Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

Dvě hrozby v podobě půlmiliónové pokuty se slávistům podařilo zažehnat. O to, aby se jim to nepovedlo i do třetice, bude usilovat na domácím stadionu Vysočina Jihlava. Zápas nenabízí žádná televize.

Když se tak člověk, který se teď vrátil z dlouhé dovolené bež přístupu k internetu, koukne na dosavadní tabulku Gambrinus ligy, řekne si, že Slavia je zatím na dohled splnění cíle, který si před sezónou dala, tedy skončit do pátého místa. No jo, ale pak se koukne na konkrétní výsledky a řekne si, že je asi někde chyba - co tam dělá ta výhra na Dukle? To musí být statistická chyba, vždyť hned na to dostali sedmičku od Teplic... Tímto jsem jen chtěl naznačit, že podobně jako přišlo pravděpodobně po ubojované výhře na Julisce k uspokojení, které vedlo k nejhorší porážce Slavie v historii, tak začínám získávat dojem, že k podobnému uspokojení, že se podařilo napravit si dojem, dochází i teď. A to proto, že se porazilo Znojmo a Chomutov. Lehčí soupeře si Slavia po Teplicích přát nemohla. Může to být najednu stranu dobře, tým se alespoň dostal z psychické deky, ale bylo by zle nedobře, kdyby si zase všichni řekli, že v té tabulce na tom nejsme tak špatně, té Jihlavě se letos nedaří, tak to nějak zfouknem a bude zase pohoda klídeček.

Protože týmu z Vysočiny se sice opravdu krutě nedaří a potvrzuje tak nepsané pravidlo, že nejtěžší sezóna pro nováčka bývá ta druhá (mimochodem dokázala bodovat jen se Znojmem a Duklou), ale ono jim to nešlapalo tolik ani loni na konci sezóny a přitom když tam přijeli sešívaní, povzbuzeni a sebevědomi po 4 výhrách v řadě, tak slávisté nevěděli kde jim hlava stojí a nakonec ještě byli rádi za porážku jen 3:1. Je třeba také dodat, že Jihlava měla těžký los, krom Plzně schytala tři ze čtyř prvních týmů tabulky a jediná vyložená ztráta tak možná může být prohra na Slovácku. Pokud se ještě vrátíme krátce k onomu poslednímu vzájemnému zápasu, tak zde dominoval především pravý záložník Masopust, jenž byl v létě spojován i se Slavií. Při katastrofické formě Čonky v letošní sezóně by se chtělo dodat - pánbůh s námi.

Ať však nejsme jen negativní, tak k dobru Slavii může hrát to, že jihlavští se vinou špatného bodového začátku dostali pod tlak a každý zápas teď pro ně bude velmi důležitý, a proto by možná mohli býti ještě více nervózní než slávisté. Navíc, pokud se podívame na obranu zítřejšího soupeře, tak zde objevíme několik starých známých jako Kopic nebo Šourek. A při vzpomínce na jejich působení v červenobílém nehrozí, že by slávistický fanoušek dostal strach ze skálopevné obrany. Mimochodem, k nim přibyl v minulých dnech parťák, který má také se Slavií leccos společného, konkrétně letos v létě testovaný Jiří Krejčí. Tak jen, aby nám neukázal v plné nahotě nekompetentnost našeho sportovního úseku.

Do zápasu by již mohl naskočit Tomáš Mičola či Martin Juhar. Na marodce je tak nyní jen Josef Bazal a Viktor Šimeček plus je nejistý stav Martina Dostála, což při počtu krajních beků a vzpomínce na působení třeba Juhara na tomto postu úplně optimismus nedodá. Nezbývá než doufat, že se Čonkovi s Nitrianským vyhnou zdravotní potíže.

Zápasu předchází naprosto nesmyslná bezpečnostní opatření ze strany domácích pořadatelů. Pokud tak vyjíždíte přímo na samotný zápas, tak si na výzvu Tribuny Sever opatřete lístek jinam na stadion než do sektoru hostí.

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 31.08.2013 19:06 |  
    0 0

    Přesně s tím Čonkou mě to taky napadlo, on ve formě, kdy přes něj procházeli bez problému hráči třetiligového Chomutova, má bránit hodně rychlého Masopusta. Tam to bude hořet.

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      spino     před 11 lety 31.08.2013 21:37 |  
      0 0

      Ta závěrečná věta je pěkně trapná. To si jako fakt myslí, že investor, který by chtěl do arény investovat statisíce, ne-li miliony, je tak tupej, že nebude vědět, že současní majitelé jsou stejní, jako ti původní?

