Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

Slávističtí hráči si po největší porážce Slavii v historii pokusí vylepšit jméno proti Znojmu. Zápas, nad kterým bude viset hrozba další půlmiliónové pokuty se odehraje v Brně a nebude přenášen žádnou televizí.

O Slavii bylo řečeno dost a dost, nemá cenu se k tomu vracet, tudíž jen zmíním, že chybět budou Kisel, Čontofalský a Mičola a naopak do zápasu by měl být již připraven Martin Dobrotka, ačkoliv nám bylo tvrzeno před pár dny něco jiného. 

A nyní pár slov k soupeři, kterým je dosud poslední Znojmo. Tým, který má sestavu pro prvoligové fanoušky vcelku neznámou až na pár výjimek jako Heinz či Nepožitek, dokázal v minulém kole vstřelit 5x víc branek, než se mu stalo v předchozích 4 a přispěl tak k bláznivému kolu remízou 5:5 v Jablonci. Za zmínku pak jistě stojí, že mistrovská Plzeň se proti Znojmu prosadila jen jedenkrát a doslova utrpěla výhru 1:0. Znojemská obrana, to je ostatně něco jako Jekyll a Hyde či Slavia loni doma/venku, to podle chuti. Jak již bylo řečeno, dostala 5 branek, předtím 1, předtím 4 a kolo předtím pro změnu udržela čisté konto. Znojmo v létě nepřivedlo takřka žádné posily, hraje s týmem, co loni úspěšně hrál druhou ligu, a je to znát - poslední místo přeci jen síle kádru asi odpovídá. O to je samozřejmě smutnější, když je Slavia před ním jen o bod, přičemž hrála o zápas více doma.

Pod článkem můžete zahájit neoficiální tipovačku o sestavě, kterou Michal Petrouš vyšle na trávník, jelikož nyní je to skutečně přibližně něco jako věštění z koule. Ať již ale nastoupí kdokoliv, tak nemůžeme požadovat nic jiného než 100% nasazení, vzhledem k předchozím událostem. Jelikož pokud by se tak nestalo, byla by na tom naše Slavia ještě hůře, než si nyní myslíme. A že to k tomu dnu je již ukrutně blízko..

Na zápas mimochodem můžete vycestovat vlakovým výjezdem spolu s ultras, sraz je v tom případě 12:00 na hlavním nádraží při ceně za zpáteční jízdenku 300,- Kč.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Fulham     před 11 lety 23.08.2013 20:20 |  
    0 0

    Nazdar lidi - leta tady čerpám inspiraci , mnoho mám na jazyku , leč na první dobrou se omezím na návrh sestavy v té ,,neofiko" tipovačce - spíš to od všech bude asi přání , takže - Černý - Nitra , Čepelák ,Kolařík , Čonka - Gecov - Štěpán , Petrák , Juhár - Fotr, Fenin
    dva defenivní před sebou jen dokládá hrůzu naší situace.....ale co - Bílek tak hraje furt , jenže tam má Rosu.....

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      klimi     před 11 lety 23.08.2013 20:29 |  
      0 0

      Tak pěkný to bylo, dokud se v útoku neobjevil Fenin, opravdu ne, děkujeme Martine, odejdi.

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Fulham     před 11 lety 23.08.2013 21:15 |  
        0 0

        - máme ještě někoho místo něj kdo má s balonem i bez sto metrů pod třicet a zopákne to za zápas aspoň 5x??? jestli ne , tož teda nad Tatrů sa bleská...:-)))) já fakt nevim.....Fenin pozná ten balon aspoň teda.....:-)) a nebo Hanácká Kroměříž se proti chacharu držela, tak zeby jsme cestou prohodili busy....stejně by to nikdo nepoznal...

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          Fulham     před 11 lety 23.08.2013 21:19 |  
          0 0

          dle rady Tolsimira se snažím věštit z koule a zatimní výsledek je nutkání k moči....:-))

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      mirros     před 11 lety 23.08.2013 22:39 |  
      0 0

      tak s touhle sestavou by to byla další sedmička...Čepelák s Kolaříkem???? Viděl si je někdy spolu v juniorce?

