligy a na jejich fotbal se pěkně kouká. Takže koncepce žádná, fotbalisté spíše jinde nechtění a šlapou dobře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 13:09 |  
          0 0

          No jo, jenže v případě Slavie je to o tom, že skončili tři hráči, už tak úzkého kádru a přišel jeden starý brankař....
          A svým způsobem by mělo být asi i alarmující to, že už k nám ani ostatní nepouštějí hráče na hostování bez opce....

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Mike     před 11 lety 16.09.2013 13:18 |  
            0 0

            To máš pravdu, ale ten kádr v Liberci je také úzký a kromě debaklu v Boleslavi, kdy šetřili některé hráče, hrají jako z partesu. A ten náš kádr není o tolik horší, aby produkoval takovou šílenost. A z toho bych vinil práve trenéra, který jim nedokázal alespoň vtisknout jakoutakous fotbalovou tvář. Vždyť my si nejsme schopni vytvořit za celý zápas ani náznak šance.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              vavicek     před 11 lety 16.09.2013 13:21 |  
              0 0

              To tady píšu už drahnou dobu. Ale prej trenér Petrouš je výborný, ale hráči to flákají. Zvlášť ti mladí.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                bongor     před 11 lety 16.09.2013 16:32 |  
                0 0

                Hráči to skutečně zčásti flákali a zčásti to prostě neumějí.Ale úkolem trenéra je ,aby je seřval a přinutil je při nejmenším,makat naplno.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 13:39 |  
              0 0

              Se hrou souhlas, nicméně se asi shodneme, že se vystřídali všichni hráči a nikdo neoslnil. A k Liberci fajn, byly odchody, ale byly i posily a některé z nich se ukázaly hodně kvalitními, navíc dost z nich si podle Šilhavého vybral sám, což je možná ještě důležitější než jejich kvantita.
              Když jsem mluvil s M.Jarolímem, tak se vyjádřil v tom smyslu, že Slavie za to co nabízí nesežene hráče ani z druhé ligy.
              Ono už nemá cenu řešit Petrouše, za Rady bychom nedostali tolik gólů, ale zvenku by vítězství nebyla, tam bychom hráli spolehlivě na bod a bodů by bylo tak stejně.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                vavicek     před 11 lety 16.09.2013 13:45 |  
                0 0

                Co se týče platu, tak např. Rybalku minulou sezonu platilo Dynamo a teď ho pořád z části platí. Takže kdo umí, tak evidentně sežene kvalitní hráče i zadarmo. Obávám se ovšem, že duo Šeterle Dřžmíšek něčeho takového schopno není.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Mike     před 11 lety 16.09.2013 13:51 |  
                0 0

                Já si stále myslím, že kromě Kováče a asi Rybalky příšli do Liberce hráči kvalitativně horší než ti, co odcházeli. Nebo si dovedeš představit, že ve Slavii by kvalitně pod Petroušem hrál záloha Šural, Rybalka, Pavelka, Hušek, Frýdek? Já myslím, že ne a považuji za zázrak Šilhavého, že z tohoto ,,druhořadového" zboží dokáže vymačkat možná ještě více, neý je jejich maximum. A to na rozdíl od Petrouše svědčí o velikosti trenéra.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  vavicek     před 11 lety 16.09.2013 13:54 |  
                  0 0

                  Stejně tak Štajner nehraje tak dobře jako v Liberci. Nebo Petržela nehrál v Německu tak dobře jako v Plzni. Vrba a Šilhavý prostě umí styl hry přizpůsobit hráčům, aby se využily jejich přednosti. U nás se nic takového neděje.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    bongor     před 11 lety 16.09.2013 16:35 |  
                    0 0

                    vavicek to vystihl přesně.Já jsem zrovna tak postupoval v muzice.
                    Pal jsem nové věci tak,abych jejich náročnost přizpůsobil kvalitě muzikantů a nechal jsem jim ještě 10% rezervy.A fungovalo to.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 14:50 |  
                  0 0

                  Do hodnocení hráčů se pouštět nebudu, co fanoušek to názor. To stejně dobře můžeme řešit jaká ženská je nejkrásnější...
                  Ale rozdíl je v tom, že Šilhavý si vybral hráče, které chtěl a kteří se mu doplňují. I za Jarolíma to tak bylo, že přišli hráči nad nimiž se kroutilo hlavou třeba Dřížďal nebo Volešák a jako celek to fungovalo.
                  Lze říci, že každý úspěšný trenér si většinou mužstvo zkomponoval sám. Máš určitou představuˇco hrát, a tu naplňuješ s hráči, kteří se do ní hodí. A Šilhavý i vedení, které ho opakovaně podrželo nebo reagovalo na situaci investicí.
                  Tady jsme nejprve měli funkcionářské amaterismus spočívající v příchodu hráčů, kteří sportovně potřebovali restartovat, těch které trenér nechtěl a následně odříznutí A-mužstva, ať plavou jak umí a jediný výstup za posledních šest měsíců je pokuta.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    vavicek     před 11 lety 16.09.2013 14:54 |  
                    0 0

