Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

Historickou ostudu nám v pondělní večer na zlatém podnose naservírovali hráči Slavie. Naposledy se tedy vraťme k utkání s Teplicemi a srovnejme s nimi účty.

Cesta k blamáži začala velice brzy, když se ještě v úvodní čtvrthodině prosadil po rohu trestuhodně nehlídaný Táborský. I druhá branka přišla ze standardní situace, je však na místě uvést, že šlo o jasný ofsajd. Pro pomezního rozhodčího šlo o naprosto triviální situaci, jelikož všichni hráči před zahráním volného kopu stáli. Chyby rozhodčích v nové sezóně jsou až nebývale časté, nicméně jejich vedoucí Damková mlčí. Tepličtí ještě měli nějaké šance, ale poločas za sborového pískotu diváků skončil 0:2.

Ve druhé půli se Slavia pokusila o návrat do zápasu, ale Petrák ve své šanci neuspěl. Ani neproměněná šance, ani chybně uznaný druhý gól však nejsou omluvou pro to, co následovalo. Tragicky hrající Milan Bortel vzal osud Slavie do vlastních rukou a krátkou malou domů vyzval ke skórování Mahmutoviče. Debakl neunesl Karol Kisel a nesmyslně se nechal během jedné minuty vyloučit dvěma žlutýma kartama. Michal Petrouš i tak vsadil vše na útok a stáhl hru na tři obránce. Šlo sice o odvážný čin, který byl podle mě v pořádku, ale v konečném důsledku znamenal pro Slavii historickou ostudu. Hra se totiž úplně rozpadla a Teplice přidávaly z brejků jeden gól za druhým. Po závěrečném hvizdu svítilo na tabulích v Edenu skóre 0:7.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 3 - S góly mohl těžko něco dělat, když ho obrana nechala na holičkách, pár střel pak chytil. Na šíleném bránění standardek má ale i on svůj nezanedbatelný podíl. Zdá se, že jeho návrat do Slavie byl omyl.

Milan Nitrianský - 1 - Patřil k nejhorším, dlouhodobě nemá ve Slavii co dělat. Nestíhá bránit, vrcholem byla jeho laxnost při poslední obdržené brance.

Milan Bortel - 1 - Pokud by nebylo hodnocení ohraničeno stupnicí, tak by Bortelovo hodnocení šlo hodně do minusu. V celkové historické bídě byl právě on nejhorším mužem na hřišti. Pravidelně se nechal obcházet, definitivně zničil šance Slavie nepovedenou malou domů. Chyběla mu i snaha a pohyb. Nepochopitelný výkon vzhledem k tomu, že do té doby od svého příchodu podával poměrně solidní výkony.

Petr Kolařík - 2 - Jako mladík měl těžký úkol hrát ve stoperské dvojici s pondělním Bortelem. Zaujal několika pěknými průniky, kdy vyvezl míč. Po stáhnutí hry na tři obránce, kdy hrál poprvé v životě levého beka, však šel jeho výkon, logicky, "do kytek".

Martin Dostál - 1 - Jeden z nejslabších článků hry, dokud nevystřídal v době, kdy se Slavia rozhodla riskovat. Nestačil teplickým hráčům, dlouhodobě postrádá kvalitu a ve Slavii nemá co dělat.

Vojtěch Štěpán - 2 - Mizerný výkon. Štěpán byl neviditelný, ztrácel míče. Vždy platil jen za průměrného ligového hráče a s takovými může Slavia těžko uvažovat o návratu na čelní pozice.

Ondřej Petrák - 2 - Dopředu předvedl několik dobrých rozehrávek, ale dozadu byl nulový, což je u defenzivního záložníka zásadní problém.

Jaromír Zmrhal - 2 - Hrozně zahrál i Zmrhal. Nebyl vidět, ztrácel míče. Souhlasím s Ciprem, že Slavia potřebuje zkušeného hráče, který by dirigoval hru. Zmrhal v této pozici naprosto selhává.

Martin Juhar - 4 - Patřil k lepším hráčům v první půli, jeho střídání považuji vzhledem k o třídu horšímu výkonu Štěpána za nepříliš pochopitelné.

