Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Sešívaní nastoupili v Jihlavě v kombinované sestavě a připsali si první prohru při druhém angažmá trenéra Petrouše.

První polovina zápasu se nesla v duchu otevřeného fotbalu, kdy mohlo padnout ještě více branek, než bylo konečné skóre 3:1. Domácí hráli velmi dobře, byli o něco lepší a výsledek se dá hodnotit jako zasloužený. K zamyšlení byl určitě výkon naší obrany, zahrála naprosto katastrofálně. Filosofie trenéra Petrouše, kdy mají obránci podporovat útok je bezpochyby správná, zároveň to ale neznamená, že by se beci měli vykašlat na své obranné úkoly. Jihlava skrz naši defenzivu pronikala jako nůž máslem, což by se nemělo stávat i při absenci opor Čontofalského a Gecova.

Druhé dějství se neslo v o poznání opatrnějším duchu, největší šanci trestuhodně zahodil Vošahlík. Těm, co chodili na přípravu, se jistě vybavily jeho tři loby v utkání proti Kladnu - všechny letěly mimo tři tyče stejně jako ten "jihlavský". Dopředu předvedli sešívaní slušný výkon, k vidění bylo hned několik pěkných akcí. Problém byl ale v zakončení, kde si naši hráči až příliš často vylámali zuby na vynikajícím Blažkovi. Nakonec tak zápas skončil zaslouženou porážkou, ačkoliv se rozhodně nedá hovořit o blamáži jako v Příbrami.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 4 - Těžký debut pro náhradního brankáře. Inkasované branky nešly na jeho vrub, přesto i on předvedl několik nejistých zákroků a komunikace v obraně očividně vázla. Na druhou stranu si ale připsal slušný zákrok při hlavičce z blízkosti.

Martin Dostál - 3 - Velmi nevydařený zápas našich krajních obránců. Dostál nebyl vidět při hře dopředu, dozadu hořel. První gól jde hlavně na jeho triko, když neuhlídal protihráče. Ani ve zbytku zápasu si nevedl dobře.

Milan Bortel - 4 - Z obranné čtveřice působil asi nejlépe, i když i on podal podprůměrný výkon. V zadních řadách vládl chaos, několikrát zblokoval střelu na poslední chvíli.

David Hubáček - 4 - Dozadu to od něj byla bída. Předvedl několik chyb, snadno se nechal ošálit při centru před první obdrženou brankou. Blýskl se alespoň vstřeleným gólem po rohovém kopu.

Matúš Čonka - 3 - Těžko říct, co se s ním stalo. Po dvou špičkových výkonech včera zahrál velice špatně. Od začátku měl problémy při bránění, nebyl ani tolik vidět při útočení, jako je u něj zvykem.

Jan Vošahlík - 4 - Patřil k aktivnějším, svou snahu ale "zničil" zahozenou šancí, která mohla vrátit Slavii šanci na bodový zisk. Lob, jakkoliv to tentokrát bylo zřejmě dobré řešení, volil již poněkolikáté a ani jednou neuspěl.

Ondřej Petrák - 4 - Špatný výkon, nebyl vidět, často byl v soubojích pozdě, výsledkem je slabší čtyřka. Nabízí se otázka, jestli by neměl přestoupit, aby hrál, protože na podzim měl výbornou výkonnost. Nyní se však přes Gecova dostane do základu jen velice těžko.

Jaromír Zmrhal - 5 - Zřejmě nejlepší slávista v posledním ligovém kole. Byl hodně vidět, krásný volej mu zneškodnil domácí brankář. Jeho pozitivní výkon kalí hrubá chyba při brance Jihlavy na 2:0, kdy ztratil míč a pustil Vysočinu do přečíslení, které využila.

Martin Juhar - 4 - Snažil se, několik akcí se mu povedlo, ale v kontextu celého zápasu byl nepřesný a nebyl příliš vidět. Kapitola sam pro sebe je jeho nesmyslná střela z půlky. Opravdu si myslel, že by to Blažek pustil, i kdyby míč neletěl do nebe, nebo to byl jen odevzdaný balón?

Karol Kisel - 4 - Podobně jako u Vošahlíka jde o lepší čtyřku. Dobře rozehrál rohový kop, po kterém skóroval Hubáček. Škoda, že neproměnil vyloženou šanci na konci poločasu, při níž byl zraněn a musel střídat.