                    Opravdu si hráče vybíral Šilhavý? Já ti nevím, ale Liberec má dlouhodobě kvalitní výběr hráčů. Nemyslím si, že za tím stojí Šilhavý.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 15:09 |  
                      0 0

                      Četl jsem svého času rozhovor s Karlem a pokud si pamatuji, tak říkal něco ve smyslu, že rozhodující při příchodu posil je slovo trenéra., který potom může nést odpovědnost za neúspěch.
                      A s Kováčem byl zase rozhovor, kde uváděl, že s trenérem před přestupém probíral svoji roli v mužstvo a i další plánované doplnění kádru.

                      A hlavně si myslím, že ve všech normálních klubech má trenérský tým dost výrazně co mluvit do přestupů. Těžko lze očekávat, že vedení bude kupovat hráče bez ohledu na názor trenérů, což tedy byl přesně případ Kusý-Rada. jsme prostě exoti.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                        vavicek     před 11 lety 16.09.2013 15:19 |  
                        0 0

                        Asi těžko bude říkat, že na názor trenéra sere a dělá si to podle sebe. Ani nevím, že by Karl dával nějaké rozhovory, kde to bylo?

                        A samozřejmě, že to s ním konsultují, ale pochybuji, že všechny impulsy na posily šly od Šilhavého a že si všechny posily jmenovitě vybíral on.

                        To i u nás prý Skácela vyhodil Petrouš. Stejně tak před sezonou tvrdil, že tým má minimálně na páté místo. Dokonce tvrdil, že spíš ještě navíc. Těžko potom předpokládat, že mu budou někoho kupovat, když tvrdí, že ten tým je dostatečně silný,

                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                          Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 15:39 |  
                          0 0

                          Bylo to v Hattricku nebo v něčem podobném, už přesně nevím, nenapadlo mě, že by to bylo něco tak zásadního. naopak si myslím, že tohle je přesně systém, který ke Karlovi a většině úspěšných podnikatelů patří. Rozděl pravomoce a odpovědnost.
                          Já si nemohu pomoci, ale prostě si myslím, že obecně je to nastavené tak, že trenér sdělí jaké posty potřebuje posílit, jakými typy hráčů popř. uvede i hráče, které si jako posily vytipoval. Sportovní vedení následně postupuje směrem, což nijak nebrání přivedení i dalších postově netipovaných hráčů, většinou na zkoušku tj. stylem, že se možná chytnou a může být mezi nimi perla.
                          Petrouš ale současně mluvil o tom, že tým se musí posílit, a chtěl 3-5 hráčů.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 15:44 |  
                            0 0

                            A hlavně si myslím, že s úzkým kádrem je každý tým předurčen k neúspěchu dříve nebo později. A pokud navíc ten kádr nemáš ani tvořený elitními fotbalisty, ale řekněme "fanouškovským pohledem" s lehce nadprůměrnými hráči, tak jakýkoli zásah zvenčí - zranění, vykartování, nebo zevnitř - ztráta formy, je kritická za situace, když není kde brát náhradu. nehledě na to, že když se týmu daří, tak se svezou i horší kvalitativně horší hráči. když se nedaří, tak nepodrží.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                              vavicek     před 11 lety 16.09.2013 16:01 |  
                              0 0

                              Petrouš jasně řekl, že tohle mužstvo má minimálně na páté místo. I bez posil. Těžko se potom divit. že nikoho nepřivedli. Na ten rozhovor jsem se ptal, protože bych si ho chtěl přečíst, ne kvůli tomu, že bych ti nevěřil. Nicméně Karl má pokud vím hlavní slovo v přestupech a hráči k němu před přestupem dost často chodí na pohovory a on sám si zjišťuje třeba na jakou školu chodili atd. Nebo jsem to aspoň takto četl. A pokud si čteš nějaké rozhovory s Nezmarem, tak mi z nich celkem jasně vyplývá, že Kováče a ty ukrajince přivedl on.

                              Mě spíš přijde, že Petrouš po jaru podlehl mylné představě o svojí trenérské kvalitě a utrhl se ze řetězu. A následně tvrdě narazil do zdi. Myslím si, že je to celkem prosté. Petrouš přecenil sám sebe a některé hráče a rozpadlo se mu to pod rukama. Podle mě po zásluze.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                          honza1947     před 11 lety 16.09.2013 16:08 |  
                          0 0

                          Jestli si dobře pamatuji (ale necituji), tak Petrouš hovořil o středu tabulky a při vhodném doplnění že se může pomýšlet případně i na lepší umístění od 5. místa výš. K tomu vhodnému doplnění ale vůbec nedošlo a přesto, pokud by mužstvo odvádělo výkony jako ke konci jara, tak kolem toho 5. místa mohlo klidně být, a možná i výše. Pokud jde o Rudu Skácela, nevím jestli se někde nějak v současné době výrazně prosazuje, že po něm někteří tak pláčou.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            vavicek     před 11 lety 16.09.2013 16:10 |  
                            0 0

