Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 29. kolo

V předposledním statistickém okénku této sezóny zavzpomínáme na doby, kdy Slavia naposledy zvítězila čtyřikrát v řadě. 

Čtvrtý zápas, čtvrtá výhra v řadě. Fantastická série Slavie pod Michalem Petroušem pokračuje a překonává hned v několika ukazatelích vše, co Slavia předváděla od zisku svého posledního titulu. Předně tedy čtyři výhry v řadě, což se Slavii povedlo naposledy na podzim 2008, kdy skvělá sedmizápasová série výher končila čtveřicí zápasů Zlín venku (3:0, 2x Belaid, Toleski), Olomouc doma (3:0, Necid, J. Černý, Litteri), Sparta venku (4:1, 2x Šmicer, Tavares, Šenkeřík), Kladno doma (5:0, 2x Ivana, Šmicer, J. Černý, Volešák). Od té doby se Slavii povedlo zvítězit nejdéle jen třikrát v řadě (a to ve čtyřech případech, dvakrát ještě v sezóně 08/09, jednou v sezóně 09/10 a jednou v sezóně 11/12). Také střelecky je Slavia výrazně produktivní, vstřelila ve čtyřech zápasech 12 branek, což dává průměr tří branek na zápas. Pokud se pokusíme nalézt sérii čtyř zápasů sešívaných s více než deseti vstřelenými brankami, musíme na přelom sezón 11/12 a 12/13, kdy v posledních třech zápasech staré sezóny Slavia porazila Hradec 5:0, prohrála v Ostravě 0:3 a porazila Bohemians 3:1, v prvním zápase nové sezóny pak remizovala s Jihlavou 3:3, dohromady tedy 11 vstřelených branek (ale také 7 inkasovaných). V jedné sezóně se Slavii podařilo být podobně produktivní naposledy opět až v mistrovské sezóně 08/09 v podzimních zápasech kolem výše zmíněné série vítězství. Zatímco pod Petrem Radou Slavia během 25 zápasů jen třikrát vstřelila tři a více branek, Michalu Petroušovi k témuž stačily zápasy čtyři. Dohromady má tedy Slavia v této sezóně 6 zápasů, ve kterých vstřelila tři nebo více branek. To se však Slavii poměrně dařilo i v horších časech, konkrétně: 11/12 = 4 zápasy, 10/11 = 6 zápasů, 09/10 = 7 zápasů a pro srovnání mistrovská sezóna 08/09 přinesla 10 zápasů s více než dvěma vstřelenými brankami Slavie. Myslím, že není příliš troufalé říci, že pod Petrem Radou měla Slavia sezónu rozjetou na jeden z nejhorších výsledků v tomto ohledu od rozdělení republiky. Hradec jako nejslabší tým jara s pouhými devíti body z třinácti zápasů zaslouženě sestupuje, přesto může hrát ještě klíčovou roli v boji o titul.

Boj o titul připomíná v posledních týdnech jojo. Chvíli to je hodně napínavé, chvíli se zdá být rozhodnuto. Plzeň měla možnost rozhodnout už v předposledním kole doma proti Liberci, nejlepší jarní tým ale byl proti a přestože domácí měli převahu, nakonec skončili bez bodu. Především inkasovaný gól v poslední minutě je musí hodně mrzet, dělá totiž rozdíl mezi nutností v posledním kole zvítězit anebo jen neprohrát. Plzeň prohrála dva domácí zápasy v řadě, což se jí naposledy stalo na jaře roku 2008, kdy prohrála v březnu s Libercem 0:1 a poté s Teplicemi 0:2. V plzeňských sestavách z té doby pochopitelně nenajdeme žádného jejich současného hráče, například v záloze tehdy hráli Sylvestre, Trapp nebo Róth a tým trénoval Stanislav Levý. Liberec zvítězil podeváté v řadě, na jaře ztratil pouhých pět bodů (tři z nich mu sebrala Slavia). Devítizápasovou sérií výher vyrovnal Liberec svůj rekord ze své mistrovské sezóny 2001/02, tehdy však tu sérii rozdělila zimní přestávka.

Sparta byla po prohře v Brně už prakticky odepsaná, pětibodová ztráta a pětigólová ztráta ve skóre vypadaly jako  prakticky neřešitelný problém. Jenže vysoká výhra v Teplicích nejenže snížila bodovou ztrátu, stejně důležité je i to, že Sparta nyní ztrácí ve skóre jediný gól a má už přitom více vstřelených branek než Plzeň. I s touto výhrou platí, že letenští získali v posledních pěti zápasech jen sedm bodů a jejich venkovní bilance 7-4-4 je pro ně nejhorší od sezóny 2008/09, kdy získali s bilancí 6-4-5 ještě o tři body méně, tehdy především díky absolutnímu rozkladu po vyhazovu trenéra Lavičky (na závěr podzimu tehdy Sparta sehrála pět zápasů venku v řadě se ziskem jediného bodu!). Teplice patří na jaře do velké skupiny devíti týmů s průměrem kolem jednoho získaného bodu na zápas. Žádný zběsilý úprk ze sestupových pozic se v jejich podání nekonal, ale ligu nakonec klub s jedním z největších stadionů v republice uhájil. Pro návrat do lepší poloviny tabulky to však asi bude chtít udělat v létě hluboké změny.