Dávid Škutka - 4 - Na Škutku jsem se osobně těšil, věřil jsem, že se předvede. Opak byl ale pravdou, zápas se mu nevyvedl, nebyl vidět, nebyl příliš platný pro tým. Jedinou šanci si připsal při hlavičce, kterou Blažek vytáhl na poslední chvíli.

Martin Hurka - 5 - Kvůli zranění Kisela dostal šanci na celý poločas. Největší šanci si připsal po akci s Červenkou, ale domácí brankář byl proti vstřelené brance. Nezahrál špatně, hodnotím benevolentněji, kdyby hrál celý zápas, tak by na průměrné hodnocení musel být vidět víc.

Marek Červenka - 5 - Dostal překvapivě šanci, nezklamal a hru lehce oživil. Pěkný byl především jeho centr na dalšího střídajícího hráče Hurku.

Štěpán Koreš není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    spino     před 11 lety 02.06.2013 11:17 |  
    0 0

    Skácel je hrozně vychcanej. Zajímalo by mě, kdy naposledy absolvoval kondiční přípravu. Vždycky podepíše smlouvu na půl roku a když začne kondiční příprava, tak odejde hrát do jiné země, kde se ještě hraje. Až se přestane hrát tam, tak místo přípravy zase odejde jinam, kde se hraje. A takhle furt dokola.

    CHápu, že kondiční příprava není příjemná a RUdi chce ve svém věku hlavně hrát, ale sakra je snad profesionál a bez kondiční přípravy bude na nic!

    Pravým opakem je např. v hokeji Bednář, který se ve svém věku na nic nevymlouvá a po letech individuální přípravy se připravuje s týmem, aby nevypadl z rytmu. Tak se mi to líbí!

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 11:27 |  
      0 0

      bedynka je holt bedna

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Matlafous     před 11 lety 02.06.2013 11:19 |  
    0 0

    Nejsem odborník, Alanore, ale ta věta "(...) zároveň to ale neznamená, že by se beci měli vykašlat na své obranné úkoly." mi od tebe nepřijde úplně fér. Ano, naše obrana nebyla kompaktní, ale ne z důvodů neplnění obranných úkolů.

    1. gól: Naprosto šílená chyba Dostála, který si v tu chvíli jednoznačně obranné úkoly plnil, bohužel však nohou a nikoli hlavou...

    2. gól: Naprosto šílená chyba Zmrhala (který byl možná faulovaný), nicméně protiútok 3 na 2 po chybě posledního záložníka nelze hodnotit jako kašlání na obranné úkoly.

    3. gól: Tady si nejsem úplně jistý, ale s Markem se vracel Vošahlík a buď měl celou situaci dohrát až do vápna, nebo měl Marka předat Dostálovi. Spíš si tedy myslím, že se jednalo o Vošahlíkovu chybu. Ano, zde bylo evidentní vykašlání se na obranné úkoly, nikoli však ze strany obránce, nýbrž záložníka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      (host)     před 11 lety 02.06.2013 11:27 |  
      0 0

      Jde obecně o dojem ze zápasu. Obrana byla příšerná a jak jsem psal, Jihlava jí procházela jako nůž máslem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 02.06.2013 11:27 |  
        0 0

        *Alanor

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 11:43 |  
          0 0

          alanore a proc chces prodavat petraka?ze nema vykonnost na zaklad je jeho problem,ale ted se ho zbavovat by byl nesmysl,ne?

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 02.06.2013 11:49 |  
            0 0

            Já jsem nikde nepsal, že ho chci prodávat. :) Ale zájem o něj prý je, Gecovovi by mohl krýt záda Čepelák. Odchod Petráka by nás bolel o mnoho méně, než kdybychom prodali Čonku. Navíc si myslím, že by to bylo dobře i pro Ondru, který hrával výborně, ale jaro se mu vůbec nevydařilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Slawek     před 11 lety 02.06.2013 12:40 |  
      0 0

      Gól č. 2 : Ovšem pak Matlafousi také popiš kde a proč se v tomto momentě toulal Čonka.
      Gól č. 3 : Naprosto chaotické nesoustředěné pobíhání celé defenzivy, kterého obratně využil Koloušek

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Virgil1956     před 11 lety 02.06.2013 16:47 |  
        0 0

        Kde se toulal Čonka? Chceme od krajních beků, aby se zapojovali do útoku, takže v tu chvíli už si nabíhal do kombinace. Když pak někdo ztratí míč, těžko může být vepředu i vzadu. Takhle to bylo za Rady: neútoč, abys nechyběl vzadu :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    spino     před 11 lety 02.06.2013 11:36 |  
    0 0

    Pořád čekám, jaký tradiční kopanec pro nás přichystá Řebíček na další sezonu.

