Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Dukla - Slavia 0:1

V téměř kritické situaci nastoupila Slavia na Julisce proti domácí Dukle a ubránila velice cenné vítězství 1:0, které zařídil Karol Kisel.

Dukla - Slavia 0:1 (0:1)
Branky:
 27. Kisel 

Slavia: Černý - Nitrianský, Kolařík (56. Škutka), Bortel, Dostál - Petrák, Zmrhal - Štěpán (65. Koreš), Kisel, Juhar (90. Čonka) - Škoda

Trenér Michal Petrouš udělal v sestavě oproti tragickému zápasu se Sigmou Olomouc hned čtyři změny, na hřiště se od první minuty nedostali Čonka, Koreš, Fenin a Gecov. Nahradili je Dostál, Štěpán, Škoda a Kolařík, který ovšem hrál stopera, a na svůj původní post defenzivního záložníka se tak vrátil Petrák. Další kritizovaní hráči naopak dostali možnost napravit notně pošramocenou reputaci. Hned ve druhé minutě utekl Dostálovi Berger, v zajímavé pozici ale naštěstí uklouzl. O chvíli později Slavia ukázala, že se za čtyři dny od posledního zápasu nenaučila bránit standardní situace a mohla být ráda, že žádný ze třech volných hráčů na míč nedosáhl. Po pěti minutách hry se slávisté konečně dostali do hry, ale dvě Petrákovy střely minuly bránu a faul Božiče na Škodu v brejku sudí neodpískal. Další střelu vyslal v 14. minutě Zmrhal, také on ale minul. O pět minut později naopak slávisté přežili dvě velké šance domácích po velkých zmatcích v obraně. V době, kdy hra Slavie opět propadla do podprůměru, rozjeli slávisté rychlou akci, Nitrianský našel chytře poblíž hranice vápna Kisela, který zvolil technické řešení a míč jen usměrnil k tyči, Rada plachtil marně - 0:1! V 39. minutě Kisel poslal parádní přihrávkou do brejku Štěpána, ten si však míč ukopl a z velké příležitosti nebylo nic. Před poločasem ještě úplně zbytečně zajel Gedeon do Kisela a ještě se dost divil, když mu sudí ukázal zaslouženou žlutou kartu.

Hned v první minutě druhé půle měla jít Slavia do dvoubrankového vedení po chybě Romery, jenže Juhar trefil jen tyč a Škoda při dorážce nepochopitelně místo odkryté brány trefil jen ležícího Radu. Ještě před hodinou hry poslal trenér Petrouš na hřiště Škutku místo Kolaříka, na stopera se posunul Milan Škoda. O deset minut později šel ze hřiště i zraněný Štěpán, kterého nahradil Koreš. Mezitím Pospěch téměř kriminálním zákrokem poslal k zemi Petráka, ten to naštěstí přežil bez újmy. Slavia se však zatáhla hluboko do defenzivy a zdálo se být jen otázkou času, kdy přijde vyrovnávací branka. Čtvrt hodiny před koncem sudí upřel Slavii penaltu po faulu Rady na Kisela, kapitán Slavie místo toho inkasoval žlutou kartu. Deset minut před koncem střílel nebezpečně zpoza vápna Malý, naštěstí mimo. V nastaveném čase pak Vorel ještě překonal v kategorii "kriminální zákrok" Pospěcha a tentokrát i sudí Ardeleánu prostě musel tasit červenou. Ardeleánu nakonec počkal až do času 95:28, než odpískal konec zápasu. Slávisté nepředvedli žádný dechberoucí výkon, ale vybojovali a ubránili veledůležité tři body, které by měly přinést o něco více klidu do dalšího týdne.

Komentáře (149)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    klimi     před 11 lety 09.08.2013 19:48 |  
    0 0

    Dneska budu opět sledovat nejvíc Zmrhala, který patří k nejlepším hráčům. Poslední šanci má u mě Nitrianský.

    • Re: Dukla - Slavia před zápasem

      Elanius     před 11 lety 09.08.2013 19:51 |  
      0 0

      Nitrianský si už šance dávno vyčerpal - nejlínější hráč široko daleko, toho by měl Petrouš honit s bičem v ruce ...

    • Re: Dukla - Slavia před zápasem

      PetCC     před 11 lety 09.08.2013 19:54 |  
      0 0

      Zmrhal, jako celá záloha, je v posledních zápasech slabota.

    • Re: Dukla - Slavia před zápasem

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 19:57 |  
      0 0

      Souhlasim se Zmrhalem a souhlasil bych i s Nitrianskym, ale pokud Dostal hraje misto Conky, tak proste dalsiho nahradnika na kraj obrany uz nemame, takze Nitriansky hrat musi, i kdyby hral sebehur.

      • Re: Dukla - Slavia před zápasem

        Jarda66     před 11 lety 10.08.2013 10:50 |  
        0 0

        Takovej malej dodatek k Nitrianskýmu... On sice nemá zrovna famózní formu, ale už po jeho přihrávkách (a všech pěknejch) padli tři góly z pěti co slávie zatím dala, tak že si myslím, že je to hodně důležitej hráč... Když nemáme ani tvůrce ani kanonýra, tak prostě to někdo dělat musí a jemu se daří, tak jen ať hraje

  2. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    Elanius     před 11 lety 09.08.2013 19:49 |  
    0 0

    Království za funkční online přenos ... Nemáte někdo? :)

  3. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    Ferguss     před 11 lety 09.08.2013 19:50 |  
    0 0

    Místo Škody bych dal Škutku, ale jinak se sestavou souhlas.

    • Re: Dukla - Slavia před zápasem

      LukySKS     před 11 lety 09.08.2013 19:51 |  
      0 0

      proč tam nedá Skutku a Skodu dohromady?!

      • Re: Dukla - Slavia před zápasem

        Markus     před 11 lety 09.08.2013 19:56 |  
        0 0

        Protože Kisel. Škutka nebo Škoda, oba by měli zvládnout roli mezi zálohou a útokem, takže by mohl být jeden na hrotu a druhý stažený, ale co by pak hrál Karol, kterého oprávněně chceme na hřišti využít co nejvíce? Já bych zkusil Kisela na straně, kdysi dokázal že to umí i tam, jen u nás to snad nikdy nehrál. Dnešní zápas nám minimálně napoví, zda něco čekat od Kolaříka a jak si povede Štěpán od začátku - proti čerstvým hráčům soupeře.

      • Re: Dukla - Slavia před zápasem

        slaviator     před 11 lety 09.08.2013 20:33 |  
        0 0

        Chce mit někoho na střídání jako variantu. Já to chápu, ale taky bych tam dál oba najednouaa na lávku vytahl Vondracka ...

  4. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    PetCC     před 11 lety 09.08.2013 19:53 |  
    0 0

    Je tu několik změn, které byly nutné - Petrák ze stopera, zároveň v záloze byl na jaře lepší než Gecov, Juhar ze zálohy, s Kiselem a Zmrhalem jim to naprosto nešlo, zřejmě jediná šance je ho dát do obrany, protože rohy kope nadstandardně. A pak je tu několik dalších změn, Štěpán se mi ve všech zápasech líbil, Nitrianský v obraně dost spal, ale v záloze by to zase nemusel být takový problém.
    Jedna věc, na kterou zřejmě není ještě odvaha - hrát na dva útočníky, Škutku a Škodu. Fenin není typ na to, aby hrál útočníka sám, může spíš hrát podhrot.
    Zkrátka, je nutné hrát dopředu, tak jako v druhé půli v Liberci, a nehrát to neustále dozadu, kde nakonec stejně uděláme chybu.

