Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Slavie přivezla důležité 3 body z Brna, kde bojovala se Znojmem. Hráči se sice snažili, ale příliš fotbalové krásy zápas nenabídl.

Celkově musím konstatovat, že se hrálo utkání sotva ligové úrovně. Proti nám stál slabý soupeř, a tak k vítězství stačil i veskrze průměrný výkon. Slávistům se nedal vytýkat nedostatek snahy, sem tam měli jednotliví hráči i pěkné momenty, ale jako celek působí momentální Slavia jako špatně promazaný zadrhlý stroj.

V obou poločasech nebyl tak výrazný rozdíl, jaký jsem podle textového onlinu čekal. Hrál se neatraktivní fotbal, během něhož si v první půli slávisté vytvořili pár dobrých možností. Nedá se říci, že do druhého poločasu by Znojmo přebralo aktivitu, ale sešívaní vytvořili několik chyb v defenzivě, a tak si domácí připsali minimálně dvě tutové šance. S přispěním štěstí a brankáře Černého ale naši fotbalisté cennou výhru udrželi. Výkon tedy nebyl kdovíjaký, nicméně nějak se tým ode dna odrazit musí. Faktem ale je, že současná špička Gambrinus ligy předvádí o třídu lepší hru a jestli nechtějí červenobílí hrát ve spodku tabulku, tak se budou muset výrazně zlepšit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 6 - Měl minimum práce. Jistě chytil Reljičovu střelu a zejména se zaskvěl výborným zákrokem tváří v tvář Nepožitkovi! Kromě toho podběhl jeden centr, s nimiž má očividné problémy.

Martin Dostál - 5 - Podobně jako zbytek kádru podal průměrný uspokojivý výkon. Povedl se mu jeden průnik, kdy nasadil obránci domácích jesličky, na druhou stranu se v podobné situaci v obráceném gardu ve druhé půli nechal vyškolit Oklešťkem.

Milan Bortel - 5 - Hned v 1. minutě zaváhal, ale po zbytek zápasu neměl více problémů. Dle ohlasů jsem čekal, že bude za Dobrotkou zaostávat, ale byl mu minimálně rovnocenným parťákem.

Martin Dobrotka - 5 - Při svém návratu po zranění podal poměrně slušný a jistý výkon. Oproti Dostálovi s Bortelem ale nijak nevynikal. Připsal si několik dobrých zákroků, stejně jako několik chyb. Kupříkladu ve druhé půli chyboval v rozehrávce, ale následně svoji chybu napravil. Také nezachytil únik Nepožitka, naštěstí ho však zastoupil Černý.

Matúš Čonka - 3 - Vynikal ze slávistů nejvíce, bohužel v tom negativním slova smyslu. Nedá se říci, že by permanentně hořel, jen hru víceméně bez problémů prokládal nepochopitelnými kiksy, kterých bylo hned několik. Při první gólovce Znojma měl hlavičkujícího Hnaníčka hlídat zřejmě on. Pořád ale lepší výkon než Nitrianský proti Teplicím.

Vojtěch Štěpán - 5 - Lepší pětka pro Štěpána. Prokázal svou rychlost a zvláště v první půli se několikrát dobře uvolnil. S postupem času se ze hřiště vytrácel.

Marcel Gecov - 5 - U Gecova se dá zopakovat to, co u obranné trojice s průměrnou známkou. Zahrál solidně, své si odvedl, ale šlo o standardní výkon ligového hráče, nic víc.

Ondřej Petrák - 6 - Nejlepší hráč sešívaných, ač nijak výrazně v porovnání s ostatními nevynikal. Předvedl ale kvalitní výkon, který vyšperkoval dobrou individuální akcí před Korešovým rozhodujícím gólem. V porovnání s Gecovem měl ofenzivnější úkoly a připsal si ještě pár dobrých momentů.

Jaromír Zmrhal - 5 - Dobrý výkon, stejně jako u Štěpána lepší pětka. Zvláště v první půli aktivní, sem tam pěkně zakombinoval. Určitě šlo o jeden z lepších Zmrhalových výkonů v tom nejkrásnějším dresu.

Štěpán Koreš - 5 - Začal aktivně, poprvé střílel ještě o kus nad, napodruhé už se trefil přesně a rozhodl utkání. Postupně šel jeho výkon dolů a byl správně střídán. Opět lepší pětka.

