Přesně takovým stylem jako včera by se podle mě měla Slavia prezentovat. Útočný fotbal s agresivními náběhy při krajích, kdy se většina týmu nebojí natlačit do vápna. Takový obraz hry jsme mohli včera sledovat, šance střídala šanci a Jablonec si nakonec odvezl vysokou porážku 5:1, kterou neustál jeho trenér Václav Kotal.
Zápas to byl opravdu výborný, nicméně nebylo by dobře jeho význam přeceňovat. Jablonci se v poslední době hrubě nedaří a stejnou porážku utrpěl na Dukle. Uvidíme, jak se Slavia bude příští týden prezentovat v Plzni, která bojuje o titul a bude potřebovat vyhrát. Trenér Petrouš se však nebojí a chce se prezentovat aktivní útočnou hrou, s čímž plně souhlasím.
Na závěr si neodpustím nadhodit, že nechápu, jak může takřka totožná sestava hrát tak diametrálně odlišně v Příbrami a po týdnu s Jabloncem. Je to jenom změnou trenéra, nebo předtím někteří hráči prostě hrát nechtěli?
Hodnotíme na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Kamil Čontofalský - 6 - Neměl moc práce. Za branku nemohl, dobře lapil několik centrů, naopak jednou s ním měl ve vápně problémy. Tým ale podržel za stavu 3:1, když vychytal dobrou šanci soupeře.
Martin Dostál - 6 - Spolehlivý výkon, snažil se podporovat i útok, ale naše pravá strana byla obecně méně kvalitní než levá. Přesto zahrál Dostál o poznání lépe než minule.
Milan Bortel - 6 - Působil jistě, párkrát přidal špatnou rozehrávku. Markantní to bylo po výborném získání balónu, kdy ho diváci chtěli odměnit potleskem, ale Bortel vzápětí nahrál soupeři. Také při inkasované brance zaspali s Hubáčkem. Celkově ale dobrý výkon, i když se nevyhnul již tradiční žluté kartě.
David Hubáček - 6 - Těžko říct, jestli si měl Hubníka při obdrženém gólu hlídat Hubáček. Každopádně ani on, ani Bortel nebyli dostatečně důrazní, aby míči v naší síti zabránili. Hubáček ještě jednou zaspal v úvodu utkání při vystavení jabloneckého útočníka do ofsajdové pasti, ten ale naštěstí míč v šanci netrefil. Jinak ale hrál dobře a snažil se zapojovat i do ofenzívy.
Matúš Čonka - 7 - Další dobře odehraná partie v podání Čonky. Měl slabší rozjezd, kdy ho trápil rychlý Kopic, ale postupem času se do zápasu dostal a následně byl velice aktivní v útočné činnosti.
Jan Vošahlík - 5 - Asi nejslabším slávistou na hřišti byl tentokrát Vošahlík. Hrál příliš na sebe a až moc zakončoval sám. Jeho zakončení navíc nemělo dostatečnou kvalitu a působilo vynuceným dojmem. I tak ale nezahrál špatně, ostatně jako nikdo ze sešívaných.
Marcel Gecov - 9 - Parádní výkon předvedl náš odchovanec. Bojoval a dřel, přitom jeho hře nechyběla kvalita. První gól sám vstřelil, na druhý Juharův pak přesně nahrál (i když možná šlo o nepovedenou střelu). Po nepovedeném vstupu do jara se Gecov zvedl a nyní patří k tahounům mužstva.
Jaromír Zmrhal - 7 - Pod Petroušem výrazně ožil i Zmrhal. Byl mnohem aktivnější, než u něho bývalo zvykem a zahrál velice dobře, čemuž odpovídá nadprůměrné hodnocení.
Martin Juhar - 9 - Začal smolnou srážkou s Kiselem při možnosti brejku, pak už ale exceloval. Dostával se do šancí, dvě z nich proměnil, na jeden gól přihrál. Škoda, že neproměnil tutovku po chybě v rozehrávce Jablonce. Kdyby ji dal, tak by aspiroval na absolutní hodnocení.
Karol Kisel - 8 - Náš nejlepší střelec v sezóně se tentokráte prezentoval jako dvorní nahravač, když přihrál hned na tři branky. Možná nevynikal svou snahou jako obvykle, protože včera se snažil celý tým, ale oproti jiným zápasům byly jeho pasy nebývale kvalitní.
Milan Škoda - 7 - Pokud bude hrát Škoda jako proti Jablonci, tak snad ani nebude muset dávat branky a i tak bude platným členem týmu. Často se stahoval pro míče, vybojoval hodně soubojů, parádní nahrávkou vyzval ke skórování Juhara, který se ale prosadil až později. Výborný zápas od Škody.
Dávid Škutka - 6 - Střídal, zahrál dobře, jen je v nadsázce škoda, že hrál v sálovkách. Kdyby ve dvou šancích neupadl, tak mohl svůj výkon korunovat alespoň jednou brankou.
Štěpán Koreš - 6 - Po dlouhé době se dostal na hřiště za áčko Slavie. Postupně se dostal do tempa a zahrál dobře. Zapojil se do kombinace před jednou z Mičolových branek.
Tomáš Mičola - 8 - Normálně by nebyl hodnocen, protože odehrál málo času, ale když výborně zakončil dvě šance a vstřelil dvě branky, tak mu nemohu nevylepšit jinak bídný průměr hodnocení z předchozích zápasů. Zvláště druhá branka vstřelená šajtlí byla nádherná!
Komentáře (126)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
spino před 12 lety 06.05.2013 17:15 |Z tohoto zápasu jsem byl tak nadšený, že jsem si ho dneska ráno na Fandovi nahrál. :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 17:16 |Za mě to byl asi nejlepší zápas, kterému jsem osobně přihlížel. Na Slavii chodím nějaké 3 roky.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
spino před 12 lety 06.05.2013 17:28 |Určitě nejlepší zápas od minulého jarního Petroušova angažmá. Tam jsme hráli také několik vynikajících zápasů, byť nebyl takový výsledek, jako třeba zápas s Plzní.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 06.05.2013 18:48 |alanore,kde jsi sebral ze gecov se stava tahounem tymu?to jako po tom fiasku na pribrami zacal ostatni tahnout ted v tydnu v treninku nebo jak tomu mame rozumet?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 18:54 |Už v Příbrami byl jasně nejlepší a byl jediným, kdo snesl nějaké měřítko.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 06.05.2013 19:08 |coze?a proc z nej delas tahouna tymu po dvou utkanich?tahounem je mozna kisel,kdyz se mu chce ale gecov fakt ne.mel bys ta vyjadreni resit trochu objektivneji,ne?vykrikovat tady neco o tahounovi mi prijde smesne,uz proto ze jsi jiste videl vetsinu zapasu letos
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 19:28 |Zápasy jsem viděl letos všechny a v posledních zápasech to Gecov skutečně táhl, nevím, co se ti na tom nezdá. Nehledě na to, že k tomuto označení přispívá i jeho role v kabině, podle toho co jsem slyšel.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 12 lety 06.05.2013 23:24 |Pro mě co jsem osobně byl, tak druhý nejlepší zápas po derby na Strahově 4:1. (Osobně jsem třeba byl jako škvrně i v 95.roce na Slavia-Hradiště 9:1, ale to si prostě nepamatuju a beru v potaz tu "moderní éru" a na Ajaxu jsem nebyl...)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
opicemag před 12 lety 06.05.2013 17:27 |Chápe někdo, proč dali ve Sportu Čonkovi 5, nejnižší známku ze všech našich hráčů? Ten kdo to takto hodnotil musel být slepý, ožralý či já nevím co. Čonka hrál velmi dobře, podporoval útok, rozhodně nebyl náš nejhorší hráč na hřišti, horší než Škoda či Dostál. Naopak.
