Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

Po fiasku, které přišlo v pondělí se Sigmou Olomouc, budou mít slávisté možnost již za pouhé čtyři dny přesvědčit fanoušky, že fotbal hrát umějí. Do cesty se jim postaví ambiciózní Dukla. Zápas bude jako je u Slavie tradiční v televizi, tentokráte pouze na Fandovi.

Pondělí, 5.8. 2013. Další hrůzný den pro všechny, kteří uznávají jako nejhezčí dres ten červenobílý s hvězdou na srdci. Přišla totiž další rána, která i tuto probíhající sezónu pomalu halí do šera a ukusuje z koláče jménem naděje. Znovu se ozývají hlasy volající po změně trenéra, vyhazovu hráčů apod. Tedy jev, který se cyklicky opakuje zhruba v průběhu půl roku již několik let v kuse. Připočítáme-li si, že dalším soupeřem je tým, kterému Slavia v novodobé historii ještě nedala gól a v posledním vzájemném zápase pomalu ani neohrozila jeho branku, tak to abyste se na to, milí slávisté, snad s prominutím raději vykašlali, řekl by fanoušek jiného týmu.

Jenže slávista, to je člověk trpělivý a svým způsobem trochu bláznivý. Proto není pochyb o tom, že i zítra si většina červenobílých bude (ať již přímo na stadionu, či u televizních obrazovek) ukusovat nehty, fandit z plných plic a modlit se k božstvu, kterému vévodí Pepi Bican. A že těch pár modliteb bude potřeba, tak to si můžeme ukázat na příkladu oné proklaté Olomouce. Zatímco Slavia se, a to se k tomu nerad zase vracím, trápila celý zápas a mohla dostat až 6 gólů, tak Dukla v čele s ex-slávistou Pospěchem Sigmu jednoznačně přejela v podobě 4:0 a nedovolila ji třeba po celý první poločas vystřelit. Abychom však přeladili na trochu pozitivnější notu a ukázali si, že proti Slavii zítra nebude stát žádný Bayern Mnichov, tak je nutno dodat, že šlo pohříchu o jediné povedené představení dukelských v této sezóně. Jelikož v lichých kolech přišly dva výpadky - nejprve pouhá remíza s nováčkem se Znojma a minulý týden zasloužená prohra v Teplicích.

Myslím si však, že je v současné době prakticky jedno, kdo z českých týmů bude proti Slavii stát. Protože Slavia bude muset nejprve porazit sama sebe, její špatné já. Pokud se ji to podaří, tak bude schopna čelit bez okolků každému, což vlastně dokázala i v prvním poločase druhého kola v pohárovém Liberci. Dá se čekat, že trenérské duo Petrouš - Knoflíček šáhne k 'škatulata hejbejte se' a sestava dozná značných změn. Osobně si nemyslím, že by došlo i ke změně rozestavení, ale nechme se překvapit.

Upřímně nevím, kolik zápasů percentuálně končí v české lize výsledkem 0:0, ale jestli to bude každý patnáctý, tak je to možná i moc. Z tohoto hlediska jsou vzájemné zápasy Dukly se Slavií skutečná anomálie. Tím spíše, že oba týmy jsou spíše ofenzivnějšího ladění. Uvidíme další nezajímavý zápas bez šancí a gólů? Slavia musí hrát chtě nechtě na vítězství, myslím si, že minimálně jedna branka jistě padne. Otázka je, do které sítě jich padne více. Pro uchování dobrého zdravotního stavu sešívaných srdcařů by bylo třeba, aby to bylo do svatyně armádního klubu...

Komentáře (193)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 17:09 |  
    0 0

    Zopakuji s omluvou dotaz z předchozí diskuse: nevíte někdo, jak to vypadá se zraněním Nitrianského? Když střídal, tak se tvářil, jako že si tak půl roku nekopne do balonu, čekal jsem přední zkřížený vaz, nebo tak něco, ale na oficiálním webu tedy žádná informace o tom, že by nemohl s Duklou nastoupit, není.. Díky předem všem, kteří vědí a poví. :-)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      jane (admin)     před 11 lety 08.08.2013 20:51 |  
      0 0

      Vcera jsem ho potkala cestou na obed, usmev od ucha k uchu...

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Meny     před 11 lety 08.08.2013 23:36 |  
        0 0

        Nitry bude připraven..;)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 10:48 |  
      0 0

      Nechal bych hrat na stoperu Skodu s Bortelem...

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Meny     před 11 lety 09.08.2013 11:36 |  
        0 0

        Škoda na stoperu rozhodně nebude

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 13:22 |  
          0 0

          Proc ne? Bylo by to jedine rozumne reseni...

  2. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    lassiter     před 11 lety 08.08.2013 17:38 |  
    0 0

    chválím sloh! :-)

  3. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Kornovo     před 11 lety 08.08.2013 18:04 |  
    0 0

    Jsem zklamany.rudosi uz vedou jednani o borkovi a myslim si ze ho ziskaji.fakt pruda.jinak hora odchazi na hostovani ke klokanum.opravdu netusim co dela nase vedeni.jestli jen spi nebo jestli jim je klub uplne u prdele

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      bongor     před 11 lety 08.08.2013 19:53 |  
      0 0

      Petr by se nám taky asi mohl hodit,jde na hostovámí z Olky na Slovácko.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      babyka     před 11 lety 08.08.2013 20:48 |  
      0 0

      Naše vedení má po včerejším šoku ODS starost o sama sebe a ne o SLAVII.Asi si hledají dobré právníky a ne dobré hráče k přestupu.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Kornovo     před 11 lety 08.08.2013 21:21 |  
        0 0

        je k smichu,ze tymy jako klokani nebo slovacko,ktere maji vic bodu jak my tak posiluji.ja si zacinam myslet,ze mozna jeste nekoho prodame a bude pokoj

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Borris     před 11 lety 08.08.2013 22:58 |  
      0 0

      No vždyť říkám že to že neposilujeme není o penězích. Posilují a nebo posílily uplně všichni kromě nás..... Šírla kterého udělala Bohemka bych si u nás uplně klidně dokázal představit. To samé Štochl, Rosa a nebo Lietava. Všecko hráči bez smlouvy. Ale vedení má asi důležitější věci na práci, než se starat o Slavii. Co k tomu dodat....

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      pinochet     před 11 lety 09.08.2013 07:25 |  
      0 0

      A k čemu by nám byli Petr nebo nedej Bože Hora, který se neprosadil v Plzni a ani v Budějovicích neukázal nic?

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 13:32 |  
        0 0

        navic by se zase za rok vratil..ja jsem rad ze k nam nejde

  4. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 18:18 |  
    0 0

    No jisté je jedno, bude to zase zápas kde nebudeme favoritem, budeme rádi za remízu a fotbal nebude ke koukání.

    Mičola je out (říkali na měsíc), takže zase bude hrát Petroušův oblíbenec Koreš, radši bych tam viděl Štěpána.

    V útoku nastoupí osamocený Škoda, který za celý zápas nic nepředvede, až ke konci zápasu tam Petrouš pošle Škutku. Těch posledních 10-20 min. co budeme hrát na 2 útočníky budeme velice nebezpeční, vytvoříme si nějakou tu šanci, ale vzhledem k tomu, že už nebude moc času..... Stejně jako s Olomoucí.

    V obraně nám bude dělat problémy důrazný a v dobré formě hrající, Pospěch. Opět tam budeme hořet, stejně jako s Olomoucí. Nevím jak je na tom Nitrianský, který střídal kvůli zranění, ale stejně bych tam radši dal Dostála, který se alespoň snaží a nemá to na párku. Čonku bych podržel.

    Uprostřed zálohy nastoupí opět Gecov a Zmrhal. Prvně jmenovaný opět předvede bojovný výkon, ale opět mu budou dělat problémy dvě věci, zpracování a přihrávky. S Olomoucí jich zkazil více než dost. Zmrhal je mladý, lecos se mu dá odpustit, ale jako člen repre U21 by už měl být trošku průbojnější a měl by se snažit být tvůrcem hry. Nekazit jednoduché přihrávky.

    Suma sumárum, na zápas se těším, stejně jako jsem se těším na každý zápas Slavie. Ale v posledních letech, kdykoliv hrajeme venkovní zápas, tam mám takový divný pocit, pocit že to opět bude průser.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Kornovo     před 11 lety 08.08.2013 18:31 |  
      0 0

      nevim proc se porad vytahuje jak ma pospech zazracnou formu.vzdyt dal goly jen v 1 zapase ze 3.uz minule kolo nepromenil jasne tutovky.rabusic ma formu,protoze dava goly skoro kazdy zapas,pospech je prumerak

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 18:47 |  
        0 0

        no dobře tak nemá formu, ale je to podobný typ útočníka jako Rabušic, jako Lietava, důrazný, dobrý hlavičkář a v případě Pospěcha i slušná technika. To by té naší nedůrazné obraně mohlo dělat problémy. A dávám tomu tak 8 kol, kdy se jeden ze stoperské dvojice vykartuje.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        zeleznik2     před 11 lety 08.08.2013 20:32 |  
        0 0

        ale výborný hráč do vápna, hodil by se nám, lepší než celý náš slavný útok. Jinak souhlas, Pospěch, nedává góly pořád, jeden zápas vyjde, pak zase nic.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Meny     před 11 lety 08.08.2013 23:49 |  
      0 0

      Vaší očekávanou sestavou bych si nebyl tak moc jistý.

  5. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    edenian     před 11 lety 08.08.2013 18:32 |  
    0 0

    Nemuzu se rozhodnout jestli mam jit. Cely je mi to tak odporny / dukla / ze se mi proste nechce. Asi to neprekonam.

  6. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    klimi     před 11 lety 08.08.2013 18:47 |  
    0 0

    Na webu není nic o Šimečkovi psáno, opravdu je zraněný?

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 18:54 |  
      0 0

      no to mě taky docela sere, nic o tom nenapíšou, proti Olomouci nebyl ani na střídačce, za juniorku taky nehrál. Člověk neví jestli je zraněný, nebo ho jen Petrouš přehlíží (což by mi nešlo do hlavy, když ho loni vedl v juniorce a ví jak dobrej to je hráč).