Karol Kisel - 1 - Jeden z hlavních viníků debaklu. Svým totálně stupidním vyloučením dal jako kapitán razítko pro demolici sešívaných. Jeho zkrat jen ukázal, že tým nemá zdravé jádro, když vůdce svou frustraci řeší takto.

Milan Škoda - 1 - Jestli se má na někoho ukázat jako na hlavního viníka Teplické ostudy, tak je to spolu s Bortelem a Kiselem právě Škoda. Byl to on, kdo nepokryl Táborského při první inkasované brance. Vepředu prohrál 90 % hlavičkových soubojů, což je naprosto nepochopitelné. A když už dostal dobrý centr do výborné pozice na penaltě, tak hlavičkoval o pět metrů vedle. Kdyby ve Slavii skončil, tak si sešívaní jen pomohou. Útočníka, co dal za nějakých 30 zápasů jen 4 branky a podává většinou podprůměrné výkony nepotřebujeme. Vyhodit. Hned.

Štěpán Koreš - 4 - Střídání za Juhara jsem nechápal, nicméně Koreš hru skutečně oživil a patřil k minimu hráčů, co snesli alespoň nějaké měřítko. S postupujícím rozkladem slávistické hry se vytratil.

Dávid Škutka - 3 - Těžko mohl se zápasem něco udělat, do hry se nedostal. Vyhrál ale více hlaviček než Škoda za dvojnásobný čas. Jinak ale vidět nebyl.

Martin Fenin - 3 - Byl o trochu aktivnější než Škutka, ale ani on neměl šanci zápas zvrátit. Vinu na debaklu nenese, ale vzhledem k jeho katastrofálním výkonům od jeho příchodu je jedním z ohrožených hráčů.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    subHuman     před 11 lety 21.08.2013 10:05 |  
    0 0

    Žádný z hráčů v žádném případě nemůže mít hodnocení vyšší než 2.
    To by pak 4 nemohli dostat ve zbytku ročníku. Nemohu s tím souhlasit ani s přimhouřením obou očí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      knaphi     před 11 lety 21.08.2013 10:13 |  
      0 0

      Černý, Kolařík,Juhar, Koreš, Škutka a Fenin za 2. Ostatní 1!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        klimi     před 11 lety 21.08.2013 10:26 |  
        0 0

        Juhar za 2 snad jen proto, že se neúčastnil druhé půle, jinak byl také tragický.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      slaviator     před 11 lety 21.08.2013 13:57 |  
      0 0

      Naopak! všichni měli zavázané tkaničjky, takže všichni za 3! To by řekl pan Fenin...!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    sicilianbrno     před 11 lety 21.08.2013 10:11 |  
    0 0

    Hezké hodnocení ale s pár lidma nesouhlasím.
    Pokud si nasadil takovou stupnici tak Juhara bych snížil známku na č.2, Škutka ani Fenina sem vůbec v akci neviděl,takže také 2, Kisela bych nehodnotil jen kvuli vyloučení, do te doby patřil k těm lepším,takže 3. Černý opravdu za goly nemohl (výjma jednoho), ale nechytil nic navíc, což by zkušenej golman měl.
    Pod co se mužu podepsat je výkon Dostála, tenhle chlapec ve slavii opravdu nemá co dělat, Jeho umění je leda rychle utíkat jedním směrem kdy se mu do cesty nesmí postavit soupeř nebo nesmí dojít od něho k centru, obojí by mělo fatalní následky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 21.08.2013 10:13 |  
      0 0

      Juhar nezahrál nijak skvěle, má také podprůměrnou známku. Ale jeho výkon nijak nevybočoval z normálu a není důvod dávat minimální známky, které jsou určeny skutečně katastrofálním výkonům.

      Škutka a Fenin nemohli se zápasem nic dělat. Už se to tu několikrát řešilo, v takovém případě jsem ke střídajícím hráčům shovívavější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        sicilianbrno     před 11 lety 21.08.2013 10:24 |  
        0 0

        Chápu že už pak byll od 0:4 zmar, a pokračovat zápas o 20min déle tak dostanem další 3 goly ale když se někdo nedostane vubec k balonu a nemuže ani nic zkazit tak je zbytečné hodnotit 3,ale co názor to věc.
        Jediná malinká omluva pro háče je že od stavu 0:4 byla vetšina v tranzu, nechapali, nohy nepracovali, protože nikdo z nich toto ještě nezažil, takže malá utecha že ted už to znají a snad se to opakovat nikdy nebude, i když je pravda co říká hodně lidí že v mistrovských ročnících, kdy slavia hrála fotbal jako ted plzen by si většina hráču neškrtla ani na lavičce.

