Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Sigma Olomouc 2:3

Slavia nastoupila do třetího kola proti olomoucké Sigmě s touhou získat poprvé tři body. To se ji vinou tragického výkonu, který dal zavzpomínat na časy Petra Rady nepovedlo a po odehraných třech dějstvích tak padá na sestupové příčky.

Slavia - Olomouc 2:3 (0:1)

Slavia: Černý - Nitrianský (66. Škutka), Petrák, Bortel, Čonka - Gecov - Koreš (55. Štěpán), Zmrhal, Juhar - Kisel - Fenin (46. Škoda)

Branky: 69. Petrák, 88. Kisel -  35. Šindelář, 61. Navrátil, 80. Lietava

Trenér Petrouš se musel obejít bez zraněného Mičoly, jehož post zaujmul Štepán Koreš. Jinak nezměněná sestava oproti Liberci od začátku ukazovala, že dnes bude chtít opravdu zvítězit a slávisté byli od počátku aktivnější než olomoučtí. První velkou šanci si však připsala Sigma. A že to hned byla šance s velkým Š. Po výborně zahrané standardce hlavičkoval na malém vápně úplně sám Škerle, ale Radek Černý dal v Edenu vzpomenout na čáry Martina Vaniaka a neuvěřitelným skokem dokázal míč vyrazit tak dobře, aby se ještě Sigma nemohla dostat ani k dorážce! A Slavia mohla o pár okamžiků později Sigmu uzemnit vstřelenou brankou, když se míč dostal ke Gecovovi ideálně na pomezí vápna, ale jeho rána levačkou atakovala strop severní tribuny. Zápas se pak trochu zklidnil, Slavia tahala míče hlavně přes levou stranu, ale narážela na takřka bezchybného Vidličku. Sigma se snažila hrozit z brejků. V zásadě to připomínalo první zápas s Baníkem, bezradná Slavia a bojácný soupeř, což neslo minimum zajímavých momentů. Paradoxně největší náznaky šancí si Slavia připravovala, pokud nechala Sigmu hrát a útočila do její otevřené obrany, vždy však nedokázali hráčí dostatečně kvalitně řešit situace blízko bráně soupeře. A Sigma se postupně osmělovala, což vedlo i k její vedoucí brance, která přišla po rohovém kopu. Na míč si naskočil Šindelář, kolem něj bylo prázdno jako na tribuně na Dukle, a tak neměl problém s tím umístit hlavou míč k tyči tak, aby pro Černého bylo zbytečné i pro něj skákat. A mohlo být ještě hůře - to když šel Falta úplně sám na Černého, překonal ho, ale jeho pokus zastavila tyč. Pak konečně začali slávisté zase hrát - po ruce jednoho z bránících rozehrával z blízkosti vápna Kisel, jeho rána vystrašila Zlámala, ale šla jen doprostřed, tudíž u toho strašení jen zůstalo. A když pak Petrák nedokázal z malého vápna umístit hlavou míč do brány, tak naděje na rychlé vyrovnání jako přišlo proti Baníku byla tatam.

Do druhé půle nastoupil místo Fenina Škoda a slávisté se hnali za vyrovnáním. V prvních minutách si však připsali pouze tvrdou, ale ne příliš přesnou střelu Juhara. To Sigma si připsala mnohem zajímavější šanci - Lietava hlavičkoval po rohovém kopu opět úplně sám, ale narozdíl od Šindeláře v první půli netrefil branku. Sigmě to však vůbec nemuselo vadit, Slavia i nadále předváděla naprosto bezkrevný výkon, který nemohl hanáky nějak ohrozit a ti toho pak také využili. Nejprve se dobře uvolnil Schulmeister a na zlatém podnose pak naservíroval míč Navrátilovi, pro nějž již nebyl problém dopřát Sigmě pohodlné dvoubrankové vedení. To ji však nevydrželo příliš dlouho, protože se Slavia dokázala zásluhou Petráka o pár minut později znovu přiblížit na rozdíl jediného gólu. Po rohovém kopu a několika závarů se k míči dostal právě Petrák a nebyl již pro něj problém trefit odkrytou bránu a přidat do zápasu ještě nějakou zápletku. Vyrovnání mohl vykřesat Kisel, ale jeho dalekonosná rána z halfvoleje šla těsně nad. Žádný tlak ze strany Slavie však stále nepřicházel, Sigma se znovu naprosto bez problémů branila, většinou na polovině Slavie. A když už se Slavia dostala na polovinu soupeře, tak po jejím rohovém kopu přišla další rána. Slávisté se nedokázali dostatečně vrátit po výkopu Zlámala, míč se dostal k Lietavovi, který nekompromistně prostřelil Černého. Paradoxně až od této branky začali slávisté konečně dotahovat pořádně skóre. Nejprve se neprosadil Škutka, po něm ani Škoda. Ale v 88. minutě se pak konečně trefil Kisel nádhernou střelou z přímého kopu a znovu dal naději na získání bodu v zápase. Naděje pak byla ještě o něco větší poté, co Škerle obdržel druhou žlutou kartu a musel opustit předčasně nekvalitní edenský trávník. Následný centr z dalšího přímého kopu podběhl Zlámal, jenže ho zastoupil na brankové čáře jeden z obránců. Hra pak byla kouskovaná a Slavia si další zajímavou příležitost již vytvořit nedokázala a nakonec zaslouženě prohrála 2:3.

Trenér Michal Petrouš byl pochopitelně velice nespokojený. "Bylo to absolutně nevydařené utkání, výsledek je pro nás ještě milosrdný. Radek Černý chytil první velkou šanci, pak dala Sigma ještě tyčku. Spokojený mohu být pouze s poslední dvacetiminutovkou, kdy jsme se nadechli k tlaku a věřil jsem ve vyrovnání. Je to velké zklamání vůči fanouškům a celé Slavii," zhodnotil zápas lodivod sešívaných.

Michal Petrouš se vyjádřil i k blízké budoucnosti a fanouškům sešívaných: "Hráči, kteří střídali, hru oživili. Je jasné, že proti Dukle změny v sestavě budou. Fanouškům patří absolutní díky, celý zápas hnali kluky dopředu a nevzdali to. Stejně by měli reagovat i hráči."

Komentáře (188)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sigma Olomouc

    Elanius     před 11 lety 05.08.2013 18:38 |  
    0 0

    Ten Čonka už si ale asi dělá prdel ...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc

      patras     před 11 lety 05.08.2013 18:39 |  
      0 0

      Všichni si dělaj prdel....

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc

      Kuliss9     před 11 lety 05.08.2013 18:41 |  
      0 0

      Obrana je opět na poločasovou facku :(

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc

      Elanius     před 11 lety 05.08.2013 18:43 |  
      0 0

      Snad ať ho sundá a dá tam Dostála, tohle je fakt naprostá tragédie!

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 18:44 |  
      0 0

      Do té doby výborně blokoval centry a pak udělá tohle. Jinak si myslím, že Radek Černý mohl být také malinko aktivnější.

      Jestli budeme hrát všechno přes Koreše, tak gól prostě nedáme.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc

        Elanius     před 11 lety 05.08.2013 18:46 |  
        0 0

        Zblokoval centr 1-2x a jinak hořel a odkopával nazdařbůh dopředu ...

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc

          Heretic (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 18:48 |  
          0 0

          Tak těch centrů bylo mnohem víc. Neměl komu přihrát.
          A Fenin to je taky dílo, ten udělá všechno obráceně.

          • Re: Slavia - Sigma Olomouc

            Elanius     před 11 lety 05.08.2013 18:57 |  
            0 0

            Me prijde Fenin v pohode, dostava debilni balony. Kores se taky aspon snazi dostavat do hry, i kdyz mu to tolik nejde.

          • Re: Slavia - Sigma Olomouc

            Kuliss9     před 11 lety 05.08.2013 18:58 |  
            0 0

            Heretic hrál jsi někdy fotbal? Jak můžeš napsat že mohl být radek aktivnější? Jednoznačný taktický pokyn kdy jsou hráči na tyčích najednou ti letí balón na zadní kam se ten golman nemůže v žádném případě dostat proto tam je ten bek, jednoznačně Čonkova chyba kam má co odcházet musí na tyči zůstat pokud jiný slavista nevyhraje souboj poté může odejít a ne si tak odkráčet jako to udělal. Ještě v televizi řekne, že se nedohodl s Radkom co se má co dohadovat s Radkem on tam prostě má stát!!!!
            Další věc napsat, že Fenin udělá vše obráceně je také nesmysl, on se snaží podržet a rozdat míč, že to je typ spíše podhrotového útočníka který potřebuje druhého bijce (typu Škutky) k sobě to je věc jiná a měl by ji vidět předně trenér.

            • Re: Slavia - Sigma Olomouc

              Heretic (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:56 |  
              0 0

              Prostě koukáme každý na jiný zápas.

              U Radka jsem myslel jeho vybíhání na centry ne gól konkrétně. A dotaz jestli jsem někdy hrál fotbal nechám bez povšimnutí, protože s tím to nesouvisí.

  2. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    lassiter     před 11 lety 05.08.2013 18:53 |  
    0 0

    Neuvěřitelná bída. Co tam předvádí Nitriansky, to je snad na vyhazov.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 18:56 |  
      0 0

      To nebyl Nitrianský, ale vojín Čonkin ..... Ale asi myslíš jinou situaci.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

        lassiter     před 11 lety 05.08.2013 18:56 |  
        0 0

        Myslím cely první poločas.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

          DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 18:59 |  
          0 0

          Ok.

  3. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 18:54 |  
    0 0

    Přál bych si pořádnýho trenéra s dlouhodobou smlouvou, ať je naděje alespoň do budoucna ! (jak už si marně přeju několik let) To je absolutní základ od kterýho se dá odpíchnout, to se pak dají přetrpět počáteční neúspěchy, když člověk vidí světýlko na konci tunelu. Tyhle experimenty jestli to nějákýmu polotrenérovi půjde nebo ne už mě nebaví, to je beznaděj ....

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      Kornovo     před 11 lety 05.08.2013 18:57 |  
      0 0

      tohle je v trenerovi?vidells ty srace,co tam predvadi na hristi?

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

        DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 18:59 |  
        0 0

        Je na trenérovi, aby z hráčů dostal maximum. Aby dal hře systém. Aby to mělo hlavu a patu.

  4. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    wymaz     před 11 lety 05.08.2013 18:57 |  
    0 0

    Prní poločas je katastrofa, že by nějaká stávka? Asi je v kabině pohoda:-)

  5. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:02 |  
    0 0

    největší náš problém je ten, že máme ve střední záloze dva hráče, kteří nejsou schopni zpracovat míč. Gecov a Kisel. Pokaždé jim to začne skákat, nebo jim to rovnou uteče, takový Zmrhal si to dobře zpracuje do volného prostoru a hned má víc času na rozehrávku.

    Jinak Nitri, Čonka, Gecov dnes opravdu nemají den.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:04 |  
      0 0

      jo a dal bych tam Šimečka místo Kisela, ať si to taky zkusí.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      Elanius     před 11 lety 05.08.2013 19:04 |  
      0 0

      Gecov si defenzivni ukoly plni docela dobre, v tom bych problem nevidel. Sundal bych Zmrhala a poslal misto nej Skutku, aby hral vedle/nad Feninem.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:08 |  
        0 0

        Ale je tam skoda..

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      Kuliss9     před 11 lety 05.08.2013 19:05 |  
      0 0

      Osobně bych Gecova stáhl a místo něj dal na plac Škutku k Feninovi. Stále věřím, že těmto dvěma by to společně klapalo. Fenin dokáže podržet a rozdat míče a Škutka by mu mohl hrát klasického buldoka rozrážeče

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

        Elanius     před 11 lety 05.08.2013 19:07 |  
        0 0

        Nebo tak ...

  6. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    Elanius     před 11 lety 05.08.2013 19:05 |  
    0 0

    Jasne dopici, sunda Fenina a da tam Skodu. Asi koukame na jinej fotbal ...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      Kuliss9     před 11 lety 05.08.2013 19:10 |  
      0 0

      Ach jo tah o ničem :( kus za kus není to co by nám dnes chybělo, máme spíše problém v taktickém pojetí stylu naší hry :(

  7. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    Kuliss9     před 11 lety 05.08.2013 19:20 |  
    0 0

    Další Čonky gól pro změnu

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      Elanius     před 11 lety 05.08.2013 19:24 |  
      0 0

      Tenhle nebyl jen Čonky - ale hlavně Nitrianského, který samozřejmě neměl potřebu se včas vracet ...

  8. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    peskos     před 11 lety 05.08.2013 19:21 |  
    0 0

    Obávám se,že zas budem po příštím kole hledat trenéra...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:24 |  
      0 0

      To by mohl být jediný kladný výsledek toho co vidíme ......

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

        peskos     před 11 lety 05.08.2013 19:33 |  
        0 0

        Škoda,že ze z něho dělal spasitel...

  9. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:22 |  
    0 0

    Je mi fakt líto Radka Černého. Celá obranná řada je k ničemu.

