Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Marek Jarolím trénuje se Slavií

Se Slavií od neděle trénuje Marek Jarolím, který se v sešívaném dresu podílel na zisku dvou mistrovských titulů v letech 2008 a 2009. O jeho případném působení ve Slavii by se mělo rozhodnout v nejbližších dnech.

Po historické ostudě v zápase s Teplicemi se rozjel přímo kolotoč přestupových spekulací. Vypadá to, že Slavia to prostě zkusila bez posil a když přišla na to, že to nepůjde, tak z přebraného trhu chce vyzobnout alespoň drobečky. Jen připomeňme, že za uplynulý týden se v médiích objevilo minimálně pět jmen v souvislosti s údajným dalším působením ve Slavii. Vedle obránců Tomáše Zápotočného, Ericha Brabce a Jana Hoška se psalo také o záložnících Milanu Černém a Marku Jarolímovi. A právě poslední z nich se už v neděli připojil k týmu.

Marek Jarolím se poprvé v dresu Slavie objevil na počátku roku 2008 a v jarní části sezóny pak přispěl k zisku mistrovského titulu, nastoupil tehdy v osmi zápasech a vstřelil jednu branku (v Olomouci). V další sezóně pak patřil téměř neotřesitelně do základní sestavy, jako jediný hráč nastoupil do všech 30 ligových zápasů, vstřelil pět branek včetně hattricku v prvním jarním utkání proti Plzni. Na počátku následující sezóny ještě stihl za 17 minut úvodního zápasu sezóny vyrovnat proti Mladé Boleslavi na 1:1, pak už se ale stěhoval do Jablonce. Tam vydržel tři sezóny, z nichž v každé se trefil čtyřikrát. Následoval přestup do Teplic a i ve žlutomodrém dresu se trefil do branek soupeře čtyřikrát, než v březnu 2013 odešel do čínského Hangzhou. Tam se však neprosadil a už v létě by se tak mohl vrátit do české ligy a do dresu, ve kterém dosáhl největších úspěchů v kariéře.

Působí však poněkud zvláštně, když přichází opět hráč do záložní řady, zatímco v obraně zůstává pouhých šest hráčů na čtyři posty. Věřme tedy, že Slavia brzy přivede nějakou tu posilu i do defenzivních řad.

Komentáře (172)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 16:22 |  
    0 0

    Já vám nevím, nebyl to pro mě nikdy excelentní hráč, ale zároveň jsem jej nezatracoval. Jestli je to posila? Bůh suď...

    • Re: Zdarec

      Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 16:24 |  
      0 0

      na oficialkach ma statistiku v nasem dresu 37 ligovych zapasu a 7 branek.ten pocet golu je jako vsichni nasi utocnici za celou dobu sveho pusobeni u nas.to snad hovori jasne

    • Re: Zdarec

      klimi     před 11 lety 25.08.2013 16:25 |  
      0 0

      Smlouva na půl roku (max. rok) s opcí, jinak to nevidím, víc je risk.

  2. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Alanor (admin)     před 11 lety 25.08.2013 16:25 |  
    0 0

    Já se k tomuto příchodu stavím neutrálně. Ačkoliv bych ještě před týdnem byl spíše proti, tak teď si myslím, že by nám jeho příchod spíše pomohl. Zmrhal mě štve a v základu nemá co dělat, MJ bude dle mě v roli tvůrce hry lepší. Ale zase bych v něm neviděl spasitele, jen určité zkvalitnění.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 16:29 |  
      0 0

      Nějak podobně to taky vidím.... A co se týče dalších posil: Brabec-toho beru že by pozvedl morálku, sportovně však nic extra. Zápotočný naopak sportovně jo, morálně ne. Milana bych bral určitě! Hošek? Nevím, ale spíše ne...

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 12:10 |  
        0 0

        Jó souhlas, ale tipuji Brabce, Zápotočný bude asi pro nás drahý.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Khadgar     před 11 lety 25.08.2013 16:33 |  
      0 0

      Vidíš, a mně přišel Zmrhal proti Znojmu v prvním poločase na Kiselově pozici nejlepší na place. Jen to zakončení by potřeboval zkvalitnit.
      Pokud by měl příchod Jarolíma znamenat, že Zmrhal bude sedět a takový Šimeček ztratí i tu poslední šanci dostat se do zápasu, jsem proti. Opět totiž bereme hráče, který nikdy nebyl extratřídou, delší dobu nehrál, a teď by nás měl spasit. To si aktuálně můžeme dovolit do obrany, kde jsme v krizi, ne do zálohy.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Alanor (admin)     před 11 lety 25.08.2013 16:35 |  
        0 0

        Podobný názor jako ty má quelhar. Já neříkám, že proti Znojmu Zmrhal zklamal, ale v celkovém kontextu probíhající i minulé sezony na potencionálně úspěšnou Slavii teď nemá. A Šimeček by se mohl pustit na hostování někam do 2. ligy, myslím si, že by mu to mohlo prospět.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 16:41 |  
          0 0

          pockej alanore,to je od tebe ke zmrhalovi trochu krute.na potencialne uspesnou slavii jak ty pises nema 90 procent kadru,takze nema smysl tohle resit,kdyz je v soucasnosti klub v uplnych hovnech

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            Alanor (admin)     před 11 lety 25.08.2013 16:44 |  
            0 0

            Pozice tvůrce hry patří spolu se stopery k těm nejzákladnějším kamenům úspěšného kádru. Proto to vyjádření.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          mirros     před 11 lety 25.08.2013 17:00 |  
          0 0

          mě se Zmrhal nelíbí, protože nemá start na míč a malou výbušnost...ale je fakt, že ve Znojmě se snažil a hrál dobře....jenže Marek je taky pomalej a bez důrazu a tak bych radši viděl v základu Zmrhala než jarolíma..i když ten je schopen nacentrovat nebo vystřelit....

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        quelhar (admin)     před 11 lety 25.08.2013 16:39 |  
        0 0

        Mam uplne stejny nazor ohledne Zmrhala a Simecka.

        Timhle stylem bude v lete 2015 minimalne jeden z tech dvou hracu v jinem ligovem tymu a my si budeme rvat vlasy, jak je to mozne, ze nam zase utekl nejaky odchovanec.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      edenian     před 11 lety 25.08.2013 16:33 |  
      0 0

      Tak na to koukam uplne stejne. Jen bych dodal, ze me na nem vzdycky bavila jeho soustredenost. Nikdy se nenechal vyprovokovat. Ovsem nekdo by to mohla nazyvat nejak pejorativne. Tak uvidime. Zase je to ale hrac, ktery nekde neuspel a nehral. Zacinam si myslet, ze je to strategie.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        leoneig     před 11 lety 25.08.2013 16:46 |  
        0 0

        Já byl docela rád,když u nás skončil..podle mě je Jarolím línej,není to tahoun,kterej pomůže,když se nedaří a byl pomalej už tenkrát...prostě z mého hlediska odloženej případ a my ho vítáme všema deseti...jaká bída je ta dnešní realita....

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 09:31 |  
      0 0

      Zmrhal souhlas, mohl by být lepší, má na to, ale v té šedi patří k tomu lepšímu, MJ těžko odhadovat, případ Nečas nebo LJ straší.

  3. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Fulham     před 11 lety 25.08.2013 16:29 |  
    0 0

    Snad ho nechavame jen trenovat....jinak - To je konec , to je konec , to je konec - Jarolima ne.....zadneho

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Jiri1     před 11 lety 25.08.2013 16:34 |  
      0 0

      Velmi nerad to pisi, ale hura za kazde nove rano, za kazdeho noveho hrace i Jarolima.
      Jednani se Spartou ohledne Zapotocneho byla zatim odlozena sa ve hre je jeste jeden hrac ze Sparty.
      Dale probiha i dalsi jednani s hracem, ktery jiz ve Slavii pusobil, cili volne prelozeno klub se snazi ziskat i zkuseneho zadaka, samozrejme rozhoduje cena.
      Dobrotka pry po zapase citil nejakou bolest,je to pravda, nic jsem nezjistil

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:01 |  
        0 0

        ve hre je jeste jeden hrac ze Sparty?

