Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 24. kolo

Slavia střílí v průměru skoro o celou jednu branku méně na zápas než v zimní přípravě. Nejen to naleznete v dalším vydání statistického okénka.

Dnes se zaměříme na střílení a inkasování branek, protože to je další zajímavý statistický ukazatel. Slavia na jaře hrála už osm ligových zápasů a v sedmi z nich dokázala vstřelit branku - to je ta pozitivní část. Jen jednou, a to proti Dukle, se slávisté střelecky prosadit nedokázali. Toto A má ale také své B - v šesti ze sedmi zápasů, ve kterých slávisté dali gól, zůstalo právě jen u jediné vstřelené branky. Jen jednou se na jaře slávisté dostali k více než jedné vstřelené brance, když Liberci doma dali hned tři góly. Možná zde lze hledat další důvody, proč je fanoušek Slavie v současnosti nespokojený - Slavia jen výjimečně pobaví svého diváka více než jednou vstřelenou brankou, přitom zápasy s jedním vstřeleným gólem nedokáže pravidelně vyhrávat (jako například Liberec, viz níže), protože čisté konto udržela na jaře jen třikrát. Z osmi odehraných zápasů tak v pěti padly jen dvě branky nebo ještě méně (2x 1:1, 2x 1:0, 1x 0:0). Střílení branek je také v lize v přímém kontrastu s tím, co mohli fanoušci od Slavie vidět v zimní přípravě - tam Slavia v sedmi zápasech z jedenácti vstřelila alespoň dvě branky a měla průměr 1,9 vstřelené branky na zápas. V lize má nyní průměr 1,1 vstřelené branky na zápas, to je velmi dramatický pokles.

Většina týmů před Slavií se může pochlubit na jaře buď vyšší produktivitou nebo lepší obranou. Samozřejmě nemá příliš mnoho smyslu se nyní srovnávat se špičkou, Plzeň nastřílela na jaře 16 branek a udržela čtyřikrát čisté konto, Sparta je na tom ještě o chlup lépe s 18 vstřelenými brankami a pěti čistými konty. To je pro Slavii v současnosti úplně jiný svět. Stejně tak je ale bohužel jiným světem i Dukla a to už je opravdu minimálně pozoruhodné. Dukla je totiž na jaře třetím nejproduktivnějším týmem se 14 brankami a k tomu navíc pětkrát neinkasovala! S bilancí 4-3-1 nasbírala 15 bodů a je tak v jarní tabulce na čtvrtém místě.

Před Duklou je totiž Liberec a to je malinko jiný případ. Liberec netěží z dobré produktivity, nestřílí o mnoho více gólů než Slavia. Na jaře dal jen o jednu branku více, tedy 10. Tajemství jeho úspěchu tkví v obraně, která na jaře udržela šestkrát z osmi zápasů čisté konto. Do sítě Liberce se na jaře trefili jen slávisté (třikrát) a budějovický (exslávista) Hora. Od branky Karola Kisela na 3:1 však Liberec svou bránu zamkl a vyhrál čtyřikrát v řadě po třech výsledcích 1:0 a jedné výhře 2:0. Díky tomu má na jaře už 19 bodů (stejně jako Plzeň) a dotírá na pohárové příčky, byť se to zdálo po podzimu téměř nemožné.

Jablonec ani Olomouc totiž nenavazují na svá podzimní tažení. Jablonec je ještě alespoň produktivní, 13 jarních branek jej řadí na čtvrté místo v produktivitě hned za Duklu, ovšem 14 inkasovaných branek veškerou ofenzivní snahu naprosto degraduje a Jablonec je tak s pouhými devíti body v dolní polovině jarní tabulky. Olomouc na tom není o mnoho lépe, po čtyřech výhrách v prvních čtyřech jarních kolech přišly tři porážky a nyní jen remíza s Mladou Boleslaví. Deset vstřelených branek rozhodně není žádná modrá lavina, jak sami sebe olomoučtí označují.

Prakticky stejně jako Slavia hraje na jaře Mladá Boleslav. Bilance 3-3-2 je totožná, 10 vstřelených branek je jen o jednu více než v případě sešívaných, 3 udržené nuly vzadu také souhlasí. Rozdílný je však počet zápasů, ve kterých Boleslav vstřelila alespoň dvě branky. To se jí totiž povedlo (stejně jako Olomouci a Jablonci) čtyřikrát z osmi zápasů, zatímco Slavii, jak už bylo řečeno, jen jednou.

Týmy v tabulce za Slavií jsou na tom vesměs hůře s několika výjimkami. Jihlava sice na jaře vstřelila jen šest branek, ale dokázala zato udržet čtyři čistá konta a má tak na jaře jen o dva body méně než Slavia. Další výjimkou je příští soupeř Slavie, Příbram. Ta vstřelila dokonce už 10 branek a hned ve třech zápasech dala více než jeden gól. Do tabulky jí to přineslo 11 bodů, jen o bod méně než Slavii, a v současnosti to znamená už tříbodový náskok na sestupové pozice. A konečně stejně branek jako Slavia, tedy devět, zaznamenaly na jaře také Teplice. Těm to však vinou horší obrany přineslo jen sedm bodů.

Ze zbylých pěti týmů nemá žádný střelecký průměr větší než jednu branku na zápas a jen Baník z nich udržel tři čistá konta, především díky výhře nad Jihlavou ve včera dohrávaném zápase tak utekl z bezprostředního ohrožení sestupem. Slovácko, Budějovice, Hradec a Brno mají na jaře podobně špatný útok, špatnou obranu i špatné bodové zisky (4 nebo 5 bodů).

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Jiri1     před 12 lety 24.04.2013 13:11 |  
    0 0

    Bohuzel uz delsi cas neni ve Slavii nic standartni, acko se potaci na konci tabulky , fanousku ubyva, hraci hraji h......, vedeni neni schopno vyresit ani financovani klubu, vyhlidnuti sponzori radeji vezmou drahu pred podpisem smlouvy a tak zivorime. Uplne mne uz nekolik dnuu deprimuje stav kotle , kde se par jednotlivcu jeste snazi tvarit se jakoby nic , ale i tam uz proste panuje deziluze , bohuzel casto i absolutni rezignace, ze ktere se klub jako obvykle dostane jen pri derby .
    Neustala tvrzeni klubu, ze bude lip, zakulisni hratky vseho druhu, shanime trenera , neshanime trenera , dame sanci mladym hracum, nemuzeme dat sanci mladym hracum, mame opravdu silny tym, hrajeme jen s prumernymi hraci davaji tusit, ze za soucasneho manazmentu se dockame mnohych prekvapeni.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      subHuman     před 12 lety 24.04.2013 14:23 |  
      0 0

      Dobrý den,

      mohl byste prosím rozvést "stav kotle"? Děkuji Vám.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        1rytir     před 12 lety 25.04.2013 11:11 |  
        0 0

