První půli tréninku měl na povel hráče kondiční trenér Pavel Čvančara, poté si své svěřence převzal Michal Petrouš. Všichni jsou stoprocentně zdraví, i Martin Fenin nebo Luboš Tusjak, kteří laborovali se zraněními. Hráči nyní trénují jednofázově, na soustředění v Rakousku je čekají dvě fáze.
Generální ředitel Jaromír Šeterle odpověděl na dotaz ohledně posílení kádru. "Chceme dát šanci všem hráčům, abychom viděli, co mužstvo potřebuje, a pak to případně řešit, nechceme se ukvapit. Na soustředění v Rakousku nás čekají náročné zápasy, během nich budeme vyhodnocovat, jakým způsobem případně do týmu zasáhneme." Problematický je post stopera. "David Hubáček nám řekl, že dává přednost rodině, s největší pravděpodobností nastoupí přípravu ve Zlíně. Dobrotka je zraněný, vypadá to na měsíc léčení a rekonvalescence. Neustále monitorujeme hráče, kteří by přicházeli v úvahu na jednotlivé posty, ale není to tak, že bychom už jednali s kluby. Padla celá řada jmen, ale pochopitelně je nebudu zveřejňovat."
Z dovolené v americkém Miami se vrátil Karol Kisel. "Byl jsem na jednom zápase NBA, ale viděl jsem v televizi i venkovní. Prohlédnul jsem si celou strukturu a organizaci klubu, pořád je co se učit. Uvidíme, co půjde případně ve Slavii zrealizovat." Šestařicetiletý záložník měl dobrou náladu. "Kolikátá je to moje letní příprava už ani nepočítám, každý trénink navíc je pro mě v mém věku úspěch, staří v lize už jsme snad jen s Pavlem Horváthem." Zároveň Kisel kvituje, že ho nečeká tradiční nabírání fyzické kondice na horách. "Myslím, že klasická příprava na horách už není potřeba na to, abychom byli lepší na hřišti."
Karol Kisel se podíval i lehce do budoucnosti, na sezónu 2013/2014. "Proběhly tu změny v hráčském i realizačním týmu, budeme se muset snažit navázat na hru z konce sezóny, dobře začít nový ročník. Věřím, že letos to bude lepší než loni, i proto pokračuju. Myslím, že potenciál je tady velký, uvidíme, jak se nám ho podaří zrealizovat. Asi nebudeme favoritem ligy, ale na druhou stranu můžeme překvapit, budeme chtít hrát fotbal, co jsme hráli." S osmi góly byl Kisel nejvíce gólovým hráčem Slavie v uplynulé sezóně. "Samozřejmě góly dělají body, takže bych byl rád, kdyby góly dávali i ostatní. Viděli jsme v závěru, že to jde, bylo těžké nás bránit, kdyby nás bylo víc s šesti nebo deseti góly, bylo by to super."
Komentáře (39)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
spino před 11 lety 21.06.2013 14:00 |Myslím, že s Šeterlem nemá smysl dělat rozhovory, protože je to známí tajnůstkář (slušně řečeno), viz. jeho popírání nástupu do Slavii a za tři dny příchod.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Euforak (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 14:04 |To spíš Petrouš vypouští z huby zas žvásty jak školák... :)
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
spino před 11 lety 21.06.2013 14:07 |Já si pamatuju jeho legendární hlášku, kdy po porážce s Převýšovem 3:0, Jabloncem 4:0 a remíze s Duklou 0:0 prohlásil: "Ztracené body chci uhrát na Spartě." :DDD
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Euforak (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 14:08 |Eskapáda gagů pokračuje :)
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
fredydj (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 14:18 |nevím co je na tom tak strašně srandovního :)
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
spino před 11 lety 21.06.2013 14:24 |Vzhledem k situaci, kdy my jsme tři zápasy nedali gól, navíc jsme všude venku schytali debakl, zatímco Sparta od začátku sezóny neprohrála, byl tohle jen výkřik do tmy.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
vyseptala_analni_sbijecka před 11 lety 21.06.2013 16:01 |a kdyby řekl opak, tak se posereš taky, jak může před derby vypustit nějaký pesimistický řeči.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
th před 11 lety 21.06.2013 16:37 |Přesně. Buďme rádi, že nechtěl Spartu jen tak pozlobit.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 08:59 |souhlasim spino,ale doufam ze pan petrous tuto legendarni hlasku jeste prekona
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Matlafous před 11 lety 21.06.2013 14:10 |Známý, Spino. ;))
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
klimi před 11 lety 21.06.2013 14:15 |To, že evidentně potřebujeme stopera, vidí snad všichni. Otázka je, kde sehnat někoho kvalitního...
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Euforak (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 14:22 |Na to máme sportovní oddělení.. :)
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
klimi před 11 lety 21.06.2013 14:25 |Opravdu máme?... :)))
Jsem rád, že konečně je zde před sezónou vyhlášen konkrétní cíl a ne jen vykřikování: "Chceme skončit co nejvýše" apod...
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Tom před 11 lety 21.06.2013 15:29 |Zrovna ted sem si přečet mini rozhovor s Petroušem na isportu Říká tam že vedení předal jména možných posil - To docela čumim že má takový slovo .... Ale co mě na tom rozhovoru nasralo že Rudu sám Petrouš nechtěl - Tým opustil i Rudolf Skácel. Jaký byl hlavní důvod, že jste ho v týmu nechtěl?
„Skončila mu tady dohoda, kterou měl. A myslím, že ho přeskočili mladší hráči. Jsou dravější.
To si snad ze mě dělá prdel ted se jen modlit aby šel Ruda do zahraničí a ne někam po GL pak by sme litovali jako spartani Horvátha a dalších ....
Já ho nikdy neměl v oblibě at už za protekci nekopů ( Dostála Koreše ) celkově ho vidím jako podprůměrnýho trenéra těmahle rozhovorama to jen potrhuje perličky jako že nepotřebuje posily Ruda už na to nemá ... No to je zase výhra tenhle kouč
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Alanor (admin) před 11 lety 21.06.2013 15:32 |To s těmi posilami měl být vtip? Je naprosto přirozené, že trenér sestavuje seznam jím vytipovaných hráčů.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
vyseptala_analni_sbijecka před 11 lety 21.06.2013 15:59 |vždyť s tim Skácelem má pravdu...
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
steev (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 16:18 |Já si to nemyslim,Ruda prostě nedostal pořádnou šanci.Když hrál tak to šlo.Problém je podle mě hlavně v tom že nemáme peníze a tak se v tom takhle plácáme.Zbavili jsme se srdcaře a ne moc hezkym způsobem.Petroušova obhajoba jeho vyhazovu mi přijde směšná.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 16:22 |Předpokládá se, že ho sledoval v trénincích pravidelně, to pouze my ho viděli pár minut v zápasech. Škoda ho asi je, ale ne taková, jakou by mělo zaručovat jeho jméno
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Ferguss před 11 lety 21.06.2013 16:23 |Na jeho post je tu Mičola a Juhar oba momentálně lepší, rychlejší a počítám, že i levnější. Je to smutný, ale je to tak.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
vyseptala_analni_sbijecka před 11 lety 21.06.2013 16:27 |srdcaře s 45 odehranejma zápasama ve Slavii, co před třema rokama sešívky jen využil k tomu, aby se rozehrál a pak při nejbližší příležitosti zmizel v cizině... :-) no a když sem ho viděl na jaře - línej na krok a když už se teda rozhoupal k nějakýmu pohybu, mělo to dynamiku, jako kdyby měl na zádech 50 kilovej pytel cementu. kdepak, Petrouš to vystihnul na jedničku podtrženou.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
denydzlSKS před 11 lety 21.06.2013 16:42 |Bohužel musim souhlasit..od Rudy jsem čekal hodně, bohužel byl jak zpomalenej film:-/
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Thane (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 22:21 |však taky Petrouš mluvil o tom, že si na tréninku jel to svoje tempo..škoda ho (i když možná ne ;) )
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Thane (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 22:23 |A eště oceňuju Petroušovu upřímnost s jakou o tom mluvil..taky moh říct, že se nehodí do koncepce ;)
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
bongor před 11 lety 22.06.2013 08:27 |Taky moh říct,že se nehodí ani do antikocepce.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
steev (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 17:45 |Ono to neni o odhranejch zápasech nebo momentální kondici.Já do zákulisí nevidim očividně tak jako ty.Takže když tvrdíš že nás jen využil tak předpokládám že to máš ověřený jinak než jen článkama z novin a víš jak zněla dohoda z vedením.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
bongor před 11 lety 22.06.2013 08:26 |Bohužel je to tak.Rudi nedostal prakticky žádnou příležitost.Je to hráč,který se ještě někde ukáže jako lídr a budeme litovat,že si nevidíme na špičku nosu.Horvath tak není žádný dravec,nebyl to asi žádný ze špílmachrů,ti musí mít především rychlé myšlení,přehled a kvalitní přihrávku.Od dravosti jsou tu jiní
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
mats před 11 lety 22.06.2013 00:49 |Popravdě, čekal jsem, kdy to přijde... Kdy se začnou objevovat hlasy, že je Petrouš špatnej... Pánové, nezlobte se na mě, ale tady už snad neexistuje trenér, o kterým by se to za pár měsíců působení u týmu nezačalo psát. :-) Pravda, někteří z trenérů se tu octli víceméně omylem přírody :-), ale to si myslím, že není zrovna případ tohoto působení Petrouše.
