Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Slovácko 1:0

Slavia nastoupila v pondělní dohrávce proti trápícímu se Slovácku s cílem odčinit bodové ztráty z minulých kol, což se jí nakonec díky povedené akci zakončené Kiselem povedlo. Zápas však jinak příliš krásy nepobral.

Slavia - Slovácko 1:0 (1:0)

Branka: 27. Kisel

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Hubáček, Čonka - Gecov, Petrák - Vošahlík, Kisel, Skácel - Škoda

Trenér Rada poslal na trávník dva defenzivní záložníky a v útoku se rozhodl znovu pro Milana Škodu. Zápas začal snahou Slavie o vytvoření si šance, ale tu čest mělo jako první Slovácko, jenže zatímco první jejich střela postrádala razanci a sotva se doplazila doprostřed brány, tak ta druhá ji zase měla až moc a atakovala diváky na severní tribuně. Slavia nadále působila nervózním dojmem, kupila spousty nevynucených chyb a již od prvních minut se ozýval nesmělý pískot z tribun. Po chvíli ale přeci jen Slavia začala získávat pevnější půdu pod nohama a hrálo se víceméně jen na polovině moravského týmu. Šance však přišla jen v podobě hlavičky Škody z 12 metrů, která nemohla Melichárka ohrozit. Do zajímavých situací se pak dostali i Petrák a Skácel, ale jejich střely byly zblse okované. To byl na delší čas taky poslední zajímavý moment a diváci se mohli bavit jen neúnavným podporováním kotle za Čontofalského bránou. Oba týmy hrály opatrně, bez zájmu a hlavně nepřesně. To však neplatilo pro 27. minutu, kdy míč po levé straně potáhl Čonka a pěknou zpětnou přihrávkou přes půli šíře hřiště našel Kisela zhruba na pomezí vápna, který pěknou ranou nedal Melichárkovi šanci a poslal Slavii do vedení. O několik desítek vteřín mohla vést Slavia již o dvě branky, když se do zajímavého brejku řítili Kisel se Skácelem, ale rozhodčí Hrubeš akci zastavil kvůli spornému faulu. Slováckem ale obdržená branka viditelně otřásla a jejich již tak špatná hra začala být ještě horší, bohužel se však červenobílí do dalších gólových šancí nebyli schopni dostat, a tak nedokázali přidat další hřebík do již pořádné probité slovácké rakve. Vše se však mohlo změnit krátce před koncem poločasu, jenže Skácelovu hlavičku dokázal Melichárek pěkně reflexivně vytáhnout.

Druhou půli začali slávisté velmi mdlým dojmem, kdy měli problém přelézt s míčem na soupeřovu polovinu a málem za to byli potrestáni. Po Volešákově přesném centru se dostal k míči osamocený Košút, jehož střela šla naštěstí těsně vedle Francúzovy brány. Po tomto varování se herní projev sešívaných přeci jen o něco zlepšil a podařilo se otupit úvodní mininápor Slovácka. I tak se Slovácko mohlo přeci jen dostat k vyrovnávací brance, kdy předvedlo podobnou akci, ze které dala gól Slavia, ale hráčům v modrých dresech nevyšla finální přihrávka tak, jak by bylo záhodno, a míč mohl sebrat v klidu Čontofalský. O pár chvil později pak mohl uplatnit známé heslo nedáš - dostaneš Kisel, jeho rána však prolétla těsně mimo Melichárkovou šibenicí. Od této chvíle se zápas nesl v režii Slavie, kdy Slovácko nedostalo ani příležitost pomýšlet na vyrovnání, akce slávistů však ztroskotávaly na nepřesnostech před vápnem soupeře. A když už pak poslal zajímavou přihrávku ze strany na malé vápno Škoda, tak nevyšel správně timing Skácelovi. Škoda se ale pozice nahrávače nechtěl jen tak vzdát, a proto se rozhodl poslat ještě zajímavější nahrávku, tentokráte hlavou, Kiselovi, kterému však rána z voleje nesedla dokonale. Pohříchu to byl na 17 minut poslední zajímavý moment, Slavia se postupně prozdržovávala k výhře a vzhledem k marnosti Slovácka to neměla ani příliš složité. Pojistku mohl přidat již v nastavení Škoda, ale jeho pokus o lob byl nepřesný. Zápas se tak uzavřel na skóre 1:0.

Komentáře (119)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Kuliss9     před 12 lety 22.04.2013 18:37 |  
    0 0

    Conka krasna prihravka na Karolka. Jinak myslim, ze se z tribun ozyvalo RADA VEN, dle meho opravnene. Jinak Prokopec v HK s Pilnym jako asistentem je dvojici co muzeme zavidet. Pod Prokopcem jsem mel tu cest hrat kdyz zacinal trenovat v A dorostu HK a byl tim nejlepsim co sem ve fotbalovem zivote zazil. Jsem na nej zvedav jak si povede v prvni lize a jeste s tak chabym kadrem jaky HK ma.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 18:58 |  
      0 0

      rvali myslim pelta ven,ale nejsem si jist

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 22.04.2013 20:31 |  
        0 0

        Během zápasu se křičelo "Pelta ven", po zápase to pár lidí bez úspěchu zkusilo s "Rada ven!"... Ale co bysme chtěli, že jo... Vyhráli jsme po pěkným ofenzivním výkonu, soupeře jsme vůbec k ničemu nepustili a všechno je přeci v pořádku... Nebo ne?

  2. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    spino     před 12 lety 22.04.2013 18:40 |  
    0 0

    RADA VEN!

    Opět antifotbal na náhodu s pěkným gólem Karolka. Rada se ani moc neradoval. Asi sám tuší, že se nad ním stahují mračna.

  3. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    zeleznik2     před 12 lety 22.04.2013 18:54 |  
    0 0

    Škoda, že už není konec, ještě poločas, doufám, že to kluci uhrají, jinak jsme mírně lepší, hlavně tak od půlky poločasu, ještě, že to tam spadlo, jinak by byly zase nervy.., Čonka konečně pořádný centr, škoda, že Ruda nedal pojistku, bylo by to veselejší..., Hubáček klasika v prvních dvou minutách jedna minela a jeden špatný odkop, naštěstí bez následků. Škoda vepředu téměř neviditelný, jedna zazděná šance.., zatím nejlepší Kisel, Skácel a Vošahlík, slušně hraje i Petrák.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 18:59 |  
      0 0

      videli jste tu sanci skodarny v 10. minute tusim?rikam si,co by ten kluk chtel vic a on to posle brankari do ruk

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Betynka58     před 12 lety 22.04.2013 19:02 |  
      0 0

      Mně se zase zatím rozhodně nejvíc líbí Čonka, který, zdá se, chytá loňskou jarní formu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Pepino44     před 12 lety 22.04.2013 19:15 |  
      0 0

      Tak já zatím vidím jako nejlepšího Čonku,Kisel a Skácel taky dobrý,ale Vošahlík zatím nic moc.

  4. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Pepino44     před 12 lety 22.04.2013 19:28 |  
    0 0

    Dostali hráči pokyn pro druhý poločas ubránit 1-0 ? Zatím to tak vypadá.

  5. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 22.04.2013 19:45 |  
    0 0

    kdyz tak sleduji, druhy polocas, jsem rad ze jsem nesel. to je zase holomajzna!

  6. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    opicemag     před 12 lety 22.04.2013 19:54 |  
    0 0

    První poločas nic moc (špatný), ale byla tam snaha útočit a dát gól.
    Ale druhý....co to mělo být? To nemělo s fotbalem nic společného, ani vzdáleně. Fauly, nepřesnosti, nákopy nikam. Nedalo se na to koukat.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Xerxes     před 12 lety 22.04.2013 20:12 |  
      0 0

      od 20 minuty do půlky se dalo na hru Slavie koukat. Jinak to byl fotbal plný nepřesností, hra nudná místama až srandovně trapná. Tým postrádá koncepci. Libil se mi Čonka (hlavně v první půli). Světlé chvilky měl Nitrianský s Karolem. Ale celkově útočná fáze je skutečně tragická, navíc špatně podpořená střídáním...Proč nepřišel Fenin nebo Škutka dřív? Proč jsme je teda kupovali?

      U Bortela se nemůžu pomoct, ale má velmi špatnou rozehrávku (společně s Hubáčkem smrtící kombinace proti lepšímu týmu). Navíc hodně a místama zbytečně fauluje.