    Odchod Kusého?

    Vyhození Petrouše?

    Příchod Matějovského?

    Z minulosti (Straka, Rada, odovlání Petrouše na tiskovce) jsem už u Řebíčka připraven na všechno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 11:44 |  
      0 0

      nerikej,ze nic nevis

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        bongor     před 11 lety 03.06.2013 00:11 |  
        0 0

        Ale ví,spino a jirka to jsou nejlepší informátoři naší c.k.jednotky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      opicemag     před 11 lety 02.06.2013 12:05 |  
      0 0

      Proč tu pořád někdo mluví o příchodu Matějovského?
      Co by u nás dělal? Proč by se chodil a proč bychom ho měli chtít? Odkud se to vzalo. Předpokládám, že to bude z nějakého podobně důvěryhodného zdroje jako rozmanité konspirace, co se zde pravidelně objevují.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        th     před 11 lety 02.06.2013 12:08 |  
        0 0

        Tak mluví se o tom, že Šetrle by mohl nahradit Kusého. A hádej, kde kromě chátry působil Matějovský, to stejné pro tu Matlafousovu (IIRC) zmínku o Koubkovi v diskusi pod článkem o zápase.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          opicemag     před 11 lety 02.06.2013 12:21 |  
          0 0

          Ale má snad ještě ve spartě smlouvu, nebo nemá? Pochybuji, že bychom měli na to ho koupit a pak mu nabídnout plat jako ve spartě. A už ho vidím, jak odejde ho (v současnosti) horšího klubu a půjde s platem razantně dolů. Navíc ve spartě hraje každý zápas, není to tím, že by nedostával příležitost.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            th     před 11 lety 02.06.2013 12:36 |  
            0 0

            Snad máš pravdu. Na druhou stranu když můžeme vykoupit Radu nebo koupit Gecova, možná by ty prachy byly i na něj ....

            Ale já to spíše myslel tak, že ty 3 možnosti včetně konkrétních jmen místo Kusého a Petrouše tu v posledních týdnech a dnech zazněli z různých a většinou hodnověrných úst (viz Matlafous, Borris níže) a spino, ač asi blázen, není hlupák - aspoň ne takový, aby si to neuměl dát do kupy a zplodit takový příspěvek, jako je v úvodu tohoto vlákna.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.06.2013 13:39 |  
            0 0

            Ono to ale vypadá, že ve spartě dohrál. Ta si chce místo něj přivést Štajnera, který do Sparty chce taky. Takže Matějovský je už téměř jistě volným hráčem v tom smyslu, že Sparta se ho bude chtít zbavit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            subHuman     před 11 lety 02.06.2013 13:50 |  
            0 0

            Říká se, že Křetínský trvá na jeho odchodu i za cenu toho, že se bude významně podílet na jeho platu...
            Ovšem osobně si nemyslím, že by sám Matějovský zrovna o Slavii stál - jistě si je vědom, že na růžích by ustláno určitě neměl...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Borris     před 11 lety 02.06.2013 12:14 |  
        0 0

        Pár týdnů zpět to říkali na Frekvenci 1 že o něho máme zájem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        bongor     před 11 lety 03.06.2013 00:13 |  
        0 0

        No vidíš,a jedna taková konspirace se zrovna potvrdila.Dopadlo to všechno tak,jak už bylo dávno předestřeno jirkou.Může někdo tady říct,že to tak nedopadlo?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Markus     před 11 lety 02.06.2013 13:07 |  
      0 0

      Odchod Kusého? Obávám se, že se na světlo klubou nějaké nepěkné zprávy, které ho mohou "dehonestovat". Nesouvisí to se Slavií, ale Pardubickým regionem.

      Vyhodit Petrouše? Proč by to Řebíček dělal. Po dlouhé době máme ve Slavii trenéra, který má přízeň fanoušků a naději na dlouhodobější přízeň i v dobách, kdy se nám nebude dařit a zároveň trenéra, co říká a hlavně už dokázal z mála vytěžit hodně. Pro údržbový režim, v jakém klub pod Řebíčkem zatím funguje ideální stav. Tak proč ho měnit.

