Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Martin Vaniak zůstává ve Slavii

Bývalý brankář a v uplynulé sezóně trenér gólmanů A týmu Martin Vaniak zůstává ve Slavii! Nově bude mít funkci v úseku mládeže, kde bude mít na starost výchovu brankářů, zejména dorostenců. Informaci zveřejnil web deníku Sport.

Martin Vaniak skončil u áčka z důvodu, že by Michal Petrouš měl dva asistenty bez profilicence. Na jím uvolněný post přišel Juraj Šimurka. Několik dní se spekulovalo, zda Vaniak ve Slavii skončí anebo bude pokračovat v jiné funkci.

Nabídku Martin dostal na pondělní schůzce s generálním ředitelem Slavie Jaromírem Šeterlem a manažerem mládeže Karolem Kiselem. "Máme rozpracované nějaké projekty, byla by škoda je přerušit. Já jsem především rád, že mohu ve Slavii zůstat a spolupracovat s Karolem," uvedl Martin Vaniak.  

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

    Kornovo     před 11 lety 02.07.2013 19:50 |  
    0 0

    to je des,na oficialkach opet ticho po pesine.dik aspon za info od vas

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      Markus     před 11 lety 02.07.2013 20:32 |  
      0 0

      No vida, tak to nebylo tak dramatické a informace o tom, že mu byla připravovaná a včera předložená nabídka byla pravdivá. Informace bulváru se opět projevily jako nedůvěryhodné, ale to těžko překvapí.

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        Markus     před 11 lety 02.07.2013 20:35 |  
        0 0

        ... a jinak jsem samozřejmě rád, že u nás Vaniak zůstane, udělal toho pro nás hodně jako hráč a ta nabídka ze strany klubu je snad dostatečným důkazem, že si ho vedení váží i mimo hřiště. Tak ať se daří!

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          bongor     před 11 lety 02.07.2013 20:48 |  
          0 0

          Já jsem hodně spokojenej,že u nás Čaroděj zůstává.Ať Martine vychováš ve své čarodějnické škole hodně malých červenobílých čarodějů.

          • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

            PetCC     před 11 lety 02.07.2013 20:58 |  
            0 0

            Hlavně si udělá licenci a bude moct být asistentem i u áčka.

            • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

              mirros     před 11 lety 02.07.2013 23:47 |  
              0 0

              a to ještě bude chytat v Jílovém u Prahy, kde je prezidentem Doležal:-)

  2. Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

    th     před 11 lety 02.07.2013 20:50 |  
    0 0

    Dobrá zpráva. :-) A když i Poustka je U19, tak zvěsti o nezájmu a nechuti je podržet je se nějak naštěstí nepotvrdily (bez ohledu jestli info bylo zcela mylné nebo ten názor jen nepřevládl u většiny vedení).

    Jinak už je nějaké info o která jména se bude zužovat kádr Ačka? Já to alespoň pochopil tak že o to jde v tom soustředění.

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.07.2013 20:56 |  
      0 0

      Uvidí se, minimálně by se to mělo rozdělit na lepší a horší podle toho, kdo pojede na zápas s Bernem.

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        bongor     před 11 lety 02.07.2013 23:01 |  
        0 0

        Olomouc získala zdarma Lítavýho,v Dukle se mi docela zamlouval.

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          Markus     před 11 lety 03.07.2013 07:37 |  
          0 0

          Šetříme a za sebe říkám, raději než koupit hotového hráče (kterého stejně neznáme a může následovat výkonnostní pád) za stejné peníze dát šanci několika mladým. Ano, já vím, píše se zdarma, ale to se asi nebavíme o platu ... :) Předchozí vedení mi přijde se snažilo o nízké investice, ale zrovny personální náklady mu ulítaly hodně vysoko, naopak pod Řebíčkem mi přijde sílí snaha mít tyhle pravidelné náklady na uzdě a naopak ty nepravidelné investice občas přijdou a příjemně nás překvapí.

  3. Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 02.07.2013 23:39 |  
    0 0

    Já jsem za to rád, moc. A věřím, že se nám to vrátí, Jen je mi smutno, že kolem toho musela Slavia absolvovat takové nedůstojné mediální tahanice a udělat si ostudu.

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      mirros     před 11 lety 02.07.2013 23:45 |  
      0 0

      ty pořád nenechápeš, že mediální výstupy neřídí Slavia, ale novináři. kteří spekulují..tomu nejde zabránit....

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        lassiter     před 11 lety 03.07.2013 09:10 |  
        0 0

        spekulovat můžou, mají-li o čem. pokud by ty lidi ve slavii spolu normálně komunikovali, tak by k něčemu takovýmu těžko mohlo docházet.

