Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Most 4:0

V generálce na ligu se Slavia utkala na hlavním stadionu v Edenu s Mostem. Zápas skončil přesvědčivým vítězstvím sešívaných v poměru 4:0.

Slavia - Most 4:0 (1:0)

Branky: 34. Bortel, 56. Štěpán, 70. a 80. Koreš

Sestava: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Petrák (78. Kolařík), Čonka - Mičola (46. Štěpán), Gecov, Zmrhal, Juhar (58. Koreš) - Kisel (67. Hurka) - Škoda (58. Fenin)

Proti Mostu vyběhla sestava, která by se příliš neměla lišit od té, která příští týden vyběhne v 1. ligovém kole proti Baníku. Na sledovaném místě druhého stopera nastopil Ondřej Petrák, naopak testovaný Jiří Krejčí se neobjevil ani na lavici náhradníků.

První šanci si přes nově testovanou obranu vytvořil Most, s Vojtovou přízemní střelou z hranice vápna si ale Čontofalský poradil. Slavia kontrovala po čtvrthodině hry. Po rychlé akci na ose Čontofalský - Čonka - Škoda skončil míč po hlavičce posledně jmenovaného metr nad bránou. Červenobílí na svou šanci navázali další dobrou akcí, Mičola centroval, z patnáctimetrů pak střílel Nitrianský, kterého ale vychytal Belaň. První branku utkání měl pak na hlavě po rohu Karol Kisel, ale mířil o kus vedle. Pak už se ale sešívaní prosadili, po standardní situaci se míč odrazil na vápno k Milanu Bortelovi, který prostřelil vše, co mu stálo v cestě! Slavii vstřelená branka povzbudila, ve vynikající šanci se posléze objevil Juhar, ale střílel příliš slabě. Závěrečný tlak Slavie vyústil ještě v tečovanou střelu Škody do boční sítě.

Do druhého poločasu vyběhl vstříc svým prvním minutám v sešívaném dresu Vojtěch Štěpán, nejnovější slávistická akvizice. A na svou premiéru bude Štěpán jistě rád vzpomínat, jelikož po práci Kisela a Juharově přihrávce trefil poloodkrytou branku a zvýšil na 2:0! Štěpán hrál důležitou roli i u třetí branky, tentokrát však v roli nahravače. Po jehu centru zprava se trefil osamocený Štěpán Koreš! Šanci na zkorigování měl hostující Jan Procházka, ale v dobré pozici přestřelil. Platilo tedy otřepané "nedáš, dostaneš", po sólu se obloučkem prosadil opět Koreš!

Komentáře (151)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

    Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 17:24 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že Krejčí není ani na lavičce, počítám, že nás neposílí.

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      Dresco     před 11 lety 12.07.2013 17:25 |  
      0 0

      A ten Estonec uz je taky mimo? Jsem myslel, ze je na testech...

      • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

        Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 17:27 |  
        0 0

        Takřka jistě ne, ten k nám na testy sotva přišel. Asi se s ním počítá spíš do budoucna a ne hned pro ligu, bych předpokládal.

        • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

          Dresco     před 11 lety 12.07.2013 17:30 |  
          0 0

          Jo tak, ja doufal, ze ho tam dnes na par minut hodi...

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 17:28 |  
      0 0

      skoda...tak treba vyjde nakonec nejaky ten nasinec ze zahranici.

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 18:01 |  
      0 0

      To je asi trošku skoda, v naší situaci by se hodil. Jinak zatím dost nehezka kopaná, až dorazim dom, sepisu dojmy..

      • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

        RobCZ10     před 11 lety 12.07.2013 19:22 |  
        0 0

        Je to tak, jeden by řekl 4:0 to je formička, ale nic moc na koukání, vše při starym a konec jara byl pohlednější než dnes

  2. Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

    Tom     před 11 lety 12.07.2013 17:30 |  
    0 0

    Novej trenér- žádná změna v sestavě ani v rozestavení žádnej mladík se nedostal ani na lavičku ... Posily 0 ... Jedeme na titul !!!

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      Tom     před 11 lety 12.07.2013 17:37 |  
      0 0

      Sorry ted teda čerstvě Štěpán náhrada za Vošahlíka určitě adekvátní možná i lepší jestli je furt tak rychlej jak bejval ... Ale stejně je to hráč pro Příbram Bohemku atp. ... Než takováhle posila je lepší dát důvěru nějakým mladíkům

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      judy     před 11 lety 12.07.2013 17:43 |  
      0 0

      ja nevim ale už mě tyto příspěvky začínají dobírat...

      • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

        Tom     před 11 lety 12.07.2013 17:49 |  
        0 0

        ja nevim ale už mě nebaví 5 let se dívat jak hrajeme o sestup...

        • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

          judy     před 11 lety 12.07.2013 20:41 |  
          0 0

          Liga ještě nezačala a my už hrajem o sestup jo ? zajimavé jak tu lidi umí věštit budoucnost fotbalové Slávie a staronového trenéra Petrouše. Dejme jim šanci proboha..

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      th     před 11 lety 12.07.2013 17:51 |  
      0 0

      Tak to to rozestavení, podle SKS už po několikáté v této přípravě hrajeme Čontofalský - Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka - Kisel, Gecov, Zmrhal - Mičola, Škoda, Juhar, čili 4-3-3.

      Otázka je, jestli přepis na 4-5-1 opravdu více odpovídá realitě než názor trenéra nebo naopak se jedná o zkostnatělost redakce. :-) Já bohužel posoudit nemohu, přítomen na utkání nejsem.

      • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

        Tom     před 11 lety 12.07.2013 17:54 |  
        0 0

        Pochybuju ... Zatím dvě šance po výkopu golmana tenhle styl už sme si oblíbili asi všichni za p.Rady sem rád že tady tuhle tradici udržíme ... Hlavně neinkasovat !!!

        • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

          RaDDa521     před 11 lety 12.07.2013 17:56 |  
          0 0

          ti někdo nachcal do kafe?

        • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

          Markus     před 11 lety 12.07.2013 18:34 |  
          0 0

          Ne nadarmo naši moudří předci vymysleli přísloví Nesuď dne před večerem ;-)

      • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

        Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 17:59 |  
        0 0

        To nemá s trenérem co dělat, ten onlajn na webu skutečně nepíše. :) Podle mě jde víceméně o jasné 4-5-1 s tím, že se krajní záložníci vytahují dopředu, jak je to v moderním fotbale zvykem.

        Proč Juhara a Mičolu začali na webu psát mezi útočníky, nechápu. Asi chtějí předejít nářkům, že hrajeme jen na jednoho útočníka. Faktem je, že papírové rozestavení vůbec nic neznamená. Záleží, jak se hraje na hřišti.

        • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

          Markus     před 11 lety 12.07.2013 18:27 |  
          0 0

          Tak hlavně že se dostávají do zakončení. Juhar góla už dal, jen mu ho neuznali pro ofsajd a Štěpán ho dal teď.

    • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

      Barra     před 11 lety 12.07.2013 18:46 |  
      0 0

      Žádný mladík se nedostal ani na lavičku, Tome? Hurka a Kolařík jsou snad staříci?

      • Re: Slavia - Most 0:0 v 1. poločase

        bongor     před 11 lety 12.07.2013 19:17 |  
        0 0

        Ano Barro ,jsou to starý páky.Potřebujeme někoho mladšího,aby oživil hru.

  3. Re: Slavia - Most 1:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 11 lety 12.07.2013 17:48 |  
    0 0

    Že by už ligová sestava?krom Petráka na beku, žádné velké překvapení a Krejčí se asi nelíbil, takže Rajnoch a nebo vlastní zdroje.

  4. Re: Slavia - Most 4:0

    Lenkestr     před 11 lety 12.07.2013 18:58 |  
    0 0

    Koreš druhej gol, no to je i na mě moc silna kava... Ještě i řekněte, že Dostál prokličkoval celé hřiště, dal přesnej centr a poslušně se sprintem vratil do obrany... :D

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Lenkestr     před 11 lety 12.07.2013 18:59 |  
      0 0

      no nic, prostě koukam jak puk... uvidime, co řekne ligovej Banik...

  5. Re: Slavia - Most 4:0

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 18:59 |  
    0 0

    No vida Štěpán Koreš, třeba se mu vrací forma. Čekám na hodnocení očitých :-)

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Tom     před 11 lety 12.07.2013 19:09 |  
      0 0

      Sorry ale Koreš nikdy v žádný formě nebyl a nikdy nebude je to Petroušův kůn ...

      • Re: Slavia - Most 4:0

        bongor     před 11 lety 12.07.2013 19:18 |  
        0 0

        Ježíš marjá,nech toho spino.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      ortevor     před 11 lety 12.07.2013 20:07 |  
      0 0

      s formou tezko rict, dneska kdyz prisel byl uz Most celkem odevzdanej, ale pusobil z nasich s Conkou nejfotbaloveji, navic s Conkou by si myslim mohli vyhovovat stejne jako kdysi s Trubilou...
      ale v minulejch zapasech stejne jako proti HK s juniorkou nicim nevynikal, takze tezko soudit..ale dneska se mi libil, i to zakonceni pri poslednim golu kdy golmana ztrapnil, takhle sebevedome zakonceny solo na golmana sem v SKS uz dlouho nevidel

  6. Re: Slavia - Most 4:0

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 19:40 |  
    0 0

    Musím říct že navzdory vysledku mám ze zápasu velmi rozporuplné pocity..výsledek byl sice parádní ale hra byla taková jalova...připomínalo mi to trochu konec jara v tom smyslu že do prvního gólu to bylo velice bidne ale po jeho vstřelení se hra přece jenom zlepšila..nicméně ne do nějak vysoce kvalitní podoby..navíc hlavně že začátku byla naše obrana velmi průchozí (nevím jestli přímo chybou stoper) a dopředu tak žádná sláva. Gól po standardce ale trochu otevřel soupeřovu obranu a byly aspoň nadejne brejky. Jmenovitě k hráčům bych vyzved pouze conku kterej jedinej v poli prokazal poměrně vysokou kvalitu a contofalskeho výkopy (není náhoda že po nich máme i vyložené šance) jinak mi nikdo nepřišel že by vycnival..kores dál sice dva góly (při prvním se hrozně ukop si myslím a druhej s přehledem proměnil sólo a ešte gólmana vpodstatě zesmesnil) ale jinak spíš bída podobně jako zbytek týmu..ne že by mi dva góly byly málo :-) ale mluvim čistě o herní stránce. jestli byl někdo na hřišti opravdu zbytecnej tak to byli oba útočníci. Dále štěpán nevím co k němu říct když nastoupil při vedení když už jsme měli poměrně dost brejku min rychlost ale ukázal. Co se stoperske dvojice týče tak se mi nelíbila aniž by ale někdo z nich hrubě chyboval..obrana fáze celého mužstva se mi hlavně v první půli totiž opravdu nelibila.nevím jestli jsem na něco zapomněl nebo něco opakuj ale píšu to na telefonu tak se rovnou omlouvám i za formu..

  7. Re: Slavia - Most 4:0

    spino     před 11 lety 12.07.2013 19:49 |  
    0 0

    Výsledek dobrý, hra příšerná. Mile mě překvapil Vojtěch Štěpán. Takový rychlík Expres. ;)

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 20:26 |  
      0 0

      Ještě, že to nebyl expres Rychlík :-)...

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 20:59 |  
      0 0

      Neseděl jsi s dědou v sektoru vedle naší střídačky, zhruba v polovině?

