Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Hradec Králové 3:0

Slavia si dokázala znovu připsat domácí výhru 3:0 a i když výkon nebyl možná tolik kvalitní jako v předchozích utkáních, tak diváci odcházeli znovu spokojení.

Slavia - Hradec 3:0

Slavia - Čontofalský - Dostál, Bortel, Hubáček, Čonka - Vošahlík, Gecov (55. Petrák), Zmrhal, Koreš (77. Hurka) - Kisel - Škoda (70. Škutka)

Branky: 14. Kisel, 36. Čonka, 88. Hurka

Slávisté vstoupili do zápasu aktivně a hned ve třetí minutě si připsali stoprocentní šanci. Po rohovém kopu Kisela stačilo Škodovi jen ťuknout hlavou do balónu a netrefit brankáře. Pohříchu přesně to se mu povedlo a stav tak zůstal bezbrankový, jelikož ani Gecovovi dorážka nevyšla. Oba týmy se snažily hrát aktivně, zápas nepostrádal tempo. Další šance však ne a ne přijít. Když už se totiž k nějaké rýsovalo, tak byly zmařeny nepřesnou přihrávkou, případně praporkem asistenta rozhodčího. Snaha o útočnou hru z obou stran však zákonitě jednou gólovky přinést musela. Mohl si ji vytvořit po chybě Čonky Hradec, ale obětavý obranný zákrok předvedl Dostál. A tak se mohlo opětovně uplatnit ono nedáš - dostaneš. Předchozí provinilec Čonka krásně potáhl míč a předložil ho Kiselovi na vápno, jenž se krásně trefil vnějším nártem - 1:0. Hradec mohl vyrovnat za pár minut ale ránu z dálky dobře pokryl Čontofalský. Hradec se po inkasované brance nesesypal a i nadále se snažil ohrozit branku Slavie, ztroskotával však na dobré defenzívě sešívaných, kteří pak mohli vyrážet do brejků. Vše končilo ale jen na nepřesných, popřípadě nedůrazných střelách z dálky. Zápas pak chytil poměrně nudnější nádech a hra se odehrávala především ve středu hřiště. Pokud však někteří diváci začali uvažovat, že nezajímavější pasáž zápasu využijí a dojdou si pro klobásu bez fronty, tak byli vytrestáni druhým gólem Slavie! Po souboji se Škodou zůstal ležet hradecký gólman Lindr, rozhodčí nechal píšťalku němou, a tak mohl využít Čonka zcela odkryté brány k zvýšení skóre. Hradec mohl kontrovat opět hned vzápětí, ale zajímavost na situaci dodal spíše jen Čontofalský, kterému vypadla přízemní střela, ale naštěstí dokázal míč včas pokrýt. V závěru poločasu pak mohla Slavia zápas definitivně rozhodnout, ale Korešovu hlavičku dobře vytáhl Lindr.


Tam, kde první půle skončila, pak začala ta druhá. Tedy šancí Slavie. Škoda měl druhou tutovku v zápase, jeho pokus o lob však byl nepřesný. Na Hradci pak již byla vidět očividná ztráta motivace a i když držel míč, tak dojížděl na nepřesnost v rozehrávce a nedostatek pohybu. I tak si však nakonec šanci vytvořit dokázal, to když sudí Jílek přehlédl faul Votroků a ti si tak mohli připsat první střelu druhé půle, jenž by však atakovala akorát diváky na jižní tribuně, kdyby tam tedy nějací byli. Pak přišla krásná kombinace trojice Vošahlík - Kisel - Škoda, která mohla vést ke třetí tutovce posledně jmenovaného, ale na poslední chvíli dobře zasáhl hradecký obránce. Jinak však druhá půle probíhala v poklidném duchu, oba týmy se snažily zápas hlavně dohrát. Respektive, Hradec by jistě rád bojoval o vyrovnání, ale na to mu chyběla kvalita i sebevědomí. Navíc se hra hodně kouskovala, což dojmu z utkání také moc nepřidávalo. Hradec se nakonec vytoužené šance na zdramatizování dočkal a ne jedné. Branku Slavie ohrozil hned 3x za sebou, ale proti zdramatizování a nové zápletce byl Čontofalský i obětaví obránci. Slavia pak mohla znovu potrestat hradecké mrhání šancemi, ale Kisel ani dorážející Koreš míč do sítě propasovat nedokázali. Slávisté touto šancí však dokázali znovu ožít a snažili se přidat konečně další gól. Měli k němu velmi blízko v 82. minutě, ale Dostál trestuhodně nedokázal nahrát jednomu ze dvou spoluhráčů, kteří by před sebou měli zcela odkrytou bránu. Zápas začal opravdu nabírát na obrátkách, protože k velmi dobré příležitosti se po chybce Čontofalského dostali i hradečtí, slovenský gólman však dobře dokázal svoje zaváhání napravit. A Eden si přeci jen potřetí gól zakřičet mohl. Hradec hrál ke konci již vabank, čehož dobře využil Zmrhal, který našel zcela volného Kisela, který mohl zakončovat sám, ale našel v ještě lepší pozici vystřídavšího Hurku, který tak měl opětovný start za áčko zpestřený v podobě vstřelené branky. A mohl mít dokonce asistenci o chvíli poté, Zmrhal však v již hodně těžké pozici ve skluzu nedokázal dobře zamířit. Zápas tak podruhé za sebou skončil vítězstvím Slavie 3:0 a kvůli výhře Příbrami tak Hradec putuje o soutěž níž.

K zápasu se nejprve jal vyjadřovat trenér Hradce Prokopec - "Jeli jsme do Edenu s tím, že musíme k naději na záchranu vyhrát, bohužel nám však plány narušila první naprosto zbytečná branka. Ve druhé půli jsme chtěli alespoň vyrovnat, bohužel nám však chyběl hlad po gólu, navíc vzhledem k nebezpečným kontrům Slavie bylo jen otázkou času, kdy nám dají třetí branku. Bohužel sestupujeme, je mi to líto, dojížděli jsme na neproměňování šancí, navíc jsme nedokázali v zápasech vyhrávat. Teď se budeme soustředit na zápas s Plzní, jsme rádi, že ten zápas bude mít náboj a můžeme něco ovlivnit."

Chvíli poté přišel mezi novináře i trenér Petrouš: "Myslím si, že diváci viděli hodně kvalitní utkání z obou stran. Za stavu 2:0 nás podržel Čontofalský, děkujeme mu. Na druhou stranu jsme měli hodně dalších šancí, tudíž z tohoto pohledu jsem spokojen. Co se týče mladých hráčů, tak můžu jen zopakovat, že je musíme na hřiště posílat s citem. Jsem rád, že i díky tomu, že se daří, tak je to pro mladé snažší, což dnes dokázal i Martin Hurka, který dobře využil příležitost. Potenciál v talentech je velký, ale musí naskakovat postupně. Čeká mě teď ještě jedno utkání, uvidíme, co bude dál."

Komentáře (117)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Hradec Králové 2:0

    Matlafous     před 11 lety 26.05.2013 18:54 |  
    0 0

    Tak letos poprvé chybím, ale od 35. minuty koukám na Sazce. Krásný (a velmi těžce kopnutý) Kiselův gól.

