Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Brno - Slavia 0:1

Slavia se pokusila prolomit bilanci sedmi zápasů bez vítězství na hřišti Brna, které na podzim doma rozdrtila v poměru 5:0. A sešívaní skutečně zvítězili, byť šlo o výhru šťastnou. Slavia ale každopádně vyhrála po takřka roce a půl zápas venku!

Brno - Slavia 0:1 (0:0)

Branky: 61. Juhar

Sestava: Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Čonka - Mičola (90. Šimeček), Gecov (46. Zmrhal), Petrák, Juhar - Vošahlík, Škutka (67. Škoda)

Trenér Rada nemohl do zápasu postavit Kisela a oproti Boleslavi ani Fenina kvůli zranění. Druhého jmenovaného nahradil v základu náš poslední střelec Tomáš Mičola. Kromě vynucených změn ze sestavy vypadl Zmrhal, na jehož místo se z obrany posunul Juhar. Na volný post na kraji obrany se postavil Matúš Čonka, který zatím na jaře seděl pouze na lavici náhradníků.

Do první šance se dostávala Slavia, Škutka hezky vysunul Mičolu, ale ten si míč příliš předkopl, takže obránci Brna odvrátili. Pozornost brankáře Doležala vyzkoušel jedovatou střelou Juhar, ale domácí strážce svatyně vyrazil na roh. Poté se hrálo ve slušném tempu ve středu hřiště. Osmělilo se i Brno, po rohu pálil z hranice vápna Mezlík. Svou pumelicí naštěstí minul roh Čontofalského branky. Míče se náš gólman dotkl až v 23. minutě, Zavadilův volný kop byl tečován hlavou, pro našeho brankáře ale nebylo polapení míče žádným problémem. Brňané posléze nevyužili ani špatné odkopnutí Čonky. Plynulost hry poté narušily mnohé nepřesnosti na obou stranách. Platonickou územní převahu Zbrojovky se pokusil nepřesnou střelou přerušit Gecov. Juhar poté pálil o něco přesněji, jeho pokusu ale chyběla razance. Brno ke konci poločasu ovládlo hru, výsledkem bylo množství standardních situací ve prospěch domácích. Do největší šance sešívaných se hnal s Vošahlíkem Škutka proti jedinému hráči Brna, ten ale zvládl centr prvně jmenovaného zblokovat. Centr domácích pak nepříliš jistě vyrážel Čontofalský. První poločas tak skončil bez branek, Zbrojovka byla o něco aktivnější.

Jen 45 minut odehrál Marcel Gecov, kterého do druhé půle nahradil Jaromír Zmrhal. Slavia si hned připsala zajímavou příležitost, ale Juharův prudký centr byl nepřesný. Škutkovu ránu následně nešťastně zblokoval Mičola. Solidní příležitost si poté připsali domácí, dostatek prostoru měl ve vápně Michal Škoda, ale centr byl naštěstí příliš vysoký, takže hlavičkoval jen mimo tři tyče. V ideální pozici se v další akci ocitl Švancara, ale kličkoval tak dlouho, až se sám vytlačil z vápna! Po nákopu přišla ojedinělá šance Slavie, Juhar byl volný na křídle, ale přihrál do vápna Mičolovi jen na paty, takže střela mířila vysoko nad! A Slavia se navzdory špatnému výkonu dokázala prosadit jako první! Juhar střílel z dálky a brankář Brna Doležal si míč nepochopitelně srazil do vlastní sítě! Slavii gól pomohl, na Vošahlíkovu přihrávku jen těsně nedosáhl Mičola v dobré pozici. Dále se hrál vyrovnaný fotbal, obrana Slavia zvládala útočné akce Zbrojovky bez větších problémů. S postupujícím časem Brno tlačilo více a více, zatímco Slavia se zaměřila na brejky. Dlouho se neurodila žádná šance, až Brno málem vyrovnalo! Čontofalský ale Brabcův lob z bezprostřední blízkosti konečky prstů vytáhl těsně nad břevno! Ukázalo se, že to byl klíčový zákrok, neboť brzy poté byl zápas ukončen a Slavia tak venku zvítězila takřka po roce a půl!

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    klimi     před 12 lety 08.03.2013 19:54 |  
    0 0

    Upřímně mi přijde, že Juhar má místo buď předplacené nebo v tom bude něco víc...Obzvláště když máme na tohle místo více alternativ. Je to škoda především kvůli Hurkovi a Tusjakovi...

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 20:24 |  
      0 0

      Presně, naprosto tohle jeho protěžování nechápu, i kdyby si dal v zápase 2 vlastní góly a zavinil 2 penalty tak další zápas bude hrát zase.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

        klimi     před 12 lety 08.03.2013 20:41 |  
        0 0

        Dosud měl 4x míč, jednou slabě vystřelil, a 3x mu utekl míč do autu.

  2. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    petrjir     před 12 lety 08.03.2013 20:41 |  
    0 0

    Rada měl pravdu a to, že už nebude hrát na krásu. Na to se nedá dívat. Ale marně vzpomínám, kdy se pod ním na krásu hrálo....

  3. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    no-nick     před 12 lety 08.03.2013 20:42 |  
    0 0

    To je bida.. prask prask vse dopředu.

  4. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    dejvidovic     před 12 lety 08.03.2013 20:43 |  
    0 0

    No to je hrozná holomajzna....proboha co delali v zimni priprave? To snad nemame zapotrebi tohle

  5. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    klimi     před 12 lety 08.03.2013 20:45 |  
    0 0

    Upřímně, poprvé za tu dobu, co fandím Slavii přemýšlím, že v poločase půjdu raději na zápas hokejové juniorky v našem maloměstě, hokej tu sice stojí za nic, ale je tam aspoň zábava a nekazím si zdraví koukáním na Nitrianského, Juhara a Radu...

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

      dejvidovic     před 12 lety 08.03.2013 20:48 |  
      0 0

      Rozhodně líp strávenej čas. Ještě bych doplnil Čonku. To je taky pán!

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

        klimi     před 12 lety 08.03.2013 20:50 |  
        0 0

        Jo, ale aspoň na rozdíl od Juhara něco ubrání...

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

          klimi     před 12 lety 08.03.2013 20:54 |  
          0 0

          I když dneska je to asi jedno, já to balím, doufám, že prohrajeme a Rada potáhne. Vím, že to není moc "fanouškovské", ale tohle fakt nemá s fotbalem nic společného. Zavadil, o kterým slyším poprvé v životě, si s naším týmem vytírá p...

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

            (host)     před 12 lety 08.03.2013 20:58 |  
            0 0

            Zavadil hrál snad i nějak v zahraničí, tuším Švédsko?

            • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

              klimi     před 12 lety 08.03.2013 21:02 |  
              0 0

              Hraje pěkně, resp. je kreativnější než celá naše jedenáctka...

              • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

                Alanor (admin)     před 12 lety 08.03.2013 21:03 |  
                0 0

                To ano, jen jsem chtěl upozornit, že to není úplně neznámé jméno.

            • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

              mats     před 12 lety 09.03.2013 14:41 |  
              0 0

              Máš pravdu. Švédsko. Byl tam, myslím, relativně dlouho a hrál snad za dva nebo tři různý týmy...

  6. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    venator     před 12 lety 08.03.2013 20:53 |  
    0 0

    Hra vypadá tak hrozně hlavně protože Petrak a Gecov se nenabízí do volného prostoru k rozehravce, když mají balón stoperi, horem to taky nejde jelikož naší útočníci se vždycky nechají předskočit. Poslední možnost by bylo individuální uvolnění jeden na jednoho,ale v současném psychickém rozpoložení/formě to nikdo nezvladne...Z výše uvedených důvodů jsme tak jalovy..

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

      eomer (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 21:04 |  
      0 0

      Čau, vidim to taky tak

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

        venator     před 12 lety 08.03.2013 21:19 |  
        0 0

        + hraci bez míče jsou bez pohybu a daleko od sebe tzn. hráč s míčem má max. jednu možnost kam posunout balon což je většinou jen dozadu max. do strany

  7. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    no-nick     před 12 lety 08.03.2013 21:06 |  
    0 0

    V obraně žádná chyba, to bude Rada štěstím bez sebe. Skacel si musí rvat vlasy, kam to vlezl.

  8. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

    japhy     před 12 lety 08.03.2013 21:06 |  
    0 0

    Jeden by řek, že jsme herní dno už poznali...
    Brankář-slepě nakopává
    obrana-slepě nakopává
    záloha- slepě překopávána nebo neudrží míč
    útok- nevyhraje souboj

    Tragéd zápasu-napsal bych Juhara, ale asi bych ublížil dalším kandidátům

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 12 lety 08.03.2013 21:08 |  
      0 0

      Juhar strašnej, ale Mičola třeba taky hodně bídnej a vůbec všichni kromě stoperů hrajou hovno.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

        winter (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 22:51 |  
        0 0

        Mičola je bídnej furt, já to tvrdim celou dobu.. jsem rád že už nejsem sám kdo tu jeho nemohoucnost vidí

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Pepino44     před 12 lety 08.03.2013 21:16 |  
      0 0

      Tak tragédů tam vidím ze Slávie jedenáct,někoho jmenovat nemá cenu.Oni mají snad zakázáno si přihrát po zemi dopředu,připadá mi,že celá obrana s Contofalským sooutěží,kdo dokopne dál.

  9. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 21:06 |  
    0 0

    Co to je za komentátorský vemeno... prý Škoda přišel proti Boleslavi v průběhu hry a rozhýbal to a dokonce připravil spoluhráčům hodně šancí... no, že Škoda střídal kvůli Feninovu zranění a celej zápas nebyl schopnej podržet balon....

  10. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    Betynka58     před 12 lety 08.03.2013 21:10 |  
    0 0

    Tak jestli někdo minule kritizoval fotbal s Bolkou, tak dnes je jeho úroveň ještě tak o dvě třídy horší. Většinou jsem dost tolerantní, ale na tohle se opravdu nedá koukat.

  11. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    no-nick     před 12 lety 08.03.2013 21:15 |  
    0 0

    Už dlouho si tajně přeju, abysme hráli jako Plzeň. Dnes se mi to splnilo, akorát bohužel kopirujou ten včerejší výkon, ne ten klasickej.

    • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

      Barra     před 12 lety 09.03.2013 13:14 |  
      0 0

      Bohužel ani zdaleko ne. Tak hrát proti Fenerbahce, tak schytáme dvojité čísla.

  12. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    opicemag     před 12 lety 08.03.2013 21:23 |  
    0 0

    Rada musí být odvolán. Myslím, že je to jediná možnost. Leč se obávám, že k tomu nedojde. Ne dokud nebudeme na sestupové pozici.

  13. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    Feanor     před 12 lety 08.03.2013 21:26 |  
    0 0

    Rada musí skončit. Jeho výroky "Není tu místo na hezkou hru" a "Mladí hráči nebudou hrát, protože by to neunesli" vyústili i v činy ... takže to vypadá tak, že taktika je nakopávání míče dopředu, bez jakýkoliv kombinace a místo toho, aby hráli mladí hráči, kteří se z toho kádru jeví asi nejlíp, tak hraje tragickej Juhar a Mičola. Hrát na 2 defenzivní štíty se dá jenom v případě, že máte na stranách kreativní hráče ... tohle je prostě totální tragédie. Navíc, místo toho, aby si Rada uvědomil, že jediná cesta je hrát moderní fotbal, tak se podle mě zavřel do ulity a teď je prostě čas na holomajznu, protože se hraje o sestup. To, že se hraje o sestup proto, že hrajem holomajznu asi nevidí ... nebo radši vidět nechce. Za tohle prostě může trenér. Ideální řešení by podle mě bylo trio Petrouš, Poustka, Vaniak ... nebo Zeman, pokuď by ho šlo získat. Největší problém rady vidím v tom, že pokuď bude takhle pokračovat, tak to nejvíc odnesou naši mladí hráči, kteří jsou zvyklí hrát kombinační moderní fotbal a s tím, co hraje A-team prostě nemají šanci se prosadit. Mohli bysme tak přijít o generaci ohromně nadějných hráčů, a to by byla strašná škoda. Z dnešního výkonu snesou určité hodnocení asi jen stopeři, jinak tragédie. Kdyby místo nich hrála juniorka, tak by to horší nebylo ... Oni nejsou schopni ani zpracovat míč ...

  14. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 08.03.2013 21:35 |  
    0 0

    No ty krávo!

  15. Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 21:36 |  
    0 0

    zázraky se dějí....

    • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

      slaviator     před 12 lety 08.03.2013 21:42 |  
      0 0

      ten brankář určitě dneska klidně spát nebude... tohleto pustit??

      • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

        Alanor (admin)     před 12 lety 08.03.2013 21:43 |  
        0 0

        To bude voda na mlýn spinových teorií.

        • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

          slaviator     před 12 lety 08.03.2013 21:53 |  
          0 0

          Jo, to bude. Ale jak si myslím (či vím), že český fotbal čistý není, tak tady věřím tomu, že ten brankář to prostě jen blbě odhadnul, že mu to skočilo o drn, že neumí chytat... Pustit to takhle naschvál, to by bylo až moc okatý...

      • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

        opicemag     před 12 lety 08.03.2013 21:44 |  
        0 0

        Někdo tu pořád psal, že ten zápas nám Brno pustí. No ten brankář na to vypadá...

      • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

        th     před 12 lety 08.03.2013 21:45 |  
        0 0

        Jestli to tak skončí, tak z toho bude mít někdo druhé Vánoce. :-D

    • Re: Brno - Slavia 0:0 ve 2. poločase

      eomer (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 22:07 |  
      0 0

      Taak jsme vyhráli a ani mě to netěší, ale snad je to nakopne a spolu s Rudim se to bude pomalu zvedat.

  16. Hodnoceni

    rudahvjezda     před 12 lety 08.03.2013 22:06 |  
    0 0

    Conto 5 - nitriansky 4, dobrotka 6, bortel 5, conka 4 - vosahlik 3, micola 3, gecov 4 (zmrhal 3), petrak 5, juhar 3 - skutka 4 (skoda 3)
    Strasliva nekoukatelna holomajzna bez jedinyho fotbalovyho zablesku se smesnym nahodnym golem. Otresnej zapas ze kteryho jediny pozitivum jsou tri body a to jeste kdo vi jestli, protoze kdyby ty body nebyly, treba by priste nebyl Rada a dalo by se na to koukat...

    • Re: Hodnoceni

      japhy     před 12 lety 08.03.2013 22:15 |  
      0 0

      To je taky otázka, jestli ta výhra nebude nakonec kontraproduktivní, když udrží PR u kormindla.
      Na druhou stranu, a už to tu někdo zmiňoval, ty kluci si fakt nenahrajou, nezpracujou triviální balony. Tak není divu, že to radši překopávaj jak šílený. To vypadá, že přes zimu viděli míč jen v připravných zápasech.
      A Ruda se už určo musí těšit na ťukes s klukama :)

  17. Re: Brno - Slavia 0:1

    denydzlSKS     před 12 lety 08.03.2013 22:18 |  
    0 0

    Důležité 3 body v cestě za záchranou. Bohužel ale pořád stejná písnička. Za celý zápas jsme si nevypracovali jedinou příležitost. Opět tragické výkony dvojice Mičola a Juhar(i když se to dnes netýkalo pouze těchto dvou).

    Vím že je to trochu rouhání, ale "bohužel" dnešní úspěch znamená, že třeba Juhar má předplacené místo na dalších XY zápasů, že Rada má stále pevnou pozici, že k nějakým změnám asi nesměřujeme.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      winter (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 22:54 |  
      0 0

      nechápu proč Rada nevyzkouší od začátku Šimečka, Hrubýho, Hurku nebo tusjaka.. Mičola s Juharem jsou tragický už dlouhou dobu a stejně je furt bude cpát do základu a opravdoví talenti se pak nedostanou ani na lavičku... už to vidim jak nám utečou stejně jako Gebre, Dočkal, Gecov a další..

  18. Re: Brno - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 22:19 |  
    0 0

    Holomajzna, nelíbivý fotbal, který až na nenápadné záblesky postrádal cokoliv z toho, co dělá z této hry tak populární sport.
    V prvním poločase se mi celkem zamlouval Gecov. Juhar se Radovi odvděčil za důvěru (či jak tomu říkat) a s notnou dávkou štěstí dal gól, je ironií osudu, že to byl zrovna on...
    Inu, spravedlivější by jistě byl bod, ale buďme rádi za 3, třeba se tým chytí, bude si více věřit (třeba i více v soubojích 1 na 1) a nějak to půjde.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      rudahvjezda     před 12 lety 08.03.2013 22:22 |  
      0 0

      Spravedlivejsi by bylo nedavat za takovyhle zapasy body nikomu... :-/

  19. Re: Brno - Slavia 0:1

    DrFe1     před 12 lety 08.03.2013 22:25 |  
    0 0

    Holomajzna. Systém hry nula, perspektiva s Radou nula. S takovouhle se sice asi zachráníme, ale další rok to budeme hrát zase.

  20. Re: Brno - Slavia 0:1

    Betynka58     před 12 lety 08.03.2013 22:26 |  
    0 0

    To jsou mi paradoxy, po jasně nejhorším jarním výkonuje tu je nakonec po roce a půl první venkovní výhra. Ještě že proti nám hrálo ještě zoufalejší Brno, z něhož podal ligový výkon snad jedině Brabec. No nic, na dnešní výkon co nejrychleji zapomenout a v sobotu i s Rudou hurá na Liberec!

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      slaviator     před 12 lety 08.03.2013 22:30 |  
      0 0

      A ještěže chytal Doležal, který poslední zápasy chytá jako chytal Zlámal ve Slavii...

  21. Re: Brno - Slavia 0:1

    Petr9608     před 12 lety 08.03.2013 22:37 |  
    0 0

    Nebýt jejich brankář nemehlo, tak se tu nadává, jaká to byla holomajzna 0:0 a ať Rada táhne....

    Tak to tak prosím berte haluzní výhra v zápase, který měl jasně skončit bez gólů....

    "Bohužel", ale body jsou tři, takže Radova pozice je o něco pevnější. Pevnější než kdyby ten bránkář byl o něco menší nemehlo. Porstě chápete - ne prooto, že by tam šel s nějakou dobrou taktikou, ale kvůli tomu, že brankář Brna byl nemehlo...

    Snad fakt nedejbůh udělat ještě těch haluzí více, abychom pak skončili třeba 7. To by se pak říkalo, že jsme šli nahoru a že pan Rada má nadále důvěru. Aby příště to sedmý místo vylpešil na šestý nebo patý (a v poháru s námi došel mezi nejlepší osmička či dokonce čtyřku!)

    Je to šílený, co napíšu, ale mne by snad ta prohra těšila. Jen kvůli tomu aby se NĚCO dělo....

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 08.03.2013 22:41 |  
      0 0

      Čím dříve Rada skončí, tím lépe, toť můj názor. Ale v zápasech si vždy přeji výhru Slavie.

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        Betynka58     před 12 lety 08.03.2013 22:48 |  
        0 0

        Souhlasím, nemít radost z výhry Slavie se mi taky příčí, navíc kdo ví jakého umělce by Řebíček místo Rady zase přivedl.

        • Re: Brno - Slavia 0:1

          Petr9608     před 12 lety 08.03.2013 22:51 |  
          0 0

          V aktuální chvíli by to jméno bylo asi jasné...

          • Re: Brno - Slavia 0:1

            slaviator     před 12 lety 09.03.2013 12:58 |  
            0 0

            Jarolím? Ne nutně...

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      Pepino44     před 12 lety 08.03.2013 22:49 |  
      0 0

      Chtělo by se mi něco napsat,ale co napsat po takovémhle zápase? Jedině-
      RADA VEN!!!! RADA VEN !!!! RADA VEN !!! Rada totiž kurví fotbal ve Slávii.

  22. Re: Brno - Slavia 0:1

    spino     před 12 lety 08.03.2013 22:54 |  
    0 0

    Doležal byl prý před zápasem na koberečku u Řebíčka. Co mu asi říkal?

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 08.03.2013 22:57 |  
      0 0

      To je zajímavé, že brankář jednoho týmu má před zápasem pohovor s majitelem týmu jiného. Kam na tyto zprávy chodíte? Viděl jste je snad spolu v družném rozhovoru?

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        spino     před 12 lety 08.03.2013 23:17 |  
        0 0

        Je přece normální, že hráč (zaměstnanec) Zbrojovky si před zápasem udělá schůzku se svým šéfem, nebo snad ne?

        • Re: Brno - Slavia 0:1

          Pepino44     před 12 lety 08.03.2013 23:24 |  
          0 0

          Spino,ty musíš být Vosel,protože dva takoví se nenarodí.

          • Re: Brno - Slavia 0:1

            spino     před 12 lety 08.03.2013 23:48 |  
            0 0

            A tobě přijde ten gól normální? Sorry, ale to by chytil i důchodce po obrně.

            • Re: Brno - Slavia 0:1

              Matlafous     před 12 lety 09.03.2013 11:27 |  
              0 0

              Řekl Spino v rozhovoru s důchodcem.... (Nepletu se, Pepino?)

        • Re: Brno - Slavia 0:1

          bongor     před 12 lety 09.03.2013 00:05 |  
          0 0

          Ty bys spino měl psát detektivky.

        • Re: Brno - Slavia 0:1

          bongor     před 12 lety 09.03.2013 00:06 |  
          0 0

          Ty bys spino měl psát detektivky.

  23. Re: Brno - Slavia 0:1

    Viking     před 12 lety 08.03.2013 22:55 |  
    0 0

    Hrozná holomajzna.

  24. Re: Brno - Slavia 0:1

    brotheus     před 12 lety 08.03.2013 23:02 |  
    0 0

    Až teď jsem pochopil, co tím Rada myslel, když říkal, že je třeba přestat hrát líbivej fotbal.

    Za poslední léta jsem si zvyknul, že na Slavii nemůžu bejt zrovna pyšnej. Teď se za ní ale musim stydět, protože takhle odpornej antifotbal nehraje žádnej jinej tým v lize. V dnešním zápase nebylo k vidění nic, pro co je fotbal považovanej za zábavu. To, co jsme mohli vidět, předevšim vůbec nebyl fotbal. Ani nejmenší náznak souhry, náběhů, fotbalovýho myšlení. Hráči byli jako naprogramovaný k jedinýmu cíli: co možná nejrychlejc si připravit příležitost k odehrání míče co nejdál na soupeřovu polovinu. Překopávaná. Neviděl jsem ani ty nejzákladnější fotbalový návyky. Náš bránící hráč sleduje míč letící do zámezí. Může si to snadno odkrokovat a odstínit dotírajícího útočníka - namísto toho zběsile kopne míč přes hlavu. Že tím v podstatě zakládá útočnou akci soupeře? Koho to zajímá. Náš hráč se dostane do byť jen trochu svízelný situace. Co udělá? Ne, kdepak, nepokusí se situaci vyřešit fotbalově, pomoct si přihrávkou spoluhráči. Prostě míč odpálí do autu. Co to, kurva, je?!

    Do odvolání Rady přestávám zápasy Slavie sledovat. Jsem slabá povaha a naše hra je zážitek, kterej se dá absolvovat jen s kýblem na blití po ruce.

    Mimochodem, haluzáckej gól a radostný objímání hráčů Brna s našima opravdu nezapudily myšlenky na předem smluvený vítězství Slavie.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      Markus     před 12 lety 08.03.2013 23:13 |  
      0 0

      Ano, též už jsem názoru, že Rada musí pryč. Možná má v hlavě nějaký systém, ale hráči mu nerozumí a na hřišti to vypadá příšerně. Další setrvání u týmu už Slavii nic nedává. Je třeba změna a jak to vidím, univerzálnější trenér, co bude mít odvahu střídat více taktik.

  25. Re: Brno - Slavia 0:1

    DKNL     před 12 lety 08.03.2013 23:12 |  
    0 0

    Tohle nemělo s fotbalem nic společnýho.Můžeme poděkovat brněnskýmu brankáři, který nám daroval výhru. Mrzí mě to moc, ale fotbal si představuji jinak. Nebýt to moje Slavie, tak TV vypínám, zvlášť po včerejším Tottenhamu.
    Snad se to s Rudou zlepší.

  26. Re: Brno - Slavia 0:1

    Oja     před 12 lety 08.03.2013 23:33 |  
    0 0

    Hroznej výkon, ukázalo se, že v systému 4-4-2 nemůžou hrát vedle sebe Petrák s Gecovem, za první půli byl Petrák neviditelnej, zbytečnej. Stejně jako v minulých dvou zápasech. S odchodem Gecova se dostal do hry, měl hodně míčů, hrál "dobře" a dobře spolupracoval se Zmrhalem, který dal podle mě útoku aspon nejakou myšlenku. Jinak ta hrůza, co předváděl Juhar v první půli, to jsem dlouho neviděl, naposledy předvedl něco podobného Cicman.

    Každopádně tři body jsou důležitý a nevěřím, že Rada může za to, že si snad kromě Dobrotky, Gecova, Petráka a možná ještě Škutky není nikdo schopnej zpracovat balon a přesně přihrát. Hráči musí nabrat sebevědomí.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      petrjir     před 12 lety 08.03.2013 23:43 |  
      0 0

      Nesouhlasim, ze Petrak a Gecov vedle sebe nemohou hrat. To, ze jim to ted nejde, neznamena, ze by to nemohlo jit za jinyhoo trenera.. Vezmu priklad Plzen. Horvath a Darida, dva def. zaloznici, kterym to vedle sebe klape. Predtim tam byl Jiracek a taky to klapalo. Jde jen o to ummet rozdat ukoly. To je ale otazka pro jineho trenera.

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        Oja     před 12 lety 08.03.2013 23:49 |  
        0 0

        Tak Horvath, Darida, ani Jiracek podle me nejsou typicti defenzivni zaloznici. To Gecov s Petrakem jsou, navic jsou si stylem hry dost podobni. Tezko rict, jake maji od trenera ukoly, ten jim muze rict co chce, zalezi, ceho je hrac schopny. Ted stred hriste ovlada Gecov, takze bud dat Petrakovi jasne jine ukoly, nebo misto nej dat utocnika.

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        bongor     před 12 lety 09.03.2013 00:14 |  
        0 0

        No včera s těma Turkama to bylo taky ze strany Plzně k nekoukání.A k tomu stačilo,že Vrba řek,že hlavní je nedostat gól.Tím vždycky končí fotbal pro lidi a přestane to bavit.Jinak Juhár byl vybrán jako hráč zápasu a určitě je naštvanej,že už nehraje Hub,to byl vždycky hromosvod.Určitě to není žádná hvězda,s míčem moc neumí,ale má alespoň rychlost i pořádnou pumelici,párkrát vystřelil z dálky,jinak by tam ten Doležal byl zbytečnej.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      winter (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 00:10 |  
      0 0

      souhlasim s petrijem.. problém neni že vedle sebe hraje Gecov s Petrákem, ale ten že nedostanou míč pozemi.. místo aby jim obránci přihrávali míče pozemi, tak radši nakopnou balon až do útoku kde o ten míč přijdeme.. to že obránci zakopávaj míče neni problém Gecova s Petrákem.. stačilo by hrát pozemi a určitě by to bylo lepší

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        japhy     před 12 lety 09.03.2013 09:32 |  
        0 0

        Možná jo, to ale asi těžko tuhle sezonu zjistíme, jelikož PR evidentně ta překopávaná nevadí.
        Je ale fakt, že jakmile na to byl Petrák v druhý půli sám, tak se do hry dostával daleko více a hrál víceméně to, na co jsme u něj zvyklí.

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        Hajens     před 12 lety 09.03.2013 16:18 |  
        0 0

        Hele zapomněl si na fakt, že Gecov s Petrákem se pro ten balon musí ukázat, z TV je těžko poznat jak jsou na tom s pohybem bez míče, takže já bych to 100% neházel na stopery, že jim nedaj balón...chyba může být i záložníků.

  27. Re: Brno - Slavia 0:1

    tantalos     před 12 lety 09.03.2013 00:10 |  
    0 0

    Po utkání s Bolkou bych ještě dal Radovi šanci. Po Brnu už bych ho hnal. To nebyl fotbal, to byl Hitchcockův horor

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      bongor     před 12 lety 09.03.2013 00:16 |  
      0 0

      je to mizerie.Rudi to asi těžko zachrání,ale bude stčit ,když dá vždyck alespoń jeden gól.

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        luk (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 02:23 |  
        0 0

        Nutné tři body,získané, hra bez komentáře. Proti Liberci to bude zase trochu jiné a čekám tři body, protože kluci budou hrát fotbal.

      • Re: Brno - Slavia 0:1

        Barra     před 12 lety 09.03.2013 09:01 |  
        0 0

        Jenže těch gólů Rudi tak moc za poslední dobu nedal. Od začátku května 2012 do teď dal jeden jediný gól za Dundee - a také při své poslední štaci u nás před 3 léty vyšel první 4 zápasy naprázdno. Jen v posledním zápase dal hattrick proti Brnu

        Když mužstvo nehraje, neumí kombinovat, tak se mu snad podaří jen nějaký takový šťastný gól jako Juharovi, po individuální akci. Když jsem před časem koukal na sestřih gólů, které letošní sezónu Škutka dal za Košice, tak se vesměs jednalo o krásné akce mužstva, do kterých byl zapojen. Pochybuji že Škutka by podepsal kdyby věděl do čeho půjde.

        Poprvé jsem se kriticky vyjádřil o Radovi p zápase s Boleslavi. Bohužel jsme proti Zbrojovce spadli herně na absolutní dno. A přitom umíme hrát, ale sebevědomí je kompletně pryč. Včera nám chyběl takový Pavel Zavadil, který se rval o míče a dirigoval a hecoval své spoluhráče. Ukázal v 34 letech, že na věku ani tak nezáleží. Pro mě nejlepší muž na hřišti, neznal jsem ho, ukázalo se že i v Švédsku kde posledních 6 let hrál, se jak se zdá hraje fotbal na úrovni. Brno mělo dobrý nos, když ho teď během zimní přestávky ulovili.

        Jak z toho ven? O moc lepší to asi už nebude. Osobně bych Radu i přes včerejší výhru odvolal, jde vidět, že mužstvo je na dně, jen Skácel to neobrátí. Potřebujeme trenéra který bude umět komunikovat s hráči, jim dá více sebedůvěry. Musíme se modlit aby byli konkurenti na dně tabulky ještě horší než Slavia, abychom se udrželi. Ale je největší čas se zaměřit na výběr nového trenéra. Někoho, kdo nebude mít strach z toho, co Slavia momentálně předvádí.

        • Re: Brno - Slavia 0:1

          bongor     před 12 lety 09.03.2013 09:53 |  
          0 0

          Ahoj Barro,máš pravdu,ale Rudi je umí dávat s věřím,že co nejdřív začne jeho gólostroj.Radu je potřeba odvolat.Jsou tady i horší trenéři,ale jak hrajeme my poslední dobou,to je průšvih a hlavně se na to nedá koukat.Veškerá tradice Slavie,to je kombinační hra převážně po zemi ,ta se úplně vytratila.Taky jsem vůbec nepochopil,proč vůbec nenapadáme a po ztrátě míče se hned stahujeme.Je to česky řečeno bojácný,připosraný fotbal.A to celé je dáno tím,že se Rada bojí o flek a všechno obětuje pro to,aby vydržel
          u kormidla.Škutka hrál neviditelně a není divu,byl na tom jako Škoda na podzim.Když ho střídali,tak byl pěkně naštvanej.To nebude dělat dobrotu.

          • Re: Brno - Slavia 0:1

            jarodo57     před 12 lety 09.03.2013 11:21 |  
            0 0

            Rada byl celý bez sebe.Bodejť by nebyl když si prodloužil pobírání luxusních peněz.Já už se na to ,ale nemůžu dívat.Vždyť už jsme zase pro srandu celého fotb. národa.Přeci to co tam předvádí Mičola a Juhar ,ale místama i další je k smíchu .Takhle co oni tam předvádí se hraje na vesnicích v okresních přeborech.

          • Re: Brno - Slavia 0:1

            Barra     před 12 lety 09.03.2013 13:47 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, jsem na otočku v Česku, včera jsem se šel podívat na zápas. Byl jsem sice o nějakých 15 min později, ale asi jsem o nic nepřišel. Je smutné, jak hluboko jsme herně padli. Vypadalo to, jak by se hráči poprvé na hřišti viděli. Neslaný fotbal, bez nějaké inspirace, na úrovni čtvrté ligy. Máme 3 body, záchrana je o malý krůček blíž, hráči získali po dlouhé době prémie, alespoň budou mít trochu štědřejší velikonoce - ale mám z toho, co jsem viděl, do teď kocovinu.

            Je jasné že Radovi, i když se (určitě) urputně snaží, tento úkol nedaří a že minimálně od nastávající sezóny budeme muset hledat řešení na funkci trenéra. Jen aby sezóna rychle skončila, a snažit se od příští sezóny napravit co se dá. Stále mi schází ve středním poli dobrý dirigent, který má fotbalové „ brains“ a bude umět využít fotbalové přednosti svých spoluhráčů, ale jinak by mužstvo mělo být dost silné. Bohužel výsledky tomu absolutně neodpovídají. I když včera zlaté 3 body – tak zoufalý fotbal jsem dlouho neviděl.

  28. Tak pánové,

    belmis (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 04:38 |  
    0 0

    holomajzna...my jsme hráli víc hlavičkama jak nohama. A když nohou, tak vzduchem. Nechápu, kde se to ti kluci naučili. Vźdyť už od žáčků nám říkali, abychom se snažili hrát fotbal po zemi. Vošahlík byl jeden z mála, který chtěl po zemi hrát, ale stejně ve chvíli, kdy měl přihrát "rohlíkem" po zemi (nebo maximálně půl metru nad zemí) Škutkovi do gólovky, trefil prvního obránce do PRSOU.
    Nechápu, jak někteří prvoligoví fotbalisti neumějí zpracovat celkem lehké míče.

    Už si vážně začínám myslet, že je kvalita naší hry odvislá od psychiky hráčů. Jinak si nedovedu vysvětlit takovou kopanou. Vždyť to bylo jen získávání území jak v rugby. I to Brno bylo trošku fotbalovější.

    Rada byl v koncích...ptal se o poločase Pousky, co s tím. Jenže, i když ho jako trenéra neuznávám a byl jsem proti němu hned po jeho jmenování, se mu vůbec nedivím, že si nevěděl rady.

    Naši hráči běhali, skákali, dělali skluzy...jen nehráli fotbal. Náš fotbalista měl míč a ne, aby k němu přiběhli aspoň další dva a on mohl jednomu z nich nahrát, aniž by měl přebírající hráč na zádech soupeře...

    Teď už pevně doufám, že je to z naší strany především o hlavě, jelikož si nedovedu představit, že by byla Slavia schopna hrát nejnekoukatelnější fotbal v lize...

    A proto - když máme 3 body - pohledný fotbal s Libercem s pěknými akcemi a šancemi i za cenu nevýhry. Já na dnešní výkon opravdu nemám a vím, že je spousta hezčích zápasů v krajským přeboru.

    • Re: Tak pánové,

      travel (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 08:25 |  
      0 0

      Ano, získali jsme důležité 3 body,ale díky soupeři,hlavně brankáři,rozhodně ne proto,že bychom hráli dobrý fotbal,naopak.Nechce se mi věřit,že by si p. Kusý neuvědomoval,že takovýmto fotbalem nemůžeme hrát o horní příčky tabulky a tím pádem aspoň o EL-myslím v příští sezoně.Stejně tak mu musí být jasné,že tímto nekoukatelným fotbalem bez jakéhokoli řádu,myšlenky rozhodně nezvýší v Edenu návštěvnost.O sponzorech nemluvě.Jestli neodvolá Radu v brzké době (vykašlete se p. Kusý na to,že jsme získali 3 body,nebyly zasloužené,ale náhodné)tak i příští sezona nebude dobrá a pro nás fanoušky to bude akorát utrpení.Už je nejvyšší čas,aby se p. Kusý vykašlal vůči Radovi na loajalitu a nečekal na zázrak a odvolal ho,jinak budeme přešlapovat na místě a nikam se nepohneme.Vždyť Radu p. Kusý nepřived,tak proč s odvoláním stále čeká moc nechápu.

      • Re: Tak pánové,

        opicemag     před 12 lety 09.03.2013 09:03 |  
        0 0

        Já se bojím, že o odvolání Rady nebude rozhodovat Kusý, ale Řebíček.

        • Re: Tak pánové,

          travel (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 10:18 |  
          0 0

          Samo,že konečné slovo bude mít Řebíček,ale v jedné zodpovědí uvedl p.Kusý,že až mu přijde za nutné Radu odvolat,tak to Řebíčkovi navrhne.A pevně věřím,že v takovém případě k tomu dá Řebíček souhlas.Takže záleží,kdy dojde Kusýmu s Radou trpělivost.

  29. Re: Brno - Slavia 0:1

    denydzlSKS     před 12 lety 09.03.2013 08:46 |  
    0 0

    Nevíte někdo, proč nepoužíváme ani náznaky presinku? Tedy činnosti, která je v moderním fotbale pro úspěch zásadní? Nebo na ní trenér nevěří podobně jako na psychiku?

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      spino     před 12 lety 09.03.2013 09:34 |  
      0 0

      :DDD

  30. Re: Brno - Slavia 0:1

    Pepino44     před 12 lety 09.03.2013 10:02 |  
    0 0

    Tak opět mi nezbývá nic jiného,než si jít spravit chut v pondělí na juniorku. Jenom doufám,že Rada nedal Petroušovi pokyny jak připravit hráče juniorky pro vstup do Ačka. Je fakt,že ve výkonnosti soupeřů Ačka a juniorky je velký rozdíl ale zrovna takový rozdíl je mezi hrou Ačka a juniorky. U juniorky je to technická hra po zemi,napadání soupeře,prostě věci,které se u Ačka nevidí.Nejlepší by bylo,kdyby hráčům juniorky bylo zakázáno se na hru Ačka dívat.Ještě by mohli nedej bože něco okoukat.

  31. Re: Brno - Slavia 0:1

    1rytir     před 12 lety 09.03.2013 10:11 |  
    0 0

    Chce to trochu odstupu, proto ke včerejšímu zápasu až teď. Příčinu té hrůzy, produkované před tv kamerami vidím v hlavách. A upozorňoval jsem na to ještě před zahájením jara, že stačí hloupý vstup a pod tíhou pásma sestupu se mohou naši hráči položit. Což se také jednoznačně stalo! Jen hodně lidí to vidět nechce. Tuhle pravdu si jednoznačně uvědomil i Rada. I on věděl, že ztráta bodů v Brně pošle tým ještě více do kolen. Proto ta připodělanost absolutně ve všech včerejších "fotbalových" počinech. Ano, pochopitelné to bylo a dívat se na to nedalo. Protože však má mužstvo jednoznačně na mnohem, mnohem víc, chci věřit, že případný úspěch teď doma s Libercem by měl vše otočit a Slavia začne šlapat podle not svého potenciálu. A pak nevěřím tomu, že Rada je jako Pepík Hnátek a neřve na ně v kabině: "Jste dřeváci, po zemi si to dávat neumíte, proto nic nevymýšlejte a nakopávejte ty balony dopředu..." Zkrátka s výsledky a rostoucím sebevdomím se hra prostě musí zlepšit!

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      Betynka58     před 12 lety 09.03.2013 13:08 |  
      0 0

      To je rozumný názor. Všichni víme, že stávající kádr má na mnohem víc než boj o udržení, ale včerejší tristní výkon bych taky připočetl spíše tomu, že hráči byli pod obrovským tlakem z toho, že musejí v Brně vyhrát, než Radovým taktickým pokynům - určitě jim před zápasem neříkal, že mají míče berzhlavě nakopávat dopředu. Řekl bych, že se strašně báli udělat nějakou fatální chybu a z toho možná vyplývaly ty bezúčelné odkopy.

  32. Re: Brno - Slavia 0:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 10:29 |  
    0 0

    Včera, ale i v zápase s Boleslaví se jasně ukázalo, že prostě nemůžeme hrát systém 4-4-2, v obou těchto zápasech jsme hráli strašně, záloha byla nulová a že by si ti dva útočníci nějak vyhověli.

    Pokud chceme, aby hráli v základu jak Gecov tak Petrák, tak se prostě musíme vrátit ke stylu 4-2-3-1, s tím, že ti 2 Gecov a Petrák budou mít vyloženě defenzivní úkoly a před nimi potom bude operovat ofenzivní záložník a dvě ofenzivní křídla + hrot.

    V případě že budeme hrát 4-4-2, tak nám prostě chybí hráč který spojí střed zálohy s útokem.

    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka (C), Čonka/Juhar - Gecov, Petrák - Fenin, Kisel, Skácel - Škutka

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 10:44 |  
      0 0

      No jenže tisic jinejch tu bude nadávat jak to že nehrajem 4-4-2,Vyhrali jsme sice fotbal hrůza,ale tady snad někteří by radši kdybychom prohráli s takovým přístupem at jdo do hajzlu.Pro zlaty tři body at je to třeba k nekoukání,to by si někteří místní tritici a teoretici měli uvědomit.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      Hajens     před 12 lety 09.03.2013 17:15 |  
      0 0

      Na jednu stranu je jedno jestli budeme hrat na jeden nebo dva hroty, protoze v obouch sittemech potrebujeme myslenku uprostred zalohy (konstruktivni zaloznik, na druhou stranu musime hrat na 2 hroty, protoze ani jeden nas utocnik na tom neni tak dobre technicky, aby udrzel balon nez mu pribehnou posily ze zalohy. Kdyz tam bude mit kumpana, tak jim to oboum usetri praci. Coz bylo podle me videt ve vsech zaúpasech, kdy tam nebyl kisel a hrali dva cistokrevni utocnici.

  33. Re: Brno - Slavia 0:1

    qazwerty     před 12 lety 09.03.2013 10:41 |  
    0 0

    Po návratu ze soustředění se mi u toho nuda fotbalu (ikdyž bych to fotbalem asi neměl nazývat) krásně usínalo...:-) Dobře jsem se vyspal a dnes si přečetl, že Slavia vyhrála, takže v tomto spokojenost...:-)

  34. Re: Brno - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.03.2013 10:55 |  
    0 0

    To je pro silny povahy, videt to rano cely.. musim se poopravit, Rada jen tak nadarmo neplacal, kdyz rikal, ze neni cas na krasu. Treba ten antifotbal vychazi z jeho pokynu. Ovsem ze by tahle hra vedla k uspechu, to se rict neda, vcera jsme vyhrali jen nahodou. 90% micu hrajeme naslepo, zadna vedoma kombinace. Bud toho hraci nejsou schopni nebo to maj zakazany. Jen stoperi se mi vcera libili, jsou durazni, nejsou pomali, Dobrotka vypada jako osobnost, uvidime, az se stretnou s nejakymi utocniky, ne s druhym Skodou. Juhar tentokrat v ty bide nezahral az tak zle a ja jen doufam, ze Radu nenapadne dat Rudu na beka za nej. Tezko jinak hodnotit individualni vykony, kdyz jako tym jsme hrali strasne.

    • Re: Brno - Slavia 0:1

      violence     před 12 lety 10.03.2013 09:28 |  
      0 0

      Nemáte někdo náhodou záznam doma?? Rád bych se na to podíval, když jsme z toho nic v Brně neměl :-)

  35. Re: Brno - Slavia 0:1

    zeleznik2     před 12 lety 11.03.2013 17:26 |  
    0 0

    Tak zázraky se opravdu dějí, konečně tři body a navíc prolomení nepříznivé série ze hřiští soupeřů, ale sportovně musím uznat, že to byl náš nejslabší jarní zápas, nezážný téměř bez šancí na obou stranách, my jsme dokázali vsítit jeden gol, naopak soupeř žádný, tak štěstíčko konečně podařilo obrátit na naší stranu + žákovská chyba brankáře Doležala, který udělal takovou chybu jako Čonty v Olomouci, ten nás zachránil, protože co udělala naše obrana v 90. minutě se opravdu jen tak nevidí!!Čonty s Dobrotkou naši nejlepší hráči, jinak zbytek průměr až podprůměr, velké zklamání hlavně v záložní řadě, v první půli to ještě šlo, ale ve druhé hrůza, osamocený Škutka na hrotu nebyl téměř podporován, Vošahlík, který hrál druhého útočníka se na tomto postu trápil a po příchodu Škody, přestal útok úplně existovat. Trenér nás vyslyšel a postavil na levý kraj obrany Čonku, který mne však vůbec nepřesvědčil a myslím, že proti Liberci na jeho postu nastoupí Ruda Skácel a naopak Juhara posunul do záložní řady, kde hrál lépe než v obraně, ale taky žádný supervýkon nepředvedl, jsem zvědavý s čím trenér vyrukuje proti Liberci, protože totožný výkon jako v Brně by znamenal katastrofu. Nečekám příliš změn, možná návrat dvojice Kisel s Feninem

    Proti Liberci bych to viděl na:
    Čonty - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Skácel - Gecov, Petrák, Vošahlík, Juhar/Kisel - Fenin, Škutka
    případně bych prohodil Skácela s Juharem