        Dovolím si pár poznámek ke kotli. Za prvé je stále m=éně početný. Za druhé mi už dlouho připadá, že se běhěm zápasu dostane do jakéhosi "transu", ve kterém koná (tedy zpívá chorály, či skanduje) bez ohledu na dění na hřišti. Někdy mám pocit, že pro kotel je to, co se na hřišti odehrává vlastně nepodstatné, protože si vlastně vystačí i bez té hry. Osobně mi například ke onci zápasu se Slováckem moc vadilo, když se kotlem neslo Bican, Puč a Plánička...na Slavii jsou hrdí...
        To, co píšu nemá být kritika pro kritiku, jen jeden, možná osamocený názor.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 14:37 |  
      0 0

      Minimálně s tím, že je áčko na konci tabulky jasně lžeš. A do kotle bych se taky přestal navážet, je to jedna z mála věcí, na kterou mohou být slávisté hrdí.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        bongor     před 12 lety 24.04.2013 15:25 |  
        0 0

        Přesně tak,kotel obdivuju od jeho vzniku.Dosud nikdy nezklamal a je to skutečný pokračovatel tradic Slavie.Jinak souhlasím s tím že hrajeme hovno,to se nedá nijak zastřít,to všichni vidíme,že diváků ubývá,souhlas,stačí se podívat na statistiku.O to důležitější je práce našich kotelníků,nikdy nic nevzdávají.Díky kluci.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 17:43 |  
          0 0

          Tak kotel je dobrej,jen začíná ubývat lidí v něm jakož i na stadionu,ty návštěvy na novém stadionu začínají být tristní.A nemá cenu se vymlouvat že hrajem holonajznu nebo že termíny jsou na prd prostě 9000-10000 lidi by mělo chodit samozřejmě,prostě jsme líni jak vši a to se týká hlavně nobyčejně línejch pražáků který nejsou sto zvednout prdel.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Pepino44     před 12 lety 24.04.2013 18:32 |  
            0 0

            Tak zase píšeš kraviny a zbytečně se navážíš do pražáků,jak jsem v pondělí mluvil s lidma kolem mne,tak skoro všichni byli ti líní pražáci,kdo naopak scházel byli ti mimopražští. S jedním jsem tam hodil řeč a ten říkal,že jich na zápasy jezdí asi 8 z Roudnice a tentokrát tam byl sám. Prostě termín pondělí 18,00 když pracují do 17,00 hod. se nedá stihnout. A takových je asi víc. Byl bych zvědav,jestli si na tom zápase byl.Ono z práce(pokud neděláš někde daleko) na gauč domu k televizi se to stihnout dá a potom se to dobře kritizuje.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 19:01 |  
              0 0

              Nedej se vysmát prosím tě,když si vezmu počet obyvatel např.Pha 10 a 4 který to mají na stadion co by kamenem dohodil tak těch 10 000 by neměl býti problém a my třeba jezdime 200 km tam a zpět když vezmu z jakých vesnic a městeček tak at jdou pražáci do kelu.Samo že ted v pondělí měli mimo pražští problém z prací,Jinak ja sem fotbal v edenu váženej pane letos a v loni nevynechal ani jednou podobně tomu bylo i před tím.Jinak je jasný že má kritika nepatří lidem který tam chodí at jsou odkudkoliv.Tak že jsou prážaci líní zvednout zadek to je holej fakt.Jinak u nás se dělá na rani směnu do 14.00 tak i v těch 18.00 je to celkem stihatelné.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Fallen (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 10:50 |  
                0 0

                No jasně jenže 10 tisíc je jedna destina celkového počtu obyvatel na Praze 10. tolik lidí, kteří by se zajímali o fotbal tak, aby chodili za ty peníze na tu holomajznu, prostě neni. mě už se rok nestalo, abych z fotbalu neodcházel naštvaný, ale já se považuju za poněkud "hardcore" slávistu, takže pořád chodim, ale nedivim se, že ostatní nikoli.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            dArtagnan     před 12 lety 24.04.2013 18:41 |  
            0 0

            Takovou návštěvnost má jen Plzeň a chátra, náš průměr 7000 mi naopak připadá jako ještě hodně dobré číslo vzhledem k té hrůze.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 19:17 |  
              0 0

              Tak určitě,ale bez derby s chátrou by ten průměr byl dost žalostný,jistě že na naše poměry je to slušné,ovšem ve srovnání s naší tradicí atd.je to spíš neradostné.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 19:24 |  
                0 0

                Porad chodi dvakrat tolik lidi co na Strahov :o) Breznove ci listopadove navstevy typu 2250 lidi jsou nezapomenutelne :o)

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 19:28 |  
                  0 0

                  To je samozřemné.ale do starýho edenu chodilo minimálně stejné lidí nebo víc a přece jenom tem komfort je ted o něčem jiném,tím nemám na mysli ceny občerstvení.:-)

                  • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                    bongor     před 12 lety 24.04.2013 20:06 |  
                    0 0

                    Ale to nemá cenu srovnávat,ani v komfortu,ani v návštěvnosti.
                    Stejně mám ale navíc dojem,že tehdejší fotbal byl hezčí než ten dnešní.samozřejmě,takovej Franta Veselý se narodí jednou za padesát let a mě stačilo,když jsem viděl jeho útoky,který nikdo nedokázal zastavit/mimo rumuna,když jim páni sudí povolili ho zkopat/.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              bongor     před 12 lety 24.04.2013 20:00 |  
              0 0

              jak píšu výše,bída má tu návštěvnost zvedlou krátkodobě,přeci jen nehrajou tak úplně nesmyslně ,jak je u nich obvyklá praxe.Vypadá to ,že jsme od nich koupili licenci na nekoukatelnej fotbal.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 19:32 |  
            0 0

            jen pro vasi informaci panove: na zapas banik jihlava prislo v utery v 17 hodin 5890 lidi.podivejte se na tabulku,kde banik je.bohuzel,v tomhle za chachary zaostavame.a to je stadion na bazalech celkem des.samozrejme cekam tvrdou kritiku jak si vubec dovoluju tady neco o tom psat,ale jen jsem chtel uvest fakta.je dost mozne,ze ma banik i srovnatelnou prumernou navstevu jak my.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 19:40 |  
              0 0

              Tak ja myslim, ze je vseobecne znamo, ze Banik ma jedny z nejvyssich navstev v lize spolu se Spartou, Slavii a nove i Plzni. Takze argument moc nechapu, Banik - Jihlava v utery 5890, Slavia - Slovacko v pondeli 5450, jaky je v tom rozdil? V tomhle opravdu zaostavame?