        Že by Pauschek? Podobný osud jako Juhar.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      bongor     před 11 lety 25.08.2013 16:41 |  
      0 0

      Jarolímové se zapsali nesmazatelně do dějin Slavie.Hlavně pochopitelně Karel,ten převážně kladně,jako tvůrce a trenér mužstva,které po mnoha letech vrátilo tituly do správných rukou.
      Pochopitelně také záporně v souvislosti s promrháním vydělaných
      peněz,i když v tomto případě nikdo nic přesně neznáme,jsou to všechno jenom dohady."Vyučil" se tady reprezentant David,hrál tu Lukáš a Marek.V naší současné situaci je odmítat,to je totální hloupost.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Fulham     před 11 lety 25.08.2013 16:58 |  
        0 0

        - když přišel Lukáš, hrál tenkrát místo lepšího Bořka - když přišel Marek z Plzně , hrál místo tenkrát lepšího Belaida - zbyla mi po něm pachuť z alibismu , nafrněnosti a dres Umbro - značky rodiny.....Lukáš měl smůlu , že ho otec jako čistokrevného defenzíva nechával tvořit a z tvoření se mi vybavujou DVA momenty - přihrávka z jedničky v Olomouci (2-1 my) kterou pochválil Petržela a gól na RSC (málem jsem seskočil z ochozu...) Marka si krom jednoho hat pamatuju jako nic , co nás ještě po odchodu dost pohanilo....ne - to není hráč , který nám pomůže - chápu , bude zadarmo , platit ho může Umbro , ale je to přesně ten případ antikoncepce - připouštím osobní zášt.....MB

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          dalislavista     před 11 lety 25.08.2013 23:38 |  
          0 0

          Musím říct, že Marka jsem neměl nikdy rád. Přišel k strýčkovi do Slavie a byl na pravé straně zálohy bohužel tak špatný, že ho KJ dal doprostřed na úkor Belaida, který vpravo zahrál "jen" nic moc, oproti hroznému Markovi. Ale tím přišel Belaid o svůj post, na kterém byl výborný a tím začal jeho konec ve Slavii. Postupně jeho výkony šly dolů, což bylo doprovázeno kecy o nezájmu na trénincích a pod. Jak měl mít zájem o tréninky, když stejně hrál na jeho místě horší Mareček??? Jenže... Nyní jsme v situaci, kdy snad i tenhle měkký hráč (říkalo se mu kdysi "tvaroh", protože se do něj někdo trochu opřel a on upadl), by nám zřejmě pomohl! Je to totiž po několika letech opět tvořivý hráč, bez kterého se dle mého hrát nedá. Naposledy to u nás hrál Belaid, Dostálek a ještě dnes výborný Horváth.
          Jarolímovi jsem zazlíval, že Marek hrál na úkor mnohem lepšího Belaida, ale ten tu asi už hrát (bohužel) nebude, takže jsem pro Marka!
          Jsem pro to, dát mu šanci, ale zároveň vím, že žádný tahoun a dříč to není. Jenže v dnešní Slavii to bude stačit...

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            dalislavista     před 11 lety 26.08.2013 00:35 |  
            0 0

            Pravda, jak jsem si pročítal další komentáře, úplně jsem zapomněl na jeho výkon s Tiraspolem, to byla hrůza největší, po 20 min zralej na střídání, že vydržel přes přestávku,proč to ví jen KJ...

  4. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    mirecek1111     před 11 lety 25.08.2013 17:01 |  
    0 0

    No paráda, symbol odchozených zápasů a vyteklých nervů fanoušků z let minulých příchází, aby nás zachránil v době, kdy za to samé dostávají hráči milionové pokoty.

    Už vidím zrovna Marka Jarolíma, jak se uprostřed hřiště rve za čest Slavie.
    Ještě prosím Jardu Černého... :)

    Před několika týdny se kvůli kecům o "hotových" posilách odmítne vcelku solidní obránce, aby jsme potom měli po několika zápasech tak šílené skore obdržených branek a přijde Marek Jarolím...

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Jiri1     před 11 lety 25.08.2013 17:14 |  
      0 0

      Ro mate pravdu¨a uz je v prachu i kdyby jsme chteli, zakladni uvaha znela , ze nikoho potrebovat nebudem a to je spatne.

  5. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:14 |  
    0 0

    ohledně farmy Admiry, včera jsem se byl podívat na zápase Kolín - Chomutov a za Kolín hráli Jakub Mareš, Jan Štohanzl, David Brunclík, Martin Šťastný, na střídačce Boček, Dudka, Roman Sloboda a další už si nepamatuju. Jak již někdo psal na twitteru SN, za 3 zápasy Admiry tam od nás šel na jeden zápas Rakovan.
    Minimálně bych čekal nějakého juniorka alespoň na střídačce, né-li v základu, třeba Bazal nebo Vondráček.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:16 |  
      0 0

      jinak i přes vyloučení Marka a zranění několika dalších krajních obránců nedostal Mikula šanci za jihlavu. Na jeho pozici dnes hraje DZ Karlík.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Jiri1     před 11 lety 25.08.2013 17:18 |  
      0 0

      Farma , na to slovo zapomente , pry se bez nas klidne obejdou a cim mene hracu ze Slavie tim pry lepe , uz se jim mel vratit i jejich golman, vcera vyhrali venku...........

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        spino     před 11 lety 25.08.2013 17:25 |  
        0 0

        Je vidět, ze Držmíšek neumí zařídit ani kvalitní spolupráci s farmou. Umí ten člověk vůbec něco?

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Jiri1     před 11 lety 25.08.2013 17:30 |  
          0 0

          Ano bohuzel Vam poprve musim dat za pravdu, to co jsem dnes slysel o tzv. farme bylo velmi otresne.

  6. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:23 |  
    0 0

    Tak si to shrneme. U nás to žádná sláva nebyla a spíš se svezl na kvalitě lepších spoluhráčů. Na hřišti zabíral místo techničtěšímu Belaidovi a povedl se mu jeden zápas kdy dal hattrick. Jeho herní projev byl pomalý a zápasy spíš odchodil než odehrál. Když odešel tak měl na nás ještě blbé kecy. Pak se mu relativně slušně povedla jedna sezóna v Jablonici a to bylo od něj vše, z jablonce se pak stěhoval do teplic kde neodehrál ani polovinu zápasů za sezónu. V zimě odešel někam do Číny, kde odehrál 5 zápasů a od srpna je bez angažmá. Hmm i když se na to podívám optikou sočasného kádru tak tenhle hráč nám, podle mého názoru, nijak nepomůže. Na hřišti to rozhodně nevyhecuje a kvalita? Tak možná na úrovni Koreše. No můj názor na jeho příchod je asi jasný.

  7. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:35 |  
    0 0

    asi bych mel fakt na nejaky cas Slavii neresit, protoze to je kravina za kravinou.
    MJ zvany tvaroh byl desny drive a ted bude drahy a jeste horsi. Tohle proste nepochopim. Mozna bych pochopil Minu Cerneho, ale toto..

    Asi chceme zavzpominat na stary casy ci co. Jeste Jardu Cerneho, Krajcika, Ericha a Vlcka a jedem. Az na to, ze vek nezastavis.

    Takze je zrejme, ze na mladez se kasle a nevidil bych se, kdyby za rok za dva odesel Simecek do Plzne ci jinam.

  8. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Dresco     před 11 lety 25.08.2013 17:41 |  
    0 0

    Ja se k tomu stavim spis pozitivne, pokud nebude mit prehnane naroky. Neni to zadna hvezda, ale bude suverenne nejtvorivejsi hrac kadru, diky kteremu se nas utocnik alespon dostane do sance.

  9. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:46 |  
    0 0

    Za sebe říkám ano. Nikdy jsem ho moc nemusel, ale za tu dobu posbíral nějaké zkušenost. Navíc -SKS kde hrál, je kvalitativně několik světelných let vzdálená té z dnešních dnů...

  10. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    lassiter     před 11 lety 25.08.2013 17:57 |  
    0 0

    Já v tom nějaký velký smysl nevidím, cesta sebrání toho, co je momentálně volné, nikam dlouhodobě nepovede. Vybavuju si Markův výkon ze zápasu s Tiraspolem, který byl asi to nejhorší, co jsem kdy od někoho ve slávistickém dresu viděl a myslel jsem, že něco takového nikdo nemůže zopakovat (jak jsem se mýlil...). Čeho si na něm cením je, že není alibista a nikdy se před míčem neschovával, z tohoto pohledu by to mohlo mít v té současné skvadře nějaký smysl. Ale radši udělejte nějakýho beka proboha.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 18:13 |  
      0 0

      Jeden smysl tam vidím,že je zadačo a ješte ho bude třeba částečně platit umbro,proč to snad ani nemusím psát :-)

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        martines121     před 11 lety 25.08.2013 18:18 |  
        0 0

        Neví někdo jak to vypadá s těmi ostatními hráči,o které se slavia zajímá? jestli se něco pohnulo třeba brabec.. a nebo jestli si to blesk vymyslel :DD

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Jiri1     před 11 lety 25.08.2013 18:17 |  
      0 0

      Mam obavu, oduvodnenou s jeho vztahu s Kiselem, souziti obou kohoutu nebude jednoduche.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 18:31 |  
      0 0

      nejhorsi cos kdy ve slavistickem dresu videl?neuniklo ti ligove predstaveni s teplicemi?

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        tolsimir     před 11 lety 25.08.2013 20:51 |  
        0 0

        poradne si to precti, vykon MJ v zapase s tiraspolem byl i pro me asi to nejhorsi, co jsem do te doby videl, kdyz vynecham par tech uplnych tragedu, co se zkouseli v priprave

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 21:02 |  
          0 0

          rozhodne jsem nevidel kazdy zapas,ale kdyz si vzpomenu na nektere perly,co predvadel loni cicman,tak me to irituje

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            tolsimir     před 11 lety 25.08.2013 21:03 |  
            0 0

            co nechapes na tom, ze zapas s tiraspolem byl v roce 2009 a bavime se o vykonech, co si pamatujeme z doby predesle

            • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

              Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 23:37 |  
              0 0

              to je taky dobra blbost.treba zapas na sparte,kde jsme vedli a nakonec dostali pet golu byla taky velka ubohost,ale nebudu vypichovat jednoho hrace

  11. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    spino     před 11 lety 25.08.2013 18:21 |  
    0 0

    Marek Jarolím byl jeden z mála, který se odvážil vystoupit proti v té době již zrůdnému vládnutí Karla Jarolíma a za to má můj dík. Kdyby se tenkrát ozvalo více hráčů, třeba by Jarolíma vyhodili dřív a s novým perspektivním trenérem bychom se do pohárů ještě tu sezónu dostali.

  12. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Radovan62 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 18:25 |  
    0 0

    Já bych ho nebral !

  13. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 18:39 |  
    0 0

    Přispěju svou troškou. Pro mě to byl takovej Kalič 2, jednou zahrál výborně a pak třikrát bída nebo průměr. Ale zase ve své době měl daleko větší konkurenci v týmu. Teď nevím, jak na tom je, ale pokud by hrál aspoň tak jako před odchodem z GL, tak by posilou byl. Jiná věc je že přichází posila na skoro nejmíň palčivej post. Skutečně střed zálohy máme snad jedinej dobře obsazen, i ve variantě na dva DZ (Petrák, Gecov). Na křídlech Marek hrát nemůže, to všichni víme. Hráč to není špatnej a v současné situaci určitě pomůže, ale jako už tradičně o koncepci nemůže být řeč..snad leda až skončí Kisel.. a zadruhé je to signál, že varianty na 5 záložníků a škodu na hrotu se jen tak nezbavíme:(

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Tomski     před 11 lety 25.08.2013 18:47 |  
      0 0

      já si ho všímal loni kdy proti nám hrál za teplice (bylo to čerstvě co tam přišel)...začal dobře a dal pár kolmic, ale postupně se vytrácel a byl snad i střídán...určitě nejsem proti tomu aby přišel a zvýšil konkurenci, ale není to rozdílový hráč, který by to tady teď zvedl...nevíte někdo jak to je i s dalším ztraceným synem (E.B.) ?

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        janko (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 19:03 |  
        0 0

        MJ, vzpomika na casy kdy jsme valcovali kde koho a tady se resilo kdo je linejsi zda MJ nebo Belaid...:) A co kdyz je to nahrada za Kisela? Co kdyz se rozhodl Kisel ze s tim v zime sekne?

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      dArtagnan     před 11 lety 25.08.2013 19:03 |  
      0 0

      To bych Bulldocku rád věděl, jak jsi to udělal, vložit asi pět let starý příspěvek. Protože to je doba, po kterou 4-4-2 už nikdo nehraje a zárověň doba, kdy naposled měla Slavia v kádru technické fotbalisty...
      Nic ve zlém.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 19:10 |  
        0 0

        K tomu snad říct jen..bohužel. Souhlasím i s Jankem, že to neni rozdílovej hráč, zvlášť na postu, kam přichází. Potřebujem posily na kraje..hlavně obrany a taky do útoku. S MJ to můžem zkusit, ale trn z paty nám nevytrhne, no..

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 19:10 |  
      0 0

      Možná se to Kisel opravdu rozhodl zabalit, a proto chtějí Jarolíma

  14. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    opicemag     před 11 lety 25.08.2013 19:26 |  
    0 0

    Nevím, ale přijde mi, že i přes tu hrůzu nejsou záložníci náš primární problém. Musíme hlavně posílit obranu, prostě nelze mít jako beky pouze Nitrianské a Čonku + zoufalého na ligu nemajícího Dostála, který však hraje, protože ti dva před ním zmínění se předhánějí v tom, kdo zahraje hůře. Jeden bek je nutnost, už jen kvůli konkurenci. A pak nějaký univerzální obránce, schopný zahrát beka i stopera by se hodil. Sice se uzdravil Dobrotka a spolu s Bortelem a Kolaříkem by to prozatím snad mohlo fungovat, leč Dobrotka se nesmí zranit ani být vykartován... Navíc další konkurance by snad donutila ty neschopy Čonku a hlavně Nitrianského začít se sebou něco dělat.
    No a pak také gólový útočník. Toho ale v české a asi ani slovenské lize neseženeme. V našem týmu je schopný pravidelně střílet góly jen Kisel a snad i zraněný Mičola (co s ním vůbec je?). Což je naprosto zoufalé.

  15. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    judy     před 11 lety 25.08.2013 19:47 |  
    0 0

    no reknu to asi tak pokud budem mit kazdou pozici min. zdvojenou tak je to jedine dobre ! ALE uz to vazne chce nejakeho obrance at uz toho Brabce kterej obleknul ten rudej dres.... nebo Zapotocnyho kterej ho nosi ted.... ale uz by to chtelo nekam pokrocit a nekoho privest at se musi o zaklad bojovat a ne ze bude stacit na zaklad to co obcas predvadi Conka kterej pro me neskutecne zklamani, opravdu kvalitne zahrany jaro a takhle zahodit to jak to mel rozehrane je neskutecne zklamani.. vim ze nejsem jediny koho opravdu ZKLAMAL

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 12:11 |  
      0 0

      Čonka jen tři zápasy pod Petroušem jinak nic a poslední zápas v Jihlavě?tragédie. Měl odejít a místo něj pořádná posila.

  16. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    slaviator     před 11 lety 25.08.2013 19:50 |  
    0 0

    Jsem zvědav, jestli vyjde příchod toho Depetrise na hostovacku, když v Turecku vubec letos nehraje....

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 20:02 |  
      0 0

      o tom se nějak více uvažuje? Bylo by to super.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      klimi     před 11 lety 25.08.2013 20:23 |  
      0 0

      Chudák kluk, jestli se bude na něj hrát stejným stylem jako nyní, tak bude po třech zápasech akorát naštvaný.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Petr9608     před 11 lety 25.08.2013 21:02 |  
        0 0

        Další Slovák :-D

        přesněji "Slovák" :-)

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      RaDDa521     před 11 lety 25.08.2013 23:46 |  
      0 0

      Bylo by to pěkný a nereálný to není, protože Depetris se kvůli pravidlu s cizinci bude muset zřejmě z toho klubu pakovat pryč.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 07:51 |  
        0 0

        No, nevím. S tím naším systémem a (ne)podporou útoku, to by musel přijít skutečně hráč světové úrovně, aby to k něčemu vypadalo...

  17. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 20:17 |  
    0 0

    Myslím si, že příchod Marka Jarolíma by mohl Slavii pomoci. Dovedu si ho představit jako alternaci/náhradu za Kisela/Zmrhala. Když u nás působil a dařilo se, osobně jsem nikdy nebyl jeho odpůrce. Nesouhlasím s názorem, že bral Belaidovi místo. Belaid dokázal zahrát parádně, ale pak měl také několik hluchých zápasů. Sice ani Jarolím nehrál stále jen výborně, ale nasazení jsem u něho (narozdíl od Belaida, kterému se občas prostě nechtělo) nepostrádal. Dodnes si o diskutérech používajících pro MJ označení tvaroh (nebo tělocvikář na MP) myslím své...

