Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slávisté čekají už 7 kol na výhru, radost fanouškům sešívaných nepřinesl ani domácí zápas s Boleslaví, který skončil smírně 1:1. Tradičně si zhodnoťme výkony jednotlivých slávistů.

Zápas to byl vyrovnaný možná s mírnou převahou Slavie. Červenobílí si nějaké šance vypracovali, ale samotná mezihra nebyla kvalitní a hezká na pohled. Vyrovnání nakonec bylo dosti šťastné, kdy došlo k několika odrazům a propálení dvou hráčů soupeře mezi jejich nohama. Prohra by však byla nezasloužená, byť i bod je v současné situaci málo, a tak se Tribuna Sever dožadovala konce trenéra Rady, jehož pozice začíná být velice nejistá.

Hodnotíme na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 5 - V úvodu nepůsobil příliš jistě. Stejné to bylo u inkasovaného gólu, i když se nedá přímo říct, že by to byla jeho vina. V prvním poločase ale konečky prstů vytěsnil gólovou ránu na tyč, což mu zvedlo známku na průměrných 5.

Milan Nitrianský - 4 - Nevýrazný výkon. Moderní krajní bek by se měl prezentovat lepším a ofenzivnějším výkonem. Celkově zůstává Nitrianského působení u nás za očekáváním.

Martin Dobrotka - 6 - Nečekaný kapitán šel příkladem a patřil k nejlepším na hřišti. Dozadu hrál jistě, byť Magera byl v hlavičkových soubojích úspěšnější. Výtku má stoperská dvojice za inkasovaný gól, kdy zůstal nepokryt Štohanzl. Dobrotka ale nadchl Eden krásným vyvezením míče do gólové šance, kdy sám zakončoval, Miller ale vytáhl dobrý zákrok.

Milan Bortel - 4 - Po jeho ruce se měla pískat penalta, chyboval i při tyčce hostů v prvním poločase, když v těžké pozici nedokázal trefit míč. Podíl má i na inkasované brance. Jinak ale nepůsobil špatně, celkově však zatím podává méně kvalitní výkony než v přípravě.

Martin Juhar - 3 - Po tragické Olomouci nepředvedl Juhar dobrý výkon ani včera proti Boleslavi. V obraně několikrát chyboval, dopředu si i přes snahu nerozumí s míčem, který se mu zdá býti spíše na obtíž. Proti Brnu by neměl vyběhnout v základní jedenáctce.

Jan Vošahlík - 6 - Po dlouhém zranění dostal šanci v základu na pravé straně zálohy a zahrál dobře, spolu se stoperem Dobrotkou byl nejlepším slávistou. Byl aktivní, několikrát dobře centroval, zapřířinil se i o vyrovnání.

Marcel Gecov - 4 - Nepříliš dobrý výkon korunovaný fatálním selháním v tutové šanci, kdy Gecov hlavičkoval sám na malém vápně. Vybojoval sice několik míčů, ale v rozehrávce toho příliš nepředvedl.

Ondřej Petrák - 4 - Podprůměrný výkon, stejně jako v Olomouci, předvedl Petrák. Buď je jeho podzimní forma pryč, nebo mu nevyhovuje hra se stejně zaměřeným Gecovem, což je z mého pohledu pravděpodobnější. Ani Petrák nedal naší hře myšlenku a klid v rozehrávce.

Jaromír Zmrhal - 3 - Minule dobrý výkon, dnes bída. Zmrhal byl naprosto neviditelný a s podobně špatně hrajícím Juharem byla naše levá strana v podstatě neviditelná. Střídání přišlo zcela zaslouženě.

Dávid Škutka - 5 - Do zápasu vstoupil s vervou, podržel několik balónů, dobře je rozdal, dral se do zakončení. Postupem času se však vytrácel, což nakonec stačilo těsně na průměrnou známku. Přesto ukázal potenciál.

Milan Škoda - 4 - Snažil se, ale postrádá kvalitu. Chybí mu i fotbalové myšlení, což předvedl zazděním dobře se rozvíjející brejkové situace. Nakonec se dostal do dobré šance, ale hlavičkoval doprostřed, kde byl připravený Miller.

Tomáš Mičola - 5 - Oživil hru, konečně skóroval za Slavii. Kromě toho předvedl ale i příliš nepřesností.

