Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Příbram - Slavia 2:0

Slavia v rámci 25. kole vyjela do sestupem ohrožené Příbrami. Zápas měl pikantní příchuť zejména díky Františku Strakovi, současnému lodivodovi Příbrami, který minulý rok skončil na lavičce Slavie kvůli protestům sešívaných fanoušků. Bíločervení podali v zápase ostudný výkon a zaslouženě prohráli 0:2. Přežije další blamáž trenér Rada, jehož konce se naši fanoušci hlasitě dožadovali?

Příbram - Slavia 2:0 (1:0)

Branky: 15. a 90. Wágner

Sestava: Čontofalský - Nitrianský (46. Dostál), Hubáček (78. Škutka), Petrák, Čonka - Vošahlík, Gecov, Zmrhal, Mičola - Kisel - Fenin (67. Škoda)

Trenér Rada postrádal stoperskou dvojici Dobrotka (dýchací problémy), Bortel (trest za žluté karty), šanci místo nich dostalo duo Hubáček a Petrák, místo něhož nastoupil ve středu hřiště Zmrhal. Kromě toho došlo k dalším dvě změnám - Mičola nahradil Skácela a Fenin Škodu. Z úspěšné juniorky se na lavičku opět nepodíval ani jediný hráč!

Hned v úvodu došlo k chybě Čonky, který promáchl vysoký míč, před útočníkem Příbrami, ale odehrál na roh Hubáček. Z něho nehrozilo sešívaným sebemenší nebezpečí. Pak na sebe upozornil několika nevybíravými zákroky Vošahlík a záhy dostal žlutou kartu. V úvodu se hrála oboustranně nehezká nakopávaná, a tak první pohlednou věcí v zápase bylo vyvedené choreo fanoušků  Slavie. Příbram byla mírně aktivnější a v 9. minutě si vytvořila první tutovou šanci. Na malém vápně ale umístil atakovaný Wágner přízemní centr jen nad branku Kamila Čontofalského! Gecov poté zajímavě nahrával do brejku Zmrhalovi, ale přihrávka byla na poslední chvíli zblokována. Aktivní Wágner pak střílel pomalou střelou vedle, ale Čontofalský ji nepříliš pochopitelně ještě tečoval na roh. A chyba našeho brankáře byla potrestána! Míč po rohu se odrazil na vápno, tam střílel jeden z domácích a míč do prázdné branky doklepl právě Wágner! Slavia po inkasované brance otupila tlak Příbrami, výsledkem byla ale jen hra ve středu pole. Do další nadějné situace se dostávala Příbram, ale centr letící naším pokutovým územím naštěstí nikdo z domácích nezachytil. Pěknou kolmicí se prezentoval po půlhodině hry Hubáček, ale Hruška měl k míči blíže než Zmrhal. Příbram byla nadále nebezpečnějším týmem, po centru pálil mimo Střihavka. V dalších minutách zaujalo jen nepochopitelné otočení autu ve prospěch Příbrami. Obrovskou frustraci Slavie vystihl Nitrianský, když vztekl zakopl míč po běžném autu. Logicky tak obdržel žlutou kartu. Byla to jeho osmá a červenobílým bude dvakrát chybět. Hned poté byl první poločas ukončen.

Nitrianského byl do druhého poločasu kvůli zranění kolene vystřídán za Dostála. Slavia se snažila hrát bojovněji, ale šanci si připsala opět Příbram a znovu po rohovém kopu. První střela ale byla zblokována a druhá letěla o nějaký metr vedle. Poté se do šestnáctky řítil Jugas a upadl, o penaltě ale nemohla být řeč. Další šanci připravil aktivní Azíz, ale Wágner v akrobatické pozici pálil hodně vedle. Těsně před vápnem fauloval Čonka, ale ze standardní situace si Příbram žádné ohrožení hostující brány nevytvořila. První šanci si Slavia trestuhodně vytvořila až v 62. minutě, kdy střílel ze zhruba 25 metrů Mičola. Hruška jeho přízemní ránu vyrazil. V 70. minutě Mišůn fatálně zachyboval, ale Kisel už ve vápně přihrával nepřesně na střídajícího Škodu. Po dalším z rohů Příbrami přišla nedůrazná hlavička vedle. Velice nadějnou situaci měli po centru do vápna domácí, ale zastavil je hvizd rozhodčího. Slavia si ke konci přeci jen vytvořila tlak, ale Mičolovu střelu v solidní pozici na poslední chvíli zblokoval Jugas! Zmrhalovu střelu po následném rohu pokryl Hruška. 5 minut před koncem ve vápně simuloval Wágner, penalta se samozřejmě nepískala. Wágner si však druhý gól nakonec připsal, když z brejku prostřelil Čontofalského a završil tak slávistickou potupu.

Komentáře (159)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Sestava

    rudahvjezda     před 11 lety 27.04.2013 15:48 |  
    0 0

    ...je fakt otresna. Przneni Petraka na stoperovi, opet jen jeden utocnik. Z nejakeho duvodu ted Fenin. Nehraje Skacel... Rada proste toci porad stejnych 13 hracu a ani v situaci, kdy to bylo nejlogictejsi (vypadli dva stoperi) neda sanci nikomu dalsimu. Je to hnus, velebnosti!

  2. Re: Přbram - Slavia 0:0

    spino     před 11 lety 27.04.2013 15:50 |  
    0 0

    A Skácel nehraje jako Proč? Mičola a ještě nalevo. To bude vypadat.

    • Re: Přbram - Slavia 0:0

      opicemag     před 11 lety 27.04.2013 15:54 |  
      0 0

      To že nehraje Skácel bych ještě pochopil (moc mu to nejde), ale proč hraje Zmrhal a proč je Petrák na stoperu? Pokud by snad Rada ve Slavii zůstal ještě příští rok, tak už nám nepmůže ani Messi s Ronaldem.

      • Re: Přbram - Slavia 0:0

        spino     před 11 lety 27.04.2013 15:56 |  
        0 0

        Mičola má co dělat, aby zvládl hrát napravo a on ho vrazí nalevo, když na tento post máme SKácela, Juhar, Tusjaka, Hurku, atd. Fakt duševně nemocný člověk.

        Fenin sám na hrotu? To dopadne špatně.

        • Re: Přbram - Slavia 0:0

          Markus     před 11 lety 27.04.2013 15:59 |  
          0 0

          Ta sestava je předurčena k neúspěchu.

      • Re: Přbram - Slavia 0:0

        mats     před 11 lety 27.04.2013 18:39 |  
        0 0

        Messi s Ronaldem by stopro nepomohli... U nás by se totiž vešli stěží na lavičku... :-)

    • Re: Přbram - Slavia 0:0

      th     před 11 lety 27.04.2013 15:59 |  
      0 0

      Asi hrozí nebezpečí, že by nám ta levá strana mohla fungovat, proti Slovácku tam duo Čonka, Skácel asi 60 minut předváděli něco, co by mohlo někomu připomínat snahu o kombinační fotbal, to se přece nemůže nechat bez odezvy - co kdyby se ta infekce rozšířila i na zbytek mužstva ....

      • Re: Přbram - Slavia 0:0

        spino     před 11 lety 27.04.2013 16:09 |  
        0 0

        :DDD

  3. Re: Přbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

    smichov_1     před 11 lety 27.04.2013 16:22 |  
    0 0

    Podle toho začátku to vypadá, že s trapnou Příbrami rupneme minimálně 3:0, a Rada konečně půjde o dům dál. Takž, zatím spokojenost!

  4. Re: Přbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

    spino     před 11 lety 27.04.2013 16:22 |  
    0 0

    Rado ty jsi čůrák fakt!
    Ty umíš mizerně trénovat!

    ---

    Ty jsi tu náš lampasák!
    A my jsme tady zbytečný!

    • Re: Přbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 16:28 |  
      0 0

      Táhni blejt furt jinám ,vidíme to i bez tvýho krakorání na ofiku meleš stejný věci pod Vocelem.

    • Re: Přbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Barra     před 11 lety 27.04.2013 16:28 |  
      0 0

      Spino, uklidni se. Nejsi sám, komu se to nelíbí, ale tvé výkřiky ve smyslu toho prvního k ničemu nevedou. Ukaž alespoň, že máš větší morální autoritu než ten, koho kritizuješ.

      • Re: Přbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

        spino     před 11 lety 27.04.2013 16:33 |  
        0 0

        OK, už se zklidním, ale je to těžké.

        • Re: Přbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Edwardtheiron     před 11 lety 27.04.2013 22:10 |  
          0 0

          Voceli,ty jsi hovado!!!

  5. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

    edenian     před 11 lety 27.04.2013 16:27 |  
    0 0

    Cim to asi je, ze je mi to vlastne fuk.

  6. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 16:31 |  
    0 0

    Jako na rovinu co jste kdo čekal jiného,podivejme se komu o co v tomto zápase jde a navíc bez obou stopéru.Chce to vidět reálně.Samozřejmě bohužel pro Slavii a její fandy.

  7. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 16:32 |  
    0 0

    Ať to skončí jak to skončí tak buď se Radovi bude zdát, že jsme odehráli slušný kombinační fotbal nebo se vymluví, že se mu rozpadla obrana tudíž musel improvisovat a hráli nesehraná dvojice. Jo a pokud budem celý zápas prohrávat, čekám většinu střídání stejně až okolo 80. minuty. Já jen doufám, že i v Radově případě melou boží mlýny.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

      edenian     před 11 lety 27.04.2013 16:34 |  
      0 0

      No to ne, ty bozi jsou pro nase potreby strasne pomaly. My ho potrebujem semlejt nejlip vcera.

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 16:43 |  
        0 0

        Prave proto doufam, že začli mlýt už dávno, třeba když trénoval Jablonec tak oni už mlely ohledně budoucího angažmá ve Slavii:D

  8. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. poločase

    postovni (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 16:37 |  
    0 0

    zatím jsme ani jednou nevystřelili. zas lahůdkovej fotbal a ruda tam zas půjde na 10 minut. to mi hlava nebere.

  9. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 16:56 |  
    0 0

    Tak Nitrianský za vlastní blbost 8.žlutá a tedy stop na dva. Takže jestli teď Rada příště nepostaví Dostála a nepovolá do A aspoň Mikulu, tak už je to pak opravdu nad slunce jasné a na střídačce nebude jedinej obránce.

