Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Nesmírně důležitou první výhru v sezoně vybojovali slávisté na pražské Julisce. Základem úspěchu byl týmový výkon a pozorná defenziva.

V páteční podvečer nebyl k vidění kdovíjak úchvatný fotbal, na druhou stranu ale hra svou kvalitu měla. Slavia se zaměřila hlavně na kvalitní obrannou činnost, čemuž se po fiasku s Olomoucí nelze divit. V první půli se hrál vyrovnaný fotbal, první tutovou šanci si připsala Dukla, naštěstí se ale zaskvěl Černý a následnou neméně gólovou dorážku dokázali srazit naši obránci. Sešívaní tedy přečkali nepříjemné okamžiky a následně svou šanci proměnili, když se po centru Nitrianského ve třetím zápase po sobě prosadil Karol Kisel!

Druhá pětačtyřicetiminutovka začala ve velkém tempu. Juhar postupoval ze strany na brankáře Radu, situaci řešil velice dobrou střelou, bohužel ale mířil pouze do tyče. Následnou dorážku trestuhodně zahodil Škoda. S postupujícím časem získávala Dukla stále větší a větší územní převahu. S množstvím rohů a centrů si však naše obrana - vyztužená netypicky o Škodu, který musel ve stoperské dvojici zastoupit zraněného Kolaříka - poradilo poměrně jistě a do vyložené příležitosti už domácí nepustila. Za zmínku stojí ještě neodpískaná penalta při zákroku Rady na Kisela a kriminální zákrok Vorla v nastaveném čase, po kterém po zásluze vyfasoval hned červenou kartu. K ní by měl ještě dostat několik zápasů distanc, neboť atakovaný Škutka může mluvit o štěstí, že dnes odešel z trávníku po svých.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 6 - Nejpovedenější zápas Radka Černého po jeho návratu. Kupodivu neměl příliš práce. Pochytal pár centrů, ale vyloženě těžkou situaci řešil jen jednu - když na něj postupoval ze strany osamocený Berger. Černý ho ale vychytal a Slavii podržel.

Milan Nitrianský - 5 - Nemastný neslaný výkon. Pěkným centrem sice nahrál na branku Kisela, jinak ale měl několik špatných momentů. Za vše hovoří situaci, kdy si neatakován zastavil míč, aby mohl rozehrát, rozhlédl se a nesmyslně přihrál míč hráči Dukly do brejku. Slávisté vykřikli hrůzou, fanoušci Dukly se smáli. Na druhou stranu byl ale v obraně určitě jistější než Dostál na druhé straně.

Petr Kolařík - 6 - První ze zásadních Petroušových změn v sestavě. A povedená! Kolařík odehrál velice slušný zápas, s bráněním kanonýra Pospěcha si bez větších problémů poradil. Jeho premiéru v lize jen kalí zranění, kvůli němuž musel střídat. Nicméně by snad nemělo jít o nic vážného.

Milan Bortel - 6 - Stoperská dvojice dnes působila jistě, ať už hrál Bortel s Kolaříkem či později se Škodou. Bortel neměl větších problémů a odehrál dobrý zápas.

Martin Dostál - 4 - Proti Dukle nejslabší článek sestavy. V první půli nestíhal a právě po jeho zaváhání se řítil Berger sám na Černého. Navíc nešlo o jedinou Dostálovu chybu. Ve druhém poločase si už ale dával pozor a problémů měl výrazně méně. I přes nedobrý výkon zahrál lépe než Čonka proti Olomouci a Liberci.

Vojtěch Štěpán - 5 - Logická změna. Štěpán se v minulém zápase předvedl v mnohem lepším světle než Koreš a solidní formu potvrdil i včera proti Dukle. Snažil se hrát, měl několik solidních momentů a jeho výkon lze hodnotit jako uspokojivý.

Ondřej Petrák - 6 - Druhá Petroušova zásadní změna a opět vydařená! Ze sestavy vypadl v úvodu ligy mizerný Gecov a Petrák se posunul z místa stopera, kde se mu příliš nedařilo, na "svůj" post defenzivního záložníka. Ve středu zálohy podal kvalitní výkon a patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Lepší šestka!

Jaromír Zmrhal - 5 - Zmrhal se oproti zápasu se Sigmou určitě zlepšil. Hlavní rozdíl byl v tom, že zatímco v minulém kole fatálně ztratil několik balonů, tak na Julisce jich naopak několik dobře vybojoval. Ve hře je pak stále stejný - svou kvalitu má, ale přihrávku, co by měla oči, od něj nečekejte.

Martin Juhar - 5 - Zahrál solidně. Škoda, že neproměnil svou šanci zkraje druhé půle. Nicméně ji vyřešil velice dobře a jeho povedené ráně, která orazítkovala tyč, chyběly jen centimetry. Měl by být ale ještě více vidět, jestli se chce dostat mezi širší špičku ligy na svém postu.

Karol Kisel - 6 - Náš kapitán odehrál dobrý zápas, který rozhodl svým přesným zakončením. Po faulu na něj se ještě měla pískat penalta. Kromě těchto klíčových momentů ale nebyl až tak výrazný, a tak se pro dnešek bude muset spokojit "pouze" s lepší šestkou.

Milan Škoda - 5 - V útoku nevýrazný, navíc zahodil dorážku po Juharově tyčce. Pak se ale shodou okolností musel přesunout do obrany, kde si jako stoper počínal bez problémů a Slavii pomohl několika odhlavičkovanými míči. K hodnocení: čtyřka za útok, šestka za obranu - suma sumárum průměrná pětka.

Štěpán Koreš - 4 - Vzhledem ke svému chabému představení z minulého kola dostal možná až příliš prostoru. Znovu nepřesvědčil, Vojtěch Štěpán byl na jeho postu lepší i dnes.

Dávid Škutka - 4 - Měl to těžké, Slavia totiž v poslední půlhodince hlavně bránila a Škutka se takřka vůbec nedostal do hry. Něco vyřešil dobře, něco špatně, hlavní zprávou večera ale je, že ve zdraví přežil šílený zákrok domácího Vorla.

Matúš Čonka není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (176)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 11:43 |  
    0 0

    zapas jsem nevidel,ale zajimalo by me zda byla hra lepsi nez ukopana vyhra 1 0 vbrne pod panem radou

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 11:45 |  
      0 0

      Tak to každopádně. Nebyl to zápas nahoru dolů, ale svou kvalitu to mělo a určitě to bylo nejlepší vzájemné střetnutí těchto soupeřů po návratu Dukly do ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 16:53 |  
        0 0

        Vyborny tah se Skodou na stoperu, pokud ma byt hodnoceni objektivni, tak musi dostat Kisel a Radek Cerny minimalne 7, tak nad tim trochu vic premyslej, jinak to nebude brat nikdo vazne...dekuji.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    bongor     před 11 lety 10.08.2013 11:45 |  
    0 0

    Karolkovi bych klidně dal 7 za jeho neutuchající pracovitost.Trochu ho zbrzdil Gedeon,jak jinak než faulem,ale stejně makal jako černej a ještě stačil povzbudit i ostatní.Dostál to je takovej nešťastník,asi z něj nikdy nebude Carlos Alberto,ale vždycky se alespoň snaží.Škutka dokud nedostane důvěru,tak asi nikdy moc nevynikne.Škoda,zdá se mi lepší než Škoda,to zase je taková trošku leklá ryba,stejně jako
    Nitro.Hodně chybí Mičola,je podstatně nebezpečnější než Koreš i Štěpán.Kolařík potřebuje prověřit lepším hráčem,než byl tentokrát Prospěch.Nebo snad byl tak dobrej,že duklákovi nic nedovolil?
    Ať je to jak chce,stejně potřebujeme posílit vzadu i vepředu,vždyť nemáme kam sáhnout,když nás pokopou,jako tentokrát Dukla.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    mirros     před 11 lety 10.08.2013 11:53 |  
    0 0

    v celku souhlas až na pár maličkostí...Kisel je výrazný!!!! Už tím, že je na hřišti a burcuje mužstvo, chce míč, z čehož pramení i některé špatné přihrávky, protože nehraje alibisticky a snaží se hrát i dopředu...
    Škutkova známka 4, vůči Korešovi je nespravedlivá...hrál osamocen vpředu, kdy jsme byli zataženi a neměl komu narazit míč...v závěru ho potopil i Kisel, který udělal náznak sprintu a zastavil se. Míč pak vypadal od Škutky jako odevzdaný..
    Ještě ke Zmrhalovi. Hraje opravdu jenom ve středu hřiště bez snahy jít do zakončení i když má příležitost. V první půli dobře šel k vápnu, kde měl prostor jít ještě dál a vystřelit. Místo toho přihrál alibisticky nepřesně do strany...takhle se fotbal nehraje!!!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      edenian     před 11 lety 10.08.2013 13:06 |  
      0 0

      Ke Zmrhalovi mam ty same pripominky. Stagnace.
      Petrous rika v novinach kdo je pro neho utocnik cislo 1. a zaroven rika ze se hodnoti podle poctu golu. Kdyz proste nezkusi Skutku do zakladu, tak nevim jak to chce dal argumentovat. U Skody i u Skutky je bilance ve Slavii vlastne skoro stejna :-) jenze Skoda na to hraje dva roky v zakladu. Ale bilance pred prichodem do Slavie je nesrovnatelna. Jasne ze v jinych soutezich, ale evidentne vsichni chceme aby to zkusil. Tak tomu nerozumim, prestoze nevidim trenink, chtel bych to videt tri ctyri zapasy.
      Jeste me zaujalo na Stepanovi jak chodi silove do souboju. Rozhodne vypada jako tintitko, ale vlitne klidne mezi dva lidi i kdyz je jasny, ze dostane nalozeno. Celkem to cenim.
      Jo a ten aut Dukly v cca 70 min, to bych taky chtel nekdy videt u nas, takhle nacvicenou vec, no ale nepocitam s tim, ze bych se v dohlednu dockal. Zatim tolik.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    RaDDa521     před 11 lety 10.08.2013 11:53 |  
    0 0

    Nemůže se Slavia odvolat proti té žluté kartě Kisela? Nejsem se jistý, ale zdá se mi, že v minulosti to už několik klubů udělalo a svaz hráči neoprávněnou kartu smazal. Vzhledem k tomu, jak Karol diskutuje s rozhodčím, tak by to nebylo na škodu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      1rytir     před 11 lety 10.08.2013 12:04 |  
      0 0

      Kolik žlutých už Karolko má?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        klimi     před 11 lety 10.08.2013 12:04 |  
        0 0

        Dvě, první za diskuzi za rozhodčím v Liberci a druhou teď.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 11:56 |  
    0 0

    No ackoli jsem od Kolarika cekal horsi vykon tak na 6 to nebylo. Rano jsem koukal na zaznam a mel tam nekolik nepeknych zavahani, nasteyti jen po jednom tragickem vystoupeni z toho byla sance kterou vychytal Cerny. Tim se dostavam k tomu co vycitas Dostalovi. To nebyla jeho chyba ale Kolarika ktery vystoupil a nechal se obehrat tim na Dostala zustali dva hraci a to se hodne tezko brani.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 11:59 |  
      0 0

      Je možné, že jsem to mohl přehlédnout. Seděl jsem na hlavní tribuně až nahoře a na hřiště je to teda kus. :) Ale celkově mi Kolařík přišel dobrý a Dostál tam měl těch okének několik.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 12:06 |  
        0 0

        Ano z tribuny to vypadalo jinak, pro me byl na tu dalku problem obcas i hrace rozeznat. Proto pridavam svuj postreh ze zaznamu ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 13:07 |  
      0 0

      Teď jsem se díval na záznam několikrát, Kolařík sice propadl, ale Dostál byl stejně špatně postaven a Bergera neobsazoval...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    deadbeat     před 11 lety 10.08.2013 12:13 |  
    0 0

    Několik výhrad bych měl, vesměs všechny už tu padly.

    Kolařík spíš 5. Když vystoupí ze stoperský dvojice, musí získat míč. To se mu nepovedlo snad ani jednou, soupeř si s nim vždycky poradil a plynuly z toho nebezpečný situace. Jak už jsem psal, jeho styl se mi líbí, jen musí přidat na přesnosti a důrazu, aby přinášel ovoce. Myslim si, že měl hrát spíš vedle Nitrianského. Takhle byla obrana nevyvážená - levá strana zaostávala a Dukla toho skoro dokázala využít.

    Petrák 7. Předevšim on byl tim rozdílovym hráčem, díky kterýmu se Dukla nedostala ke svý hře. Nechci si ani představovat, jak by to dopadlo, kdyby na jeho místě nastoupil Gecov ve svý aktuální formě.

    Zmrhal 4. Jeho výkon prostě nebyl ani průměrnej. Pohybem na hřišti často budí dojem, že se před přihrávkou snaží schovat. Dvakrát při našem brejku nahrával dozadu, přestože měl možnost hru urychlit. Kombinaci nepomáhá, bránu soupeře neohrožuje a do obranný fáze se nezapojuje natolik, aby se o něm dalo mluvit jako o druhym DZ. Mít takovýho hráče v sestavě je zbytečnej luxus. Rád bych na jeho místě viděl Šimečka.

    Škutka aspoň 5. Těch několik málo herních situací, do kterejch se dostal, zkrátka řešil dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 12:25 |  
      0 0

      bez výhrady souhlasím

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 12:33 |  
      0 0

      Škutka je o parník lepší než Škoda s Feninem, zpracování má super a techniku taky, ta klička ve vápně byla krásná a škoda že opět podklouzl(jeho kopačky bych zakázal vyrábět).

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 12:36 |  
        0 0

        V praxi je ale jedno, jestli Škoda ztratí míč nebo jestli Škutka udělá krásnou kličku a následně mu podjedou nohy. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          deadbeat     před 11 lety 10.08.2013 12:41 |  
          0 0

          Varianta s klickou ma aspon urcitou estetickou hodnotu. :))

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 12:42 |  
            0 0

            To nepochybně, leč body se za to v hodnocení neudělují. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              edenian     před 11 lety 10.08.2013 13:09 |  
              0 0

              Ale ja to mam radsi!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          ortevor     před 11 lety 10.08.2013 12:46 |  
          0 0

          pokud nekdy budete mit moznost mluvit s trenerem, zeptejte se ho pls na ty Skutkovy kopacky a podklouzavani, jestli je to fakt spatna volba kopacek nebo problemy se stabilitou a otazka jestli by na tom nemel pracovat s kondicnim trenerem treba

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 12:47 |  
            0 0

            Já počítám, že to musí být stabilitou, protože klouže zápas co zápas. To prostě není možné, aby mu nedohlídli na kopačky. Včera sice bylo morko, ale jemu se to podařilo i v zápasech, kdy bylo sucho a na obutí nebylo moc co řešit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              ortevor     před 11 lety 10.08.2013 12:50 |  
              0 0

              tak snad to vidi i Petrous (anebo ten Pavel Cvancara), a budou na tom se Skutkou pracovat...ptze takhle vysoky hrac mit takhle zoufalou stabilitu, to je na povazenou...i kdyz otazka je jestli se to da nejak odstranit, ale vhodnym treninkem a balancnim cvicenim snad ano..

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                edenian     před 11 lety 10.08.2013 13:11 |  
                0 0

                Ten Cvancara, to je ten muz s tou zvlastni hlavou? Byl vcera v jednom zaberu s Knoflikem. Ale ty hlavy jsem si vsiml v Edenu na priprave.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  edenian     před 11 lety 10.08.2013 13:20 |  
                  0 0

                  Uz jsem si ho nasel, je to on.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              mirros     před 11 lety 10.08.2013 12:52 |  
              0 0

              ale no tak..stabilita nemá s uklouznutím nic společného..když už tak s koordinací pohybu...

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                edenian     před 11 lety 10.08.2013 13:13 |  
                0 0

                Hele mirrosi tak takhle ne. Napis proc klouze ne ?!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      ortevor     před 11 lety 10.08.2013 12:48 |  
      0 0

      jinak 100% souhlas s dead-beatovym hodnocenim ... a taky doufam, ze misto Zmrhala zacne hrat Simecek (anebo klidne Bazal)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      jarodo57     před 11 lety 10.08.2013 13:32 |  
      0 0

      Já tu defenzívu nevidím tak optimisticky .Dostál byl špatný ,ale alespoň dře.Bortel celkem slušně ,možná i za tu 6.Kolaříka vidím stejně jako deadbeat a Nitrianský až na tu gólovou přihrávku taky nic moc ikdyž proti Olomouci diametrálně změněný přístup.V záloze Petrák jasně lepší než minule Gecov,Zmrhal viz.deadbeat a krajní vcelku odehráli slušně.škoda lepší na stoperu a Kisel co víc chceme ,zase gól a makání do konce.Ale musím se přiznat,že při každém(a že jich bylo)rohu,trestňáku nebo nějakém závaru trpím hrůzou- CHAOS . Tam schází komunikace a to hlavně od brankáře a stoperů.Ve vápně hromada individuálních chyb-nekrýtí soupeře úplně volní protihráči,špatné odkopy ,nerozhodnost, v závěru zbytečné odevzdávání balónů a hlavně malá agresivita. A agresivita mi schází dá se říct u všech hráčů(snad kromě Juhara a Škody) .Další věc je bojácnost a pomalost hlavně ve startu na míč(Koreš,Zmrhal).Určitá bojácnost mi schází i u Petráka(ten nejde snad do žádného hlavičkového souboje), ten který co by jako def.záložník měl právě naopak být vzorem ostatním .Zdá se mi,že by se trenéři měli zaměřit právě na výbušnost agresivitu a důraz jinak nás soupeři budou přetlačovat.Ještě jednu větu k dalšímu zápasu.Od trenéra bych rád viděl výměnu Zmrhala ,aby i on si uvědomil, že s takovýma výkonama nemůže pravidelně nastupovat na tak důležitém místě v sestavě.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 12:18 |  
    0 0

    Pánové, doufám, že Vorel vyfasuje minimálně stejnej trest jako Kweuke, poněvadž to byl na chlup stejnej rambo skluz a kdyby tam Škutka neuhnul tak dopadl stejně jako Dosoudil a hrozil by mu Naumov. Vorla bych poslal k psychologovi, poněvadž když si někdo plete fotbal se skokama do vody, tak to v hlávě v pořádku nemá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 12:20 |  
      0 0

      Teď jsem na to koukal ze záznamu a bylo to ještě o dost horší, než jak to vypadalo na stadionu. Šílenost, ale čekám tak 4 zápasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      deadbeat     před 11 lety 10.08.2013 12:26 |  
      0 0

      Souhlasim. Je trochu skoda, ze k tomu nikdo z nasich nic nerekne. Sotva se tim nekdo bude zabejvat, kdyz je dojem takovej, ze to vlastne nikomu nevadi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 12:27 |  
        0 0

        Červenou se bude disciplinárka zabývat tak jako tak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          deadbeat     před 11 lety 10.08.2013 12:35 |  
          0 0

          To jo, ale kdyby se kolem toho udelal humbuk, byla by vetsi sance na adekvatni trest pro Vorla. Takhle dostane maximalne 4 zapasy a odstrasujici efekt pro podobny dobytky je skoro nulovej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 12:37 |  
            0 0

            To ej právě ta demence a senzacechtivost novinářů. Kdyby mu Vorel zlomil nohu tak už je všude dvacet článků plus reportáž z nemocnice. Takhle po tom ani pes neštěkne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              bongor     před 11 lety 10.08.2013 13:09 |  
              0 0

              Vorel má tu výhodu,že si jak známo nakouřil pěnovku,psal už o něm i Neruda a proto ten trest bude menší než u Kweuka.Ten si nenakouřil nic.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                edenian     před 11 lety 10.08.2013 13:16 |  
                0 0

                Ten ji nakouril Kretinskymu protoze chtel aby ho prodal. A povedlo se mu to. Ale bylo to od neho sobecky. Kdyby jednu nakouril Repovi, mohl nam udelat radost vsem.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 10.08.2013 12:52 |  
    0 0

    Pro zajímavost hodnocení Sportu:
    Černý 6
    Nitrianský 5
    Bortel 6
    Kolařík 5
    Dostál 5
    Štěpán 6
    Petrák 5
    Zmrhal 6
    Juhar 6
    Kisel 7
    Škoda 5
    Škutka 5

    Rozhodčí 3

    Fandové:
    Dukla 5
    Slavia 8

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 12:53 |  
      0 0

      Neskromně si myslím, že jsem byl dnes přesnější. Dát Petrákovi a Dostálovi stejnou známku?!

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        mirros     před 11 lety 10.08.2013 13:02 |  
        0 0

        tak třeba ten zápas neviděl...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        bongor     před 11 lety 10.08.2013 13:10 |  
        0 0

        Tak kde teda udělali soudruzi z Deníku spart chybu?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 10.08.2013 13:24 |  
          0 0

          Jednou je to v novinách, tak je to pravda! To se nedá nic dělat. :-))))

          Ale jinak, co se týče Dostála, tak já ho nechci odsuzovat. Čonka potřeboval posadit, aby se probral a nikoho jiného nemáme. A Dostál to aspoň poctivě odmaká. Že na tom není fotbalově nijak dobře, je věc jiná. Jen to vlastně dokazuje, jak úzký máme kádr. Zkrátka jako občasný záskok to tam zatím může nějak odkopat, horší by bylo, kdyby musel naskočit z nějakého důvodu do základu.Abych se přiznal, mnohem víc mi vadí soustavné nasazování Koreše, který se asi bude muset znemožnit tak jako Fenin, aby Petroušovi konečně došlo, že tudy cesta nevede.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 20:52 |  
            0 0

            Hodnocení ve Sportu nikdy neberte vážně. Kamarád tam dělá redaktora a na fér říká, že prostě uhlídat 22 výkonů reálně nejde, vzhledem k tomu, že kromě větších zápasů jedou vždy jen jeden reportér a fotograf. Pokud ten hráč nevynikne nebo neudělá botu, tak to třeba on hodnotí podle toho, jak ten tým byl v té části hřiště silný, např. levá záloha+levá obrana. Stručně řečeno, dělá se to prostě "od oka".

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 13:46 |  
    0 0

    Dobré sobotní odpoledne Vám všem.
    Alanorovi děkuji za jeho hodnocení, jen se přiznám, že některým známkám z hlediska hodnoty a popsaného významu trochu nerozumím.
    Radek Černý - 7, právě proto, že měl jediný vážný zásah, tak ten zvládl bravurně, dirigoval dobře obranu a pomohl Škodovi.
    Nitrianský dle Tebe nemastný a neslaný výkon a dostane za 5, a dobře hrající Štěpán dle Tebe dostane tu samou známku a Zmrhal také, Juhar jakbysmet. Tak kdo vlastně byl nemastný neslaný...... ? Tedy dle výše známky.......? Škoda dokonce také za 5 a přitom jsem před ním smekl, protože on toho Pospěch docela slušně ustál a k ničemu ho nepustil. To není žádná kritika Alanore, třeba jsem to nějak špatně pochopil, ale nějak mi to k sobě nejde..... Zápas ukázal, že někteří naši hráči jsou schopni sebereflexe a zabojovali a přidali i kus kvality (Štěpán, Kisel, Petrák, Zmrhal, Černý a také Juhar s Bortelem, zvláštní postavení má Škoda, který zvládl roli stopera lépe než Petrák v minulém zápase se Sigmou, ostatní byli právě "Ti" nemastní a neslaní). Dukla se nějak nedostala do hry a byla toporná a jalová...... navíc velice nečistě hrál Gedeon (moc mně zklamal i svým vyjádřením směrem k Ivo Knoflíčkovi) a Vorla snad ani komentovat nebudu. O penaltě se přiznám, že z mého pohledu bych si ji netroufl písknout také, ale až doma večer ze záznamu to bylo jasné. Ale říkám, na Julisce je to na trávník přeci jen dál a tak soudit nebudu. Přeji si jen, aby Štěpán byl do příštího zápasu v pohodě a mohli bychom mít spolu s Mičolou dva docela hbité záložníky. Ještě si troufnu říci, že bych Mácu Gecova nezatracoval. Je to velice pracovitý a skromný kluk a sám se trápí tím, že mu to nejde. Pokud by mohl hrát Škoda stopera, mohl by Ondra jít s Mácou do halvů a pak máme vcelku slušné hráče i směrem dopředu. Jarda Zmrhal, Štěpán, Juhar, Kisel jsou ofenzivní a Mičola se Škutkou v útoku by se nemuseli ztratit. Ale to se musí o to všichni poprat a nedat ani metr bez boje. Včera to šlo. S Olomoucí to byl do 70 minuty čajíček. Věřím, že se Dobrotka dá dohromady a budeme mít standartní stoperskou dvojici a Nitrinský si odpustí ty své věci, kdy mi vstávají mé šediny hrůzou.... co se z toho zase vyvrbí.
    Bohužel musím dodat, že mně velmi zklamal svým jednáním pan Držmíšek. On ví o co jde a tímto chci (mluvím sám za sebe)pozdravit Luboše Kubíka a povědět mu, že je (doufám v to)spousta slávistů, kteří Luboše jako slávistu vždycky budou uznávat....... !!
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 13:54 |  
      0 0

      Mohl by si napsat co kde řekl Gedeon o Knoflíčkovi?

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 13:56 |  
      0 0

      Jako zase s Olomoucí to byly brejky do otevřený obrany a Škoda by měl taky problémy s Navrátilem nebo Schulmeistrem. Jinak co říkal Patrik Knoflíčkovi?

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 13:57 |  
      0 0

      ke Škodovi..ano hrál dobře, kdy se nehnul z vápna..otázkou je jak by hrál s otevřeným hřištěm, jako třeba Petrák proti Olomouci...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 13:59 |  
        0 0

        psal jsem výše

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Tomski     před 11 lety 10.08.2013 14:27 |  
      0 0

      mohl by jste se Sokrate rozepsat v čem Vás Gedeon a Držmíšek zklamali ? myslím, že nejsem sám koho to zajímá...děkuji...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        1rytir     před 11 lety 10.08.2013 15:07 |  
        0 0

        Přidávám se. Tohle naznačování a pak ticho po pěšině mě dost zlobí. Buď napíšu, co vím, anebo mlčím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 15:09 |  
        0 0

        Dobré odpoledne přeji.
        Po faulu na Kisela a možná ostřejší reakci Ivoše na tento zákrok ho Gedeon poslal: " do hajzlu i se všema zasranejma slávistama co tu furt brečí" a Kiselovi vynadal za simulování.........
        Pokud bych to mohl hodnotit sám za sebe, ano, fotbal je hra pro chlapy a občas tam padne i silné slovo,ale tohle už nebylo silné slovo i třeba z frustrace v zápase, tohle bylo záměrně řečeno s cílem urazit a vyprovokovat, to si mohl zrovna Gedeon jako bývalý slávista odpustit. Je dobře, že ho sám Luboš Kozel okřikl.
        Držmíšek kritizoval Luboše Kubíka za jeho působení ve Slávii s ohledem na hledání posil. Je škoda, že Kubík odešel aniž by se těmto pomluvám bránil. Alespoň by se ukázalo, kde je zakopaný problém a jak máme úplně amatersky řešenu tuto oblast skautingu a hlavně to, koho si pustíme do Slávie a kolik za to, když to "někdo" jako zařídí a umožní. Přitom vím nejméně o 7 hráčích právě z afrických dinastií nebo i z Ameriky, kteří by měli kvalitu podobnou Delargovi, nebo Tavaresemu. Ano bez peněz to nejde, ale nechat jednat o posilách a pak to zastřelit a shodit to na Luboše Kubíka se mi zdá být ubohé.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Borris     před 11 lety 10.08.2013 15:21 |  
          0 0

          tak pokud tohle Gedeon opravdu řekl, tak pro mě končí definitivně. Jak píšu už ve svém článku níže, začínal se mi už vůbec poslední půlrok protivit a tohle je poslední kapka....

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          1rytir     před 11 lety 10.08.2013 15:27 |  
          0 0

          K Držmíškovi jen tolik, co tu už někdo napsal : Co ten pán ve své funkci pro Slavii vůbec udělal?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 15:42 |  
          0 0

          To řekl kluk, kterýho naši fans několikrát i za jeho působení v Dukle při zápasech vytleskali? Tak to klobouk dolů, takovýhle chování je na pěst. To prostě nepochopím, srdcař, kterej byl ve Slávii několik let.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 16:34 |  
            0 0

            Dobrý podvečer přeji.
            Ano, to řekla bývalý hráč Slávie. Nechci být soudcem toho, proč to řekl, ale asi takhle nějak na nás dnes někteří "duklisté" pohlíží.
            O něčem to asi vypovídá a je škoda, že na to někteří slávisté, působící v tomto stále armádním klubu slyší.
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 17:39 |  
              0 0

              Ještě jednou dobrý podvečer.
              Jen se ze slušnosti zeptám, zda má odpověď, vzhledem ke vzneseným požadavkům v tomto vláknu disputace, byla dost konkrétní.
              Děkuji za odpověď.
              Sokrates55

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                edenian     před 11 lety 10.08.2013 18:30 |  
                0 0

                Dobry vecer Sokrate, mate muj obdiv, ze jste vyrazil. Ja jsem zustal u TV, protoze je mi to cely / Dukla / tak odporny, ze jsem se proste tentokrat neprekonal.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 19:07 |  
                  0 0

                  co je ti odporne na dukle?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    edenian     před 11 lety 10.08.2013 21:09 |  
                    0 0

                    To je na dlouhe psani. Slavisticky kotel jsem absolvoval nekdy v sedmdesatych letech, takze je to snad jasny.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            winter (přítel SN)     před 11 lety 12.08.2013 17:54 |  
            0 0

            srdcař? než aby prodloužil smlouvu tak radši odešel hrát 2.švýcarskou ligu.. žádnej srdcař to neni.. a jestli je pravda že řekl tohle tak je to prostě sráč s velkym S

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 21:15 |  
      0 0

      Díky za výstižný komentář.
      Nevím sice, o co přesně jde ve sporu Gecov x Konflíček, respektive Kubík x Držmíšek, nicméně doufám, že horké hlavy vychladnou a dobro Slavie převládne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:20 |  
        0 0

        Měl jsi na mysli spor Gedeon x Knoflíček, Gecov snad s trenéry žádný problém nemá. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 12:43 |  
          0 0

          Pravda, omlouvám se...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Viking     před 11 lety 10.08.2013 15:04 |  
    0 0

    Vorel je lampasák zkurvenej! Jakej klub takoví hráči!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Borris     před 11 lety 10.08.2013 15:14 |  
    0 0

    Tak zde den po zápasu také napíšu své hodnocení. Vrátil jsem se včera z Prahy pozdě. No předně musím říct, že mám obrovskou radost že jsme to včera urvali. Byl to velmi dobrý týmový výkon a po zásluze jsme si z Julisky odvezli tři body. Veliká škoda té Juharovi tyče z kraje druhé půle. To kdyby byl gol, tak by bylo po Dukle! Ale rána to byla povedená, Juhy ten dynamit v noze má fakt neskutečný! Dukla kromě šance Bergera kterou Radek skvěle vykopl, vůbec nic neměla a čekal jsem od ní teda daleko víc. Kluci včera skvěle bojovali a opravdu včera na hřišti ronili semeno! Tak to má být! Ale to by měla být zároveň samozřejmost a tak doufám že to nastolíme i do dalších zápasů. Ale pozor, jenom chválit nebudu, přidám taky trošku hnidopišství. Ona to totiž zase až taková sláva taky nebyla. Jasně, v naší situaci veledůležitá a velecenná výhra. Na Julisku se nebude jezdit pro body. Ale zároveň je třeba vidět to veliké množství rezerv co stále máme. Naše obrana mi totiž zdaleka nepřišla tak skvělá jak se píše v tisku. Z celé obranné čtverky byl z mého pohledu jasně nejlepší Kolařík. Velice mě překvapil a zároveň se mu taky omlouvám že jsem mu moc nevěřil a bál jsem se že to psychicky nezvládne. Ale pozor! Byl to jen jeden zápas. A jak je všem známo, jeden sendvič nám ještě piknik neudělá. Chce to podávat takovéto výkony opakovaně. Ale určitě si po včerejšku i pro příště zaslouží základ. Bortel mi oproti němu tak jistý nepřišel. V první půli se tam jednou nepohodli při centru s Radkem a málem z toho zase bylo nebezpečí. Nebylo to poprvé kdy komunikace mezi obranou a Radkem zaskřípala. Zbyňu Pospěcha spolu s Kolaříkem k ničemu sice nepustili, ale jinak naše obrana jistotou rozhodně neoplývala a několikrát jsem doslova trnul a šli na mě mrákoty. Nebýt toho že proti nám včera stála zoufalá Dukla, s nulou bychom to včera se vší určitostí neměli. Nadále si stojím na svém, nutně to chce stopera! Samostatnou kapitolou jsou krajní beci. Nitrák včera sice parádně nacentroval na gól, všechna čest to byla skvělá záležitost. Ale zároveň jsem strašně trpěl při jeho rozehrávce, kdy byl kolikrát schopný pokazit naprosto triviální přihrávku. A taky když se mu několikrát podařilo přímo ukázkově promáchnout balon. Co se týká Dostála, ten zase neustále ( a dělá to bohužel často ) strašně odkrýval svou stranu. Má neustále tendence se stahovat doprostředka a tím vždycky šíleně odkryje svoji stranu. Jak kdyby hráče Dukly přímo vybízel aby po jeho straně táhli útoky. Bylo z toho veliké množství centrů a koneckonců i ta jediná šance Dukly kterou měl Berger. Jinak přidal obvyklou bojovnost nic nevypustil a i když jeho výkon nebyla taktéž žádná sláva, tak rozhodně nebyl horší než Nitrák.

    Jinak bylo vidět že Ondrovi prospěl návrat na DZ. To je prostě jeho post a doufám že už ho Petrouš nebude mučit na stoperu. Ale tahounem byl určitě Karol. Parádní gól, opět toho šíleně moc odběhal a nadřel. On je fakt kolikrát jak neutavitelný zvíře. Smekám čeho všeho je ve svém věku schopný. Jasně ani jemu se nevyhnou slabší chvilky, ale to nikomu. A dost se bojím toho, až skončí. Docela mám z toho hrůzu, jeho budem nahrazovat daleko hůř než třeba Latyho když odcházel. Zbytek zálohy nezářil ale ani nezklamal. A Škoda? Coby útočník hrůza, coby obránce slušný výkon. Když se stahoval po Kolaříkově zranění dozadu, tak jsem myslel že mě drbne. Ale on to odehrál velice slušně, dobře to odskákal a přišel mi jistější než Bortel. jenže v útoku to opět bylo trápení. A dost mě zase naštvalo to Petroušovo prohlášení že Škoda je naším útočníkem číslo jedna. Jako já proti němu nemám vůbec nic, opravdu bojuje, maká a nic nevypustí. Ale copak může být útočníkem číslo jedna hráč který není gólový a není schopný dát ani 8-10 gólů za sezonu, což by mělo být u útočníka ještě ke všemu takové minimum. Na hrotu musí být kořen který ze dvou šancí je schopný aspoň jednu proměnit a který je schopný svými góly rozhodovat zápasy! Opravdu Petrouš věří že je to Škoda? Vždyť tomu sám nemůže věřit. Nevim naopak co Petroušovi provedl Škutka. Jeho opomíjení už mě začíná s prominutím doslova srát! Z našich útočníků je podle mě jasně nejgólovější a jako jediný stále nedostal šanci od první minuty! Nechápu to, absolutně ne! Ten fakt musí být strašně vytočenej a ani bych se mu nedivil. Není to fér! Dost mě to mrzí. Ale jinak jsem velice rád že jsme vyhráli. V naší situaci je to veledůležité vítězství a o to cennější že to bylo na půdě Dukly. Snad to kluky povzbudí do dalších zápasů a konečně snad odstartujeme tažení směrem k první pětce!

    Jinak ještě pár věcí které mi nedají spát. Přijde mi že sudí strašně Duklu tlačil, ale opravdu dost. Nevím jak to vypadalo v telce, ale na stadionu mi to teda tak přišlo. Spoustu zákroku na nás pustil a následně pak ty stejné na Dukláky pískal. Faul na Karola ve vápně vypadal z tribuny poměrně jasně. Nevím jak v televizi, ale podle toho co jsem četl, tak to asi skutečně penalta byla. Pan Gedeon? Tenhle člověk se mi za poslední rok vcelku zprotivil. Naštval mě docela dost už loni tím, jak ostře vystoupil proti nám fanouškům, za to že jsme si dovolili vyjádřit nesouhlas s tím Radovým antifotbalem. I přesto že o tom věděl uplný kulový. Zapomíná kolik toho za nás odehrál a jak jsme ho my fandové měli rádi. A já na to už také začínám zapomínat když vidím co předvádí. A včera? Může být rád že vůbec dohrál. Za jeho bezmozkovitý zákrok zezadu na Karolovi kotníky, mohla klidně přijít karta červená. I nadále pak celý zbytek zápasu smrděl druhou žlutou kartou a za to jeho neustále kecání také přijít měla. A ta červená pro Vorla? Byl jsem v první chvíli dost překvapený že rozhodčí jí vytasil, z tribuny to nevypadalo zas tak strašně. Jenže pak jsem se doma podíval na opakovačku a udělalo se mi uplně špatně... To co předvedl Vorel byla absolutní prasárna a okamžitě bych mu napařil stejný trest co dostal Kweuke. Kdyby Dávida trefil naplno, tak má přeraženou nohu a možná i po kariéře. Bylo to neomluvitelné, hrůzostrašné a naprosto nepochopitelné. Tohle může předvést jen někdo, kdo má v palici absolutně vylízáno. Je mi z toho smutno. Kde je respekt který by mezi hráči měl být? Jsem moc rád, že se Dávidovi nic nestalo, mohlo to dopadnout hodně škaredě. A pro Vorla mám jen jeden vzkaz. Seš prase který asi nepřemýšlí a stydím se že jsi někdy oblékal náš dres! Vy ostatní mi promiňte ostrá slova, ale já jsem na podobné zákroky dost citlivý. A když vidím něco takového, hned se mi fakt udělá špatně a nebo mi naskočí husí kůže. Klukům poděkování za bojovnost a výhru a snad se teď zvedneme!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 15:35 |  
      0 0

      Dobré odpoledne.
      Vidíš Borrisi, na Kolaříka jsem úplně zapoměl a tak bych ho chtěl také pochválit. Neměl to jednoduché, ale vyloženě nezkazil nic a řekl bych, že to pozičně docela dobře uhrál.
      A ještě ke Škodovi, nevím kdo z nás fotbalistů tady disputujících to dotáhl do ligy a hrál jí. Jedno vím jistě, když v průběhu zápasu přejdete z útočníka na stopera, tak to asi jednoduché není. Jánechci tvrdit, že bude Škoda dobrý stoper, já tvrdím, že to na stoperu odkopal velmi slušně, tak proč za 5?. Když Nitrianský byl nemastný a neslaný a má taky za 5. To bylo cílem mé disputace k Alanorovi, ve vší úctě samozřejmě. A to k Vám všem.
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 16:15 |  
        0 0

        Tak chce to kromě čísel číst i slovní hodnocení. Škoda dostal za útočnou činnost 4, za pobyt v obraně 6 - celkově tedy 5.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 16:41 |  
          0 0

          Vážený Alanore,
          četl jsem i slovní ohodnocení, to je v pořádku.
          Pak tedy beru to, že není pětka jako pětka a jdeme dál. Naopak se pustím sám do sebe, protože z vlastní praxe znám, jak je těžké hodnotit a známkovat.
          Ty jsi Alanore šel s kůží na trh a od nás už jdou pouze kontry, viď. Tak to určitě neber a věř mi, žádné ambice zde nemám.
          Naopak, už jsem Ti to psal mnohokrát a na tom trvám, Tvojí práce a dalších novinkářů si moc považuji, opravdu...... :-).
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 17:36 |  
            0 0

            Vždyť já jsem rád za každý názor. :) Už jsem tu psal, že mé hodnocení má sloužit spíše jako takový úvod pro diskusi o jednotlivých výkonech.

            A to vysvětlení Škodovy známky nebylo myšleno nijak ve zlém, prostě jsem jen z toho dotazu měl pocit, že jsi to nečetl, když je ve slovním hodnocení ta známka vysvětlena. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 16:19 |  
      0 0

      dobrej článek, jenom příliš nesouhlasím s Kolaříkem. Takové propady, kdy vyrazil z pozice a souboj prohrál, si nemůže dovolit...Berger nám po "obrané spolupráci s Dostálem" šel sám na Černého

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Borris     před 11 lety 10.08.2013 16:51 |  
        0 0

        předně díky za pochvalu článku Mirrosi.

        Jo no, Kolařík tam samozřejmě měl hluchá místa s tím souhlasím. Chyby pramenící z nezkušenosti. Ale myslím, že na to že šlo o jeho ligový debut, tak si nevedl zle. Bergerovu šanci bych určitě přičetl na Dostálův účet. Protože opět odkryl svojí stranu jak se zmiňuju ve článku, a z toho rezultovala tato nebezpečná šance kterou Radek naštěstí lapil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 01:10 |  
          0 0

          Už jsem to tu psal jednou. Když stoper vystoupí tak, že nemá balón a na krajního beka najednou zbývají dva hráči tak ten to pak nemůže uhrát ani kdyby se Carlos jmenoval. Dostál naopak udělal to co udělat měl, šel zajistit vystoupivšího stopera. Neříkám, že Dostál hrál nějak zázračně ale to, že se snažil hasit Kolaříkův výstup mu nelze vyčítat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      bongor     před 11 lety 10.08.2013 18:50 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,já už jsem za ta léta co fandím naší Slavii doslova splachovací,takže nějaké připískávání komukoliv mně už ani tak nepřijde a nevytáčí.Ale určitě máš pravdu,stejně tak s penaltou-ta byla.Další věc,znechucování Dávida.Hele Petrouši,jestli občas čteš naše příspěvky,přestaň blbnout.Škutka patří na plac,to je jasné snad každému,jen Ty děláš,že to nevidíš.Snad je přednější Slavie a její úspěchy,než nějaké Tvoje žabomyší spory s Dávidem.Tak se prober.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 19:19 |  
      0 0

      co blbnes borrisi,tohle je profesionalni fotbal,taky kazdy sere na nejakou ferovost.podivej se na man. united,tam taky novy trener rekl,ze rooney je pro nej cislo 2 a bude zahrivat lavku.a to je wayne ve svem veku uz prakticky legendou klubu.tak to proste chodi,ze skutka byl hvezdou na slovensku,za to si u nas ni nekoupi

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Tugarin     před 11 lety 10.08.2013 21:39 |  
        0 0

        Škutka na Slovensku žádná velká hvězda nebyl. Za předchozí tři sezóny dal 9 gólů. A mimořádně mu vyšel podzim, a to hlavně zásluhou Matiče. jinak nemá reprezentační zkušenosti a jeho odchod nebyl nějak propíranou změnou na Slovensku. Byl jsem teď na soustředění, kde byla i tři slovenská mužstva, tak jsem probírali i jednotlivé hráče ve Slavii, a musím říci, že mezi trenéry mládeže z něj nikdo nijak odvařený nebyl. Na Slovensku se mluvilo o tom, že to není typ nejpracovitějšího fotbalisty, ale spíše tzv. "rybí krev", takže máme mladého útočníka, který se minulý podzim probudil a bude už jen lepší, nebo mladého útočníka, kterému ten podzim shodou okolností vyšel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      denydzlSKS     před 11 lety 11.08.2013 10:18 |  
      0 0

      Koukám, že nejsi první, kdo připisuje Bergerovu šanci Dostálovi. Já nesouhlasím. Byla to chyba Kolaříka. Vystoupil z proti útočníkovi a nezvládnul to. Dostál po jeho vystoupení logicky trochu zavřel střed, na úkor toho, že odkryl kraj..

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 20:27 |  
    0 0

    OT: Bohemians zatim hrajou na Letný hodně dobře, tak třeba tu výhru uhájej a spartě zas spadne další hřebínek. Plus to přeji Berkovcovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 20:32 |  
      0 0

      koukam na to,a jen to potvrzuje, ze ten kdo tu nedavno psal ze kuba hora nestoji za nic a nechtel by ho k nam, se seredne mylil.uz ma prihravku na gol a ten kluk dneska hraje dobre.ale ta adorace sparty v predzapasovem programu,z toho je mi fakt na bliti

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      klimi     před 11 lety 10.08.2013 20:57 |  
      0 0

      Sleduju to a nevím, jestli mám říct, že Bohemka hraje dobře nebo Sparta dobře, ale nejvíc mě baví Táborský a opět pan Paták :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        klimi     před 11 lety 10.08.2013 20:57 |  
        0 0

        EDIT: "nebo Sparta špatně"

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 21:16 |  
          0 0

          Souhlas s Vámi,
          už jsem zde o panu Patákovi psal a myslím, že to nebude všechno a jeho pískání se v průběhu druhé půle ještě "zlepší". Také asi objektivně vzato, Sparta se určitě ve druhé půli dostane do tlaku, to také očekávám.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            bongor     před 11 lety 10.08.2013 22:14 |  
            0 0

            Pan Paták se skutečně snažil,co to šlo.Nakonec se mu to podařilo.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Betynka58     před 11 lety 10.08.2013 21:46 |  
    0 0

    Hodnocení hráčů je dle mého v pořádku, já měnil známku asi jen u dvou hráčů. Vzhledem k několika kiksům bych snížil známku u Kolaříka na 5 (ale rozumím tomu, že tady jsi asi zohlednil, že se jednalo o jeho první soutěžní zápas a ta 6 může být pro něj určitě povzbuzením) a naopak Kiselovi bych za tu neustálou zarputilost a nasazení od začátku do konce a především díky rozhodujícímu gólu zvýšil známku na 7. Já vím, že spousta jeho nahrávek je nepřesných, ale právě v jeho případě bych gólovému přispění dal větší váhu, neboť právě zásluhou své střelecké potence je teď pro Slavii naprosto nepostradatelný. Ke Škodovi bych měl jen jednu poznámku - tu střelu po Juharově tyči bych mu na rozdíl od několika jiných šancí tolik nevyčítal, ta střela byla tak prudká, že přesné zakončení by bylo možné jen díky mimořádně rychlé reakci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:18 |  
      0 0

      Ano, s tím Kolaříkem i Kiselem se dá souhlasit, ale jsou to víceméně drobnosti. :)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 21:46 |  
    0 0

    otázka pro znalce Slavistické mládeže. Kdo má podle vás z mladých hráčů ve Slavii největší potenciál. Za mě to je stoper Souček, který mi hodně připomíná Latka. A pak i pravý bek Kadavý, toho jsem viděl na Cee Cupu a tam byl fakt výborný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.08.2013 22:14 |  
      0 0

      To je dost tezke hodnotit, treba Sodoma v nekterych zapasech v minule sezone pusobil dost tezkopadne a na CEE Cupu o par mesicu pozdeji mi prisel jako klicovy hrac tymu. Kadavy se mi naopak libil uz na jare a libil se mi i na CEE Cupu.
      Celkove si myslim, ze i letosni tym U19 ma velkou silu. Ve stredu zalohy jsou to prakticky sami reprezentanti (Prosek, Kodr, Broz), utocnici Batka s Fotrem taky vypadaji velmi dobre a krajni hraci (Sodoma, Myslivecek, Vitarigov, ...) zrovna tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        edenian     před 11 lety 10.08.2013 23:11 |  
        0 0

        Trochu me leka, ze Te zaujalo tolik hracu. Znamena to totiz, ze jich hodne prodame driv, nez se doopravdy rozjedou tak aby dojeli do acka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 23:18 |  
          0 0

          njn,zajimalo by me jak je na tom stefan simic.myslim,ze to dopadne tak jako napr. misun,jirasek nebo kysela,ze se v za par let v tichosti vrati do nasi ligy.samozrejme ne k nam,tak naivni nejsem

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            bongor     před 11 lety 11.08.2013 07:07 |  
            0 0

            My jsme velkovýrobna talentů,ale připadá mi,že z toho většinou moc nemáme.Jsou to desítky dobrých fotbalistů,kteří se všelijak potulují po Česku nebo i po Evropě a když dosáhnou vyššího levelu,tak se od nich dozvídáme,že celý život toužili hrát v rumunských barvách a že je to jediný klub,kam je to táhne.K nám se vrací většinou jen jako vysloužilci.Zajímalo by mě,kdo kde z našich odchovanců v současnosti hraje,byl by to asi pěkně dlouhý seznam.Máš Barro nějaký přehled o tomhle přínosu Slavie českému fotbalu?Už totiž o tom ztrácím přehled a když slyším věčné žvásty o velkoklubu z Letné,
            tak by asi bylo zajímavé i srovnání.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Jiri1     před 11 lety 11.08.2013 08:28 |  
              0 0

              Obcas mam pocit , ze nejsme na fotbalu, ale v ustavu pro jazyk Ceskej, bych ssi dovolil poznamku, ze sem pisou vsechny vrstvy fandu a pokud ti vadej zkomoleny jmena hracu, tak sem nelez.
              Sokovala mne diskuze o tom jak psat a sklonovat Slavii v den utkani, kdy parta .........misto, aby psala o fotbale , tady studuje gramatiku.
              Vrcholem je , ale vcerejci prispevek o jmenech hracu, to uz je fakt vrchol, kdyz ti to ty .....vadi , tak to necti, sem pisou i vobycejny lidi a ne nejaky doktori, velvyslanci, obchodni radove a zkrachovali ministri .
              Mel by sis uvedomit, ze nekteri jsou radi ve svem veku vubec za zvladnuti zakladu internetu a mel bys vedet, ze kazdej neni ucitel Cestiny, kterej uz je t ak zblblej , ze ma jeste nestoudny kecy na obycejny fandy. Bude-li se to opakovat , tak to proste budeme resit jinak, urazet se nenechame.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                piero (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 08:55 |  
                0 0

                Nemou si pomoct, ale už musím reagovat. Ty jsi se Jiří snad zbláznil, nebo jsi namol ze včerejška. Proč prosím tě reaguješ na bongora příspěvkem o gramatice, když se on o ní vůbec nezmiňoval? Naopak, on se obracel na našeho belgického kamaráda o statistické údaje o odchovacích. Myslím, že bys měl trochu víc přemýšlet a možná i počítat do deseti, než začneš psát. Já měl už radost, že poslední dobou se tvé příspěvky dají číst, ale tímto posledním jsi to zase pokazil. Jinak nic ve zlém, hezkou neděli všem.
                Piero

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  travel (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 21:03 |  
                  0 0

                  Piero,nic ve zlém,ale s tím Ujfalušim to dopadlo "trošku" jinak.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                JS (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 09:11 |  
                0 0

                :D :D .... Co?!

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                edenian     před 11 lety 11.08.2013 09:38 |  
                0 0

                Ty jo ! Ted nevim.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 11.08.2013 09:47 |  
                0 0

                Já sice nevím, o čem je řeč, ani proč je tenhle příspěvek zrovna na tomhle místě, ale komolit jména hráčů by se opravdu nemělo. Vždycky mě baví číst příspěvky, kde se to hemží hrdostí, tradicí a kdoví, čím ještě a přitom se v nich píše o Juhárovi, Hůrkovi nebo dokonce o jakési Slávii.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  edenian     před 11 lety 11.08.2013 10:05 |  
                  0 0

                  Ha ! Doted me nenapadlo, jak muze byt pouzivani americke klavesnice bezpecne. A to je jazyk a cestina obecne moje skorohobby.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Barra     před 11 lety 11.08.2013 11:02 |  
              0 0

              Zdravím, Bongore. Určitě by bylo zajímavé si opět vzpomenout na všechny ty talenty, které jednou prošly Slavii, a následně vynikali jinde. Zkusím si během nedělního odpoledne sáhnout do své paměti.

              Jinak má p. Jiří samozřejmě pravdu v tom, že tyto stránky jsou určené pro všechny příznivce Slavie, jak mladé, tak staré, jak ty kteří si se zálibou pilují své příspěvky, aby byly gramatikálně co nejvíc povedené, ale také pro ty, jak říká p. Jiří, kteří jsou vůbec rádi, že s počítačem a internetem zvládnou pracovat. Dle mého názoru se tady nikdo neposmívá těm (a mezi ty poslední se rád počítám) kteří se možná neumí úplně správně vyjádřit. Myslím si ale, že každý fanda my měl umět správně pojmenovat hráče a jiné lidi, kteří se točí kolem klubu. To je už otázka patřičného respektu k svému klubu a k těm hráčům, tady se vůbec nejedná o gramatikální chyby proti češtině, alespoň tak to vidím já. Každý s nás je rád, když ostatní si správně pamatuji, jak se jmenuje. Mě například vadí když opakovaně vidím že se tady píše o ´Šetrle´, o ´Hůrkovi´ atd.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:08 |  
          0 0

          Spis jsem tim chtel naznacit, ze celkova kvalita je vysoka, ale hraci maji prirozene pomerne velke vykyvy a nekdo se muze behem nekolika mesicu opravdu hodne zlepsit. Treba u Sodomy by me fakt na jare nenapadlo, ze bude v lete v nominaci repre U19. Naopak Broz byl dlouhou dobu stalici reprezentacniho vyberu a ted pomalu vypadava ze sestavy i nasi U19.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 21:03 |  
      0 0

      Byl jsem na finále CEE Cupu a nejlepší se mi zdál Mysliveček. Nutno ale říct, že Maďaři byli individuálně lepší než naši. Na druhou stranu je to dáno i tím, že v Maďarsku mají mláděž pod palcem jen dva kluby (a jedním je právě Gyor), které si stahují hráče z celé země a nemají v tomto konkurenci, u nás je to přecijen jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      edenian     před 11 lety 11.08.2013 10:03 |  
      0 0

      Precetl jsem. Jedna dve vety sice vypadaji jakoby predtim dal jednu lajnu, ale jinak v pohode ne? Proste sebevedomej kluk. Taky mluvi predevsim k fanouskum a udrzuje svoji image. To bych mu asi nezazlival. Do nikoho se nanavazi, naopak mluvi i o vlastnich chybach a bezradnosti. To neni namyslenost / tentokrat, jinak mi sympatickej neni / Kromtoho myslim, ze svoji fenomenalni hlasku " bral jsem drogy a nestydim se za to " uz neprekona :-)
      Me ale zaujalo neco jinyho. Vsimni si v poslednim odstavci " My jsme Sparta a měli bychom chtít vyhrát každý zápas " dodal Bednář. V redakci ovsem nazvali cely odstavec " My jsme Sparta, vyhrajeme s každým " Tak takhle se delaj z lidi idioti. Voda na Zemanuv mlyn. Takze protoze je nedelni dopoledne, troufam si i zde v bezpeci slavistickych novin a mezi prateli napsat " Stojim za Bednarem !

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:15 |  
        0 0

        Jo, edenian má pravdu. Navíc Bednář válí, takže nějaké sebevědomí na místě bude.

        A tak uvažuji, jestli je chybou scoutingu, že jsme preferovali Fenina a Bednáře vůbec nechtěli (i když by sem nešel, jak říkal, ale o to nejde), nebo jestli s hráči umí na Letné lépe pracovat..

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          edenian     před 11 lety 11.08.2013 10:25 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, ze i Pospech bych pro Radu neprijatelny, jak by asi reagoval na Bednare? To nevypada realne. Taky nelze odhadout jak dlouho vydrzi bez prusvihu. Nezpochybnuji moznost s vekem prijit k rozumu, ale prostredi, ve kterem se kluci pohybuji jim asi nepomaha. Vzpomenme toho pruserare Simaka / jestli si ho nepletu /, kteryho si vzal Beranek domu, aby ho udrzel na uzde a dovychoval. Ale jsme lide...

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:33 |  
            0 0

            Tak Fenin je stejný průserář jako Bednář. A v tom příspěvku jsem měl hlavně na mysli tu diametrálně odlišnou výkonnost. Proč ze dvou hráčů podobných charakteristik bezpečně vybereme toho fotbalově horšího? :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 10:36 |  
              0 0

              Mě se docela zamlouvá styl, kterým hraje Nerad z Bohemians, podsaditej, rychlej, bojovnej, juniorskej reprezentant. Toho ale stejně schrábne Plzeň nebo někdo podobnej. Ale v sešívanym by mě bavil.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                jarodo57     před 11 lety 11.08.2013 20:46 |  
                0 0

                Nebrat

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            mirros     před 11 lety 11.08.2013 10:45 |  
            0 0

            my se ale zbavíme průšviháře Pospěcha, nechceme průšviháře Bednáře a vezmeme si Fenina...rozdíl mezi nimi je ten, že oni dávají branky a Fenin ne...když si představím, že Fenin má u nás 200 tisíc měsíčně, tak se nám opravdu vyplácí :-)))

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              edenian     před 11 lety 11.08.2013 10:57 |  
              0 0

              Vyhodit Pospecha byl Raduv zasah do cernyho. Nakonec potopil jeho / mimo jine genialni tahy /
              Mirrosi o tech penezich prosim radsi nepis, me je z toho blbe.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                mirros     před 11 lety 11.08.2013 11:29 |  
                0 0

                napsal jsem to aby bylo nasranejch víc lidí a né jenom já :-))))

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 11:48 |  
                  0 0

                  Možná proto byla Slavia dle jeho slov nejvhodnější varianta na restart kariéry, nikdo nebyl tak blbej aby mu nabídl tolik. Když si pomyslim, koho všechno bychom mohli mít za 200 tis měsíčně a byl by pro tým užitečnější. No darmo mluvit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 10:59 |  
              0 0

              Já jsem nad ním zlomil poslední hůl v zápase s Olomoucí poté, co doslova ŠEL z offsidove pozice jako by byl v edenu na procházce a hledal jestli na tom krásném trávníku nerostou náhodou sedmikrásky.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                JS (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 11:29 |  
                0 0

                No protože byl uražený, že předtím nedostal přihrávku. A když mu to chtěl ještě ťuknout Kisel, tak už byl v offsidu a nějak se neměl z něj vystoupit. Hnus!

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Barra     před 11 lety 11.08.2013 12:31 |  
              0 0

              200.000,- měsíčně. Zdroj?!

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          bongor     před 11 lety 11.08.2013 10:30 |  
          0 0

          Hlavně jim umějí lépe naládovat šrajtofli,o tom to je.I když mám dojem,že UEFA začala nějakou akci o poměru výdělečnost klubu/
          útraty klubu.Ale rychle se o tom přestalo mluvit,hlavně u nás,to by byl pěknej průser,kdyby to začali striktně dodržovat.
          Třeba polovina klubů třeba v Anglii by to neustála a takové výdělky,jako 500 Mega ročně-Etoo v Machačkale by byly nemožné.
          Fotbal a sport vůbec se dostává do situace,kdy je jeho provozování
          příliš drahé pro každého.
          Jinak k Bednářovi,podle mě je to typickej sralťan,už když ho potkám na ulici tak je mi to hned jasný,ani nemusím znát jeho jméno.A taky
          jako všichni rumuni se neustále vytahují/a nemají s čím/,tak on to dovádí k úplné dokonalosti.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            edenian     před 11 lety 11.08.2013 10:34 |  
            0 0

            Tak zrovna v Machackale zlaty casy skoncily...

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              bongor     před 11 lety 11.08.2013 11:37 |  
              0 0

              To jsem taky čet.Myslíš,že kdyby neskončily,tak by s tím Etoovým megaplatem vylezli?

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                edenian     před 11 lety 11.08.2013 14:29 |  
                0 0

                To nevim, ale myslim ze i po konci zlatejch casu nas s rozpoctem strci do kapsy dvacetkrat :-) / ale to Rebickovi nevycitam!

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 10:34 |  
          0 0

          Máte recht, mě jen trošku štve to jejich my jsme sparta pač to člověk slyší odevšad a krmí se tim heslem už několik sezón přesto, že buhví jaký mistři nejsou teda. Jinak, myslim, že Bednář by k nám nechtěl, od začátku říkal, že je kovanej sparťan a že o slavii ani nepřemýšlel a jeho hlavním cílem byla Sparta.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:37 |  
            0 0

            To ano, ale to říkal až po spekulacích novinářů, že by sem šel. Ale o to mi nejde. Mně jde o to, že Kusý řekl, že jsme o něm ani neuvažovali. A vidíte, jak dobře hraje. A my o dobrém hráči neuvažujeme, ale vezmem si sem tragického Fenina, kterého jsme údajně dlouhodobě sledovali..

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              quelhar (admin)     před 11 lety 11.08.2013 10:52 |  
              0 0

              Ze Kusy neco rekl opravdu vubec nic neznamena. Podle nej jsme se taky vubec nezajimali o Depetrise, aby se po dvou tydnech ukazalo, ze jsme byli dohodnuti a na posledni chvili vzal roha jinam.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 10:56 |  
                0 0

                To je těžko, když nemáme skautské oddělení, jak potom můžeme někoho pořádně sledovat - jednou dvakrát se podívat na trénink, to možná jo, ale nic víc... Věci se mění, lidé odcházejí, přicházejí, svět se točí, Držmíšek zůstává... Neříkám, že vše je jeho vina, ale nemá jen tak náhodou příchody taky pod palcem?

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  mirros     před 11 lety 11.08.2013 12:59 |  
                  0 0

                  nejsem zastánce Držmíška, ale peníze drží v ruce majitel!!!!!kluci to snad víte z práce ne? Nakupovat a platit hráče muže pokud mu na to dá Řebíček prachy...nebo se pletu?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 14:09 |  
                    0 0

                    Jasně, že majitel je ten co pouští žilou, ale určitě není ten kdo ty posily vybírá a navrhuje ke koupi, on je ten co dostane doporučení a na jejich základě pustí prašule - není to tak? Nechceš mi snad říct, že Aleš objíždí svět a vytipovává si posily....

                    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                      mirros     před 11 lety 11.08.2013 20:06 |  
                      0 0

                      si děláš ze mne prdel? To má jako Držmíšek jezdit a kontaktovat hráče, Když mu Řéba řekne, že do posil nechce dát prachy? Vytipované hráče Petrouš měl, ale co je to platné, když je nechce nikdo zaplatit.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                        Borris     před 11 lety 11.08.2013 20:55 |  
                        0 0

                        Počkej Míro, já si pamatuju že jsi mi jasně naznačoval že peníze problém nejsou. Když jsem tu zpochybňoval jestli by jsme měli peníze na Masopusta, tak jsi mi jasně psal, že i Řebíček údajně dal najevo Petroušovi, že peníze problém nejsou. Tak co se změnilo?

                        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                          mirros     před 11 lety 11.08.2013 21:49 |  
                          0 0

                          máš telefon ne?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                            Borris     před 11 lety 11.08.2013 22:34 |  
                            0 0

                            Mám. Jsme přece spolu i mluvili, pamatuješ ne?

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Barra     před 11 lety 11.08.2013 12:29 |  
                0 0

                Máš pravdu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 11:08 |  
      0 0

      Mě nepřijde namyšlený ale zdravě sebevědomí. Namyšleně zní ten titulek ale z rozhovoru vyplývá, že byl značně překroucen. Naopak si myslím, že tohle zdravé sebevědomí našim hráčům, kromě Kisela, dost chybí. Hlavně u útočného tria... Tam kde Bendář(Pospěch, Lietava...) uklidí balón do brány tak Škoda trefí v lepším případě brankáře, Škutka uklouzne a Fenin se prochází někde mimo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        bongor     před 11 lety 11.08.2013 11:17 |  
        0 0

        Sebevědomí jejich hráčů,přerůstá velice často do namyšlenosti,až arogance.To třeba byl důvod jejich vyřazení se Švédy a to je důvod,proč nikdy nic pořádného nevyhrají.Je to samozřejmě také vina vlezdořitních novinářů,příklad:nadpis stvořený novinářem o kterém se tady bavíme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 20:16 |  
          0 0

          Myslím, že to přehnané seběvědomí, které jim srazilo vaz se švédy bylo spíš od mladších hráčů, kteří na mě působí dojmem "Jsme Sparta a všichni si před náma sednou na prdel" to už je to přehnané sebevědomí (já tomu říkám sparťanská nemoc :D ). Je v tom rozdíl oproti "Jsme Sparta a proto by jsme mělo porazit každého". Protože to druhé by měli vtloukat všem hráčům u nás Jsme SLAVIA a proto musíme hrát na maximum a chtít porazit každého a věříme si, že na to máme.

          prostě jako tady :)

          http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs&list=FLdF-GzO5CBGsA4L1oSvmLLg&index=1

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            slaviator     před 11 lety 11.08.2013 21:50 |  
            0 0

            Tohle video znám asi tři roky, a ono si to stačí jen pustit třeba před tenisem a zařvat si taky. Pomáhá to.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 22:18 |  
              0 0

              přesně tak, sport je o hlavě. Když nastoupíš s tím, že to nějak zkusíš uhrát tak hraješ jinak než když nastoupíš s tím, že ty jsi šampion a prohra znamená, že jsi na place nenechal všechno.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                slaviator     před 11 lety 12.08.2013 11:22 |  
                0 0

                Tohle je obecně ve sportu můj velkej problém právě. Já jsem schopnej v tenise vyhrávat 6:0, 6:0 a 5:0 (40:15) a projet to :-D

  15. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Khadgar     před 11 lety 11.08.2013 11:04 |  
    0 0

    Nevíte, jestli je někde k dispozici záznam zápasu? Byl jsem na dovolené a neviděl jsem to. Díky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 11:23 |  
      0 0

      Taky se připojuju o prosbu, jestli někdo neví kde je záznam uklizen - tedy krom VOYO.... Díky

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 14:14 |  
          0 0

          Díky, alespoň se mám na co v posteli kukat... :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Oja     před 11 lety 11.08.2013 14:18 |  
          0 0

          To je tvoje práce?:) Pokud ano, mohl bych poprosit o nahrání i příštího zápasu s Teplicema? Nebudu tou dobou v ČR a rád bych to shlédnul aspoň ze záznamu:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            mart01     před 11 lety 11.08.2013 14:26 |  
            0 0

            Moje práce to není, nicméně každé utkání, které se vysílá mám možnost sehnat. Kdo má zájem o linky na příští záznam z utkání Slavie, tak pište soukromou zprávu s emailem kam mám linky zaslat ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              edenian     před 11 lety 11.08.2013 14:31 |  
              0 0

              poslat soukromou zpravu tady nikdy nefungovalo a nefunguje.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                quelhar (admin)     před 11 lety 11.08.2013 14:32 |  
                0 0

                Presneji to kdysi fungovalo, ale uz to hodne let nefunguje :o/

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  mart01     před 11 lety 11.08.2013 14:36 |  
                  0 0

                  Aha, to jsem nevěděl :D ... tak kdo chce linky napište po příštím zápasu na mail site4@seznam.cz

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    ortevor     před 11 lety 11.08.2013 15:18 |  
                    0 0

                    diky moc, taky budu na Teplice mimo, takze bych se velmi rad pak mrknul na zapas..

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 15:16 |  
                  0 0

                  Já to tady stejně miluju:D

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    edenian     před 11 lety 11.08.2013 16:02 |  
                    0 0

                    my taky :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Khadgar     před 11 lety 11.08.2013 14:24 |  
          0 0

          Díky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Elanius     před 11 lety 11.08.2013 19:01 |  
      0 0

      Slavie by teoreticky mohla dostat pekny peniz. Samozrejme pokud mame sjednana % z dalsiho prestupu ....

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        klimi     před 11 lety 11.08.2013 19:11 |  
        0 0

        S Držmíškem? Ale jdi ty... :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 20:45 |  
        0 0

        jde o hostování

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        slaviator     před 11 lety 11.08.2013 20:54 |  
        0 0

        Slavie by dokonce měla dostat peníze i tak, díky tzv. výchovnému stanovené organizací FIFA, kdy všechny kluby musí při prodeji hráče (klidně i při sedmém přestupu ve 37 letech) myslet na jiné kluby, které se podílely na jeho fotbalové výchově mezi 12. a 23. rokem života (myslím, že do toho jde 5 % z celkové přestupové částky, mám pocit že každý rok věku je oceněn jinou částkou...)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      deadbeat     před 11 lety 11.08.2013 19:06 |  
      0 0

      Taky jsem to hned chtel zminit. Snad se konecne Bilek prekona a zacne ho povolavat do repre, kdyz je ted na lepsi adrese. :) A predevsim doufam, ze se v Sunderlandu chytne, vzdycky patril mezi moje oblibence.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        slaviator     před 11 lety 11.08.2013 20:55 |  
        0 0

        Jo, a taky Zlíňák jako Hub... :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    slaviator     před 11 lety 11.08.2013 20:49 |  
    0 0

    Někdo výše se ptal na odchovance Slavie ve fotbale...

    V žebříčku sestaveném Mezinárodním centrem pro sportovní studie (CIES) je Sparta na sedmém místě v celé Evropě, a špatně na tom není ani její odvěký rival Slavia, která je jedenáctá. Největší líhni talentů má Ajax Amsterodam.

    Podle analýzy CIES se v roce 2012 pohybovalo v profesionálním fotbale 47 odchovanců Sparty a 41 Slavie. Za odchovance je přitom považován hráč, který stráví v mládežnických výběrech klubu alespoň tři roky. Nejlepší Ajax měl zastoupení 69 odchovanců.

    Počet odchovanců klubů v profesionálním fotbale za rok 2012

    1. Ajax Amsterodam 53 (odchovanců v jiných klubech) 16 (odchovanců v klubu) 69 (odchovanců celkem)
    2. Partizan Bělehrad 47 13 60
    3. Hajduk Split 39 16 55
    4. Barcelona 36 17 53
    5. Sporting Lisabon 43 6 49
    6. MTK Budapešť 33 16 49
    7. Sparta Praha 38 9 47
    8. Feyenoord Rotterdam 32 13 45
    9. Dynamo Kyjev 36 8 44
    10. Real Madrid 37 6 43
    11. Šachtar Doněck 36 5 41
    Slavia Praha 32 9 41
    13. Porto 35 4 39
    14. Dinamo Záhřeb 31 6 37
    Dinamo Minsk 30 7 37
    Nitra 17 20 37
    17. Manchester United 24 12 36

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      bongor     před 11 lety 11.08.2013 20:52 |  
      0 0

      Dík za info Lukáši.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        bongor     před 11 lety 11.08.2013 20:57 |  
        0 0

        Tak mi udělala při neděli radost Plíseń,doufám,že to zopakujou i za týden.My bychom taky mohli zopakovat náš výsledek z Julisky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          slaviator     před 11 lety 11.08.2013 21:03 |  
          0 0

          Koho bych stejně ve Slavii chtěl, kdybych si měl vybrat dva jakékoli hráče z ligy, tak je kromě Lafaty do útoku (mít jeho, kterej dá v sezoně 25 branek, tak o ty poháry fakt hrajeme...) je právě Darida...

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            bongor     před 11 lety 12.08.2013 09:34 |  
            0 0

            Mně Lafata dvakrát příjemnej není,ale jsou i horší týpkové,takže klidně bych ho taky bral.Darida ,to je jasný ,bereme.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              slaviator     před 11 lety 12.08.2013 11:24 |  
              0 0

              Lafata je hlavně útočník, co to tam prostě nějak trefí. Věřím, že od něj by se to proti Dukle odrazilo do brány, být tam on místo Škody (po té Juharově tyči). Takovej hráč je taky prostě potřeba...

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          slaviator     před 11 lety 11.08.2013 21:01 |  
          0 0

          resp. ono těch "několik €" je totiž 299 € ...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Borris     před 11 lety 11.08.2013 23:02 |  
    0 0

    Jinak koukal jsem na Dohráno a musím dát za pravdu těm, kteří mě opravovali, že jediná šance Dukly ve které byl Berger, byla po chybě Kolaříka. Z tribuny se mi to jevilo tak, že to bylo po Dostálově chybě. Jenže opravdu to bylo po chybě Kolaříka, který vystoupil a Dostál to po něm ucpával, čímž vznikl prostor na naší levé straně, kterou Berger pronikl do té šance. Takže vy co jste mě v mém článku opravovali, tak vám zpětně dávám za pravdu.

    Jinak nemůžu se nepozastavit nad tím, jak se v Dohránu vůbec nerozebírala ta Vorlova prasárna. Rozum mi nad tím zůstává stát a když jsem viděl jak to vůbec neřešej, tak jsem musel jen znechuceně zakroutit hlavou a měl jsem chuť to okamžitě vypnout. My se tady pořád divíme kde se berou takovéhle hrůzostrašné zákroky jak z hororu, jenže bodejť ne když se jim věnuje minimální pozornost a veřejně a tvrdě se to nerozebírá a neodsoudí. Smutné je že se opravdu čeká teprve až na to, když se někomu stane vážný úraz. Kdyby to prase z Dukly Dávidovi tu nohu přerazilo, tak až teprve by se o tom možná psalo. Jenže Dávidovi se jako zázrakem nic nestalo, takže nikdo nic neřeší a je absolutní ticho po pěšině. A jsem velmi zvědaví jaké stanovisko zaujme disciplinárka. Stopka pod deset zápasů, by byla absolutní výsměch. A v podstatě se tím všem těmhle dobytkům bez mozku dá jasný signál, že si klidně dál můžou hrát jako hovada a stejně nepřijde adekvátní a tvrdý trest. Je mi z toho fakt na blití.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      slaviator     před 11 lety 11.08.2013 23:20 |  
      0 0

      Vsadil bych se, že Vorel za tu prasárnu dostane max čtyři zápasy. A to dva z toho budou jen proto, že dostal ČK: tzn první zápas automaticky pozastavená činnost, předvolají si ho k DK a tam mu daj trest ještě na následující tři zápasy (dohromady teda čtyři stopka). Z toho něco si odkroutí v poháru...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      bongor     před 11 lety 12.08.2013 09:32 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,ono je to tak,že to prase si musí nejdřív uvědomit,proti komu hraje.Jsou určitá mužstva a my mezi ně patříme,proti kterým je povoleno používat jakékoliv prostředky.Takže to takový bezmozek zase není,on musí u toho fotbalu taky přemýšlet a nesplést si dresy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mirros     před 11 lety 12.08.2013 09:39 |  
      0 0

      kolařík tam měl takových "výpadů" několik...když jsem je viděl na jedné straně společně s Dostálem, tak mne zamrazilo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 12.08.2013 15:39 |  
      0 0

      Tak jsem teďm taky kouknul na Dohránu a mám pocit, že ten člověk co ten sestřih komentoval ten zápas podle mě ani neviděl, jen ten sestřih. A ještě Juhara označil jako obránce i když ten hraje ofenzivního záložníka...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 12.08.2013 09:55 |  
    0 0

    Dostál 3 - nejhorší na hřišti
    Škoda 3 - za obranu 5, za útok 2
    Kisel 7 - náš nejlepší hráč
    Koreš 3 - též by mohl mít

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      slaviator     před 11 lety 12.08.2013 11:59 |  
      0 0

      Jurgen Klopp, 46, Borussia Dortmund
      Antonio Conte, 43, Juventus
      Andre Villas-Boas, 35, Tottenham
      Pavel Vrba, 49, Viktoria Plzen
      Didier Deschamps, 44, France

      ty brďo, to je společnost.. :-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        klimi     před 11 lety 12.08.2013 13:21 |  
        0 0

        Já doufám, že Vrba se také jednou dostane do zahraničních klubů, určitě by mu to slušelo více než u repre... :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          opicemag     před 11 lety 12.08.2013 14:09 |  
          0 0

          Neříkal ale Vrba někde, že neumí jazyky. To je, pokud chce trénovat v zahraničí, problém.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Barra     před 11 lety 13.08.2013 00:01 |  
            0 0

            Myslím si, že Pavel Vrba je zbytečně až moc skromný. Určitě bude mít alespoň základy němčiny a/nebo angličtiny. Jinak se Pep Guardiola během 6 měsíců, od doby kdy byl jmenován trenérem Bayernu, velmi slušně naučil německy. A to by Vrba určitě také zvládnul. Kde je vůle, je cesta.

            Jinak jsem znal celkem dobře Ladislava Nováka – trénoval v Belgii můj Beerschot, také Antwerp FC, Lokeren, RWDM a Beveren. Celkem byl 9 let trenérem v Belgii - pan fotbalista a pan trenér. Ze začátku si pomáhal německy, velmi rychle podchytil veškeré potřebné slova v holandštině. Bez problému se s ním daly vést konverzace, domluvil se. Idem Josef Masopust – hrál a trénoval v Belgii Crossing Molenbeek a v létech ´80 Hasselt – zůstal přes 6 let v Belgii. Nikdy se neztratil.

            Časy se ale mění, generace Pavla Vrby má více příležitost se cizí jazyky naučit. A jestli je chytrý, o čím nepochybuji, tak s angličtinou už dávno začal.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    klimi     před 11 lety 12.08.2013 13:28 |  
    0 0

    Dobrotka dnes nastupuje v základní sestavě Juniorky. Nemáte nějaké tipy, jak dlouho vydrží na hřišti?...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Jiri1     před 11 lety 12.08.2013 14:07 |  
    0 0

    Take perlicka, rozhodci Ardeleanu zrejme zustane bez postihu po utkani Dukly se Slavii, klub stiznost zrejme nepoda , delegat zapasu v tom zasadni ovlivneni zapasu nevidel a komise rozhodcich se timto pripadem muze zabyvat jen na popud nektereho sveho clena , coz jak vsichni vedi byva vzacnosti.
    A tak si dalsi kluby budou uzivat bezvadneho prostredi na Dukle se superozhodcimi dodanymi madame Damkovou a jejim kolektivem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      1rytir     před 11 lety 13.08.2013 14:42 |  
      0 0

      Záleží na té Slavii kromě fanoušků vůbec někomu?