    • Re: Dukla - Slavia před zápasem

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 19:56 |  
      0 0

      Jsem si na 99% jisty, ze Juhar nebude v obrane a Nitriansky nebude v zaloze, ale budou na svych puvodnich postech.

      • Re: Dukla - Slavia před zápasem

        klimi     před 11 lety 09.08.2013 19:58 |  
        0 0

        Juhar jednoznačně v záloze, Dostál vlevo a Nitrák vpravo nebo naopak.

  5. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    SPAMD     před 11 lety 09.08.2013 20:05 |  
    0 0

    Mám strach ze zálohy,která uz delší dobu nic nehraje a asi bych šel do rizika na dva útočníky,potŕebujem nutně vyhrát,bod nic neřeší

  6. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    Tom     před 11 lety 09.08.2013 20:09 |  
    0 0

    Změny očekávaný tělocvikář nepřekvapil můj tip 2:0 ( 0:0 )

  7. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    1rytir     před 11 lety 09.08.2013 20:12 |  
    0 0

    Pane Petrouši, co vám udělal Škutka??? Co se ještě musí stát, aby nejfotbalovější útočník dostal šanci od začátku?!

    • Re: Dukla - Slavia před zápasem

      denydzlSKS     před 11 lety 09.08.2013 20:16 |  
      0 0

      Pokud není ani jeden z útočníků schopnej dát gól, tak bych tam taky šoupnul toho, kterej se nejvíc rve.. resp. já bych tam šoupnnul nejradši dva, ale když už hrajem na jednoho, tak asi souhlasim.

      • Re: Dukla - Slavia před zápasem

        LukySKS     před 11 lety 09.08.2013 20:23 |  
        0 0

        nemáte někdo stream???

        • Re: Dukla - Slavia před zápasem

          JS (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 20:56 |  
          0 0

          Googli "TV Fanda živě" a potřebuješ nainstalovaný VLC Player (a plugin do Firefoxu/Chromu), ale kvalita příšerná a furt to padá..

      • Re: Dukla - Slavia před zápasem

        slaviator     před 11 lety 09.08.2013 20:31 |  
        0 0

        Nejvíc se řval vždycky Řezníček z Bolky... :))

  8. Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.

    slaviator     před 11 lety 09.08.2013 20:28 |  
    0 0

    Sestava ok, osobně bych změnil už jen Skutku za Nitraka a Štěpána stáhl na běla a hrál na dva útočníky...Jinak pochvala za Kolarika i Petraka v záloze...

  9. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

    judy     před 11 lety 09.08.2013 20:48 |  
    0 0

    no konečně ted' prosím ještě jeden at' je větší klid...

  10. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 20:54 |  
    0 0

    Nitrianský je zaplacenej Duklou? Nebo co to tam předvádí?

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

      deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 21:13 |  
      0 0

      A co proboha predvadi? Jednou zle neodhadnul souboj, jednou tragicky rozehral. Nic vic. Naopak chytre prihral na gol. Aby se to s tou averzi zase neprehanelo.

      Zato Dostal zatim dostava zabrat. A stejne tak i Kolarik, mozna by se meli prohodit s Bortelem, aby to byl on, kdo hraje na Pospecha.

  11. Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 21:05 |  
    0 0

    hoši Škutka nehraje proto, protože pršelo a on nemá kolíky.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

      deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 21:15 |  
      0 0

      :)))

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

      slaviator     před 11 lety 09.08.2013 21:23 |  
      0 0

      Si furt stezujete ze to na hřišti nepadá, přitom David padne aspoň jednou v každým zápase!

      (Někdy mi přijde jakoby hrál v salovkach, přesně takhle mi to klouže kdyz v salovkach dobihavam na Jizaku pres louku bus...)

  12. Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

    opicemag     před 11 lety 09.08.2013 21:05 |  
    0 0

    Občas předvádíme na nás až neobvykle hezkou kombinaci. Leč Škoda sám na hrotu, to podle mého nemůže fungovat. On není bojovník, co se bude rvát s přesilou 2 hráčů (jako je Pospěch). Jinak obrana působí značně nejistě.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

      Markus     před 11 lety 09.08.2013 21:15 |  
      0 0

      Přesně tak, tohle jsme hráli už za Rady a rovnou pak říkám, že je zbytečné, aby hrál. Buď někoho k němu nebo se musí stáhnout, hrát jako součást zálohy a útok musíme řešit agilně.

  13. Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

    klimi     před 11 lety 09.08.2013 21:06 |  
    0 0

    Kolařík to má s Pospěchem těžké, ale zatím se mu celkem daří, Petrák by s ním určitě měl víc problémů...

    Nitrianský sice nahrál na góla, ale co tam pak kolem 40. minuty vymyslel (centr/přhrávky/nebo co to bylo), to mi zůstává rozum stát.

    Říká se, že Škoda dostává těžký míče, ale když už letí nákop na něj, tak jeho načasování je k smíchu, práce s míčem nulová...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

      denydzlSKS     před 11 lety 09.08.2013 21:09 |  
      0 0

      Ty balony, co dneska Škoda dostává..to bych šel radši na párek..spíš ho lituju.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

        deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 21:22 |  
        0 0

        Ted dostal od Zmrhala balon do jasny golovky a misto nabehu ani nehnul zadkem. Skoda neni utocnik, v tom je potiz, ne v prihravkach.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

          denydzlSKS     před 11 lety 09.08.2013 21:26 |  
          0 0

          Ano, v téhle jedné konkrétní situaci si nenaběhl, chceš rozebírat každou přihrávku?:-) Já netvrdim, že je Škoda dobrej..naopak vždycky jsem ho považoval za ligovej podprůměr a jeho příchod se mi nelíbil, ale zároveň ho(stejně jako ostatní útočníky) lituju, za to, co většinou dostávaj za "přihrávky".

          • Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

            deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 21:32 |  
            0 0

            Jo, chci rozebirat kazdou prihravku, ktera znamena zmarenej gol v podani donekonecna obhajovanyho lempla.

  14. Re: Dukla - Slavia 0:1 po 1. pol.

    denydzlSKS     před 11 lety 09.08.2013 21:07 |  
    0 0

    Žádnej zázrak, ale ani tragédie. Nelíbí se mi Kisel, to je v současnosti koncovej hráč(v tom pozitivním i negativním smyslu, takže zaplať pán bůh) a Štěpán, ten by měl dělat spíš atletiku, v běhu na 100 nebo 200m by uspěl.. Kolařík se s tím zatim pere, dělá chybičky, snad si to nepokazí.

  15. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Elanius     před 11 lety 09.08.2013 21:32 |  
    0 0

    Škoda na stopera ve chvíli, kdy stoperská dvojice docela fungovala, to mi přijde docela odvážnej, až riskantní tah ...

  16. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

    deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 21:33 |  
    0 0

    Tak to stridani Kolarika jsem docela nepochopil. Prislo mi, ze se behem druhyho polocasu znatelne zlepsil.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

      th     před 11 lety 09.08.2013 21:37 |  
      0 0

      SK Slavia Praha (@slaviaofficial): ''Horké info přímo od Standy Vlčka: Petr Kolařík odstoupil z důvodu zdravotních problémů.''