Jinak s hodnocením souhlasím, možná bych dal Vošahlíkovi 6. Nepřišel mi horčí než ostatní. Myslím, že bychom ho měli koupit. Ale to bude záležet na Peltovi (a na něm, bude-li sem chtít)...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 17:28 |U Vošahlíka jsem měl původně šestku, ale na poslední chvíli jsem to změnil. Moc vidět nebyl a když už tak sóloval. Ale špatně nehrál nikdo.
Ve Sportu bývají často mimo. :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 06.05.2013 17:37 |s vošáhlem je to jednoduché, za rozumnou cenu klidně ano, nicméně klasické křídlo to není a hrot už vůbec ne... takže kdyby byl za cca 3-4 mega, tak ano. mně by se na pravo líbil právě ten kopic, ten tam občas čonkyho zle pozlobil.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.05.2013 17:44 |Vosa je útočník,potažmo pravej záložník/křídlo
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
edenian před 12 lety 06.05.2013 18:43 |Kopic uz tady byl a prd.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 18:47 |To byl jiný Kopic, konkrétně jeho brácha stoper. Myslím, že teď je v Jihlavě, kde si ani nekopl. To byl opravdu šílený hráč typu Cicmana.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 06.05.2013 18:58 |Pamatuji si na něj z před tří - čtyř let, to byl opravdu jeden z nejšílenějších úletů.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.05.2013 18:59 |když byl Kopic na hřišti tak sem trnul asi stejně když za nás hrál ještě Aračič, byl to talent ale už prodělal několik operací s kolenem, kvuli tomu taky ted nehraje :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 06.05.2013 19:02 |milan kopic je ted zraneny,angazma u nas mu vubec nevyslo,ale nezatracoval bych ho
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Slawek před 12 lety 06.05.2013 22:51 |Kopicův výkon u nás ovlivnilo jeho vleklé zranění !
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 12 lety 06.05.2013 19:45 |Jak se ještě můžeš divit hodnocení čehokoliv červenobílého ve spartu?Ti by nás nejraději viděli v divizi.Jejich hodnocení postrádají jakoukoliv objektivitu,teď se budou týden užírat vzteky,že se začínáme sbírat.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Slawek před 12 lety 06.05.2013 22:53 |Je to pravda a to přesto, že to tentokrát hodnotil Standa Hrabě, pravidelný účastník University Slavie.....
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Virgil1956 před 12 lety 07.05.2013 12:13 |Vošahlík by jistě ve Slavii rád zůstal, už třeba proto, že je od malička fanoušek Slavie, ale Pelta si ho určitě stáhne, protože se konečně začíná vracet do staré formy. Proti Jablonci to opravdu nebylo ono, ale v předchozích zápasech patřil k nejlepším. Hlavně v derby zahrál výborně.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 06.05.2013 17:31 |zápas i hodnocení v pohodě, proto nelze než býti s obojím spokojený ;-) a jak jsem se předem obával derby, tak na plzeň se vyloženě těším, resp. jsem optimisticky zvědavý...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 17:33 |Tak my v podstatě nemáme co ztratit, tak proč se netěšit. :) Samozřejmě budu fandit Slavii, ale případná prohra by mne tentokrát tolik nemrzela.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 06.05.2013 19:00 |Pokud by byla po kvalitním výkonu, tak ji hráčům i trenérovi jistě rádi odpustíme.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
1rytir před 12 lety 06.05.2013 17:33 |Výstižné a přesné hodnocení. Snad bych ještě o stupeň zvýšil hodnocení Čonky. Až do svého vynuceného střídání hrál opravdu dobře a když se za něj musel stáhnout Juhar, poškodilo to jak Juhara, tak celý tým.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
tolsimir před 12 lety 06.05.2013 17:33 |Co myslite? Vyslouzi si Micola dvemi goly opet zakladni sestavu, treba misto Vosahlika, nebo se skutecne bude Petrous drzet pravidla, ze vitezna sestava se nemeni?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 12 lety 06.05.2013 17:34 |Mičolovi vyhovovalo, že hrál do otevřené obrany a povedly se mu dvě akce. Ale že by si tím měl vyloženě říci o místo do základu, bych neřekl.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
spino před 12 lety 06.05.2013 17:37 |Příští zápas bych zkusil dát šanci Skácelovi. Klidně jen na střídání.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 06.05.2013 17:42 |přesně tak, jedna (tedy dvě) vlaštovky jaro nedělají... jinou věcí je, zda mp nesáhne přeci jen k trochu defenzivnější hře proti plzni. ale nedivil bych se, kdyby naopak ordinoval aktivnější hru (není co ztratit).
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Tugarin před 12 lety 06.05.2013 18:02 |Skácela bych už nechal sedět, pokud má smlouvu jen do léta a někde se vyjádřil že jeho agent hledá další štaci, tak si myslím, že je blbost na něm stavět. Navíc mi přijde, že se na něm to putování po ligách a dlouhá nečinnost docela podepsali, takže ani tady není ten element, že se ostatní od něho něco naučí. Raději ať hrají hráči s nimiž se počítá pro další sezónu, jestli budeme sedmí nebo devátí je myslím dost jedno, a raději bych byl, kdyby místo něho na lavičce seděl třeba Hůrka nebo hrubý.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 06.05.2013 18:08 |kdo je Hůrka??
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 06.05.2013 19:14 |micola by v zakladu byt mel,ale netusim misto koho.ale vychazi mi to na zmrhala
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
vlchan před 12 lety 06.05.2013 19:56 |Budeli Mičola nastupovat na posledních 20 minut a dá pokaždé jednu nebo dvě branky, bude to ideální. Pamatujete na hráče Vávru, který vždy střidal a rozhýbal pokaždé závěr utkání a já vzpomínám na proslulou hlášku velkého slávisty Fratiška Ringa Čeha "Vávro kopni to", a Slavia postoupila v Římě v prodloužení - nádhera. A když začal Vávra v základu uplně se ze sestavy vytratil a ve Slavii skončil.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 19:51 |Tak zrovna u Tugarina mi takový překlep nevadí. Jeho příspěvky mají hlavu a patu, takže tento lapsus mu rád prominu.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 06.05.2013 19:58 |tugarin ma nejspis pravdu.proc stavet rudu 4 zapasy,pokud ma pak namireno jinam
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
zeleznik2 před 12 lety 07.05.2013 14:47 |Já naopak jsem pro, Vošahlík byl na jaře naším nejlepším hráčem to jebez debat, ale v posledních třech zápasech se dost vytratil, Mičolu bych vyzkoušel, ale uvidíme, jak to trenér poskládá...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
edenian před 12 lety 06.05.2013 18:48 |Dal bych najakej specialni diplom Hubovi za ten trimetrovej vyskok s pokusem zatlouct hlavou mic do brany. Myslim ze videt Huba letet vzduchem ve vapne soupere, to se jen tak nepostesti!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 19:05 |I když to není běžné, navrhoval bych udělat tentokrát vyjímku a ohodnotit trenérské duo Michal Petrouš - Ivo Knoflíček s 10 s hvězdičkou.