                            Tak to si pamatuješ špatně. Co řekl o pátém místu"Já si myslím, že je to nejhorší umístění, které je tohle mužstvo schopno udělat. Opravdu jsem o tom přesvědčený.“

                            Dále třeba řekl„Kluci si uvědomují, že Slavia tři roky čeká na výraznější úspěch. Nastala doba, abychom hráli mezi prvním až pátým místem. Věřím, že to dokážeme. A že fanoušci budou spokojení,“

                            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                              leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:34 |  
                              0 0

                              To řekl možná potom,co 5 místo ohlásil Šetrle...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            Kornovo     před 11 lety 16.09.2013 16:17 |  
                            0 0

                            skacel se vyrazne prosazuje tak v prazskych barech,troska jedna.dobre ze je pryc s takovyma kecama

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            bongor     před 11 lety 16.09.2013 16:41 |  
                            0 0

                            Mezi našimi nulasedmičkáři by Rudi byl král.Přinejmenším by dokázal zrežírovat hru.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:15 |  
                  0 0

                  Ne tak úplně souhlas,Viděl jsem Liberec v pohárech a hráči jako Delarge,Rybalka a ve finále i Frýdek hráli velmi nadstandardně,vi proto uspěli v pohárech..A Kováč to tam dobře dirigoval...co my bychom za takové posily dali...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    jarodo57     před 11 lety 16.09.2013 13:10 |  
    0 0

    Doporučuji si článek od Mádla přečíst . Nemusíme tady již nic rozebírat.Tam je ve zkratce vše shrnuto.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      edenian     před 11 lety 16.09.2013 14:42 |  
      0 0

      Musime. Protoze nam to lezi na srdci. Madlovi je to putna a za to ze nemusi nemusi skryvat sve antipatie a skodolibost je placenej.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    priba     před 11 lety 16.09.2013 13:47 |  
    0 0

    Teď jde o to, co se od těch mladých čeká. Kolařík sotva hrál v Jihlavě za juniorku, k druhé lize si tam ani nečuchnul a teď by měl zachraňovat Slavii? To samé zde velmi vychvalovaný Mikula, který může být rád, že hraje alespoň juniorskou ligu, protože se na něj spíš valí kritika, než chvála. Sice neprohraje souboj, ale takticky i technicky slabota a navíc kupí fauly... Tady se furt spoléhá na mládež, ale jen ta samotná nestačí, kort když tam asi kvalita taky není...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Falk     před 11 lety 16.09.2013 14:18 |  
    0 0

    Vážení,v sobotu mi bylo moc líto Petrouše po lidské stránce,asi je to slušnej chlap,ale fotbalu moc nechtěl rozumět ,jak mohl začít ligu s tak mizernou obranou,trvale nasazováni Zmrhala(alibista,jeden z nejslabšich a hraje jen kvůli Kiselovi),pořad mluvi o Kiselovi jako o jediném tahounovi,ale Zmrhal a Kisel jedni z nejhorších,proč nezkusi system 4-4-2,když nám to nejde na jednoho útočníka ,protože nemáme zálohu, na kolik gólů nahrála záloha ?Obranci Dostál,Nitriamský hrůza,brankáři hrůza,chce to reálný úsudek a fotbalovost,ted uz je lepší dávat tam Proška,Hurku,Bazala,Šimečka,Ti mají něco navíc,ale tato banda nekopu,kamarádů ,oblibencu a zkrachovalcu nema šanci,přestává mě to už bavit

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mirros     před 11 lety 16.09.2013 14:30 |  
      0 0

      jdi nse jednou podívat jak tihle kluci válí v juniorce a pak mluv :-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        vavicek     před 11 lety 16.09.2013 14:51 |  
        0 0

        Není náhodou Prošek hodnocen jako nejlepší hráč aktuálního kola juniorské ligy?

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 14:53 |  
        0 0

        Muzes nam tedy nastinit jak by to podle Tebe melo vypadat? kdo by z tech nasich cutalistu mel byt v zakladu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      honza1947     před 11 lety 16.09.2013 15:54 |  
      0 0