  10. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

    JS (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:24 |  
    0 0

    Já si nemůžu pomoct, ale za tohle může trenér, i když jsou hráči podprůměrní.. Na jaře v euforii všichni zapomněli na efekt nového trenéra a efekt sundané deky (Rady), ale teď se opět ukazuje, že na to Petrouš nemá. Hra je ostudná. Naprosto. K zblití o ničem.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

      DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:25 |  
      0 0

      Souhlas.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

        JS (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:28 |  
        0 0

        A to ještě právě sleduji, jak na nosítkách odnášejí našeho posledního!!!! stopera... Před Duklou vážně mazec.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:1

          Peta     před 11 lety 05.08.2013 22:50 |  
          0 0

          A myslíš,že za to může opravdu trenér? Jak my teda vysvětlíš,že v loňském ročníku u nás byli hráči, kteří nebyli schopni si za 25 kol v jednom zápase zpracovat balon a 4 x za sebou si přihrát, to pro ně byl veliký problém a po výměně trenéra neprohráli zápas a dalo se na to koukat a my jsme všichni věřili, že to půjde jen k lepšímu. Dnešní sestava se od té sestavy z konce loňského ročníku měnila jen minimálně a výkon byl jak den a noc. Nechci tady nikoho urážet a chválit, ale zdá se mi, že není možné odehrát x zápasů za sebou špatně, pak jako by mávnutím proutku x zápasů dobře a pak přijde nová sezóna a my hrajeme zase špatně. Myslím si, že je to v hráčích, buď chtějí, nebo ne a trenér s tím až zas tak moc neudělá. Já sám hraju fotbal už 25 let, ne sice na ligovové úrovni, pouze na krajské, ale i tak si myslím, že už bych o tom mohl něco vědět. Prostě si myslím, že za tohle nemůže trenér ale hráči. A jen jedna poznámka, která nemá nic společného s tím co jsem napsal výše, pro mě je ikona Slavie Pan Fotbalista Pavel Kuka a jeho posvátná 9 a strašně nesu, že ji nosí někdo, kdo prošel historií Sparty.

  11. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:2

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 19:25 |  
    0 0

    Tak hlavně že se tady psalo jakej je Kotůlek pseudotrenér.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:2

      Kornovo     před 11 lety 05.08.2013 20:23 |  
      0 0

      tady jsou velci machri.uz odvolavaji petrouse a beztak jsou to ti sami,co ho driv adorovali

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:2

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 09:30 |  
        0 0

        To nebylo mířené proti Petroušovi

  12. Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:2

    DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:27 |  
    0 0

    Teď nám odpustili gól, ale nic platno. To je na ručník ....

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 0:2

      DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:28 |  
      0 0

      Góol

  13. Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

    DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:36 |  
    0 0

    Hoši bojovat !

  14. Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

    DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:36 |  
    0 0

    Hoši bojovat !

  15. Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

    DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 19:39 |  
    0 0

    A je to v prdeli .....

  16. Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

    Tom     před 11 lety 05.08.2013 19:57 |  
    0 0

    1. Petrouš ven ! fotbal se nezměnil zvláště dneska horší jak za Rady stále hra 4-5-1 do ofenzivy se zapojí sotva 4 hráči .... Protěžování svých oblíbenců - KOREŠ - Což je snad největší lempl kterej kdy ve slavii hrál ...
    2. Černý opět vlastní gol

    3. Ale co čekat když sme snad jako jediný v lize nekoupili žádné posily ... Výmluva na peníze je trapná skvělej příklad Teplice schopnej trenér pár kontaktů a zadarmo dva kvalitní ofenzivní hráči a jak jim to šlape v Příbrami mají taky dva kvalitní cizince nebo Liberec ...

    4. Ted už cesta povede jedině přes domácí pohár

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

      patras     před 11 lety 05.08.2013 20:04 |  
      0 0

      Petrouš ven !

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

        JS (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 20:11 |  
        0 0

        Petrouš ven!

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

      winter (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:30 |  
      0 0

      vy hovada co odvoláváte Petrouše dejte si pořádnou facku.. fakt kokoti..

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

        JS (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:06 |  
        0 0

        klidni hormón, chlapče

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

          winter (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:52 |  
          0 0

          uklidnit by jste se měli vy..

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

      zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:18 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, Koreš pryč a Černý do důchodu, už aby se vrátil Čonty.

  17. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    DKNL     před 11 lety 05.08.2013 20:04 |  
    0 0

    Vážení, je mi ouzko, je to v prd....Čonka? Je svéprávný? Tohle udělat za žáky, okamžitě ven. To si říká ligový hráč!!! Marnost, marnost, marnost.Nemůžeme si myslet, že máme bůhví jaký kádr. Ty hráči dělají takové věci, že to normální člověk nemůže pochopit. Ty může trénovat Guardiola a je to stejný. Smiřme se s tím, že hrajeme zase o padáka. Dál nemá cenu psát. Kéž bych se mýlil.

  18. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Elanius     před 11 lety 05.08.2013 20:05 |  
    0 0

    Všichni voláte po koncepční práci a když pak dostaneme jednou doma trojku, odvoláváte trenéra.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      DrFe1     před 11 lety 05.08.2013 20:07 |  
      0 0

      Po koncepční práci voláme několik let a ta koncepční práce musí začínat od solidního prověřeného trenéra. Pokusů - omylů, s tím že to možná vyjde, možná ne, už bylo trochu moc.

  19. Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

    brotheus     před 11 lety 05.08.2013 20:06 |  
    0 0

    Před Edenem by se teď moh konat výprodej růžovejch brejlí. Nejenže se do písmene naplnily moje předpovědi - je to ještě horší.

    Hra jako z dob Rady. S výjimkou okamžiků, kdy už prostě "musíme", předvádíme línej, bojácnej a zoufale předvídatelnej fotbal v podání ne týmu, ale jedenácti jednotlivců. Hráli jsme přitom proti podle mýho názoru aktuálně nejslabšímu mužstvu, na jaký jsme mohli narazit.

    Přidám další ze svejch optimistickejch výhledů do budoucna: Petrouš nepřežije podzim. A v okamžik jeho odvolání si řeknu: "Po zásluze." Pokud se bojí posadit hráče, který hrajou už několikátej zápas v řadě mizerně, měl by zkusit jiný povolání. Kisel (ne, góly v mejch očích opravdu nevyvážej to hovno, co hraje, a ostudný divadla, kterýma ho doprovází), Gecov (byl vůbec na hřišti?), Zmrhal (zblázněte se, jeho zastánci) nebo Koreš (ten asi musí Petroušovi odvádět část platu) předváděj pořad stejný výkony. Ale co na tom, my počkáme, až se klucí rozehrajou. A nejen to, díky zranění Nitrianského se můžeme těšit i na Dostála!

    Můj zájem o Slavii konečně klesnul na nulu. Sledovat naše nekonečný přešlapování na místě a opakování stále stejnejch chyb pořád dokola, to prostě není slučitelný s mojí povahou.

    Žijte blaze.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 1:2

      zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:20 |  
      0 0

      Souhlas, jen Kisela bych tolik nevinil, pořád je to náš nejlepší hráč na hřišti.

  20. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Oja     před 11 lety 05.08.2013 20:09 |  
    0 0

    Podle me dnesni zapas aspiruje na jeden z nejhorsich domacich vykonu od otevreni noveho Edenu. Hraci pusobi jak banda nestastniku a jak lekle ryby. Obrana minimalne tretiligovej vykon. V nadsazce jsem rikal, ze nasim hvezdickam se asi prestal libit Petrous, tak si rekli, co by ho neodstrelili, kdyz se to predtim v klidu povedlo se Strakou a Radou. Vazne jsem zklamanej, nezachrani to ani poslednich 7 minut, kdy nas vykon zacal byt aspon prumernej, do te doby to byla tragikomedie. Ach jo...

  21. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    tantalos     před 11 lety 05.08.2013 20:10 |  
    0 0

    Tak se mi zdá, že zranění Čontofalského bylo nakažlivé a že trenér jako Petrouš nemá dost respektu, aby hráčům vysvětlil, že mají hrát, i když se zřejmě něktřerým hráčům nechce kvůli Čontovu zranění.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      jarodo57     před 11 lety 05.08.2013 20:38 |  
      0 0

      Před rokem jsem zde uváděl ,že není dobré založit hru vyloženě na hráčích původem z pod Tatrama. Dostal jsem co proto. Když k nim přidáme Fenina , Nitrianského a Koreše tak máme velice dobrou partu na pěkný mejdlo,ale na fotbalovém hřišti to je něco jiného.Petroušovi teď nezávidím. Pokud s tím bude chtít něco udělat musí do toho rezolutně zasáhnout a záleží na tom jak je ta slovensko-sázkařsko-alkoholická metaztáze rozjetá.No pánové máme se nač těšit.Petroušovi jsem věřil a nadále věřím,ale po dnešním zápase nevidím nic jiného než absolutní řez do mužstva a rozprášení nějakého gangu i když nevím jakého.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:25 |  
        0 0

        Souhlas, řez radikální musí přijít, otázka zda to bude hned nebo až po Dukle, byl jsem stejného názoru, že příliš Slováků v týmu škodí a jak mne tu diskuzi sepsuli. Čonka pryč, Škutka asi taky, zbývali by tedy 4.

  22. Hodnoceni

    rudahvjezda     před 11 lety 05.08.2013 20:14 |  
    0 0

    Cerny 4 - nitri 2, bortel 4, petrak 4, conka 2 - kores 5, kisel 5, gecov 4, zmrhal 4, juhar 4 - fenin 3
    Uz nechci videt: conka, nitri, petrak na stoperu

    • Re: Hodnoceni

      rudahvjezda     před 11 lety 05.08.2013 20:15 |  
      0 0

      Pardon, jeste skoda 5 - a ukazalo se, ze je to (bohuzel) nas nejlepsi utocnik. Stepan 5

    • Re: Hodnoceni

      rudahvjezda     před 11 lety 05.08.2013 20:15 |  
      0 0

      Pardon, jeste skoda 5 - a ukazalo se, ze je to (bohuzel) nas nejlepsi utocnik. Stepan 5

  23. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    spino     před 11 lety 05.08.2013 20:16 |  
    0 0

    Gecove, ty kopáči!

  24. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    luk (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 20:17 |  
    0 0

    Chybí konkurence na stopera a kraj obrany. Pokud chce Petrouš ortodoxně držet to 4-5-1 či jak se na tom hřišti hráči tak nějak pohybujou, tak tam Fenin s tím, co teď hraje, prostě nepatří (maximálně jako alternace za Kisela). Minule jsem tady plakal, jak vlastní nemohoucností děláme z Rabušice gólového zabijáka a teď to vypadá, že takových zabijáků stvoříme v lize ještě několik. Defenzivní fáze je fakt strašidelná, jako kdyby spolu vůbec nemluvili, jestli by jim neměli zaplatit nějaký ten teambuilding nebo tak něco... :-(

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      jarodo57     před 11 lety 05.08.2013 20:44 |  
      0 0

      Teambuilding - dříve za socialismu stmelování kolektivu. Mě se zdá ,že oni jsou stmeleni dost( Smíchov jim patří) a ty bys jim to ještě platil

  25. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 20:20 |  
    0 0

    nastoupili odhodlaní zvítězit? Hnali se za vyrovnáním?

    Velmi přehnané eufemismy. Zápas byl odchozený, hráči vůbec nechtěli, nemakali, hrozný výkon, skoro jako v Příbrami. Za mě ostuda, makali jsme 10 min z 90.

    Celkově všichni tragičtí. Při prvním góle na sebe všichni koukají, skáče jen hráč Olomouce, Čonka je mimo, Fenin nepopoběhne, nechápu proč hraje, Zmrhal s Gecovem totálně z formy, na hřišti úplně zbyteční, Koreš proč hraje, to ví snad jen Petrouš. Kisel sice dá pěkný gól, ale jinak jen rozhazuje rukama, nepřihraje.

    Fakt jsem naštvaný, tak se nebudu zatím více rozepisovat, ale pokud se Petrouš neprobere a nenajde odvahu, tak se moc v Áčku neohřeje. Tohle je trága jak za Rady, nepřihrajeme si. Začínám mít vážnou obavu, že konec jara nebyla Petroušova kvalita, ale efekt vyhození Rady.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      JS (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:58 |  
      0 0

      No to bylo jasné snad od začátku, že to byl jen efekt nového koštěte... Co by je taky stačil Petrouš za čtyři zápasy naučit?!

  26. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Betynka58     před 11 lety 05.08.2013 20:22 |  
    0 0

    Jsem neskutečně naštvanej. Zdenda Zlámal dělal, co mohl, aby nám udělal radost, ale co z toho, když máme absolutně neligovou obranu. Hlavně oba krajní obránci perlili, zvláště Nitrianský mě svým bohorovným pohybem naprosto iritoval a za dnešní výkon si příští týden nic jiného než lavičku nezaslouží! Nikdy jsem si nemyslel, že budu volat po návratu Dostála, ale u něho člověk alespoň vidí snahu a bojovnost. Zajímavé je, že taky teprve od vynuceného Nitrianského střídání šel výkon Slavie přece jen trochu nahoru.

