Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Domácí výhra 3:1 vypadá na pohled dobře, přesto výkon Slavie nebyl ideální. Zhodnoťme si jej jak celkově, tak jak k němu přispěli jednotliví hráči.

V sobotu se hrál v Edenu bezesporu zajímavý zápas, hlavně v prvním poločase za to ale mohl hostující Slovan Liberec, který diktoval tempo. Jen velice šťastná tyč zachránila sešívané od první inkasované branky. Pak přišla dobře zahraná standardka, chyba libereckých při bránění a vedoucí branka Slavie. Liberec však byl i nadále aktivnější a červenobílí měli opět štěstí, tentokrát zvonilo břevno.

Druhý poločas začal chybou naší obrany a brzy bylo vyrovnáno. Naštěstí ale dvakrát fatálně chybovali i hosté a Slavia utekla na dvoubrankový náskok, který si pohodlně pohlídala. Sešívaní podali určitě lepší výkon než v Brně, přesto se i přes příznivý výsledek nemohu ubránit dojmu, že jde o výhru do značné míry šťastnou a že Liberec byl většinu času herně lepší.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 6 - V první půli dobře zakročil proti protihráči, který se na něj z boku řítil. Ve druhém poločase zkrotil nepříjemnou tečovanou střelu ještě před brankovou čárou. Při inkasované brance ale zaspal, u Štajnera měl být dříve.

Milan Nitrianský - 5 - Odvedl standard, nebyl příliš vidět ani v pozitivním, ani v negativním duchu. Za zmínku stojí, že se na něm vyfauloval liberecký hráč Sackey.

Martin Dobrotka - 7 - Další zápas, další z povedených výkonů stopera Dobrotky, který opět patřil k nejlepším. V obraně sice došlo k zaváhání při obdrženém gólu, ale kvalitní hrou ve zbytku zápasu a vstřelenou brankou to Martin více než vynahradil. A to mohl přidat ještě jednu branku hlavou, ale míč před ním škrtnul Milan Škoda, takže Dobrotka netrefl přesně.

Milan Bortel - 4 - Nepůsobí zdaleka tak jistě jako v přípravě. Na začátku druhého poločasu si stoperská dvojice nepohlídala hráče soupeře a výsledkem byl míč v naší síti. Bortel hraje často nečistě a pomáhá si v soubojích rukama, výsledkem jsou už 3 žluté karty na jeho kontě po pouhých 4 zápasech.

Matúš Čonka - 5 - Zodpovědný výkon v obraně, v útočné činnosti má ale ještě velké rezervy. Přesto se mu na postu levého obránce daří znatelně lépe než Juharovi v úvodních kolech.

Tomáš Mičola - 4 - Začal špatně, pak sice přidal, ale celkově se mi jeho výkon opakovaně nelíbil. Je zbrklý, s míčem si nerozumí, ale to se stále opakuje. Po jeho zbytečném faulu přišlo břevno Liberce.

Ondřej Petrák - 7 - Podle mě byl minimálně  nejlepším mužem v sešívaném, ne-li nejlepším z obou týmů. Bez Gecova vedle sebe se pohyboval po velkém prostoru a výtečně odebíral míče soupeři a tím zakládal mnohé nebezpečné brejky Slavie. Až ke konci se dopustil větší chyby v rozehrávce, jinak ale není příliš co vytknout - toto byl Ondra Petrák, jak ho známe z podzimu.

Jaromír Zmrhal - 5 - Zaujal mne snad jen zkaženou přihrávkou při zajímavém úniku. Nutno dodat, že jinak nehrál špatně, přesto od středního záložníka očekávám mnohem větší viditelnost a zapojení do hry.

Martin Juhar - 5 - Asi Juharův nejlepší jarní výkon. Byl aktivní a běhavý, několikrát unikl  po lajně. Zoufale ale chybí správné finální řešení nadějně rozjetých akcí. Jednou dal náhodný gól v Brně, a tak teď špatně střílel z nesmyslných pozic, aniž by přihrál lépe postaveným spoluhráčům. Zkazil i několik lehkých centrů, nicméně jeden se mu povedl výborně - Juhar rozehrál roh, po němž se prosadil Dobrotka hlavou.

Karol Kisel - 7 - Proti Liberci se konečně chytl Karol Kisel a podal výrazně nadprůměrný výkon. Na jeden gól nahrál Škutkovi a druhý sám vstřelil, když ustál souboj s Kováčem a poté chladnokrevně prostřelil brankáře hostí.

Dávid Škutka - 6 - Zahrál solidně, když nastoupí, tak se ukazuje slibně. Tentokráte si i připsal první branku za Slavii, když v poměrně snadné pozici nezaváhal. Na můj vkus se ještě zbytečně snaží zapojovat do rozehrávky a pak chybí ve vápně.

Rudolf Skácel - 5 - Dostal jen 20 minut prostoru, snažil se, ale bylo vidět, že ještě není ve správném herním zatížení. Měl i jednu příležitost, v těžké pozici ho ale Kovář vychytal.

Milan Škoda a Marcel Gecov nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (87)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.03.2013 14:28 |  
      0 0

      Díky, jestli se to objevuje pravidelně na webu, tak to sem klidně sdílej pro porovnání. Já se totiž k hodnocení Sportu skoro vůbec nedostanu.

      Jinak k rozdílům: Dobrotka byl jasně lepší než Bortel, Petrák určitě lepší než Zmrhal, Mičola se mi moc nelíbil. Výrazně pozitivněji bych hodnotil celkový výkon Liberce, stejně jako rozhodčího, Příhoda podle mě pískal dost dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.03.2013 14:29 |  
        0 0

        Zda se, ze to od zacatku jara konecne zacali davat i na web a ne jen do tisteneho Sportu. Cimz pro me mj. odpadl jediny duvod, proc si pondelni (uterni/sobotni) Sport kupovat :o)

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Matlafous     před 12 lety 18.03.2013 14:40 |  
          0 0

          Sackey 4 stejně jako zbytek týmu? Vždyť ten kluk byl úplně hotovej. :)) Dobře u nich zahráli Rybalka se Štajnerem. Díky nim měli velké držení míče.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            dArtagnan     před 12 lety 18.03.2013 16:34 |  
            0 0

            Tady je vidět, že redaktoři Sportu se na ty zápasy ani nedívají. Je smutné, že "zákulisní info" od těchto lidí je tu často určitými diskutujícími prezentováno jako "tutovka, na to vsázím barák woe".
            Ten Sackey byl úplně k smíchu, úplně jsem si vzpomněl na Cissého a /slabší povahy dál nečtěte/ Karla Kratochvíla:o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        bongor     před 12 lety 18.03.2013 19:24 |  
        0 0

        Lepší je hodnocení Alanora,až na Mičolu.Hlavně porovnání hry obou mužstev se mi ve sportu nelíbí,kdybych to neviděl,tk bych řekl,že jsme je pěkně museli válcovat.Spíš to ale bylo vyrovnané utkání s držením míče pro Libe,ale efektivitou pro nás.Proto se taky zastávám Juhiho,dlouhé držení míče a driblování kolem dokola ještě nikomu nepřináší jistotu úspěchu,kromě Barcy ovšem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 18.03.2013 14:28 |  
      0 0

      podle mě tam měl Juhar ještě jeden nádhernej centr, Petráka bych hodnotil 6, jinak souhlas :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Matlafous     před 12 lety 18.03.2013 14:37 |  
      0 0

      Ten deník Sport byl neskutečnej úlet. V neděli jsem s do toho bulvárního plátku podíval a nevěřil jsem vlastním očím. Jako by ten reportér na zápase vůbec nebyl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        slaviator     před 12 lety 18.03.2013 15:13 |  
        0 0

        no, ono pamatuju, kdy jeden nejmenovaný záložník co prošel Slavií vyhrál titul Král ligových trávníků... Tak na jaře byl hodnocen tak, aby to vyhrál. A tak nějak to sichroval jeho hráčský agent, trochu motivoval ty dva redaktory Sportu co se v Edenu střídali.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Matlafous     před 12 lety 18.03.2013 15:38 |  
          0 0

          A stejně to tomu slavnému záložníkovi nepomohlo...

          (Jablonec, Teplice a Greentown nejsou ty adresy, které si asi představoval.)

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            slaviator     před 12 lety 18.03.2013 23:23 |  
            0 0

            to asi ne.. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Elanius     před 12 lety 18.03.2013 14:43 |  
      0 0

      Já bych se s hodnocením ztotožnil, akorát u Kisela bych se nebál dát 8. Koneckonců kdy jindy. Stejně tak Nitrianského bych klidně dal za 6. V obranné činnosti byl bezchybný.

      Stejně tak souhlasím s hodnocením rozhodčího, vpodsattě mu lze jen vytknout neodpískanou ruku pred nasim 2. golem, ale kvuli te se asi zlobit uplne nebudeme :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 18.03.2013 14:47 |  
        0 0

        Kisel mě zas tak herně nezaujal, abych mu dal 8. Petrák se mi líbil víc.

        O jakou ruku jde? To jsem nějak nezaznamenal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Elanius     před 12 lety 18.03.2013 17:05 |  
          0 0

          Tak to jsem byl Alanore vcelku nepozorný. Schválně si na ceskatelevize.cz najdete zaznam toho utkani a podivejte na tu situaci.

          Po odraceni balonu po rohu se nasi hraci vydavaji do protiutoku, ale ten zastavuje /myslim ze Sackey/ hrac Liberce rukou, nasi hraci se zastavuji a protestuji, proto jich tolik zustane vepredu, nasledne nekdo od nas (Petrak?) nakopava balon dopredu, ten jde znovu na Sackeyho, ktery prohrava souboj a zbytek uz zname.

          Prave ten moment, ze hraci misto aby se vraceli, tak protestovali a reklamovali ruku nam umoznil jit v takovem precisleni :) Mimochodem podle me nasledne supeni trenera Rady obsahovalo i nejaka slova o ruce, podle me mel presne tohle na mysli, protoze Sackey by musel dostat druhou zlutou kartu. Na druhou stranu "spravedlnosti" nakonec neunikl :)

          K hodnoceni Kisela bych souhlasil se standartkami, jak Juhar tak Skacel rozhodne kopali rohy lepe, na druhou stranu me prisel ve stredu hriste platny.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Elanius     před 12 lety 18.03.2013 17:14 |  
            0 0

            Znovu sem si to našel, je to přesně v 54:13, jedná se o Sackeyho, který si při zpracování přihrávky kopne balon do ruky, tzn žlutá by z toho nebyla. Zbytek by ale měl sedět jak jsem psal :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              bongor     před 12 lety 18.03.2013 19:33 |  
              0 0

              Takže z toho vyplývá,že když budeme chtít přečíslit obranu soupeře,musíme se při našem útoku zastavit a reklamovat nějaký soupeřův prohřešek/ruku,faul a podobně/,načež musíme zastavit jejich útok a rychle nahrát dopředu těm co tam zůstali a hádali se s rozhodčím.Někdo to tady v hodnocení zápasu dokonce dával jako příklad našeho progresu,hlavně odvahy Radiče útočit ve více než 3-4 hráčích.V podstatě je to ale nový a geniální herní prvek,který přináší úspěch.

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                Elanius     před 12 lety 18.03.2013 21:18 |  
                0 0

                Jak říkáte :-) Mě se na tom především líbí ten prvek překvapení. Hráči předstírají protesty u rozhodčího, obrana soupeře ztratí pozornost a gól je na světě :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                  Pepino44     před 12 lety 18.03.2013 22:39 |  
                  0 0

                  Ano,to je nový prvek ve hře,který uvedl po dlouhém rozboru situací náš strateg Rada.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.03.2013 07:31 |  
                    0 0

                    :), Rada, to je strateg nad strategy.

                • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                  slaviator     před 12 lety 18.03.2013 23:26 |  
                  0 0

                  to by nevymyslel ani Bruckner a že ten toho vymyslel... Třeba Olomouc měla jednu nacvičenou standartku za jeho ery, že se dva hráči ve zdi jakoby srazili... Tím na sebe upoutali pozornost bránicích hráčů "ty vole, to jsou volové" a Heinz potom bez problémů dával gol.. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.03.2013 14:48 |  
        0 0

        Podle me by byla znamka 8 pro Kisela (ale nejen pro nej, ale pro kohokoli v tomto zapase) uz hodne nadsazena. Ano, Kisel dal finalni prihravku (v situaci 6 proti 3 to ale nebylo nijak supertezke) a pak pridal uklidnujici gol, ale krome toho to teda nebyla zadna hitparada at uz ve hre, tak pri zahravani standardnich situaci. Na osmicku nebo vyssi znamku bych rad videl jeste o kus lepsi vykony :o) Sedmicka podle me celkem odpovida, jako vetsinou bych i u ostatnich bud souhlasil nebo menil jen v ramci jednoho stupne.

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    slaviator     před 12 lety 18.03.2013 14:30 |  
    0 0

    Souhlas. Petrák byl i podle mne nejlepším hráčem utkání, potom na straně Slavie se mi líbil výkon Kisela, Dobrotky a Juhara.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      bongor     před 12 lety 18.03.2013 19:34 |  
      0 0

      To mně taky,až na to,že se mi pořadí jevilo Kisel,Juhár,Petrák.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    japhy     před 12 lety 18.03.2013 15:26 |  
    0 0

    Souhlasím s nejlepšími našimi hráči, pobavila průměrná 5 Juharovi za "nejlepší" jarní výkon.
    Jinak bych ale téměř všem snížil známku o jeden stupeň, hned povím proč.
    Včera v noci jsem se znova na zápas podíval( 1.půle plus všechny góly) a bylo to ještě horší, než jsem si pamatoval z př.přenosu. Dal jsem si tu práci a počítal, kolikrát se nám povede série více přihrávek za sebou. A nebyly to veselé počty. Za 45 minut jsme měli jen 15x sérii více než 2 přihrávek. Z toho 9x to byly více než 3 přihrávky. Jak vidíte, nakonec to taková fuška nebyla, nebylo moc co počítat. Jakási delší kombinace co 5 minut....A to zhruba polovina skončila právě tou čtvrtou přihrávkou.
    Většinu času nepřesné přihrávky, zběsilé nákopy nebo přihrávka do ještě horší pozice následovaná zběsilým nákopem :) A tohle je dle mě jádro všeho-málo šancí, málo držení míče, souvisí s tím samozřejmě i to obrovské množství faulů, obrana je často pod tlakem, atd.
    V tomhle marastu se ztratí i NAPROSTO tragickej Mičola a nejsem si jistej, jestli to Ruda dokáže zvrátit, už teď se ukázalo, že narazit si to moc nemá s kým.
    Doufám tedy, že vedení to vyhodnotí jako další šťastný zápas a zařídí se dle toho. Např. před naším druhým gólem jsme měli obrovský štěstí, kdy tam bylo snad 9 liberečáků na naše 4 obránce, mizerně ale nahráli, a tak z našich propadlíků byla rázem početná protiútočná vozba.
    Nechci tedy za každou cenu hanit, jen upozorňuju na to špatný, co přetrvává, a aby si lidi z toho zápasu nepamatovali jen hru za rozhodnutého stavu, navíc proti 10.
    Jo, a je to další zápas, co se povedl Petrákovi a opět bez Gecova vedle sebe...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 19.03.2013 14:01 |  
      0 0

      Však jsem to napsal do úvodního hodnocení celého zápasu. Také jsem nebyl nadšený.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    1rytir     před 12 lety 18.03.2013 16:04 |  
    0 0

    Moc s hodnocením v tomto případě nesouhlasím. Snad známka sedí jen u Mičoly, vedle Zmrhala nejslabší článek sobotní sestavy. Vůbec nechápu co máte pořád s Petrákem. Je nadhodnocován. Odebírá míče? Možná ano, ale presing mu je cizí. A je totální "brzdič" ofenzivy. On se snad bojí dostat za půlku. Bylo to vidět ke konci, kdy hrajme s dvougólovým náskokem, proti deseti chlapům a Petrák (nebyl sám) na to okatě kašle a míč dopředu nedá. Je jasné, že se mu bez Gecova hraje líp, ale já si myslím, že i Gecovovi by se bez Petráka hrálo lépe a navíc by byl s ohledem na zakládání útoků a pohybem vpřed lepší. My prostě nemáme kvalitního středopolaře, který by dal hře smysl. To ostatně jasně dokumentuje i hodnotitel, který dá nejvyšší známku nikoliv tvůrci, ale bourači...Pro mě byl ve druhé půli jednoznačněnejlepší Kisel (v první půli hráli až na ten gól) všichni tak maximálně na 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      zeleznik2     před 12 lety 18.03.2013 16:54 |  
      0 0

      Jasně, naprostý souhlas, v první půli, jsem si všimnul jen Dobrotky, občas Juhara, Kisela, Čontyho a Petráka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 18.03.2013 18:20 |  
      0 0

      Mám přesně opačný názor. Kisel mi přijde platný pouze góly a asistencemi, ve hře je docela průměrnej. Naopak Petrák je podle mně spíš nedoceněnej. Tak čistě jako on nikdo moc odebírat míče neumí a navíc podle mně ani neni pravda, že by brzdil hru dopředu. To mi přijde skoro jako by jsme viděli jinýho fotbalistu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        bongor     před 12 lety 18.03.2013 19:45 |  
        0 0

        Prostě co člověk,to názor.Každej to vidíme jinak.Někdo dá na emoce,jako třeba se k tomu přiznávám i já.Při tom zapomene ,jak v první půli nadával,že se na to nedá koukat.trošku mi to s prominutím připomíná nynější názor na komunisty,nebo kdo byl na vojně,ten si pamatuje jen jak se několikrát ožral s kamarády ve vedlejší hospodě,ale zapomíná na buzeraci a šikanu ,co tam panovala.
        Jinej si,jako několik přátel tady v SN pustí celý zápas znovu a pořádně ho pitvá,ten má určitě úplně jiný názor než ten emoční divák.Nebo ten rozdíl v hodnocení dělá ,když se budu na zápas dívat v dobré náladě,nebo ve špatné.Zkrátka člověk je složitá mašinka,o slávistech ani nemluvě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          jarodo57     před 12 lety 18.03.2013 20:58 |  
          0 0

          Jo to máš úplnou pravdu. Lidi se musí navzájem tolerovat právě proto , že má každý jiný názor.Nebo ,třeba ani svůj názor nemá,ale i to se musí tolerovat.Proto Bongore já tvoje příspěvky rád čtu,protože v nich není žádná intolerance,zášť,žádné prázdné fráze .Holt letitá zkušenost -zkrátka správný Slávista.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Barra     před 12 lety 18.03.2013 21:28 |  
          0 0

          Díky Bongore za tento vyrovnaný příspěvek. Máš pravdu - je rozdíl, jestli reaguji emotivně jako divák, nebo jestli s odstupem času budu pomoci lékárnické váhy analyzovat zápas a hledat pro a kontra, abych mohl následně hodnotit. Osobně preferuji emotivní hodnocení, dle prvního dojmu. A když už to porovnání s vojnou kde si člověk časem pamatuje hlavně to dobré a příjemné (trefil ses přesně), tak určitě to tak také platí pro fotbal. Z hrůzy proti Zbrojovce si nejraději pamatuji obrázek jak blaze Juhar přitisknul Petra Radu pevně k sobě po svém ´obludném´ gólu. Na té fotce jsou shrnuté všechny dojmy z posledních měsíců, je to exploze emocí, prolomení smůly, úleva.

          Proti Liberci jsme dali 3 krásné góly, máme tři body, byly tam pěkné akce. Že Liberec nás trumfnul v držení míče? A co by bylo, na to se fotbal nehraje, platí výsledek. Že nás zachránila tyč a břevno? Tak někdy se nám snad může štěstí usmát. Po čtyřech zápasech a 7 bodech (jen v Olomouci jsme prohráli, ale výsledek mohl být klidně i tam kladný), jsem umírněně spokojený. V každém případě byla progrese oproti Brnu. Karol se probudil, Skácel se nám vrátil, Juhar hrál podstatně lépe než proti Zbrojovce, Dobrotka korunoval svůj zápas brankou, Čontofalský kterého někteří po Olomouci chtěli vystřídat Hrubešem ukázal své umění – ta hlavička chycená na čáře neměla chybu, Vaniak by to neudělal lépe), Škutka konečně střelil svůj první, Petrák dobrý zápas – a těch světlých bodů bylo více.

          Můžeme Petrákovi vyčítat, že se nezapojuje více aktivně do útočních akcích. Nikdo z nás ale neví, jaké pokyny má od trenéra. Můžeme Mičolovi brát za zlé, že po jeho ztrátě míče nastala nebezpečná akce a střela na břevno – stejně tak ale se můžeme ptát, proč ho spoluhráči nechali ve štichu proti převaze 3 soupeřů! Ano, řešil to fotbalově, mohl míč zakopnout. Ale i v tom případě by se našli nespokojenci. Mi se Mičola povahově a jako hráč zamlouvá. Snaží se, stahuje se zpět, není líný, napadá soupeře, odvádí kus špinavé práce. Mičola v minulosti ukázal, že na to má. Dejme mu šanci, aby se vrátil zpět na úroveň, kterou měl v Baníku.

          Teď jsou všichni unisono nadšení z Dobrotky. Bylo by zajímavé si přečíst příspěvky z podzimní části, kdy někteří kolegové zatracovali Martina Dobrotku za jeho výkony v juniorce. Byl odepsán, byl to podle nich špatný kauf. Naštěstí Dobrotka projevil patřičnou vůli aby se po více než roce vrátil, naštěstí mu trenéři věřili. Jó, někteří rádi zapomínají a nehlásí se ke svým výrokům a názorům, úspěch má naopak mnoho otců.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.03.2013 07:35 |  
          0 0

          Presne, a právě protoje tak krásne a zároveň strašné být člověkem.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 18.03.2013 17:05 |  
    0 0

    Tentokráte nemám námitek, snad jen u Rudiho bych dal i 6, líbil se mi, na to, že měsíc nehrál a moc netrénoval, naskočil dobře a navíc mohl dát gól, že to nevyšlo. Souhlasím Mičola s Bortelem asi nejslabší, k nim bych přidal i Zmrhala a Čonku, opravdu nevím, ale mne Matúš prostě nepřesvědčil, ikdyž hrál lépe než se stejným soupeřem v TC, kde zavinil dva góly, levá strana obrany je náš nejslabší článek, předpokládám, že se Juhar vrátí na tento post a na jeho místo v záloze nastoupí Ruda, pokud to byl Juharův nejlepší jarní zápas a má dostat 5 tak bych snížil známku u Čonky na 4 stejně jako u Zmrhala, Bortel s Mičolou by mohli mít i 3. Čonty za gól nemohl, ale opravdu mohl reagovat dříve, Vaňous by to vyřešil určitě lépe, co se týče Petráka bojoval, byl hodně aktivní, bez Gecova hrál o 100% lépe, Karol K byl, ale o chlup lepší a dal bych mu za 8, ale nadruhou stranu se zbytečně vykartoval, tak nakonec se 7 souhlasím. Nejlepší hráči: Dobrotka, Petrák, Kisel souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 18.03.2013 18:13 |  
      0 0

      No na mně teda Ruda působil trochu jako zpomalenej film. Vaniak by to určitě vyřešil lépe než Čontofalský - to ja naprostá 100% jistota, fakt! Jinak dávat Čonkovi 4ku?! Brání docela spolehlivě což je základ, směrem dopředu se může vypracovat, pětka sedí jak v žákajdě!

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 19.03.2013 13:58 |  
        0 0

        Čonka dostal pětku. Nebo jsem slepý? :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          denydzlSKS     před 12 lety 19.03.2013 14:30 |  
          0 0

          Já vím, a souhlasím s ní;-) Ale Železník píše, že by ji snížil na 4ku..to mi přijde moc nížký.. Podle mně když bek zahraje spolehlivě dozadu, tak už tím si zaslouží čistej střed, protože to je základ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Barra     před 12 lety 18.03.2013 19:51 |  
      0 0

      Já naopak Kisela chválím, že se vykartoval dobrovolně při této pro Karola žitovní příležitosti (jestli Karol ještě bude mít někdy třetí dítě, tak určitě už nebude aktivní fotbalista a nebude se moci chlubit se svým potomkem v přímém přenosu televize), než aby riskoval že dostane svůj čtvrtý karton proti Teplicím nebo Dukle, a tím by přišel o zápas proti Spartě.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Oja     před 12 lety 18.03.2013 17:10 |  
    0 0

    OT - Zápas JIH - MBO odložen zatím o 20 minut. Jestli se na tomhle terénu bude hrát, budou to asi pořádný jatka, zvlast ze strany hostů.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    klimi     před 12 lety 19.03.2013 07:04 |  
    0 0

    Čonka na beku rozhodně lepší než Juhar!
    Jsem zvědav, jak budeme hrát doma se Slováckem, když by už mohl být zdraví Fenin a Kisel bude zpátky.
    Nejlepší by byla asi záloha Vošahlík,Petrák,Kisel,Skácel a v útoku Fenin se Škutkou, ale uvidíme, jak si P.R. poradí, nevěřím, že by Juhara posadil :))
    Jinak hrozbu žluté karty má nyní Bortel, tak jsem zvědav, jestli by místo něho hrál Kolařík z Juniorky nebo by na plac nastoupil David "Huby" Hubáček!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Betynka58     před 12 lety 19.03.2013 12:36 |  
    0 0

    Zajímavé, že stačil jeden nepovedený poločas v Brně a už všichni strkají Gecova na lávku. Myslím si, že Slavia nemá zas takový přetlak super hráčů, aby si mohla dovolit nestavět tak kvalitního hráče, jako je Gecov, jen proto, že hraje na stejném postu jako Petrák. Přiznám se, že si netroufnu navrhnout, kam by se jeden z nich měl posunout, aby si nepřekáželi, ale od toho tam Rada je, aby pro oba našel adekvátní uplatnění. Jsem přesvědčen, že oba patří jednoznačně do základu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Barlblog     před 12 lety 19.03.2013 13:32 |  
      0 0

      Ahoj,
      bez ohledu na jiné komentáře, bych řekl, že Gecov s Petrákem nemůžou, zatím, hrát vedle sebe. Oba to jsou středoví defenzivní záložníci a osobně nevidím prostor v rozestavení ani 4-5-1, ani 4-4-2. Jedinou šancí by byla změna rozestavení na 3-5-2. Je strašná škoda, že Rada není schopný využít Hurku a Šimečka. Zrovna těm, by role ofenzivního středu sedla. Zároveň bych se chtěl vyjádřit ke Kiselovy. Je to super hráč, bojovník, ale upřímně doufám, že je toto jeho poslední sezona. Společně s Mičolou jsou to strašní zmatkáři. Zrovna u nich mě to zaráží, pracují sice celý zápas, ale nejsou schopni se rozhlédnout a hru zklidnit. U těchto hráčů bych to čekal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 19.03.2013 16:15 |  
        0 0

        To je vlastne spravny postreh, Barblogu, Micola a bohuzel i Kisel jsou fakt zmatkari, oba jsou bojovni, behavi, ale hrajou dost na nahodu a naslepo. K tomu pripocti Juhara, krale zmatkaru, ktery obyvykle nevi co s balonem a dopousti se nesmyslnych nakopu.. taky mu bojovnost nelze uprit, ale chybi klid a prehled.

        Ale je treba ocenit, ze Kisel dokazal ty dve golovy situace odehrat kvalitne, nekdo tu tvrdil, ze to bylo jednoduchy.. nebylo, takovych protiutoku mame a kolikrat konci ztratou mice.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          quelhar (admin)     před 12 lety 19.03.2013 16:39 |  
          0 0

          Protiutoku 6 na 3 nemame plno. Vetsinou to jsou protiutoky 3 na 4 nebo jeste v horsim pomeru hracu, jen malokdy je pocet obrancu mezi nasimi hraci a branou soupere stejny jako pocet nasich nabihajicich hracu. A proto kdyz si muze Kisel vybrat z peti spoluhracu, z nichz minimalne dva nutne musi byt uplne volni, neberu osobne jako prilis tezke, ze jednoho z nich opravdu vidi a prihraje mu.

          Druha situace byla jina, tam si velmi kvalitne telem odstavil jednoho obrance a byl dostatecne rychly a obratny, aby k nemu zadni dalsi uz nestihli dobehnout.

          Samozrejme za obe situace zaslouzi pochvalu, ale ta prvni by mela byt pro tak zkuseneho hrace jakym Kisel je, uplna rutina. Rad bych napsal, ze i ta druha akce by mela pro hrace ve Slavii byt celkem rutina, ale to bohuzel v soucasnosti vubec neplati...

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            bongor     před 12 lety 19.03.2013 18:46 |  
            0 0

            Že by ta naše fyzička nebyla přeci jen tak skvělá,jak si namlouváme?

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            bongor     před 12 lety 19.03.2013 18:46 |  
            0 0

            Že by ta naše fyzička nebyla přeci jen tak skvělá,jak si namlouváme?

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        edenian     před 12 lety 19.03.2013 18:04 |  
        0 0

        Ja bych mozna dodal / k tomu Hurkovi a Simeckovi predevsim / ze az zacne stavet Rudiho do zakladu, muze nastat problem kdo bude s Rudou schopen poradne spoluhrat. A pak bude muset i Rada neco zkusit jinak. Prestoze je to ignorant a zpatecnik. Takze ja doufam ze Rudi vytahne ssebou jeste jiny hrace / podle mne prave ty vyse jmenovane /. A potom taky Skutka / + Fenin/ muze byt opravdu ucinna zbran :-)
        Jak pise dole Quelhar o tom veku, myslim ze mame ted vetsi kvalitu u mladiku nez u "starousu" , samozrejme ne uplne vyzkousenou, to je fakt. No a porad plati, ze s Radou to muze byt vsechno blbe, protoze podle toho jak tady piseme, nikdo jeho koucovani vlastne nerozumime. Takze ja doufam hlavne v to, ze Ruda pujde rychle nahoru. Me se ted zdalo s prominutim jakoby tam nebyl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          jarodo57     před 12 lety 19.03.2013 18:44 |  
          0 0

          Mě to tak žere,že máme tavých mladíků , kteří potřebují jenom dobrého trenéra.No to si ještě budeme muset počkat.Ale aby tady pak ty mladíci byli.Ježíši jak já se těším až toho zpátečnického trenéra vyhodí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          bongor     před 12 lety 19.03.2013 18:45 |  
          0 0

          Ale houby edeniane,byl tam a snažil se o zázrak,po několika měsících téměř nečinnosti ,táhnout útoky.Prostě na tohle by měl málo kdo
          Dejme mu čas.Už s bolševikem ukáže co je zač,smete je jak trus..

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            edenian     před 12 lety 20.03.2013 09:00 |  
            0 0

            No ja to teda beru trochu jako zahrivaci propagacni stridani. Ruda hlavne zacal dirigovat, ale to je ok, to se od nej ceka, byl podle me docela pomalej, k balonu se moc nedostal, ale podle me normalka na nerozehranyho hrace. Taky se tesim az to rozbali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        sasky     před 12 lety 20.03.2013 08:16 |  
        0 0

        Nejsem si jistý, jestli je dobrý nápad nazvat momentálně nejlepšího střelce Slavie zmatkářem... Neříkám, že hraje vždy podle mých představ, ale stále to je (a věřím, že bude i příští sezónu) velmi kvalitní hráč, který Slavii má co dát. Netvrdím, že musí hrát stále v základu, také bych tam třeba raději viděl kvalitního mladíka, ale opravdu takové máme?

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      brotheus     před 12 lety 19.03.2013 13:48 |  
      0 0

      Během přípravy jsem si říkal, že místo Petráka, kterej opakovaně ukázal, že na stoperu zkrátka kvalitně zahrát nedokáže, mohl Rada v rámci svejch experimentů vyzkoušet ve středu obrany Gecova. Myslím, že by si s tím dokázal poradit líp než Petrák a zároveň by se tím pro něj našlo místo. Jeho příchod mi od začátku nedával smysl. Petrák je v rámci ligy špičkový DZ, na zranění netrpí, tak k čemu Gecov? Hra na dva DZ nemá v zápasech naší ligy žádný opodstatnění. Smysl by měla jen ve zmíněnym rozestavení 3 - 5 - 2, ale toho se od Rady samozřejmě nedočkáme ani ve stadiu pokusu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 19.03.2013 13:57 |  
        0 0

        Já se také přikláním k tomu, že by spolu hrát neměli. Gecov se možná kupoval jako náhrada za Petráka. Kdo ví..

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Pepino44     před 12 lety 19.03.2013 14:11 |  
          0 0

          Prodat nyní Petráka by byla zhovadilost,jeho cena ještě poroste.Je jenom potřeba jej někde ukázat. Již pro to by Slávia potřebovala do pohárů,protože nejsme sparta aby jej někdo protlačil do nároďáku.(tím nemyslím 21). Ale i tam by se při dobrých výsledcích celého mužstva mohl předvést.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Pepino44     před 12 lety 19.03.2013 14:04 |  
        0 0

        Já nesouhlasím s pokusem zařadit Gecova na post ve středu obrany.Jeho zásadní přednost je obrovský akční radius ve středu pole.Proto tím také trpí hra Petráka,kterému Gecov ubírá prostor.Zařazením Gecova na post stopera by tato jeho přednost byla eliminována a stal by se z něho průměrný hráč a horší stoper,protože se svými návyky by se asi těžko udržel vzadu. Dobrý trenér by měl najít posty a způsob hry aby mohli hrát oba. Jsou oba dobří fotbalisti a byla by škoda a přepych jednoho z nich nechat sedět na lavičce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Barlblog     před 12 lety 19.03.2013 14:46 |  
          0 0

          Pokud chceme dávat branky a pokud se chceme prezentovat ofenzivnějším fotbalem, nemůžou hrát vedle sebe. Gecov není rozehrávač, je to pracovitý záložník, který může krýt záda, nemůže však tvořit hru ve středu pole. Petrák je podobný typ, který mi velice připomíná Tavarese, hlavně co se odebírání míčů týká. Petrák se v rozehrávce může zlepšovat, ale není to typ tvůrce hry. Zmrhal v něj může časem vyrůst, ale musíme mu dát čas, prostor a kvalitní spoluhráče, kteří pomůžou. Rada má široký kádr a může s ním pracovat, doufám, že se dočkáme střídání kolem 60-70 minuty s tím, že bude dávat do hry odchovance a mladíky. Jak to tak vypadá, budou přicházet i karty, takže očekávám, že se do hry dostane větší množství hráčů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            quelhar (admin)     před 12 lety 19.03.2013 16:43 |  
            0 0

            K posledni vete: Ja doufam, ale po zkusenostech s dosavadnim Radovym pusobenim opravdu neocekavam. Naopak mi prijde, ze Rada vybira 18 hracu k zapasu zpusobem, ze si da bokem vyjimky Petraka se Zmrhalem a dva golmany a zbyle zdrave a nevykartovane hrace seradi podle veku od nejstarsiho a vezme prvnich 14 :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        bongor     před 12 lety 19.03.2013 18:41 |  
        0 0

        Příchod Gecova mně smysl dává.Je to nadprůměrný hráč a k tomu slávista.Byla by škoda,nechat ho jít jinam,už z toho důvodu je to dpbrý kauf.To nemluvím o tom,že Petrák,stejně jako každý jiný fotbalista ,není nezranitelný.A potom by se teprve ukázalo,jak dobré bylo Marcela koupit.Jednoznačně dobrý tah.Oba by mohli hrát jedině proti nadprůměrnému útoku a ten tady u nás široko daleko neexistuje.Jinak jak někdo správně podotknul,ubírá Gecov Petrákovi jeho ndprůměrný akční prostor a navíc mu P.dává v některých situacích,jako staršímu a zkušenějšímu přenost.Marcík se musí teprve pořádně rozehrát a trochu/2-5 kg /zhubnout.Potom ukáže všechny své přednosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          1rytir     před 12 lety 19.03.2013 19:00 |  
          0 0

          Docela by mě zajímalo, a doporučoval bych, jak by vypadala hra především směrem dopředu, kdybych nechal na lavičce Petráka a na DZ nechal jen Gecova.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          jarodo57     před 12 lety 19.03.2013 19:07 |  
          0 0

          Bongor prozíravě vidí hodně let dopředu.Je potřeba míti 2 výborné hráče na 1 místo, protože to bude potřeba až budeme hrát proti nadprůměrnému útoku( v lize mistrů ).Doufám, že to vezmeš tak jak to myslím.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            slaviator     před 12 lety 19.03.2013 21:38 |  
            0 0

            tohle je přesně to,co umí Vrba. A proto nemá problém, když pak odejde Petržela ho nahradit někým jiným, to samé s Jiráčkem a dalšíma...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 19.03.2013 16:40 |  
    0 0

    Přibližná statistika přihrávek našeho týmu:
    M. Nitrianský: 16 povedených / 10 zkažených
    M. Čonka: 20 / 11
    M. Juhar 11 / 11
    K. Kisel 15 / 11
    D. Škutka 13 / 5
    O. Petrák 25 / 9
    M. Bortel 17 / 7
    M. Dobrotka 17 / 6
    J. Zmrhal 19 / 8
    T. Mičola 18 / 9
    R. Skácel 5 / 5
    M. Škoda 2 / 3

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      luk (přítel SN)     před 12 lety 19.03.2013 18:45 |  
      0 0

      To sis dal celkem práci, oceňuji. Zajímavá by byla také statistika úspěšnosti přihrávek po zemi, tam mi přijde, že jsme oproti úspěšným sezónám hodně spadli a je co pilovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Kornovo     před 12 lety 19.03.2013 18:47 |  
      0 0

      jestli to mas spravne tak by se micolovi kritici meli chytit za nos

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Markus     před 12 lety 19.03.2013 18:52 |  
        0 0

        Práci to dát muselo, čísla jsou zajímavá, ale jsou to jen čísla. Jsou přihrávky a přihrávky, něco jiného je přesná příhrávka na 20 metrů a něco jiného jen přenechání míče jinému hráči. Ve výsledku těžko tyhle věci metricky vyjadřovat, stejně tak nemám rád statistiky střel na bránu / mimo bránu, více mě potěší pěkná střela vedle tyče než propagační do brány ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          jarodo57     před 12 lety 19.03.2013 19:13 |  
          0 0

          Statistika,kamaráde to je dneska věda.Podle statistik přihrávek Lukáše Jarolíma by nebyl nikdy vykázán ze Slávie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        denydzlSKS     před 12 lety 19.03.2013 20:24 |  
        0 0

        Pak bych vyžadoval statistiku ztracených míčů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          bongor     před 12 lety 19.03.2013 20:43 |  
          0 0

          No jo jenže kdo s radostí nahrává dozadu,tak by mohl mít třeba 100% úspěšnost,statistika pracná,zajímavá-díky za ni,ale pro hodnocení hráče myslím,že nemá velkou hodnotu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Pepino44     před 12 lety 19.03.2013 21:13 |  
            0 0

            To je svatá pravda,s MB jsem si dost všímal Davida Jarolíma a jeho přihrávek.Mnozí tady plesali jak nezkazil snad jedinou přihrávku,to je sice pravda,ale většinu přihrávek měl do stran na celkem krátkou vzdálenost,překvapivou dopředu měl snad jednu-dvě. Ten by měl statistiku jako víno,ale nic moc z toho.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              bongor     před 12 lety 20.03.2013 06:53 |  
              0 0

              Zrovna Dýdžeje bych Pepíku na tuhle statistiku nepoužil.Mně se taky velmi líbil,jako několika dalším.On totiž přihrával tak nějak s rozmyslem,jasně že někdy taky dozadu,nemá cenu za každou cenu cpát míč dopředu,když se mu nikdo vepředu nenabízí,nebo není volný pro útěk k vápnu soupeře.To je potom předem na 80% ztracený míč.On David dovede hru zklidnit,nebo zrychlit,podle situace a to právě dělá tvůrce hry.To taky dělá mistra ve svém oboru Horvi.
              Takže i když snad D.J.není oficiálně tvůrcem hry,tak se té taktovky
              často ujímá.Proto třeba mně bylo líto,že jsme ho rychle nevzali,my nikoho takového zatím nemáme.Správně to říká Rudi ve svém rozhovoru,že by u nás rád viděl Karla Pitáka.To já taky,protože ten by také dovedl dát hře správný spád.Petrák je velká naděje a když se na tohle zaměří,tak z něj může být do dvou let špička.Hlavně ho ježíšmarjá neprodávat,to by byla pěkná krávovina.

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                Pepino44     před 12 lety 20.03.2013 10:29 |  
                0 0

                Já jsem nechtěl aby můj příspěvek vyzněl jako ,že D.J. neumí nahrát,nebo je špatným hráčem.Bylo to myšleno na statistiku přesných nahrávek,kdy jak bylo tady někým napsáno,je rozdíl mezi přihrávkou nakrátko do strany nebo dozadu na volného hráče a překvapivou přihrávku dopředu mezi hráče soupeře.Pokud se někdo o tyto přihrávky pokouší,je větší riziko ani ne zkažené přihrávky jako,že tu přihrávku někdo zachytí.Takový hráč je potom kritizován a proto se většinou nahrává alibisticky do stran nebo dozadu.Prostě hráč z obavy aby něco nezkazil,raději nahrává takto mnohdy zbytečně ale přesně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      slaviator     před 12 lety 19.03.2013 23:37 |  
      0 0

      Takže Petrák, který je prý defenzivní záložník a prý neumí přihrát (jak tu někdo psal), tak má lik přesnch přihrávek co Juhar s Kiselem dohromady či jako o 25 % víc než Zmrhal :)

      A jestli si pamatuju dobře, tak měl asi tři kolmice mezi obránce, kdy to bylo jen o tom zda si náš útočník dobře naběhne či nenaběhne... A několik dalších přihrávek dopředu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Oja     před 12 lety 19.03.2013 23:39 |  
        0 0

        Však taky přihrál Kiselovi na gól, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          slaviator     před 12 lety 20.03.2013 00:28 |  
          0 0

          To si teď ani nějak nevybavuju, zda to byl on nebo Zmrhal. Ale v prvním poločase tam měl fakt asi dvě nebo tři pěkný kolmice za obranu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 20.03.2013 01:59 |  
            0 0

            Jj docela to rozdával, jak bylo psáno výše, je těžké ty přihrávky rozlišovat někdy si to tam ťukají obránci a někdy přihraje někdo do gólovky a vzápětí pokazí přihrávku na 5 metrů. Ale bylo opravdu zajimavé se na to zaměřit a i mě samotného výsledky např Mičoly překvapily. P.s. Kiselivi do gólové šance přihrával Petrák a v prvním poločase nepokazil Škutka jedinou přihrávku myslím.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    urs (přítel SN)     před 12 lety 20.03.2013 09:42 |  
    0 0

    omlouvám se všem, ale mám tu jeden vlastní off topic:

    možná se to některým z vás, slávistů, bude zdát přehnané, nicméně u mě osobně je smutným faktem, že jsem tak nějak fandovsky vyhořel :( pořád si říkám, jak je to možné a našel jsem po nějaké době jedinou relevantní odpověď:
    # chybí mi profi koncepce - neberte to jako klišé, ale s trenérem Radou mě opustily asi poslední zbytky slávistických nadějí, že se po panu Kusém začne Slávie zvedat..
    # jsou mi zcela nejasné budoucí záměry pánů Hřebíčků a jedinou šanci vidím v příchodu opravdového trenéra - Radu jsem, jak vidno, zkrátka nerozdýchal..
    # přistihl jsem se jak závidím Plzni Vrbu, Dukle Kozla a mohl bych pokračovat - to jsou pánové na svém místě a navíc Luboš jde každým rokem trenérsky nahoru, protože se i na tu dejvickou holomajznu dá nakrásně solidně koukat
    # na to, na co se nedá koukat, je ovšem předváděná hra našich borců, kteří mají kvalitu, ale nulové vedení
    # snad vám ten brekot a přiznání, že jsem si přál (už kvůli zmiňovaným důvodům) posledních pár zápasů opravdu "projet," aby ten pidižvík bez trenérského umu zmizel
    # omluvuju se ještě jednou a Slávii zdar

    urs

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Matlafous     před 12 lety 20.03.2013 09:43 |  
      0 0

      A to je právě ono. Přát si prohru, aby byl odvolán trenér mi přijde nečestné, nesportovní a nehodné fanouška Slavie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Barra     před 12 lety 20.03.2013 10:00 |  
        0 0

        Přesně tak. Výhrady můžu mít, ale nesmí se ventilovat přáním prohry. Absolutně si teď nezastávám Rady, ale podívejme se na výsledky Teplic z minulé sezóny (5. místo plus semi-finále poháru) a teď. Dejme Radovi na začátku této sezónu mužstvo, které má momentálně k dispozici, a výsledkově bychom byli jinde. Nebo věřil opravdy někdo tomu, že můžeme být úspěšní s jedním jediným útočníkem, Škodou? Přece nejde, aby Nitry byl jako obránce druhým nejlepším střelcem Slavie. Jarní kolo jsme zvládli, i když se nad výkonem podepsala psychická nejistota, dobře. Jediná smůlná prohra proti Olomouci, remíza s Boleslavi, výhra nad Brnem (ušmudlaná ale 3 body), výhra nad Liberci - los nebyl lehký, ale 7 bodů máme. Udělejme si na konci sezóny urteil o Radovi, teď bychom mužstvo měli nechat na pokoji aby se mohli soustředit na další nelehké zápasy. Teplice nebude procházka růžovým sadem, z 18 bodů získali 16 (!) bodů doma, podlehli jen Slovácku a na konci srpna, jestli se nemýlím, Jablonci. Jestli Teplice zvládnem, budu se těšit na Duklu a Spartu. A mezitím fandit jak se má!

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          japhy     před 12 lety 20.03.2013 10:18 |  
          0 0

          Dobrá, útočníky máme, ale hra je ještě horší. Zatím máme víc štěstí, než rozumu a nezbývá, než doufat, že poslední bodové zisky tým uklidní a bude se hrát konečně fotbal místo kopané.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Barra     před 12 lety 20.03.2013 10:41 |  
            0 0

            Štěstí si každý musí vybojovat. Stejně tak jsme měli smůlu proti Olomouci. Prozatím platí výsledky. Že Sparta s velkým štěstím porazila Hradec nebude na konci sezóny nikoho zajímat, 3 body jsou 3 body. Berme to tak, že co se týká výsledku, jsme v jarní částí dobře zabrali: po neomylné Olomouci s 12/12 následuje Viktoria a Sparta s 10/12, a pak už Slavia spolu s Boleslavi. se 7 body na 12.
            Se soupiskou jako jsme měli v podzimní části by ani Vrba neudělal díru do světa. Obrana byla celkem dobrá, střední pole co se týká podpory ofenzívy bylo jen závislé na gólech Kisela, chudák osamocelý Škoda v útoku. Teď máme hráče ze kterého se dá vybudovat mužstvo. Chce to svůj čas, teď hlavně že jsou výsledky. Vdyť před měsícem jsme ještě vážně flirtovali s degradaci! Neříkám že Rada je trenér který vytáhnul z mužstva maximum, tvrdím jen že neměl dostatečný materiál k dispozici.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              japhy     před 12 lety 20.03.2013 10:53 |  
              0 0

              Ta bláznivá Sparta ale aspoň nepůjčila soupeři míč.
              Ano, 3 body jsou 3 body, nesmí se z toho ale stát mantra a v podstatě taktika, dlouhodobě s tím počítat nelze.
              Ale tak dobrá, beru, že už jsem na naše výkony alergický a asi poněkud přísnější. Ovšem následující 3 zápasy budou pro mě určující-bodů máme relativně dost, posl. zápasy na týmu neměly jak zanechat negativní stopy, tudíž do těch dalších by se mělo jít s čistou hlavou. Nu, nechám se opět překvapit.

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                Barra     před 12 lety 20.03.2013 11:16 |  
                0 0

                I když jsme si asi mohli vybrat lehčí soupeře pro následující 3 zápasy: Teplice doma moc neprohrává, Dukla hraje derby a i když jsou doma silnější než na cizím poli, budou se chtít vytáhnout. No a Sparta na Letné má z 10 zápasů bilanci 8/1/1, 20 branek pro, proti 7, 25 bodů na 30. Lehké to nebude.
                Ale v prvních zápasech jsme už měli s Olomouci, Boleslavi a Libercem 3, 5 a 7 mužstvo tabulky, jen Brno (11) byl snadnější los.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      lassiter     před 12 lety 20.03.2013 09:54 |  
      0 0

      To jsou mi teda úvahy. Zvlášť při vědomí, jakým způsobem pan majitel trenéry vybírá, kdy jedním z jeho zásadních kritérií zdá se je, jestli se s ním zná z Teplic a hrával s nim na umělce fotbálek. V Teplicích byl dlouho Plíšek, ten bude za chvíli volnej, líbil by se?

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Matlafous     před 12 lety 20.03.2013 11:13 |  
        0 0

        Néééé. Plíšek je (co se týče mých nesympatií) v těsném závěsu dua Straka, Marko.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Barra     před 12 lety 20.03.2013 11:22 |  
          0 0

          Klidně bych Plíška zaměstnal jako skauta pro Balkán. Kdyby se mu občas nějaký Džeko povedl, nepohrdal bych.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japhy     před 12 lety 20.03.2013 10:11 |  
      0 0

      Plus to, že už dlouho vlastně o nic nehrajeme. Záchranu nepočítám, tak napínavý to ještě nebylo a k pohárům daleko. Kdyby se na to aspoň dalo koukat, tak se i přes nemalou vzdálenost s kámošema párkrát vypravíme, ale takhle....Opravdu škoda peněz.
      S tím přáním prohry. Zoufalí lidé dělají zoufalé činy, navíc každý to má trošku jinak. U mě momentálně převažuje přání, ať se to zvedne pod P.R., ale logické důvody k tomu nevidím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      tantalos     před 12 lety 20.03.2013 11:23 |  
      0 0

      ursi, docela tě chápu a vlastně i souhlasím.
      Měli bychom si však uvědomit jednu věc - za Slavii teď nastupuje až šest nových hráčů - protože Dobrotka a Vošahlík toho loni nahráli tak málo, že je nelze za staré počítat. Navíc hrajeme bez tří hráčů, bez nichž si to málokdo mohl na podzim představit - Latky, Jarolíma a Huba - ne že bych těch dvou posledních litoval.
      A při tom jen na samotné sehrání obrany bývá potřeba hodně času.
      I když výkon třeba proti Brnu vypadal strašidelně, proti podzimu byl přece jen lepší - hlavně se zdálo, že Slavia chce opravdu vyhrát, a proto dře.
      Ano, nedá se na to někdy dívat. Jenže ono se občas nedá dívat ani na hru Barcelony

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Pepino44     před 12 lety 20.03.2013 13:27 |  
        0 0

        Souhlasím,hra se oproti podzimu(zvláště konci) o dost zlepšila. Rada už konečně přišel na to,že bychom měli hrát trochu do útoku a ani to střídání není už tak kritické. Hodně mu teď zazlívám zimní přípravu,ve které chtěl aby si zahráli všichni.Pouze poločasy a vždy v jiné sestavě jak je vidět nestačily. Rozhodně v každém zápase měli hrát Bortel s Dobrotkou a Petrák s Gecovem a Škutka. Jiné hráče mohl prostřídávat. Kdyby tomu tak bylo,tak stopeři by byli sehranější a Petrák s Gecovem by si tolik nepřekáželi. Škutka,ten by se alespoň rozběhal a zvykl si na způsob hry Slávie.