  10. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    Slawek     před 11 lety 27.04.2013 16:57 |  
    0 0

    Přestože jsme v tabulce osmí, herně jsme možná nejhorší v lize. Nedá se na to koukat a většině komentátorů děláme svým projevem jen radost. A taky to dost ulehčujeme Strakovi Přesná přihrávka je neřešitelný problém pro řadu hráčů, není vidět žádné schéma, žádný styl, jen a jen alibismus a šeď průměru.

  11. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    lassiter     před 11 lety 27.04.2013 16:57 |  
    0 0

    Podle onlinu to vypadá na pěkný, rušný zápas.

  12. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    1rytir     před 11 lety 27.04.2013 17:00 |  
    0 0

    Stačí si přečíst toto hodnocení první půle: Pokud by někdo pochyboval o tom, že je poločasové vedení Příbrami nezasloužené, tak tady je bilance Slavie: O střel na bránu, 0 střel mimo, 0 rohových kopů.
    Copak té ostudy už vážnš nebylo dost?

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 17:02 |  
      0 0

      Nejhorší výkon na jaře. Bohužel se to podle sestavy dalo čekat předem.

      Ale třeba po poločase přijde Skácel a Škutka a nějak dáme aspoň plichtu. Ale nevěřím tomu.

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

        AKI     před 11 lety 27.04.2013 21:42 |  
        0 0

        Začnu pozitivy: horší už to být nemůže a pak musim pochválit kluky za bránou a fantastický choreo a dnes zasloužený "Rada,ven!" Do klubu nevidim,ale tohle její úplně normální, aby kluci hráli s takovou nechutí.... Co se týká Skácela,tak tam asi bude nějaká nesympatie Rada/Ruda, jinak si to nedokážu vysvětlit a už taky nechápu zmiňovanýho Škutku, který si pořádně nekop a za 10 minut chozený toho asi taky nemůže předvést a podle toho to taky vypadá a upřímě se mu moc nedivim.
        Negativa: nasazení, fotbalovost a asi nehodnost jména Slavia. Pak už jen dodat nenasazování kluků z juniorky, zkažená sobota, co dodat...

  13. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    Barra     před 11 lety 27.04.2013 17:02 |  
    0 0

    Pomalu by si člověk myslel, že Rada úmyslně dělá vše pro to, aby Slavie s ním rozvázala spolupráci, což vyjde vzhledem k odstupnému finančně zajímavěji, než kdyby Rada sám dal výpověď.

    Máme celkem luxusní sestavu na lavičce se Škutkou, který se trefil v téměř každém zápase, který odehrál tuto sezónu za Košice, se Škodou který minulé kolo slušně odehrál, se Skácelem který jako duo s Čunkou se proti Slovácku postaral o většinu nebezpečným útoků. A přesto není pro ně místo v sestavě. Fenin odehrál za poslední sezóny 882 minut, tedy ani ne 10 kompletních zápasů, poslední gól dal v dubnu 2011 – a on nás má spasit? Ne že bych mu to nepřál, rád se budu mýlit, ale nemyslím si, že tady vede správná cesta. Mužstvo, které mělo i když s nedobrým fotbalem přece bodově úspěch, se muselo se proti Příbrami se Zmrhalem, Mičolou, Feninem kompletně překopat? Útok je přece nejlepší obrana, místo toho abychom měli posílený útok, budeme se raději již předem jako ustrašený a zbytý pes s ocasem mezi zadními packami stahovat? Klesli jsme hluboko.

    Osobně mám pocit, že Rada se už vykoukal na Slavii, jak sám říka ´ve svém věku už to (takový stres) nemá zapotřebí´. Z druhé strany se mi zdá z odpovědi Kusého, že i on Rady jen respektuje, protože má, jak Kusý píše, ´platnou smlouvu´.

    Nastal čas akce, tato cesta a budování mužstva s Radou, které jsem osobně věřil, už není ta správná pro Slavii. Po 24 zápasech osobně nevidím vylepšení na obzoru a nemyslím si, že Petr Rada mužstvu ještě nějaký impuls může a hlavně umí dát. A buďme upřímní, s hráči které máme k dispozici, musíme umět daleko lépe, než teď se projevuje. Vždyť i Straka měl lepší výsledky se Slavií než Rada.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 17:21 |  
      0 0

      Celkem souhlasím,jen mám takový lehký mrazení v zádech,že to nebude jen o trenérovi,prostě to odskakování míče neschopnost přihrát si to prostě nebude jen v lampasákovi.

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

        bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:32 |  
        0 0

        určitě to není jen v trenérovi,ale on má na tom lví podíl.Že hráči neumí první dotyk,za to Rada pochopitelně nemůže.Ale že nevědí,co mají na hřišti dělat,aby se dostali soupeřovi do vápna,to je víceméně neexistence nějaké herní koncepce.Další ,co se dá vyčíst hráčům je jakési podceňování některých mužstev.Proč mohli proti bolševikovi alespoň makat a proti Příbrami se domnívají,že hraje profesor s nezdárným žákem?/i když jsem zápas neviděl,vyplývá to ze statistiky/.Hra na jednoho útočníka,když mám čtyři,zhruba na stejné úrovni je blbost.Škutka chudák,aby mlátil hlavou o zeď,že k nám vlez.A Rudi,i když není v nejlepší formě,pořád by mužstvu pomohl.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

      zeleznik2     před 11 lety 27.04.2013 17:26 |  
      0 0

      Vhodný argument, pro kotel, který Franciho ze Slavie vyštval.., ale Rada má přeci koncepci né?

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

        janko (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 17:45 |  
        0 0

        to je prece uplne jedno. Ten clovek se u nas nikdy nemel objevit. Stejne jako Rada. Tyhle expedimenty s pseudotrenery nas stoji jen cas a penize. Angazovani Rady a kupovani hracu ktere nepotrebujeme zadna koncepce neni.

  14. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    no-nick     před 11 lety 27.04.2013 17:07 |  
    0 0

    Dostál? Hmmm. Divím se, že nešel za Fenina.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 17:10 |  
      0 0

      Rada podle mě nepřehlédl Nitrianského disciplinární prohřešek. To on vidí, Feninovu hru ne. Ale co se divíme, já jsem zatím Fenina taky nezaregistroval. :)

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 17:19 |  
        0 0

        Nitriansky je prý zraněn, asi ho Rada o pause za tu žlutou zmlátil.

        • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

          Barra     před 11 lety 27.04.2013 17:21 |  
          0 0

          A good one! :-)

  15. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 11 lety 27.04.2013 17:13 |  
    0 0

    Tak a to je konec, už před zápasem, mne polil pot, když jsem viděl jak to trenér postavil, Hubáček šéf obrany a vedle něj Petrák, moje obavy se naplnili hned v 15 minutě, kdy po rohu obrana totálně shořela, statistiky po půli: 0 střel a 0 rohů, navíc dvě žluté karty, Nitrianský stop na dva zápasy a teď jde místo něj Dostál, tak to vypadá dnes na 2:0, vyrovnat asi nedokážeme, takže Franc bude zase hvězda...

  16. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    no-nick     před 11 lety 27.04.2013 17:31 |  
    0 0

    Útočník za útočníka? Nooo...mně se teda taky nelíbí ty vulgární výkřiky Spina, ale teď mám taky chuť toho našeho mága nazvat jinak než kluk ušatá.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

      Barra     před 11 lety 27.04.2013 17:42 |  
      0 0

      No nevěřím svým očím! Místo Hubáčka je na hřišti Škutka. Rada se inspiroval u Lavičky, který včera také stáhnul Vidlička za Bendáře. Ještě aby byl Dávid stejně úspěšný jak Bednář.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

      bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:36 |  
      0 0

      To jak ho nazval spino přece není žádná nadávka a už vůbec ne vulgární.Jedná se přece o velice důležitou část lidského,většinou mužského těla,která nám v životě přináší spoustu potěšení.A zatím jsem si nevšiml,že by nám Rada působil nějaké to potěšení,spíš naopak.

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

        Barra     před 11 lety 27.04.2013 19:43 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, alespoň ty jsi mě dnes rozesmál. Máš ale pravdu...

        (Mimochodem, vidím že na oficiálkách chce Vocel poslat na Radu bratry Mašíny).

        • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

          bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:47 |  
          0 0

          Já už se Barro nesměju ničemu,ještě mi k tomu včera ukradli na nádraží mobila z kapsy u košile.Takže vidíš,že určití profese jsou u nás na úrovni.Ale fotbalisti to nejsou.

          • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

            Barra     před 11 lety 27.04.2013 20:25 |  
            0 0

            Tak to už je spíš na šibeniční humor, nebo jak se to správně říká. Řekl bych naštěstí že ti ho ukradli bez násilí - v bruselském hlavním nádraží před léty zamordovali 17-letého kluka kvůli MP3- player, který nechtěl dobrovolně odevzdat. Dostal 7 ran nožem do hrudníku. Případ se stal ve špičce, kolem 16.30 h odpoledne, stovky cestujících šlo kolem, nikdo nereagoval. Pachatelům bylo 16 a 18, starší dostal 20 let.

            V takovém případě se raději nebránit.

          • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

            edenian     před 11 lety 27.04.2013 23:39 |  
            0 0

            Bongore sorry, ale jak ti do pr... muye nekdo slohnout mobil z kapsy u kosile?!?!?!?

            • Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

              jarodo57     před 11 lety 28.04.2013 11:18 |  
              0 0

              Proto já nenosím košile ,ale trička

  17. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    Barra     před 11 lety 27.04.2013 17:35 |  
    0 0

    Takže jsme v 62 minutě poprvé ohrozili bránu Příbrami. Hurá!!!

    Vzhledem k tomu, že dle statistik je Slavia v druhém poločase čtvrté nejnebezpečnější mužstvo Gambrinusligy (v 24 druhých poločasech jsme vyhráli na body 7 x, remizovali 15 x a jen 2 x prohráli, branky 19:9, by se snad ještě něco mohlo rýsovat. Ale to asi hlavně díky tomu, že Příbram je naopak čtvrté nejhorší mužstvo Gambrinusligy v druhém poločase: 6 výher, 9 remíz, 9 proher, na góly 12:19).

