Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 28. kolo

Další parádní představení sešívaných pod trenérem Petroušem tentokrát odnesly České Budějovice v poměru 3:0. V Edenu nezářil jen střelec hattricku Mičola. Komu se ještě utkání vyvedlo?

Začátek byl opatrnější, brzy však iniciativu převzala Slavia a zaslouženě šla do vedení. Po půlhodině hry ale přišel útlum a byly to Budějovice, které si připsaly několik zajímavých možností. V té největší při Slavii stáli náš obránce na brankové čáře, dobře postavená branka a vůbec všichni svatí. Přesto se dalo jednobrankové vedení hodnotit jako zasloužené.

Ve druhé půli se pak hrálo jen na jednu branku. Slavia předváděla jednu krásnou akci za druhou a po konci zápasu mohlo být Dynamo rádo, že se počet vstřelených branek sešívaných ustálil na číslovce 3. Diváci mohli být opět plně spokojeni a jakákoliv změna na pozici trenéra do další sezóny se jeví jako více a více nepravděpodobné řešení.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 5 - Mnoho práce neměl, dobře zneškodnil šanci budějovického útočníka po půlhodině hry. Na konci poločasu si ale zahrál s nervy diváků, když příliš otálel s výkopem a trefil jen napadajícího hráče. Naštěstí vše dobře dopadlo.

Martin Dostál - 6 - Svou roli si plnil bez větších problémů, snažil se i o podporu útoku, která ne vždy vycházely. Navzdory solidnímu výkonu byl jasně zastíněn Čonkou na druhé straně obrany.

Milan Bortel - 6 - Zahrál opět dobře, jeho forma jde v posledních zápasech jasně nahoru. Jediné větší zaváhání předvedla obrana při gólové šanci Dynama, když vykopával míč z brankové čáry náš obránce po tom, co nás zachránila tyč. Ve vzduchu byl tradičně jistý, v rozehrávce neměl problémy.

David Hubáček - 6 - Dobře odehraný zápas podobně jako u Bortela. Větší chybu předvedla obrana jen jednou, jinak Hubáček nahrával míč do vápna při naší první brance, i když šlo v podstatě o běžný centr a vstřelená branka jde hlavně za sklepávajícím Vošahlíkem a střílejícím Mičolou.

Matúš Čonka - 8 - Zřejmě nejlepší zápas v tomto ročníku odehrál levý bek Čonka, který si vůbec po dobu celé jarní části ligy drží vysoký standard svých výkonů. Parádní byla hlavně akce, kdy si pohrál na lajně hned s trojicí hostujících hráčů. Takové sólo už v Edenu nebylo dlouho k vidění. Zaujal i nebývale přesným skluzem ve vápně.

Jan Vošahlík - 6 - Proti Budějovicím nepatřil k největším tahounům, ale i tak zahrál kvalitně. Za zmínku stojí zejména výtečné sklepnutí Hubáčkova centru na Mičolu před naší první brankou. Slavia by ho dle mého názoru měla získat na přestup, byť by jeho odchod nebyl fatální.

Marcel Gecov - 7 - Potvrdil vynikající formu z posledních zápasů. Tradičně dobrý dozadu a oproti začátku jara přidal kvalitu i dopředu, kdy několikrát dobře zakombinoval a tlačil se do zakončení. Zdá se, že Petráka na hřiště pustí jen velice těžko.

Jaromír Zmrhal - 6 - Jeden ze Zmrhalových lepších výkonů, byl více vidět, než u něj bývá obvyklé. Zapojoval se i do kombinace, měl i několik šancí, byť ne tutových, na vstřelení gólu. Jde o lepší šestku.

Tomáš Mičola - 9 - Začátek měl slabý, několikrát mu odskočil míč nebo nepřesně přihrál. Pak se ale rozjel k výtečnému výkonu. U všech ze svých tří gólů zachoval chladnou hlavu a zakončil bravurně. Přesto to na absolutní známku vinou slabšího začátku nestačí.

Karol Kisel - 8 - Ve středu byl hodně vidět, ke své aktivitě navíc většinou přidal přesnost při přihrávkách. Snad si udrží formu i roli lídra do další sezóny, kterou Karol spojí se sešívaným dresem.

Milan Škoda - 5 - Nezahrál špatně, ale byl málo vidět a když už se do šance dostal, tak ji nevyřešil správně, viz nepřesná hlavička. Přesto sklepl dost balónů a byl pro tým platný v rámci mezí.

Dávid Škutka - 6 - Působil lepším dojmem než Škoda, ale je pravda, že Budějovice zahrály ve druhém poločase velice špatně. Dobře držel míč, situace řešil konstruktivně, jen je škoda, že nedokázal vstřelit branku, protože na to šance měl.

Štěpán Koreš a Rudolf Skácel nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    JS (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 13:07 |  
    0 0

    Nechápu, jak mohl Dostál a Bortel dostat stejnou známku. Bortel byl vážně dobrý, měl míče, odstavoval hráče a párkrát šel i dopředu. Dostálovi míče od nohy uskakovaly a přihrávky chodily na nohu soupeři. Náběhy dopředu strašlivé, vždycky se schoval za obráncem a čekal, že mu to Vošahlík šoupne, pak zase mazal dozadu, kde párkrát i chyběl... Nechci znít zaujatě, ale Dostál mne opakovaně přesvědčuje o tom, že je to hráč divizních Čelákovic a ne prvoligový fotbalista.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 13:13 |  
      0 0

      Já jsem Dostála kvůli jeho výkonům také dřív nemusel, ale šel nahoru. Sice pokazil Příbram, ale v Plzni třeba zahrál výborně. A i ve středu mi rozhodně nepřišel špatný. A vzhledem k tomu, jak hraje Nitrianský, má podle mě Dostál šanci na základ i do budoucna.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        JS (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 13:17 |  
        0 0

        Bohužel.. Pod Petroušem určitě. Já neříkám, že nešel nahoru. Ale přesto se mi nelíbí. Podle mne za to z větší části může fakt, že hráči jsou v laufu. A třeba Plzeň zase byla pod obrovským tlakem a proto to Rajtoral zvoral. Jinak by tam byl přes Dostála průchoďák.
        Nitrianský by se měl vzpamatovat, no :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 13:19 |  
          0 0

          Přes Dostála si neškrtl ani Ďuriš v první půli, ani Rajtoral ve druhé, tak jakýpak průchoďák.

          Nitrianský se jeví jako maximálně průměrný ligový hráč. Bohužel to moc neodpovídá potenciálu, s kterým sem šel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Tomski     před 12 lety 24.05.2013 13:20 |  
          0 0

          tak Rajtoral byl slabý jak proti nám, tak proti olomouci...dokonce i Bílek si všiml :-))

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Kornovo     před 12 lety 24.05.2013 16:13 |  
            0 0

            jako pane autor co uz by si chtel na tu 10?aby dal 4 goly jako messi?pises tam,ze nehral ze zacatku moc dobre a parkrat mu uskocil balon,a ja rikam no a co,vzdyt dal 3 goly.nezda se mi,ze jsi tak prisny na kazdeho hrace

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              ortevor     před 12 lety 24.05.2013 16:29 |  
              0 0

              do tech golu hral Micola fakt spatne...bych mu nedal asi ani tu 9ku, mozna 8ku...ale pred golama vsechno zadrbal, utikaly mu balony atd...to vazne neni na 10, pokud mu ji teda nechces davat za to ze je to Moravak...