      Já tomu nějak přestávám rozumět. Tak docela uznávaný trenér juniorské reprezentace Dovalil si nově budované repre mužstvo bez Zmrhala, jako jednoho ze základní osy týmu, neumí představit, protože takovýto nenápadný hráč dělník, který odvede tu černou práci dozadu i dopředu, musí v každém týmu být. I když samozřejmě zatím není bez chybičky, ale kdo je bez chyb v současné Slavii? Týmu Slavie v současné době chybí jednoznačně právě ta zkušená a spolehlivá osa týmu (ve skutečnosti vůbec neexistuje), vedle které Ti mladí kluci mohou kvalitativně růst a nepoloží se při sebemenším nezdaru, protože neunesou tu tíhu odpovědnosti. Sami o sobě Ti mladí kluci z juniorky nemohou tu ligu hrát. To je úplně jiný levl než juniorská liga, byť by tu juniorku hráli sebelíp. To ale není jednoznačně ani chyba Petrouše. S takovouto poscháněnou snůškou vesměs jinde zkrachovalých hráčů neudělá nic žádný, byť velezkušený trenér. Proto se mužstvo musí postavit znovu od začátku koncepčně, a pak mohou přijít na řadu Ti mladí kluci, kteří pak mohou časem prodat svůj talent a třeba i vyniknout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        vavicek     před 11 lety 16.09.2013 16:08 |  
        0 0

        "S takovouto poscháněnou snůškou vesměs jinde zkrachovalých hráčů neudělá nic žádný, byť velezkušený trenér."

        Petrouš si myslel evidentně něco jiného aneb co řekl o pátem místu: "Já si myslím, že je to nejhorší umístění, které je tohle mužstvo schopno udělat. Opravdu jsem o tom přesvědčený.“

        Stejně tak si to mysleli někteří redaktoři SN . quelhar po prvním kole o pátém místu"Myslim, ze zapas jasne ukazal, ze to v nasich silach je."

        Po druhém kole" Já jsem velmi spokojeny s tim, co hrajeme"

        Já vám nevím, ale tohle mi příjde jako argumenty proti trenérským kvalitám Petrouše

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Kornovo     před 11 lety 16.09.2013 16:26 |  
          0 0

          mas pravdu v tom vavicku,ze i ze strany redakce tu pred sezonou a i v jejim prubehu byly z dnesniho pohledu naprosto crazy prognozy o nejakem 5. fleku.na obranu lidi z redakce se slusi napsat,ze si tu vrchni polovinu tabulky tady vsichni taky prali a to ocekavani asi prerostlo objektivitu.ale ja osobne tady nejake dalekosahle eseje na tema kvalita tymu a pod. ani necekam.je to prece fanouskovsky server,ne?dneska jsem videl kiselovu reakci na otazku o 5. miste,bylo to vtipne

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 19:33 |  
          0 0

          I ted muzu napsat, ze prvni dve kola jsme hrali za celou dosavadni sezonu nejlepsi fotbal. Ani na Dukle, ani v Brne proti Znojmu jsme nehrali tak dobre, jako druhy polocas proti Baniku a velkou cast zapasu v Liberci. Pak uz to melo jen sestupnou tendenci a Petrousovi se to uplne rozpadlo pod rukama, coz vsichni videli.

          Docela rad bych mel kristalovou kouli, abych se podival, jak by sezona probihala, kdybychom Banik porazili a z Liberce privezli bod.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Betynka58     před 11 lety 16.09.2013 19:48 |  
            0 0

            Taky si říkám, kde jsme teď mohli být, možná by teď Petrouše všichni vychvalovali, jaký hraje se Slavií pěkný fotbal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            slaviator     před 11 lety 16.09.2013 20:01 |  
            0 0

            No, ona se začala rozpadat sestava a ke konci už Petrouš evidentně nevěděl co s tím. To je pravda. A já taky nevím, koho jinýho místo tragicky hrajících Čonky, Nitrianského, Bortela, Fenina. Tusjak je na hostovačce, atd, žádné posily které měl Petrouš slíbené nepřišly. Osobně bych nestavil asi Koreše, byť tomu jako jednomu z mála zase nepřekáží míč, jinak bych to proti Boleslavi asi taky z toho mála co nemá absolutní neformu nebo co není "marod" (prý někteří hráči jen simulují, psal mirros na oficiálních stránkách v diskuzi) postavil to samé.

            Ale je to těžké, když v kabině jsou tři party. Jedna Slováků (plus Čecha Nitrianského) kolem Kisela, druhá partička mladíků a třetí partička toho zbytku.

            A jeden hráč se nechal slyšet, že než přihrát Feninovi, tak to radši kopne do autu...

            Takže nálada v kabině řekněme diplomaticky velmi nesourodá...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Kornovo     před 11 lety 16.09.2013 21:32 |  
            0 0

            myslim ze o ty 2 zapasy ani tak nejde,ono byla stejne jen otazka casu kdy ten domecek z karet spadne

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        leoneig     před 11 lety 16.09.2013 21:42 |  
        0 0

        Souhlas,na můj vkus se tu náš odchovanec Zmrhal kritizuje až moc..S,téma,blbama v záloze to opravdu nemá jednoduché a věřím,ze z něj bude dobrý hráč..Už to píšu jinde,třeba v Plzni by ho v klidu zapracovali do kádru a hrál by jak s partesu..Ale aby mu tady někdo nadával,to je nesmysl,od toho tam jsou jiní- zkušení fotbalisté,kteří berou 7x více,aby to táhli, mládí se k nim pak může pomalu zabudovávat ..Ale ne že ho hodí do vody a ještě za to dostane od,našich fanoušků takovej kotel