      Jak dlouho ještě potrvá tenhle marast?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 09:40 |  
        0 0

        Dokavaď neřekne Aleš, už dost...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Xerxes     před 12 lety 23.04.2013 12:55 |  
          0 0

          1) Je otázka, do jaké míry si to uvědomuje? (kdo ho o tom přesvědčí?)

          2) Řebíček Radu z Teplic vyplatil a pochybuju, že se ho bude tak rychle chtít zbavit. Nakonec jde říci, že doma držíme jarní neporazitelnost...

          Bojim se, že Rada (a zmar) ve Slavii i po této sezóně zůstane.

  7. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Heretic (přítel SN)     před 12 lety 22.04.2013 19:55 |  
    0 0

    V druhém poločase absolutně bez nasazení. Až na Čonku s Nitrianským všichni líní na krok.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Betynka58     před 12 lety 22.04.2013 20:41 |  
      0 0

      Mario Lička v televizi to řekl přesně - Slavia si došla pro vítězství.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Hajens     před 12 lety 22.04.2013 22:13 |  
        0 0

        Marcel Lička, Marcel !!!

  8. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 22.04.2013 20:05 |  
    0 0

    nejak nevim, zda tleskat ci plakat.

    sestava tradične šílená. Hub sabotuje derby, a tak hraje znovu. kdyz uz nemohl Dobrotka, tak proc nedostal proti slabemu souperi šanci treba Kolarik, kdyz tak mluvime o zabudovani juniorů ro sestavy? zde se bohuzel Sparte divame na zada, Lavicka se nebál nasadit Poloma do derby.
    Proc hrajeme proti tak slabemu soupeři doma na dva štíty?
    proc Rada skuhral na podzim, ze nema utocniky, kdyz oba nove pořízení se nedostanou ja hriste ani na 5 min?
    tema Rada a stridani je asi uz zbytecne zminovat.

    proste porad stejná traga, ani Slovacko neporazime o vic jak gol, ve hre zadny systém, hráči se boji jit do vapna ve vic jak dvou lidech.

    pokud byl Rady cíl nas udržet s rozpočtem 100M v lize, tak tleskám, at pokračuje. ale pokud chceme hrat o pohary a davat esnci mladym, tak to chce od leta zmenu. 30b na 24 zapasu je tragedie

  9. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    BARTjan     před 12 lety 22.04.2013 20:14 |  
    0 0

    Viděl jsem naštěstí jen posledních dvacet minut, ale šíleně mě z toho bolely oči. Tohle je úplně ztracená sezóna a hlavně žádný progres nebo příslib do sezón dalších... Změna trenéra je podle mě potřebná. Radova roční práce nikam nevedla a nevede. Smutnou skutečností je, že mě kromě Kozla a Zemana nikdo další nenapadá. Kde je český Jürgen Klopp?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Tugarin     před 12 lety 22.04.2013 20:19 |  
      0 0

      Co si stěžujete ??? Neprohra za tři body...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Pepino44     před 12 lety 22.04.2013 20:51 |  
        0 0

        Jasně,další neprohrané utkání,kdyby nebylo těch rudejch tak jak by na to byl Rada hrdý.

  10. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    AdJap     před 12 lety 22.04.2013 20:27 |  
    0 0

    Body dobrý, ale fotbal...nemůžu si pomoc, to je tak strašná nuda...ty kluci se třeba dnes i snažili a chtěli, ale je to hra o ničem. Na náhodu. Přijít neutrální fanda, tak pochybuju, že se ještě někdy vrátí.

    Dneska nikdo vyloženě nepropadl. Zvedá se Škoda. Je třeba ho pochválit. Těžko od něj čekat, že si to bude vodit a střílet gol za golem, ale souboje dnes vyhrával a snažil se. Bohužel to na současnou Slavii stačí. Jestli ale chceme hrát skutečně poháry, tak nám chybí zhruba 2-3 skutečný fotbalisti + TRENÉR.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      brotheus     před 12 lety 22.04.2013 21:20 |  
      0 0

      Domnela nutnost chvalit Skodu dokonale ilustruje upadek Slavie. Za co toho lempla mame chvalit? Za to, ze kdyz se k nemu po Petrakove strele odrazi mic do golovy sance, nedokaze ho ani poradne zpracovat? Za to, ze kdyz se konecne ve spolupraci se stoperem Slovacka dostane do stoprocentni sance, kopne mic na tribunu? Za to, ze kdyz se dostaneme k protiutoku, nikdy neni na pozici utocnika, protoze mu spoluhraci proste utecou?

      Proboha, kam az chcete snizovat naroky?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        AdJap     před 12 lety 22.04.2013 21:41 |  
        0 0

        Já hodnotím tak, že porovnávám. A v porovnání s ostatními hráči Slavie mi dnes Škoda vyšel v tom lepším průměru. Mimochodem. Jsem jeho kritik. Tvrdím, že je to hráč, který v klubu jako je Slavie nemá co dělat. Ostatně, to si myslím o 80% kádru, ale člověk si musí uvědomit realitu a ta je taková, že Slavia v současné době takové hráče má a musí na ně, bohužel, sázet. Smutné to je. Ano, ale je to tak.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Arutha     před 12 lety 23.04.2013 01:04 |  
          0 0

          Já bych naopak řekl, že Škoda byl ze Slavie nejhorší. Ono je sice hezký, že vyhrává souboje, ale vzhledem k tomu, že balóny prodlužuje na náhodu za sebe, tak je to vždy akorát ztráta. Navíc má absolutně nulovej odhad, balón proletí kolem a Škoda vteřinu na to vyskočí...

  11. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Betynka58     před 12 lety 22.04.2013 20:54 |  
    0 0

    Tak Bortel čtvrtá žlutá, to znamená, že si Hub zahraje třikrát po sobě v základu - a to doufejme, že se Dobrotka dá do soboty do kupy.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      PtakKuku     před 12 lety 22.04.2013 21:39 |  
      0 0

      Upřímně řečeno mezi Bortelem a Hubáčkem podle mě není skoro žádný kvalitativní rozdíl.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Betynka58     před 12 lety 22.04.2013 21:48 |  
        0 0

        No, není, v tom s Tebou souhlasím, spíše jsem chtěl naznačit, že se z Huba, kterého mám moc rád a moc si ho vážím, pomalu zase stává stabilní hráč základní sestavy.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 23:32 |  
          0 0

          bortel mi dnes prisel slabsi jak hub

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 06:59 |  
        0 0

        V hlavičkových soubojích má podle mě Bortel trochu navrch.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        brotheus     před 12 lety 23.04.2013 09:47 |  
        0 0

        A proto mel snad na vsech nebezpecnejsich situacich podil Hubacek. Opet nekolikrat naprosto nesmyslne opustil pozici stopera a vysouval se na uz tak precpanej prostor defenzivnich zalozniku, dvakrat nebezpecne selhal pri snaze vystavit utociciho hrace do ofsajdu. O jeho rozehravce netreba mluvit, behem ni se zkratka stava hracem soupere. Opravdu smesne pak pusobi jeho obcasna snaha ridit spoluhrace. Hluchej dirigentem.

        Bortel naopak svoje ukoly plnil kvalitne. Jeho rozehravka je casto stejne priserna jako ta Hubova a dopousti se mnoha zbytecnejch faulu, ale i tak je vyrazne lepsi a v budoucnu z nej muze bejt slusnej stoper.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 09:40 |  
      0 0

      Jasně, to budou zase nervy...

  12. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    quelhar (admin)     před 12 lety 22.04.2013 20:59 |  
    0 0

    Souhlasim s ostatnimi, povinne tri body, ale vlastne nic moc navic. Dobra hra byla jen necelou pulhodinu v prvni puli, druhy polocas naopak opet klasicka holomajzna. Male pozitivum vidim ve zlepsenych vykonech krajnich beku, kteri meli obcas (Conka casteji) zablesky toho, jak by mel hrat moderni krajni bek.

    Na malinko jine tema - v kadru A tymu sice je asi 23 hracu, ale Kores, Tusjak, Hurka a Simecek jsou proste pro Radu posledni mesic viditelne cisla 20-23 a nemaji sanci se dostat ani na lavicku, kde se dostane jen obcas cislo 19 (Dostal) a jinak standardni vyvolena osmnactka. Samozrejme nevim, jak hraci pracuji v treninku, ale pohledem zvenci mi to prijde dost demotivujici.