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 19:21 |  
        0 0

        Měl snad problémy s kotníkem, ne? Určitě přehlížen není.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          klimi     před 11 lety 08.08.2013 19:32 |  
          0 0

          A proč o tom není na webu psáno...? :)

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 19:43 |  
            0 0

            Protože tam dělají amatéři

  7. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    slaviator     před 11 lety 08.08.2013 20:07 |  
    0 0

    Tak co, bude "tradiční" plichta s Duklou?

    Každopádně není co ztratit, je potřeba říznout do sestavy, takže co takto?

    Černý - Dostál, Kolařík, Bortel, Juhar - Fenin, Petrák, Štěpán - Kisel - Škoda, Škutka.

    (Nitrianský, Dobrotka, Šimeček jsou zranění předpokládám)

    Popřípadě Petrák na stoperu a v záloze (poslední zápasy tragickej) Gecov :/ )

    Nebát se a jít do toho naplno!

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 20:14 |  
      0 0

      až na toho Fenina dobrý, Čonku bych podržel a Juhara do zálohy

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        klimi     před 11 lety 08.08.2013 20:19 |  
        0 0

        Tak slaviator je místní známý milovník Fenina, takže se nedivme, že ho tam napsal... :))

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slaviator     před 11 lety 08.08.2013 20:25 |  
          0 0

          Vole, krajan! :-) Jinak teda co mě mrzí, že Kuba Hora jde na hostovačku do Bohemians 1905...

          Osttaně uměl bych si ho představit u nás na hostovačku, rozhodně by byl platnější než Koreš. A ez Sparty chci na přestup Švejdíka.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 20:27 |  
            0 0

            Švejdíka bych chtěl taky, u Hory jsem byl rád, že odešel a zpátky bych ho určitě nechtěl.

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              slaviator     před 11 lety 08.08.2013 20:29 |  
              0 0

              No a byl jsi rád i u Tecla, že jsme nevyužili opci? :-)

              • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 23:04 |  
                0 0

                Jenže u Hory, jsme ji uplatnit chtěli, ale on dal přednost Plzni, která ho dokázala zaplatit. my v té době, kdy každá koruna byla dobrá ne.

                • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                  slaviator     před 11 lety 08.08.2013 23:10 |  
                  0 0

                  "Nedohodli jsme se, protože jsme nebyli schopní splnit podmínky Mostu," poznamenal slávistický sportovní manažer Miroslav Držmíšek.

                  Pokud se nepletu, tak sportovnímu řediteli Standovi Salačovi z Mostu se povedla zajímavá věc: Slavie měla na Horu opci, ale nebyla určena výše, ta měla být na dohodě...

                  • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                    klimi     před 11 lety 09.08.2013 08:45 |  
                    0 0

                    To se spíš Držmíškovi povedla jedna ze svých klasických záležitostí.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            klimi     před 11 lety 08.08.2013 21:29 |  
            0 0

            Krajan? Taky skáčeš z okna a zapaluješ byty? :))

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              slaviator     před 11 lety 08.08.2013 21:37 |  
              0 0

              Tak komu se nepovedlo týden po nastěhování zapálit byt, jako by nebyl... :-))

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        slaviator     před 11 lety 08.08.2013 20:23 |  
        0 0

        Čonka mi přišel proti Hané nejhorší na hřišti (teda spolu s Gecovem, toho jsem si snad za celej zápas vůbec nevšiml že hraje...). Je škoda, že Tusjak je na hostovačce pryč. Na druhou stranu, levého beka hrál proti Plzni Dostál a nezklamal, ale to by byl asi příliš velký risk a nevím koho pak na pravého beka, pokud by byl Nitrianský mimo hru...

        A Fenin mi osobně přišel z té lepší pětice hráčů, ale jak tak na to koukám, tak mi vypadl Zmrhal, což jsem nechtěl, toho chci v základu, mám dojem, že je to jedinej hráč, který se u nás zlepšuje nebo alespo%n hraje standart... Takež záloha s útokem Kisel-Zmrhal-Petrák-Štěpán, Škutka-Škoda...

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          lassiter     před 11 lety 08.08.2013 20:50 |  
          0 0

          Pokud sis Gecova nevšiml, tak buď rád.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        zeleznik2     před 11 lety 08.08.2013 20:36 |  
        0 0

        Čonku podržet? a za co? že mu vyšli na jaře dva zápasy? do té doby nic a poté zase nic, hlavně v Jihlavě a teďka v Liberci a s Olomouci tragéd, nejhorší na hřišti, jeho výkony asi opravdu stačí na týmy typu Hradce, Příbrami, ale proti silným soupeřům nestačí, na lavičku a místo něj Juhara

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 20:54 |  
          0 0

          V obraně hořel Juhar na jaře proti Olomouci ještě více než Čonka.. Ale Čonku bych tedy taky posadil.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            slaviator     před 11 lety 08.08.2013 21:39 |  
            0 0

            Ještě jedině přivést nahostovačku Hubáčka! :-))

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            bongor     před 11 lety 08.08.2013 23:04 |  
            0 0

            To bylo děsný,Schulmeister s ním točil jak s větrníkem.Ten kluk v obraně hrát nemůže,to ten Čonka je proti němu na tom místě ještě zlatej

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slaviator     před 11 lety 08.08.2013 21:38 |  
          0 0

          Mám podobný pocit... Bohužel ale díky Tusjakovi na hostovačce pryč nemáme moc variant: buď Dostál přes nohu nebo stáhnout do obrany Juhara. No a jelikož je Nitrák mimo hru nejspíš a Dostál budemuset hrát tam, tak jak to vyřešit jinak než stažením Juhara...

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 13:52 |  
            0 0

            Juhara na beka je bláznovství po tom co tam na jare predvadel..ja bych byl napr pro nasazeni Stepana na beka..

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      zeleznik2     před 11 lety 08.08.2013 20:33 |  
      0 0

      + Mičola taky out asi na měsíc, místo Fenina Gecov.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Kornovo     před 11 lety 08.08.2013 21:25 |  
        0 0

        zajimava sestava slaviatore,libi se mi.taky bych zkusil kolarika,vzdyt prakticky nemame co ztratit

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      klimi     před 11 lety 08.08.2013 21:42 |  
      0 0

      Já jsem spíše pro:

      Černý - Dostál, Kolařík, Bortel, Štěpán - Juhar, Petrák, Zmrhal - Kisel - Škoda, Škutka.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 22:00 |  
        0 0

        No my bychom se na sestavě shodli snad úplně. :)

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        jarodo57     před 11 lety 09.08.2013 18:28 |  
        0 0

        Klimi- Přesně takovou jsem napsal již v úterý nebo ve středu.Už si to nepamatuju.Jenom s jedním rozdílem Štěpán napravo a Dostál nalevo.Být petroušem tak bych si stál za svým a všechny ty co to vypustili nebo byli katastrofální musí dostat lekci,že to takhle nejde.I za cenu že prohrajem.Ono to tak dopadne i bez nějakých radikálních změn.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      th     před 11 lety 08.08.2013 21:54 |  
      0 0

      Když nebát, tak nebát. Já bych zkusil:

      Černý - Štěpán, Petrák, Bortel, Dostál - Gecov, Zmrhal - Juhar, Kisel, Škutka - Škoda.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 21:59 |  
        0 0

        Pánové, ani jeden jste se nestrefili, dle mých informací. :) K nějakým dobrým změnám dojde, ale Petrouš podle mě zůstal jen v půlce a naopak některé nutné změny neprovedl.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slaviator     před 11 lety 08.08.2013 22:03 |  
          0 0

          Nám se to bez odpovědnosti mění lehce. Petrouš to nemá snadný, ale ted se bude lámat chleba a ukáže se, zda je to trenér s gulema nebo je to "tělocvikář". Já věřím tomu, že je to trenér s gulema...

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 22:04 |  
            0 0

            Jasně, píšu podlě mě. ;) Já patent na rozum nemám, je to na Petroušovu zodpovědnost a třeba je jeho varianta správná. :)

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              mats     před 11 lety 08.08.2013 22:11 |  
              0 0

              fakt jsem na to zvědavej, kdo bude nakonec v základu...

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              slaviator     před 11 lety 08.08.2013 22:14 |  
              0 0

              Na druhou stranu on z nás všech tady má asi zcela určitě nejvyšší trenérskou licenci :-)

              I když člověk nikdy neví - vzpomínám na jednu tiskovku, kdy Karel Brückner se nasral na všechny novináře s tím, ež jim na nic už neodpoví, protože nikdo z nich nemá profitrenérskou licenci jako má on a že jim to nehodlá vysvětlovat jako pro blby... Ke vší smůle se netrefil a mezi novináři jeden s nejvyšší trenérskou licencí byl :-) (před asi dvěma roky zesnulý Horst Strnad z Deníku Sport, mimochodem taky fanoušek Slavie...)

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              bongor     před 11 lety 08.08.2013 23:05 |  
              0 0

              Podívej se na výsledky a uvidíš,jestli je jeho varianta správná.

              • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                Betynka58     před 11 lety 09.08.2013 10:50 |  
                0 0

                Až do minulého zápasu neměl Petrouš zásadní důvod míchat sestavou, jeden bod ze dvou zápasů vůbec neodpovídal obrazu hry. Věřím, že se čtyřmi body v zádech by i výkon proti Olomouci byl úplně jiný, sebevědomější. Takže teprve dnes se prokáže, jak Petrouš dokáže zareagovat na katastrofální výkon v minulém záípase změnami v základní sestavě (které jsou nutné a sám Petrouš o nich mluvil).

  8. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    zeleznik2     před 11 lety 08.08.2013 20:37 |  
    0 0

    Remíza 0:0 nebo 1:1 by mohla vyjít, hlavně neprohrát...

  9. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 21:48 |  
    0 0

    Další věc, kterou nechápu u našeho sportovního vedení. Piták střílí góly za Jablonec... Výborný hráč, velká persona. Přesně typ hráče, co nám tři čtyři roky chybí.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      slaviator     před 11 lety 08.08.2013 22:01 |  
      0 0

      Mě spíš zaráží to, jestli si vedení fakt myslí, že není třeba přivádět dalšího stopera... Proboha, kdybychom měli tři stopery a Dobrotka byl zraněnej, tak neřeknu, ale my máme akorát Bortela, který na jaře sbíral jednu žlutou za druhou, a Dobrotku, který za poslední dva roky odehrál asi 720 minut a do hry bude moc jít nejdříve za dva týdny! A Kolaříka nebo Čepeláka... S tím se podzim odehrát nedá...