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 19:49 |  
                0 0

                chtel jsem napsat,ze banik uz druhou sezonu hraje o zachranu,ale pak jsem si uvedomil ,ze v tomhle jsme na tom stejne.perfektni zjisteni a nedavno jsme se topili v dluzich jako banik dnes.to jsou paralely co

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 19:56 |  
                  0 0

                  Tak se příště třeba zamysli, než něco napíšeš.

                  • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                    Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 19:59 |  
                    0 0

                    Jinak samozřejmě naprostý respekt k fandům Baníku. Spolu s naším kotlem je považuji za nejlepší fanoušky v lize (když pominu současné pobláznění v Plzni).

                    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                      bongor     před 12 lety 24.04.2013 20:02 |  
                      0 0

                      Jo mně taky nevaděj,jsou to prostě blázni do fotbalu a to se musí ocenit i u soupeře.

                      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 20:15 |  
                        0 0

                        Co třeba nechápu kde jsou fanoušci Brna pamatuji když jich přijelo víc na Spartu než tam bylo domácích,jednou sem byl v Brně na Slavii a bylo tam 40 000 lidí,jestli to je kvůli Lužánkám je to taky zajímavý jev.

                        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                          jarodo57     před 12 lety 25.04.2013 15:33 |  
                          0 0

                          Tam ještě zářil Dostálek za Brno a myslím,že dával i jediného góla .Je to tak?

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            bongor     před 12 lety 24.04.2013 19:55 |  
            0 0

            myslím vlku,že hra a postavení v tabulce úzce souvisí s návštěvností,to je zrovna výborně viditelné na našem příkladě,nebo se podívej na bídu,teďka mají krátkodobě dobrou návštěvnost,věřím,že opravdu jen na krátkou dobu.
            Dále bych se jako pražák zastal dalších pražáků.Když jsem tam bydlel,tak jsem nikdy nechyběl.Když se porovnám se severočechy co se lenosti týče,tak bych dokonce řekl,že jsou většinou línější než já,ale je to silně individuální

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 20:10 |  
              0 0

              Já mám samozřejmě na mysl lenost, co se týče návštěvy utkání Slavie, ono to je vidět i na hokejové Slavii přitom máme nejluxusnější stadiony v lize.O to větší respekt ve mě vzbuzují návštěvy třeba hokejových Pardubic, kde na tom ma zásluhu i Kusý.Jistě s tebou souhlasím že ta výkonost v tom má veliký podíl.Dále je pravdou že v Praze existuje spousta jiných lákadel,než je návštěva korupcí profláklé kapr ligy.No jednou za 14 dní by se domácí zápas dal zvládnout.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Barra     před 12 lety 24.04.2013 20:41 |  
              0 0

              Samozřejmě máš pravdu Bongore, že návštěvnost se odvíjí od výsledků… V 2007-08 jsme měli průměr 6.457 diváků na zápas, v následující druhé mistrovské sezóně na Edenu dokonce 11.971 diváků, v 2009-10 ještě stále pěkných 9.783 – a pak začal propad. V 2010-11 jen 5.441 diváků, 2011-12 jich bylo 5.745, tuto sezónu bychom měli mít 7.134 diváků průměrně.

              Po Plzni (9.838), Spartě (8.298) a Baníku (7.880) bychom měli být se 7.134 na čtvrtém místě návštěvnosti. Takže na první pohled se zdá že se zvedáme co se týká počtu, na druhé straně nemusí počet prodaných lístku (anebo alespoň tak označených) se automaticky rovnat efektivnímu počtu diváku.

              Že úspěch táhne, se neprojevilo jen u nás ve zlatém Jarolímovým období. Podobně na tom byl Baník, kde v mistrovském roce 2003-04 měli průměr 15.376 diváků – a rok předtím jen 5.337, tedy přibližně třetinu. Před úspěšným obdobím Vrby si Plzeň mohla jen nechat zdát o pravidelně vyprodaném stadionu.

              Hrajme pěkný, efektivní, útočný fotbal a výsledky přijdou a s tím také i ti diváci, kteří jinak se spokojí jen s televizí.

              Přehled návštěvnosti (a jiné zajímavosti) od 1993-94 na http://www.gambrinusliga.cz/statistiky-tym.html

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 20:46 |  
                0 0

                to je chaby prumer,kdyz mame nejlepsi stadion v republice

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  Barra     před 12 lety 24.04.2013 20:58 |  
                  0 0

                  Ještě mít tak nejlepší mužstvo… Že máme nejlepší stadion v republice samozřejmě neznamená, že musíme mít nejvíce diváků. Jak řečeno, diváci se řídí (podle mě) podle výsledků a úspěchu svého mužstva. Nemáme tradici, jako v Německu kde chodí průměrně přes 42.000 diváků, v Anglii s 35.860 diváků, atd. Viz http://www.transfermarkt.de/de/default/zuschauerstatistik/basics.html

                  Kdybys hledal Gambrinusligu, tak ji najdeš někde dole s průměrem 4.768 diváků…

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      vlchan     před 12 lety 24.04.2013 16:38 |  
      0 0

      Již při bídném končení Jarolíma jsem si uvědomil, že do Edenu chodím víc na chorea našeho kotle, než na předváděnou hru. Je pravda, že kotel již není tak početný, ale proti výkonům čutálistů je to stále nádhera. Díky Vám za to !!!

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Dobi     před 12 lety 24.04.2013 17:57 |  
      0 0

      Právě kotel je - snad vedle historie a jejich nositelů a propagátorů (viz Univerzita Slavia) - je něco, kde jsme na absolutní špičce a věřím, že nejen v Česku! I na něm se projevuje arogance FAČR a jednoduché "myšlení" televizí - není-li zrovna nějaký zápas na pořadu, šoupneme tam Slavii. A co na tom, že se Slavii rozhodila termínová listina! I kotelníci jsou permanentkáři! Blbost a arogance jsou žel v této stále krásné zemi nekonečné a že je jednou z obětí Slavia? Koho z těch, kteří, jsou za to zodpovědni, to zajímá? A vedení Slavie? Co zmůže? Befehl STESu ist Befehl! Správně to napsali na plakátu! Pátek 20:15 při -10 stupních? Pondělí??? V Praze????? Půjdete do práce nebo na fotbal a poté na pracák??? Kéž by každý fanoušek (některé přispěvatele nevyjímaje) měl ke všemu takový přístup jako NÁŠ kotel!!!!! Patřím ke generaci, která ještě chodila na II.ligu, byla v Třinci nebo 1969 "vtrhla" po nečekané záchraně s Duklou Banská Bystrice na hřiště a fotila se s dnes už zapomenutými hráči Hamarem, Kravarikem.... Držme při sobě, aspoň my sešívaní, co držíme spolu! HAF!

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        bongor     před 12 lety 24.04.2013 20:09 |  
        0 0

        máš absolutní pravdu Dobíku.Musíme při sobě držet,i kdyby čert jezdil na koze.MŇAU!