    Pri pohledu na tabulku si nemuzu nerikat, ze tech 10 bodu, ktere ztracime na ctvrtou Olomouc, proste jednoznacne bylo v moznostech tymu a je spatne, ze jsme tam, kde jsme.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 23:37 |  
      0 0

      neskutecne drama.druhy polocas jsem ani nedutal,ale ubojovali jsme to.takze vyhra prisla,este ze tak.sparta porazila slovacko na podzim taky 1:0,ten zapas jsem videl a bylo to podobne jak dnes.tak nevim co byste chteli,o 3 kousky nikoho fakt porazet nebudem

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        quelhar (admin)     před 12 lety 23.04.2013 08:51 |  
        0 0

        Co bychom chteli? Chteli bychom, aby Slavia hrala pekny a produktivni fotbal. Aby se netrasla o body doma s nejhorsimi celky ligy. Asi jsme ale moc narocni, radeji se spokojme s tim, ze jsme z 24 odehranych zapasu vyhrali uz sedmy a do konce ligy to s trochou stesti dotahneme az na deset, jupi!

        Sparta porazila na podzim Slovacko venku 4:1 (zatimco my tam prohrali 0:3) a doma porazila Sparta Slovacko 4:0, zatimco my upachtenych 1:0 po spatnem vykonu.

        Nehodlam se smirit s tim, ze se budeme trast o vyhru s nejhorsimi tymy tabulky, ale to uz jsem psal i pod preview. Jsem rad za tri body, jsem rad za zlepseny vykon Conky a jsem rad za to, ze se na ten fotbal dalo 25 minut z 90 divat. To je ale tak vse a pocet vytek k vcerejsimu zapasu by u mel byl porad delsi nez to, s cim jsem spokojeny.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 09:37 |  
          0 0

          a kdy byl ten zapas sparta slovacko jak dal jarosik gol tak ve 3. minute a pak to domaci proste ukopali jak my vcera.bohuzel nas tym a tym sparty hraji venku uplne jiny fotbal,takze jeijch vyhru 4:1 venku bych v teto souvislosti nezminoval

  13. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    no-nick     před 12 lety 22.04.2013 21:07 |  
    0 0

    Nesouhlasim s kritikou první pule, ta nebyla až na pár chvil špatná. Chvilkama jsme se dokonce dopousteli fotbalovosti. Druhá půle už byla ta naše typická tryzna. První půle výborný Conka (dost možná díky Skacelovi), Kisel, Skacel. Bida Nitri s Vosou. Ve druhý půli se mi nelíbil nikdo. Lepší než v první byl akorát Nitri, ale furt to nebyla buhvijaka parada. Moc mě nebavi Skodak. V čem je opravdu dobrý je hlavickovani, ale tím to konci. Pomalej, linej na krok, technicky ne vyloženě zdatnej. Mně prostě dve slusne hlavy a pět dobře sklepnutych balonu za zápas u útočníka nestaci.

  14. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    spino     před 12 lety 22.04.2013 21:13 |  
    0 0

    Zdá se mi to, nebo Rada pro změnu nestřídal vůbec?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Barra     před 12 lety 22.04.2013 21:19 |  
      0 0

      Zdá se ti, Spino. Nedával jsi pozor a zase jen myšlel na nějaké kulišárny. Fenina a Juhara jsi neviděl?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        spino     před 12 lety 22.04.2013 21:37 |  
        0 0

        Já koukal jen na první poločas. :)

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 22.04.2013 23:38 |  
          0 0

          S Radou se nemusíme bát, že kdyby nám někdo v 80.minutě zranil najednou dva hráče, nedohrávali bysme to v 11ti :-D...

          O jeho střídáních bylo už napsáno víc než dost, ale on prostě neumí nebo nechce překvapit nasazením někoho jiného (z mladých)... Čonka se v rozhovoru přiznal, že na konci už nemohl, ale on tam toho Juhara poslal místo dopředu alespoň trochu nebezpečného Skácela, který zase někde v rozhovoru tvrdil, že si troufá na 90 minut...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 07:01 |  
          0 0

          Tak ono v prvním poločase se obvykle moc nestřídá, že... :-)

  15. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    1rytir     před 12 lety 22.04.2013 21:19 |  
    0 0

    Katastrofa! Katastrofa! Katastrofa! Vina za toto herní zoifalství ve Slavii padá úplně na každého, hráči počínaje, přes trenéry až po vrcholný managament. Značná část hráčů, kteří dnes vyběhli na trávník by měla ještě platiti za to, že si mohou v červenobílém dresu v Edenu zakopat! Defenzivní sestava proti snad nejhoršímu týmu posledních kol jasně vypovídá o fotbalové filozofii trenéra Rady. Pan Kusý by měl vědět, že i těm nejvstřícnějším fanouškům dochází trpělivost. Ta hra nemá systém, většina našich fotbalistů neběhá, plouží se, neumí jden na jednoho, nenabízí se, hraje ustrašeně. Plusovou známku za dnešní výkon si zaslouží jen Kisel, hlavně za gól i za to, že ver svých letech byl nejrychlejším z našich. Zlepšil se hodně Čonka. Svoje si uhrál i Gecov, možná i Petrák. Zbytek marný. Vyloženě mě zklamal Skácel. Neběhá, poklusává, je to jen stín bývalého Rudy Skácela. Proti minulým zápasům propadl i Vošahlík, nevýrazný a opět zoufale pomalý, brzda. Jediné, co tito dva záložníci dělali dobře, bylo to, že nebrousili lajnu a ta se otevírala bekům, črehož využívali oba, lépe ale Čonka. Za druhou půli už pochválit nebylo koho. Ze všeho nejvíc mě ale bolelo, že jsme nejenže nehráli po gólu útočně, ale proti Slovácku jsme doma bránili to chudé vítězství. Tato sezona je z pohledu fanouška jednou z nejdhoších v posledních mnoha letech.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      jarodo57     před 12 lety 22.04.2013 21:30 |  
      0 0

      Stačí si poslechnout Radu po zápase a nemusí se už vůbec nic dodávat.To nejhorší ještě možná přijde.Takže tady máme ty kamarádičky.Slávie je věčná.Dojde k nápravě já jsem přesvědčený,ale bude to trvat.Nemá cenu rozebírat kdo jak hrál ,to nemá cenu. Všechno je to jen a jen o jednom.

  16. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    DrFe1     před 12 lety 22.04.2013 21:27 |  
    0 0

    Teď když jsme Slovácko doslova roznesli na kopytech, tak očekávám prodloužení zRadovy smlouvy minimálně do roku 2020.

  17. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 22.04.2013 21:30 |  
    0 0

    v naší situaci jsou důležité body, krása to dnes opět nebyla, ale zase naopak potěší nula vzadu.
    Nevím kdy Radovi dojde, že na lavičce musí mít nějakého čistokrevného stopera v případě zranění, neměl tam nikoho při derby, neměl tam nikoho dnes. Hubáček po jednom souboji nevypadal moc dobře a bál jsem se nejhoršího. V dalším zápase by měl být na lavičce Kolařík. Když tam může být Dostál...
    Dnes se mi hodně líbil Čonka, byl to snad jeho nejlepší zápas, ke konci mu sice došel dech, ale ty náběhy v prvním poločase, sprinty a přesná gólová přihrávka, na to se dalo koukat. Měl to těžší v tom, že Ruda hrál hodně uprostřed ale zvládl to.
    Taky středová dvojce Petrák-Gecov hrála velice dobře.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      edenian     před 12 lety 22.04.2013 23:40 |  
      0 0

      Potesi nula vzadu se Slovackem?!?! Boze jak hluboko jsme klesli.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 07:04 |  
        0 0

        Minimálně na Slovácku na podzim by hodně potěšila :).

  18. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    spino     před 12 lety 22.04.2013 21:39 |  
    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=mUlWcRm46OA

    Vážený pane Rado....REZIGNUJTE!

    Navrhuji SDS, aby byl natočen klip v podobném duchu, ve kterým by s žádostí vystoupil například pan Procházka nebo Kačer. :(

  19. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:04 |  
    0 0

    Ptal jsem se na Dobrotku, který má "problémy s dýcháním". Už byl na vyšetření, zítra jde na další. Je to poměrně nestandardní problém, tak to snad nebude nic vážného.