  18. Re: Příbram - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    JS (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 17:49 |  
    0 0

    To se už těšim, co zas bude Rada vypouštět z držky za kecy po utkání.. Včera byl Škutka na Rumfestu na Novoměstský radnici, tak snad to dneska vyběhá.. :)

  19. Re: Příbram - Slavia 2:0

    edenian     před 11 lety 27.04.2013 17:53 |  
    0 0

    Tak v pohode, Rada konci, ne?

  20. Re: Příbram - Slavia 2:0

    steev (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 17:54 |  
    0 0

    To je zoufalost nehodná jména Slavie.Jak dlouho tam lampas ještě vydrží?

  21. Re: Příbram - Slavia 2:0

    whiplash     před 11 lety 27.04.2013 17:57 |  
    0 0

    Krasny vysledek, jen co je pravda. :(

  22. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Markus     před 11 lety 27.04.2013 18:01 |  
    0 0

    Tak a ven!

  23. Re: Příbram - Slavia 2:0

    slavistajiri     před 11 lety 27.04.2013 18:01 |  
    0 0

    Hlavní problém je, že se vůbec nedostaneme do vápna, když už tam jsme tak je nás tam málo. By jsme mohli hrát s 10to útočníkama a stějně by se nic nedělo. Útočníky lituji.
    Bohužel Rada všude kde byl tak se hrála holomajzna s málo góly. Myslím, že s Rada je slepá ulička. Na čase dát šanci znovu někomu jinýmu. Možná je čas opět dát šanci Petroušovy.

  24. Re: Příbram - Slavia 2:0

    postovni (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 18:01 |  
    0 0

    tak dneska už snad nemůže říct, že jsme hráli kvalitní kombinační fotbal ani Rada.

  25. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Dobi     před 11 lety 27.04.2013 18:11 |  
    0 0

    Jsem člověk od přírody až přehnaně tolerantní. Asi geny po jinak nefotbalové mámě... Když ve Slavii končil Máčala, svěřila se mi, že celou noc nespala - Co ten člověk teď bude dělat?.... Když byly Teplice před rozpadem (severočeské geny mám po ní..., nakonec to byl jeden čas VTJ Teplice a pomalu se vše konzolidovalo), ptala sem jak je to možné, takové fotbalové město!! Ale koukám kamsi do nebíčka a říkám si: Co bys tomu, mámo má milá říkala po Příbrami??? A to přesto, že tam máme nejdéle nepřetržitě fungující odbočku, jejíž členové mají 14 zápasů naprosto jasno. Ale i to, že tam je Starka a Straka - jak blízká jména!
    Končím s filozofií a vzpomínkami. A zuřím!!! Je toto možné???? Prohrát náhodným gólem, to bych ještě nějak vydýchal. Ale 0:2??? Ostuda všech ostud!!!! Bože, co jsme komu udělali???

  26. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Dobi     před 11 lety 27.04.2013 18:12 |  
    0 0

    Jsem člověk od přírody až přehnaně tolerantní. Asi geny po jinak nefotbalové mámě... Když ve Slavii končil Máčala, svěřila se mi, že celou noc nespala - Co ten člověk teď bude dělat?.... Když byly Teplice před rozpadem (severočeské geny mám po ní..., nakonec to byl jeden čas VTJ Teplice a pomalu se vše konzolidovalo), ptala sem jak je to možné, takové fotbalové město!! Ale koukám kamsi do nebíčka a říkám si: Co bys tomu, mámo má milá říkala po Příbrami??? A to přesto, že tam máme nejdéle nepřetržitě fungující odbočku, jejíž členové mají 14 zápasů naprosto jasno. Ale i to, že tam je Starka a Straka - jak blízká jména!
    Končím s filozofií a vzpomínkami. A zuřím!!! Je toto možné???? Prohrát náhodným gólem, to bych ještě nějak vydýchal. Ale 0:2??? Ostuda všech ostud!!!! Bože, co jsme komu udělali???

  27. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Barra     před 11 lety 27.04.2013 18:16 |  
    0 0

    První střela mezi tyče v 62.minutě, první roh v 81.minutě - a to proti klubu jako Příbram... Spadli jsme velmi hluboko.

    Naštěstí Rada pochopil, že musí posílit útok - což také se Škutkou na posledních 11 minut udělal. Zajímalo by mě jeho vysvětlení pro volbu neviditelného Fenina, kterého nechal 67 minut na hřišti.

    Dnes se to Radovi tedy vážně povedlo.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 18:31 |  
      0 0

      Ale ta hráči dneska zoufalství goly dostáváme po jejich neumětelství či lemplovství a když k tomu přičtem Radu tak at jsme rádi že se zachráníme což ještě není tak uplně jisté.Na ráče jsem tak strašně nasratý jak už dlouho ne,o vodě a chlebu tak na ně.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Barra     před 11 lety 27.04.2013 18:40 |  
        0 0

        Však jsem včera navrhoval: jako základ jim dát průměrný český plat a výsoké prémie za body - a čím více branek při tom dají, čím větší prémie bych dal.

        Jinak možná domluvit aby někde v továřně stáli u běžicího pásu za 100 Kč na hodinu. A hned by se nějaká motivace a větší láska k míči našla.

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          dArtagnan     před 11 lety 27.04.2013 18:45 |  
          0 0

          Jak bys je ale chtěl donutit takovou smlouvu podepsat?

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            Barra     před 11 lety 27.04.2013 19:32 |  
            0 0

            Donutit ne, to nejde samozřejmě. Ale nabídnout novou a vylepšenou smlouvu, pro ty, kteří ji chtějí podepsat, novým hráčům jen takovou smlouvu. Nízký základ, oproti tomu velmi slušné a výrazně vyšší prémie než běžně. Hráči by si tímto způsobem mohli daleko více vydělat.

            V 2008-09 jsme měli 2,06 bodů na zápas - teď ušmudlaných 1,2. Sice nás ještě čeká 5 zápasů, ale i tak mám obavu, že se finálně dostaneme jen na úroveň minulé sezóny, kdy jsme uhráli 1,13 bodů/zápas, nebo snad lehce nad.

            Když se ale podíváme na statistiky posledních 10 let, tak evoluce je jasná:

            KRÁSNÉ OBDOBÍ
            2002-03 – 64 bodů z 30 zápasů, průměr 2,13 bodů na zápas (a 65 střelených gólů, teď tedy 28…)
            2003-04 – 52 bodů, 1,73
            2004-05 – 53 bodů, 1,76
            2005-06 – 54 bodů, 1,80
            2006-07 – 58 bodů, 1,93
            2007-08 – 60 bodů, 2,00
            2008-09 – 62 bodů, 2,06

            NASTÁVÁ BOD ZLOMU:
            2009-10 – 41 bodů, 1,36
            2010-11 – 40 bodů, 1,33
            2011-12 – 34 bodů, 1,13
            2012-13 prozatím – 30 bodů z 25 zápasů, 1,20 bodů.

            Jestli tedy získáme ze zbývajících 5 zápasů alespoň 4 body, budeme na tom buď stejně, nebo lépe než v minulé sezóně, kdy jsme vystřídali 3 trenéry. V každém případě půjde ale o druhý nejhorší výsledek za posledních 11 let. Sedm krát jsme v tom období měli více než 52 bodů, dokonce až 64. Teď tedy prozatím 30...

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:45 |  
          0 0

          Ahoj Barro,můžeš mi prozradit,kde bych v Česku dostal u pásu stovku na hodinu,možná snad u podvazkového pásu,ale to bych se musel trochu snažit.Já bych se tam totiž hned šel postavit.Ty zkrátka z té Belgie máš trochu zkreslené představy o stavu našeho průmyslu.Nic ve zlém,ale já když jsem hrával na západě ,tak jsem to měl taky tak.Tady u Pragokoncertu míval dancingový muzikant tak 2800-Kč za měsíc a tam 3 tisíce marek nebo guldenů,takže přibližně dvacetkrát víc.

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            Barra     před 11 lety 27.04.2013 20:06 |  
            0 0

            Hm, tak to jsem asi přepísknul. Vycházel jsem z toho, co jsem si pamatoval od mého švagra.

            Jen abych byl kompletní: běžný Belgičan nemá průměrně 20 x více než je tomu v ČR, průměrný netto příjem je cca. 1.984 EUR, 50% se dostane na cca. 1.800 EUR měsíčně. U muzikantů platí jiné normy, jak se zdá.

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            jarodo57     před 11 lety 27.04.2013 20:33 |  
            0 0

            Pan Barra bohužel ve svých komentářích po západním způsobu používá hodně statistických údajů . Používá možná i statistické čísla co se týče průměrného výdělku pracovníků v naší krásné milované zemi.Bohužel. Pane Barra nehněvejte se na mě ,ale tady s tím výdělkem to je trochu jinak.Nic ve zlém.

            • Re: Příbram - Slavia 2:0

              Barra     před 11 lety 27.04.2013 21:34 |  
              0 0

              V pohodě, Jarodo. Myslel jsem, že když vezmu 22 pracovních dnů x 8 h/denně = 176 hod x 100 Kč/hod = 17.600 Kč bruto, že nebudu tak daleko od reality. Aktualitu v ČR se snažím sledovat, denně si přečtu noviny na webu, myslím že dění v ČR mi není zcela cizí. Ale asi se mýlím, a rád se nechám poučit.

              Že bych používal ´po západním způsobu hodně statistických údajů´? Nevím, jestli je to specifikum západu, ale rád si ověřuji argumenty pro a contra. Snažím se použít jak srdce, tak hlavu při posuzování. Mě se to alespoň zdá logické a spravedlivé. Často vyjde najevo, že pravda není tak univerzální jak by si člověk na první pohled mohl myslet.

              • Re: Příbram - Slavia 2:0

                jarodo57     před 11 lety 28.04.2013 11:33 |  
                0 0

                Jo přesvědčil jsi mě. Ale já jsem někdy tím přehršlem statistik(nemyslím ty tvoje) při sledování některých zápasů hlavně na neveřejnoprávních televizí tak nasr.... kolik debilních zbytečností nám ty pseudokomentátoři jsou schopni vystatistikovat.A ono ,ale vesměs je nejlepší kdyby pořádně rozuměli fotbalu a místo těch jejich statistik raději přidali nějaké jejich postřehy.