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Fulham     před 11 lety 24.08.2013 07:03 |  
        0 0

        Ale no tak mirrdo......umlatime je drtivou ofenzivou...Bortel s mladym hrat nemuze se porad pise , starej k nemu neni, tak co - hur uz nebude..... A stejne večer nastoupi Slovensko D...

  2. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    spino     před 11 lety 23.08.2013 20:29 |  
    0 0

    Už Býček s Raimanem dostali padáka za ten neaktualizovanej web? (předevčím v oblasti mládeže)

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      capt (host)     před 11 lety 26.08.2013 07:16 |  
      0 0

      nedávno se mi kvůli tomu kamarád Sparťan smál, chtěl se podívat na dorostence a našel prd. Pro náš web končí mládež juniorkou

  3. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    spino     před 11 lety 23.08.2013 20:34 |  
    0 0

    Jinak Loko Vršovice to je to hřiště pod Bohemkou (u nádraží)?

  4. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Oja     před 11 lety 23.08.2013 21:33 |  
    0 0

    Černý - Nitrianský, Bortel, Kolařík, Čonka - Štěpán, Gecov, Petrák, Hurka - Šimeček - Škutka. Spíš přání než tip.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 22:26 |  
      0 0

      Trocha sarkasmu a sebemrskačství :-)

      a samozřejmě dobrý večer Vám (nám) smutným......

      Sestava:
      Řebíček A. - Držmíšek, Knoflíček, Šeterle, Řebíček M. - Doležal, Býček, Rosen, Nouzáková - Fenin, KJVCD

      P.S:
      Znojmo, vidím Tě dvojmo........

      Sokrates55

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        spino     před 11 lety 23.08.2013 22:32 |  
        0 0

        Máte v tom trošku guláš. :D

        Platil - Rosen, Doležal, Leška, Šeterle - Hrdlička, Franc, Řebíček, Kroužecký, Richter - Sisák

        Mnohem údernější. ;)

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 22:43 |  
          0 0

          A teď dostaneme na zadek oba :-).
          Sokrates55

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            th     před 11 lety 23.08.2013 22:51 |  
            0 0

            Bravo, pánové. A kdo bude udílet taktické pokyny jako hlavní trenér, pan mirros? :-)

            • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

              spino     před 11 lety 23.08.2013 23:01 |  
              0 0

              Pořád přemýšlím, jestli by mu alespoň jeden z těch mužů charakterově vadil, ale podle jeho vyjádřeních na fóru asi ne. :D

              • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

                mirros     před 11 lety 24.08.2013 06:03 |  
                0 0

                úsát blbosti to ti tedy jde...

                • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

                  mirros     před 11 lety 24.08.2013 09:19 |  
                  0 0

                  psát

            • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

              wymaz     před 11 lety 24.08.2013 11:12 |  
              0 0

              Ale hlupáčku, přeci pan Jiří. (omlouvám se, ale nemohl jsem si pomoci)

              • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

                th     před 11 lety 24.08.2013 16:41 |  
                0 0

                jo, jo, taky dobrý kandidát. :-)))

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Mac     před 11 lety 23.08.2013 23:09 |  
        0 0

        Řebíčkové jsou oba A. - Aleš a Adam. Změnil bych rozestavení:

        Řebíček Aleš - Držmíšek, Doležal, Nouzáková, Řebíček M. - Rosen, Šeterle - Býček, KJVCD, Fenin - Knoflíček

        Doležal je vysoký, měl by hlavy, Nouzáková by rozptylovala útočníky. A s defenzivními tlustými štíty Rosen, Šeterle bychom 7 nedostali. ;-) KJ by nějakou standartku proměnil a Knoflíček z brejku taky něco přidal. Jen ten brankář mě trochu straší. :-)

  5. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    spino     před 11 lety 23.08.2013 23:35 |  
    0 0

    I kdyby si někdo ve vipku Sparty jen odplivl, Konečný nám to napíše.

  6. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 23:54 |  
    0 0

    Dobry vecer pratele, priznam se, ze poprve po 18 letech aktivniho slavistictvi nemam chut psat sestavu a je mi sumak, kdo nastoupi. Je to zvlastni, ale neco se ve me v pondeli v Edenu zlomilo. Kazda porazka me vzdycky po par dnech presla, ale tentokrat je to kazdym dnem horsi. Zvlasti, nevysvetlitelny pocit. Ja jsem den ode dne nastvanejsi a zoufalejsi. Nekteri za to mozna nemohou, ale ja si asi uz nikdy hrace jako Juhar, Zmrhal, Stepan, Bortel, Nitriansky, Skoda a spol. neoblibim. Cekal jsem, he nekdo vyleti, ale nic... Uz nikdy je nechci videt!

