Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

O této změně se šuškalo už několik dní, nyní je to oficiálně venku. Zbyněk Kusý po roce ve Slavii končí a na pozici generálního ředitele Slavie jej střídá Jaromír Šeterle. Ve Slavii po pouhém půlroce končí také Luboš Kubík.

Nejsou to nečekané změny, přesto dokládají, že Slavia je personálně stále velmi nejistá. Generální ředitel Zbyněk Kusý odchází po pouhém roce ve funkci. O důvodech jeho konce lze jen spekulovat, daleko od pravdy však nejspíš nebude myšlenka, že hlavním důvodem jsou peníze. Slavia už dva roky nemá generálního sponzora a po Miroslavu Platilovi jej nebyl schopen nalézt ani Zbyněk Kusý. Nyní se o to tedy pokusí Jaromír Šeterle.

"Do Slavie jsem přišel s určitou vizí a projekty. Ten nejvýznamnější byl vstup generálního partnera – silného a finančně odpovídajícího významu klubu. Některé věci se povedly, nového generálního partnera jsem však bohužel za uplynulou sezónu do klubu nepřivedl," uvedl Zbyněk Kusý pro oficiální web a nepřímo tak potvrzuje předchozí odstavec.

"Slavii přeji, aby v nové sezóně pokračovala ve stejném herním projevu, jakým se prezentovala v závěru uplynulého ročníku Gambrinus ligy. Rád bych poděkoval všem svým spolupracovníkům, hráčům a členům realizačního týmu za spolupráci a fanouškům za podporu. Slavia je tradiční značka s obrovským potenciálem a silnou základnou fanoušků. Jsem přesvědčen o tom, že bude brzy zpátky na těch místech, která jsou přáním každého slávisty," dodal Kusý, kterému za jeho práci poděkoval místopředseda představenstva Adam Řebíček, pro slavia.cz.

Spolu s Kusým končí ve Slavii i Luboš Kubík, jehož angažmá se tak v tuto chvíli jeví jako naprosto zbytečné. Kubík měl mít podle původních vyjádření ve své gesci skauting jak pro A tým tak pro mládež, než však vůbec stihl vybudovat nějakou svou síť spolupracovníků a přinést tak plody své práce, ve Slavii končí.

Novým generálním ředitelem Slavie se stal protřelý fotbalový funkcionář Jaromír Šeterle, který ve Slavii již působil na pozici sportovního ředitele čtyři roky na konci minulého století a byl také u prvního titulu po rozdělení republiky a postupu do semifinále poháru UEFA. Poté působil jako generální ředitel krátce v Plzni a dlouhých deset let v Mladé Boleslavi. Na víkendové valné hromadě neúspěšně kandidoval na pozici místopředsedy FAČR za ligu, porazil jej však Dušan Svoboda ze Sparty. O Šeterlem se mluvilo jako o Berbrově člověku, sám Šeterle se však proti tomu po valné hromadě ohradil.

Fanouškům Slavie nezbývá než věřit, že personální kolotoče už touto výměnou na dlouhou dobu skončí a pánové Petrouš a Šeterle ve svých funkcích tentokrát vydrží déle než jen pár měsíců. Personální nestabilita je totiž pro Slavii od zisku posledního titulu naprosto typická a těžko lze čekat, že se v tak nestabilním prostředí urodí nějaký úspěch.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    Matlafous     před 11 lety 12.06.2013 11:17 |  
    0 0

    Rada ven - Petrouš dovnitř - Kubík Ven - Šetrle dovnitř - Kusý ven.


    Teď jak zbytek realizačního týmu. A Hráči.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      JS (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 11:20 |  
      0 0

      Kubík je venku? Vážně? To mi nějak uniklo...

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        JS (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 11:22 |  
        0 0

        My apologies, už to vidím :)

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        rak (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 13:14 |  
        0 0

        Pokud vím, od jisté doby nebyly ideální vztahy Kubík-Knoflíček. Možná i to hraje roli.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      subHuman     před 11 lety 12.06.2013 11:21 |  
      0 0

      1. asistent je jasný - Ivo Knoflíček. Trenérem brankařů bude náš bývalý gólman, který je držitelem potřebné licence a má i zkušenost v pozici hlavního trenéra.

      Co se týče odchodů - osobně očekávám odchod jednoho z tria Petrák-Čonka-Nitrianský, a dále hostování několika juniorů na pomezí áčka, mluví se o Bohemce (a to nejen v případě Berkovce).

