V páteční večer byl k vidění do značné míry zápas dvou rozdílných poločasů. Zatímco první půle se vyznačovala nepříliš záživným nervózním fotbalem s minimem šancí, tak ta druhá přinesla očekávaný tlak Slavie, kdy svého soupeře mačkala jako citrón. Nicméně Baník se sám ve vlastní šťávě neuvařil a dokonce šel do vedení po hrubé chybě Čontofalského. Vyrovnání na sebe naštěstí nedalo dlouho čekat, krásným volejem se trefil obrozený Mičola. I přes výpadek elektrického proudu pak tlak Slavie kulminoval a vítězná branka visela ve vzduchu. Baník se ale nakonec s vypětím všech sil ubránil a z Edenu si odváží cenný bod.
Bod je sice pro slávisty málo, ale dovolím si tvrdit, že v kontextu celého zápasu Slavia svým výkonem nezklamala a není tedy proč házet flintu do žita. Více naznačí dva následující nelehké zápasy v Liberci a doma s Olomoucí, ve kterých bychom měli získat alespoň 4 body, aby se dal považovat vstup do ročníku za úspěšný.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Kamil Čontofalský - 2 - Nepovedený zápas pro našeho brankáře. Svou fatální chybou, kdy špatně odhadl nepříliš nebezpečnou Kukecovu střelu, pustil Baník do vedení. Takovou situaci by měl ligový brankář řešit s přehledem, aniž by před sebe vyrážel míč. Kromě toho vyslal Baník ještě jednu střelu s úhlu, která nejistému Čontofalskému utekla na roh. Více ho Ostrava neprověřila. Jde z jeho strany již o třetí pokažený zápas během posledního půl roku (kromě včerejšího zápasu jde o Olomouc a Spartu), což jistě není dobrá bilance. Kouč Petrouš ale na tiskové konferenci avizoval, že ho podrží, což je zřejmě rozumná volba vzhledem k povedené přípravě ze strany Čontofalského. Další chyby by se ale daly tolerovat jen stěží.
Milan Nitrianský - 5 - Začal špatně, hned po pěti minutách zaspal při bránění a jen se modlil, aby se hráč Baníku z voleje v zajímavé pozici netrefil. Postupně jeho výkon rostl a ve druhé půli hrál velice dobře a patřil k nejaktivnějším slávistům. Kvůli výše zmíněné chybě má ale jen průměrné hodnocení.
Ondřej Petrák - 6 - Nejvíce očí slávistické veřejnosti se jistě upíralo na Petráka, který se stal jakýmsi nouzovým řešením při absenci druhého stopera. Zápas s Baníkem však zvládl naprosto jistě a patřil k nejlepším na hřišti. Vyčítat se mu příliš nedá ani to, že ho před první brankou hostů Kukec vcelku snadno obešel. Šlo totiž o běžný souboj v hloubi pole. To, co následovalo, nelze dávat Petrákovi za vinu. Baník ale naši obranu příliš neprověřil, uvidíme, jak se bude Petrákovi dařit proti silnějším soupeřům v nadcházejících utkáních.
Milan Bortel - 5 - Stoperská dvojice si vedla jistě, i když mnoho práce neměla. Bortel byl o něco méně vidět než jeho kolega Petrák, ale svých povinností si v klidu dostál. Uvidíme, jestli si stoperská dvojice udrží slušný standard i proti útočně potentnějším soupeřům.
Matúš Čonka - 5 - V první půli se příliš do hry nedostával, druhá byla o něco lepší a dovolil si i několik technických kousků jeden na jednoho. Celkově podal uspokojivý výkon, ale jak jsme viděli na jaře, tak umí zahrát ještě lépe.
Tomáš Mičola - 6 - Byl vidět, chtěl hrát a často byl u míče, přestože vždy nebyl úplně přesný. Blýskl se nádhernou brankou, kdy se v nelehké pozici parádně opřel do balónu a z voleje nedal jinak výbornému Bártovi šanci. Po rozpačitém startu angažmá v sešívaném dresu se v poslední době dostává do formy, která se od něj očekává.
Marcel Gecov - 5 - Oproti zbytku mužstva se mu více povedl start do utkání a s přibývajícími minutami se vytrácel. Ze začátku dobře vybojoval několik míčů a správně vyřešil některé akce, poté se stal nevýrazným. Umí zahrát výrazně lépe, hodnocen je slabší pětkou.
Jaromír Zmrhal - 5 - Přestože Zmrhal není příliš výrazným typem fotbalisty, tak včera odvedl dostatek kvalitní práce a ve středu zálohy byl v porovnání s Gecovem a Kiselem asi nejplatnějším hráčem. V prvním poločase zaujal zpracováním ze vzduchu a bezprostřední ranou z voleje, při které navíc trefil bránu, byť bohužel jen doprostřed.
Martin Juhar - 5 - První polovina zápasu se mu příliš nevyvedla, snažil se hrát, ale v nábězích byl o krok pozadu za obranou. Navíc se snažil o střely z nesmyslných pozic, které byly jen odevzdáním míče. Ve druhé půli šel jeho výkon nahoru a byl vidět. Suma sumárum to ale na lepší než průměrné hodnocení nestačí i vzhledem k neúčinným "bochánkům", místo nichž by měly přijít ostré centry.
Karol Kisel - 4 - Nepovedený zápas našeho vůdce dost možná ovlivnil počáteční bezradnost Slavie. Kisel se sice nabízel a chtěl hrát, ale byl zoufale nepřesný, spousta jeho přihrávek mířila do autu. Trenér Petrouš to zaregistroval a správně ho vystřídal za Fenina, který naši hru mírně osvěžil.
Milan Škoda - 3 - Podobně jako za trenéra Rady měl nevděčnou pozici, v prvním poločase Slavia nehrála dobře a doplácel na to Škoda, který se téměř nedostal do hry. Těžko ho lze hodnotit lépe než podprůměrnou trojkou, když se za 60 minut hry nedostal do kloudné akce. Škutka a Fenin působili lepším dojmem, je ale třeba přiznat, že když byli na hřišti oni, tak Slavia na hřišti proti unavenému soupeři dominovala, a měli to tak o poznání jednodušší.
Dávid Škutka - 5 - Horší pětka pro Škutku. Za půlhodinu, co byl na hřišti, se párkrát ukázal v dobrém světle, stejně tak ale zaujal nepochopitelným bruslením, kdy dvakrát podklouzl, z toho jednou v zajímavé pozici. Navíc to u něj nebylo zdaleka poprvé. Na nevhodné obutí to při včerejším ideálním počasí svádět nelze, takže problémy se stabilitou?
Vojtěch Štěpán a Martin Fenin nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.
Komentáře (166)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 20.07.2013 12:16 |nechápu, proč odchodíme první poločas? Nechápu dementy z TS, jejich házení kelímků a světlic....nechápu chybu Čontyho a jím začnu hodnocení tedy, 1 -nejhorší, Nitri 5,Petrák 5, Bortel 5, Čonka 5, Miičola 4, Gecov 4, Kisel 3, Zmrhal 4, Juhar 5, Škoda 2.....Škutka je prostě lepší, Fenin krátký čas na hodnocení....
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 20.07.2013 12:18 |To házení kelímků jsem taky nepochopil. Ostrava do té doby nijak nezdržovala, až jsem se sám divil, a i ty výkopy byly v pořádku. Ale je jasné, že brankář nebude rozehrávat, když po něm házejí věci. Tím tedy fanoušci Slavii nepomohli, ačkoliv jinak byla TS naprosto fantastická. Stejně tak chachaři.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 20.07.2013 12:25 |jenže těch pár pitomců co tam ty kelímky hází, pokazí celkovou práci kotle....škoda...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
tolsimir před 11 lety 20.07.2013 12:28 |Nechci to obhajovat, ale na druhou stranu chapu, ze v kotli obecne jsou ty emoce jeste mnohem vetsi nez na jakemkoliv jinem miste na stadionu a nekteri, treba i pod vlivem alkoholu, holt nedokazi v ten moment unest, ze cas na vitezny gol ubiha rychleji jak Paula Radcliffe a golman Baniku bere tech par drahocennych sekund, co jeste zbyva, zdlouhavou rozehravkou. Je to tedy lidske selhani, ktere Slavii nepomuze, ale jak rikam, chapu, proc prichazi
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 20.07.2013 18:18 |Ještě dva tři takové zápasy a natáhnou jim tam síť. Pak budou řvát "Český fotbal pro fanoušky". Ale blb, který hodí cokoliv na hřiště není fanoušek!
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 20:59 |Já už viděl lítat kelímky i z východu a rozhodně to nebylo nic ojedinělého.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 20.07.2013 21:27 |Aha, takže vlastně fajn, pohoda a klídek. Ať si to klidně dementi hážou dál. Hele, neobtěžují tě náhodou lidi, co chodí výhradně na fotbal?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:26 |to sem neřekl, jen jsem si představil síť před východní tribunou :)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mike-k (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 12:34 |atmosféra super, jen dokáže mi někdo vysvětlit k čemu černé dýmovnice + dělobuch po hasičích?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 12:48 |To asi jen stěží, také mě to docela překvapilo, někteří jedinci se asi potřebovali nějakým způsobem prezentovat.
Jinak k hodnocení, v zásadě souhlasím. U Gecově ve mně nakonec zůstali díky úvodu víceméně pozitivní dojmy a schovívavější bych asi byl i u Škutky, kterého snad uvidíme v Liberci v základu (otázka ovšem je, co na to jeho fyzička, ale snad bude ok). To s tím padáním, jak je zmíněno v článku, mi rovněž "hlava nebere"..
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
1rytir před 11 lety 20.07.2013 13:31 |Byl bych ještě kritičtější. První poločas jak za Rady, propadli v něm všichni. Chyba byla a je v systému. Nesedí nám a ani na něj nemáme hráče. Jinak jsem včera na place neviděl nikoho, komu bych mohl dát alespoň průměrnou známku, snad slabší pětku Škutkovi i Feninovi, byť ten hrál krátce. Zklamání, zklamání a ještě jednou zklamání!
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
brotheus před 11 lety 20.07.2013 14:00 |Svetlice bych jeste pochopil, ale dymovnice a delbuchy? Rad bych se dockal casu, kdy tyhle hovada, ktery svoji zalibu v rachejtlich musej ukajet behem zapasu, budou fasovat zakazy vstupu na stadion na nekolik let. Jak atmosfere na stadionu prospiva stiplavej kour, nedejchatelnej vzduch a zhorsena viditelnost, to mi nikdo nevysvetli.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 14:41 |Já bych se zas rád dočkal času, kdy se nebude dělat z odpálení bengálského ohně či dýmovnice kriminální čin a nebude se na to věčně pičovat v diskusích. A to k tomu odpálení té černé dýmovnice došlo stejně v přerušený hře tak nevim co furt má někdo za problémy. Naopak ten efetk černého dýmu ve kterém blikalo několik červených strboskopů(?) vypadá moc dobře.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
brotheus před 11 lety 20.07.2013 15:51 |Na to snad ani nema smysl reagovat. Dymovnice totiz dementi z rad ultras zapalujou, jen kdyz nejdou svetla, ze jo? Zakladni slusnost veli neco, co lidi v mym okoli obtezuje, proste nedelat. Kdyz je to nad neci chapani, nezbejva nez takovy jednani jako nezadouci kodifikovat a nasledne trestat. Tak to proste chodi. Pokud je nekdo tak vypatlanej, ze se pri sledovani fotbalu neobejde bez pyrotechniky, muze si ji zapalovat doma u televize. Kdyby slo jen o svetlice a lidi z kotlu dokazali potlacit chut hazet ji na hriste, nikdo nerekne ani popel a sotva by platil plosnej zakaz pyra. Ale to proste lidi stizeny nedostatkem intelektu vedoucim k naprosty nevzdelavatelnosti nemuzou pochopit.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 20:57 |Jak t prosím tě na hlavní obtěžuje zapálená dýmovnice v kotli? (nebo u TV kde sedí nejvíc nadávačů na pyro). Já ti to řeknu, nijak. Jestli někdo je tak blbej, že leze do kotle a pak mele pantem na pyrotechniku tak je to spíš on kdo trpí nedostatkem intelektu. Já taky nepřijdu do zakouřený knajpy 4 kategorie a nezačnu tam ječet, ať okamžitě všichni típnou cigára, protože mě to obtěžuje.
