Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Slávisté v nominacích reprezentací

Několik slávistů se objevilo v nominacích reprezentací různých věkových kategorií, přesto fanoušky slávistické mládeže jistě nepotěší jejich celkový poněkud nízký počet.

Mezistátní zápasy čekají nejen reprezentační áčko, ale i další věkové kategorie, kterým samozřejmě není věnována taková pozornost. Pojďme se tedy podívat, kteří slávisté se tentokrát dostali do nominací reprezentačních trenérů.

V nominacích A týmu se objevují slávisté už hodně dlouhou dobu jen velmi sporadicky a tak není žádný div, že ani tentokrát se do nominace ke kvalifikačním zápasům s Dánskem a v Arménii nedostal žádný hráč, který v současnosti působí v A týmu Slavie. Přesto v nominaci najdeme hráče, kteří Slavií prošli ať už v dávnější minulosti nebo v té velice nedávné. Pravidelným účastníkem reprezentačních srazů je Marek Suchý, nedávno mu začal dělat společnost i Bořek Dočkal. Slavií prošli i Tomáš Pekhart a Theo Gebre Selassie, krátce také Stanislav Tecl. Do nominace se tentokrát podruhé dostal i Martin Latka, který za Slavii kopal ještě na podzim probíhající sezóny. Žádný slávista není ani mezi nominačními náhradníky.

Nominaci k přátelským zápasům s Ukrajinou a Tureckem zveřejnil také trenér U21 Jakub Dovalil. Ten povolal 23 hráčů a mezi nimi jsou dva slávističtí záložníci, kteří nastupují za A tým poměrně pravidelně: Ondřej Petrák a Jaromír Zmrhal. Mezi 18 náhradníky jsou další tři slávisté, golman juniorky Karel Hrubeš, pravý bek juniorky Jan Mikula a Luboš Tusjak, který po zimní přípravě vypadl ze základní sestavy A týmu a v současnosti také chodí hrát za juniorku.

Příští týden bude hrát přípravný zápas také reprezentace do 19 let, která letí do Nizozemí. V 16-členné nominaci nalezneme však jen jednoho slávistu, a to brankáře slávistické U19 Josefa Řeháka. Jen mezi deseti náhradníky jsou další čtyři slávisté, Ondřej Bejbl, Robert Hrubý, František Liška a Miroslav Verner. Fanoušky Slavie obeznámené s nominacemi reprezentačního trenéra Csaplára to však již nemůže překvapit, protože ten hráče Slavie - jejíž nejstarší dorost i juniorka jsou na druhých místech svých soutěží - zve do této reprezentační kategorie jen sporadicky a dává přednost jiným hráčům.

Reprezentace do 18 let je právě tento týden na soustředění v Břízkách u Jablonce nad Nisou a v nominaci čítající 23 jmen najdeme jen obvyklé slávistické duo Marek Brož a Jan Prosek. Všichni ostatní slávisté trenéru Csaplárovi z této věkové kategorie postupně vypadli a tak jen mezi 17 náhradníky jsou Lukáš Maršálek a Timothy Pelikán.

Výběr České republiky do 17 let čeká elitní fáze kvalifikace na ME, ve které se ve Švýcarsku utká postupně s Izraelem, Polskem a domácím týmem. V 18-členné nominaci najdeme pouze jediného slávistu, kterým je Marek Kodr. Jen mezi náhradníky jsou Oskar Fotr a Michal Pecháček. Připomeňme, že U17 Slavie na podzim ve své soutěži neztratila ani bod.

Pro úplnost ještě připomeňme, že na konci února byla na soustředění také reprezentační šestnáctka, trenér Čvančara tam nominoval především hráče, které na podzim v reprezentaci ještě nevyzkoušel. Jediným slávistou tam byl Matyáš Písačka.

Na závěr je dobré zmínit, že v některých nominacích mohou chybět slávisté vinou zranění. To se může týkat především Nikolase Salašoviče v případě U19 a Davida Vavrouše v případě U17 - oba patří mezi ty, které reprezentační trenéři povolávali pravidelně, a tak jejich neúčast ani mezi náhradníky lze vysvětlit nejpravděpodobněji právě zraněními.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté v nominacích reprezentací

    Petr9608     před 12 lety 12.03.2013 13:36 |  
    0 0

    Co statistická okénka? Ty už jsou zrušený?

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      quelhar (admin)     před 12 lety 12.03.2013 13:52 |  
      0 0

      Nejsou, ale byl jsem ted 10 dni v USA a nemel jsem cas vubec na nic v souvislosti s SKS :o/ Nejpozdeji zitra bych chtel nahodit okenko za posledni dve kola...

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 12.03.2013 14:02 |  
        0 0

        někteří slávisté se holt myslí, že neděláte nic jiného, než SN:-)

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          quelhar (admin)     před 12 lety 12.03.2013 14:04 |  
          0 0

          To vis, kdyz jsme za to tak kralovsky placeni ;o))

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            Barra     před 12 lety 12.03.2013 15:23 |  
            0 0

            Tak královský že si můžou dovolit v únoru letět na dovolenou s Jů es ej. A netvrď, že se jednalo o služební cestu, stejně ti tomu nikdo nebude věřit :-)

            • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

              jane (admin)     před 12 lety 12.03.2013 15:52 |  
              0 0

              A takove sluzebni cesty ma nekolikrat do roka, mela jsem byt matematik...

              • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                subHuman     před 12 lety 12.03.2013 16:35 |  
                0 0

                ...píše někdo, kdo nám před nedávnem zasílal zprávy o koktejlech s výhledem na oceán... :-)

                • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                  Barra     před 12 lety 12.03.2013 16:49 |  
                  0 0

                  No tak Quelhare, řekni hned že jsi byl na ´hula hula´Hawai a ne ´jenom´ v USA. Aloha Hawai, hm, komu by se to nelíbilo. Nemáte snad nějaké (dobře placené) místo v redakci volné?

                  • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 12.03.2013 19:39 |  
                    0 0

                    Jenom mlží byl tam určitě s naším slavným výrobcem amnestie Klausem :-))

                    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                      quelhar (admin)     před 12 lety 12.03.2013 19:42 |  
                      0 0

                      Bohudik ne s Klausem ale bohuzel ani na Havaji. Ale i pracovni tyden v Princetonu byl hodne dobry zazitek, vcetne nasledneho vikendu v NY :o)

                      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                        Barra     před 12 lety 12.03.2013 20:07 |  
                        0 0

                        Ty jsi strávil týden na ´Ivy League´ Princeton, nejlepší univerzitě v USA? Chapeau, málo kdo si tohle může napsat ve svém životopise. Tak ten následující víkend v NY sis zasloužil.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Petr9608     před 12 lety 13.03.2013 03:41 |  
        0 0

        Akorát to přepisování. Určitě jsi již měl připravenou úvodní šablonu s textem "Ani v 2358. zápase venku nedokázala Slavia zvítězit a její šňůra bez výhry na hřišti soupeřů se již skutečně povážlivě protahuje"

        :-)))

  2. Re: Slávisté v nominacích reprezentací

    Hajens     před 12 lety 12.03.2013 14:05 |  
    0 0

    Dotaz. Nějakou dobu se tu řeší, jaký je Robert Hrubý talent a jak zajímavě vypadá v přípravě, ale toto už je několikátá nominace U - 19, kdy je jen mezi náhradníky. Od talentu (jak je tady popisován) bych čekal základní stavební kámen reprezenatce ne hráče na pomezí mezi lavičkou náhradníků a samotnou nominací. Ví někdo proč není v repre?

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      subHuman     před 12 lety 12.03.2013 14:14 |  
      0 0

      Talent ani výkonnost bych osobně dle nominací do mládež. reprezentací vůbec nehodnotil - již jsme to tu párkrát rozebírali. Někteří repre trenéři (např. Csaplár) holt upřednostňují jiné hráče, např. olomoucké, přestože pak ve vzájemném zápase jsou ti naši jasně lepší...

      A například u Bejbla se vůbec divím, že v té repre (na rozdíl od jiných) je...

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      quelhar (admin)     před 12 lety 12.03.2013 14:15 |  
      0 0

      Csaplar ma proste jine kone, ja to ale taky nechapu. Z nejakeho duvodu mu bud neveri nebo se mu nehodi do systemu. V rozhovorech rika, jak U19 neni uzavrena spolecnost, ze se hraci vyvijeji a tak podobne, ale ve skutecnosti jezdi na zapasy stejne prakticky porad stejni hraci. Na miste, kde bych si predstavoval Hrubeho, hraje asi nejcasteji Nerad z Bohemky.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        subHuman     před 12 lety 12.03.2013 14:28 |  
        0 0

        Tréňovo koněm je mezi záložníky olomoucký Ševčík. Když hrála naše U19 na podzim s Olomoucí, stál jsem vedle Csaplára a ódy na něj poslouchal přímo od něj :-)

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Haala (přítel SN)     před 12 lety 12.03.2013 15:05 |  
          0 0

          Viděl jsem Ševčíka proti nám letos v Tipsport Cupu a rozhodně v něm něco je.Naše A obránce i záložníky kolikrát dobře vymotal a velmi dobře kombinoval. Ale také bylo vidět, že hodně těžil ze své výhody menší postavy na zmrzlé umělce.
          Každopádně byl jeden z nejlepších na hřišti.

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            subHuman     před 12 lety 12.03.2013 16:35 |  
            0 0

            Ano, s tím souhlasím. Nicméně v tom utkání v Berouně mne zaujal více jiný jejich mladý záložník, jméno si bohužel nevybavím.

            Můj komentář směřoval spíše k tomu, že Csapi má holt některé své oblíbené koně... v průběhu toho utkání U19 např. hodně kritizoval našeho trenéra, Dana Šmejkala. Tak možná i to může být důvodem...

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Alanor (admin)     před 12 lety 12.03.2013 14:17 |  
      0 0

      Tipl bych si, že je to kvůli Csaplárově demenci. ;) Já Hrubého párkrát viděl a udělal na mě velice dobrý dojem. Dokonce bych se ho nebál stavět v áčku místo Kisela.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Alanor (admin)     před 12 lety 12.03.2013 14:18 |  
        0 0

        A Csaplára všichni známe, že.. Podle mě je to velká mluvka, co fotbalu příliš nerozumí.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          PetCC     před 12 lety 12.03.2013 15:58 |  
          0 0

          Tak teoreticky mu rozumí docela dobře, praxe žádá i něco jiného.
          Na druhou stranu, to že hráč není v mládežnické reprezentaci mě vcelku moc netrápí, některým to může i prospět.

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            vavicek     před 12 lety 12.03.2013 17:10 |  
            0 0

            To je otázka zdali mu rozumí. Podle jednoho článku Hřebíka ne, tam zpochybňoval jeho erudici.

            • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

              opicemag     před 12 lety 12.03.2013 18:20 |  
              0 0

              Já nevím, ale já ho nemůže ani slyšet. Přijde mi, že stále opakuje ty samé floskule, ale nic pořádného neříká. Je to takové žvanění bez obsahu.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          bongor     před 12 lety 12.03.2013 19:10 |  
          0 0

          To máš pravdu,ale nakonec všechny svou výmluvností přesvědčil o opaku,totiž že v Česku není většího odborníka.A teď všichni čekají,že vytvoří super mužstvo a nikdo si nevzpomene ,že to byl s přehledem nejhorší trenér Slavie.

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Hajens     před 12 lety 12.03.2013 14:27 |  
      0 0

      PS: Škutka je mezi náhradníky pro SR reprezentaci.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        bongor     před 12 lety 12.03.2013 21:29 |  
        0 0

        Messi zase řádí proti AC.2 góly v první půli.Pomalu se dostává na druhé místo mezi nejlepšími fotbalisty všech dob,hned za Velkého Pepiho.

  3. Re: Slávisté v nominacích reprezentací

    Ferguss     před 12 lety 13.03.2013 08:45 |  
    0 0

    Franěk má za náš zápas s Bolkou stopku na tři zápasy.

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Matlafous     před 12 lety 13.03.2013 08:49 |  
      0 0

      Podal neskutečně tragickej výkon. Bych mu dal ještě víc.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Jiri1     před 12 lety 13.03.2013 09:46 |  
        0 0

        Tragickej vykon podalo hafo rozhodcich, ale tresty jsou vicemene smesne, tedy opravdu si nemyslim , ze by zrovna Franek vyrazne pomoh Bolce, spis to nezvladal celkove , jina vec je , ze rozhodci nevedi , ktera bije, nemaji klid na svou praci a tlak a treba ze strany Pribrami, Olomouce i Boleslavi jsou enormni, nove se do toho zapojuji i ruzne anylyticke skupiny byvalych sudi, ktere si plati kluby.
        A pak jsou tady veci, ktere maji zastrit vetsi problemy , cekal jsem , kdy nekdo vykrikne neco o nasem kartelu s Brnem i o nasem propojeni, ktere mozna nechteji videt jen zcela zadarmo pracujici redaktori naseho platku.
        Bohuzel to cele bude pokracovat, v nasleduicich zapasech dojde i na nas, cekejme opet nevsedni vykony rozhodcich , hracu , mozna i nektera stridani, ktera budou pozdeji pricitana trenerovi , ale to bude rana vedle.
        Repre mladeze je proste byznys, chcete mit syna v repre, budte jejim sponzorem, pritelem trenera ci vlivnou osobou na svazu, pak nemate smulu. Bohuzel velkou roli v tom hraje nezastoupeni Slavie v ruznych komisich svazu, kter do toho take kecaji.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          bongor     před 12 lety 13.03.2013 10:07 |  
          0 0

          To je jasné,že musíme být zastoupeni v různých komisích,nejraději ve všech.On totiž celosvětově existuje trend,že vliv na podstatnou část zápasů mají zákulisní rejdy a machinace a pouze zbytek se předloží konzumentům skutečně na hřišti.Jaký poměr to dělá v procentech,to bych se neodvážil ani tipovat,ale u nás to rozhodně převyšuje průměr Evropy.

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            Jiri1     před 12 lety 13.03.2013 10:18 |  
            0 0

            Ano, je zajimave , ze treba tzv. Plzenska afera je po svazove linii temer vyrizena , pokud do toho nepujde policie a to se v soucasne dobe nezda , tak to po schuzce nekolika zkusenych rutineru je vse OK, obcasne vykriky p. Paclika jsou vicemene folklor.
            To same u mladeze, bohuzel Kisel neni zrovna ten , ktery by byl na svazu prilis obliben, navic se ani nesnazi se nejak moc do rizeni mladeze na svazove urovni zapojit, jiste jsou ve Slavii lide , kterym treba na prehozeni terminu ci zmene delegaci staci zvednout telefon, ale ani oni se netaji svymi vyhradami k nasemu manazerovi a ono se opravdu neda sedet na vice zidlich.
            To same pokuty za chovani fandu, samozrejme chyba nejen klubu , ale i lidi, kteri vedou s fandy dialog, jenze jsou urcite skupiny , kteri o nej po chovani klubu z posledni doby moc nestoji.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Matlafous     před 12 lety 13.03.2013 18:09 |  
          0 0

          To je zase změť. :))

          Budu reagovat jen na jednu věc: Tady přece nejde o to, zda Franěk pomohl Bolce nebo nám. On totiž naprosto zkazil poměrně kvalitní zápas. Tečka.

          Stejně tak odmítám vaši perspektivu, že v každém zápase má rozhodčí svoje preference, a že nutně připískává určitému týmu. Takovéto konspirační teorie vás, Jiří, můžou snadno dostat do blázince. Mnohem lepší je vidět sklenici poloplnou a hledat dobro i v českém fotbale.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 13.03.2013 18:27 |  
          0 0

          No pane Jiří, on opravdu Franěk Bolce nepomohl, když nám odpustil v 5 minutě penaltu k tomu mu jen přičetli nevyloučení Dosoudila takže tři zápasy jsou správný trest, protože takové dvě hrubice v jednom utkání si nemůže profesionál dovolit.

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Kornovo     před 12 lety 13.03.2013 17:16 |  
      0 0

      nastesti to realne neni ,protoze nase kluby to nechteji.fascinuje me jak si pelta par mesicu pred koncem ve funkci dovoli vydavat takovato prohlaseni,nema skoro zadny mandat a duveru teprv ne.doufam,ze brzo potahne

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 13.03.2013 17:34 |  
        0 0

        To je pravda, Pelta se chová, jakoby řídil vlastní firmu. A že je většina proti, to je jasný, ale tady jde o to, jaký zájem má naše současná špička, hlavně Plzeň, Sparta a Olomouc. Pokud si to vyhodnotí pozitivně a budou to spolu prosazovat, pak je možné cokoli ... Samozřejmě by to byla dlouhodobější záležitost.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Kornovo     před 12 lety 13.03.2013 17:58 |  
          0 0

          nemam o ceskych klubech valne mineni,ale na tohle snad nepristoupi,je to ekonomicka sebevrazda.a navic uefa by jim to stejne nepovolila,tak nevim na co si pelta hraje

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Pepino44     před 12 lety 13.03.2013 18:02 |  
          0 0

          Tak já bych se nebál,že to vyhodnotí pozitivně. Jedním z důvodů je otázka finanční. Ono takové cestování z Plzně do Košic nebo podobných lokalit se taky prodraží.

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Matlafous     před 12 lety 13.03.2013 18:04 |  
      0 0

      Já jsem jednoznačně pro Československou ligu. Čím širší bude pole, ze kterého se vybírají týmy do nejvyšší soutěže, tím menší bude šance, že ji bude hrát Příbram, České Budějovice, Táborsko, Varnsdorf či Vlašim.

      A pohled v tom smyslu, že jsme nyní na padáka, a proto tento systém nemáme podporovat, je skutečně poněkud úzkoprsý až nehodný kreditu Slavie.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Kornovo     před 12 lety 13.03.2013 18:09 |  
        0 0

        to je pekna blbost,na slovensku jsou uplne silene stadiony http://www.fotbalovestadiony.cz/slovenska-corgon-liga.pribram a budejovice jsou oproti nim top stanky.koho by zajimal zapas slavie v senici?naprosta degradace pro nase kluby,at jdou klidne slovan a zilina do nasi ligy,ale spojovat to nema pro nas vyznam

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Matlafous     před 12 lety 13.03.2013 18:12 |  
          0 0

          Vážený Kornovo. Nemluvím pouze o stadionech, nýbrž o těch provinčních poloklubech, které se ani náznakem nesnaží hrát zajímavý fotbal.

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            Kornovo     před 12 lety 13.03.2013 18:21 |  
            0 0

            a ja uvadim priklad toho,ze budejovice nebo pribram jsou oproti vetsine slovenskych tymu jak barcelona.tak jinak,co rict na predstavu domaciho zapasu,hostili jsme boleslav,ted privitame liberec,a v roce 2015 prijede treba 25.2. v minus 5 tym jako zlate moravce?na dnesni zapasy se i pres ten odporny fotbal alespon tesime,kdo by se tesil z takoveho zapasu?

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            jarodo57     před 12 lety 13.03.2013 18:30 |  
            0 0

            A Edenem zase bude dunět A bij , a bij a bij Slováka do hlavy .A až někdy v Dunajské Stredě nebo v Humenném si nezapomeň skočit do jejich krčmy a promluvit česky.Ligu snížit na 12 klubů .2 kolově poté osmička další dvoukolově o mistra a zbytek o údržbu spolu se 4 nejlepšíma z 2 ligy

            • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

              jarodo57     před 12 lety 13.03.2013 18:41 |  
              0 0

              Třeba bysme dokonce měli v lize 2 Baníky k tomu ostravskému by přibyl Baník Ružiná. Jaká by asi byla návštěva?A třeba na souboj o dno ligys Partyzánem Bardejov či s STK Šamorín či MFI Dolný Kubín jistě by 20tisícový Eden praskal ve švech.

              • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                lassiter     před 12 lety 13.03.2013 20:15 |  
                0 0

                Řek bych, že návštěva by byla velmi podobná jako na Vlašim, Táborsko či Varnsdorf.

              • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                Matlafous     před 12 lety 13.03.2013 22:02 |  
                0 0

                Vy jste panečku demagogové :)) ... Je šance nula nula jedna, že nějaký Šamorín, či jinak krásný Bardejov budou hrát národní Československou ligu.

                • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                  jarodo57     před 12 lety 14.03.2013 12:37 |  
                  0 0

                  Ty kluby tam byly napsané samozřejmě v nadsázce.Pokud jsi to nepochopil to je tvůj problém. Tady je ale zásadní otázka ato. Proč se vracet k něčemu co už tady bylo a léta to nikomu nescházelo a najednou někdo to začne otevírat a právě teď (korupční aféra,volby ).Můj názor je opačný tvého a tak se bohužel v tomto neshodneme. Ale to neznamená ,že jsme demagogové.Já jsem pro zachování národních lig a tak i naší a jen ji trochu zatraktivnit tím,že se sníží počet účastníků a ostatní jsem již zde jednou uvedl.

            • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

              slaviator     před 12 lety 14.03.2013 00:25 |  
              0 0

              Humenné snad hromadně emigrovalo na VŠE fakulta finanční, na to co to je za díru, tak snad každej druhej v druháku z téhle fakulty je z Humenného... :-o

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        slaviator     před 12 lety 14.03.2013 00:23 |  
        0 0

        Já bych bral Středoevropskou ligu... 5 českých, 5 polských, 4 rakouské, 4 slovenské a 2 maďarské týmy...

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          JS (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2013 09:29 |  
          0 0

          Jsem také pro znovuzavedení Poháru Mitropa!! Československá liga je samozřejmě Peltův ubohý pokus o přitáhnutí pozornosti, neprošlo by to ani na UEFA, natož pak u českých klubů. Formát naší ligy se musí změnit, ale ne tímto způsobem. Ať se klidně hrají poháry, ale liga má zůstat národní.

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      slaviator     před 12 lety 14.03.2013 00:20 |  
      0 0

      Pracuje se hlavně s myšlenkou 16 českých + 4 slovenské... Aspoň podle D.Svobody...

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Markus     před 12 lety 14.03.2013 10:41 |  
      0 0

      Nedávno jsem to tu psal, líbila by se mi 20-členná středoevropská liga ČR+SR+Rakousko. Vzdálenosti kolem 500 km jsou vzhledem ke kvalitě ligy přijatelné, hráči by stále hráli proti kvalitním soupeřům, generovaly by se zajímavé příjmy klubům/sponzorům a v neposlední řadě by taková liga nabídla možnost rozhodčího ze země, která by právě na trávníku neměla svého zástupce. Prostě geograficky, kulturně i sportovně se mi tato varianta zamlouvá nejvíce. Netuším, co by na to řekli rakušáci, ale nemyslím si, že by nějak moc chtěli hájit jejich národní ligu, oni jsou sice hrdý národ, ale také poslední roky rádi spolupracují s okolními národy.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        Barra     před 12 lety 14.03.2013 11:40 |  
        0 0

        Tak nějaký Salzburg by asi těžko chyběl jako zástupce Rakouska, stejně jako Legia Varšava. Vzdálenost Salzburg - Varšava cca. 980 km. Asi by nebylo ideální riskovat a přiletět v den zápasu. Takže počítejme s 2 až 3 dny na celkovou výpravu na zápas. A v případě Gdaňsku (nějakých 1300 km od Salzburgu) to bude ještě zajímavější. Red Bull Salzburg poletí asi soukromým tryskáčem, umím si ale představit že nějaké Košice poletí economy class s přestupem, protože přímá linka do Salzburgu nebo Gdaňsku asi nebude.

        Berme 20 členů výpravy a letenky tam a zpět, k tomu hotely, stráva, transport na místě - finančně to dosti naskáče. Jestli chudší bratříčci jako Košice tedy vůbec na tyto zápasy poletí a nebudou muset používat autokáru. V zimním období, by to mohlo být celkem napínavé.

        Myšlenka je určitě dobrá, ale z praktického hlediska vidím dosti přepážek. Jak s finančního hlediska, tak časově. Jeden zápas může klub stát až 3 dny v týdnu.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          slaviator     před 12 lety 14.03.2013 13:59 |  
          0 0

          Stejně jako evropské poháry. A 1000 km jsou max vzdálenosti, většina zápasů by se hrála vždy do 200-300 km, cestování busem v den zápasu. Jen na pár utkání by se muselo letět. Jestli by bylo 20 účastníků, tipuju tak na 5-6 utkání by se létalo, zbytek by se dal v pohodě busem stejně jako se dá busem do Ostravy.

          A mimochodem, na jaře 2007 letěla i Slavie ze Slovácka (resp. nastoupili na letišti v Kunovicích) zpět do Prahy.

          (Například v roce 2007 linka SmartWings z Říma do Prahy nečekaně přistála v Kunovicích, aby nabrala fotbalisty Slavie vracející se z ligového zápasu v Uherském Hradišti a svezla je do Prahy. Travel Service dlouhodobě pražský klub sponzoruje.)

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            Barra     před 12 lety 14.03.2013 14:13 |  
            0 0

            Většina zápasů do 200 až 300 km? Díváš se na to na oči Slavie, pro kluby jako zmíněné Gdaňsko, Košice nebo Salzburg to bohužel neplatí. A stejně jako při evropských pohárů? Vzdálenost snad ano, frekvence zápasů nikoliv.

        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

          Markus     před 12 lety 14.03.2013 14:16 |  
          0 0

          Nechci Mitropu, chci jen Česko,Slovensko a Rakousko. Nejdelší cesta mě napadá Innsbruck - Košice cca. 800 km, klíčový je dopravně dobře dostupný trojúhelník Praha - Bratislava - Vídeň, kde jsou vzdálenosti malé. O finance strach nemám, šlo by o horní týmy ze současných národních lig a ve společná liga by hodně táhla. Z pohledu marketingu by navíc sport kopíroval časté regionální obchodní zájmy, pro mnoho českých firem by reklama viditelná v rakouských médiích při hře tamního týmu u nás byla zajímavější než současná národní liga. Francouzská Ligue 1 se hraje na ještě větším prostoru, mimochodem také v těch 20 týmech co navrhuji. Chtěl bych, abychom se přestali plácat při vyslovení slov mezinárodní spolupráce jen ve vztahu Česko - Slovensko, ale šli dál. Navíc nemám absolutně obavu o nějaký střet kultur, ve Vídni si připadám jak v Praze, pouze v nějaké alternativní časové větvi.

          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

            Barra     před 12 lety 14.03.2013 14:49 |  
            0 0

            Tak omezení na ČR/SR/AT už zní lépe, i když vzdálenost Innsbrueck- Košice je podle mě přímou čárou 992 km (alespoň podle plánovače tras) a nikoliv 800. V tom smyslu je to na kilometr stejná jako vzdálenost Marseille – Lille ve Francii, podle mě klubu nejvíc ze severu a z jihu Francie. Nesmíme ale zapomenout na to, že dálnice ve Francii jsou na trochu jiné úrovni než tady, o cestě do Košic ani nemluvně.

            Také si dovolím malou poznámku ohledně finanční stránky. I když MFK Košice jsou na třetím místě v Corgoň lize, finančně jsou na tom špatně, důvod proč nám prodali Dávida Škutku. Také s rozpočtem Slavie ve výši nějakých 120 mil Kč by si klub ve Ligue 1 ani neškrtnul. Dovolím si dát odkaz na rozpočty klubů ve francouzské nejvyšší lize pro 2012-13. O Paris Saint-Germain s 300 mil eur nemusíme mluvit, ale i poslední v řadě, Troyes, má rozpočet ve výši 19 mil eur nebo 475 mil Kč. Většina klubů se točí v rozmezí 30 až 50 mil eur. Samozřejmě že podstatná část jde na platy hráčů, ale samozřejmě také na náklady. Jedná se o jiný svět. Finanční stránku tohoto projektu bych zásadně nepodceňoval, když dle Kusýho Slavia si nemůže dovolit mít B-mužstvo v kompetici.

            http://footexpress.fr/2012/07/31/ligue-1-le-classement-des-budgets-pour-la-saison-2012-2013/

            • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

              th     před 12 lety 14.03.2013 15:51 |  
              0 0

              Souhlas, Polsko má 50 milionů obyvatel, to už je trh, kde se vyplatí i několika větším firmám se zapojit do sponzoringu (konec konců už teď kluby si můžou dovolit platit líp než naše), ne malý rybník jako zmíněné trio CZ-SK-AT, já bych přiřadil Maďarsko i a 1-2 kluby ze Slovinska (které je povahou blíže AT než zbytku balkánu), to by myslím byl potenciál na ligu srovnatelnou počtem klubů, vzdálenostmi a potenciálních diváků třeba s Německou Bundesligou.

              • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                jarodo57     před 12 lety 14.03.2013 16:52 |  
                0 0

                Tak to je opravdu něco. Pánové zamyslete se . Tak vy si tady stěžujete , že naše liga nemá úroveň a proto by bylo dobré rozšíření o několik nejlepších mužstev z jiných lig. např. 2 mužstva z maďarska,2 ze Slovinska ,2-3 ze Slovenska nějaký mužstvo z jiného státu atd. Tak rychle se vraťte zpátky. Proč by s námi Slovinci,Maďaři,Rakušáci šli do nějakého holportu ,který by pro ně byl absolutně nevýhodný. Co byste říkali na stejnou iniciativu ze strany třeba rakušanů s tím, že by udělali soutěž a byly by tam jen 2 nebo 3 naše týmy?Jak tohle by se vám líbilo?A proč vlastně se UEFA snaží pro evr. fotbal a pro zatraktivnění dělat co nejvíc rozšiřováním EL a LM ,kde má x mužstev možnost hrát dál než za hranicema státu.Jak by se vám líbilo,kdyby třeba v té vaší středoevropské lize naše mužstva se umístila tak, že by nemohla hrát žádnou evr. soutěž nebo kdo by nás zastupoval v LM.Prosím : Virtuální svět není realita!!!

                • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                  th     před 12 lety 14.03.2013 18:00 |  
                  0 0

                  A v čem je tvůj problém, nebo myslíš že Red Bull Salzburg, Ferencvarosi by nebyl lepší na návštěvu než Budějky, Příbram? Nebo myslíš, že jsem to myslel jako rozšířit tu naši kaprligu o pár týmů a nic víc? Myslíš, že jsem tak zahleděný do naší ligy? ;-)

                  Kdyby to bylo složené z nejlepších mužstev stylem 20 klubů, 5 CZ, 5 AT, 4 SK, 4 HU, 2 SL, tak by to myslím fungovat mohlo, stejně my tady nikdy nic víc mít nebudeme, trhy u nás, na Slovensku atd. jsou moc malé, na rozdíl od Polska, kde (kdyby bafuňáři byli co k čemu a ne jak u nás), mají potenciál mít jednou ligu srovnatelnou třeba s Francií.

                  Sestup/postup by se dal řešit kombinací přímých postupů a baráží jako se to dělá třeba v Anglii, vždycky se to dá nějak vymyslet, i co se těch pohárů týče, stačí trocha dobré vůle a hlavně přestat s zapšklým a do sebe zahleděným Čecháčkovstvím.

                  • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                    jarodo57     před 12 lety 14.03.2013 21:17 |  
                    0 0

                    Ale to já ti nevyvracím,že by na Salzburk přišlo víc lidí než na Slovácko.Teď je otázka jestli by jsme zrovna my (myslím tím Slávii) zrovna tuhle ligu hráli.Podle kterých kritérií by byly mužstva vybráni .Pokud se týká výkonostního tak bysme asi opravdu hráli s tou Rimavskou Sobotou někde nějakou regionální ligu.Nezlob se na mě, já opravdu zastávám názor,že by měla zůstat národní liga a to čecháčkovství mi nikterak nevadí,ale zase nijak zapšklý to já opravdu nejsem. Ono někdy je i dobré se toho našeho také trochu zastat.A jestli Slováci mají velký zájem to s námi dát dohromady ,tak k tomu mají veliký důvod a zjistili, že přes ne tak inteligentního Peltu( možná i přes něco jiného) by to mohlo projít.

                    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                      slaviator     před 12 lety 15.03.2013 00:30 |  
                      0 0

                      On i ten Salzburg by raději hrál asi ligu se Spartou, Plzní, Slovanem Bratislava, ... než s nějakými xxx-dorfy...

                    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                      Kornovo     před 12 lety 15.03.2013 00:30 |  
                      0 0

                      zajimave nazory.ja si myslim,ze v hokeji tento projekt jede celkem slusne,khl se bude rozsirovat i napr. do italie a musi byt parada kdyz prijede nejaky nadupany tym s hvezdama a vidime nejlepsi soutez v evrope v praze.lec bohuzel ve fotbale toto realne neni,uz proto ze vami jmenovane tymy z polska,rakouska a slovenska opravdu moc zajimave nejsou.kdyby se to spojilo i s nemci,tak nereknu ani slovo,videt u nas schalke nebo bayern by byla parada.ale to je utopie,uz kvuli financim

                      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                        th     před 12 lety 15.03.2013 00:57 |  
                        0 0

                        Jasně, to by bylo super, ale to bychom tam byli jenom jako takový přívažek s klubem či dvěma, stejně jako třeba Slovinci by určitě byli rádi v holportu se Serií A nebo jak slaviator píše o Red Bullu a bundeslize níže. Ale proč by měl být o něco takového zájem z té druhé strany, upřímně, co bychom jim mohli nabídnout jako protihodnotu, že nás pustí do Bundesligy? Já spíš uvažoval v tom smyslu, že jak my, tak Slováci, Rakušáci, Maďaři atd. máme stejný problém, v podstatě stejné (stejně nevýhodné) výchozí podmínky (malé země do 10 mil., většina velkých měst populace max. v řádech statisíců a relativně v malých vzdálenostech, ve srovnání třeba s Polskem - do Lublaně není o moc dál než do Vídně atd.), a proto by spíše mohlo být ve zájmu všech těch stran se takového řešení účastnit. :-)

                    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                      th     před 12 lety 15.03.2013 00:31 |  
                      0 0

                      OK, rozumím. A s tou Rimavskou Sobotou, já si to spíše představoval tak, že pod touhle ligou by byly řekněme ''národní'' - něco jako za federace v hokeji Extraliga a I. národní, akorát by se ta ''extraliga'' netýkala jenom nás a SK, ale více států. Takže pokud bychom neměli na tuhle soutěž kdykoliv dočasně kvalitu, tak by nás čekal místo zápasů se Slovanem výlet nikoliv do Rimavské Soboty, ale prostě zápasy s Žižkovem, Budějkama, Slováckem, Příbramí a tak (zhruba dolní 2/3 současné GL plus 1/4 2. ligy), tak jako nyní.

                      Já chápu, že v současné chvíli bychom asi nebyli v té top společnosti, kdyby se to dělilo podle tabulky, jak je teď, ale i to bych dokázal skousnout, nejen proto, že věřím, že bychom se tam brzy dostali, ale proto, že obecně jenom taková liga má potenciál, aby se alespoň některé kluby z našeho regionu mohli vypracovat a držet na úrovni klubů z větších lig (třeba Bundesligy), stačí se podívat na ten Red Bull, jak se snaží, ale v malém Rakousku to prostě nejde postavit a udržet dlouhodobě konkurenci pro mužstva z IT, DE, ES a tak. Nebo jak za posledních 15 šli dolů třeba kluby z Beneluxu, z Evropských velkoklubů hrajících i finále LM jsou to už jen regionální kluby, které sice doma nemají konkurenci, ale horko těžko prochází sítem do LM a pak leckdy končí ve skupině. Prostě bez podobné velké ligy jsou naše (i SK, AT, HU) kluby v pasti, nemají kde růst a jsou odsouzené (spolu se svými fanoušky jako ty a já) k periodickým záchvěvům relativních ''úspěchů'' (skupina LM, čtvrtfinále nějakého poháru atd), trvajících v lepším případě několik sezon, dokud se celkem daří kádr držet pohromadě nebo doplňovat (jako nyní Plzeň). Takže pro dobro našeho fotbalu tady bych pro takový projekt byl všema deseti, i za tu cenu, že Slavie by se to (snad dočasně) nemělo týkat.

                      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                        jarodo57     před 12 lety 15.03.2013 18:46 |  
                        0 0

                        Tohle je na dlouhou diskuzi.Ale já jsem přesvědčený,že i když tady bude nějaká liga kde budou hrát nejlepší mužstva z několika lig jaké uvádíte tak stejně nebudou schopné konkurence těch z Anglie,Španělska,Německa,Itálie atd.A to nemluvím o společné lize jen se Slováky,která by byla dle mého úplně k ničemu ,jen by vedla k dalším ekon. problémům klubů a z hlediska zlepšení by to nemělo skoro žádný význam.Ono je hezké napsat,že by na Slovan,Košice apod. přišlo více lidí než na Č.B. ,ale co když by ten Slovan a spol. hrál stejné h.... jako ty Budějky ,tak kdo by na ně přišel příště?A pak by teprve nastala otázka .Tak proč vlastně jsme to dělali? Ne , já jsem pro nějaké propojování ,třeba skrze národní poháry ,ale dál bych se do žádných iniciativ nehrnul.Stejně je to pouze vějíř pana Pelty , který pouští clonu, aby zakryl problémy ,které se vyskytují a ještě budou vyskytovat.Nenechme se tady zbytečně k něčemu provokovat.Jak říkám pouze clona.

                  • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                    slaviator     před 12 lety 15.03.2013 00:27 |  
                    0 0

                    Já bych radši než ty Slovince ty Poláky, jednak polské kluby jsou konkurenceschopnější než slovinské, jednak je to větší trh a zajímavější pro sponzory...

                    5 CZ, 5 PL, 4 AT, 3 SK, 3 HU...

                    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                      Kornovo     před 12 lety 15.03.2013 00:34 |  
                      0 0

                      a 5 ceskych tymu je demence.SKS,Sparta,Plzen,Banik,Sigma.takze derby jablonec liberec by se hralo ve druhe lize?a dalsi moravska basta brno by take musela utrit,to same teplaky s jednim z nejlepsich stadionu u nas.tohle tema je spis pro zasmani nez pro vaznou diskuzi

                      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                        slaviator     před 12 lety 15.03.2013 19:19 |  
                        0 0

                        Jak to rozseknout ale? Dalo by se třeba mluvit o tom, že Slováci by měli jen 3 týmy, Maďaři by měli 2, Rakušané 3, Poláci 5 a my 7...

                        Ale vem si, že by se ohromně tak či onak zvedla úroveň téhle interligy a úroveň naší národní ligy by se taky zvedla...

                        A pokud by se to dělilo podle tabulek za posledních třeba pět sezon,, tak se obávám, že Baník by v té pětce-sedmičce českých týmů nebyl...

                        • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                          slaviator     před 12 lety 15.03.2013 19:24 |  
                          0 0

                          Liberec by dle tabulek za posledních pět sezon šel asi do interligy, nechce se mi to počítat ale :-)

                          a vem si, že v národní lize by byly zápasy Teplic, Brna, Slovácka, Jablonce... Jakej to rozdíl oproti dnešní druhé lize... A v Interlize by byly zápasy Slavia-Salzburg, Plzeň-Slovan Bratislava, Sparta-Ferencváros, Liberec-Ružomberok, ... Akorát by se musely vyřešit poháry... Ale kdyby se koeficenty nějak přepočítaly a třeba dva zástupci interligy by šli do základní skupiny LM a jeden do předkola a dva do EL... Tak by to bylo dost lákavé....

                          • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                            Kornovo     před 12 lety 15.03.2013 19:56 |  
                            0 0

                            slaviatore ty mas dneska dobry den asi.ja neberu kvalitu tech tymu,ale snazim se zohlednit to,ze pro me je tu nejvetsi zapas derby a pak asi zapas s chachary a ty je davas do druhe ligy.jde taky o to,ze banik ma velkou fanouskovskou zakldanu,vetsi nez plzen ktera se ted jen veze na vlne uspechu.a priklady zapasu jako sparta-ferencvaros ,liberec -ruzomberok beru jako vtip.me vlastne ani nezajima ten zapas sks - salzburg,tam me bavi jen to ze by se tu zas ukazal dusan.slavie ma proste hrat proti odvekym rivalum bohemce,viktorce zizkov,baniku,sparte,dukle atd.pro zasmani davam jeste priklad admira - sparta v evropske lize.koho tohle zajimalo,vzdyt to byly zapasy uplne o nicem,toho soupere bychom porazili i my v soucasne forme

                            • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

                              slaviator     před 12 lety 16.03.2013 13:00 |  
                              0 0

                              Jsou dvě možnosti. Buď se dá plácat na svém malém českomoravskoslezském dvorečku nebo zvýšit kvalitu ligy tím, že se spojíme s dalšíma podobnýma. Všem by to prospělo, prospělo by to Spartě,Slavii,Plzni, prospělo by to i tomu Salzburku, všem... Když by místo dvou těžkých soupeřů v lize měli najednou dalších 10 vyrovnanejch...

  4. Lukáš J.

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2013 09:17 |  
    0 0

    Přečetl jsem si článek v iSpartu o konci Lukáš Jarolíma a musím se přiznat, že mi z toho není dobře po těle. Ať už byl Lukáš fotbalista jakýkoliv a názory na něj mohou být různé, klub si jej jednou vybral a on pro něj poměrně dlouhý čas pracoval, navíc s kapitánskou páskou na rukávu. A to už by mělo něco, sakra, znamenat, přece jen to není hráč, který by u nás byl na půl roku, obešel pár vršovických hospod a zmizel.
    Samozřejmě, neznám zákulisí áčka, vztahy v kabině, skutečný postoj "trenéra" Rady atd. Ale i kdyby existovalo 10 reálných a faktických důvodů, proč se ho urychleně zbavit, stejně se to nemělo udělat takhle - znovu a znovu nás takové kroky vrací do role absloutních zoufalců a amatérů.

    • Re: Lukáš J.

      Kornovo     před 12 lety 14.03.2013 10:06 |  
      0 0

      srovnani s brabcem docela sedi.ve vedeni mame opravdu nadherne lidi

    • Re: Lukáš J.

      Markus     před 12 lety 14.03.2013 10:52 |  
      0 0

      Počkám si na důvěrnější zdroj.

    • Re: Lukáš J.

      no-nick     před 12 lety 14.03.2013 10:58 |  
      0 0

      Hele já nevím, samozřejmě se to nečte dobře, ale pravdě to úplně neodpovídá. Krom toho, ze to musel tušit, mu to neřekli na poslední chvíli (opravte mě, jestli se pletu). Já bych z toho hned nedělal kovbojku. On nám neprokazoval buhvijakou službu, dělal za co byl velmi slušné placenej. Nyní by prostě jen zabiral místo, takže bohužel city stranou. A zase žádnej podraz, dostane svy prachy. Souhlas, ze se to mohl dozvědět o 14 dní dřív. Ale dělat ze Slavie charitu za zásluhy, to bych oznacil za amaterismus spíš.

      • Re: Lukáš J.

        JS (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2013 11:04 |  
        0 0

        Souhlasím s Vámi. Přirovnávaj LJ k Erichovi je holej nesmysl, zatímco Brabec byl pravým kapitánem a vůdcem kabiny, navíc nejlepším stoperem, kterého jsme měli k dispozici, LJ je jen přeplacený podprůměrný veterán a rozhodně ne osobnost. Měl jeden z největších platů (zařídil mu ho papá, když se vracel ze Sieny) a za tu cenu nepředváděl nic nadprůměrného. Na jeho místě hraje Gecov, Petrák a Zmrhal a nejen daleko líp, než on, ale hlavně s perspektivou. LJ nemá co dělat ve Slavii už dva roky!

        • Re: Lukáš J.

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2013 11:25 |  
          0 0

          Možná nemá, ale o tom můj příspěvek přece vůbec nebyl??

        • Re: Lukáš J.

          subHuman     před 12 lety 14.03.2013 13:17 |  
          0 0

          Tady přece vůbec nejde o jeho současnou výkonnost! Ani o jeho výkonnost loni nebo předloni. Tady jde jen a pouze o jakousi elementární slušnost - když vím, že s tím hráčem už nepočítám, tak už jen s ohledem na dobu, kterou ve Slavii strávil, na to, že byl řádně zvoleným kapitánem, i s ohledem na jeho věk - dám mu to vědět slušně a včas tak, aby si mohl případně najít další angažmá někde jinde.

          Samozřejmě nevím, jak to bylo ve skutečnosti. Nevím ani, kdy mu toto sdělili. Nicméně že nepoletí do Turecka na herní soustředění jsem věděl cca týden před zveřejněním nominace. Je otázka, kdy a jak to řekli jemu.

      • Re: Lukáš J.

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2013 11:48 |  
        0 0

        Tak peníze bere, trénovat může. O víkendy má volno tak může studovat. A v létě může jít někam do té Itálie dohrát karieru jak si přeje. Asi to nebylo uplně OK ale zase nějaké důvody proč mu to řekli kdy mu to řekli asi měli. A dokud je nebudeme znát tak nebudu soudit

    • Re: Lukáš J.

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2013 13:50 |  
      0 0

      I Viktorku odmít, tak co by chtěl?

      • Re: Lukáš J.

        subHuman     před 12 lety 14.03.2013 18:38 |  
        0 0

        Viktorku odmítlo v zimě více hráčů - ne každému se chce pracovat tam, kde se nevyplácí mzda :-)

        • Re: Lukáš J.

          slaviator     před 12 lety 15.03.2013 00:31 |  
          0 0

          no Řepka taky šel do Mostu... :/

  5. Re: Slávisté v nominacích reprezentací

    klimi     před 12 lety 14.03.2013 10:29 |  
    0 0

    Hodně OT:

    Nedávno jsme řešili takovou docela důležitou záležitost, která se týká amatérských soutěží a to hlavně přestupů mezi těmito týmy. Někdy je až nehorázné, jaké sumy si týmy za hráče řeknou a hráče prostě nepustí a drží ho v týmu i proti své vůli. Nemělo by toto být ze strany svazu nějak ošetřeno, že hráč, který prostě nemá smlouvu, může přestupovat jak chce, aniž by o tom rozhodoval tým?

    Další ukázka je třeba hráč, který naposled hrál fotbal v přípravce a rozhodl se ve 20 letech jít hrát fotbal do III. třídy (prostě vyloženě "na žízeň") a ten tým si za něj řekne částku v řádu tisíců (sice napočítaných na prstech jedné ruky, ale...).
    Dá se toto nějak obejít, protože je to fakt s prominutím prasárna.

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      lassiter     před 12 lety 14.03.2013 11:05 |  
      0 0

      Co si vybavuju pár let zpátky, tak myslím že ten hráč může přestoupit i přes nesouhlas klubu, jen musí ten přestup nahlásit opakovaně, tzn. když hráč přestup nahlásí a mateřský klub ho nepustí, tak v další sezoně už může přestoupit i přes nesouhlas. Odstupné je pak stanoveno svazem a myslím že ta částka v zásadě odpovídá, tj. v řádu jednotek tisíců u nejnižších soutěží.

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        qazwerty     před 12 lety 14.03.2013 11:11 |  
        0 0

        Opakovaný přestup - je dobré to udělat v kalendářním roce - teď podat lístky a jaro si nekopnout a v létě to udělat znovu a už můžeš na podzim kopat...A peníze se odvodí od tabulek...Zadarmo to určitě nebude...

      • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

        klimi     před 12 lety 14.03.2013 12:39 |  
        0 0

        Pokud je to odstupné opravdu v řádu několik tisíců i u nejnižších soutěží, tak je to opravdu pro některé týmy, které jsou složeny právě z hráčů, kteří jsou již někde registrovaní a déle nehráli, naprosto jedno, protože platit částku v řádu tisíců je pro ně nemožné, když si vezmu, že startovné v III.třídě je 25 000, platí se rozhodčí+ještě teď ty nesmyslný poplatky pro FAČR za každého hráče, kde pak má vesnice o 200 lidech na toto brát peníze? :)
        Pak ať se nikdo nediví, že půlka hráčů ve III.třídě hraje na černo...

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      qazwerty     před 12 lety 14.03.2013 11:09 |  
      0 0

      A jak bys to chtěl obejít?
      Na druhý odstavec by si měl fotbal vzít příklad z hokeje...Ve fotbale se v šesti letech zaregistruješ a po roce přestaneš hrát a poté třeba ve třiceti si chceš zakopat prales, ale stále jsi členem oddílu, kde ses v šesti letech přihlásil...No a je jasné, že bafíci si řeknou o nějakou tu kačku...V hokeji se po dvou letech(možná více, nejsem si jist) neaktivity hráče ruší jeho klubová příslušnost a může se zaregistrovat kdekoliv bude chtít...
      Podle vůle hráče...To už je problém i u mládežníků...Když některé oddíly drží kluky za každou cenu anebo se alespoň snaží dělat, co největší problémy...

    • Re: Slávisté v nominacích reprezentací

      Jiri1     před 12 lety 14.03.2013 11:12 |  
      0 0

      To je , ale vec stara snad 30 let, je pravdou , ze trva dodnes, kluby , ktere se zabynaji masovou vychovou mladeze v Praze treba Motorlet, Junior, dnes i Dukla udelaji nmasove nabory ve veku 5,6 let, zaregistruji hrace, rodice treba v 8 letech zjisti nadani pro atletiku, nebo ho fotbal prestane bavit i diky trenerum rodicum a pak skutecne treba 5 a vice let nic nedela. V 17 letech se stane hracem vesnickeho dorostu ci muzu a ti pak zjisti , ze je registrovan na druhem konci republiky. Nastane handrkovani typu, dejte balon, poslete alespon dva litry jinak mate smulu, po case zjistis , ze se vyplati aby se odhlasil z evidence a pul roku hral nacerno, protoze , kdyz zaplatis , tak se to rychle rozkrikne a ses dojnou kravou pro cely kraj.
      Bohuzel, ale tohle jsem treba zaznamenal treba i u naseho klubu, Bohemky a jinych, trohle proste funguje kus od kusu.
      Ono to souvisi i s vedenim profesionalniho klubu.Casto to neni chyba manazera ci rocnikoveho trenera,proste zadarmo nesmi odejit ani noha i kdyz z vlastni zkusenosti vim, ze i u nas jde se spravnymi lidmi temer vse,
      Je to treba i zkusenost i se smlouvami hracu z Juniorek a pod., nekteri talenti ji nedostanou , kdyby se posrali/ pardon za vyraz/, jini ji maji od svych rodiciu pripravenou v darkovem baleni , jde o kontakty a znamosti, take casto jak, kdo investuje do vlivnych lidi, kteri ppozdeji odchazeji na vlivna mista do jinych klubu.