  2. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    th     před 12 lety 24.04.2013 16:58 |  
    0 0

    Díky za pěkný článek, i když teda není nad čím jásat. Co se týče té (ne)zábavnosti našich zápasů, možná ještě zajímavější by mohla být statistka srovnání GL klubů (nebo s minulostí v rámci klubu podle trenérů) podle zaznamenaných střel na a mimo bránu.

  3. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 19:57 |  
    0 0

    OT: Liberec - Jablonec v semifinále poháru je nádherný zápas a parádní fotbal. Přesně takovým způsobem hry by se podle mě měla Slavia prezentovat.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      bongor     před 12 lety 24.04.2013 20:13 |  
      0 0

      Já to neviděl,ale včera ti Bavoři s Barcou,to muselo být unikátní,i když údajně dva góly neměly platit.Dneska to odnese Dortmund.Finále je jasné.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 20:17 |  
        0 0

        Včera to také stálo za to (ač Bayern vůbec v lásce nemám). Ale zase mi přijde nemístné říkat, že by Slavia měla hrát jako Bayern nebo Barcelona. :)

        Ale když to jde na severu Čech, tak proč ne v Edenu?

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          janko (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 20:35 |  
          0 0

          Videl jsem oba zapasy. Lib.-Jab.jsem si jako nestrany fanousek uzil. Fakt pekny, jak je to jednoduche a koukatelne kdyz se to umi... A vcerejsek, ac nejsem priznivec ani jednech tak nutno smeknout jak je vcera Bayerm smaznul. Ta jejich fyzicka je obdivuhodna, a zadne krece je nechytali... Bongore nenech se ovlivnit novinama, ofsajdy tam mozma byly ale barka mohla hrat i rukama, kazdopadne takhle jalovou a pod tlakem, to ji nepamatuju...

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Kornovo     před 12 lety 24.04.2013 23:31 |  
            0 0

            tak realu staci 3 0,snad to jeste zvladne.tipuju ze ronnie da 3 kousky a finale bude madrid bayern

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Pepino44     před 12 lety 25.04.2013 20:50 |  
        0 0

        Bongore,já myslím,že je to jedno,dva goly nemusely platit,ale zase se měly pískat dvě pentle.Takže výsledek je asi spravedlivý. Jinak teď mohu být už chytrej,Dortmund to neodnesl a finále je jasný. D:E- 8:1. To jsem nečekal ani ve snu.

  4. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Petr9608     před 12 lety 24.04.2013 20:24 |  
    0 0

    Quelhare, to jsi to hezky přivolal, píšeš tady o Liberci jako o defenzivnim týmu hrajícího na 1:0 a hle, co se neděje :-O

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 20:35 |  
      0 0

      Nj, pohar je jina soutez, uz pres Teplice presli podobnymi vysledky :o) Ale v lize to je od Liberce proste jina pisnicka.

  5. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Petr9608     před 12 lety 24.04.2013 20:29 |  
    0 0

    Jinak jak to vidíte "dole"? Tipuju, že postoupí nakonec Bohemka (zase jí budem mít nakýblovanou v Edenu? Ale pokud to bude stejný jako v sezonách 10/11 a 11/12, tak je to skutečně vedlejší problém) a Zlín. Ti, co budou před Zlínem se účasti vzdaj. Možná ještě Žižkov. No a další kluby ani nemaj kde hrát. Snad HFK na Andráku nebo Opava (pokud si vyřeší vyhřívání), ale ta je na sestup do MSFL...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      janko (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 20:39 |  
      0 0

      Ja si myslim, ze kdyz postoupi klokan, tak pujde radeji na zizkov nebo strahov. Snad se poucili.,

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        winter (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 20:48 |  
        0 0

        rád bych tomu věřil také, ale vzpomeňte že když Bohemka sestoupila tak měla nadále i ve II. lize působit v Edenu jelikož tam měla platnou nájemní smlouvu.. nakonec se s majitelem stadionu dohodla o předčasném ukončení, majitel Edenu se tak dobrovolně vzdal určitýho výdělku a je jen otázka jak tak dohoda zněla.. bojím se že dovolili Bohemce předčasně ukončit nájemní smlouvu za cenu toho, že když opět postoupí a Ďolíček nebude splňovat prvoligový parametry tak budou muset hrát v Edenu... je to jen moje domněka, snad se pletu ale bojím se toho.. protože jinak nevidím důvod proč by majitel Edenu Bohemce nájemní smlouvu dobrovolně skončil předčasně...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 20:39 |  
      0 0

      Bohemku beru jako jistotu, ale fakt netusim, kde tu ligu budou chtit hrat. Myslim, ze do Edenu uz nepujdou. A na druheho postupujiciho jsem fakt zvedavy, neverim, ze by ligu opravdu chtelo hrat Znojmo nebo Sokolov, o Varnsdorfu ani nemluve. Navic stavet v takovych mestech stadiony s ligovymi parametry je podle me nesmysl. Takze to taky vidim na ten Zlin.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Petr9608     před 12 lety 24.04.2013 21:07 |  
        0 0

        Tak 1. liga se u nás hrála i ve třech menších obcích než je Vansdorf :-) Ale skutečně už bych se do časů Bohdančí, Drnovic a Blšan vracet nechtěl.

        Jaký to vlastně bejvaly výjezdy do těch "buranovů"?

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Kactus     před 12 lety 24.04.2013 23:06 |  
        0 0

        usti zacalo prestavovat stadion, tak mozna oni.
        ale bohemka, kde by hrali tak asi? jedine na strahove. ale kolegyne z bohemackeho kotle rika, ze do prvni ligy nepujdou, radeji zustanou ve druhe jen aby hrali v dolicku.
        ale zname to, fanousek mini, majitel meni :)

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      jane (admin)     před 12 lety 24.04.2013 20:47 |  
      0 0

      Co jsem slysela, tak se ma v Dolicku delat vyhrivany travnik, takze by hrala doma.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 20:49 |  
        0 0

        Taky mám takové informace, ale jestli to bude pravda, nevím.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Petr9608     před 12 lety 24.04.2013 21:08 |  
          0 0

          Tak při postupu do 1. ligy by tam ta vůle měla bejt o to větší, ne?

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        spojka     před 12 lety 24.04.2013 21:10 |  
        0 0

        Dělat se má, ale chybí jim k tomu jedna věc - peníze, resp. někdo, kdo jim to celé zaplatí. Proto prý počítají se Žižkovem nebo Strahovem.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Petr9608     před 12 lety 24.04.2013 22:14 |  
      0 0

      Ještě jak koukám, na tu Opavu, není čas předhodnotit Vavruškovi kvality? Nebo to ta Opava má tak špatný kádr, že to není ani na udržení se v "mizerné" druhé lize?

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.04.2013 22:50 |  
        0 0

        Opavu jsem viděl naživo na Bohemce a neskutečně mne zklamala.

