Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

Dva dny před prvním soutěžním zápasem sezóny 2013/14 Slavia pozvala do Edenu novináře a zveřejnila mimo jiné jména nových hlavních partnerů klubu.

Asi nejdůležitější informací tiskové konference jsou jména sponzorů. Hlavními partnery Slavie v nadcházejícím ročníku budou sázková kancelář Chance a.s. a největší česká letecká společnost Travel Service a.s., která bude propagovat značku Smartwings, pod kterou provozuje nízkonákladové linky. Dresy na přední straně zdobí také logo Pepi Bicana.

Generální ředitel Slavie Jaromír Šeterle si vzal úvodní slovo: "Slavia vstupuje do nové sezóny s tím, s čím musí vstupovat do sezóny vždy: nalákat fanoušky do hlediště, hrát pěkný fotbal a bojovat o první příčky. Musíme to však dělat s rozumem a s ohledem na ekonomický stav klubu."

Poté tiskové mluvčí obou hlavních partnerů vyjádřily spokojenost se spojením jmen svých firem se Slavií a popřály Slavii hodně štěstí a úspěchů.

Trenér Michal Petrouš pohovořil o zdravotním stavu kádru: "Kádr máme 24členný včetně tří brankářů. Všichni až na Martina Dobrotku jsou zdraví. Ten se snad do měsíce zapojí do tréninku s týmem. Chceme Slavii posunout zase o trochu výš. Věřím, že kluci budou schopni navázat na výkony ze závěru jara."

Kapitán Karol Kisel vyhlíží start nové sezóny s optimismem. "Nálada je výborná, jsme nachystaní a věříme, že start bude pro nás vítězný. Moc kluků se tu nezměnilo, všichni se známe. Budeme se bít o to, abychom se dostali v tabulce co možná nejvýše. Zároveň jsem moc rád, že máme v kádru dost odchovanců Slavie a budu se snažit jim být co nejvíce nápomocen."

Také Marcel Gecov projevil přání zvládnout první zápas sezóny. "Musíme dobře zahájit ligu, ať fotbal, který hrajeme, baví nás i diváky." Jaromír Zmrhal promluvil jako jeden z nejmladších hráčů v kádru A týmu: "Musím říct, že jsem vůbec nečekal, že budu v minulé sezóně druhým nejvytíženějším hráčem. Doufám, že letos se nám bude dařit více než loni."

Zápas s Baníkem je koncipován také jako rozlučka s Davidem Hubáčkem, který ve Slavii strávil osm let. V Edenu se prodávají vstupenky mimo jiné i do sektoru hostí, ale jen do čtvrtka, v pátek už v Edenu k dispozici vstupenky do sektoru hostí nebudou.

Miss ČR z roku 2009 Aneta Vígnerová pak představila dres Slavie, který tedy na přední straně zdobí podpis Pepiho Bicana. Pod ním jsou loga obou hlavních partnerů, na zadní straně nad číslem pak Slavia prezentuje partnera 4home, pod číslem pak partnera FVplast. Loga dalších dvou sponzorů jsou poté na zadní straně trenýrek.

Na dotazy novinářů odpovídal z větší části generální ředitel Jaromír Šeterle: "Na posilách budeme dále pracovat, ale musí to být opravdu posila, nikoli jen doplnění kádru. Myslím si, že Slavia má na to, aby bojovala o přední příčky tabulky, máme v kádru kluky s velkým entuziasmem. Pokud budeme bojovat mezi prvními pěti týmy, tak to bude pro Slavii úspěch. Nemyslím si, že bychom měli hrát druhé housle. Náš rozpočet se pohybuje kolem 110 milionů Kč. Chceme pracovat s vyrovnaným rozpočtem, abychom se vyhnuli problémům, které tu byly v minulosti."

Michal Petrouš se vyjádřil na adresu dvou testovaných stoperů a potvrdil slova generálního ředitele: "Ohledně Krejčího a Kiidrona: už to bylo řečeno, hledáme skutečně posilu pro náš kádr, ne jen doplnění kádru."

Jaromír Šeterle se vyjádřil také k tématu evropských pohárů: "Evropské poháry by samozřejmě byly moc krásné, ale jako cíl jsme si je nedali. Chceme přivést na tento krásný stadion diváky."

Ke sponzorům pak Jaromír Šeterle dodal. "Konkrétní částky, které sponzoři přinesou, zveřejňovat nebudeme. Sehnat partnery je v dnešní době těžké, my to bereme v tuto chvíli jako jistým způsobem nový začátek. Ještě to však bude chtít nějaký čas, abychom měli rozpočet adekvátní evropským pohárům."

Michal Petrouš na závěr podrobněji okomentoval změny v kádru: "Chtěli jsme mít dva vyrovnané golmany, proto jsme přivedli Radka Černého. V Anglii to je koneckonců běžná věc. Ohledně stoperů nám odešel David Hubáček a zranil se Dobrotka, takže tam ještě hledáme. Skončilo hostování Honzy Vošahlíka, Vojtu Štěpána jsme měli na seznamu už od začátku a jsem rád, že nyní máme zdvojený post pravého záložníka. S Honzou Rajnochem jsem dvakrát mluvil, on preferuje zahraniční angažmá, takže to jsme momentálně uzavřeli a nyní dáme šanci vlastním hráčům. Ale je to typ hráče, který spadá do kategorie, ve které hledáme."

Slavia už dlouho nevyhrála úvodní zápas sezóny, což si uvědomuje i Michal Petrouš: "Už dlouho jsme nevyhráli první zápas sezóny, bavíme se o tom s hráči a víme o tom, věřím, že to bude jeden z faktorů, díky kterým zápas s Baníkem zvládneme."

Karol Kisel pak okomentoval podpis Pepiho Bicana, který budou slávisté nosit na prsou: "Pepi Bican je obrovská legenda a nám by jistě pomohlo, kdybychom našli hráče, který by dal tolik gólů jako on."

Komentáře (140)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

    Matlafous     před 11 lety 17.07.2013 14:05 |  
    0 0

    To budou zase hnusný dresy :((

  2. Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

    PetCC     před 11 lety 17.07.2013 14:11 |  
    0 0

    Tak koukám, že majiteli stadiónu připadá nájem Slavie nízký. To jsem zvědav, co z toho vyjde.

  3. Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:12 |  
    0 0

    Jako chápu, že sponzoři byli potřeba, ale to jak jsou teď ty dresy oblepený je fakt hnus, jsme jak nějaký kladno, který to taky mělo snad všude, vzadu na trenkach, vepředu na trenkách, vzadu na dresu dole i nahoře jiná firma, vepřdu dvě otřesný nálepky.

    • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

      JS (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:15 |  
      0 0

      Závidím Spartě "politiku jednoho generálního sponzora" a to i na triku... Náš dres je vážně, vážně děsnej HNUS!! Jak hokejky, ty mají nálepky snad i na rubu. Doufám, že prodávat se bude pořád bez sponzorů, akorát s podpisem Pepiho Bicana. A jestli ne, tak snad nálepky půjdou sloupat :)

      • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

        Matlafous     před 11 lety 17.07.2013 14:20 |  
        0 0

        Tyhle byly ještě v pohodě. Předtím je měli na Kladně mnohem šílenější.

        Já nicméně nechápu, proč se vzhled propagované značky nemůže přizpůsobit vzhledu dresu. Dělá to tak většina klubů na západě – narozdíl od nás totiž vědí, že velkou roli v PR hraje příjemný vzhled.

        Ve Slavii jsou vizuální diletanti.

        • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:25 |  
          0 0

          http://www.sparta.cz/img/edee/_generated/limit/u/gallery/2008/04/13/10258_18.jpg

          Tohle je ten nejhorší dres Kladna alá reklama na prací prášky.

          JInak mě samozřejmě počet sponzorů nevadí, ale nikdo mi nevymluví, že to nejde designersky navrhnout tak,aby to na dresech vypadalo hezky, často člověk vidí, jak udělají firmy své logo na dresy tak, aby bylo transparentní.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            Matlafous     před 11 lety 17.07.2013 14:30 |  
            0 0

            Souhlasím v plném znění.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            slaviator     před 11 lety 17.07.2013 14:32 |  
            0 0

            Na tý fotce co jsem posílal je taky prací prášek Bonny, ale pravda, že toto díky těšm kostičkám vypadá ještě šíleněji

            • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

              marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:37 |  
              0 0

              Akorát už si nepamatuji, který byl dřív, jestli ten čistej a na kostičky to pak updatovali:D

  4. Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

    Elanius     před 11 lety 17.07.2013 14:13 |  
    0 0

    Pokud dobře počítám, je na dresu 6 firem? To je moc :-(

  5. Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

    slaviator     před 11 lety 17.07.2013 14:13 |  
    0 0

    já to nechápu, mirros 15.07. 2013 v 17:52:04 psal, že kecám, že sponzorem nebude TravelService, ale že "Bude to Smart Wings". Jak Barra ale správně poznamenal, Smart Wings je pouze obchodní značka low cost letecké linky, která nemá právní subjektivitu a sponzorem bude Travel Service, a.s.