  2. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 26.05.2013 20:49 |  
    0 0

    Kde vsichni jste??? Ja uz davno doma a tady zadnej koment

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      lassiter     před 11 lety 26.05.2013 20:53 |  
      0 0

      zřejmě na Slávistické párty vol. 4 :-)

  3. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    opicemag     před 11 lety 26.05.2013 21:03 |  
    0 0

    Teď jsem dorazil. Mohli jsme dát mnohem více gólů, ale i nějaké dostat. Nevím, co by Škoda chtěl víc než ty dnešní šance. Ale jinak samozřejmě celková spokojenost. Ale to proměňování šancí by se mohlo zlepšit, proti někomu lepšímu by nás to mohlo mrzet. Dnes nejlepší Čonka, výborný Zmrhal. Škoda a Koreš nic moc, Koreš prohrával jeden souboj za druhým, odstrčil ho skoro každý. Dostál si své odehraje, ale dnes bylo vidět, že Čonka (když mu to jde) hraje na úplně jiné úrovni.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Tom     před 11 lety 26.05.2013 21:44 |  
      0 0

      Já Koreše už dávno odsoudil z něj nikdy nic nebude Blbý že je to Petroušův kůn a nic se na tom nezmění stejně jako Dostál ale ten aspon maká :/

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        ortevor     před 11 lety 26.05.2013 22:41 |  
        0 0

        Ja bych dal Koresovi poradnou letni pripravu a po ni at se ukaze...
        ja bych ho nezatracoval, fotbalovost ma evidentne v sobe a zapomenout ji nemuze, a treba se do toho jeste pres leto dostane...Petrous evidentne probudil za par zapasu Conku, Gecova a i Zmrhala, tak bych dal sanci i Koresovi...
        a kdyz bude po priprave vypadat hur jak Hurka s Tusjakem tak adieu...

  4. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    spino     před 11 lety 26.05.2013 21:06 |  
    0 0

    S tímhle výkonem bychom asi lepší tým neporazili. Strašně moc jsme kazili přihrávky, ale Hradec se pak defakto porazil sám. Kisel, Zmrhal, Gecov, Petrák a hlavně Čonka zahráli dobře, zbytek podprůměr.

  5. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Matysek     před 11 lety 26.05.2013 21:24 |  
    0 0

    V poslední době mě koukání na fotbal začíná opět bavit. Není to holomajzna a trápení, ale pěkné napadání, nabíhání si do prostoru atd... a Kisel co tam poslal šajtlí, to byla nádhera...

  6. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Barra     před 11 lety 26.05.2013 21:31 |  
    0 0

    Jaká škoda. Po 25. kole a zápasem s Příbrami, jsme ztráceli na vedoucí Viktorii 26 bodů, na Spartu 24, na Liberec / Jablonec / Olomouc 11, na Duklu 8, na MB 6. Za pouhé 4 kola jsme ztrátu na Viktorii a Spartu snížili o 6 bodů, na Olomouc o 9 bodů, na Duklu a Jablonec o 4 body. Během těch 4 zápasů jsme dokonce získali o 10 bodů více než MB – jen rozdíl s Libercem zůstal stejný, tedy 11 bodů.

    Závěrečný spurt jsem nasadili bohužel o trochu pozdě, jinak by čtvrté místo na konci ligy bylo na dosah.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Barra     před 11 lety 26.05.2013 21:33 |  
      0 0

      Tak místo ´jsem´ samozřejmě ´jsme´.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        edenian     před 11 lety 26.05.2013 23:00 |  
        0 0

        Ale vypadalo to jakoby si to psal Petrous osobne :-)

  7. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.05.2013 21:35 |  
    0 0

    Tak jsem se vratil a pokusim se o kraticky report.

    Mne se zapas libil, byli jsme fotbalovi, i Hradec se snazil hrat, takze zapas mel dobrou uroven i tempo. V hodnoceni budu asi mene kriticky, nez autor clanku. Ze zacatku zase Skoda nedal jasny gol, mel pak jeste dalsi 2 golovky, sice se snazi, ale golovy asi nikdy nebude. Tohle chce promenovat.
    Dobry zapas hral Conka, lital po lajne, pridal chytry a pohotovy gol, odmena ta dobre vykony. Snad jen jednou chyboval pri braneni.
    Libil se mi i Zmrhal, hezky prihraval pred 3. golem. Smekam pred Kiselem. Jeho gol, to byla lahudka a jeho nesobecka prihravka Hurkovi, byt mohl davat sam? Supr gesto, kapitan jak ma byt..
    Jinak me nikdo moc nezaujal, byt jsme hrali dobre. Moc se mi nelibil Kores, ten podle me na Slavii nema, Hurka na me za 10 min udelal lepsi dojem. Obrovska skoda je, ze Dostal je proste kopac. Mohl si vybrat zakoncit sam, nebo prihrat na male vapno 2 uplne volnym Slavistum, ale on to tak, ze nebylo ani jedno. Jako kluk je to poctivej, odmaka to, ale z jeho nefotbalovosti me obcas boli oci.
    Solidne se mi jevil i Skutka, je pekne konstruktivni, jen ten gol ne a ne prijit. Mel by dostat sanci od zacatku, vypada lip nez Skoda.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      edenian     před 11 lety 26.05.2013 23:02 |  
      0 0

      No tak Kisel to dal Hurkovi proto, ze sam to prosvihnul.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        venator     před 11 lety 27.05.2013 08:04 |  
        0 0

        To jsme viděli stejně s tím Dostálem. Svým přístupem je mi sympatickej,ale na základ ve Slavii jen nasazení a kondice nestači. V té šanci jak pises se to ukázalo naprosto.jasně,že nemá cit v noze - na tři metry to nedá před prázdnou branu tuším Skutkovi. Jemu to mohlo hrozně pomoct a mohl nám to pak vrátit x dalšíma golama. Teď na koci ligy je to jedno,ale v půlce soutěže by to mohlo znamenat ztrátu třeba 10 bodu, který by nám získal probuzeny střelec. Samozřejmě že to trochu předáním,ale víte,že zrovna ve fotbale to takhle chodí.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 09:03 |  
          0 0

          jj, přesně to mě napadlo. škutka je můj oblíbenec, jeho hra se mi hodně líbí, ale chybí mu gól. A v téhle situaci to bylo jako na zlatém podnose, jen to prostě Dostál podělal jak nejvíc mohl. I kdyby dal gól sám, tak to chápu, ale to, co udělal, bylo trestuhodné.
          A Škutka se skutečně potřebuje gólově chytit, jinak nehraje špatně, troufnu si tvrdit líp než Škoda

  8. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Borris     před 11 lety 26.05.2013 21:38 |  
    0 0

    Klukům opět děkuju za skvělé vítězství a podle všeho i opět za velmi dobrý ofenzivní fotbal ( zápas jsem bohužel neviděl páč jsem si musel plnit i já své zápasové povinnosti ). Teď trošku zabrousím mimo téma. Vždycky když je jisté jaké týmy sestupují, tak si projdu v hlavě jejich soupisky a přemýšlím který hráč by se nám od nich mohl hodit. A zatímco v Budějkách se mi nikdo nijak extra nelíbí, tak z Hradce se mi moc líbí Šisler, Harba nebo Štěpán. Šisler je slušný střední záložník který umí rozdat balon a i je gólový, Hraba je hodně ofenzivní záložník s čichem na góly a Štěpán je rychlé křídlo které by k nám typově pasovalo.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      denydzlSKS     před 11 lety 26.05.2013 22:14 |  
      0 0

      Myslíš, že hráči jako Šisler, Štěpán nebo Harba nás posunou na vyšší level? Beru to jako tvůj názor, ale z mého pohledu špatnej. Přivádět posily, to je přece to nejatraktivnější! Ale nejsme ve Football Manageru.. Občas trocha důvěry a dlouhodobější práce dá víc, než 4 přestupy.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 26.05.2013 22:18 |  
        0 0

        Já už to naznačil i na oficiálkách, myslím, že Harba by rozhodně stál za úvahu!

