Liberec - Slavia 2:1 (0:1)
Branky: 47. a 59. Rabušic - 44. Kisel
Slavia: Černý - Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka - Kisel, Gecov, Zmrhal - Mičola (76. Štěpán), Fenin (66. Škutka), Juhar (56. Koreš)
Trenér Michal Petrouš udělal kromě vynucené změny v bráně, kde zraněného Čontofalského nahradil Radek Černý, ještě jednu změnu, na hrot útoku postavil Martina Fenina a Milan Škoda začal jen na lavičce náhradníků. Slávisté začali zápas aktivně a během prvních dvou minut předvedli několik náznaků rychlé kombinace. V páté minutě se předvedli poprvé i hosté a po rychlém brejku a dobrém obranném zákroku Mičoly hlavičkoval ještě Rabušic v těžké pozici daleko mimo. První slávistickou střelu si připsal Fenin, ale zpoza vápna mířil také dost vedle. Oba týmy se snažily hrát rychlý kombinační fotbal a přestože tyto snahy hatily početné nepřesnosti, rozhodně nebylo lze mluvit o nepohledném utkání. Slávisté měli převahu v držení míče a jejich šance tak musely přicházet po postupných útocích. Po jednom z nich střílel z úhlu Juhar a k vyraženému míči měl bohužel příliš daleko Nitrianský. Na druhé straně zpacifikoval dva rohy Černý a po rychlé akci Delarge byl naštěstí dobře vystaven do ofsajdu Rabušic. Ve 23. minutě tvrdě pálil Zmrhal a přestřelil jen o málo. Za tři minuty to zkusil z přímého kopu snad ze 40 metrů Juhar, jeho pokus však mířil nad a a stejně se vedlo na druhé straně Kalitvintsevovi. V 34. minutě slávisté chybovali v rozehrávce, Pavelka jeho chybu naštěstí nepotrestal. Šest minut před koncem první půle nalezl ve výborné pozici ve vápně Juhar Kisela, ten však trestuhodně promáchl. Minutu před vypršením první půle si ale kapitán Slavie vylepšil chuť, když se po pěkné akci po ose Mičola, Fenin, Nitrianský dostal pravý bek Slavie do ideální pozice a postupoval ze strany sám na bránu, místo zakončení ještě nahrál na vápno Kiselovi, který vymetl šibenici a poslal Slavii do poločasového vedení 0:1!
Jenže hned pár desítek vteřin po zahájení druhé půle nechali slávisté odcentrovat do nebezpečného prostoru Kušníra, před Černým si našel míč Rabušic a vyrovnal - 1:1. Liberec vyrovnávací branka značně povzbudila a jen samotný Rabušic se dostal do dalších dvou zakončení během pěti minut. Slávistům však taková varování nestačila a opět chybovali při bránění akce po standardní situaci, Kušnír neatakován centroval a Rabušic zrovna tak neatakován zakončoval - 2:1. Dobrá práce v první půli tak přišla během patnácti minut naprosto vniveč. A mohlo být ještě hůř, naštěstí Delarge si míč v tutové šanci ukopl. Znovu nastartovat Slavii se pokusil Kisel, jeho dalekonosnou střelu Kovář vyrazil. A slávisté se opravdu vzbudili, Kisel však v dobré pozici ve vápně místo zakončení ještě hledal další spoluhráče. A o minutu později v tutovce selhal střídající Koreš, když přestřelil. Výborně hrající Koreš se dostal i k hlavičce po centru Kisela, ale Kovář neměl problém. Na druhé straně slávisté se štěstím ubránili Delarge v brejku. Nebezpečně střílel i další střídající hráč Škutka, i jeho pokus Kovář kryl. Obrana však naopak nestíhala a Kušnír v další tutovce domácích hlavičkoval jen centimetry vedle. Delarge pak z velkého úhlu trefil tyč, jeho pokus však Černý kontroloval. Na druhé straně Gecov pálil poněkud zbrkle vedle. Závěr zápasu si domácí už pohlídali a Slavii pustili jen k jedné příležitosti, Petrák však v poslední minutě nedokázal vystřelit z první a po zpracování už byl zablokován. Nitrianský navíc mohl být rád, že nedostal červenou kartu za ostrý šlapák.
Komentáře (163)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Kornovo před 11 lety 28.07.2013 20:42 |http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/16148803960320.html melo by to jit
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
opicemag před 11 lety 28.07.2013 21:05 |Děsné z obou stran. S tímto chce Liberec to Evropy? Ještě že jsme dali gól. Ale co třeba dnes předvádí Čonka (centry, auty)...
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 21:07 |Ty auty, to jsem myslel, že se děje jen u žáků. Nicméně gólová akce krásná, a Fenin rozhodně lepší než Škoda.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
Matlafous před 11 lety 28.07.2013 21:07 |Druhý aut byl Juharův. Neposlouchej moc Hrdličku :))
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 21:08 |Velmi nesouhlasim. Ja jsem velmi spokojeny s tim, co hrajeme. Na hristi tretiho tymu lonske sezony kontrolujeme hru a mame viditelnou prevahu v drzeni mice. Je tam hodne chyb, ale neni to zadna nakopavana, snazime se hrat po zemi, kombinacne, tak jak to Petrous chtel hrat a co verejne deklaruje. Oproti Radovi to je posun o 100% od kopane k fotbalu.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
Matlafous před 11 lety 28.07.2013 21:09 |Souhlasím.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
Matlafous před 11 lety 28.07.2013 21:10 |Souhlasím s tebou, Quelhare. (Aby nedošlo k mýlce.)
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
Ravik před 11 lety 28.07.2013 21:11 |Souhlas s Quelh. I když fotbal se rozhoduje ve vápně a tam zatím slabota. Fenin jde moc do kombinace a pak tam chybí. Slabší hra krajních beků směrem dopředu (zejména Čonky). Mičola nabírá formu jako měl před odchodem do Francie a Zmrhal se čím dál více tlačí do tvorby hry. Jen tak dál.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
janko (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 21:11 |tady na stadaku to vypada pekne. Jsme lepsi, jak na hristi tak v hledisti.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
winter (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 21:12 |přesně tak, teď jen neudělat nějakou dementní chybu a věnovat liberci laciný vyrovnání
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
skors před 11 lety 28.07.2013 21:13 |Ježiši co chceš?To je jasný že to na 100 procent vždy nepůjde každému hráči a v každém zápase.Hlavně,že vedem a ted hrát i nadále tu druhou půlku stále aktivně a zpřesnit trochu tu hru to by teda chtělo.Potom věřim,že vezem domů 3 body.Hlavně ted nezalést před vlastní bránu.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
skors před 11 lety 28.07.2013 21:05 |Krásnej šatnář!!!!
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
Matlafous před 11 lety 28.07.2013 21:06 |Po první půli výborný Mičola, až na chybu v rozehrávce Petrák a Fenin. Liberec ještě neměl ani jednu (sic!) gólovou šanci. A to mluvíme o slavném českém reprezentantu v Evropě...
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
klimi před 11 lety 28.07.2013 21:07 |Karol mi přišel celý poločas naprosto tragický, nedal snad jedinou nahrávku a pak dá gól, tak nakonec si zlepšil reputaci.
Fenin se mi moc líbí, ale prostě nemůže hrát na hrotu, protože pak ve vápně nikdo není...
link pro slavisty v zahranici
zordon před 11 lety 28.07.2013 21:12 |http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/16148803960320.html
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
skors před 11 lety 28.07.2013 21:23 |Tohel néééé sakra!!Nechat si dát takhle blbě fíka hned na začátku.To je špatný to bude zase drama.Proč nás ty golmani nedokážou podržet.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
no-nick před 11 lety 28.07.2013 21:25 |To je velka skoda. Hosi za mikrofonem svorne sjeli Radka, podle me mu vubec nepomohl Petrak, ac mu to hodne preju, který podstoupil ten souboj s Rabusicem hodne laxne.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
spojka před 11 lety 28.07.2013 21:29 |To je sice pravda, ale zásadní podíl na tom gólu má Radek. Ten balón prošel kolem něj, což byl ten hlavní problém, a až pak se odrazil od Rabušice.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
Matlafous před 11 lety 28.07.2013 21:32 |Tak jsem chválil dne před večerem... :((
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
Khadgar před 11 lety 28.07.2013 21:33 |No, tak tu chválu na Petrákovu hru na stoperu je třeba vzít zpět. Na malém vápně nezvládá.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
Viking před 11 lety 28.07.2013 21:35 |Góly možná přes Petráka ale na ty centry měl Kušnír čas dva dny. Jinak to smrdí opět bezva startem do sezony.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
Viking před 11 lety 28.07.2013 21:40 |Teď to ti komentátoři popsali přesně, jediný rozdíl je v kvalitě útočníků. Fotbal se hraje na góly a rozhoduje ve vápnech, krása se hodnotí v krasobruslení.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
denydzlSKS před 11 lety 28.07.2013 21:42 |To je pak ale těžký, když hrajem bez útočníka:-)
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
skors před 11 lety 28.07.2013 21:49 |Já na začátku sezony psal,že doufam že nebudem mít třeba po 5 odehraných zápasech 2 body.Ted doufam,že ten jeden eště někde schrastíme.No je to zase moc velká špaténka.Hlavně zase opět nemáme ůtok.Fenina a tu jeho pozici zataženého útočníka nechápu.To potom opravdu útok nemáme žádný.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
Khadgar před 11 lety 28.07.2013 21:51 |Ale blbost, systémově hrajeme dobře. Dnes nás prozatím srazily individuální chyby.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
skors před 11 lety 28.07.2013 21:59 |Co je na to,že nemáme ve Slávii už několik let pořádný útočníky individuálního?To je systémová chyba v celé Slávii.Je to zatím u nás stále nastaveno tak akorát na ten střed ligy.Když o něco jde tak to prostě stále nezvládáme.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
spojka před 11 lety 28.07.2013 21:59 |Nevím, jestli hrajeme systémově dobře. Jediná šance za druhý poločas, když potřebujeme útočit, mi jako dobrý systém nepřipadá. Navíc proti týmu, který má v nohách pohárový zápas. Hrajeme pomalu, staticky, se spoustou zbytečných přihrávek, nezpracovaných balonů a nesmyslných nápadů. Tohle je fotbal dvacet let nazpátek. Když se k tomu přidá tragický výkon všech obránců, tak je hotovo.
A v podstatě hrajeme bez útoku. Prohráváme a Petrouš střídá útočníka za útočníka. Ani nápad, že bychom třeba zkusili hrát na dva.
Re: Liberec - Slavia 1:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:01 |To není pravda! To je kec, kterým se soustavně někdo už roky snaží omlouvat to, co Slavia předvádí. Kolik jsme si s tím dobře hraným systémem vytvořili šancí? Dva góly za dva zápasy, vystřídali se tři útočníci, skórovali jen záložníci. Obrana hraje mizerně, útok nehraje vůbec!Takže do hajzlu s tímhle dobře hraným systémem!
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
mmiroslavv před 11 lety 28.07.2013 22:04 |Může mi někdo říct, proč nemáme více sil ke konci zápasu, když Liberec hrál ve čtvrtek a my jsme se celý týden trénovali?....nebo že by jsme dělali velký kulový???? Vždyť ten konec zápasu je jedna velká trapárna....Co naši hráči předvádějí....to je děs, běs.....Všem bych dal minimální mzdu a ostatní výdělky dle výsledků...Koreš, Zmrhal, Čonka, Juhar, Gecov....to nejsou žádní fotbalisti....Je mi z toho smutno co hráči Slavie předvádějí...ale musíme si zvykat, že budeme bojovat maximálně o 8. místo.....škoda mluvit....
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
spojka před 11 lety 28.07.2013 22:07 |Souhlasím, po dvou kolech je v podstatě po sezoně. Opravdu by mě zajímalo, co celý týden dělají na tréninku, když nejsou schopni normálním způsobem zpracovat balón a fyzicky je v pohodě přejede mančaft, co má v nohou pohár.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Khadgar před 11 lety 28.07.2013 22:10 |Po dvou kolech po sezoně? Nezlob se na mě, ale ty jsi opravdu vůl. Vzpomeň si, v jakém srabu byli loni třeba Liberec nebo Dukla. A po sezoně nakonec rozhodně neměli.