Nedne mi ani tak o ten výsledek, ale svým pozitivím přístupem pokropili mužstvo živou vodou.
Když budu myslet na tento zápas, nebudu mít před očima ani tak naše góly, ale způsob jak si Michal a Ivo padli po zápase do náručí. Nadšení z nich září, a věřím že tato atmosféra pánuje momentálně také na tréninku.
Škoda, že nevedli loď už proti Spartě a Příbrami. Měli bychom o 6 bodů víc. Pochopil jsem, že Petroušovi končí na konci této sezóny smlouva. Vedení by nemělo ani sekundu přemýšlet a spěchat s novou smlouvou. Svým profesionálním přístupem za poslední 2 roky si to zasloužil. Pan Trenér, pro mě.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
subHuman před 12 lety 06.05.2013 19:10 |Nebudete zklaman, Barro.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 19:49 |Tak to jste mě velmi potěšil a rád se k tomuto tématu později večer ještě podrobněji vrátím.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 06.05.2013 20:49 |Take bude Michal podepsán? :-) víš o tom něco bližšího?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
subHuman před 12 lety 06.05.2013 22:32 |Neco jsem zaslechl...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 00:46 |a povíš? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
subHuman před 12 lety 07.05.2013 06:59 |Pokud se dohodnou na podminkach (Rada bral cca 4x vice) a nevyhori ve zbytku sezony, zahaji letni pripravu 17.6. stavajici duo.
V lete pak odejdou Conka s Nitrianskym do zahranici, treneri si jiz nyni maji vybrat nahradu.
Vedeni klubu si je vedomo, ze nakup Fenina byl ulet, bohuzel je mizerny i na treninku.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
pl3 před 12 lety 07.05.2013 08:51 |A nemáte informaci, o jaké zahraniční týmy by se mělo jednat? Zejména v případě Nitrianského si žádný (prvoligový) klub na Západ od nás a ani většinu na Východ představit nedokáži....max. Slovensko, Polsko nebo 2. Turecká liga, ovšem to, co jsme do něj vrazili, zpátky zatím určitě nedostanem, takže bych to považoval za poměrně nekoncepční krok. S Čonkou to samé
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 16:17 |Týýý jo tak to jsi mě docela zaskočilo. Hlavně s odchodama našich krajních beků. Je fakt že Čonka od doby co naskočil do základu, tak podává velmi dobré výkony. Ale že by až takové že by si ho někdo všiml. A to samé Nitrák. Ale jako věřím ti. Co se týká toho Féni, tak to je těžké. Jako je pravda že na tréninku samozřejmě neidím jak vypadá. Ale v zápasech nedostal téměř šanci. A co hlavně, není to typ pro hru na jednoho útočníka. A navíc v tom Radově stylu hry být tím jedním útočníkem, to musí být fakt utrpení. Takže Féňu bych ještě ponechal a dal mu šanci.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
subHuman před 12 lety 07.05.2013 07:13 |Ale znate to, jak rika klasik: Situace se meni kazdym dnem a mozna se jeste vsichni budeme divit! :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 07.05.2013 09:03 |zbavit se nitrianskeho to by bylo super.a nahrada?libi se mi cechoital stronati z baniku a treba tomas vondrasek z teplic
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
janko (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 11:37 |No a na co si tedy vychováváme Mikulu?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
lassiter před 12 lety 06.05.2013 19:10 |Byl to výborný výkon, ale myslím že až od třicáté minuty, do té doby jsem neměl pocit, že bych se nějak zásadně více bavil, než tu bylo tři roky obvyklé :-) Pak už se na to moc hezky koukalo nejen díky nasazení ale i hře. Je vidět, co s hráčema dělá psychika, po dvou třech gólech si najednou dovolí spoustu věcí. Kéž by tuhle jistotu a sebedůvěru získali, i když zrovna nevedou o dva góly. Ale to asi přijde časem, až zjistí, že pokud budou hrát takhle, tak můžou porazit každého. Trochu opatrnější bych byl asi s hodnocením Jardy Zmrhala, často dost zbytečně kazil poměrně lehké věci, takže u mě za pět nebo šest, spíš šest :-) Kéž bychom to potvrdili dobrou hrou a vítězstvím v Plzni.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 19:47 |Pět rohových kopů do 30. minuty, to mluví za vše. V Příbrami byl první v 81. minutě, jestli se nemýlím. Rozdíl v přístupu jako hrom.
Jinak souhlas samozřejmě, co se týká psychiky, sebedůvěry.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 12 lety 06.05.2013 19:50 |Doufám,že západočechům necháme bod z milosti,i když pocit,že nám budou fandit všichni bolševici v republice je taky k nezaplacení.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 20:00 |Ahoj Bongore, tak teď budou hráči mít křídla na tréninku. A právem. Jsem si jistý, že Petrouš/Knoflíček i nějaký sestřih videa připraví, a celkem by mě zajímalo, jestli i Rada tímto způsobem pracoval.
Co mi ale dělá vrásky, je střídání Matuše Čonky. Nemám tušení jak vážné jeho zranění je. Protože jinak bychom museli obranu po výpadku Nitriho-Dobrotka a eventuálně Čonky dále lepit. Ne že by Dostál neobstál, ale přece nejsou on a Čontofalský sehraní. Kdybychom teď ještě museli postrádat Čonka, tak by to moc bolelo, obávám se.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
tantalos před 12 lety 06.05.2013 20:15 |Soudě podle toho, jak Čonka ještě po tom faulu běžel sám na brankáře a jak se přidal k děkovačce, měl by to být nejspíš koňar.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Meny před 12 lety 06.05.2013 23:58 |Zdravím, mohu potvrdit, že Matúš už je v pohodě a nic by mu nemělo bránit ve startu proti Plzni.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
vlchan před 12 lety 06.05.2013 20:02 |Prostě - budou to smíšené pocity !
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Pepino44 před 12 lety 06.05.2013 20:24 |Tak v tomto budu oponovat.Je pravda,že na začátku utkání nebyla naše převaha tak jasná,ale byl zde jasně vidět rozdíl v nasazení a chuti do hry.
Převaha se projevila až po našem prvním golu,kdy to z kluků spadlo a čím více golů,tím jim to lépe šlo a víc si dovolovali a jabka odpadávaly. Jinak s tou Plzní ,
pokud budou hrát slušný fotbal,tak mne i prohra potěší.(kvůli spartičce jak by řekl Straka).