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 08.08.2013 22:03 |  
        0 0

        Já jsem úplně stejného názoru.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slaviator     před 11 lety 08.08.2013 22:22 |  
          0 0

          Třeba ten Ufjaluši mě fakt mrzí, že nevyšel... I když bude k dispozici nejspíš až od 5./6. kola, tak to by byl - zvlášť pro Slavii, která žádného jiného takového hráče (co se týče jména) nemá (možná až na Kisela) a dalo by se to využít i marketingově... Plus v těch zápasech, kde by hrál, by byl jistě oporou. kdyby měl rozumně nastavenou smlouvu na bonusech za odehraná utkání.... v čem by bylo jiné čekat na dzravého Ujfalušiho než čekat na zdravého Dobrotku?

          Na druhou stranu, jestli tím že je Ujfi ve Spartě se nám otevře možnost získat Švejdíka na přestup... A klidně bych bral i Zápotočného.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Ferguss     před 11 lety 08.08.2013 22:43 |  
            0 0

            To je smutný, že musíme čekat jaký kosti nám hoděj z rudýho stolu.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Virgil1956     před 11 lety 09.08.2013 07:50 |  
        0 0

        Asi nejde tak úplně o to, že by nechtěli přivést stopera, ale o to, že to není tak snadné. Pravdu měl Šetrle, že nemá cenu přivést sem hráče, který je výkonnostně někde na úrovni Čepeláka, a najít hráče, který by byl kvalitní a chtěl jít do Slávie nemusí být zrovna hračka. Pokud mu jde o prachy, narazí na platový strop ve Slávii a je po jednáních. A pokud mu jde o sportovní hledisko, může mu současná Slávia něco nabídnout? Žádné poháry, boj o záchranu, nervózní fanoušky, kteří čekají na návrat týmu mezi elitu ligy. Slávia prostě není v současné době dobrá destinace a musí si vystačit s odloženými hráči nebo s těmi, co delší dobu nehráli a jsou rádi, že se jim někdo pokusí nastartovat znova kariéru.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      bongor     před 11 lety 08.08.2013 22:59 |  
      0 0

      Na tom je vidět nezájem,nebo snad neznalost toho,kdo zodpovídá za přestupovou politiku.Není to náhodou ten pan Držmíšek?Piták je slávista a pro nás by to byl hráč k nezaplacení.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Kornovo     před 11 lety 08.08.2013 23:26 |  
        0 0

        ze jsme nedokazali karla privest tam ,kam patri me taky mrzi.na druhou stranu,ujfalusi me nemrzi vubec.ten hrac me prestal zajimat,kdyz se vzdal reprezentace,to ze prichazi na spartu jen ukazuje jeho pokriveny charakter.ale celkem nechapu,ze sparta se zbavi jarosika a misto nej privede ujfiho,ktery rok nehral a je ve stejnem veku

  10. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 22:52 |  
    0 0

    Začnu tak trochu od konce: čtu si tady povídání o tom že když vlezl Ujfaluši do sralty (mimochodem pro mě nesympatický hráč po dlouhá léta a myslím že dopadne jak Marek v Baníku i když mu to nepřeju...)tak už tu bereme to co se sraltě nehodí! Sakra proberte se lidi, proč tu tahat odloženky od bolševika typu švejdíka či zapotočného , to nikam nevede, to vidíme na Juharovi, průměrných hráčů máme dost! Ale jestli vám jde o kérky kterých mají dostatek, tak je berme tam je jich dostatek a kolikráte výživných....!

    • Re: Zdarec

      bongor     před 11 lety 08.08.2013 23:00 |  
      0 0

      tady čtu,že Ujfaluši je vůdce přirození.Tak proto šel k bolševikovi.

      • Re: Zdarec

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 08.08.2013 23:07 |  
        0 0

        to je možné, ba možná i pravdivé, ale to nás neomlouvá, že doslova prahneme po švejdících a jemu podobných zmalovaných kreaturach....

        • Re: Zdarec

          Kornovo     před 11 lety 08.08.2013 23:30 |  
          0 0

          bohuzel,soucasna slavia je v takovych hovnech,ze proste cekame na kosticky od kohokoliv.s tim juharem jsi to napsal trefne.svejdik by nam asi pomohl,ale hrac ktery od malicka touzil hrat v rudem dresu,prosim nebrat,tim myslim zapotocneho

          • Re: Zdarec

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 06:03 |  
            0 0

            Je mi jasné že jsme v situaci, kdy berem téměř vše (hostovačky bez opce apod.) ale takhle z toho nevylezem! Takhle se budem točit neustále dokola:-(

            • Re: Zdarec

              slaviator     před 11 lety 09.08.2013 10:46 |  
              0 0

              Podle mě vtip je v tom, že chceme mladé hráče zabudovat do sestavy. Jenže kdy to těm hráčům půjde líp, když budeme šlapat jako švýcarské hodinky a mladíka v sestavě to vytáhne nahoru či naopak, pokud mladíkama látáme sestavu a modlíme se aby to byli oni, kdo povytáhne tým?

              Suchý, Necid, předtím Švec neměli problém hrát v 17 (Švec v 16) ligu proto, že tým šlapal. To se to pak naskakuje do sestavy... Být to dneska, tak věřím tomu, že všichni tři podávají nemastný neslaný výkon.

              Takže pokud by byla šance na příchod některého zkušeného hráče, byť na jednu sezonu a byť na hostování bez opce, a to že by hrál v základu by mělo pomoc mladíkům, sem s ním!

              Proč nezkusíme někoho na hostovačku z Athletica, z Evertonu? Ať mi nikdo neříká, že nějaká jejich třetí liga je kvalitnější než hrát proti Spartě, proti Plzni, proti Liberci...

    • Re: Zdarec

      sasky     před 11 lety 09.08.2013 08:17 |  
      0 0

      Napište tento názor do Plzně... Tam taky posbírali kdekoho. Navíc Švejdík sice vypadá jak blázen, ale hrál velice dobře a byl mě i docela sympatickej.

      • Re: Zdarec

        jarodo57     před 11 lety 09.08.2013 18:39 |  
        0 0

        Hlavně je svůj .Myslím tím ten jeho indiánský culík.

  11. sestava

    Philliip     před 11 lety 09.08.2013 01:32 |  
    0 0

    Nebál bych se trošku zaexperimentovat s obranou, protože ta působí skutečně hrozně. Nitrianský na lavičku, dokud nebude podávat vyrované kvalitní výkony. Čonkovi dát v dalším zápase šanci, ale musí zahrát. Na lavičku s Korešem a na tribunu Fenina.

    Černý - Petrák, Gecov, Bortel, Čonka - Štěpán, Zmrhal, Juhar - Kisel - Škoda, Škutka

    Hlavně to chce hrát více v klidu a s balonem. Je to strašně chaotické a splašené. Hrozně málo hráčů se nabízí pro míč, všechno to pak hrajeme moc na dálku a ztrácíme míče. Hře chybí i lepší organizace a souhra. Potřebujeme 3 body a musíme si pro ně jít sebevědomím výkonem hodné Slávii.

    • Re: sestava

      klimi     před 11 lety 09.08.2013 08:51 |  
      0 0

      Petráka na beka prosím ne, to je nesmysl, chudák kluk. Když si vezmu, že pod Radou si snad jen on a Kisel drželi nějaký standart na DZ a teď by zase putoval sestavou. Je ho škoda!

      Když Gecov hoří, tak okamžitě s Petrákem na DZ, dejte prosím už šanci Kolaříkovi v ostrém zápase.
      Pokud se nepletu, tak Štěpán hrál proti Olomouci právě beka místo toho našeho namyšlence.

      Jinak jsem opravdu zvědav, koho Petrouš posadí...Já se opravdu začínám bát, aby znovu nehrál Koreš.

      • Re: sestava

        Betynka58     před 11 lety 09.08.2013 11:00 |  
        0 0

        Já osobně bych se bál poslat Štěpána na beka. Připadalo mi, že proti Olomouci v obranné činnosti docela hořel. Vůbec mi připadá nešťastný trend stahovat krajní záložníky do obrany, nemají ty správné návyky a automatismy a většinou také ve Slavii tyto experimenty nedopadly dobře (viz Hloušek, Juhar). Jak by se nám teď jako alternativa hodil Mikula!

        • Re: sestava

          klimi     před 11 lety 09.08.2013 11:16 |  
          0 0

          Odchod Mikuly jsem absolutně nepochopil, obzvláště když hraje jen za juniorku...

        • Re: sestava

          slaviator     před 11 lety 09.08.2013 12:49 |  
          0 0

          Vidíš... A proto Krajčík se prosadil až když ho KJ poslal v zápase proti Jablonci, kdy jsme prohrávali, na pravého beka... a od té doby nezmizel ze sestavy... Proto Pudil hraje ted už několik sezon levého beka... Proto levého beka hraje Švento... Všechno to jsou hráči, kteří vždycky hráli na kraji zálohy a na beku začli nastupovat poprvé ve Slavii...

        • Re: sestava

          Virgil1956     před 11 lety 09.08.2013 16:59 |  
          0 0

          Možná ti to nepřipadá šťastné, ale všichni nejlepší krajní beci se rekrutují z bývalých záložníků, většinou útočných záložníků. Gebre, Limberský, Rajtoral, předtím v repre Pospěch, u nás Krajčík, a mnoho dalších.

  12. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    mirros     před 11 lety 09.08.2013 09:28 |  
    0 0

    setava kterou bych dal já...Černý- Nitrianský, Petrák, Bortel, Dostál- Štěpán, Gecov, Kisel, Zmrhal, Juhar- Škutka
    nic lepšího stejně nemáme...

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      lassiter     před 11 lety 09.08.2013 09:34 |  
      0 0

      Já bych asi i souhlasil, za předpokladu že bych mohl jít před zápasem do kabiny a Nitrianskýho párkrát preventivně profackovat. Pokud by byl i přesto letargický, dal bych tam Čonku.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 09:45 |  
        0 0

        V zasade jde o boj trenera o preziti, dle zakulisnich spekulaci paklize Petrous ze 2 nasledujicich zapasu neuhraje alespon 4 body konci a s nim i jeho realizacni tym , nahrada Simurka se Smejkalem , nikdo zvenku, podobna je situace ve Sparte , kde se uvazuje o navratu Haska a Pribram , kde pry dochazi Starkovi trpelivost s Tataracky i s komikem Strakou.
        Dnes jsem na zapas docela zvedav, zraneni nekterych hracu naseho tymu nejsou dolecena , zraneni fandu na dusi take ne, na Dukle pry by to mohla byt v podani nekterych nasich fandu divocina alespon podle informaci , ktere jsou dostupne.
        Osobne bych sahl do obrany , zrejme bych postavil Dostala , Kolarika , v zaloze bych nechal sedet rychlika Kisela a kazdopadne bych hral na dva vepredu.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 10:14 |  
          0 0

          Doufám, že s tím Šmejkalem je to vtip. To chceme opravdu rezignovat na jakékoliv ambice?

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slaviator     před 11 lety 09.08.2013 10:42 |  
          0 0

          tyhle ultimáta na začátku sezony... DO PRDELE, TO JE SPORTOVNÍ VEDENÍ TAK KRÁTKOZRAKÉ?

          Očividně hrajeme daleko pohlednější fotbal než za Straky, než za Rady... Baníku jsme nedali k ničemu čuchnout, Čontofalský minelou z jediné střely zápasu Baníku pustil gol. Proti Liberci jsme taky nebyli horší, a to Liebrec vyřadil teď Švýcary z Evropské ligy. Proti Sigmě jsme to zbabrali, někteří hráči to očividně odflákli, ale rozhodně bych nedával nůž na krk trenérovi, ale spíš hráčům Čontofalský, Koreš, Čonka, Nitrianský, Gecov, Fenin...

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            vavicek     před 11 lety 09.08.2013 11:01 |  
            0 0

            Pohlednější? V čem? Pokud si dobře pamatuji, tak například měl Baník jasnou golovou šanci na začátku utkání. Jestliže nebude Petrouš proti Dukle bodovat a pokud neudělá žádné změny v kádru, tak by měl jít. To je snad jasné.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 11:28 |  
            0 0

            Lukasi diky svemu opilemu kamosovi, ktery si to za mnou zamiril pres poul republiky, jsem videl Banik v Plzni, tedy z mista o kterem se rika , ze tam chodej jenom blazni a hooligans , ale videl.
            Banik prohral diky trivialnim chybam golmana Barty, diky p, rozhodcimu, ale ti kluci dreli a hrali od prvni do posledni minuty fotbal, to se vubec neda porovnat s nasimi boys a jejich vyletem do Olomouce, pardon na jejich pulku.
            Taky ti kluci chacharsti i muj uz vystrizlivsi kolega, ktery tedy 2 hod, chlastal jen nealko pivo se jim odmenili neutuchajicim potleskem, u nas , ale i jinde vec temer nevidana a neslychana. Nakonec se za neustaleho revu stejne znovu ozral.

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Borris     před 11 lety 09.08.2013 12:33 |  
              0 0

              To je možný, ale u nás absolutně nic nepředvedli. V druhé půli jsme je svírali do kleští a za celý zápas jsme je pustili k jediné střele a byl z toho takovej motýl, že by ho chytila i moje baba. To myslím naprosto stačí. Baník jsme podle vývoje měli rozsekat do prejtu.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      klimi     před 11 lety 09.08.2013 10:14 |  
      0 0

      Ono to teď asi ve Slavii není o tom, kdo je nejlepší, ale z každýho to nejlepší dostat, což je občas očividně docela problém.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 10:15 |  
        0 0

        Dobrá připomínka. ;)

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 11:03 |  
          0 0

          Snad jen perlicka jeste k Pospechovi, zatimco ve Slavii byl neustale pod lupou, pry s nim skoro denne mluvil Drzmisek a dalsi o jeho vztahu k alkoholu, v Dukle je to jine, nikdo si ho moc nevsima , kdyz dorazi , no rekneme z formy jde se vyspat a berou ho , no proste rekneme tak nejak s toleranci a to je pry hlavni duvod zmeny vykonnosti u tohoto hrace.
          Tohle si tedy u nas neumim predstavit, to by snad nekteri nedorazili ani na zapas.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            klimi     před 11 lety 09.08.2013 11:12 |  
            0 0

            Já nevím, ale klidně ať si chlastá, když dá 15 gólů za sezónu, tak mi to je úplně fuk, aspoň v naší situaci...Jenže Fenin asi chlastá, sází, a hraje tužku zároveň a k tomu ještě bere "astronomický" plat...

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          klimi     před 11 lety 09.08.2013 11:12 |  
          0 0

          Škoda, že se k zápasu neumí každý motivovat tak jako Dostál nebo třeba i Kisel.

  13. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    knaphi     před 11 lety 09.08.2013 10:09 |  
    0 0

    Velké změny udělat musíme.
    Sestava: ČERNÝ-DOSTÁL,BORTEL,KOLAŘÍK,ČONKA-ŠTĚPÁN,PETRÁK,KISEL,ZMRHAL-FENIN-ŠKUTKA

    Střídání: ŠIMEČEK, VONDRÁČEK, ŠKODA

    Ať nás síla provází :-)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      mirros     před 11 lety 09.08.2013 10:31 |  
      0 0

      Šimeček je zraněnej a Vondráček proti juniorce Sparty nebyl vůbec vidět....tak zkus nějakej jinej nápad...

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 10:58 |  
        0 0

        Ja bych toho kolegu nezatracoval, Simecek i podle mineni z mladeze Slavie by byl hodne platny , nikdo moc nechape to neustale prehlizeni tohoto hrace, Vondracek to je jina kapitola , bohuzel , nikdy toho moc nepredvedl presto se nakonec udelal natvrdo na ukor jinych hracu, kteri byli daleko kvalitnejsi.
        Proste i diky zranenim a dalsim vecem toho moc nelze vymyslet , snad Hurka,ale prej uz ani on neni tou zarivou hvezdickou, na Juniorkach zklamali totalne vsichni, Sparta byla totalne lepsi, vysledek mohl byt daleko vyraznejsi.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        klimi     před 11 lety 09.08.2013 11:17 |  
        0 0

        A já se opět ptám: Proč není o zranění Šimečka na webu ani čárka?

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 11:21 |  
          0 0

          To se ptáš sice správně, ale na špatném webu. :-)

  14. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    LukySKS     před 11 lety 09.08.2013 11:10 |  
    0 0

    Kéž bysme dnes hráli s dvěma utočniky - Skutka, Skoda! Fenina bych tam dával na 20 minut. No hlavně utočit a střílet goly, neva když dostaneme 3 goly, ale 4 musíme dát!!! Petrouš říkal, že chce hrát utočně, je to sice lepší než za rady, ale pořád je to chabé!

  15. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    klimi     před 11 lety 09.08.2013 11:16 |  
    0 0

    Dočkal do Sparty, co k tomu dodat...

    Očekává se, že nás ještě někdo posílí nebo opravdu budeme hrát s tím, co máme?

  16. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 11:17 |  
    0 0

    Dočkal očekávaně do Sparty. Nezbývá, než vypít ten kalich hořkosti do dna. :-/

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      rek     před 11 lety 09.08.2013 11:31 |  
      0 0

      To už je vážně moc tohle.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 11:31 |  
      0 0

      Dockal uz davno neni Slavistou, to preci dobre vite , pamatuji si treba na jeho akce s Gecovem , kdyz oba hrali za Liberec, bral bych to jako zivot, uvidime k cemu jim bude.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 11:34 |  
        0 0

        Jasně, však Gecov se přestupu do Sparty taky nebránil. Nicméně to stejně pro fanouška není příjemné.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 11:43 |  
      0 0

      No, je to predevsim fiasko cele slavie a jeji cinnosti za posledni leta

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 11:44 |  
        0 0

        Pokud klub s takovou historii nedokaze jednat s vlastnimi hraci, udrzet s nimi vztah, neni atraktivni ani pro sve odchovance, je to hluboka krize slavie.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Barra     před 11 lety 09.08.2013 11:54 |  
          0 0

          Rozdíl vidím jen v peněžence Křetínského. Mít 3 x větší rozpočet než máme teď, bychom byli stejně atraktivní jako Sparta. Vždyť se pro Krista Pána vše jen točí kolem peněz.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            slaviator     před 11 lety 09.08.2013 12:53 |  
            0 0

            Plzeň nemá rozpočet třikrát vyšší než my a je daleko atraktivnější. Ono to není o penězích, ostatně Sparta má rozpočet cca 13,5 m € ročně, to je pod průměrem snad i lig Beneluxu, natož aby to mělo na průměrné týmy Portugalska, Francie...

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 11:57 |  
          0 0

          Ze zrovna Vy.....
          Podivejte , tak vsichni vime v cem to je , kdyz Vam , Ujfalusimu Slavia nabidne smlouvu po vyleceni s platem dejme tomu 2 mega a prijde jiny klub, ze Vam zajisti nejen leceni, rehabilitaci, ale i osobniho kondicniho trenera a navic Vam zaplati i za toto Vase leceni dejme tomu 3- 4 mega/platy jsou jen odhadem/, tak asi pujdete tam , kde o Vas bude postarano lepe.
          To same Dockal, ty kecy o vztahu ke Slavii, zapomente to skoncilo jeho odchodem do Liberce a tohle tedy rozhodne neni nici chyba, to vubec neni o komunikaci mezi klubem a byvalym hracem to je proste fotbalovy zivot
          Jiste jsou vyjimky Marek Suchy , Necid, Divis, tito hraci za Vami prijdou po letech podaji Vam ruku a nestaci se divit, co se deje. Verte mi, ze jsem byl dodnes velmi potesen za moznost mluvit treba s Markem, kdyz uz byl par let v Rusku a nezapomel a hodne to melo vliv na muj vztah k tmuto klubu, hodne.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 12:22 |  
            0 0

            Odpovedel jste si sam tim Suchym a Necidem, bych rekl:). Ale tak samozrejme to je kombinace objektivnich skutecnosti, slavie o ty hrace nestala, svoji karieru museli vybudovali jinde, nyni neni ze sportovniho hlediska atraktivni vzhledem k nulovym ambicim, a subjektivnich.. kazdopadne vychova hracu pro hlavniho konkurenta je urcite k zamysleni

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Barra     před 11 lety 09.08.2013 11:52 |  
        0 0

        Mecenáš Křetínský si už léta myslí, že se dá koupit mužstvo, které bude automaticky sbírat tituly. Stálo ho to prozatím přes 700 mil Kč. Že to ale tak nefunguje, dokázal až na jednu výjimku Manchester City.

        Otázka je, co bude se Spartou, až Křetínský jednou řekne ´dost´, anebo tyto prostředky už nebude mít k dispozici. Výsledky Sparty jsou už léta za očekáváním, až se jednou budou muset spokojit ´normálním´rozpočtem jako máme my, bude jejich pád o to větší. A může to jít rychle. V našem případě po euforií druhého titulu také nikdo nepočítal s tím, že o 24 měsíců později bychom téměř mohli zaniknout nebo spadnout do třetí ligy.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Haala (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 12:01 |  
          0 0

          Právě jsem uvažoval přesně stejným směrem a dobral se k obdobným výsledkům. V našich krajinách to bude vždy o tom, kolik kdo do fotbalu vysloveně nasype, pochybuji, že by mohl být dlouhodobě pro majitele i sponzory výdělečný.
          Možností je peníze získat přes sportovní výsledky a držet si pak jakýsi lehký nadstandard, to lze pozorovat v podání Plzně. My tu šanci, kterou mají nyní oni, dostali také. Jak to dopadlo si nyní připomínáme všichni každý den...
          Bohužel si myslím, že bez mecenáše se Slavia bez pohárů nebude dlouho držet ani na ekonomické úrovni dnešních dnů.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          bongor     před 11 lety 09.08.2013 14:07 |  
          0 0

          Ahoj Barro,kdyby to taškář zabalil,zabalí to i rumuni.Alespoň na nějakou dobu by jim spadnul hřeben a to až pod zem.Teď zase
          mecenáš nakoupil,jestli ti dva nevytáhnou bolševika k titulu,jako že určitě ne,tak se budou dít zajímavý věci.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          mats     před 11 lety 09.08.2013 17:47 |  
          0 0

          Zajímavej příklad ty Man City... Je fakt, že v nákupech se se Spartou najdou styčné body (samozřejmě v jiných reáliích a absolutních číslech). Občas to oba sbírají jak Pokémony s heslem "sesbírej je všechny" a vytoužené výsledky nepřicházejí... :-)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 09.08.2013 11:52 |  
      0 0

      ronit slzy nad playerem, co ve Slavii odehrál kulový (6 zápasů) a byl radši odejit? ne!e.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 12:00 |  
        0 0

        Tak ted jdou takovy infa, ze treba vhodny klub kr koupi hledaji Turecti podnikatele s navaznosti na rozjety byznys , ale kam se podeji.........

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          klimi     před 11 lety 09.08.2013 12:04 |  
          0 0

          Jen aby to nebyli Turečtí majitelé sázkových kanceláří, to bychom taky pak dopadli...

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            slaviator     před 11 lety 09.08.2013 12:55 |  
            0 0

            Asi jako když se to tu prodávalo a Jirka Kubíček přišel s majiteli z kosovskoalbánských poměrů... Ty vole, zlatej Sisák

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 13:00 |  
              0 0

              No, jo a to si myslite, ze kdyz treba fotbalovej klub potrebuje pujcit , tak ze jde do banky.

              • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                slaviator     před 11 lety 09.08.2013 13:08 |  
                0 0

                ne, ale rozhodně nemusí mít nic společného s albánskokosovskejma narkobaronama...

  17. Nezájem

    jirkka     před 11 lety 09.08.2013 12:37 |  
    0 0

    Nejhorší je, že situace ve Slávii vypadá jako by nikoho z kompetentních lidí nezajímala ani mu nevadila. Aktivita pana Šeterleho skončila se sehnáním dvou sponzorů. Všichni vidíme, že k tomu, aby se Slávie někam posunula musíme posílit, fanoušci jsou rozhořčení, nefunguje marketink, skoutink, komunikace s fanoušky. Plzeň a Sparta nám utíkají o parník, pokud mají nějaké problémy okamžitě posilují. Ale u Slávie od léta a vlastně již celé kroky žádný posun vpřed ani snaha to změnit....

    • Re: Nezájem

      Borris     před 11 lety 09.08.2013 12:43 |  
      0 0

      bohužel se pod tvůj příspěvek musím se souhlasem připojit....

      • Re: Nezájem

        Jiri1     před 11 lety 09.08.2013 12:51 |  
        0 0

        Tak o tomhle je tezke polemizovat, vedeni klubu i treneri se odmitaji ke vnitrnim vecem vyjadrovat.
        Vedeni pratel zcela rezignovalo na jakousi kontrolni funkci a zmenilo se v klub pratel GR Seterleho, hlavne , ze funguje byznys a trika se pekne prodavaj.
        Je faktem, ze jsem od voleb a novych dynamictejsich lidi cekal vic , o vlivu fandu na deni nelze pochybovat, jenze to by nekdo , neco chtel zmenit.

        • Re: Nezájem

          Borris     před 11 lety 09.08.2013 12:52 |  
          0 0

          co všecko víš? Poděl se s námi.

    • Re: Nezájem

      klimi     před 11 lety 09.08.2013 12:51 |  
      0 0

      Nefunguje zde nic.
      Dlouhodobě nejlepší součást "klubu" je kotel.

  18. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 13:11 |  
    0 0

    Procitat zdejsi komentare a nezapojit se do diskuze se ukazalo bejt mimo my schopnosti, stejne jako nezajimat se o Slavii jako takovou.

    Nejde mi na rozum hned nekolik manter, ktery se tu opakujou do omrzeni. 1. Kolarik v priprave zavinil tri penalty, nema na to. Takova kravina! Treba proti Krasnodaru branil utocnika za snad 10 milionu euro. Nebylo by rozumnejsi vyvozovat dalekosahly zavery ze zapasu, ve kterejch o neco jde, proti tymum z cesky ligy, jejichz kvalita je ve vetsine pripadu o nekolik urovni niz? Vykony Gecova nalehave volaj po navratu Petraka na DZ. Kolarik na jeho misto. Na ligu ma, tvrdim ja. 2. Mladici jsou psychicky neodolny, ted pro ne neni vhodna doba. Ja jste na takovej nesmysl prisli? Nekdo odolnej neni, nekdo je. Vubec nechapu, jak by to melo souviset s vekem a tohle alibisticky zarikavani me uz vytaci. Dvojnasob smesne to vyzniva v konfrontaci s realitou: Zmrhal, kterej pod tlakem mizi ze hriste jako duch, soustavne hraje, zatimco hraci, ktery budej dojem silnejch osobnosti (Simecek - vim, v soucasnosti zrejme zranenej, Cepelak) nedostanou cuchnout. Je to o trenerovi, o nicem jinym. Takovej Jablonec taky zrovna neoslnuje, ale Skuhravy se presto neboji poslat do zakladu mladyho Kubistu. A svete div se, on poda az na par chybek kvalitni vykon. Tak ja nevim, to se nekdo seredne splet, kdyz volili nejlepsiho hrace juniorsky ligy? 3. Je potreba za kazdou cenu pohnout sestavou, aby hraci videli, ze jsou nahraditelny. To je moc hezka myslenka, jenze nezamyslenym dusledkem by dost mozna byl pravej opak: Dostal vyhori vpravo, Juhar vlevo a hvezdicky Nitriansky s Conkou to budou mit na haku jeste vic. Tady je jedina moznost: Nitriansky, Conka nebo Gecov za posledni mesic neuvidej ani korunu. Tenhle styl prace "budeme na sebe hodny a kdyz uz zly, tak jen jako" musi skoncit, jinak se nikdy nikam neposuneme.

    A s tim souvisi dalsi prekazka v posunu kupredu: Drzmisek. Kdyz vidim, jaky vykony predvadi Pitak v Jablonci uz nekolikatej rok po sobe, pri pomysleni, ze ve Slavii je to zrejme kazdymu ukradeny a pretahnout se ho ani nepokusime, zurim. Nebo takovej Kysela, uz ted skvelej stoper. Proc jsme ho zpatky do Cech nemohli privest my? Nebo i toho Lietavu. Tohle mi proste nejde na mozek, ze clovek dlouhodobe zodpovednej za podobu naseho kadru si dal nerusene sedi v kanclu a bere za to asi sakra dobry penize. S Petrousem, kterej vlastne ani zadny posily nechce, je to opravdu smrtici kombo.

    Sestava na Duklu podle myho gusta: Cerny - Nitriansky, Kolarik, Bortel, Conka - Petrak - Micola, Simecek (treba je zdravej - kdo vi, ze jo), Juhar - Fenin, Skutka

    A pred zapasem at jim nekdo jeste vysvetli takovy ty slozitosti, jako ze od tycky se pri braneni rohu neodchazi nebo ze se po ztrate mice hraci vracej za balon. K tomu pridat motivaci: 3 body, nebo pokuta. Hraci by meli konecne pochopit, ze penize nemaj dostavat, ale vydelavat.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 13:32 |  
      0 0

      To, že by někteří hráči neviděli za měsíc ani korunu, je asi vtip, že. Ono to je možná líbivé, ale je to jen plácání na internetu, něco takového v praxi není právně proveditelné.

      Jinak by se ti dnešní sestava alespoň částečně mohla líbit. :)

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 13:42 |  
        0 0

        No jo, to je jeden ze silnejsich vyroku, ktery mi v komentari zustaly i po provedeni autocenzury. :D Dobre, moje ruzovy predstavy asi naplnit nelze, ale na penize by se jim melo sahnout v maximalni mire, jakou zneni jejich smluv umoznuje. Nevim, co jinyho by je melo presvedcit. Jak psal bongor: KJ na ne.