      • Re: Slavia - Most 4:0

        spino     před 11 lety 13.07.2013 08:06 |  
        0 0

        Seděl jsem sám, měl jsem modrou mikinu, přibližně ve středu sektoru za naší lavičkou.

  8. Re: Slavia - Most 4:0

    ortevor     před 11 lety 12.07.2013 20:02 |  
    0 0

    vysledek dobrej, ale hra spatna, hlavne prvni pulka byla mizerna, prvni gol takovej nahodak...
    a bylo videt ze Petrakovi s Bortelem to spolu nesedelo, dozadu hrali oba dost nervozne....Petrak tam byl uz nekolikrat zkousenej, proste to neni jeho post, a povazuju to za zabijeni jeho talentu....dal bych tam na Banik Kolarika, Petrak tam dneska byl dost nervozni, i kdyz Bortel taky...

    z hracu nikdo nevycnival, krome Conky, kterej celej zapas lital po lajne a motal tam jejich obranci dobre hlavu :)
    a pochvalil bych stridajici Korese s Hurkou, podle mne oba zahrali dobre
    utocnici oba tam byli prakticky zbytecny, Micola taky naprosto nic neukazal a v zakladu bych misto nej radsi videl kohokoliv jinyho, at uz Korese nebo Hurku a presun Juhara doprava...

    a jak uz tady nekdo psal, Conto dvakrat vybornej presnej vykop na rozbehnutyho hrace a byly z toho sance, ale zhorsil si to na konci hrozive podbehnutym centrem z rohu a jak znervoznej, pak i nekolika spatnejma vykopama

    • Re: Slavia - Most 4:0

      ortevor     před 11 lety 12.07.2013 20:04 |  
      0 0

      jo a nejak sem zapomnel na Stepana, prvni gol sice byla lehka doklepavacka do prazdny brany co mu pripravili Juhar s Kiselem, ale jinak hral dobre, vypada to ze rychlost porad ma, hodne se nabizel, ma dobry centry, pamatuju si ze v HK i daval goly z trestnaku, takze myslim ze idealni ostry kridlo, preferoval bych ho namisto Micoly do zakladu...

  9. Re: Slavia - Most 4:0

    Maeden (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 20:03 |  
    0 1

    Žádná krása, hlavně v první půli. Most od začátku presoval, což nám dělalo problémy s rozehrávkou, a jeho ofsajd systém na Škodu a zbytek ofenzívy stačil. Začali jsme hrát v půlce poločasu, kdy záloha pochopila, že zaseknout si balon a rozhlédnout se znamená zazdít akci, a začala dávat míč rychleji dopředu. Kisel začal hrát a bylo to znát, kdy naposledy jsme v Edenu viděli 3 velmi slušně zahrané útočné standardky po sobě?
    V druhé půli Most stále chtěl dát gól a trochu víc otevřel hru. Využívali jsme toho po kraji - Štěpán je rychlý hráč a dnešním výkonem si řekl o dres, Koreš vypadá hubenější a lítal jako blesk. Fenin pochopil, že pro balony si bude muset chodit dozadu, ale hrál dobře a párkrát zajímavě otevřel prostor na křídle pro Čonku, Koreše.
    Most hrozil ojediněle, Čonto měl jednu chybičku, jinak defenzíva ušla. Petrák si občas zahrával jako poslední a málem z toho byl gól, nicméně pořád si říkám, že bych byl bych raději, aby hrál prozatimního stopera on než aby leštil lávku a hrál nějaký průměrný koupený žoldák. Tradičně dobře hráli Gecov, Bortel, Čonka, Kisel až na pár přihrávek, v druhé půli i Zmrhal, standardně proměnlivý výkon Nitri, Juhar, líbil se mi i Fenin, Mičola klasicky zbrkle.
    Štěpána rozhodně koupit.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      klimi     před 11 lety 12.07.2013 20:11 |  
      0 0

      Štěpán je na půl roku už ve Slávii, překvapivě (s ohledem na naše vedení) i s opcí :))

      • Re: Slavia - Most 4:0

        spino     před 11 lety 12.07.2013 20:14 |  
        0 0

        Nééé, fakt? Držmíšek na hrad!

        • Re: Slavia - Most 4:0

          bongor     před 11 lety 12.07.2013 20:26 |  
          0 0

          Teď mi někdo prozraďte,byl Škutka alespoň na lávce,nebo už se definitivně nasral a bude u nás končit?Všichni píšete,že útočníci prakticky neexistovali,tak mi někdo vysvětlete,proč ten Dávid nedostane šanci?

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 20:33 |  
            0 0

            Kdoví na lávce ale podle všeho nebyl..jsem si říkal že konečně fenina uvidím hrát ale opět pouze nastoupil a ani moc nebehal..

          • Re: Slavia - Most 4:0

            1rytir     před 11 lety 12.07.2013 21:18 |  
            0 0

            Seděl smutně na tribuně. Proč? Zranění o kterém se nepíše?

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Barra     před 11 lety 12.07.2013 21:22 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, myslím že to byl Petrouš který minulý týden na oficiálkách naznačil, že Dávid Škutka má nějaké zranění. Snažil jsem se to marně najít, ale jsem si tim jistý. Takže za jeho dnešní absenci bych nic nehledal.

            • Re: Slavia - Most 4:0

              RaDDa521     před 11 lety 12.07.2013 21:37 |  
              0 0

              taky vím, že o tom zranění jsem někde četl, ale nevím jestli to nebylo ještě na soustředění v Rakousku

              • Re: Slavia - Most 4:0

                Tomski     před 11 lety 13.07.2013 00:11 |  
                0 0

                Na jaře mi přišlo, že má Škutka problémy s fyzičkou (mluvil o tom i Rada), kdy když nastoupil od začátku, tak snad ani jednou nedohrál dokonce...protože jsme za něj zaplatili nejspíš nemalý peníz, tak se ho nemůže zbavit Petrouš jako Skácela, kterému vyčítal špatnou fyzickou připravenost i Rada. Nechápu dnešní kritiku Škody a Fenina. Škoda sice nedal docela velkou šanci, ale zase dělal prostor a vázal na sebe stopery soupeře, z čehož vznikaly naběhy Juhara a Mičoly (škoda, že měly konec v ofsajdu)...někdo výš napsal, že byl pomalý...ano ty dva sprinterské souboje prohrál, ale i bek z druhé ligy může být rychlík, ale třeba mu na první ligu schází hmotnost nebo technika. Neviděl jsem v lize mockrát aby Škodovka prohrál sprinterský souboj. Fenin mě dnes mile překvapil a uměl bych si je představit se Škodou na hrotu i ve dvojici. Na něm je vidět, že to v sobě má (fotbalové myšlení, kreativita, technika a co si pamatuji tak i goly dával krásné, bohužel si pod Petroušem i vinou zranění nezahrál tolik v závěru jara...věřím tomu, že by se podobně jako Mičola na té vlně svezl, což pro jeho psychiku je velice důležité, mínusem je taková laxnost, kterou z něj cítím...třeba to tak nepříjde ostatním).Překvapilo mě, že si chodil pro balony do hlouby pole a rozehrával s přesně. U obou tady zmiňujete nízkou produktivitu, ale já si nevšiml, že by jim střed hřiště nějakou loženku připravil...sice vlastně pod Petroušem dáváme dost golů, ale hlavně z druhé vlny (dnes Koreš a Štěpán, který se mi líbil velice a zvěsti o jeho rychlosti a technice nebyly lživé....na konci jara Mičola, Juhar a soustavně Kisel), kdy Škoda na sebe váže obranu soupeře velice dobře...
                Připojím i hodnocení ostatních: Čonto - jistý a kvalitní výkon, zaváhal až v závěru kdy podběhl jeden centr...
                Nitrianský - v první půli řešil některé situace až moc zbrkle...ve druhé nebyl moc vidět, ale jednou dokázal sám vyvést balon z naší poloviny až před soupeřovo vápno (to bych si dokázal představit, že bude dělat častěji a napobobí v tom i čonku...nesmí se prostě bát).
                Petrák - neudělal žádnou hrubku, ale nemá v sobě automatismy stopera, jak Čonto, tak Bortel ho museli dirigovat...kdyby měl tu roli plnit pravidelně, tak musí na spoustě věcech zapracovat...
                Bortel - odehrál standartně dobrý zápas, ale příjde mi, že není typický dirigent obrany jako Dobrotka nebo Brabec, spíš o hodně lepší Hub...
                Čonka - v první půli mě pobavil tím, že třikrát uháněl s míčem k naší brance...po přestavce odvedl kvalitní standart dozadu i dopředu, ale chtěl by to zkvalitnit techniku centrů...
                Gecov - v první půli byl u míče nejvíce ze všech hráčů na hřišti, ale snad pětkrát zkazil rozehrávku...prostě to není defenzívní tvůrce hry jako býval např. Gedeon a míče by měly chodit spíš přes Zmrhala neboKisela( ten v první půli kazil, ale taky), který je vysunutější...díky tomu, že si odebíral míč přímo od stoperů, sme se v první puli drželi spíš na naší polovině hřiště...druhou půli odvedl spoustu černé práce, někdy si ale pomohl i faulem(ne vše mu, ale rozhodčí pískl)...
                Zmrhal - dnes byl navíc a spíš překážel...místo něj mohl hrát někdo jiný na jeho postu nebo druhý útočník...
                Kisel - v první půli neměl moc balon (díky gecovově aktivitě) a jeho výkon nebyl přesvědčivý...druhá už byla lepší a doufám, že se dostane ještě do jarní formy...
                Mičola - zbrklý a technicky podprůměrný (zase mu to uskakovalo)...vyhrál v soubojích se zadáky minimum míčů...dnes zklamání (prý ale netrénoval naplno...tím to může být zapříčiněno)
                Juhar - dobrá výkon, hezký negol, aktivní...ale měl by zapracovat na přesnosti přihrávek a možná se i víc podělit o míč...
                Škoda - už jsem ho hodnotil výš...dnes mi přišel Fenin lepší...
                Štěpán - statistika 1 + 2 mluví za vše, doufám, že v tom bude pokračovat...
                Koreš - dnes nebývale produktivní (druhý gol krásný), ale je s míčem hrozně pomalý...zbytečně ztrácel...
                Fenin - dnes překvapení, ale souhlasím, že by to mohlo být ještě lepší...
                Hurka - nic moc...každý ho přetlačí...zbytečně ztrácel...měl by víc jíst a posilovat...níc navíc tam dnes nebylo...jako náhrada za Kisela nedostatečný...
                Kolařík - dnes jsem ho viděl po půl roce v zápase ačka a oproti zápasu s Kladnem mi přišel velice nejistý...bohužel hrál krátce...

                • Re: Slavia - Most 4:0

                  Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 00:36 |  
                  0 0

                  Zasadne nesouhlasím s feninem a hurkou..

                  • Re: Slavia - Most 4:0

                    Tomski     před 11 lety 13.07.2013 00:48 |  
                    0 0

                    a v čem, jestli dovolíš ?