        Bohužel toto je realita.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        winter (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 15:08 |  
        0 0

        Škutka když prohrál souboj a skončil na zemi tak místo toho aby se okamžitě zvedl a mazal zpátky tak nejdřív v zemi rozhazoval ruce na rozhodčího, pak si v klídku upravil stuplny a teprve po nějakých 30vteřinách se uráčil zvednout a DOJÍT na půlící čáru... sorry ale s takovym přístupem ať jde do prdele, 3 je hodně milosrdná známka

        Juhar za 4 taky nechápu.. hrál sice líp než ostatní ale zase pálil z naprosto nesmyslných pozic, absolutně mu chybí fotbalový myšlení.. nacentrovat míč do vápna taky neumí tak k čemu je nám takovej hráč co dá jednou za 30 zápasů gól z dálky když v dalších 15 nesmyslnou střelou zkazí slušně rozjetou akci kdy měl centrovat místo střely co skončí na tribuně... dozadu je taky strašnej, je možná tak rychlej ale zato schopnej běžet uplně sám neatakovanej po lajně a předkopnout si míč do autu.. vyhodit hned, stejně jako dostála, nitrianskýho, dostála, bortela, škodu, fenina..

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Barra     před 11 lety 21.08.2013 10:16 |  
    0 0

    Radek Černý pro mě bohužel jen 1. V každém případě by si podle mě Kolařík zasloužil lepší hodnocení než náš brankář, a podle mě určitě také lepší známku než Juhar.

    Jinak nevyčítám Petroušovi, že za stavu 0-3 vsadil vše na vše a měl na hřišti extra útočníka. Hrál vabank, nevyšlo to, ale alespoň něco zkusil. Že Kisel se nechá idiotsky vyloučit nemohl předpokládat (koukal jsem opakovaně na tu situaci, pomalu se mi zdá, že se Kisel úmyslně chtěl nechat vyloučit. V každém případě byl to špatný příklad k směru mládeže, kterou šéfuje). Kiselovi bych dal 0.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      klimi     před 11 lety 21.08.2013 10:22 |  
      0 0

      Černý 3? Golman, který při žádné standartce nevyběhne, nedá si při bránění rohů hráče na první tyč? Jediné, co mu snad dává kladné body je to, že on to opravdu na párku nemá a na rozdíl od primadon Nitrianského s Feninem ho to trápí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        klimi     před 11 lety 21.08.2013 10:24 |  
        0 0

        *Samozřejmě měla být moje reakce obecná a ne na tvůj/Váš příspěvek, ale také to s ním souvisí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        klimi     před 11 lety 21.08.2013 10:24 |  
        0 0

        *Samozřejmě měla být moje reakce obecná a ne na tvůj/Váš příspěvek, ale také to s ním souvisí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Barra     před 11 lety 21.08.2013 11:32 |  
          0 0

          :-) Já vím, Klimi. A klidně mi můžeš tykat. Já mám takový zlozvyk že to dělám téměř automaticky každému.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            slaviator     před 11 lety 21.08.2013 14:03 |  
            0 0

            On to je (alespoň v Česku) takový zvyk z dob ještě přelomu 90. let a nového milénia, kdy se v internetových diskuzích tykalo běžně :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 14:42 |  
              0 0

              A já to tykání mám z dob, kdy jsem žil v Americe a kde je běžné že například ředitele banky, který má na stole cedulku s jménem např. Joe Smith, automaticky oslovujete jen křestním jménem, i když ho člověk vidí teprve poprvé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 23.08.2013 09:22 |  
        0 0

        Koukám, že se kritiků brankaře Černého roste. Naprostý souhlas, nevyběhne a nevyběhne centry nemá, pořád skoro přilepený na čáře, to snad chce ten míč hypnotizovat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      slaviator     před 11 lety 21.08.2013 14:01 |  
      0 0