      Jinak co se týče Kubíka, velmi by mě zajímal důvod jeho odchodu, resp. jaký mělo smysl jej přivádět na půl roku... tipnul bych si, že Šeterle sám řekl, že jej nepotřebuje, protože o hráčích má dostatečný přehled. Také to může znamenat přerozdělení kompetencí a "funkce" pro M. Poustku...

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        Viking     před 11 lety 12.06.2013 11:24 |  
        0 0

        Vítáme Berbrova hocha Šetrleho. Kubík dal ve Sportu červenou Berbrovi a Šetrle dal červenou Kubíkovi.

        Co v minulosti Šetrle dokázal? Kromě koupeného zápasu Liberec - Boleslav? Rok 96 neberu, s tím kádrem by titul udělal i Franta Straka.

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 12.06.2013 11:27 |  
          0 0

          já bych ten ´96 tak nezlehčoval, neb rok předtim byl kádr v podstatě identickej a ono houno.

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            vavicek     před 11 lety 12.06.2013 11:36 |  
            0 0

            Za Beránka měla Sparta ještě peníze. Takže se do toho na jaře pořádně "obula". V naší mistrovské sezoně jim potom došli peníze a skončili pátí. Přisuzovat titul Šeterlemu je nesmysl.

            • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

              vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 12.06.2013 11:41 |  
              0 0

              nikdo mu ho nepřisuzuje. jen říkám, že bych jeho tehdejší roli zas až tak nezlehčoval :-)

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            PetCC     před 11 lety 12.06.2013 13:29 |  
            0 0

            V podstatě ano, ale jaksi přišel ještě Poborský :-)

            • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

              vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 13.06.2013 09:44 |  
              0 0

              jenže odešel Berger...:-)

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          birkin     před 11 lety 12.06.2013 11:27 |  
          0 0

          a nestal za vytvorenim onoho kadru prave Seterle? chapu, ze ti neni moralne po chuti, ale fakta jsou fakta

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            vavicek     před 11 lety 12.06.2013 11:37 |  
            0 0

            To opravdu nestál.

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 12.06.2013 11:43 |  
            0 0

            to fakt nestál...

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          subHuman     před 11 lety 12.06.2013 11:29 |  
          0 0

          Pokud je Šeterle Berbrovým koněm, jsem zmaten, na které straně nyní Slavia (ehm, chtěl jsem říct Řebíček) stojí, protože dosud to byla sparta (a tedy Křetínský a Svoboda).

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            edenian     před 11 lety 12.06.2013 13:14 |  
            0 0

            S tim berbrovym hochem to nebude tak horky. Setrle se proti tomu docela silne obradil. Taky by se mi to nelibilo, ale uvidime. Setrle byl dost hotovej z toho ze prohral se Svobodou. Ocekavam silnou protirumunskou motivaci :-)

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        birkin     před 11 lety 12.06.2013 11:26 |  
        0 0

        podle me si Kubika privedl Kusy a jelikoz byl efekt prace Kubika nula, logicky s Kusym odchazi i Kubik

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 12.06.2013 11:29 |  
          0 0

          Tak třeba Boleslav dostal ze 3.ligy do 3 předkola LM, mimo rok 96, který nebereš.

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            vavicek     před 11 lety 12.06.2013 11:40 |  
            0 0

            Otázka je jestli to není vzhledem k penězům které měl k dispozici málo. Já si myslím, že to málo je.

            • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

              Borris     před 11 lety 12.06.2013 12:09 |  
              0 0

              to ti je málo. To je měl dostat do finále Ligy mistrů abys to považoval za úspěch? :-D Krom toho prachy nezmůžou všecko. Podívej se na City.

              • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

                th     před 11 lety 12.06.2013 14:16 |  
                0 0

                Jinak řečeno, se všemi penězi ze Škodovky atd. (pravidelně 2.-3. nejvyšší rozpočet v lize) jedno 2. a jedno 3. místo, jinak plácání se mezi 5. a 8. místem (kde jsme my už teď). Takže žádná hitparáda, naopak většinou herní i výsledkové zklamání.

                • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

                  Borris     před 11 lety 12.06.2013 14:29 |  
                  0 0

                  tak pokud vím za hru a výsledky je zopovědný trenér a hráči, ne gen. ředitel, případně sportovní ředitel, který do volby hráčů a trenéra má nejvíc co mluvit. A právě tenhle okruh lidí nejvíc zodpovídá za sportovní stránku. Pokud vím, Bolka nikdy neměla starosti finančního rázu, jak také sám píšeš. To je totiž mimo jiné to za co zodpovídá právě generální manažer. A byl to právě Šeterle, kdo do Bolky přivábil Čedok, který do ní vždy sypal docela slušné peníze. Takže Šeterĺe si tam podle mě své jednoznačně splnil. To je stejné jako kdybys chtěl neúspěch v letošní sezoně přišít Kusýmu.

                  • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

                    th     před 11 lety 12.06.2013 14:52 |  
                    0 0

                    Opakuješ mantru Kusého, která odpovídá realitě ve Slavii za jeho působení, kdy funkce GŘ byla redukována v podstatě na ředitele finančně-marketingového. Jinak samozřejmě generální ředitel je generální proto, že odpovídá za celek vč. toho, jaké výsledky mají ředitelé sportovní, finanční, PR a dalších. V podstatě až do Platila to tu tak taky bylo a on pak ne zrovna lehce nesl, jak nový majoritní vlastník (Řebíček) začal rozhodovat podle své volné úvahy o tom, o čem Platil měl za to, že náleží jemu (pozice trenéra). Takže ano, myslím, že i výsledky Boleslavi jdou na Šeterleho odpovědnost. Kdyby vše z jeho strany bylo super, tak by tam byl do teď.

                    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

                      Borris     před 11 lety 12.06.2013 15:21 |  
                      0 0

                      Ale ono by to tak aspoň podle mě být mělo. Sportovní ředitel odpovídá za sportovní stránku a generální ředitel za finance, margeting a za chod klubu. Šeterle byl v Bolce deset let, to mi přijde jako dost dlouhá doba nebo ne? Myslíš že by si ho tam Dufek držel deset let kdyby to byl neschopa co pro ně nic neodvádí?

                      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

                        th     před 11 lety 12.06.2013 15:29 |  
                        0 0

                        Pokud si pamatuju správně z novin před rokem, tak Šeterle odešel z Bolky mimo jiné i proto, že vztahy mezi ním a Dufkem šly v posledních 2-3 letech jeho působení z kopce kvůli tomu, že výsledky klubu stagnovaly a neměli stejný názor, jak to řešit (čili taky střet majitel vs. gen. ředitel).

                        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

                          Borris     před 11 lety 12.06.2013 21:32 |  
                          0 0

                          tak to se samozřejmě může stát i tady, že se třeba Řebíček s Šeterlem nepohodnou. Ale pevně doufám že se nic takového snad nestane.

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        petrjir     před 11 lety 12.06.2013 11:37 |  
        0 0

        S tim golmanem tipuju Zlamala. Vsichni jiz byli v podstate vylouceni (Cerny, Stejskal, Pribyl). Osobne bych byl pro odchod Nitriho. Myslim si, ze pravy bek se da nahradit lehceji nez levy, nehlede na to, ze Conka ho vykony daleko prevysuje. A Petrakovi by jeste cena mohla rust. Vzdyt ted za kazdeho z nich muzeme chtit max milion eur (samozrejme odchod do zahranici). Kubika chapu, asi jak rikas, byl pro Kuseho takovym tim zrychlovacem k poznani hracu ve fotbale. Jen doufam, ze alespon na nejake urovni bude fungovat scouting v zahranici. Na oficialkach Miross psal, ze ma prijit 4-5 hracu, tak jsem na to zvedav.

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          subHuman     před 11 lety 12.06.2013 11:45 |  
          0 0

          Boby už ne.

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        djcaramba     před 11 lety 12.06.2013 12:13 |  
        0 0

        Mě z toho vychází Šimurka. Tedy pokud si ho KJ opět nevezme do Arábie...

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 12:45 |  
          0 0

          Mě také! :-) Tak uvidíme...