  28. Re: Příbram - Slavia 2:0

    1rytir     před 11 lety 27.04.2013 18:17 |  
    0 0

    Vzkaz hráčům: Na žádnej dobrej fotbal nemáte. Jste dřeváci! A proto také hrajete, jak hrajete!
    Vzkaz trenérům: Co jste pokazit mohli, jste pokazili, mějte alespoň kousek cti v těle a rezignujte ještě dnes večer!
    Vzkaz GŘ: Pane Kusý, jako nejvyšší manager ve Slavii musíte vidět, že manageři na trenérském postu vaší firmě škodí. Neodvolávejte se na platnost smlouvy, protože kdo poškozuje firmu, nemá v ní co dělat!
    Vzkaz majiteli: Z vašeho nekonání dovozuji, že je vám úplně jedno, kam Slavii vedete, že je vám jedno, kam cpete svoje peníze, a proto se poohlédněte po nějakém kupci, který by vám za současnou Slavii alespoň něco dal!

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      jarodo57     před 11 lety 27.04.2013 20:06 |  
      0 0

      tak tohle jsou má slova již delší čas.Vypráskat tu bandu ,která si kapsuje jinak než svým kvalitním a profesionálním přístupem k fotbalu. Řebíčkovi je to jedno? Tak ať to prodá někomu jinýmu a nás diváky ať už nerozčiluje.Nezlobte se na mě to není nic jiného než další tunelování naší SLÁVIE.

  29. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Matlafous     před 11 lety 27.04.2013 18:31 |  
    0 0

    Bůh uhasil naše ohně a zmírnil udatnost našich hrdinů.

    ***

    RADO SOUDNOST !!!

  30. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 18:31 |  
    0 0

    Přátelé, nekdo říkal, že to byl nejhorší výkon roku. Já to neviděl, ale jestli je to tak, tak to bylo horší, než v Brně?To bych byl rád, že jsem to nesledoval.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 18:33 |  
      0 0

      Ano, směrem dopředu jako v Brně + horší obrana.

  31. Re: Příbram - Slavia 2:0

    edenian     před 11 lety 27.04.2013 18:42 |  
    0 0

    Celej realizacni tym ven, pokorne pozadat Petrouse at to dojede a hledat lidi - trenery i hrace - pro budoucnost, jestli na to teda pane Kusy, Rebicek atd. vubec mate. Ja si teda nejsem jist.

  32. Re: Příbram - Slavia 2:0

    vlchan     před 11 lety 27.04.2013 18:53 |  
    0 0

    Zlatej Straka proti Radovi.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:52 |  
      0 0

      Starko,vrať nám našeho France!

  33. Re: Příbram - Slavia 2:0

    tolsimir     před 11 lety 27.04.2013 18:54 |  
    0 0

    "Vzadu jsme museli improvizovat, neměli jsme k dispozici ani jednoho stopera." Já nevím, tahle věta mluví za vše. K čemu se pak investují peníze do mládeže, nebylo by lepší ji celou zrušit a mít jen A - tým? Ti hráči pak stejně nejsou k dispozici..

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 18:56 |  
      0 0

      „Jeli jsme sem s tím, že jsme chtěli domácí pozlobit." Taky perla.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:54 |  
        0 0

        No a pozlobili jsme je?Ano pozlobili,dej stovku za představení a potom zjisti ,že se na něj nedalo koukat a že to vlastně byl podvod.
        Budeš nazlobenej?Já nasranej.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 19:28 |  
      0 0

      S tím mě teda taky sere,tak do pytle s tím musím počítat že mě můžou vypadnout dva hráči kor obránci,to bych snad věděl i já trenérský laik.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      winter (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 21:28 |  
      0 0

      Rada je píča!!! a už bez pardónů..

  34. Vedení Slavie

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 19:21 |  
    0 0

    Jak pan Kusý na oficiálkách vypráví, že má Rada platnou smlouvu atd... a že na tuto otázku už několikrát odpověděl.....

    Řebíček s Kusým musejí být slepí a hluší, a potom si mohou stokrát říkat a chlácholit se, že naše hra není tak špatná a že to bude příští sezónu s Radou lepší. Ale pokud fotbalu byť jen trošičku rozumějí,musejí vědět, že to lepší být nemůže!!!

    Když jsem se dozvěděl, že nás bude trénovat Rada, věděl jsem, že to je snad vůbec nejhorší varianta, která mohla Slavii potkat a několikrát jsem to na SN psal.

    Do prdele, vždyť ten ......, ať už trénoval, koho trénoval, vždycky to byla nakopávaná křečovitá hra bez kombinace, bez útočné hry s cílem nedostat gól!!!

    To to ti fotbalem sběhlí lidi, kteří jsou ve vedení nezaregistrují???? Když to mohu VĚDĚT já (ne myslet si, prostě vědět), tak proooč to nemohou vidět profesionálové.

    Hraju fotbal od malička, ale takový amaterismus, jaký je ve Slavii, by snad nebyl možný ani v krajském přeboru!!! Psal jsem, že úplně nejhorší trenéři pro Slavii by mohli být Straka, Bílek, Rada, Chovanec a Pulpit.

    Ti naši amatéři ve vedení už z nich DVA přivedli. Do prdele jak je to možný? To musejí buď dělat schválně nebo nemají o fotbale sebemenší potuchy.

    Ještě tak chápu, že může takový netrenér trénovat v ČR repre, protože tam jde o jiné zájmy než abychom vyhrávali (mafie), ale jak ho může nechat někdo trénovat první nebo druhou ligu???

    Kdo by asi tak mohl teď trénovat Slavii?? I ti amatéři už asi vědí, že by jim Bílek ani Chovanec už asi neprošel...Takže co kdyby nám sem pro změnu vykoupili dalšího defenzivního poloblázna Pulpita?? Já bych se už vůbec ničemu nedivil...

    Navrhoval bych v pořadí: 1. Kozel 2. Jarolím (jelikož na některé hráče je třeba si došlápnout - a když bude jen trénovat a navrhovat bez rozhodování o posilách, tak mu věřím) 3. Komňacký (s Jihlavou umí hrát nebojácný fotbal)

    • Re: Vedení Slavie

      bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:56 |  
      0 0

      Takže teď tipuješ,že přijde Jozef Pepa Chovaněc?

      • Re: Vedení Slavie

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 00:32 |  
        0 0

        Chovanec by asi ani u vedení neprošel. :-)

  35. Re: Příbram - Slavia 2:0

    opicemag     před 11 lety 27.04.2013 19:33 |  
    0 0

    Proč?

  36. Re: Příbram - Slavia 2:0

    zeleznik2     před 11 lety 27.04.2013 19:36 |  
    0 0

    Tak bohužel tip, mi znovu vyšel, naprosto tragický výkon, zbytečně strávený čas u online přenosu, lituji fanoušky, kteří na tu bídu se jeli podívat na vlastní oči. Nevím co ti naši fotbalisti!!chtějí předvést doma s Jabloncem a pak v Plzni. Obrana hrůza, záloha nefunkční a naprosto neviditelný hrot Fenin. Jediná šance, kterou Kisel se Škodou zazdili, tak to mohlo ještě dopadnout 1:1 a na tu bídu, bych byl spokojený, takhle ale těžko hledat slova... jinak trenér posílil ofenzívu na 11 minut, když poslal na hřiště Škutku namísto Hubáčka, nápad dobrý, ale proč nepřišel o 20 minut dříve?je zbytečné se ptát, ještě budeme muset skousnout 5 kol, dokud vedení asi nedojde, že bude muset najít nového trenéra...např. Luboše Kozla.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 27.04.2013 19:58 |  
      0 0

      Ale neboj se,proti Plzni a možná i proti Jablonci zapneme,to jsou soupeři na úrovni.Ale honit se s nějakou no-name Příbramí?Nenech se vysmát,vypadali bysme jako blbci.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Barra     před 11 lety 27.04.2013 20:29 |  
        0 0

        Možná že na zápasy se špičkou tabulky jsou vypsané jiné - vyšší - prémie...

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          zeleznik2     před 11 lety 28.04.2013 15:08 |  
          0 0

          Jasně, uvidíme proti Jablonci, občas mi to taky přijde, že hrajeme dobře jen s lepšími mužstvy, anebo když hráči dostanou prémie, to je výkon pak úplně jinde, co na tom, že v lize hrají hodně průměrných či podprůměrných mužstev jako je Příbram, Budějovice nebo Slovácko...

  37. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Tom     před 11 lety 27.04.2013 20:21 |  
    0 0

    Rada je prostě stará škola A lepší to nebude .... Nemá koule posadit marnýho Čontofalskýho hrát ofenzivní fotbal dát šanci nákýmu mladíkovy z béčka ... Neustále prosazuje svoje oblíbence - Vošahlík, Zmrhal, Škoda ... Ani jednou jsme nehráli na dva útočníky vlastně jo 1 doma proti Bolce ... další věc jsou střídání přesto že máme slušnou lavičku ... at vedem prohráváme remizujem Mistr vystřídá max 2 krát a to až v 70 + minutě opravte mě jestli někdy vystřídal dřív nebo dokonce 3 krát ... Pamatuju si na Jarolíma jak v příbrami nasadil 17 letýho Černýho Suchýho a ještě jednoho mladíka byl schopnej poslat do B Abrahama atp.... tohle už není k vydržení normálně mě mrzí že sme tam nedostali aspon 5 golů a konečně by se rozsvítilo i našemu vedení .

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 27.04.2013 20:33 |  
      0 0

      Ale ti kluci,konkrétně Zmrhal,Tusjak šanci dostali,nadějně to rozjeli ale za chvíli uvadli.To je taky alarmující.Nakonec i ten Petrák se poslední dobou zhoršil.