      Proti Olomouci taky stáhl hru na tři obránce, poslal tam místo Nitrianského za stavu 0:2 Škutku a dvě minuty na to jsme snížili...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    spino     před 11 lety 21.08.2013 10:17 |  
    0 1

    Kisel by měl dostat 9. Jeho zkrat spíše ukázal, že je jediný, komu na Slavii záleží. Dovedete si přestavit zkrat třeba u Fenina nebo Nitrianského?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 21.08.2013 10:19 |  
      0 0

      Zrovna Nitrianský měl méně zásadní zkrat v Příbrami, jestli jsi ten zápas viděl. A vyloučit se může nechat každý idiot, naopak to bylo plivnutí do tváře každému slávistovi. Adorovat to může jen s prominutím vůl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        spino     před 11 lety 21.08.2013 10:32 |  
        0 0

        Nitrianský svým zkratem spíš chtěl ukázat, jaký je "borec".

        Pokud jsi sledoval Kisela na hřišti, tak po druhém gólu málem sežral vsteky všechny hráče. Jezdil po prdeli, chodil do skluzů, makal na 200%. Ostatní? S prstem v nose, výsledek u prdele. Nedivím se, že po tomhle prostě vybouchnul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 21.08.2013 10:34 |  
          0 0

          Já neříkám, že se mu divím. Ale je třeba takové chování odsoudit a ne opěvovat. Sám Kisel nejlíp ví, že to totálně posral.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          slaviator     před 11 lety 21.08.2013 14:04 |  
          0 0

          Kdyby Kisel vybouchnul a na hřišti po tom třetím gólu jednu napálil Bortelovi, bylo by to něco jinýho než tohleto...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Krakonos     před 11 lety 21.08.2013 23:48 |  
          0 0

          lítat tam jako čertík z krabičky naprosto beze smyslu, při obdržení balonu pokazit jednoduchou přihrávku na pár metrů a teatrálně se rozčilovat by zvládla asi většina z nás.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 10:33 |  
      0 0

      Tak nechat se vyloučit je známka obětování se pro Slavii? Ježiš Honzíku, přemýšlej trochu. Jak tim pomohl? Nijak, jeho vyloučení má na konečném debaklu velký podíl a ještě bude chybět minimálně jeden zápas... no to fakt ukázal jak mu na Slavii záleží...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 13:27 |  
        0 0

        Já naprosto chápu jeho frustraci, když hraje se sráčema jako Nitriansky, Fenin, Škoda apod. Jemu to u prdele neni a musí ho ubíjet, když ostatním je. Navíc když tým oproti minulé sezoně neposílil, ale oslabil. Vůbec bych se nedivil kdyby v zimě skončil, protože se jim na to může tak akorát vykálet..Vpodstatě jim tu akorát dělá šaška.
        Nicméně vyloučení (myslím že úmyslné), bylo to, proč jsme dostali sedmiočku. Rozhodně je za to třeba odsoudit a ne vynášet do nebes. Zase ale dobře, že jsme tu sedmičku dostali. Tedy dobře by to bylo, pokud by se odpovědní lidé zamysleli proč to takhle šolícháme, a že je třeba učinit patřičná a rázná opatření. Protože co jiného než takovýto ostudný debakl by je mělo trefit do jejich zabedněných hlav?!?
        K Alanorovu hodnocení: Nechci se do něj moc pouštět, ale osobně bych Kolaříkovi dal lepší známku než jiným už za tu odvahu při rozehrávání. To bylo totiž jediný pozitivní co jsem si ze zápasu odnesl. :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 14:17 |  
      0 0

      je to neprofesionální primitiv. Emoce nezvládá dlouhodobě, teď se holt rozhodčí nebál a vyhodil ho. A za to tleskání a podání ruky je zralej na pořádnej flastr.
      Takhle se chová primitiv a ne srdcař. Srdcař by řval na hráče, primitiv na domnělé nepřátele.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 21.08.2013 17:47 |  
        0 0

        Ten primitiv vystudoval vysokou školu a srdcař to opravdu je. Jestli chodíš na fotbal, tak víš, že hráče častokrát seřval, jestli na o koukáš v televizi, tak se nedivím tvým názorům.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 18:28 |  
          0 0

          Na zapasy chodim a videl jsem ho leda se vztekat na rozhodci. Proc teda po 3. Golu neserval Bortela s Dostalem.