O třetím místě pro Liberec je už definitivně rozhodnuto, kdo skončí na čtvrtém místě tabulky je však stále zajímavou otázkou. Nebude to bohužel Slavia, která ztrácí čtyři body, ale jak je vidět, toto místo rozhodně bylo v silách současného týmu. Čtvrtá je nyní Dukla, která porazila doma Mladou Boleslav. V posledních deseti domácích zápasech má Dukla vynikající bilanci 8-2-0, stejně je na tom pro zajímavost Sparta (8-2-0) a o bod lépe Liberec (9-0-1). Právě Sparta se bude v sobotu snažit Dukle ukončit sérii devíti zápasů bez porážky a zachovat si naději na titul. Mladá Boleslav nevyhrála už pošesté v řadě a jen tak završuje další nepovedenou sezónu.

Jen o skóre za Duklou je Jablonec (má také horší vzájemný zápas), který doma porazil Olomouc a přeskočil ji tak v tabulce. Jablonec získal pohár, takže může sezónu dohrát v klidu, 14 jarních bodů ve 13 zápasech by však pro klub předsedy FAČR měl znamenat varování pro další sezónu. Olomouc se v závěru jara doslova rozpadla na kousíčky, v posledních devíti zápasech získala pět bodů, méně než jakýkoli jiný ligový tým. Ambiciózní klub z Hané bude nejen bez pohárů, ale také zřejmě bude pátrat po tom, co se pokazilo, že přišel tak strmý pád. Pokud Olomouc prohraje i svůj poslední ligový zápas a Slavia odveze z Jihlavy tři body, můžou se sešívaní dostat před ni na šesté místo.

V druhé polovině tabulky je na tom nejlépe Slovácko s 34 body, které o víkendu porazilo Baník. Ten však už je stejně definitivně zachráněn. Příchod Milana Baroše nakonec neznamenal pro dluhy zmítaný klub příliš velkou změnu k lepšímu, bodově dokonce spíš naopak, protože jarních 12 bodů ze 13 zápasů dává průměr těsně pod jeden bod na zápas, zatímco na podzim uhrál Baník 17 bodů v 16 zápasech. Slovácko má solidní závěr jara, z posledních pěti zápasů vyhrálo třikrát.

Příbram podle očekávání porazila již zachráněné Brno, což přineslo záchranu i Starkovu klubu. Je poměrně pozoruhodné, že Příbram prohrála z posledních deseti zápasů jen třikrát, což by mohlo zvýšit celkem pošramocený kredit trenérskému srdcaři Strakovi. Brno sice v sezóně vyhrálo první dva zápasy venku, z toho jeden v Plzni, od té doby však v 13 zápasech venku získalo jen tři body za tři remízy.

V posledním zápase sice zaznamenaly České Budějovice výhru nad Jihlavou, ale je jim to platné jako mrtvému zimník. Jak asi všichni v posledních týdnech čekaly, Budějovice sestupují do druhé ligy a zřejmě budou pokračovat v personální čistce, která tam probíhá prakticky neustále v průběhu celého jara. Poslední tři zápasy sice budějovičtí doma vyhráli, ale protože to nedoplnili žádným bodem z posledních šesti venkovních zápasů, už je to zachránit nemohlo. Jihlava prohrála po šesti remízách v řadě, na jaře zvítězila jen dvakrát.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 29. kolo

    Jiri1     před 11 lety 29.05.2013 15:54 |  
    0 0

    Da se rict, ze v lize zustavaji vsechny zadouci firmy a dolu jdou ty momentalne ekonomicky slabsi, pro mne osobne bude spis hodne zajimavy boj o titul, zajmave jsou informace z Plzne o sazkach nekterych hracu...........
    V postate je asi jasne , ze by mel trener Petrous pokracovat, jen je potrena dohlednout na nektere averse tohoto trenera a nekterych hracu z Juniorky, bylo by skoda o ne prijit/Kores, Cervenka, Hurka /.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 29.05.2013 16:14 |  
      0 0

      Averze Petrouše ke Korešovi? Ale no tak.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        petrjir     před 11 lety 29.05.2013 16:23 |  
        0 0

        Chtěl bych se zeptat povolanějších, zda víte, komu končí v létě smlouva? Dostálovi tedy už ne, ten ji prodloužil, takže zbývá Hub, Koreš, Vošahlík (kterého ale chtějí, otázka co Pelta), ještě někdo? Berkovec?

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 19:15 |  
      0 0

      Jako ze sazeji na sebe??

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Viking     před 11 lety 30.05.2013 14:50 |  
        0 0

        Samozřejmě, Koreš s Hurkou co si pod Radou vůbec nečuchli a začali hrát pod Petroušem:))))

  2. Re: Statistické okénko - 29. kolo

    Petr9608     před 11 lety 29.05.2013 16:12 |  
    0 0

    Jenom stručně, k té včerejší diskuzi se Spino-Vocelem. Ještě předtím, než do toho vlákna začal psát ty svoje nesmysly, tak jsem se ho vyzval, aby mi sdělil podrobnosti. Jednak ze zvědavosti a snad i z nadějí, že by to možná mohlo být něco seriózního a že třeba, i přes tu jeho reputaci, to není s Vocelem tak zlé.