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 21:44 |  
        0 0

        A dále je zajímavé sledovat jednání s Českou spořitelnou ohledně přeúvěrování půjčky.....Jinak nechápu sdělení vlastníků, že ze Superpoháru neměli nic...Od koho si ale tedy UEFA pronajala stadion? Jako právník tomuto sdělení příliš nerozumím...Nějak to do sebe s touto jejich zprávou "hezky" zapadá...

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          spino     před 11 lety 31.08.2013 21:54 |  
          0 0

          Tiskové zprávy e-sidu nemá smysl vůbec číst. To je jen snůžka lží. Doufám, že si při superpoháru alespoň gauner Platini podal ruku s majitelem stadionu Sisákem. ;)

          • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

            Barra     před 11 lety 31.08.2013 21:59 |  
            0 0

            Gauner Platini... Vidím že zase máš zapotřebí vypustit svojí žluč.

            • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

              spino     před 11 lety 31.08.2013 22:10 |  
              0 0

              Napij se!

              • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:12 |  
                0 0

                Typická Spino reakce. Škoda slov.

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    slaviator     před 11 lety 31.08.2013 22:19 |  
                    0 0

                    A on za to Platini může? On je ten kdo prodává zápasy? A hlavně se nepoustej do nějakého srovnani se špičkami nacistického režimu zase...

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:33 |  
                    0 0

                    No to je tedy argumentace jako hrom. Na tvoji logice by si i sám Aristoteles vylámal zuby.

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    mats     před 11 lety 01.09.2013 11:36 |  
                    0 0

                    ...a co když manipulujou i ty slávistický zápasy? :-)

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Barra     před 11 lety 31.08.2013 21:58 |  
          0 0

          Tak já jsem pochopil že podmínky pronájmu stadionu byly dohodnuté dávno před příchodem Václava Slavíčka a že se dále objevily extra náklady, se kterýmí se nepočítalo, jako výměna trávníku.

          • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

            ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 22:02 |  
            0 0

            Dále nechápu, proč se velevážení majitelé stadionu nezasadili o to, aby byly posunuty nešťastně uméstěné obrazovky, aby přes ně bylo konečně vidět..UEFA vše platila, včetně výměny trávníku a podlahových krytin v kabinách...Dokonce i chodníky v okolí stadionu záplatovala UEFA...

            • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

              Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:10 |  
              0 0

              Ty tedy víš, co UEFA vše hradila. Zajímavé. Důkaz?

              • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 22:17 |  
                0 0

                Pokud pominu výslechový tón, tak v této věci odkazuji na několik článků v českých médiiích a televizní reportáže. Vše je volně dostupné a několikrát proběhlo i na oficiálkách.

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:23 |  
                  0 0

                  Výslechový tón? Ale běž, jako právník bys měl vědět, že když něco tvrdíš, tak to také máš podložit. Takže odpověď jako ´vše je volně dostupné´ není žádná odpověď.

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  slaviator     před 11 lety 31.08.2013 22:24 |  
                  0 0

                  Televizni reportáže v zemi, kde se na nejsledovanější stanici vw zpravodajství vysílají takové perly jako že co sw stane s vodou v minus patnácti po dvou a půl hodinách, že meloun se při padu z metru bez helmy rozbije a s helmou jen praskne, takže to je důkaz že když budou cyklisti nosit helmy že se jim nic nestane či babou pod kořenem...? V zemí, kde polovina lidí v médiích má vystudovany UJAK (Univerzita Jana Amose Komenského)?

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 22:30 |  
                    0 0

                    Taj já osobně mám vystudovanou Karlovu Univerzitu, nicméně média jako Idnes, či Novinky či Český rozhlas považuji za seriózní a vycházím z nich. Nicméně vidím, že se zde za dobu mojí nečinnosti velmi změnily poměry a ze seriózní diskuze se stala břečka. Asi proto ubylo čtenářů i diskutujících, což je škoda, hlavně pro tvůrce SN..

                    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                      Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:35 |  
                      0 0

                      ??

                    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                      slaviator     před 11 lety 31.08.2013 23:37 |  
                      0 0

                      Myslíš ten iDnes, kde je ve sportovní redakci Novak, Saiver či Palička? Nebo který pravidelne rozdmychava politické kauzy? Tak ten je opravdu seriozbi ..

            • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

              slaviator     před 11 lety 31.08.2013 22:17 |  
              0 0

              Ty chodníky platil majitel že svého, stejně jako výměnu trávníku ...