Martin Fenin není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    knaphi     před 12 lety 04.03.2013 10:16 |  
    0 0

    Jen poznámka, Čontofalský opravdu vytáhl ten míč na tyčku. Myslím, že tímto napravil tu minelu z Olomouce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.03.2013 10:21 |  
      0 0

      Ok, včera se to také psalo v komentářích, tak mu ten zákrok započítám a známku vylepším.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    miros     před 12 lety 04.03.2013 10:21 |  
    0 0

    nesouhlasím s hodnocením Bortela...ruka byla neumyslná a nedá se brát jako chyba..Branka, kterou jsme obdrželi je chybou Rady..Stoperská dvojice musí být sehraná..šlo o poziční chybu..Oba stopeři se měli sehrávat v přípravě a ne, že hráli každý zápas s někým jiným...Dobrotka s Bortelem hráli spolu snad 3 poločasy a to je podle mě špatně...Škutka nemá fyzičku...od 70 minuty evidentně nemohl...jinak je dobrej.. Juhar? tam je problém, že na jeho straně hraje bídnej Zmrhal a navíc Juhar prostě nikdy nebyl a není levý bek...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.03.2013 10:23 |  
      0 0

      Je sice hezké, že ta ruka byla neúmyslná, ale chyba to prostě je - měla to být jasná penalta. A myslím, že ta známka 4 je u něj plně odpovídající, výrazně chyboval i u té tyčky Boleslavi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 10:36 |  
      0 0

      Juhar hraje bezhlave a je uplne jedno, kdo je pred nim, protoze od nej chodej samy nesmyslny balony, nakopy na nahodu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        jarodo57     před 12 lety 04.03.2013 11:31 |  
        0 0

        Já mu ještě ke všemu přisuzuju velký podíl na obdrženém gólu,kdy přesně rozehrál nikým neatakovaný na protihráče a tím založil akci na jejíž konci byl gól v naší síti.A právě , že to bylo nečekané ,protože boleslavští hned přesně centrovali na Štohanzla nebyla ani stoperská dvojice zkonsolidovaná a ještě se jim tam motal Nitrianský.Větší podíl právě bych za tu branku dal Juharovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Pepino44     před 12 lety 04.03.2013 12:41 |  
      0 0

      Bída zmrhala se možná projevuje i tím,že za ním hraje ještě bídnější Juhar,který s ním nejde ve předu do kombinace a při ztrátě balonu jsou problémy. Největší problem Juhara vidím v jeho statické hře.Pokud na něho někdo jde,tak Juhar se zastaví a bez pohybu není schopen reagovat na kličku,takže pro útočníky soupeře je vlastně kužel na treninku. Pokud je v pohybu,je to lepší,protože svou rychlostí dost zachrání.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 10:34 |  
    0 0

    Vcerejsek by se dal hodnotit dvojim zpusobem. Z kratkodobyho hlediska udelal Rada to, po cem tady vetsina lidi volala, nasadil sestavu, kterou v zasade vsichni chteli. Pravda je, ze to castecne pomohlo, protoze tolik strel i golovych prilezitosti jsme dlouho nemeli, dost hracu se zapojovalo do ofenzivy, ve vapne byli utocnici, jednoduchou nakopavanou jsme byli nebezpecni. Neni pravda, ze nas problem posledni doby je nepromenovani sanci, az teprve ted jsme se do nich dostavali. Takze to je urcite pozitivum, vcetne vykonu Dobrotky, Vosahlika, Skutky, v prvni puli Gecova, castecne i Nitrianskyho, u nej bych nebyl tak prisnej, snazil se.

