Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Čtvrtý zápas pod trenérem Petroušem, čtvrté vítězství, čtvrtý povedený výkon. Fanoušci se konečně dočkali takové Slavie, jakou chtějí vidět.

Ačkoliv zápas skončil stejným výsledkem jako ve středu proti Budějovicím, tak je nutné uznat, že Hradec byl nebezpečnějším a silnějším soupeřem než právě zmíněné Dynamo. Slavii se tentokrát více vydařil první poločas, ve kterém se dostala do zaslouženého dvoubrankového vedení. Fanoušky v Edenu pak musela zahřát u srdce zejména první branka, po krásné akci Čonky a parádní střele Kisela. Druhý poločas byl kvalitou již o něco slabší, přestože bylo k vidění několik šancí na obou stranách. Hradec sice mohl utkání zkorigovat, ale nakonec se prosadila aktivnější Slavia, za kterou se po dlouhé době trefil Hurka.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 7 - Měl o poznání více práce než proti Budějovicím. Hlavně ve druhém poločase si skvěle poradil se šancí Budějovic i následnou dorážkou. Kryl i těžkou střelu k tyči. Připsal si i dva méně povedené momenty, V první půli mu vypadla střela, kterou ale dokázal včas pokrýt, ve druhé mu mezi rukama prošel centr, z něhož se naštěstí nebezpečí neurodilo. Celkově ale dobrý výkon.

Martin Dostál - 5 - Na začátku dobře a obětavě napravil chybu Čonky. Poté to bylo horší. Dozadu hrál solidně, ale v útočné snaze se mu proti Hradci nedařilo. Přetažený centr se dá odpustit, ale příliš prudká přihrávka v situaci, kdy šel sám na brankáře a chtěl (sice správně) nahrát před prázdnou branku spoluhráčům, je hrubou chybou. Naštěstí to nemuselo Slavii mrzet.

Milan Bortel - 6 - Stoperská dvojice se očividných chyb nedopustila, ačkoliv si Hradec svou aktivitou vytvořil několik šancí. Bortel byl o něco výraznější, zejména díky své výšce a převaze ve vzdušných soubojích. V první půli se jednou nevyhnul zbytečně odevzdanému míči hlavou. Jinak ale slušný výkon.

David Hubáček - 6 - Podobné hodnocení jako u Bortela. Výrazné nedostatky při bránění jsem nezaznamenal, šance hostů vyplynuly z jejich aktivity. Stoperská dvojice v současné době působí poměrně jistým dojmem.

Matúš Čonka - 8 - Snad ještě o něco lepší výkon než minule předvedl Čonka. Zejména jeho akce před prvním gólem, kdy si obešel dva protihráče, stála za to. Druhý gól pak sám trochu kuriózním způsobem vstřelil. Uvažoval jsem i o vyšší známce, ale od té mne odradilo několik nepovedených centrů a chyba v bránění na začátku. Přesto opakovaně vynikající výkon, v současné formě patří Čonka ke špičce ligy.

Jan Vošahlík - 6 - Měl dobrý úvod, v němž si několikrát pohrál s obránci Votroků. Ve zbytku zápasu už nebyl tak výrazný.

Marcel Gecov - 6 - Také Gecov nebyl tak vidět, jako u něj bylo v minulých utkáních zvykem. Přesto bylo vidět, že po jeho vynuceném odchodu se Hradec více dostával do šancí.

Jaromír Zmrhal - 7 - V neděli byl velice aktivní, množství situací vyřešil fotbalově, na druhou stranu se v jeho hře dalo nalézt i množství zbytečných chyb. Podruhé jsem se rozhodoval mezi šestkou a sedmičkou, tentokráte jsem i vzhledem k tomu, že byl Zmrhal vidět více než Vošahlík či Gecov, zvolil vyšší variantu.

Štěpán Koreš - 5 - Hrál v základní sestavě po dlouhé době a dá se říci, že vyloženě nezklamal. Sice patřil k méně výrazným slávistům, ale to bylo dáno hlavně celkově dobrým výkonem týmu. Snažil se jít do kombinace, dostal se i do nadějných pozic, které neřešil úplně ideálně. Střídající Hurka ale zanechal o něco lepší dojem.

Karol Kisel - 8 - Kisel se na závěr ligy dostal do ohromné formy. Znovu mužstvo táhl za vítězstvím, tentokráte i svou nádhernou úvodní brankou. Na třetí gól pak nezištně přihrával Hurkovi. Doufejme, že jeho přihrávku pozorně sledoval Dostál, který v podobné situaci vyhořel.

Milan Škoda - 5 - Jeden ze slabších výkonů Škody z posledních kol. Na začátku neproměnil vyloženou šanci hlavou, ve zbytku zápasu měl nadějnou šanci brejku, ale nebyl dostatečně rychlý, aby se dostal před hostujícího obránce. Přesto párkrát podržel míč a zakombinoval. Na útočníka v základu je to ale prostě málo.

Ondřej Petrák - 5 - Nezaujal. Potvrdilo se, že Gecov je v současné formě jednoznačně lepší volbou na střed hřiště.

Dávid Škutka - 5 - Ani Škutka si tentokráte o základ neřekl, navzdory průměrnému výkonu Škody. Nebyl tak vidět jako proti Budějovicím, i když je pravda, že proti východočechům dostal o deset minut méně času.