S házením pyra na hřiště vedoucí k přerušení zápasu ale souhlasím*, jen bych to nekriminalizoval ale dotyčného bych na deset minut zavřel do jedné místnosti s "Tykundou**" myslím, že příště by si to rozmyslel spíš než když dostane pár hodin VPP.
*tím totiž obtěžujou i ostatní fanoušky, kteří netouží stát v kotli.
**vypatlanej šéf security v edenu
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 20.07.2013 18:16 |Tak si dělej efekty na zahradě a nelez s tím na fotbal!
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 20.07.2013 18:38 |On Steve si to bohužel pořád neuvědomuje, že na fotbal se chodí prostě na fotbal .
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 20:51 |Na fotbal se chodí na fotbal, to přece nerozoporuju. Ale někdo se holt při fotbale baví tím, že sedí na prd.. zadku a chroupe popcorn, někdo při tom skáča, křičí, fandí a mává bengálem. Od toho jsou na stadionu oddělené sektory. Já nechodím fandit na hlavní abych nerušil popcornovou kultůru, tak vy nás taky nechte bejt :)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 20.07.2013 21:32 |Potíž je jaksi v tom, že chroupat popcorn není zakázáno, ale používat pyro ano. A házet cokoliv na hřiště je hovadina nejhrubšího zrna, těm blbům by měl být uložen doživotní zákaz vstupu na stadion. Mimochodem, nechceš snad nikomu tvrdit, že popcorn obtěžuje stejně, jako dýmovnice nebo dělbuch?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:12 |Mě teda smrad z popcornu obtěžuje mnohem víc než dýmovnice a zvedá se mi z toho žaludek.
Házet cokoli na hřiště je hovadina, co si o tom myslím jsem tady psal.
To, že FAČR zakazuje pyro je mě uplně volný, kluby sami s tím nepřišly, proto mě ten zákaz přijde naprosto stupidní. A respekt k pravidlům organizace, kterou vede Pelta s Berbrem po mě fakt nemůže nikdo chtít.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:58 |ad1
V duchu tvé logiky, kdyby pořadatelé tloukli tupce, co házej pyro na hřiště, železnou tyčí, tak bys to předpokládám v pohodě přešel, protože jim je úplně volný, že je to zakázaný. Navíc respektovat pravidla společnosti, které vládne banda zkorumpovaných individuí by po nich přece nikdo nemohl chtít.
ad2
Tady vůbec nejde o podporu klubu, ale pouze o touhu jedince se realizovat bez ohledu na kohokoli.
ad3
Házení pyro na hřiště není prospěšné nikomu. Nejméně pak samotnému klubu. Pokud nedejbože někoho zasáhnou, budeme mít krom z ostudy kabát i zavřený hřiště (viz sparta že). Doufám že i v takovém okamžiku na sebe budeš hrdý a budeš vykřikovat jak to k fotbalu patří a jak ti nazdárkové ve FAČR tomu hovno rozuměj.
pozn. vím, že si tady odsuzoval házení pyrotechniky na hřiště (i když výslovně jen tu vedoucí k přerušení zápasu), ale pointa je, že od používání pyrotechniky je blízko k tomu, že jí ňákej jouda po někom hodí, protože třeba bude prožívat značné emoce a bude pod vlivem alkoholu.
ad4. kdybych ja mel fotbal spojeny s rozhazovanim mouky po lidech tak bys mi to taky nebral? I ta blba dymovnice (kterou podle me pouzivaj fakt jen totalni dementi pač nemá žádnej pěknej vizuální efekt) může někomu ublížit. Může se toho nadýchat třeba astmatik, nebo kdokoli se špatnýma plícema. Může to ublížit někomu, kdo má aktuálně problémy s očima, ale to je vám všem asi úplně jedno!!
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:10 |Jsi mě trochu špatně pochopil. Já jsem proti házení pyra na hřiště a proti použití nadměrného počtu dýmovnic, které má třeba za následek přerušení zápasu. Jsem i proti dělobuchům, protože ten silný zvukový efekt, narozdíl od kouře, obtěžuje všechny na stadionu a může vyvést z koncetrace i samotné hráče.
k tvému prvnímu bodu, neříkám ať někdo někoho tluče železnou tyčí, ale pokud je někdo tak blbej, že hazí pyrotechniku po hráčích (někdy i po vlastních viz derby nebo po jiných fans) tak si myslím, že se mu spíš "rozsvítí" když za to dostane pár "facek", než 1000kč pokuty a 20hodin sbírání bordelu v parku, tím se spíš ještě chlubí.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:20 |Výborně jsem rád, že nesouhlasíš s házením věcí ;)
Mohl bys mi prosím vysvětlit, co atmosféře přináší dýmovnice, díky které není vidět na fotbal, nedá se díky ní pořádně dýchat a pálí do očí?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:34 |stejnej jako bengály (z jejichž kouře taky mohou pálit oči) vizuální.
příklad jednoho z nejlepších efektů pomocí dýmovnic třeba zde
http://ultras-life.net/wp-content/uploads/2012/08/pyro-show_51.jpg
nebo zde
http://ultras-life.net/wp-content/uploads/2012/08/pyro-show_11.jpg
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:57 |a z pátečního zápasu, třeba tyhle dýmovnice jsou efektní
http://www.slaviaultras.cz/fs/thumb/w800_2013072013743105975.jpg
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 20.07.2013 22:58 |Mě by zajímalo, jestli to opravdu nechápeš, nebo to jen hraješ, protože to co píšeš se vůbec nepotkává se zdravým rozumem. Já osobně si myslím, že ty ani nejsi žádný velký fanoušek, tobě prostě stačí pár prskavek a pak můžeš druhý den vyprávět, že jsi ultras a kotelník a bůhví, co ještě. Ale ono ti to dojde s lety, stejně jako ti určitě dojde, že respekt k pravidlům nezáleží na tom, kdo zastupuje organizaci, která ta pravidla stanovila. Ať se ti to líbí nebo ne, pravidla prostě dodržovat budeš muset, protože jinak ti, dřív nebo později nezbude nic jiného, než si najít jiného koníčka.A to, že si tady hraješ na drsňáka, který jakože pohrdá pravidly, ti nebude nic platné.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:29 |Ne já jsem nejsem vůbec velkej fanoušek, proto už mám x let permanentku, proto jezdím na výjezdy, proto denně prohlížím SKS weby, proto jsem několik důležitých porážek obrečel... mě vlastně na Slavii vůbec nezáleží, mě jde jen o prskavky... o ultrass obecně o Slavii taky nejde, proto jí ti kluci a holky obětujou desítky hodin svého času aby připravili pěkné choreografie, rozlučky našim hráčům, a za své jim koupili dárky... .to ti ostatní fanoušci co Slavii obětujou 90minut sezení to jsou ti praví fans...
No já ti to řeknu asi takhle, kdyby my šlo o ohníčky tak nebudu chodit na Slavii a platit tam předražený vstupný ale chodím třeba na Sraltu, která má vstupný do kotle poloviční a ohníčků bych si taky užil... No takže jsi se asi netrefil ve svém psychologickém rozboru. A na drsňáka si nikde nehraju, o tom co dělám nebo nedělám v kotli nemám potřebu nikde vyprávět a nedodržování debilních pravidel nepovažuji za nic drsného ale naopak za něco přirozeného.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 20.07.2013 23:40 |To je právě ono, kdo bude určovat, jaká pravidla jsou debilní? Ty? Nebo ta tlupa idiotů, která hází kelímky, dělbuchy atd. ? A s tím fanouškovstvím to nejspíš taky nechápeš. Klidně můžeš plakat na porážkou, ale když porušováním těch debilních pravidel škodíš klubu, tak to nemá moc efekt.Nebo brečíš i nad pokutami, které klub dostane? Budeš brečet i nad zavřeným stadionem?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:53 |Víš jak určíš debilní pravidlo? Nevíš? Tak já ti to prozradím. Pravidlo jehož porušením se v 99,9% nic nestane, nebo dokonce vznikne něco dobrého, je debilní pravidlo. Takže zakazovat pyro je debilní pravidlo, stejně jako třeba 50 na magistrále abych nebyl jen u fotbalu. Jinými slovy, aby jsi to i ty pochopil, pokud porušením pravidla nedojde k ohrožení zájmu, který je pravidlem chráněn, tak se nemá trestat. Abych ti to převedl do ještě pochopitelnější podoby. Poku na fotbale někdo zapálí bengálský oheň a nikoho tím reálně neohrožuje, tak to prostě nemá být trestáno. Pokud ale ten bengál hodí po někom, nebo na hřiště tak si trest zaslouží. A to neplatí jen pro pyro ale i pro věci "legální" třeba vlajky, mávat s ní můžu, ale když tě s ní začnu mlátit tak zaslouží trest. Na těhle principech bylo založeno římské právo, tedy v podstatě i systém ve kterém teď žijeme. To, že je posledních letech znásilňovát sociálním inženýrstvím, což se projevuje právě tvrdým trestáním za "prohřešky" které nikomu neubližují, je špatné a pokud si to necháme líbit tak to povede do kopru. Teda ona vlastně společnost si to nejen nechá líbit ona to podporuje a ty jsi toho zářným příkladem. Takže ono už to v kopru je...
A abych se vrátil zase čistě k fotbalu a k tvé další otázce. Ne nad pokutama klubu nebrečím. Kluby, tedy jejich majitelé, si sami dobrovolně volí to, co jim ty pokuty dává, takže je to jen jejich blbost, že si to nechají líbit.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 21.07.2013 00:10 |Tak jsem rád, že jsem konečně poznal někoho natolik moudrého, že si dovolí určovat, která pravidla mají platit. Pravda ovšem je, že třeba ten oheň je nebezpečný,protože nikdo nemůže zaručit,že něco nechytne a že se nic nestane, na rozdíl od té vlajky, kterou by musel fakt držet debil, aby s ní někoho mlátil. A pokud tvrdíš, že oheň nemůže způsobit "ohrožení zájmu",tak se nemáme o čem bavit.Mimochodem, když jsi ten dlouholetý permanentkář, měl by sis pamatovat, že během první sezóny v Edenu si nikdo nedovolil zapálit ani svíčku a když to zkusil hostující kotel, byl vypískán.
Tím končím, protože tahle debata je ztráta času.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 00:41 |vypískán byl, východní a západní tribunou, v kotli pískalo pár jedinců.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 12:22 |A nezahrnovalo v sobě římské právo i vlastnická práva (possesio)?
Vlastníkem stadionu je osoba (ať už právnická, či fyzická), která si vysloveně pyrotechniku (a je jedno, zda z nějakého osobního důvodu, či z důvodu FAČR) na svém stadionu nepřeje.
Nebylo by pak záhodno právo vlastníka respektovat?
Když už jsme byli u těch krásných analogií s dopravou, zkusme i nějakou jinou. Představme si nekuřáckou restauraci "U típlého vajglu", kam přijde skupina lidí a začne se domáhat kouření cigaret s poukazem, že stejně bude sedět vzadu v saloonu, kde prakticky nikdo jiný není a na rodiny s dětmi jejich kouř takřka vůbec nedolehne a že ke správné atmosféře u piva ta "špinka" prostě tak nějak patří. Nemá pak majitel zákonné právo jim jejich potěšení odmítnout?
P. S. Nejsem právník
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 15:25 |V tomhle souhlasím, ovšem nikde jsem vyjádření vlastníka stadionu o tom, že na stadionu nechce pyrotechniku nečetl. Upozorňuji, že Slavia není vlastníkem stadionu.
Ano asi je to v návštěvním řádu, ale vlastník to ani nijak nevymáhá. Protože vlastník a dokonce i Slavia má právo některé lidi na fotbal nepouštět. Vzhledem ke kamerovému systému není problém viníka najít a zakázat mu do Edenu vstup. Ovšem neděje se tak, takže vlastník to do návštěvního řádu dal, aby se FAČR nažral ale nevymáhá to. Z toho si troufám odvodit, že majiteli stadionu je uplně buřt, jestli tam někdo odpálí bengál nebo dýmovnici, dokud tím nezačne samotný stadion ničit (což se bohužel stalo v posledním zápase, to ale hájit nehodlám).
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 21.07.2013 16:02 |To si právě troufáš odvodit blbost : http://www.eside.cz/navstevni-rad
§ 6, odst. 1 f/ a odst.2 e/
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 16:18 |a hned pod tím je
g) tyče pro vlajky či transparenty,
a vlajek na tyčích tam je....