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Borris     před 11 lety 26.05.2013 22:51 |  
        0 0

        Říkám snad že máme přivést všechny tři? Jen píšu že bychi někoho znich dovedl předsavit u nás. Několik zápasů Hadce jsem letos viděl, tudíž si můžu dovolit tohle říct a vím že tihle tři hráči jsou velmi dobří a na to hrát za SLávku by myslím měli. A dokonce neříkám ani to, že máme přivádět kvantum posil. Tak dvě by podle mě stačili. Kádr máme v současnosti kvalitní. Já patřil k té menšině co to tady tvrdila celou sezonu. Ale i když máme kádr kvalitní, tak potřebuje kosmeticky doplnit, tak o jednoho ale spíš dva hráče. Tak si prosimtě nech kecy o Footbal Manageru od cesty.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          denydzlSKS     před 11 lety 27.05.2013 09:34 |  
          0 0

          Nezlob se za toho Managera, ale když někdo zmíní jako zajímavé potenciální posily Šislera nebo Štěpána, tak mi to nedá(Harbu moc neznám)! To jsou "posily" typu Trubila -možná se jim jeden, dva nebo tři zápasy podaří, ale nikam nás neposunou! Naopak nám ve výsledku ublíží! Já doufám, že tohle už máme konečně za sebou a nebudem přivádět Frejlachy, Trubily abychom někoho přivedli..
          Jinak proti přestupům nic nemám, pokud mají alespoň trochu smysl.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

            Borris     před 11 lety 27.05.2013 16:05 |  
            0 0

            netvrdil bych to kdybych je několikrát neviděl hrát. Troufám si tvrdit že si je v této sezoně téměř neviděl hrát. Mimochodem tebou zmiňovaný Trubila při svém angažmá u nás nijak nepropadl. Ale to sem nepatří, toto jsou uplně jiní hráči. Štěpána chtěl před touto sezonou Liberec a i Plzeň se na něj ptala, ale Hradec si za něho řekl částku kterou ani jeden nechtěl dát. Pamatuju si i dokonce, jak se tehdy Karl rozčiloval ve Sportu, že by mělo být v zájmu těchto klubů své hráče uvolnit pohárovým zástupcům, aby pak měli co nejsilnější mančafty pro pohárové boje ve kterých reprezentují český fotbal :-) to mě tehdy dost pobavilo. Ale to sem taky nepatří. Zmiňoval jsem to hlavně proto, že i to je důkaz Štěpánových kvalit. A když jsem se byl podívat když v Hradci hrála teď na jaře Sparta, tak tato trojice patřila jasně k nejlepším hráčům Hradce. Šisler se pak bohužel po půlhodině zranil, ale do té doby si s ním rumuni moc nevěděli rady. Takže jak říkám, jsem přesvědčený že by měli na to hrát za Slávku. A jeden z těch tří by mohl být volba. Přivedl bych v létě jen tak dvě posily, protože současný mančaft je kvalitní a potřebuje jen vhodně doplnit. Podle mě potřebujeme stopera a tvořivého záložníka. Mimochodem u posil je to vždycky tak trochu loterie. Už několikrát se stalo že přicházela posila která se tu vítala pomalu se slavobránou a pak se neprosadila. A naopak přicházela posila která se vítala pochybnostma z řad fanoušků a pak nakonec patřila k tahounům. Jak se prskalo a pochybovalo když přicházeli Vaňous, Dřížďal ale třeba i Brabec, Černý, Grajciar nebo Pospěch a mohl bych pokračovat. Dobře si to pamatuju jak se remcalo. A jak to dopadlo. A naopak třeba když k nám podruhé přicházel Hloušek, to bylo slávy. A jak to dopadlo. A nebo když přicházel poprvé Blažek, Střihavka atd. to se taky oslavovalo a oni si pak neštrejchli. Takže ono je to pokaždé tak trochu loterie.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

              mats     před 11 lety 27.05.2013 17:38 |  
              0 0

              Ono bude taky záležet na tom, kdo od nás případně odejde, a na kterých místech tedy budeme potřebovat doplnit. Je ale fakt, že by třeba tak dva noví hráči mohli stačit.
              S tou přestupovou loterií máš pravdu. Stačí, aby ten hráč byl zvyklý na jiný systém hry, měl zažitý jiný řešení situací... pak mu to může i hezkou chvíli trvat než se přeorientuje (pokud se to povede).

  9. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Pepino44     před 11 lety 26.05.2013 21:50 |  
    0 0

    Tak dneska nebudu kritický i když to nebylo nejlepší,ale 3:0 platí. Nejvíc mne naštvaly ty papírky,možná to bylo z dálky hezký,ale já jsem z toho měl jenom kelímek s pivem plný papírků a když jsem přijel domů a svlékl se,tak jsem musel vyluxovat. Ale jak jsem napsal z dálky to mohlo působit pěkně. V zápase se mi moc líbil Zmrhal,podal snad nejlepší výkon co hraje.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      ortevor     před 11 lety 26.05.2013 22:44 |  
      0 0

      souhlas, predtim jsem na Zmrhala hodne nadaval, ale evidentne jde pod Petrousem nahoru a dneska zahral dobre, tedy dokud hral vedle nej Gecov, pak uz s Petrakem propadavali dozadu...
      jsem na nej zvedavej jestli si udrzi misto po priprave, kdyz na nej budou tlacit Simecek s Hurkou, popripade i Bazalem

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      edenian     před 11 lety 26.05.2013 23:05 |  
      0 0

      Pepino, z vychodu to vypadalo bajecne.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        ortevor     před 11 lety 26.05.2013 23:53 |  
        0 0

        prisel sem po zapase, uz v kotli mi to prislo cool, a kdyz sem to videl doma ve studiu pri sestrihu zapasu, to vypadalo fakt nadherne, krasa...
        za tu neprijemnost s pivem to fakt stalo...

  10. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    1rytir     před 11 lety 26.05.2013 21:51 |  
    0 0

    Výsledek prima, hra, no někdy jako "Barcelona", jindy...Ta druhá půle byla za vytahánáí za uši. Kdyby dal Hradec dva góly, nikdo by se nemohl divit. Ztráta Gecova byla evidentní, Zmrhal s Petrákem hořeli a s nimi i najednou oba krajní beci, ba i stopeři. Co se stalo s Čonkou nevím. V první půli famózní, ve druhé jako kdyby tam nebyl. Zkrátka jsem rád, že jsme jasně vyhráli, ale kluci si asi mysleli, že se jim nemůže nic stát a do druhé půlky šli s nosem nahoru. To se musí změnit! Velké mužstvo maká po celý zápas a tak bych to rád viděl i v příští sezoně.

  11. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    slaviator     před 11 lety 26.05.2013 21:54 |  
    0 0

    a pak mi tvrďte,, že ten kádr by neměl minimálně na čtvrté místo...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Borris     před 11 lety 26.05.2013 22:01 |  
      0 0

      já tady tohle tvrdím celou sezonu. Takže já ti tohle rozhodně vymlouvat nebudu :-) do jisté míry mě tyhle výkony až tolik nepřekvapují, protože v tom mančaftu to celou dobu jednoznačně bylo. Jen to chtělo naordinovat kombinační a ofenzivní fotbal, určit jasnou herní tvář a ty kluky psychicky pozvednout. Petroušovi se všecko tohle povedlo a jak je vidět výsledky na sebe nenechali dlouho čekat.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 07:56 |  
      0 0

      Zcela souhlasim a i z tohoto duvodu nejsem priznivcem nejakych velkych zmen v kadru.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Kornovo     před 11 lety 27.05.2013 13:17 |  
        0 0

        neprehanite to trochu?hrali jsme proti souperi,ktery hraje pristi rok ve druhe lize

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Borris     před 11 lety 27.05.2013 15:33 |  
          0 0

          ano. A taky v deseti na půdě mančaftu co hraje o titul a mančaftu co hrál dlouho o poháry. Jasně že tu nikdo nepřeceňuje naše výsledky, ale zároveň jsaně dokazují, že ten mančaft patří kvalitativně na pohárové příčky.