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 16:43 |  
                0 0

                Já jsem tedy ve skrytu duše uvažoval i o té osmě, ale nakonec jsem nechtěl být za kacíře. A je taky pravda, že ty brankové situace Mičola vyřešil prostě dobře.

                Jinak pro Kornova, příště zavítej na Slavii a ne na Olomouc, pak možná budeš vědět, proč jsou jaké známky.

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  Kornovo     před 12 lety 24.05.2013 16:50 |  
                  0 0

                  ok,aspon se muzu vyjadrit k rajtoralovi.nebyl tak dobry jako obvykle,ale hral obrance a vedle sebe mel reznika,takze to nemel jednoduche,ale kdyby nebyl rozhodi chuj,tak mileho frantu vylouci,protoze tam ve druhe puli drzel navratila za dres.a pro autora: kamo,ja jsem videl 3 golove strely v brane budejovickych,to je mi bohate staci,jen jsem proste nepochopil tvoje kriteria na hodnoceni.mozna na stupnici do 5 by bylo min hadek,ale tady je vsechno mozne

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  JS (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 16:51 |  
                  0 0

                  Hlavně on hrál špatně i po těch gólech, zase to zadrbával...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    Kornovo     před 12 lety 24.05.2013 16:55 |  
                    0 0

                    ja jsem zas v opakovacce videl,zde vetsinou chvaleneho skutku jak totalne zajebal akci 2 na 1,kdyz mu to tusim kisel daval do jasne sance.tady se kritizuji jen hraci jako kores,dostal,skoda,hubacek a micola a ostatni jakoby hrali dobre nebo co

                    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                      brotheus     před 12 lety 24.05.2013 17:21 |  
                      0 0

                      Budu trochu drze mluvit za ostatni: tady nikoho nezajima, co jsi videl v opakovacce. Vyjadrovat se k hodnoceni vykonu hracu v zapase, z kteryho jsi videl 30 sekund sestrihu, je podle myho skromnyho nazoru totalni ulet.

                      Pokud bych Alanorovo hodnoceni chtel nejak zpochybnovat, pak jen v pripade Dostala. V jeho pripade mi znamka vyssi nez 5 vubec nedava smysl.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                        Kornovo     před 12 lety 24.05.2013 18:08 |  
                        0 0

                        ja to vidim tak,ze kdyz obranci a brankar udrzi nulu,tak jsou to plusove body a kdyz da nekdo 3 goly,tak to jsou taky plusove body.nikdo se tu nevyjadroval k urovni zapasu,tak nevim co to meles.kdy naposled jsme videli nekoho ze slavie dat hattrick?napada me ruda pri minulem angazma,znalci me jiste opravi ale 3 goly ve slavii jsou proste luxus.a brotheusi,ty uz si vyber nejaky obtiznejsi cil nez je dostal,do toho se tu strefuje kazdy druhy

                        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                          Betynka58     před 12 lety 24.05.2013 19:16 |  
                          0 0

                          Vždyť taky podle mne je 9 hodně vysoká, ne zat tak často udělovaná známna. Známku 10 bych dal za zcela mimořádný, ojedinělý výkon, kterému by nebylo prakticky co vytknout. Dávat autorovi hattricku automaticky nejvyšší známku je blbost - jakou známku by potom měl případně dostat střelec opravdu výjimečných 5 branek (jako třeba kdysi Kubík v Banské Bystrici)?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                        ortevor     před 12 lety 24.05.2013 23:06 |  
                        0 0

                        brotheus + 1
                        hodnotit zapas kterej si nevidel a podle kratouckyho sotu v TV nebo na internetu kde vidis docela kulovy, a hadat se s lidma co na tom zapase byli, to teda chce odvahu...kdyz si ten zapas nevidel tak si nehraj na experta a nehodnot jestli je Micola na 10ku nebo ne, diky...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    bongor     před 12 lety 24.05.2013 18:09 |  
                    0 0

                    Když dá tři goly za zápas vždycky,tak ať to celý zbylý čas zápasu klidně drbe do aleluja.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                      Kornovo     před 12 lety 24.05.2013 19:29 |  
                      0 0

                      taky si myslim bongore

  2. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 13:07 |  
    0 0

    myslím, že zrovna Bortel nepřesnou rozehrávkou pěkně namazal Horovi

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 13:11 |  
      0 0

      Je to možné, tentokrát jsem bohužel musel při zápase psát report, takže mi některé věci mohly uniknout. Nicméně u Bortela to je lepší šestka, takže by i tak případně známka platí.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 13:38 |  
    0 0

    K trenérům: Já si neumím představit, že by Petrouš po sezoně odešel, pokud se v posledních kolech nějak nevybouchne.

    Proto mě zaráží ten článek na iDnesu ohledně Komňackého, i když je to solidní trenér.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Markus     před 12 lety 24.05.2013 14:32 |  
      0 0

      Tak iDNES a MAFRA vůbec nemám už sebemenší důvod věřit. Jak mám o něčem informace, zjišťuji jak neuvěřitelné koniny píší. Jenže zatímco třeba Aktuálně to připisuji nezkušenosti/neschopnosti/nevědomosti pisálků, v případě MAFRA to vypadá jako PR - cílená manipulace. Převážně negativní kampaně předvádí u všeho možného, od politiky přes reality po finanční produkty či mobilní technologie, sport nebude výjimkou. Počkal bych si na důvěryhodnější informace. Nicméně doufám, že Slavia už trenéra nehledá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Barra     před 12 lety 24.05.2013 21:17 |  
        0 0

        Promiň, Markusi, tvůj příspěvek o Mafře jsem přehlédnul, když jsem reagoval na Borrise a také uvedl Dnes a Mafru. Holt na mobilu to vypadá jinak než když člověk má přehled na obrazovce. A souhlas, s tím co píšeš o PR pro Spartu : Sparta o této spolupráci sama píše ve své výroční zprávě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Markus     před 11 lety 25.05.2013 20:18 |  
          0 0

          To je jedno, hlavně že to tu je :) Už se také prokázalo pochybení pisálka z MAFRA, který si vše vymyslel - viz prohlášení Slavie "24.5.2013 - Slavia k informacím v médiích : V článku serveru idnes.cz se objevila informace, že Slavia měla oslovit s pracovní nabídkou trenéra Jihlavy Františka Komňackého. Vedení společnosti SK Slavia Praha-fotbal a.s. se proti těmto spekulacím důrazně ohrazuje a zcela vylučuje, že by s panem Komňackým nebo s klubem FC Vysočina Jihlava vedla v této záležitosti týkající se údajné pracovní nabídky jakákoliv jednání.". iDNES o sobě sice tvrdí "zprávy, kterým můžete věřit", ale také nemusíte :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Borris     před 12 lety 24.05.2013 14:39 |  
      0 0