          Mj. V teto sovislosti je ta narazka na to, zda chodim dost nelogicka, protoze v tv jsou opakovacky atd.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    edenian     před 11 lety 21.08.2013 10:20 |  
    0 0

    Petrak a Kolarik, asi Nitro / Mozna Skutka, jak to mame asi zjistit, ze jo / jsou pro me jedini hraci do budoucna pouzitelni pro nejake budovani tymu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 21.08.2013 10:21 |  
      0 1

      Pro me je Nitriansky naopak na jednom z prvnich mist mezi hraci na odstrel. Obrance, ktery opakovane odmita dusledne branit, je k nicemu, i kdyz obcas nahraje na gol.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        edenian     před 11 lety 21.08.2013 10:38 |  
        0 0

        Ja si myslim, ze nekdo jako KJ by ho rozhejbal ze bysme cumeli. Je to obrance ktery umi dat gol. Prece jsme ho vsichni videli hrat velmi dobre ne? Pro me je Nitro hrac, ktery mezi dobrymi spoluhraci muze hrat skvele. To pisu proto, ze si myslim, ze hraci ktere mame mezi lepsimi spoluhraci nahoru nepujdou a nebudou stacit. To je to, proc dlouhodobe rikam, ze nemame kvalitu. Rozhodujici kvalita hrace je pro rovnovaha schopnosti spoluprace a individualni schopnosti. Takhle se na to divam. Nehral jsem fotbal ale jine tymove hry a principy jsou vicemene stejne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 21.08.2013 10:49 |  
          0 0

          No jo, jenze na jeden solidni zapas u nej pripada 5 zapasu odchozenych, laxnich v obrane a zoufale nepresnych v utoku. Nitrianskeho se nechci zbavovat proto, ze neumi hrat fotbal. Kdyz chce, tak celkem umi, lepe nez jini v kadru. Ale problem u nej je v hlave, on proste fotbal hrat chce tak trikrat do roka a ostatni zapasy jej zda se spis obtezuji. Dle meho je proste potreba se prave takovych flakacu zbavit.
          A to prosim hral Nitriansky snad pod ctyrmi ruznymi trenery, takze si nemyslim, ze by to bylo tim, ze to z nej treneri neumi dostat.

          V kadru, kde je hromada podobne prumernych hracu, by se mela ocista zacit - dle meho - od tech, kteri maji dlouhodobe k zapasum laxni az odevzdany pristup a vypadaji na hristi, ze je jim vysledek uplne jedno, hlavne at uz muzou domu. A prototypem takoveho hrace je pro me prave Nitriansky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            edenian     před 11 lety 21.08.2013 11:23 |  
            0 0

            Akceptuju, ale s jedinou vyhradou, Petrous Rada Straka nejsou tak uplne treneri. Evidentne tady / ani jinde / nic nepredvedli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Betynka58     před 11 lety 21.08.2013 11:35 |  
            0 1

            Stoprocentní souhlas. Hráči by se měli v prvé řadě vybírat podle charakteru, právě v tomhle dělalo vedení v minulých sezónách v přestupové politice neskutečné boty. Snad jediný přestup, který v posledním období z tohoto hlediska obstál, je Mičola, který je sice občas trochu zbrklý, ale rve se a je ho plné hřiště. Pokud nebude Slavia mít takových hráčů alespoň 5-6, nikam se nepohne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              edenian     před 11 lety 21.08.2013 13:34 |  
              0 0

              To jo, na toho jsem zapomel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 13:30 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím. Mně leží v žaludku už dlouho jak to má na háku. Přitom když přišel, tak vypadal, že by mohl navázat i na Čelůstku. Pro mě by byl taky na jednom z prvních míst na odstřel právě kůli přístupu. Osobně se mi ani nelíbí, že hraje on a ne Čonka. Teda nenechal bych hrát ani jednoho, ale dva Dostály nemáme...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        slaviator     před 11 lety 21.08.2013 14:06 |  
        0 0

        Přesně tak. Nitrianský a pro mě osobně i třeba Čonka a Juhar s Feninem. V první vlně,,,

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 10:24 |  
    0 0

    Kisel na IDNES: "Stále se mi o tom hodně těžce mluví, proto se nechci v tuto chvíli pouštět do žádných obsáhlejších rozhovorů nebo analýz. V hlavě se mi momentálně honí spousta myšlenek. Na mluvení není čas, je zapotřebí spíše konat," zdůraznil.

