Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia se utká s Teplicemi

Na nový trávník v Edenu přijedou dosud neporažené Teplice, které budou další překážkou domácí Slavie. Zápas můžete, jako již tradičně, sledovat na Fandovi či Nova Sportu.

Slavia dokázala minulé kolo konečně vyhrát, dokonce na Julisce, kde předtím nedala za poslední dvě sezóny ani gól. Moc se jí po zápase s Olomoucí nevěřilo, ostatně, ještě aby ano. Nebyl to žádný koukatelný zápas, výkon by přísnější měřítka taky nesnesl, ale tři body již byly za každou cenu opravdu potřeba. Navíc, stále to bylo o parník lepší než jarní zápas v Brně. Je však otázkou, jak bude vypadat zítřejší zápas, jelikož ačkoliv Teplice zatím neprohrály a drží se v horních patrech tabulky, tak se nedá moc očekávat, že by přijely s nějakou útočnou taktikou. To ostatně nikdy nebyl jejich styl, což mělo za následek i to, že zápasy s těmito žlutomodrými patřily často k těm nejnudnějším v sezóně. Slavia tak bude muset sama tvořit, sama útočit, sama diktovat tempo zápasu. Je tedy otázkou, jak se jí to bude dařit, protože zatím v této sezóně v momentech, kdy se od ní vyžadoval útok, selhávala.

Selhání, to je naopak slovo, které se ve slovníku s názvem FK Teplice - začátek ročníku 2013/2014 neobjevuje. Teplicím totiž vyšel na jejich poměry opravdu parádně vstup, vyhrály dva domácí zápasy, přivezly dva body ze dvou venkovních a zdá se, že sestupové strasti, které je provázely celou minulou sezónu, jim letos nehrozí. Ale pozor, je třeba dodat, že los jim na začátek přihrál přijatelné soupeře, které sice až na Znojmo nemůžeme počítat mezi ty vyložené outsidery, ale ty největší výzvy na teplické ještě čekají. Každopádně to však vypadá, že riskantní tah, ke kterému se na severu Čech odhodlali, v podobě angažování velkého množství cizinců se vyplácí. Nejhorší moment sezóny zatím přišel pravděpodobně v minulém kole na hřišti Olomouce. Po červené kartě Varadiho se jim totiž podařilo otočit zápas na 2:1, jenže o výhru přišly doslova v posledních sekundách, kdy vyrovnal Doležal.

Pokud se zastavíme krátce u vzájemných zápasů, tak jejich bilance je pro Slavii vysoce příznivá, tedy alespoň co se týče domácích zápasů. Poslední vítězství teplických nad sešívanými se totiž datuje do dubna roku 2000! Což znamená, že v posledních 12 zápasech byla kabina hostí ochuzena o pozápasový vítězný pokřik, což jistě kvitovalo dřevo na lavičkách a stolech. V tom posledním zápase to dlouho vypadalo na remízu, ale pak se nechal vyloučit Lukáš a Slavia nakonec přesilovku dokázala zužitkovat v podobě dvou branek a vítězství 2:0.

K případnému zítřejšímu podobnému výsledku jistě nepomohou stálí marodi jako Čontofalský, Mičola nebo Dobrotka, s otazníkem jsou starty Fenina či Škody. Čelo tabulky každopádně povážlivě utíká a jestli si ho Slavia chce udržet alespoň na dohled, tak by zítra měla pořádně sprintovat a zvítězit.

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    mart01     před 11 lety 18.08.2013 18:56 |  
    0 0

    Pojďme do boje Slavie!!!

  2. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    Alanor (admin)     před 11 lety 18.08.2013 19:14 |  
    0 0

    Podle mě půjde o velice důležitý a těžký zápas, který by měl do značné míry být měřítkem toho, na co mužstvo má. Teplice vhodně posílily a jsou silným soupeřem. Nicméně pokud chceme skutečně útočit na poháry, tak musíme zvítězit!

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      pes (přítel SN)     před 11 lety 18.08.2013 19:37 |  
      0 0

      Pro úspěch v tomto utkání bude potřeba hlavně uhlídat jejich rychlé útočníky, ať už nastoupí kdokoli. A u nás je potřeba postavit konečně Škutku od začátku a dát mu šanci aspoň 60 - 75 min. Pokud ho tam nedá, tak už opravdu asi o tom fotbale nevím vůbec nic.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Ferguss     před 11 lety 18.08.2013 21:16 |  
        0 0

        Vzhledem k rozhovoru v tisku a článku k zápasu na oficiálkách čekám v základu Fenina.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Navyseals     před 11 lety 18.08.2013 19:40 |  
      0 0

      Jejich obrana je zralá na bůra. V útoku je táhne skvělej Litsingi, ale jinak je to klub na úrovni Jihlavy.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Barra     před 11 lety 18.08.2013 21:38 |  
        0 0

        Možná, když ty to říkáš. Jinak ale dostali během 4 zápasů celkem jen 5 branek proti, jen Plzeň a Sparta jich dostali méně, Boleslav ex aequo.

        Kdo z našich ostrostřelců podle tebe těch 5 branek dá? Mičola je zraněný, Petrák je spíš sváteční střelec, tak tedy Karolko se bude muset překonat.

        Osobně bych Teplice zásadně nepodceňoval.

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          pes (přítel SN)     před 11 lety 18.08.2013 21:57 |  
          0 0

          Souhlasím a už vůbec nevím kdo je dá, pokud bude v základu Fenin. Fakt tomu fotbalu asi nerozumím. Co musí Škutka udělat, aby se dostal do základu?!?!

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            Barra     před 11 lety 18.08.2013 23:00 |  
            0 0

            Dávid Škutka je můj oblíbenec, líbí se mi ten jeho takový zdravě drzý výraz. I já bych ho rád viděl pár zápasů za sebou v sestavě. Podle mě by si tu šanci zasloužil.

            Naopak Martin Fenin mi moc nesedí, hlavně si vzpomínám na jeho brečení, kde za neúspěchy ve Frankfurtu a následně Cottbusu hledal vinu u trenéra a všude možně, jen ne u sebe (i když je pravda že se jednalo o interview v Sportu a otázka je co z toho je pravda). Řekněme, že mi povahově moc nevyhovuje. Jinak je mi ho líto, ale Martin se musí podle mě napřed mentálně dát popořádku, až pak mu to půjde také fotbalově. Někde jsem zahlédnul, že Zuzana Hejnová si minulou sezónu po krachu na ME vyhledala mentálního coache / psychologa, který ji na základě reiki a pozitivního přístupu anex předávání energie pomohl opět dostat patřičnou sebedůvěru. Dlouhodobě si myslím, že takový coach by nejen Feninovi, ale také jiným hráčům mohl pomoci.

            Ale abych se ještě jednou vrátil k Dávidovi. Škutka dal sice v podzimní části Corgoň-ligy 2012-13 během 16 zápasů (1411 min) 13 branek, co vyjde na krásných 1 gól / 108 min. Minulý týden ale tady někdo (a moc se tomu kolegovi omlouvám, že jsem zapomněl, kdo to byl a tedy na jeho jméno) oprávněně upozorňoval na to, že v předchozích sezónách to Škutkovi střelecky šlo hůř. Jen 9 branek za poslední 3 sezóny (5874 min hry), co dělá bilanci 1 gól / 652 minut (= více než 7 zápasů).