A k příspěvku miroslava. Zmrhal hrál dneska velmi dobře. Dodávám, že mu je 20. A když nejsou Čonka a Gecov fotbalisti, tak kdo by tu měl být místo nich? Ukaž na lepšího levého beka, kterého můžeme přivést. S Juharem a Korešem pak souhlasím.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:13 |Uklidni se frajere a přestaň tady urážet diskutující!
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Khadgar před 11 lety 28.07.2013 22:18 |Tak teď jsi mě dostal. Jdu zalézt do kouta a vymýšlet, jak negativně ohodnotit dnešní zápas. Třeba pak zapadnu. Zkuste se, pánové, podívat na ten fotbal trochu nezaslepeně.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:21 |Právě že nezaslepeně je vidět, že nás Liberec ve druhé půli přehrál. A že s tím nesouhlasíš ještě neznamená, že můžeš urážet někoho, kdo má jiný názor.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Betynka58 před 11 lety 28.07.2013 22:34 |Jenže Khadar nereagoval na spojkovo hodnocení zápasu, ale na zcela nesmyslný závěr, že po dvou kolech je v podstatě po sezóně. To je totiž taková pitomost, že ji může někdo napsat snad pouze v afektu bezprostředně po skonřčení zápasu. V tom případě raději má počítat do deseti, než něco takového napíše.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
spojka před 11 lety 28.07.2013 22:57 |Samozřejmě, že můžeme tuhle sezonu zakončit třeba s 85 body. Já si to prostě na základě dosavadních výkonů jen nemyslím a dovolím si to tipnout už teď no.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
spojka před 11 lety 28.07.2013 22:14 |Já se na tebe nezlobím, po sezoně si to povíme. Prostě jen nehodlám přistupovat na ty nekonečné fráze o tom, jak si to vyříkáme (viz teď Petrouš) a jak od příště už zabereme a budeme hrát o poháry.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
mmiroslavv před 11 lety 28.07.2013 22:21 |Nejsou fotbalisti v té správné formě....Jsou to hráči, kteří tomu nedávají 100%. Zmrhal s Petrákem, když začínali, tak hráli o dost líp než nyní. Ptám se proč tomu tak je? Proč se hráči ve Slavii nezlepšují, neposunují dál, ale spíš jen hrají hůř nebo stagnují?????
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Slawek před 11 lety 28.07.2013 22:51 |Čonka je fotbalista. Ale nikoli pro Slávii, hlavně protože vůbec neumí bránit. Těch pár zápasů, ve kterých se mu dařilo protože na něj nikdo nehrál kdekoho zmátlo. Dal dokonce tehdy slaboučkému Jablonci gól, ale už v Jihlavě dokazoval, že to prostě neumí. A dnes opět. Dal vyniknout Kušnírovi. Bohužel.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 11 lety 29.07.2013 16:43 |Zlatá slova, Čonka pod Petroušem začal skvěle, ale od zápasu v Jihlavě stejné nic jako předtím...
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Betynka58 před 11 lety 28.07.2013 22:26 |Tomu nerozumím, proč je po dvou kolech po sezóně. Uvědom si, že je v sázce ještě 84 bodů, stačí tři výhry za sebou a hned bude Slavia někde jinde. Pořád věřím, že nějaká úspěšná série musíé přijít, podle obrazu hry jsme teď měli mít alespoň 4 body, máme jeden. Olomouc ale musíme dát!
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:08 |To je tím, že naši hráči hrozně moc trénovali! A pak taky ta dálka, až do Liberce, to taky není žádná legrace.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
opicemag před 11 lety 28.07.2013 22:09 |Tak Liberec ve druhém poločase ukázal, proč hraje v Evropě. My se zase budeme plácet ve středu tabulky. Ale není se čemu divit. Nemáme gólového útočníka a v týmu máme dva stopery, jeden z nich nemá žádné ligové zkušenosti. Za druhý poločas by si hráči zasloužili pokuty, Liberec nás přehrál ve všem. Ostudný výkon.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
denydzlSKS před 11 lety 28.07.2013 22:16 |Liberec nás přehrál ve všem? To je kec!
Jinak by mě zajímalo, jestli tu frašku s Feninem myslí (buď sám Fenin, nebo spíš) Petrouš vážně.. Hrát se 6ti záložníky? Hnus. Liberec nebyl lepší, neměl víc šancí, akorát měl prostě ve vápně někoho, kdo není jako útočník veden jen na soupisce, ale je jím i na hřišti!
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:19 |Liberec měl ve druhé půli zcela bezpochyby víc šancí. Už proto, že vyloženou šanci jsme my neměli žádnou,
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
denydzlSKS před 11 lety 28.07.2013 22:23 |Co je mi do toho jestli měl někdo víc šancí v prvním poločase nebo v druhým. V zápse(=90 minut) jsme měli plus mínus stejně příležitostí jako Slovan. Mít na hřišti útočníka, určitě by jsme neprohráli.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:27 |Nemyslím, že jsme měli stejně šancí, ale jinak souhlas. Není útočník, vystřídali se všichni a všichni hrajou mizerně.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
opicemag před 11 lety 28.07.2013 22:19 |Ve druhém poločase nás Liberec přehrál ve všem. V rychlosti, šancích, tlaku. Prostě byl jednoznačně lepší. Měli několik tutovek, které nedali. Delarge, Kušnír. To byli 100 procentní šance. My měli také náznaky šancí, ale tak vyložené nebyli. Výkon ve druhém poločase byl z naší strany děsný.
Re: Liberec - Slavia 2:1
klimi před 11 lety 28.07.2013 22:10 |Rabušic: Doufám, že miross vidí, jaký to je hráč, když tehdy říkal, že ho do Slavie nechce, když Brno sestupovalo...
Nic víc není třeba dodávat, rozdíl byl jen dneska v tom, že Libe (Petrák mu to hodně usnadnil) dal dva góly a my byli úplně impotentní.
Re: Liberec - Slavia 2:1
winter (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:11 |Petrák hrát stopera prostě nemůže
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:12 |Hm, takže opět velmi povedený start sezony, dva zápasy, jeden bod. Hrajem s jednim stoperem, druhej stoper je mladý záložník, na kterém to bohužel stát nemůže. Jeden útočník se stahuje do středu zálohy-vepředu pak nikdo, druhej útočník Škoda zas úplně naopak stojí furt vepředu a hlavičkové souboje častěji prohrává než vyhrává, góly dává vyjímečně, Škutka se snaží, ale bez výsledku. No a když je potřeba tak nás nepodrží brankáři, a to máme nejzkušenější brankářskou dvojici, která zatím pokaždé ve ZLOMOVÉM momentu udělají hrubku. Tým který má v nohách pohárové utkání, nás v obrovském vedru v druhém poločase přejede, Delarge si jak v záloze tak v útoku dělal naprosto co chtěl. A ani ty auty házet neumíme.
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:25 |K tomuto hodnocení se musím bohužel připojit. Potřebujeme NUTNĚ stopera a útočníka, ale bohužel je jasné, že na kvalitu nemáme zdroje a zadarmo se na tyhle posty těžko loví. Možná by útoku pomohlo zkusit hru na dva útočníky (Fenin, Škutka), ale stejně potřebuje potřebujeme ještě alespoň jednoho útočníka ligových parametrů. Petrák by měl hrát DZ místo Gecova, který je pro mě osobně těžkým zklamáním.
Taky se bojím, že bychom potřebovali i jasnou brankářskou jedničku v ideálním brankářském věku - a to už bohužel ani Radek, ani Čonto nejsou. A vůbec to nechci vztahovat k těm posledním přehmatům. Oba jsou bezpochyby kvalitní gólmani, Radek navíc klubová legenda, ale oba už jsou podle mého v pozici ideální dvojky...
Obávám se ale, že reálná situace klubu odpovídá opět něčemu mezi sedmým a desátým místem. Ten předsezónní optimismus na zdejších stránkách byl pro mě dost překvapivý, ale říkal jsem si, že třeba někdo ví něco, co já nevím...
Re: Liberec - Slavia 2:1 v 2. pol.
bububu (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 23:12 |Souhlasím, rozhodně bych hrál na dva útočníky, kašlat na styly uplatňované ve vyspělém fotbalovém světě, protože na to a) nemáme hráče, b) to vůbec neumíme. Nejlepší dneska jednoznačně Koreš, naopak mě zklamal Čonka s Černým (neměli den, může se stát). Spíš jsem nechápal, co na hřišti předváděl Gecov; je mi to líto, nerozumim tomu, ale ten kluk je náš dlouhodobě nejhorší hráč :/ dneska to na body nebylo, příště doufám v sestavu se Škutkou i Feninem v základu!
Re: Liberec - Slavia 2:1
mmiroslavv před 11 lety 28.07.2013 22:18 |Chtělo by to, aby si fanoušci popovídali s hráči, pěkně od plic. Né žádné mazání medu kolem huby....na rovinu jim říct, jak ta jejich hra vypadá z pohledu fanouška. Co je platný že dáme si za zápas 500 přihrávek, když je to uprostřed hřiště a bez náznaku nějaké velké šance, bez zakončení.... Připadá mi, že vedení absolutně s hráči nekomunikuje, tak jak se věci opravdu mají. To je asi poplacávání po ramenou, jak jsou dobří nebo jak to bude příště lepší a lepší, že se nic neděje apod. Vždyť je to hrozný, už několik let je to holomajzna....to má být Slavia Praha, výkony o pohárové příčky..a to je potřeba hráčům neustále vtloukat do hlavy. Chápeš....budeš hrát..nechápeš... končíš ve Slavii. Ať se dívají na zahraniční ligu, jak jezdí v Anglii, Německu, Itálii, Španělsku od první do poslední minuty po zadku.....Naši hráči se plouží hned na začátku, bez pohybu, bez střely na branku....copak to s nimi nikdo na tréninku nerozebírá...Jsem totálně naštvaný....taková holomajzna.....tak prohrát další zápas, který měla Slavia vyhrát!!!!!
Re: Liberec - Slavia 2:1
denydzlSKS před 11 lety 28.07.2013 22:20 |Nepřeháněj..šance jsme měli.
Re: Liberec - Slavia 2:1
mmiroslavv před 11 lety 28.07.2013 22:22 |A CO Z TOHO, KDYŽ NEJSOU ŽÁDNÝ BODY!!!! NA ŠANCE SE FOTBAL NEHRAJE.....
Re: Liberec - Slavia 2:1
Pepino44 před 11 lety 28.07.2013 23:14 |Nechápeš-končíš na Slávii - a to potom nastoupíš Ty ?
Jinak prohrát další zápas který měla Slávia vyhrát ? Ono by to chtělo trochu soudnosti,do Liberce se pro body moc jezdit nebude.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Nosorozec před 11 lety 28.07.2013 22:20 |Ou, no ti mě dneska zase dokázali nasrat. Jeden pitomoučkej bodík ze dvou zápasů na startu ligy je hodně málo! Po prvnim poločoase jsem věřil, že to zvládneme, jenže jsme si zase nechali dát zbytečnej ušmudlanej gól a po něm byl Liberec na koni a naši hráči byli na hřišti zvadlí a neschopní, jako penis sedumdesátiletýho dědka. Kdo mě z Liberce nejvíc zaujal byl Delarge. To je fakt motorová myš, takovýhleho hráče bysme potřebovali, protože dokáže hru rozhejbat jako málokdo. Další borec zápasu byl Rabušic. Útočník, kterej dokáže dávat góly. A nikoho takovýho my bohužel nemáme. Příští tejden neberu proti Olomouci nic míň než tři body! Jakejkoliv jinej výsledek než naše výhra by byl průser!