Martin Hurka není navzdory vstřelené brance hodnocen, zaujal, ale hrál krátce.

Komentáře (108)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Pepino44     před 11 lety 28.05.2013 09:55 |  
    0 0

    Souhlasím s hodnocením,shoduje se s mojím,pouze bych varoval u Čonky před uvažováním o ještě vyšší známce. Hrál dobře,ale na 9 by to muselo být ještě o trochu lepší.Vždyť devítka je vpodstatě nejvyšší hodnocení,protože 10 si neumím u nikoho představit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 13:31 |  
      0 0

      treba lewandowski nasazel do site realu 4 goly.to jsem nechapal a malem i slzicka ukapla

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        JS (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 14:13 |  
        0 0

        přesně, desítka je na mimořádný výkon (4+ góly), např. Lewandowski, Messi nebo Arshavin tehdy Liverpoolu. Ani hattrick by automaticky neměl znamenat 9, zvlášť pokud byl jeden gól z penalty.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Barra     před 11 lety 28.05.2013 09:57 |  
    0 0

    Panáčku, mít celou kompetici takové známky, kde bychom asi byli v tabulce. Jinak co se týká Dostála: mám spíš pocit, že nechtěl přihrávat, ale že střílel sám na branku. Kdyby měl míč o trochu lépe na kopačce, byl by to krásný gól.

    Snad v sobotu v podobném stylu ukončíme kompetici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      dubas     před 11 lety 28.05.2013 16:53 |  
      0 0

      Dostál to jednoznačně nahrával, že to někdo uklidí do prázdné branky. Měl jednoznačně střílet, ale za rozhodnutého stavu 3:0, to prostě chtěl ještě vyšperkovat a ono to nevyšlo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      start72     před 11 lety 29.05.2013 11:55 |  
      0 0

      Člověče, běž už s tou svou kompeticí někam hodně daleko, nejlépe až tam. Ty neznáš slovo soutěž, světáku?!

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      start72     před 11 lety 29.05.2013 11:57 |  
      0 0

      Člověče, běž už s tou svou kompeticí někam hodně daleko, nejlépe až tam. Ty neznáš slovo soutěž, světáku?!

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Barra     před 11 lety 29.05.2013 12:42 |  
        0 0

        S čím jsem tě tak rozhněval, Starte? Slovo soutěž znám, v souvislosti s fotbalem jsem tady stále používal slovo kompetice, které se ti ale, jak se zdá, hnusí. Copak se toto slovo v češtině nepoužívá? V každém případě mě do teď nikdo v tom smyslu neopravil, až na tebe. Možná, že jiní účastníci si už zvykli na to, že moje čeština je kostrbatá a tedy jsou více tolerantní než ty.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    miros     před 11 lety 28.05.2013 10:10 |  
    0 0

    nesouhlasím s Korešem...podle mne to bylo na 4, protože neukázal vůbec nic. nejslabší hráč Slavie...Škutka lepší známku 6, byl u zrodu krásné akce při třetí brance, sklepával lépe míče než Škoda...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 10:51 |  
      0 0

      Já bych Korešovi dal taky 3-4. Nebyl schopen přihrát na pár metrů, ztrácel míče, z kterých pak hrozily protiútoky, prostě bída. Tlačil se hodně do vápna, takže se u pár šanci nachomýtl, ale jinak nepředvedl vůbec nic. V současný formě to na áčko není ani zdaleka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      1rytir     před 11 lety 28.05.2013 11:11 |  
      0 0

      Přidávám se. Škutka je jednoznačně lepší, než Škoda. Je konstruktivní, umí zpracovat i těžký balón a jeho přihrávky mají oči. Za první půli bych Čonkovi tu osmičku dal, ale po přestávce se zcela vytratil, takže celkově asi sedmička. Osmička sluší Kiselovi, jako jediný hrál s nasazením celých devadesát minut. Nejnižší známky patří podle mého Korešovi, Vošahlíkovi a Dostálovi. Jsme-li u něj, pak by asi potřeboval atletického trenéra, který by mu vysvětlil, že při sprintu musí paže používat úplně jinak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        lucky-pilda     před 11 lety 28.05.2013 12:03 |  
        0 0

        Naopak - Skoda jednoznacne lepsi nez Skutka, a to dlouhodobe. Skutka evidentne ma momentalne horsi fyzicku a zaroven nema takovou snahu jako Skoda. Dostal patri od prichodu Petrouse prekvapive k nejlepsim hracum, vcetne nedelniho zapasu. Myslel jsem si, ze to, co predvadel dosud byl jeho strop, ale zrejme jsem se mylil. Jinak za nejlepsiho hrace zapasu povazuju Zmrhala. Nechapu, jak se tito dva dokazali jako mavnutim kouzelneho proutku ze dne na den naucit hrat fotbal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          JS (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 12:04 |  
          0 0

          S tim Dostalem to je vtip? Ten se ho nenaučí hrát, ani kdyby ho trénoval Guardiola...