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

        deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 21:40 |  
        0 0

        Napadlo me to, skoda.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

          JS (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 21:46 |  
          0 0

          Výborně, Slavia má právě jednoho použitelného stopera. Tleskám Držmíškovi a každému pitomci, co to má na triku.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

            slaviator     před 11 lety 09.08.2013 21:55 |  
            0 0

            Jsme to tu zakrikli, kdyz jsme někteří už pár dní říkali, at da Škodu na stopera...

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

          th     před 11 lety 09.08.2013 22:49 |  
          0 0

          Možná že Petrouš jen reagoval na nutnost střídání podobným povzdechem jako ty a hráči si to mylně vyložili jako pokyn. :-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Elanius     před 11 lety 09.08.2013 21:41 |  
      0 0

      Snad to tam s tím Pospěchem Škoďák uskáče ...

  17. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

    judy     před 11 lety 09.08.2013 21:47 |  
    0 0

    Ten Koreš mě příjde uplně tragickej...

  18. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

    slaviator     před 11 lety 09.08.2013 21:53 |  
    0 0

    Upřímně - pro Plzeň by se ta penalta piskla....
    Kisel prifilmoval, ale Ráda tam byl podle me pozdě. A nějaké nadskoceni nebo netrefeni se do kotniu nemůže být rozhodujícím faktorem, mimo vapno se dávají karty běžné za pouhý úmysl i... Nechápu, že Pospech nešel za ten faul na Petraka ven...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

      slaviator     před 11 lety 09.08.2013 22:07 |  
      0 0

      No ty vole, Vorel se asi posral.... Tohle je blikanec co je vidět až u Průhonic...

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Ferguss     před 11 lety 09.08.2013 22:09 |  
        0 0

        Neskutečný hovado, kdyby ho trefil naplno, tak mohl mít Škutka po kariéře.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

        quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 22:11 |  
        0 0

        Stejny zakrok jako Kweuke, ktery dostal 12 zapasu. Skutka prezil, ale minimalne 4 zapasy by Vorel mel dostat.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

          slaviator     před 11 lety 09.08.2013 22:18 |  
          0 0

          Přesně tak... Nebo jako na Naumova onehda... A Riste měl fakt po kariéře.... echapu ten alibismus že kdyz neni zrabenej protihráč, dá se stopka jeden zápas, když se zrání, napari Kweukemu 12 a pak zase nic urcite.... Nebo ještě z nedávný doby me napadá Dosoudil na Fenina..

          • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

            denydzlSKS     před 11 lety 09.08.2013 22:31 |  
            0 0

            Kleinovo zákrok mi nepřišel jako nějak zákeřnej..byl tvrdej, ale spíš to byla souhra blbých okolností. To bych ke Kweukemu a Vorlovi přidal spíš Matulu..

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

      JS (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 22:08 |  
      0 0

      Hlavně Gedeon hrál jako prase. Jak skolil Kisela, úplně stejně chvíli předtím zprasil Škodu u jejich vápna. Jednou nohou míč a druhou podseknout soupeře. Humus.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

        slaviator     před 11 lety 09.08.2013 22:11 |  
        0 0

        Pospech taky... Premotivovani.... Ale ten Vorel, to bylo fakt na kriminál

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 22:26 |  
          0 0

          Zrovna od Gedeona bych tyhle zákroky nečekal teda. Nicméně tři body bereme my, červenou berou oni.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

      deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 22:22 |  
      0 0

      Kdyby cervenou dostali Vorel, Pospech a Gedeon, sotva by nekterej z nich moh neco namitat. Skutka dneska o nekolik centimetru uniknul zlomeni nohy, Petrak se vytratil ze hriste, jak ho Pospech zboril. K tomu neodpiskana penalta. Moc pekny.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

        bongor     před 11 lety 10.08.2013 06:38 |  
        0 0

        To je taky účel,postrašit soupeře.Petrák už si to zopakovat nechtěl,Kisel se neleknul,ale do chvíle Gedeonova zákroku byl k neudržení,potom se trochu umravnil.Škutka už neměl ani na nějakou reakci moc času.

  19. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

    slaviator     před 11 lety 09.08.2013 22:09 |  
    0 0

    Těžce vybojovany tři body... Důležité tři body!

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Barra     před 11 lety 09.08.2013 22:15 |  
      0 0

      Quelhare, rychle nech opravit tu tabulku, prosím. Ať jsme na děleným pátým místě, místo na tom ošklivém děleným posledním.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

        quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 22:19 |  
        0 0

        Hotovo :o)

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

          Barra     před 11 lety 09.08.2013 22:26 |  
          0 0

          Uff... Já bych sice z toho sobecky udělal páté místo, ale chápu že jako matematik musíš hrát podle pravidel hry. Jinak ale nemáme s Libercem-Olomouci-Duklou (a podle mě se nesmí ani Baník podceňovat, budou lepší než minulou sezónu) celkem silné soupeře za sebou.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

            Barra     před 11 lety 09.08.2013 22:35 |  
            0 0

            Chtěl jsem samozřejmě říct že s Olomouci-Liberci-Duklou a také Baníkem MÁME naopak celkem silné soupeře za sebou

          • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

            quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 22:37 |  
            0 0

            Hlavne tabulku nedelam ja, ale system ji pocita z vlozenych zapasu. Jsme tam, kam patrime dle skore :o)

            • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

              Barra     před 11 lety 09.08.2013 22:46 |  
              0 0

              A já už tě chtěl pochválit, jak bleskurychle, během pár minut, si byl schopný tu tabulku přepracovat :-)

              • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

                quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 22:53 |  
                0 0

                No, porad jsem tam musel ten zapas vlozit a protoze slo o zapas Slavie, tak vcetne odehranych minut jednotlivych hracu, zlutych karet a vstrelenych branek, at jsou aktualni data i na soupisce hracu :o)

                • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 2. pol.

                  Barra     před 11 lety 09.08.2013 22:57 |  
                  0 0

                  Tak tě tedy velmi rád pochválím, snad moji kolegoví budou tvoji dobrou práci také umět ocenit :-))

  20. Re: Dukla - Slavia 0:1

    opicemag     před 11 lety 09.08.2013 22:14 |  
    0 0

    Vedení by se mělo probudit a přivést stopera. Kolařík zraněný. Štěpán zraněný. Za chvíli nebude mít s kým hrát. Jinak druhý poločas byl boj se šťastným koncem, moc fotbalu v tom nebylo. Koreš zase děsný. Snad bude Štěpán v pořádku, Koreš na to nemá. Měli jsme kopat penaltu po tom zákroku na Kisela, i když tomu něco přidal. Dukla je taky banda prasat. Pospěch, Gedeon i Vorel (všichni kdysi hráli za Slavii).

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 22:18 |  
      0 0

      Myslim, že se ani nedalo očekávat, že budeme hrát na krásu, bylo potřeba nalít hráčům sebevědomí(snad) a ty zápasy bývají častěji z ranku vybojovaných. teď je ale důležité to potvrdit proti dobře hrajícím Teplicím a to ne holomajznou.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      wotlemburg     před 11 lety 09.08.2013 22:19 |  
      0 0

      A proč by měl být Koreš děsný? Odešel ti Hubáček tak sis vybral místo něj Koreše?