  27. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 20:31 |  
    0 0

    No to snad ne,Petrouš ven.Tohle je lajdáctví hráčů ne Michala.Jediný co mě v tomto zápase potěšilo je to,že Škuty a Škoďák můžou hrát spolu.Klidně bych je tam nechal od začátku,furt lepší než Fenin.To je ztracenej kluk.Jinak ale dneska vyhořeli všichni od Radka po ostatní.Jedině snad Karolko,snesl nějaký metr.Těšil jsem se dneska na tři body,tak nic,no zase počkáme.Vždyť už to známe,pár posledních sezon,je to pořád stejný.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Betynka58     před 11 lety 05.08.2013 21:04 |  
      0 0

      Souhlasím, v tuhle chvíli bych Petrouše rozhodně podržel, je to vlastně první zápas, kdy Slavia herně propadla. Ale pro příští zápas to chce určitě v obraně změnu(y). V téhle souvislosti mě potěšilo, že Petrouš v pozápasovém rozhovoru něco takového naznačoval.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:09 |  
        0 0

        To jsem zvědavý co asi udělá, moc šancí nemá, nalevo místo Čonky Juhara a nebo někoho z dorostu, místo Nitriho Dostála a možná návrat Dobrotky a Petrák na DZ místo Gecova, Mičola po zranění do základu a místo Fenina Škodu, hru se dvěma hroty by mne osobně překvapil nejvíc.

  28. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 20:47 |  
    0 0

    Netřeba mnoha slov. KOMEDIE. Budíčeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek

  29. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    th     před 11 lety 05.08.2013 20:54 |  
    0 0

    Líbila se mi snaha o rychlou kombinační hru po zemi Fenin-Juhar-Kisel-Koreš, díky které (a Zmrhalově přesnosti) v 1. půli Sigma neměla naprostou převahu. Ta kombinace se v podstatě rozpadla stažením Fenina (po právu IMHO) a Koreše a hra na Škodu (víc nákopy) začala fungovat až za 20 minut po vystřídání. Koreš byl pomalejší než ostatní už od začátku (tu pak uplatnil Štěpán a byl to rozdíl), jinak Koreš celkem OK - s míčem si rozumí, nabízel se, snažil se dohrávat i v podstatě ztracené situace (na rozdíl od jiných). Kisel hrál slušně, víc riskuje a proto za ním jde víc nepřesností, dnes mi ale přišel koncentrovanější než jindy. Bohužel tomu ofenzivnímu snažení v 1. půli zoufale chyběla podpora krajích beků, ti nebyli jen neochotní útočit, ale mizerně rozehrávali. Gecov bída v rozehrávce, směrem dozadu se může snažit jako def. záložník bránit rozehrávce soupeře, jak chce, ale nic s tím nenadělá, pokud jim to dají do nohy jeho vlastní spoluhráči, Čonka a Nitranský katastrofa, líní na krok, nepřesní, nechápu, že (hl. Nitrianský) nešli dolů z vůle trenéra. Střed obrany mne opět vůbec nepřesvědčil, jen čekám, až nás zase mirros přijde přesvědčovat o své pravdě, že dalšího stopera fakt nepotřebujeme (jak už 2-3 týdny čile činí). Na druhé straně Petrák několikrát výborně ve vápně soupeře. Škoda se rozehrál během poločasu k vynikajícímu výkonu, vypracoval pro mne až nečekaně hodně šancí, jak zpracováním hlavou, tak přiťuknutím po zemi (ne jako jindy, kdy se od něj míče jak tak nazdařbůh odráží náhodným směrem), i Škutka předvedl za pár minut víc, než Fenin. Golman chytil jednu (úvodní) obrovskou šanci, v dalších už neměl šanci, 1. gól bych mu nevyčítal.

    Černý 3, Nitrianský 1, Petrák 4, Bortel 3, Čonka 1, Gecov 3, Koreš 5, Zmrhal 4, Juhar 6, Kisel 4, Fenin 3/ Škoda 6, Škutka 4, Štěpán 5.

    Tolik mé pořád ještě čerstvé dojmy.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      lassiter     před 11 lety 05.08.2013 20:58 |  
      0 0

      "Golman chytil jednu (úvodní) obrovskou šanci, v dalších už neměl šanci" a proto mu dáš trojku jo :-) Měl dát dva góly nebo co?

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        th     před 11 lety 05.08.2013 21:21 |  
        0 0

        2 góly ne. ;-) Ale i když mu nedávám vinu za obdržené góly, tak jsem teda neměl pocit, že by Černý hýřil klidem a jistotou, kterou by předával na obranu (zbytek mužstva před sebou) při kratší rozehrávce a hl. při standardkách a centrech vůbec. Prostě nebyl to průměrný pohodový výkon IMHO.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Slawek     před 11 lety 05.08.2013 23:19 |  
      0 0

      Gecov 3 ???

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      sasky     před 11 lety 06.08.2013 08:39 |  
      0 0

      Černý - 4 za absenci organizace obrany. Plusem mu budiž první zákrok.
      Nitrianský, Čonka - 1 s odřenýma ušima. Čonka se sice aspoň snažil, ale ta hrubka při druhém gólu (a spousta dalších, které ale třeba tolik nesmrděly), to se nesmí stávat. Totálně z formy. Nitrianský nám nějak zlenivěl. Osobně jsem do něj vkládal velké naděje, ale je to velké zklamání.
      Bortel 4, Petrák 5 - Petrák +1 za gól. Jinak střed obrany podprůměr, na druhou stranu jim při standardkách nikdo nepomohl.
      Gecov - 3 souhlas - dva stupně dolů - nebyl vidět, úspěšně se nestíhal vracet (3 gól).
      Zmrhal - 4 souhlas - fotbalovější než Gecov, ale jinak v druhé půli taky žádná hitparáda.
      Koreš - 4. Jako snaží se, to ano, ale jeho 30 pokusů o prodloužení patičkou kolem hráče (vyšlo mu to jednou?) a jeho "rychlost" jsou opravdu úchvatné záležitosti. Ten chlap potřebuje zlepšit pohyb jako koza drbání, jinak odchod. Na míči je dobrej, ale bez rychlosti je k ničemu.
      Juhar 4 - To je opačný případ než Koreš. Rychlost dobrá, střela dobrá, ale hrozně zadrbával akce na sebe, když mohl dávat na střed do kombinace.
      Kisel 4 - Jeden z těch viditelnějších záložníků. Zdálo se mi, že toho zase tolik nezkazil, ale celkově zapadl do podprůměru zálohy.
      Fenin 2/3 - Tak já nevim. Nejsem fotbalista, ale byl ten chlap na hřišti k něčemu? Nemyslel jsem si, že to někdy řeknu, ale zlatej Škoda. Fenin se zase pěkně míjel s míčem, výběr místa mírně řečeno na prd. Neříkám, že se to časem nezlepší, ale včera stálo (opět) za starou bačkoru.
      Škoda / Štěpán - 5 - viděl jsem je chvilku a hráli podle mě o něco lépe než jejich předchůdci.
      Škutka - nebudu hodnotit, protože po třetím olomouckém gólu jsem tu bídu vypnul.
      Závěrem. Na odvolování Petrouše bych to neviděl. Opět tuna hrubých chyb zejména v obraně, s tím trenér nic udělat nemůže. Co může změnit je posazení Nitrianského, který opakovaně hraje špatně. Čonku bych ještě na Duklu nechal, není za něj ani spolehlivá alternativa. Jinak Fenin dolů, na plac Škoda / Škutka. Jinak bych to nechal. Byl to spíš zápas blbec, než vyloženě odfláknutý mač.

  30. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    lassiter     před 11 lety 05.08.2013 20:55 |  
    0 0

    Tohle bylo to nejodpornější, co jsem v Edenu kdy viděl. Když si vzpomenu, co jsem musel v práci udělat, abych se tam vůbec na tu zkurvenou hodinu dostal, a pak tam člověk vidí bandu znuděných borečků, línejch udělat rychlejší krok (záměrně pomíjím fotbalovou kvalitu). Je vůbec možný podat takovej výkon jako Nitrianský, Čonka nebo Gecov? Co se jim jako přes ten tejden stalo? Jsem neskutečně nasranej.

  31. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    opicemag     před 11 lety 05.08.2013 20:56 |  
    0 0

    To co dnes předvedli hráči, to je na pokuty. A mastné. Čonku bych hned přeřadil do béčka. A sním by tam mohla klidně půlka týmu. Jenže nemáme místo nich hráče. Potřebovali bychom dva beky a jednoho stopera. Ale nemáme je. Koreš je další ztracený případ. Hned se ho zbavit, ale je tu stejný problém. Nemáme moc alternativ. A takto by se dalo pokračovat u gólmanů, útočníků apod.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      lassiter     před 11 lety 05.08.2013 21:00 |  
      0 0

      Já bych tam místo nich dal někoho z Poděbrad. Kohokoliv. To už se v minulosti osvědčilo.

  32. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Markus     před 11 lety 05.08.2013 21:03 |  
    0 0

    Alibismus a hloupost. Minule mě naštvali za nervíky ke konci, teď pro změnu hráli na konci pěkně, konečně jedinkrát za celý zápas pořádně mákli - takže to jistě šlo i předtím, ale asi se nechtělo. Zpátky Radu nebo rovnou Petrželu na ně, ten už by jim zvedl mandle. Petrouš je fajn trenér, ale moc hodnej, my zjevně potřebujeme rasa!

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Markus     před 11 lety 05.08.2013 21:09 |  
      0 0

      Abych jen nehanil. Petrák nejlepší z obránců a na hřišti měl nejsilnější duši. Škoda by měl nastupovat, ale ne sám. Náš problém není o rozestavení, ale přesto bych tady udělal výjimku a šel na dva útočníky. My prostě musíme. A tím druhým rozhodně nemůže být Kisel, ten ať si hledí středu pole. Škoda a k němu střídat dvojici Fenin/Škutka.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Betynka58     před 11 lety 05.08.2013 21:50 |  
      0 0

      Doufám, že s tím Radou jsi to nemyslel vážně, ta loňská sezóna pod ním mi teda stačila.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Markus     před 11 lety 06.08.2013 06:30 |  
        0 0

        Nejsem příznivce kroků zpět, to bylo jen varování, co by se taky mohlo stát.

  33. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Barlblog     před 11 lety 05.08.2013 21:06 |  
    0 0

    A je to tady! Měl bych začít sázet. Nejen, že jsem říkal, že bez posílení to nebude valné, ale taky jsem predikoval, že "fanoušci" začnou odvolávat trenéra. Opětovně se hrdinové internetu spojili za účelem všechno zbourat a oslovit nejlépe Petrželu, který se jim dnes v tom vedru připomněl.

    Dámy a pánové, jsme předposlední a není to vina ani trenéra, ani vedení a ani Držmíška, je to všechno na hráčích. Když jsem dnes viděl, jak po první obdržené brance Koreš schovává ruce v dlaních a Nitrianský má pohled ve stylu konce světa, pochopil jsem, že někteří hráči mohou hrát jen v Příbrami, Budějovicích, nebo na Bohemce. (Nic proti Škodovi)

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      vavicek     před 11 lety 05.08.2013 21:13 |  
      0 0

      Na hráčích? A kdo ty hráče připravuje na zápas, kdo je nominuje? Jestli je někdo zodpovědný za způsob bránění standardních situací, tak je to trenér. A skutečnost je taková, že jsme z nich inkasovali tři goly, z toho jeden chybně neuznali. Jestli tedy někdo může za dnešní porážku, tak je to Petrouš.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        JS (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:51 |  
        0 0

        Petrouš nikdy nebyl koncepčním trenérem, říkám to tady od jara, říkal jsem to tu před minulým angažmá. Slavia, od té doby, co ji převzal Řebíček, ještě neučinila jediný dlouhodobě koncepční krok (možná kromě angažmá Kusého, který ale po chvíli zase zrušila).. Nedivme se, že jsme tam, kde jsme.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Kornovo     před 11 lety 05.08.2013 22:54 |  
      0 0

      drzmisek a cele vedeni by potrebovalo nakopat doprdele.obrana vubec nefunguje a s temito hraci fungovat nebude,tak kde je ten slibovany obrance?asi se ceka az se uzdavi dobrotka a budem posledni.drzmisek ma schopnosti tak na druhou ligu

  34. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    edenian     před 11 lety 05.08.2013 21:20 |  
    0 0

    Mame jednoho jedinyho utocnika. Nehraje. Pokud se tedy nekdo nezrani nebo nekdo neni v 80ty minute unavenej. Tak to me Petrous nasr... Nechapu o co mu jde. Srab, diletant. Chapal jsem ze mu to pred sezonou nemuzou nedat. Chapal jsem, ze ty kecy o muzstvu ktery ma na pohary jsou proste jen strategie jak zaujmout tzv.majitele. Nechapu ovsem, ze nikdo, nejspis sportovni reditel nerekne nemame kvalitu tady a tady a musime nekoho sehnat. Byl jsem prekvapen, jak se muzstvo urvalo po odchodu Rady / ktery se nam slusne predem pomstil, kdyz vyhodil Pospecha / a zaroven za standardni situace ukazuje svou beckovou kvalitu. Nezmenil jsem nazor, nemame kvalitu v hracich. Tecka.
    V tom srabu ve kterym jsme bych stavel Skutku, zkousel Simecka misto Zmrhala, to se tyka tvorby hry, obrana nema reseni. Vubec to mozna nema reseni. Slovenska mnozina me taky neimponuje.
    Radka Cernyho mam jako vsichni rad. Mel ovsem sam vedet, ze je po vsem. Koneckoncu jeho statistky z lonska jsou drtivy. Ted to na nem bude lezet a obrana se tezko zlepsi.
    Jsem votravenej, protoze diletanti v klubu nemaji budoucnost. A tzv. majitele to asi moc nezajima.

