Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Baník Ostrava 1:1

Slavia zahájila novou sezónu zápasem proti Baníku Ostrava a toužila konečně po 6 letech vyhrát první kolo. To se jí nakonec nepovedlo, v zápase, které poznamenal i krátký výpadek osvětlení, jen remizovala s ostravským týmem 1:1. VIDEO!

Slavia - Baník Ostrava 1:1 (0:0)

Branky: 62. Mičola - 60. Kukec

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka - Kisel (90. Fenin), Gecov, Zmrhal - Mičola (88. Štěpán), Škoda (61. Škutka), Juhar

Zápasu předcházela rozlučka s jednou z legend novodobé Slavie, kdy celý stadion poděkoval 'dělníkovi' Slavie Davidu Hubáčkovi. Po této dojemné chvilce již mohla stejná sestava, jako nastoupila proti Mostu v generálce, nastoupit na cestu vedoucí ke třem bodům. Zápas, který se odehrával pod fantastickou atmosférou, začal nepřesnostmi obou týmů na obou stranách. První velkou příležitost si pak připsal Baník, po velké chybě Nitrianského, který nechal propadnout centr. Engelmann však z úhlu nedokázal zamířit přesně a slávistickou bránu přestřelil. Po této šanci však začala Slavia konečně přebírat otěže zápasu a potvrzovat roli favorita. Uzavřela Baník na jeho polovině, jen ty šance stále ne a ne přijít. První si připsal Juhar v 11. minutě, kdy dostával míč proti noze kousek za vápnem, ale mířil podobně jako Engelmann při šanci ostravských, tedy nad. Na delší čas to byla poslední zajímavá akce utkání, Baník bránil v 9 lidech a slávisté se proti tomu jen těžko prosazovali. V první půli tak bylo zajímavější sledovat počínání obou kotlů než samotných hráčů na trávníku. Hra se odehrávala zhruba na 40 metrech ve středu hřiště a jediné momenty, kdy se nějaký tým představil také brankáři soupeře byly při nepřesných střelách z dálky. Eden tak viděl první poločas v sezóně 2013/2014 prakticky zcela prostý šancí a diváci šli do útrob s naději, že ten druhý bude lepší.

První minuty druhé půle pak skutečně začali slávisté mnohem lépe, než hráli povětšinu té první. Jako kdyby jim šlo k duhu, že útočili směrem k severní tribuně, tak hráli s větším nasazením. A mohli i vstřelit branku, jenže Mičola na dobrý centr nedokázal dostatečně doskočit, a tak ho nemohl usměrnit mezi tři tyče. Ještě větší šanci pak měl o pár minut později Juhar! Byl již však příliš blízko Bártovi a nedokázal ho prostřelit. A pak přišel šok, Kukec vystřelil z dálky nepříliš dobře umístěnou ránu, ale i tak dokázala projít Čontofalskému pod tělem a Baník tak šel v 60. minutě do vedení. Rozčarování z výsledku vydrželo u sešívaných příznivců vydrželo jen pár desítek vteřin. Propadnutý míč na zadní tyči totiž dokázal propálit do brány Mičola a vrátit do Edenu remízový stav! Bohužel ačkoliv Slavii brzké vyrovnání viditelně nakoplo, tak nemohla ono pověstné momentum, které bylo na její straně, plně využít, jelikož v Edenu vypovědělo službu osvětlení a zápas se tak musel přerušit. Eden tak alespoň byl svědkem několika pyrotechnických vložek a efektních choreografií obou táborů za pomocí mobilních telefonů. Po nějakých 13 minutách se podařilo světla nahodit a zápas mohl znovu začít. Slavia se nadále snažila o vstřelení vítězné branky. Bohužel se však nedokázala dostat do přímého ohrožení Bárty. To se však změnilo s nástupem nastaveného času, dlouhého celých 16 minut. Nejprve měl velkou šanci střídavší Fenin, jenže nedokázal propálit hradbu těl před sebou. O pár okamžiků později pak z dálky pálil Nitrianský z voleje, ale jen doprostřed brány. Po střídání Baníku se však hra uklidnila a k dalším šancím již bohužel nedocházelo. Slavia si ale i tak dokázala vypracovat dvě jasné šance v samotném závěru zápasu, neujala se však ani další Nitrianského střela, ani hlavička Bortela, a tak Slavia opět nedokázala zvítězit v prvním kole sezóny, s Baníkem jen remizovala 1:1. 

Na tiskovou konferenci tradičně přišel nejprve trenér hostí, v tomto případě jeden z nových trenérů Baníku Erich Cviertna: "Zápas se mi hodnotí dobře, protože jsme zde ubojovali bod, ale na druhou stranu musím uznat, že jsme měli velké štěstí, především v závěru. Šli jsme mu trochu naproti naší obrovskou bojovností. Mrzí mě, že jsme po vstřelené brance hned po standardce inkasovali. Po vypadnutí světel možná mohla Slavia lehce vypadnout z rytmu, ale podmínky byly pro oba týmy stejné, tudíž tomu nepřikládám zase takovou váhu."

Po krátké přestávce dostal příležitost ke slovu i Michal Petrouš: "První půle nebyla podle našich představ, kluci byli nervózní z prvního utkání, předváděli zbytečné chyby atd. Ve druhé půli se nám podařilo konečně Baník přitlačit, bohužel jsme dostali smolný gól. Vážím si toho, že jsme dokázali hned vyrovnat a po tom gólu bylo na hřišti už jen jedno mužstvo. Trochu jsem se bál toho výpadku proudu, naštěstí jsme pokračovali v podobném duchu, kde jsme skončili. Kdyby se však hrálo dva dny, asi bychom ten gól nedali, nebylo nám to souzeno podobně jako Plzni proti nám loni."

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Hodnoceni

    rudahvjezda     před 11 lety 19.07.2013 22:23 |  
    0 0

    Contofalsky 1 - nitri 6, petrak 5, bortel 6, conka 6 - micola 6, kisel 5, zmrhal 3, gecov 5, juhar 5 - skoda 3. Ze stridajicich se mi libil Fenin, byl chvilku a ukazal kvalitu

    • Re: Hodnoceni

      stromovous (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 22:27 |  
      0 0

      Contofalsky 2 - nitrianský 6, petrak 7, bortel 6, conka 5 - micola 7, kisel 6, zmrhal 5, gecov 8, juhar 6 - skoda 3.
      Fenin do základu nebo alespoň jako první střídání, Štěpán též sympatický výkon.

      • Re: Hodnoceni

        rudahvjezda     před 11 lety 19.07.2013 22:39 |  
        0 0

        Petraka obesel Kukec pri golu dost lacino. A obecne si myslim, ze nikdo nepodal vykon na 7, na 8 uz vubec ne. Dpredu jsme az na zaverecny tlak byli celkem jalovi.