  38. Re: Příbram - Slavia 2:0

    jigsaw     před 11 lety 27.04.2013 20:31 |  
    0 0

    Proč by jakýkoliv dobrý hráč nebo dobrý trenér s nějakou historií šel do Slavie? Opravdu nevidím žádný důvod, Slavia to už dávno není a peníze už tu taky dávno nejsou.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 20:39 |  
      0 0

      Nevim, myslim, že pro spoustu trenérů by mohla být obrovská motivace být tím, kdo vrátí Slavii zpět na vrchol.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        jigsaw     před 11 lety 27.04.2013 20:45 |  
        0 0

        Jarolím, Zeman, Kozel nebo Vrba mají asi jiné ambice než vracet v současnosti podprůměrný klub na vrchol.

        Na druhou stranu zkušený a kvalitní Komňacký šel do Jihlavy, která mi nepřipadá o moc lákavější než Slavia, takže třeba se najde někdo takový. Nebo dát šanci někomu bez výrazné historie, jako dala Dukla šanci Kozlovi, ale to by byl velký risk.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        bongor     před 11 lety 27.04.2013 21:59 |  
        0 0

        To je jasný,Slavia je pořád mimořádná značka.Kdyby se prodávala pouze značka,měla by obrovskou cenu.Podívejte se ,jak se léta táhnou spory o značku Bohemians a to zdaleka není značka takové úrovně.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 20:45 |  
      0 0

      Třeba Uhrin ml. sem chtěl jít i bez peněz. Ale chtěl posily, aby to mělo smysl. Teď tu je podle (nejen) mého na ligu velice kvalitní tým, který se snad v létě ještě posílí.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 20:50 |  
        0 0

        máš dobrej dotaz Kusýmu:-)

        Je fakt vrchol absurdity "Jet vytěžit Rudu do Příbrami" a pak si tam Ruda ani nekopne. Tomu říkám PR tahák.

        Občas už váhám, jestli Slavia je profesionální klub s rozpočtem 100M, nebo banda chovanců psychiatrie.

        A prohra po bezkrevném výkonu v Příbrami, ještě vedení Strakou, to je fakt vrchol. Rada je marnej to jo, ale i hráčům je to totálně buřt.

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 20:55 |  
          0 0

          Určitě jsem tím nechtěl kritizovat marketingové oddělení, které se v poslední době snaží. Šlo samozřejmě o Radův nepochopitelný tah s Mičolou.

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 21:02 |  
            0 0

            ano, chápu. Spíš mi přijde, že ve Slavii neví levá ruka, co dělá práva. To Rada nechodí na oficiálky? To o tom PR nevěděl? To se nemohli optat, jestli bude Rudi hrát?
            Fakt prostě nechápu ten amatérismus ve Slavii.

            • Re: Příbram - Slavia 2:0

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 21:04 |  
              0 0

              A tak je jasné, že marketingové oddělení se snaží vytěžit co nejvíc ze své největší hvězdy Skácela.

              To, že ho Rada nepostaví, asi nečekal vůbec nikdo.

              • Re: Příbram - Slavia 2:0

                bongor     před 11 lety 27.04.2013 22:02 |  
                0 0

                Ještě větší blbec,než jsme doufali...........

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            jarodo57     před 11 lety 27.04.2013 21:27 |  
            0 0

            Thorklaer má Alanore pravdu. To co předvádí všichni co mají co dočinění se Slávií má náznaky absolutního amarérismu. Přeci založit reklamu na zápas na někom, kterého pak trenér ani nepostaví je vyloženě směšné.V poslední době těchto diletantských věcí přibývá což je napováženou.

            • Re: Příbram - Slavia 2:0

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 21:35 |  
              0 0

              Jo, navenek samozřejmě vypadáme jako idioti.

              • Re: Příbram - Slavia 2:0

                Kornovo     před 11 lety 27.04.2013 21:52 |  
                0 0

                Tak smesne jako prodavat permanentky na sezonu se svym kapitanem,ktereho uz nemam v tymu?

  39. Re: Příbram - Slavia 2:0

    DrFe1     před 11 lety 27.04.2013 20:37 |  
    0 0

    Chci vidět Radu viset !

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 27.04.2013 22:06 |  
      0 0

      No zrovna viset,to snad ne,ale měl by se vrátit,odkud přišel a to nejraději hned.To by u nás už bylo jako v Bulharsku,kde chtěli věšet
      /zaslouženě/,čezáky.Prý už dokonce přinesli provazy.Holt si každý nedá tak srát na hlavu,jako náš národ.

  40. Komentář nad lavičkami

    Mike     před 11 lety 27.04.2013 20:56 |  
    0 0

    Já svůj pohled budu věnovat spíše věcem kolem laviček než samotné hře. Všechno na mě působilo tak, že jsme body Příbrami nechali, i když je to možná ode mě troufalé. Schválně jsem si sednul na půlku za střídačky, abych viděl toho gestikulujícího magora na lavičce Příbrami.
    On svůj úkol splnil- hecoval, burcoval, pokřikoval, gestikuloval a pochválil za dobré akce. Na lavičce Příbrami to žilo, ten mladý funkcionářský floutek- myslím, že se jmenuje Větrovský- byl celý zápas jako na trní, prostě žil zápasem.
    Na naší lavičce bylo ticho. Každý si vybaví, jaký Rada je rapl, on ale málokrát v zápase vyběhl, aby někoho seřval, udělil pokyny, pokud vylezl z lavičky, byl absolutně v klidu. Ruce v klídku založený, jako když pozoruje nějaký přípravný letní turnaj přípravek.
    Když kotel skandoval kolem 70.minuty Rada ven, tak se jenom tak lehce pousmál směrem do hlediště ve smyslu- polibte mi, kašlu na vás, vy se tady vztekáte a mě je to u prdele. Jako by věděl, že buď je nedotknutelný, nebo to brzy bude balit a v duchu si říká- po mě potopa.
    Herně to bylo letos určitě nejhorší- a co mě vede k tomu, že to hráči pustili- 2 střely na bránu z dálky, žádná vypracovaná šance- to musí zvládnout na trávníku týmu hrajícího o záchranu hráči na naší soupisce i bez trenéra. Asi je lepší jezdit piánko po Strakonické silnici do Příbrami než se táhnout po nedodělané D3 do Českých Budějovic.
    Ještě jedna informace- myslím, že Nitrianský byl střídaný pro zranění- měl dost ošklivé šrámy na kolenu.

    • Re: Komentář nad lavičkami

      winter (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 21:24 |  
      0 0

      tenhle příspěvek by si měl přečíst Kusý s Řebíčkem.. výstižně napsáno..

      • Re: Komentář nad lavičkami

        jarodo57     před 11 lety 27.04.2013 21:40 |  
        0 0

        Myslím ,že oni to moc dobře vědí.

        • Re: Komentář nad lavičkami

          winter (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 22:03 |  
          0 0

          nepříjde mi.. to by tu Rada už dávno nebyl

    • Re: Komentář nad lavičkami

      siskin     před 11 lety 27.04.2013 22:02 |  
      0 1

      Nebyl bych prekvapenej, kdyby k nam z Pribrami prisel nekdo z juniorky nebo jinej hrac. To je snad jediny vysvetleni a stve me, ze se Slavie snizuje k ubohymu kupceni.

      • Re: Komentář nad lavičkami

        bongor     před 11 lety 27.04.2013 22:12 |  
        0 0

        No tak to funguje všude,vzpomínám na jednoho dukláka,/hrál tenkrát za jejich béčko/vždycky po zápase přišel na taneček a poroučel kapele frťany.Kapsy měl plný peněz.Párkrát se vyjádřil,že hrajou střed tabulky a body mají na prodej.Úplně klidně,na plnou hubu.

    • Re: Komentář nad lavičkami

      Edwardtheiron     před 11 lety 27.04.2013 22:22 |  
      0 0

      Stál jsem přímo za naší lavičkou a všechno potvrzuju.Jediná emoce,která byla k vidění,bylo Poustkovou plácnutí do stěny,když neprošla Kiselova přihrávka na Škodu.Jinak klídek,pohodička,jako by to nikoho ani moc nezajímalo.
      Co se týče Nitrianského,je to tak.Mám detailní fotku těch šrámů,ráno to sem dám,teď na to nemám náladu.

  41. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 22:32 |  
    0 0

    Kdo tam udělal tu mega minel před 2. gólem? Dostál?

    Taky by mohl dostat šanci spíše Mikula míst Nitra, než Dostál, ten už nikdy moc výš neporoste..

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 22:33 |  
      0 0

      Taky bych nebyl proti Mikulovi, ale teď za juniorku nehrál, tak nevím, jestli není zraněný, nebo jestli je ve formě.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 22:47 |  
        0 0

        stejně z té Slavie začínám mít pocit, že si hrají to "divadlo" sami pro sebe.

        Hráčům to je buřt, trenérovi i vedení.

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.04.2013 22:49 |  
          0 0

          O to horší je, že (nejen) já mám zkažený celý den (potažmo celý rok s Radou).

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 27.04.2013 22:50 |  
        0 0

        Mikula nehral, protoze byl o den driv v repre.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Slawek     před 11 lety 28.04.2013 11:22 |  
        0 0

        Mikula nehrál proto, že byl nominován do "21" a hrál za ni.

  42. Re: Příbram - Slavia 2:0

    bubazzx     před 11 lety 27.04.2013 22:55 |  
    0 0

    Zhasněte světla, zavřete dveře a zamkněte... tohle nemá smysl, chce to zase čeřit vody, blíží se druhé výročí, kdy se vymítal ďábel z Edenu :D

  43. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 27.04.2013 23:34 |  
    0 0

    Dnes to byla oboustranná holomajzna. Jediný zajímavější hráč byl Azíz. Jinak všichni ostatní bez schopnosti přesně nahrát, někoho obejít, jakýmkoli způsobem se uvolnit. Na rozdíl od jiných si nemyslím, že máme nějak kvalitní tým, ani že Řebíčkovi je jedno, jak se zhodnocují jeho finance. Bere hráče levně a náhodně. Beze smlouvy nebo s problémy. Celý tým bych rozpustil a začal bych jinak, ale bez peněz to nepůjde. Vize, že nás spasí mládež, je podle mne v oblasti zbožných přání. Jestli to mládí bude na hřišti vypadat jako Zmrhal, Petrák, Gecov nebo Koreš, tak raději ne. Ať nás dál povede Rada nebo někdo další, tak to bez cíleného zkvalitnění kádru nepůjde. To není obhajoba Rady, nic u nás nepředvedl, ale s tím týmem, co má, se ani nedá nic víc čekat. Bohužel platí, že lépe už bylo.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Borris     před 11 lety 28.04.2013 02:07 |  
      0 0

      absolutní nesouhlas. Dál to rozvádět nebudu :-)

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Kornovo     před 11 lety 28.04.2013 09:10 |  
        0 0

        souhlasim,ze zdejsimi pisateli vysoce hodnoceny kadr stoji vesmes za houby.je skoda,ze nas nejlespi hrac ma 36 nebo kolik,skacel je uz taky veteran.za nimi je ohromna mezera

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 10:23 |  
          0 0

          Souhlasím tentokráte ve všem.