      Také si to neumím představit. Ale dovolím si tvrdit že se ten článek na Idnesu nijak zvlášť na pravdě nezakládá. Respektive věřím že je o Komňackého zájem, ale nevěřím že zrovna od nás a z Plzně. Tipnul bych že zájem bude určitě z Olomouce a tam si i myslím že Komňacký skončí, protože by to měl dost blízko domů. A pokud jde o údajný zájem Plzně a nás. Nic nenasvědčuje tomu, že by měl Vrba od nové sezony převrat nároďák. Bohužel. Bílka tam holt budeme muset nějaký čas trpět, ten se svého koryta bude držet seč mu síly budou stačit a prasečí ksicht Pelta se ke změně také neodhodlá. No a pokud jde o nás, tak jsem přesvědčený že Michal zůstane. Nasvědčuje tomu několik věcí. Prodloužení Karolovi smlouvy ( podle mě Karol určitě má přehled co se chystá na další sezonu a jsem si jistý že jinak by hráčskou smlouvu neprodlužoval ), to jak za Petroušem hráči prokazatelně stojí tomu také obrovsky napomáhá, no a v neposlední řešillo jak by měl vypadat kádr pro další sezonu. Upřímně řečeno nedovedu si představit, že by s ním řešili podobu kádru pro další sezonu a pak mu oznámili že u áčka nepokračuje. To by jaksi nedávalo smysl. Kádr si přece určuje trenér. Takže já bych se nebál. Vžyť by byli lidi vdení blázni kdyby teď něco měnili, když to tak šlape. Patrně ani oni nečekali že tak pofrčíme. A hlavně musejí vidět, že i my fanoušci si výkony pochvalujeme a jsme se současným stavem spokojený.

      Já bych za normálních okolností Komňackého rozhodně bral, to je trenér který skutečně by měl na to vést Slavii. Ale já momentálně vidím Michala Petrouše jako nejlepší volbu. Důvodů je fakt spousta.

      ad1: od svého odchodu od áčka jako trenér velice dozrál a nejspíš si i kupu věcí uvědomil. Jde to poznat z toho jak mluví a i z praxe. Po vyloučení Juhara v Plzni určil správnou taktiku která nám vyhrála zápas. Troufám si tvrdit, že stát se to při jeho prvním působení u áčka, tak by nás Plzeň rozsekala. Právě tenhle zápas podle mě ukázal to jak Petrouš jako trenér dozrál. A má i daleko větíš sebevědomí. Líbí se mi jak říká, že ve Slavii se nesmí chtít nic jiného než vyhávat. Konečně trenér který si to dobře uvědomuje.

      ad2: jasný útočný styl a kombinační fotbal které Petrouš vyznává. Prostě fotbal který ke Slavii vždy patřil, podobně jako červená a bílá. Najednou se na Slávku zase nechá koukat. Hráči si mění místa, sbíhají do středu, je tam vidět variabilita. Tak to má vypadat. A věřím že když Petrouš dostane prostor, tak to ještě víc pozvedne a vypiluje.

      ad3: prostředí u nás už za ty roky dobře zná, takže ho už nic nezaskočí. Rada byl sice zkušenější trenér, ale prostředí ve Slavii téměř neznal a taky na to dojel. Protože mu stále nedocházelo, že když bude hrát antifotbal bez útočení, tak se to nám fanouškům zákonitě nebude líbit. Petrouš už slávistické prostředí dobře zná. A ta jeho věta, že za hlavní cíl si dává hrát fotbal který fanoušky bude bavit, ve mě zanechala hodně pozitivní dojem.

      ad4: no a poslední důvod, ale co se týká důležitosti tak rozhodně nezanedbatelný, je to že umí pracovat s mlaďákama, že ještě donedávna jako trenér juniorky má velice dobrý přehled nejen o juniorce, ale i o dorostencích a tak. Má tedy dobrý přehled kteří hráči by mohli výjledově rozšířit první tým. U něj rozhodně jako u bývalého trenéra naší juniorky nehrozí, že by na mladý kašlal. Navíc se zná i s ostatníma našima trenérama mládeže, takže ta spolupráce bude normálně plynule pokračovat. Nemusejí si na sebe nijak zvykat. A co je hlavní. Sám Petrouš jasně řekl, že mlaďáci se musejí zabudovávat do áčka citlivě a nejde je tam naflákat jen tak bez rozmyslu. Což je jasná pravda. Takže nehrozí ani to že by to chtěl naopak zase přecpávat jen mladýma.

      Možná by jste někteří našli ještě další důvody. Ale tohle jsou podle mě ty 4 nejdůležitější a nejklíčovější, které jasně mluví pro Michala Petrouše a pro jeho pokračování u áčka. Mimochodem všimli jste si, že týmy které odvolali své trenéry, teď pozvedávají bývalý trenéři juniorek? :-) nejmarkantněji pozvedl nás Petrouš. Ale i Grmela v Brně odvádí dobrou práci, Skuhravý v Jablonci ale i Prokopec se podle mě v Hradci neztrácí. Ale ten bohužel doplácí na to, že Hradec je opravdu v totálních sračkách. To je jen taková zajímavost které jsem si všiml a řekl bych že nejen já.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Barra     před 12 lety 24.05.2013 14:58 |  
        0 0

        Dobrá analyza, Borrisi, rád souhlasím.

        Možná bych jen dodal, že Mafra a tedy Dnes je mediální partner Sparty, který má její pověst a obraz na ven optimalizovat ve zájmu sponzorů Sparty. Něco mi říká, že snad ani nikdy neškodí trochu kopnout do nepřítele, v tom případě Slavii, hlavně v okamžiku kdy a nás vše se dostalo/dostává do richtigu. Udělat trochu rozruch nikdy neškodí. Snad se Petrouš postaví nad věci a nebude z toho vyveden z klidu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          vlchan     před 12 lety 24.05.2013 15:18 |  
          0 0

          Plně souhlasím s Borisem. Musím se jenom smát těm odporujícím názorům: stavte mlaďochy proti je nutné doplnit-posílit.Je nutné si uvědomit, že trenér muže postavit jen 10 hráčů do pole plus střídání. V současné době je podle mne dostatek kvalitních hráčů, kteří pod Petroušovým a Knoflíčkovým vedením půjdou výkonostně ještě nahoru.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            bongor     před 12 lety 24.05.2013 18:21 |  
            0 0

            Mám plno hráčů na začátku kariery a je potřeba s nimi pracovat,aby zavčassu byli připraveni a nahradili ty,co asi brzy odejdou.Momentálně vidím na odchod hlavně Čonku,toho si musí všimnout každý schopný agent.To je vždycky takový paradox,radujeme se když nám to hraje,ale ze stejného důvodu přicházíme o hráče,kteří hru dělají.Až se rodehraje Škutka,tak u nás taky dlouho nebude.Mimochodem všimli jste si oslavného článku na nejdražšího hráče GL Jarošíka?Za 6 milionů ročně potopil naděje našeho ubrečeného rumunka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          janko (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 15:41 |  
          0 0

          Přesně tohle mne napadlo. Býti redaktorem idnesu, mít rudé srdce a vidět, jak to začíná v táboře tradičního soupeře šlapat, napsal bych to také.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            ortevor     před 12 lety 24.05.2013 16:32 |  
            0 0

            + jeste za to dostat pochvalu nebo treba i zaplaceno (nevim jak jsou odmenovani, jestli nemaji treba i premie za kazdy oslavny clanek o rumunech nebo za kazdy umele vyvolany hype nebo skandal co by trochu pocuchal nervy souperum jejich milovaneho velkoklubu)...