  12. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    slaviator     před 11 lety 26.05.2013 21:58 |  
    0 0

    jinak co bylo s Čontou? mi přišlo, jak kdyby ho někdo kopl do hlavy a on měl otřes?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      tolsimir     před 11 lety 26.05.2013 21:59 |  
      0 0

      prý má jen lehce naražený nos, nic vážného, ale přiznám se, že jsem tu situaci taky nějak moc nepostřehl, byla to přeci jen docela dálka

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        slaviator     před 11 lety 26.05.2013 22:22 |  
        0 0

        já právě viděl na tu dálku, jak mu lékař kontroloval zorničky, tak mě napadlo, že schytal úder do hlavy

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 26.05.2013 22:50 |  
          0 0

          Hlavně mi přišlo vtipný, že se nastavovaly jen dvě minuty, po tom dvojitém ošetřování.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

            Petr9608     před 11 lety 27.05.2013 01:30 |  
            0 0

            Když to bylo stejně rozhodnutý, tak co...

  13. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    zeleznik2     před 11 lety 26.05.2013 22:03 |  
    0 0

    Škoda, že už je za týden konec, opravdu Slavie se nadechla k super výkonům, pod trenérem Petroušem, bohužel ani tak to nevypadá reálněji než na 6 místo, přitom při troše štěstí by to mohlo být i třetí místo. K samotnému zápasu, spokojenost, Kisel, Gecov, Zmrhal a Čonka výborní, zvláště Matúš mne mile překvapuje v posledních zápasech hraje úplně na jiné úrovni než předtím. Škoda absence Mičoli, dneska by určitě nějaký gól přidal, snad v posledním kole bude připravený. Čonty další nula tuším už třináctá měl nějaké zákroky, ale Hradec ho příliš neprověřil stejně tak i obranu. Další potěšující fakt je návrat Martina Hurky do sestavy, navíc přidal gól, jen Škodík zase nic nedal, ale dneska ani ve středu to tak nevadilo takže dobrý, kluci díky a dobrou.

  14. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Oja     před 11 lety 26.05.2013 22:22 |  
    0 0

    Nečetl jsem si zatím komentáře ostatních, ale za sebe musím napsat jedno: Čonka mě neskutečně baví jak hrou dopředu, tak svou suverenitou vzadu!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      spino     před 11 lety 26.05.2013 22:39 |  
      0 0

      Pod Lampasem hrál příšerně, až jsem ho párkrát vypískával, ale pak jsem pochopil, že Lampas mu zakazoval útočit, což se u moderního beka rovná tomu, jako když plavci zpřelámete nohy.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      slaviator     před 11 lety 26.05.2013 22:43 |  
      0 0

      mě pobavilo, jak na konci prvního poločasu jsme drželi míč na půlce Hradce, přihrávali si a Čonka asi třikrát špatně přihrál, zasprintoval zpět, odebral míč a zase špatně přihrál...

      A ty Dostálovo centry 20 m vysoko co se snesou skoro až k rohovému praporku...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      th     před 11 lety 26.05.2013 23:10 |  
      0 0

      Souhlasím a taky když si tady čtu tu diskusi, tak moc nechápu, jak může někdo, kdo viděl Čonku prvních kol a Čonku dneška, odepisovat bez dalšího Kořeše a Hurku nebo příp. Nitrianského jako hráče, kteří na Slavii nemají.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        bongor     před 11 lety 27.05.2013 00:00 |  
        0 0

        S tímhle souhlasím,Koreš je po dlouhodobém výpadku,nemůžeme čekat,že bude hned tak dobrý jako před zraněním.Ale lámat nad ním hůl je určitě nepatřičné.To samé Hurka.

  15. Poslepovaná sestava

    Mike     před 11 lety 26.05.2013 22:42 |  
    0 0

    Tato sestava jen v mírných obměnách dokázala uhrát 4 výhry v řadě se skvělým skore 12-1.
    A paradoxně ještě hodně hráčů, kteří by patřili do základu nebo byli na jeho hraně, ani nehrálo nebo nehraje. A to z důvodů karetních, zranění,nemocí nebo momentálně slabší výkonnosti. Do ideální sestavy to dnes bylo opravdu daleko a přesto byl výkon pěkný. Vůbec nehráli Nitrianský, Dobrotka, Juhar, Mičola, Skácel a Fenin a pouze střídajícími hráči byli Petrák a Škutka. To samé minulé utkání kromě Mičoly. kdo by to byl řekl, že v základu s Dostálem, Hubáčkem, Korešem a Škodou budeme hrát velmi solidně, dáme 6 branek ve 2 zápasech a vytvoříme si množství šancí po pěkných kombinacích. Já vím, že se jedná o 2 sestupující týmy, ale když si vzpomenu na utrpení s těmito týmy na podzim a kvalitativně srovnatelnými letos na jaře /Brno a Příbram/, tak Petroušovi patří absolutorium. I když bych věřil i na nějaký ,,bojkot" hráčů vůči Radovi.

  16. Petrouš

    Philliip     před 11 lety 27.05.2013 01:42 |  
    0 0

    Docela zajímavé a úsměvné je, jak se s výkony Slavie mění i očekávání fanoušků. Před pár týdny by snad nikdo nevěřil ve výhru 3:0. A teď, když jsme vyhráli 3x v řadě a přišlo další vysoké vítězství, tak už v tom výkonu vidíme poměrně dost chyb. Ale samozřejmě je pravda, že to nebyl 100% bezchybný výkon.

    Každopádně co chci napsat. Přemýšlím nad jednou věcí. Jaké plány má vedení klubu ohledně trenéra pro příští sezonu. Já osobně bych okamžitě přinesl smlouvu Petroušovi. Mužstvo neskutečně herně i psychicky zvedl, hrajeme konečně fotbal, vyhráváme a hráči za ním stojí. Tak proč o něj nestát? Čeká vedení cíleně až na úplný závěr sezony, aby Petrouš svou pozici neměl jistou a chtěl vyhrát zbývající zápasy? Nebo čeká na potenciální kouče zvenčí? Já si prostě myslím, že žádný kouč by momentálně mužstvo nevedl lépe, než Petrouš a hlavně by si smlouvu zasloužil. Není prvořadé, jakou má trenér prestiž nebo zkušenosti. Důležité je, co přinese mužstvu jeho práce. Petrouš dal hře systém, myšlenku, fotbalovost i psychickou vzpruhu hráčům. Pro mě je to jednoznačně muž na správném místě.

    • Re: Petrouš

      jarodo57     před 11 lety 27.05.2013 12:17 |  
      0 0

      S tím Petroušem máš pravdu.Hráči konečně vědí každý co má hrát .Myslím si ,že tak i trochu za toho Petrouše hrají ,aby tam zůstal.Co se týče fotbalu mě se líbil .Přes některá hluchá místa a zkažené přihrávky,ale to je ve fotbale normální jsme hráli dobře .Naše ofenzíva už je konečně k něčemu a přináší ovoce v padání gólů.Líbí se mi,že k vápnu soupeři nám to už netrvá takovou věčnost. Musíme si ale objektivně přiznat,že nám k tomu dopomohlo složení soupeřů.Jablonec je ofenzivní tým v poslední době děravou obranou a Budějky a Hradec museli hrát na výhru a tak nijak zvlášť nebetonovali.Moje srdce několikrát zaplesalo nad akcemi typu ,,Barca". hlavně v závěru utkání. Bohužel ta závěrečná přihrávka byla špatná a gól z těch akcí nepadl.Čonka byl výborný v prvním poločase ve druhém už to bylo slabší,ale celkově bych ho hodnotil jako výborný.Velice dobře včerejší zápas odehrál Zmrhal,Bortel a Kisel. Gecov odvedl opět precizní práci v defenzívě.Vošahlík drží velice dobrou fazónu.Koreš bohužel bude muset přidat jak v důrazu ,tak v rychlosti i v rychlosti rozehrávky.Čontofalskému bych nic moc nevytýkal.Jeho neudržení 2 nebo tří střel bych spíš připsal k terénu a kluzkému míči.Ty výkopy samozřejmě má špatné,ale asi 2x nás tam zachránil od jasného gólu.J8 jsem v posledním období po tom všem co jsme předváděli spokojený .12:1 12 bodů.Po Paroubkovsku: No pánové kdo z vás to má?