    Je to zlé! Tak zlé, že jsem naší komunikaci ukončil posláním tohoto odkazu - http://bit.ly/jppzL (nebojte, nic závadného to není)

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Petr9608     před 11 lety 29.05.2013 16:24 |  
        0 0

        Je tam odkaz na zařízení v Bohnicích

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Petr9608     před 11 lety 29.05.2013 16:35 |  
      0 0

      Přátelé, o veselé věci se člověk musí podělit, toto poslední Vocelův mejl mne:

      V roce 1989 vznikl plán, jak udržet mocenský monopol v rukách komunistů a jejich nástupců, neboť kolem Československa se hroutili režimy a pokud by k reformám nedošlo, členové nomenklatury by o svá místa přišli. Tak se urodil následující plán: Moc byla předána do rukou Havlovi, který se za to na oplátku komunistům zavázal, že nepřijdou odvetné akce. Nakonec to odskákal jenom Štěpán, ale to není podstatné. Havel to myslel dobře, ale bohužel jeho dobré úmysly byly ve finále kontraproduktivní. Pak začala již dlouhodobě plánovaná fáze 2: Do čela státu se dostali dobří kamarádi Klaus a později Zeman. Jejich úkolem bylo protlačit v tichosti představitele organizovaného zločinu do státní správy a skrz privatizaci rozkrást státní majetek. Pak nastala fáze 3. Do čela republiky se dostala Nečasova vláda, která už nekrade v tichosti, ale nahlas a ještě u toho chrochtá. Toto je promyšlený, jak připravit závěrečnou fázi 4: Návrat komunistů k moci a zapojení naší republiky do ruské sféry vlivu. Jejich popularita bleskově stoupá a Nečasova loutková vláda s tím počítá. Převzetí moci komunistů má dva pilíře:



      1. Politický - Dosazení Zemana na Hrad - splněno. Skrze Hrad a Zemanovy "poradce" navázat přátelské styky s Ruskem - již brzy splněno. A konečně, vítězství komunistů ve volbách - to přijde časem.



      2. Ekonomický - Ekonomický pilíř představuje především pronikání ruských společností na český trh. Těch chapadel je několik, ale pro nás nejdůležitější je chapadlo s názvem Lev Praha, které má za úkol ovládnout skrze BPA celý český hokej.



      Chtěl jsem tě jako agenta kvůli tvé práci v kampani za Miloše Zemana, protože bys tím pádem nebyl podezřelý. Doufám, že už ti je celá věc jasná. Zatím čau, uvidíme se na Slavii.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Kornovo     před 11 lety 29.05.2013 17:28 |  
        0 0

        ty vole co je to za hovna,to je spionaz na hokeji?

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 29.05.2013 16:50 |  
      0 0

      Panove, mohli byste prosim tuhle diskuzi opravdu opustit, nez se to tu zapleveli uplne?

      Diky moc...

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        spino     před 11 lety 29.05.2013 16:52 |  
        0 0

        Já se moc omlouvám, ale nemůžu za to, že Petr zveřejňuje soukromé emaily. Pokusím se tématu na toto téma vyhnout, abych Petr neměl nutkání sem psát.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Petr9608     před 11 lety 29.05.2013 16:56 |  
          0 0

          Já myslel, že tohle byl tzv. "žertovný e-mail", jejiž přeposílání / zveřejňování nevadí.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 21:20 |  
            0 0

            Ntwl jestli si dělal něco pro pana Becherovku tak bez urážky si taky pěknej trotl,no už jen kvůli tomu co předvádí ted,btw Klause taky vůbec nemusím.No nic budem se radši věnovat slávince.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Petr9608     před 11 lety 29.05.2013 22:08 |  
              0 0

              Ne. to je jen výplod jeho chorobné mysli, když viděl na mém kanále pár videí z jeho mítinku, stejně jako jsem točil Fischera, když volit sám sebe na mojí ZŠ. Nic jsem pro Zemana nedělal. Nicméně to, že jsem ho volil, to nepopírám.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          dArtagnan     před 11 lety 29.05.2013 17:09 |  
          0 0

          Po přečtení tohoto vlákna nemůžu dostat z hlavy famózního Brada Pitta z filmu 12 opic, takhle nějak si našeho spina představuju :-)
          http://www.youtube.com/watch?v=ioBueVTZ0RM
          Promiň, quelhare;)

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Pepino44     před 11 lety 29.05.2013 17:33 |  
        0 0

        Kdyby spino dostal ban jako na několika dalších webech,tak nebude otravovat a nikdo s ním nebude diskutovat.Ono je těžké,když nadhodí některé svoje moudro nereagovat.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 19:13 |  
          0 0

          Domnívám se, že pokud by na jeho příspěvky nikdo nereagoval, tak by na této stránce už dlouho nepřispíval.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            spino     před 11 lety 30.05.2013 09:53 |  
            0 0

            OPAKUJI, že tento příspěvek není můj! Já bych sem to, co zveřejnil Petr nikdy nepsal, protože to sem nepatří!

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Petr9608     před 11 lety 30.05.2013 17:36 |  
              0 0

              Kdybys se mnou jednal n úrovni psychicky zdravého člověka, tak bych to samozřejmě neudělal. Ale s těma agentama sis o to řekl. Jak 14 letý kluk, co objevil DVD box se všema bondovkama a teď to hltá...

  3. Re: Statistické okénko - 29. kolo

    spino     před 11 lety 29.05.2013 16:30 |  
    0 0

    "Slavia prodloužila smlouvu s Martinem Dostálem."