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            lucky-pilda     před 11 lety 28.05.2013 17:41 |  
            0 0

            Tak se na Dostala priste poradne zamer a zjistis, ze se z neho stal najednou celkem dobrej fotbalista. Nechapu to, ale je to tak. Z kolonky "strop na pomezi 1. a 2. ligy" se razem presunul do kolonky "z toho by mohl byt super hrac". Ale nerikejme hop, dokavad to nepotvrdi i v pristi sezone.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              JS (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 18:28 |  
              0 0

              Ne, nesouhlasím. Přesunul se z kolonky "divizní hráč" do kolonky "max 2. liga". Anebo jsou Vaše nároky na hráče Slavie po těch letech strádání tolik snížené?? Ten kluk prostě neumí zpacovávat míč, přihrávat, nabíhat si.. Umí jenom běhat. A jak jsem psal už minule - fakt, že jednou ubránil Rajtorala ještě neznamená, že je to superhráč. Důvody už jsem psal tolikrát, že mne unavuje to opakovat pořád dokola. Momentální výkonnost zkrátka o té dlouhodobé nic neříká.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                lucky-pilda     před 11 lety 29.05.2013 15:32 |  
                0 0

                Tim padem asi jeden druheho nepresvedcime, ale to nevadi. O ubraneni Rajtorala nemluvim. Ten zapas mi z tech povedenych z jeho strany prisel jako nejmene vydareny.
                Pripomina mi to Jandu - dle meho nazoru ve sve dobe dlouhodobe nejhorsi hrac, co za acko nastupoval. Pak se mu vydarilo par zapasu, nasledne se ale zranil a uz nikdy z nej vylozene dobry hrac nebyl. Jeho nominaci do pseudoreprezentace o jeho kvalitach nijak zvlast nevypovida (kdyz si predstavime, co tam casto nastupuje za "hvezdy").
                Pokud by tedy Dostal na sobe dal pracoval, mohl by se dostat vysoko.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:13 |  
          0 0

          Mně se Zmrhal taky velmi líbil..nejlepší výkon co jsem ho viděl asi. Dělal chyby, ale bylo tam daleko víc pozitivních věcí, např. ty jeho náběhy na levym křídle byly opravdu kvalitní (nejen před třetím gólem). Navíc jsem ho viděl poprvé sprintovat delší úsek a vypadá, že je i rychlej :D
          Koreš se mi nelíbil, stejně tak Hurka byl nijakej, ale co čekat, když rok nehrál. Rozhodně bych nad ním hůl nelámal kůli jednomu zápasu.
          Naopak o Bortelovi jsem si začínal myslet, že byl omyl, ale přijde mi, že se zápas od zápasu zlepšuje. Hlavně, aby již nebyl tak vášnivým sběratelem žlutých karet, jako byl na začátku angažmá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 13:37 |  
        0 0

        tak tohle je hodne mizerna informace,ze jediny hrac ktery maka cely zapas je karol.je to opravdu tak,co vy ostatni na to?pokud ano,nechapu zdejsi nadseni a reci o boj o pohary pristi rok,kdyz tam neni ani poradne nasazeni na domacim hristi

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Tomski     před 11 lety 28.05.2013 14:24 |  
          0 0

          tak maká víc hráčů...Vošahlík bohužel hodně kazí (přitom je na svojí výšku možná nejvíc fotbalový), Gecov maká hodně, Dostál s Čonkou taky makali, ale pak oba přidají i nějakou chybu, Škoda taky malokdy něco vypustí, ale je na něm vidět, že po 60. minutě už nemůže...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      petrjir     před 11 lety 28.05.2013 11:16 |  
      0 0

      Tak Škutka byl namočený i v tom třetím gólu Mičoly s Budějovicema. Já doufám, že až se přes léto více sžije s týmem, tak bude velice platným. Ale i Škoda podle mě udělal ohromný pokrok od podzimu (nebo hraje furt stejně, ale je to dáno ofenzivní hrou týmu). Každopádně je nutné vysvětlit útočníkům, že musí hrát pro tým, sklepávat, chodit do kombinací a když nebudou dávat góly oni, ale bude se vyhrávat, tak je to dobře. Jen škoda, že útočníky a obránce musíme shánět jinde, protože naše juniorka chrlí jen záložníky (vyjma Mikuly a Kolaříka).

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        ortevor     před 11 lety 28.05.2013 11:53 |  
        0 0

        ja myslim, ze do budoucna (az se trochu jeste vic vyhrajou v juniorce nebo na hostovani) by se mohlo pocitat i s Cepelakem, Macem, Vondrackem a mozna i Cervenkou...

        ale samosebou to je nejspis budoucnost. Ale takovej Mac se mi pred svym zranenim hodne libil, vysokej jako Latka, celkem slusna technika..

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:25 |  
          0 0

          btw víte kdo byl posledním útočníkem a obráncem, co hrál pravidelně v základu za áčko? Mě nenapadá nikdo kromě Necida a Suchýho. Jsem starej sklerotik, tak doufám, že vás někdo napadne ;)
          A Dostála nepočítám ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:35 |  
            0 0

            Myslel jsem odchovance ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 13:39 |  
              0 0

              pan pekhart?