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 22:21 |Asi jsem divny, ale ja jsem dnes s vykonem celkem spokojeny. Progres oproti zapasum pod Radou je naprosto zretelny a je jen otazkou casu, kdy prijdou vysledky. Jeden bod ze dvou zapasu je samozrejme velke zklamani, ale ja tam proste vidim potencial k tomu, abychom byli uspesni. Chce to jen trochu casu - a samozrejme by neskodily posily na klicove posty, stopera a hrotoveho hrace.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:24 |Jojo, potenciál tady vidíme určitě taky všichni už dávno. My prostě máme jenom smůlu. Buď individuální chyby, nebo chybí štěstí, nebo zhasnou světla ... A jestli výsledky přijdou zase v posledních pěti kolech, jak už je taky zvykem, tak je nám celej progres tak nějak na exkrement.
Re: Liberec - Slavia 2:1
jarodo57 před 11 lety 28.07.2013 23:02 |Liberec nás druhou půli přehrál díky lacinýmu gólu. Naše levá strana byla hodně špatná , dokonce nehodili ani pořádně aut což by se v 1.lize snad ani nemělo stát.Je paradox ,že ti hráči co proti Rize hráli úplné ho....(Kušnír,Rabušic) nás dnes prakticky porazili.Asi v tom něco bude.Třeba si je ty z Rigy lépe přečetli nebo jejich hráči jsou zkrátka lepší než ve Slávii.Po první půli jsem byl přesvědčený,že tam něco uhrajem , ale bohužel.Rozbor si musí ,ale hlavně udělat Petrouš a spol. Já viděl dnešní porážku hlavně díky špatné hře celé levé strany(Juhar,Čonka) a nedůrazu stoper.dvojice(především Petráka) nebo snad nesehranosti v čele s nesouhrou Černého.A co se týče neustálého omýlání toho, že nemáme útočníka ,který v každém zápase dá góla a neustále se navážení do Škody ,tak dnes jsme viděli příčiny. Nám sebelepší forvard je prd platný ,když za celý zápas krajní bek není schopen poslat jediný centr do vápna.Nemá cenu už teď dělat závěry a posílat celou sezonu do kytek,ale chce to opravdu udělat analýzu vyvodit z toho důsledky.Já osobně bych v příštím zápase váhal postavit jednoho z dua Juhar,Čonka .Ještě jsem se chtěl zmínit na hru Gecova.Zdá se my, že má hrozný problém s rozehrou.
Re: Liberec - Slavia 2:1
petrjir před 11 lety 28.07.2013 22:26 |Zatím jsem si vůbec nečetl komentáře více, jen tento a musím souhlasit. Nevím, zda se na hru nadávalo nebo naopak, ale progres je zřejmý. Hra dle mě měla svoji kvalitu a přesně jak píšeš, je otázka čas kdy přijdou i výsledky. Petrák kvalitní výkon, ale oba góly přes něj volají po kvalitním stoperovi. A útok? Nemáme nikoho, kdo by dal přes deset gólů za sezonu. Bohužel
Re: Liberec - Slavia 2:1
Khadgar před 11 lety 28.07.2013 22:27 |Přesně, taky tam vidím ten potenciál. Mám pocit, že tu přispívající zapomněli na tu naprostou holomajznu pod Radou nebo ještě Strakou. Tehdy to byla opravdu tragédie bez naděje na zlepšení. Tam měly patřit některé příspěvky z dnešního večera.
Prostě je tam vidět, že ten tým se o něco snaží. Sice to zatím nevychází, ale potenciál tam je. Jarolím taky v začátcích nebyl stoprocentní...
A co se týče útočníka, myslím, že Škutka dnes ukázal, že by mohl být přínosem. To zpracování míče na vápně a následná střela byla přesně situace, které Škoda v drtivé většině případů nezvládá. Plus ta otočka ve vápně, kde pak došlo ke střetu s gólmanem.
Jinak obecně mám pocit, že tu nastoupila nová generace diskutujících, která chce všechno hned a v nejlepší možné kvalitě. Kdežto my, kteří na ten fotbal chodíme léta a není to pro nás vzhledem k věku středobod života, dokážeme udržet nadhled a zhodnotit to mnohem střízlivěji. Jen mám pocit, že tu momentálně převládá ta první skupina...
Re: Liberec - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:31 |Všechno hned? Čtyři roky ti připadají jako HNED? Ptám se coby člověk, který chodí na fotbal přes třicet let.
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 22:36 |Delas, jako bys nevedel, kdo tym ty ctyri roky vedl a jak dlouho je u tymu soucasny trener.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:41 |Ale vím. A taky vím, že současný trenér už mužstvo vedl a byl odvolán, kvůli nepřesvědčivým výsledkům. Tehdy unáhleněl, ale teď je zase na začátku, efekt výměny vyprchal a výsledky nejsou. To, že se hraje o trochu koukatelnější fotbal než za Rady, není žádná velká výhra, když nejsou body. Teď máme Olomouc, Duklu a Teplice, klidně se může stát, že uděláme dva body a jsme na sestup.Od pátého kola se začne řvát Petrouš ven ! a jsme tam, kde jsme byli. To je progres jako víno.
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 22:49 |S hrou, jakou jsme ty dva zapasy odehrali, taky muzeme mit tech bodu devet a bude se vyvolavat, jaky je Petrous spasitel.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 22:55 |Tomu přece sám nevěříš! Já se přiznám, že fakt nechápu, co vás na naší hře tak uchvátilo.Asi tomu nerozumím, ale když spočítám, kolik jsme měli za sto osmdesát minut šancí, tak v žádný jásot nepropukám.
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 23:12 |A vis ze tomu i docela verim? Dobre, ne devet, ale sedm bodu je podle me naprosto realny vysledek dalsich trech kol.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 28.07.2013 23:14 |Kéž by. Ale úplně stejně jsou reálné ty dva body. Což si pochopitelně nepřeju.
Re: Liberec - Slavia 2:1
edenian před 11 lety 28.07.2013 22:33 |Zapas jsem nevidel, ale Skutka jako jediny nas utocnik ma hrat od zacatku./ coz trebe jeste tentokrat neslo kvuli te pause v treninku, nevim/ Proto ho musime stavet porad a do zakladu, tak dlouho az se "pravda" ukaze.
Re: Liberec - Slavia 2:1
spojka před 11 lety 28.07.2013 22:55 |To se, Khagdare, pleteš. Na fotbal chodím hodně přes dvacet let, sledoval jsem ho ještě ve starém Edenu z dřevěné tribuny a za tu dobu už pro mě rozhodně není středobod života. Poslední roky až na výjimky už ani nemám chuť jezdit na výjezdy, protože sledovat to, co obvykle venku předvádíme, a vracet se v náladě odpovídající výsledku do Prahy, to opravdu nemám zapotřebí.
Jarolímovi v začátcích taky všechno nevycházelo, ale výsledky měl lepší než kdokoliv z posledních trenérů a hra vypadala taky mnohem lépe. Připomínala totiž fotbal, ne impotentní bago ve středu hřiště.
Rozhodně nechci všechno hned, ani nemám představy, že bychom mohli v příštích pěti deseti letech dosáhnout na poháry. Ale vytáčí mě věci, které s těmi průsery posledních let nemají přímou souvislost (ano, máme i kvůli tomu takové hráče, jaké máme). A to, že hráči nejsou schopní až na výjimky zpracovat jednoduché balony, že neuvěřitelné množství triviálních přihrávek končí v autu, že hrajeme pomalý a neúčinný fotbal, že pět let nemáme útočníka schopného dávat góly, že ať už je tu jakýkoliv trenér, tak dokola posloucháme řeči, že ty chyby už se příště nesmí stávat, že si to vyříkáme a zabereme atd.
Re: Liberec - Slavia 2:1
klimi před 11 lety 28.07.2013 22:28 |Mě vyloženě iritovalo posledních 10 minut, kdy místo abychom vyvinuli tlak na bránu soupeře, tak míč putoval v trojuhelníku Gecov-Petrák-Bortel, žádný centr, nic...
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 22:29 |Nj, vice mene od prichodu Stepana uz jsme byli marni a Liberec si to pohlidal, to me taky zklamalo. Misto naseho tlaku oni v klidku drzeli mic a prakticky nas uz k nicemu nepustili.
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:30 |quelhare, zhusta s tvými názory souhlasím, ale tentokrát se bojím, že nemáš pravdu. Pravda je podle mě taková, že při stávajícím složení obrany nám tam každý mírně nadprůměrný soupeř nasype víc gólů, než dokážeme dát. Petrák není stoper a při každém centru je vidět víc než jasně. Místó něj hraje na postu DZ hráč spíše podprůměrný. A poslední (a možná jediný) gólový útočník, kterého jsme tu měli od dob mistrovské sezony, byl Pospěch, kterého jsme asi nedokázali zkrotit. Tak proč by to, sakra, mělo být lepší???
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 22:35 |Protoze i pres to, ze mas pravdu, si dokazeme vytvaret prilezitosti ke skorovani. Pokud ty goly bude davat Kisel, Micola, Juhar nebo jejich nahradnici a ne trio Skoda-Skutka-Fenin, to mi bude ukradene. Proste nemame na hrotu zabijaka, tak hrajeme jinak, Fenin sance spis pripravuje pro ostatni. V te obrane je to horsi, jenze souperu, kteri nas budou schopni prehrat v poli a vytvorit si dostatecne mnozstvi sanci, zas tolik nebude... A navic verim, ze s postupem casu budou hraci lepsi, protoze si budou stale vice zazivat styl hry, ktery po nich trener chce, coz je ocividne neco uplne jineho, nez chtel Rada.
Re: Liberec - Slavia 2:1
peskos před 11 lety 28.07.2013 22:39 |To máš pravdu stačil by Pospěch a dneska se neprohrálo
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:41 |Ano, s tím souhlasím, že Petrouš po nich chce evidentně (a zaplaťpánbůh) něco jiného než plukovník a je i vidět, že mnohé (Mičolu, např.) to očividně o poznání více baví. Bojím se ale, že dlouhodobě se hra útočníků góly ze zálohy nahradit nedá a že na klíčových postech (vápno vlastní a soupeře) nám zoufale chybí kvalita...A na kvalitu nám chybí zdroje (asi?).
Re: Liberec - Slavia 2:1
lantenac (host) před 11 lety 28.07.2013 22:37 |Škoda, že je Petrák v současnosti odsouzenej k pro něj dost nevděčnýmu postu stopera. Osobně si myslím, že by na DZ byl mnohem platnější než Gecov, kterej je aspoň pro mne velký zklamání.
Re: Liberec - Slavia 2:1
skors před 11 lety 28.07.2013 22:36 |To máš pravdu na ty naše prohry a remízky se ted kouká líp.Je to hrozný tohle psát,ale je to tak.Jenže když o něco jde tak body urvat s tímto kádrem pořád nedokážem.Je to už opravdu utrpení a už se musí začít něco dělat a něco konečně ve Slávii měnit.Zase se budem akorát rvát o střed tabule a to už všechny přestává bavit.Řekl bych jak hráče samotné tak i fanoušky.Majitel a celé vedení už na to musí nějak reagovat.Tím nemám na mysli jiného trenéra,ale pár pořádných hráčů by to do Slávie už konečně chtělo.
Re: Liberec - Slavia 2:1
luk (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:39 |Souhlas, a konkurence pro krajni obrance by taky neskodila. Dneska to bohuzel Liberec dostal na podnose a z Rabusice jsme udelali zabijaka:( Hra nebyla misty spatna, v prvni puli se mi libil Fenin, Zmrhal a Bortel. Souhlasim s diskutujicimi, ze pokud bude hrat Fenin stazene, patri tam jeste jeden nekompromisni utocnik.
Re: Liberec - Slavia 2:1
bongor před 11 lety 28.07.2013 22:41 |Souhlasím s quelharem,oproto loňsku nehrajeme tak připosraně a má to určitý system.Podle mě je největší průšvih střed obrany,kde Bortel všechno nemůže stíhat.Petrák to nikdy nehrál a nemá k tomu návyky,třeba by se to někdy naučil,ale stálo by nás to 10-15 zbytečně zahozených bodů.Dnes Radek nepodržel,první gól byla jeho chyba,Čonka musel být někde na flámu,hrál 25% svých možností,Výbornej Mičola,hodně dobrej Koreš.Fenin vypadá na dobrýho podhrota,ale vepředu mu chybí důraz.Škutka se musí cítit opomíjený,chce předvést co dovede,ale nemá na to od trenéra dost času.Kisel se snaží,krásnej gól,bude se ještě lepšit.Zklamal mě Gecov.Závěr:Rychle koupit stopera,než bude pozdě.Stavět Škutku na hrot,ať aspoň vidíme,jestli to bude zvládat.
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:46 |Bongore, já myslím, že se zhruba shodujeme, s tím rozdílem, že já se bojím, že absence útočníka a stopera je v dnešním fotbale prostě fatální, bez ohledu na všechny sympatické posuny ve hře. A vše nasvědčuje tomu, že na kvalitu prostě nejsou v klubu zdroje...
Re: Liberec - Slavia 2:1
bongor před 11 lety 28.07.2013 23:08 |Bohužel to tak je slavoji.Je to něco jako když jdeš na koncert,hraje tam dobrá kapela,ale zpěvák a zpěvačka stojej za bačkoru.Orchestr se může potento,ale lidi stejně budou nadávat,protože chybějí právě ti dva solisti.A ti tam zrovna mají ty dva nejdůležitější party.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tonda před 11 lety 28.07.2013 22:58 |Dobrý večer pánové. Souhlasím s Quelharem. Hra mela hlavu a patu. Rozhodne se to nedá srovnat s výkony pod Radou. Líbí se mi hra zálohy. Dnes mel ale Juhar zahrát lépe. Mičola byl vidět více. Dnes nás potopilo fatální podceňeni Delarga,plus si hráči po poločase zřejme mysleli, ze Liberec odpadne a ztratili koncentraci. Jinak si neumím vysvětlit hru Conky. Petrak dostal pořádnou školu.pokud chce hrát na stoperu, bude muset zvýšit důraz a předvídavost. Moc se mi ale nelíbil ani Bortel. Jinak jsem pro aby byl jednička v utoku Fenin a dostal alespoň půlroku šanci, stejně jako ji mel Škoda.hlavně nesmíme míchat s utocniky . Podle me se Fenin chyti. Škodu bych videl až jako 3 útočníka. Takže snad se da Dobrotka brzy dokupy a bude lip. Al e i tak by jeden stoper mel přijít. Neni důvod na paniku. Myslím ze pokud trenér nebude míchat sestavou, výkony půjdou nahoru. Píšu z mobilu,prosím omluvte muj sloh. Tonda
Re: Liberec - Slavia 2:1
Kornovo před 11 lety 28.07.2013 23:23 |posun ve hre tam asi je,ale to co predvedli v druhe puli to se vam snad nemuze libit.od 70. minuty z toho bolely oci.kisel a skutka strely z dalky a jinak?pokazde kdyz jsme meli sanci,bylo to utrpeni,protoze to do te brany proste nedostanem.a nitriansky by mel dostat po tlame,doufam ze dostane aspon stopku hovado jedno
Re: Liberec - Slavia 2:1
Pepino44 před 11 lety 28.07.2013 23:29 |Tondo,tak v tomto s Tebou nesouhlasím,pokud hrajeme na jednoho útočníka,tak to nemůže být Fenin. Není rychlý aby utekl a je neprůbojný aby se probil. Neříkám,že dneska hrál špatně,ale taky nehrál na hrotu.Na to on prostě není.Myslím,že ideální by bylo zkusit to na dva útočníky (Škutka a Feninem).
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tom před 11 lety 28.07.2013 22:25 |Tak snad si to letos neposereme ten pohár přes ligu cesta nepovede .... Výkon v 1 půli nebyl špatnej na to že hrajeme 5-5-0 ... 2 půle černýho chyba a od té doby sme přestali hrát ... Oblíbenec Koreš zazdí z malýho vápna tutovku o pár minut později váhá s přihrávkou když mohl jít Nitri a Mičola ve dvou zkraje na golmana ... Nevim co na něm rada a petrouš viděj asi se jim líbí že je to takovej poctivej hujer kterej sice hrát neumí ale aspon se snaží ... sakra mě už to fakt nebaví celá tahle komedie se táhne x let a žádná naděje na změnu ... Že by Šeterle hned zejtra začal schánet posily nehrozí tak další rok se necháme porážet od buranů mlít kecy o stabilizační sezoně a další výmluvy
Re: Liberec - Slavia 2:1
denydzlSKS před 11 lety 28.07.2013 22:30 |Já ti nevim, ale z mýho pohledu byl zrovna dneska Koreš dneska jeden z nejlepších..
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:35 |On se snaží, ale na ligu prostě nemá. V soubojích hoří jak papír, dozadu nezabere a všechno s míčem mu trvá přesně o ten zlomek sekundy déle, než je na nejvyšší úrovní potřeba. S tím se prostě v tomhle věku už nic udělat nedá, bohužel... Věřím tomu, že o soutěž niž bude vypadat báječně, pokud ho to ovšem bude bavit.
Re: Liberec - Slavia 2:1
repan před 11 lety 28.07.2013 22:25 |Proč tu hodně lidí mluví o tom, že když měl Liberec pohárový zápas v týdnu, tak by měl mít méně sil a my ho měli lehčeji přehrát? To když jsme hrávali poháry my, tak nás měli jiné týmy lehčeji přehrávat??
Když to zvládala Slavia, proč by to neměl zvládnout jiný tým?
Re: Liberec - Slavia 2:1
Khadgar před 11 lety 28.07.2013 22:34 |Nene, to se pleteš. Když jsme hrávali poháry my, tak jsme byli v ideálním zápasovém rytmu, takže jsme logicky museli ty nerozehrané týmy, které hrály zápas jen jednou týdně, smést z hřiště :)))
Re: Liberec - Slavia 2:1
edenian před 11 lety 28.07.2013 22:45 |A krom toho jsme se venovali i zimnim sportum.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Nosorozec před 11 lety 28.07.2013 22:32 |Aby to nevypadalo tak negativně, tak v sezoně 2005/2006 jsme taky měli po dvou kolech pouze jeden bod a Sparta 6, ale nakonec skončila daleko pod náma a my uhráli třetí místo (teď by jsme za něj byli rádi) a celou sezonu jsme předváděli pěknej fotbal. :)
Re: Liberec - Slavia 2:1
edenian před 11 lety 28.07.2013 23:02 |dik, KJ
Re: Liberec - Slavia 2:1
peskos před 11 lety 28.07.2013 22:34 |Opět veliké zklamání,hra sice nebyla špatná,ale vpředu absolutně neškodná.Bohužel poslední gólovej útočník teď střílí za DUKLU a naše chytrý vedení se ho nesmyslně zbavilo.Takže další stabilizační sezona...
Re: Liberec - Slavia 2:1
Falk před 11 lety 28.07.2013 22:36 |Vážení,já naprosto nechápu,jak nás Liberec ve druhé půli muže převálcovat po fyzicke strance,první půle ušla,ale druha půlka strašný,musím souhlasit a pořad tvrdím,že nemáme zálohu,dnes se mi vůbec nelíbil Gecov,Zmrhal ,Juhara to nebavilo,posila z Hradce Štěpán byl vůbec na hřišti,hrubka Černého,strašny Čonka!,ale co je horší pořad dostávají šanci Ti stejni,to znamená,že už se trener boji a nebo chce hrát libivou politiku vůči hráčům a to je moc špatný,pořad ma moji důvěru ,ale ta neni bezbreha,musí změnit zálohu a hrát na dva útočníky a dávat tam chlapi podle momentální formy a ne podle jmen,o brankarich ani nemluvě
Re: Liberec - Slavia 2:1
Nosorozec před 11 lety 28.07.2013 22:39 |Pořád dostávaj šanci ti stejní, protože nikoho jinýho nemáme. Náš kádr je bohužel ouzkej jako tělo anorektičky.
Re: Liberec - Slavia 2:1
1rytir před 11 lety 28.07.2013 22:38 |Vážené vedení, trenéři, milí hráči, dovolte abych vám poděkoval za koncepční doplnění kádru, předváděnou hru a výsledky a především za skvělý vstup do soutěže, o kterém jste nám svorně tvrdili, že je nesmírně důležitý. Uvítal bych, kdyby jste i dali vědět co, jak a kdy chcete udělat, abych se jako dlouholetý fanoušek za postavení Slavie v tabulce nemusel jako v minulých sezónách stydět. Děkuji.
Re: Liberec - Slavia 2:1
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 22:39 |Prostě to zase začíná stát za ho.no,zřejmě další sezona kdy budeme urputně bojovat o 8 místo, vedení to může nazvat stabilizační sezonou.Když ted neporazíme syrečky tak to bude na pováženou, protože to vylosování v září bude vražedné.Sice nehrajem takovou holomajznu jako za Rady,ale bez bodů s tím se můžeme jíti vycpat.
Re: Liberec - Slavia 2:1
brotheus před 11 lety 28.07.2013 22:47 |Naplnuje se moje predsezonni proroctvi.
Provizorium v podobe Petraka na stoperu nas stoji body. Pri rychlejch akcich, jako byly ty, po kterejch padly oba goly, se proste nedokaze okamzite zorientovat. A je to logicky, DZ se stoperem nestane za den. Odpovednost nese jak sportovni usek, kterej fatalne selhal pri reseni situace provazejici odchod Hubacka, tak Petrous - proc Petrak behem pripravy nastoupil na stoperu poprvy az v generalce?
Prvni polocas slusnej, ospalej Liberec byl ale zralej na vic golu. Nechapu, proc musime prohravat, aby se v hracich probudila dravost. Namisto toho profesorska, neplodna kombinace a minimum nabehu. Je to tak porad dokola. Goly jsou pak v podstate dilem nahody.
V druhym polocase jsme trestuhodne prospali uvod, tohle se proste nesmi stavat. Goly jdou za stoperskou dvojici, za v dnesnim zapase tragickym Conkou a prvni i za Cernym. Na odpoved jsme se uz nezmohli, protoze troji stridani nasi hru nutne musi poznamenat. Takova kvalita zkratka na lavicce neni. Kores zacal dobre, ale po spaleny golovce zmizel ze hriste, Stepan o sobe vubec vedet nedal a Skutka nemel moc prilezitosti se ukazat, i presto mel dobry okamziky. Druhej polocas v podstate vymazal dobry dojmy z prvniho. Kisel da gol, ale jinak po celej zapas zasobuje prihravkama soupere. Do zakladu nepatri. Zmrhal mel jit v druhym polocase ze hriste. Po dobrym zacatku uplne vyklidil stred pole. Gecov je z formy. Dopredu, jak je u nej zvykem, k nicemu, tentokrat ale nestihal ani rozbijet akce Liberce a odebirat mice. Fenin na podhrot, utocnika beztak nehraje. Micola s Juharem oba podali slusnej vykon, jejich odchod ze hriste nas oslabil. Nitri nadale strida dobry a spatny okamziky.
V dalsim kole musime vyhrat, jinak se to uz poveze a skonci to zle.
Musim se zastavit i u rozhodciho, protoze to byla katastrofa. Zluta Kiselovi po porade s Kovarem, zluta Bortelovi, po kterym se ohnal hrac Liberce a nic vic, zluta pro Skutku, kdyz holeni zavadi o celo Kovarovi, krerej se chytne za zatylek a zahraje divadylko. Naopak skoro bez povsimnuti volejbalovej blok Delarge a - nalijme si cisteho vina - neudeleni cerveny Nitrianskemu. Chvilema jsem mel co delat, abych neprokopnul televizi.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 28.07.2013 22:56 |protože byl Petrák zraněný v průběhu přípravy...
Re: Liberec - Slavia 2:1
brotheus před 11 lety 28.07.2013 23:04 |To ja vim, byla to spis nejapna recnicka otazka. Jde mi o to, ze po zkusenostech s Petrakem na stoperu mel proste zustat u Kolarika, kdyz nebyl cas pripravovat Petraka na jeho novou ulohu. Jen blazen dela porad dokola to samy a ocekava pokazdy jinej vysledek.
Re: Liberec - Slavia 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 28.07.2013 23:08 |Posledni veta by sla vztahnout i na Kolarika vzhledem k jeho trem penaltovym faulum v priprave.
Re: Liberec - Slavia 2:1
brotheus před 11 lety 28.07.2013 23:21 |Ja mu pocitam jen dve (ktery jsem nevidel), utocnik Krasnodaru pri kontaktu s nim padnul jak podtatej.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Betynka58 před 11 lety 28.07.2013 22:49 |Nemohu si pomoci, ale připadá i, že většina diskutujících hodnotí celou sezónu podle výsledku právě skončeného zápasu. Po dvou kolech jim je jasné, že na víc než na boj o první půlku tabulky to nebude. Naschvál si píšu jejich nicky a jsem zvědav, co budou psát, až za týden (doufejme) smázneme Olomouc. Předpokládám, že to potom bude Slavia jasný aspirant na poháry, ne-li na titul.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Barlblog před 11 lety 28.07.2013 22:50 |Kvalitní výkon, ovšem opětovně individuální chyba(y). Dost mě zaráží naše brankářská dvojice. Čontofalský nechytil absolutně nic a vzal nám šanci na 3 body. Ćerný si dnes na balón nesáhl a "zaznamenal" 2 góly a tyčku. Samozřejmě za to dnes nese vinu obrana jako celek, ale u mladých hráčů chybu můžete čekat.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Citrus (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 23:09 |Lidi, nepište sem tak v emocích. Ve čvrtek jsem se nasmál nad diskuzním fórem sparty a teď tu přitom předvádíme něco podobného. Mě to pochopitelně taky štve, sám jsem čekal 6 bodů a i když to bylo velmi optimistické, nakonec to nebylo vůbec nereálné. Dle mě to herně zdaleka není tak špatné a byla by škoda teď vyvolávat tlak na tým a paniku. Naopak je potřeba dostat se do pohody a půjde to. Petrouš zápas zhodnotil rozumně a věřím jeho práci, že chyby dokáže odstranit. Přece nechcete po dvou kolech odpískávat sezonu.
Re: Liberec - Slavia 2:1
spojka před 11 lety 28.07.2013 23:25 |Každý na to máme svůj pohled. Třeba já rozhodně nepíšu v emocích, protože po předchozích čtyřech letech od Slavie (kór v zápasech venku) v podstatě nic neočekávám. Z první dvou kol jsem čekal 1 až 3 body, takže z mého pohledu jedeme podle plánu. Dnes jsem čekal prohru, přišla, takže se nedá ani mluvit o tom, že bych byl nějak negativně překvapený. Naopak jsem se až divil, že jsme v první půli kontrolovali hru. Ve druhé půli už to byl klasický labilní výkon, kdy naprosto zbytečně ztratíme vyhraný zápas, aniž bychom byli schopni nějak zareagovat.
Petrouš si za závěr minulé sezony funkci trenéra zasloužil, s tím jsem musel souhlasit. Ale třeba poté, co mu z přípravy vyšel jako útočník pro základní sestavu Škoda, už nemůžu věřit tomu, že je schopen se rozhodovat správně a že si ten dnešek s hráči vyříká, aby se to neopakovalo. Opakuje se to pořád dokola.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Citrus (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 23:53 |Že má každý svůj pohled, to je v pořádku, to nikomu neberu. Já spíš mluvím o takových těch klasických výkřících, jak je všechno špatně, o rozhazování pokut apod. Já se za to na ty lidi nezlobím, sám vím, že je to poměrně uklidňující si takhle vylít zlost na iternetu. Z člověka pak trochu spadne to naštvání, při pocitu, jak to všem pověděl. Nic to ale do diskuze nepřináší.
U Petrouše jsem si jasně na konci sezony slíbil, že za ním musím stát i když se nebude třeba dařit. Ten fotbal mě totiž bavil, ale bylo mi jasné, že ne vždy to takhle půjde. Když tu byl minule, byl jsem první, kdo v Převýšově řval Petrouš ven a dodnes mě to mrzí. Když jsem pak viděl, koho nám sem vedení tahá za kašpary..... Petrouš je ještě nezkušený trenér a je jasné, že ty chyby dělat občas bude. Toho Škodu třeba taky nechápu, na druhou stranu ho dokázal hned ze sestavy vyndat a nesnažil se silou dokázat, že měl pravdu. To je zas třeba vidět pozitivně. Já si myslím, že v té hře je potenciál, jen je potřeba odstanit některé chyby. + by se samozřejmě hodilo zkvalitnění, ale to už je jiná písnička.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Betynka58 před 11 lety 29.07.2013 01:00 |Tak to já se zase nestydím za to, že jsem si tehdy přál Petroušův odchod, podle mne byl na místě (kdyby ovšem místo něj přišel někdo jiný než Straka). Teď je ale situace jiná a pevně doufám, že ho vedení podrží, i když se třeba ještě pár zápasů nebude výsledkově dařit. Na ten fotbal se na rozdíl od Radova působení totiž dá dívat a také jeho střídání jako reakce na vývoj utkání mají hlavu a patu. Rozhodně bych chudý bodový zisk po dvou kolech neházel na jeho hlavu.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Citrus (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 01:23 |Straka byl úlet o tom žádná. Je ale otázka, jestli třeba s Levým, kterého chtěl Platil, by to bylo lepší. Teď už ale nemá smysl se v tom patlat. Určitě souhlasím, aby se trenér podržel. My už musíme začít něco budovat, i kdyby to mělo být bolestné. A Petrouš je podle mě člověk, se kterým to jde a má to smysl, narozdíl třeba od Rady. Petrouš vyznává styl fotbalu, který tu chceme vidět, tak ať dostane prostor pro práci.
Re: Liberec - Slavia 2:1
bububu (přítel SN) před 11 lety 28.07.2013 23:20 |A ještě jedna věc: Delarge je dokonalá ukázka toho, že rozhodně MÁ smysl pracovat s hráči mimo Evropu. Pokud vím, tak nestál Liberec nic (max. nějaké drobné) a současnosti kvalitou hry vysoce převyšuje drtivou většinu krajních záložníků z ligy! A já se ptám, proč když takového hráče může zapracovat do týmu Liberec, proč nemůžeme my?
Re: Liberec - Slavia 2:1
spojka před 11 lety 28.07.2013 23:30 |Tak pozor, Delarge je nejdražší hráč Liberce (měřeno platem), dražší už jsou pouze dva Ukrajinci, jejichž plat ale hradí Liberec jen zčásti. Pokud se Liberec nedostane do EL, tak velmi pravděpodobně Delarge z Liberce zmizí (spolu s ním i Kušnír, Rabušic, Ukrajinci a možná někdo další), protože Liberec má opravdu dost zásadní finanční problémy a nebyl by schopen současný kádr zaplatit.
Jinak ale s podstatou tvého příspěvku souhlasím. Bohužel Držmíšek asi ne.
Re: Liberec - Slavia 2:1
janko (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 00:18 |jo taky si myslim, ze kdyz liberec nepostoupi tak se tam budou dit veci. On to vlasne priznal i Nezmar.
Re: Liberec - Slavia 2:1
skors před 11 lety 29.07.2013 01:41 |Já to říkam pořád.Bez nějakých těch cizinců se dnes už u nás neobejdem pokud se chceme hnout z místa.Někdo tady zase může předhodit Plzen,že tam to jde i bez nich.Jenže tam těch faktorů je několik.První samozřejmě trenér,druhý kádr složený tak,že Plzen tvořila na posledním euru půlku našeho národního můžstva.Něco jak já říkam kádr Slávie v sezoně 95/96.To tam tenkrát hrála pokud se nepletu skoro celá Slávia na euru96.Plzen taky halvně těží z toho,že kádr hned hromadně nerozprodala a hráči jsou sehraní a eště na poměry českého fotbalu jedni z nejlepších,které tu vůbec máme.Ted se dostávam k tomu co chci vlastně říct.Až Plzen jednou prodávat začne a nebo někteří budou končit kariéru například Bobr,Darida,Procházka,Rajtoral atd.... to tady mohu jmenovat eště několik dalších jmen.Věřte nebo ne tak ty se Plzni budou taky jen velice těžko nahrazovat.Rozhodně to nepůjde jen hráčema s Českých nebo Slovenských luhů.Budou se muset taky poohlížet někde v tom vzdálenějším zahraničí.Slávia by už měla přestat spát a začít se chovat jako moderní klub.No a jestliže se tedy odhodláme jít do sezony bez posil a snažíme se mezery pokrýt v kádru tím co nám tady roste nebo pokusy dávat záložníky do obrany a podobné kousky.To je podle mého velký hazard s celou sezonou a to říkám s čistým svědomím po dvou kolech.Jinak ty někteří Slováci u nás.To opravdu neni žádný šlágr.Je třeba se začít poohlížet i jinde.Co třeba zkusit Bosnu.Státy bývalé Yugoslávie jsou plné velice dobrých hráčů a podle mého i dostupných pro nás.
Re: Liberec - Slavia 2:1
bongor před 11 lety 29.07.2013 07:09 |Jugoši vždycky byli svižnější i techničtější než naši kluci,co jsem si já vyzkoušel ,platila na ně tvrdost.Rozhodně bych mimo Afriky zalovil i v té Bosně nebo Černé Hoře,Chorvati už jsou moc poevropštělí,taky za komoušů skoro z každé rodiny někdo dělal v Německu.
Re: Liberec - Slavia 2:1
bongor před 11 lety 29.07.2013 07:05 |Já taky souhlasím s tím,že by se měl skauting porozhlédnout po Africe.Jižní Amerika je až moc přebraná a ti Afričani,pro ty je Evropa
jejich sen.Mezi deseti se určitě najdou 2-3 Delargeové a jak ten kluk
včera makal ,to bylo neskutečný.Přičítám to ovšem zčásti i jeho mnohem lepší adaptibilitě na včerejší skoro africké počasí.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Kornovo před 11 lety 28.07.2013 23:32 |tak delarge prisel z banske bystrice,to neni zas takovy problem.my mame hracu ze slovenske ligy dost.ja bych spis bral nekoho z dynama kyjev
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 01:47 |tak hezkej výlet :-(((( z pohledu hlavní tribuny jsem viděl naše hráče takto...podotýkám, že jsem neviděl opakovačky v TV...první gol chyba Černého, druhý dávám na vrub strašnýmu Čonkovi, který se nechal obejit jak amatér a pak samozřejmě už Kušnír posadil dobře balon na hlavu...Jinak obrana za celý zápas nepustila do žádných dalších šancí..S Feninem je to hra o 10...Zmrhal hraje hodně zezadu a tak ke vstřelení branky máme v mužstvu jenom MIčolu, Kisela a Juhara... :( jinak na zápase byl z našeho vedení Držma, Šetrle a kupodivu Rosen..bratři Řébové nebyli.....
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 08:41 |Mirrosi, podle mě teda ten druhý gól jde z velké části i na vrub stoperů - nechat Rabušice před malým vápnem skákat úplně samotného je podle mě žákovská chyba. Stejně tak nesouhlasím, že jinak naš obrana soupeře do ničeho nepustila - když nic jiného, tak minimálně tam byla ještě jedna tyč, jednou můžou jen poděkovat Delargovi, že si míč předkopnul až do Řadkovy náruče, měl tam dálnici vydlážděnou středem vápna až do kasy.
To, proč hrál Fenin tak zatažený, ovšem taky opravdu nechápu... Přijde mi, že do vápna soupeře se nikomu nechce - ne, že bychom tam chodili v málo lidech, my tam prostě nechodíme vůbec.
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 09:36 |zřejmě si dobře nepochopil můj příspěvek...všechny goly a šance šli přes Čonku....o kterém jsem napsal, že byl strašlivý...neumí vůbec bránit....jinak zbytek obrany hrál dobře...Liberci jako třetímu mužstvu jsme byli vyrovnaným soupeřem, neli lepším..bohužel náš problém jsou utočníci a chyby brankařů...
Re: Liberec - Slavia 2:1
1rytir před 11 lety 29.07.2013 09:49 |Opakuji to stále a opakovat budu. Náš problém nejsou útočníci, náš problém je systém, na který nemáme hráče. Kdyby hrál od začátku Škutka a dostával balony na Pospěch na Julisce, taky by to bylo jiné. A problém je i to, že tři zápasy po sobě (generrálka s Mostem) jasně ukazuje, že Kisel je bez formy a je brzdou. Proti Olomouci místo Kisela fenin a Škutka na hrotu.
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 09:59 |Já si naopak myslím, že náš problém jsou útočníci, resp. jejich absence. Dobře, Škutka by měl rozhodně dostat víc prostoru, v tom se shodujeme. Ale stejně je jeden útočník (snad...?) prostě málo. Fenin - nevím proč - se stále cpe někam na pozici Kisela a v útoku pak není vůbec nikdo a moje mínění o Škodovi je už asi dostaečně známo.
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 10:36 |jenže Kisel je jediný vůdce a má respekt...možná si neviděl, že včera při rychlém brejku byl v šanci Kisel, když nezuročil přihrávku Juhara, pak při druhém brejku už byl znovu v šanci a nádherně proměnil...ve druhé půli nádherně jako jediný vystřelil a trefil branku....kdo jiný se mu přiblížil???????
Re: Liberec - Slavia 2:1
Kornovo před 11 lety 29.07.2013 17:59 |karol jako jeden z mala neco predvedl i ve druhe puli.je to skoda,sance na 2:2 jsme tam meli.treba na konci petrak kdyby trefil branu
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 09:56 |Ale jo, nepodceňuj moji schopnost vnímání psaného textu, myslím, že jsem jej pochopil správně. :-) O tom, že Čonka sehrál špatný zápas, není potřeba diskutovat, proto jsem se k tomu ani nevyjadřoval. Nicméně můj názor je, že ani stávající stoperská dvojice nemůže proti kvalitnějším soupeřům uspět a ve druhé půli, když se do toho Liberec trochu více "obul", to bylo podle mě zjevné.
V ostatním shoda.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Petr9608 před 11 lety 29.07.2013 02:22 |No, byla to sladká poločasová přestávka. Byl jsem trochu v euforii a už začínal se spekulacemi, že v příštím kole dáme Olmík a se 7 bodama po 3 kolech by to už vypadalo zajímavě. Docela jsem věřil tomu, že to dáme, převahu jsme v první půli měli a gól budiž jejím potvrzením. Věřil jsem, že Liberec postupně fyzicky bude ještě více uvadat a třeba ještě něco přidáme. Zdůraznil o přestávce trenér klukum v kabině, jak by nám tenhle výsledek strašně bodnul? Nebylo to celém o tom, že Šilhavý je zkrátka lepší psycholog?
S tou Olomoucí nevim. Co když si řeknou, že bod ze Slavii ujde a budou dělat beton? Nebo se úplně kousnou, vyblázněj... Taky bych se bál toho, aby nevyhodili toho Kotůlka, hrát proti týmu s novym trenérem je většinou na pitchu. Ale tak po dvou kolech je to skutečně brzo.
Těžko říct, zda to brát jako nějaký extra pozitivum, ale další tři týmy, co maj podobný ambice jako my - Jablonec, Bolka a právě Olomouc jsou na tom stejně blbě...
Re: Liberec - Slavia 2:1
Markus před 11 lety 29.07.2013 07:51 |Včera jsem viděl na naší straně velkou nezkušenost. První půle výsledek výborný a pěkná hra na oko, ale jak jsme se při tom nadřeli! Góla jsme dali v době, když už našim těžkly nohy. Nedivím se, protože ty dlouhé série přihrávek a bojovné kradení míčů soupeři končily strašlivě jalově, na oko hezký, ale kolikrát jsme z toho dokázali něco vytěžit? Dali jsme góla, ale hned po rozehrávce se Liberec hnal nebezpečně dopředu, tohle se takhle prostě dělá a my jsme měli už tady udělat okamžitě beton - zase to vypadalo velmi nezkušeně. Nemá smysl se hádat o těžké pozici Petráka v obraně, ale včera mu zbytek obrany moc nepomohl. Bortel špatný, Čonka si vybral jeden ze svých nejhorších výkonů, svůj prostor nezvládal ohlídat, Nitrianský se jevil spíše dobře dopředu, ale za ten zkrat na konci to byla jasná červená a ještě na disciplinárku - hráči by měli být lépe psychicky vyrovnaní. Poslední minuty jsme nechali více hrát emoce, což soupeři dokonale vyhovovalo a ubránil vítězství. Z mého pohledu jsme přišli o bod, ten by byl spravedlivý, jeden bod zas není taková tragedie, důležité je poučit se.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Petr9608 před 11 lety 29.07.2013 02:35 |Aby jsme nakonec nezjistili, že ta Petroušova jízda byla jen takový klam. Výhry nad Jabloncem a v Plzni byly zkrátka euforie, následné výhry nad sestupujícími by byly dosažitelné i bez trenéra (i Poustka dokázal doma na konci sezóny porazit Hradec 5:0 a pak třeba Bohémku 3:1), nu a od té doby 3x bez výhry.
Aby jsme za 14 dní nekoukali na Julisce opět toužebně na trenérskou lavičku soupeře...
BTW: Myslíte, že kdyby Petrouš nebyl shledán jako vhodný trenér pro nás, tak by Kozel přišel?
Re: Liberec - Slavia 2:1
bongor před 11 lety 29.07.2013 07:13 |To si Petře nemaluj.Duklu koupil nějaký miliardář,ten už si dokáže svoje opory včetně trenéra finančně motivovat.Řebíčkové taky nejsou chuďasové,ale na takový balíky nemají a taky už se jim moc nechce utrácet.
Re: Liberec - Slavia 2:1
slamacek (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 07:35 |tak nevim, ale po dvou zapasech zase menit trenera? vubec o tom uvazovat mi prijde dost divny. kruci to chce klid! priste porazime olomouc a uz to pujde.
Re: Liberec - Slavia 2:1
klimi před 11 lety 29.07.2013 07:49 |Čekal jsem, kdy se zde objeví spekulace nad Petroušem a už je to tady...
Aspoň se snažíme hrát fotbal, teď už je jen na Michalovi, aby viděl, že Fenin je sice dobrý fotbalista, ale pokud bude na "hrotu" hrát sám, tak tam vlastně nikdo nebude, protože Martin už také pochopil, že když bude neustále stát u posledního a nebude si chodit pro míče tak si vůbec "nezahraje"...
Naprosto hrůzostrašné je stabilita výkonů Čonky, ten si vždycky odehraje dva dobrý zápasy a pak další dva zase totálně zkazí, i když je pravda, že běhat celý zápas s Delargem není vůbec legrace.
Golmani zklamali. Před sezonou se říkalo, že máme nejvyrovnanější brankářskou dvojici, no zatím oba děs a běs.
Domácí výhra nad Sejrama je povinnost!
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 08:33 |No, ale zase, vyrovnaní ty gólmani jsou, to jim nemůžeš upřít... :-)
Re: Liberec - Slavia 2:1
1rytir před 11 lety 29.07.2013 10:22 |Neustále, tedy nejen v této sezoně se opakuje mínění, že si nedokážeme vytvořit šance. Souhlasím, ale kdo je má v tom systému, kterým hrajeme, vlastně vytvářet? Kisel? Evidentně totálně z formy. Zmrhal? Dost nezkušený (mladý) borec na to, aby hrál špílmachra. A nikdo jiný k dispozici pro finální přihrávku prostě není. Oba krajní záložníci (Juhar a Mičola) spíše zakončují, než aby přihrávali a krajní beci pokud centrují, tak neadresně, tedy systémem někam do vápna.
Re: Liberec - Slavia 2:1
utrzeny_ze_retezu před 11 lety 29.07.2013 10:45 |Problém vidím v nabíhání hráčů. Když se koukneš na Jablonec na jaře tak je to tam vidět hned v první minutě. Celá záloha se v řadě po získání míče hned tlačila do předu, takhle jsem hráli za Jarolíma a hraje tak Plzeň, za podpory beků. Pro mě nepochopitelně jsme opět přešli k chaotickému pohybu zálohy. Přidej k tomu tragické (ale opravdu tragické) nepřesnosti a šance budou končit na polovině.
Progres oproti Radovi vidím, ale nerozumím proč Petrouš opustil herní styl z jara. Čekal jsem, že to v přípravě vyšperkuje a teď tohle...
Re: Liberec - Slavia 2:1
Barlblog před 11 lety 29.07.2013 10:48 |Přesně jsem to věděl. Hysterie začíná. Měli jsme několik dobrých příležitostí. Náš projev byl kvalitní, ale bohužel nám chyběla kvalita a ZKUŠENOST v obraně. Nejstarším hráčem je Bortel, kterému je 26 let!
Je jasné, že tito hráči prostě chybu udělají, pokud se k tomu přidají individuální chyby brankářů, kteří mají obranu, zvlášť takto mladou, dirigovat, je jasné, že ztrácíme body.
Hráli jsme vyrovnanou partii s týmem, který je dlouhodobě trojkou v lize. (1. a 3. místo) Samozřejmě, potřebujeme hráče do obrany, na prostřídání minimálně. Co se útočníků týká, můj názor je konstantní už od konce sezony. Nejideálnější by byl odchod Škody a příchod jiného hrotového útočníka. Třeba cizince. Důležitá je v tomto případě kvalita, na tomto místě bych nešetřil, kdybych měl nějaké volné finance.
Re: Liberec - Slavia 2:1
utrzeny_ze_retezu před 11 lety 29.07.2013 11:03 |Ale já nehysterčim :-) Petroušovi pořád věřim. Zatím jsou to dva zápasy a věřim, že ty mouchy pro příští mače vychytá.
Re: Liberec - Slavia 2:1
denydzlSKS před 11 lety 29.07.2013 11:13 |Já souhlasím s kolegou, který vidí problém v nabíhání..
Psal jsem to tu už kdysi. Práce "playmakera" je trochu přeceňovaná.. Ano, bývá to hráč, který najde (kolikrát i těžkou) přihrávkou nabíhajícího spoluhráče a tím ho pošle do šance nebo minimálně zásadně přehraje vícero soupeřových hráčů. Ale ani takovýto hráč nic nevymyslí, pokud mu spoluhráči nenaběhnou.. Zkuste si najít např. Fenina v nebezpečným prostoru nebo náběhu.. nebo kraje hřiště Mičola, Juhar, Nitrianský, Čonka..těch náběhů je hrozně málo. Myslim, že i Rosický by měl problém jim něco vytvořit.
Jak můžeme čekat, že třeba Fenin dostane od někoho finálku, když se pohybuje v okruhu 10m od záložníků a většinou zády k brance?
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 29.07.2013 11:39 |s tím souhlasím...fenin včera hrál víc zezadu a měl víc balonů a minimálně tři naše šance vznikly díky jeho kvalitě při rozehrávce (juharova v první půli, kiselův gol a před střídáním odcentroval korešovi do loženky)...ten jde nahoru a možná bych se nebál stáhnout karola víc do středu zálohy a fenina místo něj do podhrotu...otázka by byla koho stáhnout ze zálohy...zmrhal se mi včera líbil jak dozadu, tak dopředu...nejspíš bych na lavici nechal gecova...moc nechápu ale nářky většiny diskutujících...někdo by už odvolával trenéra, pro jiné je po sezoně...včera jsme nechytli začátek druhé půle a probudili jsme se až po druhé brance, ale jinak byl výkon celkem dobrý...pořád je ten kádr mladý (hlavně obrana) a nevyrovnanost nebo zkrat příjde...
Re: Liberec - Slavia 2:1
Barra před 11 lety 29.07.2013 11:37 |Tak ztratili jsme 3 body, proti mužstvu které naposledy prohrálo 16. 3. 2013 v Edenu – tedy před 12 koly. Od té doby ztratil Liberec jen jednou 2 body za remízu, 11 ostatních zápasů vyhrálo. Škoda těch dvou gólů, kde naše obrana spolu s brankářem zaspala. Těžko říct, jestli Kamil Čontofalský by první gól chytil, ale podle mě jednoznačně na vrub Radka Černého. Ale psal jsem už minulý týden, abychom si nedělali falešné iluze a nezapomněli, že i Černý je jen člověk a může chybovat – a upozorňoval jsem, že mu dlouhodobě chybí herní praxe. Kdyby tu chybu udělal Čontofalský, tak by byl ukamenován, musím se přiznat že jsem byl překvapený že na Radka se nespustila větší kritika. Myslím že nejsem ten, který zbytečně tady kritizuje hráče, a ani teď to není zapotřebí. Stalo se, Petrouš a Šimerka k tomu řeknou své, zbytečná hysterie není zapotřebí.
Ukázalo se ale, že naše obrana nemůže takhle celou sezónu odehrát – a k tomu není jasné kdy a hlavně na jak dlouho se vrátí Dobrotka. Jen k porovnání: obrana Liberce z druhého poločasu ve složení Kušnír-Kováč-Kelić-Fleišman má, jestli jsem to správně spočítal, odehráno 488 zápasů v Gambrinuslize (samozřejmě počítáno bez těch téměř 7 let a nějakých 180 zápasů, které Kováč odehrál v zahraničí). Naše obrana ve složení Nitrianský-Petrák-Bortel-Čonka má odehráno v Gambrinuslize celkem kolem 171 zápasů, a správně by bylo říct jen 124, vzhledem k tomu že Ondra Petrák hrál (jestli se nemýlím) teprve 5 zápasů na pozici stopera. Máme tedy odehráno jako obrana přibližně ¼ zápasů z toho co Liberec. Obrana Liberce věkově: průměr čtveřice je 28 let, u nás je nestor obrany Bortel s 26 roky, Nitrianský a Čonka mají 22 let, Petrák 21, průměr 22,75 let. A přitom má Bortel na nejvyšší úrovni jen nějakých 30 zápasů odehráno. Chybí nám zkušenost.
O prvním gólu se již mluvilo, u druhého mohl Kušnír sám odcentrovat, Čonka chyběl, Rabušic nebyl vůbec krytý. Někdo z dua Bortel-Petrák měl určitě Rabušice určeného jako muže, kterého měli hlídat. Černýmu nejde nic vyčítat, hlavička byla krásná a k tyči.
Opět se ale ukázala nezkušenost a nesehranost naší obrany, která nás stála body. Mám takový dojem že s Martinem Latkou v obraně bychom teď měli 6 bodů. Latka je minulost, musíme dál. Doufám, že vzhledem k tomu že včera byli na zápase jak Držmíšek tak Šeterle, je jasné že v aktuální složení obrany sem tam nějaký ten bod posbíráme, ale bez toho že přijde nějaký leader který bude obranu dirigovat, se budeme ještě často trápit. Kde ho najít? Tato záležitost není nová, klub ví od konce května, kde tlačí bota a kde by měla být priorita. Ale i teď se dá zajisté ještě posílit. Jen to chce možná rozšířit horizont a podívat se dál než jen v Gambrinuslize a na Slovensku. Polsko, Maďarsko, bývalá Jugoslávie, atd., atd. Jinak mea culpa co se týká mých pochybnosti v minulosti ohledně fyzické připravenosti Michala Švece. Myslel jsem že vzhledem k jeho častým výpadkům v Holandsku kvůli zranění nebude pro nás přínosem. V Maďarsku se stál s Gyori Eto mistrem, odehrál 23 zápasů, patřil mezi nejlepší hráče. Jak rád bych ho teď měl u nás.
Jinak má Gecov už 2 žluté karty, Nitrianský a Bortel 1 (a máme štěstí, že zákrok Nitriho rozhodčí neocenil červenou – já bych mu ji dal, bylo to svinstvo). Takže za pár týdnů bude opět slepovat obranu…
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 29.07.2013 11:45 |jeden z prvních střízlivých komentářů v diskusi...děkuji za něj...potřeba posílit obranu je nutná...chce to minimálně stopera, ale to všichni víme...
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 13:06 |Ano, Barra má vždy obsáhlé a myšlenkově utříděné komentáře, děkuji za ně. Nicméně, myslím, že tentokrát v podstatě shrnul většinové mínění z diskuse výše (zranitelnost obrany) a opomněl druhý náš velký problém, kterým je jalová koncovka (ať už tím myslíme problém s finální přihrávkou, malý počet lidí při zakončení, nízká agresivita ofenzivních hráčů atd. atd.).
A otázkou, na kterou já neznám odpověď je, zda jsme už zase klub, který je toto schopen v rámci své přestupové politiky finančně řešit, nebo nikoliv. Pokud ne, můžeme zase maximálně zkusit paběrkovat v přebraných vodách, což nás ovšem vysněným metám přiblížit nemůže.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 29.07.2013 13:09 |s jalovou koncovkou souhlasím...ale kdyby koreš nebo petrák svoje loženky proměnili, tak se o tom vůbec nebavíme...podle mě zápas s olomoucí ukáže...
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 13:51 |no tak s tímhle nemohu vůbec souhlasit..sice si krásně spočítal odehrané minuty, ale jinak je to celé špatně....Obrana a útok jsou dnes záležitostí celého týmu..pokud se soupeř dostává lehce k centrům, Čonka stínuje a nejde do souboje...záložníci nedůsledně brání, je nesmyslné svalovat chyby pouze na jednoho hráče, pokud nejde o minelu jako předvedl Čonto s Ostravou. Kdo hrál fotbal trochu na nějaké urovni, tak ví, že v podstatě není ani možné odehrát zápas tak, že si utočník ve vteřině poodstoupí a míč padne na hlavu....goly padají protože je to sport a nikdo v něm není dokonalý...První branka už v zárodku začala neduslednou hrou před centrem a Černý se rozhodl tak jak se rozhodl a Petrák zase viděl Černého jak jde do míče....tohle se nedá vyčítat...druhý gol opět nedůraz Čonky, kdy si na levé straně dělali hráči co chtěli. Pak přišel perfektní centr na Rabušice, kdy opět mohli stopeři lépe obsadit, ale taky Černý mohl do centru, který šel od lajny na malé vápno. Jinak Liberec měl ještě jednu šanci a to bylo vše.
podle mne naše obrana až na Čonku hrála dobře a nevěřím, že si v Liberci budou jiné obrany počínat lépe.... V tvém porovnání obran a jejich zkušeností mě v tom nějak nesedí, jak je moýné, že naše mužstvo si v první půli vytvořilo šanci po uniku a střele Juhara, po druhé, po centru Juhara Kisel minul zcela osamocen. Akce na gol byla totálním propadem obrany Liberce....Ve druhé půli, kdyby zcela osamocený Koreš trefil, tak by skončil zápas 2:2. Je divné, že podle tebe zkušená a výborná obrana dovolila našim hráčům to samé co naše nezkušená a špatná obrana dovolila Liberci. rozdíl pouze v tom, že kopyto Koreš svoji šnaci neproměnil....
Rozhodně není porážka jenom vinou obrany, ale jalovostí ofenzivní části a nedůsledností už ve středu hřiště, kdy necháváme příliš mnoho prostoru..Byl přesně vidět rozdíl, kdy hrál Delarge spíš na Nitrianského, který ho vygumoval a tak ho poslal na Čonku, který bránit prostě neumí.....
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 29.07.2013 14:00 |neřekl bych, že čonka neumí bránit...včera se mu to vůbec nepovedlo...stálo nás to body, ale i on měl zápasy kdy byl dozadu jistý (třeba to bylo i díky slabším soupeřům)...naproti tomu včera zahrál dobře nitri (jak dopředu, tak dozadu), který měl loni spoustu zápasů kdy byl dozadu špatný...podle mě nás právě ta nevyrovnanost jednotlivců sráží (tím nemyslím jen oba krajní beky)
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 14:17 |Zjevně se s Mirossem neshoduji v hodnocení práce stoperské dvojice, ale co už... kolik hlav, tolik názorů. Čonkovi se ovšem včera zápas skutečně nepovedl, na tom se shodneme asi všichni. Bohužel, na lavici číhá na svoji šanci Dostál.
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 14:26 |to je sice hezké, ale jediná chyba, o které se dá diskutovat, byla při druhém golu, kdy si myslím, že do centru na malé vápno má jít golman...nebo se pletu? Tenhle centr by Čonto měl...takových posbíral v Plzni 15.....
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 29.07.2013 14:31 |já bych řekl, že i u prvního zaspal...juhar tam v tu chvili byl na dva liberecké sám...Černý tam udělal chybu, ale kdo slavii sleduje nějaký čas, tak ví, že to byla Radkova slabina i když byl o patnáct let mladší...
Re: Liberec - Slavia 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 14:36 |No vidíš. A já jsem si zase všimnul, že Petrák nemá jediný hlavičkový souboj, on je víceméně vypouští. A protože Bortel není Latka a nedokáže být všude, tak to je podle mého názoru nedostatek dosti fatální. Další, co bylo podle mě dost zjevné, bylo, jak nečistě si musel Bortel pomáhat v soubojích s Rabušicem. S trochou nadsázky lze říct, že jej ve druhé půli nedokázal zastavit jinak než faulem. Na konci už byl navíc z Rabušice dost ve stresu, řekl bych...
O tom, že před druhým gólem měl být centr gólmana, dost silně pochybuji, ale tak jako tak: početně jsme ve vápně v menšině rozhodně nebyli a přesto měl Rabušic místa jak v okresním přeboru.
Ale od toho je asi tahle diskuse, abychom si porovnali svoje postřehy a názory, doufám? Trénovat se tu vzájemně snad nemusíme...
Re: Liberec - Slavia 2:1
Tomski před 11 lety 29.07.2013 14:48 |nevím jestli neměl jediný hlavičkový souboj, ale taky postupně přišlo, že je vypouští...proti ostravě byl ve vzduchu docela jistý...když už naťukávám ostravu, tak u ní se mi líbí Frydrych...kvality má v obou vápnech...Petráka nelimituje na stoperu to, že hraje celou dobu v áčku na DZ, ale to, že mu chybí minimálně deset kilo, což je problém většiny hráčů naší juniorky a i zmrhal s korešem by nějaké to kilo potřebovali...
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 16:05 |a na jaké centry má podle tebe brankář vybíhat, než na ty co jdou na malé vápno?
Re: Liberec - Slavia 2:1
kamaraddodeste před 11 lety 29.07.2013 14:24 |Víš co by bylo Mirrosi nejlepší? Kdyby sis dal pohov a přestal nalejvat ostatním do hlavy ty tvoje "profesionální" názory...nemáš co na práci? Dělej něco užitečnějšího. O.K.?
Re: Liberec - Slavia 2:1
mirros před 11 lety 29.07.2013 16:07 |tady si každý píše svůj názor na fotbal a tobě díky za radu, kterou se přesto řídit nebudu :-)))
Re: Liberec - Slavia 2:1
Barra před 11 lety 29.07.2013 15:59 |Samozřejmě že fotbal je kolektivní sport, vyhrává se a prohrává společně, to přece nemusíš připomínat. Což neznamená, že chyby nejsou individuální. Dle mého názoru Radek jasně selhal u prvního gólu, ale zásadně bych mu naopak nevyčítal, že nešel na centr u druhé branky. Rabušic byl úplně volný, tam finálně selhali Petrák/Bortel, kteří společně hlídali jiného hráče Liberce. Jinak je obrana Liberce podle mě velmi dobrá a zkušená oproti té od Slavie, ale beru tvůj názor. Z posledních 16 zápasů (od jarní části 2012-13) poznamenal Liberec 13 výher, 2 remízy, 1 prohru, 11 obdržených branek. Jediná prohra proti Slavii, z těch 11 branek dostal Liberec hned 4 od nás. Takže útočně nejsme snad tak jaloví, jak by se snad zdálo. Zbývajících 7 branek dostali v 14 zápasech.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Kornovo před 11 lety 29.07.2013 18:06 |na sance to bylo vyrovnane,spis jsme meli vetsi my.jejich obranu jsem videl delat mnohem vetsi chyby nez nasi,bohuzel jsme to nepotrestali.kdyby to kores dal,tak je hrdina
Re: Liberec - Slavia 2:1
smolda21 před 11 lety 29.07.2013 14:15 |nedělal bych z toho vědu, jsou to jen 2 zápasy. herni projev se mi docela líbil,zkusil bych prohodit Gecova s Petrákem a Fenina jako podhrot místo Kisela a do útoku Škutku, věřím, že Olomouc porazíme
Re: Liberec - Slavia 2:1
bongor před 11 lety 29.07.2013 20:02 |Já už jsem taky o tom prohození přemýšlel,Gecov má spousty zkušeností,třeba by mu to sedlo.Jen si neuvědomuji,jaký je vlastně hlavičkář.Naproti tomu Petrák jako DZ byl o třídu lepší než Petrák stoper.