      Příchod Matějovského? Nemyslím si, že bude ochotný akceptovat Řebíčkům platový strop.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        spino     před 11 lety 02.06.2013 13:28 |  
        0 0

        1) S tím zásadně nesouhlasím. Kusý není MIrek Dušín, ale současnou krizi pardubického hokeje má na svědomí především pan Šmidberský.

        2) Pochop už konečně, že Řebíčkovi vůbec nejde o kvality trenéra, ale zaprvé o známosti a za druhé o peníze od Pavla Pasky.

        3) Je to samozřejmě zatím jen spekulace, já to nevymyslel, ale celkem by to zapadalo do Řebíkových metod (vazba na Křetínského, spekulace ohledně Šeterleho).

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Markus     před 11 lety 02.06.2013 13:33 |  
          0 0

          Jde o pardubociký region, ale ne hokej nýbrž stavební zakázky. Navíc to byl Šmidberský kdo řekl Kusému papa.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Markus     před 11 lety 02.06.2013 13:38 |  
            0 0

            Čímž chci říci, dost možná se významní pánové v regionu nepohodli a to co následovalo a bude následovat budou záblesky probíhajících bitek ve snaze zakopat se v nových pozicích. Tam někde se může přihodit, že bude Kusému vyčítáno, s kým se stýkal nebo se možná i do něčeho přímo zapojil, to už netuším. Popravdě už mám problém odlišit negativní kampaně od skutečných lumpáren. Řekl bych čas ukáže, ale bohužel v těchto medializovaných případech platí spíše presumpce viny ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      slaviator     před 11 lety 02.06.2013 12:30 |  
      0 0

      by mě zajímalo, kdy se dořeší Křetínského obvinění.

      Buď Plzeň/Paclík uplácejí a ovlivňují zápasy a pak ať letí do třetí ligy.
      Nebo Křetínský kecal, žádné důkazy nemá a jen tím chtěl vytvořit tlak na rozhodčí a pak by měla Sparta dostat odečet bodů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        spino     před 11 lety 02.06.2013 12:47 |  
        0 0

        Plzeň uplácí a ovlivňuje zápasy, ale Křetínský nemá důkaz. ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          slaviator     před 11 lety 02.06.2013 15:39 |  
          0 0

          Tak pokud nemá důkazy, nemá takhle pálit. Správně by měli dostat (Křetinský s Peltou) pokutu za poškození jména fotbalu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            spino     před 11 lety 02.06.2013 15:48 |  
            0 0

            Podle mě byl scénář následující. Křetínský důkazy neměl a byl připraven je ze zkorumpovaných rozhodčích "vymlátit". Na jeho straně byl i Pelta, který ještě v té době prohlašoval, že Plzeň nemá čisté svědomí a že nenechá situaci vyšumět. V tom zasáhl Berbr a připomněl Peltovi, co by pro český fotbal znamenalo potrestání Plzně odečtem bodů a kdesi cosi a Pelta v tu chvíli změnil názor a situaci skutečně nechal vyšumět. V tomhle smyslu mluvil i Golda.

            Je třeba pochopit, že Pelta je v těžké pozici, protože musí hrát na obě znesvářené strany. Je jednoznačně na straně Křetínského, ale zároveň si musí udržet přízeň Berbra, který ho do čela svazu dostal. Těžká role.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            jarodo57     před 11 lety 02.06.2013 19:29 |  
            0 0

            Tam je to úplně jasné.Křetinský s Peltou nejdříve vyhlašují co se děje ve fotbale za svinstva a pak za to nenesou žádnou zodpovědnost?Čekají nás ještě horší časy to se teprve budeme divit.Oni s níma dokonce táhnou podle všeho i policajti,který to budou zakrývat.Včera ve Sportu byl článek s Kubou(ministr průmyslu),který tam píše ,že se musí začít s větší kontrolou kam dotace do fotbalu jdou,aby nešly do mužstev ,které podporují ve volbách bandu zlodějů a nechávají jí vládnout.Sám přiznává,že z úst zprofanovaných politiků to nezní nejvěrohodněji,ale že s tím budou muset něco dělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          bongor     před 11 lety 03.06.2013 00:30 |  
          0 0

          A ty ho spino určitě máš,tak neváhej,vem tašku a utíkej za velkým čápem.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    th     před 11 lety 02.06.2013 13:04 |  
    0 0