    Jinak na tiskovce tentokrát nejvíc zaperlil Habanec s tím, že výkonem Slovácko nezklamalo. Podle mě podalo šílenej výkon a hůř se v Edenu prezentovalo jen Brno.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      spino     před 12 lety 22.04.2013 22:20 |  
      0 0

      To bych nesrovnával, Brno řídil někdo jiný. ;)

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:22 |  
        0 0

        Jo, o to ani moc nejde. Spíš jsem chtěl říct, že tak špatný výkon, jako dnes podalo Slovácko, se jen tak nevidí.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Mike     před 12 lety 22.04.2013 22:25 |  
      0 0

      Slovácko hrálo příšerně, já myslím, že vedle Tebou zmiňovaného Brna kupodivu stejně špatně hrála u nás i Sparta. Ta si taky až na Balajovu střelu v závěru stejně jako Slovácko nic nevytvořila. Před zápasem jsem měl trochu vítr z Doška, ale vypadá to, že ho Habanec spolu s Trousilem převelel mezi náhradníky. Asi to tam trochu vře. Teď mají doma Budějovice, to vůbec nebude snadné. I díky namočení Brna a Ostravy si to nemůže ,,moravská klika" tzv.nechávat mezi sebou.
      Náš výkon byl kromě 20 minut 1.půle také špatný, smutné je, že nejvíce naběhal a o střelbu se pokoušel starý pardál Kisel. Do Příbrami jedeme bez Bortela za 4 žluté.
      Před zápasem ta průtrž byla dobrá, u Mekáče jsem to přečkal pod slunečníkem, padaly i malé krupky.
      Ještě dobře zahrál Čonka, jinak spíše kolem průměru.
      V sobotu se těším do Příbrami, jeslipak kotel chystá něco proti Franzovi ?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:27 |  
        0 0

        Doška s Trousilem a Kunclem Habanec šetřil právě kvůli Budějovicím.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Mike     před 12 lety 22.04.2013 22:33 |  
          0 0

          Vidíš, to mě nenapadlo- žluté karty. I když Trousil za toho kulhajícího stopera jít musel. No příští kolo se střetnou mezi sebou týmy na sestup. ještě že už jsme z toho po dnešku vypadli.
          Jsem zvědavý, zda to Jablonec bude hrotit s Plzní nebo jí nebude klást moc odpor s poukazem na to, že Pohár je přednější.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:0

            Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:34 |  
            0 0

            Však Habanec říkal, že se hodně bál, kdyřž tam Trousila posílal.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:0

              Mike     před 12 lety 22.04.2013 22:40 |  
              0 0

              Zítra bych viděl jako jasnou výhru Baníku. Habanec na tiskovce prohlásil, že některé hráče opravdu šetří na Budějovice ?
              Nám o nic nejde, ale kdyby to dnes vyšlo na zápas s Plzní nebo Spartou, tak to už by bylo lehce neregulérní. I když kádr má 22 hráčů a je samozřejmě věcí trenéra, koho postaví.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:42 |  
                0 0

                Habanec to avizoval už několik dní dopředu do novin. :)

                • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                  Mike     před 12 lety 22.04.2013 22:44 |  
                  0 0

                  Tak to jsem nečetl, docela jsem si oddechl, že vystřídali 3 hráče a Došek se na hřiště nedostane. Ten bývalý sparťanský blbec by byl schopen v závěru nějakou hlavičkou i vyrovnat.

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                    Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:46 |  
                    0 0

                    Přesně. Já ho potkal při rozhovorech, jak šel kolem. Byl o hlavu vyšší než já, Hubáček je o půl hlavy menší oproti mně. To by bylo o nervy.

                    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                      Mike     před 12 lety 22.04.2013 22:50 |  
                      0 0

                      Ale gól nám nikdy nedal. Co je s Gecovem ? Zákrok tam měl hodně obětavý a dost důležitý. Petrák má 7 žlutých, tak snad nic vážného z důvodu, že bychom byli najednou bez obou defenzivních záložníků.

                      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                        Alanor (admin)     před 12 lety 22.04.2013 22:52 |  
                        0 0

                        Prý problém s kolenem. Uvidí se v dalších dnech. Hlavně má čtyři žluté Bortel a Dobrotka je mimo, jak bylo uvedeno výše. Takže jak znám Radu, se obávám, že Petrák bude na stoperu. :-/

                        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                          Mike     před 12 lety 22.04.2013 22:58 |  
                          0 0

                          No Petrák s Hubáčkem vloni v Jablonci, to bylo opravdu výborné. Lafata nám mohl sám dát 7 gólů.
                          Ale Bortel to nasbíral docela rychle, raději ať to odsedí ve Starkově než doma s Jabloncem. I když mám dojem, že Jablonec je v pěkné krizi a spíše vrhne všechny síly na Pohár. U nás hrajou 3 dny před odvetou semifinále, tak třeba taky někoho pošetří.

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                    Betynka58     před 12 lety 22.04.2013 23:18 |  
                    0 0

                    Tak Došek nám údajně gól ještě nikdy nedal, tak jsem se ho ani moc nebál.

                    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                      Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 23:51 |  
                      0 0

                      tohle jsem po precteni toho clanku od tolsmira presne cekal.nejdriv to redakce a dalsi priznivci nahecuji tady tak,ze vsichni mluvi o vyhre 3,4 nula a kdyz se vyhraje 1 0,tak je tu zas jen sama kritka protoze se vam to nelibi.panejo plzen tam vyhrala 2 0,a to je podrzel kozacik.slovacko u nas jen branilo,nebylo nic lehkeho se proti nim prosadit.sundejte si ruzove bryle a zacnete radsi vyrabet nejake choreo nez tady vest blbe reci

                      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                        subHuman     před 12 lety 23.04.2013 06:45 |  
                        0 0

                        Vazeny pane, co Vas opravnuje okrikovat redakci a VETSINU ostatnich fanousku za jejich nazory? Stejne tak lze povazovat za blbe ty Vase.
                        A co se tyce vyroby chorea, muzete take pridat ruku k dilu, mistp vypisovani na internetu. Kazda pomoc vitana...

                        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                          Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 09:18 |  
                          0 0

                          Kornovo těžko pomůže s choreem, když není slávista. ;)

                          • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                            Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 09:49 |  
                            0 0

                            chlapi,mne se ten 2. polocas taky nelibil atd.,ale vy si opravdu myslite,ze trener jim o puli rekl at to zabetonuji nebo tak?chyba je proste jednoznacne v hracich.takovy skodarna na to nema fotbalove,ale aspon cely zapas makal.napr. nitrianskeho bych kopl do riti a dal mu apon pokutu,je to hruza co predvadi.bohuzel nejen on

                            • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                              Pepino44     před 12 lety 23.04.2013 10:51 |  
                              0 0

                              Tak já se bojím,že tam opravdu nějaký pokyn od Rady byl. Napsal jsem to hned v úvodu druhého poločasu,kdy jsme se nesmyslně zatáhli. Konec první půlky byl celkem dobrej a ať mi nikdo neříká,že hráči Slávie zapoměli za přestávku běhat. Horší výkon bych pochopil u Čonky,který se za první půli dost vyšťavil a potom již tak nemohl.Ale přestala hrát celá levá strana (že by pokyn z kabiny-tahejte to po pravý straně?) Nitri se ve druhé půli sice o něco pokoušel ale byl tam včera zcela marný Vošahlík,takže zase nic. Kolikrát jsem si říkal,že bych chtěl být taková muška a vyslechnout si pokyny Rady před zápasem a o poločase.Hráči nic neřeknou,protože pokud by nějaká kritika - malej vzteklej= příští zápas nehraješ. Jinak jsem zvědav na to kolik mladejch se dostane nyní,když jsme vlastně zachráněni na plac. Jakožto sledovatel juniorky mohu prohlásit-nečekejte nějaké zázraky a spasení,ale už by bylo na čase tyto hráče postupně zapojovat.

                              • Re: Slavia - Slovácko 1:0

                                Barra     před 12 lety 23.04.2013 12:02 |  
                                0 0

                                „Hráče jsem o přestávce upozorňoval, abychom na začátku druhé půle neinkasovali..." dixit Rada v hodnocením zápasu na oficiálkách.