            Otázka je tedy, jestli se Škutka v Košicích rozstřílel jako Lafata u nás (byly časy, že i ten druhý David dával jen 10 branek za sezónu nebo méně), nebo jestli náš Dávid měl takové to období, že mu všechno padlo do branky. Hlavně měl u Košic svého parťáka v záloze, který ho perfektně zásoboval správnými míči. A tak se vrátím k mému oblíbenému evergreenu a dirigentu v záloze, který nám chybí. Správně nahrát a přivést útočníka do gólové pozice je umění. U nás to prozatím bohužel hápruje.

            • Re: Slavia se utká s Teplicemi

              Tugarin     před 11 lety 18.08.2013 23:26 |  
              0 0

              To jsem psal já, díky rodinným přátelským vazbám mám poměrně přehled o slovenském fotbale. Sice mám díky tomu slovenské hráče hodně rád, na druhou stranu je zase nechci přeceňovat. Lze říci, že ze slovenské ligy se k nám žádné hvězdy nehrnou a Škutka byl spíše výstřel naslepo - chtěli jsem Depetrise (což by byla bomba), když nebyl k mání, koupil se rychle druhý v aktuálním pořadí. Faktem je, že hrál docela pravidelně po většinu období, ale moc se netrefoval. proto bych ho řadil spíše do kategorie mladých hráčů, kteří se třeba chytnou a probudí se trvale, nežli superútočníků, kvůli kterým by se měl předělávat herní systém. Navíc pokud se nemýlím, tak Škutka nebyl ani v juniorské reprezentaci.

              • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                Barra     před 11 lety 19.08.2013 00:23 |  
                0 0

                Ano Tugarine, byl jsi to ty, teď si to vzpomínám. Dávid Škutka sice není už tak mladý (25 let), ale těší mě, že ani Lafata, který je o 7 roků starší, v jeho věku nebyl takový obávaný útočník. Měl silné výkyvy, ale byl hodně daleko od těch 20 a následně 31 branek, kterých před svým příchodem do Sparty dal za Jablonec v posledních dvou sezónách.

                Přesto Škutkovi věřím, kluk dokázal, že to v sobě má, ale musí být správně nahrávaný. V tom předchozím příspěvku jsi také jmenoval jeho ´zásobovače´ u Košic v středním poli (jméno mi opět uniká), který měl na výkon Škutky velký podíl finálními přihrávkami. Hodil by se nám. Někdo kdo má to patřičný přehled a umí dirigovat hru nám schází.

                • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                  Borris     před 11 lety 19.08.2013 02:54 |  
                  0 0

                  Tím jeho zásobovačem byl Uroš Matič, jenž už ale zamířil do Benfiky. Jinak souhlasím, je jasné že Dávid potřebuje někoho kdo mu šance připraví. Je to typický koncák. Na tom bych neviděl nic divného nebo něco co by mu snad mělo ubírat kredit. Lafata by v Jablonci také asi moc gólů nedal, kdyby ho nezásobovali Kopic, Piták a předtím Jarolím.

                  • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                    Barra     před 11 lety 19.08.2013 08:36 |  
                    0 0

                    Tak Benfica nás předstihla. Nechápu, že Uroš Matić mohl dát přednost Benfice na Slavii :-) Jinak jak koukám, je mu teprve 23 let. Včera odehrál celý zápas Benficy proti Marítimo, Benfica ale (podle mě překvapivě) prohrála.

                    Benfica má jinak pěkně mezinárodní mužstvo: v základě jen jeden Portugalec, dále 1 hráč z Uruguaje, 2 Srbové, 3 Argentinci a 4 Brazilci (i když, Brazilci jsou ´napůl´ Portugalci po její kolonizaci). Na lavičce náhradníků další Srb, Holanďan, Brazilec, Španěl - a ano, 2 Portugalci. A domluví se navzájem - kde je vůle, je cesta. Neměj obavu, Slavie, se podívat dále než jen za hranice bývalého Československa.

                    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                      pes (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 09:29 |  
                      0 0

                      O potřebě kvalitní rozehrávky již od stoperů jsem tady na začátku sezony diskutoval. O to víc je potřeba dirigent do zálohy, ale to je problém skoro všech mužstev (až na výjimky). Bohužel koupit takového hráče není legrace, ať už proto, že nejsou a nebo proto, že pokud někde běhá, tak stojí nehorázné peníze. Bohužel jsme se některých takových hráčů v minulosti zbavili a nyní nemáme kam šáhnout. Snad jedině dát šanci Šimečkovi nebo potom možná Hurkovi. Tomu bych řekl, že tento post nejvíce svědčí, ale jak vidno v juniorce ho zkouší na levém beku. Ve Slavii je občas všechno opačně než bych předpokládal.

                    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                      Tugarin     před 11 lety 19.08.2013 10:10 |  
                      0 0

                      Já se jen bojím, aby to nebyl trochu přestup (pro pamětníky) a lá Petr Švancara, za současné prázdné kasy si to nemůžeme dovolit.
                      Slavia i dle slovenských médií velmi usilovala o příchod Depetrise, což si myslím, že byl do našeho herního systému ideální hráč 4-4-1-1. Jednak byl fotbalový do kombinace a hlavně dokázal rozhodnout zápasy samostatnou individuální akcí. Při Radově betonu byl takový hráč nepostradatelný a proto ho údajně i hodně chtěl. Poté, co ale tento přestup nevyšel, tak se koupil Dávid Škutka, který je úplně jiným typem hráče, pro herní systém Slavie daleko méně uplatnitelným. Škutka měl zájem o přestup do zahraničí (jednalo se údajně s Polskem, Maďarskem a snem byla druhá německá liga) a Košice měli zájem ho prodat dokud byl na vrcholu. Přestup do Slavie byl poměrně rychlý a hlavním důvodem byla přestupová částka, kdy Slavia byla jako jediná evidentně ochotná splnit představy mateřského klubu.
                      A k jeho hernímu uplatnění, Košice měli Matiče v záloze, který byl skutečně vynikající a Škutka hrál navíc vedle útočníka, který na něj tzv. "dřel".

  3. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    Kuliss9     před 11 lety 18.08.2013 21:40 |  
    0 0

    Další český fotbalista Petr Janda se neobjevil v sedmém týmu minulého ročníku ani mezi náhradníky.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Kuliss9     před 11 lety 18.08.2013 21:43 |  
      0 0

      Neví o tom někdo, co je na tom pravdy???
      A spokesperson for the Prague highway safety authority (HSA) has confirmed that Rudi Skacel has broken both of his legs in a traffic altercation. He has been transported via ambulance to a local Prague hospital for treatment, and the full extent of his injuries are not known at this time, however, both of his legs were visibly broken and not life threatening according to sources.

      The accident involved a 2012 BMW driven by Rudi Skacel and a 76 year old female driver in a 2010 Audi. The driver of the Audi was issued a citation for failing to stop at a red light before striking the vehicle driven by Rudi Skacel at a high rate of speed.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 18.08.2013 21:51 |  
        0 0

        FAKE... THIS STORY IS 100% FAKE! this is an entertainment website, and this is a totally fake article based on zero truth and is a complete work of fiction for entertainment purposes

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          Kuliss9     před 11 lety 19.08.2013 00:28 |  
          0 0

          Dík moc teď už to vše vysvětluje :)

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      ashley     před 11 lety 19.08.2013 09:08 |  
      0 0

      Janda končí v Antalyi, od klubu dostal svolení hledat si nový angažmá..Do klubu přišel Baros, nějaký Slovinec a Brazilci a kvůli omezení na cizince ty starý vypakovali..