        Doufam, ze to bude ten Kolarik. Skutka v zakladu je snad skoro samozrejmost.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 13:46 |  
          0 0

          Jo, s tím už lze souhlasit. Ale obávám se, že v sebrat jim vše za měsíc a sebrat jim maximum, co dle smluv lze, bude veliký rozdíl. ;)

          Možná tě teda sestava překvapí, i když ji podle mě lze vcelku přesně odhadnout vzhledem k avizovaným změnám a Petroušově osobnosti.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 14:53 |  
            0 0

            takže Koreš a Dostál v základu jinak žádná změna?:)

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 15:51 |  
              0 0

              Tak koukám, že asi nebude tak snadné přečíst Petrouše. :)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Borris     před 11 lety 09.08.2013 13:47 |  
      0 0

      Tvůj názor respektuju a kamenovat tě nebudu. Od toho je tahle diskuse aby jsme si tady všecko navzájem řekli. Hned ti ale všecky ty tvé body které nechápeš, vysvětlím ze svého pohledu. Takže:

      1. Kolaříka teď nasadit by bylo hotové bláznovství. Do tohodle marastu ve kterém se brodíme ho nasadit, to by bylo snad proti všem zásadám výchovy hráčů. Vždyť by ho to psychicky uplně semlelo! To by pro něj bylo spíš za trest. Potenciál na ligu do budoucna má, ale teď ne! Jasně psal i Petrouš, že nejde jen tak vzít mlaďáky a narvat je do sestavy. To se musí dělat s citem a promyšleně. Juniorka a dospělej fotbal to je uplně něco jiného. Fotbal hraju 17 let a každý kdo ho hrál nebo hraje, tak mi dá za pravdu.
      2. Vlastně to stejné co bod jedna. Do tohodle bahna je nasazovat by mohlo jejich růstu opravdu jen uškodit. A když to psychicky nezvládají i někteří zkušenější hráči, tak jak by to asi mohli zvládat 19, 20 letý kluci, který v životě pořádně nehráli ligu. Víš co zase vytáčí mě? Když někdo vidí jak juniorka válí ( nebo spíš loni válela ) a už by nejradši půl juniorky nasázel do áčka a myslí si že budou zářit téměř stejně jako v té juniorce. Ještě jednou opakuju DOSPĚLEJ FOTBAL A JUNIORKA, TO JE UPLNĚ NĚCO JINÉHO. A i přátelák v Pardubicích mi to potvrdil. Naši mlaďáci si ani neštrejchli. Proto je nejlepší je dát některé hostovat, případně poslat na farmu do Admiry, aby se v dospělém fotbale otrkali a pak můžou dostat šanci. Že mluvíš o tom Jablonci. Tam se klidně může dát šance mladým, když se jim daří a nejsou tam takové problémy jak u nás. Do tohodle bahna nasadit nějakého nezkušeného mladíka, tak ti garantuju že to pro něj není dobré. Dařit se nám aspoň tak jako Jablonci, hned by byli lepší podmínky na plac vypustit nějakého mlaďáka.
      3. Tak pokud by hráči kteří by byli odsunuti z výkonnostních důvodů na lavičku na to začali kašlat a mít to na háku, tak bych je ze Slavie hnal koštětem, že by jim byla vrátnice v Edenu malá! Bez vyjímky! Berou nemalé peníze a čekají se od nich výkony. A pokud je opakovaně nepodávají, tak po právu mají putovat na lavičku aby si to uvědomili, začali makat a zase si na svojí šanci počkali. A šanci dostane někdo další kdo maká a čeká na ní! A pokud s tím někdo má problém, ukázat mu dveře! Nazdar! Jako co? Nikdo nemá práo se takhle chovat. Jméno vepředu na srdci, je důležitější než to na zádech. Tým tvoří nějakých 20 lidí. Všichni mají zodpovědnost za klub za který mají bojovat a na hřišti mají všichni zodpovědnost jeden za druhého. A jestli to někdo nechápe a myslí jen na sebe, tak ať ze Slavie táhne pryč. Ale souhlasím s tebou v tom, že řešení by bylo i to jim sáhnout na prachy!

      Jinak se zbytkem tvého příspěvku začínajícím od Držmíška už naprosto souhlasím!

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 14:12 |  
        0 0

        Vim, ze na nasazovi mladejch mas tenhle nazor, ale mne se proste nelibi to zevseobecneni. Nekdo na to osobnost ma, nekdo zase ne. Petrous vedel, jakej kadr ma, a po posileni s vyjimkou spitani o stoperovi nevolal. Tak bud svymu tymu - a ten tvorej i nahradnici, u nas kluci z juniorky - veri, nebo ne. Situace, ve ktery se prave nachazime, je zkratka fatalnim selhanim sportovniho useku.

        K tretimu bodu - v tom je asi ta potiz. Hraci to na haku maj. A proc by taky nemeli. Nemusej bejt buhvijak chytry, aby vedeli, ze nahrada za ne neni, a tak jim vlastne skoro nic nehrozi. Nektery hraci nejspis jsou proste takovy: pokud za sebou nemaj trenera, kterej by z nich den co den zdimal maximum, k vykonu se sami nedonutej.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        vavicek     před 11 lety 09.08.2013 14:19 |  
        0 0

        ad 1. 2. Proč by ho to mělo semlít? Proč je to proti zásadám výchovy hráčů a jaké vůbec ty zásady jsou? Švec, Suchý, Necid, Dočkal, Černý - ti všichni nastoupili v mladším věku do mnohem, mnohem vyhrocenější situace, kdy skutečně o něco šlo. A jak jistě víš, všichni obstáli. Tvůj názor je naprosto nesmyslný. Jistě lze argumentovat fotbalovou kvalitou, ale věkem? Nic jiného než alibismus.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Borris     před 11 lety 09.08.2013 14:33 |  
          0 0

          blbost! Tehdy byla diametrálně odlišná situace v tom, že jsme nebyli v takových sračkách, hráli se každý rok poháry a o špici v lize. Stav který byl vždycky samozřejmostí a který by měl být ve Slavii samozřejmostí! A to je pak o dost snazší dávat šanci mladým. Když tým nějakým způsobem šlape a mladý hráči mají v těch zkušenější na hřišti oporu vedle které mohou růst. Teď? Plácáme se s bídou uprostřed tabulky, poháry už pět let v nedohlednu, téměř každý si do nás s chutí kopne, v novinách nám dávají pokouřit, nemáme žádný jasně vytyčený herní styl a takhle bych mohl pokračovat dál a dál. A ty bys do tohodle bahna chtěl vypouštět mladíky který nemají s dospělým fotbalem téměř žádné zkušenosti? To jsi teda docela snílek. To si piš že by je to semlelo. Vždyť to nezvládají ani ty zkušenější. Naši mlaďáci mají fotbalovou kvalitu a potenciál do budoucna, ale to není všechno. Jen tohle zdaleka nestačí! Nevím jestli mě chápeš....

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            vavicek     před 11 lety 09.08.2013 14:49 |  
            0 0

            Byli jsme v mnohem větších sračkách a tlak byl mnohem větší. Dneska krach Slavii nehrozí. Tehdy byla na mizině a platy nechodily. Nezlob se na mě, ale ty vůbec neargumentuješ. To jsou akorát prázdné fráze. Tehdy ten tým vůbec nešlapal, když poprvé nastoupil Suchy v Příbrami, tak tehdy opravdu o něco šlo - šlo o to, aby Slavia hrála v pohárech. To je skutečný tlak. Sám píšeš, že se plácáme uprostřed tabulky. Jaký pak tlak je uprostřed tabulky? Stejně tak oporu vedle které mohli růst? Tak se podívej na tu sestavu, když nastoupil Suchý v Příbrami nebo Dočkal v Teplicích. Dočkal hrál ve středu zálohy se Švecem a Suchý se Sedláčkem. To má být ta zkušenost vedle které se roste? Dočkal nehrál ani svůj obvyklý post! Stejně tak Necid nastupoval při mnohem větším tlaku. A to v sedmnácti letech. Např. si vybavuju zápas s Boleslaví ve kterém měl Jarolím nůž na krku, Slavii se nedařilo, - bud budeš bodovat nebo nazdar. A přesto se Jarolím nebál a nasadil sedmnáctiletého kluka.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            denydzlSKS     před 11 lety 09.08.2013 16:02 |  
            0 0

            Přidávám se k ostatná s nesouhlasem..
            Hráč může být mentálně zralý v 19ti nebo dvaceti, stejně jako jiný nemusí být zralý ani po třicítce..

            Ať hraje ten kdo má v danou chvíli výkonost nebo ať alespoň nehraje ten, který jí nemá..a je jedno, jestli je mu dvacet nebo 30.

            Co se týče chyb, tak vidíme, že chyby u nás dělají všichni bez rozdílu věku..(Černý, Čontofalský X Zmrhal, Nitrianský, Čonka). Co se týče výkonů, je to podobné. Tragicky hrají jak zkušený Kisel, tak talentovaný Čonka..
            Jsme v situaci kdy je těžké vybrat ty správné hráče, ale vybírat je na základě věku se mi nelíbí..

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        klimi     před 11 lety 09.08.2013 14:25 |  
        0 0

        K bodu 1:

        To je absolutní nesmysl! To bychom pak nemohli za poslední dobu nasadit žádnýho mladýho hráče, dyť jsme v marastu od posledního titulu. Má potenciál na ligu, ale my budeme čekat, až nebude Slavia v marastu a Kolaříkovi bude najednou třicet.

        Bod 2 je stejný nesmysl:

        V Pardubicích hrálo 11 juniorů, tady by to byl 1 z 11 (Zmrhala už mezi juniory opravdu nepočítám).

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Tugarin     před 11 lety 09.08.2013 13:51 |  
      0 0

      V době, kdy se Piták vracel., tak Slavia nebyla zrovna "luxusní štací" a spoléhat na vztah ke Slavii by se myslím dalo, kdyby bydlel ve Vršovicích a vyhovovalo mu to. A to se týká i většiny dalších, bohužel taková hvězda, která by měla vyděláno tolik, že se může zachovat altruisticky jako Baroš v zahraničí není, a pro většinu ostatních je pořád zajímavější výdělek, popř. bonusy, než tahat Slavii ze dne k 5. místu.
      Největším problémem Slavie je to, že ekonomicky stojí na místě a prostě není za co nakupovat. V tomhle směru si nemá cenu dělat iluze, pokud nemáš peníze, nemáš ani déledobější ambice. Nadávat sportovnímu vedení, že nikoho nepřivede, pokud majitel peníze neuvolní asi dost dobře nejde. Věřím, že pokud by někdo přestoupil od nás, tak by se ty prostředky investovaly do posil.

