Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Karol Kisel: Nádherný víkend

Náš kapitán hovořil o novém přírůstku do rodiny, o myšlence spojení české a slovenské ligy a samozřejmě i o vítězném utkání s Libercem.

Narození syna, i ten dnešní den stál zato, vstřelená branka... Takže oslava par excellence?

Ten víkend vyšel úplně úžasně. Nejdůležitější je samozřejmě, že jsou syn s manželkou zdraví, ale když se to takto spojí ještě s fotbalem, tak je to krásné. Tento víkend nikdy nevymažu z paměti a jsem neuvěřitelně šťastný.

Ani se nemusím ptát, komu jste věnoval svůj gól...

Samozřejmě to bylo pro mého novorozeného synka a manželku.

Druhé vítězství v řadě, tentokrát 3:1, další důležité body do tabulky. Vládne teď ve Slavii pohoda?

Určitě. Věděli jsme, že po výhře v Brně potřebujeme dnes potvrdit 3 body. To se podařilo a tím jsme se snad definitivně odpoutali od spodku tabulky. Hlavně pro mladé kluky to bude znamenat klid do dalších zápasů. Myslím si, že po dnešku můžeme říct, že Slavia bude silnější a můžeme se připravovat na další rok, kdy budeme zase výše v tabulce.

Oslavíte s týmem narození syna?

Určitě, na tento moment jsem čekal a je výjimečný v mém životě. Po dnešku nám nic nebrání to oslavit.

Byla to pro vás nejpříjemnější žlutá karta?

Dá se to tak říct. Takhle jsem si to před zápasem vysnil a jsem moc rád, že to tak dopadlo. Před zápasem jsem si moc přál dát góla, věděl jsem, že karta přijde, ale to je jednou za život.

Co se vám honilo hlavou, když jste se řítil do toho sóla?

Škobrtli jsme o sebe s Kovim (Radek Kováč), tak jsem si jen říkal, že to musím ustát a dát góla. Pak jsem samozřejmě koukal na gólmana a dal to kolem něj. A pak už jen štěstí a euforie.

Vnímal jste, že v základní sestavě nastoupilo 7 Slováků?

Ne, tohle já vůbec neřeším. Hráč je buď dobrý, nebo špatný. To vím až teď, když jste mi to řekli vy.

Střídal vás Rudolf Skácel, bylo hned jasné, že mu předáte kapitánskou pásku?

On se mě ptal, já jsem mu ji dal, protože je to skvělý fotbalista a skvělý člověk. Jsem moc rád, že je zpátky ve Slavii, lidi ho tu mají rádi. Určitě nám v budoucnu pomůže.

Co říkáte na myšlenku spojení české a slovenské ligy? Fanoušci Slavie se k tomu dnes vyjádřili kriticky, jak to vidíte vy?

Je to zajímavá myšlenka, uvidíme, jak se to povede zrealizovat. Já si myslím, že jsou důležité podmínky, na Slovensku je třeba vybudovat stadiony a infrastrukturu. Kdyby se pak přidali nejlepší slovenské kluby, tak by to mohlo pomoci sponzoringu na obou stranách.

Sundal byste dres, i kdybyste měl na kontě už žlutou kartu?

Ne, to jsem si hlídal.

Na začátku jara jste měli trochu smůlu, dnes se k vám naopak přiklonilo štěstí, když dal Liberec tyčku a břevno.

Tak už to ve fotbale chodí. Liberec na jaře dosud neprohrál, tak jsem si říkal, že česká liga je natolik vyrovnaná, že už to dnes přijde. A štěstíčko se tentokrát obrátilo k nám.

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

    spino     před 12 lety 17.03.2013 15:00 |  
    0 0

    Doufám, že Kisel zavřel huby všem kritikům, kteří ho vyháněli na lávku. Občas se mu sice nedaří, ale i tak je nepostradatelným hráčem ve středu hřiště. Jediný Ruda by ho dokázal zastoupit, ale ten má zatím evidentně špatnou kondici.

    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

      denydzlSKS     před 12 lety 17.03.2013 15:23 |  
      0 0

      Když někdo hraje špatně, tak je kritika oprávněná. Když hraje dobře tak je zas potřeba pochválit.. Nevidim na jeho kritice nic špatnýho ani na tam, že ho teď zase chválíme.

      • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

        Alanor (admin)     před 12 lety 17.03.2013 15:26 |  
        0 0

        Přesně tak. Kiselovi se nedařilo delší dobu, kritika byla naprosto na místě.

        • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

          Pepino44     před 12 lety 17.03.2013 16:30 |  
          0 0

          Také souhlasím,pokud někdo hraje špatně,je kritika oprávněná.Karolko nehrál vždy dobře a proto byl také oprávněně kritizován. Hráč má hrát,protože hraje dobře a ne protože se nějak jmenuje. Pokud chceme něco hrát,tak hráč musí být v sestavě proto jak hraje a ne pro jméno,nebo bývalé zásluhy. V tomto zápase hrál Kisel dobře a proto zasluhuje pochvalu. A to se netýká jenom Kisela.

          • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

            jarodo57     před 12 lety 17.03.2013 18:17 |  
            0 0

            Tentokrát měl největší podíl(kromě naší dobře postavené brance)na našem vítězství. Nezlobte se na mě za tento příspěvek mimo:0,25min. zápas Plzeň- Dukla -červ.karta Vorel.Začínám mít pocit,že by si to se Spartou mohli rozdat už na podzim o mistra a nemuseli by otravovat ostatní fanoušky,kteří jsou otrávání.Mimochodem kdo ten faul viděl tak mi dá za pravdu, že v žádném případě nemohlo jít o červenou.

            • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

              quelhar (admin)     před 12 lety 17.03.2013 18:31 |  
              0 0

              Ta cervena je samozrejme straslivy ulet. Jedine rozumne vysvetleni, ktere me napada, je to, ze tam sudi z nejakeho uhlu videl umyslny uder loktem do obliceje (ktery tam nebyl, Vorel sice dal ruku dost od tela a vrazil s ni do Tecla, ale bylo to v ramci bezneho faulu, takovych zakroku jsou v kazdem zapase mraky).

              • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                lassiter     před 12 lety 17.03.2013 18:38 |  
                0 0

                To jo, ale mam pocit, že ten rozhodčí tam cosi ukazoval, jako že snad Tecl šel sám...hm. No asi bych to přál Olomouci ten titul. Který teda před pár lety odečítali body kvůli úplatkům...krásná liga todle :-)

                • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                  Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 17.03.2013 18:48 |  
                  0 0

                  Když podobný zákrok dělá Horváth, tak komentátor usoudí, že si tam dal tělo a jede se dál.

                  • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                    jarodo57     před 12 lety 17.03.2013 19:35 |  
                    0 0

                    Já se omlouvám, že jsem to sem dal nechtěl bych aby se z toho tady rozpotala nějaká zvlᚡvětší diskuze,ale v ten moment jsem se neměl kde svěřit svým pohrdáním k takovýmto věcem

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      no-nick     před 12 lety 17.03.2013 19:40 |  
                      0 0

                      Pospech svým typickym způsobem... Díky temhle jeho chvilkam mi nijak nechybi.

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      bongor     před 12 lety 17.03.2013 19:50 |  
                      0 0

                      To sem jarodo přece patří,co by ses omlouval draku.Očekávám tašku číslo dvě,ať je nějaká legrace.Když to ale vezmu ze širšího pohledu,tak to těm našim úhlavním kamarádům přeju.Alespoň viděj z druhé strany to,co oni dělali roky.

                      • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                        travel (přítel SN)     před 12 lety 17.03.2013 23:00 |  
                        0 0

                        Já bych řekl,že to dělali několik desetiletí.

              • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                Pepino44     před 12 lety 17.03.2013 20:04 |  
                0 0

                Já bych zase viděl to,že rozhodčí dal červenou za běžný faul,protože usoudil,že by Tecl bez faulu šel sám na brankaře.Za to se červená dává.Blbý je to,že to bylo už v pětadvacáté vteřině.

                • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                  jarodo57     před 12 lety 17.03.2013 20:46 |  
                  0 0

                  Bohužel tam okolo byli další 3 hráči z Dukly.To co dělají Plzni je medvědí služba.Rozhodčí si to určitě obhájí před paní plzeňačkou Damkovou jak jinak. Nevím má to ta Plzeň zapotřebí?Asi ano .Vzpomínám si na Řepku jak vystartoval v derby asi v 10 min. (bohužel díky mé skleróza už nevím na koho) sejmul ho a nedostal ani žlutou.A ta situace byla to samé jako dnes.Naopak tam Řepka měl dostat jasnou červenou.

                  • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                    japhy     před 12 lety 17.03.2013 21:28 |  
                    0 0

                    Anebo ta žlutá, za skluz na Standu snad v 1. minutě, nebo ta žlutá na Grca, kdy už i Bosák čekal červenou, nebo žlutá pro stopera za krimi faul na půlce na M.Jarolíma anebo...:) Jo, přesně pro tyhle momenty nejsem schopen lítosti pro její zářezy, jako byla min. kolo nepenalta za stažení Lafaty.

                  • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                    janko (přítel SN)     před 12 lety 17.03.2013 21:31 |  
                    0 0

                    Pokud tam byl faul, a jedno zda reznicina nebo jen bezny, tak jasna cervena. Vorel byl posledni hrac, dalsi duklaci byli sice pobliz, ale nestali mezi utocicim hracem a brankarem, ale byli za balonem. Takze pokud Vorel skutecne fauloval, detail ve zpravach nebyl, tak to podelal a dost, pac byl v postaveni jasne cervenem. A jedno zda je 20 sekunda nebo minuta.

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      slaviator     před 12 lety 18.03.2013 13:35 |  
                      0 0

                      i když je ten hráč poslední, není to při faulu automaticky červená... červená je za jasné zmaření brankové příležitosti... Tecl si ten míč kopl dost do strany, šel by mimo, do Vorla naběhl... Já nevím, jestli bych to pískal jako faul (asi ale v tu chvíli ano), ale určitě to nebylo na červenou, ale na žlutou plus přímák.

                      Každopádně tady v tom si rozhodčí obhájí vše: žlutou pro Vorla (Tecl nebyl v brankové příležitosti, šel by dost z úhlu, ostatní Dukláci by ho stihli doběhnout), červenou pro Vorla (byl poslední, tečka), ale i žlutou pro Tecla (za simulování, protože si do Vorla naběhl a upadl). Já bych asi v tu chvíli písknul faul a dal žlutou, muset se rozhodnou v momentu pikosekundy...

                  • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                    Pepino44     před 12 lety 17.03.2013 21:36 |  
                    0 0

                    Já se nijak toho sudího nezastávám,jenom se to pokouším vysvětlit(alespoň sám sobě). Jisté je to,že tím byl zkažen jeden zápas na který se možná dalo dívat.

              • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                japhy     před 12 lety 17.03.2013 20:37 |  
                0 0

                No, konečně se historie opakuje a opět se mi vybavuje mnou kolikrát zmiňovaná nesmyslná červená pro Dosoudila v derby na Letný. Tenkrát si ji "rozhodčí" obhájil, totéž očekávám i nyní :(

                • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                  klimi     před 12 lety 18.03.2013 08:13 |  
                  0 0

                  Nyní si jí taky obhájí. Mně se líbilo, jak Vorel tvrdil, že o Teclovi vůbec nevěděl a že si ho nevšímal, přitom je jasně vidět, jak si na něj jakoby ramenem naskočil. A jestli by šel sám na bránu? Žádný hráč Dukly nestál mezi míčem a bránou, tudíž červená mohla být, když na to měl odvahu, určitě si to obhájí...

                  Jsem rád, že rozhodčí mají konečně odvahu dávat rovnou červenou, při pohledu na tenhle zákrok největšího magora ligy Matuly a pouze ŽK se mi dělá zle, a to nemluvím o faulech na nás při vzájemných zápasech...

                  http://www.youtube.com/watch?v=hE0EZCc5U-E

                  • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                    quelhar (admin)     před 12 lety 18.03.2013 08:41 |  
                    0 0

                    Rozhodci ale nemaji odvahu davat rovnou cervenou. Ze se tak stalo v jednom pripade, ktery pomohl klubu, kteremu jdou sudi v poslednich dvou letech jednoznacne nejvic na ruku, jeste opravdu neznamena, ze to plati obecne. Prave naopak, obecne porad plati, ze prumerny cesky prvoligovy sudi (nejen) v prvnich deseti minutach nikoho nevylouci, ani kdyby dotycny spachal vrazdu. Viz Dosoudil a jeho zakrok, kterym vyradil ze hry Fenina.

                    Ano, pred Damkovou si to mozna ten rozhodci obhaji (ovsem o cem to pak bude vypovidat?), pred fanousky, kteri zrovna nefandi Plzni, to zustane totalni ulet.

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      jarodo57     před 12 lety 18.03.2013 09:10 |  
                      0 0

                      Máš pravdu.

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      klimi     před 12 lety 18.03.2013 09:46 |  
                      0 0

                      Asi máš pravdu...A vůbec, ten černoušek z Liberce proti nám dostal rovnou červenou nebo druhou žlutou?

                      • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                        lassiter     před 12 lety 18.03.2013 09:54 |  
                        0 0

                        Druhou žlutou. Jednu měl dostat v prvním poločase, kdy stáhnul Kisela, ale Příhoda, nechápu vůbec proč, mu ji nedal. Byla to asi nejjasnější žlutá v celým zápase. To nepočítam toho blázna, co zajel do Zmrhala, ten měl jít ven taky rovnou :-) Sackey pak dostal první žlutou na začátku druhýho poločasu.

                      • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                        slaviator     před 12 lety 18.03.2013 14:26 |  
                        0 0

                        Dostal druhou žlutou, ale měl jít ven už dřív... Takhle přemotivovanej snad nebyl ani Dosoudil předtím...

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      slaviator     před 12 lety 18.03.2013 13:38 |  
                      0 0

                      Jestli je to faul, tak má pískat a dávat karty v 1. minutě stejně jako v 37. nebo ve 4. minutě nastavení. A to samé s penaltama. Jestli je 22 s od začátku hry nebo jestli je to 29. minuta je úplně jedno...

                      Spíš jde o to ale, že podle pravidel se ČK dává faulujícímu hráči, pokud byl poslední a zamezil tím faulem jasné brankové příležitosti. Vorel poslední byl, ale Tecl si míč předkopl do strany, takže by na branku nepostupoval a tři dobíhající Dukláci by ho stihli včas zakřižovat...

                    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

                      slaviator     před 12 lety 18.03.2013 13:42 |  
                      0 0

                      Každopádně Sparta ochutnává vlastní medicínu... My tohleto neuměli ani když u nás byl Puček ve vedení nebo se motal kolem, takže u nás vystartoval Řepka v první minutě po Vlčkovi, zprasil ho a nedostal myslím ani žlutou... Nebo Blažek div nerozpáral Jandovi při výskoku mimo vápno břicho... A podobně...

    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

      slaviator     před 12 lety 18.03.2013 13:29 |  
      0 0

      Když někdo hraje špatně, nemám ho problém za to zkritizovat i když je to Kisel. A když se někomu povede zápas, nemám problém ho za to pochválit, i když je to Juhar.

  2. Pro pobavení

    Ferguss     před 12 lety 18.03.2013 11:00 |  
    0 0

    Právě dávají večerníček O klukovi z plakátu a na začátku je na plakátovací ploše vidět plakát na pokaždé jiný zápas Slavie. Ještě, že na to s dětma koukám:)

    • Re: Pro pobavení

      KaiN     před 12 lety 18.03.2013 12:52 |  
      0 0

      No, já bych řekl, že to tak úplně není. :-) Jsou to celkem 4 série, po 7 resp. 6 dílech; dohromady 26 dílů. A ty plakáty se liší pouze mezi jednotlivými sériemi, v rámci série jsou stejné. Ale komu výtvarník fandil, to je z nich jasné. :-)

  3. Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

    jarodo57     před 12 lety 18.03.2013 11:28 |  
    0 0

    Quelhare nemáš zprávy jak dneska juniorka v Olomouci(kdo z Ačka apod.?

    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.03.2013 13:34 |  
      0 0

      Nemel jsem a ted uz je jasne, ze se zapas nehraje kvuli snezeni.

  4. Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

    Pepino44     před 12 lety 18.03.2013 11:51 |  
    0 0

    Musíme si vzít ponaučení z minulého kola a zaměřit se na souhru záložníků, abychom zlepšili předfinální fázi a vytvářeli si šance," mínil trenér.

    Myslíte,že to řekl Rada?

    • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

      Barra     před 12 lety 18.03.2013 15:28 |  
      0 0

      Tak už nás nenapínej, Pepine. Kdo to tedy byl, když ne Rada?

      • Re: Karol Kisel: Nádherný víkend

        Pepino44     před 12 lety 18.03.2013 21:20 |  
        0 0

        Jablonečtí mají stejně jako ostatní kluby před sebou reprezentační přestávku. „Chceme pauzu využít ke kvalitní přípravě na zápas v Příbrami. Už proti Teplicím jsme se přesvědčili, že hrát proti celku, bojujícímu o záchranu, je vždycky složité. Musíme si vzít ponaučení z minulého kola a zaměřit se na souhru záložníků, abychom zlepšili předfinální fázi a vytvářeli si šance," mínil trenér.

        Jenom bych chtěl vědět,jestli Rada si udělal taky nějakou anylízu nebo mu stačí,že jsme už podruhý vyhráli. Vždyť pro nás to platí snad dvakrát.