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 15:26 |  
        0 0

        škoda, že neumí na stoperu :D

  4. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    petrjir     před 11 lety 19.08.2013 08:48 |  
    0 0

    Škoda, že Fenina tepličtí fanoušci vypískali a tak by se mu tam nechtělo zas až tolik vracet, protože bych jako ideální výměnu viděl Mahmutoviče za Fenina (a asi nějaký příplatek). Mahmutovič tam stejně letos nehraje a za tu dobu, co tam je, by třeba už chtěl taky změnu a u nás by to mohl být onen hledaný gólový útočník.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      bongor     před 11 lety 19.08.2013 09:09 |  
      0 0

      Taky bych ho bral,je to rychlík hlavně do brejků.Škoda,že našemu vedení ještě nedošlo,kde má hledat hráče pro Slavii.Měli bychom svého Mahmutoviče a nemuseli bysme se dívat po naší lize,kde co upadne.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Barra     před 11 lety 19.08.2013 09:28 |  
      0 0

      Také souhlasím, Mahmutović se ocítil na vedlejší koleji, i když má ještě smlouvu na 2 sezóny. Minulou sezónu dal ve slabých Teplicích 12 branek, to je sakra dobrý výsledek. Celkové se mi hráči z bývalé Jugoslávie líbí, jsou technici, umí se rvát na hřišti. Hodil by se nám, góly dávat umí.

      Zdá se mi nebo bylo řečeno, že o možných posilách se rozhodne po pátém ligovém kole? Nebo říkali to minulou sezónu? Konec přestupového termínu se jinak rapidně blíží, kluby budou zeštíhlovat svůj kádr. Něco zajímavého by se ještě mohlo najít.

  5. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    ashley     před 11 lety 19.08.2013 09:13 |  
    0 0

    Doma bysme měli hrát na 2 útočníky a trochu to zmáčknout.. Černý - Dostál, Kolarik, Bortel, Čonka - Juhar, Kisel, Petrák, Zmrhal - Fenin, Škutka .. Bohužel, ale vítězná sestava se nemění, takže to máme s jedním a ještě navíc s Nitrianskym..:-D

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Barra     před 11 lety 19.08.2013 09:46 |  
      0 0

      Fenin? Tak to bych raději postavil Vojtěcha Štěpána, jinak by mi kombinace Škoda- Škutka nevadila.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        jarodo57     před 11 lety 19.08.2013 10:12 |  
        0 0

        Já bych to risknul a zálohu bych postavil Štěpán- Petrák- šimeček-Juhar a útok Kisel Škoda.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      ashley     před 11 lety 19.08.2013 11:14 |  
      0 0

      Já vím, že jsou všichni proti němu zaujatý, ale kdybyste ho pořádně sledovali a jen neodsuzovali, tak on kluk je docela do kombinace a dokáže si to se zálohou dát, jemu nesvědčí hra na jednoho útočníka, kdy má hrát ( většinou opravdu) osamocenej hrot..podle mě je špatně využitej, protože na tohle není stavenej a ani moc rychlej, ale ve chvíli, kdy by mu ty vysoký balóny Škutka sklepaval a mohli si to spolu dát, tak věřím, že půjde nahoru..pokud ne, tak prostě odchod, ale tohle nemá cenu, v tom jak ho tam využívaj se neprosadí ani Škoda se Škutkou, odcentrovat nikdo neumí a přihrávku nedostanou..některýllidi Feninovi nadávají, že ještě pořádně nevystrelil, ale ruku na srdce, kolik přihrávek do střelecký pozice dostal? Ono je těžký střílet, když vám balóny lítají 5 metrů nad hlavou..náš problém není v útoku, ale v záloze, protože tam nikdo nedá finalku..oni by ty kopyta taky dali pár gólů, kdyby jim, ale někdo přihrál..pamatujetě na Vlčka? Žádnej sniper, ale když mu za zapas připravila záloha 6 šancí, tak on taky dal toho jednoho gola..ale ukažte mi, kdy se naposled náš hrot dostal aspoň do 3 gólových šancí za zápas..ten systém 4-2-3-1 prostě hrát nemůžeme..nemáme na to hráče a kvalitu..a hlavně Slavie to asi neumí zahrát, protože to zkoušel už KJ s mnohem kvalitnějším týmem a hořelo to taky..

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Barra     před 11 lety 19.08.2013 11:48 |  
        0 0

        Martin Fenin dal za posledních 11 sezón celkem 30 branek, za poslední 4 sezóny jen 4, poslední branku střelil v dubnu 2011. Myslím, že u Eintracht Frankfurtu byl herně dobře podporován, ale ani tam to nebylo ono. Po přechodu z Teplic dal sice v 2007-08 během 17 zápasů 6 branek, následní sezóny už to bylo jen 5, pak 2, a zase 2, o tom roce s Cottbusu ani nemá smysl psát.

        Osobně je mi Martina líto, měl nakročeno k velké kariéře, ale nepodařilo se. Není vše ztraceno, ale dostane po Slavii ještě někde šanci? Myslím, že by na sebe měl být tvrdší, přídávat si i po tréninku jako to uměl Pavel Nedvěd nebo i Jágr ve svých 41 letech a hlavně si najít důvěrníka, který by do něho nacpal tu správnou vítěznou mentalitu a obnovil mu sebedůvěru. Martin působí na mě jako smutná ovečka, na hřišti měl by být více vlk - měl by mít trochu povahy Bendáře v sobě, podle mě.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        subHuman     před 11 lety 19.08.2013 11:53 |  
        0 0

        Možná se to tu již objevilo, ale o Feninovi asi nejlépe vypovídá následující statistika (údaje jsou před zápasem na Dukle):

        Ve Slavii odehrál 391 minut. Slavia za tu dobu dala celkem 3 góly, přičemž Fenin se objevil v blízkosti jednoho - toho Kiselova v Liberci. Fenin za tu dobu ANI JEDNOU nevystřelil na branku. Těch 391 minut je rozděleno do 8 zápasů, z nichž Slavia 5 prohrála, 2x remizovala a 1x vyhrála - v Plzni, kde Fenin odehrál 10 minut.

        Za 200 tisíc měsíčně je to slušný výkon, co říkáte?

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          Barra     před 11 lety 19.08.2013 12:23 |  
          0 0

          Jen abys Martinu Feninovi nekřivdil, subHumane :-))

          Slavia s ním remizovala 3 x a ne 2 (minulou sezónu Boleslav a Teplice, tuto sezónu byl 1 minutu na hřišti při remíze proti Baníku!).

          (Jinak ale 6 proher (Olomouc, Sparta, Slovácko, Příbram – tuto sezónu Liberec a Olomouc), 10 zápasů místo 8, z těch zápasů získala Slavia jen 6 bodů na 30 za 1 výhru a 3 remízy).

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            subHuman     před 11 lety 19.08.2013 12:56 |  
            0 0

            Tím hůře ne? Přibyly mu 2 zápasy, z nichž jsme vytěžili 1 bod :)

            • Re: Slavia se utká s Teplicemi

              Barra     před 11 lety 19.08.2013 13:00 |  
              0 0

              Bohužel...

              • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                jarodo57     před 11 lety 19.08.2013 14:53 |  
                0 0

                Když má Řebíček na takové hráče peníze a dobrý management ,který mu je přivádí tak ať to dělá vesele dál.Vždyť přeci na tom jak bude Slávia hrát a co na to fanouškové je tak okrajové ne?