  44. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Borris     před 11 lety 28.04.2013 00:59 |  
    0 0

    Ahoj pánové. Tak jsem před pár hodinama dorazil z Příbrami a zvažuju že pošlu na vedení Slavie účet za benzín. Protože abych se hnal 180 km tam, 180 km zpátky a shlédl takovouhle hrůzu, tak to fakt nazdar teda. To jsem se mohl vztekat i doma u onlinu a ne se koukat jak se mi tam Příbramáci smějí do obličeje. Jenže jako vždy, vyvztekám se a příště když nebudu mít zápas nebo práci, tak stejně zase vyrazím. Už si někdy připadám jak nějaký masochista že se stále jezdím dobrovolně mučit pohledem na tu hrůzu. Ale to nic. Hru snad ani hodnotit nebudu protože na to nemám žaludek. Prostě žádná, bez systému bez tváře a bezradná nakopávaná jako vždycky. Všichni co jste tu hrůzu viděli, tak moc dobře víte co to bylo za hnus. A vy co jste to neviděli, tak zkusím přiblížit. Vy co čtete po každém zápase moje dojmy a postřehy z naší hry, tak dnes to bylo uplně stejné jako každý zápas, jen ještě asi dvakrát horší! Zkuste si prostě představit v hlavě ten náš ohavný zápas v Brně. No tak teď v Příbrami to bylo ještě horší.... To mluví samo za sebe řekl bych. Ani nebudu hodnotit jednotlivce. Protože všichni jeden jako druhý předvedli naprosto trapný a ostudný výkon. Zaměřím se tentokrát spíš na momentky které mě zaujali.

    ad1: První naše střela na bránu vyslaná až po hodině hry a náš první roh v 81.minutě..... No tak to myslím nepotřebuje nějaký dlouhý komentář. To mluví naprosto samo za sebe. Tak tohle je ten Radův kombinační fotbal v praxi. Ten ani neví co slovo ofenziva znamená a nikdy to nevěděl. Jak sám s oblibou o sobě říká, je to stará škola. Tudíž co je to útočný fotbal mu už asi nikdo nevysvětlí.

    ad2: Tendence našich hráčů to neustále cpát vzduchem a pořád zkoušet nějaký kopce a nákopy, to je až zarážející. A často i v situacích kdy to absolutně postrádá jakýkoliv smysl. Až mi kolikrát přijde že Rada jim snad fakt před zápasem dává za příklad ty Hubáčkovi nákopy. Proti přihrávkám vzduchem nemám vůbec nic. Ale musí tam být vidět jasný úmysl hledat adresáta a co hlavně, MUSÍ TO BÝT V OKAMŽIKU KDY TO MÁ SVŮJ SMYSL A KDY JE TO PROVEDITELNÉ!!! A ne že do toho budou jen alibisticky třískat na zdařbůh. S tím co jsme předvedli by nám Plzeň nebo rumuni nabrnkli bůra ani by jsme nevěděli jak. Bylo opravdu krásně vidět, jak se těma alibistickýma nákopama bez adresáta, hloupě připravujeme o míč a dostáváme se tím sami pod tlak protože vysocí zadáci Hájovský-Mišůn to hravě všechno sbírali a stahovali pro spoluhráče. A Rada to ještě ke všemu pocukruje tím, že na dva habány v příbramské obraně pošle samotného Fenina, který je z našich forvardů nejmenší a navíc mu absolutně nesedí hra na jednoho útočníka. Tady pak Fenin dostane čočku, ale co má chudák dělat, když to na něj neustále lítá vzduchem, nikdo ho nedoplní a když už mu teda někdo cukne a on mu to narazí, tak to pak dotyčný následně stejně zajebe. To se mu pak člověk ani nemůže divit že je otrávený. Skoro nehraje a když už ho tam Rada pošle, tak musí trpět tohle. Vždyť v téhle naší hře by se neprosadili na hrotu ani Ronaldo nebo Messi.

    ad3: seděl jsem na půlící čáře za lavičkama a udivil mě Radův klídeček. Téměř pokaždé když jsem na něj koukal, tak měl úsměv ve tváři a nebo s úsměvem něco říkal nějakýmů chlapovi opřenýmu o zábradlí za střídačkou. Přišlo mi jak kdyby mu to bylo uplně jedno. Oproti tomu Straka aspoň žil se svým týmem a vůbec celkově lavička Příbrami zápasem opravdu žila.

    ad3: Radův výrok po zápase "chtěli jsme domácí pozlobit" zněl opravdu úsměvně. Jak kdyby jsme jeli na půdu nějakého vysokého favorita. Tohle jsme třeba mohli říct kdysi když jsme jeli na Emirates hrát proti Arsenalu. Ale ne když jedeme do Příbrami. I z toho je poznat jak moc útočný fotbal Rada vyznává a jak málo mu stačí ke spokojenosti.

    ad4: Ruda na lávce. Dobrá to bych ještě pochopil protože se Slováckem hrál fakt nic moc. Ale aby ho na ni nechal celý zápas a nota bene při takové bídě. Tak to se ani nedívím tomu jeho kyselému obličeji, když se běžěl Škutka jako poslední střídající hráč nachystat do hry a Ruda se tak vracel na lavičku páč mu bylo jasné že do hry nezasáhne. Rozhodně tam měl o půli jít spolu se Škutkou a dolů měli jít Zmrhal a Vošahlík.

    ad5: jediný u koho jsem viděl po zápase opravdové naštvání, byl Kisel. Zbytek působil odevzdaně, otráveně a apaticky. A bohužel i na place. Máme kádr který patří kvalitativně do první čtyřky naší ligy. Jenže ten mačaft je teď totálně psychicky vycucnutý. Když Mičolovi odskočil v druhé půli balon do autu, tak nasadil tak útrpný a odevzdaný výraz, že jsem fakt až na tribunu cítil jak je psychicky dole. A bohužel to bylo vidět i na ostatních. Nitrák z frustrace nakopl balon do zdi za pomezní čárou, Kisel opět působil podrážděně a ostatní na tom nebyli lépe. Bohužel jsem přesvědčený že tuhle paseku nadělal povětšinou Rada svými tahy se sestavou, neschopností určit jasný herní projev a tím jak ubíjí hráče kteří disponují kreativitou. Momentálně nás zachrání jedině konec sezony.

    No co dodat? Doufám že dnes bylo přítomno komplet naše vedení. Protože jestli se doteď Rady ještě byli schopný zastávat, tak po tomhle humusu už snad i oni musí uznat že není jiné východisko než Radův OKAMŽITÝ konec. Původně jsem ještě nedávno razil názor, že bych ho vyrazil až po sezoně. Ale po shlédnutí toho hnusu mi došlo že musí jít okamžitě. Protože ty hráči jsou teď momentálně psychcicky v takovém bahně, že to chce okamžitý impuls. Ať to třeba do konce sezony dojede Petrouš, pak se vrátí zase k juniorce a přijde nový trenér. Pokud ne Kozel, tak bych bral klidně i Vavrušku který už právě se slaboučkou Příbramí dokázal, že je mu ofenzivní fotbal vlastní a dokázal s ní hrát pohledný fotbal. S naším nesrovnatelně kvalitnějším kádrem by to pak měl ještě lepší. No.... Pánbůh nás ochraňuj....

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Petr9608     před 11 lety 28.04.2013 01:24 |  
      0 0

      Vavruška má zdravotní problémy a tedy angažovat trenéra, co dost možná sestoupí s SFC do MSFL?! No, thanks...

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Borris     před 11 lety 28.04.2013 02:05 |  
        0 0

        Tak jistě sis všiml v jakém stavu Opavu přebral. Sám jsem se divil že tam šel. S tím kádrem co Opava má bude ta záchrana fakt úspěch. Navíc přišel až v půlce podzimu. Až v další sezoně se začne opravdu pořádně ukazovat jeho přínos. A mě jako důkaz docela stačilo to jak s Příbramí loni po celou sezonu hrál. To byla fakt paráda. A to byl mančaft ani ne z půlky tak kvalitní, jako má současná Slávka. V podstatě stejný mančaft, který hrál sezonu předtím do posledního kola o padáka.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 28.04.2013 07:14 |  
      0 0

      Já se Borrisi snažím všechno poněkud zlehčovat,ovšem taková hra,kterou nyní předvádíme je ostuda Slavie,je to i moje ostuda,Tvoje ostuda,Barrova ostuda,ostuda nás všech,kteří sem píšeme,i těch ,kteří nikam nepíší a ze kterých si kdejaký přitroublec může dělat srandu.Nemáme asi relevantní informace,proč to tak je,jedině Jirka se občas snaží něco vysvětlit,ale spíš to jsou jeho dedukce,než skutečnost.Jediná věc,která mě v tomto kole potěšila,bylo vítězství Plzně a remiza Jihlavy.Na letné vystřelil mistr vesmíru poprvé v 72.minutě za mohutného pískotu svých fandů a jen potvrdil můj předpoklad,že jejich poslední zápasy byly jenom náhodné vzepětí,nikoliv trend.My jsme vystřelili už v 60.minutě,to je tedy chvályhodné.Včera bychom od nich bůra nedostali,klidně bysme mohli i vyhrát,kdyby se mužstvo snažilo.Proč se nikdo ,snad mimo Karolka nesnaží?Jsme už zachránění,výš se dostat nemůžeme a nějací fandové jsou jim zřejmě jenom pro smích.Tady by pomohl jenom KJVCD,jenže pochybuju,že by ho tady byl někdo schopen zplatit.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      travel (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 08:08 |  
      0 0

      Díky Borris za příspěvek,který bohužel ,aspoň podle mě, vystihuje současnou situaci ve Slavii.Co k tomu dodat?Budu opakovat,to co se tu objevilo už xkrát, a to je vyhodit Radu.Včera už bylo pozdě,na co ještě Kusý čeká.Jestli je problém v Řebíčkovi (odvolat Radu),tak by měl Kusý říci Řebíčkovi,tak buď já a nebo Rada.Když nic jiného,aspoň by se poznalo,podle toho jak by se Řebíček zachoval, o co mu vůbec jde.Čím dál ,tím víc pochybuju,že o Slavii a nás fanoušky.Proč tohle všechno muselo potkat zrovna Slavii a nás fanoušky? Kvůli stadionu,pozemkům,čert aby se v tom vyznal.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Barra     před 11 lety 28.04.2013 09:28 |  
      0 0

      Borrisi, jako vždy vyhlížím tvůj posudek zápasu (chtěl jsem napsat ´těším se na´, ale to by dnes znělo asi moc ironicky).