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 03.07.2013 10:17 |  
        0 0

        Částečně ano, samozřejmě se toho chytají, to je jejich principem. Zvlášť dneska když k "sepsání" článku stačí vzkaz na twitteru.. nebo poznámka pana Jiřího v diskusi.. ale to, že se s Vaniakem začne oficiálně jednat až po tom, co mu skončí smlouva atd, to prostě podle mě neni profesionální, to se na mě nezlob.

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      Edwardtheiron     před 11 lety 03.07.2013 07:03 |  
      0 0

      Vaňous skutečně žádný návrh smlouvy neměl,to není výmysl novinářů a je to opravdu nedůstojné Slavie a Vaniaka.

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        mirros     před 11 lety 03.07.2013 09:09 |  
        0 0

        no a co? Šetrle jasně řekl, že to bude řešit a nabídku dá po soustředění.. Neřeší jenom Vaniaka....

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 03.07.2013 10:10 |  
          0 0

          Přesně!

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        mirros     před 11 lety 03.07.2013 12:36 |  
        0 0

        zapomínáš na jednu maličkost...Vaniak sice žádný návrh v ruce neměl, ale Šetrle řešil logicky věci, které považoval za prioritní....soustředění, které skončilo v neděli, soupeře v přípravě a další a další...při vší uctě k Vaniakovi, tu bylo spousta důležitějších věcí k řešení..pokud se sešli 2.7 tam dostal nabídku, tak v tom nevidím nic skandálního....

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          Markus     před 11 lety 03.07.2013 14:12 |  
          0 0

          Nejen že ne skandálního, ale naopak to působí seriozně z pohledu manažera. Klub prostě počkal s těmito rozhodnutími na nového manažera a nedělal rozhodnutí za něj. Jaký to kontrast proti veřejné správě :) Šeterle toho teď má asi hodně, ale jsou to jeho rozhodnutí a nese za ně zodpovědnost. Vzhledem k tomu nemá smysl se hádat o tom, zda měl klub dopředu něco Vaniakovi slíbit - za normálních okolností by bylo slušné slíbit (a dokonce s menším rizikem, že se sám sebere a najde si něco jiného), ale v tomto případě je pochopitelné, že počkali na Šeterleho a jeli dle priorit.

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        Edwardtheiron     před 11 lety 03.07.2013 16:21 |  
        0 0

        NE!!!Minimálně by to byla elementární lidská slušnost,zavolat člověku,jako je Vaniak a říct mu,že pro něj mám jinou smlouvou a ať si to nechá projít hlavou!Ten telefonát by zabral tak asi dvě minuty.Vaňous v tu dobu nevěděl,jestli pro něj Slavia má práci,tudíž ani nevěděl,jestli si nemá hledat práci jinde.A jestli Vám to připadá jako normální chování,pak mě tedy ne!Je mi jedno,co Šeterle řešil,ale že si nenašel čas na to,aby zavolal člověku,jako je Vaniak,je arogance nejhrubšího zrna! Pořád tohp totiž pro Slavii udělal Vaniak víc,než Šeterle!

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          Kornovo     před 11 lety 03.07.2013 18:30 |  
          0 0

          souhlas,tohle bylo od vedeni hodne zbytecne,kdyz mu koncila smlouva 30. a ozvali se mu 2.ale to mi neovlivnime

  4. Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

    JS (přítel SN)     před 11 lety 03.07.2013 13:10 |  
    0 0

    Podle iSport.cz má Baník zakázané přestupy dovnitř klubu z důvodu zadlužení. Ale prodávat může. A Davor Kukec prý už nechce s týmem ani trénovat. Nemáme zájem o kvalitního levého záložníka/podhroťáka? Z toho vybrakovaného kádru Baníku se mi líbil vždycky nejvíc.

    http://www.transfermarkt.co.uk/en/kukec/profil/spieler_34440.html

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      ortevor     před 11 lety 03.07.2013 13:40 |  
      0 0

      nemame zrovna levyho zaloznika dobre poresenyho ? (Juhar, pripadne Tusjak nebo Hurka nebo v pripade ze by nehral vpravo i Micola)

      na podhrota si vychovavame Hurku nebo Hrubyho

      a Kukec mi prijde jako typickej zoldak, i v Baniku sice jako super kopaci technika, ale ze by se nejak pretrhl dozadu nebo pracoval pro tym...nez zoldaka, kterej podle mne neni lepsi nez nasi hraci, to radsi dat sanci nasim odchovancum....

      a Kukec mi prijde hrozne precenovanej jenom proto ze je to cizinec

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.07.2013 13:51 |  
        0 0

        no, je fotbalovej, dost na něm stály výsledky Baníku. Pokud by zvládl hrát i napravo, nebál bych se ho rok+další opce podepsat.

        žoldáků je dnes 90% hráčů i těch, co jsme považovali za kované slávisty/sparťany. Takže tehle argument je trochu přežitý.

        Důežitá je kvalita a tu Kukec má. Podílel se na většině zajímavého, co Baník na hřišti předvádí...