Milan Škoda - 5 - Nejlepší zápas Milana Škody v dosavadním průběhu sezóny přinesl z jeho strany zcela průměrný výkon. Pokud má být mužstvu prospěšný, tak by mělo jít o standard. Ve Znojmě si připsal několik dobrých momentů - byl vidět při sklepávání, několikrát slušně centroval a cpal se i do bohužel neefektivního zakončení. Nic extra, ale konečně aspoň přijatelné.

Dávid Škutka - 5 - Také se jako Škoda snažil, také byl bez podpory. Tentokrát mi přišel v porovnání útočníků o něco slabší, ač též několik balonů podržel a vybojoval nějaký faul. Suma sumárum horší pětka.

Martin Hurka a Viktor Šimeček nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Navyseals     před 11 lety 27.08.2013 17:51 |  
    0 0

    Dostál - 4, Dobrotka - 6, Škoda - 4, jinak souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mart01     před 11 lety 27.08.2013 17:52 |  
      0 0

      Přesně tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 18:04 |  
      0 0

      Ve výkonu Dostála a Dobrotky jsem rozdíl neviděl, natož o 2 stupně. A Škoda si tentokrát podle mě 5 zaslouží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Navyseals     před 11 lety 27.08.2013 18:20 |  
        0 0

        Pokud Škoda 5, tak v tom případě Škutka 6. Dostál hořel jasným plamenem, alibisticky se zbavoval míče a jedny jesle to nezachráněj. Dobrotku chválili všichni, pro mě 6 jasná.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 18:22 |  
          0 0

          Jo, chválili všichni, ale vůbec nechápu za co. Nehrál špatně, ale měl tam ty dvě výrazné chyby, což je víc než Dostál i Bortel.

          Škoda tentokrát podle mě lepší než Škutka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            ElBrody     před 11 lety 27.08.2013 18:57 |  
            0 0

            Já to chválení chápu. Vnesl do hry obrany aktivitu. Místo ustupování byl pořád v soubojích, nebál se rozehrát a myslím, že zrovna Dostála šel po té chybě povzbudit. O 2 asi ne, ale o stupeň lepší než Dostál podle mě určitě byl a líbil se mi i o něco víc než Bortel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 27.08.2013 18:29 |  
      0 0

      Taky se ztotožňuji.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Oja     před 11 lety 27.08.2013 17:52 |  
    0 0

    Střelu z voleje v první minutě měl podle mě Petrák.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 17:56 |  
      0 0

      Máš pravdu. Já jsem prvních 10 minut zápasu shlédl předevčírem, takže jsem to trochu pozapomněl a pomotal. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Oja     před 11 lety 27.08.2013 18:03 |  
        0 0

        Btw. co říkáš na komentátora přenosu? Přišel mi buď jak vystřiženej z dob panenkova dloubáku a nebo jako učitel matematiky na základní škole, kterej si přes prázdniny přivydělává na stadionu:))

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 18:05 |  
          0 0

          Jo, klasický mimoň z těchto přenosů. :) Ale bývají tam i horší a nakonec se tomu spíš zasměješ, zatímco u Čapka si rveš vlasy.

          Ale včera mě dostal Lípa, když při komentáři Baníku s Brnem řekl, že spolu s chachary jsou nejvěrnější fanoušci Sparty. Nechápu, na čem ten dement jede.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            ortevor     před 11 lety 27.08.2013 18:09 |  
            0 0

            Lípa je kovanej spartan, tak asi proto...

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 18:10 |  
              0 0

              No žvást neskutečnej. Jsem si myslel, že se tutově přeřekl, ale pak když kecal dál, že spolu ty dva fanouškovské tábory změří síly v dalším kole, tak jsem jen zíral.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                ortevor     před 11 lety 27.08.2013 18:14 |  
                0 0

                Capek to kdysi taky rikal ze sparta ma nejlepsi a nejoddanejsi fanousky v cesku, takze bych bral, ze je to obecne prijimanej nazor u nich v reakci...kdyz oni dva a minimalne jeste Mejtsky sou kovany spartani co si myslej, jaky sou ve vsem nej...