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          bongor     před 11 lety 19.08.2013 16:06 |  
          0 0

          No to nevím,dvě stě je málo a ještě aby za ten pakatel střílel?

  6. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    spino     před 11 lety 19.08.2013 09:17 |  
    0 0

    To Barra: Navážu na porovnávání Růžička x Držmíšek. Ponechme stranou jeho trenérské umění a podívejme se na jeho schopnosti manažera.

    1) Skladba týmu - Růžička dokázal vždycky s vyjímkou jedné sezóny poskládat tým, který měl šanci vyhrát titul. Během sezóny stačilo třeba sáhnout do nižší ligy a vytáhnout nějakého motivovaného hráče, který tu díru zalepil třeba jen svou bojovností.

    Držmíšek prakticky už od začátku svého působení ve Slavii tápe. Všechen svůj um sosustředí na udržení Karola Kisela, který ve Slavii nebude věčně. Co se stane, až skončí? Držmíšek neví a není na to připraven.

    2) Začleňování mladých hráčů - Vláďa Růžička má detailní přehled nejen o mladících ve svém klubu, ale také v ostatních klubech v extralize. Když je potřeba, sáhne třeba v juniorském věku do Zlína pro nepotřebného hráče, ze kterého se ve Slavii vyklube lídr (Klhůfek). Dále umí přesně načasovat a odměřit moment a délku pobytu na ledě, kterou nováček stráví.

    A teď se podívejme na Držmíška. Slavia v poslední době má velmi dobré výsledky v juniorských kategoriích. Kolik hráčů se začlenilo do A týmu? Pouze dva za tři roky! Dále trochu plave v tom, kterým hráčům prodlouží smlouvu, které pošle na hostování a kteří z klubu odejdou. Nedávno jsme trestuhodně vyhazovali všechny mladé hráče. Teď si zase pro změnu všechny necháváme a Držmíšek prostě neumí vyčlenit ty, kteří mají na to hrát za A tým. Nemá na to čuch.

    3) Stejně jako má Vláďa Růžička zmapovány mládežnické kategorii, má zmapované i nižší ligy a dobré kontakty na lidi, kteří sledujou zahraniční ligy. Z toho důvodu pokud přijde někdo z cizí ligy, prakticky pokaždé se v týmu uplatní. Jen málokdy takoví hráči zklamou a to platí i pro nižší ligy (paradoxně v posledních letech spíš zklamali přestupující hráči z extraligy).

    U Držmíška myslím není co řešit. Jeho revír sahá nejdál na Slovensko a tím to končí. A myslím, že on sám ani exotické hráče moc nemusí.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Barra     před 11 lety 19.08.2013 09:42 |  
      0 0

      Dobrý den Spino, vzhledem k tomu, že si přehodil téma Držmíšek na toto místo, můžu jen kopírovat to, co jsem včera večer psal. Nechci, aby ostatní kolegové měli dojem, že tady válčím za Držmíška.

      Život mě ale naučil jednu věc, a to je že lehce se kritizuje, když člověk neví, jak toho druhého jeho boty tlačí. Tolik krát se mi stalo, že se mi zdálo být na první pohled vše jasné, ale když jsem se seznámil s realitou a argumentaci druhé strany, bylo najednou vše jinak a měl jsem i pochopení pro druhou stranu. Většinou není nic v životě tak černo-bílé, jak by se mohlo zdát.

      Jinak opakuji, že já bych určitě, co se týká posil se snažil rozšířit svůj horizont mimo Košic a Bratislavy. Kdo jsem ale já, abych tady někoho poučoval. Jestli bych měl v pokladně 5 korun, asi bych ani do té Latinské Ameriky nedoskákal.

      Od: Barra - Neděle, 18.08. 2013 - 22:09:28
      Ale no tak, vždyť srovnáváš nesrovnatelné. Hokeji nerozumím, vím je, že se bruslí a hraje s pukem, ale za to vím, že Vladimír Růžička je spolumajitel, generální manažer a hlavní trenér v jedné osobě. A to se dobře a snadně a efektivně rozhoduje.

      Držmíšek je jen zaměstnanec, podřízený. Abychom si dobře rozuměli: nehájím Držmíška, neznám ho, na první pohled je určitě halda věci, které bych já dělal jinak, a teď zůstanu jen u posil z Latinské Ameriky, se kterými mám zase já dobré zkušenosti přes ten druhý klub, který mi leží na srdci (nebo lépe řečeno ležel, tuto sezónu zaniknul). Hráči z Jižní Ameriky se dají relativně levně sehnat, u Beerschotu se ihned úspěšně zapojili do mužstva, a které až na výjimky vždy klubu bohatě vrátili to, co se do nich investovalo a hlavně splnili to, co se očekávalo: byly to vážné posily. U hráčů z Afriky je téměř vždy zapotřebí delší inkubační lhůta, změna mentality a způsobu hry je u nich daleko větší, adaptace trvá déle (viz Bony a Kweuke).

      Ale jak jsem předtím psal: neznám pravomoci Držmíška, jeho budgetové možnosti, atd. Vím jen, že než někoho odsuzovat je dobré také znát jeho verzi. Outsider si může moc myslet, realita je často jiná.

      Jinak kolik úspěchů slavil Růžička s HC Slavia? Dva x mistrem během 13 sezón? Něco mi říká, že fotbalová Slavia na tom není hůř.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        klimi     před 11 lety 19.08.2013 09:50 |  
        0 0

        Já spíš nechápu, jak může sportovní ředitel ve Slavii přežít tři neúspěšné sezóny navíc plné jasných přestupových přešlapů.

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          Barra     před 11 lety 19.08.2013 10:06 |  
          0 0

          Možná že jsou pravomoci Držmíška stejně omezené jako to bylo v případě Zb. Kusýho, který tolik krát apelovat na to, že rozhodující slovo má AŘ - a teď nechám uprostřed jestli Adam nebo Aleš. Byl například výběr Fenina volba Držmíška nebo vyššího vedení?

          Jinak by podle mě měl mít generální ředitel absolutní moc a finální slovo. Buď platím někoho, protože vycházím z toho, že tuto funkci bude lépe vykonávat než já bych to uměl a stáhnu se tedy jako majitel do pozadí, anebo budu sám rozhodovat. Delegovat pravomoc (a samozřejmě pečlivě kontrolovat, jako majitel), o to jde. Jestli majitel klubu, který před 3 lety měl s fotbalem a se Slavii asi tolik společného, co většina z nás se šipkami, se bude plést do denního vedení (anebo alespoň nedávat pravomoce něco řešit) a hrát si na monarcha, tak je to špatné. A tak to jak se zdá bylo v případě Kusý.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        spino     před 11 lety 19.08.2013 09:52 |  
        0 0

        Máte naprostou pravdu. A to je další negativum pana Držmíška, o kterém mluvím ve svém blogovém příspěvku. On s fanoušky nekomunikuje! Pak se nelze divit, že se to obrací proti němu. SPortovní ředitel by měl slávistické veřejnosti nastínit koncepci a informovat o svých krocích, informovat o posilách, proč si onoho hráče vybral, co od něj očekává atd. Měl také vyjasnit, se kterými mladíky počítá do základu atd. To jsou přece v každém jiném klubu úplně základní automatismy. Držmíšek za celou kariéru vystoupil na tiskové konferenci jednou (potažmo dvakrát pokud počítáme rozhovor na SN) a bylo to fiasko plné alibismu a nic neříkajících frází.