    Tak teď už věřím, že Petrouš skutečně zůstává, protože pod jiným trenérem by se Dostál nevešel ani na lávku.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Jiri1     před 11 lety 29.05.2013 16:41 |  
      0 0

      To Vam davam za pravdu, odborna fotbalova verejnost vnima Dostala jako Petrousovo dite , ktere by v jinem klubu nemohlo hrat ni za Juniorku.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Elanius     před 11 lety 29.05.2013 16:51 |  
      0 0

      Podle mě je Dostál kvalitní náhradník. Prodloužení smlouvy o rok kvituji.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        dArtagnan     před 11 lety 29.05.2013 17:10 |  
        0 0

        Vidím v něm nástupce Hubáčka, v dobrém i ve zlém.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 17:25 |  
          0 0

          Za Hubáčkova času ve Slávii jsem měli dost úspěšných sezon a i několik sezon neúspěšných. V některých z nich byl již Dostál, takže teď už snad jen ty úspěšné sezony.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Pepino44     před 11 lety 29.05.2013 17:29 |  
        0 0

        Souhlasím,je to skutečně kvalitní náhradník do obrany vzhledem k tomu,že může hrát nalevo i napravo. Jako náhradník-dobrý.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          petrjir     před 11 lety 29.05.2013 18:11 |  
          0 0

          Pokusím se zeptat ještě jednou, o vlákno výš mně nikdo neodpověděl. Snad se mně tady dostane odpověď. Komu ještě končí smlouva? Vím o Hubovi, Korešovi, Rakovanovi, Vošahlíkovi. Hostování je Vyhnal a Paprčiak. Víte ještě o dalších, komu končí smlouva či kdo je na hostování?

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 18:40 |  
            0 0

            Podle mých záznamů - konec smlouvy Hubáček, Jarolím, Skácel; konec hostování Rakovan (opce), Vošahlík (bez opce). U Koreše mám akorát z loňska poznámku, že byla využita opce, ale na jak dlouho nebylo sděleno, takže možná i Koreš konec smlouvy. Otazník je u Juhara, tam podmínky vůbec nesdělili. Pořád čekám, co nás tam čeká za překvapení. No a žádnou informaci nemám u Tusjaka a Zmrhala. Tam je problém, že u odchovanců se podpisy obvykle neprezentují, když je mají už z mládežnických let. Jedině až pak, když prodlužují už jako členové áčka. Z hostování k nám by se měl vracet Cicman.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              petrjir     před 11 lety 29.05.2013 18:48 |  
              0 0

              Jarolím ten je jasnej, toho už jsem ani nebral, že je v týmu. Na Skácela jsem úplně zapomněl. Korešovi podle mě končí taky. Cicman, ten bude rád, že něco sežene na Slovensku, ten už se sem vracet nebude.
              Takže třicátníci Skácel a Hub, pak Koreš a Rakovan s Vošahlíkem. To je asi vše.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              jarodo57     před 11 lety 29.05.2013 18:55 |  
              0 0

              Cicman se vrací - nedej bože ,prosím!

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 29.05.2013 19:27 |  
              0 0

              Cicmanovi u nás teď končí smlouva, takže se bude vracet je těžko.

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                Citrus (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 19:31 |  
                0 0

                Pravda, já jsem jenom kouknul na poslední "aktualizaci", kde mám z ledna poznamenáno půlroční hostování. Moje chyba.

                • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                  Meny     před 11 lety 29.05.2013 23:17 |  
                  0 0

                  Na hostování do zimy je v Brně Frejlach, ale vracet se do Slavie nechce.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Markus     před 11 lety 29.05.2013 18:16 |  
          0 0

          Souhlasím, byl by luxus takové hráče pouštět. Je to odchovanec a třeba nás ještě překvapí. Kdo poctivě trénuje, progres se dostaví a už se rád opakuji, jsem rád za trenéra, který to vidí a dá mu férovou šanci.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            petrjir     před 11 lety 29.05.2013 18:24 |  
            0 0

            Krajčík taky původně nebyl excelentní a jak se po pár sezonách vypracoval...

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              urs (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 21:29 |  
              0 0

              jó Matej.., kde tomu je konec :/

              btw. na spina nereagujme, ať nemá Quelhar do budoucna těžkou hlavu :)

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                slaviator     před 11 lety 30.05.2013 13:53 |  
                0 0

                ursi, Ty ještě žiješ? :-))

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 29.05.2013 21:30 |  
              0 0

              Krajčík by exceletní jen si zlomil nohu a pak to trvalo než začal být znova dobrej.

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                petrjir     před 11 lety 29.05.2013 21:48 |  
                0 0

                Ale než se rozehrál, tak mu to trvalo tři roky, co nám patřil. Až když se vrátil z hostování, tak pak mu to šlo. To zranění přišlo až později.

                • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 30.05.2013 20:04 |  
                  0 0

                  Jo, ale to byl ještě těžkej mladas a když začal kopat tak přišlo to zranění.

  4. Re: Statistické okénko - 29. kolo

    Barra     před 11 lety 29.05.2013 23:30 |  
    0 0

    Strašně moc bych přál Michalovi Petroušovi tu satisfakci, aby se mu doopravdy podařilo získat 15 bodů na 15, cíl, který si stanovil když přebral mužstvo. Nemyslím si, že s takovým úspěchem doopravdy počítal, šlo mu spíš o to, správným způsobem dát mužstvu zdravé sebevědomí. Jasně naznačil, že bude chtít vyhrát, ať je soupeř kdokoliv, časy kdy jsme spekulovali na jeden bodík anebo chtěli soupeře jen potrápit, jsou za námi. A podařilo se. Samozřejmě může jít o stejný časově omezený efekt, který nastal u Baníku při nástupu Pulpita, nebo s Příbrami se Strakou. Nemyslím si to ale, Petroušovi se již dařilo v 2010-11, že má moderní myšlenky to se týká pojetí hry dokazuje také juniorka, která se po trochu nepodařeném startu dostala do čela.