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          slaviator     před 11 lety 31.08.2013 22:15 |  
          0 0

          Majitel dostal něco za pronájem, ale měnil se trávník, musí se odškodnit nájemci komerčních prostor, ... A to UEFA neproplaci...

            • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

              Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:27 |  
              0 0

              Takže z toho článku si selektivně vybereš to, co se ti hodí (´velkou část nákladu nese UEFA (a tedy ne celou)´, ale naopak tvrzení majitelů ve stejném článku že na tom prodělají neakceptuješ.

              • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                spino     před 11 lety 31.08.2013 22:31 |  
                0 0

                Protože lžou.

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:34 |  
                  0 0

                  :-))

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  slaviator     před 11 lety 31.08.2013 23:47 |  
                  0 0

                  Podle mého lzes ty..

              • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 22:34 |  
                0 0

                Barra...Před rokem jsem o Vás tady vůbec nevěděl a najednou takové útoky. Přijďte někdy do sektoru 130 a podiskutujme, rád si vyslechnu Vaše informace.

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  EdCable     před 11 lety 31.08.2013 22:40 |  
                  0 0

                  Jake utoky??? Co takhle odpovedet na otazku proc si z daneho clanku z udajne pro tebe seriozniho deniku (jak hluboko to klesla hranice serioznosti?) beres jenom to, co se ti hodi?

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 22:43 |  
                    0 0

                    Pokud dobře čtu, tak žádná otázka na mě nepadla.

                    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                      bongor     před 11 lety 01.09.2013 08:35 |  
                      0 0

                      Já bych Elvisi,pokud posuzuji Idnes z hlediska sportovních komentářů,zařadil spíš po bok Aha,Blesku a dalších velmi seriozních deníků.Ovšem je to můj názor.Z jejich"rozborů" čouhá rudá sláma na všechny světové strany.

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  Barra     před 11 lety 31.08.2013 22:48 |  
                  0 0

                  Ale Elvisi, jaké útoky? Myslel jsem, že tady jsme proto, abychom si vyměnili názory. Měl jste dotaz ohledně toho jak je možné, že pronájem stadionu na Superpohár by měl být ztrátový, já jsem jen odpověděl to, co jsem o tom četl. Když přijdete s argumentem, že se jedná o veřejné zdroje a ať si je tedy sám najdu, tak jsem se jen ptal které zdroje tedy – těžko se proti něčemu nekonkrétnímu dá argumentovat. Nic víc, nic miň. A jestli moji reakci na článek z Idnes, který jste tady uvedl jako důkaz berete jako útok, tak je mi to líto, ale absolutně nechápu, o co vám jde. Já z toho článku vyčetl něco jiného než vy tvrdíte, a proto jste hned uražen? Škoda. Příště stačí naznačit, že nestojíte o výměnu názorů a že váš příspěvek má být chápán jako monolog. Ale nevadí, už nebudu na vás reagovat, abyste opět neměl pocit, že se jedná o výslech (?!).

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    ElvisPresley     před 11 lety 31.08.2013 22:55 |  
                    0 0

                    No vidíte, a původně jsem chtěl diskutovat o tiskové zprávě ohledně Edenu na kterou odkazuji ve svém úvodu...Nicméně UEFA se velmi výrazným způsobem finančně zasadila o změny, které na stadionu proběhly. A být šikovnosti v jednání s UEFA, tak máme i obrazovky vyvýšené. Mé pozvání do 130 stále platí.

                    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                      slaviator     před 11 lety 31.08.2013 23:41 |  
                      0 0

                      Vzhledem k tomu za koho iDnes kope a či je mediální partner bych tomu nevěřil na sto procent. Zkus raději najít zahraniční zdroj, nejlépe na UEFA.com ...

  2. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    slaviator     před 11 lety 31.08.2013 21:40 |  
    0 0

    Původně jsem věřil v remizu 2:2, ale s Dobrotkou v sestavě a se snad probuzenym Skutkou a vzhledem k tomu, že pod Petrousem jsme z pěti venkovních utkání tři (Plzeň, Dukla, Znojmo) vyhráli a vzhledem k tomu, že Jihlava je na tom ted hůř nez my verim ve výhru 3:1...

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      bongor     před 11 lety 01.09.2013 08:40 |  
      0 0

      Podle dalšího seriozního deníku "deník spart",ale opět Lukáši ve vší slávě nastoupí Škodovka.Škutka o své místo musí dál bojovat/jó na lavici,tam se to bojuje/.

  3. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    spino     před 11 lety 31.08.2013 21:41 |  
    0 0

    Vyhrajem 2:1 Mičola, Kisel - Masopust

  4. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 31.08.2013 23:59 |  
    0 0

    Mohl by mi prosím někdo říct o těch "nesmyslných bezpečnostních opatřeních?" A aby nedošlo k omylu, myslím to bez ironie. A co je příčina a co následek? Že si nemůžu koupit lístek mimo sektor hostí pokud budu mít něco slávistického? Nebo výzva ultras, abych si lístek do sektoru hostí nekoupil a koupil si ho jinam?
    Děkuju, úplně jsem to nepochopil..

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      bongor     před 11 lety 01.09.2013 08:42 |  
      0 0

      Ty nevíš Thane,jací jsme vyhlášení zločinci?To je ten důvod na který se ptáš.

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 13:08 |  
        0 0

        To vím samozřejmě :-D
        Zajímalo mě ale jaký jsou ty opatření..

          • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 13:29 |  
            0 0

            aha ja myslel ze jste si delali prdel.. :D
            a co nechapu je formulace ze zjevne podnapile osoby budou podrobeny dechove zkousce a ze kdyz se prokaze ze je opilej tak ho tam nepustej..to kdyz se rozmyslej ze sem opilej a mel jsem dve piva tak jako cus asi..
            No jsem zvedavej jak to s poctem slavistu v jinych sektorech nez hostujicim..

  5. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    Fulham     před 11 lety 01.09.2013 00:41 |  
    0 0

    - zdravim - dotaz z jineho sudu - na ofiko stranlkach Unionu Berlin pisou, ze tam 7. Zari plejem friendly match..... Lupen 9 euro. Vi o tom nekdo něco bliz ? Dik

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 08:43 |  
      0 0

      To vypadá , že to bude asi pravda, proč by to asi jinak zveřejnili ? Je reprezentační přestávka a v tom utkání bych řek, že budem zkoušet avizované posily tmavé pleti :) Ale na stránkách Unionu to maj taky nějaký divoký, má se hrát v Sobotu(asi mysleli 5.9.) , ale napsali 7.9. - Pondělí ...

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 09:27 |  
        0 0

        Blbnu, jsem slepej, já už koukal na Říjen, maj to tedy správně :)

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      bongor     před 11 lety 01.09.2013 08:44 |  
      0 0

      Jakejpak Union Fulhame,v repre pauze hrajeme s nějakou divizí,to bude hodně přínosnej mač.

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        spino     před 11 lety 01.09.2013 08:58 |  
        0 0

        JJ, Sparta hraje se Slovanem Bratislava, my hrajeme s divizním týmem. Sláva Držmíškovi!

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          bongor     před 11 lety 01.09.2013 09:08 |  
          0 0

          tentokrát musím souhlasit se spinem.To už je moc,co vymýšlíme za
          ptákoviny.Jestli to sjednal Držmíšek,tak skutečně ať si sbalí věci a
          odejde někam jinam.

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        bongor     před 11 lety 01.09.2013 09:06 |  
        0 0

        teď jsem si na ofiku přečetl tu zprávu Jihlavy.Je to síla,ovšem příště navrhuji,až do Jihlavy přijede Slavia,aby platila stejná opatření.Navíc každý slávista musí předložit potvrzení svého občanského výboru,že se v místě bydliště chová vzorně a že odpracoval nejméně 50 brigádnických hodin.Dále musí předložit potvrzení zaměstnavatele,že je vzorným pracovníkem,nemá žádné absence
        a svoje pracovní úkoly plní vzorně a potvrzení z Ministerstva spravedlnosti,že má čistý trestní rejstřík.Bez těchto dokladů nebude
        žadatel/fanoušek/vpuštěn na zápas,ale nebude vpuštěn ani do dopravních prostředků a domů bude muset jít pěšky.Tak se zamezí zbytečnému přeplňování stadionů a tím jejich nadměrnému opotřebovávání.

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Fulham     před 11 lety 01.09.2013 09:14 |  
          0 0

          - nazdar vsem - 7.9. Je teda sobota a spino ten Trutnov ci co je v rijnu..... Tohle ma byt za tyden a proto se divim, ze nikde nic.....

          • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

            spino     před 11 lety 01.09.2013 09:22 |  
            0 0

            Pravda, pravda, spletl jsem si data. Taky mě teda zajímá, proč o tom nikdo neinformuje!

            • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

              carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 09:28 |  
              0 0

              Jestli nebudem zase slavně rozdělený na dva týmy :D

              • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                Fulham     před 11 lety 01.09.2013 09:40 |  
                0 0

                - jako pro jistotu acko v Trutnove a mlady do Berlina a v obou zapasech hrat na plichtu.......kdyby se to krylo,i bych veril.....:-)))

                • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                  carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 09:57 |  
                  0 0

                  Pravda, ten Trutnov je v Říjnu ! Ale i tak chválim, že domluvili přátelák a snad tam teda ozkoušíme ty zahraniční posily! Jo a snad to nebude horší , jak s Fürthem :)

                  • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                    Slawek     před 11 lety 01.09.2013 10:57 |  
                    0 0

                    Čtení pánové, to byl fakt oříšek, co ?

                    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

                      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 11:53 |  
                      0 0

                      Je to tak, holt ranní rozjímaní

  6. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 11:07 |  
    0 0

    Co si mám vzít z informace, že Fenin zrovna hraje za Admiru, mimo toho, že dneska neni v Jihlavě? Už ho jako kopli do zadele?

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      Tomski     před 11 lety 01.09.2013 11:13 |  
      0 0

      nejspíš, že nepojede do jihlavy (třeba pojede na lavičku)...mě spíš udivuje, že se o tom dozvím ze SN a ne z oficiálek, kde o tom mohli klidně informovat už včera a někdo by se tam šel mrknout...

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        quelhar (admin)     před 11 lety 01.09.2013 11:23 |  
        0 0

        Na oficialkach - jak se zda - nejsou schopni informovat ani o zapasu, ktery se hraje za sest dni, coz je mozna jeste dulezitejsi informace nez Feninuv start za Admiru.

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          spino     před 11 lety 01.09.2013 11:24 |  
          0 0

          Vraťte nám Ondru Zlámala! Nouzáková ven! Býček a Raiman taky.

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Tomski     před 11 lety 01.09.2013 11:34 |  
          0 0

          tak na přátelák do berlína se podívat nepojedu, ale na admiru to mám 10 minut tramvají...

          • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

            Tomski     před 11 lety 01.09.2013 11:45 |  
            0 0

            bohužel jediné co zmůžem je je bombardovat dotazy a výtkami...

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 11:55 |  
        0 0

        No odpověděls mi částí moji otázky. To, že se Fenin neprosadí proti Kolínu o něčem taky vypovídá.

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Tomski     před 11 lety 01.09.2013 12:05 |  
          0 0

          kdo ví...třeba mu to tam dneska šlo, ale když o tom nikdo nevěděl, tak to asi moc nikdo nezhodnotí...

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        jarodo57     před 11 lety 01.09.2013 12:54 |  
        0 0

        Mě to nepřekvapuje ,protože náš of. web je´úplně k ho...

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      bongor     před 11 lety 01.09.2013 12:00 |  
      0 0

      Zaplať pán Bůh,on se v tý Admiře vykope a potom půjde k rumunovi.

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        bongor     před 11 lety 01.09.2013 12:23 |  
        0 0

        Ale zato Bořek včera na Letný řádil.Bořek spasitel,to je název článku v Idnes.Tentokrát mají pánové redaktoři pravdu.Dočkal dá hře myšlenku,je to přece odchovanec Slavie.To jejich koně nedokážou,ti tak lítat po hřišti,to jim jde,potřebují právě tu myšlenku,které sami nejsou schopni.¨
        Ale pro slávistu je to trpké čtení,nevážili jsme si ani jeho ,ani mnoha dalších a tohle je výsledek naší práce s mládeží.B.D.učí rumuny,jak se má hrát fotbal.

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        Tom     před 11 lety 01.09.2013 14:17 |  
        0 0

        No to vypadá že Petrouš odkopne dalšího výbornýho fotbalistu ... Musim uznat že mám Fenina v oblibě a věřim že se zvedne jen když dostane důvěru ... Za to Petrouš už mě fakt silně nasírá v létě to začlo Rudou ted Fenin .... Ve srovnání kolik příležitostí dostává takový nemehlo jako je Koreš ... pro mě je Petrouš nejhorší trenér za poslední 5-10 let

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          tolsimir     před 11 lety 01.09.2013 14:22 |  
          0 0

          Fenin je tak výbornej fotbalista, že i ten chudák Škoda hraje o dvě třídy líp. Čím dříve se zbavíme takovejch nekopů jako Fenin nebo Juhar, tím lépe

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Tomski     před 11 lety 01.09.2013 14:24 |  
          0 0

          fenin možná dobrý fotbalista je, ale když se nebude snažit a bojovat, tak je zbytečný...

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 14:37 |  
          0 0

          A viděl jsi ho vůbec hrát? Nemyslím když odcházel z Teplic ale teď když se vrátil? Je tu 3/4 roku a jediné co ukázal je, že i Škoda je platnější hráč než on...

        • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

          Borris     před 11 lety 01.09.2013 14:41 |  
          0 0

          Féňa je bez debat výborný fotbalista. A kdyby fotbalu dával sto procent, tak dneska válí v top evropském klubu. Jenže má jeden veliký problém, který když neodbourá tak už si neškrtne ani za tu Admiru. Problém s hlavou! Já nevidím jeho přístup na trénincích, ale podle toho co tu psali někteří co o tom mají nějakým způsobem přehled, tak to žádná sláva není. Féňa si zase musí dát fotbal na první místo a věnovat mu stoprocentní úsilí a pracovitost. Musí získat pokoru, makat a počkat na další šanci. Šanci v této sezoně už dostal a prodrbal ji. Tak musí makat a počkat na další. Dokopat by ho k tomu měla i jeho baba. Píše se o tom, že ona ho hodně drží nad vodou a je mu oporou. Takže by na něj možná mohla zaapelovat i v tomhle. V 26 má Féňa nejvyšší čas aby svojí kariéru zase nastartoval, jinak může být pozdě. V současnosti si víc než Fenin zaslouží šanci Škutka. Ten ještě jako jediný nedostal krom Chomutova šanci od začátku a netuším co všecko by měl udělat aby mu Petrouš tu důvěru dal. S nenasazováním Škutky, mě teda Petrouš vytáčí daleko víc.

          • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

            jarodo57     před 11 lety 01.09.2013 16:58 |  
            0 0

            A proč si všichni myslíte , že Fenin je výborný hráč.Viděli jste ho v tom Německu hrát? Proč se tedy tak výborný hráč neprosadil dokonce v jejich druhé lize. A co předvedl u nás? To ,že byl velký talent před takřka 10lety neznamená, že je to fotbalista. Pro mě to byl od začátku zbytečný nákup, který nás stál a ještě bude stát hodně peněz.A to tvoje příspěvky Borrisi uznávám,protože si myslím,že fotbalu rozumíš a dokonce ho ještě hraješ,ale zastávat se Fenina je opravdu sebevražda.To samé platí o lemplech typu Čonka, Nitrianský apod. Pokud to opravdu vedení myslí vážně s těmi afričany,francouzi apod. tak se tam mezi nima musí najít daleko lepší a hlavně makavější hráči než tito. Pro mě tyhle 3(Fenin,Nitrianský,Čonka) a k tomu Juhar a Čontofalský jsou na odpis.A myslete si o mě co chcete,ale to by byl první impuls jak vymítit tu lenost,nezodpovědnost a možná i prodejnost ze Slávie.

  7. ZÁZNAM ZÁPASU

    venator     před 11 lety 01.09.2013 13:18 |  
    0 0

    Nemáte někdo možnost pořídit záznam zápasu a sdílet? Asi nejsem sám kdo v tu dobu nebude u netu. Minule Vám posílal odkaz kolega MART01. Máte na něj někdo mail?

    • Re: ZÁZNAM ZÁPASU

      Alanor (admin)     před 11 lety 01.09.2013 13:43 |  
      0 0

      Mart by to měl posílat i dál. Nechci tady zveřejňovat mail bez jeho souhlasu, tak mi napiš na alanor111@gmail.com a já ti kontakt předám takto. ;)

  8. Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 01.09.2013 14:58 |  
    0 0

    Já tedy věřím, že vyhrát se podaří, nicméně zároveň se obávám toho, aby vedeí opět nepodlehlo jakémusi uspokojivému mámení, že je vlastně vše v pořádku, posilovat nepotřebujeme....

    Rád bych zápas viděl, ale do Jihlavy se nedostanu, takže pokud by někdo věděl o streamovaném přenosu, tak by mi způsobil (doufám) velmi příjemné odpoledne :) (sportlemon zatím zápas neeviduje).

    • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

      jarodo57     před 11 lety 01.09.2013 16:13 |  
      0 0

      sazkabet

      • Re: Poslední zápas pod hrozbou pokuty se odehraje v Jihlavě

        sksumec     před 11 lety 01.09.2013 17:13 |  
        0 0

        nikde jinde než na sazkabet to není????