                    • Re: Slavia - Most 4:0

                      Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 17:48 |  
                      0 0

                      Dobře ne zásadně, ale nesouhlasím ;) V podstatě lze asi říci, že z podobných dat vyvozujeme různé závěry ;) Ostatně ty sám píšeš o Feninovi jako o překvapení, ale zároveň zmiňuješ, že to vlastně nebylo nic moc.
                      Fenin mi přišel opravdu jalovej a línej na krok. Dokonce mi přišlo, že jednou schválně vlez do ofsajdu, aby nemusel běžet za obranu pro míč (asi ne, ale vypadalo to tak :-D ). Že Párkrát někomu narazil ve středu hřiště, nepovažuji za něco, co by se mělo vyzdvihovat. Další věcí je, že když byl na středu hřiště a nabíhali za obranu Juhar, Štěpán a Kisel, tak místo aby sprintoval dopředu a útočil z druhé vlny, tak vyklusával.
                      V kontrastu s tvým pozitivním hodnocením Fenina mi přijde překvapivé hodnocení Hurky. Ten naopak zahrál jeden ze svých nejlepších zápasů za poslední dobu v áčku. Sice to ani zdaleka nebylo na jeho dřívější úrovni, ale aspoň byl vidět pozitivní posun dopředu. Měl pár dobrých přihrávek, kombinoval (hlavně se Štěpánem a Nitrianským) a měl na kontě i jednu skvělou přihrávku na křídlo přes obránce, u které jsem nevěřil, že ho mohla najít (myslím, že to byl on). Že by mě trefila do obličeje jeho slabost v osobních soubojích si nevybavuju.. To naopak u fenina ano, když se snažil jít do hlavičky a obránce ho lehce šťouchnul rukama, načež Fenin odletěl asi dva metry. To by se mu jako útočníkovi ve vápně stávat nemělo.
                      Takže asi tak ;)

  10. Re: Slavia - Most 4:0

    brotheus     před 11 lety 12.07.2013 20:31 |  
    0 0

    Dost dobre nerozumim tomu, jak nekdo muze vyvozovat zavery ze zapasu s tymem predstavujicim podprumer druhy ligy.

    Kdo se tesite na pristi sezonu, budete zklamany, troufam si prorokovat. Zdani, ze Petrous se poucil a vyzral, se rychle rozplynulo. Jako kdysi sazi na upracovany kopace, jakyma jsou (dnes uz bohuzel) Kores, Skoda nebo (tentokrat vyjimecne opomenutej) Dostal. Nechci mu tady delat psychoanalytika, ale tezko se zbavuju dojmu, ze v nich podvedome vidi sebe. Navic k tomu pridal radovsky ulety typu Petrak na stoperu, prestoze je to slepa ulicka a jednoduse spatnej napad. Co je se Skutkou nebo Simeckem, nam samozrejme nikdo nepovi, protoze komunikace je podle Seterleho zjevne neco, ceho u nas za sefovani Kuseho bylo az moc. Priprava byla prilezitosti vytycit smer a posunout se jim smerem ke svetlym zitrkum. Namisto toho byla prehlidkou bezradnosti.

    Ale jako rozenej optimista dokazu i na soucasnym stavu najit neco dobryho: uz me nemusi mrzet stehovani do Brna, vinou kteryho nebudu mit moznost navstevovat zapasy Slavie. Pokud uz musim trpet, pak radsi (skoro) zadarmo nekde u prenosu na sazkabetu.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Tom     před 11 lety 12.07.2013 20:48 |  
      0 0

      Moje řeč ještě bych k výtkám Petrouše přidal vyhazov Rudy

      • Re: Slavia - Most 4:0

        Barra     před 11 lety 12.07.2013 21:25 |  
        0 0

        A já bych mu také vyčítal, že slunce zapadlo dnes moc rychle...

        • Re: Slavia - Most 4:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 21:39 |  
          0 0

          trapné, velmi trapné. Kde dochází argumenty, začínají posměšky, že?

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Barra     před 11 lety 12.07.2013 22:23 |  
            0 0

            Dochází argumenty? A jak tedy reagovat na výtku že Petrouš vyhodil Skácela? Když už tyto argumenty neslyším od Toma (který se zde jen omezuje na výkřiky), tak tady prosím aby tys vysvětlil, proč Skácel by měl zůstat, a v čím konkrétně selhal Petrouš. Prosím. A posměšky? Doufám jen, že Petrouš a co. jsou natolik chytří aby vůbec nečetli zdejší diskusi, kde se dokonce vstupuje na pole psychoanalýzy, a dělají se posudky. Stejně tak bych mohl já uvést, že někteří účastníci si tady léčí svůj mindrák a proto se snaží Petrouše poučovat, jak oni by na to šli. Ale já nebudu tak zlý a škodolibý, protože to by teprve byl směšný posměšek, na který by se ani nehodilo reagovat.

            • Re: Slavia - Most 4:0

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 23:59 |  
              0 0

              Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu!!

            • Re: Slavia - Most 4:0

              brotheus     před 11 lety 13.07.2013 08:44 |  
              0 0

              O kus niz nabizi hezkou odpoved bongor. Petrous selhal, kdyz Rudu vykazal s tvrzenim, ze mladsi hraci vykazujou vetsi chut, zapal a snahu. To se snad od o vic nez deset let mladsich kluku ocekava, ne? Cynik by navic dodal, ze z tech zapalenejch mladiku po priprave vetsina putovala na tribunu. Kdyz uz pri hodnoceni stavu veci ve Slavii spolehate vic na viru a nadeji nez na rozum, bylo by na miste se aspon zdrzet prispevku, ktery ne nahodou nenabizej zadnej argument.

              • Re: Slavia - Most 4:0

                Barra     před 11 lety 13.07.2013 11:46 |  
                0 0

                Brotheusi, ještě jednou jsem si pečlivě přečetl veškeré příspěvky, které v tomto smyslu tady padly. Vy prorokujet, že z příští sezóny budeme zklamání, protože podle vás ´zdání, že Petrouš se poučil a vyzrál, rychle rozplynulo´ a vyčítáš mu řadu věci. Na tokový názor máte samozřejmě svatou pravdu. Kolik fanoušků, tolik odborníků, a samozřejmě nezapomenu i sám sebe do té kupy počítat. Ale na tom není nic špatného. Vadí mi více, když si hrajete na psychologa a začínáte rozebírat psychoanalytikou podvědomí Petrouše. Ale budiž, ať si každý o té analýze a proč máte zapotřebí se pouštět na tak tenký led, myslí své.
                Já jsem reagoval jsem na příspěvek Toma, který k vašim výtkám ještě přidal ´vyhazov´ Rudiho.

                Rudimu končila smlouva a nebyla prodloužená, nic víc nic míň. Selhání Petrouše počíná podle vás v tom, že Rudu ´vykazal s tvrzenim, ze mladsi hraci vykazujou vetsi chut, zapal a snahu´. Našel jsem si slova Petrouše, prohlásil, že ´Ruda mi v tréninku ukázal, že už to má za sebou. Ani píle úplně nebyla, jak by měla být. Jel si takové své tempo. Jsou tady mladší kluci, kteří jsou dravější a v tomhle směru už ho předběhli´.

                Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-trener-michal-petrous-na-zacatku-pripravy-slavie-pl0-/fotbal.aspx?c=A130621_153953_fotbal_pes

                A co je na tom špatného? Kde selhal Petrouš? Že se to přece od více než 10 let mladších kluků očekává, jak píšete? A to má být argument? Očekává se to od každého, mladého hráče jak staršího, řekl bych. O to více ví hráč, že když je mu daleko přes 30, naopak musí na tréninku přidat, aby ještě stačil. Ale je možné, že máte jiný názor a frekventoval jste tréninky Slavie, při kterých zanechal na vás Skácel jiný dojem. Včera jsem na jiném místě psal, že podle mě má Skácel (1979) talent od Boha, ale nemá stejný profesionální přístup jako Horváth (1975), Štajner (1976), Patrik Gedeon (1975) a jiní – kteří byli nebo jsou daleko starší, ale ví, že o to více se musí snažit, aby se ještě mohli točit na vrcholu.

                A když už mluvíte o ´zapálených´ mladících, kteří většinou putovali na tribunu – včera hráli Zmrhal (19 let), Čonka (22), Petrák (21), Nitrianský(22), Kolařík (22), Hurka (20) – to vám nestačí? Svojí šanci dostávají Tusjak (21), Šimeček (19), Hrubý (19), Čepelák (20), Vondráček (20). Ale samozřejmě můžete Petroušovi vyčítat, že se snaží stavět mladé hráče (jak sám říká) citlivě do sestavy, a ne všechny najednou. To očekáváte? To máte na mysli s tím slovem ´cynik´, předpokládám.
                J
                inak, abych se vrátil k Skácelovi, podíval jsem se také na hodnocení Alanora na skončení této sezóny, které vám rád otisknu:
                Rudolf Skácel - 5,00 (hodnocen 4x) - Přišel jako vytoužená posila, příliš šancí ale nedostal. A když už prostor dostal, tak hrál jen průměrně, ačkoliv vyloženě nevyhořel. Při střídání pod Petroušem ale ukázal, že již zřejmě týmu nemá co dát, navíc sám se svou pozicí jistě nebude spokojen. A tak se dá v letní pauze čekat jeho velice pravděpodobný odchod ze Slavie.
                http://slavistickenoviny.cz/clanek/7048-kisel-hracem-jara-podle-hodnoceni-celkovy-souhrn

                A suma sumarum můžu jen říct, že jsem rád že se včera ukázal na hřišti Vojtěch Štěpán, který potvrdil jen to dobré, co Fasher tady popsal po čtvrtečním tréninku. Ukázal správný přístup. Takové hráče potřebujeme.

                Jinak děkuji za dobrou radu, abych se v budoucnosti alespoň zdržel příspěvku, ve kterém nenabízím žádný argument - když, podle vás, spoléhám jen na naději a víru, než abych spoléhal na rozum jako vaším případě. Nevím, proč tak reagujete, myslel jsem, že diskuse tady je o to, abychom si vyměnovali názory, ale budiž. Jestli nestojíte o diskusi, nebudu vám vadit. Sice jsem u vás moc argumentů nenašel, ale alespoň mi došlo že nemá smysl reagovat na příspěvky, stavěné na psychoanalýze.

                • Re: Slavia - Most 4:0

                  brotheus     před 11 lety 13.07.2013 13:30 |  
                  0 0

                  Tak se mi zda, ze se nam ta polemika trochu vymkla z rukou a zbytecne se vyostrila. :) Asi na tom mam svuj podil, obcas recnim az moc plamenne.

                  Moje psychoanalyticky objasneni Petrousova jednani bylo mineno ve znacny nadsazce. Pravda, mozna ne uplne srozumitelny. Chtel jsem jim trochu expresivne rict, ze pro jeho lpeni na jmenovanejch hracich zkratka neexistuje vysvetleni, ktery by pripoustelo, ze je v jejich pripade Petrousuv pristup racionalni. Je jen malo temat, na kterejch tu panuje takova shoda, jako jsou kvality Petrousovych oblibencu. Proc to nevidi i on?

                  Pokud jde o Skacela, myslim, ze se tu casto neargumentuje spravedlive. Ruda je podle myho nazoru natolik inteligentni hrac, ze by stacilo, kdyby si ho nekdo vzal na slovicko a vysvetlil mu: "Hele, Rudo, myslim, ze tomu nedavas vsechno. Pokud s tim do konce cervna neco neudelas, budeme se muset rozloucit." K takovy rozprave ovsem zrejme nedoslo, jinak by si Skacel do medii sotva stezoval, ze s nim nikdo nemluvil - pokud ho ovsem krome flakace nepovazujeme i za lhare. Lidem odpovednejm za jeho odchod do hlav nevidim, presto jsem ale presvedcenej, ze pokud se Petrous odvolava na sportovni duvody, nerika (celou) pravdu.