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      winter (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 00:36 |  
      0 0

      já na ten zápas myslim několikrát denně ještě teď a vždycky pocítím takový ten prázdný pocit beznaděje, když si člověk uvědomí že něco je nenavrátně pryč.. ten zápas mi leze do hlavy nejen sám od sebe, ale i díky vtípkum ostatních který si ten zápas budou hodně dlouho pamatovat a my slávisti to budeme mít hodně dlouho na talíři.. nevím co by se muselo stát abych těmhle hráčum (žoldákům by byl vhodnější výraz.. a nebo dokonce zaměnit počáteční "h" za "s" ??) odpustil historickou prohrou za 121 let existence Slavie, navíc u nás v Edenu, na domácím hřišti... na zápas ve Znojmě se tak ani vůbec netěším...

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 11:52 |  
        0 0

        Presne tak, parta zoldaku. Zbyva jen cekat, az postupne odejdou

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Khadgar     před 11 lety 24.08.2013 00:43 |  
      0 0

      Ale no tak Tomáši... Dej si Florian a hoď se do pohody :) Zmrhal je mladej kluk, který má budoucnost. Furt se tu omílá stavění na odchovancích, a teď by se najednou jeden vyhazoval.
      Nicméně s ostatními souhlas, ti by dřív ve Slavii neměli co dělat (nebo by minimálně nebyli stálými členy základní sestavy).

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 00:50 |  
      0 0

      Mám to úplně stejně. Čekal bych, že se konečně někdo ve vyšších patrech Slavie chytí za nos, ale mám spíš pocit, jako by tam šlo o to co nejrychleji to mediálně zahladit a jet dál jakoby nic..

  7. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Almik     před 11 lety 24.08.2013 03:46 |  
    0 0

    cerny - dostal bortel dobrotka conka - gecov - kores simecek zmrhal juhar - stutka

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      bongor     před 11 lety 24.08.2013 07:02 |  
      0 0

      Asi není z čeho vybírat,tak musíme ten náš volný pád nějak vydržet.
      Bohužel mám tušení,že dneska v Brně zase prohrajeme a budeme poslední.Ale v koutku duše doufám,že se vzchopíme.Jenže to je tak 10-20%.

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Jiri1     před 11 lety 24.08.2013 08:46 |  
        0 0

        Vase tuseni na nasi hlavu, jste Slavistta , tak verte , ze bude lip a nepiste sem tyhle kidy, uz je potreba zvednout ten prapor beznadeje a i kdyz to treba nevyjde , tak musime vyvinout tlak na vedeni vcetne hrozby toho, ze na stadionu proste nebude nikdo chodit a to uvidite ten pohyb a zajem o zmeny , do te doby nam karneval pod vedenim jisteho manazerostudenta moc nepomuze.

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          klimi     před 11 lety 24.08.2013 09:20 |  
          0 0

          Myslíš/myslítě, že když nikdo nebude chodit na stadion, že je to bude zajímat? To dostávají z lístků tolik peněz nebo jim opravdu záleží, aby na tu bídu někdo chodil?

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            Markus     před 11 lety 24.08.2013 10:52 |  
            0 0

            Souvislosti - nejde jen o samotné lístky. Na stadionu je spousta cílené reklamy. Dokonce i u TV zápasu je atmosféra v hledišti důležitá. Jinak to bude vypadat bez lidí, jinak s mlčícími lidmi a jinak bouřlivé hlediště s povedenou choreografií. Je tam i nějaký další příjem z drobného prodeje divákům. Sponzoři potřebují dobrou reklamu - pozitivní zájem lidí o věc, se kterou se reklama váže. Díky hlavním partnerům tu je konečně zodpovědnost k nim, i tam je teď jistě tlak na výsledky a zlepšení mediálního obrazu.

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          bongor     před 11 lety 24.08.2013 09:31 |  
          0 0

          Hele Jirko,já sem budu psát to co považuji za dobré.My už tady několik let čteme tvoje kidy,výmysly a nesmysly,takže dovol i nám ostatním abychom občas napsali něco,co se ti nebude líbit.