  2. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    JS (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 22:25 |  
    0 0

    Takže jsme sledovali klasickou slávistickou jalovou hru. A já se ptám - jak chceme hrát v první pětce, když neumíme porazit ani Baník, jehož kádr je na úrovni druhé ligy?!
    Kdy konečně se naši hráči naučí zpracovat míč a přihrávat?! Dle mého názoru to bylo skutečně podprůměrné představení. Říkal jsem to zde mnohokrát a říkám to nadále - Petroušovi nevěřím a bohužel se mi to zatím potvrzuje. A také současné mužstvo zkrátka nevypadá na to, že by mělo na víc, než je střed tabulky. Přesto jsem rozčarován a zklamán, protože, znovu říkám, v našich silách musí být porazit Baník.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      LukeRP     před 11 lety 19.07.2013 22:28 |  
      0 0

      To jsou kecy! Bylo tam napadání, aktivita, fotbalovost. Chyběly pouze ty dva body navíc, jedna využitá šance. Hráči tam nechali všechno a to se musí ocenit. Jenže někteří fanoušci holt musí pořád a jen nadávat na všechno okolo.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        JS (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 23:40 |  
        0 0

        Pořádné napadání až ve druhém poločase, a stejně ne v celé jeho době. Aktivita v první půli? Skoro nulová, všichni stáli a kopali míč do vzduchu. Koukněte se někdy na zápas Plzně, jak vypadá aktivita. Náběhy, zrychlování hry.. A to ten tým nemám vlastně rád. Fotbalovost? Nenechte se vysmát. Míče odskakující metry od kopačky, jednoduché přihrávky "zpracované" do autu, přihrávky na paty, přihrávky obránci, centry do nikam, centry do zformované obrany... Fotbalovost byla veskrze příšerná. Tedy skoro žádná.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 19.07.2013 22:28 |  
      0 0

      Myslim, ze zapas jasne ukazal, ze to v nasich silach je. Ovsem chce to hrat cely zapas a ne jen druhy polocas. A nedelat stupidni chyby jako Contofalsky pri inkasovanem golu.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        Almik     před 11 lety 19.07.2013 22:49 |  
        0 0

        Podle mého hráli všichni skvěle ve druhém poločase a Liberec to od nás schytá - Čontofalský 4, Nitri 5, Petrák 7, Bortel 7, Čonka 7, Gecov 8, Kisel 6, Zmrhal 7, Mičola 8, Škoda 4, Juhar 8, Štěpán 7, Fenin 7, Štutka 6, Kisel 6
        Sestava proti liberci - Čontofalský - Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka - Štěpán, Gecov, Zmrhal, Juhar - Mičola - Fenin --- jen podle dnešního zápasu

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        spojka     před 11 lety 19.07.2013 22:53 |  
        0 0

        Stupidní chyby by musel přestat dělat především "trenér" Petrouš. Dokud tenhle člověk nezjistí, že hrát fotbal bez útočníka (tragéda Škodu nepočítám) nejde, tak budeme zápas co zápas sledovat tak odpornou kopanou jako dneska a budeme ztrácet další body.

        Dnes to byl zápas jak za časů Rady. Na hrotu se hodinu hry flákal zoufalec Škoda, přitom Fenin se Škutkou předvedli za pár minut víc, než Škoda za celou přípravu i dnešní zápas.

        Místo v základu má předplacené Kisel, přestože se po hřišti víceméně toulá a většina jeho přihrávek končí v autu. Hru má režírovat střední záložník - tam bohužel máme alibisticky hrajícího Zmrhala. Tím je v podstatě vyřazena celá ofenziva a hodinu hry tak musíme sledovat, jak hráči bezradně stojí.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        Betynka58     před 11 lety 19.07.2013 23:02 |  
        0 0

        Souhlasím s tím, že pokud Slavia bude hrát vždy jen poločas (což je u ní pohříchu už téměř tradiční jev), může na boj o poháry zapomenout, i když si také myslím, že by na něj mohla mít. Tentokrát bych ale neviděl hlavní příčinu remízy v Čontyho (také už pomalu tradiční) minele, ale v malé produktivitě, protože současnému Baníku prostě měla minimálně dva góly dát. Co ale musím ocenit, to je Petroušovo střídání, zejména okamžitou výměnu Škutky za Škodu po inkasovaném gólu. Jaká to příjemná změna oproti Radovi!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Chowi     před 11 lety 19.07.2013 22:41 |  
      0 0

      Nebyl bych až tak negativní nicméně s tím zpracováním máš pravdu (zvláště Čonka s Nitroušem). Škoda, že tam Fenku neposlal dříve.

      Technická: Myslím si, že jsem někde četl, že v edenu byla měněna světla, je to tak? Jestli se stane něco podobného při Superpoháru, tak to bude trapas.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        pes (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 23:02 |  
        0 0

        Chyby Čontofalského se množí, hodnocení Juhara se mně zdá nadnesené a ani Mičola kromě gólu celkem nic nepředvedl. Ale hlavní problém je v kreativním záložníkovi, který by uměl hru zrychlit z jedné a obešel by protihráče, čímž by vytvořil přečíslení. A druhý problém je Škoda!!!

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          spojka     před 11 lety 19.07.2013 23:10 |  
          0 0

          Příčinou problému Škoda je Petrouš. Škoda sice není fotbalista, ale sám se do základu nenominuje.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      spojka     před 11 lety 19.07.2013 22:59 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím. Sledovat profesionální fotbalisty, kteří nejsou schopni kloudně zpracovat 90% míčů, to je opravdu zážitek. Tohle byl prokaučovaný zápas, ztratili jsme naprosto zbytečně šedesát minut, kdy jsme hráli v podstatě v devíti lidech (Škodu se Zmrhalem nelze počítat, na hřišti byli zbyteční). Opravdu nevím, co už musí Škutka předvést, aby dostal aspoň zlomek šancí, co neustále dostává od Petrouše Škoda. Jen doufám, že pokud se tohle bude opakovat (a není důvod nemyslet si, že nebude), tak Petrouš ponese plnou odpovědnost, než budeme moci odpískat další sezonu.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        JS (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 23:34 |  
        0 0

        Bohužel to tak je. Vypadá to, že Petroušovi dochází tyto věci pomaleji, než fanouškům. Dostála odstavil od základu také až teď, v nové sezoně po letní přípravě.
        Každopádně výkon Škody byl obzvlášť tragický. Stejně tak ale opravdu špatně hrál Kisel, a už vůbec jsem se nemohl koukat na Juharovu "práci" s balonem. Prakticky hned jsme zjistili, že vzduchem to nepůjde, přesto se celou hodinu míč nakopával. Ale možná to je práv proto, že si hráči nejsou schopni dát dvě přihrávky po zemi. Kdo ví. Každopádně je to smutné. Odpoledne jsem viděl část utkání Plzně a když to porovnám se Slavií, je to jako nebe a dudy. Vážně mě to mrzí.

  3. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    no-nick     před 11 lety 19.07.2013 22:57 |  
    0 0

    První půle byla pekelná - připosranej výkon, absolutně impotentní, strašně předvídatelný. V ní se mi nejvíc líbil mnou loni často kritizovaný Zmrhal, přišlo mi, že nezjazil přihrávku (vlastně jednu jo asi ve 43.).

    Druhá půle o poznání lepší, řekl bych, že jsme se rozehráli k hodně solidnímu výkonu. Takhle hrát každý zápas, tak nemám strach. Moc se mi dnes nelíbil Juhar, snažil se, ale umí mnohem líp (zabil bych ho za to procházkový tempo před rohem těsně před koncem a jen čekal, jak mu to rozhodčí foukne a on ani nestihne rozehrát), tradičně Škoda, že to je nekopa, to mi nikdo nevymluví, ze začátku se mi nelíbil ani Mičola, ale hlavně v druhý půli slušný. Petrák řekl bych si poradil na stoperu velmi dobře, při tom gólu šel sice přes něj, ale i přesto dobrý výkon. Čonty darmo mluvit, až na jednu chvilku dobrý. Fenin mě opět bavil, nechápu ty nářky jako zklamání a tak - když je na hřišti, ukazuje, že mu balon nepřekáží, chtěl bych ho tam vidět častěji. Škoda že trefil toho beka. Ty Čonkovo kličky, ač mu moc nevycházely, ty jsem si užíval. Jen víc takových bázlivých pokusů - od všech, ne jen od Čonky. Ať nemusíme jen smutně vzpomínat na Šenkyho.