      Máš pravdu, rezignace trenéra Rady aby během zápasu řídil své hráče, korigoval kde zapotřebí, motivoval, povzbuzoval se nutně musí projevit na mužstvu. Je pěkné, že během přestávky dostanou hráči, jak tomu říká Rada céres, ale pevná ruka a dirigování se očekává celý zápas.

      I když mě Poustka jako trenér moc neříkal, byl alespoň v těch zápasech, které vedl po odchodu Straky vidět, prožíval zápas se svými hráči.

      Nemá už ani smysl se pozastavit za rozhodnutí Rady postavit neviditelného Fenina a hlavně ho tam téměř 70 minut nechat trápit se. Když jsme do poločasu ani jednou nestřelili na branku, měl to být impulz pro Radu aby do druhého poločasu nastoupili Škutka, Škoda a/nebo Skácel. Toto asi už zůstane specifikum Rady. Stejně jako poslat druhého útočníka na hřiště 11 min před koncem.

      Hlavně mi vadí ta rezignace Rady, který jak správně říkáš měl v úmyslu Příbram ´potrápit´. Klesli jsme velmi hluboko. Slavia je nemocná, a bude nějaký čas trvat, než se z toho dostane.

      Pochybuji, že by to vedení bylo jedno. Klub má měsíční rozpočet kolem 10 mil Kč. Zimní posily nepřišli také zadarmo. Jsem si téměř jistý, že klub už s Radou situaci probral a že padlo rozhodnutí, že po konci sezóny se cesty obou rozejdou. Momentálně není moc na výběr, jiní - dobří – trenéři jsou zadaní a mají také, minimálně do konce této sezóny, své závazky.

      Ještě jedna věc mě napadá, když se mluví o tom, že hráči ani neumí správně zpracovat míč. Není možné, aby zapomněli základy fotbalu. Od této sezóny máme ale nového kondičního trenéra. Nevím jaké má Jan Budějský zkušenosti, vím jen, že je relativně mladý. Nemůže chyba být částečně také v nevhodném způsobu trénování? Nevím samozřejmě jestli Budějský je jen aktivní v mužstvu během přípravy v letní a zimní části kompetice, nebo jestli vede také běžně část fyzického tréninku.

      Možná by také bylo zajímavé znát názor Standy Vlčka. V zimě, před jeho rozloučením trochu tajně naznačoval že i v kabině není vše úplně v pořádku. Zůstal jako vedoucí mužstva v úzkým kontaktu se hráči, měl by tedy mít nějaký názor na to, co se děje. Snad si ho Kusý už vyslechnul.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Borris     před 11 lety 28.04.2013 14:22 |  
        0 0

        Nejhorší je že ten Rada už nemá ani to jediné co ho jakžtakž zdobilo. To že zápasem žije a že žije s tím týmem. To tam teď už ani náznakem nevidím. Přijde mi už jako kdyby byl uplně rezignovaný a že ono se to nějak odkope a zase tradá domů. Včera v Příbrami pokaždé když jsem na něj kouknul, tak měl úsměv ve tváři a nebo něco s úsměvem říkal tomu chlapovi za naší lavičkou. Přišel mi tak nějak bez zájmu. Opravdu zařvat jsem ho slyšel snad jen jednou. A to bylo když Nitrák vztekle nakopl ten balon a Rada na něj zařval "Milanééé" a poklepak si na hlavu. Nejhorši je že ta hra fakt nemá nic! Není tam vidět nějaký ten návyk, nějaký jasně daný herní projev prostě jen taková nakopávaná na náhodu.

        Pokud jde o ten tvůj předposlední odstaveček Barro. Máš pravdu, hráči rozhodně ze dne na den nezapomněli fotbal. Znovu zdůrazňuju, že kádr co máme patří kvalitativně do první čtyřky naší ligy! Ten mančaft teď momentálně nepředvádí ani 30% ze svých možností! Takovou lavičku co my jsme včera měli v Příbrami, tím by se v naší lize mohl chlubit málokdo. Hráči skutečně základy fotbalu nezapomněli jak správně píšeš. Problém je v tom, že ten mančaft je psychicky uplně dole a včerejší zápas mi to jasně potvrdil. Čolek, Zmrhal, Féňa, Nitrák, Ondra a i ostatní. Z nich to uplně včera sálalo. Jako fotbalista vím, že výkon dělá z 80-90% procent hlava. Když se nedaří a jsi psychicky dole, tak ta hlava pracuje uplně jinak. Přirovnal bych to k tomu, jako když máš spuštěný počítač jen přes nouzový režim. Proto třeba v Německu s psychikou hráčů už pracují a to je třeba i jeden z důvodů toho proč Robben, Muller a spol. se z Barcelony neposrali, vlétli na ně a vyrychtovali je jak financ kozu. Věřili si na ně a věděli že neexistuje důvod proč by je nemohli porazit. Tady u nás se o to pokouší jen Lavička. Ten jediný se snaží s psychikou hráčů pracovat a snaží se hodně zapojovat mentálního trenéra. Bohužel v čechách je to naprosto nesmyslně opomíjená věc. Každý hráč prostě potřebuje jiný přístup. A když o sobě Rada ještě s oblibou prohlašuje že je ze staré školy, tak těžko od něho čekat že se jako trenér bude nějakým způsobem vzdělávat. Rada je prostě takový trenér údržbář, který je dobrý tak maximálně na takové to pohlídání si klidného středu tabulky a hlavně si nedělat žádné problémy. A tomu odpovídá i hra pod ním. Hlavně důraz na obranu, hlavně nedostat gól, hlavně neriskovat. Není to trenér pro tým který má nějaké ambice, nemá žádný jasný trenérský rukopis jako třeba Vrba. A pokud jde o Budějskýho. Řekl bych že ve fyzičce problém nebude. Já problém vidím v tom, že hráči jsou psychicky dole a v tom že nemáme žádnou herní tvář a je vidět, jak kluci na hřišti ani nevědí co mají hrát. Následkem toho je z toho pak takováhle tragédie a Čolkovi pak třeba uteče do autu balon, který by normálně bez nějakého rozmýšlení v pohodě zalepil a rozehrál. Je prostě psychicky dole a nevěří si. A nebo pak třeba Petrák nebo Nitrianský třískají balony. Protože jim nikdo necukne pro přihrávku. Nemáme totiž žádný herní systém a hrajeme staticky a na náhodu. Nedivil bych se kdyby po nich Rada ty nákopy i chtěl. To že hráči jsou psychicky dole a že nemáme žádnopu herní tvář, jsou bohužel jasné chyby Rady. Proto není jiného východiska než aby okamžitě odešel než nadělá ještě víc škody než doteď.

        A pokud jde o Standův názor. Jestli si pamatuješ jak na podzim před zápasem s Baníkem, měl Standa tu autogramiádu. Tak kamarád mi říkal že se tam přihnal z práce už uplně na konci když už tam nikdo nebyl a měl tak možnost se Standou prohodit pár slov. A když se ho zeptal na tu zpackanou druhou půlku podzimu, tak nejdřív prý bylo vidět že o tom nechce moc mluvit ale pak přecejen něco naznačil. Řekl že si moc dobře uvědomuje, že on jako jeden ze starších se měl snažit si to ohlídat a že se nebude za nic schovávat. Ale že někteří hráči si po derby mysleli že jsou mistři světa a že některé hráče by ze Slavie hnal koštětem. Nechtěl samozřejmě prozradit jména ani to nijak dál rozvádět, ale i těchto pár slov mnohé naznačilo.

        to Bongor: taky bych nebyl proti návratu KJ. Ale pouze a jedině za předpokladu, že si bude hledět jen koučování ( samozřejmě právo vybrat si hráče bych mu ponechal, ale nic víc ) a že nad ním bude stát někdo, kdo ho okamžitě klepne přes prsty když začne dělat nějaké hovadiny ( Kusý ). Pak bych nebyl proti. Protože za KJ by se nestalo aby jsme pořád takhle třískali balony vzduchem.

        to travel: bohužel souhlasím travele. Opravdu je to asi odraz současné Slavie. Taky by mě dost zajímalo co na to říká Řebíček a jestli si vůbec uvědomuje co za hrůzu předvádíme. Neskutečně mě dráždí, že má pod sebou ještě Brno. Má se věnovat naplno Slavii a ne ještě lítat do Brna. Buď ať věnuje 100% Slavii a na Brno se vykašle. A nebo ať si teda Brno nechá ale v tom případě ať pak Slávku přenechá někomu, kdo o ní má skutečný zájem a bude jím věnovat 100% svého úsilí.