    Jen rýpnutí, nic víc.

    • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

      Jiri1     před 11 lety 17.07.2013 14:26 |  
      0 0

      Toho pana radeji nepripominat, nemam mu za zle , ze dava alespon nejake info , ale jak pristupuje k nazorum ostatnich..
      Situace v Edenu na stadaku neni dobra , to je asi hlavni fak, hrozi jak uz nekdo zminoval zdrazeni najmu, zhorseni podminek a povinna vyhnanstvi, pokud tedy vyjde to tzv. oziveni stadaku, tj. treba pry zamysli vyjma koncertu i dlouhodobe pronajmy dalsim sportum, ruzna setkani , atd.

      • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

        slaviator     před 11 lety 17.07.2013 14:36 |  
        0 0

        ohledně stadionu - možná se znovu otevírá myšlenka odehrát tam zápas NHL, případně KHL či derby (první jmenované by bylo výdělečné díky televizním právům, druhé jmenované především díky sponzoringu Rusáků, třetí jmenované by z těch tří variant bylo výdelečné nejméně), už dřív padaly myšlenky typu monstertrucky, případně skoky motorek přes auta - to se nakonec ale uskutečnilo na Břevnově na plochodrážním stadionu jako doprovodný program MS v ploché dráze

      • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

        Barra     před 11 lety 17.07.2013 15:27 |  
        0 0

        Pane Jiří, nevím, proč mě stále berete jako svůj boxovací pytel a máte opakovaně zapotřebí si do mě rýpnout. Ano, v minulosti jsme si vyměňovali názor, můj názor jsem tehdy podložil argumenty, ale pak jsem pochopil, že je lepší odstoupit a nepouštět se s vámi do diskuze. Vážně netuším, čím se jsem vás tak naštval. Vyčítáte mi přístup k názorům ostatních – předpokládám, že tím myslíte k vaší osobě. Nemyslím si, že jsem se tehdy choval neslušně, alespoň se běžně snažím zacházet s druhými tak, jak bych rád chtěl, aby oni se chovali ke mně. Já jsem vám už kdysi dávno psal, že jestli jsem vás někdy nechtěně urazil, že si toho sice nejsem vědom, ale že nemám problém se vám za to omluvit. Vidím, že se s vaším hněvem budu muset naučit navždy žít.

        • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

          Jiri1     před 11 lety 17.07.2013 15:41 |  
          0 0

          Vse dobre pane Barra, Lukas tady reagoval na Mirrose a Ja tez, furt ve mne lezi ta kauza Vaniak i ta udajna jednani o posilach, ktere tedy zrejme z povereni p. Seterleho vedl prave pan Miros , oba jmenovani obranci pripustili mozny zajem naseho klubu , ale jasne rekli , ze s nimi nikdo nejedna l a oba se zaridi podle nabidek zvenku.
          I proto jsem opakovane psal, abychom necekali zazraky a byli mile prekvapeni, to zcela samozrejme , ale neznamena , ze nejsem rad za info , ktere proste nemam.
          Naopak budu Vam dost vdecny , kdyz budete i nadale prinaset postrehy tzv . zvenku, byt s mini vcasto nesouhlasim, jen piste a uzivejte , jak jste to napsal podzim zivota a hodnotte, snad skutecne nejste virtual, jak mnozi prispivatele , kteri zahadne zmizeli na konci pusobeni p. Kuseho.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            Barra     před 11 lety 17.07.2013 16:01 |  
            0 0

            Ani netušíte, jak jste mi s tímto příspěvkem udělal radost. S Mirrosem nemám nic společného, ani se Šeterlem, natož s Kusým, nebo s někým jiným a určitě nemám v smyslu tady zmizet jen kvůli tomu, protože Zbyněk Kusý už tady není. Jestli jste možná v minulosti měl dojem, že tady píšu jako prodloužená ruka někoho jiného, tak tomu tak určitě nebylo a není. Nemyslím si sice, že jsem Nestor tohoto webu, ale i když jsem v podzimu svého života, přesto plánuji ještě dost dlouho na tomto světě být a si užívat. Tak Jiří, zakopejme už tu válečnou sekeru, a Slavii zdar.

        • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

          Heretic (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 15:50 |  
          0 0

          Řekl bych, že nerýpal do tebe.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            Barra     před 11 lety 17.07.2013 16:04 |  
            0 0

            Hereticu, teď, až po dalším příspěvku pani Jřího mi došlo, že Jiří měl na mysli Mirrose a ne mě. Alespoň jsem si s panem Jiří věci vyjasnil, a jak jsem psal, jsem za to velmi rád.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            Jiri1     před 11 lety 17.07.2013 16:06 |  
            0 0

            Kez by jim to vyslo a patek presvedcil i mne jako vecneho skeptika. To by byla asi nejlepsi odpoved na nase stesky , no uvidime........

    • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

      Barra     před 11 lety 17.07.2013 19:28 |  
      0 0

      Mirros vzkazuje, že už nikdy nebude psát že ´kecáš´ nebo jeho oblíbené ´co to zase meleš´. Jinak prý se stydí a proto raději drží bobříka mlčení jak tady, tak na oficiálkách.

    • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

      mirros     před 11 lety 18.07.2013 00:01 |  
      0 0

      :-)))) ty jsi oprvdu trouba...podstatné je co je na dresech...Já jsem jasně napsal, že to bude SW...a je to tak. To je jako kdyby si napsal, že to tedy je tedy sponzorem Unimex...

      • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

        Barra     před 11 lety 18.07.2013 09:01 |  
        0 0

        Proč mě tvoje odpověď vůbec nepřekvapuje? Mirros by nebyl Mirros, aby si pravdu neopravil podle svého. Jeden podle tebe kecá, druhý je truba. Nevadí, jestli ti to dělá dobře, proč by ne. Přísloví ´Les excuses sont faites pour s´en servir´, neboli výmluvy jsou na to, aby se používaly, platí pro tebe ale jako poklička na hrnci.

        Na poznámku Slaviatora, že SPONZOR bude Travel Service jsi odpověděl svým oblíbeným ´zase kecáš, bude to Smart Wings … Vik a Šimáně´. Nepsal si nic o dresech, mluvilo se jasně o sponzorovi. Smart Wings nám nedá ani korunu, protože nic nemá a ani nemůže mít, vzhledem k tomu že neexistuje jako právnická osoba, platit bude Travel Service. Poznámka o Unimex (tedy Unimex Group) postrádá veškerý smysl. Travel Service je samostatná firma, která patří do holdingu Unimex Group. Nebo chceš snad tvrdit, že v případě Boleslavi je sponzor Volkswagen Group a nikoliv Škoda Auto?

        • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

          mirros     před 11 lety 18.07.2013 11:07 |  
          0 0

          o vztahu Travel service SW toho vím daleko více než ty.dělal jsem pro ně od začátku a vím co jsem psal an faktury.. navíc majitele znám osobně...prostě šlo o to, že jsemvěděl, že na dresech bude SW.. Prostě Unimex group a jeho majitelé mají peníze v Travel servisu a tudíž do SW...tak by klidně na dresech mohl být Unimex, ale ten není zájem propagovat, stejně jako TS, který má nasmlouvané Cestovky na několik let...Jestli si myslíš, že SW nemá svůj rozpočet na reklamu, tak fakt nevím...dál se o této věci nehoodlám bavit, protože to nemá cenu..na dresech je SW a o to tady šlo....to že jsem nepsal o dresech je směšné, protože každý ví, že sponzor na dresech bude,,to je jeho priorita..

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            Barra     před 11 lety 18.07.2013 16:17 |  
            0 0

            Samozřejmě že jsem nikdy nepochyboval o tom, že ´o vztahu Travel service SW´ víš daleko více, než já. Já holt můžu jen používat informace z výpisu obchodního rejstříku Travel Service a její výroční zpráv, a dále selský rozum, abych pochopil že Smart Wings samo o sobě není nic, jen obchodní značka, jestli chceš TM nebo Trade mark. TM patří vždy někomu, nějaké firmě, v našem případě Smart Wings TM je značka a majetek firmy Travel Service a.s.

            Nebudu vysvětlovat, že jen právnické osoby nebo fyzické můžou mít nějaké práva a povinnosti, mají majetek, můžou vystupovat navenek, můžou uzavírat a podepisovat smlouvy. Myslet si, že Smart Wings je sponzor je stejné jako kdyby v případě McDonalds měl klub na triku fotku určitého hamburgera a nápis Big Mac, a tím se snažit doložit, že sponzor je tedy Big Mac. Opět, i tady je Big Mac jen značka, nic víc, nic míň.

            Je mi celkem jedno, kdo je náš sponzor, mrzelo mě jen, že jsi měl zapotřebí opět zesměšňovat Slaviatora s tím, že podle tebe ´zase kecá´, když psal že Travel Service bude naším partnerem (a hrůza, dovolil si takovou obrovskou chybu v tvých očích, že zaměnil ve slově ´service´jedno písmeno). Nekecal, právě naopak.