        Ale Vavruška ve Slavii už je pro mě passé po tom, co jsem se dozvěděl o té jeho nemoci. To by se neshodovalo s tlakem, který tu je.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 24.04.2013 23:11 |  
        0 0

        Bavil jsem se zrovna o vikendu o Opave a Vavruskovi s clovekem, ktery delal pro jejich klub nekolik let web. Jejich situace je takova, ze fanousci jsou dlouhodobe ve valce s vedenim, protoze v nem sedi divni lide (paralela se Slavii ciste nahodna). Vavruska ma (slovy pana Jiriho :o)) "dobre piar" a tak mu lidi vice mene toleruji i to, ze tym nesbira body, kdyz se pritom neustale opakuji hodnoceni typu "hrali jsme dobre, ale neubranili jsme souperovy rohy" a podobne. On osobne opravdu neni prilis presvedceny o jeho kvalitach.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Petr9608     před 12 lety 25.04.2013 00:05 |  
          0 0

          Kolik třeba může mít? 35k základ nebo ani to ne?

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          bongor     před 12 lety 25.04.2013 07:22 |  
          0 0

          Oni tam měli soupeře kozla,nebo čerta?

  6. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    janko (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 21:21 |  
    0 0

    tak jsem si precetl dnesni odpovedi p.Kusyho na oficialkach, a co se tyce odpovedi na tema zaclenovani mladiku tak mam takovy nejaky blby pocit...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 24.04.2013 21:48 |  
      0 0

      "Jediné kriterium je výkonost!" - tak jestliže Mičola, Juhar, Bortel, Fenin, Hubáček, Nitrianský, .. a spol. mají vyšší výkonost než talenti Šimeček, Hrubý, Mikula, Kolařík, ..a spol., tak je na čase si přiznat, že naše mládež ani náhodou nedosahuje takových kvalit, jakými se chlubíme..

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        janko (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 22:06 |  
        0 0

        Tak jak je pak mozne ze hraji na cele svych soutezi nemaji-li kvalitu?

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      travel (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 23:03 |  
      0 0

      Taky jsem si dnešní odpovědi GŘ přečetl a moc optimisticky to na mě nepůsobilo.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      winter (přítel SN)     před 12 lety 24.04.2013 23:40 |  
      0 0

      taky jsem ztratil veškerou naději.. místo aby napsal že se mu nelíbí že mladíci nehrajou nebo že se mu nelíbí jak s nima Rada zachází tak tam píše samý prázdný fráze.. to že je podstatná "výkonnost" je sice pravda, ale když Mičola, Juhar, Zmrhal, Nitranský i Čonka předvádí strašidelný výkony a pořád je v pořádku že hrajou místo odchovanců který se nedostanou ani na lavičku tak je jistý jedno.. směřujeme zase do prdele, ty kluci nám zase utečou stejně jako Dočkal, Gebre, Vácha a spousty dalších... a že "ve vedení dělají vše proto aby se tak už nikdy nestalo" jsou jenom kecy.. pro mě Kusý ztratil status našeho "zachránce", s tímhle přístupem se jím nikdy nestane..

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Petr9608     před 12 lety 25.04.2013 00:21 |  
        0 0

        """Pane Kusý, jak jsou počítáni diváci? Pokud nepřijde permanentkář, tak je i tak počítán k celkovému počtu diváků protože (celosezónní) permanentka = 30 prodaných vstupenek (1 vstupenka na každé z 30-ti kol sezony)

        Skutečně mi nepřijde, že bylo na stadionu přes 5 000 diváků. Jih prádzdný, hlavní tribuna stejně jako východ také řídce zaplněné, a ani o TS se nedá mluvit jako o kotli přeplněném k praksnutí. Skutečně plný je tam jen sektor 108 + jeho okolí... Věřím, že slávistický fanoušek raději přijme fakt, že dorazily třeba jen necelé 4 000 než si diváky vymýšlet jako v Příbrami...

        Odpověď:
        Dobrý den. Vycházíme z údajů, které mají kořeny v legislativě ČR, to znamená, že sečteme toho, kdo vstupenku dostane, nebo si ji koupí. Myslím, že je to logické vysvětlení, ze kterého je počítána nejen kapacita, ale i provize z prodeje vstupenek, odvody městu atd. V tomto jsme naprosto striktní"""

        A tohle se mi taky nelíbí, každej normální člověk chápe návštěvu jako počet lidí, co skutečně přišli na stadion. Jestli nějakym sponzorum (nebo bůh ví komu) rozdaj stovky lístků, který 70% nikdo nevyužije a pak to připočítaj k "návštěvě"...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          winter (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 00:38 |  
          0 0

          trapnost nad trapnost.. nechápu to a ohánět se zákonama?? chápu že v nějaký evidenci musí mít záznamy kolik lístků prodali ale počet prodaných vstupenek a počet diváků na stadionu jsou 2 naprosto odlišné věci !! tomu že by nějaký zákon říkal že se jako oficiální počet diváků na stadionu musel oznamovat počet prodaných lísktů nevěřim ani za mák, jestli se pletu rád bych aby zde někdo uvedl číslo zákona a znění daného paragrafu...

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Barra     před 12 lety 25.04.2013 08:37 |  
            0 0

            Nechápu dobře vaše rozhořčení. Slavia je akciová společnost, stejně jako každý jiný klub hrající v Gambrinuslize a je plátcem DPH (IČO a DIČ si najdete na oficiálních stránkách, to asi nemusím vyhledávat). Slavia platí DPH na své příjmy, a to jsou mimo jiné vstupné z prodeje lístků.

            Je úplně mimo realitu si myslet že se platí jen DPH z počtu diváků, kteří doopravdy přijdu na zápas. Jak bylo řečeno, do počtu se také samozřejmě počítají i ti s permanentkou, jak diváci, kteří si lístek efektivně koupili, ale nakonec z jakéhokoliv důvodu nepřišli na zápas, a také lístky které sponzoři si pořídili, klub rozdal, atd., ale které nebyly využité. Myslet si, že se platí DPH jen na ty diváky, kteří jsou efektivně na stadionu, je asi stejné jako jít do restaurace se najíst, a když necháte na talíři půl nesnědného, žádat abyste platili jen půlku sumy DPH.

            Vedle DPH platí klub také poplatky ze vstupného městu Praha, a fotbalovému bondu. Nebojte se, každý kdo jen může, přijde zaklepat na okýnko a chce svůj podíl na vstupném.

            Neplatit daně je hazard, to by vám svého času také potvrdil Al Capone, kterého americká justice nakonec jen odsoudila na základě zkrácení daní. Vice recentně to potkalo Uli Hoeness, prezidenta Bayern Muenchen, který byl v březnu krátkodobě zatčen za daňový únik.