        K Růžovi. Milý Barro, situace v hokeji není nastavená tak, jako ve fotbale. Můžeš mít deset let nejvyšší rozpočet a stejně se nedostaneš ani do finále. Ve fotbale určujou postavení v tabulce peníze. Nedá se sice určit vítěz, ale bohatství Sparty a Plzně prostě nedovolí, aby tyhle týmy hrály druhé housle. V hokeji to tak není. Slavia je statisticky podle umístění nejlepší klub posledních deseti let. Vyhrála dvakrát titul, což je úspěch, který předčili pouze tři tituly Pardubic, jinak má Slavia za posledních 10 let shodně titulů se Spartou a ještě má lepší bilanci v celkovém umístění i vzájemných zápasů.

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          Barra     před 11 lety 19.08.2013 10:29 |  
          0 0

          Že by ve fotbale rozhodovali postavení v tabulce jen peníze, s tím zásadně nesouhlasím. Plzeň na začátku éry Vrby měla velmi omezený rozpočet, ale vypracovala se na vrchol jak finančně, tak sportovně. Něco jiného je Křetínský a jeho sta miliónové injekce do klubu. Podívejme se na Salzburg: díky neomezenému bohatství majitele Red Bullu králuje v Rakousku, přes hranice dostává přes nos. Jeho sen uspět ve fotbale stejně jako ve Formule 1 mu po těch dlouhých létech nevychází. Wolfsburg a VW, anglické kluby v arabských rukách, atd., atd. – těch příkladů kde peníze jsou téměř neomezeně k dspozici, je dost.

          Jinak opakuji, že hokeji nerozumím, Držmíška neznám, a jestli na té židli bude sedět Miroslav nebo František či Čestmír, mi je celkem jedno. Hlavně aby byly výsledky, ale s tím souvisí jak jsem psal možnosti a pravomoci, které budou sportovnímu řediteli poskytnuté.

          A tím se kolo uzavírá: Růžička má jako spolumajitel-generální ředitel-trenér řekl bych o něco lehčí pozici než Držmíšek, Růžička může rychleji, více flexivně a efektivně zasahovat – jeho slovo je rozhodující, nemusí se nikomu zpovídat.

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            Pepino44     před 11 lety 19.08.2013 12:50 |  
            0 0

            Ahoj Barro,já se taky o hokej zajímám pouze okrajově,ale chtěl bych upozornit na několik maličkostí ohledně Růžičky. V první řadě-někde jsem četl,že Růža už není spolumajitelem HC Slávia (svůj podíl prodal ), ale nejpozoruhodnější je to,že když mu odejdou nejlepší hráči-šáhně někam na rybník po mlaďasovi a za dva roky je z něho reprezentant ( kdo asi před dvěma roky znal nějakého Hertla). A to se stalo již několikrát. Růža má obrovský přehled a čich na talenty,ze kterých potom něco vymačká. Kéž bychom měli nějakého Růžu i ve fotbale.

            • Re: Slavia se utká s Teplicemi

              Barra     před 11 lety 19.08.2013 14:05 |  
              0 0

              Ahoj Pepine, určitě máš pravdu, že osobnost Růžičky a jeho kvality jsou na velice vysoké úrovni, když i já, hokejový ignorant, Růžičku znám z pozitivních zpráv. Jak ale hokeji nerozumím, tak žasnu nad tím, jaká velká fluktuace v něm je. Přestupové období neznají, hráč může (jestli se nemýlím) během jedné sezóny klidně nastoupit na tucet klubů, smlouvy s klubem se dají, jak se zdá, zápas od zápasu rozvázat. Nevyhovuje jeden hráč? Zítra ho pošlem pryč a vyzkoušíme dalšího, a tak můžeme pokračovat až se najde ten pravý. A v tom vidím ten velký rozdíl s fotbalem. Jednou, když hráč podepíše, tak se ho klub jen tak nezbaví, hráč může sice přestoupit v zimní přestávce, ale správný výběr hráčů ´na poprvé´ je tam daleko složitější než u hokeje, kde se dá více experimentovat.

              Že to ale jde, dokazuje například Vrba a vedení Plzně. Opakovaně se správně posílili na místech, kde bylo zapotřebí, opakovaně uměli včas a se ziskem své hráče prodat (hlavně do Bundesligy ale i Rezka na Cyprus) a ihned přivedli náhradu, která nebyla horší. Myslím že my jsme bohužel v situaci, kde (A) nejsou peníze k dispozici, (B) pravomoci jsou omezené a nejasné (viz Kusý), (C) jak Quelhar na jiným místě píše, možná se Petroušovi nepřeje, a to z důvodů které mi nejsou zcela jasné. No a (D), tedy profesionalita nebo lépe manko v tom smyslu, je také zřejmé. Držmíška si nezastávám, naopak se divím, že jedná s mentalitou (jak se v holandštině říká) ´Ty nejsi z mé vesnice, tak tě neznám´. Je to takový simplistický a buranský (mimochodem, v holandštině znamená´boer´ (čte se jako búr) sedlák) pohled na svět, kde hranice toho co znám a důvěřuji konči v našem případě bývalým Československem.

              Přitom by se určitě dalo lovit v bývalé Jugoslávii, Bulharské kluby znají svojí krizi, Sparta uměla lovit v Albánii (Bekim Balaj), Příbram s Azizem v Kuvajtu, přiklad dlouhodobých a dobrých zkušenosti s hráči z Argentinie, Uruguay, Chile atd. v Benelux-lize jsem již zmínil. Eventuálně se podívat jestli Everton nemá nějakého vhodného obránce který se jen tak nedostane do prvního mužstva a mohl by k nám na hostování aby alespoň hrál (příklad Tomáše Necida, CSKA Moskva a PAOK Solun).

              • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                Pepino44     před 11 lety 19.08.2013 15:02 |  
                0 0

                Máš pravdu,jako největší negativum v příchodu zahraničních posil vidím také jazykové bariery,naši potentáti asi moc vybaveni nejsou, a sehnat nějakého tlumočníka nebo někoho,kdo by pomohl se takovým hráčům adaptovat v našem prostředí se jim asi nechce. Protože jsem často na Xaverově,tak jsem to sám popzoroval na tom černým klukovi,který byl na skoužce v juniorce. Bydlel uplně sám na Xaverově na ubytovně, mimo tréningy se tam potloukal po areálu a nikdo si jej nevšímal chudák si ani neuměl objednat v restauraci,to byla domluva rukama nohama. Bylo mi ho chudáka dost líto. Byl z toho hodně otrávenej a nebavilo ho to. Potom měl ukázat nějaké výkony ( nebyl to teda žádnej zázrak) ale i tohle ukazuje chování k cizím hráčům. Když to srovnám s tím,co říkají naši kluci,kteří se dostali do zahraničí,tak to je sakra rozdíl (učitel řeči,zařízení bydlení a dalších záležitostí od klubu) . Proto u nás nejraději na Slovensko,protože tady s tím nejsou starosti.

                • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                  Barra     před 11 lety 19.08.2013 15:21 |  
                  0 0

                  Pepine, v Belgii je normální a dokonce to kluby v první instanci pro mladé hráče vyžadují, aby takový hráč z ciziny napřed nějaký čas bydlel u nějaké rodiny, která mu funguje jako náhradní domov. Klub tyto rodiny vybírá z okruhu fandů, měsíčně jim také přispívá na náklady bydlení a strávu. Po roce se tento hráč klidně může postavit na vlastní nohy, mezitím ale bydlel u Belgičanů, naučil se každodenní konverzaci, chodil s nimi na nákup, paní domácí se starala o jeho prádlo, vařila mu, koukal v domácím prostředí na televizi, atd.

                  Vždyť to stojí klub pakatel, ale návratnost je velká. Jinak je povinné sledovat přímo v klubu jazykové lekce, a v šatně běžně pod podmínkou finančního postihu se nesmí mluvit jinak než vlámsky nebo francouzsky, aby se tím integrace zrychlila.

                  To jsou ale věci, které Standa během svého pobytu u Anderlechtu viděl a slyšel, a které se dají aplikovat ve Slavii.

                  Co se týká Niamiena Kouassi, myslím že u něho byla situace trochu jiná, že si ho nepozvala Slavia na testy, ale že ho u nás umístil jeho manažer. Běžně má takový manažer x - hráčů k dispozici, které zkouší prosadit u nějakého evropského klubu, jsou to takoví ´toulaví hráči´. Když se tak podaří, tak ´jde kolem pokladny´ a vydělá si na tom transferu. Jsem si téměř jistý, že Kouassi ne nevrátil do Pobřežní Slonoviny, ale teď zkouší své štěstí u jiného evropského klubu. Jak ale píšeš, už jen fakt že byl tady opuštěn a přenechán svému osudu, se určitě podepsal na jeho výkonech.

                • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 15:22 |  
                  0 0

                  Tak tohle je hrozný buranství od našeho klubu... ale tak víme jak dopadl Dembele... Doufám, že jsi mu alespoň pomohl s tou restaurací. Já bych mu klidně pár dní průvodce dělal alespoň bych zase po dlouhý době oživil anglinu :) Pane Držmíšek, příště napište, ani za to nebudu nic chtít...

                  • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                    Barra     před 11 lety 19.08.2013 15:47 |  
                    0 0

                    Steve, myslím že by ti asi on spíš dával první (?) lekce francouštiny :-) Cote d´Ivoire, Slonovní Pobřežina, má jako úřední jazyk francouštinu.

                    Jinak si myslím, že byl celkem dobrý nápad, aby fandové Slavie se v podobným případech příště domluvili a slitovali nad takými hráči, kteří tady zůstanou trčet sami na ostrůvku. Pozvat takového hráče večer na řízek (nemůže to stále být zdravá výživa), sem tam nějaké pivo, bylo by to oboustranné obohacení.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        klimi     před 11 lety 19.08.2013 09:55 |  
        0 0

        On hokej je hlavně trochu rozdílný v tom, že obsahuje trochu specifickou část soutěž-play off, kdy se často rozdíly mezi týmy mažou (je to taková fráze, ale poměrně pravdivá...)

        Málokdy se na světě najde tým, který by si v hokeji udržel stabilní šňůru vítězství, snad výjimkou Vsetína.

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 11:48 |  
          0 0

          A Chicaga! :-)

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      bongor     před 11 lety 19.08.2013 16:13 |  
      0 0

      Já jsem se tady ptal asi 5x,co to je vlastně za exota ten Držmíšek.Každej o něm mluvíme,ale zcela nic o něm nevíme a taky mně nikdo na můj dotaz neodpověděl.Co když vyrůstal v neúplné rodině,byl doma často trestán,ostatní děti se mu vysmívaly a šikanovaly jej?Asi by bylo nejlepší,kdyby zkusil dělat něco,co by nekazil,třeba kustoda,nebo sběrače míčů.Ale ve své funkci,ve které zodpovídá za něco,za co to mi opět nikdo nedokázal vysvětlit,je jako ryba na suchu.Takže co kdyby na to místo sehnali někoho nového?

  7. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    slaviator     před 11 lety 19.08.2013 11:37 |  
    0 0

    Vyhrajeme 2:1 a všechny tři góly dá Fenistil!

  8. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 11:44 |  
    0 0

    1) Opravdu se hraje v Chomutově už pozítří?
    2) Pokud ano, proč ten zápas ještě není v Tipovačce?

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      quelhar (admin)     před 11 lety 19.08.2013 11:52 |  
      0 0

      Ne, zapas poharu byl odlozen zatim na neurcito, informoval o tom oficialni web.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        subHuman     před 11 lety 19.08.2013 11:54 |  
        0 0

        28.8.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      RaDDa521     před 11 lety 19.08.2013 11:53 |  
      0 0

      Změna termínu domácího poháru. Utkání 2. kola Poháru České pošty mezi Chomutovem a Slavií, které se mělo původně hrát ve středu 21. srpna, bylo odloženo. Nový termín bude upřesněn.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      mart01     před 11 lety 19.08.2013 12:09 |  
      0 0

      To jsme se hnuli z místa. Mnozí tady nechápali případný příchod M.Černého nebo Jandy a teď by měl přijít Fantiš :D . Beztak o něj ani nemáme zájem. Držmíšek ani neví, že nějakej Fantiš hraje.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Alanor (admin)     před 11 lety 19.08.2013 12:13 |  
        0 0

        Tak Fantiš je docela gólový. Sice by nás sám nespasil, ale je mladý a nadějný. A vím, že minimálně rok zpátky se už o něm ve Slavii mluvilo. ;)

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        quelhar (admin)     před 11 lety 19.08.2013 12:20 |  
        0 0

        Rekl bych, ze cilem sportovniho useku je nastoupit s 10 krajnimi nebo podhrotovymi zalozniky, jinak si to lze jen tezko vysvetlit. Rad bych chtel verit, ze to je jen kourova clona pred prichodem hracu na posty, ktere nas zoufale pali, ale spis mam pocit, ze proste pres vyslovne prani trenera mu sportovni usek odmita privest obrance, asi aby posleze mel duvod jej vyhodit a zacit asi tak sedmou novou koncepci.

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          spino     před 11 lety 19.08.2013 12:47 |  
          0 0

          To je další střípek do mozaiky neschopného vedení? Kdo rozhoduje o posilách? Trenér? Ale kdeže!

          V každém normálním klubu se přivádějí hráči, které chce trenér, jen u nás od odchodu Karla Jarolíma nikoliv.

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          Barra     před 11 lety 19.08.2013 12:50 |  
          0 0

          Nechme se překvapit, do konce přestupového termínu zůstává necelé 2 týdny, a slíbili nám že se popřípadně bude posilovat po 5 kole, co hrajeme dnes. V řadě klubů se budou teď věci dávat do pohybu, Sparta nahlásila zeštíhlení kádru, a například Tomáš Zápotočný na hostování by mi nevadil (Svějdík už asi nepřipadá v úvahu, hraje pravidelně). Zápotočný je sice pravý bek, ale myslím že hrál i jako stoper?!

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            quelhar (admin)     před 11 lety 19.08.2013 13:06 |  
            0 0

            Ja mam bohuzel neprijemne tuseni, ze vedeni tak trochu chce odstrelit trenera a pak se teprve bude bavit o posilach. Protoze jak jinak si vysvetlit vyslani Petrouse do ligy s jednim zdravym stoperem, prestoze uz na zacatku pripravy trener rikal "V pátek jsme se dozvěděli, že se David Hubáček z rodinných důvodů rozhodl pro angažmá ve Zlíne. Je to pro nás samozřejmě ztráta vzhledem k situaci ohledně stoperů. Takže musíme hledat stopera, který splní jeho roli a Davida nahradí. (22. cervna, slavia.cz)". Ubehly dva mesice a stopera stale nemame.

            Pokud mam spravne informace, tak sportovni vedeni neprivedlo trenerovi ani jednu posilu z jeho seznamu (Stepan na nem nebyl), pricemz mel trener udajne prislibene posily tri.

            • Re: Slavia se utká s Teplicemi

              Barra     před 11 lety 19.08.2013 13:23 |  
              0 0

              Tak to je smutná zpráva, a nechápu proč před tím jmenoval AŘ Petrouše hlavním trenérem. Nebo máš s vedením na mysli Šeterlého, který by chtěl na místo Petrouše si přivést svého muže? Kdo by to měl být? Padají nějaké jména?

              • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                spino     před 11 lety 19.08.2013 13:46 |  
                0 0

                Vedení s Petroušem zachází jako s kusem hovna. Kvalitní trenér nepřijde, protože náš klub už je svým chováním k trenérům tak profláklej, že by to vzal jen blázen.

              • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                quelhar (admin)     před 11 lety 19.08.2013 13:57 |  
                0 0

                Vedenim mam na mysli spis Seterleho (a Drzmiska) nez Rebicky, i kdyz samozrejme vyhazov trenera musi posvetit prave Rebickove.

                Co se tyce jmen, uz pred Duklou psal jeden z redaktoru Sportu (tusim, ze to byl Haring), ze Slavia hovorila s Miroslavem Berankem.

                Pokud opravdu Slavia opet vyhodi trenera po par ligovych zapasech, tak to uz bude do nebe volajici stupidita a amaterismus.

                Ja ale verim, ze k tomu slaviste nedaji prostor a dnes porazi Teplice, dotahnou se v tabulce do skupiny tech lepsich tymu a ziskaji si trochu klidu pro dalsi praci.

                • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                  Barra     před 11 lety 19.08.2013 14:15 |  
                  0 0

                  Tak to se tedy Michalovi Petroušovi a Ivu Knoflíčkovi musí báječně pracovat :-(

                  Asi Šeterle a spol. spojují s jménem Beránek ty tři druhé místa, které se Slavii během jeho trénování získal, a vzpomíná se na staré dobré časy.

                • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                  mirros     před 11 lety 19.08.2013 15:22 |  
                  0 0

                  tyhle spekulace jsou tady neuvěřitelné...každý tady suveréně tvrdí, jak to ve Slavii vypadá, kdo koho chce vyhodit...neuvěřitelné...

                  • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                    Barra     před 11 lety 19.08.2013 15:34 |  
                    0 0

                    Jestli se nemýlím tak Quelhar mluvil o ´tušení ´, což je něco jiného než co ty z toho dedukuješ.

                    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                      mirros     před 11 lety 19.08.2013 15:53 |  
                      0 0

                      a jaký je rozdíl mezi tušením a spekulací?

                      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                        Barra     před 11 lety 19.08.2013 16:01 |  
                        0 0

                        A jaký je rozdíl mezi ´tušením´ a ´suveréním tvrzením´?

                  • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                    quelhar (admin)     před 11 lety 19.08.2013 15:36 |  
                    0 0

                    Nic suverenne netvrdim, jen jsem napsal par spekulaci, ktere se ke mne donesly.

                    Jiste budeme vsichni radi, kdyz nam napises, jak je to doopravdy. Predevsim tedy, pokud nas ujistis, ze panove Rebicci, Drzmisek, Seterle a Petrous tahnou vsichni za jeden provaz a delaji pro uspech Slavie maximum. Nelze se divit, ze o tom neni presvedcen uz skoro nikdo.

                    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                      mirros     před 11 lety 19.08.2013 16:01 |  
                      0 0

                      já to nevím jak je to doopravdy, ale pokud mne někdo nepřesvědčí o opaku, tak nespekuluji..pokud vím tak vztahy jsou v pohodě..jediné co jsem nepochopil, že Řebíček angažoval Petrouše a nedoplnil kádr....na jednu stranu, já bych si Petrouše na kobereček pozval, protože stavění Dostála Koreše a Fenina nás stojí body....zapomněl jsem na Škodu

                      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                        klimi     před 11 lety 19.08.2013 16:44 |  
                        0 0

                        Stavění Dostála nás letos ještě nestálo ani bod...

                      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                        slaviator     před 11 lety 19.08.2013 17:21 |  
                        0 0

                        Jenže kdyz Škoda s Fenistilem jsou dva že tři útočníků ktrere máme... Dostal je první náhradní obránce... To vycitam prestupove politice... Jediný co fakt vycít!m Petrousovi je staveni Korese...

                      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 17:43 |  
                        0 0

                        Dostála staví, protože mu vedení žádného jiného obránce nepřivedlo.
                        Fenina staví, protože vedení už několikátou sezónu není schopné přivést kvalitního útočníka (a mám neblahé tušení, že za stavěním Fenina budou i jiné tlaky)
                        takže Petrouš může akorát za Koreše.

                  • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                    Borris     před 11 lety 19.08.2013 15:56 |  
                    0 0

                    Spíš nám řekni jak to je ve skutečnosti, jediný vidíš pod pokličku. Co je pravdy na tom našem zájmu o Fantiše? Chystá se už konečně nějaká posila? Má Petrouš důvěru vedení?

                    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                      capt (host)     před 11 lety 19.08.2013 16:18 |  
                      0 0

                      tak to vypadá, že Fantiš by do Jablonce odešel nejdříve v zimě

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            RaDDa521     před 11 lety 19.08.2013 13:31 |  
            0 0

            přestupové okno je v ČR až do poloviny září, nějak do 20. září, takže na posilování máme čas ještě měsíc..

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            jarodo57     před 11 lety 19.08.2013 15:20 |  
            0 0

            Barra. Zápotočný je stoper,ale podle mě je kvalitnější než celý Švejdík . Jenom ve Spartě z něho udělali krajního. Má sice problémy s rychlostí,ale přehledem je na úrovni,hlavičku má dobrou a dokonce i slušnou rozehrávku .Já bych se i přesto ,že je ve Spartě jeho příchodu nebránil. Podle mého ani není žádný sparťanský magor typu Straka,Sivok apod. nejspíš do Sparty šel jen kvůli tomu,že v Turecko už nebyl žádaný a zpět do Liberce ho nevzali a taky samozřejmě kvůli platu.Neznám jeho charakterové vlastnosti ,ale mě nikdy nepřipadal jako nějaký namachrovaný blb.

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            bongor     před 11 lety 19.08.2013 16:30 |  
            0 0

            Jo ,Zápotočný nemá máslo na hlavě,tem by nemohl vadit.

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 17:44 |  
            0 0

            Když už drobty od rudých tak ale na přestup. Nechávat tu rozehrávat hráče pro největšího rivala? To už bych asi nezkousnul. Stačí, že jsme rozehráli Vošahlíka pro Jablonec...