            Ale vzhledem k tomu, že p. Šimáně osobně znáš, tak ten ti určitě s radosti vysvětlí jak věci jsou.

  6. Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:24 |  
    0 0

    samozřejmě že by se mi líbil jeden hlavní sponzor. Ale opravdu nevíme co chceme jak na to koukám. Máme prostě 2 hlavní sponzory. Pokud se to někomu nelíbí, nikdo mu nebrání si to místo koupit za ty prachy co za to ty firmy daly. Pokud to Slavii pomůže nemám s tím problém, že máme na dresu+trenkách loga 6 partnerů.

    • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

      Jiri1     před 11 lety 17.07.2013 14:29 |  
      0 0

      K tomu, jen, ze jednani se vedla s dalsimi pripadnymi tradicnimi Slavistikymi sponzori, podle meho zdroje nejmene jeden pripustil moznost obnoveni spoluprace od noveho roku a to by byla opravdu bomba , co se tyce objemu.

      • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:37 |  
        0 0

        VV, ČSA, Benzina??

        • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

          slaviator     před 11 lety 17.07.2013 14:47 |  
          0 0

          Fauvéčko (VW) by bylo super, ale to by bylo moc krásný.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            mike-k (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:49 |  
            0 0

            samozřejmě VW

            • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

              marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:52 |  
              0 0

              Carrefour by taky nebyl špatnej,ale ten už v čr nepůsobí.

              • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

                mike-k (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 14:55 |  
                0 0

                Tesco mobile- mohli by sponzorovat něco velkého. :D

              • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

                repan     před 11 lety 17.07.2013 14:56 |  
                0 0

                V minulé době Šeterleho tu byla asi Benzina,ne? :)

        • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

          klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:08 |  
          0 0

          ČSA bych vzhledem k TS vyloučil, navíc firma, která je kadžoročně v záporných číslech, by Slavii asi moc nepomohla.

          • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

            mike-k (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 15:13 |  
            0 0

            ale zase Korean Airlines by se mohli chtít trochu zviditelnit.

            • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

              klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:18 |  
              0 0

              Ano, to by možná chtěli, ale TS by se to asi moc nelíbilo, bylo by to, jako mít na dresech Audi a BMW... :)

      • Re: Probíhá tisková konference před startem nové sezóny

        spino     před 11 lety 17.07.2013 15:26 |  
        0 0

        ABL?

  7. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    1rytir     před 11 lety 17.07.2013 14:57 |  
    0 0

    Takže tiskovka skončila. Neřekla nic. Tedy pardon, dva hlavní sponzoři jsou dobří, byť to není jeden velký generální sponzor, ale díky i za to! Dobrý nápad s podpisem Bicana na hrudi. Tím ale klady končí!!! Cíl není opět vytyčen, zmínka, že nehlásíme útok na titul je to samé, jako kdybych řekl, že nepočítáme se sestupem. Sdělení trenéra, že "se složením kádru jsem spokojen" je vzhledem k nevyřešení postu stopera přímo k zasmání! A o opět deklarovaném postoji k Rajnochovi nezbývá, než napsat, že budeme čekat na to, až se pan Rajnoch rozhodne. Do té doby budeme hrát s Patrákem na postu stopera. Pokud se on nebo Bortel zraní, bude hrát Kovařík. Zatím, nedej prosím Bože (!), můžeme poztrácet něco bodů, předsevzetí, že budeme hrát hezký fotbal o boj v popředí tabulky padne, fandové pomalu začnou volat po odvolání trenéra a sezona se dál opět ponese v duchu těch tzv. stabilizačních. To mě fakt nebaví! Prostě neschopnost včas a adekvátně zaplátovat tu nejkřiklavějších z děr je zoufalá! Stavět možné postavení postavení Slavie v tabulce a její budoucnost na tom, až se rozhodne nějaký pan Rajnoch, považuji za nezodpovědné. Jiní to ale samozřejmě mohou cítit jinak.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 17.07.2013 15:00 |  
      0 0

      Kliiidddd, uvidíme v pátek!!!!!!!!!

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Almik     před 11 lety 17.07.2013 15:18 |  
      0 0

      Zkuste sakra veřit Petroušovy aspon v něčem sakra, dva hlavní sponzoři, nový dresy, rozpočet na sezonu a cíloe, podle mě toho řekli až dost, já jim věřím

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        JS (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 15:53 |  
        0 0

        PetroušovI... A dresy nové nejsou, každopádně i kdyby byly, nechápu,jak nám mají dopomoci ke sportovní koncepci. Souhlasím s tím, že tiskovka byla naprosto bezobsažná.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:56 |  
          0 0

          Byla, ale to bývá poslední "půl sezóny" skoro každá a ve všech klubech. Podívejte se na tiskovky jiných klubů, také to bylo o ničem... :))

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      RaDDa521     před 11 lety 17.07.2013 15:54 |  
      0 0

      A co bys jako chtěl? Aby se řeklo, útočíme na titul? A pak když skončíme 5. budeš nadávat, jak vedení slibovalo a nic z toho? Šeterle i Petrouš říkají, že chceme hrát v TOP 5 tedy skončit nejhůře do 5. místa. Rajnoch logicky chce počkat na zahraničí, kde se ligy teprve budou rozjíždět a tak může ještě něco sehnat, to že budeme hrát s Petrákem na stoperu, neznamená ztrátu několika bodů, může se chytit, uzdraví se Dobrotka a na Rajnocha si nikdo nevzpomene. My budeme hrát o přední příčky a všichni budou psát jak to věděli, že se nám bude dařit a hrdě se budou plácat po ramenou. A taky nechápu, co jsi od té tiskovky čekal, když jsi zklamaný.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        judy     před 11 lety 17.07.2013 20:34 |  
        0 0

        Děkuji... konečně to někdo napsal :) máte u mě velké +

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      bongor     před 11 lety 17.07.2013 21:13 |  
      0 0

      Ne ,máš pravdu.Rajnoch je ucházející stoper ale Slavia je největší značka českého fotbalu.To se prostě nedá srovnat,není to první,ani poslední člověk,který bere Slavii jako nějaký podřadný artikl a vůbec nemá ponětí,co je to pro něj za čest,že by jej Slavia chtěla do svých řad.Dopracovali jsme to do nízkých pater.Holt si ještě nějakou dobu musíme počkat na nějakého supermiliardáře,nebo alespoň na nějakého druhého taškáře.Zatím se musíme snažit zabudovat naše odchovance a udělat nějaký solidní výsledek.Oni ti kluci určitě nejsou o moc horší,než ten toužebně vyvolávaný pan R.

  8. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    spino     před 11 lety 17.07.2013 15:01 |  
    0 0

    TO BYLA ZASE FRAŠKA!

    To, že nám Šeterle nic neřekne jsem čekal, ale že jsou novináři tak tupí a nejsou schopni položit otázky, které nás skutečně zajímají je zarážející.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      no-nick     před 11 lety 17.07.2013 15:34 |  
      0 0

      Noo, Quelhare, Alanore, tady Spino si vaší práce evidentně váží. Za mě díky za report.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        spino     před 11 lety 17.07.2013 16:38 |  
        0 0

        Nejsem si jist, zda se novináři SN na něco ptali, ale každopádně důležité otázky nezazněli, takže vina padá i na ně.

  9. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:08 |  
    0 0

    Tak já nevím, co si mám o některých "Slávistech" myslet...
    Nejdříve brečíte, že nemáme žádnýho sponzora, a když už konečně nějaké máme, tak zase brečíte, že jich je na dresech moc, TAK CO SAKRA CHCETE???!!!

    K cílům na sezónu:
    Sám Šetrle je asi trochu v rozpacích z kvality kádru, proto nevykřikuje žádné ataky na umístění v Evropě, no já sám letos doufám, že soupeři nám to letos usnadní...

    Přestaňte brblat a brečet nad blbostmi, přijďte v pátek na fotbal...

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      spino     před 11 lety 17.07.2013 15:12 |  
      0 0

      Nabízí se otázka, proč jsme neposílili? Podle mě to souvisí s nejistou budoucností klubu, jinak by Řebíček alespoň toho stopera nakoupil.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:15 |  
        0 0

        Neposílil, protože pro to neměl prostředky, pravděpodobně tedy.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          slaviator     před 11 lety 17.07.2013 16:05 |  
          0 0

          A ani vlastně koho koupit nebo přivést zadarmo po smlouvě... Žádného hráče, který by skutečně byl posilou.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Matlafous     před 11 lety 17.07.2013 15:13 |  
      0 0

      Klimi, nebrečíme, že jich je na dresech moc. Brečíme nad tím, jak tam jsou odprezentovaní.

      A to je setsakramenskej rozdíl.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:16 |  
        0 0

        Co se dá dělat, peníze nám pouze červená a bílá nezajistí a někam je na dres nacpat musíme.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 15:28 |  
          0 0

          Jo ale vždy to lze nechat na profesionálech aby to navrhli tak aby to bylo do očí co nejmnéně bijící. I ten červenobílej dres je sám o sobě značka.