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:52 |  
                0 0

                Pravda i když ten se vrátil ze zahraničí..já myslel hráče co přešli z mládeže třeba přes hostování jako Necid..
                Ale dík, jak jsem psal, zapomněl jsem na něj ;)

                • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                  Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 14:54 |  
                  0 0

                  ja to napsal jako vtip,tomika pekharta nenavidim za to co rekl o slavii pri prestupu do sparty

                  • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                    JS (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 15:54 |  
                    0 0

                    Vám teda stačí k nenávisti opravdu pitomé důvody. Radši se zamyslete nad tím, co pronášíte, někdy to může znít dost hloupě.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                      jarodo57     před 11 lety 28.05.2013 17:00 |  
                      0 0

                      Nenávidím slovo NENÁVIDÍM

                      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                        Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 17:03 |  
                        0 0

                        dobre,tak ho nesnasim.ale ze nema charakter,na tom se snad shodneme.nastesti uz neni v reprezentaci,poleno

                    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                      Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 17:01 |  
                      0 0

                      JS,ty jsi taky vtipalek.nebyls to nahodou ty,kdo tady psal veci proti napr. vachovi?zamet si pred vlastnim prahem

                      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                        JS (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 18:24 |  
                        0 0

                        Ne, to jsme nebyl :) Dnes není doba klubismu a hráči chodí do takových anažmá, která jsou pro ně nejvýhodnější z různých perspektiv. Proto nikomu nic nezazlívám. Všichni chtějí hrát v lepších podmínkách s větší šancí něco vyhrát a přestoupit ven - tedy za ještě lepšími podmínkami. Akorát vždycky pronesou něco, aby se zalíbili místním fanouškům..

                        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                          Kornovo     před 11 lety 28.05.2013 20:17 |  
                          0 0

                          tady prece nejde o ten prestup,ale o ty kecy co pronasel

                  • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                    bongor     před 11 lety 28.05.2013 18:40 |  
                    0 0

                    Pekhart,o tom nemá cenu hovořit,je to skutečné hovado.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 28.05.2013 10:18 |  
    0 0

    Pokud ma nekdo po ruce vcerejsi Sport, budu opet rad za nase znamky (+ klasicky tym, fanousci, uroven zapasu). Diky moc predem!

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Callahan     před 11 lety 28.05.2013 10:54 |  
      0 0

      Čonto 6 - Čonka 8, Hub 6, Bortel 6, Dostál 6 - Koreš 4, Zmrhal 7, Gecov 6, Vosa 5 - Kisel 6 - Škoda 6. Muž zápasu: Čonka. Fanoušci 8:4. Úroveň 6. Výkon 7:5.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Callahan     před 11 lety 28.05.2013 10:56 |  
        0 0

        Jo, a střídající - Petrák 6, Škutka 5.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Pepino44     před 11 lety 28.05.2013 10:46 |  
    0 0

    Jinak taková aktualitka - Řebíček prý Petroušovi poslal SMS,že s jiným trenérem nejedná. Jistě dobrá zpráva ale by to bylo lepší z oka do oka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      1rytir     před 11 lety 28.05.2013 11:14 |  
      0 0

      Tu sms poslal jako reakci na fabulaci tisku, že Slavia jedná s Komňackým. Cílem bylo Petrouše uklidnit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        miros     před 11 lety 28.05.2013 11:27 |  
        0 0

        Petrouš nepotřebuje uklidňovat..už ho kontaktovalo dost mužstev na pozici trenéra...byla by naše blbost ho neangažovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 28.05.2013 11:30 |  
          0 0

          Jojo, máme stejné informace. Právě proto jsme otázku na tiskovce, zda by šel i do jiného prvoligového mužstva, kdyby od Slavie nedostal nabídku, pokládali my, resp. tolsimir.

          Ale nevěřím, že Petrouš u áčka nebude pokračovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            petrjir     před 11 lety 28.05.2013 11:42 |  
            0 0

            A jak odpověděl Petrouš?

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            miros     před 11 lety 28.05.2013 11:52 |  
            0 0

            myslím že jde o délku smlouvy a o peníze..za plat co měl v juniorce to dělat nebude....

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              1rytir     před 11 lety 28.05.2013 12:02 |  
              0 0

              Peníze, jak jinak, v první řadě. O ty jde zřejmě i Řebíčkovi. Myslím si, že je nutné najít kompromis. Petrouš musí dostat víc, ale zase ne tolik, kolik renomovaný a ligou ostřílený trenér. Myslím si ale, že už je ruka v rukávě. A je to dobře.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:15 |  
                0 0

                Hlavně, aby Petrouše neurazili ňákou almužnou..má-li trénovat Slavii, má mít i odpovídající plat (neříkám, že jako Rada, ale odpovídající) tomuto postu..

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              petrjir     před 11 lety 28.05.2013 12:08 |  
              0 0

              Tak i dle vyjádření Kusého, že budou jmenovat nového trenéra krátce po skončení ročníku je velice pravděpodobné, že to bude Petrouš. Asi by nikoho za tak krátkou chvíli nenašli a když by s někým už byli domluveni, tak by to už určitě nějak "uteklo" do médií.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:18 |  
              0 0

              peníze? Na vykoupení Rady i jeho nadstandardní plat měl a na Petrouše by nebylo? to by bylo zcela absurdní.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                miros     před 11 lety 28.05.2013 18:03 |  
                0 0

                no právě! nabídnout Petroušovi s Knoflíčkem ligu za peníze co měli v juniorce by byla velká drzost....ale bohužel, proč to nezkusit a neušetřit ....hrůza !!!!!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Tugarin     před 11 lety 28.05.2013 12:44 |  
    0 0

    Já bych si dovolil jednu malou poznámku ke Škutkovi. Resp. srovnání Škody a Škutky. Od začátku si myslím, že Škutka je dobrý útočník a, na Slovensku to prokázal, ale do současného herního stylu Slavie, resp. do toho jak byl nastavený se úplně nehodí. V Košicích byl typem "dorážeče" tj. hlavně zakončovat a a akce dotahovat sám střelou. Bylo tomu, ale přizpůsobeno mužstvo kolem něho tj. vytvářet mu šance k zakončení a mu nechávat protor v rámci tlaku.
    Slavia pod Radou hrála na jednoho (navíc nedoplńovaného) útočníka, teď hraje znovu na jeden hrot, který je ale výborně doplńován, podhrotem, zálohou a daří se křídelní hra. obránců V tomto systému je úlohou útočníka hlavně interakce s nabíhajícími hráči, vytváření prostoru pro střelce z druhé vlny a samozřejmě snaha udržení míče. Neznamená to, že nemá dávat góly či se dostávat do šancí, ale jeho úloha je a proiri jiná, než to co hrál Škutka před tím. Myslím, si, že v tomhle je Škoda prostě zatím lepší a Škutka se potřebuje zapracovat do systému, tj. ze střelce být více nosičem vody.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      1rytir     před 11 lety 28.05.2013 13:02 |  
      0 0

      Ano i ne. Škutka v obou posledních zápasech, když střídal Škodu, prokázal daleko větší smysl pro přesnou přihrávku a hlavně přehled, takže pro mužstvo hrál. Navíc si umí zpracovat i velice těžký míč a k tomu se ještě dostat do koncovky. Tu však zatím neprokázal, ale to chce jen čas. Každopádně velmi dobrý nákup a věřím, že v příští sezoně mu to tam bude padat...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:21 |  
        0 0

        Škutka vypadá daleko fotbalověji, ale např. nemá ty náběhy za obranu jako Škoda. Nicméně co z toho když to stejně vždycky zahodí :D Tím mě štve už od podzimu, že kolikrát mohl nahrát lépe postavenému spoluhráči, ale bral to opakovaně na sebe s bohužel stále stejným výsledkem. Myslím, že Škutka by se měl hodnotit nejdřív tak za půl roku. Nebyl by prvním ani posledním, kdo by si rok zvykal, a pak případně vyletěl výkonnostně vzhůru..

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Tomski     před 11 lety 28.05.2013 13:15 |  
      0 0

      a hlavně je na tom Škutka razantně hůř fyzicky než Škoda...je hrozně pomalý...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:41 |  
      0 0

      to si až tak nemyslím, on je dost komplexní, ani tu níže zmiňovanou rychlost nevidím tak tragicky, byť to sprinter s jeho postavou jistě nebude.
      Já si troufnu tvrdit, že za těch 20-30 min zanechal vždy lepší dojem než škoda. Ok, nedal velké šance, ale Škoda taky viz zápas s Hradcem, kde to prostě měly být 2 góly.
      Hlavní rozdíl je u nich v prvním doteku s míčem a poziční hře. Všimněte si, že Škutka má nebývale kvalitní první dotek s míčem. Je konstruktivní, často hned z první naráží spoluhráči, skoro se nestane, že by to šlo do nikam. To od škody se to odráží na zdař Bůh, často prodlužuje za sebe, kde nemá kdo být.
      U Škody s tím může souviset i blbá poziční hra. Často je u míče pozdě, špatně si nabíhá, či hlavičkuje už v krkolomné pozici, protože neodhadl míč. Tohle se Škutkovi nestává.

      Škutka potřebuje pár zápasů v základu, gólově se chytit a bude z něj bomber:-) Vidím ho prakticky ve všech dovednostech výš než Škodu.

      Ale je pravda, že v Košicích měl dvorního nahravače U. Matiče, toho těžko seženeme, jde za bráchou do Benfiky:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Tugarin     před 11 lety 28.05.2013 14:17 |  
        0 0

        Já jsem viděl všechny Škutkovi góly v Košicích, a ta poznámka s Matičem je velice dobrá, takového hráče opravdu nemáme, ale také je nutné upozornit, že hra Košic byla založena na úplně jiném principu a systému než je zde. Škutka míval za zápas několik šancí a rozhodně to nebyl střelec co šance to gól. Ale přesto se mi hodně líbil. Jenže jsem úplně nechápal jeho příchod do Slavie, v tomto ohledu by byl logický Depetris, ale přišlo mi, že když nešel on, tak koupíme Škutku. Domníval jsem se, že budeme asi hrát na dva útočníky, jinak moc nevím.

        A ještě jedna poznámka, nehodnotím kvalitu, obou hráčů, v tom se asi nedá najít nějaká obecná škoda, každý má své sympatizanty a "antipatizanty"... Ale hodně se mi líbí pod Petroušem právě útočná fáze a pohyb právě Škody v útoku. Měl jsem štěstí, že jsem se mohl chvíli dívat na trénink Slavie (v rámci studia tenérské B-licence), a to právě nácvik útočné fáze. Situace, kdy útočník svým pohybem eliminuje dva soupeřovi obránce a odtáhne je z nebezpečného prostoru je skvělá. Uvědomty se také naší úspěšnost střelby z vápna či ještě před ním, kdy vlastně vzniká úplně vyčištěný prostor.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          dubas     před 11 lety 28.05.2013 17:08 |  
          0 0

          Tugarin, jsem rád, že si toho jak Škoda dokáže udělat prosto pro hráče druhé vlny, konečně někdo všimnul, na hodně gólech má právě Škoda obrovský podíl, tím jak dokáže odlákat obránce. Jenže kdyby i tyčku překousl, tak mu to nepomůže.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Pepino44     před 11 lety 28.05.2013 14:20 |  
        0 0

        Tak v tomto máš pravdu,i s tím dvorním nahravačem,když se uvažovalo,že sem půjde,tak jsem někde četl,že mu Matič nahrál na 70% branek. To už je síla a já jsem se ptal,proč je nekoupili oba.Možná,že by to v té době šlo.Škoda no.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Tomski     před 11 lety 28.05.2013 14:32 |  
        0 0

        právě v neděli to, že je pomalý bylo vidět...Škoda přesprintoval obránce hradce a šel do šance...ve stejné situaci ukazoval stejný obrance Škutkovy záda...Škoda je na svojí výšku a hmotnost dost rychlý...do systému, kterým se Slavie prezentuje tj. agresivní presink se Škoda hodí víc...a jestli jsem to správně pochopil, tak letní příprava bude bez kondičního soustředění, tudíž přes léto Škutka rychlost nenabere...můj názor

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          brotheus     před 11 lety 28.05.2013 17:01 |  
          0 0

          Kdyz se rekne A, melo by se rict i B: Skoda sice MOZNA je rychlejsi, ale svoji rychlost vubec neumi vyuzit. Jedinym jejim zadoucim vysledkem za celou sezonu je gol v Plzni, pokud mi dobre slouzi pamet. Daleko castejc vede v kombinaci s nulovym odhadem k pravidelnym nabehum do ofsajdu. Zapas s Hradcem jsem nevidel (proto tu tentokrat nectete moje moudra :)) - teda az doted), ale onlajn byl k placi. Skoda ofsajd, Skoda se ofsajdovym postavenim pripravil o golovou sanci. I tohle dela kvalitniho utocnika, kterym Skoda neni a nikdy nebude. Na lavicku jakz takz dobrej, ale misto v zakladu by melo patrit Skutkovi. Kdyz jsem v sestrihu videl, jak nikym neatakovanej Skoda posle krasnej centr z rohovyho kopu primo do Lindra, skoro jsem se vydal hledat hul, kterou bych nad nim moh zlomit. Tohle proste nikam nevede. Bylo by fajn, kdyby si zdejsi lidumilove svoji potrebu zastavat se slabejch a neuspesnejch sli ukajet treba do nejaky bezdomovecky komunity, namisto nekonecny obhajoby Skodu, Hubacku a Koresu na SN. Odpustte mi tenhle vypad, ale uz mi pije krev to vecny iracionalni ocekavani kvalitnich vykonu od hracu, ktery je ROKY nepodavaj.

          A jen tak na okraj, v systemu, kterej hrajeme, nebude podle myho nazoru zadnej utocnik okupovat predni pricky v tabulce strelcu. Z prace utocniku u nas tezi zejmena Kisel a hraci na krajich zalohy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            bongor     před 11 lety 28.05.2013 18:51 |  
            0 0

            To je dobře,že oba hroťáci mají své příznivce,ale možná by se to mělo projevit i n složení základu,že by totiž Škutka měl taky dostávat svou příležitost..Mně se zdají být oba na zhruba stejné úrovni,ani jeden z nich není výrazn lepší než druhý.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Khadgar     před 11 lety 28.05.2013 13:37 |  
    0 0

    Zdá se, že postavit vedle sebe Gecova se Zmrhalem byl výborný tah. Zmrhal šel hodně nahoru, proti Hradci předvedl velmi dobrý výkon. Pokud by byl přesnější při útočení, byl by to vynikající výkon. Každopádně je to velký příslib do budoucna.

    Škutka se opravdu jeví fotbalověji než Škoda. Pomalejší sice je, ale Škodovi ta rychlost většinou k ničemu nebyla...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Tomski     před 11 lety 28.05.2013 13:42 |  
      0 0

      tak proti plzni se mu hodila...ale mám pocit, že škoda nahrál letos na spoustu golů...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Tomski     před 11 lety 28.05.2013 13:45 |  
        0 0

        ale nechci vypadat jako jeho zastánce...určitě mají oba dlouhání navíc...osobně doufám, že se Fenin dostane do formy...bohužel u nás měl celé jaro smůlu...dvě zranění a když už hrál tak se svezl s celým týmem (příbram)...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:51 |  
        0 0

        o tom bych se docela hádal:) ale raději počkám na někoho statisticky kovaného jako quelhar

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Tomski     před 11 lety 28.05.2013 13:55 |  
          0 0

          říkám mám pocit :-)...teď vybojoval gól pro čonku, v prvním kole pro Vošáhlíka...zkusím najít další...

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 14:18 |  
            0 0

            :) no je pravda, ze zmasit brankare umi:). Kazdy ma sve prednosti, Skoda je rychlejsi a behavejsi, Skutka fotbalovejsi. Zakonceni bohuzel zatim oba nic moc. Je mozne, ze kdyby byl Skutka v zakladu casteji, ze by se do toho dostal a daval by goly, ale za tehle okolnosti si trener nasazovani Skody obhaji, je to zcela v poradku..

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Tomski     před 11 lety 28.05.2013 14:19 |  
          0 0

          tak nahrával na gol proti jihlavě, olomouci, brnu a proti teplicím + teď s hradcem...takže se omlouvám...mimochodem nejvíc golů jsme dostali po chybách nitriho na podzim...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mike-k (přítel SN)     před 11 lety 28.05.2013 13:47 |  
      0 0

      Škutkovi bych moc přál, aby se už trefil a prosadil se mnohem víc. Obecně bych byl radši kdyby jsme hráli na 2 hroty. Příjde mi e v tomhle systému se prostě klasickej útočník prosadit nemůže, protože většinou je na středu sklepne na hráče za sebou, který posílá na rozběhnuté křídlo.

      Jinak mě hrozně fascinuje jakou má ránu Škutka.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Matlafous     před 11 lety 28.05.2013 13:50 |  
    0 0

    Tak ten paskvil na svazu sestavil jakýsi Petr Doležal... To je fakt humus.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      PetCC     před 11 lety 28.05.2013 14:28 |  
      0 0

      Nějak netuším, o čem je řeč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Tugarin     před 11 lety 28.05.2013 14:30 |  
      0 0

      jaký poskvil ?

  9. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Petr9608     před 11 lety 28.05.2013 17:28 |  
    0 0

    Jak se tu nedávno naťuklo téma úrovně webu superslavia.com, jenž jsem nazval "slávistickým bulvárem".... no, skutečně "zajímavý" článek tam vyšel. Určitě jsem přiběhne Spino, který ho vychválí. A kdo je vůbec ten Jiří Lála? Já znám jen hokejistu tohoto jména, ale ten žije v Řezně :-)))

    http://superslavia.com/profiles/blogs/ji-l-la-5-d-vod-pro-nesledovat-esk-fotbal

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      spino     před 11 lety 28.05.2013 17:34 |  
      0 0

      Jiří Lála - člověk s levicovými myšlenkami, sklon k radikalismu, ostré odmítání moderního fotbalu, široký politicko-společenský rozhled.

      Ano, článek se mi líbí z 80%.

      Petře, neměl bys zájem o práci? Sháním někoho, kdo umí s kamerou a vyzná se v prostředí fanoušků.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Barra     před 11 lety 28.05.2013 19:07 |  
        0 0

        Tak Petře, tomu říkám neodolatelná nabídka. Můžeš být ´part of the team´ se Spino a Lálou!

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          spino     před 11 lety 28.05.2013 19:35 |  
          0 0

          Ne, tenhle tým dávám dohromady sám a o fotbal se nejedná. Jedná se o hokej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Barra     před 11 lety 28.05.2013 19:57 |  
            0 0

            Good luck to you!

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              spino     před 11 lety 28.05.2013 20:03 |  
              0 0

              Ty bys neměla zájem? Jde o profesionální špionáž.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                Barra     před 11 lety 28.05.2013 20:10 |  
                0 0

                Ne, ale děkuji za nabídku. Jako otec čtyř dcer bych se nechtěl dostat do vězení. A tedy správně je ´neměl´ a žádné ´neměla´.

                • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                  spino     před 11 lety 28.05.2013 20:30 |  
                  0 0

                  Tady o nic trestného nejde. Vesměs jenom odposlouchávání, focení atd. Fanoušci toho klubu vám to sami zaplatí a ještě se podíváte na kvalitní hokej.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                    Barra     před 11 lety 28.05.2013 21:03 |  
                    0 0

                    Hm, odposlouchávání :-)

                    Ale i tak dík, navíc hokeji rozumím asi stejně jako běžný Čech cricketu, a upřimně řečeno mě baví asi jako koukat na šipky.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                      spino     před 11 lety 28.05.2013 21:16 |  
                      0 0

                      Nemáš zač, právě proto jsem na tu práci chtěl Petra. ;)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                        Barra     před 11 lety 28.05.2013 21:19 |  
                        0 0

                        Prozatím se nějak neozívá. Myslím, že jsi mu vyrazil dech.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                          spino     před 11 lety 28.05.2013 21:25 |  
                          0 0

                          On se přede mnou stydí.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                            Barra     před 11 lety 28.05.2013 21:28 |  
                            0 0

                            :-))

                            Co mám na jazyku, si raději nechám pro sebe...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                            Petr9608     před 11 lety 28.05.2013 21:41 |  
                            0 0

                            Psal jsem ti na FB.... Tady to řešit nebudem...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                              spino     před 11 lety 28.05.2013 21:47 |  
                              0 0

                              Nic mi bohužel nedošlo. :(

                              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                                Petr9608     před 11 lety 28.05.2013 21:55 |  
                                0 0

                                OK, napiš mi na mail: blueflash@stream.cz

                            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                              spino     před 11 lety 28.05.2013 21:49 |  
                              0 0

                              Jestli jsi mi psal na skupině sesivani.com, tak tam mám ban, takže tam se nedomluvíme. ;)

                              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                                no-nick     před 11 lety 28.05.2013 22:31 |  
                                0 0

                                Ten kluk je fakt dobrej:D

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Pepino44     před 11 lety 28.05.2013 17:38 |  
      0 0

      Vosel (spino) to už prezentoval na oficiálkách jako skvělý článek. Já blb jsem na jeho odkaz šel,no a hrůza,to jsou kecy 12 letého chlapce z pomocné školy a spino(vosel) bude asi jeho spolužák.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        miros     před 11 lety 28.05.2013 18:20 |  
        0 0

        bohužel je dnes doba, že dnes díky internetu může každý Vosel nebo Lála psát nesmysly na běžícím páse....