    Z dlouhodobyho hlediska je ovsem zrejmy, ze Rada nedokaze vtisknout tymu nejakou herni tvar, nevim, esli vubec trenujou treba zakladani utoku nebo nejaky kombinace, vetsina hracu jen bezhlave nakopava balony dopredu, vsichni utikaji od hrace s balonem, nikdo se nenabizi, proste fotbal, na kterej se neda moc koukat. Obavam se, ze pod Radou to nemuze byt lepsi. Zastal bych se Zmrhala, to je typickej hrac do kombinace, ale co mel hrat, balony porad kolem nej litaly vzduchem a za sebou mel Juhara, kterej neni schopen kombinovat s nikym.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.03.2013 10:38 |  
      0 0

      Vidíš, to je těžký, miros si myslí, že Juhar hraje špatně, protože má před sebou Zmrhala, u tebe je to naopak. :) Objektivně prostě zahráli oba špatně, byť o příčině se dá debatovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 10:43 |  
        0 0

        Nojo.. je to tymovej sport a neda se vinit jen jeden hrac.. proste leva strana byla spatna.. nicmene zacinam mit na juhara pifku, protoze at hral na levy strane s Tusjakem, s Conkou, se Zmrhalem, nevidel jsem zadnou poradnou kombinaci..

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Betynka58     před 12 lety 04.03.2013 11:12 |  
          0 0

          To já se přiznám, že na Juhara mám pifku od začátku jeho angažmá ve Slavii. Je pravda, že mu na podzim pár zápasů vyšlo, ale těch horších (včetně několika doslova katastrofálních) výkonů bylo mnohem víc. Navíc je mi od pohledu dost nesympatickej, a tak bude moc rád, pokud v příštím zápase dostane přednost Čonka, kterého hodně přibrzdilo zranění, ale loni na jaře několikrát ukázal, že má slušnej potenciál.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            miros     před 12 lety 04.03.2013 11:51 |  
            0 0

            máš na něj pifku, protože přišel přes Spartu....ale to je špatný pohled! Zmrhal jena levé straně nejhorší varianta, ale je to odchovanec, že?
            Já bych dal Čonku na beka a Juhara před něj...lépe levá strana být složená nemůže. Mičola tam nemůže hrát, protože levou má na opírání a pravou se trapí. To že dal náhodný gol ho od špatného výkonu neosvobozuje...

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 12:07 |  
              0 0

              Ale vubec ne. Chapu, ze me podezrivas, ale tentokrat to neni o odchovancich a byvalych spartanech. Prijde mi, ze to Zmrhalovi fotbalove mysli, zatimco Juhar hraje bezhlave. Vzadu Conka a Juhar na kridle, tak zacinal podzim a nefungovalo to uplne stejne. Juhar je rychlej, duraznej, to se mi libi, ale nema vubec odhad na situace a prehled, nastreluje mice nazdarbuh, plno akci u nej konci..

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                bongor     před 12 lety 04.03.2013 19:50 |  
                0 0

                Mně taky nevadí bývalej sparťan,když ve službách bídy slovně nenapadal Slavii,jako to třeba dělal Fšyvok.Naopak takovému člověku dávám k dobru,že se mu konečně rozsvítilo v makovici a přestoupil na správnou loď.Mně přijde Juhár dobrej,když se rozeběhne dopředu.Má rychlost,potřeboval by ještě trochu přemýšlet,ale to ho u rudocha těžko mohli naučit,tam je to spíš na škodu.Průšvih je,když začne bránit.Proto by měl hrát levého halva,místo Zmrhala,který se musí trochu zregenerovat,t.j.odpočinout si a začít znovu tam,kde končil na podzim.Mičola to taky klidně může hrát,dnešní trend je hrát proti svojí noze,takže o tu levou se může klidně jen opírat.Na pravého je jasná volba Vošahlík,hodně se mi líbil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              th     před 12 lety 04.03.2013 12:24 |  
              0 0

              Ale k čemu nám Juhar v záloze? Furt někdo říká, že Juhara jako beka je škoda, raději záložník, ale on nikoho neobejde, míč pořádně nezpracuje, na metr pořádně nenahraje, centr dobrý jeden za zápas, zbytek na náhodu ... co s takovým krajním záložníkem? Když už teda mermomocí musí být v základu, já bych ho taky uklidil na beka, vždyť i když dozadu hraje bídu, je to pořád lepší, než co předvádí směrem dopředu. Nejraději bych ho ale vypoklonkoval ze sestavy úplně a postavil tam Čonku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    PtakKuku     před 12 lety 04.03.2013 10:41 |  
    0 0