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            bongor     před 12 lety 24.05.2013 18:23 |  
            0 0

            Já bych tam napsal i jiné věci.Tady,kde můžeš napsat jakoukoliv lež a za nic neručíš je totiž možné všechno

  4. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    1rytir     před 12 lety 24.05.2013 14:13 |  
    0 0

    Vcelku souhlasím. Připomínku mám jen k hodnocení první půle. Chyběla agresivita a nasazení v porovnání s jabloncem. Líbilo se mi, že to Petrouč viděl a po zápase jasně zkritizoval. Připomenul bych také, že stejně jako se hledal Vošahlík se ze začátku hledal i Kisel (měl tam sérii velmi nepřesných přihrávek). Velký souhlas s hodnocením Škutky, kdyby proměnil tu svoji šanci, pak by musel mít přinejmenším osmičku. V rozehrávce je o stupeň výš, než Škoda, jeho hra má hlavu a patu a tak mu jen přeju, aby co nejrychleji v lize skóroval a jeho výkon půjde hodně nahoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      edenian     před 12 lety 24.05.2013 14:44 |  
      0 0

      Na to ze Skutka je udajne hrac do vapna, nehodi se pro system Slavie apod. tak me teda presvedcuje o kvalitach v poli. Nepamatuju si ze by zvoral prihravku. Skoda proste pusobi aktivne, Skutka vypada na hristi trochu zatazene. Podle me to chce trochu vic ohne, to je vse. A goly prijdou kdyz bude hrat. Tomu verim.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        bongor     před 12 lety 24.05.2013 18:28 |  
        0 0

        Divíš se mu,že když je stále ještě upozadňován,tak to chce zlomit a z toho pramení trochu křečovitosti.Bude vynikající,jakmile ucítí důvěru.Je to už takový typ hráče,že ke hře potřebuje i hodně důvěry okolí.Zase ta psychika,kterou se Rada rozhodl zrušit.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Pepino44     před 12 lety 24.05.2013 14:35 |  
    0 0

    Protože pod aktualitou juniorky s Malajsií není diskuse,pokusím se podělit o několik dojmů z tohoto utkání.Doufám,že to nebude tolik vadit. Již při nástupu byla znát výšková převaha našeho mužstva,neboť hráči soupeře byli drobnějších postav.Nejvíce to bylo znát při srovnání s našim hráčem černé pleti,kterému byli tak po prsa. První poločas začal soupeř se zřetelným respektem,náš mančaft hrál svojí obvyklou hru s množstvím narážeček (kolikrát nepřesných). Největší rozdíl mezi námi a soupeřem byl však v rychlosti. Ti kluci byli opravdu jako vosy a to nejenom podle černožlutých dresů. Než se náš hráč stačil otočit,tak jej soupeř dvakrát oběhl. Malajci byli překvapivě dobří i na míči,moc neobsazovali naše hráče,ale pro svoji rychlost to stačili dobíhat. Na tribuně bylo asi 20 fanouškú (nebo dalších hráčů) soupeře,kteří hlasitě aplaudovali každý povedený zákrok svého hráče, a to i malou domu z poloviny hřiště. Po prvním poločase byl stav 1-1,obě branky byly pěkné. V tomto poločase jsme měli mírnou převahu. V druhém poločase se to obrátilo a Malajci svoji mírnou převahu zúročili brankou v poslední vteřině zápasu. K hodnocení hráčů-Čepelák velmi dobrý zápas,Hurka lepší Šimečka,ostatní svůj standard. Náš černoušek předvedl v prvním poločase pěknou individuální akci v malém vápně soupeře,kde si povodil asi tři hráče,ale pak se do toho zamotal. Jinak je to takový kolohnát,který svoje končetiny nemá ještě zcela pod kontrolou.Pokud by hrál pravidelně,mohl by do juniorky ale jako případná posila do Ačka? No nevím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 14:49 |  
      0 0

      Vůbec to nevadí, naopak jsem za report rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      petrjir     před 12 lety 24.05.2013 14:56 |  
      0 0

      Taky mě právě zajímalo to utkání a jak si vedl černoušek...Takže díky

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      ortevor     před 12 lety 24.05.2013 15:30 |  
      0 0

      ja se taky pridam s hodnocenim ze vcerejska, tym Malajsie velmi dobre technicky vybaveni a velmi rychli..

      Prvni polocas mirna prevaha juniorky, kdy jsme nekolik sanci nedali a neplatil gol pro faul na brankare, ve druhem polocase uz nas Malajsijci prehravali, taky kvuli stridani kdy na hriste prislo nekolik hracu, kterym se vubec nedarilo (Smolak) a kdyz se pak zranil Vondracek, tak jsme poslednich 15 minut dohravali v 10ti.

      Velmi dobry Cepelak a Herc, v porovnani Hurky a Simecka hrajici stejny post lepsi Hurka.

      Testovany utocnik mne extra nepresvedcil, sice jednou si dobre povodil nekolik obrancu vcetne golmana a zblokovali mu naslednou strelu, ale jinak liny na krok, spise popochazi nez beha, hlavicky moc nevyhraval, oproti Vondrackovi nebo Cervenkovi mi prijde o dost horsi...Od hrace co je na testech a hraje o smlouvu bych cekal vic, jak nasazeni tak

      Ohledne brankaru - jak se mi obvykle libi Malina a preferuji ho pred Hrubesem, tak sel gol z trestnaku z 25 metru doprostred brany pod brevno a i kdyz mozna balon zaplaval, tohle musi golman vyrazit...Hrubes pak vychytal samostatnej najezd a pusobil velmi jiste.

      Naopak hodne spatny Zakostelsky, na stoperu spatny, vypada to ze kdyz se "predelaval" na stopera, ze se ucil od Huba se vsemi jeho zlozvyky - nakopy absolutne do nikam, jeste dost mimo, rychlost nulova, u posledniho golu Malajsie to bylo videt, spatna pozicni hra, vsechny sance Malajsie ve druhe puli sli pres nej kvuli jeho pomalosti a spatne pozicni hre..

      moment zapasu pro mne sance Malajsie kdy zakoncoval utocnik uplne sam z maleho vapna pred uplne prazdnou branou, cela brana volna, Hrubes stojici u tyce a utocnik uplne sem to z voleje poslal slabe Hrubesovi do naruce...tohle se jen tak nevidi...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    miros     před 12 lety 24.05.2013 16:22 |  
    0 0

    Alanore, oprvadu musím říci, že tvoje hodnocení nejsou objektivní...proto nemají žádnou hodnotu. je to tu přeci jenom veřejný web, kde by návštěvníci měli číst hodnocení kvalitní a ne zaujaté...už jsem zjistil koho máš rád a koho ne..chce to se řídit kvalitou v určitém zápase a né u tebe oblíbených či neoblíbených hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Barra     před 12 lety 24.05.2013 16:30 |  
      0 0

      Mirosi, proč jsi tedy hned nepřidal tvé ohodnocení? Samozřejmě by to bylo také subjektivní, protože co člověk, to jiný názor. Tak schválně, dej tvoje známky, aby další účastníci se mohli zapojit do diskuze kde z vás to vidí lépe. Mýlím se, když Zmrhal si od tebe odnese nějakou 3?