    Takže příště Fenin/Škutka místo Škody a stejný nasazení jako v druhý půli a Liberec šišku dostat musí!!

  4. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Tom     před 11 lety 19.07.2013 23:09 |  
    0 0

    Super kraje MIčola i Juhar jsou ve formě Čonka taktéž a přidal se i Nitrianský .... Ale hrozivá propast mezi zálohou a osamoceným Škodou podle toho taky vypadala naše ofenziva v 1 půli ... Zmrhal tradičně do ofenzivy mizernej ....

    Naprosto zbytečná ztráta proti mizernýmu Baníku v Liberci nebude snadný udělat 3 body ...

  5. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    brotheus     před 11 lety 19.07.2013 23:16 |  
    0 0

    Na jednu stranu si rikam, ze po takovym vykonu mi remiza zas tak moc nevadi. Zaroven ale dobre vim, ze jsme hrali s Banikem, kterej je jasnej kandidat na sestup.

    V prvni puli nam chybelo neco, co bych nazval odvahou nebo vuli po vitezstvi. Po celej zapas jsme pak zoufale postradali kreativitu. Ta se asi ocekava zejmena od Kisela, kterej je ocividne z formy a na hristi byl skoro zbytecnej. Zmrhal, kterej by asi taky mel tvorit, podal obvyklej vykon: nekolik slibnejch momentu a naznaku. Pro me je to uz delsi dobu malo. Clovek, kterej o kus vejs dal Gecovovi osmicku, toho o fotbale asi moc nevi. Kandidat na nejhorsiho hrace zapasu. Zbrklej, nepresnej, snad v kazdym souboji pozde. Gol je jasne Contofalskeho, ale podivejte se, co pred nim preved Marcel. Do souboje s Kukecem v miste, kde behem obranny faze MUSI bejt DZ, vlastne vubec nesel. Vypustil to. Vinit Petraka, kterej stejne jako vsichni hraci obranny ctverice zahral slusne, v jeho pripade az necekane, je absurdni. Otresnej vykon podal Skoda. Kdo se ho bude chtit zastavat, verejne se prizna k blaznovstvi. Celej zapas zady k brance. A to nevyplyva z nasi hry. On je tak postavenej, i kdyz mu spoluhrac posila mic do behu. Kdyz pak muze jit sam na branu, necha se jako zacek odstrcit banikovskym skrckem. Prinos pro tym nulovej. Skutka (zase klouzal a) nepodal idealni vykon, ale porad je o tri levely vejs. Nejlepsi asi Micola, vykon obnasejici obvykly negativa i pozitiva. Po zakroku na nej jasna penalta, samozrejme neodpiskana. Stepan mel stridat spis Juhara, kterej nedal snad jedinou prihravku. Kapitola sama pro sebe je Conto. Rok co rok musi na uvod sezony predvest podobnou minelu, aby si prestal myslet, ze mice bude od brany tlacit jen silou svy osobnosti.

    Vstup do sezony rozpacitej a potvrzujici moje predpovedi. Cil je ted snad jasnej: z tria Zmrhal, Simecek a Hruby by mel vzejit tvurce hry. Bez hrace, kterej by takovou ulohu plnil, nam k vitezstvi bude muset pravidelne pomahat nahoda nebo souper svyma chybama.


    Vypadek osvetleni je peknej trapas.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Barra     před 11 lety 19.07.2013 23:48 |  
      0 0

      Brotheusi, nechci se dnes večer s tebou pouštět do diskuse, když ve svém příspěvku používáš výrazy jako ´ten člověk toho o fotbale asi moc neví´, ´přizná se k bláznovství´, ´absurdní´, a jiné perly. Každý má právo na svůj názor, ale tímto radikálním způsobem naznačuješ, že každý kdo bude mít jiný názor je v tvých očích blbec který fotbalu vůbec nerozumí. Předem vylučuješ veškerou diskusi a to je škoda.

      Jinak ten výpadek osvětlení a pěkný trapas se samozřejmě netýká Slavii, která měla stadion dnes večer jen v pronájmu, ale majitele stadionu. Alespoň za to Slavie nemůže. Ale tak jsi to zajisté nemyslel.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        brotheus     před 11 lety 20.07.2013 00:05 |  
        0 0

        Vim, Barro, ze ty mas urcitou slabost pro nase otloukanky, jako je Skoda nebo driv Hub. :) Odpust mi radikalni vyroky, ale obavam se, ze na nich musim trvat a prinejmensim v pripade dnesniho zapasu by diskuze na tema vykonu hracu, o kterejch jsem se tak nesetrne vyjadril, byla zkratka mlacenim prazdny slamy.

        My samozrejme vime, ze Slavia za vypadek osvetleni nenese zadnou odpovednost, ale v ocich neinformovany verejnosti jsme si asi urizli ostudu.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          bongor     před 11 lety 20.07.2013 07:08 |  
          0 0

          Slabost pro otloukánky nemá jen Barra ,je nás víc.Ovšem mezi Škodou a Hubem je rozdíl jako mezi vorem a parníkem.Škoda je bez talentu a nemá ani pracovitost,zřejmě si myslí,že stačí to,co nám předvádí.Hub,taky nepobral spoustu talentu,ale jeho dělnost byla neskutečná,proto jsem se ho vždy zastával a když jsem ho včera viděl při rozhovoru v TV s redaktorem a Švancim,tak jsem si říkal,to není možný,že tenhle chlapík uhlídal a hlavně uskákal o hlavu větší borce evropské úrovně.Škoda už dostal tolik šancí a prostoru a svou práci stejně neodvádí,je skutečně na čase,nechat ho sedět,byl jasně nejslabší,byl tam skutečně jen do počtu.To je můj názor,názor spotřebitele a fotbalového laika.Prostě tohle zboží bych si nikdy nekoupil.
          Jinak,viděl jsem jen 15 minut první půle a celou druhou,ve druhé byly dobré náznaky,ale Baník je skutečně slabý a není to soupeř,který by nás prověřil a taky to neudělal.Hrát proti obranářům,to nesedí nikomu a zvlášť ne mužstvu,které hraje bez útočníka.Škutka už musí mít z Petrouše mindrák,chce se předvést,ale přemíra snahy někdy spíš škodí.Fenin je talent,něco jako Bartošová ve zpěvu,doufám,že on se na rozdíl od ní dokáže zvednout.Záleží to jenom na něm.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        brotheus     před 11 lety 20.07.2013 00:12 |  
        0 0

        A jen bych dodal, ze ve svejch komentarich obecne nesetrim nadsazkou. Je treba me, zejmena pokud jde o ostrejsi vyroky, nebrat tak vazne. :)

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          bongor     před 11 lety 20.07.2013 07:10 |  
          0 0

          Ale no jo,jak říká Barra,máš na to právo,ale respektovat i druhé,zvláště když jsou to Slávisti,to tky není od věci.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      lantenac (host)     před 11 lety 19.07.2013 23:54 |  
      0 0

      Souhlasím, že se Škodou jako jediným hrotovým útočníkem, to nepůjde. Osobně mám takovej pocit, že ať by na tom postu hrál skoro kdokoliv, že by předvedl přinejmenším srovnatelný výkon. No a co teprv, kdyby na tom postu hrál skutečný útočník s návyky útočníka (např. Škutka)..

  6. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    spino     před 11 lety 19.07.2013 23:29 |  
    0 0

    Dneska naprosto toporný výkon Marcela Gecova!

    Další adept na tragéda zápasu je Škoda, který potřebuje nutně Radův bič, jinak se z něj stane to, co jsme viděli dnes a před Radovým příchodem.

    Příjemně překvapili Čonka a Fenin.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.07.2013 00:28 |  
      0 0

      Zajdeš někdy na Slavii vůbec? Jinak si nedokážu vysvětlit, jak tě mohl příjemně překvapit Čonka, který na jaře podával ještě lepší výkony než dnes.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        spino     před 11 lety 20.07.2013 08:20 |  
        0 0

        Samozřejmě jsem tam byl a Čonka byl jeden z mála, který rozdával dobré centry a dovolil si jeden na jednoho.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          Dresco     před 11 lety 20.07.2013 11:14 |  
          0 0

          no to máš pravdu, ale takhle hrál už minimálně posledních deset kol v minulé sezoně, ne-li lépe

  7. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Slawek     před 11 lety 19.07.2013 23:49 |  
    0 0

    Když tak pročítám ty komentáře, tak jsou skoro všichni špatní. Vždy je to Škoda a někdo k němu. Tu Mičola, tu Zmrhal, tu zase Juhar s Čontofalským, jindy zas Petrák. Zajímavý je, že Kisel, který by už měl zůstávat raději v té kanceláři nikomu nevadí. Přitom na něj se dost spoléhá. Že hraje hlavně na sebe nikdo nechce vidět. Příležitost by měl dost Hurka, nejpozději o poločase. Čontofalský umí elegantně sbírat míče, ale jinak.... U Petržely by blahé paměti s takovouto koncentrací rozhodně neuspěl. A nebylo to poprvé. Baník byl dnes k poražení a přijdou rozhodně těžší soupeři. Jenže trenér je zřejmě spokojen. S čím, těžko říci. Většině kluků chybí základní fotbalové návyky. Posun jsem rozhodně žádný nezaznamenal. Jen spoustu tradičních předligových keců A také v aktivitách lidí na tribuně sever. Na jedné straně fantastická chorea, na druhé straně vše kazící aktivity primitivů. Takže opět střed tabulky, na víc to nebude.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      th     před 11 lety 20.07.2013 08:31 |  
      0 0

      Chápu, proč Hurku zmiňuješ. Proč nepostavit na střed Mičolu a vpravo nechat hrát Štěpána? A před ně Škutka/Fenin.

  8. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Koky (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 00:16 |  
    0 0

    Pří čtení komentářů je jednoznačně vidět, že se po dnešním zápase těžko budeme shodovat v názorech na naše hráče. A je to logické, každý očekával něco a jiného a každý si také v tom zápase našel svá vlastní pozitiva/negativa.
    Já sem moc často nepřispívám, ale dnes mi to nedá. Kvalita Baníku byla tak 2 body z 10. A to jen díky skvělému stoperovi, kterému jsme to ovšem velice usnadnili. Loučili jsme se s Davidem Hubáčkem, ten před svým odchodem zřejmě stihl naučit celý tým krásné bochánky přímo na hlavu soupeřova obránce, který si míč jen odkrokuje. Chybí kreativita a myslím, že proti Liberci se ukáže, že chybí i obrana. Baník byl neskutečně slabej, náš výkon byl nadějnej, ale rozhodně není důvod k nějakým pochvalám. Uznání patří většině týmu za bojovnost a snahu, ale tím to končí. To, že z pěti závarů ve vápně netrefíme branku prostě není smůla, ale špatné řešení situace. Juharovy centry dnes byla snad ještě horší než ty Kiselovy.
    Suma sumarum nadšením příliš neoplývám a budu jen zvědav, co předvedeme za týden v Liberci, nad vodou mě drží jen ten pocit, že tým má určitý potenciál.

    Čontofalský 1 (nechytil vůbec nic) - Nitrianský 5, Petrák 3, Bortel 4, Čonka 5 - Gecov 5, Zmrhal 3 - Mičola 6, Kisel 3, Juhar 4 - Škoda 2
    Fenin 5, Škutka 4

    Zaujal mě opravdu střídající Fenin, jak zde již někdo zmínil, pokud dostane míč, ukazuje kvalitu, otázkou je, jestli to nebylo díky hře na dva útočníky. Jinak stopeři nepředvedli nic navíc, až na konci se začal dopředu probíjet Bortel, čekal bych větší aktivitu proti takovému soupeři. Zmrhal, Kisel, Škoda.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.07.2013 00:25 |  
      0 0

      Petrák 3? To snad ne.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        Koky (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 00:30 |  
        0 0

        OK, přiznávám, že by mohl jít o stupeň nahoru vzhledem k tý úrovni, kterou jsem nastavil. Bortel se mi prostě zdál jistější a víc se zapojoval dopředu, ikdyž to žádná ofenzivní smršť nebyla, ale jinak byli naši stopeři víceméně bez práce. Výkon obrany se hodnotí dneska velice těžko. Ve mně prostě pořád převládá pocit a emoce, že se toho moc nezměnilo, což je s ohledem na loňskou sezonu nepříliš dobrá vyhlídka.

  9. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Nosorozec     před 11 lety 20.07.2013 00:24 |  
    0 0

    Bod z tohohle zápasu je strašně málo. Baník je slaboučkej a musíme ho porážet, i kdyby se hrálo v tom jejich smogem zamořenym městě, natožpak když hrajeme doma. Stačilo, abychom vstřelili první gól a obrana Ostravy by se sesypala jak Iveta Bartošová, jenže jsme si za první poločas nevytvořili pořádnou šanci a v druhym jsme si nechali dát gól ze střely, kterou by chytil i malej pes do huby. Zarazila mě návštěva okolo 7000 lidí, čekal jsem, že na první zápas sezony a rozlučku s ocelovym Hubem přijde aspoň 10 tisíc. Jenže to je těžký chtít, když se tradičně zaplňuje jenom sever a např. kravaťáci z hlavní tribuny choděj, jenom když jsou tituly. I tak bylo fandění na perfektní úrovni, skvělý chorea, pyro, apod. A za tejden hurá na Liberec!

  10. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Viking     před 11 lety 20.07.2013 00:33 |  
    0 0

    Zápas blbec, jedna střela na bránu a jeden gól. Paradoxně suverénně nejlepší hráč na hřišti Petrák se nechal lehce přehrát a Francúz vyhořel. Už se mu to stalo poněkolité - pokud není v zápase vytížený, je nervózní a dělá chyby.

    Jinak celkově asi šeď, nikdo nevyčníval, jenom snad ten Bortel hrál pod psa. Všechno mu děsně trvá, je neohrabaný. Juharovi to paradoxně šlo lépe na pravé straně, Mičola špatně začal, postupně se zlepšoval.

    Fenin ukázal fotbalovost, jenom se ke konci podle mě zbytečně stahoval až na půlku a chyběl v útoku.

    Dneska rozhodlo, že nezahrála nijak extra záloha, Škoda nic moc ale ač toho naběhal celkem dost, moc kvalitních míčů nedostal, ty centry do vápna ze stran (kromě gólu) jsou celkem tragédie. Tam není nikdo schopný zacentrovat ani když není pod tlakem, natož z běhu...

  11. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Woltaire     před 11 lety 20.07.2013 00:41 |  
    0 0

    Alanore, neuvažuje redakce nad banem některých uživatelů, kteří svůj názor odprezentují cca ve frekvenci každého třetího příspěvku vůbec na SN? Hyzdí to diskuzi. Zdravím Vocela a jeho další tři pseudonymy.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.07.2013 00:45 |  
      0 0

      Já osobně bych nebyl proti. Quelhar ale mazání příspěvků a bany bere až jako nejzazší možnost (což vcelku chápu), takže se to zřejmě řešit nebude. Pokud se tedy nezačne vytahovat politika. :)

      Na SN je prostě zvykem maximálně otevřená diskuse s minimálním zásahem moderátorů, což je i jistý precedens. Jakkoliv si ty nebo já můžeme myslet, že více moderování by kvalitě debaty prospělo.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        spino     před 11 lety 20.07.2013 08:22 |  
        0 0

        Woltairovi by především prospělo, kdyby mlčel.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 12:53 |  
          0 0

          To samé a s větší intenzitou platí i pro tebe. Kdyby ty jsi mlčel tak to prospěje nejen tobě ale i celé zdejší diskusi.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        spino     před 11 lety 20.07.2013 08:27 |  
        0 0

        Pokud máš zájem, tak si zjisti mou IP adresu a poznáš, že žádný další nick nemám.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.07.2013 09:51 |  
          0 0

          To jsem tím říct nechtěl. Nemyslím si, že bys tu přispíval z více účtů.

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

            spino     před 11 lety 20.07.2013 09:54 |  
            0 0

            "Zdravím Vocela a jeho další tři pseudonymy."

            Někteří si to zřejmě myslí.

            • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

              Woltaire     před 11 lety 20.07.2013 11:55 |  
              0 0

              Spino, Voceli, nebo kolik těch nicků máš, Tobě by prospělo, kdyby sis zrušil internet a radši zašel vedle domu na Admiru třeba a nespamoval všechny diskuze nesmyslama. Pokud už ty bláboly chceš teda sdělit, tak nevím, proč pod každý místní příspěvek...

  12. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    judy     před 11 lety 20.07.2013 01:53 |  
    0 0

    Tak sem konecne dorazil domu..
    Zapas to nebyl vubec spatny chtel bych rict par postrehu..
    Stepan se mi velmi libil jen je skoda ze jeste neni zzitys tymem, snad vsichni dnes hrali celkem dobre az na Contyho kterej podle me pustil gol Kisela kteremu to dnes taky tolik nevychazelo a to hlavne v prihravkach, Juhar mel podle me vice zasekavat balon do stredu a vice strilet , Skutka jednoznacne lepsim hracem nez Skoda !, Petrak celkem prijemne prekvapeni na stoperu celkem jistota, Bortel totez, Nitriansky dozadu dobre ale krom strely dopredu moc nevymyslel, Conka se mi proste libi beha nabizi se dozadu rychlej nenecha se obejit tech centru co od nej letelo no parada pro me muz zapasu, Zmrhal podle me moc zatazenej , Gecov ve stredu celkem jisty ac do predu to jiz nebylo 100% ono, no a Fenin fakt skoda te strely ale nemel na to cas a neda se mu to vycitat .. jinak vykon nebyl tak spatny jak tu vetsina pise , myslim ze sme byli jednoznacne lepsim tymem a to o hodne, jen proste ta produktyvita by potrebovala trosku vypilovat a o Slavii nemam vubec strach.. zaverem se budu opakovat ze Stepan me velmi prekvapil a az se sehraje tak se na neho velmi tesim..

    PS: doufam ze se Kisel zvedne a zacne to zase rozdavat, dnes to chybelo.

  13. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Borris     před 11 lety 20.07.2013 03:55 |  
    0 0

    tak jsem konečně dorazil a také přispěju svojí troškou do mlýna. Moje dojmy jsou takové rozpačité. Ale bohužel ve mě převládá obrovské zklamání z výsledku. Smutnou pravdou bohužel je, že jsme dostali na rozjezd jednoho z těch papírově nejslabších soupeřů a stejně jsme to nezvládli. Dokonce si dovolím už teď tvrdit, že nevěřím že na podzim přijede do Edenu mančaft, který by se prezentoval tak zoufale slabým výkonem jako Baník. Slabší mančaft už podle mě na podzim v Edenu neuvidíme. O to smutnější je že jsme dnes nevyhráli. No a k samotnému zápasu. První půle byla naprosto tragická a trestuhodně jsme ji promrhali. V první půli vlastně ani není pořádně co hodnotit, protože tam nebylo absolutně nic! Jako by se oba týmy předháněli kdo bude bezradnější. Baník byl zalezlej a my jsme si s tím absolutně nevěděli rady. Balon jsme sice drželi, ale bylo z toho kulový. Ani začátek druhého poločasu ještě nebyl zrovna oslnivý. Až teprve od gólu Baníku jsme začali hrát a konečně jsme začali Baník tlačit tak jak jsme měli už od samého začátku. A najednou to šlo! Bohužel když jsme se začínali zvyšovat obrátky, přišel ten debilní výpadek proudu. Nevím kdo to měl na svědomí a co to jako mělo znamenat, ale byl to fakt trapas. Ale u nás už je asi fakt možné všecko. Tlak který jsme měli posledních 20 minut byl drtivý a takhle nějak si představuju že máme doma hrát! Baník už mlel z posledního bylo vidět že už jejich hráči pletou nohama. Už stáli na okraji propasti a stačilo do nich jen strčit. Jenže dnes by to tam asi nepadlo i kdyby jsme hráli do rána. Lítalo to vedle tyčí a nebo to pochytal Bárta. Co se týká inkasovaného gólu, měl jsem to z kotle přes celé hřiště. Ale i tak bylo vidět že gól jasně Čontofalskýho. Můj bývalej trenér z dorostu, když jsme takovéhle nepovedené střely předvedli, hodnotil jadrnými slovy "Co to je? To je střela? To není střela, to je mrdka!". A tohle hodnocení přesně sedí na tu Kukecovu střelu. Já vím že chyba se občas přihodí, ale nemůže prostě pustit takovýho motýla. Vždyť na to ještě stihli srát mouchy když to letělo. No ale co už. Snad si to tímhle Čonta vybral.

    Co se týká výkonu jednotlivců. Obranu bych nehodnotil. Baník naší obranu téměř nezaměstnal a neprověřil. Vždyť i ten gól byl z ničeho! Zápas se dnes jednoznačně nepovedl Škodovi a Kiselovi. Tyto dva byli naprosto strašidelný! Kisel snad nedal jedinou přihrávku a hlavně v druhé půli když jsme měli Baník přikovaný na jejich půlce, asi čtyřikrát zhyzdil přihrávku ze které Baník mohl jít do rychlého kontru. Stát proti nám dnes o trošku lepší mančaft, mohli jsme za to pykat. Jenže zatímco u Kisela šlo spíš o vyjímku a v dalších zápasech zase určitě odvede svůj standart, tak u Škody si tím jistý nejsem. Ten prostě nemůže být naším útočníkem číslo jedna! Já ho nerad kritizuju, protože on je poctivák, na tom hřišti opravdu maká, nic nevypustí, mnohdy dokáže podržet nebo i vybojovat balon ( ale dnes ne ), ale on prostě nedává góly. A od toho tam on je. Útočník se vždycky bude hodnotit podle gólů. A jestli že je nedává, tak to strašně degraduje jeho výkon ve hře. Jenže dnes byl Škoda bohužel hrozný i v mezihře. Škoda by byl nejlepší varianta jako žolík, když už je obrana soupeře unavená a kdy by mohla ta jeho bojovnost platit nejvíce. Ale útočníkem číslo jedna být prostě u nás nemůže. Góly nedává a to hovoří za vše. Útočník číslo jedna musí dát tak 10-15 fíků za sezonu! Féňa i Škutka za tu dobu co byli na place, předvedli víc než Škoda za těch 60 minut. Oba dva ukázali, že jsou kvalitativně nad Škodou. Modlím se aby si toho všiml už konečně do dalšího zápasu i Petrouš. Kategoricky chválit jednotlivce vyloženě nejde. Dnes v našem dresu nebyl někdo, kdo by čněl nad všemi. Všichni tři střídající hráči určitě pochvala za to jak hru oživili. Jak Škutka, tak Fenin a i Vojta Štěpán. Na tom našem tlaku měli svůj podíl. Féňa ukázal že mu balon rozhodně nepřekáží a snažil se cpát do zakončení, Škutka kraloval ve vzduchu škoda že se neujala některá z jeho hlaviček. Jemu já osobně dost věřím a doufám že za týden v Liberci vyběhne od začátku. A Štěpán se snažil pilovat lajnu a jeho dravost dělala Baníku problémy. Ale jak říkám, není nikdo koho bych vyloženě vyzdvihl. Za tu hru od 60 minuty a ten drtivý tlak patří pochvala celému týmu.

    Jo a abych nezapomněl. Zaujali mě 3 takové momentky. Ta první, jak Juhar lážo plážo tempíčkem chodil zahrávat rohové kopy. To bylo fakt na nakopání do zadku. My tlačíme, Baník už mele z posledního a on se k tomu praporku nese jak páv. A pocukroval to tím, když při jednom z těchto rohů dokonce čekal, že mu hráč Baníku který měl balon zrovna vedle sebe, mu ten balon kopne. To už na mě fakt šli mrákoty. Druhá momentka byla ta, že v posledních 20 minutách nebyli u té tribuny naproti hlavní žádní podavači míčů. My tlačíme a tam nikdo! Takže se asi dvakrát nebo třikrát stalo, že balon odlétl někam pryč náš hráč který chtěl hodit aut se rozhlížel kde jsou nějací podavači kteří by mu hodili balon. Ale nikde nikdo a tak musel běžet pro ten zakopnutý! Jak je tohle do prkýnka možné!!! A třetí momentka už je pozitivní. Když v druhé půli Čonka u praporku předvedl proti Lukešovi tu výtečnou ekvilibristiku ( balon sice nakonec Čonkovi utekl do zámezí ale ta samotná parádička se mu jinak povedla ), tak se mi moc líbila Lukešova reakce. Usmál se, uznale na Čonku pokýval hlavou a zatleskal mu. To se mi strašně moc líbilo. Lukeše jsem měl vždycky rád a tímto u mě stoupnul ještě víc. Tímto gestem ukázal, že kromě toho že je to výtečný fotbalista, je i fotbalový džentlmen a dokáže ocenit protivníka. Holt stará škola. Dnes už se to u málokoho vidí. Obrovský palec nahoru pro Martina za tohle!

    Suma sumárum: bohužel zbytečná ztráta dvou bodů, proti naprosto bezradnému soupeři. Jenže nikdo nemohl čekat že Baník bude hrát otevřeně, hráli to na co dnes měli, odbojovali to a plichta je pro ně jako výhra. A my? Pokud se chceme umístit v první pětce, tak se přesně těchto zbytečných domácích ztrát musíme vyvarovat! A z Edenu musíme udělat nedobytnou tvrz, kam si soupeři nebudou jezdit pro body. Neříkám že tu musíme každýmu dávat bůra, ale nesmíme tu prostě takhle rozdávat body. Jinak můžeme na čelo tabulky opět zapomenout a zase se budem motat někde uprostřed, což je naprosto o ničem a nehodné Slavie! Petroušovi samozřejmě nadále věřím, tento zápas na tom nic nemění. I tu sestavu kterou dnes postavil, tak jsem s ní souhlasil. Až na jednu vyjímku a tou je Škoda. Doufám že Petrouš to dnes už konečně také viděl a za týden se dle toho zachová. A nadále platí že musí přijít stoper. Ondra Petrák sice dnes nechyboval, ale je třeba mít na paměti že Baník dnes naší obranu vůbec nezaměstnal. Stát dnes proti nám silnější soupeř, bez chyb by se to rozhodně neobešlo. Takže z dlouhodobého hlediska bych tam Ondru nerad viděl. A on sám se tím také netají, že jeho post je v záloze. Jinak nic, hlavy nahoru. Je teprve začátek! Za týden musíme vyhrát v Liberci a pak to snad pofrčí. Tak toť moje dojmy.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Petr9608     před 11 lety 20.07.2013 05:59 |  
      0 0

      No uvidíme. Výhodou nám budiž to, že Liberec určitě nebude hrát doma zaďoura. Otázka je, zda bude pro nás + / - to jejich 2-násobný zápasový tempo. Budou utahaný či rozehraný? :-)

      Tak to brát tak, že jsme žádné body neztratili, jelikož 1. kolo je nám zakleto. Škoda, že ty první zápasy nehrajem venku na půdě někoho silnýho.

      No, už 6x za sebou jsme v ligovym zápase skórovali. To se povedlo naposledy na jaře 2011, kdy jsme skórovali 7x za sebou...

      Ale prostě je to ta naše bolest. Pamatujete nějakej zápas, kdy jsme tlačili, dlouho to byla plichta a nakonec tam toho fíka nějak dotáhli?

      Snad možná s Teplicema loni v 7. kole, kdy nám notně pomohlo to, že šly do deseti?

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        Kornovo     před 11 lety 20.07.2013 07:40 |  
        0 0

        dobra otazka.absolutne si nevzpominam.myslite,ze liberci bude chytat radek?

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      bongor     před 11 lety 20.07.2013 07:23 |  
      0 0

      Mě Borrisi taky zaujal Lukešův přístup,takhle bych si představoval
      chování hráčů k sobě.O Škodovi už podruhé radši nic neříkám.
      Ale jestli ho Petrouš příště zase postaví,tak nevím co bych k tomu dodal.

  14. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 07:40 |  
    0 0

    Take napisi kratke hodnoceni. Bohuzel se nemuzu ubranit obrovskemu zklamani. Banik ma slaboucky kadr, nic nepredvedl, to, ze ho neporazime, je proste propadak, pokud uvazujeme o TOP5. A to, ze by se mohlo hrat do rana a gol by nepadl, to neberu. Pojmenujme to - nedostatek kvality v utocne fazi.

    Bohuzel se potvrdilo, co jsem tu psal po utkani s Mostem. Chybi nam kreativita, prihravka. Kisel je uplne z formy a Zmrhal jako s Mostem neviditelny. Podle meho nejde nazvat Skodu v zakladu jinak mez fatalnim errorem, s Mostem byl marny a prekvapive byl marny v s Banikem. Ten proste golovy nikdy nebude, s nim na pohary nezautocime.

    Vzhledem k zoufale forme Kisela aktualne moc nejsem presvedceny o tom 4-4-1-1, nevim, zda by nebylo lepsi hrat 4-4-2. Ted je to na Petrousovi a jeho odvaze, ktere se mu zatim moc nedostava, aby to trochu protocil a hrali ti, co maji formu. A to Kisel, Skoda, Zmrhal a bohuzel i Gecov nejsou.

    Uvidime v dalsich zapasech, ale malovat si, ze silny a utocne lafrny Liberec pro nas bude lepsi souper, je naivni i vzhledem k nasi obrane, kterou Banik neproveril. Mj. Conto fakt desiva minela.
    Takze za me - pokud chceme hrat o TOP5, je to zbytecna ztrata. Jak rikal Petrous, musime zacit porazet slabe tymy a to se nepovedlo. Snad se vysledkove polepsime.

  15. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Tugarin     před 11 lety 20.07.2013 08:08 |  
    0 0

    Hledat samá negativa nemá velkou cenu. Jednak jsme se alespoň podívali na reálnou sílu našeho mužstva a nikoli papírovou či očima fanoušků. Základní kádr máme velice úzký a v případě výpadků některých základních stavebních kamenů prostě budeme mít problémy, ale to se dalo čekat, proto se ani před sezónou nedávali nějaké zásadní cíle. Baník hrál totální beton, kdy je to o prvním gólu. Nevýhodou betonu je, ale rapidní úbytek sil, což se i začalo projevovat v druhé půli, kdy přestávali postupně stíhat. V tomto ohledu pro něj byla darem z nebes nejprve hrubka brankáře a myslím, že i možnost si odpočinout, kvůli osvětlení.

  16. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 08:20 |  
    0 0

    Trochu se mi to přes večer rozlezelo v hlavě a dojmy mám teď značně ambivalentní. Líbila se mi rozlucka s Hubem i způsob, jakým k ni přistoupil. Samotný zápas v prvním poločase ale bohužel nabídl oboustranou fotbalovou bídu a la Rada. Na druhou polovinu šlo se dívat, hrací přidali na nasazení... Ani bych tak neviděl problém v tom inkasovanem gólu, ale zejména v tom, ze jsme nebyli sto jich tam vstřelit více. Střídáním mě zaujal Skutka, líbil se mi celkem i Micola a na postu obrany slušně hrál i Petrak.
    Nuže, nezbývá doufát, ze příště to bude v koncovce lepší. Tento tým na první pětku asi má, ale...
    Samotnou kapitolou jsou pak někteří fanoušci, ale to je tema asi věčné.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      Kornovo     před 11 lety 20.07.2013 08:27 |  
      0 0

      co se delo?

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 10:45 |  
        0 0

        Dymovnice apod.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 12:50 |  
          0 0

          takže se nic strašnýho nedělo :)

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 13:21 |  
            0 0

            Ano, jsou daleko horší věci, ale stejně, nechápu počínání některých fanoušků, kteří v okamžiku, kdy Ostrava zase až tak nezdržuje (a my zároveň potřebujeme každou vteřinu pro vstřelení branky) hodí na brankráře kelímek od piva, ten toho samozřejmě využije a s rozehrávkou otálí...
            Ale třeba jsem jen tupá ovce a nechápu, že to vše patří k té dobré atmosféře.

  17. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    no-nick     před 11 lety 20.07.2013 08:52 |  
    0 0

    Tak koukám názory se hodně různí. Jsem trochu na rozpacích, co s Petrakem. Říkám si, kdyby se mu na stoperu dařilo, byla by to ideální varianta. Nemusel by se nikdo kupovat a náš asi nejlepší mladý hráč by neseděl na lavičce. Včera řekl bych zahrál opravdu výborně. Ještě teď mám před očima, jak v druhý půli v souboji čelem ke své bráně hodil balón za sebe, protihrac mu proběhl a on v klidu sebral míč. Na druhou stranu ani on, ani Bortel nevynikali v rozehravce. Vše na co se zmohli byla prihravka na krajniho beka.

    K sestavě na příští zápas - jak zmínil Viking, Fenin se hodně vracel pro balony, nehral hrotaka - já bych ho tam postavil od začátku, místo Kisela. Na hrot Skutku místo Skody a budu spokojen:-)

  18. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 09:21 |  
    0 0

    Nechápu proč Svědík do novin pořád tlachal o tom, jak chce s Ostravou hrát rychlý, kombinační fotbal, nikoli nakopávanou kopanou. Přišlo první kolo a všechno se rozplynulo v prach a my hráli proti 10 hráčům v obraně. Hnus.

  19. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    1rytir     před 11 lety 20.07.2013 10:40 |  
    0 0

    Pěnou sobotu. Včera jsem odcházel z Edenu hodně smutný. Myslel jsem, že to do rána přebolí, ale nepřebolelo. Po první půli jsem si říkal k čemu byla výměna trenéra, když se na výkonu a především způsobu hry vůbec nic nezměnilo. To, co se do gólu Baníku odehrávalo na hřišti byl ligový podprůměr a fotbalisty v červenobílém (Baník nebudu hodnotit) mohl ligovými nazvat jen blázen. Ligový fotbalista, alespoň ten ještě před několika lety nepřebírá míče zády k brance, na kterou útočí, má takový cit v noze, že pro něj nění problém dát přesný míč za obranu (víte včerejší slávističtí záložníci a obránci co to vlastně je a jak se to dává, aby míč neomylně nekončil na hlavách obránců soupeře?), dokáže přihrát, nebojí se hrát a má-li možnost jde s balonem sám dopředu. Nic z toho naši hráči včera nedokázali!
    Hodně se toho změnilo, když jsme měli na place dva útočníky. Systém 4-4-1-1 neumíme. Nemáme na něj hráče. Nesedí nám. Stojí nás výsledky. Ničí fanouškům nervy! V tom systému by mohl hrát útočníka kdokoliv a branku by nikdy vstřelit nemohl. Osamocený forward se v tomto systému, jak ho od Rady pratiujeme my, mní na "sklepávače" balonů a rozdělovače míčů záložníkům, kteří když už neumí, tak se alespoň nebojí vystřelit zpoza vápna! To je špatně! Šktka s Feninem, byť ten druhý hrál malinko staženě, útočnou snahu jednoznačně rozhýbaly, tím,že byli dva, stáhli více obránců na sebe a otevřeli kraje pro záložníky, resp. krajní beky a mohli čekat na centrované míče ve vápně.
    Kapitolou samotnou pro sebe večar byla hra stoperské dvojice. Musím uznat, že Petrák neudělal žádnou fatální chybu, ale hra, kterou ukázal i s Bortelem nemá s moderní kopanou nic společného. Koho prosím zajímá nekonečná výměna nikým atakovaných hráčů mezi sebou? Copak stopér v dnešním fotbale, má-li před sebou volno, nejde s tím balonem dopředu? Zvláště proti manšaftu, který celý zápas brání zónově v devíti lidech? než si Bortel s Petrákem několikrát vyměnili balón, byla obrana dávno zformovaná a zívala nudou!
    A ještě jedna poznámka k tribuně sever. Velké díky za fandění a úžasná chorea (zvláště pro Huba ve "zlínských" barvách). Pokud si ale neumíte udělat pořádek a mezi sebou tolerujete trotly s těmi příšernými dehtovými dýmovnicemi, ztrácíte všechnykladné body. Víte, osobně se cítím ponížen, když mě i v mých šedesáti prohledávají borci u vchodu a pak jen němě zírám, jak ti, co si říkají také fanoušci odpalují petardy a světlice jako by se nechumelilo!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      skors     před 11 lety 20.07.2013 11:43 |  
      0 0

      Proč vlastně Fenin hrál vůbec nějakého zataženého útočníka?Přišel tam na posledních 15 minut a já očekávam že bude hlavně postaven na místo aby byl nebezpečný a né nějaký zatažený útočník.Tohle za stavu 1:1 je pěkná blbost.Tam se má přece hnát proti takhle zataženému soupeři všechno v před.Jinak to dovádění na severu bylo podle mého způsobeno hlavně tou tmou.Kamery v takovém případě toho asi moc neodhalí tak to hlavně rozjeli když to zhaslo.

  20. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    klimi     před 11 lety 20.07.2013 10:57 |  
    0 0

    Nechápu tu kritiku Zmrhala, Kisel byl oproti němu poloviční. Zmrhal se nebál hrát, podržel míč, zatáhnul ho a nekazil nahrávky. Včera se mi moc líbil.

    O Škodovi toho bylo napsáno spoustu, není co dodat, prostě Škutka je mnohem lepší.

    Fenin sice dobrý, ale spoustu akcí zazdil buď nahrávkou dozadu nebo tím, že prostě drbal.

    Nejhorší Kisel,Čonto,Škoda, nejlepší Zmrhal, Čonka.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 20.07.2013 10:59 |  
      0 0

      Slava, konecne si nekdo vsiml, ze Zmrhal byl vcera ze zalohy nejlepsi. Uz jsem si zacinal myslet, ze jsem se dival na jiny zapas.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

        Ravik     před 11 lety 20.07.2013 11:15 |  
        0 0

        ke Zmrhalovi... není to ale na tvůrce hry málo? Hraje až moc bezpečně, moc doteků, žádnou úžasnou přihrávku jsem od něj neviděl... pravda 50% úspěchu přihrávky dělá adresát svým náběhem.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          pes (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 11:40 |  
          0 0

          Přesto, že zahrál vcelku slušně, není to v žádném případě typ kretivního dirigenta, který chybí dle mého nejvíce. Ale nejenom nám. Snad jen Plzeň má kreativních záložníků na výběr.

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

            Heretic (přítel SN)     před 11 lety 20.07.2013 11:45 |  
            0 0

            Nechcete trošičku moc od 19-letého klučiny? Prý kreativní dirigent. Takový Horvát v jeho letech ještě ani nenastupoval.

            • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

              lassiter     před 11 lety 20.07.2013 11:55 |  
              0 0

              Mně se taky zdál Zmrhal včera dobrý, často kazí zbytečné míče, ale včera se toho dost vyvaroval. Kreativita tam chybí obecně, ale aby mohl být někdo kreativní, tak mu ostatní musí dát příležitost. Včera jsem měl pocit, že to bylo od našich čtyřech útočníků hodně pasivní, Juhar i s Mičolou to hráli hodně nahoře a dostávali se s Kiselem a Škodou do jedný lajny, kde pak často jen stáli a koukali bez toho, aby šli Zmrhalovi nebo Gecovovi pomoct. A to pak záložník může být sebevíc kreativnější, ale nic moc s tim sám udělat nemůže. A to je práce hlavně Kisela, aby se vrátil pro balon a záložník si to měl s kým dát. Fenin to hrál mnohem líp.

              Jinak bych ale nebyl tak negativní, i když jsem zklamanej moc. Věřím, že letos budeme vozit více bodů z venku, máme na to dobře složený tým, rychlý krajní záložníky i obránce a věřím, že Fenin nebo Škutka se chytnou i gólově.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 20.07.2013 11:56 |  
          0 0

          Neni chyba v tom, ze si vsichni mysli, ze Zmrhal je tvurce hry?

          Zmrhal dle meho presvedceni hraje to, co ve Sparte Husbauer nebo v Plzni Darida. Univerzalniho stredniho zaloznika, ktery se zapojuje do braneni stejne jako do utocne faze. Jeho ukolem v ofenzive je podle me prechodova faze, kdy prebere mic od obrany, vyveze jej vys a rozehraje jej bud do strany nebo na Kisela - coz je hrac, ktery se nejvice blizi pojmu tvurce hry. Pri zakonceni se pak pohybuje v okoli vapna, aby pripadne mohl vystrelit. Vcera si myslim, ze plnil vsechny sve ukoly vice nez dobre, jak obranne ve spolupraci s Gecovem, tak prechodovou fazi. Dostal se taky k jedne dost zajimave strele v prvni puli - z prostoru, kde ma stredni zaloznik byt.

  21. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    Falk     před 11 lety 20.07.2013 17:04 |  
    0 0

    Ahoj pánové,pořád nemůžu vstřebat ten včerejší zápas,určitě to bylo velmi bojovné a pracovité,že jsme měli a zasloužili si vyhrát o tom nepochybuji,ale byl Banik vůbec soupeř ,bylo to z naši strany fotbalové !!,viděli jsme tam průnik přes hráče a pak následný centr nebo pořad alibisticke nakopavani,neuniká nám moderni fotbal,byl tam včera hráč,který by Vás zaujal něčím navíc.Za včerejší zápas si asi nikdo nezaslouží větší kritiku,ale nejslabší podle mne byla záloha ,žádný nápad,žádná Klička,jenom zpět z první a alibisticky nakop,přirovnávat Hušbauera,Daridu ke Zmrhalovi to je dost troufalost,ale uvidíme příště v Liberci,možná Petrouš bude více odvážnější

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      1rytir     před 11 lety 20.07.2013 18:11 |  
      0 0

      Také nechápu, proč si mnozí pořád nasazují růžové brýle. Moderní fotbal nám ujíždí. Je to ale proto, že Slavie na něj momentálně prostě nemá hráče. Ale i tak měl včera Baník z Edenu odejít s debaklem. To bychom ale museli od první minuty hrát tak, jako v nastavení. Proč to nedokážeme, nevím. Určitě to ale není tím, jak pravil trenér, že "kluci byli nervózní ze zahájení ročníku".

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

      opicemag     před 11 lety 20.07.2013 22:53 |  
      0 0

      Na moderní fotbal je třeba, aby hráči měli (k dalším věcem) dobrou techniku. A tu naši hráči nemají. Nejlépe je to vidět u zpracování, jak jim hrozně odskakuje míč a musí se pak za ním honit. Nebo kolik pokusů potřebují na dobrý centr. A hodně centrů ne že by bylo nepřesných, jsou naprosto někam jinam, než by měly být (předpokládám, že hráči vědí, kam mají centrovat, leč to nesvedou). O kličce ani nemluvě.

  22. Re: Slavia - Baník Ostrava 1:1

    zeleznik2     před 11 lety 22.07.2013 14:04 |  
    0 0

    Jedním slovem zklamání, Baník byl k poražení a mohli jsme začínat s plným bodovým ziskem, leč jedna jediná chyba nás stála 2 body. Baník ani zdaleka nepřipomínal tým, který tady loni vyhrál 2:0, důstojnou roli hrál jen v prvních 30 minutách. Bohužel dokázal vytěžit z minima maximum, lehká střela z ca 25 metrů a zákrok brankáře Čontofalského, který by neudělal žáček v dorostu nás připřavil o dva body. Jinak kluci, hlavně v druhém poločase hráli solidně, bohužel krom krásného gólu, jen jedna šance Fenina a Nitrianského, která měla skončit gólem, statistiky jasně pro nás: 5:1 střely na bránu a 9:4 střely celkem(ve Sportu 10:4) a jasná převaha co se týče držení míče a rohových kopů. Znovu opakuji je to ztráta a ty dva body budeme muset dohnat, třeba teďka v Liberci, ikdyž tam si myslím, že to bude plichta. Z hráčů se mi líbili Mičola se Zmrhalem, svoje si odehrál i Bortel nebo Juhar, vyloženě propadl Čonty a na hrotu Škoda, který si snad nepřipsal snad ani jeden střelecký pokus, střídající Fenin se Škutkou byli určitě lepší, uvidíme, jak se bude dařit v Liberci.