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        bongor     před 11 lety 09.08.2013 22:47 |  
        0 0

        Koreš nehrál špatně,žádnej zázrak,ale šlo to.Zato Škutka mě moc nenadchnul,ale nakonec se to dalo čekat,když dostává příležitosti odměřené na lékárenských váhách.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          denydzlSKS     před 11 lety 10.08.2013 00:19 |  
          0 0

          Mně taky nenadchnul, ale znovu se zeptám. Dostal snad nějaký solidní přihrávky? Dostal snad Škoďák nějaký solidní přihrávky? Je náš osamocenej útočník dostatečně doplňován? Těžko mohou sami něco uhrát.. Navíc Škutka byl dneska znevýhodněnej tím, že jsme celou druhou půli bránili..

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Nosorozec     před 11 lety 09.08.2013 23:25 |  
      0 0

      Koreš dneska nehrál vůbec špatně, naopak se mi i dost líbil. Kolařík a Štěpán budou doufám do příštího utkání v pořádku.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 09:39 |  
        0 0

        Cožéééé? Vždyť hrál hrozně, tohle není hráč pro Slávii, Štěpán s Mičolou jsou úplně jinde.

  21. Re: Dukla - Slavia 0:1

    1rytir     před 11 lety 09.08.2013 22:19 |  
    0 0

    Důležité tři body, dík za ně!

  22. Re: Dukla - Slavia 0:1

    koudys2 (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 22:29 |  
    0 0

    Dle Vízka a Suchoně hráč utkání Škoda. To snad lze brát jen s humorem :)

  23. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Oja     před 11 lety 09.08.2013 22:39 |  
    0 0

    Říkal jsem si, jakého stopera přivedeme a odkud... Mohlo mě napadnout, že to bude Škoda z nedalekého útoku:)) Jinak Vorel se asi zbláznil, z toho jeho faulu mi šel mráz po zádech, měl by dostat pořádnej flastr...

  24. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 22:42 |  
    0 0

    Tu poslední větu bych gramaticky ještě upravil. :-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 22:44 |  
      0 0

      Dik. To je tak, kdyz se sejdou dve myslenky :o)

  25. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Tom     před 11 lety 09.08.2013 22:46 |  
    0 0

    Černý- 6 , Nitrianský- 6, Bortel - 5, Kolařík- 5, Dostál- 3 , Štěpán- 6, Kisel- 6, Petrák - 5, Zmrhal- 4 , Juhar- 5 , Škoda - 5

    Koreš - 2

    Škutka - 5

    Dostál - Všechny akce dukly šly právě přes něj podpora ofenzivy nulová tím vyřadil ze hry i Juhara ale je to Petroušův kůň ten má místo jasný i kdyby si dal vlastního

    Koreš - Poslal bych ho na pracák

    Petroušův coaching ke konci zápasu ala Škoda na stoperu tak to sem se fakt nepochopil evidentně ani Škoda ne podle pozápasový rohovoru v TV ...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      klimi     před 11 lety 09.08.2013 22:49 |  
      0 0

      Není divu, že všechny akce chodili přes Dostála, když napravo hrál skvělý Berger, přes kterého Dukla tahá své akce neustále...Pázler na druhé straně byl nulový, proto byl Nitrák bez práce. Podpora útoku naopak nebyla zas tak špatná, aspoň z mého pohledu.

      Škoda šel na stopera, protože Kolařík měl zranění a tahat tam Petráka, když hrál na DZ velice dobře, by byl nesmysl. Naopak chválím za tento tah.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Barra     před 11 lety 09.08.2013 23:01 |  
        0 0

        Klimi, trvá mi chvíli než moji reakci napíšu na wordu a vložím. Tvojí odpověď se kterou jen souhlasím jsem neviděl včas - takže nechtěl jsem opisovat. Byl jsi rychlejší, vybral jsi stejné slova ´chvály´ pro Petrouše. V mých očích zasloužené chvály.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Barra     před 11 lety 09.08.2013 22:54 |  
      0 0

      Aha, tak povídej kým by jsi ty tedy zraněného Kolaříka nahradil. Na lavičce jsme měli s Rakovanem, Čonkou, Gecovem, Korešem, Hurkou, Feninem a Škutkou tedy podle tebe lepší variantu na vyýběr!? Myslím si naopak, že Petrouš udělal s Škodou proti buldozerovi Pospěchovi logické rozhodnutí, za které já ho chválím.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        pl3     před 11 lety 09.08.2013 22:58 |  
        0 0

        Souhlasím, v naší aktuální situaci se stopery rozumné a zároveň odvážné rozhodnutí, mám rád Petroušův styl koučování a toto mě v tom jen utvrdilo.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Tom     před 11 lety 09.08.2013 23:05 |  
        0 0

        Určitě Gecovem ... Vůbec opomíjení takhle kvalitních hráčů (Gecov , Fenin , Škutka ) vidím jako obrovskou chybu jsou to hráči kteří prostě jen potřebují důvěru zvláště Fenin a podržet je i když se jim nedaří ... Protože fotbal se hrát nezapomíná ... Jak se např. Mičola rozehrál když cítil od Petrouše důvěru ...

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Barra     před 11 lety 09.08.2013 23:17 |  
          0 0

          Jo, tedy překopat fungující zálohu, stáhnout Petráka, dát tam Gecova který je jen stín toho co byl minulou sezónu. Nezlob se, ale nemáme čas na to abychom si hráli na ´důvěru´ a že ´fotbal se hrát nezapomíná ´. O to teď vůbec nejde, jedná se u Gecova o formu, kterou evidentně nemá.

          Můžes mít ale pravdu, já naopak si myslím že bylo lepší postavit Škodu na Pospěcha, a ne lehkou váhu Petráka. Ale nevím co vlastně řešíme: tah Petroušovi vyšel, tak proč tá kritika z tvé strany?

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 23:19 |  
          0 0

          Jake opomijeni? Gecov a Fenin se zaslouzene pakovali ze sestavy po hruzostrasnem vykonu proti Olomouci. Pritom Gecov zacinal sezonu v zakladni sestave, odehral trikrat devadesat minut a temer vsichni se tu shodli, ze hral ve vsech zapasech spatne. Fenin toho odehral mene, ale o misto v sestave se opravdu nepral, spis to na hristi vypadalo, ze ho hrat za Slavii dost obtezuje.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      denydzlSKS     před 11 lety 10.08.2013 00:45 |  
      0 0

      Žij trochu v realitě..

      Uvědom si, že ten pravonohej levej bek (kterej má podle tebe pod Petroušem jistý místo!) hrál letos poprvé a měl vedle sebe na stoperu debutujícího Kolaříka resp. útočníka Škodu. A to, že měl na svý straně průvan je sice pravda, ale v drtivý většině případů situace vždy vyřešil. Možná ne tak elegantně, jak by se slušelo na tak skvělý klub jakým Slavia v současnosti je, ale vyřešil. Co se týče hry směrem dopředu..to víme všichni, že je u něj špatná, ale ten kec o tom, že vyřadil Juhara ze hry?! Co to jako je?!

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        denydzlSKS     před 11 lety 10.08.2013 00:49 |  
        0 0

        Zajímavý, že Dostálem vyřezený Juhar byl o třídu lepší než Štěpán..

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      bongor     před 11 lety 10.08.2013 06:46 |  
      0 0

      Po Olomouci by na pracák šla minimálně polovina mužstva.Jak přiznal Karolko byly pohovory,vypadá to,že hoši pochopili,že ve Slavii nejsou pro parádu a makali mnohem víc,i když by na můj vkus ještě mohli přidat.Koreš,to je zase nový terč,když jak říká jeden z kolegů už tu není Hub.Ale myslím ,že proti Hubovi má výhodu v o něco větší fotbalovosti.Zase ovšem nikdo nemůže Huba překonat v zabejčenosti.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Markus     před 11 lety 10.08.2013 07:05 |  
      0 0

      Černý zahrál s jistotou, ale také díky tomu, že soupeř toho moc nepředvedl. Nitrianský udělal příliš chyb na to, aby měl známku tak vysoko. Naopak Juhar poctivě makal a docela mu to šlo, včetně krásné rány do tyče a dalekonosné střely, se kterou měl brankář problémy, kdyby tam někdo z našich otravoval, mohl dorazit do prázdné. Bortel s Kolaříkem o známku níže, naopak Dostál hrál docela solidně, 4 bych mu dal. Štěpán se snažil, ale více než 5 bych mu nedal. Škoda byl dle mého očekávání osamocený v útoku neviditelný - neumím pak hodnotit, ale 5 si zaslouží za solidní výkon v obraně. Se Škutkou je to stejné, to taky není hráč, co by měl hrát v útoku sám, neumím hodnotit. Zato Koreš, dal jsem si na něj sakra pozor a to je smutný příběh o alibismu, klub by mu měl popřát hodně štěstí jinde, v sestavě áčka nemá podle mě co dělat, akorát zabírá na lavičce místo někomu z juniorů, co by se chtěl opravdu ukázat.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      koudys2 (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 08:14 |  
      0 0

      Nitranský mezi nejlépe hodnocenými? To snad né :). Jeho centry absolutně postrádali kvalitu, totéž přihrávky. A upřímně, u té gólové to takto ani nezamýšlel.

  26. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Betynka58     před 11 lety 09.08.2013 22:47 |  
    0 0

    Myslím, že dnes ani nemá cenu hodnotit jednotlivé hráče, protože za současné situace byly ze všeho nejdůležitější tři body i za cenu toho, že se na ten fotbal místy nedalo moc dívat. Proti pondělku byl ovšem znát především ve druhé půli obrovský rozdíl v obranné činnosti, hlavně při sytandardkách. Škoda na stoperu dobrej!

  27. Re: Dukla - Slavia 0:1

    pl3     před 11 lety 09.08.2013 22:55 |  
    0 0

    Tak dnes beru výsledek, ale příští týden už požaduji také výkon. Dnes velmi dobrý Radek Černý, Kisel na své poměry v mezihře přesnější, Štěpán poměrně aktivní, Petrák v záloze pookřál, ostatní příliš nezaujali, ale ani neurazili. Je vidět, že pokud zaútočíme ve více lidech, je to nebezpečné a padají z toho góly, stačí se nebát, stejně jako ke konci minulé sezóny.

  28. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Oja     před 11 lety 09.08.2013 22:57 |  
    0 0

    Jinak hodně se tu nadává na Nitrianského, ale on už má za 4 zápasy 3 gólové asistence. Kolik hráčů tohle může říct? Jasně, má svoje chyby a někdy dost výrazné, ale je efektivní.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 23:07 |  
      0 0

      Otazka je, jestli je v plusu pri odecteni inkasovanych golu, na kterych mel znacny podil :o)

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Tom     před 11 lety 09.08.2013 23:21 |  
        0 0

        Přesně tak taky nechápu kritiku Nitrianskýho takhle ofenzivního beka jsme od dob Krajčíka neměli a to že někdy vzadu chybí není jen jeho chyba Z 5 záložníků a 2 defenzivních by ho měl někdo zastupovat

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Oja     před 11 lety 09.08.2013 23:22 |  
        0 0

        V letošní sezoně určitě je. A já budu radši, když bude mít bilanci třeba 4 asistence a 3 chyby vedoucí ke gólu než kdyby měl 0/0 :-)

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Slawek     před 11 lety 10.08.2013 09:08 |  
        0 0

        Ten kdo je spokojený s výkony Nitrianského musí být spokojen i se současným postavením a hrou Slavie. Je to hráč pro Budějky a ne pro tým, který má vyšší ambice. V souvislosti s tím když čtu kritiku Kolaříka, který hrál první ligový zápas a nemá vedle sebe nikoho, kdo by ho trochu řídil a v případě potřeby také podržel, musím se smát. Samozřejmě hořce, protože ten kdo u něj už dnes nevidí perspektivu růstu musí být velký odborník. A troufám si říci, že na zápasy juniorky nechodí. Na druhé straně růst Nitrianského se zastavil už jeho příchodem do Slávie a jeho nominací do U21.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 09:38 |  
          0 0

          Aha, tak mi řekni lepšího pravýho beka v lize kromě Řezníka? Minulou sezónu 4 ligový góly, tuhle už 3 asistence, chyby nedělá a zraněnej nebejvá, tak co bys ještě chtěl? Koreše, co...

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 10:34 |  
            0 0

            souhlasim se slawkem.vyzdvihovani nitraka je opravdu k smichu.lepsiho krajniho beka maji v polovine tymu ligy,to snad nemyslis vazne ze ho davas na druhe misto.to aj ten debilni kaderabek je lepsi,milan je fakt traged

            • Re: Dukla - Slavia 0:1

              Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 12:26 |  
              0 0

              Tak jmenuj kdo přesně. Kdo dá 4 góly za sezónu a na dalších 6 přihraje? Chci jména

              • Re: Dukla - Slavia 0:1

                Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 13:04 |  
                0 0

                myslis ze si vedu osobni statistiku golu a nahravek nebo co.nejlepsi krajni obrance ligy je podle me franta rajtoral,kdyz tam hraje.ale jinak se staci podivat na boleslav,videl jsem je proti liberci.fabian ktery byl rok a pul zraneny radil a dal i gol,kysela dal taky gol a mel i minimalne jednu nahravku.v olomouci loni sypal michal veprek jeden centr za druhym,idiky nemu dal ordos tolik golu.o krajnich obrancich liberce ani nemluvim,ti jsou taky jinde.nejde o to,ze se nitrak podilel na 10 golech loni,jde o bilanci plus minus a tu ma velmi negativni to snad zpochybnovat nebudes

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Slawek     před 11 lety 10.08.2013 13:07 |  
            0 0

            To, že naše vedení nesehnalo pravého beka, který umí bránit neznamená, že budu obhajovat fotbalového dementa, který přihrát na gól ani nemívá v úmyslu. On totiž přihrává zásadně dozadu, alibisticky, aby něco nepokazil. Vy ho pak hodnotíte vysoko. Situace je taková, že krajního beka na úrovni nemáme ani jednoho.

  29. Re: Dukla - Slavia 0:1

    lassiter     před 11 lety 09.08.2013 23:11 |  
    0 0

    Moc jsem to tam nepochopil, ale netušíte z jakého důvodu rozhodčí nastavoval čtyři minuty (ve finále teda ještě víc) ?

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 23:16 |  
      0 0

      Asi chtel dotlacit Duklu aspon k bodu. Aspon tak jeho piskani vypadalo vice mene cely zapas...

  30. Re: Dukla - Slavia 0:1

    tantalos     před 11 lety 09.08.2013 23:26 |  
    0 0

    Když se objevilo tohle:
    "Od: Petr9608 - Pátek, 09.08. 2013 - 15:26:08
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Dukla nám to pustí, Kozlík se slituje - nevezme si na svědomí aby klub, kde strávil vrchol své kariéry poslal ke dnu tabulky..."
    moc jsem tomu nevěřil. Ale zřejmě peněz v Dukle opravdu mají příliš málo. Hráli ještě hůř než Slavia

  31. Re: Dukla - Slavia 0:1

    deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 23:31 |  
    0 0

    Vydřený tři body. V zápase jsme předvedli pár slušnejch kombinací, ale po většinu času šlo vcelku pochopitelně o nervózní, křečovitej výkon.

    Obrana mě bůhvíjakym klidem nenaplňovala. Z Radka pořád nemám dobrej pocit, měl tam pár nejistejch okamžiků, rozehrávka pokulhávala. Nitrianský až na asi tři okamžiky vcelku kvalitní výkon. Mám pocit, že u něj je překážkou přílišný sebevědomí. A novinkou je, že nezvládá emoce. Jak v Liberci, tak dneska proti Dukle předved nepěkný zákroky za žlutou, oba úplně zbytečný. Prospěl by mu nějakej mentální trenér nebo rovnou psycholog. Bortel moc vidět nebyl, trochu to vypadalo, že vázne komunikace s Kolaříkem, kterýho v tom na můj vkus často nechával samotnýho. Kolaříkův styl hry se mi líbí, není ustrašenej, nebojí se vystoupit daleko do středu hřiště - potíž je, že zatim to nepřináší moc dobrý výsledky. Není zvyklej na silnější protivníky, který ho dokážou snadno odstrčit. Bude to chtít čas. Než se otrká, měl by zůstávat na svym místě. Dostál zápas zvládnul s vypětím všech sil.

    Ze záložníků podle mýho názoru vynikal Petrák. Hrál s velkou chutí, na obrovskym prostoru. Nenechal se obrat o míč, přesně přihrával. Skvělej výkon, než ho surově zbořil Pospěch. Po jeho zákroku byl viditelně otřesenej. Jsem zvědavej, co mi povědí ti z vás, kdo jste sledovali jeho kolegu ze středu pole, Zmrhala. Můj názor je neměnnej, na hřišti je zbytečnej. Mohl by si podat ruce s Kiselem (nebo se obejmout, jak maj klucí ve zvyku): dva vážně pěkný momenty za zápas, jinak vůbec nic. Tim už jsem napůl odbyl Kisela. Škoda, že nemám možnost nahlídnout do nějaký paralelní reality, kde Kisel přesně přihrává. Dost možná tam Slavia dává daleko víc branek, než v tý naší, kde střílí góly. Štěpán s Juharem podali podobnej výkon. Zdroj neustálýho nebezpečí pro obranu Dukly - rychlí, draví, ale příliš často jim scházela přesnost.

    Škoda podal na stoperu daleko lepší výkon než v útoku, víc asi netřeba říkat.

    Škutka za o poznání kratší dobu ukázal hned několik skvělejch akcí. Předevšim výborná přihrávka na bohužel zoufale pomalýho Koreše stála za to. Nejenže nechápu, proč ho Petrouš přehlíží, spíš mě to už vyloženě vytáčí. Pro mě je to jeden z vůbec nejlepších hráčů v našem kádru. Bezchybnej první kontakt s míčem, přesný přihrávky, vyhraný souboje, schopnost obejít protihráče. Jasně, góly chyběj. Možná, že kdyby se pro míče nemusel stahovat k půlící čáře, taky by občas nějakej dal. Koreš. Proboha, co na tom klukovi Petrouš vidí? Tak pomalýho hráče ve Slavii nepamatuju. A ty jeho střelecký pokusy. Tam, kde on dneska zavřel oči a míč narval nad břevno, by Hurka dával gól, o tom jsem přesvědčenej. Nevim, nerozumim.

    I po dnešní výhře jsem na rozpacích. Tři body, občas hezká hra, herně vydařený první dva zápasy, to je všechno fakt moc hezký. Ale Petroušovo lpění na vybranejch jedincích nás spolu s žalostně úzkym kádrem stojí a bude stát body. Pokud se aspoň jedno z toho nezmění, jeho angažmá u áčka nebude mít dlouhýho trvání.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Mike     před 11 lety 09.08.2013 23:42 |  
      0 0

      Budu Ti trochu oponovat. Kolařík se mi nelíbil, několikrát minul míč, nechával se snadno odstrčit a perspektivu nikde nevidím. Marek Suchý byl v jeho věku o 2 třídy lepší. Musíme se modlit za brzké uzdravení Dobrotky.
      Pokud Kisel bude v každém zápasu dávat krásný gól a ten přinese body, nebudu ho peskovat za občasnou špatnou rozehrávku, která samozřejmě nepovede k ohrožení naší brány.
      Jinak víceméně souhlas, snad z hráčů spadne deka a budou předvádět lepší fotbal, kterého jsou určitě téměř všichni schopni.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 23:51 |  
        0 0

        S tim, co píšeš o Kolaříkovi, souhlasim - jen s tim rozdílem, že podle mě v jeho případě je na čem stavět. Musí se jen trochu otrkat a možná i zesílit. Aspoň si to v tuhle chvíli myslim. Marek Suchý byl v jeho věku lepší o víc než dvě třídy. Nezapomínal bych ale na to, že měl pro výkonnostní růst o poznání lepší podmínky. Za brzký uzdravení Dobrotky se modlim už od chvíle, kdy jsem se o jeho zranění dozvěděl. :) Kiselovi bych výměnou za vstřelený góly občasnou špatnou rozehrávku rád odpustil. V jeho případě je to ale dobrá rozehrávka, která je občasná, ne-li výjimečná.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Mike     před 11 lety 09.08.2013 23:58 |  
          0 0

          Díky za odpověď, pokud chceme časem hrát poháry, tak to stejně není hráč do základu. Proboha, vůbec proti němu nic nemám, ale do budoucna to na výrazné zlepšení asi není. Ale rozumím tomu, že ho samozřejmě musela svazovat nervozita. První zápas, hned v základu, v naší nedobré situaci v začátku sezony a proti Pospěchovi.
          Nicméně Petrouše chválím za risk se Škodou, který vyšel. Řekl bych hokejovou terminologií- úspěšný riskantní ,,růžičkovský" tah, který přinesl ovoce.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Betynka58     před 11 lety 10.08.2013 00:31 |  
      0 0

      Musím se přiznat, že jsem si dne žádného Radkova zaváhání nevšiml, naopak podle mne podal ze všech tří zápasů, které odchytal, jasně nejlepší výkon.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      klimi     před 11 lety 10.08.2013 08:03 |  
      0 0

      Máš pravdu, dneska podal Zmrhal nejslabší výkon z celé sezóny (celkem ironie), ale na hřišti určitě zbytečný není...

  32. Penalta

    Mike     před 11 lety 09.08.2013 23:34 |  
    0 0

    Pokud mě paměť neklame, tak celou minulou sezonu jsme nekopali penaltu. Dnes mohla být nařízena, Rada tam nohu nechal, ale zase nám nebylo přáno.
    Takže posledním penaltovým exekutorem byl David Hubáček proti Hradci na konci předminulé sezony. Trocha ironie- příště už to snad Šeterle pořeší.

    • Re: Penalta

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.08.2013 23:49 |  
      0 0

      Mas pravdu. Penalta narizena dnes byt mela, stejne jako v prvnim kole proti Baniku. Ale Slavii se proste penalty asi nepiskaji.

      • Re: Penalta

        Mike     před 11 lety 10.08.2013 00:02 |  
        0 0

        Za to stažení Mičoly Lukešem ? Ani nevím, zda to Dáša projednávala.

        • Re: Penalta

          quelhar (admin)     před 11 lety 10.08.2013 00:09 |  
          0 0

          Jj. Dasa samozrejme nic neprojednavala, ale ta penalta byla jeste jasnejsi nez dnes.

      • Re: Penalta

        Betynka58     před 11 lety 10.08.2013 00:36 |  
        0 0

        Docela mě v televizio pobavil pravidlový expert Henn, který sice na základě záznamu uznal, že se pískat penalta dala, ale neopomněl dodat, že v reálu by to žádný sudí nepískl.

        • Re: Penalta

          bongor     před 11 lety 10.08.2013 06:59 |  
          0 0

          No ten expert,to je taky umělec.A reportér to dokonce stoprocentně neviděl ani z opakovačky.To nemají na Fandovi požadavek,že reportér musí alespoň trochu vidět?V Praze je několik očních klinik,kde ti reportére voperuji do oka čočku a příště už to uvidíš.

  33. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Edwardtheiron     před 11 lety 10.08.2013 01:57 |  
    0 0

    Žádná velká hitparáda, ale zaplaťpánbů za tři body. Měl bych ale dotaz, než se ráno podívám na záznam:Ta penalta na Kisela byla nebo ne? Ze svého místa jsem byl přesvědčen, že ano.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      bongor     před 11 lety 10.08.2013 07:00 |  
      0 0

      pencle stoprocentní.Bejt to na Letný,tak ještě vyloučí brankáře.

  34. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Petr9608     před 11 lety 10.08.2013 06:27 |  
    0 0

    No, dá se říct, že situace po 4 kolech je jasně lepší než loni. Tehdy jsme měli 3 body, nyní o bodík více. Pokud jde o soupeře, tak loňská Jihlava je srovnatelná s Baníkem letos, Olomouc je Olomouc a loňský zápas v Bolce je srovnatelný s Juliskou letos. Rozdíl (a plus pro "letošní" Slavii) je druhé kolo, kdy loňská Ostrava byla určitě lehčí jak letošní Liberec.

    Každopádně MUSÍME dát ty Teplajzníky. Zápas se (nabuzenou) Sigmou dnes ukáže, jak uměj zahrát venku na půdě těžšího protivníka. Zápas se Znojmem v Brně se moc počítam nedá - nicméně tamních 0:0 rozhodně strach nebudí. Chce si to dát bacha na černoušky a doufat, že jejich obrana není z kamene. Snad by nám mohl pomoci nový trávník...

    Pak z "D1 tripu" aspoň 4 bodíky (ZnojmoBrno 3, Jihlava 1), ale to už předbíhám.

    Nicméně, snad možná už pomalu ztrácíme komplex ze zápasů venku - pod Petroušem je venkovní bilance 2-0-2, z toho jsme hráli třikrát na půdě doma velmi silných týmů - Plzně, Liberce s Dukly.

    A ještě jedna pozitivní zpráva - už v 9 zápasech v řadě jsme skórovali, přičemž nulu jsme udrželi 4x....

    Taková serie (ligových) zápasů se vstřeleným gólem se zadařila naposledy v mistrovský sezonách 2007/08 + 2008/09, kdy jsme vstřelily góly ve 13 ligových zápasech v řadě - neskorovali jsme v hrůzném posledním strahovském zápase se Žižkovem a pak až jsme neskórovali na podzim v Bolce. tento zápas se hodnotil velmi pozitivně, ač to bylo 0:0...

  35. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Petr9608     před 11 lety 10.08.2013 06:33 |  
    0 0

    A taky nebrečme nad penaltou. Letos budem kopat jen jednu - vymodlíme si ji v 93. minutě na Bazalech za stavu 0:0, přičemž její proměnění nás jak zázrakem posune na 3. místo, načež si pustíme... http://www.youtube.com/watch?v=TBgqDl3hddY

    Tak už dost kravin....

  36. Radek Černý

    Mike     před 11 lety 10.08.2013 07:13 |  
    0 0

    Radek Černý- 91. nula v kariéře. Ale na stovku by musel být jednička celou sezonu nebo ještě odchytat při záskoku i tu další.

  37. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 07:27 |  
    0 0

    Zápas jsem viděl pouze v televizi, a to ještě ne celý, takže s mým hodnocením budu raději opatrný. První půle a asi i část druhé byla. fotbalem, na který se docela dalo dívat (z naši strany oproti Olomouci určitě), závěr se nám moc nepovedl, ale hlavně, ze máme ty vytoužené body... Z hráčů se mi líbil Karol (a jako tradičně mu skvěle střelecky vychází uvid sezony) a docela i Juhar. Kladně kvituji i sestavu, Kolarik na ligu má a je jen dobře, ze si to mohl vyzkoušet, snad časem nerozsiri "naši" enklavu na Letné...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      bongor     před 11 lety 10.08.2013 09:34 |  
      0 0

      Ukazuje se ,že rumun bez nás nedá ani ránu.Chtějí titul?Bez slávistů to nepůjde.Ale ono to nepůjde ani se slávisty,o to už se postará
      naše Plíseň.Letos jsem se několikrát přimlouval aby je už konečně nechali něco vyhrát,nebo vybrečej díru až na Václavák,kdo má pořád ty jejich nářky poslouchat?Návod pro pana taškáře:"Kupte si Vaňka,je to taky slávista a už je v repre.Ale bodnul by určitě i Karel Piták,ten Matějovský ,to je nemehlo,tak jen do toho soudruzi.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        klimi     před 11 lety 10.08.2013 09:41 |  
        0 0

        Váchy ve Spartě škoda není, ten se tam naprosto hodí :))

  38. Re: Dukla - Slavia 0:1

    klimi     před 11 lety 10.08.2013 08:16 |  
    0 0

    Tah se Škodou sice chválihodný, ALE!!!

    Jak je sakra možné, že v klubu jako Slavia musí na stoperu zaskakovat DZ nebo útočník? V současné situaci máme jen jednoho (!!!!!!!) zdravého stopera, to jsme na úrovni Bohemky nebo Žižkova???

    Ať už za to může Rosen,Držmíšek,Doležal,Řebíček,Šetrle,Kusý nebo kdokoliv jiný, je to neskutečný amaterismu!...

    A víte co je na tom nejhorší?
    Že úplně stejná situace je v Juniorce! Kde máme Mace (zraněn), Kosťu (mrzák jak Dobrorta) a Čepeláka (polostoper). A Hudeczka (nebo jak se jmenoval), jsme se po přípravě zbavili, hlavně že máme v juniorce "50" (slovy padesát útočník), NESKUTEČNÝ, co se se Slavii děje.

    Jinak na hřišti včera ubojovaný, ale mimo hřiště je to tragedie...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      klimi     před 11 lety 10.08.2013 08:17 |  
      0 0

      EDIT: hlavně že máme v juniorce "50" (slovy padesát) záložníků

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      ortevor     před 11 lety 10.08.2013 09:26 |  
      0 0

      naprostej souhlas

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Navyseals     před 11 lety 10.08.2013 09:44 |  
      0 0

      Kolařík se zranil no :D

  39. Re: Dukla - Slavia 0:1

    mirros     před 11 lety 10.08.2013 09:48 |  
    0 0

    Můj pohled na včerejší zápas. I když jsme vyhráli, nebyla to žádná hitparáda..Škoda je v utoku stejně pořád jalovej...ten nedá gol nikdy...Dostál je strašnej i když jsem na Čonku nadával, tak je proti Dostálovi král. Petrouš, který si nenechá říct a hned tam nacpe zase Koreš, je pro mne zklamáním. Bohužel musím konstatovat, že bez Kisela nedáme gol..bohužel už mu na dva nahrál dobře Nitrianský, který taky není v optimální pohodě..Jinak výborně v tlaku vše uskákali Bortel se Škodou a Petrákem..Černý tentokrát s jistotou..Škoda pěkné střely Juhara..ten je jediný, který kromě Kisela ohrozí branku..

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 10:29 |  
      0 0

      ukazuje se jak je pro nas dulezity micola.snad pojede uz do brna

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.08.2013 10:33 |  
        0 0

        Takhle, Mičola určitě patří k našim nejlepším hráčům, ale v krajích zálohy bych to i bez něj neviděl černě. Juhar i Štěpán zatím hrají solidně.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 10:45 |  
          0 0

          nejde o post.jde o to,ze proste chybi na hristi.i petrous rekl,ze tomik jede furt naplno at je jakykoli stav.pro me je to supr hrac,akorat neni typem lidra,ale na hristi ostatni urcite strhnout dokaze.klidne muze hrat podhrota,vedle skody na hrotu by to taky zvladl.ma odehranych x zapasu na postu utocnika

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          mirros     před 11 lety 10.08.2013 10:45 |  
          0 0

          Mičola ve hře není nic moc, ale jak se ukazuje, umí jít do koncovky a dát branku, což je u nás vzácný...jinak herně ho moc nemusím..V čera mi přišel Štěpán trochu zakřiklej...bál se jít přes hráče do vápna.jinak je samozřejmě lepší než Koreš...

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          zeleznik2     před 11 lety 12.08.2013 09:57 |  
          0 0

          Juhar hraje na levo, ale Mičola musí hrát napravo, tam je veliká díra, Koreš nic, Štěpán zatím nepřesvědčil, jiná alternativa tam zatím není.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        zeleznik2     před 11 lety 12.08.2013 09:57 |  
        0 0

        Kéž by, strašně na hřišti chybí...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.08.2013 10:47 |  
      0 0

      Dostal hral vcera spatne a jen se stestim pres nej Dukla nedala gol, ale porad ma v tomto ohledu vyrazne lepsi bilanci nez Conka.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      zeleznik2     před 11 lety 12.08.2013 09:56 |  
      0 0

      Souhlas, Dostál ještě horší než Čonka, průměrná Dukla a tolik chyb, co třeba proti Jablonci nebo Spartě to by byl debakl

  40. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Majkl8     před 11 lety 10.08.2013 11:32 |  
    0 0

    Petrák se mi líbí čimdál tim víc...a ve dvojici se Zmrhalem, dva mladý šikovný klucí, Gecov má o čem přemejšlet...jinak? Nitrianský...ten má ten post v základu předplacenej či co? Jinak si to neumim vysvětlit, a už vůbec si nedokážu vysvětlit, proč tam Petrouš pořád cpe Koreše

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 12:06 |  
      0 0

      Nitrianský nahrál Kiselovi již na dva goly....i když není ideální, tak mi tady napiš, kdo by měl hrát místo něj...

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.08.2013 12:31 |  
        0 0

        Spis by mě zajimalo, proc je tak protezovany Kores. Ten dava snad Petrousovi pulku vyplaty

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Majkl8     před 11 lety 10.08.2013 14:03 |  
        0 0

        To že nahrál Kiselovi na dva góly je sice na jednu stranu hezký, ale Nitrianský má ze svý pozice předevšim defenzivní povinnosti, který bych řekl plní nejhůř z celý obranný čtveřice

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 11.08.2013 11:22 |  
          0 0

          Především defensivní povinnosti měl hlavně za Rady a nepřišlo mi teda, že by si je plnil o moc líp než teď.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Kornovo     před 11 lety 10.08.2013 11:45 |  
      0 0

      chybicka se vloudi.a rakovan se myslim taky pise bez hacku ve jmene

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      mirros     před 11 lety 10.08.2013 12:12 |  
      0 0

      to jako myslíš, že to Vlček neví? Hlavně tohle píše nějaká holka podle registraček a ne Standa....

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        ortevor     před 11 lety 10.08.2013 12:38 |  
        0 0

        bylo v nadsazce..samosebou ze neverim ze zrovna Standa by ty hrace neznal, kdyz s nima hral...

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      slaviator     před 11 lety 12.08.2013 00:45 |  
      0 0

      Milan Hurka je nová tajná posila, to nevíš?

  41. Re: Dukla - Slavia 0:1

    zeleznik2     před 11 lety 12.08.2013 10:09 |  
    0 0

    Tak konečně vítězství, dokázali jsme vyhrát navzdory: 1/ hřiště soupeře - dlouhodobá špatná bilance, 2/Dukla - zlomili jsme prokletí remíz, 3/ rozhodčímu, který jasně připískával Dukle viz Gedeonův zákrok na červenou a jasná pentle. Výhra je výhra, takže jen stručně k hodnocení, zápas nic moc, taková klasika viz ostatní zápasy s Duklou, bojovný, příliš nezáživný fotbal, urputná hra ve středu pole a pár šancí na obou stranách. My jsem jednu ze dvou šancí dokázali využít, kdežto Dukla svoje ne. Jednoznačně nejlepší hráč utkání Kisel, znovu se potvrdilo, jak je pro nás důležitý, dále výborný Petrák na DZ, doufám, že zde zůstane a svoje si odehráli i Bortel a Juhar, ostatní průměr jen Dostál hrůza, Nitrianský špatný, hlavně ve druhém poločase a Škoda na hrotu zbytečný, navíc zahodil jasnou tutovku, ale na stoperu dobrý, proti Teplicím bych ho tam zkusil znovu a do útoku Škutku. No a pak střídající Koreš též tragéd. Snad nás výhra nakopne, jinak hra zase děsná, kolik zkažených přihrávek, špatný pressing, napadáme soupeře až před svým pokutovým územím a ještě nedůsledně, hra ve vápně zase katastrofa, nedokážeme odkopnout balon a zbytečně se dostáváme podtlak. V první půli hořela levá strana - Dostál, v druhé zase pravá - Nitrianský, lepší soupeř kvalit Liberci apod by tyhle zmatky potrestal, Dukla a hlavně Berger naštěstí ne. Teďka musíme zabrat i doma proti Teplicím, ale bude to hodně těžké, držím palce.