  17. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Petr9608     před 11 lety 27.05.2013 01:52 |  
    0 0

    Tak asi za jedna to nebylo, nicméně není zkrátka problém se "plně vyhecovat", když nám o nic nejde, máme dvougólový náskok a asi i hráči si uvědomují, že i bez 100% výkonu slabého soupeře porazí?

    Nicméně je fakt, že ač Hradec nasbíral (bez nedělního zápasu) 13 porážek, tak jen 4 byly o více branek (v 1. kole v Plzni 0:3, na jaře pak doma s Olomoucí 0:2, v Ostravě 0:3 a konečně doma s Duklou také 0:3). No, ač jsem si tajně myslel na nějakou demontáž, kdy by jsme soupeři dali i více než pět branek, tak dva výsledky 3:0 jsou určitě solidní a mimochodem u sázkových kanceláří velmi dobře oceněné, vzhledem k vysoké reálnosti výsledků na základě naší formy...

    No a co se týče soboty, tak to vypadá dost na kříž, jenž by asi nikoho nezarmoutil. No, Jihlava doma neprohrává... Nicméně je samozřejmě blbost tam jet s vědomím, že remíza bude v poho, když v Jihlavě vyhrál letošní sezonu jen Jablonec... To si doufám Petrouš a spol. uvědomují, Možná bude Petrouš mít osobně velkou motivaci přeměnit prohlášení o 15 bodech v realitu. Upřímně jsem to také tehdy považoval jen za frázi blízké té, když trenér řekne před sezónou, že chce vybojovat v sezoně 90 bodů...

    S kolika body jste tak počítali? Já jsem to měl tak, že osm by bylo slušných (JAB 1, PLZ 0, CEB 3, HKR 3, JIH 1)...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      klimi     před 11 lety 27.05.2013 07:32 |  
      0 0

      Na sazkatipu byl na naší výhru v handicapu 0:2 kurz 6, moc krása, po druhé za sebou jsem to trefil, stejně jako proti Budějkám :)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.05.2013 08:46 |  
      0 0

      Byl jsem na tom uplne stejne - uz pred jarem jsem naplanoval Slavii celkem 26 bodu a poslednich pet zapasu jsem mel rozdeleno naprosto totozne jako ty.
      Po Pribrami a pri odchodu Rady byla Slavia 6 bodu pozadu za planem, nyni je pozadu jen bod a pokud vyhrajeme v Jihlave, tak posbirame dokonce o bod vice, nez jsem planoval.

      Abych shrnul muj plan vs. realitu, tak to vypada takto (prvni sloupecek plan, druhy sloupecek realita, treti sloupecek rozdil reality a planu za cele jaro)

      OLO venku: 1 Realita: 0 Celkem: -1
      MLB doma: 1 1 -1
      BRN venku: 3 3 -1
      LIB doma: 3 3 -1
      TEP venku: 1 1 -1
      DUK doma: 3 1 -3
      SPA venku: 0 0 -3
      SLO doma: 3 3 -3
      PRI venku: 3 0 -6
      ----------------------------------------------------- Rada ven
      JAB doma: 1 3 -4
      PLZ venku: 0 3 -1
      CEB doma: 3 3 -1
      HRK doma: 3 3 -1

  18. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Petr9608     před 11 lety 27.05.2013 01:57 |  
    0 0

    BTW: Všimli jste si, jak na těch všech zápasech je psí počasí? Slovácko, Jabka, Budějky, Hradce - vše pod zataženou oblohou. Žádný teplý sluncem zalitý zápas. Slunce vlastně svítilo jen na zápas s Libercem, kdy byla ovšem kosa jak řemen :o) Hezky byla tak akorát jen na derby, tak se nám pěkně pochodovalo :o)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      PetCC     před 11 lety 27.05.2013 10:04 |  
      0 0

      Až si bude někdo v listopadu nebo březnu stěžovat na počasí, tak ho kopnu do zadku, protože v březnu bývá lepší počasí než letos v květnu :-)

  19. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Petr9608     před 11 lety 27.05.2013 06:15 |  
    0 0

    Tak vážení, mezi 60. a 70. minutou jsem podle fotek napočítal v hledišti 3 800 lidí....

    Samozřejmě, něco jsem mohl přehlédnout, naopak jsem mohl označit za návštěvníka i pracovníka v Edenu, pár desítek lidí mohlo být u bufetů, někdo už taky mohl odejít (ale to by se spíš dělo, kdybysme těch 0:2 prohrávali...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Petr9608     před 11 lety 27.05.2013 06:36 |  
      0 0

      Tak jsem omylem nezapočítal asi 125 lidí, takže 3925...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        bongor     před 11 lety 27.05.2013 07:14 |  
        0 0

        Hrozně málo lidí.Já jsem taky nebyl,ale u mě je problém vzdálenost a hlavně spojení,poslední bus k nám o víkendy jede ve 20 hodin.Takže nemůžu kritizovat,ale přemýšlet,jak se zlepšit.Hráči s trenérem udělali nyní maximum pro to ,jak dostat lidi na stadion,ale stejně je nás tam málo,žalostně málo.A kritika i po 4 výhrách-prostě duch dřevěnky je neporazitelný.Ale hráči si musí hlavně uvědomit,že žádný strom neroste do nebe a pořád na sobě tvrdě makat,v zápasech i se sebeslabšími soupeři taky nic jiného,než tvrdě makat.Máme přece před očima varovný příklad rumuna,který právě děsnou namachrovaností nemůže nikdy nic pořádného vyhrát.Chce to práci a sromnost,potom se všichni setkáme na tribuně v lize mistrů.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 08:46 |  
          0 0

          Ono s těmi diváky to není nikde moc slavné na klokanech bylo tři tisíce diváků a něco,to slavili postup do ligy, před pár lety tam bylo lidi dvakrát víc.Ta chyba bude někde jinde než ve výkonech,je to pověst fotbalu, no ještě pohodlnost a lenost nás diváků.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      spino     před 11 lety 27.05.2013 08:55 |  
      0 0

      Těch 6000 ohlášených bude tím, že jsem nakoupil 2000 vstupenek, jak jsem nedávno sliboval. ;)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        start72     před 11 lety 27.05.2013 10:22 |  
        0 0

        Je třeba pozorně poslouchat formulaci, jakou je záležitost ohledně diváků hlasatelem oznamována - "na zápas bylo vydáno xy vstupenek". Tedy žádné, že na utkání je přítomno tolik a tolik diváků! Do oznamovaného počtu jsou vždy započítány všechny prodané permanentky plus aktuálně prodané vstupenky. Výsledný počet "vydaných vstupenek" je proto vyšší (ne každý, kdo má permici přijde) než počet skutečně přítomných.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Matlafous     před 11 lety 27.05.2013 11:15 |  
          0 0

          vydané = ! rozdané ! a prodané.

          Stejně mi přijde třetina nepřišedších hrozně moc...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 09:07 |  
      0 0

      no, bylo určitě opticky méně lidí, než proti Budějicím.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Pepino44     před 11 lety 27.05.2013 09:46 |  
        0 0

        Ale ono také záleží odkud se díváš,tentokrát byl SEVER dost obsazený,i v sektoru 106 bylo plno. Takže to asi bylo na ostatních tribunách trochu znát.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        PetCC     před 11 lety 27.05.2013 10:06 |  
        0 0

        No a na východě mi přišlo mnohem víc lidí, než proti Budějovicím.