  35. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:21 |  
    0 0

    Takže jsme se dostali do stavu, kdy po třech nepovedených zápasech opět odvoláváme trenéra(pokolikáté už?). Ne dneska to opravdu prohráli hráči, nikoli trenér. To co předváděli za alibismus v souboji o míč či v defensivní činnosti za to by si hráči zasloužili minimálně na jeden zápas přeřazení do juniorky. Petrouš opravdu nemůže za to, že Čonka který má při standartce stát u tyče dokud akce hostí neskonči, si v průběhu poodejde doslova o pár metrů od ní a pak je ještě schopnej to svádět na RČ, že se špatně domluvili. Ne dnešní zápas neprohrál trenér nýbrž hráči svým otřesným výkonem, kdy opravdu nebylo vidět, že by se chtěli pohybovat jinde v tabulce, než minulou sezonu. Možná na to někteří opravdu nemají a měli by hrát spíš za týmy typu Jihlava, Příbram, Budějovice, kde jsou výsledky fandům tak nějak ukradený. Příště by určitě měli dostat šanci Šimeček či Štěpán. A ještě jednou k Petroušovi, vzpomeňte si jakou měl Liberec hrůznou sérii ale vedení Šilhavého podrželo a jak jim to šlo. Volání po návratech Rady a Petržely (jen kuli tomu, že byl v tv?) je opravdu mimo logiku.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      opicemag     před 11 lety 05.08.2013 21:30 |  
      0 0

      Ale později Šilhavému přivedvedli hráče a dost jich vyhodili. Ale to se u nás asi nestane. Protože to by bylo řešení. Přivést tři až čtyři nové hráče, kteří by však mohli hrát hned teď. A to se nestane. Obrana je zcela zoufalá, oba bekové strašliví. A my máme Dostála. To je vše. Stopera pro jistotu žádného (když nepočítám Kolaříka, kterému evidentně Petrouš nevěří).

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:32 |  
        0 0

        Ano, ale až poté, co viděli, že to fakt nejde, třeba se též naše vedení probere v činnost, i když moc bych na to nesázel.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          opicemag     před 11 lety 05.08.2013 21:34 |  
          0 0

          Našemu vedení vůbec nevěřím. To, že nemáme stopera, se ví od té doby, co se rozhodl Hubáček skončit a nikoho to zřejmě netrápí.

          • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:37 |  
            0 0

            Taky tohle nechápu, čekat, než se uzdraví Dobrotka, kterej se pak zase za pět zápasů zraní je hloupost.

            • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

              th     před 11 lety 05.08.2013 22:38 |  
              0 0

              No, minule, když Petrouš pokračoval na podzim s kádrem, který po nadějném jaru jen oslabil, tak se čekalo a čekalo, aby pak vidělo, že tak dál nepůjde a nakonec přivedli Latku. Ale Petrouše pro jistotu taky odstřelili a povolali Strakavena. Nerad bych, aby se tak stalo, ale mám velkou obavu, že zatím Petrouš svoje předchozí angažmá u Ačka kopíruje do detailu, až na to, že to tentokrát nebude příchod Latky, ale návrat Dobrotky do základu, čeho on se už nedočká (přestože o jakékoliv posile na stoperu básnil už od začátku přípravy) a pak s Dobrotkou to do konce podzimu nějak přežijeme a možná uhrajeme i nějaký slušný výsledek proti silné trojce MB/PLZ/SPA.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Slawek     před 11 lety 05.08.2013 22:01 |  
        0 0

        Ale situace si právě takové řešení žádá. Pokud nenastane, budeme na tom ještě hůře než loni. Ví se o tom dost dlouho. Je tam skutečně řada hráčů, kteří do Slávie nepatří. Namátkou Čonka, Nitrianský, Juhar, příšerný je Gecov a Kisel, který hraje hodně na sebe ještě tak poločas.Osobně bych přál sestup Příbrami, ale proč ji máme doprovázet zrovna my ? Po Chomutovu Michal nejspíš skončí, tak už může Šetrle přemýšlet o jeho dalším nástupci.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:04 |  
          0 0

          Mě lehce povzbudil rozhovor s Petroušem, poněvadž mi přijde, že to vnímá podobně, ne-li stejně. Tak uvídíme, jestli to nebudou jen slova a proti Dukle to opravdu změní.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      mats     před 11 lety 05.08.2013 22:25 |  
      0 0

      Původně jsem si říkal, že po něčem takovým, co bylo dneska v Edenu k vidění, snad ani žádný ohlas psát nebudu. Nakonec mi to ale nedá... Kádr máme zřejmě dobrej leda tak na papíře podle jmen. A možná už ani to. Dneska snad nejtragičtější oba krajní obránci a Čonka ještě horší než Nitrianský... Člověka to štve o to víc, že už je viděl hrát o dost líp. Zdá se, že pocit, že maj svý místo v základu jistý, jim vůbec neprospívá. Možná je příčina ještě někde jinde, ale tohle mě prostě napadá jako první. Matúš jakoby hrál čím dál hůř a tohle už je fakt minimálně na lávku. Ale koho tam místo něj? Ono vůbec těžko hledat dneska nějaký pozitivum. Možná rychlost Štěpána a to, že bylo celkem jasně vidět, že Škoda k sobě potřebuje vepředu druhýho útočníka, kterýmu to může sklepávat nebo mu nějak trochu vytvářet prostor. Škoda není žádnej bomber, toho by potřeboval vedle sebe. On by byl spíš schopnej odvést tu černější práci okolo, aby moh být ten případný kanonýr oslavován. ;-) Jinak hráli hrozně skoro všichni. Ty chvíle, kdy si vzájemně přihrávali se soupeřem (dvě přihrávky my, dvě Olomouc, a znova my...) okolo půlky hřiště, byly už skoro komický... No nic, tak snad s Duklou aspoň tradiční remiza... ;-)

  36. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 21:31 |  
    0 0

    co to kuwa bylo??

    To byla moje milovaná SLAVIA??

    Proč?? Proč musíme tolik trpět, čím jsme si to jako fanouškové zasloužili??

    Obrana žádná, oba kraje tragický a stopéři se před druhým gólem oba stáhnou k hráči na prostředku, kterej si je oba stáhne do prava a v klidu to předloží nabíhajícímu hráčí na druho stranu. Třetí gól Čonky!!!

    A jak může Petrouš postavit Koreše místo Štěpána a ještě ho tam po přestávce nechat?? Ten kluk je děsnej.

    Proč nemůžeme hrát na dva útočníky??

    Proč se musíme cpát do fotbalov "moderny" 4-5-1 když to neumíme hrát??

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Pagliaccio     před 11 lety 05.08.2013 22:34 |  
      0 0

      Protože klasické 4-4-2 je překonané. Samozřejmě ale tohleto 4-5-1 je běs. Moderní a asi nejúčinější bývá teoreticky něco jako 4-3-3, nebo 4-2-3-1. Snad se toho bude případný nový trenér držet. S jedním ale. Ti krajní hráči se nesmí chovat jako klasičtí záložníci, ale měli by být pojatí nějak jako křídla, nebo externí útočníci. Sice se v taktice příliš moc nevyznám, ale neprosazoval bych ani jednoho, ani dva útočníky, ale rovnou tři. Resp. hrot a dva krajní hráče. Myslím, že bychom na to měli i hráče. Nemohlo by třeba Feninovi sednout pravé křídlo?

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        opicemag     před 11 lety 05.08.2013 22:40 |  
        0 0

        Je sice pravda, že mnoho velkých týmů hraje 4-3-3 (Barcelona) či 4-2-3-1 (Real, loni Bayern, Borrusia, Arsenal, Chelsea, Manchester myslím taky atd.) (netuším co hrají Italové), ale oni na to mají hráče. V tomto systému je zásadní, aby krajní obránci hráli často jako křídla a zároveň se vraceli do obrany. A to u nás opravdu nehrozí. A nemluvě o tom, že ten jeden hrot musí být doplňován třeba 4 záložníky.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:17 |  
        0 0

        V čem je to překonané, jakmile byli na hřišti společně Škoda se Škutkou tak to bylo mnohem lepší než když tam byl Fenin sám a pak i Škoda. "Žádný sklepávání za sebe na nabíhající hráče, když se někdo tam objeví, prostě má vedle sebe hráče na kterýho to prodlouží a může útok pokračovat. Asi jsem konzerva, ale mě se prostě hra na jeden hrot nelíbí, aspoň né v tom co se snažíme předvádět MY

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:37 |  
      0 0

      Když máme nedostatek kvalitních obránců, tak by možná stálo za zvážení 3-5-2.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Markus     před 11 lety 06.08.2013 06:43 |  
        0 0

        Formace 3-5-2 se mi vždy líbila, ale základem je v tomto případě libero a takové hráče nemáme. Věřím, že by ho dokázal dobře hrát Martin Latka. O útok by se starali dva útočníci a dva krajní záložníci, na to hráče máme - Juhar, Mičola i Štěpán. Kisel by konečně stál tam kde má, přesně na středu hřiště. Jenže zpět do obrany, tam totiž nemáme na tento systém nikoho hotového. Nejen že nemáme libera, ale ani dva další stopery pro tento systém. Kolařík s Čepelákem jako naděje mi tam přijdou vhodnější než obránci, které teď v týmu máme. Na tenhle systém je třeba v obraně opravdu silná zodpovědnost.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 11:09 |  
          0 0

          Možná Dobrotka by zvládnul to libero, ale asi bychom dostali pár výprasků, nežli bychom se to naučili.

  37. Můj názor

    Mike     před 11 lety 05.08.2013 21:39 |  
    0 0

    Po návratu z Edenu sem jenom zkopíruju svůj včerejší názor na zápas-
    Od: Mike - Neděle, 04.08. 2013 - 20:14:42
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Já budu pesimista. Olomouc má dopředu rychlé hráče jako Petr, Schulmeister, Pospíšil, Navrátil a Doležal. Budou hrát na brejky a určitě některý využijí. My při naší impotenci, budeme rádi za 1 branku a tipuju výsledek 1-1. Nevylučuji ani prohru a propad tabulkou na sestupové místo s Příbramí. Samozřejmě budu šťasten za 3 body, ale
    mám dojem , že večer v Edenu budeme opět zklamáni.

    • Re: Můj názor

      edenian     před 11 lety 05.08.2013 21:54 |  
      0 0

      Ja jsem taky nemel dobrej pocit, ale nechtel jsem sejckovat. Ovsem takovouhle rachandu jsem necekal. Proste jsem jen nepocital s vyhrou, abych tak rekl.

  38. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    lantenac (host)     před 11 lety 05.08.2013 21:53 |  
    0 0

    Podle mě dneska nejhorší hráči (čili nejhorší ze špatných) Nitrianský, Čonka a Gecov.
    Nitrianský už hraje několikátou sezonu téměř bez přerušení v základní sestavě, a přesto předvede výkon, který dal vzpomenout na „nejlepší“ momenty Karla Kratochvíla. Pozičně propadal, útok nepodpořil a vracet se nestíhal. Přiznám se, že už jsem s ním ztratil trpělivost. Myslím, že Dostál by to dneska hůř neodehrál. (nečekal jsem, že to někdy napíšu).
    Druhej hráč je Čonka, poněvadž mít za dva zápasy prsty ve 4 inkasovaných gólech, to už je na levýho beka panečku kumšt. Zdá se mi, jako by se viděl už někde za kopečkama a jeho koncentrace na zápas pak neodpovídá koncentraci profesionálního fotbalisty. Kopnout centr skoro po zemi na nejblíže stojícího protihráče, když mám ve vápně před balonem 6 spoluhráčů, to zákonitě zavání prů…em. O tý jeho procházce od hlídaný tyčky ani nemluvě. U Matúše mě to mrzí o to víc, že je to podle mě fotbalista s vynikajícími předpoklady, na kterýho mě baví koukat, pokud se mu daří plně se koncentrovat. Ale za výkony v posledních zápasech by si zasloužil jednoznačně posadit. Kdybychom tedy měli alternativu na jeho post že..
    A do třetice Gecov. Pro mě asi vůbec největší zklamání, vůbec nevidím jeho přínos pro tým. Dopředu nerozehraje, do útočné fáze se prakticky nezapojuje, zbytečně fauluje na půlící čáře v situacích, ze kterých nám nehrozí nebezpečí. Jakoby nebyl jeho cíl vybojovat balon a případně rozehrát, ale za každou cenu přerušit akci. Nehledě na to, že při třetím gólu se nestačil vrátit s Lietavou, se kterým vybíhal ze stejného prostoru. Přitom si myslím, že je to hráč v ideálním věku, kterej by nás měl táhnout. Ale podle mě mu výrazně chybí kvalita i odvaha při práci s balonem a ani ta jeho pověstná zarputilost nevyvažuje jeho zásadní nedostatky. Přál bych si Petráka na jeho místo, sice to ani v jeho podání není do ofensivy žádná hitparáda, ale pořád nemám tendenci při jeho hře zavírat oči a kroutit hlavou.
    Ne že by si ostatní hráči taky nezasloužili pár řádků, ale nemám na to síly. Jsem naštvanej na nejvyšší míru, jednak „kvalitou“ naší hry, ale hlavně kvůli přístupu některých jedinců. Sigma vyhrála naprosto zaslouženě, bohužel.