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            klimi     před 11 lety 17.07.2013 15:32 |  
            0 0

            Jasný, ale nevím, jak jinak by jsi si to přál, zkus sem poslat nějaký návrh... :)

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              Matlafous     před 11 lety 17.07.2013 15:57 |  
              0 0

              Večer něco pošlu. (Nezapomenu-li.)
              Kdyžtak mi to připomeňte.

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              Oja     před 11 lety 17.07.2013 16:05 |  
              0 0

              Zkusil jsem udělat návrh, jak by to dobře vypadalo, ale těžko říct, jestli by na tohle třeba Chance přistoupila, když mají jako svou barvu i tu černou...

              http://postimg.org/image/3sdqehb3b/

              • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                Matlafous     před 11 lety 17.07.2013 16:10 |  
                0 0

                Tvůj návrh má jednu zásadní vadu. Pocitově se míchají dva odlišné produkty do jednoho. (Jsou si na dresu moc blízko a mají stejnou barevnost).

                Jde to udělat i líp. :))

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  Oja     před 11 lety 17.07.2013 16:13 |  
                  0 0

                  Máš pravdu, když na to teď koukám, určitě by to chtělo posunout logo SW dolu. A pokud se nepletu, když nás naposledy sponzorovali, bylo to logo přesně takhle, bez bílého rámečku. Tak snad to časem třeba ještě dopadne.

                  • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                    RaDDa521     před 11 lety 17.07.2013 16:18 |  
                    0 0

                    Chacne by to bez toho černého rámečku asi nechtěla a v tom případě by logo SW nebylo tak výrazné, kdyby bylo vyřízlé a proto asi chtěli bílý obdelník. Ale já si myslím, že je to uplně jedno, jak to na dresech vypadá, důležité bude, aby se v nich vyhrávalo

                    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                      th     před 11 lety 17.07.2013 17:46 |  
                      0 0

                      Možná by kolem toho Chance loga stačilo dát výraznější černý obrys (a jak někdo psal výše zvýšit mezeru).

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Betynka58     před 11 lety 17.07.2013 16:18 |  
      0 0

      Co se týká reklam na dresech, to mě nijak nevzrušuje. Horší je to s těmi cíli na sezónu. Kdyby Šeterle pouze řekl, že si Slavia nedává konkrétní cíle umístění v tabulce, ale že chce praktikovat líbivý fotbal, kterým by nalákala diváky do hledišť, tomu bych rozuměl a bylo by to tak úplně v pořádku. Ale věta "umístění mezi prvními pěti mužstvy v tabulce bude úspěch" mi vadí a podle mne svědčí o tom, že stávajícímu kádru moc nevěří. Za přímo strašný ovšem považuji postup v kauze stoper. Už několik měsíců se vědělo o pravděpodobném konci Huba ve Slavii, nicméně stoper se začal shánět, až když Hub definitivně oznámil, že končí. V tu chvíli Petrouš prohlásil, že příchod stopera je absolutní prioritou a nutností. Kdyby tehdy prohlásil, že věří, že Huba nahradíme z vlastních zdrojů a že z finančních důvodů se nikdo shánět nebude, bral bych to a smířil bych se s tím. Ale v tom případě chtělo od začátku nasazovat ustálenou stoperskou dvojici, aby si na sebe zvykla a získala určité herní návyky a automatismy, a ne aby se vedle Bortela točili jeho partneři jak na obrtlíku.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        klimi     před 11 lety 17.07.2013 16:23 |  
        0 0

        Bohužel byl Petrák celou přípravu zraněn a schopného stopera jen tak zadarmo neseženeme.

  10. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    Edwardtheiron     před 11 lety 17.07.2013 15:42 |  
    0 0

    Takže Šeterle generálního sponzora nesehnal, místo toho dva hlavní. Nevím, ale to by asi Kusý svedl taky, zaplácat předek dvěma, třemi ,pěti reklamami, nebo ne? Ale co, užili jsme si nějaký čas čistý dres, tak to teď zase bude trochu připomínat hokejový. Pepiho podpis je fajn, jen mohl být trochu výraznější. Co fajn není, je nepříchod stopera a tradiční alibistické nevyhlášení cíle. A že by se měl zvyšovat nájem? Nevím, jistá skupina už tři roky prohlašuje, že nájem máme zaplacený asi na padesát let, ba dokonce to původně měla být splátka za stadion...No nic, už aby byl pátek!

  11. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 16:09 |  
    0 0

    Tak to jsou lepsi zpravy, nez jsem cekal, super! Odhadne nekdo cifry, ktere Chance a SW daji?

    Je mi dost smutno z jiz obligatni vecne sesivane nespokojenosti. Neni generalni, ale 2 hlavni sponzori? No a? Jde o cifry, ne slovicka. Dres je preplacany? No a? Je hlavni kdo a jak v nem hraje! Az budeme jako Barca, tak mozna nebudeme muset mit na dresu reklamu. Ale to by SKS musela mit jine prijmy z tv prav, listku, suvenyru.

    Lidi, nebrecte porad, v tuto chvili neni proc. A pokud prijde Rajnoch, tak uz vubec neni proc narikat. Pak uz bude jen na hracich, aby se predvedli na hristi.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 17.07.2013 16:12 |  
      0 0

      Mám zkušenost, že čím víc se tu lamentuje tím lepší jsou nakonec výsledky :))

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        PetCC     před 11 lety 17.07.2013 16:30 |  
        0 0

        V poslední době bychom už ale museli vyhrát LM! :-)
        Jediný, co mě na Slavii otravuje, jsou komentáře v diskuzích. Takhle slabá vůle, to se jen tak nevidí.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 16:28 |  
      0 0

      Já jsem slyšel, že by to mělo být hodně, ale zatím to nemám potvrzené, takže bych za to ruku do ohně nedal.

  12. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 16:31 |  
    0 0

    Mluvil jsem s Držmíškem. Krejčí a Kiidron nezaujali, věří se Petrákovi s Kolaříkem. Pokud by měl někdo přijít, tak by to asi musela být "bomba" typu Rajnocha.

    Pak jsme se bavili o mladých hráčích juniorky. Působit by za ni měli Hrubý a Vondráček (u toho ještě připadá v úvahu hostování ve druhé lize), přičemž druhý jmenovaný zůstává i v kádru A týmu. O Poběrežném, který nás proti Kladnu zaujal, a dalších testech si rozhodne Šmejkal zhruba za týden. Jinak všechny hostovačky, včetně Maliny, Růžičky a spol., jsou bez opce, stejně tak nám stále patří Vyhnal, Paprčiak atd.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 16:33 |  
      0 0

      Jo a přidal bych, že nechápu ty věčné stížnosti v diskusích, podlě mě je na tom Slavia čím dál lépe. Jediné dvě věci, co chybí k tomu, abych si vsadil na poháry, jsou stoper a střelecky potentní útočníci.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        spino     před 11 lety 17.07.2013 16:41 |  
        0 0

        Zdravim. Na tiskovce nezazněla řada klíčových otázek.

        Například jedna z otázek, která je hodně důležitá: Kteří hráči odejdou do Admiry?

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 16:44 |  
          0 0

          Tiskovka se týkala áčka, z kterého do Admiry asi nikdo neodejde. Případně počítám, že tam budou hrát hráči, kterým se nesežene nic lepšího a juniorka už pro ně bude málo nebo na ni budou staří. Nic tak klíčového na té otázce nevidím.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          quelhar (admin)     před 11 lety 17.07.2013 16:50 |  
          0 0

          Vis vubec, jak funguje farma? Do Admiry muze kazdy tyden jit hrat nekdo jiny na jeden zapas...

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            spino     před 11 lety 17.07.2013 17:15 |  
            0 0

            Podle mě by tam nejméně Hrubý a Červenka měli hrát pravidelně pokud neseženou nic lepšího.

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              klimi     před 11 lety 17.07.2013 17:34 |  
              0 0

              To by mohli, ale jde o to, jestli opravdu má Admira zájem stavět tolik cizích hráčů na úkor svých.

              • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                spino     před 11 lety 17.07.2013 17:39 |  
                0 0

                To je právě námět na otázky. Pro mě je tohle prostě předsezónní tiskovka, kde se má řešit všechno, nejen A tým. Otázky novinářů byly slaboduché.

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 19:26 |  
                  0 0

                  Pro tebe možná ale ty nejsi pupek vesmíru, takže si bež vzít prášek, protože podle toho co bleješ na oficiálkách, kde jsi zase totálně zprasil diskusi to vypadá, že jsi na něj zapoměl.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          Jiri1     před 11 lety 17.07.2013 16:52 |  
          0 0

          Spino , diky vlastne stridavemu startu hracu mimo soupisku a 2 hracu z ni nevuidim problem, jen na Admire se ted uvazuje o tom, ze by nemelo byt ze Slavie vyuzivano vice hracu nez dva , aby nehrali na ukor hracu z vlastni lihne.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 19:25 |  
          0 0

          To, že máš Admiru zabarákem a jseš zvědavej na koho se tam budeš chodit koukat neznamená, že je to klíčová otázka. Naopak bych řekl, že to 99% přítomných novinářů a i většinu fanoušků v podstatě nezajímá. Proč? Protože tam stejně pujdou hráči, se kterýma se nepočítá pro Ačko a nikdo je nebude chtít na hostovačku. A vzhledem ke střídavému startu je možná, že si tam občas kopne někdo po zranění. I když to bych neriskoval, to by se mohl zase hned zrakvit...

