Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

Michal Petrouš dnes hovořil o své vizi, jak by měla Slavia v příští sezóně hrát. "Jsem člověk, který věří, že získá všechny body, které získat může, a dělám pro to všechno."

Jak jste spokojen s kvalitou kádru, se kterým zahajujete přípravu?

Hráčů máme dost, je nás 24 včetně gólmánů. Dnes jsme se dozvěděli, že s konečnou platností skončil ve Slavii David Hubáček, je to pro nás ztráta, zejména v naší současné situaci, kdy jsme na tom špatně se stopery. Musíme hledat hráče, který ho nahradí a splní jeho roli, to zatím asi kluci z juniorky, ať už Kolařík nebo Čepelák, zatím nedokáží. Tým opustil i Honza Vošahlík, myslím, že za něj náhradu najdeme, máme hodně kvalitních krajních hráčů.

Máte vytipované hráče na post stopera?

Měl jsem v hlavě tři nebo čtyři jména, ale asi se je nepodaří zrealizovat. Zkoušíme tedy jiné varianty, pracuje se na tom, věřím, že se je podaří dotáhnout. Jsou to hráči převážně z Čech, nepředpokládám, že by se podařil příchod zrealizovat ještě před odjezdem do Rakouska. Kdyby pak hráč přijel alespoň na jeden nebo dva zápasy, bylo by to super.

Hledáte posily ještě na jiné posty?

Stoper je priorita, musíme na tom pracovat všichni v klubu. Ještě uvažujeme o postu gólmana, Matej je mladý kluk, kdyby se něco stalo s Kamilem, ještě nemá takové zkušenosti, zatím se stále učí. Bavili jsme se o Divišovi, chceme se posunout výš a brankář je základ úspěchu.

Jdou hráči do přípravy už úplně zdraví?

Všichni jsou stoprocentně fit, včetně Martina Fenina i Tomáše Mičoly.

Jak jste spokojen s výsledky testů na FTVS?

Testy dopadly dobře, myslím, že hráči jsou dobře připravení, i kluci z juniorky udělali pokrok.

Poměrně dlouho se čekalo na jméno nového trenéra Slavie, nebyl jste nervózní?

Byl jsem v klidu, neřešil jsem to, čekal jsem na rozhodnutí Slavie. Jsem rád, že tu můžu být, kdo by nechtěl trénovat Slavii? Na druhou stranu je to obrovská zodpovědnost, budu dělat vše pro to, aby diváci i my byli spokojení s hrou a aby vypadala alespoň tak, jako v závěru sezóny, hlavně co se týče ofenzívy. Radši vyhraju 5:4 než 1:0.

Když jste převzal kormidlo A týmu, vyhlásil jste cíl vyhrát zbývající zápasy. Řeknete něco podobného i teď?

Kdyby to byla vždy čtyři vítězství a jedna prohra, asi by to nebylo celkově statisticky špatné. Jsem člověk, který věří, že získá všechny body, které získat může, a dělám pro to všechno.

Na jaké příčky pomýšlíte?

Tam, kde je Jablonec nebo Liberec, na to bychom měli mít kádr a pohybovat se na těchto příčkách. Čtyři zápasy nebyly náhoda a v klukách to je. Musíme se ale naučit vyhrávat nad papírově slabšími soupeři.

Změny nastaly i v realizačním týmu...

Nastal problém s profilicencí, protože ji mám jen já, varianta s Jurou byla v daný okamžik asi nejefektivnější. Martinu Vaniakovi bude nabídnuta práce u mládeže, je to obrovská ikona klubu a pro mladé hráče bude mít velký přínos. Co se týče kondičního trenéra, měl jsem možnost pracovat s oběma a rozhodl jsem se pro Pavla Čvančaru.

Hodně diskutovaný byl odchod Rudolfa Skácela.

Ruda mi ukázal v tréninku, že už to má asi za sebou, píle v tréninku nebyla taková, jaká by měla být. Měl svoje tempo, máme tady mladší kluky, kteří ho dravostí předběhli. Samozřejmě Ruda je zkušený hráč, je otázkou, zda se v zápase dostane k uplatnění svých zkušeností.

Jakou mají hráči z juniorky reálnou šanci, že se udrží v týmu?

To, jestli se hráči prosadí, ukáží až přípravné zápasy, samozřejmě je tam velká konkurence, hlavně ve středu zálohy. Pokud by se neprosadili tady, jediným smysluplným řešením je hostování v první nebo druhé lize. Nechceme opakovat chybu, kdy se Slavia zbavila hráčů jako jsou Vácha nebo Gecov. Je ale těžké každého někam umístit.