  20. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    miros     před 11 lety 27.05.2013 10:44 |  
    0 0

    Už se těším na známky Alanora.... to zase bude "Čonto neměl mmnoho práce, jednou nevihoděl míč zrovna ideálně a tak to má za 4 " :-)))))

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Barra     před 11 lety 27.05.2013 10:46 |  
      0 0

      Ale ne, vychytal další 0 a dostane tedy automaticky 7.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      spino     před 11 lety 27.05.2013 10:46 |  
      0 0

      Čontovy nákopy katastrofa. Víc jak 5 si nezaslouží.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Barra     před 11 lety 27.05.2013 10:49 |  
        0 0

        Neříkej, že bys to zvládnul lépe.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 11:06 |  
      0 0

      no práce moc neměl, měl tam cca 2 solidní kiksy, 3 solidně sebral centr, vidím to na 5-6 max.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        miros     před 11 lety 27.05.2013 11:55 |  
        0 0

        No já tedy nevím, ale Petrouš píše, že nás podržel...Čonto ven, Petrouš ven....:-))))

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Pepino44     před 11 lety 27.05.2013 12:05 |  
        0 0

        Tak s tímto moc nesouhlasím,je pravda,že měl několik nejistých zákroků,jednou míč dopadl těsně před ním,potom pěkně míč zaplaval,ale vždy to pojistil a základem je 0. Centry sbíral jistě a několikrát šel pod nohy. Nějaký kiks jeho přičiněním jsem nepostřehl,podle mého slušný výkon.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          miros     před 11 lety 27.05.2013 12:17 |  
          0 0

          tak já si to myslím taky, ale Alanor mu to dá stejně sežrat :-))))

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 12:39 |  
          0 0

          podle mě taky odchytal solidní utkání, je tam nula, proč to hrotit.

          Ale obecně bych řekl, a nechci mluvit za Alanora, že brankář s nulou bez slavných zákroků je 5-6, když dostane góly, tak jde hodnocení dolu a nahoru jde jen když předvede významné zákroky, chytí penaltu atd.

          Tak to prostě je, sice mi to taky nepřijde až tak fér, ale nejde dávat golmanovi 10 za to když jen udrží nulu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Matlafous     před 11 lety 27.05.2013 11:10 |  
      0 0

      Klid, Mirosi. :))

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.05.2013 12:51 |  
      0 0

      A to jsem si chtěl z mirose udělat srandu, že mě určitě zpucne, že jsem nedal Čontofalskému jedenáctku. :) Ale byl rychlejší, každopádně hodnocení bude až zítra.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 14:00 |  
        0 0

        :D zabil :D

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 13:41 |  
      0 0

      Ale no tak.. kdyby si nikdo nedal praci s tim,ze napise clanek a vykopne nejake hodnoceni,nemame si tu o cem povidat..

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 13:53 |  
        0 0

        asi tak. Občas mi ty reakce přijdou trapné. Lepší něco než nic. Měli bychom si uvědomit, že to všichni dělají ve svém volnu, nemají za to plat, tak proč furt tak plamenná kritika?

        A když to někdo umí líp, tak proč to nezačal dělat již před Alanorem? Mně se jeho hodnocení líbí. minimálně o hodně víc než ve Spartu.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Barra     před 11 lety 27.05.2013 14:32 |  
          0 0

          Myslím, že v případě Mirose jde jen o takové nevinné popíchání, a že ani Alanor to nebere na těžkou váhu. Podle Mirose je Alanor profesionál a má tedy být objektivní, zatímco Miros sám o sobě říká, že je jen fanda, a že tedy má nárok na svůj subjektivní názor. Však i Miros ví, že hodnocení není vůbec tak jednoduché, jak by si člověk na první pohled mohl myslet. Jinak bude hodnotit Alanor jak například Petrouš, který ví jaké úkoly kdo dostal a co konkrétně od každého hráče může očekávat. Stejně tak bude Miros mít své priority, co se také odvíjí ve známkování. Takže Miros je pohoda, řekl bych, v jiných případech kdy je kritika ale někdy podpásová, se ale rád k tvému názoru přidám.

          Že redaktoři si tedy zaslouží náš dík a obdiv za to, že obětují svůj volný čas pro nás, abychom se mohli bavit o Slavii a fotbale jako takovým, je bez debaty. A možná jen tvoje věta ´Lepší něco než nic´ - nebylo to myšleno pejorativně, já vím, ale osobně si nemůžu stěžovat na kvalitu práce redaktorů.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

            mats     před 11 lety 27.05.2013 17:48 |  
            0 0

            A objektivní hodnocení? Jak říkával jeden z našich profesorů kdysi na gymplu - objektivní je pouze bůh a i o tom by se dalo pochybovat ;-)
            Každý má zkrátka tak trochu svůj pohled...

  21. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    petrjir     před 11 lety 27.05.2013 12:00 |  
    0 0

    Quelhare, těším se na tvé pěkné statistické okénko, ale prozraď dopředu, kdy naposledy Slavia vyhrála 4 zápasy v řadě?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Pepino44     před 11 lety 27.05.2013 12:13 |  
      0 0

      A s takovým score?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Barra     před 11 lety 27.05.2013 12:32 |  
      0 0

      Já to vím, ale nechci poškodit Quelharovi radost. Vyhráli jsme naposledy alespoň 4 nebo více krát v řadě před dlouhými léty, když jsme dokonce zvítězili 7 x za sebou - a jestli můžu dát hint, bylo mezi ními také vítěztví 1 - 4 na Letné. A celkové skóre bylo 25:3.

      Takže ještě hrochu přidat, kluci.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 27.05.2013 13:12 |  
        0 0

        Presne tak, od podzimu posledniho mistrovske sezony se nam ctyrikrat v rade vyhrat uz nikdy nepodarilo, az ted... Taky se mrknu, kdy jsme naposledy vstrelili alespon 10 branek ve 4 po sobe jdoucich zapasech, to myslim bude taky docela davna historie...

  22. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Khadgar     před 11 lety 27.05.2013 12:14 |  
    0 0

    No, tak kdo si přál návrat KJ do Slavie, se nedočká. Podepsal v Al Wahda.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      spino     před 11 lety 27.05.2013 12:33 |  
      0 0

      Takže už zbývá pouze Petrouš nebo Kozel. Jiného trenéra nepřijmu.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        bongor     před 11 lety 27.05.2013 16:22 |  
        0 0

        Teď jsi rozbrečel chudáky Vrbu a Komňackého,až se to dozví,že je spino nevezme,tak nabrečej snad plnou vanu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Lenkestr     před 11 lety 27.05.2013 12:44 |  
      0 0

      Tak mozna budu za kacire, ale podle mne pro podzim potrebujeme noveho trenera, ktrerej hrace poradne zmackne, trenera pro jaro mame Petrous, jasne dokazal, ze jara mu jdou, ale podzim ma podobne prachbidny jako ostatni, takze potrebujeme nekoho na podzim, kdo by se s Petrousem v zimni prestavce prohodil u Juniorky:D

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Barra     před 11 lety 27.05.2013 12:47 |  
        0 0

        ??? Petrouš měl ten jeden podzim, co u nás trénoval, bodově stejně dobrý nebo špatný, sám si vyber, jako Kozel a Šilhavý na podzim sezóny 2012-13.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        miros     před 11 lety 27.05.2013 12:58 |  
        0 0

        za kacíře nejsi, ale za troubu určitě :-)))

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Lenkestr     před 11 lety 27.05.2013 13:14 |  
          0 0

          trouba jsem, to vim dlouho a dlouho jim jeste budu. Ale nebudu ten, ktery po par nevydarenych zapasech na podzim, bude tady psat neco o tom, ze telocvikari nemaji na lavicce co delat, jak tomu bylo pri predeslem angazma Petrouse(tim nechci rict, ze jste to byl vy).