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          edenian     před 11 lety 24.08.2013 11:13 |  
          0 0

          Hele Jirko, doufam ze Te to nenas... , ale kidy maji slov i zaklad "kyd", jako napriklad kydat hnuj a tak podobne. Ale k te slavisticke vire. Jednak to mam dneska tak jako Bongor a taky bych rekl, ze na viru muzes apelovat kdyz na necem stoji, takrikajic na skale. Slavie ovsem v tomto case brodi bahnem. Takze houby a ne nejaka primitivni vira v zazraky.

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Betynka58     před 11 lety 24.08.2013 09:41 |  
        0 0

        Ale bongore, nač ta malomyslnost. Je sice pravda, že já jsem nenapravitelný (a tedy leckdy dost naivní) optimista, ale přesto si říkám, kdy jindy by měli zabrat než po tom historickém debaklu. Tenhle průšvih a propírání jména Slavie všemi možnými plátky sice nebude asi mít dlouhodobý efekt, ale alespoň dnes by to mohlo zafungovat.

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          bongor     před 11 lety 24.08.2013 13:54 |  
          0 0

          Ahoj Betynko,já nejsem úplně malomyslný,ve mně se pocity po tom pondělí mezi sebou hádají.Chvíli,když mám zrovna špatnou náladu ,tak vypadám malomyslný,za chvíli se podívám třeba na hru bídy proti Příbrami a říkám si,tohle mají být ti mistři?Vždyť nejsou nic moc,stačilo by možná málo a můžeme být lepší.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      klimi     před 11 lety 24.08.2013 08:47 |  
      0 0

      Proč jsi odstřelil Petráka?

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Navyseals     před 11 lety 24.08.2013 09:00 |  
      0 0

      Prej Dostál a Koreš :D :D :D :D

  8. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    OldZbysek     před 11 lety 24.08.2013 10:41 |  
    0 0

    Dobry den,
    rád bych viděl tuto sestavu:
    Rakovan-Nitriansky,Škoda, Dobrotka, Gecov-Koreš, Petrák, Hurka, Juhar-Škutka, Fenin. Určitě to takto nepostaví. Bohužel...

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 10:41 |  
      0 0

      naštěstí to tak nepostaví....

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 10:59 |  
        0 0

        Přesně tak, ta sestava je hrozná, ale každého názor se musí tolerovat.

        Doufám, že se dočkáme na hřišti nějakého mladíka, snad někoho z dvojice Hurka-Šimeček.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Markus     před 11 lety 24.08.2013 11:00 |  
      0 0

      Neznáme formu Rakovana, fyzické předpoklady má, ale na hřišti toho zatím u nás moc neukázal. Gecov na kraji obrany? Tam se očekává schopnost hrát agilně, podporovat dle situace obranu i útok, dopředu mě Marcel zatím nepřesvědčil. Střed zálohy musí být aktivní, tohle by asi nefungovalo. Škodu v obraně beru jako nouzovku, rozhodně ne od začátku - umím si ale představit hrát ho jako volného hráče, co se pohybuje po celém hřišti.

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 11:30 |  
        0 0

        Já si Škodu umím představit na lavičce :))

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      1rytir     před 11 lety 24.08.2013 11:05 |  
      0 0

      Ač s několika jmény na jednotlivých postech souhlasit nemohu, cením si toho rozestavení na 4-4-2

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      zeleznik2     před 11 lety 24.08.2013 15:00 |  
      0 0

      Rakovan ještě o třídu horší než Černý tak raději Hrubeše z juniorky či stáhnutí Berkovce.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      zeleznik2     před 11 lety 24.08.2013 15:01 |  
      0 0

      Rakovan, Koreš pryč, Hurka není v kurzu a Škoda zase v útoku.

  9. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    dArtagnan     před 11 lety 24.08.2013 11:39 |  
    0 0

    Černý - Štěpán, Dobrotka, Kolařík, Čonka - Gecov, Petrák - Koreš, Fenin, Hurka - Škutka
    Asi něco takového bych se skřípěním zubů postavil já, ale tipuju:
    Černý - Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Dostál - Petrák, Zmrhal - Koreš, Fenin, Juhar - Škoda

  10. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    klimi     před 11 lety 24.08.2013 11:43 |  
    0 0

    Jsem sám, komu styl vedení našeho klubu připomíná jeden tradiční klub z Anglie, který poslední léta také už jen tápe?