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          bongor     před 11 lety 19.08.2013 16:16 |  
          0 0

          Víš co by to bylo za bombu quelhare,kdybysme takto nastoupili?
          Brankář ,osm krajních záložníků a dva podhroťáci.Na to by neuměl zareagovat NI vRBA.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Kornovo     před 11 lety 19.08.2013 12:18 |  
      0 0

      jako nejake extra nadseni z fantise nesdilim,ale uz bychom na to pretupnim trhu meli neco ukazat zatim je to tragedie.vypada to,ze dopadnem jako arsenal

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        mart01     před 11 lety 19.08.2013 12:19 |  
        0 0

        Spíš Arsenal dopadne jako my :D

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      capt (host)     před 11 lety 19.08.2013 12:24 |  
      0 0

      Asi chceme následovat Bayern, tedy záložníky na všechny pozice

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 14:01 |  
        0 0

        Dobré odpoledne přeji Vám všem,
        doplnil bych všechny naše zde popsané úvahy na téma posílení hráčského kádru Slávie takto:"Qui nimis probat, nil probat" - kdo dokazuje příliš mnoho, nedokazuje nic.
        Jinak tedy vezmi chlup na dlani, když tam je ..... nic.
        Naše vedení chce dokazovat jaká že jsme Věčná Slávie, ale výsledkem je něco, co ani snad nechci pojmenovat.
        Stejně však pevně věřím v naše barvy dnes a jdu do toho.
        Sokrates55

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          pes (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 14:38 |  
          0 0

          Jen na okraj, pan Šeterle kde byl, tak chtěl rozhodovat o všem a to nemluvě o jeho charakteru (osobní zkušenost). Pokud je nějaký tlak na Petrouše a příchod Beránka, tak bych o vlivu pana GŘ nepochyboval.

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            jarodo57     před 11 lety 19.08.2013 15:10 |  
            0 0

            Ano pan Šetrle je klasický fotbalový šíbr 90 let ,který si nic nezadá s Ivánkem,Peltou a dalšíma.Samozřejmě se může líbit panu Jiřímu protože má ,,v lize lokty",(Kusý a Kubík je neměli) ,ale pro Slávii v dnešní době to bude při jeho charekterových rysech problém.Petrouše lituju a přeju mu ,aby zmobilizoval všechny kluky ,aby se co nejvíce přičinili ,aby neměl Šeterle důvody ho odvolávat.V tomto období bude asi nejdůležitější na hřišti charakter a co největší semknutost ,protože v čekých luzích a hájích je hodně rozšířená nemoc lezdoprdelnictví a ztoho vyplývající určité výhody.

          • Re: Slavia se utká s Teplicemi

            Mac     před 11 lety 19.08.2013 15:13 |  
            0 0

            A Beránek už netrénuje repre Kazachstánu? Přiznám se, že by mi nevadil, ale samozřejmě doufám ve vítěznou šňůru Slavie a tím upevnění pozice Petrouše. Nejhorší variantou by byla (zde také zmíněná) náhrada dua P+K dvojicí Šimurka + Šmejkal.

            • Re: Slavia se utká s Teplicemi

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 15:36 |  
              0 0

              Beránek ne, to by byl další krok vedle, starší trenér, který nejde s dobou, vyhořel i v Brně a repre Kazachstánu taky není žádná štace... Nechat pracovat Petrouše podle mě má mnojhem větší šanci na úspěch. Však ani KJ kdyby nedostal čas tak nás do LM a ke dvou titulům nedovedl. Věřím tomu, že když Petroueš dostane čas aby sehrál kostru týmu na příští sezónu tak se můžeme opravdu prát o poháry. Ale to taky musí vedení přivést nějaké posily (nejpozději v zimě) a hlavně náhradu za Kisela, který asi další seonu už hrát nebude. Pokud vedení nepřivede žádnou posilu tak s tím týmem nic neudělá ani Murinho a můžeme klidně měnit trenéra každej "semestr"... efekt bude tak jako tak zápornej.

              • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                Borris     před 11 lety 19.08.2013 15:45 |  
                0 0

                naprostý souhlas s celým příspěvkem, ušetřil jsi mi čas s psaním příspěvku. Lépe bych to asi nenapsal, podepisuju v celém znění!

                • Re: Slavia se utká s Teplicemi

                  spino     před 11 lety 19.08.2013 16:25 |  
                  0 0

                  Já bych to ještě doplnil prohlášením: Držmíšek ven!!!

            • Re: Slavia se utká s Teplicemi

              subHuman     před 11 lety 19.08.2013 16:34 |  
              0 0

              O te jsem slysel ja a ma byt preferenci pana Drzmiska...

  9. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    slaviator     před 11 lety 19.08.2013 17:14 |  
    0 0

    Podle me jsou Drzmisek a paní Columbova jedna a tatáž osoba!!!

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        th     před 11 lety 19.08.2013 17:37 |  
        0 0

        IMHO on to asi bude takový ten typický Český fotbalový bafuňář po padesátce formátu krajského (v tomto případě Pražského) přeboru. A v tom lze vidět jak to, čím může mít jistou hodnotu pro Řebíčky, tak i příčinu toho, proč sportovní řízení Slavie moc prvoligový klub nepřipomíná. Ale to je jen můj dojem, dojem běžného fanouška.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        slaviator     před 11 lety 19.08.2013 17:37 |  
        0 0

        Neber jméno Antikristovo do pusy. Nerouhej! :))

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      mirros     před 11 lety 19.08.2013 18:05 |  
      0 0

      ty si nikdy neviděl Držmíška?

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        Kornovo     před 11 lety 19.08.2013 18:21 |  
        0 0

        kdo dneska nastoupi v utoku?

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          1rytir     před 11 lety 19.08.2013 18:48 |  
          0 0

          Škoda, kromě něj v základu Kolařík i Dostál. Škutka opět mezi náhradníky, stejně jako Čonka, Fenin a Gecov. Petrouš mě už tím dost štve. Přitom Škoda prodělal v týdnu virózu i s horečkami, ale na plac půjde a Dávid zase "utře ústa".

        • Re: Slavia se utká s Teplicemi

          zeleznik2     před 11 lety 19.08.2013 18:51 |  
          0 0

          Zbytečná otázka, Škoda je pro Petrouše útočníkem č.1, na stoperu byl daleko lepší.

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        slaviator     před 11 lety 19.08.2013 19:06 |  
        0 0

        Víš co je "obrazne přirovnání"?

        Ale beru zpět...

        Paní Columbova a KONCEPCE jedno jest! Všichni o no mluvi a nikdy nikdo jo neviděl...

        Lepší?!

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 19.08.2013 18:20 |  
      0 0

      :-)
      Dobrý.

  10. Re: Slavia se utká s Teplicemi

    zeleznik2     před 11 lety 19.08.2013 18:46 |  
    0 0

    Tak sestava jasná:

    Černý - Nitrianský, Bortel, Kolařík, Dostál - Petrák, Zmrhal - Štěpán, Kisel, Juhar - Škoda.

    Lavička náhradníků: Rakovan, Čonka, Gecov, Koreš, Hurka, Škutka, Fenin.

    totožné jako s Duklou.

    Snad aspoň vyhrajeme 1:0.

    • Re: Slavia se utká s Teplicemi

      1rytir     před 11 lety 19.08.2013 18:49 |  
      0 0

      Petrouš se zbláznil!

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        pogin     před 11 lety 19.08.2013 21:21 |  
        0 0

        O poločase to vyšperkoval Korešem, tomu už se fat musím smát...
        Začínám si opravdu myslel, že Petrouš je opravdu hodně mimo....

      • Re: Slavia se utká s Teplicemi

        pogin     před 11 lety 19.08.2013 21:21 |  
        0 0

        O poločase to vyšperkoval Korešem, tomu už se fat musím smát...
        Začínám si opravdu myslel, že Petrouš je opravdu hodně mimo....