Trénujete nyní dvoufázově? Spojíte v Rakousku herní soustředění s kondičním?

Na rozjezd máme až do neděle jednu fázi, v Rakousku pak dvě fáze a přípravné zápasy. Ale nenazval bych to kondičním soustředěním, protože kluci na tom jsou fyzicky perfektně. Budeme trénovat hlavně s míčem, síla, rychlost je taky kondice.

Během pár dní máte v červenci tři přípravné zápasy s Bernem, Pardubicemi a Hradcem, jak rozložíte síly?

Máme to naplánované tak, že na utkání s Hradcem a Pardubicemi bude tým nakombinovaný z áčka a juniorky.


Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    Alanor (admin)     před 11 lety 21.06.2013 21:58 |  
    0 0

    Diviš by byl fajn i s výhledem do budoucna, navíc v sestoupivším Prešově nebude chtít zůstat, předpokládám. Ale nejde mi do hlavy, proč jsme tedy dělali toho Rakovana, zvlášť když do budoucna počítáme i s Berkovcem.

  2. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    spino     před 11 lety 21.06.2013 22:01 |  
    0 0

    "Na rozjezd máme až do neděle jednu fázi, v Rakousku pak dvě fáze a přípravné zápasy. Ale nenazval bych to kondičním soustředěním, protože kluci na tom jsou fyzicky perfektně. Budeme trénovat hlavně s míčem, síla, rychlost je taky kondice."

    Toho se nejvíc bojím. Kondice pod minulým Petroušovým vedením byla katastrofální.

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.06.2013 22:33 |  
      0 0

      Proč stahovat trenky, když brod je ještě daleko..Já jsem zvědavý jestli se pod jeho vedením povede změnit systém zimní přípravy, na který si např Kisel tak stěžoval..

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        spino     před 11 lety 21.06.2013 22:48 |  
        0 0

        Kisel je profík. Bohužel česká nátura je taková, že 60% fotbalistů GL na svou kondičku kašle.

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      PetCC     před 11 lety 21.06.2013 22:41 |  
      0 0

      Hovadina.

  3. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 21.06.2013 22:03 |  
    0 0

    Chápu, že Petrouš Skácela nechce. Nesouhlasím s ním, ale je to trenér, vidí ty hráče každý den, jsem rád, že tu je a tak za ním budu stát. Je ale potřeba vydávat tahle prohlášení, že už na to nemá? Tohle si Ruda nezaslouží. Odcházeli odsud mnohem větší lemplové a vždy se jim ze slušnosti přálo mnoho štěstí a tak dále. Proč musí hráč, který mnohokrát deklaroval svou náklonnost ke klubu, poslouchat tyhle řeči???

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      Alanor (admin)     před 11 lety 21.06.2013 22:15 |  
      0 0

      Je to jeho názor, tak ať ho řekne. Mám radši lidi, co mluví na rovinu, než sportovce, kteří vykládají furt dokola stokrát omletá klišé.

      Já Skácela zas za takového srdcaře nepovažuji, ten především myslel vždy sám na sebe.

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        Betynka58     před 11 lety 21.06.2013 22:22 |  
        0 0

        Ale to každý fotbalista myslí především sám na sebe, to je normální. U Rudy jsem si ale vždy vážil toho, že by nikdy za žádný domácí klub kromě Slavie nehrál. Který slávista toto kdy řekl? Na prstech jedné ruky bych je spočítal.

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          Tugarin     před 11 lety 22.06.2013 09:18 |  
          0 0

          Skutečně by za jiný klub nehrál ? a jak to víme ? tím, že mu Slavia dvakrát pomohla z bryndy, když neměl žádnou nabídku, odkopal si svých pár zápasů a dost ?
          A k tomu, jak s ním nikdo nekomunikoval , mám pocit, že si naopak pochvaloval, jak si s ním trenér promluvil a chápe, proč je na lavičce. A pro úplnost, Skácel, neabsolvoval žádné přípravy, nechytl se ani za rady ani za Petrouše a ten řekl natvrdo jen to, co šlo předpokládat... že na tom se svým přístupem a kondičkou nebude zrovna nejlépe.

          • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

            Betynka58     před 11 lety 23.06.2013 13:16 |  
            0 0

            Ale ať se na mne nezlobí, mě v tomhle Petrouš hrozně zklamal. Když s ním nepočítal (na to má jistě jako trenér právo), dal se Rudův odchod vyřešit mnohem důstojněji. V tom Petroušově vyjádření není ani trochu respektu k hráči, který toho ve své kariéře nedokázal právě málo. A nemohu si pomoci, mám pocit, že v tom muselo být něco osobního. Opět se tak možná začíná projevovat Petroušova největší slabina, která byla zřejmá i při jeho prvním angažmá, že neumí moc jednat s některými hráči.

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 21.06.2013 22:35 |  
        0 0

        Tak jestli je srdcař, nebo ne, to nechám teď stranou. Každý na to má svůj pohled, na každém je část pravdy.
        Mě ale celá tahle situace přijde dost nešťastná. Nejdřív se s Rudou nikdo nebaví, pak mu po telefonu sdělí, že může jít. A dovrší to Petroušův rozhovor. Jak říkám, já mu jeho názor neberu, ale v téhle podobě by bylo lepší, kdyby ho řekl Rudovi do očí a ne do novin. Říct "ukázal mi, že už to má za sebou", kde to jsme? Tohle není o žádných klišé. Stačilo říct, že prostě má jinou představu o předváděné hře, dává přednost běhavějším hráčům (což bylo i vidět) a tak podobně.

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          Alanor (admin)     před 11 lety 21.06.2013 22:44 |  
          0 0

          Hele, jak víš, že se s ním nikdo nebavil? Jarolím také brečel do novin, jak to nečekal, a přitom o svém konce dle Kusého věděl dostatečně dopředu.

          • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 21.06.2013 23:26 |  
            0 0

            Pochopitelně že nevím, nicméně nemám důvod mu to nevěřit. A ten dosavadní sled okolností mě zatím nenasvědčuje o opaku.

            Jinak se ještě musím pousmát, jak Petrouš pěkně návazal ve svých příkladech hráčů. Po Řepkovi se Sieglem je to Vácha. Divím se, že jako druhého nezmínil Pekharta. :-) I když on i ten Gecov byl jednou nahou na Letný....

            • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

              jane (admin)     před 11 lety 22.06.2013 10:48 |  
              0 0

              A koho mel rict, mozna tak jeste Dockala. Nemel duvod zminovat Pekharta, protoze za nej Slavia dostala treti nejvetsi odstupny u odchovancu...

              • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

                Citrus (přítel SN)     před 11 lety 22.06.2013 11:11 |  
                0 0

                Vždyť já to nemyslím zle, proto je tam i ten smajlík. Jen jsem si to takhle spojil. Smysl toho vyjádření je jasný.

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      judy     před 11 lety 22.06.2013 00:09 |  
      0 0

      myslim ze trener a vubec trener Slavie by mel ba spise musi byt tvrdy na hrace jakekoliv a nesmi tolerovat slabost a neochotu ! tod muj nazor, protoze v momente ze polevi se vse zacne hroutit.

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      PETR7     před 11 lety 22.06.2013 19:22 |  
      0 0

      Ja jsem rad, ze se s tim Petrous, na rozdil od Rady, nemazal, a když videl, ze tomu Skacel nedava všechno, proste ho nestavel (a to i presto, ze měl Skacel podporu fanousku). Je to signal celymu tymu, ze jediny, na cem zalezi, je aktualni forma oprena o poctivy pristup na treninku. A tak to ma byt. Takovy pristup autoritu trenéra posiluje. A jsem taky rad, ze kdyz se na Skacela konecne někdo zeptal, nechodil trenér kolem toho obloukem a řekl, jak se věci maji. Dalsi signal smerem k hracum, napr. ted k Cernemu ve smyslu - pokud pujdes do Slavie, pak se od tebe ocekava, ze tomu das maximum, a pokud ne, nebudu mit problém to rict nahlas.

  4. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.06.2013 23:10 |  
    0 0

    hoši Červenka půjde taky na hostování? nevíte? dostal šanci v posledním ligovém zápase, ale do přípravy nenaskočil.

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      Barlblog     před 11 lety 21.06.2013 23:44 |  
      0 0

      V současnosti se asi opravdu počká na to, jak se budou hráči projevovat. Tenhle přístup se mi libí, odchovancům by se měl dávat prostor.

      Bohužel se trochu obávám kondice hráčů. Uvidíme, jak se to nakonec projeví, ale pro náš styl to byla vždy alfa a omega. Rychlý přechod do útoku = kvalitní kondiční základ. Pokud to lidé z SKS čtou, tak jen prosím, nepodceňte to.