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Jiri1     před 11 lety 17.07.2013 16:43 |  
      0 0

      Nehovoril jsem s Mirkem Drzmiskem , ale je verejne tajemstvi, ze na nove hrace jaksi nejsou chechtaky a ze o prichodu jak rikate bomby se udajne uvazuje jen v pripade prusvihu, ktery muze , ale nemusi nastat.
      Prachy jsou udajne nastaveny jen na bezny provoz , na nic dalsiho udajne neni, prichod kohokoliv by znamenal nutne odchod dalsich hracu na hostovani, protoze o nikoho ze Slavie neni jmenovite zajem, zatim.......
      Pritomny novinar byl spise prekvapen az urcitou bezradnosti vedeni klubu, to bych ale citoval zde uz probirane, ze klub bude vdecen za solidni umisteni a s poharovou Evropou zatim nepocita . Jinak Seterle asi zaslouzi podekovani , protoze nebejt jeho nastupu , tak by asi sponzori nebyli, Kusy pry nebyl dostatecnou garanci, to at si kazdy prebere sam.
      Jinak ale dik za celkem zajimave postrehy od Vas Alanore.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 16:48 |  
        0 0

        Já samozřejmě nemám přesné informace o finanční stránce Slavie. Ale z pohledu zvenku mi přijde, že na tom nejsme úplně špatně, čemuž napovídá i příchod významných partnerů. Pochopitelně se ale nemůžeme chovat jako Sparta nebo Plzeň, které mají v současné době jiné finanční možnosti. Ale klub podle mě ekonomicky funguje, kádr máme silný a věřím, že bude ještě lépe.

        Jinak musím přiznat, že mi přijde, že v poslední době mají Vaše příspěvky hlavu a patu a vyjadřujete se konkrétněji a k věci (viz Admira). Jen tak dále!

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          slaviator     před 11 lety 17.07.2013 17:50 |  
          0 0

          A plus je i forma. Příspěvky Jiřího sem četl vždycky, i když jsem s nimi někdy nesouhlasil, ale někdy to vážně byla práce přelouskat (bez čárek, interpukce, ...). Takže díky, Jiří.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 18:35 |  
          0 0

          Jestli plísen nepostoupí do LM tak je příští rok po utrácení,mohla by dopadnout jako my blahé paměti.Nový sponzor je akorát ta sázkovka a asi 4home,jinak Smartwings a umbro akorát víc zacinkalo za což jim samozřejmě dík.Jinak bych ten kádr rozhodně nepřecenoval bez kvalitního stopera to bude nelehké,protože s Dobrotkou bych moc nepočítal.

  13. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 16:51 |  
    0 0

    Jako pozitivni vidim, ze se nemaji porizovat prumerni hraci na doplneni kadru, ale skutecne posily.. nemam namitky k tomu, ze neprijde Krejci.. na doplneni kadru mame juniorku.

  14. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    brotheus     před 11 lety 17.07.2013 18:17 |  
    0 0

    Jsem rad za prichod slusnejch partneru, o tom zadna. Tusim, ze na naplneni rozpoctu se budou podilet vyznamnou merou. Omezeni komunikace ze strany klubu se mi buhvijak nelibi, ale cloveku se skoro chce verit, ze Seterle zkratka misto recneni pracuje. To abych nebyl porad negativni. Ale ty dresy jsou hruzostrasne zpraseny. Jenom diky Vignerovy nebyl vyslednej dojem uplne katastrofalni. :)) Snad je to tak aspon proto, ze na takovy podobe loga oba partneri trvaj a ne, ze to je odpovednejm osobam ukradeny. Dalo se to vyresit daleko lepsim zpusobem, jak uz se tu nekolik z vas shodlo.

    Zajimava otazka by mozna bejvala byla, jestli nase juniorsky tymy budou dal pokracovat v dresech s tim ohavnym obdelnikem (jak dlouho uz to tak je?), nebo se prichod novejch partneru dotkne i jich.

    Novou sezonu vyhlizim spis s chatrnou nadeji, nez pevnou virou. Po navratu Dobrotky a za predpokladu, ze se nam vyhnou dalsi zraneni, bychom mohli mirit vysoko. Ale obavam se, ze dokud bude polovinu stopersky dvojice tvorit Petrak, nezbyde nam nez soupere prestrilet, protoze takova obrana mnoho cistejch kont neslibuje. Nelibi se mi cekani na Rajnocha. Prosebny vyhlizeni kdysi nadprumernyho ligovyho stopera je nedustojny Slavie. Kdyz uz takovy stanovisko zaujimame, mohli bychom si to aspon nechat pro sebe.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 18:53 |  
      0 0

      Hale pokud daj 30m a vice, tak mi je jedno, co tam je:-) tady ma ekonomika prednost a zas takpva hruza to neni, byt ano, slo to udelat lip..

      A po precteni vyjadreni pane Rajnocha, bych ho kopnul do zadku a nedoprosoval se. Je dost arogantni a bere nas vylozene jako nouzovku. Prijde bez kondice, hernich navyku a bude drahej. Radsi prezit rozehrani Kolarika/Petraka.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        bongor     před 11 lety 17.07.2013 21:25 |  
        0 0

        Přesně tak,nikdy to nebyl takový borec,aby se mohl vytahovat na
        klub jakým vždy byla a je Slavia.Ale nebudu se opakovat,nemá cenu se vzrušovat faktem,že jsme pro pana Rajnocha jenom nějaká noutová varianta.

  15. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    Tugarin     před 11 lety 17.07.2013 18:40 |  
    0 0

    Za sebe bych si dovolil říci, že jsem byl konečně docela příjemně překvapen. Jsem velmi rád, že konečně máme nějaké sponzory, ale současně musím říci, že konečně tu byla představena realita bez příkras, bez floskulí na téma, kde by Slavia měla historicky hrát a podobné slinty. Myslím, že je dobře nastavena i spolupráce sportovního úseku, včetně zapracovávání odchovanců do mužstva. Přijde mi, že konečně bude fungovat i komunikace na trase sportovní manažer a trenér. Z mého pohledu se mi líbilo, že jsme se nesnažili přivést někoho i zadarmo, jenom počtu, jak se dříve často dělo. Nebyla by to jednoznačně posila, tak proč ho brát, to opravdu ať se tam otřískává hráč z juniorky a třeba ať prohrajeme. Pořád je to vklad do budoucnosti a lepší než dělat úlitbu "veřejnému" mínění a někoho horempádem brát, jen aby byl nějaký přestup. Stejně tak nepovažuji za tragédii, když nebudou poháry. Patříme kádrem k lepšímu průměru a muselo by se nám opravdu dost dařit, ale herní systém se mi líbí a určitě budu na stadiónu raději děkovat ve stoje za prohru 3:4, než odvádět děti s pocitem promarněného odpoledne po remíze 0:0. A moc nechápu averyi vvůči Rajnochově postupu, ze Skácela se za stejný přístup dělal srdcař...

  16. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 20:30 |  
    0 0

    Nemůžu se zbavit dojmu, že jediné co současné Slavii chybí je přísnost a tlak na výsledky. A všechny ty alibistické fráze tu mnoho lidí bez mrknutí oka přejímá a křičí je na fanoušky, kteří ještě nerezignovali a požadují to, co bylo dlouhá léta standardem. Nebaví mě stále číst "argumenty", že jsme bez peněz a máme být rádi, co je. Uvědomte si, že vloni Kusý hovořil o rozpočtu mezi 110-120 miliony, na letošek je tu uvedeno 110 milionů. Měli jsme někdy víc? Ano, v prohýřených titulových letech. Ale jinak se to vždy točilo kolem podobné částky. A nikoho ani ve snu nenapadlo, že by snad Slavia neměla hrát poháry. To byla prostě samozřejmost. A když už tu po letech konečně začaly být náznaky, ať už od Rady nebo od Kusého, že tahle sezona už rozhodně nesmí být bez ambicí, tak zase přišel nový generální ředitel a vypráví nám, jak by bylo skvělé, kdyby se hrálo v TOP 5. Ve Slavii by měl být jednoznačný předsezonní cíl hrát o titul. Nemusíme ho vyhrát, ale je naší povinností o něj bojovat. Jestli nám stačí prázdná slova o krásném fotbalu, který uvidíme na co bude stačit, tak k tomu nepotřebujeme stomilionový rozpočet a dres oblepený zhora dolů. Na to stačí bohatě poloviční částka. Já osobně Slavii věřím. Tady v tipovačce jsem nás dal na 3. místo. Tým na to máme, tak to po něm vyžadujme. Dost už bylo stabilizačních sezon.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 20:49 |  
      0 0

      Aby se hrálo o titul, to bychom museli mít velké štěstí a muselo by si vše sednout. Nemá cenu vyhlašovat nereálné cíle jako loni Sigma.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        klimi     před 11 lety 17.07.2013 20:55 |  
        0 0

        Já si myslím, že nám to ostatní docela usnadní...
        Sparta bude podle mě letos bez Kweukeho slabá, navíc opět bude dost "hvězd" sedět, podle mě budou mít problémy...
        Plzeň letos také už tak silná nebude, i když tým má dobrý, ale prostě už to její kouzlo vyprchá.
        Liberec bez Štajnera podle mě jen střed.
        Boleslav je sice silná, ale bez trenéra.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          janko (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 21:19 |  
          0 0

          presne tak to vidim. Udelame 3 flek.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 21:05 |  
        0 0

        Já přece nechci, abysme vykřikovali, že vyhrajem titul. Na to objektivně ještě nemáme. Pokud bychom o něj bojovali do půlky jara, jako Sigma, tak bych to považoval za odpovídající. A to přesně chci. Vyhlásit boj o špici, prohánět Spartu s Plzní a ze třetího místa jít do pohárů.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 21:07 |  
          0 0

          Myslím, že prohlášení Petrouše, že tým má být mezi prvními pěti, plně odpovídá situaci.

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 21:17 |  
            0 0

            No a to je právě ono. Kdyby tohle trenér Slavie řekl před lety, tak ho vynesou v zubech. Dneska už se nad tím nikdo nepozastaví. Ale co se změnilo? Do kdy se ještě budeme vymlouvat na "klinickou smrt"?

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              quelhar (admin)     před 11 lety 17.07.2013 21:22 |  
              0 0

              Zmenilo se, ze uz nemame jeden ze dvou nejlepsich kadru v lize, ale maximalne jeden z peti nejlepsich. A nemame ani prostredky na to, si ten kadr vylepsit tak, aby byl vyrazne lepsi nez v Liberci, Jablonci nebo Boleslavi.

              • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                Citrus (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 21:45 |  
                0 0

                Opravdu si nemyslím, že bychom v minulosti mívali výrazně lepší tým než konkurenti. Vždycky tu byly týmy, které se s námi přetahovaly. Jenže oni mohli a Slavia musela. Dnes už Slavia nemusí. A to je to, co jsem chtěl sdělit. Dřív nevyhrát znamenalo tragédii a žrali jsme se tím do dalšího kola. Dneska to hodíme za hlavu, ono to snad příště dopadne. Chybí nám tah na branku, ambice. Každý nově příchozí básní o tom, jak chce Slavii dostat zpátky kam patří, ale tím to končí.

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  quelhar (admin)     před 11 lety 17.07.2013 22:07 |  
                  0 0

                  Ja ti rozumim a z velke casti s tebou i souhlasim, take si myslim, ze by mel byt ve Slavii vetsi tlak na vysledky, vetsi ambice a nikdo by nemel byt spokojen s prumerem. Hraci by meli byt spokojeni pouze v pripade, kdy se dostanou do Evropy. Presto mi prijde, ze situace je oproti devadesatym letum a jeste mnoha rokum zacinajicim dvojkou trochu jina.

                  Take by me zajimalo, jake polozky sezerou ten 110megovy rozpocet v porovnani treba s 80milionovym rozpoctem Boleslavi.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 21:00 |  
      0 0

      Na druhou stranu dnešních 110mega nemá stejnou hodnotu jako 110mega před 15-20 lety :)

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 21:20 |  
        0 0

        Tak jinak. :) Jediná Sparta je rozpočtově jinde. Všechny ostatní buď převyšujeme, nebo se s nimi můžeme rovnat. Pokud klub spolkne přes 100 milionů Kč, čekal bych od odpovědných lidí, že budou požadovat víc než pěkný fotbal. Proč se jinak Šeterle honil za sponzory. Vždyť tím degraduje i svoji práci. Na tyhle cíle nám úplně stačí model Dukla.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          bongor     před 11 lety 17.07.2013 21:33 |  
          0 0

          Ty rozdíly v rozpočtech ligových mužstev jsou v podstatě minimální.Když se porovnáme s německými nebo anglickými kluby,potom to teprve uvidíme naplno.Tam jsou rozdíly mnohasetprocen.tní,platy hráčů v těch soutěžích jsou rovněž mimo naše možnosti

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 11:39 |  
          0 0

          Jasný máme třeba větší rozpočet než Jablonec, ale také máme mnohem větší výdaje. Ono mít větší rozpočet neznamená mít víc peněz na nákupy a platy hráčů. Máme nějaké náklady na hřiště v Edenu (nejen arenu), máme náklady na areál v Počernicích. Máme víc mládežnických týmů, máme víc ženských týmů.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Borris     před 11 lety 17.07.2013 21:34 |  
      0 0

      já naprosto ve všem souhlasím s Citrusem, také nemám ten alibismus a to přizdisráčství rád. Hrát na špici musí být naší povinností.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      lassiter     před 11 lety 17.07.2013 21:35 |  
      0 0

      Já s tebou souhlasím. Jakkoli oproti minulé sezoně je tam určitý posun, tehdy to bylo na tiskovce před sezonou ve stylu "půjdem si zahrát fotbálek, třeba to nějak dopadne a vy milí diváci přijďte a zaplaťte nám za to". Pak se člověk těžko diví, že slyší trenéra Slavie, jak říká, že chceme jet do Příbrami domácí potrápit... Na druhou stranu jsem rád, že už jsme neslyšeli fráze typu "dostat Slavii tam, kam historicky patří", na což už jsem alergickej. Já jsem přesvědčenej, že Slavia má kádr, podmínky, rozpočet, fanoušky i stadion na to, aby byla do pátého místa a má na to, aby zabojovala o místo třetí (které jsem taky tipoval). Jen se prostě proto musí každý zápas něco udělat. A proto by to těm našim borcům měli na začátku sezony na férovku říct. Chtěl bych, aby Slavia byla sebevědomá a pokud je něco jen trochu v její moci, tak aby se o to porvala. Vím, že kecama na tiskovce ještě nikdo nic nevyhrál, přesto se nemůžu ubránit tomu, že by měla být dnešní Slavia na sebe přísnější a náročnější a netahat do letošní sezony klinickou smrt z před dvou let...

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Tomski     před 11 lety 17.07.2013 23:43 |  
      0 0

      zajímalo by mě co říkal o feninovi ?

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        Tomski     před 11 lety 17.07.2013 23:44 |  
        0 0

        omlouvám se, píšu rychleji než myslím...zajímalo by mě co říkal, na konci, petrouš o feninovi ?

  17. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    Borris     před 11 lety 17.07.2013 21:27 |  
    0 0

    Tak sem taktéž hodím své dojmy z dnešní tiskovky. A vesměs jsou pozitivní. Zvláště pak to že máme konečně hlavní sponzory. Šeterleho kontakty na tom asi mají velikou zásluhu ( viz. například jeho známost se Šimáněm ). Pokud se jedná o to, jak jsou názvy sponzorů situovaný na dresech, tak mě nepřijde že by to bylo tak hrozné. Podle některých nářků co jsem si tady četl ještě než jsem ho viděl, to pomalu vypadalo jak kdyby to byla ta největší ohavnost na světě. Ale ani zdaleka to tak není. Tak samozřejmě to šlo třeba vyřešit ještě lépe, ale takhle jak to je mi to vůbec nevadí, nepřipadá mi to tak hrozné jak to někteří popisují. Navíc vždycky se najde někdo kdo bude nadávat. Když nebyli sponzoři, nadávalo se. Teď máme dokonce dva a nadává se stejně. Ale tohle už ani neřeším, to je spíš úsměvný. A co je hlavní, věc se má prostě tak, že hlavní sponzor je nutnost. Tak to ve fotbale chodí a je to prostě nutné k dlouhodobějšímu fungování klubu. Nejsme světový velkoklub. A příchod sponzora pak třeba zase zvyšuje šanci přivést nějakou opravdu kvalitní posilu, nebo se ty peníze můžou použít na jiné užitečné věci. A to pak klidně volné místo na dresu já osobně s klidem oželím. Užili jsme si jednu celou sezonu s čistýma dresama, kdo z českých týmů tohle může říct? Tak si nestěžujte a buďme rádi že máme konečně sponzory. No a podpis Pepiho Bicana? Ten nemá chybu, moc dobrý nápad a rozhodně pochvala pro toho, kdo tento nápad měl. Podpis největší slávistické legendy snad klukům přinese štěstí a hlavně snad i góly, které byli pro Pepiho tak charakteristické. A zároveň doufám že si nikdo v tomto dresu nedovolí nic odfláknout. Protože s tímto podpisem na hrudi a hvězdou na srdci, musí hráči cítit maximální zodpovědnost, úctu a respekt, vůči Slavii a její velké legendě. A uvědomit si jak si mají vážit toho, že oblékají stejný dres jako tento velikán a mnoho dalších kteří si také zaslouží stejné uznání.

    Menší radost už mám z toho, že se opět nevyhlásil jasný cíl a opět to bylo jen takové našlapování kolem horké kaše. A to se mi nelíbí. Takové ty větičky jako "chceme vystoupat o nějaký ten stupínek výš" a nebo "nebudeme hrát druhé housle", mi připadají takové nic neříkající a zavání mi alibismem. Neříkám že máme mít velkohubé prohlášení, že jedeme na titul a nic jiného nebereme. Ale vyhlásit zcela jasně atak na pohárové příčky, by bylo zcela na místě! Doba hájení skončila, žádné stabilizační sezony už nepřipadají v úvahu! O tomhle a tomu podobných hláškách, už nechci slyšet ani slovo!!! Už se nemůžeme na nic vymlouvat a ani se za nic schovávat. Naší jednoznačnou povinností musí být útočit na poháry. A takhle to podle mě mělo být i řečeno. Na tom nic velkohubého nevidím, naopak je to zcela normální, pokud máme mít nějaké ambice. Já v lize vidím jen dva mančafty, které mají kvalitnější kádry než my. A to jsou rumuni a Plzeň. Zbytek ani omylem! O poháry by jsme si to měli podle mě rozdat my, Bolka, Jablonec a možná Sigma. Nikdo z nich nemá lepší mančaft než my. Možná Bolka má lepší lávku, ale zase nemají trenéra ( Mináře za něj nepovažuju ). O třetí flek by jsme se rozhodně poprat měli a doporučoval bych nepodcenit ani český pohár. I přes něj vede cesta do evropy. A samozřejmě to že se chceme prezentovat pohledným fotbalem aby se přilákali lidi do Edenu, to je správně. Jen k tomu dodám, že když budeme hrát o poháry, tak hlavně to přiláká lidi do hlediště. Taková je bohužel realita.

    No a poslední věc. Co se týká Honzy Rajnocha a obecně stoperů, tak přivést stopera je naprostá nutnost a nebál bych se na to uvolnit nějakou částku. Měla by se pomalu připravovat varianta pro případ, že Rajnoch nepřijde. Ta je bohužel přecejen pravděpodobnější. O naší současnou obranu mám totiž docela strach.... Už jsem tady jednou psal, že mít fungující a sourodou obranu je základ a podle toho se k tomu mělo přistoupit. Jenže my jsme si počínali lekhovážně a jestli kvůli nesourodé obraně pohnojíme začátek, už bude zatraceně pozdě. Už se to nebude dát vrátit. Petroušovi jinak věřím, sestavu která hrála v generálce a pravděpodobně nastoupí i proti Baníku až na jednu dvě vyjímky schvaluju. Ale jak dojedeme na špatnou obranu, měli by padat hlavy u lidí kteří jsou za přestupy zodpovědný. Málokdo si uvědomuje, že když se nechytí začátek, už se to dost těžko napravuje a může to dojebat celou sezonu. A v tomhle směru už by jsme měli být dostatečně poučený a neměli by jsme takhle riskovat. Stav naší obrany mi hodně kazí ten jinak vesměs pozitivní dojem z našeho kádru. No ale uvidíme. V pátek každopádně musí být výhra a musíme k ní kluky dohnat. Takže v pátek všichni do Edenu.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      bongor     před 11 lety 17.07.2013 21:41 |  
      1 0

      S Borrisem souhlasím skoro vždy,tentokrát s výjímkou.Silnější kádr má určitě Plzeń,ale rumun Borrisi určitě ne.Říkám to už po x té,to jsou nafouklé bubliny,nafukují je prodejní písálkové,kteří by za stovku prodali vlastní matku.Výborný tam je určitě Kadlec,ale ti ostatní jsou srovnatelní s naším kádrem,pouhý průměr.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        Borris     před 11 lety 18.07.2013 00:50 |  
        0 0

        Tak já je taky nesnáším Bongore, ale kádr si myslím že mají o něco lepší než my. Pravda nakonec stejně bude ležet na hřišti ale, takže uvidíme.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        klimi     před 11 lety 18.07.2013 09:06 |  
        0 0

        Tak když si porovnám kvalitu kádrů, tak to opravdu vyznívá dost zajímavě...:

        Brankářskou dvojici mají oba týmy celkem vyrovnanou, pro mě je naše dvojice kvalitnější, Sparta má zase ve Vaclíkovi značný potenciál (ať už výkonnostní, tak prodejní).

        Na pravém beku nevím, co od Pauscheka ve Spartě čekat, ale co jsem četl ohlasy rudých, tak "prý nic moc". Když je Nitri v poho, tak dokáže zahrát solidně.

        Stopeři jsou asi kamenem úrazu obou týmů...Když kouknu na rudý (Švejdík, Polom, Zápotočný(?), Brabec, Holek), tak mi nějak silní nepřijdou, na my jsme na tom ještě hůř, ovšem dvojice Bortel-Dobrotka může být silnější než jakákoliv jiná dvojice ze Sparty, otázka je, jak bude Dobrotka zdravý.

        Na levém beku máme jasnou převahu, Hybš sice nezklamal, ale na Čonku rozhodně nemá a ten nový hráč tmavé pleti je velká neznámá.

        Defenzivní záložníci Vácha vs Gecov, pro mě jasně vítězí Gecov, který má na DZ i mnohem lepší fyzické předpoklady a hlavně je to slávista (což Vácha sice také, malé rýpnutí:D) a správný bojovník, přesně takový jaký má def.záložník být :))

        Zbytek středu zálohy má Sparta asi opravdu silnější, trojice Matějovský-Hušbauer-Vácha dvojici Zmrhal-Kisel převyšuje, otázka je, kdo další u nás také může na tomto postě hrát. Určitě Šimeček, je ale otázka, jak to s ním bude.

        Levé křídlo je Juhar vs Krejčí. Martin zatím ukázal dvě tváře, když si udrží tu druhou, tak může být lepší než Krejčí, ale pořád mají v rudý v Krejčím potenciál opět jak sportovní, tak peněžitý.

        Na druhé straně Mičola(Štěpán) proti Kadlecovi(který bude asi hrát křídlo u "bídy"), tak zde asi není co řešit,...

        Souboj hroťáků Lafata,Bednář vs Škutka, Škoda, Fenin (pořadí, v jakém bych je upředňostnil já) vítězí asi opět rudí, ale tady se to opět může otočit, když to tam třeba začne některému z našich šutérů padat, tak věřím, že se to otočí v náš prospěch :)

        Kdo má silnější lavičku je snad jasné, bohužel.

        Tak jsem se nějak moc rozepsal, snad to někdo bude číst a rád se zapojím do další diskuze :))

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          Ferguss     před 11 lety 18.07.2013 09:58 |  
          0 0

          Jsem upřímně zvědav jak se na Kadlecovi podepíše to, že ho nepustili do Německa. Pevně doufám, ve ztrátu motivace:)

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            klimi     před 11 lety 18.07.2013 10:18 |  
            0 0

            Nejsem zase tak škodolibý, nejradši bych viděl Kadlece prodaného někde venku, kde by se mohl ukázat.

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              Ferguss     před 11 lety 18.07.2013 13:23 |  
              0 0

              Já Kadlece opravdu nerad, připadá mi jako arogantní namistrovaný frajírek navíc poněkud nadhodnocený.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          PtakKuku     před 11 lety 18.07.2013 11:51 |  
          0 0

          Tak tady si dovolím nesouhlasit docela významně.

          Myslím si, že Sparta je kádrem daleko před námi. Souhlasím s tím, že brankáře máme vyrovnané a jestli bude Čonka ve formě, tak je lepší než Hybš.

          Ale jinak, dle mého názoru:
          Vácha lepší než Gecov,
          Holek+Švejdík/Polom o hodně lepší než Dobrotka+Bortel, neřkuli než Bortel+Kovařík/Petrák
          Na pravém beku v Nitrianském oporu nemáme, takže nečekám, že by Pauschek mohl být horší.
          Krejčí je daleko lepší než Juhar

          Celkově je na tom Sparta prostě lépe. Kvalitou kádru se podle mě můžeme měřit s týmy od třetího místa níž, ale Sparta s Plzní jsou ještě daleko.

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            klimi     před 11 lety 18.07.2013 11:58 |  
            0 0

            Já jsem to spíše hodnotil podle konce sezóny, ta část pod Radou se ani nedá moc hodnotit...

            Ano, Sparta má lepší kádr, ale ne zase tak daleko, jak se v mediích a spol. píše.
            Holek mě na stoperu teda rozhodně nikdy nepřesvědčil a většině Sparťanů taky pije krev.

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            bububu (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 12:06 |  
            0 0

            Bohužel musím souhlasit, nechápu optimismus některých diskutujícíh. Sparta má kádr bohužel naprosto někde jinde, maximálně brána může být brána jako rovnocenná, především pak střed zálohy a útok je o třídu před současnou Slavií. Navíc má Sparta k dispozici i dostatečně široký kádr, solidní (L)avičku...to až se zraní někdo nám, tak jsme v ......

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            sasky     před 11 lety 18.07.2013 12:21 |  
            0 0

            Vácha x Gecov - hlasuju pro Gecova i pro Petráka, Vácha byl dobrý v Liberci, ve Spartě se mi zdá, že trochu zvadnul.
            Stopeři - tam jsou asi lepší hráči Sparty a hlavně jich mají víc (karty / zranění)
            Kraje obrany - levá naše, pravá plichta (asi, těžko říct jak bude ten Pauschek vypadat)
            Střed zálohy - tam je sparta silnější
            Kraje zálohy - Krejčímu se povedla půlka sezóny, kdy hrál famózně, jaro zas taková hitparáda nebyla. Kadlec - nejpřeceňovanější hráč v ČR. Na druhou stranu naše kraje zahrají také podle toho, jak se vyspí (Mičola a Juhar), takže celkem - lehce pro rudý, ale rozhodně ne o parník.
            Útok - to je hodně specifická záležitost. Sparta kdykoliv koupila někoho z ligy, přestalo se mu u nich dařit. Takže obecně čekám, že Lafata půjde dost dolů. U nás se o nějakém efektivním útoku nedá prakticky hovořit. Opět něco málo pro spartu.
            Celkově tedy o něco vede Letná, ale zas takové drama bych z toho nedělal. Vloni se to tak dalo chápat taky a jak dopadlo derby? Jména v kádru ještě nejsou všechno...

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            Borris     před 11 lety 18.07.2013 13:07 |  
            0 0

            Přimíchám se vám do této diskuse s jedním dodatkem. Kdyby byl Dobrota zdraví, tak na něj žádný ze sparťanských stoperů nemá. Absolutně ne. Dobrota je stoper který by byt zdraví, s přehledem patřil mezi tři nejlepší stopery v lize! Než se na jaře zranil, hrál skvěle a na jeho elegantní styl se mi moc dobře koukalo. Pokud už mu bude po doléčení zdraví sloužit, tak s Bortelem mohou klidně vytvořit nejlepší stoperské duo v lize.

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              bububu (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 14:18 |  
              0 0

              Všimnul sis ve svém příspěvku slovíčka "kdyby"? Kdyby Fenin nechlastal, tak mohl dneska hrát Premier League, kdyby jsme nedostali gól s Tiraspolem, nebyli bychom pak ve s*ačkách...bohužel se na kdyby ve fotbale nehraje, Dobrotka je nám zraněný na dvě věci.

              • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                Borris     před 11 lety 18.07.2013 15:44 |  
                0 0

                Ano ale to byla reakce na PtakaKuku, který tvrdil že i s uzdraveným Dobrotou by měla Sparta na stoperu nad náma výrazně navrch. S čímž rozhodně nesouhlasím, Dobrota patří kvalitativně mezi tři nejlepší stopery v lize. A pokud mu zdraví už bude sloužit, tak ti to ukáže to buď jistej!

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  PtakKuku     před 11 lety 18.07.2013 16:38 |  
                  0 0

                  Dobrotka se mi velice líbil, v podstatě pokaždé když nastoupil. Souhlasím s tím, že zdravý patří k nejlepším stoperům v lize.

                  Ale stejně tak pokládám za ligovou stoperskou špičku Holka se Švejdíkem (jestli chtějí místo něj stavět Poloma, tak k tomu asi mají důvod, ale já ho moc neznám).

                  Bortela beru jako průměrného stopera, silného v soubojích, slabšího v rozehrávce a nejistého při balonech za obranu.

                  Jako celek beru sparťanskou stoperskou dvojici jako kvalitnější než je ta naše a to i když bude hrát Dobrotka.

    • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

      Barra     před 11 lety 18.07.2013 09:15 |  
      0 0

      Pod tvůj příspěvek se rád podepíšu, Borrisi, souhlas. Snad bych jen mezi přímé konkurenty mimo dua Plzeň a Sparta, tedy Boleslav-Jablonec-Olomouc ještě přidal Liberec.

      Souhlasím se všem pozitivním, ale také, bohužel, s tvoji poznámkou ohledně naši obrany. Kdyby se ještě něco stalo Bortelovi, tak bychom byli kompletně vyřízení. Před několika dny tady padlo jméno Ševinský, ex Plzeň, teď na vedlejší koleji u Boleslavi. Teď, když si Rosa přetrhl achilovku, ho Boleslav snad opět vyloví z juniorky, a nepřipadá možné hostování už do úvahy. Hráč který před rokem ještě hrál evropské poháry pod Vrbou by se nám jinak hodil, podle mě.

      • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 10:02 |  
        0 0

        Pohud se týká kádru tak s dobrým stopérem a kvalitním golovým útočníkem bych věřil že budeme hráti o čelo,bohužel tito hráči u nás v tuto chvíli nejsou.Zlepšení může přinést uzdravení se Dobrotky,ale na to se vůbec nedá spolehnout.Při dalším oslabení z jakéhokoliv důvodu budeme mít velké problémy,protože ta lavička je opravdu bídná.Tyto aspekty je třeba brát velmi vážně, abychom se pak nedivili že je zle.Vůbec to Petroušovi nezávidím kor po tom celkem úspěšnem závěru ligy.

        • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

          klimi     před 11 lety 18.07.2013 10:17 |  
          0 0

          Pořád věřím, že se někdo z našich chytí, ale Škoda to podle mě nebude. Na něm je vidět, že hrával stopera, protože jeho výběr místa ve vápně je naprosto tragický. Snad dostane prostor Škutka.

          • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

            Kuliss9     před 11 lety 18.07.2013 11:14 |  
            0 0

            Já naopak stále věřím Feninovi (Někde to v něm stále musí být), absolvoval už 2 komplet připravu tak se to musí projevit, na jaře se mi celkem líbil než ho ten idiot oddělal. Přiznávám v přípravě jsem ho neviděl a ohlasy nebyl zrovna nejideálnější a když nastoupil po zranění na konci jara tak to bylo taky takové to jít se tam jen vyprdět. Ale stále mu věřím, že se chytne

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              bububu (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 11:56 |  
              0 0

              Já bych Fenina taky neodepisoval, osobně bych zkusil stáhnout Kisela do středu zálohy, kde by alternoval se Zmrhalem (představa, že Kisel ve svých letech, i přes neuvěřitelnou píli a pořád slušnou fyzičku, odehraje všechno, je přinejmenším úsměvná) a Fenina postavit na podhrot. Přijde mi, že si dokáže balon podržet a šikovně rozdat, navíc by hned do vápna chodil další hráč. Chtělo by to, aby mu trenér dal důvěru a pár zápasů ho tam podržel, věřím, že by se to nám i jemu bohatě vyplatilo.

              Ideální sestava: Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka/Petrák, Bortel, Čonka - Gecov - Mičola, Kisel, Juhar - Fenin - Škutka/Škoda

            • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

              mirros     před 11 lety 18.07.2013 14:23 |  
              0 0

              viděl si Fenina proti Mostu? Utočník,který ani v přípravných zápasech neohrozí branku? je to pro mne zklamání...

              • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                klimi     před 11 lety 18.07.2013 14:24 |  
                0 0

                Jenom se zeptám, jak často ji ohrozil Škoda?
                Zápas jsem neviděl, zajímalo by mě to :)
                Díky

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  Oja     před 11 lety 18.07.2013 14:47 |  
                  0 0

                  Věřím, že kdyby Fenin dostal tolik prostoru jako Škoda, dá těch gólů víc.

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  Maeden (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 15:09 |  
                  0 1

                  Jednou dával hlavou nad. Moc balonu ale tradičně nedostával.
                  Fenin to řešil tak, že se stahoval skoro na úroveň zálohy, sklepával a snažil se zapojovat do kombinací. Pak tam sice chyběl hrot, ale to už Most trochu odcházel a dopředu tak mohli křídla a Čonka.
                  Moc bych se divil, kdyby dali útočníci v Petroušově za podzim víc jak 8 gólů. Bude to zase na zbytku mančaftu.

                • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                  mirros     před 11 lety 18.07.2013 16:07 |  
                  0 0

                  podle mne by měl hrát Škutka..má nejlepší výbšr místa..bohužel díky zranění mnoho netrénoval a jeho fyzička je prý bídná..Jinak ŠKODA ALESPOŇ BOJUJE, pere se o míč, chodí do soubojů..Fenin vyklusová jako baletka....

                  • Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

                    Maeden (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 17:17 |  
                    0 1

                    Taky bych tam nejradši viděl Škutku, jen by mu měli sebrat ty sálovky.
                    Co se týká Fenina, oproti jeho tragickým výkonům na jaře to zas takový děs nebyl, na druhou stranu hrát hůř než zahrál v Příbrami nebo v Teplicích snad ani nejde.

  18. Re: Hlavními partnery Slavie Chance a Travel Service

    klimi     před 11 lety 18.07.2013 14:23 |  
    0 0

    Kolik očekáváte zítra lidí?
    Když přijde víc jak 6,5k, tak budu mile překvapen.