            A když už chcete paragrafy, můžete začít s č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              stefi     před 12 lety 25.04.2013 10:22 |  
              0 0

              Myslím, že winter nenavádí k neplacení DPH. Určitě žádný zákon nezakazuje oznámit, že bylo prodáno 5.000 vstupenek /z toho odvod DPH atd./ a turnikety prošlo 3.500 diváků. Jenom by to asi byl nepříjemný signál pro případné sponzory, který by ukázal na skutečný zájem o "produkt Slavia".

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                quelhar (admin)     před 12 lety 25.04.2013 10:51 |  
                0 0

                Na druhou stranu jedine presne cislo, kterym Slavia disponuje, je prave cislo o poctu prodanych vstupenek - vzhledem k tomu, ze lide chodici do VIPu a podobne nechodi skrz zadne turnikety.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              winter (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 11:19 |  
              0 0

              jak jsem psal já to chápu že se musí platit DPH.. ale jaký je problém odvádět DPH z celkového počtu prodaných lístků ale na stadionu oznámit skutečný počet diváků na stadionu? k čemu na tom stadionu jsou ty turnikety?

              konkrétní paragraf který by říkal že se na sportovních utkáních musí jako oficiální počet diváků ohlašovat celkový počet prodaných lístků, nikoliv fyzicky přítomných na stadionu, v žádným zákoně na 99% nenajdeš.. jestli jo tak sem můžeš napsat konkrétní ustanovení daného paragrafu ;)

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Barra     před 12 lety 25.04.2013 12:09 |  
                0 0

                Nikde jsem nečetl, že byste psal o DPH, jen - a cituji - ´chápu že v nějaký evidenci musí mít záznamy kolik lístků prodali´. Na to jsem odpověděl, že počet prodaných lístků se nemusí rovnat počtu efektivních diváků, nicméně že to je oficiální měřítko, ze kterého se vychází a které je povinné aby se neporušil daňový zákon. Není to jen tak u Slavie, případů kde se v televizi hlásí vyprodaný stadion, ale jsou jasně ještě volné místa, jsou dost známé.

                Že počet efektivních diváků nejde jen tak jednoduše určit, už poznamenal Quelhar. A samozřejmě že žádný zákon a paragrafy, o kterém mluvíte, neexistuje (alespoň něco se nebude moct sházet na nějakou legislativu z Bruselu). Ale nemyslím si, že jste s nějakým paragrafem počítal, odpověď vám byla určitě předem jasná. Klidně by mohla Slavia fanouškům, kteří si potrpí na takovou přesnost, vyhovět a fyzicky nechat nějakou hosteskou i ty, kteří neprojdou turniketem, spočítat, a následně dělat zápočet s těmi kteří turniketem prošli a vše pak nahlásit.

                Osobně mě to ale vůbec netrápí. Pochybuji, že by nahlášením o například prodaných 1000 lístku více než je počet diváků, lístky na které klub odvádí daně, někdo chtěl ´uměle vytvořit příjem´ a tedy prát peníze a vložit je do klubu. Kdybychom brali jako průměr 200 Kč na lístek, jednalo by se o 200.000 Kč x 15 zápasů = 3 mil Kč. To by nestálo za riziko, jsou daleko jednodušší a více efektivní způsoby, když už by někdo doopravdy chtěl mít špatný úmysl a chtěl s lístky manipulovat a tvořit umělý příjem.

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  winter (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 13:17 |  
                  0 0

                  ano tou "evidencí" jsem měl na mysli nějakou evidenci pro daňové a jiné účely, bohužel se v této oblasti nepohybuji tak nevím jak se podobné "evidenci" správně říká..

                  jinak je samozřejmě pravda že je tenhle "problém" o tom jestli sedí nebo nesedí počet diváků na stadionu de facto nedůležitý a i mě to rozhodně netrápí tak jako předváděná hra a postavení v tabulce.. šlo mi jenom o logiku věci, kterou v tomto způsobu ohlašování diváků prostě nevidím a přijde mi to trapné si tímto způsobem na stadionu přivymýšlet diváky, byť to není prvotní záměr klubu...

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        th     před 12 lety 25.04.2013 00:41 |  
        0 0

        Já si je taky přečetl a jedna velmi krátká odpověď na ještě kratší otázku mně velmi náladu zvedla. Nevím jak brzo, ale jsem si jistý, že pokud on bude ve Slavii, tak v dohledné době půjdeme nahoru. :-)

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Petr9608     před 12 lety 25.04.2013 03:40 |  
      0 0

      No, pokud jde o mladý, tak nejlepší by byl návrat Petrouše nahoru, ale to asi je neprůchodný. Do konce sezony Rada zůstane. I kdybysme pukli postupně v Příbrami (asi plichta) s Jabkama (další plcihta, možná výhra) a v Plzni (to puknem, ostatně jiný výsledek by mohl Spartě přihrát titul, a to taky moc nechceme, že?). Budějky + HK zkátka dáme tak či onak, tomu věřim.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Tugarin     před 12 lety 25.04.2013 06:57 |  
        0 0

        Ale Rada zůstane i potom, ale uděláme razantní řez v realizačním týmu, vyhodíme Poustku, protože potřebujeme na lavičce větší zkušenost...

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        bongor     před 12 lety 25.04.2013 07:27 |  
        0 0

        V Plzni budu asi poprvé v životě radši,když vyhraje soupeř Slavie.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Barra     před 12 lety 25.04.2013 09:25 |  
          0 0

          Ahoj Bongore, tak tentokrát ti to prominu, jedná se o zájem vyšší moci:-)

          Jinak by nebylo od věci, kdyby ještě Liberec Spartu obral o nějaké body. Nejvíc bych si asi přál, aby Komňacký něco chytrého vymyslel na Spartu a Jarda Blažek se o víkendu na Spartě překonal.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 09:56 |  
            0 0

            Njn co nám zbývá fandit ýtýmu a jeho partě než aby chátra vyhrála ikstý titul z kterých kdoví kolik bylo cinklejch.Ideální by byla plichta s tím že plísen tu ligu vyhraje :-))

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Betynka58     před 12 lety 25.04.2013 11:20 |  
            0 0

            Tak já jsem v tomhle asi trochu divnej slávista. Sice bych přál titul o trochu víc Plzni než Spartě, ale rozhodně ne natolik, aby mi naše případný (jakkoli nepravděpodobný) bodový zisk v Plzni neudělal obrovskou radost. Stejně mám obavu, že se v posledních kolech budou dít věci...