  20. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    spino     před 12 lety 22.04.2013 22:31 |  
    0 0

    Víte už někdo, jak se Řebíček domluvil s Jardou na příští zápas? :D

  21. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    spino     před 12 lety 22.04.2013 22:38 |  
    0 0

    Mě by zajímalo jak probíhají vyhodnocovací porady. To se sejdou Rada, Kusý a Držmíšek. Rada vytáhne notýsek, kde má šablonu svých frází: Hrajeme kombinační fotbal, nabádáme hráče útočit, hrál Petrák, čili zapracováváme juniory atd. Držmíšek, který se třese o místo všechno odkýve, ale co Kusý?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 23:45 |  
      0 0

      ty tam mas nainstalovanu skrytou kameru?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        no-nick     před 12 lety 23.04.2013 00:05 |  
        0 0

        Kdepa, to je náš senzibil. Ten kluk ví všechno, precti si jeho příspěvky. Ten snad i Jiřímu rozumí.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          bongor     před 12 lety 23.04.2013 04:26 |  
          0 0

          jestli to náhodou není sám pan Jiří v jiném převleku.Dříve jsme Jirkovi říkali utržené sluchátko.Byl položenej v šatně a naslouchal,stejně jako v ředitelně.Zkrátka úplně náhodou úplně stejné zaručené zprávy.Ve Slavii se to hemží agenty CIA.

  22. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Betynka58     před 12 lety 22.04.2013 23:31 |  
    0 0

    Tak jsme de facto zachráněni, daleko od pohárů i od sestupu, ideální čas na to začít zapracovávat mladíky, vždyť výmluvy na to, že nezvládají ten tlak v současné situaci, kdy už jde asi opravdu o suchý z nosu, už absolutně neobstojí. Ale obávám se, že Rada z důvodu vysoce prestižního boje s Jihlavou o první polovinu tabulky bude stejně až do konce vsázet na zkušenost.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Kornovo     před 12 lety 22.04.2013 23:46 |  
      0 0

      nejsme zachraneni,mame 3 body naskok na pribram a dalsi kolo jedem k nim

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 00:14 |  
        0 0

        Asi jsi se díval na tabulku ráno, teď už máme náskok dvojnásobný. Jinak samozřejmě teoreticky ještě spadnout můžeme, ale to můžeš už zrovna tak kalkulovat, jak se teoreticky můžeme dostat do pohárů.

  23. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Petr9608     před 12 lety 23.04.2013 01:26 |  
    0 0

    SPINO = VOCEL

    Hm, to jsem ani nevěděl.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 16:04 |  
      0 0

      To je stara věc,ted zase perli na ofiko stránkách se svými blaboly.

  24. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 06:57 |  
    0 0

    Zápas určitě lepší než ten s Duklou, dalo se na to dívat, ale možná mám už jen po těch "extra záživných výkonech" laťku trochu níže posunutou a možná že to také bylo dáno úrovní soupeře, který bude podle mě ještě mít dost velké starosti se záchranou (kde je to Slovácko z podzimu?).
    Herně se mi líbil Kisel, Vošahlík i Čonka, zejména pohyb posledně jmenovaného na hráče soupeře celkem platil, sice tu a tam přišel zbytečně o míč, ale aspoň se nebál jít jeden na jednoho, což se cení. Celkem slušně zahrál podle mě i Škoda (tak snad za toto tvrzení nebudu kamenován), jistě, gól dál mohl (a možná i měl).
    Netřeba ale cítit zbytečné uspokojení nad (pravděpodobně už jistou) záchranou, včerejší krásné počasí (konečně na fotbal v triku!) a slabý, mátožný soupeř mohou působit velmi příznivě na sešívanou duši, ale tuto výhru bych zase nepřeceňoval.

    A propos, ta návštěva, upřímně, čekal jsem to ještě horší, tak snad se počet bude už jen zvětšovat (naivní přání) :)).

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      lassiter     před 12 lety 23.04.2013 09:25 |  
      0 0

      Myslíš ta návštěva sktuečná nebo "počet vydaných vstupenek na tento zápas" ? :-) Ale popravdě taky jsem čekal trochu míň lidí, je vidět, že to asi tří čtyři tisícové jádro přijde vždy na vše :-)

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 09:39 |  
        0 0

        tech 5 a pul je k smichu.tusite nekdo kolik tam bylo doopravdy lidi?tak 3 taci,ne?

  25. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    5094     před 12 lety 23.04.2013 08:55 |  
    0 0

    Díky zvýšenému pracovnímu nasazení nemohu chodit na Slavii, tak jak jsem byl zvyklý. Celý život chodím do kotle, ale včera jsem se rozhodl, že půjdu na západ, že se budu víc věnovat sledování fotbalu. No v 1. půli to ještě šlo a ve 2. půli jsem přemýšlel, že budu hrát hry na telefonu. Oboustranně holomajzna.

  26. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 09:36 |  
    0 0

    Tak tip mi vyšel, povinné tři body jinak nic. Včerejší zápas byl jen dalším pokračováním tragických výkonů na jaře, záchrana v 1.lize a střed tabulky, toť vše. Slovácko, které včera šetřilo Doška a spol. málem remizovalo, o bod přišlo jen díky své nemohoucnosti ve vápně, v každém poločase nejméně dvě tutovky zazdily, dříve jsme tyto týmy porážely rozdílem třídy, ale včera jsem byl rád i za ten jeden jediný gól. Co se týče výkonů, tragédie první poločas se ještě dal vidět, ale ve druhém parodie na fotbal!kluci asi dostali pokyn držet vítězství a neútočit!Jinak asi bych vyzvedl pouze Kisela za ten gól a Čonku, který se mne velice líbil, svoje si uhráli i Petrák s Gecovem, vidět byli i Skácel a Vošahlík, ale první jmenovaný znovu zahodil šanci a Voša hrál příliš individuálně, včera nic moc stejně jako Nitrianský. Škoda objektivně nepatří do základu, včera to znovu potvrdil, nebýt toho, že je Radův oblíbenec tak by nehrál, statisticky 5 střel a jedna šance, kterou tradičně zahodil. Není to typ hráče pro takový to zápas, Škoda potřebuje balon do běhu, není to hráč do pokutového území, znovu se vracím k Pospěchovi, to je přesně ten typ, neměl se ho trenér zbavovat a když už Škodu Rada postavil, měl k němu jít Škutka, nevím proč doma a ještě proti takovému soupeři hrajeme na dva defenzivní štíty, pane Rado my nejsme Bayern a nehrajeme proti silnému soupeři, dva útočníci jsou nutností, když už ne od začátku tak o půli, třeba sundat Hubáčka, který byl zase strašný a dát tam druhého útočníka. Hubáček s Bortelem nejhorší na hřišti a Čonty hned za nimi, první udělal hned dva kiksy v prvních dvou minutách, pak klasika centry nikam, bohužel v Příbrami znovu na hřišti a v základu..., Bortel tak to je též děs, špatná rozehrávka, samý faul a 4 žlutá, Čonty klasický výkon, podbíhání centrů, rohy nemá, je to fakt divný, že vychytal 9 nulu. V Příbrami to bude naprosto totožné, tipuji výsledek 1:1.

    Sestava proti Příbrami:
    Čontofalský - Nitrianský, Hubáček, Dobrotka Čonka - Gecov/Zmrhal, Petrák - Vošahlík, Kisel, Skácel - Škoda/Škutka

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      lassiter     před 12 lety 23.04.2013 09:45 |  
      0 0

      Já jsem teda přišel pozdě, ale opravdu mělo Slovácko nejméně dvě tutovky v každém poločase?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Kornovo     před 12 lety 23.04.2013 09:51 |  
        0 0

        tutovky jak skodovka bych nerekl,ale tak 3 golovky tam asi meli no

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Alanor (admin)     před 12 lety 23.04.2013 09:51 |  
      0 0

      Nemohu souhlasit, Slovácko žádné tutovky nemělo. Taky jsem neviděl ty podběhnuté centry od Čonta. A kritika Huba s Bortelem taky po včerejšku přehnaná.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 10:20 |  
        0 0

        No tak minimálně jednu tutovku na začátku druhé půle měli, a pak ještě dvě tři dobré příležitosti, které mohly skončit gólem. Mně zas nepřipadali tak katastrofální jako Tobě.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Pepino44     před 12 lety 23.04.2013 17:42 |  
        0 0

        Tak s tím nemohu souhlasit,šance Hlupíka,kdy netrefil z malého vápna odkrytou branku byla snad tutovější než ta Škodova. A to měl ještě jednu,při které mi dost zatrnulo

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 19:10 |  
        0 0

        Asi jste se nedíval pořádně, Slovácko v první půli dvě šance, z toho jednu velkou mělo, v druhém poločase měli také jednu super šanci a jednu pološanci, je záhadou, že na střely jsme vyhráli 9:4, Hub hořel hlavně v prvním poločase, už v první minutě udělal kiks, kdy nahrál do šance soupeři a pak nestíhal ve druhé minutě zastavit útok Slovácka. Čonty podbíhá centry v každém zápase anebo zůstane přišpendlený na brankové čáře, nevím, ale brankař jeho kvalit by tohle dělat neměl.. a Bortel mne osobně jako náhradu za Latku v žádném připadě nepřipadá, zastavení soupeřova útoku většinou za cenu faulu a žluté karty, není optimální a jeho rozehrávka byla taky špatná...