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          th     před 11 lety 03.07.2013 14:09 |  
          0 0

          Jedna věc je být profesionál, druhá být žoldák, to nejsou synonyma. Raději ve Slavii uvidím hráče, který, když začne klubu téct do bot, bude za klub bojovat (jako jaro pod Petroušem Kisel a kol. v nedávné době), než fotbalistu, který kvůli výplatě bude nějakými protesty, ultimáty dělat ještě větší dusno v kabině a klubu než je už tak.

          Jinak Kukec je jako hráč zajímavý, ale souhlasím, že proti jsou i fotbalové argumenty, vlevo je už teď plno (dokonce tak, že Tusjaka přeškolujeme na obránce), když už, tak napravo (zmiňovaný Masopust atd).

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          ortevor     před 11 lety 03.07.2013 16:20 |  
          0 0

          myslim, ze kdyby tam misto Kukece v Baniku hostoval nekterej z tech nasich hracu co u nas bojujou s Juharem o levou zalohu (Hurka nebo Tusjak), ze by si to co si odehral Kukec odehrali taky...
          a ze by Kukec byl bojovnik a hecir typu Kisel, co vzdycky maka na vic nez 100% se mi moc nezda, spis takovej lenivejsi hrac ala Jaroslav Cerny nebo Marek Jarolim

          ale vase nazory vam neberu, kdyz uz z Baniku nekoho vzit, tak Fantise (nerealnej) nebo z obrancu vypadal docela golovej Frydrych, ale moc ho neznam a nevim jestli by byl lepsi nez treba Kolarik, to asi ne... hlavne nebrat nekoho jako je Zeher

          • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

            Kornovo     před 11 lety 03.07.2013 18:32 |  
            0 0

            frydrych je supr obrance a umi dat i gol.ale podle me nerealny.nez kolarik je lepsi stoprocentne kdyz ma v lize odkopanych x zapasu

  5. Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

    Borris     před 11 lety 03.07.2013 14:55 |  
    0 0

    Tak za hodinku a půl vyrážím na náš přátelák v mých Pardubicích. Tak jsem zvědaví s jakou sestavou přijedeme a jak se budeme herně prezentovat. Zítra sem kdyžtak hodím moje hodnocení.

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      Kornovo     před 11 lety 03.07.2013 15:17 |  
      0 0

      ocekavame tvuj report,to je jasne

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        subHuman     před 11 lety 03.07.2013 16:13 |  
        0 0

        Uz jsem v Pardubicich :)

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        subHuman     před 11 lety 03.07.2013 16:14 |  
        0 0

        A zitra vyrazim do Bernu...

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          Matlafous     před 11 lety 03.07.2013 16:42 |  
          0 0

          Jseš dobrej, subHumane! Díky za info, který nám zprostředkováváš.

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          Kornovo     před 11 lety 03.07.2013 18:33 |  
          0 0

          ty mas teda nabity program,super ze tam nekdo bude

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      Barra     před 11 lety 03.07.2013 16:19 |  
      0 0

      Už se stalo, subHumane. Potvrzuje to jen moje dojmy Petrouše. Skromný, pracovitý, s nadhledem a s dobrou vizi. Přál bych si, aby se mu se Slavii dařilo tak, jak to dokázal Vrba v Plni.

      • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

        spino     před 11 lety 03.07.2013 17:53 |  
        0 0

        Jenže Vrba měl v zádech oporu v Berbrovi, což se asi (snad) na Slavii nestane.

        • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

          th     před 11 lety 03.07.2013 17:55 |  
          0 0

          i v žilině? ;-)

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      ortevor     před 11 lety 03.07.2013 16:22 |  
      0 0

      naprostej souhlas, perfektni rozhovor kde vsechno ma hlavu a patu, a jak sem na jare chodil na Petrouse na juniorku tak vi o cem mluvi, a verim ze mu to s tou vykladni skrini SKS povede :)

    • Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

      ortevor     před 11 lety 03.07.2013 16:26 |  
      0 0

      a krasne tam reaguje na toho "telocvikare"... myslim, ze by to prospelo spouste dalsich hracu nebo treneru si neco takovyho na chvili vyzkouset...aspon u Petrouse nebude hrozit, ze by ztratil pokoru a zacal si hrat na nejchytrejsiho (KJ nebo nekteri treneri ACS)

  6. Re: Martin Vaniak zůstává ve Slavii

    Kuliss9     před 11 lety 03.07.2013 20:56 |  
    0 0

    Ahoj Slavisti prosím co je pravdy na tom, že Martin oprášil rukavice a bude chytat v Jílovém u Prahy? Jílové které vloni místo nás postoupilo z 1.A třídy do krajského přeboru skončilo předposlední čili by měli spadnout zpátky k nám, rád bych tuto informaci věděl, protože zahrát si proti čarodějovi by byl asi můj největší zážitek co mohu ve svém fotbalovém životě zažít.