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 14:36 |  
    0 0

    Na hostování je Berkovec který chytá výborně, Mikula který vůbec nehraje, Tusjak v Táborsku, Sudek na Střížkově (dva adepti na post levého beka)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      lassiter     před 11 lety 16.09.2013 14:53 |  
      0 0

      Myslím, že hostování Berkovce je to nejlepší, co se Slavii na poli přestupů a hostování v poslední době podařilo.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    SPAMD     před 11 lety 16.09.2013 15:20 |  
    0 0

    V bráně Čontofalsky(Berkovec) stopeři Dobrotka,Bortel(Čepelák)z prava Nitrianský(Štěpán) z leva Čonka (Zmrhal,Tusjak) nebo z leva i prava Juhar, zaloha Petrak,Šimeček,Bazal,z prava Mičola (Prosek,Bazal)z leva Hurka (koreš) a na dva útočníky ,nyní Kisel,Škutka,posty jsou zdvojeny a nastala by konkurence a at hrajiTi,co mají nejlepší formu,plus zkoušet tyto posty v juniorce a ono by se brzy ukázalo,kdo na to ma a kdo ne !!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      klimi     před 11 lety 16.09.2013 16:08 |  
      0 0

      A jaká by byla změna? Obrana pořád děravá jako cedník...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slaviator     před 11 lety 16.09.2013 15:23 |  
    0 0

    Všichni minimálně tři. Jak říkal Martin Fenin v rozhovoru pro Poločas proti Teplicím, tak "když si hráč dobře zaváže tkaničky u kopaček měl by dostat trojku"

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Jiri1     před 11 lety 16.09.2013 16:40 |  
      0 0

      Omlouvam se za svoji pozdni reakci, horsi ostudu uz asi v Plzenskem kraji nezaziju, tolik jemne ironie , gratulace k usoechu i dobre minene rady , abych kopal doo zdi, vsak to asi znate.
      Docela mne , ale nektere noviny sokuji , kdyz zasvecene pisi o trenerech, o zmene majitele i o p. Rickovi. Nema cenu rozebirat co bylo, snad je dobre , ze konecne skonci Drzmisek i kdyz o jeho moznem nastupci jmenem Kisel si myslim sve , snad je dobre , ze Rebicek rekl GR, aby si poradil sam, urcite neni pravdou, ze by Ricka zanevrel na Cesky fotbal a nechtel Slavii pomoct, Slavie je furt jeho dite , zlobive , velmi zlobive , ale stacilo by ho jen vhodne pozadat, omluvit se za prikori kterym na Slavii od soucasneho majitele celil a on urcite pomuze , v Ceskem fotbale se pohybuhe neustale a hrace dohazuje jinam treba bohuzel do Sparty mebo do Liberce.
      Trener , dneska padlo dalsi jmeno Poustka . jen at to hlavne nedelaji natrvalo Knoflicek a Simurka, jen to ne. Hraci se daji sehnat, chtelo by to jedine vyhodit Fenina pro neplneni smlouvy a mate prachy na 2 hrace, jen by to chtelo mistre Seterle nelhat fandum a tvrdit , zre penize na posily jsou, v tom pripade povazuji za nutne napsat, ze jste mohli mit vyhodne Zapotocneho, ale vy jste ho chteli zadarmo a jeste , aby Sparta platila komplet jeho smlouvu, vetsi levarnu jsem nevidel.
      Prevzeti klubu je mozne , jenze to by jste pane majiteli nesmeli chtit virtualni cenu , ktera nicemu nezodpovida a je velmi slusne receno vyderacska.
      Muj obdiv mate Vy , kteri jste prisli do Edenu v sobotu vecer, utrpne jserm sledoval televizi a trpel.
      NECHCI TADY ROZDAVAT RADY JEDNU SI , ALE DOVOLIM, POLUD NUDETE HRAT S FANOUSKY FER , TAK SE vAM TO VYPLATI.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 16:46 |  
        0 0

        Kisel bude dělat šéfa sám sobě? Tak to by byl dobrej fórek.

        Dle odpovědí v onlinu je podobně mimo a alibistický jako Šeterle, dobrá dvojka:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Kornovo     před 11 lety 16.09.2013 16:54 |  
          0 0

          ti by si asi dobre sedli no

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          jarodo57     před 11 lety 16.09.2013 17:00 |  
          0 0

          Co ještě bude pan Kisel dělat?Sportovního manažera,šéfa mládeže,kapitána v A týmu...No potěž pánbůh.Takže jdeme pěkně do .....

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Tonda     před 11 lety 16.09.2013 16:57 |  
        0 0

        nevím co si mám o Kiselovi myslet, ale přestává mě tento člověk bavit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        slaviator     před 11 lety 16.09.2013 17:35 |  
        0 0

        Tak snad Karolko skončí s hráčskou kariérou... Začíná mě s prominutím srát, jak hraje absolutně z formy, z pěti přihrávek čtyři zkazí a jen mává rukama kolem. Proti Teplicím zbytečná ČK, proti Bolce ČK po jeho chybě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        spino     před 11 lety 16.09.2013 18:38 |  
        0 0

        Držmíšek končí? Otevírám šampaňské!!!

        Pokud se Kisel posune na post sportovního ředitele, pak bych k mládeži přivedl Šmicera.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          leoneig     před 11 lety 16.09.2013 20:47 |  
          0 0

          K ty mládeži asi jo ale jinak? Šmíca v ty repre ze sebe dělá strašného debila,to mi hlava nebere..A docela s tím škodí...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            spino     před 11 lety 16.09.2013 20:51 |  
            0 0

            S mladými by to uměl. Jinak taky u repre bliju.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              leoneig     před 11 lety 16.09.2013 21:31 |  
              0 0

              Počkej,jak Drzmič končí,je to fakt pravda? Ja bych dal Šmícu klidně do managementu,ale potom,co v ty repre předvádí pro začátek asi ta mládež...Mam trochu obavy,že je až moc servilní a loajální, s čímž u nás v Čechách prostě narážíš..

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                spino     před 11 lety 16.09.2013 21:57 |  
                0 0

                Naopak, takové lidi čeští majitelé bohužel přesně potřebují.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  leoneig     před 11 lety 16.09.2013 23:14 |  
                  0 0

                  Máš recht,jsem to blbě napsal..Od osobnosti typu Šmicra bych očekával,že bude mít svůj názor,svojí hlavu a postoje..A ne dělat někomu službu papouška

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Viking     před 11 lety 16.09.2013 16:50 |  
    0 0

    Raději hrát s juniorkou na amatérské úrovni ČFL s hlavou nahoře, než sledovat tuto tragédii a parodii na fotbalový klub.

    Řebíčkovi se upřít nedá jedna věc - v situaci, kdy byl klub před bankrotem, vložil do toho své zdroje, ač zřejmě z důvodu sledující úplně něco jiného - zachránit částečně kamarády z levácké čtvrti spojené Natlandem, částečně spekulovat s pozemky.

    Také musel počítat s tím, že jeho peníze určené k vyprání se v klubu povážlivě ztenčí, nicméně asi ne tolik. Podle mě už řekl dost, už do toho nenaleju ani korunu, proto nikoho nepřivedl a ani koupit nechce. Na jeho místě bych v současné době udělal radikální řez - buď vyhodit "Holy Trinity" Šetrle (ten který už po titulu v roce 96 jednou klub ke krachu málem přivedl, ten který s bohatou Boleslaví prakticky nic nedokázal) - Držmíšek - Nouzáková, odstavit svého bratra a přivézt do klubu skutečného odborníky na sportovní vedení, finance a marketing (ani ten Říčka to být podle bezpodmínečně nemusí), nebo klub prodat, jiná cesta není. Pokud bude udržovat status quo, bude postupem času jenom prodělávat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 19:41 |  
      0 0

      Třeba to k tomu směřuje....

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Tonda     před 11 lety 16.09.2013 16:51 |  
    0 0

    Je to hodně hodně špatné. ten klub jde do kytek. opravdu jsem silně přesvědčený že tento stav není vinou Petrouše. tohle m á daleko hlubší kořeny, a zejména ve špatně poskládaném týmu, nefungujícím, týmovém duchu, morálce, psychyce a zřejmě i fyzičce.

    Žádný trenér tohle nezmění, a pokud ano, tak zase krátkodobě. Ti hráči samotní jsou žábou na prameni. Nikdo mi nevymluví že když ten tým za poslední 2 roky odstřelí 5x trenéra, tak že to další trenér změní. Ten kádr se tolik za ty 2 roky nezměnil. Bohužel je mi líto některých hráčů, ale tohle je buď jejich záměr točit trenéry, nebo na to nemají. Bez milosti bych vyhodil 3/4 hráčů. ponechal bych tam pouze odchovance, možná Mičolu ,Dobrotku a Škutku.

    Šeterleho bych poslal pryč, stejně tak Držíška.

    Teprve potom se můžeme začít bavit o nějaké snaze dostat se zpátky nahoru. Bez těch změn to prostě nepůjde.

    A jestli rupneme do druhé ligy? my se tomu strašně bráníme, ale přiznejme si, ti hráči na to buď nemají, nebo jsou to šmejdi co to dělají schválně a takové patří hnát sviňským krokem pryč ze slavie. To ať raději hraje juniorka, ta by za poslední 2 domácí zápasy určitě neměla skore 0:11.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    sekec     před 11 lety 16.09.2013 17:27 |  
    0 0

    Bez peněz to nepujde!
    Náš chlebodárce nás zachránil, sliboval, ale zatím klady nevidím. Těžko odhadnout, proč není na obzoru žádná radost. Slibů bylo mnoho. Kdo za to může? Vedení, trenér, hráči? Určitě svým dílem všichni. Slyšeli jsme mnohokrát, že máme především spoléhat na mladé, odchovance , ti se vyhrají a bude dobře. Jenže my jsme slavná Slavia, nemůžeme čekat až se mladí "vyhrají". Pokud nebude zkušený odborník na místě trenéra , kvalitní a hlavně zkušení hráči, což si žádá peníze, nelze kalkulovat s pohybem v oblasti získání možnosti hrát poháry. Emoce s námi cloumají, ale jsme bezmocní. Pokud vedení neotevře měšec, těšit se nebudem. Zkuste si projít ligová mužstva, především na špičce , poznáte, že vedoucí úlohu tam hrají hráči starší, zkušení. Mladí mohou vedle starších růst, uplatňovat se, ale ne být tahouny. Bylo tady mnoho šancí získat zkušené, ale "odborníci" typu bývalého trenéra dávali přednost mladým, nezkušeným a po většině snaživým běhavcům, ale s minimálními fotbalovými dovednostmi. Přišla krize, mladí se sesypali a jejich výkon je tristní. Kdo je má uklidnit, poučit? Nikdo tam není. Je to opravdu zlé, ale musíme věřit, že se vedení probudí a zjedná rychlou, ale opravdu rychlou nápravu, jinak se propadnem na místa odkud bude těžké dostat se tam, kam Slavia patří. Zdar Slavii!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 11 lety 16.09.2013 19:57 |  
      0 0

      Hoši ,uvědomte si,že třeba rumuni,nebýt Křetínskýho,už by dávno byli taky v kytkách.On ten blázen ročně do klubu vkládá 150-200 Mega,aby mohl zaplatit svoje "hvězdy",jinak by mu tam taky nehráli,nebo by na to společně kašlali.Zoufale doufá,že se mu peníze někdy vrátí,dělá pro to skutečně maximum,toho můžeme bolševikovi jedině závidět.Čeští fotbalisté dobře vědí,kolik se platí,o ničem jiném se u piva nebaví.Takže u Křetínského mají alespoň náznak západních platů,u nás úroveň tak 3.německé ligy.Platy dostávají pravidelně,viz.několik kontrol ze svazu-sekretář Řepka.Jenže je to v porovnání se západem almužna.Hoši zapomínají,že se svým přístupem se nedostanou na západ ani do 10.ligy.Dále zapomínají,že jsou tyto rozdíly běžné i u jiných profesí.
      Konkrétní příklad:Já mám český důchod dohromady i s manželkou 14 tisíc.Naši sousedi na vesnici jsou Němci z Mnichova a ti mají 82 tisíc.Asi nejlíp by nám porovnání třeba s belgickou ligou mohl
      upřesnit Barra.Jsi tady někde příteli Barro?

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Barra     před 11 lety 17.09.2013 10:36 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, i když se snažím denně pár minut tady na webu strávit abych přišel na jiné myšlenky, měl jsem poslední dny jiné starosti než fotbal. Dcera nám minulý pátek ve škole spadla v tělocviku z výšky dvou metrů na záda a má frakturu pánve. Naštěstí nemusí na operaci a čekají ji pár týdnů berle, až bude z nemocnice. Má také 2 naražené obratle, a tam to bylo o chlup. Člověk si pak uvědomí relativitu řady věcí. Jsem v stavu letargie.

        Jen krátce: Belgie má jeden z nejnižších důchodů v EU, průměrně 40 % poslední hrubé mzdy. Jsou také velké rozdíly mezi pohlaví, jestli někdo byl státní úředník, dělník, pracoval v kanceláři, nebo byl samostatný – a samozřejmě podle toho kolik roků má odpracováno. Muži musí na plný důchod odpracovat 45 let, ženy 40. Jinak to se důchod počítá pro rata: při kariéře 40 let dostanou muži 40/45 důchodů, na který by měli nárok, atd. Minimum důchod je 748 EUR.

        Průměr důchodů u výdělečných (bez státních úředníků) je 1,220 EUR, muži mají 1,440 EUR, ženy 1,037 EUR. Státní úředníci mají v průměru 2,227 EUR, samostatně výděleční jen 758 EUR. Na důchody se platí daně, v tom je Belgie na špičce v EU, doplácí se také na doktory, léky.