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        miros     před 12 lety 24.05.2013 16:45 |  
        0 0

        Samozřejmě, ale myslím, že i na těchto stránkách by základní hodnocení měl dávat člověk nezaujatý...my jsme "jenom fandové"

        Čonto 7, Dostál 5, Hubáček 6, Bortel 7, Čonka 8, Vošahlík 6, Gecov 6, Zmrhal 6, Mičola 9, Kisel 7, Škoda 6, Škutka 7, Skácel 5, Koreš 6

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 16:51 |  
          0 0

          Když se kouknu, že kromě Čonta (kde jsem uvažoval nad šestkou) jsme se u nikoho nelišili víc než o bod, tak nechápu ten prvotní blábol.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Barra     před 12 lety 24.05.2013 16:55 |  
          0 0

          Nedělejme rozdíl mezi fandami, kteří tedy mají nárok na to, aby se v hodnocení spletli, a ´člověkem nezaujatým´. Každé hodnocení bude stále subjektivní. Výkon fotbalistů se nedá jako v atletice měřit na cm a vteřiny.

          U Alanora se mi líbí, že dává - i když krátké - oddůvodnění. Škoda, že jsi to také nepřidal, lépe by se soudily tvé známky. Za co si například Kamil Čontofalský podle tebe včera zasloužil vysokou známku 7?

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            miros     před 12 lety 24.05.2013 21:55 |  
            0 0

            má další nulu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Barra     před 12 lety 24.05.2013 22:04 |  
              0 0

              Nezlob se, ale typická Mirros-odpověď. Škoda.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 22:08 |  
                0 0

                Jo, zbytečné diskutovat. Kornovo hodnotí podle sestřihu gólů na iDnesu, miros zřejmě podle výsledku.

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  miros     před 12 lety 25.05.2013 09:02 |  
                  0 0

                  Prostě když brankář vychytá nulu, neudělá chybu, tak má mít nejhorší známku ze všech?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    Alanor (admin)     před 12 lety 25.05.2013 10:01 |  
                    0 0

                    V takových zápasech je to pro brankáře nevděčné, ale když si připsal snad jediný složitější zákrok, tak není důvod dávat vyšší známku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        bongor     před 12 lety 24.05.2013 20:49 |  
        0 0

        Ahoj Barro,psal jsem Ti o té včerejší operaci,ale nikde to nevidím.Čet jsi to?

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Barra     před 12 lety 24.05.2013 22:13 |  
          0 0

          Ahoj Bongore, ano, četl a odpověděl. Jen to ještě zpět najít. Tady by někdy ani kočka své koťata nenašla :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Barra     před 12 lety 24.05.2013 22:29 |  
            0 0

            A mám to, Bongore!

            Je to ve článku Slavia-Budějovice 3-0, šestý odstavec, ve kterým Jarodo píše o mrňousovi Chavi (tvoje zpráva z 18:39:19)

            Máš stále tu klapku á la Žižka na oku?

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 24.05.2013 16:45 |  
      0 0

      nevim, jestli bych to nazval absencí objektivnosti, ale...hodnotit Škutku lépe jak Škodu mi přijde úsměvný...dát Kiselovi za osm a přidat něco o přesnosti jeho přihrávek s ohledem na dění v první půli nelze nazvat jinak, než vysloveně legračním...škoda jen, že nemusel známkovat Skácela :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 16:49 |  
      0 0

      No tak mi řekni, kteří hráči jsou moji oblíbení a kteří neoblíbení. Já bych se to rád dozvěděl. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Kornovo     před 12 lety 24.05.2013 18:11 |  
        0 0

        miros,ty taky jedes dobre,hodnotit rudiho 10 minut na ihrisku je k pousmani.a jeste pis alanorovi neco o oblibenych hracich

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          miros     před 12 lety 25.05.2013 08:54 |  
          0 0

          Ohodnotil jsem jeho deset minut na hřišti, kdy jsme hráli už s odevzdaným soupeřem a jeho zásahy do hry byly z 80% špatné....co je na tom divného?

  7. OT

    Ferguss     před 12 lety 24.05.2013 16:23 |  
    0 0

    Jak rozumíte u ceny nových permanentek slevě pro tříletého permanentkáře? Jako že když jsem si kupoval permanentku poslední 3 roky mám nárok na 20% nebo je to určeno pro lidi co si koupili 3. letou verzi permice?

    • Re: OT

      Betynka58     před 12 lety 24.05.2013 19:31 |  
      0 0

      Obojí je špatně, slevu mají jen permanentkáři, kterým jsou tři roky.

      • Re: OT

        mats     před 12 lety 25.05.2013 11:08 |  
        0 0

        ... a že takových bude.... :-))

  8. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    ortevor     před 12 lety 24.05.2013 16:28 |  
    0 0

    ohledne hodnoceni nesouhlasim s Hubem a Dostalem, oba podprumerny...Dostal aspon dozadu ok, Hub mi prisel jednak opet mizerna rozehravka a pak ty sance Budejovic byly pres nej - Hub u mne za 4

    Zmrhal a Skoda podle mne taky nic moc a dal bych o bod min..

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Pepino44     před 12 lety 24.05.2013 16:55 |  
      0 0

      Budeš asi nějaký antihub- Hubáčeek jako druhý asistent u golu,potom vykopával z brankové čáry to je ti málo? Nehrál celkově až tak zle a myslím,že jeho hodnocení je správné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      bongor     před 12 lety 24.05.2013 18:31 |  
      0 0

      Ach jo,nebejt Huba,co bys dělal?

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        JS (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 21:26 |  
        0 0

        pokud by za něj přišel někdo lepší, než kvalit Dostála, byl bych šťastnej

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        ortevor     před 12 lety 24.05.2013 23:13 |  
        0 0

        ja proti Hubovi nic nemam, ale ty kiksy v rozehravce co predvadi stejne jako svoje tradicni minely v obrane (kterou si v Plzni odpustil), ale proti Budejovicim tradicne ne, tak si myslim ze to tam miste nej muze hrat Kolarik, Mac nebo Cepelak s perspektivou ze se vykopou...a podle juniorky bych se s Kolarikem v zakladu rozhodne hrat nebal..nebo je konec sezony, skoda ze jsou ted Kolarik s Macem zraneny, proti HK o nic nejde a mohl se jeden z nich vyzkouset...i kdyz to by Petrous stejne neudelal kdyz hraje o smlouvu no

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Borris     před 12 lety 24.05.2013 17:46 |  
      0 0

      je komické jak se Rada furt vymlouvá na tlak okolí a fanoušků. On sám byl ten, kdo několikrát zdůrazňoval v novinách, že hráči si holt musí zvyknout že ve Slavii je ten tlak obrovský a že kdo to nezvládne nemá tady co dělat. A on sám ten tlak nakonec zvládal možná ze všech nejhůř. A jestli tohle mu připadá jako tlak, tak ať se podívá na takový Real Madrid. Nechci srovnávat Slavii s Realem Madrid, ale stejně jako je Real španělským velkoklubem, je Slavia českým velkoklubem. Real Madrid v této sezoně skončil druhý, v LM došli do semifinále, ale na Mourinha se snáší sprcha kritiky za to že se nevyhrála žádná trofej a jaká je to zpackaná sezona. Tomuhle říkám opravdu pořádný tlak! Tlak ve Slavii je oproti tomuhle odvárek. Ba co víc, on sklízel jen to co sám zasel. My fanoušci jsme byli nespokojený právem. Hráli jsme antifotbal na který se nedalo koukat, nevyhrávali jsme a plácali jsme se někde kolem devátého místa. Jestli mu ve světle tohodle přijde jako nespravedlnost že fanoušci byli nespokojený, tak mu absolutně chybí soudnost a opravdu ať trénuje jen průměrné kluby které nemají žádné větší ambice. Nemluvě o tom, že lidi měli dost dlouho trpělivost a nepískalo se a neřvalo se "Rada ven" ani když jsme se pod jeho vedením totálně ztrapnili v Budějovicích, v Hradci a nebo doma s Baníkem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 18:27 |  
        0 0

        Ano, za tlak si mohl Rada sám a byl úplně oprávněný. Nicméně hodnotím kladně jeho poslední odpověď. Trenér by měl mít vždy na prvním místě prospěch klubu, až pak své vlastní zájmy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        bongor     před 12 lety 24.05.2013 20:47 |  
        0 0

        To je tak,že si Rada rád hrál na tvrďáka.Ale to Polsko mu přeju,třeba mu angažmá ve Slavii ukázalo,že se má pořád co učit.A zastanu se ho.Určitě není horšá net de Bílek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      bongor     před 12 lety 24.05.2013 18:32 |  
      0 0

      petrjire,Tebe jsem slyšel,jak jsi naváděl hráče,aby hráli schválně pod psa.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        petrjir     před 12 lety 24.05.2013 19:21 |  
        0 0

        To jsem tam zrovna nebyl já, to byl někdo jiný, ale určitě jich bylo víc!

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          bongor     před 12 lety 24.05.2013 20:45 |  
          0 0

          Tak byl za Tebe namaskovanej.To víš,když chtějí slávisti vystrnadit dobrého trenéra,tak jim není žádný prostředek dost dobrý.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Borris     před 12 lety 24.05.2013 18:05 |  
    0 0

    Tak pánové podle polského tisku je Rada jedním ze dvou kandidátů na post trenéra Wisly Krakow :-D docela si i přeju aby to místo dostal, páč jsem zvědaví jak by tam s ním byli spokojený :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Oja     před 12 lety 24.05.2013 18:07 |  
    0 0

    OT - Michael Gecov, který hraje za U7, je Marcelův brácha?:)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    violence     před 12 lety 24.05.2013 19:13 |  
    0 0

    Přijde mi, že jste hodně zaujatí vůči Zmrhalovi..V Plzni díky jeho vypíchnutí skóroval Škoda, ve středu měl též asistenci na jedné brance a přesto se lepší známky, jak je 6 nedočká :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 20:20 |  
      0 0

      Už se sedmičky nejednou dočkal. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        violence     před 12 lety 24.05.2013 20:40 |  
        0 0

        Kdy naposledy....

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 21:27 |  
          0 0

          Ano, dost jsem si ho všímal, hrál dobře a celkově jde pod Petroušem jako i celý tým nahoru. Je aktivnější, odvážnější. Chtělo by to nějaký gól a zvedlo by se mu ještě sebevědomí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 24.05.2013 21:27 |  
          0 0

          Před dvěma týdny po Jablonci?

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Barra     před 12 lety 24.05.2013 21:58 |  
            0 0

            :-)

  12. Re: Zbyněk Kusý

    Barra     před 12 lety 24.05.2013 21:03 |  
    0 0

    Tak pan Kusý se nám ozval na oficiálkách, odpověděl alespoň na první várku otázek. Nic speciálního, jen opakovaně že o trenérovi se bude rozhodovat na konci sezóny - a že fotbal který teď předvádíme se mu líbí. Jinak na dotaz, jestli Rada neměl jít dříve, odpovídá že je to težká otázka...

    • Re: Zbyněk Kusý

      petrjir     před 12 lety 24.05.2013 22:29 |  
      0 0

      Zazněla tam naopak dost jedna podstatná věc, a to, že sponzor není a zatím ani nebude. Proto i například zdražení permic, které by prý nebylo, kdyby byl sponzor. Z toho plyne, že s ním do nové sezony moc nepočítají.

      • Re: Zbyněk Kusý

        Barra     před 12 lety 24.05.2013 22:47 |  
        0 0

        Tak na to jsem ani nereagoval, protože Kusý opakuje jen to, co již říká někde od října. Sponzora už bychom mohli mít, ale ne za cenu, kterou si klub představuje. A upřímně řečeno s tím souhlasím. Nemá smysl značku Slavia prodávat pod cenu. Jednou když se nějaký produkt (v našem případě sponzoring Slavie) hodí na trh za neodpovídající cenu, je těžké následně tuto cenu vyšroubovat nahoru. Jak se zdá, nejsme finančně na tom tak špatně, abychom museli za každou cenu mít nějaké logo na tričku. Jestli tyto peníze nechybí v rozpočtu, nemám nic proti tomu, že hrajeme bez generálního sponzora.

        Když budou výsledky odpovídající, nějaký dobrý sponzor se najde. Sponzor, který myslí v dlouhodobém perspektivu a ocení exkluzivitu, kterou dostane. Který ví, že všechno má svoji cenu.

        • Re: Zbyněk Kusý

          dArtagnan     před 12 lety 24.05.2013 23:06 |  
          0 0

          Já jsem sice ekonomický analfabet, ale když už jim dva roky všichni odmítají dát požadovanou částku, tak už je podle mě nejvyšší čas přiznat si realitu.

          • Re: Zbyněk Kusý

            Barra     před 12 lety 25.05.2013 11:47 |  
            0 0

            Tak Kusý hledá od léta, jak se vyvíjely aktivity před tím nevím. Kdyby se Kusý spokojil s nějakým miliónem, jsem si jistý, že by zájemců bylo k nepřehlednutí. Jde, a v tom máš pravdu, o to určit tu správnou hodnotu, která je ještě reálná a kterou sponzor je ochotný zaplatit. Nevím, jak vysoko Kusý laťku nastavil, zdá se ale, že prozatím tyto peníze v rozpočtu nechybí a že klub se obejde bez těchto příjmů.

            S dobrými výsledky také poroste hodnota značky Slavia a výše sumy, kterou sponzor bude chtít zaplatit aby mohl být na dresu nejstaršího českého klubu.

        • Re: Zbyněk Kusý

          JS (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2013 23:19 |  
          0 0

          Bohužel on exkluzivitu nedostane, protože na tričku máme další tři loga...

          • Re: Zbyněk Kusý

            Barra     před 12 lety 25.05.2013 11:27 |  
            0 0

            Na zádech a rukávu - ano. Jasně že jsem měl na myslu exkluzivitu na hrudi, aby nevypadali jako nějaký vánoční stromek.

        • Re: Zbyněk Kusý

          lassiter     před 12 lety 25.05.2013 00:00 |  
          0 0

          V poslední větě je zakopanej pes. Všechno má svoji cenu, ale kamarádšoft s AŘ v dnešní době - k nezaplacení.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    spino     před 12 lety 24.05.2013 23:25 |  
    0 0

    Být panem Radou, odmítnu nabídku Wisly Krakov a půjdu trénovat zpátky své Teplice, či jiný český provinční tým. Rada nezvládá pracovat pod tlakem, navíc má chatrné zdraví a já nevěřím, že budou fanoušci Wisly vůči jeho holomajzně tak benevolentní jako my.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Borris     před 12 lety 25.05.2013 00:49 |  
      0 0

      musím říct, že s tebou překvapivě souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Barra     před 12 lety 25.05.2013 11:53 |  
      0 0

      Jsem si jistý, že Rada patřičně ocení dobrou radu odborníka jako jsi ty.

      Jen mimochodem, tu máš nějaké konkrétní informace o ´chatrným zdraví´ Petra Rady, nebo vycházíš z těch hemeroidů, které tady byly zmiňované?

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        spino     před 11 lety 25.05.2013 16:10 |  
        0 0

        V Deníku Sport psali, že po porážce v Příbrami museli u Rady zasahovat lékaři. To už bylo tuhle sezónu podruhé (poprvé v poločase s Jihlavou).

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Barra     před 11 lety 25.05.2013 16:26 |  
          0 0

          Tak to tedy určitě bude pravda, když Sport to psal. Bohužel se Sportovní Blesk toho už napsal. Ale ze zkušenosti víš, že vše co se píše, proto nemusí být pravda. Můžeme si třeba zalistovat o necelý měsíc zpět, když si tady rozvíjel zprávy, že Kusý (ten dobrý) musí končit, protože chce Radův odchod, a Řebíčci a Držmíšek (ti špatní) mu v tom brání. Pamatuješ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            spino     před 11 lety 25.05.2013 17:00 |  
            0 0

            Vycházím z toho, co slyším. Že se po prvním poločase s Jihlavou Rada sesypal, to přiznal sám. O zásahu lékařů v Příbrami psal pouze Deník Sport, ale Radův špatný zdravotní stav potvrzuje mimo jiné i Jiří (který není důvěrohodný, ale je to střípek do mozaiky) a Zbyněk Kusý, který psal, že Rada má svých osobních starostí aktuálně dost. Když si to všechno dám dohromady, tak nemám důvod v Radovo chatrné zdraví nevěřit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Barra     před 11 lety 25.05.2013 17:22 |  
              0 0

              Jasně. Všechny 4 zdroje (až na Kusýho, který nic neříká o zdravotních problémech, ale to si snad můžeme domyslet, si o ostatních zdrojů myslím své), ti zapadají do sebe. A konspirační teorie je na světě.

              Jinak, ne jen Rada, ale myslím že většina z nás se sesypala když jsme proti Jihlavě o 3 branky prohrávali.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Petr9608     před 12 lety 25.05.2013 04:58 |  
    0 0

    Co myslíte, pokud ještě lehce posílíme, můžem vyhrát titul? :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      opicemag     před 12 lety 25.05.2013 08:35 |  
      0 0

      No to bychom museli asi posílit i v jiných oblastech, než je jen hřiště. Ale loni to Liberec také dokázal, tak teoreticky proč by to nebylo možné. Ale moc bych se k tomu neupínal, abychom pak nebyli zklamáni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      brotheus     před 12 lety 25.05.2013 09:38 |  
      0 0

      S jidlem roste chut, koukam. :)) Meli bychom zustat pri zemi, titul pro nas bejval zakletej i v o poznani lepsich casech. Na druhou stranu uz je nacase opustit tu prazvlastni politiku zadnejch cilu a pred pristi sezonou vyhlasit utok na evropsky pohary, cili minimalne treti misto v lize nebo vitezstvi v poharu. Behem cely letosni sezony jsem tvrdil, ze stavajici kadr ma na paty a vyssi misto v tabulce, zatimco kdekdo oponoval. Posledni tri zapasy, myslim, jasne ukazujou, kde byla pravda.

      V tyhle souvislosti me napada, ze souhlasim s nazorem Petrouse (pro kterej ho tu mnozi kritizovali), ze tym nepotrebuje vyraznejc posilovat. Rozloucil bych se s Hubackem, Dostalem a Koresem, nahradil je Kolarikem, Mikulou a Tusjakem/Hurkou/Hrubym. Za predpokladu, ze udrzime Vosahlika, takovej kadr proste staci, nikdo me nepresvedci o opaku.

      Byl bych taky rad, kdyby se v pristi sezone zvasty o zaclenovani odchovancu konecne zmenily v ciny. Simecek, Kolarik, Mikula nebo Cepelak uz juniorskou ligu prerostli, nic jim neda. Nevidim duvod ani pro jejich hostovani, ve vsech pripadech jde o hrace na posty, kde je v acku nejslabsi konkurence. Staci jen mit trochu odvahy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        miros     před 12 lety 25.05.2013 10:40 |  
        0 0

        soutěž juniorek je něco jiného než liga..Mikula není lepší než Dostál, Kolařík nemá na ligu rychlost a Tusjak je docela matnej...snad jenom Šimeček a Hrubý mají předpoklady být v kádru A týmu...viděl jsem Hurku několikrát za juniorku a nijak nevyniká...bohužel se zcela ztratil

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          brotheus     před 12 lety 25.05.2013 11:12 |  
          0 0

          Zimni priprava nasvedcovala necemu docela jinymu, pokud si dobre vzpominam.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            miros     před 12 lety 25.05.2013 11:17 |  
            0 0

            naopak! Viděl jsem všechny zápasy v čechách....nejlépe se mi jevil Hrubý...Tusjak, Hurka špatní...Kolařík není obratný, Mikula není do kombinace, maká brání, ale dopředu špatně...Čepelák jako DZ není lepší než Gecov s Petrákem...

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              brotheus     před 12 lety 25.05.2013 11:47 |  
              0 0

              Tohle je diskuze, ktera nikam nepovede. :) Kolarika uvadim jako nahradu za Hubacka a verim, ze plnit takovou ulohu by jednoznacne zvladnul. Jako stopera bych videl i Cepelaka, v juniorce je na tomhle postu s Kolarikem nejlepsi. Na pozici DZ samozrejme nema sanci proniknout, Gecov s Petrakem jsou na ligovy pomerny vysoce nadprumerny hraci. Ze by Mikula moh bejt horsi nez Dostal, o tom me sotva nekdo presvedci. Do repre U21 se snad nepodival nahodou. Tusjak svuj vysokej potencial ukazal na podzim v acku, jenze souperi zakratko jehu hru precetli a zdvojovali ho a on na to nedokazal zareagovat. Mozna se na nem podepsal i Rada, kdosi tu psal, ze to on ho nutil bejt porad nalepenej u lajny. Hurka je v juniorce pravidelne hodnocen slovy jako "zklamani" a k lepsim obvykle nepatri, v zapasech za acko presto obstal. To o necem vypovida, ne? Nebo snad byl tehdy o TOLIK lepsi? Aspon ze o Simeckovi s Hrubym se prit nemusime. :)

              Nechci znit jako tantalos, ale Gebre, Gecov, Kovarik nebo Vacha nam taky porad pripadali pomaly, neobratny a buhvijaky, "nemeli na to". Nemusim snad rikat, kam tim mirim.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                miros     před 12 lety 25.05.2013 11:55 |  
                0 0

                jenom technická....a chodíš na juniorku? viděl si je v přípravě? nebo jsou to jen tvoje myšlenky? máš jednu dobrou větu..." v juniorce jsou na tom postu nejlepší" ...každý trenér, myslím i Petrouš, by ti potvrdil, že mezi soutěží juniorek a ligou je velký rozdíl....jsem na 100% přesvědčen, že kdyby Petrouš viděl, že některý hráč juniorky má na ligu, tak by si ho tam vzal...jsou to jeho hráči, které trénuje...

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  brotheus     před 12 lety 25.05.2013 12:04 |  
                  0 0

                  Ja se snazil bejt tak vecnej a konkretni a ty ses vsem mejm argumentum dokonale vyhnul. :)) Nejsem kornovo, abych se vyjadroval k hracum, ktery jsem nevidel hrat. :) Pokud jde o Petrouse, nesouhlasim s tebou. Vytknul si cil uhrat 15 bodu, jehoz dosazeni zjevne nechce ohrozovat experimentovanim s neproverenyma jmenama. V soucasny situaci mu to nijak zvlast nezazlivam, ale do pristi sezony od nej cekam trochu odvaznejsi pristup.

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  brotheus     před 12 lety 25.05.2013 12:25 |  
                  0 0

                  A ted jsem si na strankach Slavie precet predzapasovej clanek k utkani s Hradcem a ze slov Petrouse vyplyva, ze tu debatujeme uplne zbytecne. :D

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    Barra     před 11 lety 25.05.2013 16:32 |  
                    0 0

                    A Michal Petrouš se mi zamlouvá stále víc a víc.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Pepino44     před 11 lety 26.05.2013 10:34 |  
              0 0

              miro,většinou s tebou souhlasím ,protože také chodím na každý zápas juniorky doma,nesouhlasím pouze s Hrubým,tak jak se mi na podzim a v zimní přípravě líbil,tak nyní celé jaro je marnej (snad zklamání,že se nedostal do Ačka?) A potom je jasné,že hráči juniorky mají ve své hře velké výkyvy. V přípraváku proti Malajsii na stejném postu,stejný čas a soupeř-Hurka jasně lepší Šimečka.
              Jinak zase lepší Šimeček než Hurka. Z toho aby se trenér po...l. Ono asi opravdu nejde vybírat podle výkonů v juniorce.Sázím na to,že Petrouš ty kluky dobře zná a dovede si je virtuálně představit v GL a podle toho bude doplňovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          brotheus     před 12 lety 25.05.2013 11:26 |  
          0 0

          A jen tak mimochodem, Kolarik hral v minuly sezone v dresu Jihlavy MSFL, coz je vyssi soutez, nez divize, ze ktery k nam priputoval takovej Dostal. Nevim, proc by jeden hrac mel opakovane dostavat prilezitosti, zatimco druhej, prokazatelne vyssi kvality, je opomijen.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        1rytir     před 12 lety 25.05.2013 11:36 |  
        0 0

        Nemyslím si, že kádr nepotřebuje posílit. Podle mne to je nutné prakticky v každé řadě. V obraně nemáme adekvátní náhradu za Čonku a Dostál za Nitranského také nic moc. Určitě potřebujeme ještě jednoho stopera (nikdo neví, jak to bude s Dobrotkou), problém bude sehnat opravdu dobrého tvořivého záložníka (Karol jim není, byť jinak je v momentální formě skvělý OZ) a snad jen útok, pokud zůstanou Škutka, Škoda a restartovaný Fenin, by bylo v případě potřeby možné doplnit nějakým nadějným mlaďochem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          brotheus     před 12 lety 25.05.2013 11:55 |  
          0 0

          Pravda, na levyho beka jsem uplne zapomnel, tam by to posilu chtelo - idealne nejakyho univerzala schopnyho zahrat na obou stranach obrany. Jmeno po mne nechtejte. :)) Ze by se hodil stoper me napadlo, asi je to i pravda. Dobrotka ma zatim chatrny zdravi, Bortel dostava hodne karet a Hubackovy vykony jsou zoufale nevyrovnany. V zaloze ale podle me mame opravdu dostatecnou kvalitu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          miros     před 11 lety 25.05.2013 13:01 |  
          0 0

          co by mělo být s Dobrotkou? Měl virus, už trénuje a proti Budějkám byl na lavici... spolu s Bortelem jsou výborná dvojice

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      mats     před 12 lety 25.05.2013 11:15 |  
      0 0

      Někdy určitě ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        jarodo57     před 11 lety 25.05.2013 13:14 |  
        0 0

        Já už bych to s tím stavěním mlaďochů z juniorky nijak 2 kola před koncem nehrotil Nezapomínejme , že juniorka pořád ještě hraje o titul a nebylo by ani nejlepší do její sestavy moc zasahovat a jejich klíčové hráče nějakým způsobem vykolejovat a nedej bože třeba kvůli 15-20 minutám strávených na hřišti za Ačko by mohli přijít ještě k nějakému úrazu.Když už se s tím zabudováváním zase nic neudělalo 28 kol ,tak už se nic neposere ani teď. Naopak Petrouš si momentálně vyzkouší a nechá sehrát sestavu na , které by chtěl stavět i v příští sezóně .Já jsem byl ještě před 5 zápasy jiného názoru,ale teď to vidím přesně takhle.A myslím si,že to je i názor Petrouše nehledě na to, že on tu juniorku zná .S novými posilami je to úplně stejné. Nejdříve se přeci musí vědět kdo odchází a pak teprve začít přemýšlet jestli je nutné za toho a toho nějaká náhrada možná vzít z vlastních zdrojů a nebo tedy koupit hráče jinde.To všechno samozřejmě je závislé na finančních možnostech.Po 30 kole budeme moudřejší.Budeme vědět kdo nás bude trénovat a ten trenér si do přípravy vezme 30 hráčů a dostanou prostor všichni .Třeba i ten Hůrka atd.Jen doufám,že v přípavě to bude více o sehrávání a ne jako v zimě,kdy 3 měsíce se hrají zápasy a sestava a začlenění nováčků nebyla nikde znát.Já jsem tentokrát na léto hodně zvědavý a jsem po odchodu lampasáka plný optimismu.

  15. Ogaři zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2013 09:21 |  
    0 0

    Ještě tak vyhrát zbylé zápasy a fakt napravíte tu zpackanou-bídnou sezónu. Sice, napravíte, jak se to vezme... Proč to takhle nešlo s Baníkem, Příbrami apod?!!! Já vám nevím, ani se nechce věřit že to bylo jen o tom Radovi. Je fakt kdo dělal vrcholový - kolektivní sport tak musí uznat že trenér pokud "jebe" hráče za každou kravinu, tak jim to na psychice a nepřidá a potom ta hra pak vypadá... Posledních pár kol mi dává naději v lepší zítřky a v lepší příští sezónu.:)