    Dnes se mi líbil dvoj-rozhovor s Petroušem – Knoflíčkem, který vyšel na Slavia.cz. Oba jsou na sebe sehraní, když si až 4 x za večer telefonují, aby probrali taktiku, tréninky atd., je jasné že žijí pro svoji práci, že se dobře doplňuji. Knoflíček, který se zaměřuje na tréninku na útočné akce a zakončení – a jde to vidět

    Doufám jak pro Petrouše (a Knoflíčka), tak pro hráče aby i ten poslední zápas v Jihlavě vyšel. Nebude to ale tak jednoduché, jak by to na první pohled mohlo vypadat. Jihlava doma podlehla jedině Jablonci, naopak s mužstvy z první polovičky tabulky jako Plzeň, Olomouc, Sparta, Liberec, Dukla se dělila o body (a také s Teplicemi a Slováckem), nad Boleslavi vyhrála, stejně jak nad Ostravou, Příbrami, Budějovicemi, Zbrojovkou. Doma získali 23 bodů z 33 bodů celkem, střelili sice jen 15 branek, ale dostali jen 10 branek v 14 zápasech proti (na cizím hřišti inkasovali 31 x!). Překonat Blažka nebude jednoduché, Komňacký své hráče určitě takticky dobře připraví, hráči jako Hanuš (který minulý zápas chytal místa Blažka), Václav Koloušek, ale i Šourek, Tlustý a Milan Kopic možná vypíšou nějakou odměnu, kdyby se podařilo Slavii obrat o body.

    Na závěr slova Fr. Komňackého z webu Jihlavy ohledně zápasu se Slavii:

    „ …bychom chtěli prodloužit naši úspěšnou domácí sérii, kdy jsme na vlastním stadiónu podlehli pouze Jablonci a dokázali jsme i proti nejlepším soupeřům uhrát dobré výsledky. Slavia představuje špičkové české mužstvo s obrovskou tradicí a pro nás je velkou motivací v nadcházejícím zápase uspět. (…) A my v něm budeme chtít vyhrát,“ zdůraznil zkušený trenér.
    „Ve hře Slavie lze v poslední době pozorovat větší sebevědomí a výraznější ofenzivní akcent. Tým útočí ve větším počtu hráčů a to přináší góly v sítích soupeřů. Na hrotu se v soubojích prosazuje urostlý Škoda, duší týmu je střelecky disponovaný Kisel a křídlech operují nebezpeční Juhar, Mičola a Vošahlík. Kvalitní defenzívu ve středu pole doplňují zodpovědně bránící Gecov, Zmrhal nebo Petrák. Čeká nás těžký soupeř, který je momentálně ve formě,“ upozornil jihlavský lodivod.

    V každém případě se těším na sobotu a doufám že duo Michal/ Ivoš vymyslí dobrou taktiku.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Pepino44     před 11 lety 30.05.2013 11:08 |  
      0 0

      Jo,dneska dva pěkné články o rozhovorech s Petroušem a Knoflou. On ten Petrouš není žádné ořezávátko (tělocvikář) jak si mnoho lidí myslí,má vystudovanou tuším pedagogickou fakultu,takže asi i té psychologii trochu rozumí a jinak je držitelem nejvyšší profesionální trenérské licence UEFA,což také o něčem svědčí. Jinak mne překvapilo,že se v jednom rozhovoru píše,že asistent ( Knoflíček) nemá být na lavičce vedle trenéra.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        spino     před 11 lety 30.05.2013 11:11 |  
        0 0

        Když nemá lincenci, tak nemůže. Stejně jako Vaniak. Osobně bych nechal na PEtroušovi, aby si vybral ještě druhého asistenta, který by s ním byl na lavičce (Poustka, Řehák?).

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Barra     před 11 lety 30.05.2013 11:29 |  
          0 0

          Asi máš pravdu, i když se mi to zdá být hloupé nařízení. Na lavičce může být kdokoliv (Vlček, masér, doktor atd.), ale ne asistent trenéra?

          Jinak si myslím že není důvod aby si Petrouš musel vybírat nějakého druhého asistenta. Proč? Zvládá to perfektně s Knoflíčkem, má Vaniaka. Jen aby ten druhý asistent seděl na lavičce? Naopak si myslím, že je lepší že Ivoš stojí na tribuně, za lavičkou. Má tam daleko lepší přehled, vídí věci z jiného úhlu a v jiným kontextu.

          A když už, určitě bych nebral Poustku, to by nědelalo dobře. Poustak by se neměl míchat do prvního mužstva, jako bývalá pravá ruka Rady, a také jako bývalý hlavní trenér.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            jarodo57     před 11 lety 30.05.2013 18:14 |  
            0 0

            To bysme Barro nebyli v Cesku ,aby někde neplatily úplně nesmyslné příkazy,zákazy apod.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Barra     před 11 lety 30.05.2013 21:04 |  
              0 0

              Ale ano Jarodo, často zírám, jak se nadává na Brussel a různé předpisy které by od tam pramenily, a přitom jsou v Česku často katoličtější než Papež. Sem tam se setkávám s podnikateli z Beneluxu, kteří jsou v ČR aktivní nebo chtěli něco rozjet, a poslouchám jak probíhal jejich boj s často větrnými mlýny a českou byrokracii.

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                th     před 11 lety 31.05.2013 00:07 |  
                0 0

                Jenom jestli to není obecně nařízené z Ženevy z UEFy, ti vymýšlí věci kolem trenérských licencí.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Barra     před 11 lety 30.05.2013 11:50 |  
        0 0

        Zdravím Pepine, určitě máš pravdu, co se týká Petrouše. Na mě působí kultivovaně, co říká má hlavu a patu. A že ví, jak motivovat hráče, je jasné. V minulém rozhovoru už říkal, že Mičola potřeboval hlavně získat sebedůvěru, a že spolu tří krát mluvili - a výsledek byl, že Tomáš dal 5 branek během necelých 110 minut na hřišti.

        Petrouš stojí oběma nohami na zemi a umí mluvit i o jiných věcích, než jen fotbale. A že projevuje svou nehranou radost s Knoflou po úspěšném zápase, je krásné a lidské. Po prvním zápase s Jabloncem jsem už psal, že mi zůstane hlavně v paměti zakotvený ten okamžik, kdy si s Ivošem padli do náručí a radovali se. Trenér by měl umět ukázat emoce.

        Mimochodem, mě v tom dvoj-interview také trochu zarazilo, jak říká že s Knoflou si uvědomili, že střídání v 60 minu zápasu (Škutka místo Škody) nebylo správné. To jsem dobře nepochopil, mi se naopak líbilo, že zasáhnul včas a nečekal až na posledních 10 min. Ale Petrouš-Knoflíček rozumí fotbalu o tolik více než já a vědí co dělají, a výsledky jim dávají za pravdu.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Pepino44     před 11 lety 30.05.2013 12:24 |  
          0 0

          Ahoj Barro,já jsem tu chybu pochopil tak,že Škoda nehrál špatně a nebyl důvod jej střídat,i když za rozhodnutého stavu to nebylo zas tak špatné,(i když může přijít zranění). Mám takový dojem,že Petrouš by při špatné hře jinak neváhal střídat i o poločase.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            Barra     před 11 lety 30.05.2013 12:40 |  
            0 0

            Máš pravdu, špatně jsem to interpretoval. A že nebude váhat včas zasáhnout, o tom jsem si jistý.

            Jinak se mi líbí rozdělení funkci na ´dobrého´ a toho ´zlého´ nebo přísnějšího. Určitě je poznat pozitivní vliv Knofla v kabině, stačí se podívat na jeho rozesmátý obličej, je to pohodář, umí se postarat o to, aby se vypustila pára z kotle. I když je mu přes 50, zůstal to takový klučina v mých očích.

            Jsem zvědavý na sobotu, myslím si že to bude nejtěžší zápas z těch pěti. Komňacký určitě nic nepodcení, Petrouš zase určitě něco vymyslí.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      JS (přítel SN)     před 11 lety 30.05.2013 14:06 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že Peltu má v šachu Berbr i Křéťa, tak bych ho dopředu fakt netlačil.... Taky nechápu, jaký vliv na český fotbal má Rosa a Petr Čech, proč jsou takto vysoko na úkor jiných funkcionářů. Podle mně ten žebříček je pěkná kravina, zvlášť když tam není uvedeno, podle jakých kritérií byl sestaven.

  5. Re: Statistické okénko - 29. kolo

    Ferguss     před 11 lety 30.05.2013 15:32 |  
    0 0

    Dobrotka zlomená zánártní kůstka, ten chlap je vážně smolař.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Tugarin     před 11 lety 30.05.2013 15:39 |  
      0 0

      Dobrotka byl smolař už na Slovensku a o problémech se zdravím, se tam psalo již v době před přestupem.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 30.05.2013 15:43 |  
        0 0

        Zatím to vypadá na druhého Kaufmana. Kvalitní hráč, kterého ale brzí zdraví.

        Jakou čekáte reakci Slavie? Prodlouží se Hubovi, posune se Kolařík, nebo přijde někdo úplně nový?

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          brotheus     před 11 lety 30.05.2013 15:58 |  
          0 0

          Cekam bohuzel prodlouzeni smlouvy Hubovi. Pral bych si presun jednoho z dvojice Kolarik/Cepelak do acka a posileni jednim stoperem v idealnim veku - ani nadeji do budoucna, ani hrace "zkusenyho", rozumejme za zenitem.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 30.05.2013 16:06 |  
            0 0

            A koho tedy? Ševinský? Připadá do úvahy i Jarošík? :)

            V této situaci bych se asi za prodloužení Hubovi nezlobil, i když bych samozřejmě radši viděl příchod někoho kvalitnějšího. Ale kde ho vzít? :)

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                Alanor (admin)     před 11 lety 30.05.2013 16:18 |  
                0 0

                To by bylo zajímavé jméno. Ale nemyslím si, že by sem chtěl, ačkoliv je slávista.

                    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                      Borris     před 11 lety 30.05.2013 23:38 |  
                      0 0

                      no a pak se v tom vyznej..... Ovšem mnou vložený článek je přecejen aktuálnější. A bohužel tak jak on mluví v tom mnou vloženém článku, tak takhle slávista nemluví to se na mě nezlob.

                      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                        th     před 11 lety 31.05.2013 00:04 |  
                        0 0

                        Nebo možná ani jedno z toho, prostě typický Český bezcharakterní žoldák, který leze do řiti těm, u koho se mu to zrovna zdá výhodnější ...

                        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                          Borris     před 11 lety 31.05.2013 00:38 |  
                          0 0

                          bohužel si myslím že jsi na to kápnul...

                      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                        slaviator     před 11 lety 31.05.2013 09:36 |  
                        0 0

                        vždyt i dost slávistů tady na SN si přeje spíš titul chátře než Plzni, protože Paclík/Limberský/Horváth/rozhodčí a jejich tlačenka/fanoušci Plzně co nás bůhví proč nesnáší a myslí si, že Viktorka je střed fotbalového vesmíru...

                        Přečti si pár diskuzí zpět, Plzni to nepřeje dost slávistů a někteří to z dvojice Plzeň-Sparta jednoznačně přejí Spartě. Tak proč by nemohl i některý hráč?

                        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                          th     před 11 lety 31.05.2013 10:00 |  
                          0 0

                          Přečti si ještě jednou tenhle odstavec:


                          'Zápas proti Spartě vnímá jako výjimečnou událost. Beneš netají, že Sparta patří k jeho oblíbeným klubům od dob, kdy v jejím dresu strávil jednu sezonu v dorosteneckém věku. "Už to ze mě sice trochu vyprchalo, když jsem spoustu let pryč. Ale beru to tak, že pokud nemáme titul získat s Jabloncem, tak ho pak nejvíc přeju právě Spartě," vysvětloval Beneš.' :-/

                          To není o jedné sezoně nebo nelásce k Plzni stylem 'Nepřítel mého nepřítele je ATM můj přítel'. Já bych taky byl rád, kdyby to byl Slávista jak poleno, ale za každou cenu idealizovat ho ve svých očích nechci.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              brotheus     před 11 lety 31.05.2013 09:11 |  
              0 0

              Jarosikem bychom si ani moc nepomohli. :)) Sevinsky by takovou ulohu, myslim, plnit dokazal. Idealni by byl zminenej Benes, prestoze nezapada do mnou navrhovanejch kriterii. :) Ale ze by si ho Pelta nechal utect po skonceni smlouvy, tomu vazne neverim. A za jinejch okolnosti je jeho prichod nerealnej uplne.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Borris     před 11 lety 30.05.2013 16:04 |  
          0 0

          Těžko říct jaká bude reakce Slavie. Moje rekace by byla taková, že bych posunul Kolaříka a nebo Čepeláka, Hubáčkovi bych uspořádal patřičnou rozlůčkovou benefici aby se mu dostalo rozloučení jaké si zaslouží ( ani poslední vcelku povedené výkony nic nemění na mém názoru, že Hub už do stálého základu podle mě nepatří, maximálně jako záskok ) a koupil jednoho stopera. Takže stopeři pro novou sezonu Bortel, Dobrotka, Čepelák či Kolařík a posila. V naší lize mě nenapadá žádný kvalitní stoper, který by byl zároveň cenově dostupný. Takže bych se zkusil poohlédnout venku. Dobrota má bohužel šílenou smůlu. Když je zdraví, je to bez debat náš nejlepší stoper! Než začal mít ty problémy s dýcháním, byl zápas co zápas naším nejlepším hráčem a obrana stála na něm. I proto doufám že se na přípravu dá do kupy, zranění už se mu budou vyhýbat a bude patřit k oporám.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            miros     před 11 lety 30.05.2013 17:09 |  
            0 0

            Hubáček není vůbec můj oblíbenec, ale jsem přesvědčen, že je lepší než Kolařík a Čepelák...

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Pepino44     před 11 lety 30.05.2013 19:24 |  
              0 0

              Myslím si totéž co miros,možná Kolařík,ale Čepelák spíš DZ(kde je však přetlak).
              Jinak Hub nejméně na lavici. Musíte si uvědomit,že Hub je nezničitelný. U Čepeláka a Kolaříka chybí postava.Na stopera (špičkového) jsou oba malí.

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                brotheus     před 11 lety 31.05.2013 09:03 |  
                0 0

                Proboha, co se tu clovek nedocte za argumenty. Kolarik 182 cm/78 kg - Hubacek 174 cm/72 kg. Tak teda nevim, kdo je mensi.

                Pro pobaveni pridavam popis Hubacka z fotbal.idnes.cz, na kterej jsem nahodou natrefil: "Spolehlivý krajní obránce, rychlostní typ." Tohle uz se neda chapat jinak nez jako nejaky spiknuti. :))

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                jarodo57     před 11 lety 31.05.2013 13:56 |  
                0 0

                Pokud mohu říci svůj názor na případné doplnění zraněného Dobrotky tak já mám takovýto názor. Jak zde již výše bylo řečeno o Petroušovi ,že je to vzdělaný a inteligentní člověk , který jak vidno fotbalu určitě rozumí nebude dělat(smozřejmě za předpokladu,že bude nadále trenérem) žádné velké přestupové rošády a pokud ano tak jedině v případě odchodu některých hráčů.Podle mého se mu již teď vykrystalizovala sestava ,s kterou bude chtít vstoupit i na podzim.Samozřejmě tam nějaké malé obměny můžou nastat.On spíše bude chtít mít stabilní sestavu a postupně pozvolna zařazovat hráče z juniorky ,které on má nejlépe ze všech přečtené.Podle mě po Dobrotkově zranění by bylo zbytečné ukončit smlouvu s Hubáčkem, který s Bortelem nyní hrají vcelku spolehlivě a v přípravě vyzkoušet stopery Kolaříka a třeba i další.Po uzdravení Dobrotky by s příchodem další posily zbytečně zabírali stopeři místo jiným na lavičce.Rozumější bych viděl sehnat jednoho halva namísto Vošahlíka, který nejspíš ukončí hostování a případně jednoho krajního beka,který by byl schopný,ale hrát na obou stranách.Já jsem dříve volal po tom ,že nejvíce nám chybí tvořivý záložník(něco jako špílmachr),ale pokud budeme hrát tak dobře po stranách jako v poslední době,tak ani to by nemusel být velký problém.Pro Slávii je nyní opravdu nejdůležitější stabilita a ne nákupy za každou cenu a být stejní jako Sparta(každý rok 10 nových hráčů) bude to dobré i po stránce ekonomické.Neříkám ,že máme mistrovský kádr,ale kádr schopný konkurovat komukoliv a rozumnou politikou vyždímat z něho všechno a třeba se dočkáme překvapení.Myslím,že s tímto názorem asi ani nebudu daleko od názoru i Petrouše.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            bongor     před 11 lety 30.05.2013 23:20 |  
            0 0

            Dobrotka,to asi bude větší zdravotní problém,jak níže píše barra,tak má asi prblém s kostrou celkově.Stoper by byl Kelič,ale ten těžko zůstane v GL.Jediné současné východisko je Hub.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Barra     před 11 lety 31.05.2013 08:54 |  
              0 0

              Ahoj, Bongore. Tak co, máš to opět za sebou? Opět bystrozraký?

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      spino     před 11 lety 30.05.2013 15:44 |  
      0 0

      Aspoň mě může ve volném čase doučovat politologii. ;)

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Barra     před 11 lety 30.05.2013 15:54 |  
        0 0

        Kdyby ses více věnoval studii a méně ptákovinám, nepotřeboval bys doučování.

    • Re: Statistické okénko - 29. kolo

      Barra     před 11 lety 30.05.2013 15:45 |  
      0 0

      Jestli se u Dobrotky nejedná o osteoporózu. Zlomená noha, ruka, kůstka. Za posledních 18 měsíců odehrál Martin jen něco přes 8 zápasům.
      Revalidace 6 týdnů, přijde tedy o cca. 3 týdny přípravy.

      Prozatím nebyl na Dobrotku velký spoleh, otázka je co dál. V každém případě bych Hubáčkovi nabídnul novou smlouvu. Jako zachránce v nouzi se nám bude ještě hodit.

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 30.05.2013 15:59 |  
        0 0

        Jako na hráče spoleh celkem byl,ale na jeho zdraví ne a u stopera kterej do střetů musí chodit na plno to vůbec není dobrá perspektiva.Myslím že můžeme shánět dalšího stopera,pokud nesáhnem mezi mladý nebo nezůstane iron Hub.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          Barra     před 11 lety 30.05.2013 16:09 |  
          0 0

          S Dobrotkou jsme udrželi čisté konto jen proti Dukle a v Brně.

          Určitě máš pravdu co se týká soubojů, do kterých by stoper měl jít na plno, není to ideální.

          Kaufman, Cicman, Dobrotka - nějak se nám nedaří.

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 30.05.2013 16:13 |  
            0 0

            Moc nechápu tu trojici hráčů. Kaufman byl pravý bek, na stoperu jen občas zaskakoval. Cicman mezi ně pak nepatří co se týče kvality.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Barra     před 11 lety 30.05.2013 16:15 |  
              0 0

              Mluvím o zranění.

              • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                Alanor (admin)     před 11 lety 30.05.2013 16:16 |  
                0 0

                Tak Cicman kromě toho prvotního problému při zápase s Bohemkou nebyl nějak často zraněný, ne?

                • Re: Statistické okénko - 29. kolo

                  Barra     před 11 lety 30.05.2013 20:49 |  
                  0 0

                  Máš pravdu. Vzhledem k jeho spíš ojedinělému vystoupení v A-čku jsem měl dojem že marodil více.

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          th     před 11 lety 30.05.2013 16:14 |  
          0 0

          No, kdyby Hub zůstal ještě půl roku, působení a la Vlček, tak bych se vůbec nezlobil. Nemyslím, že je to kategoricky buď Hub nebo oni, nevěřím by to našim mladým stoperům z juniorky jakkoliv uškodilo. Už ted brání Kolaříkovi v zapojení se do zápasů Ačka nikoliv Hubáček, ale zdraví (jestli si správně pamatuji z novinového rozhovoru s Petroušem).

      • Re: Statistické okénko - 29. kolo

        Kornovo     před 11 lety 30.05.2013 17:21 |  
        0 0

        tak jasne ze by chtel zustat,jak jednou cuchnul k edenu.ale do jednani o smlouvach my nevidime,takze tezko rict jake mu jabka nabidnou podminky

        • Re: Statistické okénko - 29. kolo

          jarodo57     před 11 lety 30.05.2013 18:05 |  
          0 0

          Kdyby byl Pelta gentleman tak nám ho nechá za to vykrádaní z před 2 roky zadarmo.Ten přeci nevěděl koho v tom našem srabu si vzít z našich talentů(Vaněk,Hloušek a další)

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            miros     před 11 lety 30.05.2013 19:45 |  
            0 0

            ale nám nic neukradl...jak by to asi udělal?

          • Re: Statistické okénko - 29. kolo

            JS (přítel SN)     před 11 lety 30.05.2013 19:50 |  
            0 0

            jenomže "Pelta je ču...., nananana..."

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              Pepino44     před 11 lety 30.05.2013 20:00 |  
              0 0

              S tím vykradením je to sporné,byl prostě chytřejší.

            • Re: Statistické okénko - 29. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 30.05.2013 20:00 |  
              0 0

              Hele rozčiluj se jak chceš ,,cinklý jaro,, taky nemám rád,ale je to obchod,já bych jednal stejně.