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 11:46 |  
      0 0

      Jen tise doufam, ze nehodlate prirovnavat Arsene Wengera s dvojici Petrous+Drzmisek... Prosim, napiste ze ne. Protoze Arsenal bez posil a s kazdorocnim vyprodejem stale atakuje celo nejlepsi ligy sveta...

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 11:58 |  
        0 0

        Upřímně, nějak nevím, co si o Arsenalu mám myslet. Každoročně vykřikuje o velkém posílení, každoročně vykřikuje, že konečně vyhrajou trofej a když už můžou vyhrát "aspoň" anglický pohár, tak rupnou s podprůměrným anglickým týmem.

        Ne, opravdu nehodlám porovnávat trenéry ani složení týmu.

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 13:03 |  
          0 0

          výkřiky o posilování jsou jen mediální hra, větší problém, než neposilování, vidím v tom pravidelném oslabování (cesc, rvp, song, henry, hleb, flamini)... pokud by se dařilo držet ten kádr stabilizovaný a nepořádat pravidelné výprodeje (třeba jak se to neděje u man united), tak by ten tým byl hodně nadupaný...

          a o zápase s birminghamem mi raději ani nemluv...

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          bongor     před 11 lety 24.08.2013 14:05 |  
          0 0

          Viděl jsi klimi ,jak rozebrali Turky?Ti samí Turci,co byli vloni s Plzní takoví suveréni,byli proti Arsenalu tááááááááakhle maličký.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 11:57 |  
      0 0

      ta podobnost by mohla být snad v tom, že i oni postavili nový stadion, což se taky na ekonomice klubu podepsalo... jinak bych to moc nesrovnával, s menším rozpočtem vždy atakují příčky nejvyšší, je tam jasný koncept práce s talenty... ano, už dlouho nic nevyhráli (naposledy fa cup 2005), ale konkurovat týmům jedoucích na finančních steroidech asi moc nelze...

      každopádně být fanouškem obou klubů, to kardiologové nedoporučují, to vám můžu z vlastní zkušenosti potvrdit :D

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 12:02 |  
        0 0

        Koncept práce s talenty:

        Ano, vychovali sice Ramseyho s Wilsherem a ještě teda Oxe, ale prvně dva jmenovaní mě zrovna moc herně nepřesvědčili a Ox ještě moc šancí na hřišti nedostal...Ale nějaké další talenty tam moce nevidím, no snad se nechám mile překvapit.

        Stadion:
        Arsenal vydělal neskutečně velký balík peněz na prodeji bytů na starém Highbury, těžko říct, kolik procent ceny Emirates to pokrylo, ale je tu jedno velké ALE!:
        Stadion opravdu patří Arsenalu... :)

        Posily:
        Wenger letos dostal na přestupy 70 milionu. Koho přivedl? TOP hráči se do Arsenalu nehrnou.

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 12:50 |  
          0 0

          ten výčet jmen je fakt větší: cesc, diaby, gibbs, fabiansky, szczesny, mannone, frimpong, do jisté míry wallcot, ox, song (všichni přišli minimálně jako junioři)... aktuálně pak akpom, aneke, eisfeld, zelalem, ryo, miquel, yanaris, gnabry atd atd (všichni hráči s potenciálem kopat na nejvyšší úrovni, netvrdím, že v arsenalu)... prostě obecně je práce s mladými u gunners na špici v anglii, jinou líheň talentů tam nevidím...

          a že tě ramsey a wilshere nepřesvědčili? oba hrajou pravidelně ve svých reprezentacích, oba po dost nepříjemných zraněních a co jsem viděl poslední zápasy, tak ramsey spolu s rosou jednoznačně nejlepší... a třeba když se hrál poslední dvojzápas LM proti barceloně, tak ve středu pole wilshere poměrně dominoval...

          a nemáš pravdu s prodejem bytů na highbury, naopak byl velký problém ty byty prodávat, resp. očekávaný výnos byl výrazně nižší, než jak odkup reálně probíhal

          ano, wenger skutečně moc neutrácí, ale v tomto se mi jeho přístup líbí, nepovažuju za zcela normální, že např. real chce dát za balea cca 90 mio liber, nebo svého času chelsea za torrese tuším 55 mio... jak wenger správně říká "na trhu je příliš mnoho peněz, a příliš málo kvality"... jen více takových nákupů jako koscielny, poldi, vermaelen, santi cazorla atd... špičkový hráči za rozumnou cenu (rozuměj do 15 mio)... jestli to myslel s tím suarezem vážně, tedy těch 40 mio, tak to je trochu ústup z koncepce a vyhovění tlaku fanoušků na jméno...

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 12:52 |  
            0 0

            s tím odkupem jsem to myslel jinak, reálný výnos byl nižší, než se očekávalo...

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            klimi     před 11 lety 24.08.2013 13:00 |  
            0 0

            Jo, tak zrovna Cesca beru jako opravdu povedenýho hráče. Diabymu je kde konec, kope ještě v Arsenalu? Gibbs jako takový zatím nic moc, ale s levými beky bude problém po celém světě, uvidíme, jak vydrží dále. Szczesnyho beru, Mannone se zatím opravdu moc neukázal, stejně jako Frimpong...

            Ano, aktuálně tam mají dost talentů, to my ale také, je otázka, jak se ukáží v dalším vývoji.
            Zápas na Fenerbachce se jim sice povedl, upřímně díky slabému výkonu turků, ale domácí zápas proti AV byla tragédie hlavně od Wilshere, tak především od Rosického.

            O tom odkupu jsem nevěděl, zajímavé info.

            S tou cenou za Bale naprosto souhlasím, je to nesmysl stejně jako částka za Neymara, Barca bude podle mě dost litovat.

            Tak zrovna nákup Koscielnyho se mi zrovna moc nelíbil, takový průměrný hráč pro PL, naopak Vermaelen je luxusní hráč, škoda zranění...

            • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

              naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 13:11 |  
              0 0

              diaby i gibbs jsou hodně sklenění, jinak nadstandardní hráči (oba když jsou zdraví, tak reprezentují)...

              jj, turci byli skutečně na odpis, s tímhle souhlas, ale proti ville to byl zápas blbec, protože proti nám nebyla jen střelecká nemohoucnost rosického (dvě loženky), ale i velmi prapodivně odfoukaný zápas rozhodčím... to nic nemění na obecné pravdě, že tyto týmy bychom měli porážet... uvidíme, co dnes s fulhamem...

              na koscielného byla před sezonou nabídka z bayernu, což o nějaké velké průměrnosti nehovoří... ;-) kdyby jsi uvedl mertesackera, tam bych to ještě snad bral, ale koscielny...

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            Kornovo     před 11 lety 24.08.2013 13:34 |  
            0 0

            tak s tim balem je duvod jediny,a to ze prezident realu perez je naprosty idiot,to uz predvedl mnohokrat,jestli bale opravdu prijde za ty penize tak to bude vysmech,ale perez je toho snad i schopen

  11. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 12:11 |  
    0 0

    Já bych to postavil takhle... Černý (má zkušenosti...)-nitriansky -Repka -Kolarik -náhodně vylosovany fanousek z vip. Petrak -nahodne vylosovany fanousek ztribuny sever- James Dense (jestli už nabral fyzicku)- náhodně vylosovany fanoušek z východu - pan Jiří .- Bicanuv syn...

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Kornovo     před 11 lety 24.08.2013 12:55 |  
      0 0

      este tam chybi nekdo z redakce SN

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 14:00 |  
        0 0

        Pravda...

        Ale za nominací pana Jiřího si stojím.
        :)

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          Alanor (admin)     před 11 lety 24.08.2013 14:23 |  
          0 0

          Nevím, jestli by redaktor SN a pan Jiří v jednom týmu dělali dobrot(k)u. :)

          Ale to jen pro úsměv, nic proti Jiřímu, v posledních týdnech šel se svými příspěvky nahoru!

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 19:59 |  
            0 0

            Pravda :-)

            A také nic proti Jiřímu, já si ho vždy rád přečtu a nejednou udeří hřebíček na hlavičku.

  12. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    denydzlSKS     před 11 lety 24.08.2013 12:56 |  
    0 0

    Jak to postavit..to je otázka těžší než kdy jindy..
    Z mojeho pohledu bych to postavil cca takhle:
    Černý - Dostál(uff), Dobrotka, Kolařík, Čonka(uff) - Petrák - Nitrianský(před zápasem bych ho ale preventivně profackoval), Šimeček, Juhar(uff) - Hurka - Škutka
    Ale reálně to vidím: Černý - Dostál, Dobrotka, Bortel, Čonka - Petrák, Gecov - Štěpán, Koreš, Juhar - Škoda

  13. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    wymaz     před 11 lety 24.08.2013 13:00 |  
    0 0

    Tak jen pro formu:
    Rakovan-Štepán,Kolařík,Bortel,Juhár-Fenin,Gecov,Petrák,Koreš-Hůrka,Škutka ale radost z toho nemám, není kde brát.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      klimi     před 11 lety 24.08.2013 13:01 |  
      0 0

      Viděl jsi někdy Rakovana v bráně? Opravdu ne, prosím... :)

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Kornovo     před 11 lety 24.08.2013 13:42 |  
      0 0

      bohuzel ano

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 13:58 |  
      0 0

      Já si tedy opravdu nejsem jist tím předpokladem, že Slavia " už letos mohla znovu hlásit jako nováček mezi fotbalovou elitou."

      Taky jsme klidně mohli hrát třeba divizi a do první ligy se už nikdy nevrátit. Cesta vzhůru je nesmírně komplikovaná.

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Oja     před 11 lety 24.08.2013 14:08 |  
        0 0

        Přesně tak. A umím si představit, že by si nás i ta naše rozhodcovská mafie v pralese ráda podržela...

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Markus     před 11 lety 24.08.2013 14:15 |  
      0 0

      Já z toho článku tedy nadšený nejsem, přijde mi takový černobílý, spíše jen využívá situace aby se po hospodsku pomlouvalo. Nic nového v tom článku není. Samotná myšlenka dokončení krachu před pár lety tam není rozvedená a stejně tak ani fakt, že Slavie tehdy ani krachnout nemohla, protože si jen pánové zahráli divadýlko pro snadnější oddlužení.

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.08.2013 14:48 |  
      0 0

      Žádný strach, podle velmistra Řádu nejsvětějšího Tomáše božský Rosen bdí a už brzy přijede do Edenu v čele armády dvaceti špičkových fotbalistů, které věnuje jako dárek Slavii, stejně jako stadion. Pak nad Edenem vysvitne slunce, které už nikdy nezapadne.
      Jinak souhlasím s tím, že nikde není psáno, že by ze třetí ligy Slavia postupovala rok co rok nahoru. Nevím, kde by se vzali hráči, ti mívají smlouvy obvykle nastavené tak, že v případě sestupu mohou odejít a naše slavná juniorka ukázala v Pardubicích, že by si mezi dospěláky ani neškrtla. Druhou věcí je ta nebetyčná ostuda, která by nás provázela ještě dlouhá léta. Po debaklu s Teplicemi jsme s našimi tradicemi a historií pro smích celé republice a já si vůbec nedovedu představit, jak by to vypadalo po sestupu. Takže říct, že sestup by byl lepší, to snad nemůže žádný slávista myslet vážně.

  14. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Betynka58     před 11 lety 24.08.2013 13:52 |  
    0 0

    Hezké (a doufám, že vítězné) odpoledne přeji.
    Takhle to Petrouš určitě nepostaví, ale nebyl bych proti třeba takovéhle sestavě: Černý - Dostál, Dobrotka, Kolařík (Petrák), Čonka - Štěpán, Gecov, Šimeček, Hurka - Škoda, Škutka.

  15. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Oja     před 11 lety 24.08.2013 14:12 |  
    0 0

    Přemýšlel jsem o tom, kterých hráčů by bylo nejlepší se co nejdříve zbavit. A vyšli mi z toho Dostál a Juhar, dál nevím. Protože si umím představit, že takového Nitrianského by vzala zadarmo třeba Dukla a my bychom si za půl roku rvali vlasy:) A těch hráčů, ve kterých něco je je tu dost. Nezávidím vedení tuhle situaci, kdy budou muset "odstřelit" ty správné špatné hráče... :-)

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 14:16 |  
      0 0

      Dostál je vhodný pro Slavii tak maximálně na lavičku a jako občasný záskok, nicméně podle mého názoru je to jeden z těch "zdravých" hráčů (i když do kabiny pochopitelně nevidím), který jsou sto se na hřišti o výsledek poprat. Už jen kvůli tomu bych jej zcela nezatracoval...

      Ale třeba je to vše úplně jinak.

  16. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    zeleznik2     před 11 lety 24.08.2013 14:59 |  
    0 0

    tak dneska remíza a další pokuta 0,5 mil. Kč. Sestava je nejasná, vzhledem k tomu, že opravdu není, kde brát, uvidíme v poli i tragické typy Škoda a spol.
    ¨
    Černý - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Petrák, Gecov, Juhar, Fenin, Šimeček - Škoda

    lavička: Škutka, Hurka, Šimeček, Rakovan, Kolařík, Štěpán, Koreš

  17. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    klimi     před 11 lety 24.08.2013 14:59 |  
    0 0

    Černý – Dobrotka (C), Čonka, Dostál, Bortel – Petrák, Gecov, Zmrhal, Štěpán – Koreš, Škoda

    Sestava podle onlajnů, rozestavení si poskládá každý sám,...To je hnus!

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Kornovo     před 11 lety 24.08.2013 15:02 |  
      0 0

      je videt ze cil je jasny,za jakoukoli cenu to ukopat.kopacu v sestave na to je dost,snad to dopadne jako pamatna lonska vyhra v brne pod radovym vedenim

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 15:03 |  
        0 0

        V sestavě vidím 3 (slovy TŘI) ofenzivní hráče, z toho Škoda je lepší stoper než útočník. V podstatě hrajeme na tři defenzivní záložníky, to je Petrouš opravdu takový slaboch?

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 15:03 |  
        0 0

        V sestavě vidím 3 (slovy TŘI) ofenzivní hráče, z toho Škoda je lepší stoper než útočník. V podstatě hrajeme na tři defenzivní záložníky, to je Petrouš opravdu takový slaboch?

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      Tomski     před 11 lety 24.08.2013 15:08 |  
      0 0

      juhar není ani na lavičce...nevíte jestli ho proti teplicím střídal kvůli zranění či nekvalitě ?

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 15:11 |  
        0 0

        "Zranění palce vyřadilo Martina Juhara,"...

        Ale známe, jak tady jsou ty "zranění"...

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 15:13 |  
          0 0

          práce na zahrádce... ;-)

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 15:08 |  
      0 0

      očekávaná sestava, co dodat, snad to bude lepší, než v pondělí... myslíte, že existuje nějaký stream přenosu?

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        klimi     před 11 lety 24.08.2013 15:08 |  
        0 0

        Jako vždy sazkatip.cz

        • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

          naplavnik     před 11 lety 24.08.2013 15:14 |  
          0 0

          njn, ale to bych tam musel něco vsázet... takže asi nic

          • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

            fredydj (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:16 |  
            0 0

            sleduj diskuze, třeba někdo najde nějakej jinej odkaz :)

  18. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    zeleznik2     před 11 lety 24.08.2013 15:17 |  
    0 0

    Tak nakonec takhle:
    Černý – Dostál, Bortel, Dobrotka (K), Čonka – Gecov, Petrák – Štěpán, Zmrhal, Koreš – Škoda. Lavička náhradníků má tuto podobu: Rakovan – Kolařík, Nitrianský, Fenin, Šimeček, Hurka, Škutka.

    odnesl to Nitrianský jinak se moc nezměnilo, Dostál nebude hrát přes nohu.

  19. Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:40 |  
    0 0

    Tipovacky já rád..většinou se totiž netrefim :-)
    Takže tip: cerny-nitrak, bortel, dobrotka, conka - juhar , petrak, zmrhal, fenin, kores - škoda
    Přání :-): cerny-nitrak, bortel, dobrotka, conka - bazal, petrak, zmrhal, hurka, juhar- se skřípěním zubů škoda

    • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:40 |  
      0 0

      ?

      • Re: Po ostudě s Teplicemi přijde zápas proti Znojmu

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.08.2013 15:45 |  
        0 0

        Teď asi vypadám jako kreten jsem si neuvědomil kolik je hodin a že je sestava známá :-)