  39. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    spino     před 11 lety 05.08.2013 22:02 |  
    0 0

    Trávník to byl výsměch. Nasprejovaná hlína na zeleno. Skvělé!

    Uprostřed hřiště prohlubně.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:28 |  
      0 0

      A taky nechápu, proč nemáme na dresech jména hráčů. Jsme na vesnici nebo co?

  40. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Alanor (admin)     před 11 lety 05.08.2013 22:17 |  
    0 0

    Dneska katastrofa. Něco takového jsem tedy nečekal. Přiznám se, že teď mám náladu tak na to, že bych skoro všechny hráče vyházel a ještě jim na cestu něco přidal od cesty... Nejvíc mě osobně zklamal Gecov, který se mi na jaře velmi líbil. Dneska neměl jediný světlý moment, všude byl pozdě, dělal spousty faulů.

    Jsem zvědav, jak zareagujeme na Dukle, další prohra by totiž byla zdrcující. Já doufám, že postaví Škutku se Škodou, kterým to klapalo. Hrát by měl i Štěpán.

    Ačkoliv jsem kvůli tomu dnešnímu představení vstával i přes střevní virózu na autobus v půl páte ráno, abych dojel do Prahy, a hráči se mi odvděčili takto, tak na Julisce v pátek chybět nebudu.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 05.08.2013 22:19 |  
      0 0

      Jo, ještě jsem chtěl dodat dvě věci. Že pomalu přestávám vidět světlo na konci tunelu, ale to snad s časem přejde.

      Ale hlavně by mne zajímala ta kritika Černého. Přišlo mi, že s góly nemohl nic dělat a na začátku předvedl naprosto neskutečný zákrok, když zabránil jistému gólu. Tak kvůli čemu se na něj nadává? Přehlédl jsem něco? Před hodnocením ale ještě projedu záznam..

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        opicemag     před 11 lety 05.08.2013 22:25 |  
        0 0

        Podle mě nepůsobí jistě. Nechodí vůbec z branky na centry. Ten zákrok byl dobrý, ale podle mě mohl několik centrů v klidu sebrat, ale nechal je projít a byl z toho zmatek. Prostě stojí na čáře, kde sice může předvádět skvělé zákroky jako při té hlavičce, ale měl by víc chodit ven z branky a sbírat míče.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Mike     před 11 lety 05.08.2013 22:32 |  
        0 0

        S 2. a 3.gólem asi nic dělat nemohl, měl jsem to přímo pod sebou.
        Ten 1.gól z rohu mi přišlo- přes celé hřiště- že míč letěl hrozně dlouho, ale prý mu utekl Čonka od tyčky. Ten zákrok byl opravdu Vaniakovský. Jinak si nepamatuji, kdy nám soupeř mohl dát doma 7 branek- kromě 3 obdržených ještě jasná branka- vymyšlený ofsajd od pomezního-, 2 tyče a chycená hlavička -viz výše.
        Jinak jsem si maloval, jak máme na úvod krásný los- zadlužený Baník, Liberec mez zápasy Evropské ligy a poslední Olomouc.
        Ta postavila i několik hráčů, o kterých jsem moc neslyšel- Javůrek a Falta a stejně nás bohužel jasně přehráli.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:17 |  
          0 0

          Jasná chyba dua Č + Č při prvním gólů, Čonka nepokryl hráče a Černý vůbec nereagoval, druhý jde na vrub levé straně takže zase Čonka, Černý bez viny, vyběhl a by zmenšil střelecký úhel. Třetí gól podobná situace brankář znovu bez viny, jinak ale Černý tým podržel pouze při první šanci Olomouce, kdy krásně zneškodnil šanci, to je fakt, ale Rakovan by asi nechytal, o moc lépe.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      winter (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:58 |  
      0 0

      souhlas, Gecov naprosto tragickej.. dopředu přesně nenahrál, fauloval strašně často a navíc v situacích kdy to bylo uplně zbytečný což byla jen voda na mlýn zdržování hry od olomouce a když vystřelil letělo to 20 metrů nad bránu.. čekal jsem že ho petrouš stáhne, bohužel

  41. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:27 |  
    0 0

    Komentovat tu hrůzu nemá smysl. Proto bych jen chtěl vyjádřit podporu trenérovi a vzkázat hráčům - styďte se.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:29 |  
      0 0

      Rozepsal jsem to více, ale ty základní závěry podepisuji.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:40 |  
        0 0

        Není ale trenér A-týmu dospělých na hřišti právě od toho, aby dokázal z týmu a jednotlivých hráčů vymáčknout maximum? Aby našel správné složení týmu?? Počítám, že házet auty a přihrávat placírkou se už v lize na tréninku hráči učit nemusí? A pokud musí, tak toho, kdo je přivedl, je potřeba okamžitě vyhodit spolu s těmu hráči...

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:12 |  
          0 0

          Petrouš přivedl v létě akorát Štěpána s Černým. Přičemž ten první byl rozhodně oživením. Spíše si nějak nedovedu představit, kdo by si s touhle sebrankou poradil nějak lépe. Měly by každopádně padat pokuty.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      mats     před 11 lety 05.08.2013 22:39 |  
      0 0

      Tak nějak... ve vší stručnosti... Pravda, rozepsal jsem se už výše, ale moh jsem si ušetřit písmenka a jenom souhlasit tady... ;-)

  42. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:27 |  
    0 0

    Na mnoha postech je nutno prostě hrát s tím, co je. Ale neprodleně sehnat stopera, raději dva, abychom nemuseli strkat Petráka do obrany.

    Nicméně už před utkáním jsem navrhoval: Na hrotu by měl hrát Škutka. Je-li Mičola zraněný, pak je za něj lepší náhradou Vojtěch Štěpán, nežli Štěpán Koreš. Místo Bortela už měl být zkoušen stoper z juniorky - Čepelák nebo Kolařík.

    Ukázalo se, že Koreš je velmi snaživý, ale kvalita jaksi schází a Štěpán to rozhýbal více. Ovšem celkově špatenka. Stačí vidět to hafo přechodových zpracování zády k soupeřově brance. Nebo nedostatečné doplnění brejkujících jedinců, většina hráčů jen poklusává.

    Petrouše bych rozhodně podržel, jestli se ho slovenská mafie rozhodla popravit, tak jí netřeba hned ustupovat. Po třech zápasech netřeba ukvapených soudů, spíše by vedení mělo dát Petroušovi plnou podporu, aby si podle svého uvážení v týmu udělal pořádek.

    Hlavně je důležité se připravit na pohár v Chomutově, jinak sezóna opravdu může skončit dříve než pořádně začne.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:34 |  
      0 0

      No, tak hlavně aby už ten pořádek v týmu začal dělat. Memntálně to vypadá tak, že se tam hraje podle jiných not...

  43. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Betynka58     před 11 lety 05.08.2013 22:30 |  
    0 0

    Já jen nechápu jednu věc: jak je možné, že Slavia disponuje hráči, kteří půl sezóny hrají úplně suprově, že si člověk říká, že na ten post lepšího plejera v lize není, a další půlrok hrají snad na divizní úrovni. Teď mám na mysli samozřejmě Čonku, kterého mám jinak rád, ale takové výkyvy ve výkonech se jen tak nevidí. Chápu, že jeden zápas nemusí vyjít, ale dva tak zoufalé výkony za sebou, to už je opravdu na pováženou. Přitom jsem přesvědčen, že ten kluk to v sobě má, tak proč nedokáže kvalitně zahrát opakovaně? Je zajímavé, že podobné výkyvy mezi půlsezónami měl i jeho předchůdce na místě levého beka Trubila. Nezbývá než doufat, že se Čonka ještě v průběhu podzimu rozehraje k jarním výkonům, protože na jeho místo opravdu teď nemáme adekvátní náhradu (variantou je jistě Dostál, ale kdo by potom zaskočil za Nitriho? Jinak mě dost zaskočilo zranění Mičoly, který jako jeden z mála maká a navíc je schopen dát gól. Mám obavu, že nás čeká neveselý podzim.

  44. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Ferguss     před 11 lety 05.08.2013 22:42 |  
    0 0

    Myslel jsem, že cestou domů vychladnu, ale ještě to se mnou cloumá. První věc, hrát na tomhle hnusu, kterému se nedá říct trávník, je ostuda. Měli jsme požádat o odložení z důvodu nezpůsobilosti terénu.
    Co se týče hry, tak pohár mojí trpělivosti dneškem přetekl a na stadionu mě hned tak nikdo neuvidí. Za poslední "stabilizační" sezóny jsem chyběl na málo utkáních a snažil se povzbuzovat a vždycky hledat to lepší. Ale tohle je prostě moc. Nemá vůbec cenu hodnotit jednotlivce, protože především nefungujeme jako tým. A to je ten hlavní problém. Jasně se ukazuje o čem mluvil Latka, když byl otrávený z přístupu některých hráčů. Zřejmě některým stačí brát platy a větší ambice nemají. Spoléhají, že za ně není alternativa. Ono se ukazuje, že posbírat v podstatě odložené hráče a doufat, že se nějakým zázrakem vzpamatují je chyba.
    Těžko říct co s tím a jak z toho. Nejde všechny vyházet, protože není kde brát. Ale musím říct, že je mi momentálně milejší snaživý kopáč Dostál než laxní duo Čonka, Nitrianský.

  45. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    klimi     před 11 lety 05.08.2013 22:42 |  
    0 0

    Otázka pro "odvolávače Petrouše":

    Proč na jaře šlo hrát dobrý fotbal a vyhrávat a najednou to nejde?
    To se Petrouš najednou jako trenér změnil nebo jak to vlastně je?

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:57 |  
      0 0

      A není to třeba tak, že je potřeba změnit poměry a rozložení karet celkově? Hráči evidentně nechtěli Radu - jinak se ta změna po jarní výměně trenérů objektivně vysvětlit nedá. Teď už ale zase mají svůj status quo a Petrouš není s to s nimi hnout. A podle mě se to nezmění do té doby, dokud budou vědět, že jim nc nehrozí - tj. dokud na jejich místo nebude minimálně srovnatelná náhrada. A dokud nebudou vědět, že po vyhazovu ze Slavie neseženou srovnatelný flek kdekoliv jinde v lize. To druhé asi nezlomíme, prachy prostě nejsou. Proč ale Petrouš vyhlašoval na konci jara, že tým de facto nepotřebuje doplnit a že je silný dost? Když bylo přitom více než zjevné, že to tak není?? Proč jasně neřekl, vedení klubu to, co kromě místních notorických optimistů viděl skoro každý - tedy že mužstvo není dobře složené, že chybí konkurence a hráčská osa není v optimálním věku? To je to, co mu vyčítám a proč jsem deklaroval svoje přesvědčení, že by měl přijít Kozel, který by velmi pravděpodobně ve vlastním zájmu své dobré pověsti požadoval po sportovním vedení splnění určitých, jasně domluvených úkolů.
      Mimochodem: sportovní vedení - exituje ve Slavii ještě něco takového? Nebo už bratři Řebíčkové uvěřili, že něco takového hravě zvládnou sami...?

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        klimi     před 11 lety 05.08.2013 23:03 |  
        0 0

        A to hráči opravdu potřebují hledat motivaci, aby hráli tak jako po vyhazovu Rady?

        Je na čas na rapidní změnu sestavy, Feninovi bych otevřel okno někde ve vyšších patrech zázemí Edenu, Koreše bych nutil běhat do té doby, než uběhne stovku za méně jak 20 vteřin, Gecova bych dal 100x opsat pravidla fotbalu. Čonka s Nitrim jsou minimálně na pokutu...

  46. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Matlafous     před 11 lety 05.08.2013 22:48 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že jsem se svým rouháním již podruhé přičinil o neštěstí našich borců, končím zde s diskuzí, abych již více Slavii neškodil.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      th     před 11 lety 05.08.2013 23:01 |  
      0 0

      Jasně, svést to fiasko na fanouška, to je ono. Jako kdybych slyšel Platila. :-))

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      ortevor     před 11 lety 05.08.2013 23:50 |  
      0 0

      to by byla skoda, tvoje prispevky maji hlavu a patu a rad je ctu...
      ale mohl by sis naparit nekolikamesicni pokutu a dat ji Koresovi, aby se nase primadonka nemusela na hristi snazit a behat, je mu to tak neprijemny !

  47. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 22:48 |  
    0 0

    Nějak jsem to dosud nedokázal strávit...
    A to jsem si dal:
    1) po zápase zasloužené pivo (neboť příval světla směřující na východ byl zničující)
    2) k večeři pizzu
    3) pokoušel jsem se rozptýlit laškovně žertovými tématy v oblasti mezilidských vztahů a české politické scény.

    Bohužel, nic z toho nepomohlo.

    Co zkusit vyzvednout pozitiva?
    Líbil se mi v prvním poločase v některých (!) akcích Nitrianský a celkem ušel i Petrák (gratuluji k brance). Černý vyšvihl jeden úžasný zákrok.....
    ...
    A ať přemýšlím jak chci, moc jiného mě nenapadá. Zapadli jsme hodně hluboko...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Oja     před 11 lety 05.08.2013 23:01 |  
      0 0

      Zkus tvrdší chlast, mně to aspoň trochu utlumilo to prvotní nas*ání...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 01:12 |  
      0 0

      podle me si se zblaznil s nitrianskym..nemyslim to zle jen z nej proste rostu a hnal bych ho karabacem ;)
      Takze se znovu omlouvam za ten vyraraz ktery nemiri a priori na tebe jen jsem si na jeho adresu potreboval zalaterit ;)

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 07:46 |  
        0 0

        V pořádku, mně se také nelíbil, ale skutečně v prvním poločase jednu nebo dvě pohlednější akce předvedl, to že zbytek utkání u něj byl na střídání, to je ale také pravde. I když je také možné, že jsem byl přespříliš oslněn tím sluníčkem. :)

  48. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Borris     před 11 lety 05.08.2013 23:05 |  
    0 0

    Co k dnešku napsat? Popravdě řečeno vaří se to ve mě jako v přetopeném kotli, ale už jsem se trošku uklidnil. Každopádně dnešní "výkon" byl doslova k zeblití! Jestli takhle chtějí někteří jedinci hrát za Slavii, tak ať rovnou táhnou ke všem čertům. Obávám se že slušněji to říct nejde. Jestli někteří nezvládají tlak co ve Slavii je, tak tu nemají co dělat a můžou jít rovněž okamžitě pryč! Je to tvrdé, ale je to tak! Minulý týden jsem se po porážce nezlobil, protože výkon měl kvalitu, byli jsme lepším týmem a makalo se. Ale dnes jsem rozezlený na nejvyšší míru! K jedincům se vyjadřovat nebudu, všichni do jednoho by zasloužili pořádný kartáč! Jestli nechtějí hrát a makat, můžou si hrát doma na foukací harmoniku. Tím nebudou znechucovat nás fanoušky. Dnes na place bohužel chyběl Čolek, který má ze všech nejlepší formu. Kdo by po dnešku měl okamžitě mastit na lávku je Čonka, který už minule v Liberci podal výkon hodný tak někam na hru za barákem. A dnes mu zdatně sekundoval Nitrianský a Gecov. Ten když přicházel tak jsem tu psal, že kvůli jeho předešlé touze jít do Sparty, na něho budu mít přísnější měřítko. Ale jeho poslední výkony by neobstáli ani kdybych měl sebelepší vůli. V současné výkonnosti nemá co dělat ve Slavii, natož v jejím základu! On by měl být jeden z tahounů, jenže hraje naprosto hrůzostrašně. Nasazení Koreše rovněž nechápu. Ten kluk je očividně z formy a přitom na lávce čeká nažhavený Štěpán. Ale zklamali dnes naprosto všichni, jen jsem vypíchl ty který tomu kralovali.

    Ještě pár slov k našemu "posilování" v létě. Celý ten úsek co má posilování na starosti, by zasloužil čele s tou pijavicí Držmíškem rozpustit a vypráskat ze Slavie pryč. V obraně nemáme žádný post kvalitně zdvojený a jen se modlíme že nevypadne někdo další! Před začátkem ligy jsem tu psal, že je potřeba v obraně rapidně posílit a že jít do ligy s nesourodou a nesehranou obranou je sebevražda a nemusíme kvůli tomu chytit začátek. Protože pevná obrana je základ všeho ostatního. Bohužel se to přesně do puntíku stalo a naplnilo. To že končí Hub a že Dobrota nestihne začátek se dostatečně včas vědělo. A co udělali odpovědní lidé pro příchod kvalitního stopera? Vůbec nic! S penězma ať na mě nikdo nechodí, top je nesmysl všech nesmyslů. Kolik asi stáli ty černoušci teplický? Nebo ty španělé co si je přitáhla Dukla? Navíc patříme k týmům s nejvyšším rozpočtem v lize. Ono třeba kolikrát jen stačí sledovat komu kde končí smlouva, nebo kdo je volný hráč a tak. Jenže mi nemáme ani ten zpropadený skautink, aby jsme sledovali nějaké slušné cizince. A těch pár jedinců co tu psalo že není třeba vůbec posilovat a mají hrát mlaďáci, teď snad vidí že to takhle jednoduše prostě nejde a musí se to dělat citlivě a postupně.

    Bohužel všechno se děje z nějakého důvodu. A když se podíváme, že kromě nesourodé obrany se nedaří ani útočníkům dávat góly a když se k tomu přidají i chybující gólmani kteří patří k nejzkušenějším v celé lize a nulová aktivita na přestupovém trhu aby se zkvalitnili posty které nám hoří, tak z toho naprosto logicky vychází tenhle marast. Patřil jsem a i nadále patřím k těm lidem, co jsou Petroušovi zastánci. Ale i jeho musím trošku zkritizovat. Měl by být víc nekompromisní. Nebát se změn, kohokoliv kdo si to zasluhuje klidně posadit a taky by měl vyvíjet pořádný nátlak na vedení ohledně posílení kádru. No nic, stalo se no. Teď jedeme na Duklu, kde to bude ještě těžší. Doma jsou hodně silný a to že tam jedeme v takovém rozpoložení, mě teda fakt děsí. Bohužel další nevýhra už byla dost alarmující. Bod je málo.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Borris     před 11 lety 05.08.2013 23:14 |  
      0 0

      *MY nemáme ani ten zpropadený skautink

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        spino     před 11 lety 05.08.2013 23:25 |  
        0 0

        Snažili jsme se ho oživit, ale pak zasáhla mocná ruka Řebíčka a vše bylo opět rozprášeno.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:17 |  
      0 0

      Moc hezky napsaný. Jen se obávám, že při naší podpoře útoku by tady musel bezmocně rozhazovat rukama i ten místy vzývaný Pospěch :-(

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 01:08 |  
      0 0

      petrousova reakce je podle z celyho zapasu nejpozitivnejsi..

  49. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:07 |  
    0 0

    Tak si říkám, zdali nezkusit na stoperu Škodu, horší než Bortel to určitě nebude.

  50. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    1rytir     před 11 lety 05.08.2013 23:16 |  
    0 0

    Také potřebuji vykřišet ten strašlivý pocit zmaru! Nejednou jsem sem psal, že současní hráči mají se Slavii společné jedině dresy. Před pár lety by si nekopli ani za béčko! To je prostě fakt. Snad po prvé, co chodím do Edenu jsem neměl radost ani z jediné naší branky. Proč? Věděl jsem, že výsledek nepřinesou. Zaráží mě, že nikdo neviděl, že kdybychom už o půli prohrávali o tři góly (Černého fantastický zákrok na čáře a pak tyč), bylo by to naprosto zasloužené.
    Katastrofální výkony dnes předvedli: Nitrianský, Čonka, Gecov, Juhar, Koreš, Fenin, zbytek slabý odvar! Kisel mi vadí tím, jak se rozčiluje, přitom nedá už několik zápasů po sobě zžádnou přihrávku, balon ho neposlouchá, stejně jako Gecova a jen vypráví o tom, jak hrajeme nedůsledně a že nebylo třeba vyhlašovat žádné vysoké cíle!
    Tak jaké cíle byste, hoši v sešívaných dresech, vlastně chtěli? Hrát klidný střed tabulky můžete jít zkoušet v Příbrami, Teplicích, Slovácku, Brně...
    Ze tří zápasů šest branek v naší síti. Na vině šílené hry naší obrany kromě zoufalých obránců může jednoznačně vedení. Taktika, že to zkusíme hrát v obraně s tím, co máme a pak se uvidí byla tak blbá, že to víc ani nejde.
    K panu Petroušovi. Ano, byl jsem pro to, aby dostal šanci.Zatím ji díky hrůzostrašné sestavě nezvládá. Mohu mu vytknout jediné - co mu udělal Škutka? Proč hrajeme systémem, na který nemáme hráče a který neumíme? Proč nehrajeme na dva hroty v útoku? Proč se bojí ze sestavy vyndat zhráče bez formy (Gecov, ale i Kisel)?
    Ve Slavii je prostě něco špatně a to už dlouhou dobu a myslím si, že doba hájení a "vděčnosti, že vůbec ještě existujeme" je už pryč! Jinak si budeme muset zvyknout, že naše přízeň patří podprůměrnému ligovému klubu. Na to si zvykat nechci!!!

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 23:22 |  
      0 0

      Tady pomůže buď modlitba, anebo založení družstva fanoušků, ideálně kombinaci obojího. Pro začátek zkusme transparent ,,Řebíčku, prodej náš klub lepšímu majiteli!´´, ale to asi stačit nebude.

  51. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    spino     před 11 lety 05.08.2013 23:22 |  
    0 0

    Už jenom čekám, kdy pan Držmíšek vyhlásí další stabilizační sezónu.

  52. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Betynka58     před 11 lety 05.08.2013 23:25 |  
    0 0

    Koukám, že dnes večer to tady srší samou negativní energií, tak se pokusím nalézt alespoň pár pozitiv:
    1) Po původních obavách, jak bude Petrák spolehlivý na stoperu, byl dnes jednoznačně naší nejlepším obráncem (ono to, pravda, zase nebylo tak těžké v konkurenci Nitriho a Čonky).
    2) Snad se pomalu začíná rozehrávat Kisel (ještě to není úplně ono, ale z těch tří zápasů byl ten dnešní výkon asi jeho nejpovedenější, navíc vyšperkovaný krásným gólem z trestňáku (je zajímavé, že parádní góly kluci umějí dávat, teď by to chtělo ještě přidat víc takových šmudlů).
    3) Potěšilo mne, jak ke konci zápasu fungovala spolupráce Škoda-Škutka (zvláště akce, po níž Zlámal vyrazil Škutkovu střelu, by si zasloužila gól).
    4) Slavia si opět ověřila, že i za zdánlivě bezvýchodného stavu je třeba bojovat až do konce - nakonec scházelo opravdu málo k absolutně nezasloužené remíze.
    5) Nakonec jsem si nechal za vzor hráče Olomouce - po tragickém (možná ještě o dost tragičtějším, než předvedli dnes slávisté - zápas jsem neviděl) výkonu na Julisce se dnes obdivuhodně zvedli - kde je psáno, že se to samé nemůže povést Slavii hned v příštím kole? Pořád věřím, i přes tu dnešní hrůzu, že na nějakou vítěznou šňůru kluci mají, chce to ale jezdit od začátku do konce po zadku nahoru-dolů a výsledky se přece musejí dostavit!

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      lantenac (host)     před 11 lety 05.08.2013 23:36 |  
      0 0

      Příliš nerozumím té adoraci Karola. Jasně, už podruhý za sebou dal krásný gol a rve se, ale není to na lídra týmu a kapitána trochu málo?

      Hraje hodně na sebe, spoustu akcí zazdí nekvalitním zpracováním a příliš pozdní/nepřesnou přihrávkou, zbytečně ztrácí koncetraci diskuzemi s rozhodčím. Další věcí jsou jeho rohy, už ani nepamatuju, kdy bylo nebezpečí před soupeřovou bránou po jeho centru. (Petrákův gol padl po rohu Juhara).