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      th     před 11 lety 28.05.2013 18:15 |  
      0 0

      To teda objevil Ameriku, v obecných frázích stylizovaných a la konverzace posádky hovnocucu.

      Když tedy prezentuje takovými názory, tak měl ten 'článek' ukončit větou hrdě oznamující všem jeho věrným fanouškům, že tedy s fotbalem končí a jde sledovat psát o něčem užitečnějším (k radosti naší a zármutku fanoušků nové záliby), ale to by nesměl být takový odpad bez páteře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      PetCC     před 11 lety 29.05.2013 14:06 |  
      0 0

      Ty jo, to jsem jenom prolít, to se číst nedalo.
      Zkráceně, já se lidem tohohle ty vyhýbám, protože jejich snahou je vtáhnout do svého světa čehokoliv neschopných co nejvíc lidí, to jim dělá dobře.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 29.05.2013 08:42 |  
    0 0

    Vazeni, diskuze tu je vice mene volna, ale zkuste se prosim aspon vzdalene drzet tematu, tj. o trosku blize Slavii nez je spinova spionaz v prostredi hokejovych fanousku :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Betynka58     před 11 lety 29.05.2013 11:01 |  
      0 0

      Chtěl jsem se zeptat, proč tu ještě není report ze včerejšího zápasu U19 v Olomouci?

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 29.05.2013 13:07 |  
        0 0

        Zrejme proto, ze v Olomouci nikdo z nas nebyl a nemame tedy jak napsat report. Reporty ze zapasu U19 piseme jen tehdy, kdyz se nekdo z nas na dany zapas dostane, coz byva takrka vyhradne u domacich zapasu. Opravdu jsme do Olomouce kvuli tomu zapasu nejeli. Vysledek zapasu jsme dali na Twitter, takze kdo se o vysledek zajima, tak se jej dozvedel hned z nasi hlavni stranky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          birkin     před 11 lety 29.05.2013 14:10 |  
          0 0

          to je ovsem chyba, priste tam jedte;-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            klimi     před 11 lety 29.05.2013 14:25 |  
            0 0

            Tenhle příspěvek myslíš vážně?

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Jiri1     před 11 lety 29.05.2013 14:28 |  
              0 0

              Ano je to chyba , ale urcite ne redakce , to bylo na oficialkach kecu , jak se budu delat reporty , jak se bude spolupracovat napric Slavistickymi periodiky, bohuzel skutek utek.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              birkin     před 11 lety 29.05.2013 15:26 |  
              0 0

              mam dojem, ze adresat quelhar to pochopil;-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            quelhar (admin)     před 11 lety 29.05.2013 14:30 |  
            0 0

            Uznavam, ze bychom se mohli diky te kupe penez, co dostavame za piar z ruznych nejmenovanych zdroju vcetne samotneho klubu, na sva zamestnani vykaslat a jezdit misto toho po republice na zapasy dorostu, ale jsme vsichni pokorni, a tak si sva zamestnani stale drzime :o))

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Jiri1     před 11 lety 29.05.2013 14:42 |  
              0 0

              Konecne jste se priznal, ja to vedel , je to historicka chvile, nicmene zase objektivne priznejte ,ze vstup na akce Slavie neplatite, zatimco treba na Dukle, Sparte i v Plzni si redaktori podobnych fanouskovskych stranek plati i pernamentky.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                quelhar (admin)     před 11 lety 29.05.2013 15:07 |  
                0 0

                Ano, mame od Slavie pro redakci SN k dispozici na domaci zapasy vstup do pressu a diky tomu take muzeme v drtive vetsine z domacich zapasu psat reportaze v realnem case, stejne tak mivame casto jako prvni reakce treneru. Jeste nez oficialky zacaly poradne vyuzivat facebook a Twitter, meli jsme nekolikrat nejcerstvejsi informace z tiskovych konferenci.

                Jak to maji jinde, to opravdu netusim, ovsem uprimne receno si nemyslim, ze Sparta (natoz Plzen nebo dokonce Dukla) ma ekvivalent webu jako jsou SN, osobne vidim treba nejznamejsi web spartaforever.cz svym zamerenim trosku jinde nez SN.

                • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                  Jiri1     před 11 lety 29.05.2013 15:48 |  
                  0 0

                  Ano to je pravda , jsou to vice fanouskovske noviny psane velmi osobitu formou, ale ty lidi maji vetsinou permice, samozrejme , ze asi u nich existuje i profesionalni pomoc klubu treba u fota a pod., ale asi jsem spis navyklej na nasi formu.