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 20:31 |  
                  0 0

                  Jo carda retarda kdyz se da dohromady s capounem tak to stoji za to :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              bongor     před 11 lety 27.08.2013 22:36 |  
              0 0

              To ho ještě neomlouvá,v komentářích musí být alespoň relativně
              nestranný.Jinak ven!

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Oja     před 11 lety 27.08.2013 18:18 |  
            0 0

            To mě taky zvedlo ze židle... A ještě mlel něco o tom, že jsou věrní i když se nedaří. Chtěl bych vidět sparťany, jak by byli věrní, když by se jejich tým motal kolem 13. místa a dostal doma 7 gólů od Teplic:))

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 18:20 |  
              0 0

              Právě, byla to úplně nesoudná blbost, co mlel. Stačí si vzpomenout, jak tam blbli kvůli Hřebíkovi, že pak měli zavřený domácí utkání a to teda byl "neúspěch" v porovnání s námi a Ostravou, že byli druzí.

              A jestli to myslel, že teď podrželi Lavičku po Hackenu? To má tedy dost krátkou paměť a hlavně se stačí podívat na tu jejich tristní návštěvnost, která je skoro stejná jako v Edenu navzdory úplně rozdílnému postavení obou týmů.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                jarodo57     před 11 lety 27.08.2013 19:38 |  
                0 0

                proč vás ty blbečci tak rozčilují.To jde už nyní mimo mě.Chce to trochu nadhledu- jsme přeci slávisti ne?

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  bongor     před 11 lety 27.08.2013 22:41 |  
                  0 0

                  To je jasný jarodo,ale právě proto ze sebe nenecháme dělat blbečky.Je to veřejnoprávní televize a ti mají přímo ve stanovách nestranné posuzování.To je jako by řek,nejúspěšnější tým podzimu je Znojmo.Takovéhle blafy ať si říká doma,babičce a strejdovi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            janko (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 19:49 |  
            0 0

            jo, to mne taky zarazilo. Dement.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            janko (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 19:52 |  
            0 0

            jo, to mne taky zarazilo. Dement.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 27.08.2013 18:28 |  
    0 0

    Tak tenkráte s tebou Alanore nemůžu úplně souhlasit.
    Černý - 6, zajímalo by mne kolik by dostal, kdyby Nepožitek svoji šanci proměnil, spíše než umění brankáře, je neuměním střelce zahodit šanci
    Dostál - 4, horší než Bortel, ale lepší než Čonka, přesto nic moc
    Bortel - 5, souhlas, horší ze dvou stoperů
    Dobrotka - 6, zde není o čem debatovat s Petrákem nejlepší hráč
    Čonka - 3 může být i 2, nejhorší na place
    Štěpán zde by mohla být i 4, nic moc výkon
    Petrák - zde by mohla být i 7 s Dobrotkou nejlepší náš hráč
    Zmrhal, Gecov, Koreš, Škutka souhlas
    Škoda - 4, zase jeho typický výkon, hraje pořád to samé, už jiný nebude

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 18:29 |  
      0 0

      Se Štěpánem určitě nesouhlasím, zbytek se řešil výše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 27.08.2013 18:35 |  
        0 0

        Jasně, každý má právo na svůj názor, Dostál se Štěpánem mi přišli tak na stejné úrovni, Bortel byl o chlup lepší. Už aby se uzdravil Mičola.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        leoneig     před 11 lety 27.08.2013 20:09 |  
        0 0

        Ze známkami vcelku souhlas,jen bych dal Petrákovi 7 a Dobrotkovi o stupen výše...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      skman     před 11 lety 27.08.2013 19:27 |  
      0 0

      rozhodne souhlasim v prvni puli Stepan a Petrak nejlepsi na place, druha pula uz byla spatna kolektivne.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    janko (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 20:00 |  
    0 0

    mimo tema: muzete mi nekdo vysvetlit, jak je mozny ze teplice maji stoperskou dvojici ve veku 18 a 22 let a mi jim nedame ani jedem. Banik tam mel na stoperu taky 18-ti leteho Baranka, a ten kluk co daval vcera ty dva goly to je taky mlady ucho... A nam to nadejne mladi pomalu starne aniz by dostalo sanci...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      ortevor     před 11 lety 27.08.2013 20:21 |  
      0 0

      souhlas, u nas se porad mluvi o tom jak mladi nemuzou hrat anebo se trener a dalsi vymlouvaji na mladej nezkusenej tym, pritom v jinejm tymech dostavaj sanci nebo hrajou mladsi sestavy jak u nas...viz. to cos napsal...

      nebo staci se podivat treba v zahranici, Twente posledni zapasy vekovej prumer tymu pod 22 let a herne i proti silnejm souperum dominujou...a vubec v nizozemsku se tam nebojej davat klidne 17 lety hrace..

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 20:36 |  
        0 0

        mozna jde o kvalitu..ukaz mi u nas stopera nebo vlastne jakyhokoli obrance kterej je lepsi nez ty co nastupujou..a to konkurence zadna neni..co se tyce zalohy tak tam hraje ve stredu zmrhal s petrakem tedy mlady a na krajich precejen naka konkurence je takze tam se bude prosazovat nejhur respektive bys opravdu musel mit tu kvalitu a jak uz jsem nekam psal do utoku bych nedal nadejnyho kluka ani za zlaty prase pac s nasi hrou by se tam utopil..

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Jarda66     před 11 lety 27.08.2013 21:29 |  
        0 0

        Já s tím nesouhlasím... Mladý nehrajou, protože na to prostě nemají... Je někde v mládeži u nás asi velká chyba, i když byla juniorka loni druhá, tak tam asi nikdo nadějnej nebude. Máme spousty kluků, co se chytli viz Necid nebo Suchý. Hráli od nějakejch 18ti let, ale byly kvalitnější než další, proto hráli. U nás nevidím žádnýho odchovance co by mohl hrát. Zmrhal je hráč pro druhou ligu, ne pro slávii, bohužel. Na pozici tvůrce hry nedal snad jedinou dobrou přihrávku do nějaký šance nebo něco. Petrák se mi jako def. štít líbí víc, ale kdovíjakej zázrak to taky není. A Šimeček? Ten už nastoupil proti teplicím v základu, to bych nekomentoval. Tady se pořád řešej mladý kluci, každej jak by jim dával šanci... Já jsem pro jim tu šanci dát, ale s tím, že budou lepší než hráči na co hrajou na jejich postech, ale to bohužel zatím nevidím skoro u nikoho. Našim odchovancem je třeba Koreš, už pět let nadějnej mladík, kterej má taky tak na druhou ligu ne na slávii... Mimochodem post Zmrhala považuju za největší kámen úrazu slávie. Tým, kde není tvůrce hry ani nemůže dávat ty góly. Když přijde někdo, kdo dá tu přesnou přihrávku do vápna, jsem přesvědčenej, že i Škoda nebo Škutka začnou dávat góly, ale dokud jim tam nebude nějakej tvůrce hry to dávat do gólů, ani nemaj z čeho dávat góly a na to, nezlobte se na mě, prostě Zmrhal nemá....

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Jarda66     před 11 lety 27.08.2013 21:34 |  
          0 0

          oprava, nemyslel jsem Šimečka, ale Kolaříka

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            ortevor     před 11 lety 27.08.2013 22:48 |  
            0 0

            Myslim, ze kdyby Zmrhala nahradil jeden z dvojice Simecek nebo Bazal tak toho zminovaneho playmakera v nich muzeme mit,.

            A Kolarik mne prijde lepsi nebo srovnatelnej s Bortelem, zrovna v nem bych pricinu debaklu s Teplicemi fakt nehledal.

            a taky si myslim, ze Mikula (kdyby tu byl)by nejhral hur nez Dostal s Nitrianskym (Nitriansky ve forme je samosebou jasne lepsi, ale ten je od formy na hony daleko) a ze treba Tusjak by si odehral to co Juhar / Kores

            S Koresem souhlasim, tomu bud hostovacku s opci nebo pustit treba do Bohemky, tam muze bejt za kinga.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          denydzlSKS     před 11 lety 28.08.2013 09:12 |  
          0 0

          Přesně! Tvůrce hry Zmrhal má vždy v náběhu minimálně 4 spoluhráče směrem do vápna, především Fenin je schopen se probít do vápna do zajímavé pozice, bohužel Zmrhal není schopen ani jednoho z těchto skvěle nabíhajících spoluhráčů najít.. Být tam "nějaký playmaker" tak vymyslí geniální přihrávku i kdyby mu nikdo nenaběhl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Pepino44     před 11 lety 28.08.2013 10:18 |  
            0 0

            Tak asi chodíme každý na jiné fotbaly-"především Fenin je schopen se probít do vápna do zajímavé pozice" to mne docela uchvátilo. Já jsem totiž v žádném zápase Fenina se probíjet do vápna neviděl. Pro mne je to naprosto zbytečný hráč,který hraje hrozně opatrně(aby se mu náhodou nic nestalo) do žádných soubojů nechodí a když,tak jenom na oko-bez efektu.Přístup ke hře je velmi laxní. Jeho pohyb po hřišti také není příkladný. Je to jenom stín toho hráče který odešel do němců. Ze jména se dlouho žít nedá. Je ve Slávii už dost dlouho aby něco ukázal a výsledek? Asi velmi drahé rozehrávání na lavičce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 27.08.2013 21:01 |  
      0 0

      Promiň, ale já nevím, jestli tu otázku myslíš vážně. Pokud ano, tak bych ti odpověděl asi takto: V posledních dvou zápasech dostali slávističtí mladíci deset gólů. Stačí ti to jako důvod?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        denydzlSKS     před 11 lety 28.08.2013 09:08 |  
        0 0

        Slávističtí mladíci - Kolařík, Petrák a Zmrhal dostali deset gólů!! Prodat za hubičku kamkoliv!

        Hlavně nechat Bortely, Juhary, Čonky, Nitrianský, Dostály, Koreše, Škody, Škutky, protože ti těch deset gólů nedostali..kdyby jim to ta početná ekipa mladíků nekazila!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 27.08.2013 21:18 |  
      0 0

      Ono je to takhle, když vepředu hraje neplodný Škoda, který netrefí ani stodolu tak se není čemu divit a Fenin, který se ani do té šance nedostane, Škutka hraje málo, možná kdyby dostal více šancí, tak by třeba nebyla na kontě našeho útoku 0. Druhý dotaz je složitější, ono v Ostravě nemají peníze a tak hrají junioři, kdyby měli peníze, určitě by tolik odchovanců v sestavě neměli. Naše strategie v minulosti bylo nakupování placených hvězd a na naše odchovance v sestavě nezbylo místo, proto odcházeli za hubičku a tak jsme přišli o Váchu, Dočkala, Gecova a spol. V poslední době se to i díky finanční krizi zlepšilo a začali jsme více do A-týmu začleňovat mládí, ale krom Petráka se Zmrhalem se nikdo dlouhodobě v kádru buď to neprosadil(Tusjak), nebo je hrůza nemají takovou výkonnost, ale přesto hrají(Dostál, Koreš), protože momentálně nikdo jiný není, či nehrají z důvodu nesympatie trenéra(Hurka, Šimeček, Čepelák). Šanci bych viděl u Kolaříka a možná i u Šimečka, ale v záloze je větší tlačenice: Gecov, Petrák, Mičola, Kisel, Štěpán, měl by přijít Marek Jarolím či Milan Černý, takže nedivil bych se kdyby jsme i o něj přišli.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 21:55 |  
    0 0

    V týmech z popředí (a nejen z popředí) české ligy hrají ve středu zálohy vždy zkušení hráči, kteří dávají hře myšlenku a spád, mladí se od nich učí a rostou. Ať už je to Horvát, Matějovský, Štajner, Vachoušek, David Jarolím, Lukeš, Zavadil, Piták, Gedeon, Táborský. V minulosti Polách, Otépka. Osobně si myslím, že i v tom by angažování Marka Jarolíma mohlo pomoci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mats     před 11 lety 27.08.2013 23:46 |  
      0 0

      rád bych se plet, ale nějak si nemyslím, že zrovna Marek jarolím by byl ten typ, co dokáže pozvednout tápající tým...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 23:58 |  
        0 0

        Otázka je, zda je to úkol pro Jardu Zmrhala, zda to může při svých zkušenostech zvládnout. A potom pokud máme někoho lepšího, či pokud je někdo lepší volný na trhu?

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          mats     před 11 lety 28.08.2013 07:23 |  
          0 0

          to máš samozřejmě pravdu... asi si moc vybírat momentálně nemůžeme...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 28.08.2013 10:23 |  
      0 0

      Vždyť my takového hráče taky máme - Karolko. Ano, má mnoho předností (je úžasně gólový a navíc bojovník k pohledání) i nedostatků (často kazí, není to typ pravého dirigenta)... Fungovalo by spojení s dalším starším hráčem?

  6. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    mirros     před 11 lety 27.08.2013 23:11 |  
    0 0

    alanore nezlob se, ale tvím hodnocením se začíná už jenom smát....

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      no-nick     před 11 lety 27.08.2013 23:14 |  
      0 0

      Tak je nečtY;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Borris     před 11 lety 28.08.2013 00:55 |  
      0 0

      tak neznamená že když má někdo jiný názor než ty, že ho hned budeš odsuzovat mirrosi. Krom toho kdyby všichni měli na všechno stejný názor, to by jsme si tady asi moc nepodiskutovali. Mě baví tvé příspěvky číst protože jako jediný z nás tady vidíš pod pokličku a máš mnohdy zajímavé postřehy. Ale to tvé odsuzování druhých když má někdo na něco jiný názor než ty, to by sis mohl nechat od cesty. Tak prostě se zkus ovládnout, a jen uplně normálně řekni v čem konkrétně a proč s tím dotyčným nesouhlasíš a je to ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.08.2013 10:46 |  
        0 0

        Jak psal Borris, já konstruktivní kritiku vítám, ale při podobných výkřicích do tmy jaksi není na co reagovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 28.08.2013 06:42 |  
      0 0

      :-))))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Markus     před 11 lety 28.08.2013 07:35 |  
        0 0

        Správně, protože smích nám pomáhá utužit vztah se zbytkem tlupy :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 28.08.2013 09:55 |  
      0 0

      Myrrosy, tve přýspěvki jsou mé nejoblýbenějšý :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        birkin     před 11 lety 28.08.2013 10:18 |  
        0 0

        mas tam jednu chybu, spravne se pise "pryspjevki"

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Pepino44     před 11 lety 29.08.2013 15:26 |  
          0 0

          Tak bez chyby je v té větě pouze "jsou".

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Beju     před 11 lety 28.08.2013 15:08 |  
      0 0

      Bohužel se nedá nic než souhlasit. Hodnocení jsou vzhledem k výkonům příliš pozitivní. Zajímalo by mě, jak by Alanor hodnotil výkony např. hráčů Plzně, kteří hrajou tak o 2 třídy lepší fotbal. To by měli asi průměrný známky 11tky...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        jarodo57     před 11 lety 28.08.2013 17:03 |  
        0 0

        Navrhuji Alanorovi,aby se vykašlal na nějaké hodnocení a místo toho šel na 3 pivka pokecal s kamarádama a nemusel by čelit nějakým přiblblým kritikům. Diskuse je správná věc ,ale odsuzovat někoho proto,že si týden co týden dá tu práci a napíše hodnocení s kterým samozřejmě nemůžeme být spokojeni všichni a skoro ho až urážet to je hodně .Holt jsme čecháčkové.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Beju     před 11 lety 28.08.2013 19:14 |  
          0 0

          jarodo, kde Alanora urazim? to, ze podle me hodnoti prilis kladne, je snad muj vlastni nazor. a prirovnavat to k tomu, ze kdyby hodnotil Plzen, stupnice od 1 do 10 by nestacila, snad neni nic spatnyho. nebo by tu snad meli byt jen komentare, ktery by Alanora opevovali (verim, ze presne to by chtel)?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      sIaviator     před 11 lety 28.08.2013 19:52 |  
      0 0

      Hm, koukám že už i tady se začínají samolibě mazat "nevhodné" příspěvky...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.08.2013 19:57 |  
        0 0

        Nepovolujeme duplicitní příspěvky z jedné IP adresy. Diskuse, kde jeden člověk používá více nicků nemají smysl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          sIaviator     před 11 lety 28.08.2013 20:10 |  
          0 0

          Teoreticky by mohla být taková úvaha správná, bohužel ale v reálném světě (kolejní sítě, tisíce neveřejných IP adres) není podobná logika na místě... Navíc o "smyslu" jakýchkoliv internetových diskusí se dá s úspěchem pochybovat :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Beju     před 11 lety 28.08.2013 20:45 |  
            0 0

            To nerikej, jeste by musel Alanor priznat chybu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Pepino44     před 11 lety 28.08.2013 10:37 |  
    0 0

    Tady se stále přemýšlí o tom,že nemáme konstruktivního záložníka,který by dovedl dát dobrou přihrávkou. S tímto souhlasím- ale, na tu dobrou přihrávku jsou potřeba dva. Hráč,který nahrává a hráč,který přihrávku přijímá. Hráč,který je v držení míče a má nahrávat potřebuje aby mu někdo na tu přihrávku nabíhal(ukázal se mu) to však u nás dělá pouze občas Mičola. Kolikrát jste viděli,že by se nějaký náš hráč uvolnil nebo nabíhal za obranu ? Mockrát ne. Ona se špatně dává nějaká pěkná přihrávka statickým hráčům. V tom vidím největší problém naší hry. Pokud vedeme útok,tak musí nabíhat alespoň 4-5 hráčů,kterým by se dalo přihrát. A to je i při centrech z křídla. Ve vápně jsou dva max.tři hráči. To se potom proti pěti obráncům těžko centruje. Proto nevidím takový problém,že by nikdo nedovedl ze středu nebo z křídla nahrát,ale v pohybu hráčů,který je u Slávie bídný. Proč dopředu,co kdybych potom vzadu chyběl,nebo musel sprintovat nazpátek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      klimi     před 11 lety 28.08.2013 10:55 |  
      0 0

      Věřím Petrákovi, nakonec by se z něj z defenzivního záložníka mohl stát aspoň poloviční tvůrce hry, zápas v Brně jsem sice neviděl, ale podle ohlasů to prý nebylo špatné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 28.08.2013 11:11 |  
        0 0

        My na ta dvě místa (jak to hrajeme) uprostřed pole pod hrotem a podhrotem máme jen Zmrhala, Gecova, Petráka a možná neprověřeného Šimečka. Ani jeden není úplně ten hráč, který když se nedaří chce neustále míč. Když se dostaneme do krizové části utkání, tak míč prostě nechce nikdo a všichni jsou schovaní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      jarodo57     před 11 lety 28.08.2013 17:13 |  
      0 0

      To máš pravdu. Nám schází hráč, který když má nějaký halv balón ,tak ihned maže dopředu a snaží se být volný.Svého času Vlček.Před ním takový byl Došek,Vágner atd. Vzpomeňme na Knoflíčka.Ovšem bohužel v tom útoku tam takový hráč chybí.Ale nejhorší na tom je , že bohužel hrajeme takovým stylem, že z té zálohy ani seberychlejší útočník ten balón tam nedostane.Bohužel ta fotbalová kvalita tam schází.Marek Jarolím možná nějaký pas dá(určitě více než Zmrhal),ale úplně ideální špílmacher není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 11 lety 28.08.2013 19:44 |  
      0 0

      Tohle už říkám dlouho,chybí úprk do volných prostor a to musí dělat najednou víc hráčů,aby se to šptně chytalo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 28.08.2013 11:28 |  
      0 0

      Předpokládám, že Dovalil preferoval jiné hráče, protože Petrák by měl být zdravotně v pořádku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      klimi     před 11 lety 28.08.2013 12:27 |  
      0 0

      Řekl, že s Ondrou mluvil, a že po domluvě sním dal Ondrovi volno, neboť prý měl nějaké drobné problémy s kolenem, tak se rozhodl ho šetřit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        klimi     před 11 lety 28.08.2013 12:31 |  
        0 0

        Ale dodal, že s Ondrou určitě počítá :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      RaDDa521     před 11 lety 28.08.2013 13:03 |  
      0 0

      z twitteru Slavie:

      Jarda Zmrhal je v nominaci @fotbalova_repre do 21 let.Ondra Petrak chybí kvuli narocnemu programu a drobnym problemum s kolenem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.08.2013 14:40 |  
        0 0

        Aha, tak tím lépe. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 28.08.2013 14:40 |  
          0 0

          Lépe, že s ním počítá, ne že má problémy s kolenem. :)