  2. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 11:33 |  
    0 0

    Z odchodu Kusého radost nemám. Nechci hodnotit, jestli je to dobře, nebo špatně. Mě na něm ale bylo velmi sympatické, že to byl konečně člověk, který hleděl i na takové drobnosti, které předtím nikoho nezajímaly, jako výzdoba stadionu. Jasně, nic si za to nekoupíme, ale já mám radost, že tak pěkně vyzdobil kabinu. Jen ať příchozí hráči vidí, že nepřišli jen tak někam, ale do klubu s obrovskou tradicí, za který teď mají zodpovědnost. A ta jim je vždy připomenuta, když jsou na hřiště kolem Bicana a spol. Mrzí mě, že se nestihl polepit ještě ten autobus motivy Slavie. Zas je to taková pro někoho zbytečná pitomost, ale já osobně mám tyhle věci rád. Jen ať každý vidí, že teď přijiždí ta slavná Slavia a ne jen nějakej autobus Eurolines. Teď se obávám, že to zase sklouzne k původnímu stavu. Mám z toho pocit, že je to unáhlené rozhodnutí. Pokud chce člověk něco budovat, tak to vyžaduje trpělivost. Kusý ukázal v Pardubicích, že je schopen velkých věcí, těžko je ale udělá za rok.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      Matlafous     před 11 lety 12.06.2013 11:36 |  
      0 0

      Souhlasím. Taky mi záleží na drobnostech (které však stojí mnoho práce).

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      vavicek     před 11 lety 12.06.2013 11:43 |  
      0 0

      V Pardubicích se staral i o trenéra a hráče. U nás si tohle evidentně chce hlídat Řebíček, který má Slavii jako hračku. Myslím že bylo zbytečné, aby tady Kusý zůstával.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 11:56 |  
      0 0

      Ano, ale bohužel jsou tyto drobnosti důležité většinou jen pro nás fanoušky. Většině hráčů je to celkem jedno a berou svoji fci ryze profesionálně (bohužel), samozřejmě jsou výjimky.

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        Kactus     před 11 lety 12.06.2013 12:28 |  
        0 0

        to neni uplne pravda s temi drobnostmi.
        mozna to neni nejlepsi priklad, ale vzdy si u takovych drobnosti, jako je vyzdoba stadionu, satny nebo treba sin slavy vzpomenu na Uruguay - 2x mistr sveta a vzdy kdyz hraci nastupujou, je jim to vtloukano do hlavy, at jsou stejne dobri. a hele, na minulem sampionatu jim to malem vyslo.
        taky si vem treba Barcu, kde mas prohlidku stadionu, v ktere je nejdriv film jak jsou skveli, pak komentovane te provedou po stadione, vypusti te do sine slavy a konci to fanshopem. to by mel byt cil! a tak nejak se buduje vztah ke klubu.
        jak to, ze na ulici vidim spoustu malych hochu (4-10 let), kteri maji dresy ManU, FCB, Realu, chelsea, ale skoro nikdo ceskeho tymu? obcas rudocha, moje deti slavisticke a to je vsechno. tim smerem bychom se take meli vydat.

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 12.06.2013 12:40 |  
          0 0

          Ty jo, tohle ale nemůžu zařizovat gen. manažer...

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            subHuman     před 11 lety 12.06.2013 12:49 |  
            0 0

            Pokud ne generální manažer, tak by si GM měl vybrat takové podřízené (například do marketingu), aby se s fanoušky takto pracovalo. Ony jsou to spojité nádoby - sport a ekonomika. Za Kusého se spousta věcí zlepšila, nicméně pořád je tu spousta věcí, které působily značně amatérsky, nekoncepčně, zmateně a nedotaženě.
            Velká šance se promrhala v době dvou titulů a plného stadionu. Tehdy se mělo prodat co nejvíce víceletých permic a vůbec využít té vítězné vlny. Že se to dalo, toho budiž důkazem Tribuna Sever, kde je spousta mladých, kteří na Strahov nechodili a i když se už několikátou sezonu plácáme na nedůstojných pozicích a zbytek stadionu zeje prázdnotou, tak na TS chodilo relativně stále dost lidí.

            Zpět ke GM - ten má nastavit v klubu takové procesy a řídit je, aby vše fungovalo. Zároveň za ně i zodpovídat.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      Borris     před 11 lety 12.06.2013 13:01 |  
      0 0

      naprostý souhlas s celým tvým příspěvkem. Přesně jak píšeš zázraky nejde čekat hned během první sezony. Jsem z Pardubic a to co Kusý z Pardubic vybudoval také chvilku času trvalo. Příchod Šeterleho je dobrý tah, ale Kusýho bych rád měl ve Slávce taky. Podle mě měl Šeterle přijít spíš na místo sportovního ředitele, to je podle mě spíš jeho odvětví. A Kusý měl být nadále generální ředitel.