    Ten člověk by měl po skončení kariéry dělat tiskového mluvčího. Určitě lepší než Nouzáková, elegantním tlacháním dosahuje téměř úrovně Saši Klimenta :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    edenian     před 11 lety 21.08.2013 10:28 |  
    0 0

    Kdybych byl tzv. majitel, tak bych prehodnotil pusobeni Kisela u mladeze. Ja jsem to nikdy nepochopil, protoze jsem od Kisela nikdy neslysel verejne mluvit o tomto tematu na rozdil od Smicra, ktery me svymi srozumitelnymi nazory velmi zaujal. Cela Kiselova koncepece, o ktere se zminil byla "hrani mladeznickych tymu s tymy z Evropy " a druha vec aby kazdy mladeznicky tym mel sveho sponzora. K tomu asi nema cenu se nejak vyjadrovat, ze jo. Zaroven prubezne sledovani hrace ktery se neumi / a nikdy neumel / ovladat neni asi nejlepsi pedagogicky zamer.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    1rytir     před 11 lety 21.08.2013 10:59 |  
    0 0

    Chtěl bych se maličko zastavit u hodnocení Kisela. Podle mého šel s formou hdně dolů. Je jen stínem Kisela z loňské sezóny. Myslím si, že si toho je sám vědom a štve ho, že přes veškerou osobní snahu se nelepší. Z toho plyne osobní flustrace a naštvanost na sebe a vše kolem. Seřvat jiné dokáže, ostatně dělal to i proti Olomouci, ale nějak výrazněji týmu pomoci (kromě skórování) prostě v současné formě nesvede. Hraje na sebe, procento úspěšných přihrávek je u něj minimální.
    Také tím, že právě on hraje podhrota a lpí na tom, je důvodem toho, že hrajeme pro nás nehratelným systémem na jednoho útočníka.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    martin08     před 11 lety 21.08.2013 11:11 |  
    0 0

    nema nekdo prosim zaznam zapasu?!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    spino     před 11 lety 21.08.2013 11:25 |  
    0 1

    Když čtu reakce diskutérů IDNES na rozhovor se Strašákem nevim jestli se mám smát, nebo brečet.

    Kumulace neznalosti, předpojatosti, osobní zášti a debility.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      knaphi     před 11 lety 21.08.2013 11:39 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše, když sem to přečetl tak sem nevěděl jestli se mám smát nebo plakat, jak někteří jedince můžou být tak hloupí? Na to se nedá reagovat, protože jakmile bych něco vyplodil, stal bych se tím stejným internetovým hlupákem jako jsou oni. Je mi z toho všeho zle!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      1rytir     před 11 lety 21.08.2013 11:53 |  
      0 0

      Osobně bych šetřil tak expresivním vyjádřením. Je to možná trošku naivní názor mnoha fanoušků a ti na něj mají právo a myslím si, že označovat je za debily není to pravé ořechové. Víte, nejvíce mi vadí ty odkazy na neinfomovanost. A odkud by ji ti obyčejní fandové, kteří do sektorů vip z ochozů sotva dohlédnou, jako měli brát? On je někdo z vrcholového managamentu klubu o něčem někdy informuje? Samozřejmě, že ne! A tak kritizovat někoho za neinformovanost jen proto, že se k adekvátním informacím dostat nemůže, že možná větší "debilita", než ty nazory samotné!

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        th     před 11 lety 21.08.2013 17:44 |  
        0 0

        To hodnotí ten pravý.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          th     před 11 lety 21.08.2013 17:45 |  
          0 0

          Myšlen Vocel výše.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 11:36 |  
    0 0

    hraci co namaji ve slavii co delat jsou:
    Cerny - mam ho rad, ale vubec nemam pocit ze by obrane pomahal. nejisty pri centrech, myslim ze i rakovan by chytal lepe.
    Dostal - mam ho rad pro jeho bojovnost, ktera staci na dolni polovinu tabulky, ale jak na nej prijde fotbalista je v koncich. dopredu se snazi, ale kvalita neni. mozna hostovacka zatim jen, co kdyby z nej nakonec vyrostl druhy krajcik. preci jen je jeste mlady
    Nitriansky - jednonohy fotbalista, ktery podlehl uspokojeni ze hraje 1. ligu. nic velkyho od nej cekat zrejme nejde.
    Zmrhal - poslat na hostovacku. je mlady a aby mohl dirigovat hru ve svych letech, musel by mit v zaloze nejakou podporu. tou mu neni ani petrak, ani gecov.
    Kisel - mozna prekvapive uvadim jeho jmeno, ale mam pocit, ze hraci radeji prihraji jemu, nez aby sami sli se svym napadem. coz nas dle meho dost brzdi
    Juhar - to je hrac, ktery vubec nedokaze branit, coz je v dnesnim fotbale dost problem. dle mne jsou jen dve moznosti co s nim. 1) vyhodit, nebo 2) zkusit udelat z nej utocnika

    Kores ve svem kratkem case predvedl ze to neni spatny hrac, mozna by mu vice sedela role zmrhala, dokud neprijde poradny tvurce hry, jako ze neprijde. rozhodne tam bych jej zkusil

  12. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 12:17 |  
    0 0

    Myslim ze Juhar se trochu skryl tim, ze hral jen prvni puli. Jeho vykon byl ale tragicky, stejne jako na dukle, proti olomouci.... opet se vratil k bezmyslenkovy hre, nastrelovani micu nazdarbuh, nulove technice.. Kores oproti nemu vypadal jako fotbalista, aspon se pokousel o neco smysluplneho...

    Kolarikovi bych klidne bod pridal, za rozehravku. Goly do otevreny obrany uz nelze stoperum moc vycitat, to se brani dost tezko..

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    vlcek7210     před 11 lety 21.08.2013 13:09 |  
    0 0

    to si děláš prdel že fenin dostal 3? vždyt se za půl hodiny dotknul míče jen jednou a to mu ho sebral obránce a potom se mu vyhýbal nebo od něj běžel pryč. je to nejhorší hráč slavie nemá ani na okresní přebor.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    honza304     před 11 lety 21.08.2013 13:46 |  
    0 0

    Tak nevím, Juhar dostal 4? Za co? Dostálovi s ničím nepomohl, proto ten taky má tak mizerné hodnocení. Štěpán o třídu horší než Juhar? Hra všech je, ostatně, ovlivněna hrou (nehrou, nenabízením se, nepohybem) všech ostatních, proto asi tak. Nadávky na Škodu, nejsem z něho nadšen, ale taky se ho nijak nezastávám. Na druhou stranu, jak se má prosadit proti třem teplickým obráncům (olomouckým, ostravským, dukláckým ...), když nejbližší náš hráč je od něho pětadvacet metrů? Poslední tři hodnocení byli z týmu nejlepší? Koreš, který nebrání a stínuje, pravda, asi pět minut tam běhal a nabízel se dopředu, ale výsledek? Co předvedli Škutka s Feninem? Asi to, co embéčko proti mercedesu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 23.08.2013 09:45 |  
      0 0

      Souhlas, Juhar byl v prvním poločase o trošku lepší, otázka, kdyby zůstal i ve druhém zda by pořád byl....Co se týče Škody je to kopyto, to je jasné, ale ti zbylí útočníci(Fenin a Škutka) nejsou o moc lepší, takže je vlastně jedno, kdo se tam v útoku plácá.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    slaviator     před 11 lety 21.08.2013 14:00 |  
    0 0

    Já bych to ohodnotil asi takhle: Kolařík, Petrák - 2. Černý 1. Zbytek 0,1.