                  Argumentace na tema mladiku je slaba. Dala by se smahem shodit ze stolu tvrzenim, ze kdyz nemame Skacela, musi zkratka nastoupit nekdo jinej. Krome clenu zakladni sestavy jsou to vyhradne mladici. O Koresovi uz rec byla, srovnani s Rudou muzeme provadet jedine v zertu. Hurka podava dlouhodobe nepresvedcivy vykony. A ostatni adepti na Rudovo misto byli tam, kde jsem rekl: na tribune (v sirsim smyslu nikoli v nominaci k zapasu). Radit k mladikum Conku, Nitrianskeho nebo Petraka s desitkama ligovejch startu na konte je pak ryze ucelovy.

                  Asi bych to uzavrel slovy "let's agree to disagree". Tyhle diskuze totiz nikam nevedou.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 20:57 |  
      0 0

      nj, PR, komunikace a marketing, to je ve Slavii mrtvé. Když vidím, jak je na tom Sparta, tak to je jiný vesmír. Buhužel.

      Tady jestli se něco nestane, tak nevím.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        bongor     před 11 lety 12.07.2013 23:18 |  
        0 0

        no jo,jenže ta kdyby neměla genia Váchu,tak se od hráčů toho moc nedozvíme,ještě tak Vaclík občas překvapí nějakým moudrem,ale jinak je tam na všechno jen náš bleskurychle a úspěšně přebarvený
        bývalý slávista,který nyní uznal,jak byl pomýlený.

  11. Re: Slavia - Most 4:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 20:42 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil z Edenu a byť výsledek hovoří jednoznačně, zápas byla pěkná holomajzna. Hlavně z první půle dost bolely oči. zlepšení přišlo po prvním gólu, hodně se mi líbilo cca 20 minut po střídání Škody (jak symbolické).
    Celkově ale docela mrzutý dojem ve mě Slavia zanechala. Jako by celý zápas hrála na půl plynu, jinak nevím. Hodně nepřesností, moc jsme Most nepřehrávali, hlavně v první půli jsme dopředu působili dost bezradně. Z toho pramenilo moře přihrávek dozadu a musím říct, že obrana byla v první půli dost strašidelná. Co tam kluci vyváděli, to bylo na profackování. Pohyb, přebírání hráčů, komunikace, přhrávky? Vše na pět podrženo. Z každého míče na kopačkách obránců mi jel mráz po zádech, hazardovali, jednou běžel mostecký hráč sám z úhlu na čonta po špatném přebrání u stoperů, pak po chybné rozehrávce taky velká šance, pak nedůraz ve vápně a Most střílel nedůrazně, když se k tomu pak přidal Čonto a vyboxoval roh na malé vápno na kopačky mosteckého hráče a ten z první přestřelil, tak jsem byl na mrtvici. Jinak Ale Čonto podržel, Most hrozil hlavně po našich chybách, ale Čonto podržel. Obávám se ale že největší slabina SKS v nadcházející sezoně bude obrana, i průměrný tým druhé ligy nás pozlobil.

    V první půli docela hořel Čonka, po jeho straně třikrát nebezpečně Most utekl a centroval do vápna. V druhé půli se ale rozehrál k velkému výkonu, skvěle bránil i podporoval útok, nejednou úplně zamotal hlavu bránícím hráčům. Snad si do ligy odnese výkon z druhé půle, ten byl excelentní.

    Bortel s Petrákem nehráli zcela špatně, ale pokud chce Petrouš do ligy s touto variantou, proč poprvé hraje v generálce? To je blbost. Bylo vidět, že oba si na hřišti zatím nerozumí, byť individuálně tam měli oba hezké momenty.

    Nitri byl lepší v první půli, v druhé se nějak vytratil. Pořád od toho kluka čekám víc.

    Ze zálohy mě zaujaly kraje, střed byl dozadu i dopředu slabý. Naopak Juhar a Mičola, to bylo velmi slibné. Měnili si místa, makali, nabíhali si za obranu, velmi pěkné. Juhar dal i regulérní gól, ale byl chybně máván ofsajd.
    Střed byl, jak už jsem zmínil, slabý. Od Gecova bych čekal více odebraných míčů, Kisel je bohužel z formy, vůbec se mi nelíbil. Byl všude a nikde, hodně nepřesný. A Zmrhal, ten je bohužel na hřišti zbytečný. Proč hraje on a nedostane ani na minutu šanci Šimi, to mi hlava nebere. Mohl dát snadný gól po standardce, ale na zadní tyči neuklidil z metru do prázdné. Jinak mi přišel takový nijaký, nedůrazný, nepřesný.

    Téma samo pro sebe je Škoda. Jak by řekl klasik - je to marný, jen to marný, je to marný. Kdosi mi tu toho času tvrdil, že je Škoda rychlejší než Škutka. Dnes byl Škoda všude pozdě, nikdy nepřesprintoval beka, asi vzal špatný tretry. Pozičně to byla taky beznaděj, skoro nevyhrál hlavičku. Měl dvě jasné gólovky - hlavička po centru tuším Juhara měla být gólová, ale šla nad. Pak mohl hezky zakončovat ze strany, ale netrefil bránu. Jaký to rozdíl byl první gól v podání Bortela. Hezky si převzal míč ve vápně, kouknul se a nedal brankáři šanci. Stoper a mohl by se u něj Škoda učit. Nechci být negativista, ale se škodou v útoku to prostě na poháry nevidím. Tým, který jede na poháry, musí mít střelce, ale to Škoda prostě nikdy nebude, ten kluk dá gól leda do prázdné brány (byť ten Plzni byl moc pěkný, ale co naplat, gólovky nedává dlouhodobě). Asi není náhodou, že nejhezčí fotbal jsme hráli po jeho střídání:)

    Bohužel k tomu vůbec nepřispěl Fenin. Ten je fakt mimo, nevím, co se s ním stalo. Pořád v poklusu, nezasprintuje ikdyby měl zemřít. Je s podivem, že naši hráči měli asi 5 náběhů středem za obranu Mostu a nikdy to nebyl Fenin, ten se toulal ve středu, žádný náběh. Fenina tak maximálně kopnout do zadku. Asi nejhezčí, co předvedl bylo jeho opálení, jak konstatoval pán za mnou.

    Asolutně mě irituje, že vůbec nehraje Škutka? Je zraněný? Nebo proč vůbec nedostane čuchnout? My jsme zase po roce bez útočníka a dovolíme si takový luxus, že druhý nejlepší střelec slovenské ligy, koupený za nemalý peníz, nehraje? To už jde prostě mimo moje myšlení.

    Zajimavou stopu za sebou zanechali střídající Štěpán a Koreš. Štěpán je opravdu rychlý, umí si stáhnout míč v rychlosti do běhu, zajímavý hráč, dle mě bude posilou.
    Po dlouhé době pěkně zahrál můj neoblíbenec Koreš. Dal dva super goly, všechny čest, ale ať na to naváže v lize. První gól úplně mazácké uklizení placírkou ve vápně (zase Škoda by se mohl učit), druhý sólo z půlky, počkal si na golmana a skóroval (zase Škoda by se mohl učit, tohle minulou sezonu ikskrát zazdil). Bohužel si Kory neodpoustil festovnou minelu, kdy před vápnem dělal machry, kličkoval, přišel i míč a před inkasováním gólu zachraňoval Kolařík.

    Takže celkově - dali jsme hezké góly, ale hra obrany velmi alarmující, Škoda není gólový útočník a měl by se zlepšit střed zálohy, byť vyloženě nepropadl. Mrzí mě, že nedostal šanci Šimi a Škutka. Možná jsme si mohli nechat Krejčího, ale neznám pozadí věci.

    Co musím na závěr zmínit, je výkon rozhodčích. Ok, je to příprava, pískal to asi nějak lamer, ale co ten tam prováděl? Ten sem asi spadl z Marsu. Ještě více zazářila jeho kolegyně na lajně, ta mávala jako nádražák, co náběh za obranu, to ofsajd. Nevím, zda vůbec věděla, kdy se obsajd mává. Ukradla nám jasný gól Juhara a další 2 gólovky.

    Celkově už se na ligu těším, ale chce to zlepšit obranu, zrychlit a zpřesnit hru a něco udělat s útokem.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 20:51 |  
      0 0

      Petrák měl zdravotní problémy, proto nastoupili s Bortelem až teď.

      O tom, že je Škoda rychlejší než Škutka, nás přesvědčoval spino. Takže to netřeba brát v potaz, spíš by se z toho dalo vyvodit, že to asi bude naopak. :)

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 21:11 |  
      0 0

      Mě se třeba líbil Fenin víc než Škoda a celkem si myslím, že by se mohl dostat do formy. Má určitě mnohem lepší techniku při zpracování i těžších balónů. Má lepší přihrávky a to jak technicky tak výběrem kam přihrát. To, že nebyl ani v jednom náběhu bylo dáno tím, že většinou ten náběh následoval po tom co vybojoval míč ve středu nebo i na vlastní půlce a dobře ho rozdal dál. Pak už logicky nemohl stihnout dosprintovat do vápna tak běžel v druhé vlně.

      Koreš předvedl dvakrát perfektní zakončení, ale to bylo z jeho strany všechno. Dost přihrávek zkazil a celkově mi přišel, že neví pořádně co s míčem. Možná bych ho někdy zkusil v útoku, kde nemusí vymejšlet kam přihrát.

      Petrák je sice velmi dobrý fotbalista ale na stopera nemá návyky a myslím, že ani postavu. Mě to přijde jako kdyby dali na stopera Tavarese, to podle mě nebude nikdy pořádně fungovat. Dneska měl Petrák štěstí, že spoustu akcí ubránil už Gecov, který hrál dneska velmi dobře. Protože on se často pohyboval uplně jinde než měl a nemá ani návyky na ofside systém, prostě hrál jako DZ. Podle mě stoperu zahrál lépe i Škoda v přípravě než Petrák (což bude tím, že Škoda na stoperu začínal, takže ví co tam hrát)

  12. Re: Slavia - Most 4:0

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 21:08 |  
    0 0

    Tak vložím i svůj pohled na dnešní utkání.

    1. půle do 20 minuty Most lepší, nevedly se přihrávky, kombinace nic. Pak se to zlepšilo, řekl bych od hlavičky Škody nad, ale i tak žádnej zázrak. Jinak Petrák na stoperu?? Začátek hrůza, postupně se chytil a řekl bych že by to mohlo fungovat jako krizové řešení. Uvidíme jestli ustojí i ligovou prověrku

    2. půle o dost lepší, ale když řeknu A musím i B, a to že z větší části z důvodu střídání Mostu. I tak ale takovou hru bych si představoval. Už to začalo v první půli, když nevyšel rychlý kontr, tak jsem se dostali do šance postupným útokem, kde se většina zálohy "nacpala" do 10-15 m před vápno po celé šířce hřiště, následovala přihrávka na střed, sklepnutí do strany na nábíhající křídla. O dost pohlednější hra a jednoznačně bych mužem zápasu zvolil Matůše Čonku (rychlost, důraz, technika), ikdyž v první půli se kolem něj do první šance prohnal hráč Mostu, jak by Alanor řekl "jak kolem Enta" (omlouvám se za dost volnou citaci:)) Vojtěch Štěpán?? řekl bych dobrý kup(zápujčka).

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 21:18 |  
      0 0

      Tak Ševinský toho enta postavou volně připomíná, u Čonky to přirovnání ale pokulhává na obě nohy. :)

      • Re: Slavia - Most 4:0

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 21:23 |  
        0 0

        jen malinko. :) prostě jsem si hned vzpoměl na tvůj výrok, když jsem viděl jak se za ním jen otočil.

        Jinak asi Štěpánovi ta smlouva neskončila, co??? :p

        • Re: Slavia - Most 4:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 21:25 |  
          0 0

          Těžko říct, nevím, jestli je teoreticky možné ho vzít jen na hostování, abychom nemuseli platit ten povinný poplatek po skončení smlouvy. Mám dojem, že jsem to viděl na jejich fb, ale teď ten příspěvek nemůžu dohledat.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            mike-k (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 21:29 |  
            0 0

            Tak nemyslim, že by to odstupný bylo tak závratný, abychom to museli řešit hostováním a pak mi něják hlava nebere hostování hráče bez smlouvy, ale neřikám, že to není možné.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Khadgar     před 11 lety 12.07.2013 21:43 |  
            0 0

            Bude to s tím souviset. Viz případ Lukáše Doška, který od nás před asi třemi lety někde hostoval, přitom za nás už léta nehrál.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 00:03 |  
            0 0

            To už jsem psal u minulého článku že nesedí to co v něm bylo a co se psalo jinde..

  13. Re: Slavia - Most 4:0

    1rytir     před 11 lety 12.07.2013 21:15 |  
    0 0

    Byl jsem jedním ze 705 diváků a výsledek beru. Nutno ale dodat, že první půle byla vlastně o ničem a pokud bych za ni měl někoho vyzvednout, tak jedině Juhara. Běhal, nabízel se, s Mičolou měnil místo, chtěl míč. Zbytek nic moc, nejhorší asi Škoda. Kisel vypadal, jakoby dopoledne tvrdě trénoval, z desíti přihrávek tak maximálně dvě dobré. Vůbe c přechod do útočné fáze hodně pomalý, když míč za obranu, tak do ofsajdu. Díval jsem se na Petráka na stoperu. Nohama to ještě šlo, nemusel nic výrazného hasit, hlavu má ovšem hrůznou.
    Druhá půle byla o něčem jiném. Líbil se mi Štěpán, rychlý, dokáže pokrýt míč a odcentrovat. Dnes lepší, než Mičola. Zlepšil se trochu i Kisel, zbytek zůstal na svém. Skóre rostlo súíše tím, že Most odpadl a my těžili z brejkových situací. Žádnou nátlakovou hru z naší strany jsem neviděl a jedna otázka nakonec: Proč Škutka vysedává na tribuně?

    • Re: Slavia - Most 4:0

      edenian     před 11 lety 12.07.2013 21:38 |  
      0 0

      Ani ja nechapu Skutku na tribune. Jen se modlim aby mel nejaky drobny neduh a nebyl to projev trenerovy definitivni sazky na Skodu. Simecek sedel taky na tribune s juniorskou partickou. To me stve taky, protoze dneska by tam mel misto nej sedet Zmrhal. Z Kisela mam pocit ze ho to nebavilo, az kdyz se nasr... tak jsem si vsiml ze hraje.
      Ale hlavne to na me pusobilo jako zacatek pripravy a ne konec. Souhra mizerna, hra mezi dvema trema lidmi maximalne, nechopnost stoperu rozehrat nelze ani komentovat. Zaroven dava stoper gol a utocnik nic. Contofalsky si teda zahral tochu moc. Na ligu tohle stacit nebude v zadnym pripade. To musi hosanci sakra zabrat.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 00:05 |  
        0 0

        Tady bych rád řek že to že stoper nemá komu rozehrát je opravdu málokdy jeho chyba..

        • Re: Slavia - Most 4:0

          edenian     před 11 lety 13.07.2013 10:27 |  
          0 0

          S tim nesouhlasim. To nemuzes rici ke vcerejsimu utkani. Je pravda, ze mostecky nasadili zvostra a nase zaloha poradne nereagovala. Ale bezna situace je, kdyz se stoper boji projit dostatecnym prostorem dopredu / prestoze za nim jeste je druhy stoper/ aby tu moznost rozehrat do zalohy prave ziskal tak se otoci a resi jestli prihrat brankari nebo dalsimu obranci.
          A v tom jsme byli vcera proste dobry.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 18:02 |  
            0 0

            Tento příspěvek jsem úplně nepochopil, ale to je asi moje chyba :-) Je třeba říct, že most hrál velmi vysoký a ostrý pressink, kdy přihrávky na obsazené záložníky na středu hřiště smrděly nebezpečnými protiútoky. Pressink byl až tak vysoký, že stopeři byli rádi, že si přihráli mezi sebou, tedy ani neměli zrovna možnost míč vyvést. Já prostě viděl problém v kombinaci dobrého napadání soupeře a horšího pohybu naší zálohy.

  14. Re: Slavia - Most 4:0

    rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 22:20 |  
    0 0

    Já bych s dovolením sesumíroval mé stručné hodnocení našich jednotlivých plejerů. Přišel jsem ale až někdy v 15. minutě, takže v něm možná něco bude chybět :)

    Čonto moc práce neměl, výborné byly jeho výkopy po standartních situacích souopeře z nichž jsme se dostávali do šancí a myslím, že i takhle začala druhá branka, kteoru dal VŠ. Na druhou stranu ke konci druhé půle předvedl jednu velkou minelu, která volala po potrestání obdrženou brankou.

    Nitri, chjo, tomu klukovi fandim, ale do trošku klid by potřeboval! Dvakrát si výborně naběhl na křídle a dostal se do vápna a pak v obou případech šanci zmařil špatnou příhrou. V tom prvním případě mohl i klidně střílet, to je třeba výrazně zlepšit, kdyby ty situace zvládal, jeho přínos pro tým by se strašně zvýšil.

    Bimbo obzvlášť první poločas bída, v druhém se zlepšil a dokázal i využít své přednosti - čtení hry. Na stopera ale nepatří, necítí se tam, neví jak tam hrát.

    Bortel s přehledem, jeho výkon se mi líbil, měl situaci stíženou, že musel dávat zvýšený pozor na Ondru Petráka, musel si ho hodně řídit.

    Matúš v první půli žádný záchvat, ale v tom druhém patřil mezi nejlepší, ne-li úplně nejlepší, obzvlášť co se týče hry dopředu. Vysloužil si i aplaus přítomných, když motal obránce na levém křídle, v druhém případě taky když si ukázkově odstavil soupeře při bránění.

    Mičola, Juhar - hodnotit je budu asi zároveň, Mičola šel dolů v půli, Juhar o cca čtvrt hodinky později. Svezli se se slabým výkonem celého týmu v první půli, ničím nijak moc nezaujali, zároveň ale ani žádný propadák.

    Marcel super, v řadách soupeře jeho přítomnost musí vyvolávat strach nebo minimálně alespoň respekt, to je bijec a dneska to zase ukázal, mě se jeho důrazná hra dost líbí, dneska to nebylo jinak.

    Jarda Zmrhal..není moc co hodnotit, celkem neviditelný, občas se mu podařila chytrá přihrávka za obranu, ale čekám od středního záložníka Slavie prostě o něco víc. Zdá se mi, že se nijak zvlášť nezlepšuje, alespoň ne tak jak bych čekal vzhledem k tomu, že pravidelně nastupuje. Co asi zlepšil je důraz, jinak ale to chce víc aktivity a zařadit vyšší rychlostní stupeň.

    Karol do základu pořád patří ale řádně mě nadzvedl, když zpackal v druhé půli brejkovou situaci. Místo toho aby vyslal Fenina do samostatného nájezdu, tak tak zpomalil hru, že to skončilo příhrou Korešovi asi do 5metrového ofsajdu. Žádný super výkon to dnes nebyl.

    Škoda nic. Jak jsem psal, přišel jsem v 15.minutě a ve 35. jsem si říkal, jestli je vůbec na hřišti. Dle mého nemůže být útočník číslo 1 ve Slavii. Osobně bych pořadí útočníků přehodil jako přesýpací hodiny - Škutka by byl číslo 1, Škoda 3 (okey možná by se pral s Féňou o 2).

    Střídající:
    Vojta Štěpán ukázal rychlost, efektivitu, zhruba do 80.minuty bych ho hodnotil velice kladně, pak ale dvakrát zbytečně špatně přihrál. Určitě může být přínosem ale zas to nebude hráč, na kterém by to stálo.

    Štěpán Koreš dal dvě branky, takže ikdyby na hřišti předváděl téměř cokoliv, tak by bylo nespravedlivé ho nějak hanit..:)

    Martin Hurka se snažil být aktivní v kombinaci, hlavně před pokutovým vápnem soupeře, moc pěkně to jednou předvedl s Vojtou Štěpánem, bohužel je nesmyslně zastavil slečna asistentka rozhodčí na čáře, která předvedla prachbídný výkon. Jinak mu ale chyběl důraz.

    Martin Fenin se mi líbil víc než Milan. Ale to neznamená, že by to bylo nějaký terno, měl nějaký ten slušný náběh, bohužel ale ne v těch situacích, kdy by to bylo třeba, to znamená při těch brejcích. Respektive ho třeba měl ale spoluhráči hledali jinde a pak už byl obsazen. Jinak celkem dobře udržel balon a rozehrál, pro branku soupeře ale moc nebezpečný nebyl, což je v rozporu s tím, co od něj chceme. Jednou se tlačil do zakončení, bohužel asi nebylo možné zakončovat z první a pod tlakem míč neudržel.

    Kolařík hrál jen 12 minut, není tudíž moc co hodnotit.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 00:21 |  
      0 0

      Až na Žuhara a Gecova souhlas. Martin mi přišel docela ve formě, moc míčů neměl, ale rychlostně a dynamikou na soupeře platil.

      Gecka dělal v rozehrávce, sorry ale žákovské chyby, tyhle ztráty ve středu budou smrtelné. Tohle si střední záložník či štít nemůže dovolit. Okamžitě tím totiž zavdává přečíslení soupeře.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 09:46 |  
        0 0

        Máš pravdu, že nějaké takový moment tam byl, nicméně si myslím, že to vynahradil tím, že v podstatě neprohrál souboj a spoustu míčů vybojoval...

        • Re: Slavia - Most 4:0

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 18:07 |  
          0 0

          Mně přišlo, že zejména v první půli musel buď hrát velmi špatně pozičně a/nebo museli hrát velmi špatně jeho spoluhráči ze středu (bránil třeba dva a teda nikoho), protože to kolem něj pěkně lítalo..

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 00:22 |  
      0 0

      Dovolil bych si nesouhlasit s hodnocením gecova..možná jeden z nejslabších výkonů po návratu podle mě..hurku jsem ve svém hodnocení nezmínil..jeden z nejlepších jeho výkonů za poslední dobu ale i tak nic extra (jako ostatní) nicméně jeho výkon byl dle mě pozitivní..
      Dále hodnotit hráče co hráli za vedoucího stavu není úplně korektní neboť jsem opět dospěl k názoru že budeme mít velké problémy s dobře organizovanou obranouzatimco nám bude velice sedět hra na brejky (zejména proti silnějším týmům venku)
      A kores byl strasnej :-)

      • Re: Slavia - Most 4:0

        naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 00:42 |  
        0 0

        Koreš dal dvě branky ;-) Jinak souhlas, přes postavený autobus u brány vede cesta jedině přes rychlou kombinaci, kterou efektivně u nás umí jedině Karol, pokud je ve formě. Bohužel u starších hráčů (Karol sorry, ale je to tak), roste forma odehranými zápasy (což se dnes tak trochu potvrdilo).

  15. Re: Slavia - Most 4:0

    spino     před 11 lety 12.07.2013 22:20 |  
    0 0

    Koukám, že antipetroušovci po roce opět vylezli z děr. :DDD

    • Re: Slavia - Most 4:0

      naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 00:14 |  
      0 0

      Dnes zápas spíše o výsledku, nikoli o hře, ale soudit podle toho trenéra může jen lobotom věky uveleben v průvanu.

  16. Re: Slavia - Most 4:0

    Almik     před 11 lety 12.07.2013 22:28 |  
    0 0

    Na zápase jsem nebyl, ale přečetl jsem si všechno, co jsem mohl.
    Z toho jsem zkusil poskládat setavu:
    Asi každý bude souhlasit, že tam Zmrhal ted nemá moc co dělat a problém byl taky v tom, že se dařilo jak v prvním poločase Mičolovy s Juharem, tak ve druhé půli Štěpánovy a tak jsem se podíval na sestavy zápasů Baníku, kde všude hrával a zjistil jsem, že dokáže kvalitně zahrát jako ofenzivní záložník, takže pokud jěště nepřijde do 1 kola kvalitní stoper, tak sestava podle mě proti Baníku:
    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Petrák/Kolařík, Čonka - Gecov - Štěpán, Mičola, Kisel, Juhar - Štutka (Fenin, Škoda)
    S tím jestli neporazíme Baník, tak už nevim :D

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Tom     před 11 lety 12.07.2013 22:41 |  
      0 0

      Já bych to postavil takto :)

      Čontofalský - Nitrianský , Bortel , Kolařík , Čonka , - Mičola , Gecov , Šimeček (Hurka) , Juhar - Fenin - Škutka

    • Re: Slavia - Most 4:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.07.2013 23:03 |  
      0 0

      Ja bych si dovolil nesouhlasit, ackoli jsem na zapase taky nebyl. Jestlize Zmrhal nastupuje pravidelne v zakladu, je podle me nesmysl na soutezni utkani postavit na jeho misto nekoho jineho a zvlast pak typicky krajniho zaloznika Micolu.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        spino     před 11 lety 12.07.2013 23:08 |  
        0 0

        Mičola je typicky krajní záložník?

        • Re: Slavia - Most 4:0

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.07.2013 23:10 |  
          0 0

          Dle meho nazoru pro nas system ano, nedovedu si jej predstavit moc na jinem postu nez vlevo nebo vpravo. Maximalne jeste na Kiselove pozici podhrota, ale urcite ne na miste Zmrhala.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Almik     před 11 lety 12.07.2013 23:13 |  
            0 0

            omlouvám se za toho Mičolu, Quelhar má pravdu:
            Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Kolařík, Čonka - Kisel, Gecov - Štěpán, Mičola, Juhár - Štutka

            • Re: Slavia - Most 4:0

              Almik     před 11 lety 12.07.2013 23:18 |  
              0 0

              Ale jinak pořád na úkor Zmrhala, je to sice hodně nadějnej kluk, ale kdyžtak ho radši pošlu na hostování jinam (ale určitě do 1 ligy), to Šimeček by měl tu zůstat a kdyby se zranil Kisel, tak ho nahradil a příští rok na hostování, zatímco Zmrhal by se vrátil už mnohem jistější a nahradil by adekvátně Kisela, potom by šel na hostování zase Šimeček a zase platí to samí.
              Zmrhal a Šimeček jsou prostě hráči budoucnosti, ale potřebují se někde jěště dopéct

              • Re: Slavia - Most 4:0

                Almik     před 11 lety 12.07.2013 23:22 |  
                0 0

                A omlouvám se že to Šimečkovo hostování jsem napsal 2krát a jěště se strašně těším na Oskara Fotra, ten kluk až dospěje bude něco jako novej Bican podle mě, už proto, že myslim je mu nějak 15, nebo 16 a minulej rok hrál za u19 a i tam střílý hodně golů, prostě novej Pepi Bican
                :-)

            • Re: Slavia - Most 4:0

              Kornovo     před 11 lety 13.07.2013 08:27 |  
              0 0

              kdo je juhár?

          • Re: Slavia - Most 4:0

            Tomski     před 11 lety 13.07.2013 00:12 |  
            0 0

            podle mě by na pozici podhrotu mohl být lepší než Hurka a Koreš...

        • Re: Slavia - Most 4:0

          Tomski     před 11 lety 13.07.2013 00:15 |  
          0 0

          zajímalo by mě jako co ti příjde? možná by se dali nazvat s Juharem křídly...

    • Re: Slavia - Most 4:0

      naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 00:11 |  
      0 0

      Nic proti, ale Štutka v kádru ani není... Že Štěpán přijmením byl nyní produktivní jej nevykazovat tutéž efektivitu v dalších utkáních. Stoper je problém, tam ani Petrák ani Kolařík nikoho svým výkonem zatím neuklidní. Bortel nadprůměr ligy. Z dnešního zápasu je jasné, že pokud to nesedne Kiselovi, tak s tím moc hoši neudělají. Což je rizikový faktor. Jinak Juhar určitě, Bortel taktéž, Čonto a Matúš určo. Zbytek by dle dnešního zápasu hrál příště o místo.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 00:30 |  
      0 0

      Úplně nesouhlasím se zmrhalem..sice je takovej nevyraznej a málokdy je pozitivně vidět ale upřímně nevidím kdo by měl hrát místo něj..

  17. Re: Slavia - Most 4:0

    naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 00:37 |  
    0 0

    Tož ty komenty se víceméně blíží asi nějakému obrazu hry. Hra byla překvaptivě vyrovnaná. Opět se ukázalo, jak klíčové může být vypnutí Kisela. Klíčová mezihra stála na něm a dnes to prostě nešlo. Příslibem byla slovenská divize Čonta, ve druhé půli i Matúše, Bortela a Žuhara. Podprůměr vykázal Bimbo (stopera v krajní, nejkrajnější nouze prosím), Nitro (nn, takto dnešní bek nehraje), Gecov (mám ho rád, ale ty ztráty na DM, to fakt ne), Karolko, pokud nadále takto, tak kancelář je teplejší místo, Mič navázal na své horší začátky u nás (zde ale snad roste forma s počtem odehraných mičů, tedy mačů), Škůdka peněz podrzčl míč, ale nerozdal, podobně ale i Fenin.

    Střídající hráči: Kolařík bych podržel, má se však co učit, na základ asi ne, možná proti týmům v dolní třetině, ale jinak byl ve stoperské dvojce to bolestivější místo (tak či onak). Štěpána bych do nebes nevynášel, moc neukázal, a z ho..vna upletl bič. Fenin v sobě cosi má, ale mám občas pocit, že je více než efektivní efektní.

    Každopádně dnešní zápas zklamáním. Hoši mají navíc a doufám, že to prodají.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 00:52 |  
      0 0

      Paneboze, kdo je Čonta,Žuhar, Bimbo, Mič, Škůdka.... Proc tu pisi jen dvanactilete infantilni deti?

      • Re: Slavia - Most 4:0

        naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 02:46 |  
        0 0

        No přesně :D jsem rád, že máš prázdniny...

      • Re: Slavia - Most 4:0

        bongor     před 11 lety 13.07.2013 07:35 |  
        0 0

        Já jsem rád,že sem píšou i mlaďoši,musíme mít nějakou pevnou zálohu,nebudeme tady věčně.Fotbal je to hlavní,co nás sdružuje a
        Slavia je náše vlajková loď.Že současná mládež mluví jinak,než jsme mluvili my,to je normální a bude to tak vždycky.Já se spíš od nich učím tu zkratkovitou mluvu,která asi vzniká užíváním zkratek na mobilech a podobných zařízeních a vůbec mi to nevadí.
        Co se fotbalistů týká,řekl bych,že je u nás několik kluků,kteří se zpočátku hezky ukazovali a nyní si dávají nějakou menší pauzu,třeba zrovna ten Koreš,Hurka,Fenin,ale i Tusjak a Zmrhal.Není to s nimi jako to bylo třeba se Šmícou,který rychle vyskočil a už na tom vrcholu zůstal až do svého fotbalového důchodu,nebo naším zlatým Frantou,který tohle všechno už sleduje z fotbalového nebe.Věřím,že těch pět jmenovaných,ale i další,na které jsem si zrovna nevzpomněl
        půjde opět nahoru a držím jim palce.Většinou je zdržela zranění-Hurka,Koreš,nemoc-Fenin,nebo něco o čem nevíme-Tusjak.
        Jisté je,že potřebují jakési vůdce,proto je mi tolik líto,že odešel
        Rudi.Tvrzení,že byl ve srovnání s mladými méně výbušný a méně pracovitý je pravdivé,ale není to žádný důvod,proč se takového plejera zbavovat.Je to samozřejmost,daná věkem a kdyby se z toho poučil třeba pan Vrba,tak by neprodleně vyhodil Horvatha.
        Takže stala se blbost,to mi nikdo nevymluví.Takoví borci kolem sebe potřebují velkou pracovitost a oni se odměňují svými zkušenostmi a tvořivou prací.To není nic proti Petroušovi,každý máme právo udělat chybu.Holt smůla.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 13:55 |  
        0 0

        Tak věk jsi neodhadl, o spojení slov infantilní a dítě raději pomlčím... Tedy douška vysvětlení ;-) Čonto je obecně přezdívka Čontofalského (znáš?), Žuhar byla výslovnost ruského komentátora při přípravě Krasnodaru, Bimbo opět přezdívka Petráka, Mič přezdívka Mičoli, Škůdka, můj děd (áno, "dvanáctileté infantilní děti" mívají taky dědy), říkal Škodě Škůdka, neboli škoda peněz.

        Každopádně Navare díky za duchaplný komentář k mému příspěvku...

        • Re: Slavia - Most 4:0

          edenian     před 11 lety 13.07.2013 14:04 |  
          0 0

          To bylo Žuchar. Zadnej rusak nerekne h, proto se tady za bolsevika rikalo "góvno tavárišč, góvno balšóje"

          • Re: Slavia - Most 4:0

            naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 14:53 |  
            0 0

            mea culpa, díky za upozornění, bohužel na škole jsem do sebe nacpal jen ang a něm, měl bych lépe poslouchat :-)

            můžu požádat o překlad "govno tavarišč, govno balšoje"? vypadá to, že bych si mohl rozšířit kulturní obzor :D

            • Re: Slavia - Most 4:0

              edenian     před 11 lety 13.07.2013 22:32 |  
              0 0

              HOVNO SOUDRUHU, VELKY HOVNO ale za tvuj kulturni prehled odmitam nest zodpovednost :-)

  18. Re: Slavia - Most 4:0

    Oja     před 11 lety 13.07.2013 01:14 |  
    0 0

    Tak taky napíšu mé dojmy ze zápasu. Po výkonu v prvním patnácti minutách jsem si říkal, že takhle budeme na padáka... Most nás přehrával, byl jednoznačně lepší. Pak se to trochu vyrovnalo, ale první poločas dost bída. Škoda pořád přebíral balon zády k bráně, než se s ním otočil, už mu ho obrana sebrala. Od Mičoly se zase balony neskutečně odrážely, ale náběhy měl slušný. Nejlepší dopředu byl asi Juhar, ten se fakt zvednul. Kisel neviditelný. Petrák s Bortelem nesehraný. Nitrianský překvapil, snad jde taky nahoru, jen ještě zlepšit centry. Ve druhé půli se náš výkon dost zlepšil, celkově hra začala mít trošku spád, přiostřilo se. Ve Feninovi to prostě je, je fotbalovej, věřím, že až se trefí v lize, začně mu to tam padat a bude to náš útočník č. 1.! Koreš je takovej nepřesnej, zbrklej, potřeboval by se někde rozehrát aspoň na půl sezony. Štěpán bude posila, možná i do základu přes Mičolu. Kdo mě dneska ale nejvíc bavil byl Čonka, svou rychlostí dobíhal i ztracené balony a na lajně si vymíchával soupeře, jen by to chtělo přidat i přesnější centry, ale baví mě se na něj dívat.

  19. Re: Slavia - Most 4:0

    Borris     před 11 lety 13.07.2013 02:35 |  
    0 0

    Teda hošani musím říct že mě celkem děsí, jak se tady všichni do jednoho co jste dnes utkání viděli, shodujete že výkon za moc nestál. Já snad nepamatuju že by tady někdy panovala tak vzácná názorová shoda na obraz naší hry. Bohužel shoda tohodle druhu mě zrovna moc neuklidňuje teda. Na jednu stranu sám sebe uklidňuju tím, že loni se nám příprava naopak skvěle povedla a v lize to pak na začátku dost skřípalo. Tak to teď třeba bude naopak. Pořád si říkám, že pravda bude na hřišti ležet až za týden. Snažím se na všem najít něco pozitivního. Takže je dobře že to tam dneska klukům napadalo což je rozhodně dobře pro sebevědomí. Co mi ale pořád nedá spát je naše obrana a obzvlášť pak stoperská dvojce. Od obrany všecko začíná a my ještě nemáme jasno o stoperské dvojici, která je srdcem obrany. Za týden už nás čeká Baník a čas už pracuje dost proti nám. Upřímně je mi jedno proč se doposud nepřivedl stoper, jediné co vím je, že na nekonsolidovanost obrany můžeme fatálně doplatit a že za tuhle laxnost na přestupovém trhu by odpovědní lidi měli nést odpovědnost! A že se Hub bude vracet do Zlína, se mohlo předpokládat. Protože jestli se nám kvůli nesourodé obraně nepovede začátek ligy, tak už bude pozdě a bude zatraceně těžké něco honit. Petroušovi věřím. Ale Zkoušet na stoperu Ondru Petráka i po tom co se opakovaně v minulosti ukázalo že mu to tam nesedí, pokládám za šílenost a za ubíjení jeho talentu. Doufám že to Petrouš nemá v plánu. Jinak Škoda ten podle mě nemůže být naším útočníkem číslo jedna, protože je zoufale nególovej. Mě se moc líbí jeho bojovnost a jak nic nevypustí, ale přesto nebo možná právě proto by měl chodit až v průběhu hry, když už je obrana soupeře unavená. Neustálé opomíjení Škutky už mi začíná fakt dost vadit! Protože on gólový je a myslím že v něm dřímá velký gólový potenciál. Mám radost že se hned na začátek takhle ukázal Vojta Štěpán a ukázal že má na to být pro nás přínosem. Jako hráče ho dobře znám a chtěl jsem ho k nam, tudíž mě jeho výkon nepřekvapil. Narozdíl asi od některých zde přítomných, kteří nad ním ohrnovali nos, když jsem ho tu zkraje přípravy zmiňoval. Tak toť zhruba moje dojmy před tím než to konečně vypukne. Za týden vyrážím a pevně věřím že vykročíme do ligy tou správnou nohou.

    • Re: Slavia - Most 4:0

      bongor     před 11 lety 13.07.2013 07:48 |  
      0 0

      Já už k tomu nemusím moc psát,přesně to shrnul Borris.Jen bych podtrhnul,že hlavní průšvih je střed obrany,to by skutečně nemělo zodpovědným projít jen tak.Nemůžeme říct "tak někdy příště",když
      ze začátku ztratíme hafo bodů a potom to budeme horko-těžko nahánět.My jsme Slavia,v nejslavnějším českém klubu se nemůže týden před začátkem ligy zkoušet,jestli se náhodou nechytí velký talent Petrák na místě,které mu naprosto nesedí.Obrana je základ,to je jasné,jen se to nesmí zvrhnout do radoviny,kdy obrana není základ ,ale úplně všechno.V tom se všichni shodujeme a viděli jsme ,jaký je v těch dvou přístupech diametrální rozdíl.Takže kdo zaspal?

  20. Re: Slavia - Most 4:0

    travel (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 07:03 |  
    0 0

    Trochu odbočím.Na ofic. web. str. Slavie v diskusi píše mirros,že ve středu se A tým fotí s generálním sponzorem na prsou.Kdo o tom něco víte (piero,navar,případně další),potvrďte to laskavě,případně trochu rozveďte. Díky

    • Re: Slavia - Most 4:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 11:37 |  
      0 0

      Ma to trochu společného s tvým nickem :-)

      • Re: Slavia - Most 4:0

        travel (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 12:37 |  
        0 0

        Díky za nápovědu.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        Borris     před 11 lety 13.07.2013 13:37 |  
        0 0

        Tak to je řekl bych dost velká nápověda :-D :-D :-D

  21. Slavistické Hare Krishna

    tantalos     před 11 lety 13.07.2013 07:23 |  
    0 0

    Fascinují mě průvody obvykle podovně upravených mladých lidí, které vidávám různě po světě , jak pospěvují cosi jako Spěchej Krišno, spěchej Krišno, Krišno Krišno, spěchej, spěchej.
    I my slávisti máme svou mantru: Petrák nemůže hrát na stoperu. To se tvrdí s přesvědčivostí stejně nezlomnou jako "není Boha kromě Alláha". Prostě může spíš zítra přijít konec světa, než že by Patrák zvládl střed obrany.
    Jsou i takoví, kteří vyznávají, že Patrák je nejnadějnější ze všech hráčů, ale jelikož nemůže hrát stopera, ani vedle Gecova, je potřeba ho obětovat - buď ho svrhnout někam do propasti nebo třeba prodat do Sudet.
    Jo, takový Hubáček se svými 170 cm a stovkou za 15,21 sek - to bylo něco jiného - to byl stoper téměř rozený, ale Petrák, ten to nikdy nedokáže.
    Bylo by ateistické, téměř rouhačské tvrdit, že si některé návyky učenlivý člověk jako Petrák dokáže osvojit. Ne, my máme svoje Óm mani padne hum, Nech't Máně spadne dům...

    • Re: Slavistické Hare Krishna

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 07:42 |  
      0 0

      To ano, kolik toho Petrák na tom stoperu odehrál? Několik málo zápasů. Třeba by se chytil (a třeba také ne), ale rovněž bych tu variantu zcela nezatracoval.
      I když, na druhou stranu, nějakého pořádného stopera bych tu samozřejmě rád přivítal...

    • Re: Slavistické Hare Krishna

      bongor     před 11 lety 13.07.2013 07:52 |  
      0 0

      Ale to asi ne tantale,kdyby byl na to čas,tak věřím,že se Petrák tím stoperem a to dobrým stoperem může stát.Ale on na to čas není,to se určitě shodneme.

    • Re: Slavistické Hare Krishna

      Markus     před 11 lety 13.07.2013 08:21 |  
      0 0

      Mezi defenzivním záložníkem a ofenzivním obráncem moc rozdíl nevidím, ale v obraně mi z toho nevychází symetrická formace. Když nemáme odvahu hrát to vzadu na 3 obránce, nebude mít ani na Bortela jako posledního a PŘED ním Petráka. Samozřejmě, ano, mohli bychom hrát na 2 krajní obránce a 3 stopery, jenže pak bych nedával jako posledního Bortela, ale Dobrotku, kdyby byl v pořádku. Mimochodem, tohle by mi dávalo smysl více než to co zkoušel Rada, krajní by chodili mnohem více dopředu a vzadu bychom hráli na jistotu 3 stoperů střežících naši svatyni. Ti 3 blízko sebe, sehraní, to není jen obrana, ale také bezpečné základání akcí dopředu. Ale tolik hráčů na naší půlce asi nikdo nechceme :) Jako posledního bych Petráka nedával, už kvůli množství faulů, kterých se dopouští, protihráč předvede divadýlko a bude po zápase.

      • Re: Slavistické Hare Krishna

        janko (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 08:33 |  
        0 0

        souhlasim s Tantalem. Urcite by se kazdemu libilo mit tam Suchace s Latkou. Ale nezacinali oni take na DZ? Ondra trenuje teprve tyden, ja mu verim. Radeji pravoverneho slavistu nez nejakeho zoldaka co na nej Slavia zbyla...

    • Re: Slavistické Hare Krishna

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 18:11 |  
      0 0

      Já si třeba nemyslím, že by se Petrák nezvládl naučit jak má hrát obránce. Ale měl by se to teda učit v přípravě a ne v lize. Zvlášť když svoje nedostatky v poziční hře nenahradí tělem, protože ho každej průměrnej útočník odstrčí. Hubáček sice nebyl rychlík ale zvládal svoji pomalost nahradit dobrou poziční hrou a stabilitou.

  22. Re: Slavia - Most 4:0

    galapetr     před 11 lety 13.07.2013 09:02 |  
    0 0

    Dávid Škutka měl v týdnu zdravotní problémy. V neděli by měl už nastoupit za juniorku.

  23. Re: Slavia - Most 4:0

    mirros     před 11 lety 13.07.2013 09:11 |  
    0 0

    zírám jak tu hodnotí zápas a hráče ti, kteří zápas neviděli....Já jsem to viděl takhle...odehráli jsme to jakou pouťák a Most makal jako o LM.
    Petrák podle mne odehrál stopera dobře a nechápu co se vám na něm nezdálo...Mezi dobře hrající bych zařadil kromě obrany jenom Juhara se Štěpánem...tragický Mičola a Gecov, ale je to doufám tím, že měli v minulých dnech drobná zranění, stejně jako Škutka, který trénovol individuálně s kondičním trenérem... Strašlivej je Fenin a Hurka...Koreš i přes dvě branky nemá co ve Slavii dál dělat..
    JInak dost důležitá zpráva je, že ve středu při společném focení, bude na dresech hlavní sponzor, což se vzhledem k příchodu Šetrleho dalo očekávat!!!!§

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Markus     před 11 lety 13.07.2013 09:38 |  
      0 0

      Chládek & Tintěra?

      • Re: Slavia - Most 4:0

        Markus     před 11 lety 13.07.2013 09:42 |  
        0 0

        A nebo tohle padlo s Kusým a podpoří nás Šimáně (TravelService, OBI ...)?

        • Re: Slavia - Most 4:0

          mirros     před 11 lety 13.07.2013 09:45 |  
          0 0

          jak tohle padlo s Kusým? nerozumím...Je to kontakt Šetrleho...

          • Re: Slavia - Most 4:0

            klimi     před 11 lety 13.07.2013 09:49 |  
            0 0

            Je zajímavé, že Kusý za rok nedokázal přivést nikoho a Šetrle prakticky po měsíci "skóroval". Jedině dobře, snad ještě přivést toho stopera, ale to už tu čteme v každém příspěvku.

            • Re: Slavia - Most 4:0

              mirros     před 11 lety 13.07.2013 10:03 |  
              0 0

              co je na tom zajímavého? ŠETRLE má kamarády a Kusý je měl jenom na pardubicku....již měsíc před před příchodem Šetrleho jsem to kamarádům na Ofiko webu říkal....bylo jasné i kdo to bude...

              • Re: Slavia - Most 4:0

                klimi     před 11 lety 13.07.2013 10:05 |  
                0 0

                Fajn, jedině dobře, každá koruna dobrá.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 09:50 |  
            0 0

            On myslí společnosti jako Chládek a Tintěra, Kristensson a podobně, tedy ty z pardubického kraje..

            • Re: Slavia - Most 4:0

              bongor     před 11 lety 13.07.2013 11:20 |  
              0 0

              Cládek a Tintěra je firma z Litoměřic.

              • Re: Slavia - Most 4:0

                rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 11:35 |  
                0 0

                Pointa byla, že myslel ty společnosti, které přivedl ZK

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Oja     před 11 lety 13.07.2013 10:11 |  
      0 0

      Gecov tragickej? To snad ne, zahrál dobře, suveréně odebíral balony, pohyboval se na velkym prostoru...

      • Re: Slavia - Most 4:0

        mirros     před 11 lety 13.07.2013 10:23 |  
        0 0

        odebíral a několikrát hned zratil..nejhorší co může být....

        • Re: Slavia - Most 4:0

          edenian     před 11 lety 13.07.2013 10:28 |  
          0 0

          A hral jako prase.

        • Re: Slavia - Most 4:0

          edenian     před 11 lety 13.07.2013 10:39 |  
          0 0

          Jeste Mirros zapomel na Zmrhala. Jako bych mel pocit, ze se za rok neposunul ani o centimetr. Byl by v sestave kdyby ho Karol tak nepodporoval? Kdyz jsem videl tu particku na tribune kolem Viktora Simecky tak jsem si rikal ze to treba bude za dva tri crtyry roky zajimavy :-) Korese bych asi takhle nevosolil, ani Hurku.
          Ale i ja si myslim, ze jsme to neodehrali z nejakym zvlastnim zaujetim. A to me docela stvalo.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            bongor     před 11 lety 13.07.2013 11:30 |  
            0 0

            To je úplně běžná záležitost.Jakmile mužstvo ví,že hraje se slabším a hlavně nerenomovaným soupeřem,tak by se někteří hráči/většina/,styděli jezdit po prdeli.Bylo by to jak se domnívají,pod jejich důstojnost.Proto třeba rumun v kaprlize nikdy nic světoborného neudělá,jedině když mu pomůžou sudí.Protože oni choděj po hřišti s nosánkama hodně nahoru a hlavně se dívají,jestli je vidí jejich nadšení obdivovatelé-písálkové.My ale k tomu máme taky sklony,ovšem mimo ty novináře,ty většinou nezajímáme.
            Všimli jste si? taškář udělal konečně krok vpřed ve své cause,toho rozhodčího co písknul pencli v Plzni už vyškrtli z listiny.Vlastně pardón,oni ho nevyškrtli,on se vyškrt sám,to je něco jako když se v padesátých letech přiznávali političtí vězňové k protistátní činnosti.
            Takže už před zahájením sezony 1-0 pro rumuna.

          • Re: Slavia - Most 4:0

            mirros     před 11 lety 13.07.2013 11:32 |  
            0 0

            když vidím Koreše, jak si ve stoje šlape na míč a pak o něj přijde? přitom mohl z první míč dát spoluhráč...Petrouš se mohl po.rat....Zmrhal trpěl stejně jako obránci, neměl komu přihrát, všichni byli v první půli schovaní...Jinak je to u něj pořád stejné. Fotbalista bez akcelerace se spoustou přihrávek dozadu a nechutí jít jeden na jednoho aby otevřel hru...není to snad ukol tvůrce hry?

            • Re: Slavia - Most 4:0

              edenian     před 11 lety 13.07.2013 13:57 |  
              0 0

              Hele, takova otazka uz mimo tema, ale uvazoval nekdo ze by levyho beka hral Ruda? Me trochu prekvapilo ze se to vubec nediskutovalo.

              • Re: Slavia - Most 4:0

                bongor     před 11 lety 13.07.2013 14:25 |  
                0 0

                Podle mě musela bejt mezi Rudou a trenéry nějaká blbá atmosfera.Nevím kdo ji dělal,jestli on nebo oni.Myslím,že jim dával najevo svoje ego,proto ho nechtěli.Ve výkonnosti to rozhodně nebylo.

  24. Fotky a góly

    Edwardtheiron     před 11 lety 13.07.2013 10:00 |  
    0 0

    Fotky : http://edwardtheiron.rajce.idnes.cz/SLAVIA-MOST_4-0 ,12.7.2013
    Sestřih několika šancí+góly Bortela a Koreše : http://www.youtube.com/watch?v=O6mnkvrwYNA&feature=c4-overview&list=UUnNrytepEPODo5F470QNXYQ

    Hodnotit tenhle zápas asi nemá cenu, hráči k tomu přistoupili poměrně vlažně a Most se chtěl vytáhnout. Ani o Štěpánovi se toho moc napsat nedá, ale mi pověrčiví zbystříme, když si uvědomíme, že jeho první dotek s balonem ve slávistickém dresu znamenal gól. :-))) O Petrákovi si opravdu myslím, že nemůže hrát stopera. Chybí mu správná orientace v prostoru, i když to by si měl asi vzít na starosti Bortel a dirigovat si ho. Velkým a definitivním zklamáním je Fenin., ten člověk už zkrátka kariéru nenastartuje.Nejlepší hráč zápasu byl jednoznačně Čonka, své si uhrál tradičně Kisel.Jeho narážečka Juharovi po výkopu Čontofalského byla famózní.

  25. Re: Slavia - Most 4:0

    Khadgar     před 11 lety 13.07.2013 10:25 |  
    0 0

    Mě fakt baví to "Já jsem na zápase nebyl, ale..." :)) To je něco jako "Já nejsem rasista, ale..." :D
    V životě bych si nedovolil hodnotit zápas na základě online přenosu nebo názorů několika fanoušků. Z podstaty slova "fanoušek" je snad jasné, že to hodnocení nemůže být objektivní. Každý máme to svoje...

    • Re: Slavia - Most 4:0

      edenian     před 11 lety 13.07.2013 11:10 |  
      0 0

      To me taky zaujalo.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        Almik     před 11 lety 13.07.2013 12:10 |  
        0 0

        No jo, jenže mě je 13 a bydlim skoro 200 km od Prahy, takže mě nic jiného nezbývá

        • Re: Slavia - Most 4:0

          edenian     před 11 lety 13.07.2013 14:05 |  
          0 0

          Tak piluj hlavně češtinu, bejby :-)

  26. Re: Slavia - Most 4:0

    Petr9608     před 11 lety 13.07.2013 10:27 |  
    0 0

    Klíd, Bolka před tejdnem s těmahle prohrála 1:2...

    Takže asi tak...

    Věřim, že kluci ze sebe zkrátka nedostali maximum, protože zkrátka na jasný výsledek stačilo to, co hráli... Taky proti HK to za moc nestálo, ale na skore svítilo 3:0...

    První skutečně superostrou ukázkou toho, na co tedy máme, bude zápas pod Ještědem....

    Co se týče Ostravy, tak tam je plně reálná výhra i po výkonu, jenž by tu byl označován za ne zrovna výborný...

    • Re: Slavia - Most 4:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 11:53 |  
      0 0

      Pro mě v lize radši trochu holomajzna a získávání bodů,než umírat na krásu a bejt bez bodu.Doufám že už Petrouš nebude říkat, nemusíme vždy vyhrát,hlavně když budem spokojeni se svým výkonem.

      • Re: Slavia - Most 4:0

        Petr9608     před 11 lety 13.07.2013 12:07 |  
        0 0

        Tak nějak. Klíčem k dobrému umístění bude mj. i vyhrávat zápasy proti slabšim týmum, kdy to tolik nepude, kdy bude zima, kdy bude hrát soupeř nějakou hnusnou betonáž, kdy to bude 75 minut 0:0, tak prostě v tu chvíli to bude chít tam silou vůle ten gól dostat, protože 1 nebo 3 body je strašněj rozdíl...

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Barlblog     před 11 lety 13.07.2013 12:09 |  
      0 0

      Ahoj,
      musím naprosto souhlasit. Hodně mě potěšil příchod Štěpána. Kvalitní fotbalista na pomezí základu a zvýšení konkurence.

      Mohl bych kritizovat to, že se všechno dělá na poslední chvíli, ale jsem spokojen alespoň s pohnutím ledů a s aktivitou.

  27. Re: Slavia - Most 4:0

    Borris     před 11 lety 13.07.2013 15:26 |  
    0 0

    Teď jsem koukal na ten Petroušův pozápasový videorozhovor. A pobavilo mě jak se během toho rozhovoru na moment zarazil, zamával tam vzadu na někoho a pak rychle zase najel a pokračoval, to nemělo chybu :-D

    • Re: Slavia - Most 4:0

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 19:14 |  
      0 0

      Ja si vždycky všímám, jak sebou furt hejbe, uplně neurotickej, furt se strašně vrtí:D

  28. Re: Slavia - Most 4:0

    Oja     před 11 lety 13.07.2013 15:26 |  
    0 0

    Ještě jeden postřeh ke včerejšímu zápasu - ta slečna pomezní byla sice docela sympatická, ale ofsajdové situace řešila až na pár výjimek úplně opačně... :-)

    • Re: Slavia - Most 4:0

      lassiter     před 11 lety 13.07.2013 17:11 |  
      0 0

      No já jen doufam, že to není ta, co teď nově postoupila do ligy... Ostatně i ten hlavní byl dost zvláštní, mi přišlo, že nás docela tlačil :-)

    • Re: Slavia - Most 4:0

      ortevor     před 11 lety 13.07.2013 17:49 |  
      0 0

      pomezni byla zoufala, ale zase poslouchat ty komentare na ni po tom co po x-ty odmavala ofsajd, co hodnekrat nebyl, to bylo k nezaplaceni :)

      a protoze asi nebude tolik takhle mladejch zenskejch pomeznich, asi to bude ta co postoupila do ligy, imho by to i davalo smysl ze by si to takhle v priprave vyzkousela...no, asi bude v lize s touhle slecnou jeste veselo :D

      a taky mne prislo ze cernoprdelnik tentokrat vyjimecne tlacil karu ve prospech SKS..

      • Re: Slavia - Most 4:0

        chcipak     před 11 lety 13.07.2013 19:41 |  
        0 0

        Do ligy jde Jana Adámková, zatímco pokud jsem viděl dobře na fotce, tak včera mávala Olina Zadinová (hrávala se mnou za žáky, dost slušně mimochodem). Nevím, co se tam dělo včera, ale v zimě mávala Tipsport ligu a bylo to, pokud vím, bez problémů. Momentálně působí tuším v divizi jako hlavní rozhodčí. howgh

    • Re: Slavia - Most 4:0

      Maeden (přítel SN)     před 11 lety 13.07.2013 20:40 |  
      0 1

      No většina těch odmávaných ofsajdů v druhé půli opravdu byla, i když Juharův gól jsem neviděl a jednou odmávala tuším Hurkovi ofsajd, který nebyl.
      Nejvíc jí lidi paradoxně nadávali po správném posouzení situace, kdy Koreš dostal balon do dvoumetrového ofsajdu, chvíli nehrál, rozhodčí nemávala, pak se k míči rozběhl a praporek pochopitelně letěl nahoru. Přesně podle pravidel, ale dost brouků Pytlíků, dle zaslechnutých hovorů vševědoucích, začalo řvát něco o plotně...