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
edenian před 12 lety 06.05.2013 23:01 |Souhlas. Ja si pripadal od zacatku jak ve snu. Rikal jsem si " ty vole hrajeme fotbal" !! No a kdyz si predstavim jak je to asi pod Radou bavilo, nevim, asi to bylo fakt utrpeni. Vzdyt jako by hrali uplne jiny hraci.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Virgil1956 před 12 lety 07.05.2013 12:19 |Zmrhal nekazí jednoduché věci, snaží se hrát na riziko, nehraje alibisticky, a tak toho zkazí o něco víc a je to víc vidět. Každopádně je to momentálně náš největší talent, je potřeba mu dávat důvěru, už za rok nám ji vrátí i s úroky ;)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 06.05.2013 21:08 |chlapi neblbněte :-D já vím jak to myslíte a máme všichni stejný zájem, jasně že všichni si přejeme titul Plzně a ne rumunů. Ale v sobotu tam jedeme přece za sebe a ne za rumuny!!! Prostě musíme tam jet vyhrát a navázat na výkon ze včera. A Plzeň ať si ten titul stvrdí v jiném zápase. Když Plzeň před dvěma roky vyhrála titul, tak jsme jim to taky plichtou 2:2 u nich doma zkomplikovali a oni si pak titul zajistili o dvě kola později. A vězte že pokud jim sebereme body i v sobotu, tak se historie bude opakovat, to se nebojte! 4 kola před koncem 5 bodů to už nepustěj! A pojďte se vsadit že v pátek rumuni vybouchnou a ztratěj i doma s Bolkou. Jsou načatý a už to nezvládají. Po tom co porazili Plzeň začali lítat v oblacích a fotbalový pánbůh je z těch výšin poprávu sestřelil! Takže já bych se nebál. Ty už jen štěkaj ale nekoušou. Viz. Matějovský ten v tom má přímo praxi. A my v sobotu musíme jet do Plzně vyhrát. Opakuju jedeme tam za sebe a ne za rumuny, na ty se vykašlete ty se dorazej sami. Pojeďme si to my fanoušci v sobotu do Plzně užít a hráče podpořit v boji o výhru. Včera jsme se krásně chytli tak to přece nebudem Plzni pouštět. A klukům by případná výhra a především dobrý výkon v Plzni, mohl opět ještě více navýšit sebevědomí. Takže kašlete na rumuny a v sobotu žeňme kluky za výhrou. Přesně jak říkal Michal Petrouš, ve Slavii nic jiného než vyhrávání vůbec nemůže připadat v úvahu! :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 21:28 |Tak se mi to líbí!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 12 lety 06.05.2013 21:48 |Ale jo kluci,máte pravdu,ale pořád se mi tam do toho motá ta nebetyčná nadutost a světobornost rumuna,ti potřebujou z té jejich hrušky nejen spadnout,ale i si pořádně nabít hubu.To přece spolu úzce souvisí,naše vzestupy-bolševikovy pády. .Při té příležitosti si dovolím připomenout moje nedávné proroctví,že totiž jejich výhry jsou velmi přechodná záležitost a že se to brzy změní a bude po slávě.A je to tady ještě dřív,než jsme se nadáli.Brzo jim jejich "věrní"začnou spílat a žádat Lavičkovu hlavu.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 06.05.2013 22:10 |Jak psal Borris, ani já se vůbec nebojím toho, že by případná prohra Plzně se Slavií nějak výrazně zamotala boj o titul, Plzeňáci si to už určitě pohlídají. Nicméně je pravda, že v lize existuje kromě Slavie x mančaftů, kterým bych přáli titul víc, např. Liberec nebo Olomouc (musím však říci, že mě Liberečáci těmi servilními řečmi na adresu Sparty pěkně naštvali, vždyť oni se jim pomalu omlouvali, že si je dovolili porazit).
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 06.05.2013 22:47 |Tak už tě znám na to dobře Bongore, abych věděl že item Sparta na tebe působí stejně jako muleta na býka při corridě. Pochybuji, že by si nějaký Slavista nepřál, aby titul šel do Plzně místo do Sparty. Na druhé straně se naší budou asi těžko zdráhat, aby nedorazili Viktorku, kdyby k tomu měli příležitost.
Obrali jsme doma Spartu o 3 body, proč bychom to teď nezopakovali v Plzni? Zlobit bych se nezlobil, protože Sparta stejně ještě o body přijde. Jak Boleslav, tak Brno a Duklu vidím schopné je ještě o nějaký bodík obrat – a proč by to nezvládly i Teplice doma? A kdybychom my neobrali tuto sezónu Liberec celkem o 4 body, tak by podle mě Sparta dokonce končila až třetí.
Ale i tak, 3 roky po sobě nevyhrát titul musí být pro Křetinského, který do své hračky složil stamilióny korun, ponižující. A to musí být balzám na tvojí duši, ne?!
PS I kdybychom nebodovali v Plzni, asi se nikdo nebude zlobit na Slavii, kdyby prohrála po čestným boji.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 00:46 |No jeden takový parazit co si říká slávista a přeje titul rumunům existuje Barro..... Primátor Bohuslav Sobotka..... Víš na co narážím ne?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
subHuman před 12 lety 07.05.2013 06:44 |Urcite jste myslel primatora Bohuslava Svobodu, nikoli Spejbla z ČSSD, ze? :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 16:05 |no jasný no, pravda prava :-D trochu jsem se upsal :-D jo samozřejmě jsme myslel Bohuslava Svobodu :-) tohle byl sice opravdu překlep, ale jinak jde politika uplně mimo mě :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 12 lety 07.05.2013 09:03 |Ahoj Barro,tak ten taškář má tolik nahrabáno,že ho nějaký ten stamilionek vůbec nevzruší.Údajně ho ta věčně porouchaná hračka stojí okolo 500 Mega ročně.Ovšem já mít ty peníze jako má on,tak bych taky dával do Slavie co by šlo,ovšem to je jiná třída,hlavně morální.Takže se nedivím tomu,kolik dává,ale kam dává.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Eluin (přítel SN) před 12 lety 06.05.2013 21:48 |Přesně tak, má slova.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 06.05.2013 22:42 |tak pivarnik uz je taky vyhozen.este aby vyletel vita lavicka a bude to krasny zaver sezony
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 06.05.2013 23:25 |no mě tedy více berou výsledky slavie, takže krásný závěr sezony bych viděl jen v případě navazujících výkonů jako proti jablonci.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 06.05.2013 23:22 |tedy (ne)problémy sparty mě vůbec nezajímají, tohle prostě neberu, aby to za daný tým uhrával někdo jiný. prostě fandím fotbalu, tedy slavii, a chci aby kdekoli a kdykoli vyhrála, plzeň neplzeň. když chtějí v plzni titul, tak ať si to uhrají sami. ale upřímně, pokud se budou kluci prezentovat fotbalem jako o víkendu, tak kousnu i nějakou tu ztrátu bodů.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 00:51 |no já vím bejku, vždyť to samí jsem psal i já, nebo ne? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 07.05.2013 09:45 |jj, reagoval jsem tady na ty spiklenecké teorie to raději plzni pustit... s tvým příspěvkem souhlasím, ty bejku :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 06.05.2013 23:30 |takže baník nedostal licenci kvůli kumulovaným dluhům okolo 160 mega... tak mě napadá, kolik řebíčků asi tak pobíhá mezi aší a jablunkovem...