    Jenom taková poznámka k Rakovanovi. Měl jsem dojem, že se hodně snaží ukázat, že umí (předvídat hru, na čáře atd.), prostě že to v sobě má. Ale ve výsledku to pak dopadlo tak, že tam on lítal po vápně ze strany na stranu jak utržený z řetězu a balony do sítě, asi byl hodně přemotivovaný. A jestli v tom zápase hrál o smlouvu, tak se mu nedivím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 13:18 |  
      0 0

      no doufam,ze v nasem vedeni nejsou hlupaci,aby na zaklade jednoho zapasu vyhodnocovali,zda hrac ma nebo nema dostat smlouvu.jinak by mozna bylo zajimave ziskat nekoho z plzne.fillo by byl super a do utoku tomas wagner

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        subHuman     před 11 lety 02.06.2013 13:48 |  
        0 0

        Co by nám tito hráči přinesli?
        A co by jim přinesl přestup z mistrovské Plzně, hrající 3 roky po sobě evrop. poháry do "stabilizující se" Slavie?

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 14:13 |  
          0 0

          fillo nehraje a wagner ma v konkurenci bakose,tecla a dalsich taky malou sanci na zaklad

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.06.2013 16:34 |  
            0 0

            Nevím, Fillo by se podle mě do naší koncepce (Petrouš) asi moc nehodil...
            Wagnera si netroufnu hodnotit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Matlafous     před 11 lety 02.06.2013 14:46 |  
      0 0

      Luxusní videa, Citrusi. Díky!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    edenian     před 11 lety 02.06.2013 14:19 |  
    0 0

    Alanore oprav prosimte to y/i tady ....často vylámaly zuby.... zatim cao :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.06.2013 14:21 |  
      0 0

      Díky za upozornění.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        edenian     před 11 lety 02.06.2013 16:48 |  
        0 0

        Rado se stalo. No a ted tadyto vlakno vymazni :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    honza304     před 11 lety 02.06.2013 15:56 |  
    0 0

    No nevím, v Jihlavě jsem byl, a hodnotil bych kluky trochu jinak. Zrovna u Huba, že to dozadu kazil - spíš naopak to tam několikrát hasil za jiný, navíc dal pěknýho góla. Krajní obránci byli nějak mimo Čonka vůbec neměl den, Dostál jako by tam taky občas pospával. Předvedli jsme řadu pěkných akcí, na hru se dalo dívat (a to oboustranně) Hra dopředu nebyla špatná, udělali jsme si tam nějakých sedm šancí, který skončily většinou na Blažkovi. Kdyby to Blažek nevychytal a skončilo to třeba 3:4 pak bych to hodnocení chtěl vidět, byla by to samá sedmička. Juhar 4? Ten jim tam v první půlce utíkal, že nevěděli, co dělat. Branky bych řekl že pramenily z nedomluvy mezi Rakovanem a obránci. Rakovan tam totiž měl dvakrát vyběhnout, nešel do balónu a na lajně pak byl k ničemu, zatímco obránce nejspíš spoléhal na něho. Na Rakovanovi bylo vidět, že nehraje. No nic, nejhorší hodnocení bych dal těm pitomcům, co tam házeli dělobuchy, pálili dýmovnice (to jsem jim přál ať si toho smradu užijou, protože to zůstalo v sektoru) a házeli sedačkama. Fandění dobrý, ale toto je ubohost, a pak nadávají na ACABy, kteří si tam jen stoupli a nic nedělali. Skutečně skvělá reprezentace nejlepšího klubu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Pepino44     před 11 lety 02.06.2013 17:05 |  
      0 0