  27. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 09:39 |  
    0 0

    A ještě střídání, druhý oblíbenec Juhar, přišel na hřiště místo Rudyho, že by zase pro prémie?tak ten předvedl to samé co naše dvojka Hub - Bortel to jest nic..., Zmhral za Gecova, tak tam jsem to pochopil, zraněný, ale příchod Fenina na 5 minut za Kisela, další promyšlený tah pana Rady...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Jiri1     před 12 lety 23.04.2013 11:35 |  
      0 0

      V cele veci hraji roli penizky za zakladni sestavu, i proto byl Fenin poslan na hriste, nebudu nekoho lyncovat za jeho chyby , mozna by to spise nez vymenu trenera chtelo chtit skutecne posily a ne kvuli spriznenosti manazeru volit vysumekle kone manazeru. V celem utkani jsem spise postradal s vyjimkou golu Kisela myslenku nejen od nas , ale i ze Slovacka , presto mne svym myslenim a bojovnosti zaujal hlavne jeden hrac a to Hasa/snad jsem to slysel dobre/, nasi hraci vcetne zde chvaleneho Petraka odvedli minimum toho za co jsou jiste dobre a vcas placeni.
      Tragedii zustava , ze zatim nikdo moc nejake zasadni reseni cele situace nepripravuje, Rada ma i nadale duveru vedeni a pokud ho hraci definitivne neodepisi, budeme ho vidat i v pristich letech. Priznam se , ze to by mi ani nevadilo , pokud by mu asistenta delal treba Klucky a ne Poustka , ktery si dle internich zdroju pomalu nedovoli rict trenerovi ani svuj nazor..
      Na zaver jen dousku k panu Sub Humanovi, uz jsem si zvyknul, ze nas tady buzerujete, ale vzhledem k Vasemu veku i zkusenostem z fotbaloveho prostredi vcetne toho o kterem se tak rad bavite bych doporucil vetsi skromnost.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        subHuman     před 12 lety 23.04.2013 11:56 |  
        0 0

        A že byste byl trochu konkrétní, pane Jiří? Mé příspěvky zde za poslední dny/týdny byste stěží spočítal na prstech jedné ruky, najděte prosím nějaký, kde někoho "buzeruju" jak tvrdíte.

        Váš komentář o věku, zkušenostech a skromnosti přejdu, nicméně nechcete si o tom někdy na zápase pohovořit? Včera jste jistě také měl vestu, dokonce bych si tipnul, že se po zápasech pravidelně potkáváme v garážích, nebo ne? Krásný den Vám přeji.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Fallen (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 11:59 |  
        0 0

        Vim o jednom, kterej tu furt rozhazuje moudra, jako by sežral Šalamounovo ho..., ale Sub human to neni.

  28. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Tugarin     před 12 lety 23.04.2013 12:48 |  
    0 0

    Nejlepší je, že největší mediální ohlas mělo nenasazení ohrožených hráčů Slovácka.
    Je trochu smutné, že hrajeme zápasy na 0 : 0 a dá li bůh na 1 : 0, prostě neprohry, přičemž některé neprohry mohou být za tři body. Na druhou stranu, ale možná klidný střed tabulky je tím cílem, který vedení vytyčilo, takže jsme vlastně sezóna je úspěšná. Když nad tím přemýšlím z hlediska předsezóních tiskovek, tak Rada vlastně úplně obstál. Na podzim jsem neměli žádný cíl - splněno. Na jaře se udržet - splněno. Takže přátelé, dobrá zpráva !!!

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 23.04.2013 13:15 |  
      0 0

      Jeste smutnejsi je to, ze podle odpovedi Kuseho na oficialkach nebudeme mit zrejme zadny cil ani pristi sezonu, anzto je dotycny nepritelem vytycovani cilu... Rad bych ale veril, ze smerem dovnitr rika neco jineho nez smerem ven...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Tugarin     před 12 lety 23.04.2013 13:44 |  
        0 0

        Tomu bych rád věřil, ale jde to těžko. Ono by bylo opravdu lepší, kdyby prostě řekli, máme cíl být do sedmého místo s tím, že poháry by byla nadstravba, než používat hezké fráze o tradici a umístění...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 14:50 |  
        0 0

        Přiznám se, že taky nejsem příznivcem stanovení cílů v podobě konkrétního umístění, to je dle mne jen takové plácnutí do vody. Mnohem důležitější je stanovení určité herní koncepce mužstva, která současné době Slavii totálně schází.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 16:09 |  
          0 0

          Ještě na tu koncepci musíme mít hráče a to se obávám že nemáme.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:0

            Pepino44     před 12 lety 23.04.2013 17:55 |  
            0 0

            Tak větě-" na tu koncepci musíme mít hráče a to se obávám že nemáme "
            nerozumím. Jak pravidelně sleduji,tak žádnou kocepci nemáme,hráče ano. Jinak koncepci hry by měl nastavit trenér podle hráčů a jejich předpokladů. Když hrál v nároďáku Koller,tak bylo jasné,že se mohou hrát nakopávané balony na něho,za Jarolíma jsme žádnou věž v útoku neměli a proto se musel hrát technický postupný útok. Tedy koncepci tvoří trenér. A protože Rada trener není, nemůže zpracovat žádnou koncepci pro mužstvo.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:0

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 18:04 |  
              0 0

              Tak mě je koncepce Rady naprosto jasná,spočívá v tom bejt zalezlý na svy půlce a moc se netlačit dopředu.

  29. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    Borris     před 12 lety 23.04.2013 16:43 |  
    0 0

    Tak také napíšu tradičně pár slov. A bohužel musím s politováním konstatovat, že opět nebudu nijak extra chválit, ono totiž dohromady není co..... První poločas by ještě jakž takž ušel. Sice nezastřel že herní styl žádný nemáme, ale pár akcí se ( především po levé straně ) zdařilo a z jedné takové nakonec i padl jediný gól zápasu. Ale druhý poločas to bylo naprosté utrpení. A to si snad ani nechci představovat jak trpět museli lidi u televize. Ono přecejen na živo na stadionu to člověk vnímá trošku přijatelněji, ale u televize to muselo fakt být za trest. Celý zápas bohužel opět muselo bít do očí i naprostého fotbalového analfabeta, že hrajeme na náhodu a jakýkoliv styl hry či herní tvář naprosto chybí. Já vím že to píšu pořád dokola, jenže když ono se to bohužel i děje pořád dokola.... A svýma střídáníma ten náš stratég opět nezklamal. Možná mu uniká že střídat muže ještě než běží 70.minuta a že může střídat dokonce i o poločase. Přijde mi že už to fakt snad dělá schválně natruc. Už svlečený a do hry nachystaný Fenin seděl na lávce téměř čtvrt hodiny, než se teda Rada nakonec ustrnul a v 89 minutě ho poslal do hry. Nevím už co k tomuhle víc říct, to je prostě delitant jakého svět neviděl. Přijde mi teď momentálně až neuvěřitelné, že vcelku povedenou první polovinu podzimu jsem dával za zásluhu Radovi. No jo no, člověk je prostě omylnej. Naše výhra byla zasloužená, protože Slovácko bylo nejtrapnější soupeř jaký se letos v Edenu představil. Jenže když si představím že šetřili své opory na lávce a přitom na hřišti vůbec nebylo vidět že bychom je nějak drtivě přehrávali, tak mě jímá hrůza. Kdyby hráli komplet, tak bychom pravděpodobně včera opět shlédli remízu 0:0 či 1:1... Na tiskovce tentokrát neperlil Rada ale jeho protějšek Habanec. Toho jsem měl za rozumného a soudného člověka. Ale jeho výrok "Slavii jsme dokonce v druhé půli na 15 minut zavřeli" bohužel ukázal naprostý opak. Nevím možná měl na mysli že naše náhradníky zavřeli na 15 minut druhé půle na záchodech. Proto třeba Rada střídal až po 70 minutě :-) bohužel jinak nevím jaké zavření měl Habanec na mysli. To co absolutně nedovedu pochopit, že mi hrajeme doma proti totálně marnýmu Slovácku a hrajeme na dva defendry a jednoho útočníka. Myslím že dál to rozebírat nemusím. Už z toho se dá odvodit Radův vztah k útočnému fotbalu.

    Co se týká jednotlivců. K Čontovi se nebudu vyjadřovat, ten tam byl prakticky zbytečný. Nitrianský - V první půli se skoro nedostával do hry, protože většina akcí chodila přes levou. Ve druhé půli už se do hry dostával více a nebál se vyvést balon a zaútočit. Jen bych si představoval těch průniků a centrů od něho ještě víc jako od krajního beka. Bortel - Málokdo přes něj prošel, dlužno dodat že SLovácko ho vůbec neprověřilo. Své si směrem dozadu splnil, ale rozehrávka to je jeho veliká bolest a oblast ve které se musí zlepšit. Hubáček - Další podivnou souhrou okolností se tento hráč ocitl v základu. Bylo zábavný pozorovat, jak v prvních dvaceti minutách pokaždé když měl balon, tak lidi sedící kolem mě skoro nedýchali. Směrem dozadu ho Slovácko neprověřilo a směrem dopředu.... No hrůza no, co si budem povídat. Povedené přihrávky by se dali nakrásně spočítat na prstech jedné ruky. A ty jeho kopce které ani jednou nenašli svůj cíl, to je děs běs. Ale těma on už je pověstný. No prostě kytku, potlesk a po sezoně konec! Poslední tři sezony už ten chlap na základ ve Slavii nemá. Jako člověka ho mám rád, ale jako fotbalistu se poslední tři roky křižuju když je na place. Radův výrok že hrál proti Slovácku bez chyb? Směrem dozadu možná protože ho Slovácko neprověřilo, ale směrem dopředu???? Čonka - nejlepší hráč na place! Sice v druhé půli už tak aktivní nebyl, což bylo přičiněno i tím že ve druhé půli se hrálo více přes levou stranu, ale první půle byla jednoznačně jeho! Takhle nějak si představuju jak by měl hrát krajní bek! Podporoval neúnavně útok, neustále se nabízel, chtěl hrát a nakonec to korunoval parádní přihrávkou na Kiselův gól a jako třešničku přidal housle které nasadil Reinberkovi. Velmi dobrý výkon a jediný náš hráč, který zaslouží za svůj výkon vyzdvihnout. Petrák - svým výkonem sice nezklamal, ale stále to není ten Petrák z podzimu. Ta neprostupná zeď na které se tříštili útoky soupeřů a která se nebála i rozehrávky. Musí holt zase najít sebedůvěru a pak to opět půjde. O něj strach nemám. Gecov - Spoustu balonů dokáže vybojovat, ale ta rozehrávka... S tou se trápí a musí ji jednoznačně vylepšit. Degraduje tím sé výkony a dnes už prostě i defenzivní hráči musí umět směrem dopředu a rozehrávat. Vošahlík - předešlé zápasy měl určitě povedenější. Nebyl tolik ve hře a nemohl tolik uplatnit svojí dobrou hru jeden na jednoho. Byl takový neviditelný. Ale zrovna on patří na jaře k tomu lepšímu, takže mu nic nevyčítám. Kisel - opět neúnavně jezdil, bojoval, povzbuzoval prostě tak jak ho známe. Navíc rozhodl zápas, takže dobrý výkon. Ale představoval bych si od něj daleko větší podporu útoku. Ty vlohy v sobě má a tak by to chtělo aby je víc prodával. Má skvělou střelu i rozehrávku a měl by toho víc využívat. Skácel - tak od něj čekám daleko víc než včera předvedl. Patří k tomu nejlepšímu co máme a tak mám na něj i větší nároky. Četl jsem tady na něj i pochvali. Ale přijde mi že je to jen kvůli jménu. Nijak nevyčníval a uplně zapadl do toho zápasu. Měl by víc střílet, víc se tlačit do koncovky, víc chtít hrát a taky na můj kus pokazil hodně přihrávek. Druhou věcí je, že podle mě by měl hrát uprostřed pod hrotem. Víc tam využije svojí skvělou střelu a skvělou myšlenku a s tím spojenou rozehrávku, kterou bohužel včera neukázal ale všichni víme že to v sobě má. A i jsem si všiml že se podvědomě stále i doprostřed cpe. Myslím že i sám Ruda ví že tam je jeho místo. Jenže tady je opravdu každá Rada drahá. Škoda - on opravdu odvede spoustu práce pro tým, v tom má Rada vyjímečně pravdu. Podrží balon, je i do kombinace, bojuje, nic nevypustí..... Jenže když nedává góly, sráží to jeho hodnocení značně dolů. Protože od toho on tam je. Samořejmě daleko líp by se mu podle mě hrálo s parťákem, jenže i tak se do šancí dostává a neproměňuje je. Tu co měl ke konci po chybě Košúta, to prostě musí končit gólem!!!! Bohužel se v kocovce trápí a tím je všecko dané. Příště by měl naskočit Škutka.

    Všimněte si že jsem vyjmenoval 3 hráče ze včerejšího základu, kteří mají značné problémy s rozehrávkou. Bortel, Hubáček a Gecov. Je to dost vysoké číslo na to, aby to bylo vidět na herním projevu směrem dopředu. Jsou to navíc všechno defenzivní hráči. A když si člověk uvědomí že většina akcí začíná od obrany, tak je to katastrofa. Kolik toho v rozehrávce včera Bortel s Hubáčkem pohnojili, to by bylo asi slušný numero. Tím množstvím pokažených přihrávek a nákopů na zdařbůh, se dostáváme pod tlak. Lítá to hned zpátky a obrana je pod tlakem do kterého se svojí nemožnou rozehrávkou sama vystavuje. Naše štěstí bylo v tom, že Slovácko bylo tak neschopné že to nepotrestalo. Ale stát proti nám včera zdatnější mančaft tak nemáme šanci! Naše hra nemá žádnou tvář a když se k tomu přidá ještě to, že jsou na place 2-3 hráči kteří mají špatnou rozehrávku, tak je to pak hrůza. Hubáček už se v tomhle vzhledem k věku nezlepší, Gecov ještě klidně může a i Bortel může vykázat nějaký progres. Kor když vedle něho bude hrát Dobrota který má rozehrávku skvělou. Ale nemůžeme mít v základu 3 hráče kteří mají s rozehrávkou problémy. Nota bene ještě uprostřed, odkud vychází většina rozehrávek. To se pak nikam nehneme. Po Bortelovi s Gecovem se proto musí dupat aby tu rozehrávku zlepšili. Jímá mě hrůza přesatava stoperské dvojky v Příbrami. Fakt se modlím aby se Dobrota dal do kupy.

    A suma sumárum zní, nic se nezměnilo a nezmění dokud tam bude Rada. Doufám že Kozlík už se od léta chystá. V Dukle už stejně nemůže dokázat víc a tady bude mít hráčský materiál slušný.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 18:39 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, jen nevěřím, že Kozel do Slavie půjde, už měl přijít před sezonou, ale všichni víme, jak to dopadlo. Jinak s tím progresem u Bortela moc nepočítám, je daleko za očekáváním a myslím, že lepší to už nebude...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Petr9608     před 12 lety 23.04.2013 20:02 |  
      0 0

      Při současnym rozpoložení Olomouce či Jablek může s Duklou postoupit do pohárů...

      Hodně napoví příští kooo, kdy hraje doma s Olomoucí a Jablonec hostí Plzeň, které jsou Jabka "zavázány"....

      Dále pak má:
      Jihlava (v) - Ježkum o nic nejde...
      Brno (d) - Jasný tři body
      Ostrava (v) - Tam je to otázka, jak na tom bude Baník a Bary
      Bolka (d) - Další zápas, jenž může bejt "o šest" bodů, taky bude záležet na vývoji v poháru
      Sparta (v) - Tam záleží, jestli bude mistra znám dříve než ve 30. kole, kdyby ano, tak bod tam udělat může...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Petr9608     před 12 lety 23.04.2013 20:25 |  
        0 0

        Takže pořebujem

        1) Úspěch repre (aby Bílek zůstal a Pelta neulovivl Vrbu)
        2) Titul Plzně (aby byla větší snaha udržet Vrbu ve Viktorce díky vidině LM)
        3) Dukla těsně před branami EL (aby byl Kozel "atraktivní", ale zároveň Dukla "opustitelná")

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      Betynka58     před 12 lety 23.04.2013 22:45 |  
      0 0

      Zrovna včera mi připadlo, že Gecov měl rozhodně lepší rozehrávku než Petrák.

  30. Re: Slavia - Slovácko 1:0

    kurtSKS     před 12 lety 23.04.2013 18:16 |  
    0 0

    Pořád přemýšlím proč přišel Fenin a Škutka, když Rada hraje jen na jednoho útočníka a tím je ještě často Škoda.. sice pěkně sklepává balóny, odmaká to, ale gól nedá..

    • Re: Slavia - Slovácko 1:0

      zeleznik2     před 12 lety 23.04.2013 18:57 |  
      0 0

      Jedním slovem vyhozené peníze, Fenin bere 150 tisíc/měsíc a téměř nehraje, ikdyž přišel zdarma, Škutka ten stál asi hodně, hraje víc, ale stejně nesplnil očekávání, proto trenér staví svého oblíbence Škodu, jako by nám chtěl naznačit, vidíte volové, já jsem vám to říkal, Škoda je pro mne útočník č.1 a vy jste ho nechtěli, tak jsem postavil dva jiné útočník a Milan je převyšuje fotbalově, ikdyž netrefí ani vrata. Opravdu se toho od podzimu moc nezměnilo, jen Juhar je na střídačce a místo něj hraje na beku Čonka, ale myslím, že Juhara ještě trenér též neodepsal, třeba si už v Přibrami zase zahraje v základu třeba místo zraněného Gecova, prostě další zpackaná sezona.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 19:57 |  
        0 0

        Škutka nesplnil očekávání? :D proboha je tu 2 měsíce a odehrál asi 4 zápasy.....

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Tugarin     před 12 lety 23.04.2013 20:16 |  
          0 0

          Žádný útočník při téhle hře nesplní očekávání. Navíc mám tak trochu pocit, že hráči jsou přiváděni víceméně na náhodu...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:0

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 21:47 |  
            0 0

            taky mám ten pocit, ale už tak 3 roky :(

            • Re: Slavia - Slovácko 1:0

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.04.2013 23:22 |  
              0 0

              Tak Zbyna i přes svoje kropení si svý goly nastřílel a vlastně i ted u žoldáka taky.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        kurtSKS     před 12 lety 24.04.2013 01:00 |  
        0 0

        Třeba styl trenéra Rady.. když jsem sledoval hru proti Slovácku, tak si sice Škoda trochu zběhl, sklepl míč, ale vepředu už nikdo nebyl, takže to šlo do strany, a i když Vošahlík nebo Skácel potáhli míč, tak to prostě neměli komu dát když si Škoda seběhl ke středu a zase to bylo zbržděný. Škoda je urostlej útočník, proč k němu nedat Fenina/Škutku, aby jim to sklepával a oni aby tam lítali. To je beztak jen sen.. zase si nechci hrát na trenéra ale. ;-)

        • Re: Slavia - Slovácko 1:0

          Pepino44     před 12 lety 24.04.2013 09:37 |  
          0 0

          Tak mám pocit,že Škutka je urostlejší útočník nebo nejméně takový jako Škoda,nejde o centimetry ale nedovedu si představit jak by tam Škutka při své postavě lítal.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:0

        Barra     před 12 lety 24.04.2013 11:32 |  
        0 0

        Dávid Škutka – buď na tréninku nic nepředvádí, anebo má Rada proti němu averzi, jinak si to neumím vysvětlit.

        Rada Škutku postavil v přípravných zápasech jen 3 x 45 minut (Trnava, Wisla (dal gól), Kladno. To je vše. V kompetici hrál 412 minut (2 min proti Spartě, to nepočítám, dále 67 proti Brnu, 81 proti Liberci, 88 proti Teplicím, 66 min proti Dukle). Jednalo se o 4 zápasy za sebou – 19. až 21. kolo.

        Zajímavé je, že s ním jsme uhráli 2 výhry a 2 remízy, tedy 8 bodů na 12. Nebýt zkratu Juhara bychom v těch zápasech dokonce uhráli 10 na 12. Bez Škutky jsme získali jen 4 body na 12, remíza s Boleslavi, výhra nad Slováckem, prohry s Olomouci a Spartou. Samozřejmě nejde jeden zápas porovnat s druhým, ale přece je to indikace.

        Díval jsem se na sestřih gólů Škutky ( http://www.youtube.com/watch?v=woo4DY6ODFY). Jsou tam ještě staré zápasy, kde nosí číslo 26, následně řádí s číslem 33. Vždyť ten kluk má čich na góly, hlavou je silný, nebojí se vrhnout do souboje, umí si vybrat místo. Podívejte se i na jeho parťáka-nahrávače s č. 7 – měl by to být Kamil Kuzma, 26 let (3/1988). Takový hráč nám chybí.

        Dobrý trenér se pozná podle toho, že umí hráče výkonostně vylepšit. Jak jsem si Rady kdysi zastával, tak tady to jde jednoznačně opačným směrem. Ale ani vedení, alespoň Kusý, není v této věci slepý. Stačí se podívat na otázky a odpovědi:

        RADA VEN! Proberte se vedení!
        15.4.2013, 12:41
        Dobrý den.
        1) Proč pořád držíte Radu ve slávii? Posíláte proti sobě fanoušky váš problém. kdyby tu byl Kozel byl by klid.
        2) jak se vám líbí Masopust z Jihlavy? Myslím že dobrej mladej hráč do budoucna. Vše odmaká atd.. neuvažujete o něm?
        3) Naše výsledky nejsou optimální a je to tragédie a to že pan Rada řekne 5 kol jsme neprohráli aha tak takhle se dostaneme do pohárů no to jo teda.. to asi těžko.. On asi neví koho trénuje co? Tohle není Liberec nebo Teplice tohle je Slávia a tady se vždy hrál Kombinační útočnej a golovej fotbal. a né hnus pana Rady.

        Odpověď:
        3. Pan Rada tady má smlouvu a já ji musím dodržovat, už jsem na to odpovídal mnohokrát. 2. Ano, Masopust se mi líbí, ale myslím, že jeho další štací bude cizina. 1. Z toho nadšený nejsem, ale to prostě patří k mé práci, stejně tak, jako každý z vás má vlastní názor. Já ho respektuji.

        Stoormzender
        12.4.2013, 08:56
        Dobrý den pane Kusý, po přečtení několika předchozích příspěvků mi to nedalo a musím taktéž napsat. Nehledě na to, jak se mi fotbal produkovaný panem Radou nelíbí a nelíbí se mi ani vyjadřování pana Rady, které nemá daleko k hulvátskému vystupování, beru ho stále jako trenéra a tím pádem člena naší Slávie. Taktéž chápu, že není možné a v této době ani vhodné ho odvolávat, ať už vzhledem k motivačním, stabilizačním či ekonomickým aspektům. Přesto však doufám, že s hrou a výsledky pana Rady nejste vnitřně spokojen, jen je nutné vyčkat s výměnou na správnou dobu (pokud nás pana Rada mezitím nepřesvědčí o tom, že je muž na správném místě a Slavia bude hrát hezký fotbal a sbírat výhry). Závěrem bych Vám však chtěl především poděkovat za Vaší práci, konečně mám důvěru ve vedení našeho klubu a pevně věřím, že budete v našem vedení stálicí. Vím, že tento příspěvek nic nezmění, jen se prosím nenechte odradit a znechutit. Hezký víkend, snad bude hezčí hlavně pro nás Slávisty :)

        Odpověď:
        Dobrý den. Velmi rozumný pohled na věc, děkuji vám za trpělivost.