      A jinak to znetvořování Šeterleho které tady proběhlo, to je docela nesmysl. Za prvé se v souvislosti s ním nikdy o nějakých praktikách ani nespekulovalo, natož aby se něco dokázalo. Neříkám že má na hlavě svatozář, ale jako nějakého gaunera ho teda rozhodně nevnímám. Naopak jde o zkušeného a ostříleného kořena, který ve fotbalovém prostředí umí chodit a nikým se nenechá zastrašit ani ošálit. A za druhé, to je opravdu někdo tak naivní a myslí si, že nějaký Mirek Dušín by v současném fotbalovém prostředí obstál? Mimo jiné, nikdo není čistý jako lilie. A důležité je to, že Šeterleho jméno nikdy v žádné kauze nefigurovalo. V opačném případě by to bylo samozřejmě něco jiného, ale takhle opravdu nechápu proč se tady tak šílí. Mě mnohem více spíš zajímá, jak teď bude vypadat kádr pro příští sezonu!

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        rak (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 13:12 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Démonizace Šeterleho není na místě. Je to schopný manažer a nevím o žádném ani malém skandálu s ním spojeným. Navíc jsem jeho názory před sobotní volbou považoval za rozumnější než ty Svobodovy. Nic proti Kusému, ale tuto výměnu vcelku vítám. Když někomu nevadí naši bratři majitelé, proč by měl vadit zrovna Šeterle.

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        Barra     před 11 lety 12.06.2013 13:26 |  
        0 0

        Dobrý den Borrisi, u tebe jsem zvyklý, že to co píšeš, má hlavu a patu, že argumentuješ logicky a ne. Ani tentokrát jsi nezklamal, a děkuji za tento příspěvek. Určitě máš pravdu, že by bylo lepší mít jak Šeterlého tak Kusýho v týmu, otázka je, do jaké míry by byli spokojeni s omezenými pravomoci a jak by se navzájem respektovali. Další otázka je samozřejmě finanční zátěž, kterou by udržení obou sebou doneslo.

        Jsem rád za ten rok s Kusým, určitě se snažil, a věřím, že by byl nadále pro Slavii přínosem. Ale těch 25 let náskoku ve fotbale, které Šeterle oproti němu má, je logický, a myslím že tam jsme potřebovali někoho s praxí. A jak píšeš - Šeterle se nikým nedá zastrašit ani ošálit.

        Jinak máš pravdu, liga začíná za 38 dnů, máme jen něco více než 5 týdnů před námi. Doufám, že možné posily přijdou včas, aby se hráči mohli ihned zapojit a zvyknout si na mužstvo. Těším se na první rozhovor s Petroušem po té, co byl potvrzen jako trenér. Snad nám prozradí co nás podle něho a Knoflíčka čeká.

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          Barra     před 11 lety 12.06.2013 13:28 |  
          0 0

          něco mi v textu uteklo: ´... že argumentuješ logicky a ne na základě emocí´.

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        th     před 11 lety 12.06.2013 14:05 |  
        0 0

        To máš pravdu, že v tom umí chodit a nikým se nenechá zastrašit ani ošálit. Ale to platí i dovnitř Slavie, právě proto se trochu bojím, jak dlouho tu Šeterle vydrží, abychom po roce zase nebyli svědky nového GŘ, který tentokrát nebude ani formát typu Kusého nebo Platila ani typu Šeterle, ale podržtaška jako sportovní ředitel. A potom by to teprve šlo do kopru. Zajímavý byl Kusého povzdech v jedné odpovědi na oficiálkách, že si měl svou smlouvu sjednat co se pravomocí týče líp. Konec konců Platil odešel taky relativně brzy po té, co Řebíček získal majoritu a párkrát se porafali (třeba o trenéry Levý vs Straka), přestože se to na konci veřejně zaonačilo stylem ''úkol splněn, krize zažehnána, může jít o dům dál'', ne? Pokud se mílím, opravte mne, prosím.

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          th     před 11 lety 12.06.2013 15:06 |  
          0 0

          *se mýlím, pane bože :-X

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            Barra     před 11 lety 12.06.2013 15:12 |  
            0 0

            No a teď to vypadá že (a) buď nikdo tvůj příspěvek celou hodinu nečetl (což alespoň u mě není pravda) a proto nevyslyšel tvoji výzvu abychom tě opravili, nebo za (b) že jsme tu všichni analfabeti, protože jsme si té hrubky nevšimli...

            • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

              th     před 11 lety 12.06.2013 15:19 |  
              0 0

              Nebo i c), čtenář měl dojem, že vysvětlovat vyjmenovaná slova po m člověku jako já by bylo jen házení perel sviním. :)

  3. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    zeleznik2     před 11 lety 12.06.2013 12:43 |  
    0 0

    Mne to připadá jak ta hra škatula, škatula hejbete se, loni to bylo obdobné, příchod Rady a Kusého, teďka Petrouše a Šetrleho, snad nám to tentokráte pomůže, pokud budou kluci hrát jako v prvních čtyřech zápasech pod trenérem Petroušem, tak by z toho mohly být zase poháry. Odchody: očekávám prodej Petráka nebo Nitrianského, možný odchod Hubáčka a Skácela, Berkovec na hostovačku do Bohemky, uvidíme co bude s Feninem, navíc Dobrotka je vyřazen na několik měsíců, tak by to chtělo posílit střed obrany, kde zůstává jen Bortel a je tu jen Kolařík, v případě odchodu Hubáčka, času moc není, liga začíná už za ca měsíc.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      Markus     před 11 lety 12.06.2013 13:16 |  
      0 0

      Petrouš si své další působení vybojoval, i tím že se dokázal domluvit s hráči a táhnout za jeden provaz. Pro Šeterleho musí být příchod k nám restartem, navrhuji ho proto brát i z naší strany s čistým štítem. Raději volím tento pragmatický přístup než ho kritizovat za něco, o čem se můžeme akorát dohadovat a hlavně to už nelze změnit.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      Kornovo     před 11 lety 12.06.2013 13:41 |  
      0 0

      zkusil bych michala frydrycha z baniku.na nasi ligu zajimavy golovy obrance,navic je mlady

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        Jiri1     před 11 lety 12.06.2013 14:34 |  
        0 0

        Jsem docela prekvapen reakci mnoha lidi, kteri mi jeste pred tydnem myli hlavu jen za zminku o odchodu Kuseho. Bohuzel tak jak to byva zvykem zapadl jeste jeden duvod, Kusy si prilis nerozumel ani s Rebicky a jejich sluhou Drzmiskem , ktery v klubu zustava.
        Seterle je tak trosku krok do neznama , JDE O FUNDOVANEHO A ZAKULISI ZNALEHO MANAZERA , KTERY OVSEM UZ V POSLEDNICH LETECH ZTRACEL VLIVNA NAPOJENI A NEKOLIKRAT POHNOJIL MLADE BOLESLAVI POSTUP DO EVROPSKYCH POHARU, BOHUZEL ZISKAVANI NOVYCH SPONZORU NENI JEHO SILNOU STRANKOU, JDE O TO ZDA-LI SE MU POVEDE PRETAHNOUT JEDNOHO Z HLAVNICH SPONZORU VYSSE JMENOVANEHO KLUBU.
        Nejsem pritelem nejakych konspiraci, ale je mozne , ze jde i o trafiku za nezvoleni do funkce mistopredsedy svazu , kdy Berbr docela ziraL., jak mu mizi nejake hlasy.
        Myslim si , ze Poustka na miste skauta take neni zadne terno, znalost prostredi nelze Seterlemu nepriznat, ale hracske transfery nebyly podle mne jeho silna stranka i proto je treba sehnat jeste kvalitniho agenta s dobrym hracskym zazEmim o cemz se momentalne jedna a ZE VSTAHEM K NASEWMU KLUBU, KTERY NEMUSI BYT NUTNE KLASICKYM ZAMESTNANCEM KLUBU.

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 17:21 |  
          0 0

          a ta posledni veta, jiri, mela znamenat co?

          • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

            JS (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 20:44 |  
            0 0

            že nám pomůže Paska :D

  4. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    Matlafous     před 11 lety 12.06.2013 15:24 |  
    0 0

    Šetrle by mohl přivábit Chramostu. To by bylo antré.

  5. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    Barlblog     před 11 lety 12.06.2013 16:14 |  
    0 0

    Bohužel se to stalo skutečností. Mrzí mě to z jednoho prostého důvodu. Zbyněk Kusý, stylem práce, vystupováním a schopnostmi výrazně převyšuje drtivou většinu lidí z fotbalového prostředí. To, že nedokázal sehnat sponzora je sice relevantní výtka, ale trochu podpásovka.