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              jarodo57     před 12 lety 25.04.2013 12:21 |  
              0 0

              Letos ten závěr asi bude hodně cinknutý.Vycházím z toho:Jaký pán takový krám.A ten pán byl a pořád je cinknutý pořádně.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 13:44 |  
                0 0

                Myslím že oba tábory mají sádky plné kaprů a koše plné jablek s hruškama,totéž lze čekat i na opačném polu tabulky.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Ferguss     před 12 lety 25.04.2013 14:25 |  
              0 0

              Souhlas, chci aby Slavia vyhrála a je mi jedno komu tím případně pomůže nebo uškodí. Navíc Plzeň svým jednáním v lize moc sympatií nevzbuzuje, alespoň u mě.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Barra     před 12 lety 25.04.2013 14:48 |  
                0 0

                Možná by se dalo domluvit na Barter-obchodu. My jim tři body, oni nám Vrbu.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                martyni (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 17:11 |  
                0 0

                Jak se to vezme.. jedna vec je, ze plzen pusobi v zakulisi a to neni moc sympaticky.. druha je, ze to s cim prisel trener vrba v plzni, je pro cesky fotbal uplne revolucni.. utocny fotbal, kombinace, odvaha, nasazeni.. v prostredi defenzivniho priposranyho fotbalu, ktery se u nas praktikuje, to je zjeveni.. Pravda je, ze Lavicka uz udelal taky par kroku kupredu.. Titul sparte nikdy prat nebudu, ale proti slavii fandit taky ne..

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 17:24 |  
                0 0

                Bych to viděl optikou slov ,,nepřítel mého nepřítele je můj přítel,,

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 18:41 |  
              0 0

              Ńaprosto souhlasím. Nevidím důvod proč přát titul Plzni, není o nic sympatyčtější než sparta. Aktuálně je to možná ještě větší žumpa. Ale hlavně si nechápu proč bych měl přát soupeři Slavie v jakémkoli utkání, to mě prostě hlava nebere...

  7. Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

    Barra     před 12 lety 25.04.2013 15:14 |  
    0 0

    Trenér belgického národního mužstva Marc Wilmots, který sám hrál léta za Schalke 04 k úspěchům Bayern a Borussie: ´Můžeme se od nich ještě moc naučit a to ve všech směrech. Je to u Němců proces, který už nějakých 7 až 8 let trvá. Mají fyziku, taktiku, rychlost a techniku. Navíc hrají německé mužstva stále jako jeden blok. A jen Oezil a Khedira hrají v zahraničí. To říká dost´.
    Hlavně tu poslední poznámku ohledně Oezila a Khediru jsem si nikdy neuvědomil.

    Wilmots byl kapitánem Schalke (vyhráli proti Inter Milan UEFA pohar), fandové ho nesli na rukou. Jako přezdívku měl ´Willy, das Kampfschwein´. To určitě nemusím překládat, ale dokazujete to, že Němci mají rádi hráče, kteří nevypustí žádny duel. U nás bychom alespoň tím mohli začít.

    Nebude náhoda, že od doby kdy Wilmots přebral národní mužstvo jako trenér a jen staví ty hráče, kteří dřou a jsou ochotní dát vše na hřišťi (jeden za všechny, všichni za jednoho) se Belgii mezinárodně velmi dobře daří. V kvalifikaci WK 2014 skupině A jsou první, 5 výher, jedna remíza, 16 bodů na 18.

    • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

      Jiri1     před 12 lety 25.04.2013 17:04 |  
      0 0

      Pane Barra je cas vratit se domu, souboje gigantu jsem take videl, vykony hracu take, ale kladne priklady z Belgickeho fotbalu Vam hrave prebiju tymy , ktere hraji v lize ocas a od kterych se to v Belgii prilis necekalo. Navic hledejte pozitivni priklady v nasem fotbale, nejde jen o muzstvo bez tvari / Dukla/, ale o to , jak je mozne , ze tymy bez podstatnych investic hraji stejne jako nas tym , ne-li lepe.
      Pane Dobiasi, Alanore Sube a pod., proste lidi v kotli ubyva , kotel se stava takovym mistem, kde se zije mozna choraly, pisnemi , ale mizi ta radost z fotbalu , mozna by Vam za priklad mohli slouzit i jini treba ta zminovana Plzen , Banik nebo treba konkurence z Letne.
      Alanore obdivuji Vasi drzost hajit nas tym do konce sveta, ano nejsme na sestup, ale staci 1 prohra a budeme zas myslet na nejhorsi, to je podle Vas relevantni to je to co chceme vsichni videt, uz jsem se zastavbal nekolikrat Rady , jsou proste veci, ktere jako trener ovlivnit nemuze a to musi resit vedeni a nejde jen o promarnenou sanci okolo financovani klubu, ale treba i o moznost farmy v okoli Prahy temer zadarmo a jine veci.

      • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

        piero (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 17:27 |  
        0 0

        Milý Jiří1, nemohu si pomoci, ale musím reagovat na tvůj příspěvek. V některých věcech máš jistě pravdu, ale pokud jsi dostatečně soudný, nemůžeš se zastávat našeho pseudotrenéra. Vem si v jaké situaci byl "tělocvikář" Petrouš, kdy neměl nejen žádnou farmu, ale od vedení ani žádné posily a navíc s platy hráčů to nebylo úplně v pořádku, ale dokázal dát hře nezkušených hráčů určitý ráz a styl. To nemůžeš bohužel říct o Radovi ani náhodou. Vím, že se pohybuješ v blízkosti hráčů a realizačního týmu, tak musíš vidět, že si Rada představuje trénink jen jako nabírání fyzičky, ale nácvik automatismů je mu zcela cizí. Zmiňovat se zde o přípravě mladých na jednotlivé posty v A týmu už není vůbec potřeba. Já jsem v minulosti zažil tréninky pana BRüknera a ten dával nejvetší váhu na nácvik standardních situací útočných i obraných a v té době z provinčního mužstva Prostějova dokázal udělat štiku 2.ligy. Hra mužstva je vždy vizitkou pouze a jen trenéra a výmluvy, že hráči nedodržují pokyny kouče, jsou jen plané výmluvy. Pokud se tak stane musí být okamžitě hráč vyměněn. Mám zato, že pokud trenér nedodrží pokyny či nesplní cíle stanovené vedení ani po několika výtkách,musí být také odvolán. Samozřejmě musí být připravena pro oba výše zmíněné případy.
        Zdravím Piero

        • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

          Jiri1     před 12 lety 25.04.2013 17:57 |  
          0 0

          Tady v rozporu nejsme , jen mam takovy neprijemny pocit, ze vykony nekterych hracu neovlivnuje trener, ale jine veci v pozadi, tedy ne pocit, ale konkretni poznatky a nepotrebuji k tomu stat pred nejakymi satnami, jak mi neustale vzkazuje kolega Bongor, staci si promluvit s lidmi okolo tymy , okolo skautu hracu a pod.
          Jiste , ze nefunguje chemie v kabine , to vlastne rikaji vsichni , v kabine vladne podivna atmosfera rvani a neduvery, jenze to neni to jedine........
          A zajimava situace je i okolo titulu, potesil jste mne Martyni , ze jsem uz zase pisete, taky jsem nahlodany, ale asi Plzni prat titul nebudu.

          • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

            Petr9608     před 12 lety 25.04.2013 18:58 |  
            0 0

            Takže radši ať ho vyhraje Sparta?

            • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.04.2013 20:02 |  
              0 0

              Tak to mě taky hlava nebere přát titul radši chátře i když oboje jsou stejní šmejdi.Jen plísen je menší zlo.

      • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

        Barra     před 12 lety 25.04.2013 21:42 |  
        0 0

        Dobrý večer pane Jiří. Děkuji vám za vaši reakci, i když mi není jasné, kde je problém. Zajisté jsem vás ani jiné účastníky tady nechtěl poučovat. Předpokládám, že většina z nás měla možnost se na jak Bayern tak Borussií podívat a že jsme všichni schopni si udělat vlastní názor.

        Netuším sice, na co reagujete, o kterých kladných příkladech, které bych použil z belgické kompetice, mluvíte. Belgickou ligu jsem vůbec nezmiňoval, takže ani nic nemusíte ´přebít´, jak tomu říkáte. Ani mi nejí zcela jasné, ´které kluby v lize hrají ocas a od kterých se to v Belgii příliš nečekalo´, jak píšete, a co tím vlastně chcete říct. Řádná belgická kompetice již skončila, teď jsme ve stadiu play off I a play off II. Favoriti jako Anderlecht, Waregem, Genk, Club Brugge, Standard Liege, Lokeren se dle očekávání umístili v minikompetici o titul, snad se jen více očekávalo od KAA Gent. Jestli máte na mysli můj K Beerschot AC, ten sice degraduje, ale moc více se od klubu ani poslední léta neočekávalo. Ale nevadí.

        Co jsem zmínil, je Marc Wilmots a jeho úvahy o úspěchu německých klubů. Snad vám to nevadí, protože jako bývalý hráč Bundesligy (šest let Schalke, mimo jiné vítěz UEFA Poháru a UEFA Superpohár, vítěz Bundespokal, celkem v první lize odehráno 450 zápasů, k tomu 70 zápasů za národní mužstvo, nastříleno přes 220 gólů) byl příkladem odhodlání, nevypustil jediný zápas. Citoval jsem ho hlavně, protože to, co on propagoval jako hráč a čím se řídil, se snaží teď jako trenér převést na své hráče, a jak se zdá se mu daří.

        Od 2002 (kdy Belgie v listopadu 2001 vyřadila v baráži Česko, dva krát 1-0, červené karty pro Baroše a Nedvěda, jestli si dobře pamatuji), chyběla Belgie na EK a WK jak v 2004, tak v 2006, 2008, 2010 a 2012. Ne, že by neměla dobré hráče, ale jasně chyběla ochota pracovat, udělat extra krok pro druhého. Hráči se považovali za nedotknutelné hvězdy, nehráli jako team, nebyla snaha. Belgie klesla v 2009 na 66 místo v FIFA-ranking.
        Wilmots nastoupil jako trenér národního mužstva v květnu 2012 – a najednou to jde. Nehrají pseudo-hvězdy, které berou zápasy s národním mužstvem jako nějaký výlet, hráči musí dřít, musí být ochotní pro jeden pro druhého pracovat, nikdo si není jistý svého místa.

        Výsledek je Belgie je na děleném prvním místě ve skupině A (Belgie-Chorvatsko-Srbsko-Makedonie-Wales-Skotsko), 5 výher, 1 remíza, góly 10 : 1. A Belgie se dostala z 66 místa opět na 15.místo, před Brazílií a Francií.

        A není tak, že by Belgie neměla v minulosti dobré hráče. Jména jako Thibaut Curtois, Vincent Kompany, Daniel Van Buyten, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld, Moussa Dembélé, Marouane Fellaini, Axel Witsel, Steven Defour, Eden Hazard, Kevin De Bruyne, Romelu Lukaku, Christian Benteke, Kevin Mirallas a jiné vám určitě nemusím jmenovat.

        Vůbec se netajím tím, že bych byl spokojený s aktuálním chodem ve Slavii. Je také jasné, že mám obdiv pro kluby, které s menšími prostředky mají úspěch, proč by ne Dukla, ale také dobrá práce Jihlavy a jiných klubů. Také je samozřejmé, že velký rozpočet neznamená automaticky úspěch. Ale to jsem také nikdy netvrdil – nebo snad ano? V mém příspěvku jsem jen naznačil, že Němci nevypouští žádný duel a že bychom alespoň s tím mohli začít. Hráči, kteří dřou a jsou ochotní dát vše na hřišti. Možná by průměrný český plat pro naše hráče byl řešením, a že by si museli na extra vydělat jen díky prémií. A prémie ne jen za vítězství, ale také – proč by ne – za střelené góly a tedy pěknou hru. V druhé mistrovské sezóně jsme měli průměr 1,9 střelených gólu na zápas, teď 1,16. To mluví za sebe. A samozřejmě, že závidím Dukle, která má jako průměr 1,67.

        Když ale mluvíme o Dukle, její rozpočet neznám, nevím jaké peníze se tam pohybují. Je sice pěkné že Sport mluví o rozpočtu ve výši nějakých 30 mil Kč, ale bez uvádění zdroje. Je divné, že fotbalový klub Dukla a.s. má jako základní kapitál 2 mil Kč (tedy menší než její aktiva), a že za posledních 6 let dodnes ani jednou nesložil jak předepsáno zákonem účetnictví.

        Víte, že nereagují na vaše příspěvky, z minulosti jsem se poučil. Teď jsem jen reagoval, protože jste mě přímo oslovil. Rád to také u této jediné reakci nechám.

        • Re: Bundesliga - Premier Division 8- 1

          Barra     před 12 lety 26.04.2013 06:57 |  
          0 0

          Jen malá korekce: těch gólů dal Wilmots přes 160, ne 220.

          Pod větou ´že bych byl spokojený s aktuálním chodem ve Slavii - znamená samozřejmě že nejsem spokojený.

    • Re: Franz Straka

      jarodo57     před 12 lety 25.04.2013 21:38 |  
      0 0

      Na to jsem včera taky koukal a hned jsem říkal, že je buď vožralej nebo zfetovanej a nebo dokonce obojí.

      • Re: Franz Straka

        Barra     před 12 lety 25.04.2013 21:59 |  
        0 0

        Ein bisschen Spass muss immer sein...

        A přitom jsme pod tím ´velkým motivátorem´ měli lepší průměr než teď... Straka 11 zápasů, 14 bodů na 33, průměr 1,2727. Rada 24 zápasů, 30 bodů na 72, průměr 1,25...

  8. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 26.04.2013 14:49 |  
    0 0

    Naprostý souhlas, kotel s fanoušky máme na nejlepší úrovni, výsledky týmu nejsou nic moc, ale kotel fandí a podporuje hráče, ikdyž se nedaří...