Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Znojmo - Slavia 0:1

Těžký zápas čekal po historické porážce slávisty v Brně, kde se utkali se Znojmem. Sešívaní však situaci zvládli a brankou Koreše odvrátili další půlmilionovou pokutu.

Znojmo - Slavia 0:1 (0:1)

Branky: 25. Koreš

Sestava: Černý - Dostál, Bortel, Dobrotka, Čonka - Gecov, Petrák (83. Šimeček) - Štěpán, Zmrhal, Koreš (72. Hurka) - Škoda (64. Škutka)

V sestavě došlo k několika změnám. Na místo Nitrianského se posunul Dostál, jehož uvolněný post na levém kraji obrany zaujal Čonka. Místo Juhara se na kraj zálohy postavil Koreš. Další změnou je postavení Gecova místo vykartovaného kapitána Kisela. Jeho kapitánskou pásku převzal uzdravený stoper Dobrotka nastupující místo mladého Kolaříka. Na hrotu se opět usídlil osamocený Milan Škoda. Trenér Petrouš se tak v problematice útočníků chová jako zatvrzelý beran, co buší hlavou do zdi. Přivodí si slávisté  další pomyslný otřes mozku, nebo konečně samotný Škoda prorazí?

Zápas začal atraktivně, hned v první minutě zakončoval patičkou domácí Reljič, nicméně Černý byl připraven. Na druhé straně si hned velice solidní možnost vypracovala Slavia. Škoda centroval a nikým neobsazený Petrák pálil ve vápně z voleje. Trefil však jen brankáře Hrubého, který míč vyrazil! Posléze zakončoval sám Škoda, ale hlavičkou po centru Štěpána mířil vedle. Zajímavou úvodní desetiminutovku zakončili znojemští, když ve vápně slabě pálil Helísek. Černý míč bez problémů chytil. Zajímavou ranou se v 18. minutě prezentoval Štěpán Koreš, ale vystřelil zhruba metr nad branku. Vyšší aktivita nakonec sešívaným přinesla ovoce! Po Petrákově průniku zakončoval zpoza vápna přesně k tyči Štěpán Koreš! Slavia po vstřeleném gólu zvýšila obrátky a Znojmo mačkala na jeho polovině. Dobrou příležitost promarnil Zmrhal, když po Škodově centru z voleje na zadní tyči přestřelil. Vzápětí pálil Vojtěch Štěpán do boční sítě. Většá šance se už do konce poločasu ani jednomu týmu nenaskytla, a tak šla Slavia do šaten za zaslouženého vedení.

Znojmo mohlo záhy po změně stran srovnat. Po standardní situaci a Heinzově centru hlavičkoval těsně vedle Hnaníček! Do gólové pozice se poté dostával Zmrhal, domácí mu ale v poslední možný okamžik ukopli míč. Na druhé straně pálil Reljič jen do připravených rukavic Radka Černého. Jinak se ve střední pasáži druhé půle příliš zajímavých akcí neurodilo a čekalo se na rozhodující gól Slavie či závěrečný tlak domácích. Zaujali tak jen slávističtí fanoušci choreem kritizujícím současnou situaci v nejstarším českém fotbalovém klubu. Hru oživil až střídající Hurka, který povedenou ranou vyzval Hrubého k dobrému zákroku. Závěrečnou čtvrthodinu začali znojemští dvěma rohovými kopy. Po jednom z nich si slávisté srazili míč naštěstí jen vedle tyče. Slavia se na posledních deset minut zatáhla a Znojmo obléhá naše vápno. Obrana sešívaných zatím drží. A to i díky brankáři Černému, který v tutové šanci vychytal Nepožitka! Domácí nakonec neudrželi nervy a v poslední minutě byl vyloučen Reljič, když se ohnal po Dobrotkovi loktem a trefil ho do obličeje! Poslední šanci na vyrovnání Znojma pak z přímého kopu zahodil Heinz a Slavia tak mohla, alespoň v rámci mezí, slavit!

Komentáře (245)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 15:26 |  
    0 0

    pokud by někdo našel nějaký přenos ze zápasu, pls, hoďte jej sem

  2. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:26 |  
    0 0

    Petrouš by snad Škodu napsal do základu i kdyby už za nás nehrál.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 15:28 |  
      0 0

      Jsem nasranej jak za Rady. To spíš Petrouš pod sebou definitivně podřížne větev, než že samotnej Škoda dá gól.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 15:31 |  
        0 0

        Člověk by řekl, že hrajeme na nulu, ale vždyť oni kurva musí vyhrát!

        Hrajeme na 2 DZ, Zmrhal se dopředu taky nežene, takže spoléháme na to, že tam něco doplácáme ze standartky...

        Petrouše jsem doteď obhajoval, ale tohle je tragedie. Je to posera!!!

        • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

          Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 15:33 |  
          0 0

          Je to člověk, co absolutně neumí zareagovat, když se mu nedaří. Viz ty kecy, že s týmem pracují furt stejně jako na jaře. Si asi myslí, že když jednou vyhraješ 5:0 a budeš furt dělat to samé, tak vyhraješ 5:0 pokaždý...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        Rottax (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:37 |  
        0 0

        Asi tak nějak :( . Tím článkem, jak všechno hodil na hráče a on že jako za tu mizérii nemůže mě teda naštval a pokračuje v tom dál!! To by mě zajímalo, co se musí stát, aby se konečně někdo chytnul za nos!!! :(

        • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

          Markus     před 11 lety 24.08.2013 15:50 |  
          0 0

          Tak přiznejme si, že podporou Petrouše po jarním zázraku ze strany nás fanoušků vznikla situace, kdy vedení dost dobře ani jinak než nabídnout Petroušovi pokračovaní nemohlo. Navíc s těmi hráči opravdu není něco v pořádku, když pod Radou hrají jak leklé ryby a pak najednou během pár dní cvak, makají a přináší to ovoce.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      ortevor     před 11 lety 24.08.2013 15:35 |  
      0 0

      priserna sestava...clovek se tesi na Hurku nebo Simecka, a on tam da dva DZ co vedle sebe nedokazou hrat + k tomu jeste Zmrhal...
      takze defacto tri zaloznici co se dopredu hnat nebudou, a budeme se snazit ubetonovat 0:0
      O adoraci Skody ani nemluve...
      fandit SKS je vazne za trest...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        Tom     před 11 lety 24.08.2013 16:07 |  
        0 0

        Souhlas Petrouš to zas zazdil 3 defenzivní záložníci jeho milenec Koreš na křídle ... Žádná změna v sestavě žádný překvapení nějakej ostrej tah ten chlap nemá prostě koule :(

  3. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    bongor     před 11 lety 24.08.2013 15:27 |  
    0 0

    To už hraničí s debilitou.Škoda jako útočník selže v každém zápase a Petrouš ho zatvrzele bude a bude stavět do základu.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:39 |  
      0 0

      To se ale prostě neděje nikde jinde jen u nás. Všude jsou schopní odstavit útočníka když hraje blbě a šoupnout ho na střídačku, a to častokrát i mnohem větší jméno než je Škoda. Nad tím už opravdu jen zbývá kroutit hlavou, pokud prohrajem, Petrouš poletí a bude si za to moct sám.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 15:50 |  
        0 0

        Škoda dá gól ,jediný v utkání uvidíte.Mě více dneska vadí v sestavě Zmrhal a to nejen kvůli svému trapnému zápasu proti Teplicím,ale i kvůli postaveným Gecova s Petrákem.

  4. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    Markus     před 11 lety 24.08.2013 15:46 |  
    0 0

    Ať už chce Petrouš tímto psychicky podpořit naše papírově nejlepší hráče nebo se jen bojí dalšího výprasku a chce tam raději dát zkušenější hráče, těžko od toho zápasu čekat dobrý fotbal. Je to smutné, ale Kisel, Nitrianský i Juhar jsou naši nejnebezpečnější hráči pro branku soupeře. Tahle sestava je předurčena ke hře na bezbrankovou remízu.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 15:47 |  
      0 0

      Tak Juhar (nakopnutý palec) ani Kisel hrát nemohou.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        Markus     před 11 lety 24.08.2013 15:51 |  
        0 0

        Kisel jasně, o Juharovi jsem nevěděl.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        skman     před 11 lety 25.08.2013 12:22 |  
        0 0

        Juhara jsem snad videl na tribune.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:23 |  
      0 0

      Kisel byl vykartovaný, Nitrák by měl být v béčku z výchovných důvodů a Juhara bych taky postavil, ale vida - Petrouš měl s Korešem šťastnou ruku! :-)

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:38 |  
      0 0

      Nitriansky je ale hlavně jeden z nejnebezpečnějších hráčů pro naší obranu..

  5. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    Borris     před 11 lety 24.08.2013 15:47 |  
    0 0

    Bohužel na hrotu opět bude totálně nególovej Škoda a tím už končí moje veškeré obhajování Petrouše. Tohle už je moc i na mě, Petrouš se chová jak naprostý paličák a tu rozkývanou židli si pod sebou úspěšně podřezává sám. Psal v rozhovoru, že mu přijde jako kdyby ho hráči snad ani nechtěli. Ale on svýma tahama v sestavě bohužel zase jako by dával najevo, že už chce být radši odvolán.

  6. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    PETR7     před 11 lety 24.08.2013 15:56 |  
    0 0

    Takže vlastně jen jediná nevynucená změna oproti zpasu s Teplicema, tj. Čonka za Nitrianského (pokud jde o jména v sestavě, nikoliv posty).. Asi bych taky raději viděl v sestavě Hurku nebo Šimečka, na druhou stranu neměli by právě ti hráči, kteří spáchali ten zločin v minulém zápase, a které asi nejvíce postihla ta pokuta, nastoupit a odpracovat si to, dokázat sobě a fanouškům, že na to mají? Jsem přesvědčenej, že nemáme v kádru tak špatné fotbalisty, jak se teď všude píše. Tak např. na jaře jsme porazili doma Jablonec 5:1 (kromě Vošahlíka nastoupili hráči, které máme v týmu i dnes), ten samý Jablonec, který v týdnu prohrál smolně o gól s Betisem (abych byl přesný, oproti zápasu se Slavií 4 změny v sestavě)..

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      th     před 11 lety 24.08.2013 16:46 |  
      0 0

      ''na druhou stranu neměli by právě ti hráči, kteří spáchali ten zločin v minulém zápase, a které asi nejvíce postihla ta pokuta, nastoupit a odpracovat si to, dokázat sobě a fanouškům, že na to mají?''
      +1

  7. Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

    deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 15:57 |  
    0 0

    Odpusťte mi, přátelé, ale s timhle ať už jde Petrouš do prdele. Proti Znojmu na dva (se Zmrhalem tři) defenzivní záložníky?! Dopředu maj něco vymyslet Štěpán s Korešem?

    Pokud v týhle sestavě dáme gól, nemá fotbal vůbec žádnou logiku. Kdybych si byl dostatečně jistej tim, že nám nějakej dokáže dát Znojmo, šel bych si vsadit významnej obnos na jeho vítězství.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 16:25 |  
      0 0

      Ještě že jsem to neudělal. :D

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 16:47 |  
      0 0

      od kdy je Zmrhal def. záložník? :O

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 16:49 |  
        0 0

        No co si budeme povídat.Že by to byl ofenzivní tank se říci také nedá

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

        deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 16:52 |  
        0 0

        Zmrhal je záložník bez přívlastků. Kdybych nutně nějakej musel použít, vzešlo by z toho slovní spojení "zbytečný záložník", popřípadě "nadpočetný záložník". Proto jsem ho přihodil do závorky. Defenzivní asi není, ale ofenzivní nebo tvořivej už vůbec ne. Takže asi takhle.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

          jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 16:57 |  
          0 0

          Jojojo

        • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

          quelhar (admin)     před 11 lety 24.08.2013 17:58 |  
          0 0

          Kdyz jsme u tech privlastku, kam bys zaradil takoveho Husbauera ze Sparty?

          • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

            deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 18:12 |  
            0 0

            Hušbauer je Zmrhal, kterej má sebevědomí, nebojí se hrát, umí vystřelit i občas přihrát a účinně se zapojuje jak do útočný, tak do obranný fáze. Typ hráče, kterej vůbec nemám v oblibě, ale pokud má dostatečnou kvalitu, dokáže se (doplněnej vhodnejma spoluhráčema) uplatnit. Zmrhal v současnosti postrádá kvalitu, formu i vhodný spoluhráče.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

              quelhar (admin)     před 11 lety 24.08.2013 20:40 |  
              0 0

              Ja si naopak myslim, ze takovy zaloznik je nepostradatelny a ze zalozni rady nejdulezitejsi.

              Souhlasim, ze Husbauer a Zmrhal hraji stejnou pozici s tim, ze rudoch je vyrazne lepsi a sebevedomejsi. Ale uvedomme si, ze Zmrhalovi je 20, Husbauer je o tri roky starsi. Kde byl pred tremi lety? Totez Vanek v Jablonci.

              Sazka na Zmrhala se dle meho nazoru za dva za tri roky bude Slavii vyplacet, pokud tou dobou jeste bude Zmrhal ve Slavii a ne treba v Liberci.

              • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

                slaviator     před 11 lety 24.08.2013 21:53 |  
                0 0

                Podle me je Husbauer, poté co odešel Kadlec, nejprecenovanejsi hráč ligy...

          • Re: Znojmo - Slavia 0:0, před zápasem

            jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 18:12 |  
            0 0

            Hodně lepší než Zmrhal(a to ve všech činnostech včetně nasazení,vstřelených gólů atd)

  8. Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

    jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 16:06 |  
    0 0

    Tak se mi to seklo

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 16:07 |  
      0 0

      Jo, mně taky. :-/ Pokud jsi měl teda na mysli SazkaBet.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

        jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 16:09 |  
        0 0

        jo

  9. Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

    spino     před 11 lety 24.08.2013 16:13 |  
    0 0

    Kopněte už někdo Škodu do pozadí!

  10. Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

    spino     před 11 lety 24.08.2013 16:16 |  
    0 0

    Ten Gecov už je svým faulováním taky trapnej.

  11. Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

    klimi     před 11 lety 24.08.2013 16:21 |  
    0 0

    Vám to jede? Mně to píše "Neplatný link,..."

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

      spino     před 11 lety 24.08.2013 16:22 |  
      0 0

      Buď rád. Tohle skončí špatně. Dej na moje slova. Ve hráčích vůbec není jiskra. Nechtějí vyhrát.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 16:26 |  
      0 0

      Je to očividně nějaká plošná chyba SazkaBetu po těch změnách, co tam mají.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 16:27 |  
        0 0

        Je zajímavé, že někomu to jede a někomu ne.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

          spino     před 11 lety 24.08.2013 16:29 |  
          0 0

          Mě to jde úplně v pohodě.

  12. Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

    Tom     před 11 lety 24.08.2013 16:25 |  
    0 0

    No ne Koreš dal gol xDDDDDDDD

    • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

      spino     před 11 lety 24.08.2013 16:26 |  
      0 0

      Překvapuje ještě někoho, že ho opět nedal Škoda?

      • Re: Znojmo - Slavia 0:0 v 1. poločase

        quelhar (admin)     před 11 lety 24.08.2013 16:46 |  
        0 0

        Pro tentokrat jsem spis rad, ze jej vubec nekdo dal.

  13. Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

    spino     před 11 lety 24.08.2013 16:46 |  
    0 0

    Včera jsem hrál s kamarády před barákem prdel a bylo to ve vyšším tempu, než první poločas téhle hrůzy.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 16:51 |  
      0 0

      Já sice nevím, jak se hraje prdel, ale hlavně, že se vám to líbilo a že to bylo ve vyšším tempu. Ovšem proč o děláte před barákem?

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

        Tom     před 11 lety 24.08.2013 16:53 |  
        0 0

        Respektivě prdeláč legendární hra :D

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

        Borris     před 11 lety 24.08.2013 16:56 |  
        0 0

        :-D:-D:-:-D

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

          jarodo57     před 11 lety 24.08.2013 16:58 |  
          0 0

          To se asi s kamarády před barákem strefujou balónem do prdele ne?

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

        spino     před 11 lety 24.08.2013 17:00 |  
        0 0

        Hra, kde se na jednu bránu dávají góly z voleje, každý kdo mine, nebo nedá gól z voleje jde do brány a po deseti gólech se poraženému trefujeme do prdele.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

          Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 17:03 |  
          0 0

          Tak ještě čím se poraženému do té prdele trefujete? To je, myslím, ta vůbec nejzásadnější otázka.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

            Borris     před 11 lety 24.08.2013 17:08 |  
            0 0

            Ty mě zabíjíš:-D:-D:-D

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

            deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 17:09 |  
            0 0

            Já si myslim, že to je spíš něco, co nemusíme nutně vědět.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

      deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 17:00 |  
      0 0

      Hrát s kamarádama prdel, to zní opravdu teple.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

      Kornovo     před 11 lety 24.08.2013 17:16 |  
      0 0

      ty vole to neni prdel ale vesak.na konci hry se zavesis na brevno a je to

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

        Tom     před 11 lety 24.08.2013 17:23 |  
        0 0

        To máte mírný pravidla u nás se to hraje stejně jak píše spino ... Trefíš se mimo branku jdeš chytat dostaneš 10 golu - Nastavíš prdel a ostatní tě z penalty do ní trefujou (míčem .)

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1 v 1. poločase

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:13 |  
          0 0

          Ovšem jediný prvoligový klub, který to hraje na tréninku, jsou srandisti z Plzně. S tím, že Horváth je nejlepším exekutorem i nejlepším ,,brankářem´´ :-)

  14. Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 11 lety 24.08.2013 16:57 |  
    0 0

    Holomajzna, Škoda opět na hrotu a opět příšerný, naštěstí jsme dokázali dát gól Koreš to je zázrak, Znojmo je ještě tragičtější, dneska bychom mohli i vyhrát.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

      naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 17:02 |  
      0 0

      holomajzna? tak to snad utrpíme výhru... jak hra vypadá? a jak hrajou jednotlivý hráči? čtu si jen on-line, tam z toho moc člověk nezjistí...

  15. Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

    spino     před 11 lety 24.08.2013 17:13 |  
    0 0

    Škoda teď vyslal na znojemskou branku jedovatou hlavičku! :DDDDD

  16. Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

    Elanius     před 11 lety 24.08.2013 17:21 |  
    0 0

    Z onlinu zacinam mit pocit, ze pomalu ztracime iniciativu. Jestli nas napadne zacit branit vysledek 1-0, je docela jasne, jak to dopadne.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

      Tom     před 11 lety 24.08.2013 17:25 |  
      0 0

      Kdepak Škutka dá na 2:0

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

        laurus     před 11 lety 24.08.2013 17:38 |  
        0 0

        Fakt nechápu, kde vy ortodoxní Škutkovisti berete ten optimizmus. Já ho vždycky vidím dobře schovaného aby se k němu náhodou míč nedostal a když se to i presto stane tak upadne. Jinak je celou dobu co nejnápadnější!

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

          laurus     před 11 lety 24.08.2013 17:40 |  
          0 0

          Samozřejmě co nejnenápadnější.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

            belmis (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:03 |  
            0 0

            Já to taky moc nechápu. Škoda se trefí do brány jednou za uherák. Jenže to Fenin se Škutkou taky. Škoda ale na rozdíl od dvou zbývajících běhá a snaží se aspoň sklepávat míče na záložníky. Fenin si akorát hraje na záložníka a težkopádný Škutka se jen klouže po suchém trávníku, natož na mokrém. Nemáme prostě nyní útočníka.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

              klimi     před 11 lety 24.08.2013 19:20 |  
              0 0

              Provnej čas na hřišti v roce 2013 v poměru Škutka/Fenin/Škoda...Nemyslíš, že Škoda měl mnohem víc šancí něco ukázat? Ono když hraješ 20 minut, tak je to přece něco jiného...

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

                belmis (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 19:58 |  
                0 0

                Vím, že Škutka a Fenin nedostali tolik prostoru, co dostal Škoda, ale jsem přesvědčenej, že ve formě, kterou mají, by o moc gólů víc nedali. A když vezmu do úvahy, že ani jeden z nich se v našem systému hry střelcem nestane, přijde mi Škoda teď nejužitečnější z nich.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

              zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 09:28 |  
              0 0

              Souhlas, Škoda není žádný sniper, ale je v útoku o chlup lepší než duo Fenin a Škutka. Chce to novou posilu, ostravský Fantiš?

  17. Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

    spino     před 11 lety 24.08.2013 17:37 |  
    0 0

    Ty krávo!!! Černý olé!!!

  18. Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

    deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 17:40 |  
    0 0

    Páni, 7 minut si zahraje Šimeček. A pak že Petrouš nemá koule.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1 ve 2. poločase

      bongor     před 11 lety 24.08.2013 17:44 |  
      0 0

      Zoufale bráníme půl Mega

  19. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    deadbeat     před 11 lety 24.08.2013 17:55 |  
    0 0

    Urputně bránit jednogólovej náskok proti nuzákům ze Znojma, to je skoro stejná hanba jako sedmička od Teplic. Aspoň že jsem se na to nemusel dívat.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:16 |  
      0 0

      Rozkaz zněl vyhrát, nikoliv hrát krásně. Tak co bychom čekali...

      (Svým způsobem je to stejně tržní chování, jako když revizoři nikdy nekontrolují bezdomáče, poněvadž mají provize pouze z vymožených pokut.)

  20. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    1rytir     před 11 lety 24.08.2013 18:05 |  
    0 0

    Od očitých svědků bych rád slyšel, jak vypadala naše hra dopředu. Podle on-line nic moc. A jak by také mohla, když pořád a neustále hrajeme 4-5-1. Zajímalo by mě třeba kolik našich hráčů bylo v útočné fázi ve vápně Znojma a podobné postřehy.

  21. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    mart01     před 11 lety 24.08.2013 18:07 |  
    0 0

    Zdravím slávisti,
    kdo by chtěl záznam z utkání Znojmo - Slavia, dejte mi sem email, kam mám poslat linky ;)

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 18:11 |  
      0 0

      alanor111@gmail.com - Budu vděčný! :)

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        mart01     před 11 lety 24.08.2013 18:13 |  
        0 0

        Budu se snažit to nahrát co nejdříve, ale počítám, že to bude až pozdě večer nebo zítra ráno.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:14 |  
          0 0

          Já se hlásím, aby jste se mnou nepočítali :-DDD

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Almik     před 11 lety 24.08.2013 18:13 |  
      0 0

      1.almaz@seznam.cz

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Betynka58     před 11 lety 24.08.2013 18:18 |  
      0 0

      dinato@seznam.cz - díky!

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 18:21 |  
      0 0

      A nebylo by jednodušší, dát link sem do diskuze? :-)

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        mart01     před 11 lety 24.08.2013 18:23 |  
        0 0

        Nechci to moc zveřejňovat. Uvidim ještě.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      PETR7     před 11 lety 24.08.2013 18:33 |  
      0 0

      petrpolak@centrum.cz
      Díky.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:42 |  
      0 0

      Byl bych vděčný..
      Lamon81@seznam.cz

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      mart01     před 11 lety 24.08.2013 19:34 |  
      0 0

      Do půl noci to tady máte ;)

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      ortevor     před 11 lety 24.08.2013 19:38 |  
      0 0

      gygax@seznam.cz
      a diky moc za ten minulej zapas, i kdyz to bylo maso :D

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 21:03 |  
      0 0

      smart20@seznam.cz

      předem díky...

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 22:32 |  
      0 0

      Zdarec včil sem došel, toš tež bych sa hlásil k odběru...
      svatybojovnik@seznam.cz

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      siskin     před 11 lety 25.08.2013 02:21 |  
      0 1

      siskin01@hotmail.com

      Diky moc!!!!

  22. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    zeleznik2     před 11 lety 24.08.2013 18:09 |  
    0 0

    Heinz měl tutovku, ještě, že to tam nepadlo, málem mi tip vyšel, ale jsem rád, že tentokráte jsem se spletl. Důležité vítězství, ale co bude dál, uvidíme, teď Chomutov a pak Jihlava. Posílit kraje obrany a zálohu, vyhodit Škodu a podepsat pořádného útočníka.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      mats     před 11 lety 24.08.2013 22:49 |  
      0 0

      Dával jsi snad taky 1:1 jako já? :-) Každopádně i upracovanou výhru v týhle situaci beru...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 09:19 |  
        0 0

        Jasně, stejný výsledek, souhlas, výhra je výhra.

  23. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Elanius     před 11 lety 24.08.2013 18:15 |  
    0 0

    Z tohoto utkání jsou asi pouze 2 pozitivní zprávy:

    3 body z venku
    návrat Martina Dobrotky

    Jinak to byla bitva nuzáků proti druhým nuzákům, vyhrála ta strana, který šlo aktuálně víc o krk.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 18:24 |  
      0 0

      A taky je pozitivní to, že nepotřebujeme posily. Se soupeři jako je Znojmo vyhrajeme i bez nich a do špičky by nám ty odloženiny stejně nepomohly. :-)

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:34 |  
        0 0

        Celkem přesně napsáno,jinak rudá chátra celá léta s takovejma výsledkama i hrou a soupeřema vyhrávala a získávala tituly,jen s tím rozdílem že neprohrávala 0-7.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 19:09 |  
          0 0

          Taky si říkám, že když vyhrajeme každý další zápas 1-0, budeme určitě mistři! )))

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          bongor     před 11 lety 24.08.2013 19:19 |  
          0 0

          O to už se pravidelně starali soudruzi rozhodčí.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      John01     před 11 lety 24.08.2013 21:10 |  
      0 0

      Neřekl bych, že to bylo až tak špatný.

      Do plusů bych zařadil Štěpána, v prvním poločase tam lítal jak utrženej, i střed hrál dobře, měli jsme dost střel. Kdo si stěžoval na hru, tak je fakt idiot a nikdy nehrál fotbal. V našem aktuálním rozpoložení byla první půle hodně dobrá.

      V druhé to bylo jen bránění výsledku, bída, děs ...

      Jako plus beru i to, že hráči přišli na závěr pod zapnutý kropáky zatleskat, i když se nefandilo a z velké části jen nadávalo. A věděli, že nějakýho vděku se moc nedočkají. Teplice jim hodně dlouho nezapomeneme!

      Jo a klobása hrozná jako 2 poločas :-D

  24. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:18 |  
    0 0

    Nejdůležitější zápas bude ten v Chomutově, to je snad jasný. Ale výhry si vážím, čekal jsem, že dnes prohrajeme.

  25. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Betynka58     před 11 lety 24.08.2013 18:22 |  
    0 0

    Asi mi to nebudete věřit, ale těsně před začátkem mi blesklo, že rozhodující gól dá Koreš, jenže jsem musel jít ven a už jsem sem nestrihl ten tip dát. Škoda, mohl jem být slavnej!

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 18:23 |  
      0 0

      Střelec je jenom za jeden bod :-)

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 18:28 |  
      0 0

      To já přišel na jednu zajímavou věc, vždycky jsem tipoval výhru, jenom na Dukle a teď se Znojmem jsem dal tip 1-1 a oba zápasy jsme vyhráli 1-0. Tak to začnu zkoušet dál a třeba to bude fungovat. :-)))))

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 21:48 |  
        0 0

        A nemohl bys tipovat třeba 5:5, že bychom pak vyhráli 5:0? Kdo se má na ty jednogólový ubetonovaný "výhry" pořád koukat...

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 22:28 |  
          0 0

          Já jsem pověrčivej a to by asi nefungovalo. )))

  26. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    quelhar (admin)     před 11 lety 24.08.2013 19:02 |  
    0 0

    At zije statistika!

    Tri zapasy, sest bodu, z toho dvakrat venku. Kdo z vas by to nebral? :o)) Naposledy jsme dvakrat v rade venku vyhrali na konci druhe mistrovske sezony.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 19:06 |  
      0 0

      Zrovna mě to napadlo taky. A jak známo Statistika nuda je, ale oblbnout se nedá! :-)

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 19:11 |  
      0 0

      Tak ono třeba nebude tak zle :-).

      Za 3 body jsem pochopitelně rád. Potřebujeme je jako sůl. Snad se hráči odrazí po výhře k lepším výkonům a nebudou dála atakovat historické porážky :).

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Mike     před 11 lety 24.08.2013 19:38 |  
      0 0

      A já ještě dodám- při skóre 2-7 ze 3 zápasů mít 6 bodů je naprosté unikum asi ve všech fotbalových soutěžích. I Quelhar se svojí brilantní statistikou bude krátký na to, aby tohle někde vyhrabal.

  27. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    spino     před 11 lety 24.08.2013 19:18 |  
    0 0

    "Spím dobře, s tím problém nemám. Ale nebudu lhát, mám toho plné zuby, je to obrovský tlak, zvlášť když trénujete Slavii. Mám toho dost."


    Koukám, že Petrouš už to taky přestává ustávat jako Rada. :DDD

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 19:39 |  
      0 0

      Rada nikdy ani nenaznačil že by měl problém s tlakem..neustále mluvil o tom jak ho nezvládají hráči přitom nejhůř to zvladal on ;-)

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        spino     před 11 lety 24.08.2013 19:52 |  
        0 0

        Mě by stejně zajímalo, proč vždycky když přijde nějakej trenér s energií. potom odchází úplně psychicky zničenej. To ty trenéry ta atmosféra ve Slavii vždycky tak semele?

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 20:30 |  
          0 0

          To si přečtou tvoje příspěvky a to je zničí :)

  28. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Tom     před 11 lety 24.08.2013 19:36 |  
    0 0

    btw: Ty venkovní dresy jsou otřesný a hrajeme v nich už snad 3 sezonu ... To jen dokazuje jak na tom dnešní Slavia je :(

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      slaviator     před 11 lety 24.08.2013 20:13 |  
      0 0

      Me sečerný venkpvni libi nejvic z druhe sady.... Plus pak ty čistě bike včetně bikych trenek, jen s hvězdou, ve kterých jsme hrali myslím na Steaue LM...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 21:09 |  
        0 0

        Souhlasím se slaviatorem, černé jsou fajn.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 21:50 |  
          0 0

          Pokud nepraží slunce...

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            slaviator     před 11 lety 24.08.2013 21:57 |  
            0 0

            Tak to si asi už zapomněl na ty zlaté Adidas někdy z 2002-2004... :-)

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              slaviator     před 11 lety 24.08.2013 22:59 |  
              0 0

              Ted se pochopil jak to Fallen myslel s tím sluncem.... Z pohledu hrace... Já to bral z pohledu diváka :(

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                Fallen (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 23:26 |  
                0 0

                Přesně tak. A Nezapomněl jsem na ně :D

  29. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    slaviator     před 11 lety 24.08.2013 20:01 |  
    0 0

    Spíš asi vybojovana výhra, ale tři body se počítají. Btw slyšel jsem, že by mohl přijít útočník hrajici v zahraničí. A ani Čech, ani Slovák. Na dotaz, zda Depetris kdyz nehraje vůbec mi bylo řečeno, že at pockam, že zrovna ten tu měl před podpisem už a stejně skončil v Turecku nakobec...

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      spino     před 11 lety 24.08.2013 20:06 |  
      0 0

      Hlavně aby ho nevybral Držmíšek, protože jeho posily vždycky propadly.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        slaviator     před 11 lety 24.08.2013 20:18 |  
        0 0

        Myslim že yo psal Jiri1, že Drzmisek je už jen úředník co objednává hotely apod... Takže ten hráče asi nevybírá. Ostatně Černý a Štěpán byly Seterlovina...

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          spino     před 11 lety 24.08.2013 20:55 |  
          0 0

          Ale Držmíšek sem natahal ty Slováky. Kdo jiný o nich mohl rozhodovat? Kusý se řídil tím, co mu doporučil Kubík a Kubík řekl, že naopak apeloval, abychom Slováky nebrali. Stejně tak posily Frejlach, Škoda, Bohm byla Držmíškova práce.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 21:10 |  
            0 0

            Nesuď to takto kategoricky, třeba Kubík sám říkal, že sem přivedl Bortela.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              Navyseals     před 11 lety 24.08.2013 21:28 |  
              0 0

              Slováci to zlo nejsou

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              spino     před 11 lety 24.08.2013 21:59 |  
              0 0

              Zeptám se teda jinak. Kdo rozhodoval o posilách v období sezóny 2011/2012, kdy se uskutečnili největší přestupové omyly? Kdo přivedl Cicmana, Frejlacha, Škodu, Bohma, Nitrianského, Juhara, Čonku? Kdo podepsal Vošahlíka na roční hostování bez opce? Kdo vždycky čeká pět kol "hájení", aby se pak rozhodl během sezóny dodatečně posílit?

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                slaviator     před 11 lety 24.08.2013 22:32 |  
                0 0

                Kdo to podepsal nevim, ale tuším, že je měl nejdřív s,váňa před barakem zahrát prdelacku....

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  Barra     před 11 lety 24.08.2013 22:47 |  
                  0 0

                  :-))

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                Barra     před 11 lety 24.08.2013 22:51 |  
                0 0

                Zeptám se tedy tebe jinak: ty víš, jak na tom Slavia finančně v tom období byla a co se tedy mohla dovolit nebo nikoliv? Jestli se snad nemusela většinou spokojit s hráči, kteří byli koncem kontraktu a tedy volní na trhu? A ty víš, jakou fotbalovou minulost a pověst v okamžiku příchodu do Slavie měli za sebou Cicman, Frejlach, Nitri, Čonka, Juhar? Znáš jejich statistiky? Propadli u mužstev, odkud pocházeli? Největší přestupové omyly podle tebe?

                Samozřejmě ale že ne každý má takový čich na hráče, aby předem uměl odhadnout, kdo prospěje a kdo ne. Být tebou nechám politologie a stanu se fotbalovým agentem.
                (A kdo tedy mimochodem dovedl vedle těch, které ty jmenuješ, hráče jako Hlouška, Čontofalského, Latku? Musel to být kompeltní fotbalový analfabet).

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 08:35 |  
                0 0

                Nitranského sem doporučil Cipro, teď v týdnu se k tomu "přiznal" v jednom rozhovoru. Kde Nitranského sepsul, že hraje hluboko pod své možnosti.

                Jinak ani Nitriho ani Čonku nepovažuji za omyl. Oba už ukázali, že fotbal hrát umí. Juhar byla taková znouze cnost, ve spartě ho nechtěli a my neměli peníze na lepšího. Jednní s Peltoncem bych moc nerozebíral, Pelta je prostě Pelta. Frejlach byl test jestli se u nás zotaví a rozehraje, vzhledem k fin situaci se to dá pcohopit ale...Za omyly považuji jen Bohma a Cicmana to byli hráči, kteří ani před příchodem k nám neukazovali žádné nadprůměrné schopnosti. Naopak Škoda se u klokanů jevil velice slibně a když přicházel tak jsem byl rád, to jsem netušil co se tu s ním stane...

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  spino     před 11 lety 25.08.2013 09:09 |  
                  0 0

                  To je právě ten problém. Mám podezření, že Držmíšek prostě sestavuje tým tak, že obvolá známé a ti mu někoho doporučí. Nejdřív Cipra (Nitrianský), pak Poustku (Juhar) a z těhle kontaktů pak uplácá tým, místo aby on sám určil, jakým stylem se bude hrát a jaké typy hráčů chce, a až pak se případně dotazoval.

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  Tomski     před 11 lety 25.08.2013 10:52 |  
                  0 0

                  pozor...tenkrát prý stál frejlach 10 milionů...škoda, že jsme místo něj nepřivedli z baníku Hušbaurera...

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  Tomski     před 11 lety 25.08.2013 10:52 |  
                  0 0

                  pozor...tenkrát prý stál frejlach 10 milionů...škoda, že jsme místo něj nepřivedli z baníku Hušbaurera...

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                Slawek     před 11 lety 25.08.2013 11:05 |  
                0 0

                Hodně z těchto hráčů udělali Platil s pracovitým Držmíškem !

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  spino     před 11 lety 25.08.2013 11:20 |  
                  0 0

                  Držmíška bych poslal do Plzně. Zbavil by jí evropských pohárů a natahal tam svoje Slováky. :D

  30. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    slaviator     před 11 lety 24.08.2013 20:16 |  
    0 0

    BTW nemá Radek Černý jubilejní nulu ve Slavii...?

  31. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    skman     před 11 lety 24.08.2013 20:31 |  
    0 0

    Na zapase jsem byl pvni pule byla celkem slusna, hned na uvod melo Znojmo velkou sanci po zmatcich v sestance. Prvni polocas byl slusnej fotbal hraci se snazili kombinovat, nejvic se me libil Stepan, prava strana byla jeho, problem mel ale s braneni po utoku se mu nechtelo moc vracet a tak tato strana byla docela volna lepsi muzstvo by takovej prostor dokazalo vyuzit, to stejny Dostal podporil utok a pak se tezko vracel, mel tam jeden krasnej moment kdy obesel protihrace individualne ve vapne, skoda jen toho finalniho reseni. Dalsi hrac kterej se me libil byla 8 Zmrhal, behal, vyvazel mic parada, parada. Do tretice Ondra Petrak stabilne branil nekolik peknejch zakroku. Druha pule byla bida a jen se stestim jsme neinkasovali kdyz tvari v tvar se souperem Radek vyrazil spickou nohy. Znojmo ke konci vystrcilo ruzky a nas vykon byl velmi bojacny. Prvni polocas snaha o kombinaci druhej zmar odkopavani balonu a strach o vysledek. Vykon nemastny neslany, lec tri body se pocitaj.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      skman     před 11 lety 24.08.2013 20:38 |  
      0 0

      Jinak jestli jsem videl dobre tak jsem na tribune videl Juhara. Trener hrace nabadal k aktivite a vraceni se, lec efekt temer nulovy.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Navyseals     před 11 lety 24.08.2013 21:29 |  
      0 0

      naprostej souhlas

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      slaviator     před 11 lety 24.08.2013 21:47 |  
      0 0

      Chtěl bych vidět statistiky přesně odehraných míčů... Podle me má Petrak největší úspěšnost přihrávek a to i směrem dopředu....

  32. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    klimi     před 11 lety 24.08.2013 21:09 |  
    0 0

    Zajímá mě výkon Bortela, Čonky a Zmrhala, prosím někoho o vyjádření k jejich výkonu, zápas jsem neviděl. Díky

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Navyseals     před 11 lety 24.08.2013 21:31 |  
      0 0

      Bortel vyrostl vedle Dobrotky, Čonka v 1. půli dost hořel, ve 2. už tolik ne. Zmrhal asi nejlepší na hřišti s Petrákem a Dobrotkou. Hodně toho vybojoval a naběhal, na svůj věk super.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      RaDDa521     před 11 lety 24.08.2013 21:33 |  
      0 0

      Můj názor na ně: Čonku si tam něolikrát asi 3x obešel hráč Znojma jako kluka a někdy to vypadalo, že je Čonka jen kužel na tréninku, Bortel moc jistým dojmem nepůsobil, ale neřekl bych, že něco pokazil, Zmrhal nic moc, jeho přihrávky byly na nic, několikrát přišel o míč, když dlouho přemýšlel jestli přihrát nebo vystřelit. (Samozřejmě mohlo mi něco uniknout)

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      skman     před 11 lety 24.08.2013 22:20 |  
      0 0

      dneska nemeli moc prace se souperem, kazdopadne obrana jako celek mela opet dost minel. Nebal bych se oznacit Bortela jako jednoho z nejslabsich, probehl nekolikrat tukec mezi stoperema, Petrous je okrikoval at to nedelaj, pri jedne takove vymene je souper napadal a jeden z nich mu namazal. Zkusenejsi a dravejsi tym by tyto chyby potrestal, Dobrotka zahral velmi dobre, naopak Bortel za me podprumer, Conka tez.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        jarodo57     před 11 lety 25.08.2013 11:44 |  
        0 0

        Čonka opět slabota veliké chyby,technický hráč na něho stačí a pak ho vodí jak chce a první půli vůbec nepodporoval´útok.Na druhé straně Dostál byl lepší i s podporou útoku,ale bohužel to nemá v noze a ani fotb. myšlení v hlavě.Bortel minely ,pomalost,nedůraz. Dobrotka dobrý.V záloze Petrák fotbalovější než Zmrhal.Má lepší rozehrávku a v útočné fázi dokonce lepší finální přihrávky .

  33. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    spino     před 11 lety 24.08.2013 21:51 |  
    0 0

    Více než vítězství mě těší, že se ve fanklubu objevil transparent proti Držmíškovi. Jen tak dál!!!

  34. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    slmartin     před 11 lety 24.08.2013 22:04 |  
    0 0

    Zajímalo by mě proč nehrál Kolařík, když byl v minulém zápase mnohem lepší jak Bortel. Je vidět, že Petrouš tam radši bude dávat Bortela, kterej mi příjde, že ho to nebaví než aby tam dal Kolaříka podle mě by jeho výkon ješte vyrostl po boku Dobrotky. Doufám, že bude hrát aspoň v poháru, když mu Petrouš nevěří na ligu i když nechápu proč podle mě na to má. Jinak zápas nic moc ale hlavní jsou tři body, protože kdyby jsme neporazily Znojmo tak už by to bylo vážne na ručník

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      denydzlSKS     před 11 lety 24.08.2013 22:07 |  
      0 0

      Na druhou stranu, Bortel neni vyloženě špatnej. Minule byl strašidelnej, ale ze všech pseudoposil je on ta nejmíň špatná. Prostě ho podržel.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        slaviator     před 11 lety 24.08.2013 22:37 |  
        0 0

        Me se Bortel nelíbil uz ani třeba v dubnu....

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 23:21 |  
          0 0

          Furt na mě ale působí líp než třeba Cicman

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            mats     před 11 lety 25.08.2013 13:44 |  
            0 0

            ...to ale skoro každej... ;-)

  35. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    mirros     před 11 lety 24.08.2013 22:16 |  
    0 0

    můj pohled na na dnešní zápas...první půli jsme byli jasně lepší, ale nemáme lidi kteří by dali goly...druhý poločas neevím proč jsme se zatahli a báli se o výsledek...i když Znojmo mělo jednu šanci a tu Černý vychytal..jinak samozřejmě pořád stojí a nyvybíhá...Dostál-klasika, nemá co dělat v základu, Dobrotka mne po zranění překvapil a hrál výborně, Bortel hrál taky dobře, Čonka první poločas průchoďák,pak se zlepšil, Štěpán první poločas dobře a pak se ztratil, Koreš-pěknej gol ale jinak je fakt děsnej, Gecov se hodně snažil, bojoval, Petrák hrál lépe dopředu než dozadu, krásná ulička na Korešův gol, Zmrhal se velmi snažil a bojoval a bylo vidět zlepšení...Škoda je strašnej traged...Škutka za půl hodiny jasně lepší

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      skman     před 11 lety 24.08.2013 22:26 |  
      0 0

      z myho pohledu Dostal dnes byl aktivnejsi a lepsi nez Bortel a Conka. I pres svuj vzrust vyhral nezpočet vzdušných soubojů, v první půli si to několikrát dával se Štěpánem a individuálně se procpal do sestnactky. Druha pule byla mizerna od celyho tymu. Kdezto Bortelovo zbavovani se micu a vymena s druhym stoperem, me zvedala ze sedadla mnohem vic.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        mirros     před 11 lety 24.08.2013 22:44 |  
        0 0

        Dostál zautočil jednou za celej zápas a se Štěpánem si to dal 4x...

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      spino     před 11 lety 24.08.2013 22:37 |  
      0 0

      Gecov se sice snaží, ale je strašně topornej a fauluje.

      Koreš byl dneska nejlepší na hřišti a to po celý zápas. Začíná se probouzet. Hlavně je potřeba zatočit se Škodou. Ten mi pije krev.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 22:38 |  
        0 0

        Koreš byl naprosto tragickej, krom toho golu.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          slaviator     před 11 lety 24.08.2013 22:55 |  
          0 0

          Kamo, spino napsal že byl nejlepší, tak bkl nejlepší! Nehadej se s někým jdi srovnává Drzmiska/rebicka s hitlerem....

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            slaviator     před 11 lety 24.08.2013 22:57 |  
            0 0

            Kdo...

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              spino     před 11 lety 24.08.2013 23:01 |  
              0 0

              Ani jednoho jsem s Hitlerem nesrovnával.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            fredydj (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 23:26 |  
            0 0

            koukam že Mácháč dává zabrat :D

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              slaviator     před 11 lety 25.08.2013 09:26 |  
              0 0

              To teda jo! Ale člověk malém zapomněl ns ten sedmigolovej příděl, aspoň na chvíli...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        mirros     před 11 lety 24.08.2013 22:43 |  
        0 0

        vocele ty si hroznej vosel

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          spino     před 11 lety 24.08.2013 22:46 |  
          0 0

          Taky mě strašně sere, že dneska jsem se šel podívat na U19 a jsem si jistý, že třeba Fotr by hůře než Škoda a Fenin nezahrál.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            Barra     před 11 lety 24.08.2013 23:02 |  
            0 0

            Tak by nebylo od věci abys nám tady poslal své dojmy a krátkou analýzu zápasu.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              spino     před 11 lety 24.08.2013 23:11 |  
              0 0

              V první polovině dal jsme hráli lépe kombinačně, padnul gól po standartní situaci, kdy brankáři Dočekalovi těsně proletěl míč na nataženou rukou. Druhý poločas byl z naší strany otřesný, Bohemka poprávu vyrovnala, byla silnější ve všech osobních soubojích. S příchodem Fotra jsme měli několik kvalitních brejků, jeden se povedl Fotrovi, kdy poslal křížnou přihrávku na našeho hráče, který nás poslal do vedení (jméno si zjisti sám, nevím). Pak měl Fotr ještě několik šancí, ale buď ho Dočekal vychytal, nebo dostal špatně načasovanou přihrávku.

              Ještě něco?

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                Barra     před 11 lety 24.08.2013 23:24 |  
                0 0

                Děkuji!

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      bongor     před 11 lety 24.08.2013 22:51 |  
      0 0

      No tak je vidět,že Petrouš si potrpí na tragedie,když tam toho Škodu
      pořád cpe.Nebo je masochista.

  36. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    slaviator     před 11 lety 24.08.2013 23:04 |  
    0 0

    Co se musi Petrousovi nechat, ze pod ním vyhravame venku.... Pokud se nepletu, hrají jsme pod,ním venku v Plzni, Jihlavě, Liberci, na Dukle a se Znojnem, tzv pět zápasu. A z toho jsou tři výhry plus v Liberci, který očividně má na podzim slapajici tým, tak jsme sahali po bodů... 5,apasu-3 výhry... Co bychon za to pod Řadou dali? A,námět pro quelhara, kdy toto se nám naposledy povedlo :))

  37. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    tolsimir     před 11 lety 24.08.2013 23:22 |  
    0 0

    ja nevim panove, se slavii jsem prozil uz hodne, mam ji v srdci, venuju ji hodne volneho casu vcetne clanku tady na SN, ale dneska me to v tom Brne fakt absolutne nebavilo a bylo mi v zasade uplne jedno, jak to dopadne. To pondeli se vymazat proste neda a bude me szirat jeste hodne dlouho

  38. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    opicemag     před 11 lety 25.08.2013 09:47 |  
    0 0

    Na idnesu píší, že trenér Olomouce by se nebránil odchodu Ordoše. Toho bych bral hned.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      mirros     před 11 lety 25.08.2013 10:36 |  
      0 0

      s Ordošem bych neváhal....Jinak musím říct, že nás včera vodil hodně šikovnej a rychlej Reljič, kterýho Znojmo v létě udělalo! Kde na něj Znojmo přijde? Proč ho nenajdeme my? Hráč kterej by strčil do kapsy všechny naše ofenzivní hráče...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Alanor (admin)     před 11 lety 25.08.2013 10:57 |  
        0 0

        No nevím, Ordoš je totálně z formy a na mezi fanoušky Sigmy je asi stejně populární jako tady Fenin...

        Co se týče Reljiče, tak mi připomněl Sivriče z Žižkova a poté Boleslavi, ten také vypadal hodně dobře. Nevíte, kde je mu konec?

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          Borris     před 11 lety 25.08.2013 12:11 |  
          0 0

          Sivri je pořád v Bolce. Vypadalo to že se ho Bolka zbaví, ale nakonec zůstal a proti Libe třeba vyběhl od začátku. Ale od té doby už v základu nebyl pokud se nepletu. Ale Sivri je dobrý fotbalista a u nás by se mi třeba líbil. A já mam hlavně slabost pro Balkánce:-)

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            fredydj (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 12:34 |  
            0 0

            další do party k Feninovi....co jsem slyšel tak je to problémový hráč a vymetač barů

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              Borris     před 11 lety 25.08.2013 13:49 |  
              0 0

              Tak tohle já hodnotit nebudu protože o tom nic nevim. A navíc se tohle tvrdí skoro o každém druhém fotbalistovi:-)Já hodnotím jen jeho fotbalové kvality a ty on má.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      1rytir     před 11 lety 25.08.2013 10:42 |  
      0 0

      Nekritizuji to, ale k čemu mít čtyři útočníky, když hrajeme pořád jen na jednoho? Chyba je v systému naší hry! Díky tomu osamocený útočník ani nemůže pořádně zakončovat ve vápně, góly dáváme zpoza šestnáctky. Copak to nikdo nevidí? Nikdo si nevšimne, že když už k nějakému centru do vápna dojde, tak tam nemáme tři, čtyři hráče, jako jiná mužstva, ale obklíčeného jedince?Kdosi našim trenérům nakukal, že systém 4-5-1 je moderní a tak ho hrajeme, aniž by se někdo zamyslel, že nemáme hráče, co by uměli přesnou, rychlou kombinaci s účelným měněním míst.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        mirros     před 11 lety 25.08.2013 10:53 |  
        0 0

        to máš sice pravdu, ale Škoda s Feninem nedají gol nikdy....Ordoš golovej je...to už dokazuje dlouho

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          1rytir     před 11 lety 25.08.2013 11:03 |  
          0 0

          Samozřejmě, že bych "výměnu" Ordoše za Škodu a třeba i s Feninem bral, ale co na to ta Olomouc...

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        spino     před 11 lety 25.08.2013 11:04 |  
        0 0

        Možná, že i systém 4-5-1 je také práce pana Držmíška. Je mi to divné hlavně proto, že v přípravě jsme hráli systém 4-3-3.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          denydzlSKS     před 11 lety 25.08.2013 11:15 |  
          0 0

          To je vidět, jak jsi omezenej..

          Ofenzivní 4-3-3: Čonto - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Petrák, Zmrhal, Kisel - Mičola, Škoda, Juhar
          je totiž nachlup to samý, jako defenzivní 4-5-1 Čonto - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Mičola, Petrák, Zmrhal, Kisel, Juhar - Škoda

          433 a 451 je prostě to samý..chyba neni v rozestavení, ale v hráčích popř. v jejich přístupu

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            klimi     před 11 lety 25.08.2013 11:25 |  
            0 0

            Je rozdíl v rozestavení...

            Pro mě je 4-5-1 takový systém, že ty krajní hráči (Juhar,Mičola) hrajou od lajny a snaží se spíše nahrávat než zakončovat.

            Systém 4-3-3 tu funkci křídel obstarávají beci a opravdu se hraje na tři útočníky, prostě je to "totálnější fotbal" než 4-5-1.

            My hrajeme tu první variantu, bohužel.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              denydzlSKS     před 11 lety 25.08.2013 12:00 |  
              0 0

              To neni rozdíl v rozestavení, ale v přístupu..to je to, o čem píšu. Stejně si to každý novinář napíše jinak. Tady jde čistě o českou posedlost číselným vyjádřením.. Totální fotbal je, když každý útočí i každý brání je jedno, jestli pak je na papíře napsání 442 nebo 343 nebo já nevím co.

              Podobně je velmi malý rozdíl, když třeba italové hrají 532 nebo 352..

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                klimi     před 11 lety 25.08.2013 12:09 |  
                0 0

                Tak snad je rozdíl v rozestavení, když jsou ti hráči místo ve vápně u lajny ne?...

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  denydzlSKS     před 11 lety 25.08.2013 12:52 |  
                  0 0

                  Jako, že když budem hrát 443, tak Nitrianský s Čonkou musí lítat po lajně a házet do vápna jeden centr za druhým a když budem hrát 451, tak nemusí? Nebo, že krajní záložníci v rozestavení 451 si nesmí nabíhat a centrovat do vápna a v rozestavení 433 musí? Petroušovi do hlavy nevidím, ale nějak se mi nezdá, že budou mít hráči rozdílný úkoly v těchto případech..

                  Podle mně je to o lenosti hráčů nebo o špatných pokynech od trenéra..ne v rozestavení.

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                skman     před 11 lety 25.08.2013 12:32 |  
                0 0

                naprostej souhlas, problem je ze nasi hraci jsou lini na krok, behej vracej se nabihej Petrous muze rvat a kroutit hlavou jak chce ale kdyz se hraci nechce tak s tim nic neudela.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          mirros     před 11 lety 25.08.2013 11:16 |  
          0 0

          ty jsi ale fakt hroznej kecal..vůbec o Slavii nic nevíš a pořád se tváříš zasvěceně...Petroušovi do systému a sestavy nikdo nemluví..Držmíšek už vůbec ne...

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            spino     před 11 lety 25.08.2013 11:18 |  
            0 0

            Psal jsem možná, jen jsem o tom spekuloval. Snad máte pravdu vy.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      tolsimir     před 11 lety 25.08.2013 12:17 |  
      0 0

      Ordoše nebrat, mám kamaráda, co má na Sigmu permanentku a je to pro všechny sigmáky nejslabší hráč, co se jen nachomítnul k pár gólům, ale jinak s ním hraje Sigma o 10

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 12:23 |  
        0 0

        to je docela odvazne tvrzeni tolsmire.ordos byl pred rokem v reprezentaci a mel bajecnou formu.pote ho pribrzdilo zraneni,ale takoveho hrace muze odepisovat jen blazen.nerek bych ze se nachomitl k par golum,kdyz jich dal loni tusim 13 a u dalsich x golu se aktivne podilel.na sigme se piskalo i na radima kuceru,takze tohle vubec neberu

  39. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    podol (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 11:07 |  
    0 0

    Se Znojmem , které má asi podstatně nižší rozpočet jsme získali
    3 body . Díky brankáři a štěstí . Nechápu,jak z venku dovezeme 6 bodů a doma získáme před svými fanoušky s aspirantem sestupu jeden.Ale získali jsme alespoň trochu času , mimo důležitý zápas s Chomutovem se další utkání hraje za 14 dnů ( i když opět v oblíbeném mimovíkendovém termínu ). Pane Šetrle , považuji Vás
    za odborníka na fotbal , se zkušenostmi a asi i vazbou na Slávii.
    Vysvětlete prosím svým kolegům ve vedení i majitelům , že fanoušci Slávie překousnou lecos - jsou vytrénovaní z minulosti . Ale ne ten totální rozvrat a anarchii i posměch , kterým je nejstarší klub Slávie vystaven . Jsme v situaci , že prostě se musí začít od základu . Od personálního obsazení , organizace , stanovení priorit , scautingu ,
    marketingu...... Nenechte uplynou čas a nechat vše při starém
    a nic nedělat . Jste přeci profesionál a když to nepůjde,tak to veřejně řekněte a odejděte . Nepodílejte se na devastaci Slávie .
    Podol

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Slawek     před 11 lety 25.08.2013 11:26 |  
      0 0

      Podole podepisuji !!!

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      spino     před 11 lety 25.08.2013 12:13 |  
      0 0

      Řeknu to stručně:

      Držmíšek, Tepeš, Nouzáková, Býček, Raiman ven!

      Řebíčkovi zdvihnout poslední varovný prst! Buď se začne o Slavii starat, nebo mu na JEHO Slavii kašlu.

      Dále udělat redukci kádru. Přivést a nechat hráče, které Petrouš chce a nikoliv ty, které mu nadiktuje někdo shora.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Slawek     před 11 lety 25.08.2013 12:21 |  
        0 0

        Omlouvám se, ale kdo je Býček a Raiman ?

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          spino     před 11 lety 25.08.2013 12:24 |  
          0 0

          To jsou ti, kteří mají na svědomí především webové stránky. Zbytek jim jakžtakž jde, ale za ty webové stránky by měli padat hlavy, protože z celé ligy jsou nejhorší (nemyslím graficky, ale co se týče obsahu a včasné aktualizace).

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 12:27 |  
            0 0

            Bohužel jseš blb kterej o tom nic neví,jdi šmírovat na východní tribunu k záchodům.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              spino     před 11 lety 25.08.2013 12:33 |  
              0 0

              Lidsky proti nim nic nemám, ale ta nekvalita komunikačního oddělení po odchodu Ondřeje Zlámala je stále horší a už to začíná nabírat nepřijatelnou mez.

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 13:17 |  
                0 0

                Opakuji nic o tom nevíš,jake jsou podmínky atd.radši opravdu odchytávej info u těch záchodů....

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            jane (admin)     před 11 lety 25.08.2013 15:51 |  
            0 0

            V minulosti, a nepredpokladam, ze je tomu dnes jinak, pracovali oba panove ve Slavii na polovicni uvazek. Takze kdyz si to shrneme, tak cele tiskove oddeleni zamestnava dva lidi na plny uvazek. Tito lide maji na starosti web (aktualizace, onliny, rozhovory, atd. - a to nejen u acka, ale i u ostatnich tymu - myslim, ze nemate poneti, co je za otravu jen aktualizace tabulky, a takove neviditelne prace je vic), ale i Polocas (sama jsem ho kdysi delala, takze opet, spoustu neviditelne prace), plus Sona jako tiskova mluvci ma svoje starosti a povinnosti. Na mnoho dalsich veci jsem urcite zapomnela. Kolik lidi na tyto cinnosti ma asi tak Sparta? Dva rozhodne ne.

            Prosim neargumentujte tim, ze pokud delaji ve Slavii jsou slavisti, tak se muzou snazit i vic nez je jejich polovicni uvazek - krome toho, ze to uz je proste fakt, ze makaji nad jeho ramec, tak nic neni charita a kdo rekne, ze by dobrovolne delal za par supu hodne nad ramec svych povinnosti, toho bych chtela videt. A Ondra Zlamal? Ano, mozna travil v praci 16 hodin denne, ale prala bych vam videt tohohle cloveka pred dvema lety a ted - driv hromadka nervu, vecne vystresovany, ted usmevavy pohodar.

            Takze to, ze web neni dostatecne rychle aktualizovany muze mit pricinu i nekde jinde nez v tom, ze lidi v tiskovem oddeleni jsou lini.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 17:01 |  
              0 0

              Je to pořád stejné.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              Barra     před 11 lety 26.08.2013 09:25 |  
              0 0

              Díky Jane za tento rozumný a realistický komentář. Však jako vždy v životě se tak snadno kritizuje na dálku a bez znalosti faktů.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 12:24 |  
        0 0

        Tak to je jistě noční můra páně Řebíčka, že mu na jeho klub začne spino kašlat...

        Omlouvám se za ten ironický tón, ale na podobné poznámky jsem trochu alergický.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Barra     před 11 lety 25.08.2013 13:09 |  
        0 0

        A ty si vážně myslíš, že někoho bys tím potrestal, kdybys ´kašlal´ na Slavii?

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 13:19 |  
        0 0

        Jestli chceš tak tě před zápasem k nim vezmu a můžeš jim vše říci do očí slinto.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          spino     před 11 lety 25.08.2013 13:22 |  
          0 0

          Rád bych se jich na pár věcí zeptal. Ale do Edenu už po tom výprasku dlouho nevkročím.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            steev (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 13:27 |  
            0 0

            Oddělíme zrno od plev.

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 13:28 |  
            0 0

            Je vidět jaký že jsi hrdina.Jinak já ač nasrán tam přece jenom budu chodit.Ale jinak tímto je debata s tebou naprosto bezpředmětná.Placej si ty svoje hovadiny dál bez znalosti věcí.

  40. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Slawek     před 11 lety 25.08.2013 11:24 |  
    0 0

    ...a Znojmo přitom mělo velké šance jak uvrhnout soupeře do ještě větší deprese... tak to je výňatek z titulní strany dnešního Sportu.
    Hra sice za moc nestála, ale tři body jsou zlaté a co je též důležité, vzali jsme těm zasranejm pisálkům naději na radostné konstatování o dalším neúspěchu Slavie. To je to po čem touží, co v nich vyvolává nekonečný orgasmus.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      bongor     před 11 lety 25.08.2013 12:30 |  
      0 0

      To víš,že ten debil,co to psal,je sakra nasranej,že to nevyšlo.A co teprve až porazíme rumuna.Tak ho určitě klepne.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 12:31 |  
      0 0

      Mám bohužel obavu že nebude tak dlouho trvat a ten orgasmus z neúspěchu budou brzo míti,stačí se podívat na vražedné vylosování 8-11 kola.Z toho mám opravdu velké obavy.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Slawek     před 11 lety 25.08.2013 13:14 |  
        0 0

        Neboj, to už tu bude trochu lepší tým a možná i trenér. Leccos, včetně některých výroků např. Šeterleho tomu nasvědčuje. Nevěříš ? Já ano !

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          spino     před 11 lety 25.08.2013 13:21 |  
          0 0

          Petrouše už tady defakto drží je Řebíček. Šeterle ho nesnáší.

        • Re: Znojmo - Slavia 0:1

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 13:24 |  
          0 0

          Myslím že mám dobré info,ale zatím nic, ovšem něco se děje a situlace na bojišti se mění každým okamžikem.:-)

          • Re: Znojmo - Slavia 0:1

            spino     před 11 lety 25.08.2013 13:32 |  
            0 0

            Já mám info přímo od Šeterleho.

            • Re: Znojmo - Slavia 0:1

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 13:53 |  
              0 0

              S tebou se baví tak maximálně hajzlbába na Wilsonáku.

              • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                spino     před 11 lety 25.08.2013 14:10 |  
                0 0

                Já neříkal, že se bavil se mnou, ale chodím do někdy vipka, takže občas něco zaslechnu.

                • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 15:01 |  
                  0 0

                  Tak ve vipku si viděn nebyl,ale u těch hajzlíků na vychodní stoprocentně.

                  • Re: Znojmo - Slavia 0:1

                    slaviator     před 11 lety 26.08.2013 14:36 |  
                    0 0

                    :-D

  41. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Markus     před 11 lety 25.08.2013 14:02 |  
    0 0

    Na vítězství je určitě fajn, že povzbudí hráče. Jinak moc nevím, co k tomu psát, stále je nutné učinit nějaké změny, zkusit zlepšit naši hru.

  42. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Barra     před 11 lety 25.08.2013 14:43 |  
    0 0

    ´Nyní už se totiž dá jasně říct: škoda, že Slavia do třetí ligy nespadla. Po vyhlášení insolvence by se zbavila dluhů a po restartu (ekonomickém i sportovním) se teoreticky už letos mohla znovu hlásit jako nováček mezi fotbalovou elitou´.

    Tyto slova pronesl včera na Isport šéfredaktor Deníku Sport. Každý má nárok na svůj názor, tenhle výrok a hlavně část že ´po vyhlášení insolvence (a tedy pádu do třetí ligy) by se (Slavia) zbavila dluhů´ je ale hloupý nesmysl, který svědčí o úrovni profesionality Sportu, když její ´nejpovolanější´ tohle může prohlásit.

    Slavii hrozil pád do třetí ligy, protože měla dluhy (mluví se o cca. 250 mil Kč) oproti hráčům a desítkám (dle slov Natlandu stovkám) jiným subjektům. Dle pravidel FAČR tedy klub nesplnil požadavky, aby Slavii byla udělaná licence pro příští ročník profesionálních soutěží, tedy pro první nebo druhou ligu. Hrozilo ji tedy degradace do třetí ligy. Až potud je vše OK. Myslet si ale, že pádem do třetí ligy by se Slavia automatický zbavila všech dluhů a mohla tedy nanovo, s čistým štítem, začít, je holý nesmysl. Dluhy oproti hráčům, realizačnímu týmu, a desítkám jiným věřitelům, mezi největší patřil ENIC s pohledávkou přes 100 mil Kč (a tento dluh definitivním verdiktem soudu odsouhlasen) by existovaly dále.

    Degradace do třetí ligy má jen souvislost s udělením licence, ale nemá vůbec nic společného s tím, jak a zda vůbec se vzniklé dluhy uhradí.

    Nebýt Řebíčka nebo Natlandu nebo jiného zachránce, bychom tedy byli v nejlepším případě v třetí lize, za podmínku že bychom (Slavia) se dohodli s těmito věřiteli na splácení dluhu. Ovšem z čeho by se splácelo? Bez Řebíčka nebo jiného subjektu, který by zachránil Slavii, by nebyla ani koruna v pokladně, z čeho by se dalo splácet. Není zapotřebí připomínat, že hráči a ostatní zaměstnanci v té době nedostávali dlouhé měsíce ani korunu (není jen případ Dembeleho, který výměnou za teplý oběd si hrál na Václaváku na ´sandwich man´ a nosil reklamní tabule na svém těle. Týkalo se to veškerých hráčů, trenérů, atd.). A ENIC s té době už postoupil svojí stomilionovou pohledávku subjektu Debt Collect London Ltd., tedy vyhámačské firmě.

    A tady hrozila daleko větší pohroma, než jen pád do třetí ligy – tady hrozil definitivní konec Slavie jako fotbalový klub. Ne rozhodnutím FAČR, ale soudem. Tady nešlo vůbec o to, jestli dostaneme profi-licenci a zůstaneme tedy v první lize, nebo jestli padneme do třetí. Nemá to nic společného s tím, že tato degradace do třetí ligy by nás automaticky očistila a že bychom se tím zbavili veškerých dluhů. Tady šlo o to, jestli Slavia po 119 letech existence přežije, nebo jestli zanikne. Nic víc, nic míň. Slavia je akciová společnost, která má své povinnosti, mezi kterou je ta hlavní včas platit faktury a dluhy. Nemá smysl tady rozebírat insolvenční zákon, ale jednoduše řečeno, buď by se Slavia domluvila se svými věřiteli a byla by schopná splácet, jinak by hrozil definitivní konkurz a zánik.

    Baník Ostrava byl minulou sezónu ve stejné pozici. V případě že by město neodkoupilo Bazaly a poskytlo klubu tedy 115 mil Kč k uhrazení dluhů, nehrozil klubu jen pád do třetí ligy, ale kompletní zánik.

    Je to stejný případ, který potkal na konci sezóny 2011-12 skotský Rangers Football Club. Kvůli vysokým dluhům a neschopnosti se dohodnout se svými věřiteli, šel klub do likvidace. Slavný Rangers, který byl dokonce o 20 starší než Slavia (založen v 1872), by přestal existovat. V případě Rangers se založil nový subjekt, který začal od dna, ve Skotku z čtvrté ligy (v ČR začínají nově založené kluby na úrovni krajů). Rangers měli štěstí, že jejich jméno a ostatní aktiva odkoupila nově založená společnost, takže mohli pod stejným jménem pokračovat.

    V Belgii se stejný případ stal v prvoligovým Beerschotem. Protože nebyla dohoda s věřiteli možná vzhledem k absenci silného partnera, který by finančně do klubu vstoupil, byl v květnu 2013 soudem prohlášený konkurz a určen soudní likvidátor. Beerschot přestal existovat (v Belgii měl pořadové číslo 13), a měl eventuálně možnost opět žádat zápis v provinční lize (osmá liga v Belgii).

    Veškerý majetek klubu šel bez pardonu do likvidace. Veškeří hráči, mládež, kompletní vybavení, celý majetek do poslední židle (na webu bylo 115 stránek s položkami, které se dražily – trička, masážní stoly, auta, vlajky, kancelářské stoly, všechno.) Likvidátor prozatím ještě nevydražil to nejcennější, název a goodwill Beerschot AC, stejně jako v bohaté minulosti získané poháry, souveníry, atd. – tady se čeká kdo nejvíce nabídne. Jeden příznivý a spřátelený klub v páté lize nakonec změnil své jméno v KFCO Beerschot Wilrijk. Fandové Beerschot si koupili tuto sezónu přes 3000 permic v páté lize. Hraje se ale bez jediného hráče originálního Beerschotu.

    Takže diskuse o tom, jestli Řebíček nás zachránil, či nikoliv, není na svém místě. Kdyby nebyl Řebíček, musel by přijít někdo jiný, jinak by sice Slavia administrativně spadla do třetí ligy, ale zásadně by se tím nezbavila svých dluhů, jak mylně tvrdí Sport ústy svého šéfredaktora.

    Administrativní sankce FAČR nemá nic společného s insolvencí a konkurzem. Buď se najde na dluhy dohoda a splácí se (za podmínku že je z čeho), nebo následuje kompletní a definitivní zánik.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Khadgar     před 11 lety 25.08.2013 15:04 |  
      0 0

      On si ten pan "šéfredaktor" myslel, že by se udělala stejná prasárna jako tehdy s Bohemkou. To už by dnes prošlo ale jen těžko a především by to snad každý slušný Slávista takto nechtěl.
      Každopádně to ukazuje buď na hloupost toho autora nebo je to znak pokřivenosti českého (nejen) fotbalového prostředí.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 15:33 |  
        0 0

        Na bankrotu by mě děsilo jen to, co by se stalo s juniorskými celky Slavie a tou dlouhou smlouvou na pronájem Edenu

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      bongor     před 11 lety 25.08.2013 15:44 |  
      0 0

      Ahoj Barro,spart by se měl nejdřív zeptat v SN,jestli to co chce zveřejnit ,není absolutní nesmysl.Tento případ je znovu už po x té
      usvědčuje z manipulování čtenáři.Není to nic tak divného,dělají to stabilně,mají štěstí,že je většinou čtou lidi,kterým jako zdůvodnění
      stačí"psali to v novinách".A.Ř.ať už nás zachraňoval z jakéhokoliv důvodu,tak to prostě udělal.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Barra     před 11 lety 25.08.2013 16:15 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, bohužel Sport celkem klesnul na úroveň Blesku a Aha, které patří do stejné vydavatelské stáje, stal se takový populistický deník. Jinak Sport nezapře, že před 2 lety byli, dle tehdejší výroční zprávy Sparty, ještě oficiálně ve službách tohoto klubu, aby si vylepšili svojí image tím, že se o nich bude pozitivně psát (a všechna čest, v tom je Sparta daleko více profesionální než my). Poslední 2 roky sice vydavatelství Ringier vystřídala Mafra, ale podle mě vazby se Spartou jasně zůstaly. Stačí se podívat nad zvučné titulky, oslavující sebemenší úspěch nebo dokonce jen dění ve Spartě.

        Teď si ale těžko mohli nechat ujít příležitost si opakovaně pořádně kopnout do Slavie (dnes ´Řebíčkovi děti by měli k tátovi promluvit´, ´Ostuda zůstává´, atd.). Co ale jiného očekávat od novin, které se své sesterské edici Blesku mají zapotřebí denně rozvíjet štvanici na trosku a ubožáka Ivetu Bartošovou a pomalu ale jistě ji hnát do hrobu? Senzace, pomluvy, skandály (i kdyby je museli vymyslet)– to se přece prodává.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Pepino44     před 11 lety 25.08.2013 16:25 |  
      0 0

      Ahoj Barro,po přečtení prvního odstavečku jsem začal škytat,co Tě to napadlo,naštěstí jsem dočetl i zbytek a pak jsem pochopil,že je to blábol nějakého pisálka. Takže po druhé mne neděs a napřed napiš,že budeš někoho citovat. Fakt jsem se lekl,co Tě napadlo. Jinak dobrý.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Barra     před 11 lety 25.08.2013 16:31 |  
        0 0

        Promiň, že jsem tě vylekal, Pepine :-) (i když tam byly uvozovky).

  43. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 15:06 |  
    0 0

    Tak Marek Jarolim trenuje se Slavii to hořim, bohužel dost línej hráč.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      klimi     před 11 lety 25.08.2013 15:12 |  
      0 0

      Tlačí nás na tomhle postu bota? Možná místo Kisela, ale jestli to bude znamenat odstavení Zmrhala, tak ne, děkuji, nechci.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Tomski     před 11 lety 25.08.2013 15:18 |  
        0 0

        tak i zmrhal potřebuje konkurenci...

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      dArtagnan     před 11 lety 25.08.2013 15:15 |  
      0 0

      Taky jsem ho moc nemusel, ale teď si vážně nemůžeme dovolit ohrnovat nos. Tvaroh si umí zpracovat balon, přihrát a vystřelit, v současné Slavii věc naprosto nevídaná.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 15:24 |  
        0 0

        Takhle, když odcházel, nesmutnil jsem. Ale teď asi bude ostatní převyšovat, možná s výjimkou Mičoly.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      winter (přítel SN)     před 11 lety 25.08.2013 15:25 |  
      0 0

      já jsem marka jarolíma nikdy neměl rád a když odešel byl jsem hodně rád.. často zbrzdil zbytečně hru, navíc je pomalej.. na druhou stranu pořád má víc tvůrčích schopností než celej náš mančaft dohromady a nějakou šanci by mohl v zápasech útočníkům vytvořit, umí i vystřelit.. těžko říct, za normální situace bych ho nechtěl ale vzhledem k tomu že tvůrce hry nám doslova chybí (karol opravdu tvůrce hry není..) tak by mi asi jeho příchod nevadil.. kdyby hrál jen kdyby měl formu tak proč ne

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        jarodo57     před 11 lety 25.08.2013 15:47 |  
        0 0

        Marek fotbalový je. Chybí mu sice rychlost a více snahy,ale v dnešní sestavě by asi byl užitečný.V záloze se nepodrží pořádně míč a Zmrhal při vší úctě se k němu zatím nemůže rovnat.Nehledě na to ,že v mužstvu není jediný hráč ,který by kopnul pořádně trestňák a to on taky umí. Záleží na tom v jakém stavu se ze země středu vrátil.Jak píše winter když bude mít formu nevadí mi.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        bongor     před 11 lety 25.08.2013 15:48 |  
        0 0

        Já jsem ho taky nemusel,ale bylo to tím,že okolo něj běhali kluci,co na to měli a on někdy nestíhal.Každopádně snad to vyřeší náš problém s tvůrcem hry.A ten jak známo nemusí zběsile lítat po hřišti.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Markus     před 11 lety 25.08.2013 15:46 |  
      0 0

      Není to zrovna hráč pro poháry, ale my teď potřebujeme zklidnit situaci a k tomu by měl být dostatečně schopný a zkušený. Nejde jen o konkurenci Zmrhalovi, ale také více možností dle vývoje situace na hřišti - v určitých momentech se na hřišti mohou přímo potkat.

      • Re: Znojmo - Slavia 0:1

        honza304     před 11 lety 26.08.2013 12:03 |  
        0 0

        My se zklidňujeme už tři roky, lenochů máme v mančaftu už dost. Tady by to chtělo zjistit, proč se ve Slávii děje to, co se tam děje. Proč hráči nemají motivaci něco dělat? Zářným příkladem je Pospěch. V Dukle zhubnul a hraje, něco ho k tomu asi muselo donutit, proč u nás ne? A je to u všech.

    • Re: Znojmo - Slavia 0:1

      Kornovo     před 11 lety 25.08.2013 16:22 |  
      0 0

      na oficialkach ma statistiku v nasem dresu 37 ligovych zapasu a 7 branek.ten pocet golu je jako vsichni nasi utocnici za celou dobu sveho pusobeni u nas.to snad hovori jasne

  44. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    Barlblog     před 11 lety 25.08.2013 16:10 |  
    0 0

    Už minimálně rok potřebujeme někoho, kdo dá hře určitý rytmus. Samozřejmě se můžeme bavit i o jiných jménech, ale Jarolím je asi nejrozumnější variantou. Podle mě bychom měli přistoupit i k výměně hráčů, kteří dle mého názoru moc nezapadají do kádru, ať už množstevně, mentálně, nebo kvalitou. Chce to provést citlivě, ale je to nutné, jinak budeme mít pod střechou zase 80 hráčů...

  45. Re: Znojmo - Slavia 0:1

    zeleznik2     před 11 lety 26.08.2013 09:27 |  
    0 0

    Tak se nám to podařilo, naprosto stejný zápas jako s Duklou, s minima šancí jsme narozdíl od soupeře dokázali jednu využít. Jinak hra zase strašidelná, v první půli jsme byli jasně lepší, Znojmo jsme pustili pouze do jedné šance. Druhá půle, bránění výsledku a jedna střela Hurka vedle, všem nám jistě zatrnulo, když Nepožítek nedokázal proměnit superšanci, jako Berger na Dukle. Pozitivní je návrat Dobrotky, jasně nejlepší hráč spolu s Petrákem a Korešem. Kraje zase hrozný, Čonka hořel, Dostál o malinko lepší. Chce to hlavně levého stopera namísto Čonky(Zápotočný?) a pořádného kanonýra. Útočníci znovu impotentní, průměr jeden gól na zápas hovoří za vše, pouze Ostrava a Bohemka jsou na tom hůře, ale na druhou stranu i takový Liberec má jen o 1 branku více, škoda ztráty s Ostravou a v Liberci, mohli jsme mít 10 bodů a klidnější tep.