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

            jarodo57     před 11 lety 27.05.2013 21:07 |  
            0 0

            No třeba by jsi byl rád i tím tělocvikářem a nejde ti to co?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 13:51 |  
      0 0

      Asi kuli tomu plakat nebudu..treba este plzen nevyhraje ligu a bude volnej vrba, ale to bych sparte nepral :D

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Kornovo     před 11 lety 27.05.2013 13:28 |  
      0 0

      to nejde,i kdyz mam tomase rad.rabusic dal gol v 5 zapasech po sobe nebo kolika,sestrelil i spartu,byl v kvetnu bezkonkurencni

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 18:26 |  
        0 0

        Na druhou stranu, Mičola odehrál mnohem méně minut než Rabušič a také dal 5 gólů. Takže je mnohem produktivnější. :o)

  23. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

    Markus     před 11 lety 27.05.2013 12:44 |  
    0 0

    Posledních týdnů si velice vážím, úspěchy našeho týmu jsou balzám na duši každého slávisty. Stále se nám daří předvádět pohledný fotbal a současně maximálně sbírat body. Ano, je škoda, že jsme už na konci sezony, ale jako ukázka možností to dokonale stačilo. Nyní je na vedení klubu, zda si přeje pokračování. Věřím v úzký manévrovací prostor, vůbec si nepřipouštím něco jiného, než že by současný realizační kádr dostal smlouvu na delší období. Takový fotbal přitáhne diváky na stadiony, kde budeme hrát i k televizi, sponzorům se to bude líbit a klub dostane podpůrné prostředky k uzdravení.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Barra     před 11 lety 27.05.2013 13:11 |  
      0 0

      Přesně tak, Markusi. Petrouš - Knoflíček smlouvu na delší období (a jak správně píšeš, slovo delší s písmenem ´e´, ne tedy ´další´). A pak hlavně, aby jak vedení tak i fanoušci projevili trpělivost, když nastane období, že se nám nebude dařit jako dnes (a to nás samozřejmě také nemine) a páté přes deváté k výměně trenéru. V 2010-11 na lavičce KJ - Petrouš, v 2011-12 Petrouš - Straka - Poustka, v 2012-13 Rada - Petrouš... Takový holubník je nedůstojný.

      Možná je dobré si vzpomenout, že Vrba začínal jako hlavní trenér s 0:7 prohrou proti Slavii. Také jeho start u Plzně nebyl bez potíží – v letní části 2008-09 měl z prvních 10 zápasů bilanci 5 proher, 3 výhry, 2 remízy, bodově 11 na 33 (body získala Viktorie jen proti ´slabším bratrům´ jako Bohemians, Zln, Ostrava, Budějovice, Příbram, prohry proti Slavii, Jablonci, Spartě, Teplicím a Liberci). Dva krát ukázal Petrouš s prvním mužstvem že na to má (plus samozřejmě s juniorkou), když už bude jmenován jako hlavní trenér na příští sezónu, dejme mu patřičnou podporu.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        bongor     před 11 lety 27.05.2013 16:26 |  
        0 0

        Já myslím,že Petrouš to má jistý.Stačí mi vyjádření spina,že vylučuje
        všechny adepty mimo Kozla a Petrouše a všechno je jasné.Nikdo si nelajskne,rozhodnout jinak.A Kozlík je pod smlouvou,takže-Petrouš.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

      Kornovo     před 11 lety 27.05.2013 13:34 |  
      0 0

      tak podle rozhovoru na sport.cz by petrous nabidku jineho tymu zvazil.my jsme schopni si ho nechat odejit,pokud dostane nabidku odjinud a my furt nic,tak co myslite ze asi udela:

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 13:58 |  
        0 0

        ja si myslim ze stejneho rozhovoru ze by to musela byt hodne zajimava nabidka aby sel hned (myslim aniz by pockal jak se situace vyvrbi). Jednak vypada dost rozumny na to aby sel treba do pribrami, kde prostor pro koncepcni praci urcite neni. A druhak rekl ze by sel klidne i zpatky do juniorky..klidne urcite ne radsi nez do acka :D

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

          Pepino44     před 11 lety 27.05.2013 14:16 |  
          0 0

          Ano.konec sezony se nám povedl,jenom se bojím,že fandové se namlsali a opět se začne mluvit o pohárech jako jediném cíli. Mužstvo vypadá slibně,ale mělo by dostat ještě čas aby si to sedlo.Nevěřím tomu,že budeme na podzim takto válcovat všechny mužstva. Je to vesměs mladé mužstvo a potřebuje ještě trochu času. Nebuďme netrpěliví a nenechme se otrávit nějakými neuspěchy,které zákonitě v průběhu příští sezony přijdou. Hrát poháry bych si přál taky,ale budu spokojen,když budeme hrát důstojně a hlavně pohledný a útočný fotbal. Ony ty úspěchy potom přijít musejí.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

            Markus     před 11 lety 27.05.2013 15:17 |  
            0 0

            Přesně tak, je třeba tu odvést spoustu poctivé práce. Proto tu tak moc zdůrazňuji integritu týmu, hráčů s realizačním týmem, protože pokud tohle bude fungovat, méně bolestivě dokážeme využít potenciál všech a nastartovat silnější progres. Profesionálové na sobě sice umí pracovat sami i bez (rychlé) odměny, ale určitě nám prospěje prostředí, kde klub bude dostatečně motivovat. Lépe tak zvládneme i nepopulární kroky včetně odchodů. Hráč by od nás neměl odcházet ukřivděný, že jsme mu nedali šanci. Je naivní hrát si v profesionálním sportu na skautíky, ale rozumný smysl pro čest zvláště ve Slavii očekávám. Právě taková atmosféra může být pro Slavii výhodou, působení zde bude hráče více lákat. (tuším, co mi někteří z vás napíší, do not panu Řebíčkovi nevidím, ale doufám, že to vidí alespoň ve Slavii podobně).

            • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 16:15 |  
              0 0

              Pokusím se na to podívat naprosto realisticky,nenadávám okamžitě když pár zápasu rupnem,ale tolik nejásám když jich pár vyhrajem,se Slavii už jsem toho dost prožil tudíž život mě naučil.Tato šnůra vítězství je sice krásná,ale nepřinesla nám cestu do Evropských pohárů, na to bohužel přišla pozdě.Samozřejmě nový trenér koukatelný fotbal hodně golů.Jenže je konec sezony dost hráčů může odejít a naopak, s trenérem je to ještě nejisté.Při vší úctě k tomuto kádru, tento není schopen hrát o titul.Kolem dejme tomu 4-5 místa asi ano.Nemálo hráčů ve Slavii nemají co dělat,tím nemyslím třeba bojovnost,ale prostě fotbalové kvality.Zřejmě nás ještě čeká nějaká doba než se dostaneme tak kde jsme byli při zisku titulů.Tak chce to zůstat opravdu nohama na zemi.

              • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                miros     před 11 lety 27.05.2013 16:43 |  
                0 0

                tak já nesouhlasím!!!
                sestava Čonto- Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Čonka- Mičola, Gecov, Kisel, Zmrhal, Juhar- Škutka/Škoda má na to aby hrála na titul...
                alespoň v téhle pohodě, ve které se hráči nacházejí teď...

                • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                  Barra     před 11 lety 27.05.2013 17:08 |  
                  0 0

                  Příjdou zranění, žluté karty, ztráta formy, pech který nás teď v psledních zápasech minul při útoku soupeře. Já bych byl skromnější a budu vděčný za pohlednou hru a umístění do top 4. A zbytečně bych na hráče nevyvíjel nátlak, že musí hrát o titul.

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                    miros     před 11 lety 27.05.2013 17:39 |  
                    0 0

                    pokud mužstvo dobře doplníme, tak se toho nebojím...je tu na lávce Petrák, Vošahlík, Škoda nebo Škutka..doplnil bych mužstvo v obraně...pokud někdo ze základní čtyřky vypadne, není tu adekvátní náhrada...Dostál neumí do kombinace, Hubáček skončí a není tu v tomto okamžiku, jediný kvalitní obránce, který by mohl naskočit...
                    jinak karty a zranění postihnou i ostatní týmy...

                • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 17:55 |  
                  0 0

                  To nesouhlas jak chceš,ale pravda je na mé straně za a/nevíš kdo tady zůstane za b/ mnimálně útok na to nemá ani náhodou,každopádně ten kádr je tak kolem 4 fleku při dobré konstelaci při špatné i hůře.Jen to nikdo neuvidí protože v létě nějaké změny asi přijdou.Jinak ta pohoda může býti během pár zápasů pryč ale i naopak.

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                    quelhar (admin)     před 11 lety 27.05.2013 18:34 |  
                    0 0

                    4. flek pri dobre konstelaci? Mas pocit, ze tuto sezonu byla ve Slavii dobra konstelace, kdyz jsme kolo pred koncem 4 body za 4. mistem?

                    Ja mam spis pocit, ze velkou cast sezony tym hral hluboko pod sve moznosti a az v zaveru zacal produkovat to, na co ma. Kdyby se vylozene neprovarila pulka sezony, tak jsme nejhur ctvrti s velkou rezervou na tymy za nami a bojujeme s Libercem o treti misto.

                    Dokud strili goly hraci kolem hrotoveho utocnika, tak tolik nevadi, ze se ten hrac neprosazuje. A ze Kisel, Juhar, Micola a Vosahlik strilet goly umeji, kdyz se do sance dostanou, to se ukazalo.

                    Pokud neprovede vedeni nejake silenosti, necha u tymu Petrouse s Knoflickem a proda maximalne jednoho hrace zakladu (ktereho dokaze adekvatne nahradit nejakym prichodem), tak verim, ze to pristi sezonu uz nebude vypadat tak, ze se na nas fotbal nebude dat divat a budeme mit 14 zapasu v rade s bilanci 3-4-7 jako letos od domaci vyhry nad Pribrami po venkovni porazku s Pribrami. Samozrejme nelze cekat, ze budeme vyhravat vse, jiste prijdou i nejake lokalni krize, ale nevidim duvod, proc by mela Slavia opet hrat pulku sezony totalni nekoukatelnou tuzku, ktera pochopitelne nepovede k potrebnym bodum, jako se to stalo letos na zaver podzimu a zacatek jara.

                    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 18:51 |  
                      0 0

                      Dobrá konstelace je že se bude pofračovat v nastolených výkonech a přesto to vídím prostě kolem 4 místa.Spatná konstelace je to že se dostanem do srágor jako vloni po vítězném derby s chátrou, kdy se všichni včetně nás fanoušků viděli v boji o titul.Za léta co chodím na Slavii jsem takových veletočů a zmařených nadějí zažil dost,proto zůstavám s pokorou v očekávání věcí budoucích,každej at si myslí co chce včetně tebe.Samozřejmě že bych si se Slavii přal titul každej rok :-)

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                    Pepino44     před 11 lety 27.05.2013 19:39 |  
                    0 0

                    vlku,nevím co myslíš větou "nevíš kdo tady zůstane",pokud se vedení nezblázní,tak i hráči,kterým by případně končila smlouva,tak tady vzhledem k tomu,jak se po výměně trenéra změnila atmosféra budou chtít zůstat a vedení je udrží,pokud budou platní nebo potřební. Pokud tolik potřební nejsou,tak prostě mohou jít. Např.Ruda Skácel se moc neuplatnil a asi skončí-těšil jsem se na něho,ale moc mne nepřesvědčil a asi by pro Slávii nebyl velkým přínosem. To by musel hodně potrénovat aby byl něco platný.Bohužel.Další větě o tom,že útok na to nemá,taky moc nerozumím,není přeci rozhodující,že útočník nedá gola,stačí,když uvolní místo a gol dá někdo jiný. Když dáme v každém zápase tři goly,tak mi bude jedno,že útočník bude nulový.

                    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.05.2013 20:12 |  
                      0 0

                      Odpovím ti otázkou a ty víš kdo tady zůstane a kdo ne?Já to tedy nevím, pokud nebereme hráče pod smlouvou.Jasně že zatím pouze můžeme spekulovat např.o Conkovi nebo Nitrákovi.Utok není špatný,ale zátím mě nepřesvědčil o tom že s těmito hráči by se hrálo opravdu o titul.Myslím, že nám prostě chybí 15 golový útočník a nevěřím že záloha takového zcela nahradí no nedá se to vyloučit.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

            ortevor     před 11 lety 27.05.2013 16:08 |  
            0 0

            Pepino 44 - perfektne napsano, naprosto souhlasim...kdyz budeme hrat atraktivne a utocne, uspechy se driv nebo pozdeji dostavi

            • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

              Kornovo     před 11 lety 27.05.2013 17:02 |  
              0 0

              s pepinem souhlasim,treba do 3 let to muze prijit,ale vetsina fandu uz asi tak dlouho cekat nebude.naopak nesouhlasim s mirosem,tebou vypsana sestava nema na titul,to bychom ho letos ziskali

              • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                miros     před 11 lety 27.05.2013 17:24 |  
                0 0

                Zapomínáš, že nás trénoval Rada, který evidentně tým vedl špatně, ordinoval fotbal kterým se nedalo vyhrávat...nehrál Dobrotka s Bortelem, nebyl Gecov, nebyl Škutka..rozdíl mezi námi je ted 20 bodů, což je 7 vyhraných zápasů...Jenom letmo ti ty zbytečné ztráty vyjmenuji....poslední 3 kola na podzim se slabými soupeři je 9 bodů, doma s Plzní vlastencem Huba další 3 body...na jaře v Olomouci kdy jsme začli hrát až 20 min před koncem, doma s Duklou, kdy jsme nevystřelili na branku díky připosranému způsobu, v Přibrami kde jsme to odchodili......atd...kdybychom způsobem jaký hrajeme nyní, hráli od začátku ligy, tak bychom o ten titul hráli...

                • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                  Kornovo     před 11 lety 27.05.2013 17:36 |  
                  0 0

                  to je prave to,ze se v obrane vymenil latka s bortelem a v zaloze gecov nahradil petraka.skutka sedi na lavici.na kdyby se nehraje,takze prepocitavat vysledky je nesmysl.tak napriklad,kdyby baros a jarolim prisli do svych klubu uz pred sezonou,hral by banik a boleslav nahore?mozna jo,a kdyby banik v tom prosinci prijel do edenu s milanem v utoku tak bychom asi stejne prohrali.takze tahle debata nema cenu

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                    quelhar (admin)     před 11 lety 27.05.2013 18:12 |  
                    0 0

                    Banik i Boleslav jsou na jare stejne marni jako na podzim, takze ony prichody Jarolima a Barose jim nepomohly (minimalne bodove) prakticky vubec.

                    U nas jde o to, ze jsme pulku sezonu hrali hluboko pod sve moznosti (konkretne od Pribrami na podzim po Pribram na jare) a kdybychom aspon pulku z te pulky sezony hrali to, na co tym mel, tak jsme minimalne tesne za Libercem, ne-li pred nim.

                    Samozrejme je trochu prehnane cekat, ze pristi sezonu budeme hrat o titul. To by bylo prekvapeni. Ale rozhodne muzeme a meli bychom hrat o evropske pohary, tj. 3.-4. misto + postupovat v domacim poharu.

                    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0

                      Petr9608     před 11 lety 27.05.2013 20:51 |  
                      0 0

                      Uvidíme. Já myslim, že je reálný, že vedle Plzně a Sparty se do skupiny EL/LM dostane i Liberec. Žádnej výprodej jako loni snad nebude a pokud si udrží formu, tak by mohl i vyřadit tymý typu Utrecht, Genk, Oděsa, FC Curych, Sturm....