      Další věci je sebevědomí Petrouše. Určitě se neschovává za fráze, což je plus, ale asi bych mírnil optimismus. Odešli zkušení hráči. V obraně bychom potřebovali jednoho čistokrevného stopera a jednoho univerzálnějšího hráče na levou stranu. Hodně by se mi zamlouval Klein a Mišůn. / Dostál, Nitrianský - Klein, Kolařík, Bortel, Mišůn - Ćonka + Čepelák by mohl klidně na hostování.

      Kdyby k nim dorazil ještě 1 zajímavý ofenzivní hráč s fotbalovým myšlením byl bych jen rád. Už jsem psal, že se mi líbí například Aziz, nebo Ciku z Karviné.

  5. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    Tom     před 11 lety 21.06.2013 23:44 |  
    0 0

    Mě dost mrzí že už nezkoušíme žádný cizince a hlavně to nechápu ... A ještě víc mě udivuje proč chceme golmana na co je tu pak ten Rakovan Berkovec Hanuš už je v Jihlavě definitivně ? ... Se stoper souhlasim ale ještě by to podle mě chtělo krajního záložníka a útočníka .... A pan Petrouš mě provokuje svými představami v rozhovoru uvede :

    Musíme hledat hráče, který ho nahradí a splní jeho roli, to zatím asi kluci z juniorky, ať už Kolařík nebo Čepelák, zatím nedokáží -.

    A proto chce Šislera z Hradce ? Skoro ten samej ročník nijak zkušenej hráč ani nijak v hradci nevyčníval ...

    :/

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 22.06.2013 01:31 |  
      0 0

      Šisler ale není stoper, tudíž s Hubáčkovo odchodem mnoho společného nemá. A ať je to jak je to ani Kolařík či Čepelák minimálně zkušenostmi Hubáčka opravdu nahradit zatím nemůžou. A Hanuš je v Jihlavě již natvrdo.

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        Edwardtheiron     před 11 lety 22.06.2013 07:24 |  
        0 0

        No,jeden stoper nedávno skončil v Mostě a říkal,že by ještě rád hrál...)))

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          edenian     před 11 lety 22.06.2013 09:10 |  
          0 0

          A patri mezi Petrousovy oblibence myslim :-)

  6. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    Borris     před 11 lety 22.06.2013 05:39 |  
    0 0

    Tak jedna přestupová bomba už tiká! Na spadnutí je návrat Řádka černého!

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      Borris     před 11 lety 22.06.2013 05:44 |  
      0 0

      Radka Černého samozřejmě, píšu to z mobilu:-)

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          JS (přítel SN)     před 11 lety 22.06.2013 07:27 |  
          0 0

          Fajn, takže už máme Čontofalského, Berkovce, Rakovana, Hrubeše, chceme Diviše a Černého... Připomíná mi to Jarolímland a dva nové gólmany každý přestupní termín. Ale že naprosto NUTNĚ potřebujeme alespoň dva obránce, pořádné křídlo a útočníka, to ne, o tom se nejedná! Doháje!!

          • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

            mirros     před 11 lety 22.06.2013 08:00 |  
            0 0

            zřejmě nechápeš psaný text....Petrouš jasně řekl, že Rakovan je ještě mladej a proto chce zkušenýho brankaře k Čontovi...Berkovec potřebuje chytat a ne dělat dvojku a tak jde na hostování...Hrubeš je mladej kluk pro juniorku..Diviše bychom dělali, kdyby nebyl Černý.....tak nechápu vůbec tvuj příspěvek

            • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

              klimi     před 11 lety 22.06.2013 08:15 |  
              0 0

              Tak jsem to pochopil i já, snad tedy správně.
              Jen nechápu, proč tedy máme Rakovana, když v případě zranění by šel stejně do brány někdo jiný, protože Rakovan na to "ještě nemá". Kde nabere ty zkušenosti? V trénincích asi opravdu ne.

              • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

                mirros     před 11 lety 22.06.2013 09:02 |  
                0 0

                Rakovan je jiný příběh, který nebudu tady vysvětlovat...pořebuje trénovat pod zkušenými golmany a má budoucnost...

                • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

                  klimi     před 11 lety 22.06.2013 09:17 |  
                  0 0

                  Dobře, budu doufat, jen mi přijde, že v případě příchodu Černého si asi vůbec nezachytá, tak uvidíme.

                • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

                  petrjir     před 11 lety 22.06.2013 09:21 |  
                  0 0

                  Je to pribeh typu Vasilijevic a Abraham (nutnost dotahnout nekoho dalsiho i pres lepsi hrace v kadru)? Nebo aspon je to pro Slavii spatny nebo dobry pribeh?

          • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

            klimi     před 11 lety 22.06.2013 08:13 |  
            0 0

            Kdy konečně pochopíte, že na "pořádné hráče" prostě nejsou peníze?...

            • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

              bongor     před 11 lety 22.06.2013 08:34 |  
              0 0

              Já jsem to už pochopil.

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 22.06.2013 09:08 |  
      0 0

      No Radek je slávista jako řemen, výbornej chlap, po Vaňousově konci bych ho bral jako jedničku, ale takhle ani nevidím moc smysl ani koncepci. Pro legendu jako on mi to přijde až neuctivý. V sezoně nám jde celkem o kulový, podle toho jak aktivně se skládá kádr.. chytat bude Čonto a aby vlezl dvakrát do brány v poháru, tak to je pro Radka trochu málo a těžko z toho pak něco vyrazit i marketingově. Jinak je tu Rakovan, kterej skoro nedostal šanci. Vzhledem k perspektivě na další roky bych přivedl spíš Diviše, ale to neznamená, že bych z Radka zpátky v našem dresu neměl radost. Jestli se vrátí, půjdu mu pěkně zatleskat na první zápas. Ale přijde mi to trochu krok jinam vzhledem k tomu, že nějaká další perspektiva na práci s mládeží je teď rovněž nereálná.

      A BTW zajímavý je, jak se ještě včera Šeterle dušoval, že s nikým nejedná..
      Pro mě je teď jednoznačně třeba posílit na stoperu.. nebo spíš by to chtělo obrannýho univerzála.. Ten Rajnoch by se mi tam moc líbil, ale je to nejspíš nereálný. A pakliže se Mičola přesune na levou stranu, tak budem potřebovat pravou zálohu, plus jednoho šikovnýho útočníka bych uvítal. Já bych zkusil toho Keriče.. Ve Spartě ho sice prznili, ale fotbal přece nezapomněl. Dal bych mu šanci. A jinak, jestli chtěj hrát o 5. flek a možná zabojovat v poháru, tak to klidně můžem s tímhle kádrem, to s Petroušem souhlasím.

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        klimi     před 11 lety 22.06.2013 09:11 |  
        0 0

        Proč by se Mičola přesouval nalevo, když tam máme Juhara?

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          Kornovo     před 11 lety 22.06.2013 09:21 |  
          0 0

          radek by byl v pohode,jen je skoda ze x let poradne nehral.taky mi prijde trochu blbe,aby sedel na lavici i u nas,ale o tom snad rozhodne trener brankaru,kdo je ted lepsi

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 22.06.2013 09:23 |  
          0 0

          Tak v Baníku hrál vlevo, u nás taky když nehrál Juhar. A vzhledem k tomu, že teď pustili Rudu, tak mi to tak vychází.

          • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

            mirros     před 11 lety 22.06.2013 11:00 |  
            0 0

            jenže když Juhar hraje, tak bude hrát vpravo...těžké co ? :-))))

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        edenian     před 11 lety 22.06.2013 09:16 |  
        0 0

        Neni naopak pro Radka C. pozice dvojky normalni? Ja to vidim tak ze uz moc chytat nebude nikde. Teda I. ligu.

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        mirros     před 11 lety 22.06.2013 09:24 |  
        0 0

        Rajnoch byl pomalej pře třemi lety, kdy ho vyhodili z bundesligy.....Proč by se měl Mičola přesouvat nalevo?
        Kerič? O tom, že "fotbal přece nezapomněl" mohl přesvědčit v minulé sezoně...navíc o opaku tvého tvrzení nás zatím přesvědčuje Fenin...

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          edenian     před 11 lety 22.06.2013 09:39 |  
          0 0

          Ja uz taky psal ze Feninovi nejak neverim, ale uvidime pod Petrousem. Myslim ze pod Radou to Fenina bavilo asi tak jako ostatni.

  7. Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

    ZahadnaNeznama     před 11 lety 22.06.2013 16:34 |  
    0 0

    Mě bude stačit, když vždy porazíte plíseň, osmé místo vám sluší :-P :-D

    • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

      Matlafous     před 11 lety 22.06.2013 16:36 |  
      0 0

      Ahoj fešáku, nás nenaštveš :))

      • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

        ZahadnaNeznama     před 11 lety 22.06.2013 22:04 |  
        0 0

        to mě ani nenapadlo :-D příště raději "fešačko", díky :-P

        • Re: M. Petrouš: Musíme se naučit porážet slabší týmy

          Kornovo     před 11 lety 22.06.2013 22:19 |  
          0 0

          zahadna neznama z toaLetne?