    Vyjímkou je Fenin, který má 3,1 (z toho 3,0 za to, že si obul kopačky...)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    qazwerty     před 11 lety 21.08.2013 14:09 |  
    0 0

    Juhar za 4???? Tohle jméno už raději ani nezmiňujte...Jsem na tohoto nefotbalistu stále více alergický...Kdekoliv v divizi bychom našli lepší kopáče...Pokud by měl sportovní úsek zájem, tak jim najdu lepší sestavu než je ta současná a to z hráčů nižších soutěží...Ikdyž bych dal přednost našim mladým klukům (plus doplnění o starší hráče a případně cizince - max. 3 až 4 v týmu)...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    deadbeat     před 11 lety 21.08.2013 15:22 |  
    0 0

    Kolarik byl nasim nejlepsim hracem. Pokud nekdo zaslouzi ctyrku, je to on. Vsem ostatnim bych se nebal dat jednicky, neukazali proste ani jeden dobrej moment.

    Pokuty jsou malo, takovahle katastrofa musi vest k exemplarnim trestum. Hrace jako Nitriansky bych nejradsi uz nikdy nevidel v sesivanym dresu. Kdyz si vzpomenu na ty jeho liny vyklusy, jeste ted mam chut neco rozmlatit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      slaviator     před 11 lety 21.08.2013 15:37 |  
      0 0

      Jak jsem říkal po zápase a psal jsem i tady, pokuty jsou těm hráčům jedno. Prostě příště prodaj zápas, vsadí na počet gólů a bude..

      Ne... Oni to musí pocítit jinak.

      Asi mají špatnou fyzičku, když už v 5. minutě nemohli. Takže bych jim fakt dal 50 kilo písku do válců a běhat v Kunraťáku dokud se nezeblejou. A až se zeblejou, tak znovu. Pánové Nitrianský, Juhar, Bortel, Fenin, Kisel by si to za předvedený výkon určitě zasloužili...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 15:27 |  
    1 0

    Já se Kisela zastanu. Nechtěl jsem psát nic o rozhodčích, abych neodpoutal diskuzi k zástupnému problému, ale takovéhle vyloučení mi nepřijde normální. Pochopitelně se to přejde klasickým "sudí si to obhájí", ale je zajímavé, že podobné vyloučení na základě "osobní statečnosti" rozhodčího je vždy výstřelem ve tmě a subjektivně mi připadá, že v mnoha případech se střílí po Slavii. Tímhle metrem by Řepka nemohl dohrát nikdy. Ano, já to vyloučení akceptuju, ale pojďme takhle rázně trestat všechny.

    Celkově je těch přehmatů sudích šílené množství za tak krátkou dobu od startu ligy. A jsou to chyby naprosto zjevné. Stačí když vezmu naše zápasy - neodpískaná penalta s Baníkem a na Dukle, gól z ofsajdu Teplic. Polovina našich zápasů byla hrubým způsobem ovlivněna. A netýká se to pochopitelně jen nás. Přesto jsem nikde nezaznamenal reakci šéfky rozhodčích. Nejspíš je tedy vše jak má být.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 21.08.2013 17:49 |  
      0 0

      Přesně tak! Tohle podepíšu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 23.08.2013 09:25 |  
      0 0

      Jasně, už toho bylo moc, tohle byl jen logický důsledek, toho zápasu, myslím, že na to rozhodčí taky trošku čekal...

  19. ad bývalí hráči...

    slaviator     před 11 lety 21.08.2013 20:59 |  
    0 0

    Z Janova do AC podle Sky Italia poputuje český pravý obránce Stefan Simič (1995).

    Tak jeden z mála, kdo tam nezakrněl... :-)

    • Re: ad bývalí hráči...

      deadbeat     před 11 lety 22.08.2013 07:15 |  
      0 0

      Na jednu stranu z toho mam velkou radost, zaroven je ale smutny, ze kluk, kterymu na Slavii opravdu zalezelo (jak by se nam ted nekdo takovej hodil!), je pryc. Doufam, ze se prosadi, vychovat hrace pro AC Milan by byl docela dobrej pocin. :)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 23.08.2013 09:17 |  
    0 0

    Souhlas, znovu jsme se shodli, ikdyž je pravda, že těžko může dostat někdo lepší známku než 2 nebo 3, když dostaneme sedm gólů. Konečně se též objevuje správné hodnocení u hráču typu Škoda či Koreš, kteří nemají dlouhodobě ve Slavii co dělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      pehacko     před rokem 19.02.2023 20:56 |  
      1 0

      Vidis a nakonec Milan Skoda za par let stal legendou…