        Jinak je frapantní, že 20% nejvyšších důchodů je průměrně 16 x vyšší, než 20% těch nejnižších. Takže i v Belgii je ´happy few´ (i když 20% není zrovna ´few´) kteří se mají velice, velice dobře v porovnání s těmi, kteří každé euro obrácí.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    trochar     před 11 lety 16.09.2013 17:34 |  
    0 0

    tak jsem si pustil vystoupení mistra šetrleho v předzápasovém studiu před naším zápasem a musím říci, že ten člověk je naprosté hovado. typ lidí jako je on, tedy arogantních a samolibých a naprosto nerespektujících základní slušnost v diskuzi, tedy naslouchat druhého a mluvit věcně a bez vytáček, nelze nazvat jinak než tak, jak jsem jej nazval výše. a ten jeho přihlouplý smích, kterým smetl všechno ze stolu a vytřel si s tím...je to smutek, z tohodle lida je mi zle. ostatně je mi zle i z těch Ř. a jejich dalších kumpánů, ti se ale neobjevují na veřejnosti, ćímž nám prokazují vlastně asi velkou službu. musí nám stačit mediální výstup Šeterleho. klesáme, klesáme a dno nikde...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 11 lety 16.09.2013 20:01 |  
      0 0

      Toho vzal AŘ kvůli tomu,že se dobře zná se všemi těmi Čápy a spol.
      Tak doufá,že mráz kopřivu nespálí a Šetr to za něj ohlídá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Tom     před 11 lety 16.09.2013 19:49 |  
      0 0

      My máme Koreše !

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 11 lety 16.09.2013 19:59 |  
        0 0

        a taky máme odchovance Arsenalu,jenže je momentálně na zkušené ve v Plzni

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          bongor     před 11 lety 16.09.2013 20:38 |  
          0 0

          Ale navíc nám už rostou noví Bicanové.Naše dvnáctka dala Plzni 26 gólů.Co nemůžu pochopit,všechna naše mládežnická mužstva,od mladších žáků,po juniory,léta skoro nemají konkurenci.Přijdou do dospělého věku a jsou z nich lemry ovšem taky skoro nemají konkurenci.Co dělají soudruzi v NDR špatně?

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            spino     před 11 lety 16.09.2013 20:51 |  
            0 0

            Já to vím, ale nechám si to pro sebe.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              fredydj (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 20:55 |  
              0 0

              že by v tom byl Míra ? :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                slaviator     před 11 lety 16.09.2013 21:02 |  
                0 0

                "Tak určitě"

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  bongor     před 11 lety 16.09.2013 21:45 |  
                  0 0

                  No jo,on je asi drží za míšek,že nemůžou dál fotbalově vyrůstat.A to je potom těžký, rychle běhat po hřišti,když tě někdo přidržuje za pytlík.
                  Vidíš to mě nenapadlo,že jeho jméno je vlastně nick,kterej ukazuje na jeho vlastnosti

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          leoneig     před 11 lety 16.09.2013 21:51 |  
          0 0

          To si děláš prdel? Jako ne,že by mě to nějak překvapilo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            bongor     před 11 lety 16.09.2013 23:32 |  
            0 0

            no to víš leo,že je to jen prdel,nemůžeme furt jen bědovat,musíme to i trošku odlehčit.Hlavně je to reakce na spinův příspěvek.Držmíška není třeba démonizovat,stačí když je to jen budižkničemu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              leoneig     před 11 lety 17.09.2013 11:38 |  
              0 0

              Tak určitě,ono to ani vážně furt brát nejde.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 18.09.2013 12:54 |  
    0 0

    Tak dneska zápas s HFK Olomoucí, jsem zvědavý, kdo se postaví do brány: Cituji Juraje Šimurku: Co se týká složení brankářské dvojice, řeší trenérské duo Juraj Šimurka a Ivo Knoflíček nelehkou situaci, neboť má momentálně k dispozici jenom Mateje Rakovana. „Kamil Čontofalský je stále zraněný a Karel Hrubeš hrát nemůže kvůli červené kartě ze zápasu s Boleslaví. S otazníkem je start Radka Černého, který má problémy s tříslem, takže se u něj rozhodne na poslední chvíli. Kdyby s námi nejel, povoláme Lukáše Soukupa z U19,“ vysvětlil Juraj Šimurka s tím, že druhý gólman juniorky Josef Řehák si plní školní povinnosti.

    Do Olomouce neodcestují kvůli zdravotním problémům Ondra Petrák (sval), Vojtěch Štěpán (kotník) a Milan Nitrianský (podkolenní šlacha).

    A nakonec to vypadá na pana Koubka, jako hlavního trenéra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.09.2013 13:11 |  
      0 0

      Koubek mě pobavil. Cca před po Teplicích jsem ho tu navrhoval, protože je to kámoš Šeterleho a byl jsem označen za konspirátora, protože je u mládežnické repre:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 18.09.2013 16:14 |  
        0 0

        Už je to potvrzené, bude našim koučem, oficiálně představen zítra...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 18.09.2013 16:24 |  
    0 0

    Tak sestava proti HFK Olomouci:

    Rakovan - Dostál, Dobrotka, Bortel, Čonka - Zmrhal, Juhar, Mičola, Kisel - Škutka, Fenin.

    Lavička: Černý, Kolařík, Koreš, Hurka, Gecov, Vondráček, Prošek.

    Až na Dostála a bez formy hrajícího Gecova na lavičce asi nejsilnější možná sestava