a v msfl si mnou ruce, že budou moci přivítat ostravské fanoušky :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
spojka před 12 lety 06.05.2013 23:49 |Neviděl bych to tak horký. Loni to napoprvé taky nedostali. Tipuju, že koncem května město přisype Baníku z veřejných peněz těch cca 110 mega za Bazaly, tím Baník zalepí ty největší průsery, od svazu dostane štempl a pojede se dál. Jako vždy.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Petr9608 před 12 lety 07.05.2013 00:34 |No, jistojistě se v neděli do Edenu vrátila radost. :-D Tak aby nám to vydrželo! Je tedy taky fakt, že "bůra" jsme dali jak za Poustky, tak i za Rady. Nicméně Hradec i Brno lze považoval za méně dobré týmy. Nicméně zase ta (ne)forma Jablonce, že?
No ale po podzimu to vypadalo, že ta první čtverka je jasná a hle, jak se to vyvrbilo. Olomouc + Jabka = trága toto.
Hm, zázračná výhra z města piva, pak potvrzení ze zápasů s HK + ČB. Olomouc získá max. tři a Jabka čtyři body. Dukla + MB se už taky jen budou potácet ligou...
To je asi fakt blbost, co? :-)))
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 07.05.2013 01:13 |Taky mi to mihlo hlavou, ale je to fakt úplně šílená fantasmagórie.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Petr9608 před 12 lety 07.05.2013 03:45 |Před pěti lety po zápase Slavia - Žižkov 0:3 taky bylo lecos fantasmagórií... :-D
No ale reálně to může skončit tak. že budem litovat pár ztracenjech bodů....
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kornovo před 12 lety 07.05.2013 09:07 |to byl ten zapas jak luki jarolim nedal pentli?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 07.05.2013 09:24 |Nikoli Jarolim, nybrz Brabec.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 07.05.2013 09:28 |Presne... Jestli to nakonec nevyjde o nejakych "blbych" sest bodu, tak budeme vzpominat na Budejovice venku, Hradec venku, Olomouc venku, Teplice venku a hlavne Banik doma... To je osm bodu, ktere jednoznacne mely byt nase a ted jsme mohli bojovat o Evropu...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Oja před 12 lety 07.05.2013 12:28 |Je to tak, ale zase na druhou stranu, kdyby jsme v tech zapasech ty body udelali, tak na lavicce dál sedí Rada... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Petr9608 před 12 lety 07.05.2013 16:53 |Taky pravda :-(
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
naplavnik před 12 lety 07.05.2013 09:48 |OT: nějaký názor na toto, není to například nějaký dobrý kamarád našeho pistolníka z lesa řáholce?
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/172450/zbrojovka-ma-noveho-vlastnika-bartonek-koupil-70-procent-akcii.html
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
th před 12 lety 07.05.2013 11:33 |Spíš je to další rána do vazu těm teoriím spina a Spartu (po fiasku minulý týden, kdy všechno dopadlo opačně). Ale nepochybuji, že to po čase zase vymyslí tak, že vždycky měl a má ve všem pravdu a jasno, ne-li že toto už dááávno muselo být jasné každému ignorantovi, že se tento obchod stane.
Kdyby byl Řebíček Slavistický srdcař stejně jako tenhle pán je Brňák a Zbrojovák, tak by to bylo OK. Mimochodem nyní se angažuje i v Kometě. Hodnotit jeho možnosti financovat ten klub, to si netroufám, ale jestli se tedy ale Proškům podařilo ten klub stabilizovat a jestli se zachrání v lize, tak to vypadá na dobrou výchozí pozici, Brněnská juniorka je první, takže asi bude v příští sezoně i kam sáhnout bez velkých vydání? Kdyby Brno hrálo v Top 5 a mělo důstojné návštěvy a konečně se začal stavět důstojný stadion, tak bych se vůbec nezlobil.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 09:48 |máte někdo bližší info ohledně odchodu Nitriho a Čonky, pokud by měli odejít tak bychom opět úspěšně pokračovali v naší antikoncepci......
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miros před 12 lety 07.05.2013 09:53 |mají nabídky ze zahraničí...jestli to mají ve smlouvě, že při určité nabídce mužou odejít, tak se není čemu divit...hráli jsme děsivej fotbal v divný atmosféře, tak co by je tu drželo?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 09:58 |spíš mě překvapuje, že maj vůbec nějaký nabídky, jejich výkony nebyly zrovna ideální i když potenciál u nich je velkej jen to z nich dostat......
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miros před 12 lety 07.05.2013 10:30 |kdo fotbalu rozumí tak potenciál v nich viděl...to že Slavia hrála špatně jako mužstvo neznamená vidět, na jednotlivých hráčích jejich přednosti....
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Tomski před 12 lety 07.05.2013 10:35 |odkud se bere toto info ??? napadá vás v rámci ligy nějaká náhrada ??
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 10:42 |na RB snad Holeš z Hradce i když ten na jaře zrovna moc nehrál, na LB mě vůbec nikdo nenapadá, ale máme ještě Sudka na hostovačce ve Vlašimi
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miros před 12 lety 07.05.2013 11:19 |no levýho beka jsme sháněli už za Jarolíma...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 16:45 |Mě by se v rámci ligy líbily třeba Josl z Jihlavy, mládežnický reprezentant Jugas z Příbrami který je tam jen na hostovačku ze Zlina a nebo z Bolky Kúdelu který může hrát jak krajního beka, tak střed zálohy. V posledních sezonách byl velkou oporou Bolky a od té doby co skončil Koubek a přišel Minář, tak ten ho uplně odstřelil a téměř ho nestaví do základu, což je pro mě něco nepochopitelného. Vystvětluju si to tím, že Bolka hraje pod Minářem dost agresivní fotbal, založený na důrazu. A do toho technický Kúdela asi moc nezapadá. A Kúdela by se mi u nás moc líbil. Je mu pořád jen 25 a kdyby se u nás chytil, byla by pořád šance ho třeba za 2-3 roky ještě slušně zpeněžit.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
jarodo57 před 12 lety 08.05.2013 11:46 |Mě se líbí Fleischman v Liberci .Jestli Ostravu nechaj padnout tak po vzoru Gargamela(Pelty) na Slávii hrrrr na ni(Milosavljev,Kukec,Bárta,čecho-ital)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 07.05.2013 10:00 |Dnes ráno, když jsem četl Sport, jsem se náramně pobavil: Hub je v sestavě kola!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 12 lety 07.05.2013 10:35 |Hub je jednička!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Fallen (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 14:23 |Však si to zaslouží. Celej zápas jezdil po zadku, skákal do střel a přihrávek. Dokonce i útočil. Viděl jsme ho dokonce centrovat téměř od brankové čáry soupeře. V zápasech této sezóny dosud neviděné.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Borris před 12 lety 07.05.2013 16:09 |za celou dobu jeho působení ve Slavii, dosud neviděné řekl bych :-) to že jednou podal výkon jaký se od něj očekává, ho podle mého ještě neřadí do sestavy kola. Našel bych v tomto kole jinčí stopery, když se na to kouknu objektivně. Ale jo, proti Jablonci nezklamal a své si odehrál.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
petrjir před 12 lety 07.05.2013 11:22 |Chtel bych se zeptat SubHumana ci jinych informovanych, zda se nejak zmenila situace okolo Kuseho?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 07.05.2013 11:25 |Nemyslím si, že patřím mezi ty, kteří na základě jednoho povedeného zápasu jako proti Jablonci by se teď stali kovaným fanouškem Petrouše. Michal Petrouš ví ze zkušenosti, jak rychle se nálada může měnit a podpora se dá ztratit. Nezakrýval jsem ani v minulosti, ani před zápasem s Jabloncem, že si Petrouše velmi vážím za to, co v nejhorších okamžicích moderní historie pro Slavii udělal. Tím, jak uměl kluky motivovat na zápasy, i když byli měsíce bez příjmu, ukázalo že Petrouš nejen rozumí svému řemeslu, ale také ví jak z lidského hlediska působit na hráče. Jediná kaňka možná je případ Dembelé, tam myslím hrála jazyková bariéra Petrouše.
Po odchodu Rady se objevily seznamy trenérů, které bychom si tady přáli, ať se jedná o KJ a Zd. Zemana, tak o Jaroslava Šilhavého, Františka Komňackého a hlavně Luboše Kozla. Jak jsem již psal, kdyby přišel například Kozel, bylo by to fajn, na druhé straně – proč si myslet že tráva je druhé louce zelenější?
Výsledky Michala Petrouše v 2010-11 nemusím podrobně probírat. V podzimní části, po odchodu KJ, měl se 3 prohry proti Plzni, Jablonci a Boleslavi, 3 remízy a 1 výhru sice jen 6 bodů na 21, ale těžko se dalo očekávat, že kouzelným proutkem hned dá vše do richtigu. V jarní části kompetice, po té co se během zimní přípravy doladil mužstvo dle svých představ, to zvládnul na absolutní jedničku, ze 13 zápasů 6 výher, 6 remíz, 1 prohra (Sparta) získal 24 bodů na 36. V kompetici 2011-12 se dařilo hůř. Petrouš se musel poroučet po 9 zápasech, ve kterých Slavia měla 2 výhry (Příbram, Olomouc), 3 remízy Dukla, Teplice, Boleslav), 4 prohry (Bohemians, Liberec, Jablonec, Sparta). Slavia získala 9 bodů na 27, když přišel Straka.
Omlouvám se diskutujícím, že tady opakuji pro ně známá fakta. Chtěl jsem jen porovnat tuto podzimní část kompetice 2011-12, kde Petrouš získal 9 bodů na 27 a byl odvolán, s působením jiných možných kandidátů, po kterých se volá, aby nastoupili jako hlavní trenér po Radovi a intermezzu Petrouš.
Příklad Šilhavý. V této sezóně propadl Liberec mezi 7 a 16 kolem totálně. Z 10 zápasů měli 6 proher, 2 remízy, 2 výhry. Deset zápasů, jedná se tedy o třetinu kompetice, bodově 8 na 30. Liberec ho podržel, Šilhavý s mužstvem se otřepal, jsou třetí.
Příklad Komňacký. Opět v této sezóně, mezi 10 a 19 kolem, tedy zase 10 zápasů. Bilance 5 proher, 4 remízy, 1 výhra, 7 bodů na 30. I přes tento výsledek ho Jihlava podržela. U Jablonce ho na konci předchozí sezóny 2011-12 potkalo mezi 21 a 30 kolem to stejné. Z 10 zápasů 7 proher, 1 remíza, 2 výhry, 7 bodů na 30. I přes tyto 2 propady během 1 roku si řada fandů Slavie umí Komňackého představit jako trenéra u nás.
Příklad Kozel. V této sezóně měla Dukla mezi 4 a 12 kolem jen 1 výhru, 3 prohry, 5 remíz, z 9 zápasů bodově 9 na 27. Tedy výsledkově úplně stejně, jako náš Michal Petrouš, když musel v 2011-12 své místo přenechat Strakovi. Dukla Kozla podržela, mužstvo se zvedlo, je teď šesté, může reálně skončit na 4 místě.
Tyto příklady jsem jen uvedl, abych podtrhl, že trio Šilhavý-Komňacký-Kozel mělo v této sezóně momenty, kdy měli 8 bodů na 30, respektive 7 na 30 a 9 na 27. Přestože byli výsledkově na tom stejně (Kozel) nebo hůř (Šilhavý, Komňacký) jako Michal Petrouš v 2011-12, nebyli odvolání, dostali dál důvěru, kterou nezklamali.
Petrouš – Knoflíček si podle mě zaslouží šanci aby vedli mužstvo i příští sezónu a to nezávisle na výsledcích zbývajících 4 zápasů (a musím říct, že Ivo Knoflíček se mi jako člověk velmi zamlouvá, i v jeho 51 letech zůstalo v ním něco klučičího. Probral jsem si na webu pár starých interviews s ním, je to podle mě rozumný člověk se zdravým přístupem k životu. Škoda, že starý režim mu de facto zničil kariéru).
Výsledkově je Petrouš s 24 body ze 13 zápasů v jarní části 2010-11 na tom lépe než Kozel, který po návratu Dukly do první ligy získal v podzimní části 2011-12 bodů 20 (15 zápasů), následně v jarní části 22 bodů (15 zápasů). Letos měla Dukla v podzimní části 19 bodů (15 zápasů), jarní část Dukle prozatím krásně vychází s 20 body z 11 zápasů.
Pro mě tedy jednoznačně Petrouš- Knoflíček, a hlavně bych chtěl poprosit o trpělivost. Již jsem psal, že fanoušci Slavie jsou velmi nároční (a nic proti tomu), ale někdy nejdou věci ihned podle představy, a musíme zůstat realisté. V případech Šilhavý-Komňacký-Kozel se ukázalo, že jejich kluby rozhodovali správně když jim nedaly padáka, i když výsledkově na tom nebyli lépe než Michal Petrouš v našim případě v 2011-12. Nikdo neví, co by kdyby, ale experimenty Straka – Poustka bychom nezažili (mimochodem, Poustka má bilanci 2 výhry, 3 remízy, 5 proher, 9 bodů na 30).
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
lassiter před 12 lety 07.05.2013 11:48 |Víte ono asi podle suchých čísel všechno posuzovat nejde. Pominu-li velmi matný herní projev na podzim 11/12, bez koncepce, po které se tu stále volá(projděte si tehdejší diskuse), tak ještě asi mnohem důležitější je to, co řekl Vlček po příchodu Rady, a sice že je to první trenér od KJ, kterého kabina nějak brala. Je samozřejmě otázka, jestli se v takový moment zbavit trenéra, anebo toho jádra hráčů, které zřejmě postrádá nějaký charakter a vůli pracovat a má pocit, že si může vybírat trenéry dle svého. Z dlouhodobého hlediska je určitě správnější ta druhá možnost, protože pokud tam ti hráči zůstávají, tak tam neuspěje žádný trenér (viz Slavia poslední roky nebo třeba Sparta za Blažka a Řepky). V situaci na podzim 11/12 byla zřejmě schůdnější první varianta, hráčů tu tehdy nebylo moc a i Petroušova pozice byla od počátku taková provizorní a neustále podkopávaná výroky tehdejšího ředitele... Dneska už může být situace jiná, jak co se pozice Petrouše týče (přece jen něco v juniorce odpracoval a je o minulou zkušenost u áčka bohatší a možná by moh mít i větší volnost ve výběru hráčů), tak snad i charakteru hráčského kádru (viz nedělní výkon). Tak uvidíme :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 07.05.2013 12:32 |Ja bych na charakter hracu zrovna dvakrat nespolehal, jsou to ti sami hraci, kteri svymi vykony odstrelili Radu (i kdyby jim Rada ordinoval ultradefenzivni fotbal, porad se pri nem mohli zapotit stejne jako ted proti Jablonci). Radu jsem rad opravdu nemel, pral jsem si jeho odchod, ale nezanedbatelna cast viny na hernim projevu pada i na hrace. Takze je otazka, jak dlouho temtyz hracum vydrzi nadseni pod Petrousem, nez se jim neco prestane libit a zacnou to flakat... Samozrejme bych si pral, aby se to nestalo, ale z poslednich dvou sezon mam jiste pochybnosti.
Jinak vsak souhlasim, ze nelze vse pomerovat cisly, ackoli z nich lze vycist ledacos. Napriklad u Kozla v Dukle bych rozhodne bral do uvahy to, ze pracuje se slabsim kadrem nez vetsina ostatnich treneru v lize a tak co je nekde neuspech a zklamani muze byt v Dukle vykon na urovni moznosti kadru. Je proste neco jineho ziskat 9 bodu z 27 v Dukle a ve Slavii nebo v Liberci.
Obecne jsem taky pro to, aby se trener podrzel, kdyz se nedari, ale musi byt videt, ze se to brzy zlomi a zase se zacne darit. V pripade Slavie chci jednoznacne videt progres. Radu jsme vyhodili a (nekteri) novinari se divi proc. Minimalne moje odpoved je v mem clanku vyse - za rok pod Radou se vysledky Slavie zlepsily jen kosmeticky a z pohledu fanouska byly i vykony dlouhodobe spatne. Proc potom drzet trenera, ktery za rok s tymem nedokazal vyrazneji zlepsit nejhorsi sezonu v novodobe historii Slavie ve ktere se u tymu protocili tri treneri? Podrzet trenera ano, ale trener musi mit v rukou aspon nejake argumenty ve svuj prospech, Rada nemohl argumentovat temer nicim, na rozdil od Silhaveho (titul), Kozla (dlouhodobe nadprumerne vysledky) nebo Komnackeho (stred tabulky s novackem, zajimave vykony).
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Pepino44 před 12 lety 07.05.2013 13:13 |Já bych to s tím charakterem neviděl tak špatně.Je pravdou,že hráči jsou profíci,kteří by měli makat neustále naplno bez ohledu na situace. Ale vím to z vlastní zkušenosti a nebude to zkušenost asi jenom moje-prostě,když mne nějaká práce nebaví,nedělám jí s plným zaujetím,snažím se nějak to očurát a podobně.To je přeci povaha našich lidí. A je tu otázka - bavilo je hrát podle not Rady? Vždyť on sám řekl v jednom rozhovoru,že o přestávce v šatně říkal hráčům "jen nedostat gola" - to bylo tuším za vedení 1-0. Jak je možné,že Nitri, náš v té době druhý nejlepší střelec se na jaře skoro nedostal přes půlku.To nemohlo být z jeho hlavy. Prostě Rada kluky za každou chybu seřval a oni se potom báli z obrany vyjet.Protože Rada za celou dobu kluky nenaučil základní automatizmy jako když obránce vyjede,musí se na to reagovat buď zatažením jiného hráče nebo posunutím obrany,byly potom při ztrátě míče velké problémy,mnohdy goly.Proto se hráči drželi vzadu,do vápna chodil 1 max.2 hráči. To se potom špatně dávají branky. Proti Jabkám v náběhu 6 hráčů nebyla vyjímka. Mám takový dojem,že Petrouš hráče nic neučil,dal jim prostě volnost. A ta radost ze hry byla patrná.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 07.05.2013 12:44 |Možná jen k porovnání mužstvo, které nastoupilo 28.5.2011 v 30. kole 2010-11 proti Bohemians 1905: (Vaniak - Krajčík, Trapp, Jan Hošek (67. Lafrance), Hubáček - Grajciar, Ragued, Janda (42. Šenkeřík), J. Černý - Vlček, Kysela (86. Kaufman), )3-0 doma),
a to které nastoupilo 29.7.2011 v 1. kole 2011-12 na hřišti Bohemians: Hanuš - Kaufman, Cicman (29. Dostál), Hubáček, Trubila - Prošek (72. Hurka), Jarolím, Milutinovič (35. Vlček), Janda, Koreš - Pospěch (prohra 0-2). Mezi těmi zápasy je 2 měsíce času.
V přípravě jsme hráli 3-3 proti Lazio Roma, 0-0 proti Parmě. To byl Petrouš ještě uznávaný trenér.
V SN vyšlo 16.9.2011 článek kde Petrouš hodnotí remízu 0-0 proti Dukle ze 7.kola 2011-12. http://slavistickenoviny.cz/clanek/6282-m-petrous-tym-potrebuje-cas
Komentáře na tento interview raději nebudu citovat, nicméně mezi prvním kolem zahájení kompetice proti Bohemians (29.7.2011) a sedmým kolem proti Dukle 16.9.2011) uběhlo přesně 49 dnů. Z hrdiny se stal velmi rychle padouch, to dobré se zapomnělo. To mám na mysli s přiměřenou mírou trpělivosti. Zázraky se nedějí na čekání, budování nového mužstva potřebuje svůj čas. Že ale Petrouš určitě také více dozrál během svého působení u B-čka a Juniorky, je bez pochyby.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Tomski před 12 lety 07.05.2013 12:54 |28.5.2011 v 30. kole 2010-11 proti Bohemians 1905: Vaniak – Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila – Černý M. (73. Milutinovič), Jarolím, Janda, Koreš (54. Hora) – Kisel – Pospěch (65. Vlček)...tvá sestava je ještě Jarolímovská bych řekl...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 07.05.2013 12:57 |Kurňík šopa - kde jsem to vyhránul??
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Barra před 12 lety 07.05.2013 13:01 |Máš samozřejmě pravdu, Ragued by těžko hrál za nás na konci 2010-11... Máš to u mě.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Tomski před 12 lety 07.05.2013 13:01 |s důvěrou v pana Petrouše do další sezony se nechám přesvědčit ve zbývajících zápasech...určitě by bylo lepší kdyby se osvědčil než utrácet za jiného trenéra, který taky nemusí mít úspěchy...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
lassiter před 12 lety 07.05.2013 13:01 |No, pokud já si to dobu dobře vybavuju, tak Petrouš ve Slavii nikdy moc uznávaný nebyl. Dobré jarní výsledky i hru myslím z větší části zastínily jeho některé ne úplně šťastné výroky i fakt, že Platil a spol. jeho angažmá vždy pojímali poněkud zvláštně, což jeho pozici u fanoušků a určitě ani hráčů nijak neposilovalo. A pak taky tehdy na jaře se tu řešily hlavně jiné věci... Petrouš byl brán jako záskok z nouze a u takových trenérů je trpělivost všech mnohem nižší než u "normálního" trenéra. No ale někdy holt člověk musí odejít, aby se mohl vrátit. Což je myslím velmi silná myšlenka na závěr :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
janko (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 13:36 |Tak Petrouš měl být jen "trenérský záskok" po odchodu Jarolíma, a každý žil s tím, že horší už to být nemůže. A proto se k němu tak přistupovalo. Nikdo nevěděl co nás na čeká za "experty" a nevěřím, že kdokoliv z Vás si to tenkrát dokázal představit. On nebyl to dno, co nás čekalo. Ale to tenkrát nikdo nevěděl, tak i proto tenkrát neměl na růžích ustláno.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 07.05.2013 14:04 |To máš pravdu. Pamatuji se, že mnozí (přiznám se, včetně mne) tehdy ten pohledný fotbal na jaře 2011 přičítali spíše skvělé partě a tomu, že mužstvu v podstatě šéfoval Kisel.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 12 lety 08.05.2013 06:11 |Petrouš ješte musí udelat několik výrazných úspěchů,aby mohl aspirovat na trenéra i pro příští ročník.My jsme nyní v euforii nad výsledkem i výkonem proti jabkám,ale správne tady nekolik lidí připomnelo,jak jsme ho vyháneli před dvema roky.Aby mu ten nečekaný posun vzhůru nepřinesl spíš škodu,než užitek.
Jeho největší problém je asi netajená přízeň ke klokanům,to mu
mnozí nemohou odpustit.Taky bych radej videl jako lodivoda u nás
slávistu,ale klokana jsem taky ochoten tolerovat.Jsou tu i horší možnosti,nakonec už jsme si to taky vyzkoušeli.
Omlouvám občasné použití e místo ě,jde mi totiž mizerne vykliknout.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
TomaXis před 12 lety 07.05.2013 13:04 |Zdravim, nemate nekdo prosim moznost hodit na uloz.to nedelni zapas, nebo nevite kde je ke shlednuti? Diky. SKS!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
zeleznik2 před 12 lety 07.05.2013 14:41 |Naprostý souhlas, téměř bez výtek, Vošahlík, opravdu asi nejhorší, ale nehrál tragicky, jen to zakončení byl děs, očekávám nasazení Mičoly namísto něj v Plzni. Škoda hrál dobře, ale mohla být i 6, kdyby dal aspoň jeden gól tak 7 oprávněná. U Mičoly klidně i 9, za ty dva góly, ale 8 ok. Zajímavé informace některých pisatelů: u Nitrianského bych odchod očekával, ale že odejde Čonka?tak tomu moc nevěřím, spíše Petrák. Fenin byl dost drahý úlet a přidal se k Toleskemu, Chihurimu nebo Cicmanovi, kteří se ve Slavii neprosadili. Co se týče podepsání Petrouše beru jako logický krok, pokud se vedení nedohodne s Kozlem, ale uvidíme po sezoně jak to nakonec dopadne.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 15:30 |Podle mně by bylo správný aby i v Plzni nastoupil Honza Vošahlík, přeci jenom na jaře patří k nejlepším hráčům a přidal i nějaký goly, po 2 "slabších" výkonech by mu dal i nadále důvěru, co se týče Cicmana tak prý je to stále náš hráč, odešel prý pouze hostovat.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miros před 12 lety 07.05.2013 15:54 |Vošahlík by měl hrát podle toho, zda k nám přestoupí a nebo se vrátí domů...Hrál bych s hráči, s kterými lze počítat pro příští sezonu....Nemáme o co hrát a tak bych hráče kteří nezustanou, pokud mají za sebe přibližnou alternativu, nestavěl...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Fallen (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 18:39 |nesouhlasím s tím, že nemáme o co hrát, existuje ještě jedna za vlasy přitažená verze příštích čtyř kol, která nás při stoprocentním zisku a ztrátám Jablonce, Olomouce, Dukly a Boleslavi ještě může posunout na 4. místo, které letos bude pravděpodobně pohárové. Takže, opravdu o nic se hraje až ztratíme první bod, což může být už v Plzni.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miros před 12 lety 08.05.2013 09:08 |tohle nemůžeš myslet vážně...myslíš, že všichni před námi budou jenom prohrávat a my vyhrávat? :-)))))
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Fallen (přítel SN) před 12 lety 08.05.2013 10:53 |moc tomu nevěřím, ale ta matematická šance tu prostě je, takže nevzdávat předem.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miros před 12 lety 07.05.2013 15:56 |Vošahlík by měl hrát podle toho, zda k nám přestoupí a nebo se vrátí domů...Hrál bych s hráči, s kterými lze počítat pro příští sezonu....Nemáme o co hrát a tak bych hráče kteří nezustanou, pokud mají za sebe přibližnou alternativu, nestavěl...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
fredydj (přítel SN) před 12 lety 07.05.2013 16:17 |když sme u těch možnejch odchodů, tak může nastat velkej problém, když si vezmeš, že můžou končit Kisel, Hub, Vosa + odchody krajních beků popřípadě Rudy....
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Betynka58 před 12 lety 07.05.2013 21:43 |Hub neskončí, Hub je věčnej!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Pepino44 před 12 lety 08.05.2013 11:22 |Hub skončí až za pět let a potom půjde na Hrad.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 12 lety 09.05.2013 10:01 |Toleski ve Slavii několik gólů dal, akorát KJ po něm chtěl nesmysl. Goce byl hrát do vápna, a KJ chtěl, aby se vracel na vlastní půlku. Chtěl to někdo někdy třeba po Nisterlooyovi? Po Sieglovi?
Jinak Toleski měl po Necidovi druhý nejlepší poměr odehraných minut a vstřelených gólů...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
moxi (host) před 12 lety 21.05.2013 05:00 |ray ban sale [www.chicraybansunglasses.com]
ray ban sunglasses sale [www.chicraybansunglasses.com]
ray ban on sale [www.chicraybansunglasses.com]
http://www.chicraybansunglasses.com [www.chicraybansunglasses.com]
ray ban sunglasses on sale [www.raybans-sunglasses.co.uk]
ray ban sale uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
http://www.raybans-sunglasses.co.uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
ray ban sunglasses uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
ray ban uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
http://www.cheapray- bansunglasses.co.uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk].