Slavia porazila Liberec 3:1, čímž přerušila hned několik dlouhých sérií. Předně tedy po 36 kolech opět zvítězila dvakrát v řadě - naposledy se to povedlo loni na podzim pod "milovaným" trenérem Strakou, kdy Slavia vyhrála na Slovácku 3:1 a poté doma porazila Plzeň 2:1. Hned po tomto vítězství však tehdy pro změnu sešívaní nastartovali sérii 10 zápasů bez vítězství. Dále Slavia prolomila černou sérii domácích zápasů proti Liberci. Z nového Edenu totiž Liberec ještě nikdy neodjel s prázdnou, Slavia jej porazila naposledy ještě na jaře 2008 na Strahově 1:0, pro zajímavost tehdy v sestavě Vorel - Dřížďal, Brabec, Suchý, Hubáček - J. Černý, Abraham, Tavares, Pudil - Blažek (75. Švento), Střihavka (15. Šenkeřík, 82. Latka). Branku vstřelil Šenkeřík, který také neproměnil penaltu. Od té doby však Slavia v Edenu s Libercem remizovala 2:2 (v posledním ligovém kole druhé mistrovské sezóny, branky Grajciar a Ivana) a poté třikrát v řadě prohrála: 0:2, 1:3 (Kisel) a 1:3 (Latka). Slávisté o víkendu vyhráli doma po třech domácích zápasech bez výhry. Celkem se tak v jarní tabulce dotáhli na Liberec a mají s ním shodně 7 bodů, Slavia má o jeden gól lepší skóre. V jarní tabulce je tak Slavia dokonce na čtvrtém místě, o skóre ji může předehnat Mladá Boleslav, pokud vyhraje v Jihlavě alespoň o tři branky. V mém osobním jarním plánu Slavia po čtyřech kolech zaostává za očekáváním o jeden bod, když v Olomouci místo mnou předpokládané remízy prohrála. Zbylé tři zápasy už dopadly podle plánu, který předpokládá na jaře 26 bodů ze 14 zápasů (bilanci 7-5-2).
Nejlepším jarním týmem je Olomouc, která ani ve čtvrtém zápase neztratila ani bod a inkasovala zatím jedinou branku (od Slavie). Pravdou je, že Olomouc měla do začátku jara docela příznivý los, hrála třikrát doma a všichni její soupeři byli z dolní poloviny tabulky. Než narazil na Olomouc, měl dobrou sérii i Baník, spolu s koncem podzimu neprohrál pět zápasů v řadě a díky bilanci 3-2-0 se vyhoupl mimo bezprostřední sestupové ohrožení. Ani po porážce na hřišti jednoho z favoritů ligy tak nemusí nijak panikařit, pět bodů je prozatím dostatečný náskok na sestupové příčky.
Na druhém místě v jarní tabulce a na čele celkové tabulky je Plzeň, která doma porazila Duklu 4:0. Zápas však opět ovlivnil rozhodčí, když už v první minutě ukázal hodně kontroverzní a spornou červenou kartu hostujícímu stoperu Janu Vorlovi. Z mého pohledu se jednalo o naprosto nesmyslné rozhodnutí a jsem hodně zvědavý, jak se k tomu postaví komise rozhodčích (očekávám posvěcení tohoto rozhodnutí) a také disciplinární komise. Pokud by Vorel dostal za červenou kartu stopku na dva nebo více zápasů, chyběl by Dukle v zápase v Edenu proti Slavii. Výsledek už se však samozřejmě měnit nebude a domácí tak protáhli svou sérii bez porážky na 10 zápasů s bilancí 8-2-0.
Deset bodů získala na jaře vedle Plzně také Sparta, tentokrát přes slabý a nepřesvědčivý výkon zvítězila v Hradci 2:1. Z deseti zápasů venku v této sezóně však vyhrála teprve počtvrté a na čele se drží především díky výborné domácí bilanci, na Letné totiž ztratila pouhých pět bodů. Votroci získali na jaře zatím jediný bod a vinou toho spadli už na sestupovou 15. příčku. Vzhledem k losu dalších kol se zdá být pro jejich pozici v tabulce klíčový souboj v Brně hned po reprezentační přestávce. Osobně mě u zápasu Hradec - Sparta bude zajímat také dohra u disciplinárky, vzhledem k hození zapálené světlice fanoušky hostů na jednoho z domácích hráčů při zahrávání rohového kopu. Slavia za podobné přestupky tuto sezónu neustále platí, naopak Spartě totožný přestupek jejich fanoušků při podzimním derby prošel bez trestu.
Z boje o titul pomalu ale jistě vypadává Jablonec a po zimním prodeji Lafaty a Kovaříka největším konkurentům lze jen těžko říci, že to je překvapení. Jablonec vyhrál na jaře jediný zápas, doma proti Brnu, kromě toho prohrál s Libercem a remizoval se Spartou a o víkendu také doma s Teplicemi. Nejsou to sice kdovíjak lehcí soupeři, se kterými Jablonec ztrácel body, ale především poslední domácí remíza s týmem, který letos překvapivě bojuje o setrvání v soutěži, by byla ztrátou i pro týmy ze středu tabulky, natož pro Jablonec, který by měl bojovat o poháry. Teplicím se tímto bodem podařilo přerušit sérii osmi porážek venku v řadě, byl to však teprve jejich druhý bod zvenku v celé sezóně. Naposledy vyhrály Teplice venku ve 23. kole minulé sezóny v Mladé Boleslavi.
Jak už jsme naznačili, zápas Jihlava - Mladá Boleslav, byl vinou nepříznivého počasí odložen a odehraje se už tuto sobotu, tedy v reprezentační pauze. Pokud dokáží domácí zvítězit, bude Slavia před poslední třetinou ligy ztrácet na páté místo v tabulce pouhé tři body! Zmiňované páté místo, které bylo pro mnoho fanoušků cílem pro jarní část sezóny, tak není příliš daleko. Zajímavostí v této souvislosti je také to, že Slavii řadí skóre 25:23 (tedy +2) na páté místo v pořadí podle tohoto ukazatele, hned za elitní čtyřku.
Ve zbylých dvou utkáních se hrálo o pozice v dolní části tabulky a opět lze říci, že výsledky nahrály Slavii. Příbram totiž zvítězila na Slovácku, čímž jednak pomohla sobě a utekla ze sestupového pásma, ale pomohla také Slavii se dostat právě před Slovácko na osmé místo. Hosté však měli štěstí, když domácí spálili velké množství šancí a Volešák v závěru dokonce neproměnil penaltu.
V zápase Budějovic s Brnem byla také k vidění neproměněná penalta, tentokrát z kopačky hostujícího Švancary. Brno si tak odvezlo jen bod, který je pro něj na jaře teprve první. Pro domácí to byl sice už druhý jarní bod, ale ti jsou na tom celkově ještě hůř a po tomto kole spadli na poslední místo v tabulce. Po zápase se navíc opil jejich útočník Řezníček a od klubu za to vyfasoval zajímavý trest v podobě domácího vězení a nuceného stěhování z Příbrami do Budějovic.
Statistické okénko - 20. kolo
Dvě třetiny ligy (až na jeden odložený zápas) jsou za námi a Slavia se po nich nachází na osmé příčce. Není to nic, kvůli čemu bychom měli jásat, ale jarní bodový zisk je solidní a možná trochu překvapivě řadí Slavii na čtvrté místo v jarní tabulce.
Komentáře (70)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Virgil1956 před 12 lety 20.03.2013 12:53 |Sice se to netýká Slavie a je mi to v podstatě jedno, ale co se týká červené pro Vorla, osobně se přikláním k tomu, že byla udělena správně, ne snad proto, že by šel Tecl sám na golmana, ale protože Vorel zcela jasně úmyslně udeřil Tecla loktem do oblasti krku. Za úmyslný úder do hlavy je červená vždycky, tedy pokud se nejedná o Kweukeho :) Kdyby byl Vorel frajer a přiznal to, nemuselo by kolem toho být takové dusno. Když si tu situaci pustíš a rozfázuješ, tak je tam ten nápřah a úder loktem zcela jasný, že si toho nevšiml vševěd Henn, to mi nějak ušlo :)
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Barra před 12 lety 20.03.2013 13:17 |Napřed dík Quelhare za tento přehled, který pomáhá věci více dávat do souvislosti. Jak obvykle, velmi fundovaný. Zajímavé je také sestava našeho mužstva v 2008 – kde jsou ty časy.
Co se týká červené karty v souboji Vorel-Telc, dovolím si následující poznámku.
Ze záznamu je jasné, že v okamžiku kdy Tecl se rozběhl za míčem byl rozhodčí přesně ve středu pole, odhadem nějakých 18 metrů za Teclem. Předpokládám, že Tecl je má lepší kondici a je rychlejší než rozhodčí a že ten se určitě nedostal blíž k duo Tecl-Vorel než těch minimálně 15 metrů. Rozhodčí zblízka střet neviděl. Je také jasné, že Vorel se v okamžiku střetu nachází před Teclem, že byl rychlejší, měl víc míč na dosah, a že Tecl do něho narazil. Loket osobně nevidím, rameno ano (Vorel je navíc vyšší než Tecl). Dívám se ale na záznam na you tube, v televizi je to možná jasnější).
V každém případě to podle mě bylo maximálně na žlutou. Zdá se mi, že Tecl si rychle zvyknul na Viktorii – nemyslím si že bylo zapotřebí aby se tak bolesti kroutil na trávníku. Zajímavé je, že teď vládne ticho ze strany Damkové, jinak se většinou už vyskytnou názory hned po zápase.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Oja před 12 lety 20.03.2013 13:29 |Ta sestava z roku 2008 je zajímavá, ale "zajímavější" mi přijde ta z jara 2006, kdy jsme doma s Libercem prohláli 1:3:
Vorel - Krajčík, Aračič, Studík, Hubáček - Hercegfalvi, L. Jarolím, Eliáš (78. Kratochvíl), Janda (46. Švento) - Vlček, Fořt (62. Dosoudil).
Kdo by tenkrát řekl, že za rok a čtvrt přijde postup do LM, já určitě ne.
Tady je video z toho zápasu: https://www.youtube.com/watch?v=J6c2ggHFX_Y
Re: Statistické okénko - 20. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 20.03.2013 13:36 |To je ten slavny zapas s odchodem do kabin a naslednou pokutou, ze? Taky zajimava sestava, napriklad Elias tou dobou musel byt hodne mlady. Kratochvila radsi ani nekomentuju :o)
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Oja před 12 lety 20.03.2013 14:09 |Přesně tak:) Tak Eliášovi bylo 19, taky jsem si myslel, ze byl jeste mladsi. Kazdopadne je zajimavy, jaky hraci tehdy hrali v zakladu (Kratochvíl, Studík), kdyz to porovnam treba s tim, ze na jare 2007 seděli na lavičce hráči jako Vácha, Dočkal, Necid, Jablonský, Kozáčik... :) Jsem zvědavý, jak se za pár let budeme dívat na současnou sestavu, do které skupiny zapadne třeba Zmrhal.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Barra před 12 lety 20.03.2013 14:35 |To už bylo před 7 lety? Je to šílené jak ten čas letí. Jak rád bych osobně byl o ty léta mladší.
Piták tehdy byl náš kapitán, jestli se nemýlim?!
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Mike před 12 lety 20.03.2013 14:59 |Největší sranda je, že s takovouhle sestavou jsme hráli do posledního kola o 2.místo a tím pádem o postup do předkola Ligy mistrů, než přišla Matějkova komedie a jeho 2 penalty odpískané pro Boleslav v posledním kole v již mistrovském Liberci. Současný náš kádr mi přijde daleko lepší. A Sparta snad byla v té sezoně ještě několik bodů za náma.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Pepino44 před 12 lety 20.03.2013 15:07 |Barro,vím,že se mýlíš velmi málo,ale Karel Piták hrál tehdá už asi 2 roky v Salcburku,kam odešel po konci sezony 05-06 a se Salcburkem vyhrál následně 3x titul.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Barra před 12 lety 20.03.2013 15:37 |Ahoj Pepine, ano, máš pravdu, měl jsem ale na mysli zápas proti Liberci v 2006 s těmi 2 červenými kartami, tedy duben 2006.
Mimochodem, měl jsi na jiném místě zajímavý postřeh ohledně (ne)sehranosti Bortela-Dobrotky, Gecova-Petráka a Škutky (a přidal bych ještě Čontofalského), kteří jsou osa týmu, takový ten věšák, kostra, na které by měl viset zbytek. Dovolím si na to tady navázat.
Nedalo mi to, a vyhledal jsem si složení všech osmi přípravných zápasů (mimo zápasy s Bohemians 1905 a Jabloncem v Tipsport lize, tam jsem sestavy nenašel). S hrůzou jsem zjistil, že tebou jmenování hráči téměř spolu nehráli v přípravě, až na vyjímky.
- Proti Liberci nehrál Bortel,
- proti Teplicím hrál z tohoto quintetu jen Bortel a chyběl zbytek,
- proti Hradci se střídali po 45 min Bortel s Dobrotkou a Gecov s Petrákem,
- proti Olomouci idem ditto,
- stejně tak proti Trnavě
- a také proti Wisle (Škutka naskočil na druhou půli).
- Proti Vaslui hráli Dobrotka a Bortel spolu 45 min, Petrák celý (předčasně ukončený) zápas, Gecov nikoliv,
- proti Horsens odehráli Dobrotka a Bortel spolu 30 min, Gecov a Petrák 66 min, Škutka nehrál.
- A při finálním zápase v Kladně hráli Čontofalský, Dobrotka, Bortel, Petrák a Gecov konečně všichni spolu – ale jen první poločas, pak byli všichni vystřídání. Škutka odehrál jen druhý poločas.
Takže Dobrotka a Bortel odehráli spolu 45+30+45 = 120 minut, Gecov a Petrák 66+45 = 111 minut, Škutka odehrál celkem jen 90 min, z toho 90 min s Dobrotkou a Petrákem a 21 min s Gecovem. ¨
Takže automatismy nemohli při zahájení jarní části ještě mít, sebelepší trénink nemůže nahradit zápas. K tomu přijde že většina zápasů se hrála v zimě na umělce, jen dva a půl zápasů v Turecku na trávě, zato s děšti.
Je mi z toho celkem divně – já, který si Radu celkem zastávám, mám pocit že tady selhal.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Pepino44 před 12 lety 20.03.2013 16:05 |To se stane,že se lidé hned nepochopěj,nic se neděje. Já jsem si s tou statistikou takovou práci nedal,jenom jsem to odhadoval.Viděl jsem celou zimní přípravu mimo toho Turecka a s chlapama jsme to kritizovali hned od prvního zápasu. Už jenom to,že se o poločase střídaly dvě jedenáctky byla blbost,hráči už si měli zvykat na zápasové zatížení.Ještě bych pochopil,kdyby hrála každý zápas jiná jedenáctka,ale toto byla zimní příprava na jeden poločas.Tím se také dají vysvětlit ty výsledky,protože soupeři střídali během zápasu max. 5 hráčů. Naši hráči tak nastupovali čerství proti mužstvu,které mělo v nohách již jeden poločas.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Barra před 12 lety 20.03.2013 16:07 |Doplním jen chybějící 2 zápasy: proti Bohemians 1905 hráli v druhé půlce Gecov-Petrák-Dobrotka spolu, Bortel odehrál první půlku. Proti Jablonci hráli Dobrotka-Bortel-Gecov 45 min spolu. Takže Dobrotka-Bortel hráli v přípravě celkem 165 min spolu, Gecov a Petrák 156 min.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
bongor před 12 lety 21.03.2013 06:19 |ahoj Barro,to je dobře,že jsi statisticky doložil a vypočítal,proč mi/nám/ sehranost našeho mužstva někdy připomíná spíš partu,která si přišla začutat,než profesionální soubor.Známá pravda,že můžeš mít jedenáct výborných fotbalistů a přesto může být mužstvo sotva průměrné,pokud nejsou patřičně sehraní, se tady musela potvrdit.U nás to navíc ještě podtrhuje fakt,že mi připadá,že nehrajeme žádný system.Ale to pochopitelně souvisí.
Prostě je to na trenérovi,že si tohle nepohlídal.Jsem odpůrcem zběsilých vyhazovů trenérů ala letná,ale jestli by to takto mělo pokračovat,tak se v dohledné době pohledné hry podložené dobrými výsledky,těžko dočkáme.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 20.03.2013 14:02 |Ježkovy voči - Studík? Kdybyste mě mučili, tak budu přísahat, že nikdo takový ve Slavii nebyl... :-) Jak krátká je paměť lidská.
Mimochodem, kde je vlastně konec Eliášovi?
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Mike před 12 lety 20.03.2013 14:04 |V Peltově.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
slavoj71 (přítel SN) před 12 lety 20.03.2013 14:18 |Pravda. Díky za připomenutí! :-)
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Betynka58 před 12 lety 20.03.2013 20:27 |Jestli se dobře panatuji, tak kdysi v Příbrami (bohužel si nepamatuji, v kterém roce) měl Studík prvoligovou premiéru se Suchým a s Míňou Černým - kde jsou ti dva dnes a kde je on, jak rozdílné bývají osudy nadělných mladíků...
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Eluin (přítel SN) před 12 lety 20.03.2013 21:00 |Pokud vím, tak Studík hraje za Sokolov. Není to zrovna závratná kariéra, pravda, nicméně někteří talenti dopadli ještě hůře.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Citrus (přítel SN) před 12 lety 20.03.2013 22:48 |Na to si vzpomínám. Měli jsme tenkrát hodně slepovanou sestavu. Už nevím, jestli kvůli kartám, nebo zraněným. V nastavení rozhodl z penalty Pavel Kuka.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
LukySKS před 12 lety 21.03.2013 15:37 |jo to byl opravdu legendární zápas :-) taky si na něj vzpomínám. Je to už tak dávno :-(
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Eluin (přítel SN) před 12 lety 20.03.2013 20:56 |Legendární zápas!!!
Dodnes na něj mám živé vzpomínky.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Pepino44 před 12 lety 20.03.2013 13:39 |Připojuji se k poděkování za čas a práci s tímto článkem.Je to pro mne vždy osvěžení,protože toho hodně pamatuji ale ještě více zapomínám. Díky.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
jarodo57 před 12 lety 20.03.2013 16:21 |Já sdílím stejný názor jak Barra
Re: Statistické okénko - 20. kolo
jarodo57 před 12 lety 20.03.2013 16:23 |Stejný frajer by mohl být i Tecl a nedělat divadlo jak na Nové scéně.A řekni mi tedy kolik by za sezónu musel dostat červených Došek,Lukáš(kdysi Teplice)Řepka a další?
Re: Statistické okénko - 20. kolo
jarodo57 před 12 lety 20.03.2013 16:30 |Moje poslední dva příspěvky patřily k té červené kartě
Liberec
Mike před 12 lety 20.03.2013 14:03 |Děkuji Quelharovi jako vždy za objektivní komentář podloženými mnohými statistickými lahůdkami. Na jeho pravidelný sloupek se vždy těším a nejsem nikdy zklamaný.
Já to rozeberu trochu z jiné strany. Jako návštěvník v Edenu pamatující již 4 desetiletí, si všímám nejenom našich fotbalistů a jejich výkonů, ale jsem také zvědavý na soupeře, co předvede. Liberec hrál slušně, ale díky obrovské ztrátě kvality z minulé a probíhající sezony- Bičík, Gebresellasie, Vácha, Breznaník, Nezmar, Bosančič- snad jsem na nikoho důležitého nezapomněl- pro mě nemile s polovinou nového a horšího kádru oproti minulé sezoně nás v 1.poločasu přehrával. Ale nakonec vše dobře dopadlo, 3 body zůstaly doma a doufám, že mužstvo ze sebe setřáslo možnost, že se bude hrát o sestup a konečně ukáže, že kádr kvalitativně určitě patří do 5.místa, možná i výše. Ale takových teorií již bylo, teď je na trenéru Radovi, aby konečně ukázal, co je v jeho schopnostech. Doufám, že sobotní výkon- nevýkon nebyl stropem našich možností. A ještě závěrem- schválně jsem se zaměřil na exreprezetanta Kováče. Jeho výkon byl špatný, prakticky nepopoběhl, myslel si, že vše uhraje rutinou. Přes střed obrany šly všechny naše branky, nevyčítal bych mu naši 2.branku po protiútoku. Vůbec se nedivím, že v Basileji seděl na lavičce. To raději 100x bojovník a fotbalista Dobrotka, že tato nagelovaná exsparťanská primadona.
Re: Liberec
lassiter před 12 lety 20.03.2013 15:47 |Já se připojuji k prvnímu odstavci :-) Já jsem se z hráčů soupeře těšil na Štajnera, vždycky mě mrzelo, že když se vracel zpátky do Čech, že jsme po něm tehdy nešáhli, myslim že by sem byl i šel. Ale je pravda, že my jsme tehdy uprostřed neměli místo, pač se vracel LJ :-) Tentokrát tedy Štajny nic moc, až na góla.
Já jako návštěvník Edenu pamatující v podstatě jen dobu Jarolímovu a poJarolímovu se nějak nedokážu ubránit srovnání toho co jsme hráli za KJ a hrajem teď. Mám pocit, že za KJ šel od Vaňouse dlouhý míč dopředu asi tak desetkrát za sezonu. Možná to byla z nouze ctnost, pač Martin to nohama moc neuměl :-), a je pravda i to, že často to pak nahrazoval dlouhými nákopy Brabec (takže to vyšlo nastejno), ale nyní by člověk za celý zápas napočítal na prstech jedný ruky pokus obránců vzít si míč od brankáře a hrát. Občas tam v sobotu něco naznačil Dobrotka, ale velice nesměle, zbylí tři na to zcela rezignovali, zpravidla koukají dopředu nebo do země a utíkají pryč. Vyniká v tom Čonka, toho myslím vůbec nenapadne, že by se mohl zastavit a podívat se, jestli není možný vzít si balon a hrát...fotbal.
Ono to asi souvisí i se záložníkama, protože za KJ hráli uprostřed TJ, JČ nebo MJ a zvlášť ten poslední, jakkoliv mu může být a bylo vyčítáno leccos, se míče nikdy nebál. No a když člověk ví, že bude mít komu nahrát, tak má asi méně zábran si o ten míč říct. Slavia tak dneska v podstatě přešla na jediné založení útoku a to dlouhý míč dopředu, hlavičkový souboj a snaha získat odražený míč. Hezký to není, nebaví to, vyhrát se s tím sice dá, ale na vyhrávání je to málo. Já si nejsem vůbec jistej, že trenér má nějakou přesnější představu, jak soupeře přehrávat, takže je bohužel klidně možné, že už ukázal vše, co je v jeho schopnostech :-)
Re: Liberec
japhy před 12 lety 20.03.2013 19:37 |Ale to je přesně to, co porád kritizuju. Jen jsem si nebyl jistý, jestli kluci zapomněli kopat do míče nebo je chyba v Radovi. A čím dál víc si jsem jistý, že za to může trenér. Za prvý vidím snahu o kombinaci u daleko slabších týmu, než jsme my a za druhý asi vážně není možný, aby všichni najednou zapomněli hrát fotbal. I když to zpracování....No, za to Rada asi fakt nemůže:)
Takže buď to Radovi nevadí a taktiku těm nákopům přizpůsobuje nebo chce hrát kombinačně, ale za několik měsíců to týmu vevštípil.
Takhle to nakopávat Plzeň, tak by Vrbu asi šlehlo, jak by na ně řval. Jak se chová P.R., jsem zatím neměl možnost vidět na vlastní oči. Premiéra bude v Teplákách, ale tam na lavičku člověk skoro nedohlídne :)
Re: Liberec
Fallen (přítel SN) před 12 lety 20.03.2013 23:36 |Tak tohle bych stokrát podepsal. Ano, opravdu. Chyba je nejen v nakopávání, ale i v tom, že hráč, který by chtěl hrát po zemi prostě mnohdy "nemá komu".
Re: Liberec
martyni (přítel SN) před 12 lety 21.03.2013 14:40 |Pripojuji se take k prvnimu odstavci..:).
Je pravda, ze zaloha, o ktery mluvis, se pokousela o barcelonsky fotbal, kratky prihravky, nekdy to bylo fajn, my remcalove jsme zas namitali, ze je to pomale a malo primocare:). Ja mel treba rad tu kde hral Janda a Svento na kridlech pred zranenim a Standa Vlcek v utoku, to byla jizda.. nebo Berankovu s Pitakem a Skacelem.
At tak ci onak, chybi v zaloze kvalita, tym nema sebevedomi, ani nacvicene kombinace.. to vsechno vede k tomu, ze kluci se boji/neumi/nenaucili se hrat fotbal, tak se nakopava.. Rada je typ defenzivniho trenera, tj. radej nakopnout nez udelat chybu. Slavie po dlouhych letech hraje misto technickeho fotbalu silovy. Jak psal Barlblog, Kisel, Micola a Juhar maji spolecne to, ze jsou zmatkari a hraji hodne nepresne. Tezko ocekavat, ze to zachrani DZ Petrak, Gecov nebo Zmrhal.
Re: Liberec
bongor před 12 lety 21.03.2013 06:30 |Absolutně souhlasím,ale Kováč přece jenom nějakou aktivitu vyvíjel
a ne že ne.Soustavně někomu nadával.Někdo by řekl,slovně řídil obranu,v obraně se musí mluvit.Ale on si to přeložil do rumunštiny
a nadával spoluhráčům i za svoje chyby.
Dobrotka by mohl být tím konstruktivním hráčem,který je u nás potřeba jako sůl.S míčem umí,má přehled.Když vyjede dopředu,tak mi chvílema připomíná Beckenbauera.Bohužel to nedělá moc často.
Že Rada nemůže za mizerné zpracování míče je pravda.Může za něj nějaká systémová chyba ve výchově mládeže,protože první dotek je u nás ve srovnání třeba s Italy nebo Španěly zoufalý.
Re: Liberec
EdCable před 12 lety 21.03.2013 09:18 |Pritom je ale zajimavy, ze s temi Italy nebo Spanely zvladne nase mladez ve stejnem veku hrat vyrovnane zapasy. Cim to je? Prehravame je "taktickou vyspelosti" a "fyzickou", zatimco oni nas "technikou"? Skutecne davame v mladi duraz na veci, ktere se daji dohnat pozdeji a obracene? Priznam se, ze jsem zadny zapas nasich zaku nebo dorostencu se zahranicnimi muzstvy nevidel, ale ty vysledky co obcas ma pamet zachyti prece nebyvaji vubec spatne. Otazka tedy zni, proc se to neprenese do dospelosti?
Re: Liberec
edenian před 12 lety 21.03.2013 10:53 |Tohle je docela zajimavy tema. Kdyz se k tomu vyjadroval Vlada Smicr, nekdy po navratu z Anglie myslim, tak velmi presne a jasne mluvil o tom, co se tady dela s prckama blbe. Bylo to docela kriticky vyjadreni. A rozumel jsem mu naprosto. Tehdy jsem jeste doufal, ze zakotvi v klubu / no tak to bude trochu pozdeji :-) no / a bude se starat treba zrovna o tohle.
Jenze kdyz nastoupil Karol Kisel, tak jediny co jsem se od neho dozvedel bylo, ze chce aby kazdy zakovsky tym mel sveho sponzora. A ze by meli vsichni hrat se zahranicnimi kluby. Konec. Nejsem v klubu, nemam informace atd., ale nezda se mi ze by se neco menilo. Myslim opravdu koncepcene, podle vysledku se zda, ze nasi treneri jsou docela solidni, nemam nejake vyhrady, ale prece jen ...
Re: Liberec
bongor před 12 lety 21.03.2013 11:27 |Možná to je opravdu tím,co píše Kablík.Naši trenéři do dětí cpou-nebo snad cpali taktiku,ona se dá naučit vždycky,na rozdíl od automatizace zvyků,třeba při přebírání míče,kdy už staršího psa novým kouskům těžko naučíme.Ale snad se to už řešilo zmenšením hřiště pro žáky,aby byli častěji u míče.Toho Šmícu jsem nečet,ale určitě nabral tolik zkušeností,že by se to mělo nějak využít právě ve Slavii-kde jinde?Karolko to myslí dobře,ale ono na Slovensku je to úplně stejné,přece jsme měli jednotnou federální metodiku.Sponzoři jsou potřeba,bez nich hlavně menší kluby nemůžou dělat vůbec nic.
Třeba už se to zlepšuje,to ale my nemůžeme zatím vidět,protože ty děti,co už hrají podle změn dorostou tak za ř-10 let.
Re: Liberec
jarodo57 před 12 lety 21.03.2013 16:38 |Tak Beckenbauer jo?No počkám si
Re: Liberec
bongor před 12 lety 21.03.2013 18:55 |To si počkáme všichni,ale všimni si jeho stylu,má na to zaděláno.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 21.03.2013 20:11 |hoši nevíte někdo jak je na tom ten afričan v juniorce? 12.3 vyšla první zpráva že je u nás na testech a první zápas který by mohl hrát (když nepočítám zápas s Ostravou) byla Olomouc, ale ta se odložila.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
bongor před 12 lety 21.03.2013 20:35 |Já to nevím,každopádně to vítám,je to dobrý krok,podívejte na rumuna jak s nimi kšeftuje.Teď čekají 60 Mega za Bonyho,jako podíl z jeho přestupu/zřejmě na ostrovy/.Potom prodají větrníka 2 a mají vyděláno.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 21.03.2013 22:13 |jo taky se mě to líbí, ty afričani mají něco do sebe, sparta tam má teď 3 v béčku, Deli, Griffiths a Konaté. Ten co je u nás, tak tomu je snad 18, což je ročník 94 nebo 95.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 21.03.2013 21:57 |K tomu, co jsem napsal do článku - DK opět ignoruje prohřešky fanoušků Sparty a ani tentokrát se Spartou nezahájí disciplinární řízení. Za házení čehokoli na hrací plochu se prostě tuto sezónu trestá jen Slavia...
Re: Statistické okénko - 20. kolo
bongor před 12 lety 21.03.2013 22:07 |A to je taky Quelhare správný,Slavia je buržoázní klub a naši pracující ji nemají rádi.Proto je třeba ji potírat všemi způsoby.
V tom házení předmětů na hřiště je taky rozdíl,slávista je hází se zlobou,kdežto uvědomělý rumun to myslí dobře,proto není třeba jej trestat.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
bongor před 12 lety 21.03.2013 22:08 |Jo,zrovna koukám na výsldek devatenáctek Nizozemsko nám dalo sodu,6:0.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
klimi před 12 lety 21.03.2013 22:25 |Ze Slavie tam nebyl nikdo, tudíž naše ostuda to není. Nechápu, proč tam není Hrubý s Liškou...
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Elanius před 12 lety 22.03.2013 01:22 |Na jednu stranu bych byl rád, aby naši hráči v reprezentaci získávali zkušenosti, ale když vidím co tam s tím Csaplár provádí ... Snad radši ať je nám tam nekazí :-D
Re: Statistické okénko - 20. kolo
bongor před 12 lety 22.03.2013 09:11 |Ten Csaplár,to byl snad nejhorší trenér,co trénoval Slavii.Všichni mu naletěli na chytré řeči,které vedl,vede a bude vést a taky měl tenkrát v Libe kliku na spolupracovníka.Ten tomu rozuměl a Liberec hezky pozvednul a v tom výtahu se svezl i Capi.Bohužel ho ten výtah dovezl k nám.
Takže dát ho trénovat devatenáctku,to byl zase nápad.Něco podobného jako s Bílkem u repre a ještě horšího a hlavně nezodpovědnějšího než s Francem u nás.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 12:57 |z tohoto výsledku jsem byl dost v šoku, přeci jen jde spíše o hokejové skóre, ve fotbale to je rozdíl galaxie.
Ale to opomíjení Slávistů ve všech výběrech je zřejmé, takže holt FAČR sklící, co seje, protože v každé kategorii jsou opomíjeni velmi talentovaní hráči. Nevím, proč tomu tak je, ale zdá se, že to není náhoda...
Pak se podobných výbuchům nemůžeme divit,
Re: Statistické okénko - 20. kolo
subHuman před 12 lety 22.03.2013 08:25 |Ja jen doplnim, ze zrovna za podzimni zapas v Hradci klub "fasoval" pokutu 20.000 Kc a nahradu skody 56.000 Kc (cca 30 vytrzenych prehistorickych sedadel bez operadla).
Asi by nebylo slozite dohledat, kolik Slavia zaplatila za vhozeni svetlice na hriste, tedy stejny prohresek, jaky spartani predvedli tuto sezonu jiz nekolikrat beztrestne.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Matlafous před 12 lety 22.03.2013 08:42 |Na druhou stranu v Jihlavě dostali do těla...
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Jiri1 před 12 lety 22.03.2013 09:52 |Zase fabulujete , vzdyt je to jasne , bud se s klubem, kde vasi fandove udelaji skodu dohodnete na uhrade nebo ne , pokud ne pak tedy Hradec da podnet k zahajeni disciplinarniho rizeni a vycisli skodu, kterou logicky chce uhradit, zatimco Sparta ji vzdy predem uhradi a spolupracuje s postizenym klubem , nas klub ji proste neuhradil.
Nemohu soudit zda-li jini fanouskove hazi pyro, delaji binec , nasi proste ano, kdyz jsem se ptal jednoho proc, zajimava byla odpoved, jde o dusledek udalosti ze zapasu s Oloimouci a nasledne postihy Slavistu.
Jinak je zajimave , ze to ale tezko mohou delat primo takto odsouzueni ci potrestani fandove, valna cast totiz jako druhy trest dostala zakaz vstupu na stadion a jini uz na stadak ani nejdou viz udalosti z prvniho jarbniho zapasu.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
subHuman před 12 lety 22.03.2013 10:00 |Panejo, jste ve forme, pane Jiri.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Jiri1 před 12 lety 22.03.2013 10:09 |Hm pral bych si spis , aby ve forme byl jnekdo jiny , abych neslysel o ostudnem chovani ...........
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Pepino44 před 12 lety 22.03.2013 11:33 |Tak já si myslím,že by pokuta neměla být závislá na výši způsobené škody nebo zda se kluby dohodnou na náhradě škody. DK snad dává pokuty za chování fanoušků nebo zanedbání pořadatelské služby. Řízení o náhradu škody by mělo jít již mimo DK. I když výše pokuty může být ovlivněna výší škody,protože je jasné,že pokud škoda bude vysoká, řádění fanoušků bylo asi intenzivnější. Zaplacení škody by tedy nemělo anulovat řádění fanoušků.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
slaviator před 12 lety 22.03.2013 12:13 |Na druhou stranu, předlonskou sezonu Sparta dostala pokutu za svoje fanoušky třeba v Teplicích padesát tisíc. A další a další. A minulou sezonu taky.
Jediné dva týmy, které tak jsou trestány, tak v posledních sezonách Sparta a Slavie...
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 12:53 |otázka je, co s tím?
má cenu si někde stěžovat a ke vůbec kde? Protože pochybuju, že rudý Pelta něco bude řešit.
Ale ta šikana slávistických fans je až směšná, co kolo, to pokuta. Je to spekulace, ale myslím si, že cílem je Slavii nějak poškodit, jako např. zavření stadionu atd.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Elanius před 12 lety 22.03.2013 14:42 |Uplně nejlehčí řešení by bylo prostě na venkovní zápasy pyro nevozit a nechat si ho jen do Edenu po odpískání konce zápasu.
Nechci tady nějak kritizovat tribunu sever, jejich podpora a všechen čas a srdce co do toho dávají je úctyhodná, ale prostě pyro je jednou zakázané, klub za to dostavá v součtu statisícové pokuty, tak jaký to má smysl? Opravdu by to nešlo bez toho?
Re: Statistické okénko - 20. kolo
zeleznik2 před 12 lety 22.03.2013 12:03 |Tak zajimavé bilancování: po čtyřech zápasech s bilancí(2-1-1) a se skóre 6:4, jsme se posunuli na 8 místo ligové tabulky, pokud se podaří vyhrát v Teplicích, při dobré konstalaci můžeme být už pátí, to by byl velmi dobrý rozjezd, poté Dukla doma a Sparta. Na čtvrtý Jablonec ztrácíme 12 bodů, není to nesmazatelné, ale nečekám, že by Jablonec tolik ztratil, ikdyž přece jen mívá horší jaro než podzim, navíc Lafata s Kovaříkem opravdu hodně chybějí, ale bude to nesmírně obtížné, velmi dobře vypadá Olomouc, doufám, že skončí před Spartou, ta hraje opravdu děsně a nebýt štěstí viz proti Jablonci a především v Hradci, mohla Sigma být už druhá. Též jsem zvědavý na Plzeň doufám, že na Letné udělá tři body a srazí Spartě hřebínek a my jí pak za 14 dní poté dorazíme. Tabulka je nesmírně vyrovnaná první čtyři týmy mají rozdíl jen 7 bodů, pak je trosku klid, ale na 12 Jihlavu ztrácí poslední Budějky jen 4 body, ikdyž má Jihlava s Boleslaví zápas k dobru, přesto i souboje o záchranu budou velice dramatické. Tak teďka repre, takže máme týden klid a můžeme fandit hokejistům v neděli proti Plzni a na fotbal zase příští neděli v Teplicích, kluci hodně štěstí!!!
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Viking před 12 lety 22.03.2013 12:26 |Velký slávista Vladimír Čech zemřel.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
lassiter před 12 lety 22.03.2013 12:26 |smutné
Re: Statistické okénko - 20. kolo
subHuman před 12 lety 22.03.2013 12:29 |Čest jeho památce, ať jeho velké sešívané srdce odpočívá v pokoji.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Pepino44 před 12 lety 22.03.2013 12:48 |Měl jsem jej rád a nejenom proto,že byl Slávista-odpočívej v pokoji a doufám,že tvoje srdíčko tam nahoře Slávia ještě potěší.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
Rottax (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 12:45 |Velký sympaťák a velký slávista. Je to hodně smutné!
Re: Statistické okénko - 20. kolo
japhy před 12 lety 22.03.2013 13:26 |V Sexuálních praktikách pozemšťanů byl perfektní.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
PetCC před 12 lety 22.03.2013 13:32 |Párkrát seděl v Edenu za mnou a opravdu hezky od něj znělo "Pražský kurvy, to jsme my!".
Nečekaná a smutná zpráva.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
travel (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 14:10 |Měl jsem to štěstí,že těsně po otevření stadionu jsem se s ním setkal a prohodil pár vět.Velice příjemný a sympatický,bohužel už v minulém čase.Čest jeho památce!
Re: Statistické okénko - 20. kolo
no-nick před 12 lety 22.03.2013 15:32 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/144713/zesnuly-herec-vladimir-cech-61-priznal-lasku-ke-slavii-i-v-satne-sparty.html ten konec se hezky čte. Skoda ho, měl neskutečný charisma.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
steev (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 21:13 |Čest jeho památce.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 13:52 |naše U19 prohrála v poslední Opavě 1:0. Kluky to prohrané derby asi pořádně zasáhlo.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 22.03.2013 16:22 |Uff, prohra na hristi posledniho tymu tabulky... Necekane prekvapeni :o/
Re: Statistické okénko - 20. kolo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 16:37 |nj, stejně jako když prohrála juniorka s Ostravou. Když už je tady někdo fundovanej :) myslíš že bude za juniorku hrát ten afričan, myslím tím v pondělí?
Re: Statistické okénko - 20. kolo
quelhar (admin) před 12 lety 22.03.2013 16:47 |Vubec netusim. Spis ho v zakladni sestave necekam, uprimne receno. Nehraje acko, juniorka nehrala ani v pondeli, takze cekam, ze bude hrat hodne hracu na pomezi A tym/juniorka. Cekam sestavu nejakeho podobneho typu: Rakovan - Mikula, Mac, Kolarik, Dostal - Prosek, Simecek, Cepelak, Bazal, Tusjak - Hurka. Podle me se moc nedostane ani na standardni hrace z kadru juniorky, natoz na testovaneho Africana. Ale uvidime, treba se pletu.
Re: Statistické okénko - 20. kolo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 22.03.2013 16:54 |doufám že naskočí, chci je jet v pondělí podívat