      Tak tohle je opravdu dobrý příspěvek. Nemám rád příspěvky od lidí,kteří je píšou maximálně po přečtení onlajnu,kdy po čtyřech zápasech vynášejí Petrouše do nebes a po jedné prohře už jej vyhazují.To samé o hráčích.Po zisku 12 bodů se cítí na LM a po jedné prohře chtějí vyměnit celý mančaft. Jde to z extrému do extrému. Kdo si myslí,že pod Petroušem budeme dávat okamžitě každému nejméně trojku a budeme všechny válcovat je na omylu.Několikrát jsem zde psal,že to chce trochu pokory.Důležité je to,že se začal hrát pohledný,útočný fotbal.Pravda je ta,že se to vždy nepovede. Pokud ale budeme pokračovat v nastaveném trendu,nemám obavy. Já osobně si myslím,že nejvíce Slávii v tomto zápase chyběl Gecov,který pokryje střed hřiště a nedovolí rozehrávky.Petrák jej v tomto zápase bohužel nenahradil. Slávia špatné mužstvo nemá,ale varuji před přílišným optimizmem. Plány hrát poháry jsou pěkné,ale nesmí se zatím moc tlačit. Na ty není naše mužstvo ještě zralé. Na dobré hráče nemáme peníze,takže si je musíme vychovat,nejsme Chelsea,Barca nebo Monako.Materiál na to máme.Chce to jenom čas a trpělivost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Barra     před 11 lety 02.06.2013 18:06 |  
        0 0

        Rád souhlasím. Buďme realisté, s oběma nohami na zemi. Po odchodu Rady se moc pozitivně změnilo, na náš fotbal se dá koukat, hraje se útočný fotbal, v každém zápase jsme měli dost šanci. A je logické, že sem tam dostaneme přes prsty, nemůžeme všechno vyhrávat. Určitě bychom byli v Jihlavě silnější s Čontofalským, který je sehrány s obranou, a s Gecovem který patří mezi nejdůležitější hráče Slavie. Škoda také výpadku Karola Kisela, on je také tradičně tahoun a umí burcovat ostatní hráče. A přidejme k tomu Blažka, který se tradičně umí vytáhnout proti nám.

        Nepanikovat, pilně dál pracovat, posílit dle možnosti a potřeby, dál poctivě budovat. A hlavně myslet pozitivně a neházet ihned vše dobré přes palubu, jakmile se něco zadrhne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          bongor     před 11 lety 03.06.2013 00:18 |  
          0 0

          Samozřejmě Blažek,to je živý obraz tvrzení"poturčenec horší Turka"
          A má i následníky,takovej Pekhart,Vácha,dej pokoj,ty budou hodně dobrý.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Barra     před 11 lety 03.06.2013 14:27 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, tak to jsi mi dal celkem zabrat. Ráno jsem četl tvého ´poloturčence´ a pak si jen lámal hlavu, co jsi vlastně chtěl říct. Až teď, když jsem se dostal opět k počítači, podařilo se mi to přísloví vygooglovat a pochopit.

            Jen co se týká Blažka, musím se přiznat že se mi jako brankář stále zamlouval. Pan brankář, jde vidět, kde byl připraven na velký fotbal. Jinak je tomu už více než neuvěřitelných 20 let, co odešel ze Slavie. To i my jsme ještě byli mladíci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        bongor     před 11 lety 03.06.2013 00:26 |  
        0 0

        No on je problém,že většinou všechny mančafty by chtěly vyhrávat,ne jenom my.Petrák,byl na podzim jeden z mála pozitiv a zase jsme u toho Radou zatracovaného působení na psychiku.Kluk nevstřebal,že dostl konkurenci a ještě k tomu o něco lepší ,než je sám.Alanor má pravdu,hoch potřebuje hrát.
        Ty naše extremy nejsou vlastně extremy,ona je to spíš taková blbá lidská vlastnost a zvláště v naší kotlině je to oblíbená kratochvíle,pořád něco nebo někoho kritizovat.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    spino     před 11 lety 02.06.2013 17:07 |  
    0 0

    CHtěl bych napsat článek o této sezóně. Koho mám kontaktovat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 02.06.2013 17:13 |  
      0 0

      Clanek sepis a posli na kreml (zavinac) slavistickenoviny (tecka) cz.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        spino     před 11 lety 02.06.2013 18:09 |  
        0 0

        Máš to tam. Dík.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 02.06.2013 18:41 |  
          0 0

          Zverejnime nekdy v tydnu po pravidelnych rubrikach...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 19:18 |  
          0 0

          to bude asi jeden z nejocekavanejsich letosnich clanku

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            spino     před 11 lety 02.06.2013 19:21 |  
            0 0

            Pokud máte zájem číst mé skvělé články, pak na superslavii jich mám většinu. ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Kornovo     před 11 lety 02.06.2013 20:12 |  
              0 0

              ty vole na to dnes nemam silu,uz jsem se nasmal dost.ale nadpis vysvedceni pro pana drzmiska vypada crazy

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              th     před 11 lety 02.06.2013 20:57 |  
              0 0