    Stejně tak srovnávání Hušbauer/Zmrhal není fér. Hušbauer je starší, vyhranější, zralejší a má okolo sebe jiné fotbalisty. Vyšší kvalitu mu neubírám, ale nikdo neříká, že se Zmrhal nevyhraje do opory. Možná kdyby býval Hušbauer přišel k nám místo Frejlacha, jak tu kdosi vzpomínal, neuspěl by mezi našimi (ne)fotbalisty. Podle mého je potřeba pro mladé mezi sebou v týmu mít i hráče, vedle kterých lze růst (výkonem v samotném zápase i dlouhodobě, z tréninků) a kteří jsou na hřišti psychickou oporou. Takovými mezi našimi borci jsou snad Kisel, Dobrotka, možná gólmani Č a Č.

  18. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Petr9608     před 11 lety 25.08.2013 21:01 |  
    0 0

    Hm, Berky podle všeho zase slušně zachytal v klokanim dresu. Tak snad bysme mohli mít otázku brankáře ve střednědobym horizontu vyřešenou.

    Kdy se nejdřív může vrátit?

  19. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Petr9608     před 11 lety 25.08.2013 21:02 |  
    0 0

    Hm, Berky podle všeho zase slušně zachytal v klokanim dresu. Tak snad bysme mohli mít otázku brankáře ve střednědobym horizontu vyřešenou.

    Kdy se nejdřív může vrátit?

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Alanor (admin)     před 11 lety 25.08.2013 21:08 |  
      0 0

      Obávám se, že až na konci sezóny.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 21:12 |  
        0 0

        Já se zase obávám, aby byl po návratu opravdu stabilní jedničkou Slavie do dalších let. S naším vedením bych se opravdu nedivil, kdyby se s ním rozhádali a pokračovalo se buď s některým z veteránů (spíš Čonto) nebo s nějakou tou "posilou". Přičemž v Berkovcovi, pokud bude i nadále u klokanů spolehlivě chytat, by byl ideální kandidát na našeho gólmana pro příští roky.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        slaviator     před 11 lety 25.08.2013 21:17 |  
        0 0

        Obecně se z hostování na rok dá stáhnout uz i po půl, když se dohodnou oba kluby. A to je jádro pudla .. ale třeba by brali Korese s Feninem B-)

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          quelhar (admin)     před 11 lety 25.08.2013 21:22 |  
          0 0

          Ja myslim, ze by Korese s Feninem snad i brali, jen by je jejich vyplaty staly nejakou desetinu rozpoctu klubu, takze to asi neprojde :o)

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            slaviator     před 11 lety 25.08.2013 22:41 |  
            0 0

            Tak by Fenina v Bohemce mohl platit jeho agent nebo majitel nejmenované sítě hospod :)

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 22:11 |  
      0 0

      No je fakt že v rodině mají peněz dost :-)

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        slaviator     před 11 lety 25.08.2013 22:37 |  
        0 0

        V tom případě at se složí všichni Jarolimove a koupi Slavii B-)

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 22:40 |  
          0 0

          Tak to to by skončila v konkurzu :-)

  20. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    NAPALM     před 11 lety 25.08.2013 21:54 |  
    0 0

    Podle mě by se pan "Tvaroh" způsobem své hry dal doporučit maximálně naší staré gardě, ale na to si musí ještě pár let počkat...

  21. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Borris     před 11 lety 25.08.2013 23:02 |  
    0 0

    teď jsem si přečetl na slaviaultras.cz že Chomutov trénuje Robert Vágner. To býval výborný útočník, jak by se nám forvard jeho typu teď hodil. Měl rychlost, tah na bránu a instinkt zabijáka. Pamatuju že i proti Rumunům mu to tam i docela padalo. Jaho památný 4 kousky proti Uherskému Hradišti si stále pamatuju. Tak doufám že ho náš kotel bouřlivě přivítá a nachystá mu ovace.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 23:10 |  
      0 0

      A ten gól tenkrát proti Římu...

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Borris     před 11 lety 25.08.2013 23:28 |  
        0 0

        přesně tak! Ten se nakonec později ukázal jako důležitý.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 09:40 |  
      0 0

      Slibný rozjezd, pak už jen vábení obránců, ale titulu pomohl, to je fakt. Kde jsou ty časy, kdy jsme kupovali hráče z Plzně: Vágner, Doškovi, Trapp atd..

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Kornovo     před 11 lety 26.08.2013 15:35 |  
        0 0

        uz se vraci viz MJ

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      martines121     před 11 lety 26.08.2013 08:11 |  
      0 0

      Můžu potvrdit,že Chomutov teď hraje velký kulový,v 3.lize má 0 bodů.Znám některé jeho hráče:V ůtoku mají dva vytáhlé bývalé ligové fotbalisty:Libor Tafat:195cm a Radek Szmek:198cm.Ve středu pole mají silného afričana.Ale můžu říct že by se mělo jednat o jasnou záležitost,čili výhra SKS

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        klimi     před 11 lety 26.08.2013 08:14 |  
        0 0

        Mají úplně stejný kádr, který naše juniorka v zimě porazila 3:0.

  22. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 09:15 |  
    0 0

    M. Jarolim NE, NE a jeste jednou NE! bez ohledu na to jake mel spory s tchanem. Na to jak vypustil zapas s Tiraspolem nezapomenu a i jeho pristup v dalsich zapasech mne utvrdil v tom, ze tento hrac, neni hoden nosit nejkrasnejsi dres na svete!
    Pokud pak pripoctu jak zaril v jeho dalsim pusobisti, tak nevim cim by mel byt tento hrac prinosem. Lidrem dle meho nazoru take neni.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Barra     před 11 lety 26.08.2013 09:20 |  
      0 0

      Máš na mysli strýcem...

      A mi by jinak nevadil.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Pepino44     před 11 lety 26.08.2013 09:47 |  
      0 0

      Tak já bych řekl ANO,není to špatný hráč,umí to poslat do uličky a jeho standartky taky nejsou k zahození. U nás je kope Karolko, a ty jeho rohy -bída. Že je poněkud línější je pravda,ale on ani takový Horvi není sprintér(ne,že by se tito dva dlali srovnat),ale chci tím poukázat na to,že pokud by tvořil hru,nemusí po hřišti lítat jako hadr na holi. Jinak smlouvu na rok s obcí,nyní by opravdu zatím mohl pomoci.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Barra     před 11 lety 26.08.2013 10:00 |  
        0 0

        Zdravím, Pepine. Souhlasím s tebou. Utkání se Znojmem ukázalo, že potřebujeme na hřišti hráče s ´brains´ a zkušenosti, s Dobrotkou se vrátil klid do obrany. Stejně tak mi chybí někdo kdo má přehled v záloze. Marek Jarolím má s 29 letech ideální věk, každou sezónu nějakých těch 5 branek dal, umí přihrát, má přehled. Jsem si jistý že on je muž, který by například Škutku uměl zásobovat a připravit do pozice. O volných a rohových kopech Slavie je škoda mluvit, Karolko je asi kope jen, protože s jeho postavou by byl v hlavičkovém souboji před bránou soupeře asi málo platný. Podívejme se na Plzeň - co roh, to nebezpečí.

        Jak správně říká Šeterle, Marek Jarolím má po svém odchodu do Číny 9 měsíční deficit. Teď je na něm aby na tréninku přesvědčil trenéry, že stále na to má.

  23. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    urs (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 09:34 |  
    0 0

    co na to říct.. zřejmě stále lepší plejer než klucí z juniorky.. :(

  24. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 09:36 |  
    0 0

    Pokud zahraje to co má, bude posilou, to je tvůrce hry typu Horvátha, který Slavii chybí, ale bojím se toho, aby to nebyl případ návratu Nečase nebo Lukáše Jarolíma. Z toho seznamu bych vzal Zápotočného či Hoška, oba jsou univerzály mohli by tedy hrát na i krajích obrany, kde to hoří nejvíce. Milan Černý je podobný typ Hurky nebo Mičoly. Erich Brabec je už za zenitem a navíc na jeho postu hrají Bortel, Dobrotka, Kolařík, preferoval bych tedy Zápotočného nebo Hoška.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      klimi     před 11 lety 26.08.2013 11:39 |  
      0 0

      Hošek je univerzál? Viděl jsi ho někdy hrát?

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 12:09 |  
        0 0

        Nikdo horší než Cicman není, ano viděl, taky žádný zázrak, Hoška na levého beka místo Čonky jinak ne, ale preferuji Zápotočného to je pro mne univerzální a posila č.1

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          ortevor     před 11 lety 26.08.2013 12:15 |  
          0 0

          promin ale Hosek je hrac typu Zakostelsky nebo Bortel, vysoky kolohnat a fakt hodne pomaly...takoveho hrace dat na kraj fakt nechces..to bychom jeste s laskou vzpominali na Huba nalevo :)

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            ortevor     před 11 lety 26.08.2013 12:16 |  
            0 0

            nez Hoska, to uz tam rovnou muzeme dat Zakostelskyho s Cepelakem a nebudou horsi...Hosek se neprosadil v Teplicich, v Polsku ani snad na hostovacce v Sokolove

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 16:46 |  
            0 0

            Pokud nepřijde Zápotočný tak by to byl zbytečný nákup souhlas, ale logiku vedení nechápu, takže třeba nakonec stejně přijde. Nákup Brabce ještě beru, Bortel se může vykartovat nebo Dobrotka zranit a máme jen Kolaříka, ale proč Hoška?když může jen hrát na stoperu, doufal, jsem že posílíme kraje, hlavně levou stranu Čonka a krom Zápotočného tam nikdo z nich(Hošek, Brabec) hrát nemůže. Ale třeba MJ?kdo ví?.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        mats     před 11 lety 26.08.2013 19:46 |  
        0 0

        Univerzálem je zřejmě myšleno, že všude zahraje stejně... :-) Upřímně řečeno, posil typu Marek Jarolím nebo Hošek jsem se docela dost bál a vůbec si nemyslím, že by Slavii mohli nějak výrazněji pomoct. Možná jen tím, že zvýší počet hráčů... Velmi rád bych se mýlil, ale považujeme-li takovéhle hráče za posily, jen to dokládá, jak hluboko už Slavia klesla...

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      mirros     před 11 lety 26.08.2013 12:12 |  
      0 0

      Hošek hraje jenom stopera a to ještě bídně..nebrat

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 09:50 |  
      0 0

      ve Slavii se všichni definitivně zbláznili.

      K čemu nám bude 35letý stoper, který byl nic moc už když odcházel ze Slavie?

      To jsme tým bufeťáků, kam chodí všichni na dohrání kariery?

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Barra     před 11 lety 26.08.2013 10:04 |  
        0 0

        Kéž by mu bylo ´jen´ 35, v únoru bude Brabcovi 37 let. Ne že by mi jeho věk tak vadil, na jeho pozici jde hlavně o zkušenost, ale daleko, daleko radši bych měl Zápotočného.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        patras     před 11 lety 26.08.2013 10:06 |  
        0 0

        Naopak, já myslím, že Erich bude hodně platnej. Zkušenosti na to má a vůdcovský předpoklady taky. Mladí se budou mít od koho učit!! Nikoho takovýho u nás nemáme.
        A s jistotou mužu napsat, že určitě nebude horší než rok nehrající Ujfaluši!

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Barra     před 11 lety 26.08.2013 10:12 |  
          0 0

          S poslední větou absolutně souhlasím.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      deadbeat     před 11 lety 26.08.2013 09:57 |  
      0 0

      Vzdycky, kdyz si myslim, ze uz jsme konecne dosahli dna a horsi to bejt nemuze, me Slavia presvedci o opaku.

      Zase to zatraceny Slovensko. To ve Slavii nikdo neovlada jinej jazyk nez cestinu a slovenstinu nebo v cem to vezi?

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      bongor     před 11 lety 26.08.2013 10:01 |  
      0 0

      lepší Brabec v hrsti,než Zápotočný na střeše

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Barra     před 11 lety 26.08.2013 10:51 |  
        0 0

        Zdravím Bongore.

        ´v sobotu v brně mi bylo potvrzeno člověk z vedení, že je to na dobré cestě...´ - Mirros na oficiálkách. Byl bych rád.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          slaviator     před 11 lety 26.08.2013 14:00 |  
          0 0

          to souhlasí i co se týče infa z blízkosti úplně toho nejvyššího vedení Sparty

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            venator     před 11 lety 26.08.2013 14:30 |  
            0 0

            To nedává smysl pánové:-) Co ti potvrdil zdroj ze Sparty Slaviatore? Ze Zapotocny ano nebo ne? :-)

            • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

              slaviator     před 11 lety 26.08.2013 14:34 |  
              0 0

              že ano...

              • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

                slaviator     před 11 lety 26.08.2013 14:35 |  
                0 0

                plus Sparta je nakloněná k tomu nezůstat jen u něho, chce pustit minimálně jednoho záložníka v rámci ligy na hostovačku

                • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

                  Navyseals     před 11 lety 26.08.2013 15:25 |  
                  0 0

                  bez opce předpokládám

                • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

                  venator     před 11 lety 26.08.2013 16:11 |  
                  0 0

                  OK diky za upřesnění...předtím jsem to nechapal, protože jsi reagoval na vetu lepší Brabec v hrsti nez Zapotocny na střeše se slovy, ze to můžeš potvrdit diky info od vedení Sparty :-)

                  • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

                    slaviator     před 11 lety 26.08.2013 17:18 |  
                    0 0

                    reagoval jsem na "v sobotu v brně mi bylo potvrzeno člověk z vedení, že je to na dobré cestě..." :-)

  25. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    1rytir     před 11 lety 26.08.2013 11:14 |  
    0 0

    Když se tu probírají možné posily, píše se často, že se jedná o lidi, co se nehodí pro moderní fotbal a fotbalovou budoucnost Slavie. Cosi pravdy na tom je. Já si ale myslím, že momentálně neřešíme "pohárovou" budoucnost Slavie, ale budoucnost bez sedmigólových přídělů a nulových bodových zisků v rozjeté soutěži. Z tohoto pohledu mi zase příchody Brabců a Jarolímů až tak marně nevychází.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      bongor     před 11 lety 26.08.2013 11:38 |  
      0 0

      V tomhle stavu nevidím žádnou naději na poháry.Plzeň neřeším,i když bez Daridy půjde herně určitě dolů.Ale velmi dobře vypadají Jablonec a Teplice,obstojně Libe,ale těm moc nevěřím.Rumun se křečovitě snaží,ale ani jemu nevěřím,momentálně tam má výborného Bedýnku a Dočkiho,jinak průměr.Budeme hrát zase jen o střed.
      Ovšem velkou vinu vidím v lidech,kteří rozhodují o posilách.Když jsem teď dvakrát sledoval Jablonec,tak jsem snad desetkrát sprostě nadával,že jsme se vůbec nezajímali o Karla Pitáka.Slávista,vyložený tvůrce hry a osobnost.A co David Jarolím?To samé,my jsme ti velcí frajeři,co takové hráče přehlížíme.Potom vezmeme Marka,který jim nesahá ani po podkolenky a ještě budeme rádi,že nám kývne.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        venator     před 11 lety 26.08.2013 16:08 |  
        0 0

        Souhlas! Karel Piták je pro nás jasná volba cislo jedna jako náhrada za Kisela!

  26. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Betynka58     před 11 lety 26.08.2013 11:45 |  
    0 0

    Myslím si, že v současné době Slavia potřebuje získat především charakterní fotbalisty, protože tohle mužstvo je především v morálním rozkladu. Někoho jako Kisel (s výhradami), Mičola či Dobrotka (toho kluka mám čím dál radši, ještě víc si mě získal poté, co se sám přihlásil, že odehraje zápas se Znojmem, to svědčí o opravdu pevném charakteru). Právě z tohoto hlediska by mi Marek Jarolím tak úplně nesedl, byť to fotbalista nebyl úplně marnej.

  27. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    honza304     před 11 lety 26.08.2013 11:54 |  
    0 0

    A toto má být nějaké koncepční řešení? Asi jako se Skácelem, pobyl tady chvilku, skoro nedostal příležitost, mám ho, kluka, rád, ale nic nepředvedl. Co předváděl Jarolím? Co se sparťanem Zápotočným, polosparťanem Brabcem, kterého vyhodili? Vůbec tomu nerozumím. Proč pustili ke klokanovi Berkovce? To nemohl chytat tady? Vytlouká se klín klínem a k ničemu pozitivnímu to nevede. Herní útočná koncepce na sirotka Škodu. V Jablonci nabíhají do vápna obránci a přečíslují soupeře, u nás se tam nehne nikdo. Proč hráči nemají motivaci běhat? To má zvrátit někdo z těch fotbalových důchodců, se kterými se údajně jedná? Radši s těma otazníkama končím, jsem z toho znechucen.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Pepino44     před 11 lety 26.08.2013 14:53 |  
      0 0

      Tak zrovna Berkovce do Bohemky nevyčítám,nebylo jasné,kdy a jak po zranění bude chytat a proto je lepší,když bude chytat zatím v Bohemce. On to zatím nemá v hlavě taky asi moc srovnané a s rolí dvojky by se těžko smiřoval. Mám takový dojem,že ty dva poslední propadáky nebyly zaviněné tím,že by zapoměl chytat,ale tím,že se po celkem úspěšném učinkování jako první brankař už cítil jako jasná jednička. Vzhledem k tomu,že byl zase dvojkou to asi psychicky neunesl a prostě se na to vybodl. Měli ho dát jako jedničku,Čonto by si možná na lavičce rád odpočinul a měl možnost se více věnovat svým mimofotbalovým aktivitám.

  28. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 11:56 |  
    0 0

    Nedavno Petrous rikal, ze je treba uvazovat o kvalite, ale i o charakteru hracu. MJ nema ani kvalitu, ani charakter. Ze by on byl zrovna hracem, ktery je ochoten ze sebe vydat maximum? U me to byl vzdycky hrac, ktery ceka na prilezitost, aby se stal hvezdou zapasu a o jiny veci se moc nezajima.. Pokud jde o kvalitu, ma lepsi zakonceni nez Zmrhal, ale horsi obranu, o soubojich ani nemluve. Pokud navic jeste nema fyzicku, vidim to na druheho Fenina, s tim rozdilem, ze Fenin aspon kdysi byl kvalitni fotbalista. Vsadil bych tisickrat radeji na Zmrhala se Simeckem.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      quelhar (admin)     před 11 lety 26.08.2013 12:06 |  
      0 0

      No jo, jenze ted s hruzou zjistili, ze je potreba posilovat hned a ne postupne a s rozmyslem, a tak misto kvalitnich a charakternich hracu se shani, kdo je zrovna volny. Dle meho nazoru to snad kratkodobe muze vyjit, ale nesmi se tem hracum davat vicelete smlouvy, aby nebylo slozite se jich treba po sezone zbavit a zamerit se konecne na ty kvalitni a charakterni.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 12:55 |  
        0 0

        Neverim, ze takovy hrac muze pomoci kratkodobe.. jako nemuze pomoci Fenin. Je tak slaby ze i Skoda je lepsi. Nakonec to dela jen bordel v tymu. Myslim, ze takovi hraci jsou proste zbytecni za jakehokoli stavu.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          bongor     před 11 lety 26.08.2013 14:30 |  
          0 0

          Fenin je omyl,je to taková Bartošová v trenýrkách.Jestli mu ještě dali,jak se říká,mimořádný plat,tak bych se ani nedivil Zmrhalovi,Petrákovi a dalším,že se jim v tomhle kontextu nechce nějak mimořádně makat.Přesto by se ale měli dívat taky dolů,kolik kluků v jejich věku je nezaměstnaných,nebo bere v porovnání s nimi směšné almužny.Taky by s jim klidně mohlo stát,že by skončili někde na Václaváku s cedulí do hampejzu,ona ta potřeba fotbalistů taky není neomezená.Teď ve Slavii hrají o svou budoucnost.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      ortevor     před 11 lety 26.08.2013 12:19 |  
      0 0

      pod tohle bych se podepsal....nez Jarolima - kdyz uz je tahle sezona stejne zase v hajzlu - tak proc nezapracovat Simecka s Bazalem...
      Jarolim tahoun tymu nebude a bude akorat zase nekomu zabirat misto...neverim, ze on je ten hrac ktery by nas vyhrabal z holomajzny, kterou hrajeme...

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        mirros     před 11 lety 26.08.2013 12:28 |  
        0 0

        já jenom nechápu proč by měla být tahle sezona v prdeli..když by se dobře posílilo, tak je odehráno teprve 6 kolo...ve hře je strašně moc bodů....

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Barra     před 11 lety 26.08.2013 12:34 |  
          0 0

          A kdybychom neztratili neštastně body z Baníkem, tak bychom byli spolu s Boleslavi s 9 body na šestém místě. Jak bylo vidět v sobotu, jedna výhra stačí abych poskočili v tabulce o sedm míst. Souhlasím s Mirrosem. Odehrála se teprve 1/6 všech zápasů, ve hře je ještě 72 bodů.

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            Barra     před 11 lety 26.08.2013 12:35 |  
            0 0

            Tedy 1/5 všech zápasů...

            • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

              Dresco     před 11 lety 26.08.2013 13:43 |  
              0 0

              Moje řeč, na třetí Liberec je ztráta trapných 8 bodů a jestli půjde do EL, tak začne ztrácet logicky...jestli je sezona v prdeli se uvidi az po dvojzapase Sparta, Plzen...a mozna ani tehdy ne. Proto když se posílí tak, že do každý řady nastoupí hráč schopný okamžitě pomoci, tak se můžeme dostat nahoru.

              • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

                bongor     před 11 lety 26.08.2013 14:36 |  
                0 0

                Teď se to teprve bude lámat,posílení by mělo smysl,pokud by opravdu bylo posílením.Bez ohledu na Markovy nectnosti ve hře,když se mu dá do ruky didrigentská taktovka,to mu může sedět.Alespoň zkusit by se to mělo,nemusí dělat,co mu nesedí,lítat po hřišti jako Mičola nebo Juhár.On má jiné přednosti.Trenér by měl umět u každého fotbalisty vyhmátnout jeho pozitivní vlastnosti a na tom stavět mužstvo.Samozřejmě krátkodobou smlouvu.

                • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

                  Pepino44     před 11 lety 26.08.2013 15:07 |  
                  0 0

                  S tímhle souhlasím,mužstvo je opravdu potřeba stabilizovat a tím myslím,aby se hrálo tak o čtvrté až šesté místo a průběžně doplňovat a posilovat. Já osobně nechápu lidi,kteří po zachráněné sezoně okamžitě začnou požadovat poháry. S tímto mužstvem to prostě nejde. I pokud bychom se čirou náhodou tam dostali přes pohár,tak co bychom tam v tý evropě potom dělali. Pokud bychom hráli okolo toho pátého fleku s nadějí na poháry,určitě by mohli mít zájem i lepší hráči do Slávie přestoupit. Musíme si uvědomit,že lepší hráč má u nás cenu tak 10 až 15 melounů a kde ty melouny vzít. Prostě penízky asi nejsou,tak se s tím musíme smířit.Sehnat někoho v cizině (nemyslím tím slovač) jako tepláky se nám taky asi nepovede ať pro mizerný nebo neexistující skauting nebo něčí nechuť.

  29. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    smolda21     před 11 lety 26.08.2013 15:26 |  
    0 0

    Brabec, Hošek a Jarolím podle mého názoru nejsou tak kvalitní posily, které by zvedly kvalitu naší hry, naopak Zápotočný je kvalitní obránce navíc univerzál, který může nastoupit na kraji či na stoperu, Milan Černý svoji kvalitu určitě má, ale osobně nevím jak na tom je, v Turecku nehraje, ale pro současnou Slavii by byl určitě posilou i on, mohl by hrát levý kraj zálohy či podhrotového hráče, nebo pravý kraj a Mičola podhrota, objevovaly se tady spekulace ohledně Pauscheka, z toho mám husí kůži, viděl jsem ho hrát třikrát u Sparty a hořel tam jak papír

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      smolda21     před 11 lety 26.08.2013 16:02 |  
      0 0

      ty krávo, už s námá trénuje Hošek :D

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Dresco     před 11 lety 26.08.2013 16:19 |  
        0 0

        no v PES je dobrej, tam ho mam ve stopersky dvojici s Boulahrouzem :-) Ale jinak na tom asi nebude extra dobre, kdyz stopery hrajou v Teplakach vekove juniori misto nej...

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Borris     před 11 lety 26.08.2013 16:26 |  
          0 0

          no už jen to že tím tvým druhým stoperem na PES je Boulahrouz, ukazuje určitý rozpor s realitou :-D

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 16:30 |  
          0 0

          Bohužel sbíráme nechtěné či nepotřebné hráče z jiných klubů,prostě neuvěřitelný.Hošek pro mě kopyto ač odchovanec.

  30. Ordoš?

    venator     před 11 lety 26.08.2013 16:16 |  
    0 0

    Co takovy Ordoš na hostování? Olomouc by ho uvolnila.
    Goly střílel několik sezón za sebou coz nemůže říct zadny z našich 'útočníků' :-)

  31. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    Borris     před 11 lety 26.08.2013 16:24 |  
    0 0

    nevíte někdo jak se Hoškovi v posledních 2-3 sezonách vedlo? Vůbec o něm skoro nemám přehled. Jen vím že jaro strávil tuším v Sokolově ale ani nevím jak se mu tam dařilo.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        Borris     před 11 lety 26.08.2013 16:39 |  
        0 0

        tak podle těch statistik asi byl v Sokolově stabilním článkem obrany. Ale je to jen druhá liga. Nechci ho zatracovat, ale mnohem radši bych toho Zápotočnýho.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          bedva (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 16:49 |  
          0 0

          Právě že jen druhá liga.. Cracovia asi byla o něco lepší destinace o rok dříve, ale na druhou stranu tu sezonu sestoupila z posledního místa do druhý ligy. V tomto přestupu smysl nevidím. Opravdu raději toho Zápotočnýho, přestože nejsem fanouškem tahání odloženejch sparťanů do Slavie. Otázka ale jak velký finanční požadavky Zápotočný má.

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            Borris     před 11 lety 26.08.2013 17:56 |  
            0 0

            No dneska ve Sportu píší, že by se dohoda mezi kluby měla dotáhnout dnes. Tak si myslím že se Zápotočným už dohodnutý jsme.

            • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

              bedva (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 18:16 |  
              0 0

              Tak to jsem zvědav. Nicméně o to víc nechápu toho Hoška.

            • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

              slaviator     před 11 lety 26.08.2013 20:40 |  
              0 0

              To by sedělo, podle toho, co jsem slyšel. A měl by být na přestup.

  32. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    opicemag     před 11 lety 26.08.2013 16:39 |  
    0 0

    Hošek a Jarolím. Ach jo. Kdyby alespoň ten Zápotočný.
    Hošek se neprosadil ve Slavii, neprosadil se dlouhodobě ani v Teplicích. To že má být naše spása?
    Jarolím, když tu byl, byl neoblíbený mezi fanoušky, vyčítala se mu lenost a malý zápal. Nějakou techniku sice má, ale nevím, vyváží-li tím výše zmiňované nedostatky.
    A pak se uvažuje ješte o Brabcovi, který odešel za dosud neobjasněných okolností. Navíc už není zdaleka nejmladší, naopak.
    Tihle hráči nám mají pomoci řešit naši kritickou situaci? Pochybuji.
    Ale protože nemáme žádný skauting, nevíme nic o hráčích mimo ČR a Slovensko, naši trenéři se asi nedomluví cizími jazyky a vůbec jsou všichni ve vedení zcela neschopní, musíme se spléhat na naše bývalé hráče, co tu neuspěli nebo jako Brabec odešli za záhadných okolností.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      smolda21     před 11 lety 26.08.2013 16:44 |  
      0 0

      jj Miroslav Držmíšek umí sehnat posily :D

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 16:57 |  
      0 0

      Souhlas, Zápotočný č.1, pak Míňa Černý, ale vidím to na Hoška s Jarolímem též. Brabec je asi otázka peněz stejně jako u Zápotočného, ale u něho vidím ještě jeden problém, sparťanské srdce.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        opicemag     před 11 lety 26.08.2013 17:20 |  
        0 0

        Nepsal tu někdo, že ho slyšel pomlouvat v opilosti spoluhráče a vedení sparty?

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          Khadgar     před 11 lety 26.08.2013 17:58 |  
          0 0

          No a co? To dělal/dělá snad skoro každý, ne? A nejenom ve fotbale. Jakmile máš trochu větší kolektiv, tak se alespoň jeden blbec najde. Kvůli pomlouvání se přece dělají vánoční večírky :)))

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      bongor     před 11 lety 26.08.2013 19:15 |  
      0 0

      Hošek u nás,to byla slabota,no moh se zlepšit??Zápotočnýho bych z celé nabídky bral nejraději,i když taky nejsem nadšenej,že musíme sahat pro posily do sralty.Jsme holt chudý příbuzný,to si musíme uvědomit.Navíc A.Ř.kamarádí zřejmě s taškářem,je to holt pragmatik.
      Teď nemáme moc na výběr,krám je přebranej.A taky na lepší zboží chyběj love.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      capt (host)     před 11 lety 26.08.2013 18:57 |  
      0 0

      nazývat deník sport tiskem? to je oxymorom

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        bongor     před 11 lety 26.08.2013 19:18 |  
        0 0

        No to určitě je tisk,protože ty noviny se musej tisknout.Jinak je to ale prvotřídní šmejd.

  33. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 16:50 |  
    0 0

    R.Černý/Čontofalský - Zápotočný, Bortel, Dobrotka, Dostál/Nitrianský - Petrák, Zmrhal - Mičola, M.Černý, Kisel - Škoda

    Lavička: Černý/Čontofalský, Dostál/Nitrianský, Kolařík, Hurka, Šimeček, Škutka, Fenin.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 16:52 |  
      0 0

      R.Černý/Čontofalský - Zápotočný, Bortel, Dobrotka, Dostál/Nitrianský - Petrák, Zmrhal - Mičola, M.Černý, Kisel - Škoda

      Lavička: Černý/Čontofalský, Dostál/Nitrianský, Kolařík, Hurka, Šimeček, Škutka, Fenin.

      Ale spíše to vidím takhle: Černý - Čonka, Bortel, Dobrotka, Dostál - Petrák, Zmrhal, Mičola, MJ, Kisel - Škoda.

  34. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 16:55 |  
    0 0

    Co udělat tipovací soutěž?kdo přijde?

    Erich Brabec: 10%
    Milan Černý: 10%
    Jan Hošek: 15%
    Marek Jarolím: 50%
    Tomáš Zápotočný: 10%
    někdo jiný: 5%

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      mart01     před 11 lety 26.08.2013 17:53 |  
      0 0

      Přál bych si Míňu (ale skoro rok nehrál), Zápotočný by hodně pomohl a Jarolíma podepsat.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 18:01 |  
        0 0

        Souhlas.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 18:01 |  
        0 0

        Souhlas.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 18:07 |  
      0 0

      Já bych tomu Erichovi dal víc než 10%. Vypadá to žhavěji

  35. Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

    jarodo57     před 11 lety 26.08.2013 18:02 |  
    0 0

    Já bych to viděl asi takhle.Situace není dobrá.Sami dobře vidíme jak to na hřišti vypadá.Z převážné většiny chaos.Ten optimismus co nám hráči nabídli na konci jara vzal během přípravy a 3 zápasů za své a jsme zase tam kde jsme byli.Já jsem veliký zastánce zapracovávání našich odchovanců v co největší míře,ale o co nám teď momentálně jde? Podle mě především stabilizovat sestavu,stabilizovat výsledky, aby nedocházelo k takovým exesům jak s Teplicemi, dostat se na nějakou slušnou pozici , z které nebudeme až tak moc ztrácet na poháry,dostat do psychické pohody nejen hráče,ale i trenéry a tím pádem umožnit zapracování těch mladších.Tomu podle mě nejvíce momentálně pomůže konkurence na všech postech a doplnění zkušenými třeba i staršími hráči, kteří přijdou a budou z fleku moc nastoupit.Já vím,že to je svým způsobem nekoncepční vzít třeba Brabce v 37 letech,ale uvědomte si co třeba Brabec svou přítomností bude znamenat např. když bude vedle něho hrát Kolařík(jistě uznáte ,že tam rozdíl mezi Brabcem a Bortelem je)a to samé bude třeba v záloze kde nastoupí Jarolím,který přeci jen má již něco odkopáno a rozdá pár dobrých balónů a trestňáků.Mladý hráč do 21 let nemá stabilní výkony(hlavně teda u nás ) a proto musí být vždy jiná alternativa.Já jsem momentálně tedy za to ,aby se doplnil kádr o několik zkušených posil (Zápotočný,Brabec,Jarolím,Černý)a věřím,že se Slávie trochu odlepí .Samozřejmě za cenu odchodu některých neperspektivních a drahých hráčů(Fenin,Nitrianský,Čonka,Juhar,Dostál ale to nechávám s otazníkem).Nyní asi opravdu potřebujeme více zkušenost než perspektivu .To by mohl být začátek pro další vývoj.Hlavně to chce teď stabilitu v obraně a někoho kdo bude dirigovat zálohu.Z toho potom mohou konečně těžit i útočníci ,kteří tam jsou dnes spíše na odpis.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 18:17 |  
      0 0

      Souhlas, ale vše záleží na financí, vypadá to, že Marek Jarolím je jistý, Tomáš Zápotočný - probíhá jednání, pokud to nevyjde asi Erich Brabec a to je vše. Hošek je alternativa, kdyby nevyšel ani jeden z výše jmenovaných a Míňa Černý zde fakt nevím, možná jen Šetrle sondoval situaci. Ještě Fantiš z Ostravy, na toho se zapomnělo. Odchody by měly poté následovat, Nitrianský, Čonka a Juhar, ten už asi je pryč, když nebyl ani na lavičce. Dostál to je oblíbenec trenéra takže ne a Fenina tam snad drží majitel, protože jinak už by dávno skončil, možná ještě Škutka.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        1rytir     před 11 lety 26.08.2013 18:36 |  
        0 0

        Pokud bys měl pravdu, pak by nám po tebou avizovaných příchodech a odchodech chyběl minimálně jeden krajní obránce (pokud by přišel Zápotočný) a možná i oba (pokud by přišel Brabec), protože při odchodech Nitrianského a Čonky by tam zůstal jen Dostál a toho za dobrého beka snad ani považovat nelze. Takže odchod těch dvou je blbost. Odchod Juhara v případě příchodu Jarolíma nebo M.Černého bych možná i věřil. A proč by měl odejít Škutka a ne třeba Škoda (když Fenina drží manažer) to také nevím. To by musel přijít minimálně Depetris, nebo Ordoš.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 19:00 |  
          0 0

          Jak jsem říkal, vše záleží na financí, nejdříve příchody a až poté odchody, zatím nikdo nepřišel, takže nemůže nikdo odejít, ikdyž co je s Juharem?že by on odnesl debakl s Teplicemi?Nitrianský hraje napravo a Čonka nalevo, takže Dostál je alternativa k Nitrianskému, protože místo Čonky hraje přes nohu. Škutka by mohl odejít, když by dorazil Fantiš, Škoda je další oblíbenec trenéra, takže zůstane. Zatím jsou to jen spekulace, uvidíme tento týden, zda někdo dorazí.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          jarodo57     před 11 lety 26.08.2013 19:04 |  
          0 0

          Když vezmou Zápotočného a třeba Brabce,nebo i toho Hoška ,tak bych s klidnou hlavou pustil Nitru i Čonku.Na Hoška si vzpomínám,že taky hrál na beku. V každém případě musí být konkurence jinak tyhle hrát pořádně nebudou.To samý platí pro ostatní.Vždyť ten Čonka nám dá si říci prohrál zápas ,když odešel od tyče.V sobotu měl 3 kiksy - všechny tutové góly jen neschopností soupeře nám to znovu neposral.Dělá to naschvál?Nebo má vždycky v tipáči naložíno?To samý Čontofalský , Juhar,Nitrianský to není samosebou.

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 19:22 |  
            0 0

            Oba krajní beky asi ne, zbyl by jen Dostál, Hošek jako stoper, proti Bortelovi určitě horší, kdyby přišel Brabec, tak Bortela na lavičku. Pak by to mohlo vypadat: Zápotočný, Bortel, Dobrotka, Dostál/ Nitrianský nebo Zápotočný, Brabec, Dobrotka, Dostál/Nitrianský. Čonku bych pustil s klidným srdcem.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      bongor     před 11 lety 26.08.2013 19:22 |  
      0 0

      Juhara bych si nechal,dokáže dát goĺa z dálky,to jinak umí jen Karolko.

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        jarodo57     před 11 lety 26.08.2013 19:41 |  
        0 0

        Všichni hráči o kterých se zde bavíme mají neskutečně až hodně překvapivě kolísavou formu.2x zahrají tak jak bysme od nich měli čekat a pak 3x za sebou hrají jako by v životě nestáli na hřišti. Na tom něco musí být.Nezlob se Bongore,ale jestli jejich a to i Juharovy výkony by se neměly ustálit, tak jsem pro zásadní odchod ,protože když se na hráče nemůžež spolehnout ,že odvede alespoň průměrný výkon ,tak je to k ničemu. Já v jejich výkonech vidím něco jiného a podle mě to má něco společného se sázením a alkoholem proto zde neustále horoduji za rozprášení slovenského klanu.

        • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

          bongor     před 11 lety 26.08.2013 20:18 |  
          0 0

          Já se jarodo naprosto nezlobím,když má někdo jiný názor než já.
          Kolísavost formy existuje ve všech sportech a patří to k normálu,podívej se kamkoliv,třeba i na sebe,že jednou Ti jde něco úplně samo a podruhé ti nejde prostě nic.Takže to je věc ,která platí nejenom ve sport,setkáš se s tím všude.Někdy je to ale podivné,třeba Čonka byl na jaře výborný a teď najednou,bez zranění,jteré by to vysvětlovalo,je míň než poloviční.Fakt to vypadá,jako když to dělá z nějakého šprajcu,jinak si to neumím vysvětlit.Juhár mi přijde úplně jiný,je to trošku kopyto,ale v naší situaci bohu dík i za takové "kopyto".Vždycky se snaží,nic nevypouští .Myslím,že to nemá nic společného se "slovenským klanem",jaký klan je potom třeba Fenin s Nitrou?Plzeň má taky velkou slovenskou enklávu a dá se říct,že Slováci ji spíš táhnou,než brzdí.

          • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

            jarodo57     před 11 lety 26.08.2013 21:15 |  
            0 0

            Já nevím , já si pořád myslím,že ten počet je moc vysoký .Nikomu svůj názor nevnucuju,ale stejný názor má hodně lidí s kterými se o Slávii bavím. a nedávno to napsal i Hunal.Něco na tom bude.A jestli Nitrianský s feninem táhnou s nima se dá docela odvodit.Ale to je věc trenéra a vedení.Chyba byla , že odešel Kubík.Tam si myslím,že by možná nastal obrat v příchodech(jeho zkušennosti ve skautingu)

            • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

              Barra     před 11 lety 27.08.2013 00:06 |  
              0 0

              Zdravím Jarodo, tak já bych, jestli to finance povolí, se určitě nezbavil Nitrianskýho ani Čonky. Nezapomeňme, že oběma mladíkům je stále jen 22 let. Matúš Čonka před svým zraněním hrál excelentně, Milan Nitrianský také v minulosti dokázal, že má navíc, než jak hraje teď.

              Kolikrát se tady psalo, že u fotbalu je psychika a tedy sebedůvěra tak strašně důležitá. Obrana hrála prvních 5 zápasů v nevídaném složení, automatismy scházely, mi také velmi scházel Kamil Čontofalský. Dále se od obou očekává, že budou podporovat útok, což ale také znamená, že oni se musí na to umět spolehnout, že záloha jim přijde na pomoc a je eventuálně zaskočí- a to podle mě se prozatím neprojevilo jak by mělo. U krajních beků platí ještě více než u středopolařů že musí umět dávkovat své síly, aby zvládli oba úkoly jak bránit tak podporovat útok, a aby věděli kdy se vrátit do obrany. Tady platí hlavně zkušenost, a ne každý bek je v 22 letech dost zralý a vychytralý.

              Chtěl bych také upozornit na Kušníra, teď spolu s Kováčem jeden z hlavních pilířů úspěchu Liberce. Loni, po svém přestupu ze Sparty, my dlouho trvalo, než se u Liberce rozehrál, po prvním zápase už nebyl postaven, následně nebyl postavený, nebo jenom střídal, a to až do devátého kola. Také se tvrdilo, že Liberec udělal špatný kauf. A podívejme se teď.

              Když už by se měl zúžit kádr, tak osobně bych poslal Fenina na hostování nebo prodal (přiznávám se že možná nejsem co se týká Fenina možná dost objektivní, ale od samého začátku mi neseděl). Jinak bych ostatní, včetně Juhara, nechal. Sezóna bude dost dlouhá, zranění nebo žluté karty hrozí. Jestli by přišly v zimním období další posily, dá se stále ještě říznout do kádru. Jinak je samozřejmě otázka, kdo by eventuálně o naše hráče měl zájem.

    • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

      pogin     před 11 lety 26.08.2013 22:23 |  
      0 0

      Já si nemůžu pomoct, ale to snad nemůžou myslet vážně tohle, to už se fakt všichni zbláznili ve Slavii, k čemu nám jako bude? Nevidím na jeho příchodu jediný pozitivum :-( Posily ano, ale POSILY a ne Brabce, Jarolíma, Hoška apod. :-(( Jsem přesvědčen že Zápotočný by byla správná posila a ten by pomohl výrazně, možná i ten M. Černý, ale ostatní uvažované radobyposily je děs....

      • Re: Marek Jarolím trénuje se Slavií

        zeleznik2     před 11 lety 27.08.2013 18:32 |  
        0 0

        Souhlas posily jsou Zápotočný a možná M.Černý, M.Jarolím těžko hodnotit, Brabec za zenitem a Hošek tragédie. Ale záleží na penězích, tak uvidíme, osobně si myslím, že dorazí jeden obránce a M.Jarolím.