    Hodnocení se s mým interním hodnocením tradičně moc neliší, přesto- Bortel mi přišel nedobrý, létaly přes něj balóny, byl pomalý a celý zápas jsem měl pocit, že udělá nějakou fatální chybu (díky bohu se tak nestalo). Ale gól byl jednoznačně stoperským selháním, Štohanzl dostal balon středem hřiště. U mě osobně by Bortel dostal ještě horší známku. Nechci vyvozovat širší závěry, protože v přípravě jsem ho neviděl, tak snad jenom neměl svůj den.
    Horší známku bych dal i Nitrianskému, zvlášť ve druhé půli byl podle mého názoru slaboučký, možná nejslabší z celé sestavy. Bez nápadu, bez bojovnosti a dokonce se nechal na své straně i předbíhat. Slabota.
    Naopak lepší známku bych dal Gecovovi, v první půli podle mě dominoval středu hřiště, v druhé byl průměrný. Ale řadil bych ho mezi naše nejlepší hráče.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 10:54 |  
    0 0

    Jak již téměř pravidlem, Alanorův pohled na jednotlivce se téměř neliší od názoru mého. Jedinou vyjímkou je Gecov: dal bych o stupeň lepší známku ze dvou důvodů - za první poločas, který byl podle mě ok, a pak taky proto, že byl přece jen o notný kus lepší než tápající Petrák.
    A možná tedy, že jsem ještě neviděl rozdíl mezi mizérií Juhara a Nitranského, bohužel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.03.2013 10:56 |  
      0 0

      Gecov nezahrál nijak slavně a ta 4ka je na místě už jen proto, jak zahodil tu tutovku. Já už jsem viděl míč v brance..

      U Juhara mi přišlo, že měl větší problémy v obraně než Nitrianský.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Betynka58     před 12 lety 04.03.2013 11:19 |  
    0 0

    Já osobně bych dal o stupeň lepší známku Škodovi, který včera dle mého odehrál jeden ze svých lepších zápasů ve Slavii. Myslím, že vepředu odvedl spoustu práce a ve druhé půli byl snad i platnější než Škutka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 04.03.2013 12:32 |  
      0 0

      se Škodou naprostý souhlas. ale holt to má těžký...v oblíbenosti u fanoušků a objektivnosti posuzování jeho výkonů je to už delší dobu Hubák číslo dvě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bongor     před 12 lety 04.03.2013 19:56 |  
        0 0

        Hubák číslo dvě možná,ale svůj fanklub jako náš železný bek ještě nemá.Poznámka:Za Huba by se ten boleslavák takhle neproducíroval středem hřiště,jako včera při tom gólu.
        Hub do sestavy!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 13:26 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu co na ně cohdí za balony to maj těžký oba útočníci a možná se dá spekulovat, zda nízká známka je odrazem jejich schopností. Ovšem Škutka většinu balonu co dostal zvládl zpracovat, podržet a přihrát. Škoda se sice snažil ale většinou to zadrbal. Takže v tomto porovnání je nižší známka na místě.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 11:44 |  
    0 0

    Juhar za 1, ten kluk nema v zakladu co delat. zkusime tam Conku a nakonec se na sve misto vrati David.

    Zmrhal, by mel hrat ve stredu zalozni rady a ne nakraji. nesdilim raduv zamer cpat jej na kraj, po druhe co jsem jej na teto pozici videl mne nepresvedcil.v olomouci, kdyz se pak stehl na stred byl teprve nebezpecny.

    Kisel snad bude delsi dobu odpocivat. nic proti nemu, ale bez nej jsme nebezpecnejsi.

    co je ovsem nejsmutnejsi zjisteni, je to za rada pro...meskal v podstate celou pripravu, protoze neni videt zadna myslenka ve hre. cim drive ten pan odejde tim lepe pro vsechny...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Markus     před 12 lety 04.03.2013 13:19 |  
      0 0

      Já to viděl trošku jinak. Podle mě dostal Zmrhal pokyn držet se od kraje více středu a po lajně měl jezdit Juhar. Teorie dobrá, ale důraz soupeře to celé zhatil, my začali hrát hru co hráli oni, jenže oni jí umí a my jsme začali hloupě faulovat, i kartičky padaly, úplně zbytečný ... Juhar má skvělý fyzický základ, je to především o práci trenéra domluvit se, co má hrát a aby mu hráči kolem pomohli. Je mi líto hráčů, co se snaží něco hrát, ale jejich okolí nefunguje, absence systému (nebo jeho porozumění) nám to ničí. Vím, že se opakuji, ale když chce Rada už půl roku abychom hráli nějaký systém, není něco špatně, že ten systém stále nehrajeme? 4 obránci a 2 defenzivní středopolaři před nimi, vždyť to jsou dvě úrovně obrany, ale oni se tam tak motají, až mezi nimi soupeř projde způsobem, který je zesměšní a končí obvykle nebezpečnou střelou na branku. Kolikrát jsme to včera viděli, jak soupeř přes to území prokličkoval až tak, že se sám lekl, jak snadno a kam až se dostal?

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Markus     před 12 lety 05.03.2013 09:42 |  
        0 0

        Musím se trošku opravit, s tou obranou to bude složitější. Základem budou nejspíše 4 hráči a to oba stopeři + Gecov s Petrákem. Tenhle box musí fungovat a hráči musí dobře rozumět, co se po nich chce. Nitrianský s Juharem mají podporovat útok a opravdu to vidím tak, že mají být ze všech hráčů nejblíže krajním lajnám, mají po nich jezdit. No a teď se dostáváme k hře na jednoho útočníka, kterého mají podporovat 3 ofenzivní záložníci (střed + 2 hráči na půl cesty mezi středem a krajem hřiště). Problém je, že tohle nevidím hráče dobře hrát, kulhá to v obraně i útoku.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    jarodo57     před 12 lety 04.03.2013 12:11 |  
    0 0

    V hodnocení od Alanora se povětšinou shoduji,ale ke špatným známkám tří hráčů si neodpustím poznámku. Budete asi se mnou souhlasit,že Petrák a Zmrhal patří k našim největším nadějím a už delší čas to i dokazovali v základu.Petrák dle mého pohledu více,ale to je jedno. A teď co s takovými nadějemi udělá trenér-amatér,zarytý to učitel defenzívy?V rámci jeho strategie se kupuje velice slušný další defen. hráč,kterýale má více zkušeností i ze zahraničí a tak nastává situace kam s ním? A odnáší to nejen Petrák(neví najednou co hrát i když před tím byl dobrý), ale i Zmrhal,krerý je dočasně převelen na kraj,kde se ale vůbec necítí dobře a tak i on hraje pod psa.Takže za tímto tahem je jasná ruka trenéra a na tomto příkladu je vidět jasně celá jeho nekoncepční a zmateční práce.Podle toho to vypadá i na hřišti.Žádný lad,ale náhoda.Tomuto ještě ,ale předcházel další amaterismus od našeho trenéra a to v přípravných utkáních,kdy tento koncept hry ,kterou chtěl produkovat vlastně pořádně nevyzkoušel.Hru obou vedle sebe hrajících(Gecov-Petrák )takřka v celé přípravě nevyzkoušel a přitom to mělo být ,ale to nejpodstatnější spolu se sehrávání se obou slovenských stoperů.Druhý případ je Juhár.Tam je ,ale také patrné to co s ním udělá trenér .Já jako trenér po několika jeho zoufalých zápasech bych ho nestavil,ale on je tak trochu něco jiného jako ty dva mladí kluci. On to žádný bek není a nebude ,ale bohužel se mu hledalo místo v sestavě protože když se přeci vykupoval ze Sparty s velkou slávou ,tak přeci ho nenecháme na lavičce. Něco mi říká ,že Rada nejen ,že si nepotrpí na psychologii,ale on by asi sám potřeboval psychologa a to už jenom s prohlášením ,že má strach z mladých ,aby unesli ten tlak,který bohužel svými neodbornými tahy na ně vytváří on sám.Můj názor na trenéra Radu je konzistentní a čím déle se bude oddalovat radikální řez ,tím více se budem zde a hlavně na stadiónu nebo u televize nervovat a budoucnost nikde. Takovým to způsobem naše mladíky ,jak v kádru áčka tak v juniorce se zlepšovat neuvidíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      japhy     před 12 lety 04.03.2013 13:51 |  
      0 0

      Díky za tenhle koment. Všechno souvisí se vším a za vším je naše nekoncepčnost. Na téměř nejkvalitněji obsazený post se koupí největší posila a stane se, co už je u nás skoro tradicí a já o tom pořád melu. Jedna změna vyvolá další, atd.
      ALE, a to je podle mě hlavní, debatovat o sestavě, ač je to velice zajímavé, je v naší situaci k ničemu. Zvolíme si tak max. větší nebo menší zlo. Když jsem viděl, že stopeři nejvíc míčů posílají brankářovi, zpracování je na úrovni žáků a chuť se nabízet je skoro nulová, je asi opravdu jedno, kdo zrovna hraje.
      Viděl jsem to pouze na netu, tak nevím, kde se při rozehrávce pohybují záložníci a zda to PR vadí a snaží se je nějak dirigovat-to je otázka pro očité svědky.
      Zajímavé ale je, že smysl pro kombinaci naši ztrácejí snad pouze na naší polovině-jsou prostě posraní z toho, aby neudělali chybu a trenér je zase nepopotahoval v rozborech. Ta nervozita z nich přímo stříká a soupeř to samo pozná a tak nás budou pořád nahánět a míče lítat přes zálohu. Je to ale cesta do pekel( nebo do 2.ligy)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 12 lety 04.03.2013 20:06 |  
      0 0

      jarodo má hodně pravdy.Ale já bych si myslel,že angažmá Gecova bylo určitě správné,jenom jeho koexistence s Petrákem nebude nikdy fungovat.Jsou to skuteční dva kohouti na jednom defenzivně-štítovém smetišti.Petrák jako mladší a nezkušenější se navíc nechce
      Gecákovi motat do jeho vůdčí role na tomto smetišťátku,uctivě mu dává přednost a jeho zajímavý vzestup je pryč.Řešení neznám,jedině stavět vždy jen jednoho z nich,nebo druhému dát nějakou jinou roli,třeba osobku na nějakého výrazného hráče soupeře.Třeba s Plzní,tam by se Gecák nemusel ani hnout od Pavla
      Horváthovic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 05.03.2013 10:38 |  
        0 0

        vim, že budu srovnávat nesrovnatelný, ale když tu furt čtu stesky nad tim, že se hraje na dva defenzivní záložníky, nedá mi to. úplně stejně, tj. s dvouma defenzívákama, hraje i Man United (povětšinou Carrick - Cleverley) a výsledky? netřeba jich opakovat.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    1rytir     před 12 lety 04.03.2013 15:09 |  
    0 0

    Snížil bych známku Nitranskému. On zavinil gól v naší síti! Měl míč, nebyl nikým atakován, mohl jít dopředu, mohl přihrát rozebíhajícímu se Vošahlíkovi, ale on dal nepochopitelně balón zpět a k tomu ještě do středu hřiště, kde ho kdosi (možná Petrák) napodobil a už se to vezlo...

  10. Několik postřehů

    Mike     před 12 lety 04.03.2013 15:29 |  
    0 0

    Ad Alanor- hodnocení jako vždy naprosto objektivní, možná bych dal Mičolovi o stupeň lepší známku- hru rozhýbal a skóroval.
    Zajímavý postřeh- při nástupu jsem si všiml, jak máme ,,vysokou sestavu", která se ještě umocnila příchodem Škody. nepapamtuji se na takový ,,výškový nadprůměr". A ještě k rozhodčímu- objektivně slabý na obě strany. Penalta pro Boleslav 100%- hlavně když jsem viděl večer tu v Plzni i s tím tyátrem po dvojím dotyku Limberského- rozhodčí byl mimo, komentátoři taky. Dále nechápu, jak mohl Johana dohrát bez karty a pouze 2 minutové nastavení, když jenom ošetřování opravdu zraněného Šírla- na rozdíl od ostatních poléhavačů z rad Boleslavi- trvalo asi 3 minuty.

    • Re: Několik postřehů

      zeleznik2     před 12 lety 05.03.2013 18:51 |  
      0 0

      Rozhodčí Franěk zarytý spartaň, tím je vysvětleno vše, Dosoudil jasná červená, jen tři žluté oproti našim pěti, to opravdu vypovídá o objektivním pískání ze strany sudích.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Petr9608     před 12 lety 04.03.2013 15:52 |  
    0 0

    Nevíte, do kdy má Kozel smlouvu v Dukle?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      jarodo57     před 12 lety 04.03.2013 16:59 |  
      0 0

      Vykašlete se už na Kozla,ten teď má svoje dítě Duklu ,tak ať si ji vychovává.V nejnutnějším případě bych vyřešil situaci z vlastních řad.Všichni trenéři přeci nějak začínali a máme některé kádry, které nějaké zkušenosti mají.Nemám strach.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Petr9608     před 12 lety 04.03.2013 19:35 |  
        0 0

        A co by tam dělal? Lidi nechoděj, peníze tam taky nebudou velký. Všechna čest, že jí vyháthnul do Gambáč ligy a že je teď na 6. místě, ale to je tak maximum. A Kozel určitě má na víc. A pevně doufám, že stále jsme to "víc"...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 04.03.2013 17:23 |  
    0 0

    Gecovovi bych dal 5, určitě lepší než Nitrianský a Petrák, ten by mohl mít i za tři.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      jarodo57     před 12 lety 04.03.2013 19:43 |  
      0 0

      Ty jsi hrál nebo hraješ hokej s honzou Novákem z mělníka?

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Edwardtheiron     před 12 lety 04.03.2013 21:31 |  
        0 0

        Jejda,to vůbec ne.Jak jsi na to přišel?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          jarodo57     před 12 lety 05.03.2013 16:22 |  
          0 0

          Z tvých fotek

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Edwardtheiron     před 12 lety 05.03.2013 17:49 |  
            0 0

            Aha,tak to jo.Možná jsi to mohl trochu rozvést a k něčemu bychom se dopracovali,ale takhle? No nic.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              jarodo57     před 12 lety 05.03.2013 19:21 |  
              0 0

              Na jedné z fotek si myslím, že je s tebou vyfocený na zimním stadionu v Neratovicích.

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                Edwardtheiron     před 12 lety 05.03.2013 19:35 |  
                0 0

                Já jsem si myslel,že je to tak,ale já tam nejsem, jen jsem dělal ty fotky.Kamarád hraje za Přívory a tohle byl zápas s nějakým kanadským mančaftem.A před chvílí jsem se ho na to jméno ptal a říkal,že ho zná,ale prý už nechodí,protože má zraněné koleno.Tohle se hrálo někdy na začátku zimy,vím,že ten den hrozně sněžilo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                  jarodo57     před 12 lety 05.03.2013 19:45 |  
                  0 0

                  Tak to jo.Já toho Honzu znám z fotbalu .Když jsem končil , tak jsem sním i hrál tu pralesní ligu.On ale pochází z vedlejší vesnice co já mám rodiště.A tak to ale vypadá , že nemáme asi od sebe daleko.Já bydlím už přes 10 let v Nerátkách.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                    Edwardtheiron     před 12 lety 05.03.2013 19:57 |  
                    0 0

                    Já osm let v Libiši. :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                      jarodo57     před 12 lety 05.03.2013 20:37 |  
                      0 0

                      Takže pana Maika znáš že?V pátek bych se chtěl za ním podívat.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                        Edwardtheiron     před 12 lety 05.03.2013 22:20 |  
                        0 0

                        Já myslím,že v Libiši a okolí asi nebude moc lidí,kteří by neznali pana Maika. :-))) Z Maikolandu by se mělo udělat poutní místo.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 05.03.2013 19:16 |  
    0 0

    Zajímavé hodnocení Sportu:

    Kamil Čontofalský - 5 - Milan Nitrianský - 4, Martin Dobrotka - 6, Milan Bortel - 5, Martin Juhar - 5 - Jan Vošahlík - 6,
    Marcel Gecov - 6, Ondřej Petrák - 6, Jaromír Zmrhal - 5 -
    Dávid Škutka - 6 - Martin Fenin 5(přestože odehrál jen 15minut)Milan Škoda - 7 podle Sportu nejlepší slávista!!!
    Tomáš Mičola - nehodnocen, přestože, odehrál ca 20 minut, narozdíl od Fenina, který musel být střídán v 15.minutě

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      (host)     před 12 lety 06.03.2013 18:44 |  
      0 0

      Sport je banda bulvárních kokotů, i když ostatní novináři jsou na tom ještě hůř, jak mám tu možnost vidět v pressu. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 06.03.2013 18:45 |  
        0 0

        Podepsán Alanor.