Prostě to je návštěvní řád napsanej tak, aby tam FAČR povolila hrát fotbal. Takže uplnou blbost si neodvozuju.
a další běžná činnost
k) jakýmkoliv způsobem pořizovat prostřednictvím moderních technologií zvukové či obrazové záznamy jak v prostoru Arény, tak z průběhu akce,
A že majitel trestat může
3. Majitel Arény je oprávněn požadovat po každém, kdo poruší výše uvedené zákazy a omezení, náhradu škody, která byla v důsledku zakázaného jednání způsobena, vydání věci, kterou byla škoda způsobena nebo závadný stav vyvolán, a dále též úhradu pokuty v minimální výši 1.000,- Kč, v maximální výši 50.000,- Kč, dle závažnosti porušení stanovených povinností a v této souvislosti způsobené škody a následků. Majitel Arény je rovněž oprávněn každému, kdo poruší principy tohoto návštěvního řádu, nebo výše stanovené zákazy či omezení, zakázat na dobu určitou nebo dle závažnosti provinění též na dobu neurčitou vstup do Arény.
Ale nedělá to.
Takže?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 21.07.2013 17:32 |Jinými slovy, když NĚKDO porušuje NĚCO, dává ti to právo, porušovat něco jiného taky? A když zatím majitel nevymáhá dodržování pravidel, tak to znamená, že si můžeš dělat, co cheš? Ty jsi vážně legrační človíček a já už s tebou nechci začít žádnou diskuzi, jen jsem ti chtěl dokázat, že majitel stadionu si v rozporu s tvým tvrzením výslovně nepřeje prskavky
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 20:18 |A já ti znova opakuju, že majiteli stadionu je to uplně u řiti. Řád je napsanej tak jak je jen proto, aby vyhovoval FAČR ne proto, že by si ho tak majitel stadionu přál. Majitel stadionu chce hlavně vyrejžovat a ví, že když začne tvrdě potírat pyro a další věci zakázané návštěvním řádem (včetně kouření), tak mu tam bude chodit tak 1000lidí a z toho ten stadion nezaplatí. Podívej jaké jsou návštěvy v O2 areně...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 20:29 |Do hlavy majitelům nevidím, ale bohuže ty pokuty bude někdo muset zaplatit (Slavia), a to se mi moc nelíbí. Složí se na danou sumu dotyční s pyrem?
Aby to nevyznělo trochu jinak, než jsem chtěl. Proti pyrotechnice v zásadě toho zase až tak moc nemám, uznávám její jisté kouzlo, ale domnívám se, že její používání by mělo být podmíněno jistou součinností se správou stadionu (vlastník + hrající klub), aby se předešlo nežádoucím situacím.
Ano, vím, trochu naivní představa.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
th před 11 lety 21.07.2013 20:30 |Tak ty tyče na vlajky a focení, jedno zvlášť vyjednané a dovolené jen kotli a druhé dovolené těm, u kterých se dá předpokládat výstup jen mizerné kvality (s lepším foťákem ne), obojí jen důsledek velkomyslnosti pořadatele a ty to tady překrucuješ jako že jim je to putna, tak je putna všechno? Aha, tak oni nás všechny šacují u vchodů jak kriminálníky, jestli to nepronášíme dovnitř jen proto, že je jim to u řiti. Bravo.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 21:54 |No tak zrovna v Edenu mě nikdo nikdy nijak extra nešacoval. Spíš jen tak pro formu
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 21.07.2013 21:55 |No jo, já ti nic vymlouvat nebudu. Ostatně myslím si, že tady stejně jen tak provokuješ, protože tyhle debilákoviny, co tu už druhý den píšeš, zkrátka nemůžeš myslet vážně.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 08:27 |mám podobný pocit z tebe. Já tě alespoň permanentně neurážím :)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 22.07.2013 13:43 |Nějak konkretizovat to permanentní urážení bys mohl?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 20.07.2013 22:00 |Koukám,že nechápeš nic . My totiž ty americký popcorny nemusíme taky. Já si fotbal především spojuju s klobásou nebo párkem a pivem.Ale holt všechno se někam posouvá a já nikoho za to nekritizuju,ale nějaká pravidla by se měla dodržovat a možná jednou na nedodržování pravidel a to ,že se na fotbal bude chodit na všechno možný jen ne na fotbal půjde do kytek.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:15 |No tak si to s tím spojuj mě to nevadí. Klobása taky nemá s fotbalem fakticky nic společného. Ty chceš klobásu, tak si jí uži, my na severu se chceme pobavit a zafandit, tak nám to neber. Většina hráčů ti ale potvrdí, že se jim líp hraje před pořádnou kulisou, než před strejdama co žvejkaj klobásu a hlasově se projeví jen když nadávaj.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:41 |Steve, myslim, ze ty veci vidis moc jednostranne, resp. nectes poradne ostatni.
Ja treba rad chodim do kotle, rad fandim, libi se mi choreo podporene bengalskymi ohni. ALE zasadne mi vadi 1) dymovnice, 2) delobuchy, 3) hazeni cehokoliv, nejhure vsak horiciho pyra, na hraci plochu. To je proste blbost a kotelnici by si to meli poresit. Esteticky efekt z toho je nula, tymu to skodi, protoze se prerusuje hra, dostavame za to pokuty a muze to i nekomu ublizit. Takze tvoje argumenty, ze to do kotle patri, nebere. Bengaly ano, vyse zmineny 3 veci jsou blbost.
A na zaver mala prosba - netahejme sem kastovani "ja jsem kotelnik, ja fandim," "ty si na hlavni a jen sedis na zadku." To se mi fakt nelibi, diky kazdymu, kdo si najde cestu do Edenu, byt je pro me porad tezko pochopitelny, ze ve meste velikosti Prahy nema Slavia a Sparta alespon pulku zapasu vyprodanych..
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:19 |Ale vždyť já píšu to samý co ty. Kategoricky odmítám házení čehokoli, nejen pyra, ale i zapalovačů, mincí nebo piva na hrací plochu. Nemám rád dělobuchy, protože to akorát tak vyvádí hráče z koncentrace. Ale nevidím důvod ke kriminalizaci bengálských ohňů, stroboskopů a ani dýmovnic. Nesouhlasím s tím, že dýmovnice je nebezpečná a nemá efekt. Použítí dvou dýmovnic před děkovačkou v barvách našeho klubu naopak vypadalo dobře. Ale ano souhlasím s tím, že použití velkého množství extrémě kouřivých dýmovnic, které má za následek přerušení hry je špatně. Ale to jsem psal také, že použití pyra způsobem, který vede k přerušení zápasu odsuzuji.
já nekastuju, jen říkám jak to je. Mě je jedno, že člověk na hlavní sedí a nefandí, neodsuzuji ho za to, je to jeho forma jak si užít fotbal. Ale v kotli se odjakživa fandilo bouřlivě, proto se tomu říká kotel, tak chci aby za to zas nikdo neodsuzoval nás. To, že se někdy najde vocas, kterej hodí dělobuch na hřiště je smutné ale celej kotel za to nemůže. To je prostě fakt, když je tam tisíc lidí tak je statisticky pravděpodobné, že tam bude i pár totálních debilů. Ale stejně jako nazakazujeme kchyňské nože, i když občas s ním nějaký blázen někoho zabije, tak neodsuzujme pyro, protože ho občas nějakej debil použije k něčemu k čemu být použito nemá.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
th před 11 lety 21.07.2013 00:37 |Steve, uvědom si, že ty dýmovnice možná na fotkách (někdy výjimečně) vypadají cool, ale ve většině případů jen iritují většinu diváků a hráče (o pokutách nemluvě), protože nevidí a nemůžou dýchat. Kotel ten svůj program pro někoho dělá. Pro vlastní potěšení, pro pobavení zbytku tribun a pro hráče. To, co tady pánové výše píšou (a já souhlasím) je prostě zpětná vazba - jako tím, že budeš opakovat dýmovnice jsou OK, tak nezměníš to, že to prostě lidi během sere, protože nic nevidí (hl. fanouškek) a nemůžou dýchat (hl. hráč při sport. výkonu), to prostě cool fotkou nezměníš, negativa převyšují pozitiva, jednoznačně.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 00:43 |ještě jsem v Edenu nezažil, že by kvůli dýmovnici nebylo vidět z jiných tribun než ze severu. A kdo chodí na sever a vadí mu pyro, tak ať chodí jinam. Mě vaděj blbý kecy dědů na východě tak tam taky nechodím. A nesnažím se je převychovat.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
th před 11 lety 21.07.2013 01:13 |Proč to děláš, proč fandíš? Jen tak pro potěšení vlastního ega? To můžeš i doma nebo někde poli. Nebo proto, že chceš podpořit a povzbudit hráče, aby byli připravení k max. výkonu? Pokud to druhé, proč děláš to, co hráčům vadí a brání v tom, aby mohli podat ten výkon, jaký by chtěli (když nic nevidí, pálí je oči, nemůžou dýchat atd.). Nebo jsi tak zaslepený, že si myslíš, že tím děláš něco chválihodného, něco pozitivního, co hráči v zasmraděném vápně před kotlem ocení následně během děkovačky?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 11:11 |Strašák je s hráči v kontaktu, věřím, že kdyby jim to vadilo, tak to řeknou. Tak ze ně laskavě nemluv. Smrad zůstává v 99% pouze v kotli tak nelži, že kvůli tomu hráči nemohou dýchat.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 11:55 |Opačný názor má jeho protivník v brance Kamil Čontofalský. „Kdepak, zažil jsem mnohem vypjatější zápasy, co se týče atmosféry. Přerušené byly i na dvacet minut, nebylo to tedy teď tak hrozné. Byl bych však šťastný, pokud by na derby bylo vždy vyprodáno, a lidi ať se zblázněj,“ řekl po utkání gólman Slavie.
Čonto po loňské derby v Edenu
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
steev (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 19:26 |Steve2924,je to ztráta času někdo to prostě nepochopí.Jen kdyby všichni věčný prudiči chodili pravidelně na fotbal.V pátek mi třeba jeden pán na severu řekl at si sednu a nebo at jdu do p..... zřejmě byl na severu poprvé,a nějak si to nechtěl nechat vysvětlit Nakonec ustoupil ale kdyby to nebyl slávista....
Každej se na fotbale baví jinak,já rád fandim,rád se koukám na bengalský ohně i dýmovnice,myslim že na fotbal patří již spoustu let.a jestli se to někomu nelíbí tak at si s prominutim najde místo jinde, místa je na stadionu dost.V kotli se to prostě děje a dít se to bude.Zbytek stadionu je kouřem zasažen na maximálně pár vteřin.Ty který to překvapí zřejmě často nechodily (starý Eden,Strahov) a nechodí.osobně neznám Slávistu kterýmu by to vadilo.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 20:15 |asi tak, a nový Eden je postavenej tak, že kouř jde rovnou nahoru a ostatní tribuny nezasáhne vůbec. Stejně tu nejvíc pruděj ti co na fotbal nechoděj vůbec.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
zeleznik2 před 11 lety 22.07.2013 13:54 |Mičola 4?to si se chlapče zmýlil, Petrák by musel mít 3, Mičola nejméně 5, jinka dobrý.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bububu (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 13:24 |Co si budeme povídat, byl to naprosto typický první zápas Slavie. Nervozita, velká herní převaha, ale i kdyby byl sebezoufalejší soupeř (a Baník byl opravdu ubohý, o to víc to mrzí), tak tam prostě vítězný gól nepadne. Druhý poločas už se na naši hru dalo dívat, ponechám stranou, že první poločas byl od obou týmů tak na úrovni divize/třetí liga.
Líbil se mi Petrák na stoperu, Zmrhal nezahrál zle, nejlepší náš hráč Mičola. Na druhou stranu se mi vůbec nelíbil Nitrianský, Kisel a nejzbytečnější hráč na hřišti Škoda, který prostě nemá v základu absolutně co dělat! Škutka i Fenin za těch pár minut (i přes to, že jsme byli v tlaku) ukázali víc fotbalovosti než Škoda za několik zápasů. V některých momentech mě překvapilo, s jak málo hráči jsme chodili do vápna, nehledě na to, že jeden útočník stojící permanentně zády k bráně asi moc gólů fakt nedá. Prostě tam chyběl druhý střelec. Mnohem radši bych tam viděl na Kiselově místě podhrotu Fenina, který by tam byl určitě platnější. Podle mě je nutné udělat změny v základní sestavě, na Liberec bych šel proto v následujícím složení:
Čontofalský - Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka - Gecov, Zmrhal - Mičola, Fenin, Juhar - Škutka
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
brotheus před 11 lety 20.07.2013 13:54 |Souhlasim jak s komentarem k utkani, tak skoro bez vyhrad s hodnocenim. Jen Gecovovi se Skodou bych se nebal snizit znamky jeste o jeden stupen.
Nevim, co stoji za Skutkovym klouzanim, ale myslim, ze ho pripravilo uz o nekolik golu. Dal jsem si ponekolikaty vsim, ze Zmrhal dokaze bejt zatracene rychlej. Skoda, ze pri svym zpusobu hry tuhle prednost malokdy vyuzije. Myslim, ze jeho vykony znacne limituje nizky sebevedomi. Potencial ma, jen si musi vic verit. V tomhle se mi libil Fenin, kterej se i navzdory dorazejicim souperum nebal podrzet mic a rozhlidnout se, jak by se dala situace resit. Pri soucasny forme Kisela by moh predstavovat lepsi variantu na misto podhrotovyho hrace.
Obecne nevidim duvod k nejaky panice a hysterii. Po vetsi cast zapasu jsme hrali natlakovej fotbal a souperi mnohdy dlouho nepujcili mic. To je zkratka neco, co chci videt. Vcerejsi zapas mi pripomnel mistrovsky sezony, kdy jsme casto herne dominovali, ale nedokazali se prosazovat proti uporne branicim souperum. A ze Banik predved poradnej beton. Pro trenery by mely bejt tematem k zamysleni nase ospaly zacatky, protoze fenomen odchozenejch/opatrnejch/profesorskejch prvnich polocasu nas provazi uz roky.
Liberec bychom v dalsim kole klidne mohli porazit, bez Stajnera bude polovicni. Byl bych hodne prekvapenej, kdyby se letos vyraznejc zapojoval do boje o predni pricky v tabulce.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 20.07.2013 14:33 |K odstavování Kisela - jaro taky začal mizerně a pak se dostal do parádní formy, takže bych ho neodepisoval a myslím, že Petrouš ho takřka jistě podrží.
Co se týče té paniky, tak s Tebou naprosto souhlasím. Po jednom herně slušném zápase je to zbytečná hysterie, jak už tomu tak na internetových diskusích bývá.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 16:21 |Taky si myslim, ze to pujde, jen to jsou dost zbytecne ztracene body a aby nas to pak nemrzelo. Asi bych dal veril Petrakovi na stoperovi, Liberec ukaze. Pokud zase bude hrat Skoda, tak si pomalu muzeme jit vsadit -2,5 golu, Slavia je s nim zoufale bezzuba. Varianta Skutka, Fenin se jevi daleko nebezpecnejsi pro soupere. Ono na to 4-4-1-1 je potreba do utoku rozbijec, co posbira mice jako treba Tecl, nebo Wagner v Plzni, tento rozdil je jednim z duvodu (krom celkove individualni kvality), proc to Plzni funguje. Skoda je furt zady k brane, zadny nabeh, nevyhrava souboje a celkove je pro urostleho stopera dobre branitelny souper.
No, uvidime, chce to zmenu v utoku a mozna alespon na lavicce mohl byt Simecek
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 23:09 |Já bych sníži známku Nitrianskému i o dva stupně. Vzhledem k zápasu samotnému jen o stupeň, ale vzhledek k tomu, jak často se mu stává, že si někoho ve vápně nechá za sebe zaběhnout bych mu tu trojku dal. Bolí mě huba(a prsty), že to napíšu, ale tohle se Dostálovi snad ještě nestalo. Vůbec většinu zápasu jsem měl pocit, že by Dostál byl snad lepší.
Dále mě velmi mile potěšil Petrák. Souhlasím s hodnocením zákroku před gólem, kdy nechtěl udělat nebezpečnou standardku a vychýlil ho ze směru na bránu a navíc tam byl Gecov, který mu měl v tu chvíli vzít balon (bohužel byl špatně postavený o pár metrů jinde).
Bohužel se potvrdilo, to co jsem si myslel, že budeme mít problémy dokud nedáme gól...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
dubas před 11 lety 20.07.2013 14:07 |Alanor, nechci se Čonta zastávat, protože tu střelu při gólu by chytla i moje babička do koše na brambory a já sám takových gólů pustil vagón, ale u té střely z úhlu, to v tv vypadalo že to tečoval náš a on se jen snažil zabránit rohu, ale chytil to až za čárou, ale v tv to může zkreslovat.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 20.07.2013 14:31 |Aha, je to možné. My sedíme na západní tribuně a ta střela šla z druhé strany, tedy z úhlu od východu na branku, takže se snadno dala teč přehlédnout. Nicméně v kontextu té minely měla tato drobnost na Čontovo hodnocení pramalý vliv.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 20.07.2013 17:49 |jednoznačně děsivá hrubka Čonta, ale jak tam před tím střílejícího hráče neatakovali Petrák s Gecovem to je taky síla..
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
1rytir před 11 lety 20.07.2013 18:04 |To se vracíč k obrdržené brance a máš pravdu. Ti dva před tebou se baví o střele k pravé tyči. Z východu bylo jasně vidět, že se Čonto snažil míč, o kterém věděl, že jde vedle, robinsonádou chytit proto, že byl balón tečován a on chtěl zabránit rohu.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Tugarin před 11 lety 21.07.2013 15:45 |tam si myslím, chyba nebyla, Petrák vystoupil a přerušil hráčův pohyb k bráně, který musel místo do předu jít do strany, to že vystřelil by neměla být z téhle dálky žádná tragédie.
A ještě si dovolím ke Škodovi, zkuste spočítat, kolik šlo z naší strany v první poločase centrů do vápna, které nebyly přetažené...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
lassiter před 11 lety 20.07.2013 14:45 |Zmrhalovi bych dal možná o bod víc (no spíš asi jen o půl), nehrál špatně a souhlasím s někým nahoře, že u něj je to hodně o sebevědomí. Někteří jsou holt frajeři už v osmnácti, jinejm to trvá dýl, ale věřim, že Jarda bude za dva roky jednou hlavních postav naší zálohy, takže je dobře že podepsal novou smlouvu. Petrák má na stoperu jednu chybu a sice že se nezúčastňuje hlavičkových soubojů, většinou se snaží jen zablokovat útočníka a pouští to za sebe. Až na nás přijde nějakej lepší útok, tak to bude problém. Bortel v tomhle taky nic moc, navíc ta hlavička v poslední minutě měla být jasně gólová. U obou mi chybí troška víc odvahy, mají před sebou třicet metrů volno, ale vyvézt se jim to nikdy moc nechce. Za podklouznutí nám vždycky trenér dával pokuty, Škutka by se asi nedoplatil... Chápu že se to stane jednou, ale to už je asi šestej zápas :-)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Fuglsang před 11 lety 20.07.2013 18:14 |Čekal jsem, že tady někdo jasně napíše, jaká to byla tragédie, ale nikdo nic. Kamarádi dokonce říkali, že to v TV vypadalo jako dobrý fotbal. Podle mého názoru velice špatný zápas ze strany SKS.
Kamil Čontofalský - 6. Z mýho úhlu šla gólová střela technicky a prakticky nechytatelně pod ruku gólmana. Zmiňovana střela z úhlu už byla tečovaná našim bekem na rok a Čonto se to jen snažil ještě zachránit, nic mu nevypadlo. Výkopy v pořádku.
Milan Nitrianský - 3 - Neumí bránit, neumí ani zpracovat balon. Přihrát umí, to jo, ale jen na tři metry, na třicet už ne.
Ondřej Petrák - 4 - Půlku věcí vyřešil dobře, půlku špatně, gól šel přes něj, takže 4/10.
Milan Bortel - 1 - Zlatej Aračič. "Stoperská dvojice si vedla jistě, i když mnoho práce neměla." Vtip roku. Tragédie všech tragédií. Bortel v každém souboji naprosto strašný, neuvěřitelně pomalej, hlavou strašnej. V rozehrávce bezradnej, žádný přehled o hře, předvídavost, nic, jen uvaveně chodí na půlce. Neumí zpracovat balon, ale neumí ho ani odkopnout, zkouší při tom strašidelný akrobacie. Nulu nemá jen za to, jak šel v poslední minutě dopředu a ještě nakonec mohl rozhodout.
Matúš Čonka - 4 - Neviditelnej. Mohl krásně chodit dopředu přes pravýho záložníka Lukeše, ale nevyužil toho. Dopředu neměl nic. Aspoň, že v obraně byl lepší než Nitrianský.
Tomáš Mičola - 6 - "Byl vidět, chtěl hrát a často byl u míče, přestože vždy nebyl úplně přesný. Blýskl se nádhernou brankou, kdy se v nelehké pozici parádně opřel do balónu a z voleje nedal jinak výbornému Bártovi šanci." Naprosto souhlasím s autorem. Ale nutno říct, že často zbytečně simuluje.
Marcel Gecov - 4 - Nevýrazný, neprůbojný. Moc balonů nevyvezl, v rozehrávce bezradnej, s míčem u nohy se musí rozhodovat rychleji. Ač byl na konci kapitán, mužstvo nijak nestrhl.
Jaromír Zmrhal - 5 - Pokoušel se o střelu, přihrával přesně a směrem dopředu, vyvážel balony. Včera patřil k těm lepším hráčům.
Martin Juhar - 4 - Neumí dát centr, což je u hráče kopajícího standartky dost podstatná věc. Pokoušel se o náběhy, ale pak stejně balon zašmodrchal.
Karol Kisel - 5 - V první půli náš jasně nejlepší hráč. Má to v noze, umí hrát fotbal a hlavně ho chce hrát, chce míč. I když se mu nedaří, tak umí vyhrát souboj, umí přejít kličkou přes protihráče, umí vymyslet překvapivou přihrávku, narážečku. I když jeho hra šla ve druhém poločase dolu, tak ke konci měl být na hřišti a zezadu rozdělovat balony hráčům v náběhu, protože než dá přihrávku Gecov nebo Zmrhal, tak je často pozdě.
Milan Škoda - 5 - Nešlo na něj moc míčů, ale když už, tak si ho pokryl. Ale těžko hodnotit někoho, kdo měl ze všech hráčů Slavie v základu balon u nohy nejméně času.
Dávid Škutka - 4 - Horší jak Škoda. Vyhrával míň soubojů a navíc tam šel vždy faulem. Když dostal míč ve vápně, tak to nevyřešil dobře.
Vojtěch Štěpán - 6 - Vzpomínka na poslední zápas proti Baníku, ve kterém se loučil Standa Vlček. Stejně jako Vlček i Štěpán byl připraven na pravém křídle. Stačil jeden míč za obranu a mohl to být gól. Když už dostal přihrávku, vždy situaci řešil s hlavou nahoře a rychle a hlavně míč buď vyvezl nebo přihrál přímočaře rovnou k bráně.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Khadgar před 11 lety 20.07.2013 18:32 |Hm, asi jsme byli každý na jiném zápase.
Po hodnocení Čontofalského už jsi nemusel nic dodávat. Pokud gólovou střelu Ostravy považuješ za nechytatelnou, tak fotbalu moc nerozumíš.
Štěpán je nějaký tvůj kamarád nebo příbuzný? Z tvého popisu mám pocit, že tam posílal jeden centr za druhým a obcházel hráče jako Messi. Měl jsem ho přímo pod sebou, nic nezkazil, ale taky toho moc nepředvedl. Byla na něm vidět opatrnost, kterou lze v jeho případě naprosto chápat a nic mu nezazlívám. Navíc hodnotit ho za takovou chvíli nemá smysl.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
klimi před 11 lety 20.07.2013 18:33 |Nad tvým hodnocením mi zůstává rozum stát, hlavně nad Škodou (opravdu nebyl lepší než Škutka, absolutní nesmysl), Bortela a Čontoflaskýho (nechytatelná střela? k smíchu!)...
Ale máš právo na svůj názor :)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
1rytir před 11 lety 20.07.2013 18:34 |Nechápu tě. Z tvého pohledu tragedie, ale známky dáváš vysoké :-)
Všiml jsem si už dříve, že sme se rozdělili na "Škodovce" a "Škutkovce". Patřím k těm druhým a myslím si, že kdo nevidí ten parkantní kvalitativní rozdíl mezi ním a Škodou, kouká asi na jiný fotbal :-))
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 20.07.2013 18:35 |Ztotožňuji se s formou příspěvku, s obsahem však již nikoliv. :)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 20.07.2013 19:00 |Fuglsangu, každý názor si zaslouží respekt, za předpokladu že není zbytečně urážlivý, což u tebe tak není. Respektuji samozřejmě i tvůj názor a hodnocení, i když je podle mě celkem originální.
Celkem mě zarazilo tvé hodnocení Kamila, kde píšeš že ´gólová střela technicky a prakticky (šla) nechytatelně pod ruku gólmana´. Že šla pod rukou Čontofalského, s tím souhlasím, že by byla nechytatelné, s tím už mám celkem velký problém. Já si většinou zastávám brankáře, protože žádný hráč na hřišti nemá tak nevděčnou pozici. Obzvlášť u brankáře je rozdíl mezi hrdinou a padouchem velmi malý. Tady ale Kamil selhal, i když střela byla podle mě celkem prudká, měl ji chytit. A výraz na obličeji Čontofalského po ukončení zápasu jasně ukazoval, že si je svého selhání sakra vědomý. Ne, že bych za to Kamila chtěl ukamenovat, ale rozhodně si nezaslouží hodnocení 6, nejvyšší co jsi rozdal.
Také mám určitě jiný názor na Bortela, té jedničce moc nerozumím. Se zbytkem hodnocení nemusím souhlasit, ale je to tvé právo. V každém případě, jestli to šlo o trochu přitopit v této diskusi pod kotlem, tak se ti to celkem podařilo.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 20.07.2013 20:02 |buď si nalitej, nebo si z nís děláš prdel
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 20.07.2013 20:37 |Jak říká Barra,každý názor si zaslouží respekt,pokud není urážlivý.
Tvůj názor Fuglsangu vůbec nepochopím a jak vidím zdaleka nejsem sám a souhlasím s mirrosem,že buď jsi pod vlivem,nebo si z nás děláš srandu.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Borris před 11 lety 20.07.2013 20:57 |Ty vado tak tys to rozsvítil :-D Tak buď jsi byl na jiném fotbale a nebo jsi chtěl pobavit celou diskusi a v tom případě u mě se ti to zaručeně povedlo :-) jeden příklad za všechno, je tvoje hodnocení Kukecova gólu, který nazýváš technickým a nechytatelným.... No to sjem šel do kolen když jsem to četl. To nebyla ani střela, to byla mrdka. To bych chytil i já a ještě s berlema a půllitrem v ruce. Jako já zastávám uplně stejný názor jako Barra, že by se měl respektovat názor každého. Ale tohleto snad fakt nemůžeš myslet vážně chlape....
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:00 |Blbej provokujici troll a tolik lidi se chyti...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
th před 11 lety 21.07.2013 00:59 |I já můžu říct, že jsem se u TV dobře bavil, asi proto, že jsem jsem stihl vidět jen 2. půli. Opravdu to bylo na 1. kolo koukatelné a fotbalové. Oba kraje obrany se mi líbily, stejně tak Zmrhal, možná nevymyslel žádnou geniální dechberoucí akci, ale pokud by hrál podobně nepřesně jako někteří jiní záložníci, by nepadalo vůbec do úvahy mít takovou převahu a kontrolu nad míčem ve středu hřiště, jakou jsme měli. Hodnocení první půle, která jsem našel zde v článcích a diskusích pod nimi, mne nijak nepotěšila, výkon to byl celkem nadějný, na druhou stranu kolik slibných druhých poločasů jsme už viděli, že? Individuálně hráče hodnotit samozřejmě nebudu, ale aspoň z toho, co jsem viděl, jsou mé dojmy u mnoha hráčů diametrálně odlišné (např. golman).
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
klimi před 11 lety 21.07.2013 10:40 |Já bych utkání nedělil na první a druhou půli, ale na část se Škodou a bez Škody, protože v prvním případě jsme hráli prakticky v deseti.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
vyseptala_analni_sbijecka před 11 lety 22.07.2013 11:46 |a se Škutkou to bylo jiný? vždyť ten hoch neumí ani chodit, natož aby znamenal nějaké nebezpečí pro soupeřovu branku...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 21:41 |Dobrý večer Vám všem,
prošel jsem se po zápase okolo stadionu a počkal na svého přítele, se kterým jsem pak odjel domů. Honilo se mi toho hlavou dost a především to, proč jsme tak slabého soupeře, který se v podstatě zakopal na svém půlce a dal gola z po jednom asi ze čtyř útoků za celý zápas? Na jedné straně bych chtěl pochopit, že tedy dle slov trenéra byli hráči nervozní. Mohli být, připouštím, ale pak tedy něco nezafungovalo v součinnosti mezi mladými a mezi starými a zkušenými. Čontofalský přeci není nezkušený mlaďoch, Karol je matador.... ? Gecov makal a naběhal spoustu metrů, chtěl být u balonu a navíc napravoval nepřesnosti v naší kombinaci a při ztrátách míče, zákonitě pak zbylo na Zmrhalovi (a vedl si dobře), aby zkoušel tvořit hru. Bohužel nám to v kombinaci při přechodu do útočné fáze moc nešlo. Bylo tam moc nepřesností a také si myslím, že i málo pohybu a měnění míst. Škoda a Mičola si nesedli, Kiselovi míč utíkal a jeho příhry nebyly moc přesné. Známkovat nikoho nebudu, mnoho z Vás už to provedlo a jak sami vidíte, můžeme z toho vyvodit vcelku odpovídající hodnocení. Jen bych se chtěl přiznat, že jsem Ondrovi Petrákovi moc nevěřil, ale on to zvládl vcelku dobře a ještě několikrát v závěru šel do zakončení.
Zápas se nám celkově prostě nepovedl ..... To ostatní je pouze a jen v nás, proč např. sami zdržujeme zápas tím, že nahrajeme zdržujícímu brankáři vlastní hloupostí....... a hážeme na něj kelímky s pivem. Ta čoudící dýmovnice taky nic moc, na zápase totiž bylo nalevo od nás i několik maminek s dětmi a chtělo by to trochu ohleduplnosti......
Strašákovi jsem osobně poděkoval o poločase za Davida Hubáčka a choreo, jehož jsem se měl tu čest zúčastnit. Zhasnutí osvětlení nám také moc nepomohlo, ale to je zřejmě viz major. Neztrácím naději, ale snad trenér už z tohoto zápasu poznal, že některé mechanismy vůbec nefungovaly a bojovnost a chuť se o výsledek pořádně porvat přišly dost pozdě. Individuální chyby nás dost srážely a moc dlouho nám trvá (příliš mnoho přihrávek vzadu, bez pohybu v záloze a náběhů do útočné pozice) natlačit se i s balonem k vápnu soupeře a zakončovat i u vápna.
V Liberci se ukáže, jak na tom naše obrana skutečně je a pak už po zápase s Olomoucí můžeme říci, jestli se Slávie dává na cestu vzhůru......
Jsou prázdniny a tak latinu necháme odpočívat......
A ještě jednou díky Strašákovi.............. Tvá skromnost Tě zdobí:-)
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 20.07.2013 22:28 |Ahoj Sokrate,Tvůj dík Strašákovi je i mým díkem.Mnohokrát už jsem
tady psal,že náš kotel je to nejlepší,co v současnosti Slavia má a zatím to tak zůstává.Můžeme klukům jen poděkovat,že se s takovou houževnatostí pouští do aktivit,které jim nepřinášejí žádný zisk ,ba je tomu spíš naopak.Jsem taky zvědav na Libe,ale i Olku.Budeme mít
práci ,udělat alespoň tři body.Zatím to nějak extra nefunguje,bod s Baňýkem jsem předpovídal,protože beton nesedí nikomu,natož nám.
Velkou radost chacharů po zápase moc nechápu,to nebyl fotbal hodný Baníku,ovšem ani my jsme příliš jméno naší Slavie neozdobili.
Tak snad příště...........
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jacap (přítel SN) před 11 lety 20.07.2013 22:29 |Zdravim všechny, chtěl jsem se jenom zeptat jestli někdo nemá nějaký sestřih šancí atd. ze zápasu. Jsem půl roku v USA a nemám možnost ani sledovat v TV. Nemáte někdo zkušenosti se změnou IP adresy abych se mohl koukat alespon na ČT? Jinak jak prošítám komentáře tak si myslím, že to nebylo až tak špatné, v příštím kole roztřílíme Liberec a bude :) Děkuji za radu
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 20.07.2013 22:51 |Kdyz jsem ve Svycarsku, tak na vysilani CT koukam systemem popsanym zde: http://www.prachar.eu/blog/jak-sledovat-internetove-vysilani-ct4-sport-v-zahranici
Bohuzel to nefunguje na prenosy skrz sazkabet.cz. Na druhou stranu vetsinou, kdyz je fotbal v primem televiznim prenosu, je take k videni skrz sportlemon.tv
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
ortevor před 11 lety 21.07.2013 01:00 |diky moc za link, tohle mne mockrat zajimalo kdyz jsem byl v zahranici a chtel koukat na prenosy z Gambrinus ligy nebo na fotbal na CT obecne...takze diky za navod !
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Betynka58 před 11 lety 20.07.2013 23:46 |Musím říci, že s hodnocením tentokrát souhlasím prakticky bez výhrad, snad jen Zmrhalovi bych dal o stupeň lepší známku, po delší době se mi opravdu líbil. Také já považuji za nejslabší články Čontyho, Kisela a Škodu, zatímco ale prvně dva jmenované bych určitě podržel (u Karola je předpoklad, že půjde nahoru, Kamilovi bych ale dal poslední vážné varování - při další minele Radek do brány!), v útoku očekávám v Liberci změnu. Obráncům není moc co vytknout, jelikož je Baník skoro neprověřil, přesto se zastavím u Nitrianského. Oproti jaru šel jeho výkon určitě nahoru, přesto mě dvakrát nadzvedl, shodou okolností na začátku a na konci zápasu. Poprvé, když nechal propadnout Lukešův centr za sebe a určitě si oddechl, když to ten Baníkovec napálil (byť z poměrně složité pozice) nad branku, podruhé, a snad ještě více, když spálil asi naši nejvyloženější šanci. Z takové pozice prostě musí alespoň trefit branku, to ať se na mne nezlobí. Ze zálohy nikdo axtra nevyčníval, ale musím se přiznat, že pokud Mičola dá v každém utkání gól (a zdá se, že by mohl navázat na brankostroj na konci minulé sezóny), tak mu rozhodně případný nijak excelentní výkon jsem ochoten odpustit.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 21.07.2013 06:33 |Mě se Mičola líbil už v minulé sezoně,má velký potenciál,hlavně rychlost a umí i výborně vystřelit.Jak jsem už tady taky psal,je pro soupeřovy hráče hodně nevypočitatelný,něco podobného je i Juhy.
Oba dost často školácky akci zvorají,ale na druhou stranu jsou schopni rozhodovat zápasy.To je podle mě důležitá vlastnost.Karolko určitě ješt půjde nahoru,má chuť do hry.Francúz by se asi měl umět stoprocentně soustředit na celý zápas.Chytat umí, u něj je to taky něco podobného jako u dvou výše jmenovaných,jenže je to víc vidět.
Možná by to opravdu chtělo,občas postavit Radka.Ale hlavně Škodovku nestavět do základu,spíš ho dávat na střídání.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 21.07.2013 10:55 |U te zminene prvni akce Nitriansky zaspal uz v zarodku a pak se nestihal vratit tam, kam patril, kdyz mel souper nekolik metru naskok.
Celkove vzato Banik sice branil v deseti lidech, ale nekolikrat ukazal, ze se neboji po zisku mice vyrazit ve velkem poctu lidi dopredu, coz treba nam v prvni puli uplne chybelo a opravdu to pripominalo fotbal za Rady, kdy se v okoli vapna soupere vyskytovali jen tri, maximalne ctyri hraci a ostatni byli zoufale daleko.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
pinochet před 11 lety 21.07.2013 09:39 |http://www.fotbalportal.cz/cesko/gambrinus-liga/33198-haris-harba-posili-vysocinu/ - tenhle chlapík by se nám býval hodil
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 21.07.2013 10:56 |Mimochodem, pokud ma nekdo vcerejsi Sport, budu opet rad za znamky vsech nasich hracu, uroven utkani, znamky tymu a fanousku. Diky moc!
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Rottax (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 11:23 |Mám dojem, že to na isportu.cz na jaře už začali pravidelně zveřejňovat po každém kole (po nebo út).
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 21.07.2013 12:16 |Je pravda, ze v utery to vetsinou nahodi, ale spolehat na to zatim nechci, dokud se to nepotvrdi i v teto sezone :o)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 21.07.2013 11:26 |Čontofalský 3
Nitrianský 3
Petrák 6
Bortel 6
Čonka 5
Mičola 6
Gecov 5
Kisel 5
Zmrhal 5
Juhar 6
Škoda 4
Úroveň utkání 5 / oba týmy rovněž 5/, Fanoušci oba 8 /nevím, za co by už chtěli dávat desítky/, rozhodčí 6
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 21.07.2013 11:28 |Nitrianský nejhorší? to snad néé...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 21.07.2013 11:31 |Je to blbost, na začátku udělal ten kiks, ale pak ve druhé půli patřil k nejaktivnějším.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 21.07.2013 11:43 |samozřejmě...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 21.07.2013 12:15 |Diky. Skutka nehodnocen?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Betynka58 před 11 lety 21.07.2013 14:01 |Ne, střídal v 61. minutě, tedy striktně vzato neodehrál potřebný počet 30 minut.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
skors před 11 lety 21.07.2013 15:12 |Kisel 5 a za co?Ten mě přišel s Čontym nejhorší.Rozhodně ani jednoho nezatracuji,ale zápas s Baníkem se jim prostě nepovedl.Jinak ůtok já ve Slávii už nehodnotim hodně dlouho.Jestli máme útok,který dá jeden gol vždy tak po 5 zápasech to opravdu nepovažuji za útok.Rozhoně bych tam už osamoceného Škodu na hrotu přestal trápit a zkoušel tam dávat Fenina a Škůtku.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 21.07.2013 22:27 |Oba týmy 5???Ova ta prakticky ve druhé půli neexistovala.Ale jestli je to hodnocení Idnes,tak to se nedivím,stačí si přečíst jejich masturbaci nad supervýkonem bolševika v Jihlavě.Přímo nechutný.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 14:20 |hoši nevíte jestli bude hrát dnes za Jihlavu Mikula, je tam nějaká šance.
Docela mě zklamalo že Berkovec dělá v Bohemce až trojku, to mohl klidně zůstat u nás.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 21.07.2013 14:40 |Tezko, v zaveru pripravy jen stridal.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 21.07.2013 16:53 |Dobré nedělní odpoledne či podvečer.
Jen jsem se chtěl vrátit k rozhodčímu Patákovi. Od doby, kdy nepísknul při derby v podzimním zápase 2009 likvidační faul Kladrubského na našeho Marka Jarolíma, tento pán u mne přestal být rozhodčím...............
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Borris před 11 lety 21.07.2013 21:29 |jo taky ten zákrok mám pořád před očima, uplně se mi z toho udělalo špatně když jsem to viděl v opakovačce. Zvednutou podrážkou, do kolena stojné nohy.... Mára tehdy mohl být rád, že vůbec dohrál. Mohla být v ohrožení i jeho kariéra. A i Bosák tehdy říkal, že to měla být bez rozmýšlení uplně jasná červená. Jen tě Sokrate maličko poopravím, ten likvidační faul nespáchal Kladrubský, ale Štěpán Kučera. A v tomtéž derby si ještě pamatuju jeden další likvidační atak Slepičky na Tavarese. To už bylo ke konci těsně před našim gólem na 1:4, kdy se v Rumunech začala už pořádně hromadit frustrace. Slepička šel u praporku do Tavarese oběma nohama napřed. A kdyby Mickael nenadskočil, tak měl přeražený obě nohy.... Mickael ho ale naštěstí elegantně přeskočil tak jak to uměl jen on a tím se nejen vyhnul tomu prasáckýmu zákroku, ale ještě tím ze Slepičky udělal dokonalého šaška.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 21.07.2013 22:23 |Já myslím Borrisi,že ze Slepičky je zbytečný dělat šaška,je to jenom práce navíc.Jinak Sokrate,ten paťák,ten je úplně jasnej,jenom to zatím neví Petrouš a obhajoval jeho neodpískání pencle proti Ostravě.To snad musel vidět i pacient před operací šedého zákalu,jen soudruh dělal ,že nic.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 07:06 |Dobré ráno přeji,
díky Borrisi za opravu. Já byl z toho faulu v tu chvilku úplně špatný a měl jsem opravdu o Marka strach, ale ten pan Paták přerušil hru, až když se Marek nezvedal.
Ten Lukeš sice Mičolu držel, ale Mičola šel na zem dost ochotně tak nevím. Mě mrzel dost nebojovný přístup všech našich hráčů k zápasu, takový to bylo ani ryba ani rak. Zmrhal, Gecov a Čonka se snažili, pak se k nim přidal Juhar, Nitrianský, Mičola, Petrák, ale pořád to byla takový zvadlý....
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Oja před 11 lety 21.07.2013 17:43 |OT - Tak to vypadá, že Teplice udělaly s těmi afričany docela terno, zvlášť Litsingi a Nivaldo jsou hodně jinde.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Yankee před 11 lety 21.07.2013 17:54 |Však se tam také projevuje práce a kontakty trenéra a opačná orientace než u nás... Hrdlička osekal peníze do mládeže s tím, že raději přivede kvalitního cizince zadarmo a zaplatí provizi a bonusy, než aby se neustále zaštiťoval mantrou "budeme hrát s odchovanci" a hrál o záchranu... Btw všichni tři tam mají základní plat do 100 000 měsíčně, u nás neseženeme stopera ani za 150...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Petr9608 před 11 lety 21.07.2013 20:08 |Kouká někdo na Olomouc - Liberec? Mimořádně zajímavej zápas pro nás.....
Hlavně Petrouš jestli se tam vypravil...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Mac před 11 lety 21.07.2013 21:09 |http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=785651
Tak jsem si vzpomněl na Doležala ...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
klimi před 11 lety 21.07.2013 21:29 |OT:
Obrana Jihlavy hoří jako papír, není divu, když stoperskou dvojici tvoří Kopic se Šourkem.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 21.07.2013 21:35 |Kopic byl už u nás naprosto tragický. Vůbec těch příšerných stoperů tu za poslední dobu bylo hned několik - Kopic, Vomáčka, Cicman.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
brotheus před 11 lety 21.07.2013 21:52 |Kopic jim podle myho v negativnim smyslu kraloval. Tukal jsem si na celo, kdyz jsem ve Sportu cet o tom, jak by dneska hral v prednim evropskym klubu a za repre, kdyby se nezranil. Clovek, kterej neco takovyho napise, snad musi jet v nejakejch drogach nebo co.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 21.07.2013 22:00 |Přesně tak. A zrovna mi u toho Kopice přišlo, že on si ani neuvědomuje, jak hraje, a má pocit, jako by na ten velkoklub výkonnost měl.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
JS (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 02:07 |Tak jak se pak dostal do toho Nizozemska?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
klimi před 11 lety 22.07.2013 08:22 |Asi nějakou nizozemskou "Držmíškovinou", když tam odehrál jen čtyři zápasy.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 22.07.2013 09:32 |Moc nehrál, protože měl smrtící konkurenci v klubu. Spolu s Kopicem přišlo v 2008 do klubu 16 dalších nových hráčů. V obraně měli výběr z 12 hráčů, 8 středopolařů, 11 útočníků. Z Beerschotu přišel Kenny Steppe – špičkový brankář, u Beerschotu č. 1. V Heerenveen byl jen 1 z 5 brankářů u prvního mužstva, za 5 let odehrál jen 14 zápasů, tuto sezónu se vrátil do Belgie.
Heerenveen je jeden z finančně nejzdravějších klubů v Eredivisie, s rozpočtem přes 600 mil Kč (25 mil eur - 4 až 5 největší rozpočet). Klub umí dobře nakupovat a se ziskem prodávat, Heerenveen objevil před 16 lety Ruuda Van Nistelrooij, mladého Klaas-Jan Huntelaara, a jiné. Podle tabulek UEFA je také 5 nejvíc úspěšný holandský klub po Ajaxu, PSV, Feyenoord, AZ. Od roku 2000 se 8 x umístili do pátého místa a hráli evropsky.
Pro mladé hráče je Heerenveen perfektní volba, je to dobrý odrazový můstek na přechod do špičkových klubů (krásný útočný fotbal, v 2007-08 dali 88 branek (klubový rekord, Huntelaar z toho dal 33, Alfonso Alves dal proti Heracles 7 branek během jednoho zápasu – holandský rekord), mentalita Friesů je pohodlnější než ve velkoměstech jako Amsterdam, Rotterdam atd. Jinak mají od této sezóny jako trenéra Marco van Basten, je na co se těšit.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 22.07.2013 10:26 |Já Heerenveen často dával na tikety v Tipsportu a to hlavně proto,že hrál vždy útočný fotbal a padalo tím pádem hodně gólů a vsázel jsem na více vstřelených branek . A sledoval jsem jej.dle možností také kvůli tomu,že tam hrál Švec.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
ortevor před 11 lety 22.07.2013 13:58 |s tim Heerenveenem a silenym pretlakem hracu mas pravdu, na to tehdy dojel taky bohuzel Michal Svec (+ na zraneni, jak je u nej zvykem..)
bohuzel Heerenveen kupuje kvanta hracu z ciziny, nekdo se chyti jako byl treba Finnbogason a prodaj ho dal, ale velmi casto z toho byly sileny nesmyslny nakupy typu prave Kopice
a btw. s Kennym Steppem mas pravdu, spickovej golman, nikdy jsem nechapal proc misto nej chytaval Vandenbussche a jini...odchod z Heerenveenu mu preju a snad se mu bude darit, kdyz hral se mi vzdycky libil...
Navic hrajou stabilne peknej utocnej fotbal, takze sem jim vzdycky fandil...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 22.07.2013 15:56 |Já jsem hrál ve Sneeku,to zřejmě je taky Frísko.Z toho angažmá si nejvíc pamatuju,že nám poslední den nechtěli zaplatit,abychom tam museli zůstat a neodjeli jim do Norska.Ale náš agent nám přivezl výplatu už den předem a tak jsme nemuseli čekat ani minutu.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Petr9608 před 11 lety 22.07.2013 03:57 |Jinak ty výsledky nic moc. Představa, že i ti silní budou ztrácet se zatím moc nenaplňuje. Rudý kůže neměly problém v Jihlavě, ještě horší je to, že Liberec se ukázal celkem dobře a dost možná byla ta jeho prohra v Rize jen shoda okolností. Tak třeba naopak bude Olomouc o něco snažším soustem. Pořád lepší z Liberce s prázdnou a se Sigmou za tři než 2x plichtit.....
No, snad by jsme tu Jihlavu taky mohli dát - čímž by došlo k naplnění teze o tom, že druhá sezóna je pro nováčka nejtěžší...
Tak aspoň Jabka selhaly, to se nám může hodit...
Bolka asi zvítězí. S kym jinym by chtěli ti pracháči vyhrát než s Příbramí u sebe doma...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Markus před 11 lety 22.07.2013 07:03 |První kolo :) Povíme si tak po čtvrtině ligy.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 07:18 |Zdravím Markusi,
já se domnívám, že nám napoví už další dvě kola. Jak jsem avizoval výše....... díval jsem se na ten náš fotbal a prostě tomu chyběla z naší strany snaha se porvat o výsledek od první minuty. Že jsem ke konci byli v tlaku a měli i šance je sice hezké, ale bylo to už v křeči. A to Baník v podstatě dopředu nepředvedl skoro nic. Bránil a bránil.....
Fandil jsem co jsem mohl, a to i za Bongora :-), dokonce jsem si sundal i dres (Strašák nám to nařídil a tak jsem poslechl) a vedle mne skákající dvě krásný fanynky mi ukazovaly palec nahoru (asi proto, že jsem taky skákal). Kdyby mně tak viděla manželka......... Jinak uvidíme, jak uhrajeme Liberec a Olomouc a pak už budeme moci tušit, kde bude naše místo.
Pěkný den a všem jednu dobrou plzničku přeje
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 22.07.2013 10:30 |Ty dvě fanynky byly taky bez dresů?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 22.07.2013 10:45 |Mám štěstí, že jsem tam nebyl a nemusel také sundat dres. Ty slečny by asi vypukly do smíchu, kdybych tam jako pupkáč skákal. Časy, kdy jsem byl ještě štíhlý, už mám dávno za sebou. Po čtyřech dětech, co si budeme říkat...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 11:02 |Dobrý den přeji Vám všem,
ne ty fanynky dres nesundaly, ale ve smích vypukly včetně toho zvednutého palce ..... když viděli skákajícího šedovlasého dědu. No a Barro přiznám se, že nejštíhlejší také nejsem......
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 22.07.2013 16:00 |Tak dík Sokrate,spoléhal jsem na Tvoji pomoc.Ještě že jsem tam nebyl,i když jsem za poslední půlrok shodil 12 kilo,tak žádná sláva,pořád mám 88 kilo na 170 cm.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
klimi před 11 lety 22.07.2013 08:17 |Tak Jihlava to rudý bídě hodně ulehčila. Kopic ve 4.minutě nesmyslná penalta, tím ji dostal do sedla. Navíc celou dobu hrála obrana Jihlavy dost vysoko, což absolutně nechápu. A ten opěvovaný Masopust byl včera naprosto tragický.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Jiri1 před 11 lety 22.07.2013 13:16 |Mate pravdu, tam asi bylo vic faktoru nez jen ruka, Sparta postavila zkusenejsiho hrace dozadu a to se ji vyplatilo, z obou stran to byl slusny fotbal, celkem jsem se narozdil od patku bavil.
Spartane uz dnes odjizdeji na soustredeni pred Hackenem a jsem na trenera Lavicku zedav zda-li si i nadale uhaji nedelni sestavu..
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 22.07.2013 13:44 |vy jste fakt neuvěřitelný...po prvním kole už je tady všem jasno...:-))))proč se ta liga hraje vůbec na 30 kol,když v podstatě je už rozhodnuto:-)))))
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Jiri1 před 11 lety 22.07.2013 13:50 |Podivejte Mirosi, o jasne lize treba Ja vubec nepisu, napsal jsem i pred zahajenim ligy , ze jsem hodne zmateny , libi se mi i ta Vase teorie o negativni nalade mezi fandy , ale je potreba polozit si otazku , kdo ji vyvolal.
To vite , ze mne treba mrzi , ze hraci ani v uvodnim kole ligy nejeli naplno a jeste vic , ze Petrous konzervuje pomery v tymu a nema vice odvahy hrat alespon doma na 2 utocniky
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
bongor před 11 lety 22.07.2013 16:05 |Tohle je Jirko naše stará nemoc.Prostě proti papírově slabším se neumíme nabudit,to by urazilo naše ego.Tím zbytečně ztrácíme body,na které máme a potom musíme porážet papírově silnější,třeba rudou bídu.
Re: Zahraniční hráči
Barra před 11 lety 22.07.2013 12:25 |Dovolím si nakousnout jiné téma. Více krát se tady probíralo, proč Slavie na rozdíl od jiných klubů se jen koncentruje na posily ze Slovenska a blízkého okolí, a nejde cestou jako Sparta, Teplice a jiné. Nemyslím si, že jazykový problém měl být ten největší zádrhel – když hráči z Afriky můžou uspět u zmíněné Sparty nebo Teplic, tak ten argument není moc přesvědčivý. Finančně? Co umí Teplice, bychom také měli umět. Navíc většinou platí, že hráči z ciziny budou českou Gambrinusligu spíš brát jako možný odrazový můstek do Turecka, Ruska, ale také Bundesligy, Anglie, a že si jsou vědomí, že napřed budou muset něco ukázat, bez toho aby si hned kladli velké finanční nároky.
Odbočím na situaci u Beerschotu, Belgie, kterou nejlépe znám. Během posledních 10 let přišli do klubu hráči jak z Afriky, tak z Jižní Ameriky, kteří až na výjimku uspěli a stali se klíčovými hráči belgické Jupiler Pro League a tím se vydřeli transfer do jiných klubů, na vyšší úrovni.
(1) Gustavo COLMAN, Argentina, záložník, Beerschot ho dotáhnul ve věku 21 letech z místní druhé ligy, rychle dostal transfer do Trabzonsporu.
(2) Hernan LOSADA, Argentina, záložník, 24 let když přišel. Absolutní hvězda, Spielmacher, kapitán mužstva, v 2008 byl transferován do Anderlechtu, byl tam společně se Standou Vlčkem – ten by určitě mohl vyprávět jak kouzlil na tréninku, následně se vrátil do Beerschotu.
(3) Luciano Da SILVA, Brazílie, 20 let, byl 7 let brankářem u Beerschot, hvězda ligy
(4) Victor SIMOES de OLIVEIRA, Brazílie, 22 let, již po 15 zápasech transfer do Club Brugge
(5) Gary KAGELMACHER, Uruguay, 22 let, přišel z třetí španělské ligy, obránce, transfer do AS Monaco
(6) Paul KPAKA, Sierra Leone, útočník, 2 sezóny za sebou 25, resp. 20 branek, transfer do KRC Genk
(7) Daniel CRUZ, Columbia, 21 let, středopolař- dirigent, 10 let u Beerschotu. Pro mě absolutně nejlepší hráč (celkem 250 x v prvním mužstvu).
… a ten seznam je dlouhý s Victorem Wanyamou, Aaronem Mokoenou a řadou dalších. Všichni byli po podařené kariéře u Beerschotu odměnění transferem do ´lepšího´ klubu, na všech Beerschot vydělal.
Jinak z belgických hráčů Wesley SONCK, 20 let, útočník, následně KRC Genk (topscorer ligy), Ajax, M´gladbach), Francois STECHERLE (24), u Beerschotu 21 branek během 31 zápasů, transfer do Club Brugge (zabil se při tragické autonehodě), Faris HAROUN (přes Beerschot do Middlesbrough), a jiní.
Náhoda, že se drtivá většina rychle adaptovala a že byli hvězdy ligy? Asi ne, určitě je za tím tvrdá práce scoutingu. Na druhé straně si myslím, že drtivá většina hráčů z prvních a druhých lig v Jižní Americe touží po transferu do Evropy – stejné platí pro Afriku. Nebylo by snad od věci, aby během 3 měsíců dlouhé zimní přestávky se Šeterle spolu s Petroušem (a klidně můžou vzít M. Držmíška sebou) vydali na nějakou 2týdenní cestu do Jižní Ameriky a podívali se na předem vytipované hráče. V dnešním moderním čase není nemožné hráče sledovat na dálku.
Re: Zahraniční hráči
Jiri1 před 11 lety 22.07.2013 13:21 |Tohle je spis otazka pro majitele , ktery nechce platit vicenaklady jako je bydleni hracu, cesky tlumocnik i treba auta a pod.
Presto si myslima ukazuje to Sparta , kde treba Kweeuke odesel za 32 melounu, ale i tak se to vyplatilo porizovaci cena drobne.
Je jen otazkou jestli nas k angazovani treba Africanu neprinuti okolnosti, protoze jsou treba levnejsi nez spousta nasich hracu a je zajimave, ze levnejsi jsou i Spanele hrajici za Duklu.
Re: Zahraniční hráči
tantalos před 11 lety 22.07.2013 13:35 |Určitě nejsem proti tomu koupit Afričana nebo Latinoameričana, ale jen s jedinou podmínkou: musí být kvalitativně o třídu víc než Češi.
Slavia má solidních ligových hráčů dost. Co ale postrádá, jsou hráči mimořádné kvality, jako byl například Latka nebo z importů Tavares. Ve Spartě to byl Kweuke - někdo tomu říká hráči rozdíloví.
Jde ale o to, jak je poznat. Posílat někoho do Afriky, aby tam dlouhé měsíce pozoroval cvrkot, se Slavii nevyplatí - je to svým způsobem loterie a belgické, portžugalské atd týmy už tam stejně mají nejlepší mladíky podchycené.
Jediná možnost, kterou vidím, je obrátit se na méně úspěšné náhradníky ze špičkových klubů jako byli kdysi Litteri nebo TJ a nabídnout jim šanci se proslavit. Znamenalo by to dohodnout se s jejich agenty, že Slavia udělá vše pro jejich kariéru.
Jenže neslíbila už ona totéž agentům současných hráčů?
Re: Zahraniční hráči
Jiri1 před 11 lety 22.07.2013 13:46 |Jsem velmi rad za Vas nazor, jenze je treba uvedomit si , ze zn .
Slavia na mezinarodnim poli hodne klesla a proto dostat jsem i jen nahradniky z techto klubu nebude jednoduche, hraci si totiz radi spoji predni tym ligy, sance ukazat se v Evropskych poharech, lepsi vydelek nez doma.
Nebudu zapirat, ze jsem na toto tema mluvil s Ivanem Haskem uspesnym Ceskym trenerem a docela mne potesilo , ze trener s jeho renome rika , ze jsou jen dva kluby , ktere se v Ceske republice neodmitaji Letna a nas klub Slavia, to pry vlastne vedlo i Radu k nam ,financne si pry odchodem z Teplic moc nepolepsil.
Re: Zahraniční hráči
tantalos před 11 lety 22.07.2013 14:45 |Víte, Jiří, docela by mě zajímalo, jestli ve Slavii mají vůbec někoho jako odborníka na cizinu schopného se domluvit několika jazyky a obratně vyjednávat. Dříve se tomu říkalo zahraniční sekretář. Nemusel by to být profesionál, natož ředitel, jak je ve Slavii každy druhý, jenom oddaný fanda, prostě vejbor
Právě fakt, že se Slavia-fotbal a.s. před fanoušky uzavřela, ji zbytečně omezuje v rozletu.
Re: Zahraniční hráči
Barra před 11 lety 22.07.2013 13:58 |Proto jsem také uvedl věk, ve kterých Beerschot dotáhnul tyto cizince do Evropy: většinou byli mladí, mezi 20 a 22 let. Nebyly to hvězdy, protože ty nejsou k zaplacení, ale hráči kteří ještě vše museli dokázat. Byli z druhé, třetí ligy. Osobně se mi více zamlouvají Jiho-Američané, taktika je jim více známá než hráčům z Afriky, technicky jsou velmi dobře podložení. Nemyslím si, že tito hráči se musí dlouhé měsíce přímo na místě sledovat, vždyť téměř vše se dá stáhnout a najít na internetu. Chce to tomu věnovat čas. A kdo ví, jestli na místí české ambasádě nesedí nějaký fotbalový nadšenec, který je zároveň fanda Slavii a rád by pomohl s nějakým tipem. Co české firmy, které obchodují s místní firmami a mají své kontakty?
Jinak bych také nepřeháněl, co se týká komfortu a aby byli tito hráči až moc poležení do vaty. Tlumočník? V první instanci na tréninku snad španělština nebo portugalština (a nebyl by Radek Bejbl ochotný tlumočit?), po krátké době se musí fotbalovou terminologii naučit. Jinak je logické, že by se povinně museli učit česky (Wilfried Bony to zvládnul krásně během krátké doby). Že by jim ten kurs češtiny hradil klub, s tím nemám problém. Ubytování? Mladí hráči ze zahraničí bydlí v Belgii běžně půl roku, rok u náhradní rodiny, většinu u lidí nějakým způsobem spojení s klubem (a klub může přispět na strávu), pak se musí postavit na vlastní nohy. Nedostanou byt, který by jim hradil klub. Český hráč také platí nájem. Auto? Musí si ho sám pořídit, časy že klub dával každému hráči zdarma auto k dispozici jsou spíš výjimka.
Re: Zahraniční hráči
tantalos před 11 lety 22.07.2013 14:38 |Já naopak bych dával přednost Afričanům - především rozdíl v životní úrovni mezi Argentinou a Brazílií na jedné straně a Českem se snižuje, a tudíž máme méně co nebídnout.
Na taktické vyspělosti tolik nezáleží, Češi jsou taktikou až přesyceni.
Co potřebujeme je hravost, rychlost, dynamika a možná i dobrá postava.
Re: Zahraniční hráči
Barra před 11 lety 22.07.2013 20:52 |V Belgii, Holandsku, Francii atd. hraje celkem velké množství hráčů z Afriky, v Česku jsou tito hráči stále spíš něco neznámého, ne moc vídaného. Je to také dané tím, že například bývalý Zaire, teď Demokratická Republika Kongo, byla od 1885 do 1960 belgická kolonie (přičemž Belgie je 80 x menší než Kongo…), a vztahy mezi oběma zemi zůstaly intaktní po odchodu Belgičanů před 50 lety. Málo který klub nemá na soupisce alespoň jednoho, a většinou více, hráčů tmavé pleti.
Tito hráči potřebují ale po příchodu do Evropy čas na adaptaci. Jiný svět, jiná mentalita, jiný způsob hry, odlišné životní hodnoty, jiné stravování, a, nepodceňovat, podstatná změna klimatu! .
Hráči z Afriky jsou možná až moc ´hraví ´ - každý chce útočit, dávat góly, zapomínají na taktické pokyny trenéra. Musí se přizpůsobit evropskému fotbalu. U Wilfrieda Bony to trvalo rok, než se dostal do A-čka, předtím působil v B-čku. Za rok a půl odehrál méně než 10 kompletních zápasů, dal 3 branky. Sparta měla trpělivost, a vyplatilo se ji to.
A tady vidím Tantalosi problém v tom, co jsi psal: ´Ale jen s jedinou podmínkou: musí být kvalitativně o třídu víc než Češi´. Takže Bonyho bys nebral? Rok a půl mu trvalo, než začal pravidelně hrát a dávat góly. Nebo dalo se u Bonyho hned, v zimě 2007 vidět, že z něho bude tak úspěšný útočník, který nakonec vydělá Spartě 150 mil Kč? Ne, přece. Chce to trpělivost, neodepisovat hráče při prvním lepším selháním. Případ Leonard Kweuke je stejný: hráč adaptoval 2 roky v Dunajské Strede, ve Frankfurtu, v Energii Cottbus, bez toho že by nějak zářil. Také u Sparty čekal dlouho na svojí šanci – a který klub by si ho teď nepřál mít na svojí soupisce. Franci Litsingi je stejná historka – od roku 2007 v Evropě, napřed u Újpest, pak v maďarském Kecskeméti, než v 2013 přešel do Teplic. Atd, atd. Málokdy je hráč který přijde z Afriky schopný aby ihned stačil na evropskou ligu.
U hráčů z Jižní Ameriky je situace alespoň podle mých zkušeností z Belgie jiná. Rozdíl mezi životním stylem je menší, jsou schopní se rychle přizpůsobit, fotbalově jsou vyzrálejší, taktika a bránění není pro ně nic nového. Alespoň tak to vidím já, všichni které jsem jmenoval jako příklad naskočili ihned na vlak. Jinak k životní úrovni: ČR má HDP na hlavu ve výši 18,5 tis USD (cifry z 2009), Chile s 9,5 tis USD jen polovinu ČR, Brazílie 8,2 tis, Argentina 7,7 tis, Columbia 5 tis USD. Myslím že stále jsme zajímavou destinaci pro hráče, kteří touží po profesionálním kontraktu a kteří Gambrinusligu i za méně peněz budou brát jako odrazový můstek do jiných evropských lig.
Někde padl dotaz na jazykové vybavenosti představitelů Slavie a tím možná zmenšená možnost jednat o zahraniční hráče. Nechce se mi věřit, že by, kdyby Šeterle nebo Držmíšek se nedomluvili, p. Trepeš, Šenk, paní Nouzáková a jiní neuměli anglicky – čím se domluví na celým světě. A kdyby náhodou tomu tak nebylo, jsem si jistý že se najde celá řada Slavistů kteří by ochotně tlumočili.
Re: Zahraniční hráči
tantalos před 11 lety 22.07.2013 21:32 |Ano - právě proto bych doporučoval se ohlédnout po již "importovaných" talentech, kteří se neprosadili v bohatších západoevropských klubech.
Jak jsem řekl, profesionální skauty v zámoří si dovolit nemůžeme.
Ostatně přímý import talentů zkoušel napříliš úspěšně Most, který to bral přímo jako obchodní strategii.
Ale proč jsem mluvil o neplaceném bafuňáři pro cizinu. Nepochybuji, že leckdo se nějak cizími jazyky domluví. Je ale otázka, zda tak dobře, aby mohl vyjednávat, tedy aby dokázal postřehnout nuance v reakcích partnera.
Slavia by mohl mít neoficiálních skautů řadu - třeba Vás v Belgii nebo jako velvyslance v Madridu. Slavistu najdeš všude. Jenže to by znamenalo je aktivně vyhledávat, udržovat s nimi kontakt a vytvořit z nich cosi jako agenturní síť. V době internetu, Skypu a emailů by to nemuselo být nijak zvlášť nákladné.
Re: Zahraniční hráči
klimi před 11 lety 22.07.2013 14:29 |Uvidíme, jak na cizince zareaguje Šetrle, no Petroušovi se asi moc nelíbí, tak uvidíme.
Re: Zahraniční hráči
Petr9608 před 11 lety 22.07.2013 15:42 |V Plzni maj taky jen Čechoslováky a ten tým šlape :-)
Re: Zahraniční hráči
skors před 11 lety 22.07.2013 19:20 |To je jedinej klub,ale tam těch faktorů se sešlo víc trenér počínaje a kádrem,který se hned hloupě nerozprodal konče.Hlavně Plzen bude taky horko těžko nahrazovat Bobra,Daridu,nebo,Koláře.V našich luzích hodně těžko.Bude muset hledat taky v zahraničí.Je potřeba si připustit to co už dávno funguje v jiných zemích a i v mnohem lepších klubech než jsou u nás.Musíme se koukat zkrátka i jinam než na Slovensko a Plzen to čeká taky až jim tam dokope tenhle kádr.Hlavně pokud si pamatuju na poslední euro tak tam půlka hráčů byla s Plzně.Něco jako Slávka v 95/96.Tohle se tady ale nedá jen tak jednoduše opakovat donekonečna z vlastních zásob odchovanců a hráčů z jiných českých klubů.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
zeleznik2 před 11 lety 22.07.2013 14:05 |dnes bez výhrad, možná Petrák 5, při gólu si mohl počínat lépe.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
klimi před 11 lety 22.07.2013 14:34 |Co takhle...
Radek Černý se v létě "na stará kolena" vrátil do Slavie, dost lidí se nad tímto zbytečným příchodem podivovalo. Po zranění Čontofalského se Černý dostává do formy a Kamila už do brány nepustí, na konci sezóny pak oslaví se Slavií titul.
Dost pohádka, ale nepřipomíná Vám to nějakého brankáře?
Je celkem úsměvné, že se profesionální hráč zraní při práci na zahradě :)...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mike-k (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 14:48 |to nebyla náhoda. To se trestal za svůj hřích proti Bahníku. (viz. Silas - DaVinci Code)
:DD
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
qazwerty před 11 lety 22.07.2013 15:52 |Určitě na zahradě?:-)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 22.07.2013 16:01 |snad tomu nevěříš?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
qazwerty před 11 lety 22.07.2013 16:04 |Já určitě ne...Ale pravdu přiznat nemůžou...Tedy můžou, ale to by pak...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Viking před 11 lety 22.07.2013 16:31 |Byl zase vožralej nebo upadl cestou ze sázkovky?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 22.07.2013 17:00 |tak ten gol vypadal tak jako když si to vsadil...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 22.07.2013 21:00 |Tipsport-kurz na gól Ostravy 2,1:1 (př.50000 - výhra 10500-čistý zisk 5500) no neber to.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 22.07.2013 21:03 |Pardon- v závorce jsem zapoměl napsat ještě jednu nulu.Správně tedy 105000
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Borris před 11 lety 22.07.2013 16:33 |A jaká je teda pravda, když se nezranil na zahradě?
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 17:02 |A není tom jedno,ted spíš bude záležet jak to půjde Radkovi aby ho vůještě do brány pustil pár zářných příkladů z minulého období tu máme :-)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
mirros před 11 lety 22.07.2013 18:07 |ale no tak....:-))))
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
steev (přítel SN) před 11 lety 22.07.2013 18:23 |Jestli nedošlo k tomu zranění spíš na zahrádce než na zahradě :)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 22.07.2013 20:30 |Já docela jeho zranění uvítal a je jedno kde a v jakém stavu se mu to stalo.Teď aby Radek toho využil,podle mě na to musí mít.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 22.07.2013 21:17 |Dobrý večer Jarodo, musím se přiznat, že vůbec nejsem tak sebejistý co se Radka Černýho týká. Radek v kondici ve které od nás před léty odešel by Kamila už nikdy zpět do branky nepustil. Za posledních 5 nebo kolik sezón ale už téměř nechytal, jen sem tam měl malý záskok. Doufám, že mu nebude chybět rozehranost. Budu nervózní jako špaček.
Doufám, že zápas Radkovi vyjde a že ho obrana nenechá ve štychu.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
jarodo57 před 11 lety 22.07.2013 21:57 |Já naopak věřím,že nevybouchne.Vždycky to byl kliďas(někdy až příliš),ale v Anglii i to,že seděl na lávce je svým způsobem kvalita.Já mu teda věřím .Tím samozřejmě neodepisuju Čontyho ,ale ty jeho kiksy někdy jsou za hranicí.Tak snad zbývá( i když jsem ateista se začít modlit.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Khadgar před 11 lety 22.07.2013 22:04 |Vždy, když chytal Radek v Anglii, byl vynikající. Ano, nesbíral jedno čisté konto za druhým, ale obrana QPR byla opravdu hodně, hodně děravá, a Radek i tak pochytal mnoho gólovek. Jak už jsem tu kdysi psal, Ráďa měl na to, aby se prosadil v top klubu. Bohužel mu to nevyšlo. To už je ale úděl brankářů...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 23.07.2013 09:05 |Radek Černý je také jen člověk, a jako každý brankář má i své slabé chvíle. Držím mu palce, aby mu Liberec a další zápasy vyšly, je mi také lidsky velmi sympatický. I Radek ale dělal v minulosti chyby, viz ´Jim Magilton blasts Radek Cerny gaffes´.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1231710/QPR-2-Coventry-2-Jim-Magilton-blasts-Radek-Cerny-gaffes-Richie-Wood-heads-late-leveller.html
Jinak možná si řada z nás ještě vzpomíná na zápas Slavia – Tottenham (1-2), kdy Martin Vaniak pustil 2 míče, které se u brankáře jeho kvalit neočekává, a naopak ani Radek Černý nezůstal bez chyb, když lacině nechytil centr z nějakých 50 metrů pod tyčí a nabídnul Střihavkovi gól na zlatém podnosu.
http://www.youtube.com/watch?v=GOQ-dA2A1TM
Nedělejme z Radka nějakého Supermana, který, jak píšeš, ´vždy byl v Anglii vynikající´. Tím mu jen ublížíme. Černý, Vaniak, Čontofalský - každý z nich sem tam udělal chybu.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 23.07.2013 09:06 |samozřejmě ´pod břevnem´ a ne tyčí...
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Borris před 11 lety 22.07.2013 22:26 |se ptám ne? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Barra před 11 lety 23.07.2013 08:27 |Mě by to také zajímalo, Borrisi. Kdo naznačuje ´A´ měl by přijít s vysvětlením a důkazem ´B´, jinak se pohybujeme ve zbytečných dohadech, které se nehodí fandům Slavie a jen škodí klub. A jestli budeme dál spekulovat, tak velmi rychle to přebere Sportovní Blesk s velkým titulkem, a cesta do Sportovních novin TV Nova je pak velmi malá.
Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo
Tugarin před 11 lety 24.07.2013 18:45 |Nevydžím to, a něco málo pronesu k virtuálnímu duelu Škutka versus Škoda. Slavia hraje určitý systém, který není špatný a hlavně jej hraje proto, že na něj má v současně vhodné hráče. Ten systém, je pro útočníky poněkud nevděčný a vyžaduje po něm o dost jiný způsob hry, než je hledání gólových pozic, ale především vytváření střeleckých pozic pro ostatní hráče a to jak před pokutovým územím, tak i přes nábězích z křídel. To, že dali Kisel, Juhar i Mičola během jara myslím 12 gólů není náhodné. takový hle systém, samozřejmě potřebuje útočníka ochotného dělat "černou" práci, přičemž ideální by bylo, kdyby současně byl schopen udeřit sám jako Škoda v Plzni. Takovým hráčem, který dokázal individuálně rozhodnout zápas byl v dobách slávy Fenin, a myslím že i proto ho rada chtěl. Takovým útočníkem byl i Depetris, kterého Slavia chtěla a na Slovensku se spekulovalo, že je ochotná za něj dost zaplatit. Poté, co to nevyšlo, tak vzala dalšího v pořadí slovenských střelců, ačkoli to byl úplně jiný typ, který do herního systému nezapadal. A zatím se mu příliš nepodřídil, mě zatím nejvíce zaujal neustálým podklouzáváním. Pokud se nezmění způsob hry, tak je to v současné době hráč nasazovaný do etap zápasu, kdy tedy už musíme všichni do vápna, nebo, naopak, kdy vedeme a soupeř chce tlačit.
Já jsem viděl všechny jeho góly v jeho slavném podzimu, všech 13 (nutné je upozornit, že za dvě sezóny dal jen 3), a nelze říci, že by to byl druhý Levandowski. Opravdu hodně těžil ze hry srbského záložníka (tuším Matiče), kterému to šlo skvěle.