Jinak se obávám, že Rudi, bohužel, začíná doplácet na ten svůj přestupový systém, kdy možná už docela dlouho neabsolvoval s žádným týmem pořádnou předsezonní přípravu. Ono se to prostě časem nasčítá a projeví...
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 09:02 |treba se vrati domu do hradce,dotahne je do ligy a bude rad.myslim,ze zapas hradec zlin,rozumej ruda vs david,by mohl byt hodne v klidu
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
zeleznik2 před 11 lety 21.06.2013 15:58 |No moc času nemáte, je potřeba přestat monitorovat a začít jednat, liga začína ani né za měsíc a je potřeba, aby noví hráči zapadli a ne jako to bylo v minulosti, čekat zase na to, jak se tým sedne. Co nejdříve Rajnocha nebo Hubníka do obrany, to není přání to je nutnost.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 21.06.2013 16:20 |Hubníka tedy rozhodně ne, v minulé sezóně odehrál v 2. bundeslize pouhých 16 zápasů, v posledním půlroce většinu zápasů sledovla z lavičky nebo byl na tribuně či zraněn, čekat, že se tady rozehraje k nějakým kvalitním výkonům je hloupost.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
jarodo57 před 11 lety 21.06.2013 19:44 |Co Vás přivádí k zásadnímu rozhodnutí,že nějaký Rajnoch nebo Hubník jsou ti praví a nás zachrání? Já absolutně s takovým názorem nesouhlasím. A to se tu objevují další jména Janda,Černý(Míňa),Johana,Kerič,Matějovský,Filloatd. atd.Již jednou jsem zde psal prosím Vás nevracet se do minulosti.prosím ještě jednou . Více používat rozum a více důvěřovat lidem, kteří nyní nastoupili do realizačního týmu.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Kuliss9 před 11 lety 21.06.2013 20:30 |Ještě k tomu Rudimu, osobně si myslím, že hráč jeho kvalit prostě měl dostat šanci něco ukázat v přípravě a ne to jak se k němu Slavia a hlavně Petrouš zachovali. I když na druhou stranu on se Slavii taky párkrát pěkně vy.... tak se asi není čemu divit, ale opravdu mi je líto, že tu šanci nedostal
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
th před 11 lety 21.06.2013 20:41 |Já se obávám, že ty komentáře Petrouše etc nejsou známka toho, že šanci nedostal, ale skutečně naopak toho, že ji Skácel dostal a promrhal.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Betynka58 před 11 lety 21.06.2013 20:36 |Včera jsem četl, že o Dočkala už údajně není zájem v Trondheimu. To by ale snad nebyla marná posila? Je ale pravda, že jeho příchod by byl asi hodně nereálný.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
tantalos před 11 lety 21.06.2013 22:38 |On neodešel hrát LM do Kodaně?
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Lenkestr před 11 lety 21.06.2013 23:29 |Ano, odesel
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Betynka58 před 11 lety 23.06.2013 13:06 |Aha, tak to mi uniklo. Já jsem akorát četl, že Kodaň zájem popřela.
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
Lenkestr před 11 lety 21.06.2013 23:33 |Dostalo me, ze mame hledat dalsiho golmana, mame jich asi malo pod smlouvou... Koupime Rakovana, ale ten je moc mlady na to, aby delal dvojku, tak proc ho kupujeme, kdyz mame Berkovce na hostovacce, Hrubese a Malinu, kteri jsou minimalne srovnateni a jeste kupovat dalsiho jako dvojku k Acku, tolik brankaru nema ani Barcelona...
Re: J. Šeterle: Konkrétní jednání o posilách zatím nevedeme
bongor před 11 lety 22.06.2013 08:30 |No vidíš,přece jenom v něčem překonáme i tu Barcu.