Re: Liberec - Slavia 2:1
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 14:49 |stopera, stopera, nutně potřebujeme stopera. Klidně i toho Rajnocha, prostě leadera, výborného hlavičkáře.
Re: Liberec - Slavia 2:1
Borris před 11 lety 29.07.2013 14:55 |Tak je den po zápase. A já taktéž teď už bez vlivu emocí napíšu své hodnocení. Předně musím říct, že po zápase jsem nebyl naštvaný, ale spíš mě to hodně mrzelo, jak to nakonec dopadlo. Výsledek byl totiž včera hodně krutý a nespravedlivý. V čemž mi dali za pravdu i dva fandové Liberce co seděli vedle mě. Moc nechápu tu velkou kritiku, úvahy nad odvoláním Petrouše a řeči o tom že je po sezoně. Neřeknu, kdyby byla pryč už půlka podzimu, ale vždyť jsou odehraná teprve dvě kola. Podle hodnocení některých tady, jsem měl chvíli pocit jako bych včera v Liberci sledoval jiný zápas. Ale k samotnému hodnocení zápasu.
Co se týká první půle, tak na place existovalo pouze jedno jediné mužstvo a to bylo to sešívané. Hru jsme jasně kontrolovali a chvílemi jsme s Liberce hráli bago. Byla tam nabídka, narážečky, pohybem si kluci řekli o balon, nebáli se s balonem něco vymyslet, po každé ztrátě Liberce jsme se snažili přecházet do rychlých kontrů a také se mi moc líbilo, že tam bylo minimum nákopů a že se kluci snažili kluci i těžké situace řešit fotbalově. Jediné co mi v první půli chybělo, bylo to, že jsme si z té jasné převahy nevytvořili více šancí. Kolikrát jsme Liberec přečíslili, ale v té finální fázi jsme to nedotáhli. Buď se nepovedla finální přihrávka a nebo hráč který už mohl jít do šance, to prováhal. Ale jinak první půle byla parádní a myslím, že Liberec mohl být hodně rád, že prohrává jen o gól.
Co se týká druhé půle, tak ta už byla vyrovnanější. Ale rozhodně v ní Liberec nebyl lepší, ten kdo tohle tvrdí si tady snad musí z nás dělat srandu. Jediný úsek zápasu kdy byl Liberec opravdu lepší, bylo prvních 15 minut druhé půle a nás to bohužel stálo všechny tři body. Bylo to ovšem hlavně z důvodu, že my jsme tu první čtvrthodinu druhé půle naprosto nepochopitelně a trestuhodně zaspali. To se prostě nesmí stávat! Nevím, co si říkali v kabině, ale tohle se prostě do prkýnka nesmí stávat. My jsme svojí pár minutovou nekoncentrovaností ztratili jasně vyhraný zápas, který jsme měli do té doby jasně pod kontrolou. Není náhodou, že oba centry přilétli z Čonkovi strany. Ten včera svým výkonem naprosto selhal a pocukroval to v první půli, kdy předvedl ten obludný aut. Má veliké štěstí, že jeho post není kvalitně zdvojený. Jinak by si zasloužil za týden lavičku, za ten včerejší výkon by zasloužil pohlavek. Ale první gól jde bohužel z podstatné části na vrub Černýho. K tomu míči se prostě měl dostat, i kdyby měl zbourat jak Rabušice, tak dobíhajícího Petráka ( nebo to byl Bortel? To teď nevím ). Bohužel Radek se tam nedostal a malér byl na světě. Je jasné že Radek také není neomylný, ale chybu tohoto druhu bych zrovna od něj nečekal. Od gólmana co chytal tolik let na ostrovech, kde je to ve vápně chvíli co chvíli tvrdý souboj a gólmani tam musejí být nekompromisní. Kluky to šíleně srazilo a bohužel druhý, a nakonec jak se později ukázalo rozhodující úder, na sebe nenechal dlouho čekat. Tentokrát to byla jasně chyba stoperské dvojice. Protože Rabušic hlavičkoval nepochopitelně uplně sám. Samozřejmě druhá věc je to, že Kušnír na ten centr dostal móóóře času. Což je další trestuhodná chyba. Po druhém gólu kluci pochopili, že není čas truchlit a opět začali hrát. Hra se vyrovnala a začalo se hrát nahoru dolů. Střídavě jsme se dopředu hnali my i Liberec. Ke konci jsme už pochopitelně byli nuceni to více otevřít a to byla voda na mlýn Liberce a obzvláště Delarge, který se mi jako jediný z Liberce opravdu líbil. Hrál skvěle. Rabušic byl v mezihře doslova špatný, ale dal dva fíky a o tom to je. Od toho tam on je. Fenin hrál sice dobře, zapojoval se do kombinace a chtěl hrát, ale góla nedal. To znamená vítěz tohoto miniduelu je Rabušic, i přesto že ho Fenin herně předčil. Ale rozhodují góly! A tento popis tak nějak charakterizuje i celé utkání. V kontextu celého zápasu jsme byli lepší a hráli jsme pěkný fotbal, ale počítají se góly a Liberec dal o jeden navíc. Herně nás předčil pouze v první patnáctiminutovce druhé půle, do které se jim podařil vtěsnat oba rozhodující zásahy. A stačilo jim to na výhru.
Co se týká jednotlivců. Především bych vyzdvihl Zmrhala, který se snažil o kolmice dopředu a nebál se tvořit a hrát. Ten až nabere zkušenosti, tak nám v něm roste perfektní fotbalista. Dále se mi líbil i Mičola a taky Fenin. Jen by se měl někdy íc cpát do vápna a ne se tolik stahovat. Po příchodu na plac se mi líbil i Škutka. Dokázal podržet balon, chtěl hrát a třeba to jeho otočení se ve vápně kolem beka to bylo něco, co jsem od Škody neviděl snad nikdy. Oba s Feninem opět předvedli, že jsou kvalitativně jasně nad Škodou. Jen Škutka by toho prostoru zasloužil mnohem víc. Suma sumárum: hlavně nepanikařit. Hra měla včera svou kvalitu, na které se dá stavět. Výkon i předvedená hra měli kvalitu a výsledek průběhu zápasu bohužel nedpovídá. Je to sice fráze, ale včera jsme nevyhráli opravdu kvůli individuálním chybám. Smutné je, že máme nejzkušenější gólmanskou dvojici v lize, ale právě chyby gólmanů nás v obou zápasech stáli, nebojím se říct vítězství. Jinak včerejší zápas taky ukázal, že to nutně chce toho stopera. Uprostřed obrany jsme hodně zranitelný. Za to že jsme toho stopera už mnohem dřív intenzivně nesháněli, by odpovědní lidi zasloužili opravdu vyrazit. Jinak na Sigmu bych klidně vyrukoval se stejnou sestavou, a pokud navážeme na tu skvělou první půli, tak se nebojím, že už to tentokrát přijde. Hlavy vzhůru!
Re: Liberec - Slavia 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 29.07.2013 15:03 |Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Před zápasem jsem uvedl, že věřím v lepší výkon, než proti Ostravě. První poločas tomu i nasvědčoval, měli jsme vcelku dobrý pohyb, chtěli jsme mít balon a hráči se snažili kombinovat. Možná, že to umožnil i vlažnější přístup domácích. Bohužel jsme nechytili začátek druhé půle a to nás na nějakých 25 minut druhé půle úplně vyhodilo ze zápasu. V posledních patnácti minutách jsme se snažili o zvrat, ale byla to i trochu křeč. Rozhodující byl pro nás nástup do druhého poločasu, kdy jsme neuhlídali Rabušice a vlastně jeho změněný způsob přebírání míče a tlak na naše kraje přinesli komplikace v podobě centrů hlavně přes Čonku. Tady asi také chyběla defenzivní činnost už ze zálohy, kdy jsme v prvním poločase vytvářeli větší tlak na liberecké hráče a jejich rozehrávku, po přestávce jsme od toho upustili a tím posadili soupeře na koně. Proto bych asi pochválil Jardu Zmrhala, který bojoval a burcoval i za špatného stavu a hlavně se pokoušel o kombinace a příhry do útočné fáze. Mičola byl také vidět a Fenin v první půli byl lepší než ve druhé. Zatím neumíme po ztrátě míče ihned napadat rozehrávku soupeře a děláme dost chyb v přesnosti přihrávek.
Hráli jsme druhý zápas a přes všechny chyby pořád věřím, že se to zlepší. Sráží nás nesehranost stoperské dvojice a také větší tlak na branku soupeře ve finální fázi a hlavně rychlejší pohyb všech hráčů. Připouštím, že bylo opravdu vedro, ale přesto......... liberečtí měli zápas ze čtvrtka v nohách a třeba Delarge byl daleko pohyblivější, než naše celá pravá strana. Po bitvě je každý generálem, a tak radši dost. Na závěr poděkování našemu kotli, byl slyšet a fandil celé utkání, to se cení. A Nitrianskému bych doporučil, aby nejdříve zapřemýšlel nad svým zákrokem než aby řval na soupeře (tuším Fleischman), že to nafilmoval. To byl zákrok na červenou bez pardonu.
Do třetice budeme mít za soupeře Olomouc, která do ligy vstoupila ještě hůře než mi. Ten zápas by měl být pro naše kluky tím zápasem, kde by se mohli najít a fotbalově vystoupit nahoru.
Vím, přání je jedna věc a skutečnost může být třeba i jiná. Máme na to, abychom si ze zápasu v Liberci vzali ponaučení a neudělali si ze zápasu s Olomoucí nervák. Snad nám nezhasne osvětlení......... :-).
Sokrates55
Re: Liberec - Slavia 2:1
zeleznik2 před 11 lety 29.07.2013 16:44 |Tentokráte naprostý souhlas, podpisuji se též..
Re: Liberec - Slavia 2:1
zeleznik2 před 11 lety 29.07.2013 17:04 |Tak po zápasové hodnocení:
Další zbytečná bodová ztráta, včera kluci měli na to, aby aspoň bod uhráli, bohužel po hrubých chybách jsme ztratili všechny tři body. Přitom první půle byla takticky zahrána dobře, sice se Liberec dostal do jedné možná dvou šancí, ale ty jsme měli také, škoda, že jsme využili jen tu jednu, ale stála za to kombinace: Mičola, Fenin, Nitrianský a zakončující Kisel. Bohužel v druhé půli jsme se nechali zbytečně zaskočit a po individuálních chybách jsem Liberci darovali vedení, zvláště Čonka a Petrák svými chybami. Pak následovala marná křeč o vyrovnání, kdy právě Petrák mohl napravit chybu a vyrovnat leč nestalo se, málem jsme před tím ještě po další hrubce Čonky dostali třetí gól, ale Delarge trefil naštěstí jen tyč. Znovu se tedy vrací neduh v podobě špatné obranné hry a neproměňování šancí, myslím, že vedení by mělo okamžitě vyřešit post druhého stopera a přivést Rajnocha či hráče jeho kvalit a zřejmě i někoho na post krajního obránce, protože Matúš je totálně z formy. Dále se obávám, aby naši útočníci neměli na podzim na kontě 0, zatím střílejí jen Mičola a Kisel.