    Třeba mě nový GŘ překvapí, ale obávám se, že se profesionálně dostáváme níž a níž, respektive k české tradici.

    Ale jak se říká, moje peníze to nejsou, tedy vlastně...

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 17:21 |  
      0 0

      Jo, Sertle je nepochybne krok k tradicnimu ceskemu fotbalovemu prostredi, ktere je mi, ale asi vetsine z nas, z duse odporne. Ovsem jaky pan, ...... Neni divu, ze po angazovani Straky, Rady, byl angazovan Setrle..

      Pokud jde o Kuseho, tak zas tolik ho neoplakavam, sice jeho vystupovani navenek a komunikace s fanousky byla profesionalni, tak by to melo byt, ale sponzora nesehnal, coz je urcite neuspech, navic jsem zevnitr slavie slysel i ne moc pekne veci, zadny svatousek to taky nebude. Tak ci tak fotbalove prostredi ho asi moc nevzalo, otazka je, o cem to svedci.. mozna o tom, ze fotbalova zumpa je mnohem hlubsi nez hokejova..

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      Pepino44     před 11 lety 12.06.2013 17:28 |  
      0 0

      Tak v tomto případě s Tebou souhlasím, nejsem žádný antišetrlista a jsem zvědav,jak se mu bude se scháněním hlavního sponzora dařit. Osobně si myslím,že má něco pod palcem,takže by to mohlo být nadějné. Z druhé strany je mi líto Kusého,ono shánění sponzorů je v dnešní době dost obtížné,Slávia potřebuje sponzora,který by dal nejméně 20 až 30 milošů. Panu Kusému děkuji za ten rok i za tu vykonanou práci. Do další práce mu přeji hodně zdaru. Myslím si,že si takto svojí práci asi nepředstavoval,on je asi na náš fotbal moc slušný.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      slaviator     před 11 lety 12.06.2013 19:59 |  
      0 0

      naprostý souhlas!

  6. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    slaviator     před 11 lety 12.06.2013 19:59 |  
    0 0

    pořád jsem doufal, že Šeterle přijde na post sportovního ředitele namísto Držmíška a že Kusý zůstane jako GM...

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      tantalos     před 11 lety 13.06.2013 00:06 |  
      0 0

      To by nemohlo fungovat. šeterle i Kusý mají podobnou povahu, chtějí všechno řídit. Do 14 dní by se vzájemně sežrali.
      A Petrouš to bude mít te'd mnohem těžší -šeterle má totiž první trenérskou třídu a rád do toho trenérovi kecá, navíc bude mít hodně nápadů, koho by měli koupit. Bohužel zkušenosti z MB ukazují, že se dost často mýlí.

  7. Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

    Betynka58     před 11 lety 13.06.2013 00:38 |  
    0 0

    Proč mám pořád takový divný pocit, že nesehnání generálního sponzora nebyl hlavní důvod Kusého vyhazovu? Mít GS je sice fajn, ale podle mne je snad nejdůležitější naplnění rozpočtu na sezónu a zajištění dostatku financí na bezproblémový chod klubu (včetně pravidelných a včasných výplat pro hráče a zaměstnance) a obojího snad dosáhl. Ale přiznám se, že hospodaření fotbalového klubu vůbec nerozumím, je to jen můj laický názor.

    • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

      travel (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 08:33 |  
      0 0

      Mám podobný názor,jedná se zřejmě o nějakou "vyšší" hru,do které se víc hodí Šeterle.Ovšem nevím,co od toho čekat,když teď po valné hromadě je na FAČR(nebo jak se to teď jmenuje) poměr Sparta-Plzeň 8:5.Mně z toho vychází,že smetanu v podobě titulů bude teď získávat Křetínský a jestli na nás zůstanou nějaké drobky,tak budeme rádi.

      • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

        slaviator     před 11 lety 13.06.2013 09:47 |  
        0 0

        Na ten poměr nevěř... Silnější pes mrdá a silnějším psem není Pelta, ale Berbr... Ten má pod palcem rozhodčí. A to ale, že je zez Plzně neznamená, že mu jde o Viktorku. Jde mu jen o svoje zájmy...

        • Re: Zbyňka Kusého střídá Jaromír Šeterle

          travel (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 15:55 |  
          0 0

          já do toho nevidím,jen jsem ten poměr převzal od Mádla.Pokud bude na tom lépe Plzeň než Křéťa zlobit se nebudu.