  45. Re: Příbram - Slavia 2:0

    AdJap     před 11 lety 28.04.2013 00:59 |  
    0 0

    Snad se zachráníme :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD já už se tomu musím jen smát... :DDDDDDDDDDDD

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Mike     před 11 lety 28.04.2013 09:18 |  
      0 0

      Koleno jsem také viděl v ,,přímém přenosu"- bylo to po tom souboji a skluzu před naší brankou, jak šel do souboje myslím s Wágnerem, který přestřelil branku. Tudíž neúmyslné zranění.
      Sledoval si to zhruba ze stejné pozice jako já, stále jsem přesvědčený o tom, že to hráči pustili. Třeba na naší straně v 1.půli měl Vošahlík několik náběhů, buď dostal pas moc dopředu, tudíž ten skončil za brankovou čárou, nebo na paty, a míč skončil v autu. Takhle špatné opakované řešení situací není možné ani na okresní úrovni. Znovu potvrzuji klídek na naší lavičce.
      Za celý zápas se 2x zvýšil hlas- když se volalo na rozcvičují hráče- Milane a Škuty- aby šli střídat, protože se rozcvičovali 50 metrů od střídačky. Nejprve jsem rozuměl Rudy, ale bylo to Škuty. Potom Skácel se vraceli s Juharem zpět na lavičku a hlavně výraz Skácela byl dost naštvaný, že nebude hrát.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Edwardtheiron     před 11 lety 28.04.2013 12:14 |  
        0 0

        Jojo,přesně tak.Ruda vztekle fláknul rozlišovák na lavici.A co se týče toho puštění zápasu,taky se tím utěšuju,protože nevěřím,že by nás jinak Příbram mohla přejet takovým způsobem.

  46. Re: Příbram - Slavia 2:0

    miros     před 11 lety 28.04.2013 08:49 |  
    0 0

    To že hra nemá systém, že Rada staví mužstvo nepochopitelně, to už víme. Včera, ale kromě sestavy, kterou když jsem viděl vyběhnout na hřiště, tak jsem věděl, že nemůžeme dát gol. Zmrhal, Mičola a Fenin, to je fakt zoufalství! včera navíc hráči vypadali tak, že hrát a bojovat navíc ani nechtějí...Pokud jsme se Starkou takto dohodli, tak dejme tomu. Pokud to bylo jenom na hráčích, tak bych jim nedal ani korunu.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 28.04.2013 08:53 |  
      0 0

      Spíš by ještě nějakou kačku měli přinést oni.Není to jen zoufalec Rada,těch viníků je daleko víc.Takhle se za Slavii nehraje!

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 10:37 |  
        0 0

        Tak určitě není chyba jen u Rady,bohužel se mě také jeví že náš kádr je hodně přecenovaný a bere se podle jmen, jenže jsou to jen jména zvučná z minulosti,jejich současná forma je tristní. No věřím jedné věci že vedení je sem přivádělo v dobré víře aby nám pomohli.

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          mats     před 11 lety 28.04.2013 12:53 |  
          0 0

          Bohužel ano, samotný jména ještě nikdy nic nevyhrály.

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          bongor     před 11 lety 28.04.2013 17:14 |  
          0 0

          Víš co,on ten kádr by možná podle ceny hráčů mohl být mezi prvními třemi.Ale žádné tabulky ještě nikdy nic samy nevyhrály.To se musí hoši makat,běhat na doraz a navíc ještě přemýšlet.To je fuška co?
          Nebylo by lepší jít dělat horníka?

  47. Re: Příbram - Slavia 2:0

    miros     před 11 lety 28.04.2013 08:58 |  
    0 0

    Alanore! Tvoje hodnocení, začínají být směšné.. U Čontofalskýho najdeš chybu, když se snažil chytit střelu, která byla totiž tečovaná našim obráncem...stál jsem za brankou a viděl jsem to!
    " Pěknou kolmicí se prezentoval po půlhodině hry Hubáček, ale Hruška měl k míči blíže než Zmrhal" to si snad děláš srandu! Pěkná kolmice je to pokud se dostane k našemu hráči! Pokud směřuje na obránce, tak je to typická Hubova nepřesná rozehrávka...Radši se na ta hodnocení už vykašli..

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 28.04.2013 09:16 |  
      0 0

      Na toho Čontofalského kouknu, teč jsem neviděl, ale stejně to vypadalo, že ten míč musí jasně mít.

      U Hubáčka jsem aspoň ocenil dobrou myšlenku, rozhodně to byl jeden z těch mála lepších momentů Slavie. A nešlo to na obránce, nýbrž dobře vyběhl brankář, který tam byl jen o chvilku dříve.

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        miros     před 11 lety 28.04.2013 09:50 |  
        0 0

        Míč po teči šel 3 metry od tyče a Čonto tam šel, aby zachránil roh..zkusil to.Nevím kde si stál, ale za brankou to bylo dobře vidět. Dobrých myšlenek jí mám hromadu:-)))))realizace je důležitá! Prostě přihrávka byla nepřesná, protože kdyby byla dobrá, dostal by se k míči náš hráč a ne brankář...

        • Re: Příbram - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 28.04.2013 09:56 |  
          0 0

          Ano, přihrávka byla nepřesná, přesto to byl jeden z nejsvětlejších momentů Slavie za první poločas, proto jsem ho tam uvedl.

          Sledoval jsem to na Sazkabetu, tam teč vidět nebyla, ani ji nikdo nikde neavizoval v onlajnech, proto ten zákrok vypadal úplně nesmyslně.

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            petrjir     před 11 lety 28.04.2013 10:20 |  
            0 0

            Oni i na sazkabetu říkali, že tam byla teč.

          • Re: Příbram - Slavia 2:0

            miros     před 11 lety 28.04.2013 10:22 |  
            0 0

            Stál jsem přesně v rovině tečované střely...

            • Re: Příbram - Slavia 2:0

              quelhar (admin)     před 11 lety 28.04.2013 10:33 |  
              0 0

              Nicmene i kdyz to tecovane bylo, tak byl (alespon podle toho, co je k videni v sestrihu na idnesu) Contofalsky u mice vcas a moc mi neni jasne, jak se mohlo stat, ze z toho opravdu byl roh...

              • Re: Příbram - Slavia 2:0

                fredydj (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 11:09 |  
                0 0

                koukal jsem na sazklabetu a ted sem si pustil sestřih znova a at se na mě Čonto nezlobí, podle mě tohle musí jednoznačně chytat......

              • Re: Příbram - Slavia 2:0

                miros     před 11 lety 28.04.2013 16:00 |  
                0 0

                a stál si za brankou a viděl si to na vlastní oči, nebo to hodnotíš taky z internetu?

  48. Re: Příbram - Slavia 2:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 28.04.2013 09:24 |  
    0 0

    Opravdu by me zajimalo, co by (v porovnanim s odehranym zapasem v Pribrami) na hristi predvadela pristi tyden sestava napr.
    Hrubes - Mikula, Dobrotka (v pripade neschopnosti Kolarik), Bortel, Conka - Hurka, Simecek, Petrak, Skacel - Kisel - Skutka (stridani Vondracek, Hruby, Cervenka).

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      spino     před 11 lety 28.04.2013 09:29 |  
      0 0

      Rada přece jasně řekl, že kromě základní jedenáctky a lavičky žádné další hráče nemáme!

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      Mike     před 11 lety 28.04.2013 09:34 |  
      0 0

      To nedokážu právě vzhledem k budoucímu soupeři- Jablonec- vůbec zhodnotit. Protože Jablonec bude před odvetou semifinále Poháru, kde má slušnou šanci na postup a mám dojem, že ligu má nyní na vedlejší koleji. Takže záleží, jestli neprošetří pár hráčů na Pohár, navíc obranu mají nyní příšerně děravou a pro karty budou u nás stát Čížek a Piták.

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      edenian     před 11 lety 28.04.2013 10:04 |  
      0 0

      Co je to za hrace Quelhare, kdes to vyhrabal, ty jsi nejakej namachrovanej, jak se opovazujes !!!!!!

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.04.2013 10:05 |  
        0 0

        Pro Radu ti hráči neexistují, pro Kusého nemají dostatečnou kvalitu. ;) Hlavně že ti, co nastoupili včera, ji mají!

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 28.04.2013 10:32 |  
        0 0

        Velice se omlouvam, ze jsem neuvazene zminil jmena zapovezenych a zatracenych :o)

    • Re: Příbram - Slavia 2:0

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 10:51 |  
      0 0

      To by me taky zajimalo.. s Kiselem a Skacelem mi to prijde dobrej mix.. hur nez Vosahlik nebo Micola preci hrat nemuzou..

      • Re: Příbram - Slavia 2:0

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 10:54 |  
        0 0

        Jenze v Pribrami se zrejme melo prohrat.. obavam se, ze jsme klesli na totalni dno tymu, kterym staci stred tabulky a uz pousti body potrebnym..

  49. Re: Příbram - Slavia 2:0

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 28.04.2013 23:39 |  
    0 0

    Měli jsme postavit

    Rakovan - Nitrianský (46. Dostál), Čepelák, Gecov, Čonka - Vošahlík, Petrák, Zmrhal, Skácel (46. Mičola) - Kisel (75. Škoda) - Škutka.

    Nebo tak nějak. Stavění Čontofalského je vyloženě nevýchovné. A tristní situace na stoperu by se měla využít jako šance pro nějakého mlaďocha, tady už není co zkazit.

  50. Re: Příbram - Slavia 2:0

    Falk     před 11 lety 29.04.2013 12:13 |  
    0 0

    Chci jenom zmínit ,že s hráči ,kterym trvale a nepochopitelně dává šanci Rada to nikdy nemůže jít.Zmrhal mizerie v divizi,Fenin hrůza,Micola vybornej v Ostravě nyní na to nemá,Juhar děs,Gecov neuspěl v Belgii !!,plno Slováků ,kdo ma na starosti vyber a smlouvy hráčů ,by měl okamžitě skončit,dejte tam mladý z juniorky a budete koukat,juniorka se nedostane ani na lavičku ,to bylo reči o začlenovani juniorky,takhle se neda dělat velký fotbal!!!Kdo za to muže musí odejít!!!

  51. Re: Příbram - Slavia 2:0

    moxi (host)     před 11 lety 21.05.2013 05:29 |  
    0 0

    ray ban sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban sunglasses sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban on sale [www.chicraybansunglasses.com]
    http://www.chicraybansunglasses.com [www.chicraybansunglasses.com]

    ray ban sunglasses on sale [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    ray ban sale uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    http://www.raybans-sunglasses.co.uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    ray ban uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    http://www.cheapray- bansunglasses.co.uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk].