Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Na jednu stranu zlaté 3 body, odvrácenou stránkou je ale nekoukatelný fotbal. Co převážilo při hodnocení výkonu slávistů v Brně?

Celý zápas se odehrával v bojovném duchu s minimem šancí. Slavia nakonec paradoxně skórovala z nepříliš nebezpečné střely, kterou domácí brankář Doležal nepochopitelně pustil za svá záda. Nicméně je pravda, že když se trefí branka, tak se může stát cokoliv. Celkový výkon ale za mnoho nestál, slávisté bojovali, ale zoufale jim chyběla kvalita, čemuž odpovídá i rozladění fanoušků červenobílých navzdory tomu, že se konečně vyhrálo venku. Já chci věřit tomu, že šlo o blok v hlavách, proti Liberci budu vyžadovat mnohem lepší hru. Pokud se tak nestane, bude jasné, že jde o systémovou chybu a bude na místě žádat změnu trenéra.

Hodnotí se od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 5 - Neměl mnoho práce díky impotenci Zbrojovky. Jednou nejistě vyrážel míč po centru, ačkoliv byl neatakovaný a měl spoustu prostoru. Zaskvěl se ale v 90. minutě, když vytáhl nad břevno Brabcův lob, čímž Slavii zachránil 3 body.

Milan Nitrianský - 5 - Dozadu zahrál dobře, ale podpora útoku je dlouhodobě slabší. Nitrianský zatím nenaplňuje očekávání a prezentuje se jako naprosto průměrný ligový hráč. Hodnocen pětkou jen tak tak.

Martin Dobrotka - 6 - Potřetí velice dobrý výkon Dobrotky, ukazuje se, že tento hráč bude tahounem zadních řad a skutečnou posilou. V obraně si počínal jistě a bez problémů odvracel akce Brna.

Milan Bortel - 6 - Včera konečně Dobrotkovi zdatně sekundoval i Milan Bortel, který měl slabší vstup do jara. Proti Brnu působila stoperská dvojice kompaktním dojmem a soupeři toho příliš nedovolila.

Matúš Čonka - 5 - První jarní zápas absolvoval Matúš Čonka. Dozadu si odvedl své, podpora útoku byla slabší. Pro tentokrát budu shovívavý a dám průměrnou známku, byť je to s odřenýma ušima.

Tomáš Mičola - 3 - Zřejmě nejslabší článek naší sestavy. Hraje dlouhodobě špatně, s míčem si vůbec nerozumí. Nepochopitelně třeba při jeho vedení skončil v autu. Po včerejšku nemá v základní sestavě co dělat.

Marcel Gecov - 4 - Nemastný neslaný výkon, začínám být toho názoru, že nelze hrát na dva středové defenzivní záložníky bez tvůrce hry. Všiml si toho zřejmě i trenér Rada, když Gecova po půli vystřídal. (oprava: zdá se, že Gecov střídal kvůli zranění)

Ondřej Petrák - 4 - S Gecovem spolupráce nefunguje, ani jeden neumí tvořit. Po vystřídání Gecova šel jeho výkon nahoru, ale i tak to stále nebylo ono.

Martin Juhar - 4 - Podprůměrná čtyřka a mohlo být ještě hůř, kdyby Doležalovi neproklouzla Juharova dalekonosná střela. Juhar se snažil, střílel, ale šlo o podobný výkon jako u Mičoly. Hraje opakovaně špatně, těžko čekat, že právě s Juharem se dočkáme zlepšené hry.

Jan Vošahlík - 4 - Měl pár dobrých momentů, celkově se ale příliš nedostával do hry. Není to typický útočník, spíše by mu sedělo místo na pravém kraji zálohy, kde proti Boleslavi zahrál dobře. Podobný výkon v útoku ale v Brně nepředvedl.

Dávid Škutka - 4 - S Vošahlíkem zajímavě začali pěknou kombinací, kterou zazdil Mičola, pak se postupně Škutka vytratil a nebyl vidět. Je ale pravda, že příliš vhodných balonů nedostal.

Jaromír Zmrhal - 4 - Do hry se dostal po poločase, ale neoživil ji. Dle mého názoru Zmrhal nemá kvalitu, aby tvořil hru.

Milan Škoda - 4 - Když přišel na hřiště, tak už Slavia hlavně bránila, takže měl složitou pozici pro prosazení se. Nic moc nepředvedl, párkrát snad podržel míč.

Viktor Šimeček není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (140)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    (host)     před 12 lety 09.03.2013 10:48 |  
    0 0

    Možná je to dnes dost benevolentní hodnocení, ale u obranné čtyřky jsem nakonec při rozhodování se zvolil lepší známku (kromě Dobrotky, který si svou známku plně zasloužil a byl opět nejlepším slávistou).

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 10:55 |  
      0 0

      Marcel byl střídán kvůli výkonu nebo v tom bylo zranění? Všim sem si, že když vystřelil tak se držel za stehení sval.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:01 |  
        0 0

        Vidíš, to jsem si nevšiml. Pokud to bylo kvůli zranění, tak tím hůř - Rada by tak nic nepochopil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          jarodo57     před 12 lety 09.03.2013 12:26 |  
          0 0

          Alespoň bylo vidět,že když si tam nepřekážejí oba dva ,tak ten Petrák hraje úplně jinak. Druhou půli spolu se stopery byl dobrý.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    spino     před 12 lety 09.03.2013 10:53 |  
    0 0

    Těžko hrát po lajně, když nemáme krajní obránce.

    Těžko hrát středem, když nemáme tvůrce hry.

    Začínám se modlit za návrat Karola Kisela. Sice šel herně dolu a občas kazí, ale aspoň dokáže usměrnit hru. Příště prosím místo jednoho def. záložníka.

    RADA VEN!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:00 |  
      0 0

      Kisel Slavii nemá co dát. Tvořit hru zřejmě bude Skácel (protože servilního Juhara Rada podrží), i když já bych se nebál postavit Šimečka, který je podle mě pro tuto pozici vhodnější než Zmrhal.

      Ideální sestava by měla vypadat takto:

      Čontofalský - Nitrianský?, Dobrotka, Bortel, Čonka - Vošahlík, Petrák, Šimeček, Skácel - Hrubý - Škutka

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        no-nick     před 12 lety 09.03.2013 11:09 |  
        0 0

        To by byla velká paráda. Toho se ale těžko dockame. Já bych pritvrdil se známkou u celé obrany vč. golmana, mají totiž obří podíl na té holomajzne. Samozřejmě byly chvíle, kdy prostě neměli komu, ale často ikdyz nemuseli, stejně nakopavali.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:11 |  
          0 0

          Jak jsem psal, pro tentokrát jsem byl benevolentní a spokojil se s dobrou obrannou hrou defenzivních hráčů. Proti Liberci ale očekávám celkově úplně jiný výkon, již se nejde vymlouvat na psychický blok. Juhar do novin řekl, jak je výhra nakopne, a přesně to očekávám, již žádné výmluvy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            denydzlSKS     před 12 lety 09.03.2013 11:31 |  
            0 0

            Byls hodně benevolentní:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:32 |  
              0 0

              I tak je to celkové hodnocení někde mezi průměrným a podprůměrným. ;)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                denydzlSKS     před 12 lety 09.03.2013 11:35 |  
                0 0

                O to je to právě horší:-) Mě na jaře zatím o jakési kvalitě přesvědčil zatím jen Dobrotka, jinak nevidím posun.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 11:00 |  
      0 0

      Ale Kisel hral v poslednich zapasech uplne stejne jako ostatni. O tom to neni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        spino     před 12 lety 09.03.2013 14:08 |  
        0 0

        Já bych prostě Kiselovi šanci dal. Nechápu, proč se proti němu zvedá taková nevole.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Ravik     před 12 lety 09.03.2013 16:05 |  
          0 0

          Souhlasím se Spinem (ne tedy s těmi jeho fantasmagoriemi ohledně domluvenýho zápasu), ale s tím, že naše slabá hra pramení z nekvalitních krajních obránců a absence tvořivého středního záložníka.

          Hrál bych na jednoho hrota (Škutka) dvě křídla (Skácel a Vošahlík), zahustil bych střed zálohy (Petrák, Hrubý/Šimeček a podhrot Kisel) a z někoho udělal dva šikovný krajní obránce. Třeba Limberský je dnes TOP bek a kdysi začínal jako střední záložník, to samé Gebre...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            zeleznik2     před 12 lety 11.03.2013 16:40 |  
            0 0

            A co Fenin?nehraje přeci za pár korun, dát ho na lavičku, myslím není dobrý nápad, vzpomínám na sezonu 94/95, kdy se vrátil Knoflíček, který byl nejdražším náhradníkem na světě, raději bych hrál na dva hroty Škutka s Fenin, jinak souhlas, krajní beci jsou naší Achillovou patou, tak bych dal na levo Rudu a napravo nechal Nitriho, protože za něj zatím nemáme adekvátní náhradu a na experimenty teďka bohužel nemáme čas.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 11:18 |  
    0 0

    mám za to že Gecov střídal kvůli zranění, v prvním poločase se tam držel za zadní stehenní sval

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      winter (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 11:24 |  
      0 0

      jojo taky si myslim.. Gecov se chytal po tý jeho střele za stehenní sval a hned několikrát.. pochybuju že by Rada střídal v poločase proto že se mu nelíbí hra, to není jeho styl..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jiri1     před 12 lety 09.03.2013 11:26 |  
      0 0

      Voni v podstate tak nejak ti klicovi hraci maji zdravotni problemy , ze, po nadhernem golu , ktery se golman ani radeji nepokousel chytit bych radeji toto hodnoceni nedelal, jde skutecne jen a jen o bidu s nouzi a jen bych Radovi doporucil se mene vyjadrovat k novinarum, kteri pisou jen to, co jim , kdo na Slavii rekne , rozhodne vse necucaji z prstu , jak se snazi nas skvelous Rada tvrdit a zamerit se, aby skutecne vsichni hraci meli vytvorene podminky k fotbalu, nebot Brno se uz urcite opakovat nebude , to Vas tedy pane trenere mohu ujistit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:29 |  
        0 0

        Vůbec nechápu, co tím chtěl básník říci (a to nejsem analfabet, poezii občas čtu a rozumím jí více než tomuto).

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jiri1     před 12 lety 09.03.2013 11:36 |  
          0 0

          Ja taky obcas nerozumim tomu, co posete, hlavne o dehomestaci nasi mladeze, nebo treba , ze v podstate dorostenecka soutez odpovida kvalitou 2 lize, a to na tu soutez chodim kazdy tyden a mel jsem moznost videt uz temer vsechny tymy,

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:39 |  
            0 0

            Je něco jiného nerozumět sdělení a nesouhlasit s ním. Já jsem vůbec nepochopil, o čem váš příspěvek byl. Že novináři píšou jen to, co jim Slavia řekne? A do toho výkřiky se zraněními, podmínkami a tím, že se Brno opakovat nebude.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Jiri1     před 12 lety 09.03.2013 11:50 |  
              0 0

              Tedy vidite , ja taky obcas nechapu tu vasi odvahu nas jeste oblbovat , kdyz mate info za ktere by vetsina z nas byla vdecna, nebo si myslite , ze to vase legendarni herni selhani na podzim bylo opravdu jen sebeuspokojenim hracu, jak jste to hezky nazvali.....................................................

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 11:53 |  
                0 0

                Naše legendární herní selhání? Kdybyste nás četl a viděl tiskovky, tak budete vědět, že patříme k největším kritikům trenéra Rady.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                bongor     před 12 lety 09.03.2013 12:44 |  
                0 0

                Bože můj,soucit měj,pro mou malou Nelly Grey............

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    winter (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 11:22 |  
    0 0

    jsem rád že nemohoucnost Mičoly už nevidím sám... kritizuju ho už docela dlouho a vždycky se ho někdo zastával, doufám že s tím už je konec :) ten kluk nepodrží balon, lehce ho ztratí tim že si ho kopne do autu, snaží se hrát moc na sebe, zkouší nějaký svoje fintičky ale klička se mu povede jednou z 50 pokusů, ve zbylých případech o míč přijde.. stejný to je když má rychle přihrát, tak se zase snaží hrát sám a pak to zamrdá, viz náš uplně první útok hned nazačátku kde to měl centrovat na Škutku jen co se s míčem dostal na hranici vápna.. navíc neumí vůbec střílet.. gól s bolkou byl solidní náhoďák.. jestli stál doopravdy 10míčů tak to jsou slušný prachy hozený přímo do kanálu.. nechápu jak se takovej hráč mohl dostat do zahraničí...

    juhar je až na ty fintičky skoro to samí, často zbytečně ztratí míč, navíc má problémy se zpracovánim.. jediný plus oproti mičolovy u něj vidim v tom že má slušnou střelu z dálky.. (teď to sice byla chyba golmana, ale už dřív měl pár slušných střel kde chyběly centimetry aby to skončilo gólem..) ale umět jenom střílet z dálky je na prvoligovýho fotbalistu trochu málo...

    chtělo by to dát šanci mladíkům jako Tusjak, Hurka,Šimeček, Hrubý nebo Bazal.. a klidně na beka Mikulu, vždyť Nitrianský a Čonka jsou průměr ligy..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 12 lety 09.03.2013 12:54 |  
      0 0

      Umět jenom vystřelit,je na ligu skutečně málo.Ale když nikdo jiný pořádně nevystřelí a dodorbat to do malýho vápna neuměj,tak zaplať pánbůh alespoň za to.Mičola je podle mě plašan a nejde mu to,možná by u obou těchto fotbalistů prospěla ta zakázaná psychologická příprava.A nebo tam skutečně zkusit dát několik těch mlaďochů.Docela by mě zajímal ten Mikula a delší čas pro Šimečka.
      Hlavně to vypadá,že nikdo tomu neumí dát nějaký řád,čili mistr špílu.
      Já věřím,že by to mohl zvládnout Ruda,když jsme už pohrdli Davidem,se slovy,že máme hráčů dost.Za chvíli jich takhle budeme mít opravdu dost.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Pepino44     před 12 lety 09.03.2013 12:06 |  
    0 0

    Tak já si myslím,že je to hlavně o psychice,hráči se bojí kombinovat a to všichni,mladí i staří,hlavně aby nezkazili přihrávku. Proto také nejčastěji nakopnou balon dopředu a je jedno jestli tam někdo je. Vždyť kolikrát přešel balon z nákopu až brankovou čáru aniž by jej někdo sledoval. To samé je u obránců,několikrát obránci mezi sebou,potom zpátky Contymu a ten v nouzi někam,v horším případě do autu. Jinak ke dvojici Petrák-Gecov.Gecov má velký akční radius a prostě Petrákovi žere prostor a on neví co má hrát.Je to ještě mladý hráč,kterému je potřeba dát přesné pokyny a to Rada asi nedělá.Víceméně by se Petrák měl posunout před Gecova,v podstatě jako podhrot a nevěnovat se tolik obraným úkolům.Oba jsou to velmi dobří hráči a bylo by škoda posadit jednoho na lavičku.Je potřeba jim najít nějaký prostor aby si nepřekáželi. Tuhle bídu si opravdu vysvětluji bojácností někomu nahrát a nesehraností mužstva-nabízení se a nabíhání do volných prostorů.To bylo vidět na konci zápasu,kdy jsme si nebyli schopni přesně nahrát do prostoru na volného hráče a vůbec jsme neudrželi balon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 09.03.2013 12:10 |  
      0 0

      Já to beru, ale proti Liberci už nemají takové výmluvy opodstatnění, takže chci vidět pořádný fotbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Pepino44     před 12 lety 09.03.2013 12:37 |  
        0 0

        Já tady nikoho neomlouvám,naopak kritizuji,ono nechávat na hráčích aby si našli svůj prostor,když v přípravě hrál Gecov s Petrákem asi tak dva poločasy je velmi těžké. Pořád této dvojici věřím a pokud se je podaří uplacírovat,bude problém naší bídy možná vyřešen. Hru nemohu omlouvat,protože se hraje nejhorší fotbal co pamatuji a že na Slávku chodím už asi 55 let.Takhle strašně nehrála ani ve druhé lize. Jinak si pořád myslím,že je tam psychický blok a hráči si ani nenabíhají aby proboha nedostali přihrávku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          bongor     před 12 lety 09.03.2013 12:59 |  
          0 0

          Já si taky myslím,že to není jen o jménech,ale hlavně o způsobu hry.Ale od toho je tam snad trenér,aby jim řekl co mají vlstně hrát.
          Dva štítáci by měli cenu třeba proti Barceloně,ale proti Brnu tam je nutně jeden jenom do počtu.A Patrák jako slušně vychovaný mladý muž dádá přednost Gécovi a sám vypadá jako že přestal hrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      jarodo57     před 12 lety 09.03.2013 12:53 |  
      0 0

      Nezlob se na mě ,ale já v tom co píšeš o Gecovovi s Petrákem postrádám logiku.Oba dva jsou opravdu kvalitní hráči,ale především v defenzívě.A tak si myslím oproti tobě že by bylo lepší, kdyby jeden z nich vůbec nehrál a namísto něho hrál nějaký více tvořivější hráč, který v momentálním týmu nejvíce schází(Šimeček? Zmrhal? ...) Petráka mám vcelku rád ,ale bohužel trenér,nálada,potřeba každého bodu spíše nahrává na zapojování Gecova a tím pádem Petrák bude muset nadále trpět nevyváženou přestupovou politikou,ať už tím,že nebude hrát svůj post a nebo, že bude muset sedět na lavici.Já osobně bych Petráka nechal na tom defen. štítu a hledal prostor pro Gecova ,ale na to jsem malý pán a tohle se musí zkoušet v přípr. období. To jsem zde nedávno ohledně situace kolem těchto dvou již napsal asi před týdne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 12 lety 09.03.2013 13:06 |  
        0 0

        Já pořád nevěřím tomu,že jsou hráči tak striktně zaškatulkovaní.Mně to připadá,jako když se dva rockeři dohadují,která kapela hraje jaký styl.Nakonec přijde třetí a ten je dá do třetí,úplně jiné škatule.Výsledek je,že se to prostě nedá přesně zařadit a kromě brankáře a možná stoperů-mimo třeba Latyho se dá dobrý hráč přeškolit na jiný post s jinými úkoly,když už se koupí nějaká kvalita,jakou má Geca zcela určitě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          slaviator     před 12 lety 09.03.2013 14:28 |  
          0 0

          Ve Spartě teď přeškolujou jednoho 19tiletého brankáře z juniorky na útočníka a asi je to lepší, než kdyby chytal dál... Když má 175 cm :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        jarodo57     před 12 lety 09.03.2013 13:13 |  
        0 0

        Analýza,systémově atd. To jsou v dnešní době hodně používaná a leckerými umělci hodně používaná slova.A tak jenom upozorním na to,že pokud by realizační tým byl vedený systémově a po podzimu si udělal pořádnou analýzu, tak k takovým chybám by nedocházelo. Předně po skončení podzima po vypracované analýze by se přišlo na to, že nás na místě defen. záložníka až tak moc bota netlačí,ale že nám hodně schází hodně v záloze tvořivý hráč,stoper a útočník.A ejhle první posila byl defenz. halv.Proto se tedy nyní hledá místo pro oba, protože oba jsou kvalitní.Tvořivý hráč se žádný asi nesehnal tudíž ani nekoupil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        zeleznik2     před 12 lety 11.03.2013 16:45 |  
        0 0

        Naprostý souhlas, hrát na dva defenzivní štíty je blbost, kdyby jsme hráli třeba LM, tam bych to chápal, ale takhle..., Petráka bych nechal jako DZ a pro Gecova třeba tvůrčí roli?ale vše záleží na trénerovi a bohužel se obávám, že to takhle bude hrát celé jaro...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    slaviator     před 12 lety 09.03.2013 12:52 |  
    0 0

    Já bych dal teda všem o stupeň horší známku než Alanor.

    Jak by řekl klasik: včera jsme utrpěli vítězství....

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 13:12 |  
    0 0

    Tak špatně jako včera jsme už dlouho nehráli...
    S hodnocením výceméně souhlasím, ale podobně jako slaviator bych u každého (snad krom Dobrotky) ubral jeden bodík dolů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      slaviator     před 12 lety 09.03.2013 14:25 |  
      0 0

      Já si původně pohrával i s myšlenkou dát demonstrativně všem jen 1 a Čontofalskému s Petrákem za 3 a Dobrotkovi 5. Asi mám prostě pořád velké nároky na hru, daleko radši uvidím ve hře nějaký systém, nějaký řád, nějakou myšlenku a smolně prohrát než hrát pořád na náhodu a někdy náhodou po 17 měsících venku a po 7 zápasech celkem vyhrát... Máme rozhodně kádr na to hrát minimálně o třetí místo, proto bych chtěl vidět nějaký posun ve hře, nějakou naději do příští sezony. Ale tu, bohužel, nevidím. Nevidím žádné herní zlepšení, nevidím že by se hráči naučili hrát po zemi, reagovat na hru soupeře tím, že si to začnou dávat po křídlech či naopak středem hřiště, nevidím nějaký posun v ofenzivní činnosti. Zápas s Boleslaví pro mě byl utrpením, ale aspoň jsme měli nějaké šance a střely. Ale včera mi to připomínalo legendární zápasy typu Příbram-Budějovice pod trenéry Kotrbou a Tobiášem. U takových zápasů jsem vždy spolehlivě usínal, včera sem neusnul jen proto, že hrála Slavia a že jsem doufal, že se hra zlepší.

      Radu jsem celkem ve Slavii bral, nevadil mi. Ale buď neví co s týmem nebo hráči jeho pokyny neplní. Nevím co je horší. Ale obávám se, že Rada si prostě neví rady a že je potřeba nového trenéra. Zdeněk Zeman je volný, fotbal jeho týmů se mi vždy líbil, varovný prst ale je potřeba ukázat na to, že ho letos odstřelili hráči, protože byl na ně příliš náročný, obávám se, že u nás by to hrozilo taky. Hráči nejsou zvyklí makat a když to po nich někdo vyžaduje, tak bojkotujou...

    • Trochu jiný pohled

      Boss82     před 12 lety 09.03.2013 14:28 |  
      0 0

      Pod předchozím i tímto článkem se zde zvedal obrovská vlna kritiky. Kritiky vůči trenérovi, hráčům, stylu hry atd... Některé komentáře jsou ale poněkud mimo mísu a jejich pisálci by se měli nad sebou zamyslet. Ona je kritika a kritika.

      Podívejte - Spartě jsme vždycky záviděli schopnost, že i když hrála totálně nekoukatelný fotbal, tak dokázala zápasy urvat do vítězství 1:0, 2:1. A díky čemu se jí to dařilo? Především díky tomu, že i když jí to samotné nešlo, tak soupeři na hřišti téměř nic nedovolila.

      A náš včerejší zápas byl přesně takový - nedařila se nám kombinace, nedařila se nám přečíslení, nedařilo se nám přecházet 1 na 1. Ale přesto všechno jsme Brnu za celý zápas povolili jednu pološanci! A to je to podstatné, v útočné fázi jsme hráli tužku, ale soupeře jsme k ničemu nepustili, takže jsme prakticky nemohli prohrát.

      Fotbal se nehraje na šance, na krásu, na počet přihrávek ani držení míče. Hraje se na góly. Věřím, že máme dostatek kvalitních hráčů, aby se naše útočná hra pomalu zlepšovala a 1, 2 nebo 3 góly jsme byli schopni za zápas vstřelit. Pokud budeme hrát v defenzivě tak, jako včera, budeme vítězit a stoupat tabulkou.

      Hledejme pozitiva! Uvědomme si, že Brno před 14 dny řádně potrápilo Plzeň a hrálo dobrý fotbal. Ale my jsme mu nedovolili nic. Po dlouhé době mám pocit, že jsme ve Slavii dali dohromady stoperskou dvojici, která má evropské parametry. A to je spolu s kvalitním brankářem základ úspěchu.

      Jistě, také jsem čekal víc od hráčů jako Mičola, Juhar nebo Škoda. Ale zatím bych je neodepisoval, věřím, že v nich něco je a brzy to začnou prodávat.

      Dále potřebujeme hráče, kteří předvedou něco navíc - kreativitu, invenci, nadstandardní úspěšnost v soubojích 1 na 1. Věřím, že Skácel a Fenin a snad stále i Kisel by takovými hráči mohli být.

      Potřebujeme také důraz ve vápně a kvalitní koncovku - v podobě Škutky si myslím, že jsme takového hráče našli a brzy začne dávat góly.

      Dejme týmu i trenérovi ještě čas. Pokud přijde výhra v příštím kole nad Libercem, může se vše ještě otočit a můžeme skončil klidně 5. A v příští sezoně již musí přijít nekompromisní útok na poháry. Hráčský kádr na to je.

      • Re: Trochu jiný pohled

        Boss82     před 12 lety 09.03.2013 14:30 |  
        0 1

        Měl to být samostaný komentář, ne odpověď Eluinovi, sorry za to.

      • Re: Trochu jiný pohled

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 15:06 |  
        0 0

        Vidím to vlastně skoro stejně.Oni vlastně slavistčtí fanoušci nadávali a kritizovali vždy a skoro na vše, už od dob dřevěné tribuny která byla vůbec pověstná.No a vždycky za to někdo může ted se vyhazoval LJ aby se nakonec řikalo zda to není chyba,jednou je špatnej Juhar pak zase Mičola a furt nějakej trenér mají jít ven atd.Taky se mě ten fotbal vůbec nelibí,ale ještě bych chvíli počkal a dal jim šanci.

        • Re: Trochu jiný pohled

          Boss82     před 12 lety 09.03.2013 16:17 |  
          0 1

          To vlk30: Přesně tak. Tady se pořád a neustále všechno jen kritizuje, vyhazují se hráči, trenéři, vedení, majitel.... Já myslím, že každý soudný člověk, musí vidět ten obrovský progres za poslední dva roky:

          z krachujícího klubu bez hráčů, bez peněz, bez majitele, zato s gigantickými dluhy a nezkušeným trenérem, tu teď máme stabilní finanční situaci, všichni víme, kdo je naším vlastníkem (byť někomu může nebo nemusí být A. Řebíček sympatický), zbavili jsme se obřích dluhů, kádr se pomalu ale jistě zkvalitňuje, je zde profesionál každým coulem pan Kusý a je zde zkušený, byť ne všemi milovaný, trenér Rada.

          Mimo to máme skvělou juniorku, která nám postupně vychovává hráče pro A tým a máme také další mládežnické výběry, které mají výborné výsledky a jsou příslibem do budoucna.

          Současnému trenérovi i hráčskému kádru bych dal čas minimálně do konce této sezony. Tu bych pak zhodnotil jako celek a teprve pak je možno přijmout nějaká třeba radikální personální opatření.

          • Re: Trochu jiný pohled

            klimi     před 12 lety 09.03.2013 17:48 |  
            0 0

            A jsme v lize níže, než před dvěma roky a hrajeme hnusný fotbal hodný okresnímu přeboru, tak k čemu nám to vše je?

            • Re: Trochu jiný pohled

              Boss82     před 12 lety 09.03.2013 21:39 |  
              0 1

              To klimi: Třeba k tomu, že je to dočasný stav a je zde předpoklad, že půjdeme mnohem výše? A pokud ne, tak bude Rada nahrazen, já s tím nemám problém. Já jen říkám, že do konce sezony bych mu čas dal.

              • Re: Trochu jiný pohled

                slaviator     před 12 lety 09.03.2013 22:01 |  
                0 0

                A co když příští rok budeme hrát ještě hnusnější fotbal a ještě níž? Bude to pořád dočasný stav nebo už pochopíte, že to je setrvalé, když už to bude čtvrtou sezonu?

                • Re: Trochu jiný pohled

                  Boss82     před 12 lety 10.03.2013 10:57 |  
                  0 0

                  To slaviator: Kdybyste četl mé příspěvky celé a všechny, neptal byste se na tyhle hovadiny.

      • Re: Trochu jiný pohled

        spino     před 12 lety 09.03.2013 15:26 |  
        0 0

        To co píšeš o Spartě je pravda. Potíž je v tom, že Slavia takhle nikdy nehrála a prostě hrát nebude. Nebo naopak bude, ale už bez mé aktivní podpory. ;)

        • Re: Trochu jiný pohled

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 15:58 |  
          0 0

          Aha, tak že radši hrát na krásu ve druhy lize s tvojí podporou nebo v první lize tužku bez tvojí podpory jsi teda ještě větší... než sem doufal.Jinak víš co ce říká vždy jsme s váma.

          • Re: Trochu jiný pohled

            Fallen (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 16:32 |  
            0 0

            vždycky jme s váma ... třeba i v druhý lize. Já se u fotbalu raději bavím, než zvracím

            • Re: Trochu jiný pohled

              slaviator     před 12 lety 09.03.2013 16:48 |  
              0 0

              Podpis a razítko.

        • Re: Trochu jiný pohled

          Boss82     před 12 lety 09.03.2013 16:28 |  
          0 1

          To spino: Já neříkám, že chci, aby takto Slavia hrála. Já chci, aby soupeře přehrávala kombinační technickou hrou a dala mu 4, 5 gólů. Ale také chci, že když to v nějakém zápase nepůjde, což nepůjde, ono to totiž někdy nejde třeba i Barceloně, tak aby zápas urvala přesně jako včera s Brnem a vyhrála 1:0.

      • Re: Trochu jiný pohled

        dArtagnan     před 12 lety 09.03.2013 16:17 |  
        0 0

        Celou trenérskou kariéru hraje Rada nekoukatelnou holomajznu o střed tabulky. Přesně tenhle antifotbal hrál i s repre s o třídu lepším hráčským kádrem. A "kupodivu" totéž pod ním hraje i Slavia. Na co jako chceš čekat? Že třeba upadne na hlavu a zázračně se v něm probudí trenérský um? Tak to hodně štěstí...

        • Re: Trochu jiný pohled

          Boss82     před 12 lety 09.03.2013 16:26 |  
          0 1

          To dArtagnan: To právě není pravda. Teplice, Jablonec i Liberec pod ním celkem šlapaly, obvykle se umísťoval v horních patrech tabulky, Liberec zase dostal do středu tabulky z pásma sestupu.

          Repre byla průšvih, ale tam bych viděl příčiny problému úplně někde jinde.

          Jako já bych zde také viděl raději Vrbu, Dovalila, Kozla nebo možná Zemana. Ale ti jsou všichni v tuto chvíli nereální.

          A dělat z Rady diletanta, který celou kariéru "trénuje hovno" opravdu není na místě. Já myslím, že situace se teď otočí a půjdeme nahoru. A pokud ne, a budeme se stále plácat kolem 8. místa, pak ano, v létě bych před začátkem přípravy sáhl k výměně trenéra, který by měl dost času na přípravu mužstva na novou sezonu.

          • Re: Trochu jiný pohled

            dArtagnan     před 12 lety 09.03.2013 16:34 |  
            0 0

            Aha. Když to, co předváděl s Teplicemi, Jabloncem a Liberecem považuješ za dobrý fotbal, tak už tvoje příspěvky chápu. Sice nerozumím tomu, proč sis vybral Slavii, která se vždycky snažila o naprostý protipól tohoto "fotbalu", ale do toho ti samozřejmě nemám co kecat.

            • Re: Trochu jiný pohled

              Boss82     před 12 lety 09.03.2013 21:43 |  
              0 1

              To dArtagnan: Já zase nevím, proč sis vybral pro sledování fotbal, když mu evidentně nerozumíš, ale do toho Ti samozřejmě taky nemám co kecat. A mimochodem - nikde jsem netvrdil, že to, co předváděl s Teplicemi, Jabloncem a Libercem považuji za dobrý fotbal, jen jsem tvrdil, že mu ty týmy celkem šlapaly a rozhodně se neumísťoval jenom v dolních patrech tabulky, jak se zde mylně šíří.

              • Re: Trochu jiný pohled

                dArtagnan     před 12 lety 09.03.2013 22:11 |  
                0 0

                Jasně, jak má někdo jiný názor, tak je to tím, že je natvrdlý a nerozumí tomu. Říkej si to pořád dokola, třeba tomu i uvěříš a budeš mít klid. Ale na mě už prosím nereaguj.

                • Re: Trochu jiný pohled

                  Boss82     před 12 lety 10.03.2013 11:03 |  
                  0 2

                  To dArtagnan: Ne, mít jiný názor než já neznamená být natvrdlý a nerozumět tomu. Ale psát blbosti znamená být natvrdlý a nerozumět tomu. A to je přesně Vás případ.

                  Abyste totiž mohl o nějakém trenérovi napsat, že všechny týmy pod ním hráli stejnou holomajzu, musel byste vidět ideálně všechny zápasy těch jeho týmů, abyste to mohl nějak objektivně zhodnotit. A jelikož jsem si jistý, že tomu tak není, tak je jisté, že píšete kraviny.

                  • Re: Trochu jiný pohled

                    dArtagnan     před 12 lety 10.03.2013 12:56 |  
                    0 0

                    :-) Hele, už vážně naposled, protože to je jak mluvit do zdi. Ano, ligu sleduju x let. Ano, Rada vždycky ordinuje defenzivní silovou nakopávanou, na SN přezdívanou holomajzna. Tohle ti potvrdí každý, kdo není slepý. Jak ti tu ukázali Barra a vavicek, Radovy týmy hrají o střed tabulky, čímž dali za pravdu mně a naopak usvědčili ze lži o horních patrech tabulky tebe. Bohužel jsi to ale vůbec nepochopil a naopak se výrazy typu "snad to kritikům zavře ústa" totálně ztrapnil. Ale je od tebe moc hezké, že jsi za to Barrovi alespoň poděkoval:-) To vážně nevidíš, jakého blbce ze sebe děláš, když následně ještě doplníš "píšete kraviny, blbosti apod."?

                    • Re: Trochu jiný pohled

                      Boss82     před 12 lety 10.03.2013 20:08 |  
                      0 0

                      Milý dartaňane, není mým problémem, že máš potíže pochopit psaný text. Není ani mým problémem, že vytrháváš věty z kontextu a reaguješ jen na to, co se Ti hodí. Jelikož jsi evidentně méně chápavý, tak ještě jednou specicálně pro Tebe polopaticky:

                      Týmy trénované P. Radou se umístítily v horní polovině tabulky 4x, což není špatné vzhledem k tomu, jaké týmy vedl a v jakém stavu je přebíral. Jak jasně vyplývá z příspěvku Barry, tak týmy jím trénované si většinou po jeho odchodu vedly hůře a obvykle si vedly hůře i před jeho příchodem. Z toho vyplývá, že to je celkem úspěšný trenér a rozhodně to nepopírá mé tvrzení, že se jím trénované týmy obvykle umísťovaly v horních patrech tabulky (ne vždy samozřejmě).

                      Hele, nemám náladu na tuto stupidní debatu, kterou si zde rozpoutal svým útočným příspěvkem. Jestli si tím léčíš nějaké komplexy, tak to dělej jinde a ne na slávistických stránkách.

                      P. Radu nepovažuji za žádného trenérského génia, rozhodně znám spoustu lepších trenérů, ale nedělejme z něj diletanta, který kromě holomajzny, nic jiného hráče naučit neumí. To je prostě dartaňanův kec!

          • Re: Trochu jiný pohled

            Pepino44     před 12 lety 09.03.2013 17:59 |  
            0 0

            Tak to je právě ono. Když se jaro nepovede,začneme v létě shánět trenéra. Oni tak na nás budou čekat ve frontě.O trenérovi se jedná hodně dlouho,má být předjednaný s předstihem,aby si příkladně řekl,jak v přestupním termínu doplnit mančaft. Musíte si uvědomit,že v létě bude bez předběžného jednání volný tak akorát Franta Straka,protože toho už nechtějí ani v pralese.

          • lžeš sám sobě

            vavicek     před 12 lety 09.03.2013 18:02 |  
            0 0

            Z Teplic vyhozen pro nedůstojné chování(v české lize nevídané)

            Z Plzně vyhozen - 4-té místo v 2. lize. Po jeho vyhazovu vyhráli následující rok 2. ligu

            Jablonec pod Radou - 12. místo, 10.,6.,8.,9. Následně odchod do Teplic.

            Teplice - 2. místo na podzim následně odchod k reprezentaci

            repre - nejhorší trenér v historii samostatné ČR

            Liberec- na jaře 7. místo následně odchod do Teplic


            Tvrzení že se týmy trénované Radou pohybovali v horních patrech tabulky je nepravdivé. V horní polovině tabulky skončil jeho tým pouze třikrát.

            • Re: lžeš sám sobě

              Barra     před 12 lety 09.03.2013 21:41 |  
              0 0

              Podle mě Rada nikde jako trenér nevyletěl, s výjimkou u národního mužstva kde spolu s ním skončilo 6 hráčů po legendárním večírku/noci v hotelu Panorama. Ani v Teplicích, ani v Plzni nebyl vyhozen, jak tvrdíš. Jestli se pletu tak se ti rád omluvím po té, co předložíš fakta („nedůstojné chování a proto vyhazov z Teplic“? Těším se na tvé důkazy). Ani výsledky které uvádíš nejsou úplně správné. Uvádím níže výsledky působení Rady u Jablonce, Teplic a Liberce s tím, že jsou také uvedená k porovnání jak výsledky sezóny před příchodem Rady a také po té, co od klubu odešel. Zajímavé je, že až na výjimky měl Rada lepší výsledky než jeho předchůdci a také následovníci. Většinou dali mužstva pod Radou také více branek a měli lepší obranu.

              LIBEREC
              2009-10 = 9.místo, 37 bodů, 34/39 (Z. Petřík)
              2010-11 = 6.místo, 43 bodů, 45/36 (Rada přebral v 14.kole, kdy Liberec byl na 11.místě s 13 bodů s 13 zápasů)

              JABLONEC
              2002-03 = 12.místo, 34 bodů, 29/39 (bez Rady)
              2003-04 = 10.místo, 38 bodů, 27/32 (Rada)
              2004-05 = 6.místo, 41 bodů, 33/27 (Rada)
              2005-06 = 8.místo, 37 bodů, 35/39 (Rada)
              2006-07 = 9.místo, 38 bodů, 31/32 (Rada – Jablonec se umístil pro Pohár UEFA po prohraném finále Poháru ČMFS)
              2007-08 = 12.místo, 33 bodů, 24/32 (bez Rady)

              TEPLICE
              1999-00 = 5.místo, 41 bodů, 38/38 (bez Rady)
              2000-01 = 8.místo, 40 bodů, 45/39 (trenér Rada)
              2001-02 = 7.místo, 41 bodů, 37/41 (bez Rady)

              2006-07 = 8.místo, 42 bodů, 44/39 bez Rady)
              2007-08 = 5.místo, 53 bodů, 40/27 (trenér Rada)
              2008-09 = 7.místo, 43 bodů, 33/25 (bez Rady)

              2010-11 = 10.místo, 39 bodů, 39/46 (bez Rady)
              2011-12 = 5.místo, 46 bodů, 36/30 (Rada)
              2012-13 = prozatím 14.místo, 17 bodů, 19/29 (bez Rady)

              NÁRODNÍ MUŽSTVO
              17/7/2008-duben 2009

              Rada přebral po Bruecknerovi a ME 2008, kde ČR nepostoupila a končila na 3.místě v skupině A (po výhře nad Švýcarskem, prohře proti Portugalsku a Turecku).

              Výsledky pod Radou: 2-2-4 (výhra nad Slovinskem a San Marinem, prohra Polsko a Slovensko, remíz Anglie, Sev. Irsko, Marok, Slovinsko)

              Plzeň jsem nekomentoval, před příchodem Rady spadli do druhé ligy, v 2001-02 končili pod Radou v druhé lize na 4.místě. Že následující rok stoupli opět do první ligy když Rada je už netrénoval, samozřejmě neznamená že by Rada jako trenéru Plzně selhal. A opět se nejednalo o vyhazov – jestli ano, rád se poučím.

              Nebráním tady Radu, ale za své předchozí výsledky se nemusí stydět. Většinou byl úspěšnější jak jeho předchůdci u těchto mužstev, tak jak jeho následníci. To poslední samozřejmě neplatí v případě Liberce a mistrovské sezóny – ale pamatuji si jak Jaroslav Šilhavý pronesl že podstatnou část práci provedl Rada v předchozí sezóně.

              • Re: lžeš sám sobě

                Boss82     před 12 lety 09.03.2013 21:52 |  
                0 1

                To Barra: Velice díky za toto shrnutí. Ačkoliv tyto statistiky samozřejmě znám, tak jsem byl líný je takto sesumírovat a je velice dobře, že jste je sem vložil, jelikož to snad zavře ústa některým místním natvrdlým kritikům.

                Také bych jako trenéra Slavie viděl raději Vrbu nebo Kozla, ale irituje mě, že se tu z Rady dělá neschopný idiot, který nic neumí. Tak to prostě není.

                • Re: lžeš sám sobě

                  vavicek     před 12 lety 09.03.2013 22:47 |  
                  0 0

                  Idiota z něj nikdo nedělá. Nicméně je fakt, že na mezinárodní scéně naprosto vyhořel a že v lize nikdy neskončil na příčkách zajišťují postup do pohárů. Je to veskrze průměrný ligový trenér. Nic víc, nic mín.

                  • Re: lžeš sám sobě

                    Boss82     před 12 lety 10.03.2013 11:23 |  
                    0 1

                    To vavicek: Když si přečtu místní reakce na trenéra, tak se z něj neschopný idiot právě dělá.

                    Řekl bych, že je to lehce nadprůměrný ligový trenér (což není málo), který by mohl s nadprůměrným týmem (který teď určitě máme) dosáhnout dobrých výsledků.

                    Pokud nebude v průběhu jara viditelný progres, tak ať jde pryč. Ale nevyhazujme ho po 3 jarních zápasech. To je nesmysl.

                    • Re: lžeš sám sobě

                      bongor     před 12 lety 10.03.2013 12:46 |  
                      0 0

                      Já třeba můžu říct pouze za sebe,že z Rady idiota nedělám,ani mi dokonce není nesympatický.Ale je to tak známá a mnohokrát přezkoušená pravda,že když se nedaří,musí nastat výrazná změna,že si těžko můžeme dovolit ji ignorovat a čekat až na opravdový průšvih.Vrba je zcela nedostupný,Kozel podle mě ještě nedorostl do velikosti vhodné pro takový klub,jakým je Slavia A tak
                      by zbýval Zeman,ale ten je taky jen přání, a potom KJVCD.
                      Teď to Brno to třeba změní k lepšímu,ale jestli ne,tak zkrátka Rada s jeho současnou bilancí může těžko pokračovat.

                • Re: lžeš sám sobě

                  Barra     před 12 lety 09.03.2013 23:08 |  
                  0 0

                  Rádo se stalo, Bossi. Nesnáším křivdu, tak jsem musel reagovat.

                  Já naopak děkuji tobě za tvůj iniciální příspěvek, který je vyvážený a pozitivní. Včera jsem byl šťastný za výhru, tím bylo ale vše řečeno. Když jsem ale dnes viděl na oficiálkách fotku Juhara, jak pevně objímá Radu po svém gólu, změknul jsem. Jak Martin Juhar, tak Petr Rada a celé mužstvo mají na víc, než teď ukazují. Šest zápasů v řadě bez výhry, „4799 km bez výhry“ na cizím poli, jak kotel správně a vtipně podtrhl – to jsou věci které musí nalomit psychiku.

                  A to je snad to hlavní v čím si dovolím nesouhlasit jak s Radou, tak s Kusým – já věřím tomu, že mentální pohodlí je pro hráče stejně důležité jak fyzická příprava. Mens sana in corpore sano – jedno nejde bez toho druhého. Jestli proti Liberci potvrdíme, tak doufám, že i z hráčů odpadne ten tlak a že sezónu alespoň důstojně ukončíme.

                  • Re: lžeš sám sobě

                    vavicek     před 12 lety 09.03.2013 23:12 |  
                    0 0

                    Křivdu? Tím myslíš, že jsem mu ukřivdil? Jak konkrétně? Ano, skutečně jsem se spletl u Jablonce nemá být 12. místo. Nijak je všechno co jsem napsal pravda.

                    • Re: lžeš sám sobě

                      Barra     před 12 lety 09.03.2013 23:42 |  
                      0 0

                      Nedůstojné chování a proto vyhazov u Teplic. Vyhazov u Plzně. To je v mých očích křivda, ale na to jsem už reagoval níže.

                      Dále až na jednu jedinou výjimku (Teplice 2000-01) byl vždy jako trenér úspěšnější než jeho předchůdci a následovníci, a to platí jak u Jablonce, tak u Teplic (dva krát) a také Liberce. A předpokládám, že se teď nebudeš ohánět mistrovským titulem Liberce.

                      • Re: lžeš sám sobě

                        vavicek     před 12 lety 09.03.2013 23:51 |  
                        0 0

                        Opět se mýlíš. Např. v Plzni rozhodně nebyl úspěšnější než jeho nástupce. Stejně tak u repre Bílek, na rozdíl od Rady postoupil na turnaj. Ano, ohánět se titulem budu. Nechápu jak můžeš tvrdit, že Šilhavý byl s Libercem méně úspěšný než Rada. To už je naprostý nesmysl. To se nezlob, ale to hraničí s idiocií. Titul a hezký fotbal - přesto je Rada úspěšnější? Jenom upozorňuji, že na jaře skončil Rada s Libercem na 7. místě. jaro tam odtrénoval celé.

                        Co se týče vyhazovů - reaguji níže.

                        • Re: lžeš sám sobě

                          Barra     před 12 lety 10.03.2013 00:32 |  
                          0 0

                          Vavicku, musím se přiznat že čím dál, tím méně chápu, o co ti jde. Jestli podle tebe dělám „ze sebe idiota“, nebo že to co píšu „hraničí s idiocií“ – budíš. Každý má svůj způsob, jak se vyjadřuje, jestli máš zapotřebí si takhle ulevit, můj klidný spánek kvůli tomu nenechám. Nechápu ale moc dobře tvojí argumentaci o Liberci a Šilhavým (nikdy jsem o Šilhavým neřekl že měl horší výsledky, naopak, ale to jsi asi přehlédnul). Mluvil jsem o působení Rady u Jablonce-Teplic-Liberce, kde měl, jak jsem psal až na výjimku lepší výsledky. V mých přehledech nejsou chyby (alespoň si mi na žádnou neupozornil). Liberec končil pod Radou oficiálně na 6.místě a ne 7.místě jak tvrdíš, sice se stejným počet bodů jak Dukla ale s lepším skóre – ale to je detail.

                          Co ale vůbec nechápu, je tvé tvrzení že ´letošní sezónu začal trénovat Teplice Rada´- co podle tebe nemám uvedeno a co mi vyčítáš. Podle mě Rada podepsal smlouvu se Slavií 23. 5. 2012, takže mi není zcela jasné, jak mohl zahájit letošní sezónu v stejný okamžik jako trenér s Teplicemi a zároveň tak se Slavii – ale to asi bude dáno tím, že mé myšlení hraničí s idiocií, jak píšeš.

                          Nenamáhej se, abys mi to vysvětlil, já to vzdávám. Na tvé argumenty nestačím.

                  • Re: lžeš sám sobě

                    Boss82     před 12 lety 10.03.2013 11:19 |  
                    0 0

                    To Barra: Vidím to úplně stejně. Problém už byl jednoznačně v psychice hráčů. Proti Olomouci i Boleslavi to byl místy slušný fotbal, šance, ale přesto z toho všeho jediný vydřený bodík. Série bez výhry se natahovala, to nikomu nepřidá, a důsledkem byla holomajza v Brně. Avšak holomajza, ve které jsme soupeři nic nedovolili a ten jeden gól jsme tam procpali. To jsou pozitiva.

                    Věřím, že to může tým psychicky nakopnout a půjde jenom nahoru. Určitě mají na víc než teď ukazují, o tom jsem přesvědčen.

              • Re: lžeš sám sobě

                vavicek     před 12 lety 09.03.2013 22:44 |  
                0 0

                To, že byl Rada z Teplic vyhozen pro nedůstojné chování je všeobecné známo. Přiznal to ostatně i on sám. A ano, z Plzně de iure vyhozen nebyl. De facto ale ano.

                I ty nemáš úplně správné údaje, když už si chceš hrát na detaily.

                • Re: lžeš sám sobě

                  Barra     před 12 lety 09.03.2013 23:31 |  
                  0 0

                  Tak tobě je snad známo, že Rada byl vyhozen pro nedůstojné chování, já si naopak vzpomínám že Teplice nechtěli Radu k nám pustit a uvolnili ho, až se kluby dohodly na odstupném. A jestli nemám podle tebe ne úplně správné údaje, rád se poučím, stačí dokázat, kde se mýlím.

                  De iure a de facto: takže každý trenér, kterému končí smlouva tím, že není prodloužená je podle tebe de facto vyhozen? Zajímavá konstrukce. Že by za tím třeba mohlo být, že názory klubu a trenéra co se týká další spolupráci se rozcházejí, tedy nepřipadá v úvahu? Že by iniciativa k ukončení spolupráce mohla vycházet od trenéra?

                  Vrba, Komňacký, Kotal… seznam trenérů, kteří ne jenom „de facto“ ale „ de iure a de facto“ dostali vyhazov je dlouhý – a proto jsou špatní? Luboš Kozel byl v minulosti vyhozen u Jablonce a jako trenér také ještě nedovedl žádné mužstvo k pohárům - a proto je špatný trenér?

                  • Re: lžeš sám sobě

                    vavicek     před 12 lety 09.03.2013 23:44 |  
                    0 0

                    Myslím, že můj příspěvek byl naprosto jasný. Týmy jsou tam řazeny chronologicky, tak jak je Rada trénoval. Tedy píšu a je to naprosto jasné - o sezoně 2001. Ostatně i ty uvádíš sezonu 2000-2001. Nechápu proč nepřiznáš omyl. Akorát ze sebe děláš idiota.

                    V tom příspěvku jsem nikde, kromě repre(tam je to jasné) nehodnotil kvality trenéra Rady. Laskavě mi nepodsouvej nějaké nesmysly. Pouze jsem konstatoval fakta. Byl prostě vyhozen z Teplic a Plzně. A ano. to jestli je někdo odněkud vyhozen neznamená, že není profesně schopný. To ale, jak už jsem napsal nerozporuji.

                    Co se týká ne úplně správných údajů. Například letošní sezonu začal trénovat Teplice Rada - nemáš uvedeno. Stejně tak byl vyhozen z Teplic v roce 2001 - opět nemáš uvedeno.

                    • Re: lžeš sám sobě

                      vavicek     před 12 lety 10.03.2013 00:02 |  
                      0 0

                      Letošní sezonu začal Rada u nás. Uf, asi už půjdu spát. Už taky píšu nesmysly.

              • Re: lžeš sám sobě

                winter (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 11:24 |  
                0 0

                to je sice hezký že byl lepší než trenéři před ním ale nikdy to nebyl výrazný posun, rada je průměrný trenér který nemá v klubu jako je Slavia co dělat..

                • Re: lžeš sám sobě

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 11:34 |  
                  0 0

                  Rada skutečně není žadnej šlágr a je průměrnej trenér ,no protože je v tuto chvíli Slavie také průměrný klub s průměrnymi financemi tak tady klidně může být,jak říkám do léta se stejně nic nezmění.Jedině ve Slavii jsou nadprůměrný fanoušci i když si o Slavii myslí že je víc než v tuto chvíli je,ale to je v pořádku.

                  • Re: lžeš sám sobě

                    mats     před 12 lety 10.03.2013 14:42 |  
                    0 0

                    Tak nějak to asi bude. Hlavně je třeba vyhlížet perspektivně lepšího Radova nástupce. A to ještě takového, který by nebyl nereálný ani z hlediska podmínek. Je trochu složité vyhazovat trenéry bez toho, abysme měli vykoumáno, jak kdysi zpívávala, tuším, kapela Našrot, "kdo na jeho místo". Tam bych viděl základ. S předstihem hledat vhodného adepta pro dlouhodobější působení...

      • Re: Trochu jiný pohled

        slaviator     před 12 lety 09.03.2013 16:47 |  
        0 0

        Včera jsme utrpěli výhru. Nikoli vyhráli... Fotbal včera utrpěl velký direkt.

        • Re: Trochu jiný pohled

          steev (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 17:12 |  
          0 0

          Nekoukatelnej fotbal a náhodná výhra.Jsem samozřejmě rád za 3 body ale příště už to vůbec vyjít nemusí.Tenhle mančaft by měl hrát uplně jinej fotbal.A zdá se mi že Rada ten tým nikam neposouvá.

      • Re: Trochu jiný pohled

        winter (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 17:13 |  
        0 0

        ani sralta NIKDY nepředváděla takovejhle antifotbal jako my v brně.. tohle byl výkon jak z okresního přeboru...

        • Re: Trochu jiný pohled

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 17:35 |  
          0 0

          Mezi náma když se kouknu občas na lahevligu, protože se na ní mimo Slávinky nekoukám tak je to stejnej okresní přebor jako včera.Jistě se najdou vyjímky,ale ty potvrzují pravidlo.To je holej fakt.Odvoláním Radiče by se ted stejně nic nevyšešilo a v létě se holt uvidí.

        • Re: Trochu jiný pohled

          th     před 12 lety 10.03.2013 01:38 |  
          0 0

          Já už bych ani nemluvil o srovnání se Spartou, to tak sedělo na Olomouc a Boleslav, my Slavia jsme do Brna (sic!) jeli hrát čistý ''Prešovský beton''. :-(

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 17:06 |  
    0 0

    Baník - Hradec 3:0, uvidíme jak dlouho tam Plíšek vydrží, potom bych ho vzal k nám jako scouta :D

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Kuliss9     před 12 lety 09.03.2013 17:09 |  
    0 0

    Pokud hledáte trenéra jděte se někdy podívat na ČFL na mužstvo Kolína to je nádhera co s ním předvádí trenér ROMAN VESELÝ, nováček v ČFL hraje na špici nádherný fotbal. Dnes hráli v Chomutově kde je neuvěřitelně řezal rozhodčí 2:0 prohrávali nakonec vyhráli 3:2 a to ještě hráli od 70 minuty bez vyloučeného Hartiga. Opravdu na ten fotbal je nádhera se přijít podívat, proti té holomajzně co jsme předváděli včera to bylo solidní vypláchnutí oka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 17:14 |  
      0 0

      no jo, ale Kolín hodně těží z toho, že je to farmy Mladé Boleslavi

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Kuliss9     před 12 lety 09.03.2013 17:18 |  
      0 0

      Abych podotkl nemusí to být přímo pan Veselý (Sonduje okolo něj Mladá Boleslav díky tomu, že Kolín je jejich farmou), ale rád bych nějakého perspektivního trenéra, který uznává podobnou filosofii.

      Např. zde je dost vidět z jeho rozhovoru pod zimní přípravě:
      Jak už bývá zvykem, hráči Kolína se v zimním období připravovali ve vlastním areálu, kde mají veškerý komfort. A jak je se samotnou přípravou spokojený trenér?
      „To ukáže až sezona. Já jen pevně věřím, že budeme na náročnou Českou fotbalovou ligu připraveni. Důležité pro mě zůstávají jiné aspekty a především to, že i během přípravy naši hráči vědí, co a proč dělají. Vědí, že nemusejí běhat maratonské běhy, že se fotbal hraje pořád jen na sto metrech, že máme nějaký systém, který funguje a kterému věříme, a všichni hráči ho ctí. Naše filozofie je patrná na každém tréninku, vše se co nejvíce přibližuje zápasovým podmínkám. Neznamená to ovšem, že bych hráčům nějak ulevoval, naopak pracujeme hodně s detailem, vždyť ten kolikrát rozhoduje zápasy. A věřte, že toho je stále spousta, co je třeba naše hráče učit," podotkl Roman Veselý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 12 lety 09.03.2013 20:37 |  
        0 0

        Já už jsem to tady kdysi psal. Nejzajímavjší fotbal jsem viděl v A třídě kdysi v obci Rudník u Vrchlabí,možná to byla i B třída,už si všechno přsně nepamatuju.Pro sebe jsem si říkal,proč ti kluci nehrajou ligu,vždyť by tam byli za hvězdy??Bylo tam všechno co diváka baví.Střelba jak u Verdunu,hodně gólů,pěkný fauly,občas se to i schopně popralo.Dokonce i rozhodčí tam pkně dostal na budku.Jenže tohle je jenom optický klam.Ti skvělí hráči,co se nám tak líbili by v lize dostali pokaždé desítku.Proti nim totiž stáli hráči zhruba jejich úrovně,nějaká taktika jim byla všem u pr...,chtěli se bavit fotbalem,při tom pobavit i nás diváky a hlavně žádné prodlužování a zdržování,v hospodě už čekala dobrá desítka a výborná sukýnka/režná s malinovou šťávou/.Ono to s tím Kolínem a jinými
        podobnými příklady bude určitě to samé.My potřebujeme trenéra na mezinárodní úrovni,od nás to je jenom pan Vrba a KJVCD,byl by to i Zeman,kdyby mu cvaklo a chtěl trénovat v Česku.Tak to je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 20:42 |  
          0 0

          Souhlasím, bongore, ne vše lze takto jednoduše srovnávat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Philliip     před 12 lety 09.03.2013 21:00 |  
    0 0

    1. Nemáme tvůrce hry. Gecov, Petrák, Zmrhal jsou dobří fotbalisté, ale nejsou schopni tvořit, řídit hru.
    2. Slabé kraje. Pokud jde o beky, tak máme naprosto nevyrovnané výkony hráčů jako Juhar, Nitrianský nebo Čonka. Pokud zápas soustředěně odehrají směrem dozadu, pak chybí podpora ofenzivy. Je to i o kvalitě, která tam bohužel není. Opravdu nevím v čem jsou lepší než obránci Příbrami nebo Hradce. V záloze hrají hráči dlouhodobě bez formy (Mičola, Vošahlík) nebo hráči, kteří potřebují ještě herně vyzrát (Zmrhal, Tusjak). U všech těchto hráčů je potřeba daleko větší kvalita v předfinální i finální fázy.
    3. Chybí fungující herní systém, vázne kombinace. Celá hra je strašně splašená a nepřesná. Srovnání s okresním přeborem je někdy na místě. Že Rada není trenér pro Slávii, to je víc než jasné, ale jak je možné, že hráčům pravidelně odskakují míče po přihrávce, že kazí spoustu jednoduchých přihrávek, že neumí pořádně vystřelit, že nedokáží pořádně pracovat s balonem, natož třeba přejít přes hráče, jak je tohle všechno ve Slávii možné?
    4. Nemáme gólové útočníky. Nebo možná máme, ale v naší hře se téměř nedostávají do hry. To je dlouhodobý problém a dokud nebude hra celého mužstva nějak fungovat, útočníci góly dávat nebudou. Ani Lafata by toho u nás příliš nenahrál.
    5. Trenér Rada. Těžko můžeme čekat nějaké výrazné zlepšení naší hry. Proč? Problém ve Slávii je v psychice hráčů a nefunkční herní systém, který musí být založen na aktivní kombinační hře. Rada jasně řekl, že psychologii ve fotbale nevěří a že ve Slávii momentálně není čas na krásu, zápasy se musí nějak ukopat. K tomu není moc co dodávat. Rada nemá žádné viditelné výsledky ani v minulosti, nikde nedokázal přebudovat mužstvo k lepšímu, tady se toho bohužel také nedočkáme.

    Mužstvo potřebuje polít živou vodou, kdoví, třeba tou živou vodou byl zisk 3 bodů v Brně. Určitě mužstvu pomůže i příchod Skácela. Pořád to je ale asi málo. Hra se potřebuje uklidnit, zpřesnit. Slavia musí hru tvořit kombinační hrou. Záchrana ligy je absolutní povinnost, jestli skončíme nakonec 7 nebo 12, to je mi teď docela jedno. Já si přeju, aby do další sezony vstoupila sebevědomá, silná a koukatelná Slavia.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 12 lety 10.03.2013 08:31 |  
      0 0

      Ještě poznámka k zápasu s Boleslaví:Týden utekl jko voda,tak zvaná disciplinárka se však vůbec nezajímala o brutální zákrok dobytka dosoudila na Fenina.Přitom se tam s vážnou tváří řeší mnohem menší provinění.To už jsme na tom zase jak za bolševika?

  11. David Hubáček

    ElvisPresley     před 12 lety 10.03.2013 10:12 |  
    0 0

    Docela mě mrzí, že Rada odstřelil Davida Hubáčka. Poctivějšího hráče jsem ve Slavii snad nikdy neviděl. Každý zápas naplno odmakal, jezdil nahoru a dolů. A nic na tom nemění to, že ne každý zápas se mu povedl. Ať již hrával nalevo či potom na těžké pozici stopera, vždy se na něj dalo spolehnout. Docela mě překvapuje, že v komentech o něm není žádná zmínka. Určitě by byl platnější nalevo než Juhar či alibista Čonka. Pokud má ovšem jít o přípravu na novou sezonu bez bardů ( Hub, kisel), pak toto rozhodnutí chápu, nicméně je mi to líto.

    • Re: David Hubáček

      spojka     před 12 lety 10.03.2013 10:26 |  
      0 0

      Na tomhle je vidět, jak člověk zapomíná, resp. pamatuje si jen to dobré. Říct, že se mu "ne každý zápas povedl", to je opravdu hodně velká diplomacie. Je úplně jedno, jestli Hubáček všechny zápasy odmakal nebo neodmakal, když spousta gólů a výsledků šla vyloženě na jeho triko. O rozehrávce ani nemluvím, tady se kritizuje (oprávněně), že útoky zakládáme nákopem od obránců, ale že Hubáček v životě nerozehrál balon jinak, než tím svým "bochánkem" většinou na prvního protihráče, to už si nepamatuješ.

      V pátek to byl opravdu nekoukatelný hnus, urážka fotbalu, odporná kopaná nehodná jména Slavie. Ale nevidím jediný důvod, proč by to s Hubáčkem mělo být lepší. Ten totiž takové výkony podával často i v době, kdy kolem sebe měl mistrovský tým. I když je tady teď v módě z něj dělat legendu.

      Mimochodem, v Edenu na tribuně mezi dávky možná najdeme pár ještě větších poctivců, než je Hubáček. Budeme je proto stavět taky, přestože fotbalově na to nebudou vůbec mít?

      • Re: David Hubáček

        Alanor (admin)     před 12 lety 10.03.2013 10:46 |  
        0 0

        Návrat Hubáčka by byl tím posledním, co bychom potřebovali. A zvlášť na pozici krajního beka. To už si nikdo nepamatuje, jak šíleně na té pozici hrál před pár lety?

    • Re: David Hubáček

      PtakKuku     před 12 lety 10.03.2013 11:55 |  
      0 0

      Naopak si myslím že tohle zvládl Rada velice dobře, minulý půlrok když prakticky nebyla jiná varianta Hubáčka stavěl, teď už hrají hráči kterým (snad oprávněně) věří víc. Přitom se o Hubáčkovi nevyjadřuje s despektem a neshazuje ho, což by bylo vzhledem k tomu co za Slavii odehrál ubohé. To že je to poctivý hráč a že má zásluhy ale snad neznamená, že ho bude muset trenér stavět do smrti.

    • Re: David Hubáček

      Betynka58     před 12 lety 10.03.2013 12:53 |  
      0 0

      Nemyslím si, že byl Hub přímo odstřelen. V základní sestavě může hrát jen 11 hráčů a na stoperu dostali (dle očekávání a přání většiny fanoušků) přednost Dobrotka s Bortelem a rozhodně si nemyslím, že stopeři jsou teď slabé místo sestavy, spíše naopak. A na kraje má Rada jiné alternativy, tam by už Hub vzhledem ke svému věku asi nestačil.

    • Re: David Hubáček

      Barra     před 12 lety 10.03.2013 13:22 |  
      0 0

      Hubův čas přijde možná rychleji, než se zdá. Jestli jsem dobře počítal, tak jsme dostali v třech jarních zápasech již 9 x žlutou (Bortel 2x). Také před zimní přestávkou obsazovala Slavia, jestli si dobře pamatuji dělené první místo v počtu žlutých karet s 43 (můžu se o nějakou plést, před měsícem jsem to vyhledal). Máme tedy nějaký průměr téměř 3 napomenutí na zápas.

      Hub se nám ještě bude hodit. A doufám že když už nastoupí, bude mít kapitánskou pásku. To by si zasloužil.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 10:48 |  
    0 0

    Absolutne nesouhlasim s mistnimi hlasy, ze nemuzeme hrat se dvema stity nebo ze musime hrat na dva utocniky. V tom to neni. Uz leta sleduji kazdy ligovy zapas Realu a pod Mourinhem hraje paradni ofenzivni fotbal a taky ma dva stity a jednoho klasickeho hrotaka. Zasadni problem Slavie je podle me v absenci tvurce jako je Ozil ci Modric :) Ronalda bychom v Rudovi uz meli, ted jeste tvurce

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 12 lety 10.03.2013 11:40 |  
      0 0

      Ruda to zvládne všechno najednou.Co se Huba týká,určitě znáte můj velmi pozitivní názor na něj.Ale je fakt,že čas se nezastaví a musí se tvořit nový tým-zatím se spíš potvoří,ale to na věci nic nemění.Ani nevím ,jestli byl Hub v Brně alespoň na lávce:Každopádně si svoje dlouholeté účinkování v základu užil a věřím,že jej ještě letos uvidíme i na place.,ale v roli,která mu vždy nejvíc seděla,totiž jako železného dědka.Když se zraní někdo ze stoperů,Hub tam zase bude.Teď mu přeji hodně štěstí do budoucna.Ty časté výpady na SN si skutečně nezasloužil.Ale my si určitě co nejdřív najdeme jiné fackovací panáky,už se rýsují.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Navar (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 13:33 |  
        0 0

        Přesně. David Hubáček nikdy nebyl hvězda, byl spíše průměrným ligovým hráčem. Ale o to důležitější. Poctivý kluk, co se neuráží, maká naplno a není nikdy zraněný. A ano - někdy udělal chybu, někdy nestačil rychlostí, ale i tak patří k hlavním osobnostem úspěchů v letech 2008 a 2009 (tuším). Právě on spolu se Standou, Vaniakem, Tavaresem, Brabcem a Márou Suchým je pro mě symbolem krásných let. Kéž by měl někdy parádní rozlučku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 11:42 |  
      0 0

      Má to jednu vadu,pořád porovnáváme hru Realu atd.jenže ti hráči co tam jsou je uplně jinej level.Méli bychom se koukat na někoho srovnatelého,třeba Plzen hraje celkem koukatelnej fotbal a má s ním úspechy no nemít Horviho tak pochybuji že by byla tam kde je,dlouho trvat nebude a tak slavné to nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 12 lety 10.03.2013 12:36 |  
        0 0

        To je pravda,ale jak dokázali nahradit Jiráčka,Pilaře,Rezka ,Petrželu a další nenahraditelné,za to si Vrba zaslouží velkou jedničku.S Horvim to asi bude těžší,hlavně proto,že Darida už je skoro na odchodu a asi půjde i Limberský a Rajtoral a jestli bude hrát i bez nich takový pěkný fotbal,tak zaslouží medaili.Ovšem mimo Turky,to byl asi na poradě u Rady a shelem "hlavně nedostat gól"to dokonale zazdil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Navar (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 13:29 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Je to zcela srovnatelné, jen na jiné úrovni. Já samozřejmě vím, že Slavia nebude porážet ManU na jeho hřišti, ale může v klidu porážet srovnatelné týmy. Neříkám, že systém se dvěma defenzivními štíty je jediný správný, naopak má milovaná Barca hraje úplně jinak, ale tvrdím, že když jsme si systém se dvěma štíty zvolili, můžeme s ním být úspěšní. Chce to jen správné hráče. Nebo chce mi někdo tvrdit, že kupříkladu sestava Petrák, Gecov - Fenin, Skácel, Hurka - Škutka by nebyla ofenzivní?

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          jarodo57     před 12 lety 10.03.2013 14:04 |  
          0 0

          Srovnatelné to není. Když Gecov a i Petrák nejsou schopni v systému 4-4-2 rozdělovat alespoň jeden z nich balóny(Alonso v Realu to umí), tak se to hrát nedá.Druhá varianta co uvádíš je samozřejmě něco jiného.To by se mi docela zamlouvalo,jen s tím,že bych Skácela posunul více na jeho levou stranu a tím by i Hůrka měl víc prostoru a nemusel by tolik bránit(což se mu moc nechce).Byl bych dokonce i pro ,aby se tam zkusil Šimeček nebo Koreš jestli už je ale Rada neodepsal.Přeci jsou mladí a on neví jestli by ten tlak zvládli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 14:25 |  
            0 0

            kdo je Hůrka?

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              jarodo57     před 12 lety 10.03.2013 14:34 |  
              0 0

              No jo Hurka já ho pořád píšu blbě- omlouvám se mu za to.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Dobi     před 12 lety 11.03.2013 16:51 |  
                0 0

                Hůrka je kopec a Hurka je maďarsky jitrnice! Nevěříte? Skutečně!

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            bongor     před 12 lety 10.03.2013 19:13 |  
            0 0

            Díval jsem se na Bolka-Plzeň a umí to i D.J.Alespoň ve 2.půli to předvedl víc než dobře.Ale my jsme holt jiný frajeři,nějakého Jarolíma nepotřebujeme.
            Ten Odsoudil se tam klidně producíroval,jako by nic.Zkrátka vynikající disciplinárka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          zeleznik2     před 12 lety 11.03.2013 16:51 |  
          0 0

          velmi ofenzivní sestava, ale myslím, že Fenin spíše na hrot, Hurka ten si už asi nekopne, takže na jeho pozici Vošahlíka, reálnější by to asi bylo takhle:
          Petrák, Gecov - Vošahlík, Mičola/Juhar - Fenin, Škutka
          obrana: Nitranský, Bortel, Dobrotka, Skácel
          myslím, že Ruda půjde na levou stranu obrany místo Čonky a oblíbenec trenéra Juhar bude hrát v záloze jako v Brně.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Pepino44     před 12 lety 10.03.2013 15:07 |  
    0 0

    Tak trochu z jiného soudku Francin Straka míří do Příbrami.Vím,že to sem nepatří,ale mám z toho celkem raadost a to proto,že pokud bude Straka v Příbrami,tak ho Rebíček nemůže vyměnit za Radu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Barra     před 12 lety 10.03.2013 15:51 |  
      0 0

      František jde splnit ´džob´, jeho 14 od roku 2000. The great motivator is back. Bohužel nás ještě čeká výlet do Příbrami. A že der Franz se bude chtít vytáhnout proti nám, o tom není pochyb. Snad se duo Skácel-Škutka do té doby dá do richtigu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      winter (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 16:38 |  
      0 0

      no spíš aby ho nenadaplo vzít uvolněnýno Marka... to je taky typickej antitrenér...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Matlafous     před 12 lety 10.03.2013 18:28 |  
        0 0

        Panebože jen to ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Betynka58     před 12 lety 10.03.2013 16:55 |  
      0 0

      Je sice fakt, že Řebíček rozumí fotbalu jak koza petrželi, ale přeci jen není blbej, a jestli je mu něco nad slunce jasné, tak to, že Franz má do Edenu dveře už nadosmrti zavřené - pro mne jedna z mála pozitivních jistot ohledně Slavie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 17:27 |  
        0 0

        Myslím že alda může rozumět fotbalu asi zrovna tak jako my,jen o tom nemáme možnost rozhodovat jako on.Třeba bychom take občas nerozhodly nejlépe.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Betynka58     před 12 lety 10.03.2013 18:44 |  
          0 0

          To máš možná pravdu (v mém případě určitě, já se rozhodně za žádného alespoň trochu fundovanějšího odborníka nepovažuji), jen mi připadalo, že jeho některé kroky byly vedeny spíše fanouškovským srdcem než rozumem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            bongor     před 12 lety 10.03.2013 19:23 |  
            0 0

            Odborníci,to je obor,který ve fotbalu moc neuznávám,až na pár jedinců,kteří se tím živí.Jako třeba Vrba,Bílek,Rada ,Franz a plno dalších.Ale jaké jsou i mezi nimi obrovské rozdíly.My,laici a neodborníci poznáme jedině dvě věci: -předvedená hra se nám líbí a baví nás,nebo je to holomajzna a už tam příště nepůjdeme -podíváme se na tabulku a pokud umíme číst,tak vidíme výsledky práce našich fotbalistů v praxi.
            Na tohle nemusíme mít trenérskou jedničku,ani deset roků v nějakém mužstvu.
            Je to v podstatě stejná záležitost ,jako s hudbou,nebo jiným uměním.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Pepino44     před 12 lety 10.03.2013 19:47 |  
              0 0

              Tak bongore,já s Tebou nesouhlasím,z těch co jmenuješ je jeden odborník a tři profesionální trenéři (to nevyjadřuje jejich odbornost). Ono dávat na jednu roveň pod pojem odborníci takového Pospíchala,Brucknera,Uhrina st. a další skutečné odborníky s těmi co jsi jmenoval po Vrbovi se mi zdá nespravedlivé.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 20:00 |  
                0 0

                A není to uplně jedno ja bych když se na každého koukal podle toho co dokázal a to i třeba v té hudbě.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 20:02 |  
                  0 0

                  to,, když,, tam nemá býti

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    klimi     před 12 lety 10.03.2013 18:39 |  
    0 0

    Zítra přijďte na Juniorku, hrajeme s poslední Ostravou.
    Těším se na hru Hrubého s Mikulou, jejich hra mě neskutečně baví.
    Jsem zvědav, jestli bude hrát Hurka, Šimeček nebo Tusjak.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 19:20 |  
    0 0

    Slavia U18 - Varnsdorf U19 6:0 (3:0)
    Branky: G. Souček, Valenta 2x, Mysliveček, Kreuzer, Vitarigov
    Slavia U18: Soukup - Fialka, Kadavý, Rejka, Moglich - Kodr (60. Bolina), Souček (60. Kreuzer), Mysliveček - Bareš (65. Vitarigov), Fotr (60. Batka), Valenta (75. Zdichynec)

    Vitarigov ? znáte ho někdo ?

  16. Sralta - Peltonec

    Dobi     před 12 lety 10.03.2013 22:02 |  
    0 0

    Tak jsem dokoukal. Škoda, to, co pustil náš bejvalej Valeš, by snad chytla i populární paní Ziková. Škoda, mohlo být veselejc! Ale i tráta 2 bodů potěší. Děsí mne ale prohra 0:4 Teplic doma. Ne jen jako Severočecha, ale i faktem, že příštím soupeřem Na Stínadlech bude Slavia!!

    • Re: Sralta - Peltonec

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.03.2013 22:37 |  
      0 0

      Ja to říkám furt že pa bůh fandí chátře.Jinnak hokejky dobrý.

      • Re: Sralta - Peltonec

        slaviator     před 12 lety 11.03.2013 00:37 |  
        0 0

        btw neměli jste pocit, že při Lafatovo hlavičce byl Zápotočný v ofsajdu? Takže gól by v tom případě neměl platit...

        • Re: Sralta - Peltonec

          bongor     před 12 lety 11.03.2013 05:10 |  
          0 0

          Já jsem měl pocit,že deset minut před koncem přišel všeobecnej befel.Pro rozhodčí i jablonečáky.

        • Re: Sralta - Peltonec

          klimi     před 12 lety 11.03.2013 06:51 |  
          0 0

          Možná i kousek jo, ale v tu chvíli to byla celkem těsná pozice, takže se to dá i pochopit.

          • Re: Sralta - Peltonec

            slaviator     před 12 lety 11.03.2013 08:53 |  
            0 0

            Jo, já to chápu a jsem pro, aby tyhle těsný situace se pouštěly a padalo více branek... Ale je to úsměvný, že se to stalo Spartě. Stát se to Plzni, tak Křetinský zase běží na Strahov s kabelou, že utkání s Jabloncem bylo koupený

            • Re: Sralta - Peltonec

              bongor     před 12 lety 11.03.2013 17:12 |  
              0 0

              Taškář už letěl se stížností na Královce.Ze sralty se stali bezkonkurenčně největší ubrečenci ligy.A to přitom to pořád předhazovali nám.Zřejmě by měl rozhodčí na půli vzít míč a utíkat s ním k brance soupeře.Tam ho položit za čáru a zapískat gól.Potom budou spokojení a přestanou si alespoň na chvíli stěžovat.Komici.

              • Re: Sralta - Peltonec

                Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2013 20:56 |  
                0 0

                Slaviatore, jednoznačný ofsajd Zápotočného. Udivilo mne, že to komentátoři vůbec nezmínili, v každé jiné soutěži by se to hned rozebíralo!!!

                • Re: Sralta - Peltonec

                  slaviator     před 12 lety 12.03.2013 01:53 |  
                  0 0

                  Tak uplně jednoznačnej bych ho neviděl, ale když si Sparta chce oficiálně stěžovat na Královce za neodpískanou penaltu, tak prostě penalta být měla a tady se měl pískat ofsajd... Resp. ano, správně se při Lafatovo hlavičce neodmával, ale při dorážce se změnilo postavení v mrtvém ofsajdu na aktivní a gól být uznán neměl... šul nul, jak se říká hezky česky..

    • Re: Sralta - Peltonec

      Hajens     před 12 lety 11.03.2013 09:11 |  
      0 0

      Ja bych toho Valese zas tak nepranyroval. Oba balony z golovych situaci pred nim skocili, na coz se zakrok blbe pripravuje, a tak se od nej ty balony jen odrazily do hry. Spis si mel vytahnout, jak luxusne hrali Jabka takticky. Zonove, vysunuty presink, chytali offsidy. potrebovali jen, aby po hodine hry sli na pozice do utoku dva zkuseni hraci (a ne Hubnik bez formy), ktery by byli schopni udrzet balon, aby nemuseli tak litat nahoru dolu.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 11.03.2013 17:09 |  
    0 0

    Tak nevím, ale např. Škodu jsem viděl jen při střídání a když dostal ŽK, za 4 určitě ne!Čonka 5, tak ten mi taky přišel taky strašný.
    Kamil Čontofalský - 6, zachránil tři body
    Milan Nitrianský - 4 - podepsal se pod kiks, ze kterého málem padl gol
    Martin Dobrotka - 7 - podle mne muž zápasu
    Milan Bortel - 6 - slušný výkon
    Matúš Čonka - 4 - podepsal se pod kiks, ze kterého málem padl gol, podle mne nepatří do základní sestavy
    Tomáš Mičola - 4 - běhal, měl šance, co je platné, když z tutovky nedá gol
    Marcel Gecov - 4 - slabý výkon, očekavál jsem od něj víc
    Ondřej Petrák - 4 - znovu slabý výkon, souhra s Gecovem, prostě nejde
    Martin Juhar - 5 - náš nejpilnější střelec a taky jediný střelec zápasu, v záloze lepší než v obraně
    Jan Vošahlík - 4 - na pravé straně zálohy proti Boleslavi hrál výborně, v útoku to není jeho parketa
    Dávid Škutka - 5 - svoje si odehrál, měl tam jednu šanci, ve předu příliš osamocený, spolupráce od zálohy vůbec nefungovala
    Jaromír Zmrhal - 3 - další matný výkon
    Milan Škoda - 3 - klasika, navíc zbytečná ŽK

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 12 lety 11.03.2013 17:15 |  
      0 0

      Bohužel ač nerad musím uznat,že mužem zápasu byl ten Brabec II
      půjčený od bolševika.Skutečně zahrál skvěle,měl všechny míče a nikdo mu neutek.