              A bude součástí toho článku i nějaká fotogalerie? :-))

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                slaviator     před 11 lety 03.06.2013 01:22 |  
                0 0

                nejlíp slibované kompromitující foto Řebíčka, na kterém ovšem Řebíček není

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  spino     před 11 lety 03.06.2013 07:52 |  
                  0 0

                  Říkám, že foto, na kterém nebude Řebíček, zveřejním v pravou chvíli.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.06.2013 11:43 |  
                    0 0

                    Já třeba zveřejňuji foto na kterém není Řebíček poměrně pravidelně a takovej humbuk kolem toho nedělám :D

                    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                      slaviator     před 11 lety 03.06.2013 13:07 |  
                      0 0

                      zabils :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              bongor     před 11 lety 03.06.2013 00:15 |  
              0 0

              A kdo by neměl?

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                steev (přítel SN)     před 11 lety 03.06.2013 16:00 |  
                0 0

                Ten Vocel,Spino... je vážně nemocnej člověk.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 02.06.2013 18:44 |  
    0 0

    Pokud by mel nekdo znamky ze Sportu, budu opet vdecny :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      jarodo57     před 11 lety 02.06.2013 19:09 |  
      0 0

      4-Rakovan,Dostál,Bortel,Čonka,Petrák,.6-Vošahlík,Juhar,Hubáček,Kisel.5-Škutka7-Zmrhal Blažek-8 a Koloušek dokonce 9

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 02.06.2013 19:12 |  
        0 0

        Dost benevolentní hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        jarodo57     před 11 lety 02.06.2013 19:19 |  
        0 0

        Zápas jsem bohužel neviděl ,takže nemohu porovnat. Za to,že jsem fotbal neviděl můžu zčásti poděkovat obsluze na terminálu Sazky kde jsem se ptal po zaregistrování,jestli musím něco tam vsadit ,tak mi řekla , že nemusím a protože vsázím u Tipsportu,tak jsem si teda nevsadil a včera jsem bohužel nemohl sledovat zápas díky tomu,že jsem alespoň za 30.- Kč nevsadil. Moje chyba byla ,ale ,že jsem si to nezjistil dříve. Takže spolehněte se na odborníky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 02.06.2013 19:57 |  
        0 0

        mohl bych jeste poprosit o znamku pro fanousky, uroven utkani a pro oba tymy? Diky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 02.06.2013 19:57 |  
          0 0

          A jeste taky pro stridajiciho Hurku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            jarodo57     před 11 lety 02.06.2013 20:43 |  
            0 0

            Liga fanoušků:7:1,výkon týmu:7:6,úroveň utkání 7,Hurka 6Červenka,Koreš nehodnocen

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Tomski     před 11 lety 03.06.2013 14:47 |  
              0 0

              Hurka ukázal, že na dospělý fotbal ještě nemá...každý ho odstavil, i rychlostně zaostával...

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                jarodo57     před 11 lety 03.06.2013 16:25 |  
                0 0

                To samé minule Koreš.Podle mého ty kluci musí pořádně potrénovat s důrazem hlavně na výbušnost,rychlost protože s tím fotbalem co oni dnes hrají díru do světa neudělají.Techniku oba dva mají,ale potřebují být u míče dříve jinak v soubojích jeden na jednoho nemají nárok.Chybí jim stabilizační síla,důraz a hlavně rychlost.Já je mám oba rád protože technickým fotbalem a přehledem mi jsou sympatičtí ,ale bohužel pro ně se fotbal vyvíjí jiným způsobem než by oni chtěli a proto mají momentálně problémy se zařadit. Doufám,že si to uvědomují a něco proto udělají jinak jim moc šancí nedávám.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 03.06.2013 17:43 |  
    0 0

    Bez výhrad, jen obrana by mohla mít i 2, protože dva góly jdou navrub krajním bekům, takže Čonka 2, který mne hluboce zklamal a Dostál též 2, který hrál jako obvykle hrozně, Bortel 4 a Hubáček 4 dobře souhlas, ale obrana mne zklamala jako celek. Škutka 4 a Petrák 4, zde by mohli být i 3 oba hráli podprůměrně a též Vošahlík nebyl moc vidět, Juhar a Kisel byli o známku lepší, ale zase o něco horší než Zmrhal, tak nakonec též souhlas, mladíci Hurka a Červenka daleko lepší po zásluze 5 u obou.