      Srovnání rozpočtů si myslím, je hodně zavádějící, protože narozdíl od Sparty, Plzně či jiných mužstev, kteří hrají na svých či městských stadionech Slavia je v komerčním pronájmu, a nevím zda si dokážeme představit částku z rozpočtu, kterou to spolkne. Něco bylo naznačeno, ale pořád se kolem toho chodí jako kolem horké kaše. Nesmírně by mě zajímaly podmínky nájmu či užívání.

      Poslední poznámka se vztahuje ke jménu Slavie a údajné cti za ní hrát. My jsem jako starý aristokrat, který se nepřizpůsobil nové době, zchudnul a teď stojí v rozpadávajícím se sídle při svíčce a podivuje se, že se k němu nehrnou zájemci mu sloužit z důvodu jeho rodokmenu. Ať se nám to líbí nebo ne, tak Slavia za poslední roky nesmírně ztratila know-how. Pořád tady má jádro fanoušků, ale přestala být už dávno rivalem Sparty, náš majitel moc sympatií nikde nebudí...A upřímně vzato největším mediálním tahájkem byla komická čísta s trenéry. I přestupy ze Slovenska do Slavie, jsou tam většinou brány jako krok vedle, nikoli jako posun v kariéře.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 13:52 |  
        0 0

        Když se Piták vracel, tak řekl, že by sem šel, kdyby se Slavia ozvala. Ale KJ ho nechtěl a první takový ne moc vážný kontakt proběhl, až když už měl domluvenej Jablonec..

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 13:58 |  
          0 0

          K Pitákovi jen poznámku..když se vracel nebyl náhodou úplně z formy a po zranění? Myslím ,že celý první půlrok byl v jablonci zralej na ručník..

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Borris     před 11 lety 09.08.2013 14:03 |  
            0 0

            Vždyť to dokonce tehdy vypadalo že se ho Jablonec zbaví a pošle ho do Hradce. Už to bylo i všecko ústně dohodnuté a téměř dotažené. Ale Jablonec měl pak nějak hodně zranění, tak si tam Karla nakonec nechali a on se chytil a od té doby na něm stojí hra Jablonce.

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 14:05 |  
              0 0

              Ano, to je pravda.

              • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                edenian     před 11 lety 09.08.2013 14:31 |  
                0 0

                Coz se nam s Feninem tezko stane, ale s Rudou se to dalo predpokladat, ne? Dneska bychom treba neresili levyho beka.

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              slaviator     před 11 lety 09.08.2013 14:23 |  
              0 0

              Ne. Nedopadlo to kvůli tomu, že to odmítli zaregistrovat na svazu tehdy...

              A paamtuji si to dobře:
              Fotbalový záložník Karel Piták v Hradci Králové hrát nebude. Registrační oddělení Českomoravského fotbalového svazu dnes zamítlo žádost o jeho roční hostování z Jablonce, protože podle nových pravidel hráč nemůže v jednom přestupním období dvakrát změnit klub. Jablonec se o návratu svého hráče dozvěděl až dnes. "Byli jsme informováni, že hostování není možné, a tak se Piták vrátil do naší přípravy," uvedl sportovní ředitel severočeského klubu Petr Flodrman. Jablonec získal Pitáka v polovině července ze Salcburku.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 14:49 |  
            0 0

            To byla jen poznamka k tomu ze by se nam hodil..to je sice pravda ale v tehdejsi situaci to proste nebylo tak jednoduchy takze bych vedeni (sportovni) z jeho neangazovani nevinil..

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              vavicek     před 11 lety 09.08.2013 14:56 |  
              0 0

              Opak je pravdou. Tehdy to bylo hodně jednoduché. Slavia se ovšem ozvala až když byl Piták domluvený s Peltou a Piták nechtěl porušit dohodu.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Virgil1956     před 11 lety 09.08.2013 17:03 |  
      0 0

      A co když je to jinak: AŘ prostě už nechce dávat na přestupy peníze ze svýho, tak s tím těžko může Držmíšek něco dělat. Myslíš, že o přestupech rozhoduje on? Tady máš Aleši hráče a vysol za něj deset milionů? Takhle to rozhodně nefunguje.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 17:20 |  
        0 0

        To mám moc rád, když mi někdo poučujícím tónem sděluje nesmysl. Víš, co spojuje hráče jmenovaný v mym příspěvku jako posily, který mohly bejt naše? Do svejch klubů přišli jako volný hráči. Tak to funguje.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Virgil1956     před 11 lety 09.08.2013 18:31 |  
          0 0

          Sorry, těch jmen jsem si nevšiml, v tom máš pravdu. Omlouvám se i za ten tón :) Jsou tu ovšemi další věci, platový strop, který mnoho potencionálních posil nechce akceptovat, pak taky sportovní hledisko, protože v Jablonci nebo v Olomouci má větší šanci na poháry, bohužel je to tak, Slavia moc netáhne a sehnat vhodné posily může být problém, do kterého nevidíme - tak jsem to myslel.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 18:52 |  
            0 0

            V pohodě. :) S timhle už víceméně souhlasim, naše vyjednávací pozice v současnosti není bůhvíjaká. Ale pořád si myslim, že volnejch hráčů, který by byli ochotný u nás hrát za pro nás přijatelný peníze, po světě běhaj spousty.

            V souvislosti s tim, co si můžem a nemůžem dovolit, si nemůžu odpustit poznámku, že stejně vůbec nechápu, kam jde těch 110 milionů z našeho rozpočtu.

  19. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Tonda     před 11 lety 09.08.2013 13:31 |  
    0 0

    Jestli se dá na současném stavu něco ještě více zpackat, tak je to zvyšování tlaku na hráče či trenéra nebo dokonce výmeně trenéra.

    Dovolím si malé shrnutí proč si to myslím, ale v podstatě všechno bylo na diskuzi již hodněkrát napsáno.
    S Petroušem se herní obraz znatelně zlepšil. V zápasech s Ostravou i Libercem jsme měli brát 6 bodů - alespoń dle předvedené hry v součtu obou poločasů. Že nás srazily individuální chyby golmanů, či Čonky, nebo nezkušenost Petráka - to je věc druhá.
    Zápas s Olomoucí byl zkrat, to ano. Stává se to všem týmům, a důvodů pro to bude více, ale hlavní bych viděl ve zhoršené psychyce hráčů a přetrvávající nejistoty v obraně.

    Zmiňovaná obrana nám dost výrazně hoří, ale to není chyba kouče, Vinu bych dal Držmíškovi. Petrouš několikrát avízoval že bez dalšího stopera se to neobejde. Hrajeme tedy ligu s jedním stoperem. Ať se na mě nikdo nezlobí. Tohle je dle mého názoru prasárna ze strany Držmíška, a je to jen jedna z dalších jeho pro Slavii tragických minel. V obraně není navíc pořádná aklternativa na místa krajních obránců, to je podle mě taky zásadní chyba. Čonka je na pováženou, a Nitrianský je na pár facek.

    Kádr není špatný, ale lavička je tzv lowcost. Když se zraní Nitrianský, Mičola a Dobrotka, rázem máme problém jak to poslepovat.

    Osobně si myslím že pokud se podaří stabilizovat výkony hráčů, ale hlavně souhru týmu tak aby hráli stejně aktivně v obou poločasech - výsledky se dostaví. Ten tým má na to hrát o 3 - 5 flek, ale za ideálních podmínek. Myslím tím že se hráči základu nezraní, nevykartujou, nevypadnou z formy kterou měli na konci minulé sezony. Jenže ouha, Dobrotka je zraněný - selhává obrana, když nehraje Mičola - je to taky znát. Čonka s Gecovem se vezou s výkony zbytku týmu, takže děs běs. Nitrianský z formy.

    Jak z toho ven? Hlavně už přestaňme být netrpěliví a přestaňme všechny vyhazovat hned jak se jim pár kol nevede. Trenér přece z 5 jarních kol a 3 podzimních kol nemůže udělat zázraky. Ten tým očividně hraje něco jiného než co po nich chtěli Straka s Radou. Dejme tomu čas a hlavně pod tíhou absence zkušeného stopera se nedá než současné výkony tolerovat. Ono se jinak útočí záloze a bekům do plných, když vědí že v případě ztráty míče to stopeři uhasí. Takhle hrajeme se zataženou ruční brzdou, ani moc neútočíme, a bránit moc nezvládáme. Takže chybu nevidím v trenérovi, ale v absenci kvalitního stopera, a slabší kvalitě hráčů na lavičce.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      jirkka     před 11 lety 09.08.2013 13:46 |  
      0 0

      Souhlas...mám pocit, že v dnešní době je trenér to poslední co by nás mělo pálit. Na sportovním úseku jsou lidé, zodpovědní (poněkolikáté) třeba za to, že nepřivedli stpera, ač za poslední dobu odešli Latka a Hubáček bez adekvátní náhrady a nikdo je nevyhazuje...Tam někam míří zodpovědnost.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      LukySKS     před 11 lety 09.08.2013 13:51 |  
      0 0

      Souhlasím, ten tým má psychický problém a chce to jen nepodělat a trpělivost! až se uzdraví Mičola a Dobrotka, bude to lepší. Přejme našim borcům hlavně to zdraví a zlepšující se formu. Dneska s trochou štěstí tu Duklu porazíme :)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      deadbeat     před 11 lety 09.08.2013 13:54 |  
      0 0

      Vesmes souhlasim, jen v jedny zasadni veci absolutne ne: prave dlouhodoba absence tlaku na co nejlepsi mozny vykony se na tymu podle myho nazoru zle podepisuje. Do deni uvnitr Slavie vubec nevidim, ale za samozrejmost bych povazoval vytceni cile a stanoveni odmen v pripade jeho prekonani. Minimalne navenek budi Slavia dojem tymu, kde chybi jakakoli motivace - at uz pozitivni nebo negativni.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 14:06 |  
        0 0

        V tomhle jsem taky zajedno - tlak na hráče musí být. Naopak je to zoufalá absence cílů, co mě poslední roky na Slavii irituje.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      edenian     před 11 lety 09.08.2013 14:35 |  
      0 0

      Kádr není špatný? Kadr neni dobry. Takhle bych to rekl ja.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        mats     před 11 lety 09.08.2013 17:43 |  
        0 0

        Tak nějak... kádr je v podstatě plus mínus průměrný...

  20. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    klimi     před 11 lety 09.08.2013 14:51 |  
    0 0

    Nejvíc se prostě bojím toho, že Petrouš nebude mít koule a skončí to takhle:

    Černý-Nitrianský,Bortel,Petrák,Čonka-Koreš,Gecov,Zmrhal,Juhar-Kisel-Škoda

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 14:55 |  
      0 0

      Kde já už jsem tuhle sestavu jenom viděl...? :-))
      Ba ne, já myslím, že do toho sáhne oproti minulému zápasu trochu víc, než jenom výměnou útočníka, ale stejně se také bojím jen "mírného pokroku v meiích zákona".

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 14:56 |  
      0 0

      ano, to vidím velmi reálně. Tím by ale prokázal, že je slabý a jen se přiblíží k padáku.

      Bylo by kuriozní, kdyby vyfičel ze stejných důvodů jako před lety - slabost, nulová odvaha, bojácnost, protěžování nekopů-kamarádů.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 15:50 |  
        0 0

        Změny budou. ;) A ne jen, že se vymění Škoda za Fenina. :)

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:57 |  
          0 0

          a nemůžeš je prozradit? :)

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Alanor (admin)     před 11 lety 09.08.2013 16:09 |  
            0 0

            Můžu, ne však veřejně. Dej mi na sebe mail. ;)

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 16:12 |  
              0 0

              super, díky:) marek018@seznam.cz

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      slaviator     před 11 lety 09.08.2013 15:02 |  
      0 0

      Mě se v noci zdálo že vyběhla tahle sestava a že jsme vyhráli :-)

      Černý - Štěpán, Kolařík, Bortel, Dostál - Zmrhal, Petrák, Juhar - Kisel - Škutka, Škoda.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:09 |  
        0 0

        Na noc se nemají jíst těžká jídla!! Toto je důsledek.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          slaviator     před 11 lety 09.08.2013 15:14 |  
          0 0

          Nitrianský, Čonka, Gecov - tři nejhorší hráči Slavie z posledního zápasu... Koho jinýho posadit, když ne je?

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:21 |  
            0 0

            Hele, mě to nevysvětluj - já si jen myslím, že vzhledem k realitě se to ukáže jako hodně divoký sen. :-)

  21. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    vavicek     před 11 lety 09.08.2013 14:53 |  
    0 0

    Vaněk do reprezentace. Slavia neměla špatnou mládež, jen co je pravda. Škoda, že ty hráči u nás ani nehráli. Je to skandální.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:10 |  
      0 0

      Je to skoro k pláči.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        Tom     před 11 lety 09.08.2013 17:19 |  
        0 0

        K pláči je jak se může takovej hráč do repre dostat ... na stoprocent to bude nějaká dohoda Pelty a Bílka že se v létě nabídne jako talent kterej už hrál v repre do turecka atp. No a kluci se podělí ... Vaněk určitě nepatří mezi talenty kterým jsme nedali šanci a měli by sme toho litovat to že si ho kvůli kšeftu kluci dotlačili do repre nic neznamená

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          vavicek     před 11 lety 09.08.2013 17:38 |  
          0 0

          Zajímavé, že ho Dovalil před jeho odchodem do Jablonce označil za největší talent ve Slavii. Společně s Hurkou. Asi tomu nerozumí. Ono je to vidět i na tom, že sportovní úsek Slavie vede jeden gigant vedle druhého. Ti přece ví co dělají.

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            Kornovo     před 11 lety 09.08.2013 18:07 |  
            0 0

            vanek je vynikajici,ma vysoke sebevedomi a fandim mu.ty kecy o dohode pelty s bilkem jsou nedustojne tehle diskuze

  22. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    steev (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 14:59 |  
    0 0

    Napsáno k naší situaci toho bylo hodně.Ódy na naše hráče a trenéra z konce sezony jsou pryč.Kdyby se vyhrálo se Sigmou tak je tady stovka komentářů a konec.Místo toho je jich pod každym článkem dvěstě. Je na čase vstát od počítače a jít podpořit kluky na stadion. Jako fanoušci můžem debatovat o lecčem ale pravděpodobně to nikam nepovede. Proto přijďte do ochozů a ukažte klukům že jsme s nima i vdobě kdy se nedaří. Sešívaní drží spolu a proto všichni na Duklu ať pomůžem Slávii ke třem bodům.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:00 |  
      0 0

      a do teď jsme nepodporovali?

      Na Dukle jsem vydržel do konce, byť mě jímal amok, jak to bylo od většiny odchozený.

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        slaviator     před 11 lety 09.08.2013 15:03 |  
        0 0

        na Sigmě, ne? :-)

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:04 |  
          0 0

          sorry, máš recht.

          Snad nejsem jasnovidec a mýlím se:)

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            slaviator     před 11 lety 09.08.2013 15:08 |  
            0 0

            Mě ten zápas taky ani nějak nebavil.... Ale daleko horší to bylo někdy v březnu/dubnu pod Radou, kdy kromě toho že hráči to odchodili (ani si nepamatuju už co to bylo za zápas) a kdy byla ještě kosa...

          • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

            steev (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:14 |  
            0 0

            Neber si to osobně,ve chvílích kdy se klubu nedaří mají lidé často tendence nechodit.Když se otevřel Eden měl jsem někdy problémy dostat do výkopu na místo.Loni jsem se mnohokrát koukal na hodinky jestli třeba nejdu o dvě hodiny dřív.
            Nikomu to nevyčítám je to kolikrát o nervy.Ale podpory není nikdy dost a každej hlas na stadionu je znát.

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:26 |  
              0 0

              nj, tohle mě taky štve. Já bydlím 5 min od Edenu, takže přijdu vždycky, když mnou nejímá hněv. Ale chápu, že když to hráči ani nedmakají a není jim to trapné, tak že lidi nepřijdou.


              Obecně vidím problém spíš v české mentalitě. Praha má přes milion obyvatel, ale nenajde se necelých 20k, aby naplnili Eden. Nechápu. Ale i Plzeň neměla ve středu zcela vyprodáno. Tohle by byla asi i zajímavá studie, proč lidi nechodí.

            • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

              Pepino44     před 11 lety 09.08.2013 16:03 |  
              0 0

              No tak já měl problém dostat se i na Olomouc,čuměl jsem před pokladnama 35 min.(byly otevřeny 3) a na stadion jsem se dostal až ve 12 min. A to proti návštěvám při otevírí Edenu byla nyní návštěva poloviční.

              • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 16:15 |  
                0 0

                no, já si byl koupit lístek cca v 17.00, to tam ještě fronty nebyly, ale také jim to děsně trvalo. Potíž je v málo pokladnách a blbě zaškoleném personálu. Ten kluk než mi to tam vyťukal (řekl jsem jen sektor a že chci nahoru) a matlá to tam dest minut.

                • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

                  edenian     před 11 lety 09.08.2013 17:07 |  
                  0 0

                  Sektor a misto? To je zbytecny ne? Reknu nejlevnejsi a jdu kam chci. Ja mam teda permici, protoze bydlim az na hranici Vrsovic, ale pri soucasnych navstevach je to vsechno putna, co? Kdyz jde znamej, reknu kup si co chces, je to fuk.

        • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

          Mac     před 11 lety 09.08.2013 15:06 |  
          0 0

          Píše z budoucnosti. ;-)

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      slaviator     před 11 lety 09.08.2013 15:05 |  
      0 0

      Ono je hezký být s hráčema v době, kdy se nedaří výsledkově. Ale kdy na to dlabou, to mě fakt sere. Musí mít propocenej dres, musí mít špinavý trenky a stulpny jak jezdí po prdeli, dopředu musí běžet a nabízet se pohybem a směrem dozadu sprintovat snad ještě víc... A ne, že někdo z 90 minutového zápasu 88 minut odchodí v obdélníku 10× 30 metrů :/

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        steev (přítel SN)     před 11 lety 09.08.2013 15:17 |  
        0 0

        Otázkou je proč to teď najednou nejde. Upřímně mě to taky sere. Ale do vnitřních vztahů nevidim,takže nezbejvá než vzít šálu,vyrazit a doufat.

  23. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Petr9608     před 11 lety 09.08.2013 15:26 |  
    0 0

    Dukla nám to pustí, Kozlík se slituje - nevezme si na svědomí aby klub, kde strávil vrchol své kariéry poslal ke dnu tabulky...

  24. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Tom     před 11 lety 09.08.2013 16:49 |  
    0 0

    Ještě víc mi je smutno ze stavu dnešní slavie když vidím jak lehká cesta je do LM ... Na soupeře které dostala letos Plzeň se naráželo v prvních předkolech Evropský ligy ...

  25. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    1rytir     před 11 lety 09.08.2013 17:31 |  
    0 0

    Zasvěcení bymohli vědět....Není za tím mlčením Řebíčků něco jiného? Neví někdo zda se třeba už vyřešila pře k stadion v Edenu?

  26. Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

    Oja     před 11 lety 09.08.2013 19:20 |  
    0 0

    Černý - Dostál, Kolařík, Bortel, Nitrianský - Petrák - Štěpán, Zmrhal, Juhar - Kisel - Škoda.

    • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

      klimi     před 11 lety 09.08.2013 19:39 |  
      0 0

      Potvrzuji sestavu, Petroušova slepota vůči Škutkovi je fakt neskutečná...

      • Re: V dalším kole se pokusí Slavia napravit dojem na Julisce

        wymaz     před 11 lety 09.08.2013 19:43 |  
        0 0

        Souhlas, co mu ten kluk udělal, nebo neudělal :-)