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Betynka58     před 11 lety 06.08.2013 00:38 |  
        0 0

        Rozhodně nebylo smyslem mého příspěvku vynášet Karola do nebes, sám jsem psal, že to ještě není ono. Spíše mi připadlo, že v porovnání s předchozími dvěma zápasy šel (jako jeden z mála) výkonem mírně (ale opravdu jen velmi mírně) nahoru. Ale jak jsem předeslal, smyslem bylo hlavně najít pár pozitiv (i když to po tomhle zápase bylo dost těžké), a tak se snad nezlobíš, že v jednom z těch bodů jsem u Tebe narazil.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          lantenac (host)     před 11 lety 06.08.2013 01:34 |  
          0 0

          Ne, v pohodě, asi u mě převládlo opravdu silné rozladění nad dnešním výkonem vlastně celého týmu. Nicméně si myslím, že co se týče individuální techniky s míčem, zpracování balonu a přihrávek, tak že Karola převyšuje Jarda Zmrhal, který byl jeden z mála hráčů dneska, který jsem neměl chut poslat na hostování do Admiry anebo ještě dál. Ale zase u něj bych si představoval o něco větší zapojení do hry, takže si nejspíš nevybereš...

  53. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Edwardtheiron     před 11 lety 05.08.2013 23:25 |  
    0 0

    Tak hlavně, že je vidět ten progres, že jo?

  54. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    SPAMD     před 11 lety 05.08.2013 23:30 |  
    0 0

    Dobry večer,už nemůžu mlčet a připomenu par skutečnosti.Mam rad fotbal a Slavií,ale at už táhnou ti,kteří ji nicí.Šmejkal tlačí Bejbla a spol.,Petrouš tlačí Zmrhala,Korese,Gecova,Čonku ,ale i Kisel nic nehraje,ale tomu se to dá odpustí,protože dal gól,jiz dlouhou dobu tvrdím,že nemáme zálohu,nemáme né stopery,ale krajní beci jsou otřesni a tak pořad hraji jen oblíbenci!!!,dnes úplne tragičti Koreš,Gecov,Zmrhal ,Čonka,ale co je nejhorší,je zbabělost trenérů,proto jsme tam kde jsme,přestava mě to bavit a měli bychom připravit nejaký kulturni vzdor,naše Slavie je v krizi a my nemuzem jen hloupě přihlížet

  55. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 00:24 |  
    0 0

    Nevím jestli se chci vůbec vyjadřovat k celkové hře..no aspoň pár vět..
    Taková nedůslednost neduraz a lajdactvi v obranné činnosti to sem snad neviděl..takový kiksy a takove jejich množství..neuvěřitelné bidnej zápas směrem dozadu.
    Dále asi jednotlivě..
    Černý nemám pocit že by byl podepsanej pod nějakým gólem a fantastickej zákrok za stavu 0:0
    Nitriansky..dělá si že mě prdel??????? Už mi chvíli v krku nakej čas leží ale dnešek???!!??!? Ztratí míč a vyklusava si pět metrů za ním zpátky k bráně????(jen příklad!!!!!!!!!) jediný pozitivní je že se zranil(btw na ten souboj se opět vysral a pak to jen jakžtakž doháněl)
    Stoperi oba dle mě ucházející petrak určitě lepší (bez ohledu na gól)
    Conka těžká bída dokud jsme nehráli jen na tři beky ale i pak byl stále neuvěřitelné nepresnej
    Kores ač jsem ho tu většinou celkem hájil tak strašná tragedie. Víc komentaru asi netřeba..
    Gecov je jen stínem hráče co byl na jaře. Bída a doufám že se brzo vrátí dobrot aby tam moh hrát petrak (ačkoli mi na stoper přídeš lepší než bortel)
    Juhar taky těžká bída..když už byl v dobrým brejku tak ho zmrvi protože není ochotnej kopnout do balónu pravou?
    Zmrhal musím říct že na bídu výkonu celého týmu asi nejlepší hráč..smutný zejo? Snad nic nezkazil a snad jedinej v týmu byl schopnej zpracovat balón a nahrát..myslím že i jednou celkem slušně vystrell
    Kisel strašná bída až na ten gól..zpracování? Co to je? K nahrávce se tedy pochopitelně téměř nedostal..
    Fenina snad ani nemá cenu hodnotit..nula podobně i oba střídající útočníci..skutka jednou krasne pustil míč aby následně posral zakončení..pak jedna hlavička na konci
    Štěpán se snažil ale nic nepredved nicméně jeho výkon bych hodnotil celkem kladne vzhledem k výkonu ostatních
    Závěrem zopakovani že bída hlavně směrem dozadu..nejlepší nás hráč (ač bych nikdy neřek že ro napíšu byl podle mě zmrhal)
    Na závěr ještě pohled k celému zápasu kdy dle mě rozhodčí předvedl naprosto excelentní výkon a s výjimkou žluté karty kterou nedal zlamalovi po gólu kisela si myslím že jeho výkon asi nemohl být lepší(nevím jak to vypadalo v televizi ale takhle v realu to vypadalo fakt dobře).

  56. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Petr9608     před 11 lety 06.08.2013 02:50 |  
    0 0

    No, ještě se nevyzdvihl jeden velmi krušný fakt - Jsme tedy ve "skvělé" partě týmů bez výhry, kde nám dělají společnost velkokluby ze Znojma a Příbrami, přičemž Znojmo má o bod více, ale HLAVNĚ - tyhle mančafty hrály 2x venku vážení (a Znojmo vlastně 3x nebo spíš 2x venku a 1x neutrální půda). Všechny ostatní, co hrály doma už 2x, už maj aspoň tu jednu výhru. Takže "tabulka pravdy" je úplně rozjebaná, a kde to tedy budem venku dotahovat, to nevim. Jihlava? Se Znojmem na Srbský?

    Jiskra naděje - Při výhře na Julisce bysme měli o bod více než po 4. kole před rokem. Bohužel ale spíše to zase vidím tak, že budem závistivě koukat (stejně jako na jaře) na lavičku Dukly a přemýšlet, proč sakra není Kozel u nás a jak jsme si mohli my idioti myslet, že s Petroušem to půjde a že nemusíme sem (možná draze) lanařit Kozla. Ale třeba ani s Kozlem by to nebylo lepší. a nebo třeba se stane nějaký zázrak a dáme se dohromady. Co ale by mělo přijít určitě, jsou jednoznačně pokuty. Když pro ně není dostatečnou motivací boj za Slavii, tak by je mohl motivovat boj o prostředky na své živobytí.

    Tak je ten tým mentálně slabý? Kdybychom nějak uválčili výhru nad Baníkem, tak by to lepilo hned jináč, protože by nás netížilo vědomí, že jsme doma ztratili tři body? No asi ne. Sakra, v tom Liberci to šlo náramně v tom 1. poločasu. V tý přestávce jsem si fakt myslel, že to pude, že si to v druhý půli proti stále více poháry utahanýmu soupeři pohlídáme a pak doma dáme syrečky. > 7 bodů a 3. místo. Sakra, tak celej tenhle optimistickej scénář se rozplynul jednou Radkovou chybou pod Ještědem?!

    Pokud bych se tedy ještě podíval na závěr minulý sezony, tak zkrátka nebylo to o tom, že dojem z ní až příliš vylepšil ten ultralehký dvojlos 28. a 29. kola, kdy nám do Edenu přijeli sestupující? Už v tý Jihlavě to stálo za pýču. Jako dostat tři góly za ŠESTNÁCT minut?!! Od týmu, co OSMKRÁT v řadě nezvítězil?! Měla omluva "ale vždyť to bylo 30. kolo" obstát?!

    Od léta 2009 se do Edenu tu a tam vrací radost z (nečekaného) úspěchu - slušné jaro 2011, výhra nad Plzní (byť pod tim blbounem), serie 4 výher na konci minulý sezony.... Někdy se vrací i naděje, že by mohla být vydařená i celá sezóna. Tyhle okamžiky byly pro mne dva - 5. kolo proti Liberci, konkretně mezi 7. a 28. minutou, kdy jsme vedli 1:0 a za tohoto stavu bysme po 5 kolech dosáhli na velmi slušných 11 bodů. Druhým okamžikem budiž po derby s rudejma na podzim 2012, kdy jsme se v případě následné výhry na Slovácku mohli (aspoň na pár chvil) ocitnout i na pohárových příčkách...

    Lidi, sakra, přeci to nelze po 3 kolech odpískat a dívat se na první kolo sezóny 2014/15. To je až za strašně dlouho.....

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Petr9608     před 11 lety 06.08.2013 02:55 |  
      0 0

      * to 5. kolo proti Liberci se vztahuje k sezoně 2010/11, to vám asi ale stejně došlo...

  57. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Petr9608     před 11 lety 06.08.2013 02:59 |  
    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=I05hHJ5_xNU

    Záznam z pozápasový tiskovky. V tom press centru byly dva koše přeplněný k prasknutí. Nejradši bych je rozkopnul a pak přived ty nemehla, aby to sesbírali...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      bongor     před 11 lety 06.08.2013 06:12 |  
      0 0

      Málo kdy se mi stane,že vůbec nevím,co napsat.Nechápu absolutní proměnu Čonky ze špičkového obránce na naprostou nulu,nechápu,proč Petrouš nestaví Škutku do základu,to samé se týká Štěpána.Jinak platí,co jsem napsal po prohře juniorky v posledním zápase.Práce je málo,ale za 8 tisíc se dají sehnat různé
      úklidové práce a taky jsou dobré domácí práce,jako skládání korálků.
      Nebo co prodej medvídků třeba na Václaváku?Tam dokonce se platí každý den ,hned po šichtě a hlavně se nemusí fofrem běhat po hřišti
      nebo bojovat o nějakej pitomej míč.
      Nebo by na ty naše umělce platil KJVCD?Určitě.

  58. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Petr9608     před 11 lety 06.08.2013 07:56 |  
    0 0

    No a tedy pokud jde o pátek, tak jistá naděje je v tom, že hráči dostanou během těch 3 volnejch dnů takovej ceres, že budou hrát až se z toho pos.erou. Na druhou stranu je fakt, že Dukle jsme za 360 minut nedali góla, doma je silná a k tomu, když se jí jeden zápas nezadaří (jako třeba v Teplicích), tak to potom vzápětí dokáže odčinit.

  59. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:07 |  
    0 0

    Tak další darování bodů, jinak se ten včerejší zápas nedá nazvat. Kdokoliv potřebuje body, slávisté s ochotou darují, tak bohužel vypadá naše dnešní situace. Je to pořád stejné, včerejší zápas jasně ukázal, jak na tom tým je, bohužel je to zase jen o záchranu, velké cíle, že jedeme na poháry a že skončila doba hájení, snad vedení nemohlo myslet vážně!!!4 kolo prý rozhodne, nevím, zda se má ještě čekat na páteční duel s Duklou, ale vzhledem k tomu, že zbývají jen tři dny, žádné velké otřesy neočekávám. Angažování Petrouše se jeví jako omyl, stále stejná hra, se stejnými hráči a jedním hrotem. Totální katastrofa se jeví hra dua Č+Č, bohužel nikoho jiného nemáme a tudíž na Dukle to vidím naprosto stejně. Avizované posílení obrany se stále nekoná, přestože vedení o situaci vědělo a vůbec nereagovalo, příchod jednoho vysloužilce, který už v bráně téměř nic nechytí a jednoho hráče na hostovačku nemůže Slávii vyvést z krize, na stoperu zaskakuje Petrák, není špatný, ale klasický bek to není, levá strana Čonka nic, Nitrianský napravo lepší, ale po včerejšku to vypadá, že bude dlouho chybět a tak konečně dostane šanci další z oblíbenců Dostál. Tím vymažeme rozdíl mezi levou a pravou stranou. Ještě tu je šance, že na levo zaskočí Juhar a Čonka půjde na lavičku anebo Dobrotka se konečně vrátí na stopera a Petrák by mohl hrát na levo či místo Gecova, který je z formy. Zatímco hra dopředu slušná, defenzíva děravá jak cedník, útok též nic. Útočníci stále mají na kontě 0. Fenin si absolutně nerozumí se spoluhráči, Škoda o hodně lepší, přestože ho moc nemusím, je pro Slávii útočníkem číslo 1. Škutka nepřesvědčil, zase měl šanci a opět nedal, podle mne to není ten správný hráč pro Slavii, potřebujeme hráče typu Pospěcha. Nebylo by od věci vypsat kurzy, na to, který útočník se jako první střelecky prosadí, podle mne to bude Škoda. Správně jsem tipnul, že vsítíme dva góly, ale vůbec jsem netušil, že tři inkasujeme, Olomouc nás přehrávala a jen shodou okolností nevyhrála větším rozdílem, po zásluze si odváží tři body. Teď k jednotlivým výkonům: Prohráli jsme takže nikoho nechválím, svoje si odehráli: Kisel, Petrák, Škoda možná Zmrhal a Bortel. Nevím co na hřišti dělal Koreš, Štěpán byl lepší, měl hrát od začátku. Chyběl Mičola, doufám, že na Dukle už bude. Zbytek hrůza. Na Dukle bych zkusil dva hroty Kisela a Mičolu a jako podhrot Škodu. Vzhledem k bilanci si myslím, že bod ukopeme, tipuji 0:0 anebo 1:1.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Betynka58     před 11 lety 06.08.2013 11:22 |  
      0 0

      Co se týká Mičoly, včera říkali, že bude mimo tak měsíc, což je další rána.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 14:09 |  
        0 0

        Super nejlepší náš hráč a měsíc mimo, takže marodka:
        Čonty - zhruba měsíc
        Dobrotka - ještě asi 14 dní
        Mičola - 1 měsíc
        Nitrianský - ?

        takže na místo něj Štěpána do základu, Škutku se Škodou na hrot a Juhara na beka místo Čonky.

  60. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Maeden (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 08:08 |  
    0 1

    Ještě jsem úplně nevychladnul, ale všechno už bylo napsáno, takže jen pár věcí k nesmyslným komentářům.
    Černý: góly nebyly jeho, jistotou mě ale nenaplňuje. Ten přetažený centr, co mu spadnul na břevno, měl chytat.
    Obrana: Stoperská dvojice Bortel-Petrák hraje slušně, určitě není naším problémem střed obrany, ani včera nepatřili k nejhorším. Výkřik o tom, že Bortel stál za hovno a potřebujeme nutně dva stopery přičítám nasranosti, vedru a alkoholu.
    Za hovno stála včera celá defenzivní činnost týmu, v obraně byl tragický zejména nejhorší hráč zápasu Čonka, až na pár záblesků Nitrianský, těžce zoufalý byl Gecov běhající jak kdyby měl dřeváky deset metrů za hráčem.
    Záloha: Zmrhal rozhodně nebyl nejhorší ze zálohy, naopak. Koreš se neflákal, ale je to prostě nekopa a je na něj spoleh, že všechno vyřeší špatně. Juhar hrozný. Do základu nalevo rozhodně V. Štěpán, možná i na beka, horší než Čonka být nemůže. Kisel často zadrbává a kazí i jednoduché přihrávky, gól parádní.
    Útok: Nevím, jak Feninovi vysvětlit, že hrajeme na jednoho útočníka. Už třetí zápas se snaží hrát podhrota, včera hrál dokonce tužku. Škoda zahrál na svůj potenciál poměrně dobře a Škutka asi nejlepší na place.
    Na Duklu snad takhle: Černý - Dostál, Bortel, Petrák, Štěpán - Mičola, Zmrhal, Kisel, Juhar - Škoda, Škutka. Ale nechtěl bych být trenérem.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.08.2013 08:26 |  
      0 0

      Jak mohl Černý chytat míč, který dopadel ze shora na břevno? Mohl ho tak maximálně srazit na roh.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        Maeden (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 08:56 |  
        0 1

        Podívej se na záznam, normálně se nechal přehodit a míč se pak odrážel od přední strany břevna do hřiště, nebyla to žádná svíce. Kdyby se to sneslo o 10 cm níž, byl by to jeho ostuda.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 08:33 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, objektivně zhodnoceno, jen si myslím, že prohodit Juhar se Štěpánem. Dva hroty bych též zkusil, ale nejsem trenér.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 10:35 |  
      0 0

      Já bych zkusil: Černý - Dostál, Petrák, Kolařík, Nitrianský - Štěpán, Kisel, Gecov, Mičola - Škoda, Škutka. Při zranění jednoho z dvojice Nitrianský - Mičola nahradit post Juharem. Při zranění obou nahradit Nitráka Juharem a Mičolu Hurkou.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        zeleznik2     před 11 lety 06.08.2013 14:11 |  
        0 0

        Tak Mičola prý měsíc mimo, takže sestava na Duklu:

        Černý - Dostál, Petrák, Bortel, Juhar - Štěpán, Kisel, Gecov, Zmrhal - Škoda, Škutka

        proč třeba nezkusit i Hurku.

        • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

          Kornovo     před 11 lety 06.08.2013 17:52 |  
          0 0

          hurka stoji taky za hovno.vzdyt nema ani na juniorku,copak jste slepi?

          • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

            honzah (přítel SN)     před 11 lety 07.08.2013 08:46 |  
            0 0

            Už jsem si to zjistil, Hurka je pořád tak bídný, jako když jsem ho viděl na květnovém juniorském derby. Takže svoji sestavu opravuji

            Černý - Dostál, Petrák, Kolařík, Nitrianský - Štěpán, Kisel, Gecov, Mičola - Škoda, Škutka. Při zranění jednoho z dvojice Nitrák - Mičola nahradit Juharem, při zranění obou nahradit Nitráka Juharem a Mičolu Feninem.

            Je škoda, že tu není Tusjak, možná by se šiknul i Mikula. Jak se vůbec znalcům juniorky teď jeví Čepelák? Měl jsem ho za větší naději než Kolaříka, ale teď to vyznívá nějak naopak.

            • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

              honzah (přítel SN)     před 11 lety 07.08.2013 08:49 |  
              0 0

              Jak nad tím tak přemýšlím, druhým náhradníkem na levé křídlo by neměl být Fenin, ale Koreš, za snahu.

  61. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    janko (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 08:25 |  
    0 0

    Překopat sestavu, vyházet ty líné lemry, ale koho místo nich? Kluky z juniorky co to taky nebaví a odchodí zápas se rudými khmery? Vždyť ta lavička je tak slabá, že tam není možnost změny. Na Duklu bych to postavil následovně: Černý- Nitranský, Petrák, Bortel, Dostál - Štěpán, Zmrhal, Kisel, Mičola - Škutka, Škoda.
    Nejraději bych vyhodil i Nitranského, když jsem viděl jak si tam vyklusává, místo aby zabral, ale mám více krajních beků? Fenin by měl jít, a s ním i Gecov. Tohle restartování karier to mi hodně vadí, jsme snad nějaké sanatorium pro odložené hráče?

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      klimi     před 11 lety 06.08.2013 08:46 |  
      0 0

      Nitrianský je neskutečný frajírek, ten by zasloužil přes držku stejně jako Fenin...

  62. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    slaviator     před 11 lety 06.08.2013 08:32 |  
    0 0

    Ještě ted jsem.nasranej. Nitriansky, Conka, Kores na tribunu! Místo nich někdo kdo bude jezdit po zadku... Petrak na stoperu hrát nemůže, musí přijít nekdo novej, co Ujfaluši?

    Každopádně Petrouse podržet a nechat mu volnou ruku s posazenom hracu na tribunu......

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.08.2013 08:35 |  
      0 0

      Ujfaluši těžko. Chce hlavně ven, kdyžtak zájem projevila Sparta i Olomouc, takže nevěřím, že by skončil v Edenu.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      slaviator     před 11 lety 06.08.2013 09:09 |  
      0 0

      Jinak myslím že kdyby misto Conky s Nitrianskym a Gecovem vcera hrali tři nahodilé vybraní fanoušci ve věku 18-35 let, horší nez tito tři "profesionálové" by to nebylo....

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        klimi     před 11 lety 06.08.2013 09:16 |  
        0 0

        Minimálně Mikula s Tusjakem a Čepelákem by tak špatní nebyli...Škoda, že první dva jsou pryč...

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 10:09 |  
      0 0

      Vždyť ještě nemlže hrát, to se dřív uzdraví Dobrotka než on.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 11:12 |  
      0 0

      Újfalússyho nijak zvlášť nechci, měl by obří plat a po 10 minutách na hřišti by mu ruply vyžvejkané vazy v koleni, jako se to stalo jeho dvojčeti Janu Kulovskému :-(

  63. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 08:41 |  
    0 0

    Zjistil jsem, že ikdyž budeme hrát úlně nejhůře, tak Slavii nikdy nepřestanu sledovat a podporovat ve výši z dob titulů (tzn. 5-6 zápasů na stadionu zbytek na netu či v tv). Prostě mě to baví, ikdyž se hrubě nedaří.

    Nejhorší zážitek ze včerejšího zápasu mám Kiselovo prošlávnutí stehna protihráči. Myslím, že to bylo na disciplinárku. V posledních zápasach mi velmi vadí jeho rozčilování při "sporných momentech", zvláště když vidím, že nemá pravdu. Je toho již docela dost.

    Vadí mi, že Juhar nemá myšlení, jen rychlost a střelu. Je škoda, že Koreše omezeju jeho rychlost a výška. Gecov nestíhá a dopředu nepřihraje. Bortel se snad bojí vyskočit. Čonka je vzadu laxní, výkon předvedl na pokutu a Nitrianský hraje špatně pozičně. V podstatě se mi líbí jen Zmrhal. Radek Černý sice nevybíhá, ale možná je to lepší, než kdyby na cetry vybíhal špatně jako třeba Zlámal.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Markus     před 11 lety 06.08.2013 10:44 |  
      0 0

      Vím, že Kisel se snaží tým zburcovat a snaží se stále makat naplno. Bohužel své emoce ventiluje i takto negativně, ta jeho vzteklost je pro tým riziková. Mnohokrát bylo jasně vidět, jak začne myslet na diskuze s rozhodčím nebo vyřizování si účtů s někým ze soupeřů, zatímco jeho herní výkon šel okamžitě dolů. Je to o to horší, že zrovna on má největší moc přenášet tyto emoce na ostatní a ti pak předvedou zkraty jako nedávno Nitrianský. Juhar potřebuje vedení, silnou autoritu vedle sebe na hřišti, pak to bude dobrý, protože fyzicky je to skvělý hráč, ale ty jeho "nápady" někdy fakt stojí za to. Se Zmrhalem problém nemám, jeho stabilita výkonů se zlepšuje a rozhodně nepatří k těm horším. Problém mám hlavně s neschopností střídat hráče z lavičky, musí odvážněji zkoušet, všechny. Akorát tedy na brankářovi bych teď nechal Radka, protože konečně začal na obránce před sebou více řvát, musí si je srovnat, protože takhle to vypadá, že dostává gólů jak máku - vždyť včera nastřelil soupeř ještě tyčku a břevno, mohl to být totální debakl. Tenhle výsledek je nepříjemný, ale zapadne.

  64. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    spino     před 11 lety 06.08.2013 09:02 |  
    0 0

    Můžete už někdo zavřít tomu rudému Konečnému tu jeho nevymáchanou hubu?

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.08.2013 09:18 |  
      0 0

      Je to debílek. Takhle jsem se potřeboval při každé příležitosti strefovat do Sparty, když jsem byl puberťák, o to smutnější, že on už je dospělej chlap.. Ale na druhou stranu si za to Slavia může sama, že mu svými výkony již několik let nahrává na smeč.

      • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

        bongor     před 11 lety 06.08.2013 12:47 |  
        0 0

        On se nechal přejmenovat,protože jeho správné jméno Konečník
        se mu nelíbilo.Nevím proč,perfektně k němu sedělo.

  65. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    mirros     před 11 lety 06.08.2013 09:21 |  
    0 0

    Děs a hrůza..Bohužel hrát o devíti nelze... Nechápu proč Petrouš staví Fenina a Koreše..to snad vidí uplně každej, že oni dva v lize nemají co dělat.. další kapitola je Čonka..to je prostě strašný! Nečekal bych, že někdy napíšu " dej tam radši Dostála! bohužel našim nejslabším článkem je hra zálohy...od toho se vše odvíjí. Koreš...zbytečné něco psát,,Gecov dokázal, že hráči kteří se nechytnou venku, nemjou přínosem ani u nás...Zmrhal neslaný, nemastný! Dopředu vůbec nejde a dozadu taky nehraje. Juhar střídá momenty a alespoň se snaží vystřelit. Nebýt jeho a Kisela, tak vůbec neohrozíme branku..Chtěl bych podotknout, že obraná činnost není jenom věcí obránců. Hrál jsem stopera a vím jak se hraje, když to záložníci ve středu hřiště vypouštějí...pak tam člověk vypadá jako šašek...Nevím co udělal Škutka Petroušovi, ale ten i za 20 min ukázuje, že jednoznačně lepší než Fenin....to ale to by byl ale asi lepší Knoflíček v padesáti letech..

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.08.2013 09:23 |  
      0 0

      Jo, myslím, že za katastrofální obrany může do značné míry i děsivý Gecov. A zapomněl jsi na Nitrianského, který se vůbec nevracel.

  66. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    typro     před 11 lety 06.08.2013 10:44 |  
    0 0

    Já to vidím tak. 3 protiútoky Sigmy na naše dva, případně tři obránce, dopředu hra na jednoho útočníka. Co dělá zbytek? Tedy 6 hráčů? Nestačí podporovat útok, nestačí se vracet. Vzadu zmatek, vepředu bezzubost, nic více. Tak to vidím já.

  67. Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 06.08.2013 11:05 |  
    0 0

    Petrouš na idnesu: "Stopera dál hledáme. Každopádně do čtrnácti dnů by se měl uzdravit Martin Dobrotka, takže je otázka, jestli to ještě řešit."

    Podle mě je minimálně jeden kvalitní stoper nezbytný i při eventuálním plném uzdravení Dobrotky.

    • Re: Slavia - Sigma Olomouc 2:3

      Kornovo     před 11 lety 06.08.2013 18:51 |  
      0 0

      njn.a taky potrebujem urychlene nahradu za conku a nitraka a nekoho kdo bude davat goly.vedeni si to uz nejak obhaji,ale je to hruza co se ve slavii deje.nebo spis nedeje