Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:1

Bez kapitána Karola Kisela a se dvěmi typickými útočníky nastoupili slávisté do prvního jarního zápasu proti ambiciózní Mladé Boleslavi. Ani tento od mnoha fanoušků žádaný krok nepomohl a v poměrně nekvalitním utkání se oba týmy o body spravedlivě rozdělily.

Slavia - Mladá Boleslav 1:1 (0:0)
Branky: 81. Mičola - 67. Štohanzl

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Juhar - Vošahlík, Gecov, Petrák, Zmrhal (72. Mičola) - Škutka, Fenin (15. Škoda)

V mrazivém březnovém večeru se oba mužstva zpočátku spíše rozehřívala a hra byla plná nepřesných přihrávek a boje o střed hřiště. Rušno začalo být až po několika minutách, kdy nejprve rozhodčí Franěk odepřel hostům pokutový kop za evidentní ruku ve vápně a modrobílí se tak museli spokojit pouze se střelou Jarolíma zpoza vápna, která nadělala Čontofalskému lehké problémy. Kousek na to se pak poprvé do pokutového území soupeře podívala i Slavia a hned z toho byla šance jako hrom. Vošahlík odcentroval z pravé strany přesně na Marcela Gecova, ale ten z malého vápna hlavou nepochopitelně minul bránu. Slavia postupně začala přebírat taktovku zápasu a držela více míč. Šance z toho však nepřicházely. Nepříjemností pro tým Petra Rady pak bylo vynucené střídání Martina Fenina, který si trávník v Edenu užil pouhých 14 minut, než musel přenechat své místo Škodovi. Bohužel, dvě zajímavé příležitosti, které přišly kolem osmé minuty, byly spíše výjimky potvrzující pravidlo nepohledného a bojovného utkání. Slavia sice držela míč, ale dát si čtyři přihrávky za sebou byl pro ni nadlidský úkol. Ke gólu ji mohla pomoci náhoda, Vošahlík poslal špatný centr, který se ale dostal až ke Škutkovi, který měl dobrou příležitost zhruba na penaltě, ale Miller jeho ránu lapil. Utkání se začalo postupně přiostřovat, především ze strany hostí, napomáhal tomu i rozhodčí Franěk, který zvolil volnější metr, utkání tak i přes nevalnou kvalitu poměrně dobře plynulo. A mohlo plynout ještě lépe, když šli slávisté do brejku 3 na 3, ale celosvětově nejkrásnější fotbalový chorál - gól - si stadión zakřičet nemohl, protože Škutka nedokázal přesně zamířit a jeho rána šla mimo bránu. Od této chvíle zápas nabral grády a především slávisté začali konečně diváky bavit fotbalem. A vzešla z toho i další obrovská šance. Dobrotka dobře vyvezl balón, Škutka ho podržel a lehce s obtížemi přihrál Škodovi, který poslal přízemní centr zpátky na prvně jmenovaného proti kterému ale Miller skvěle zasáhl. Diváci si ani nestačili pořádně říci dojmy z této akce a už pálil ze zajímavé pozice Zmrhal, bohužel nad. A tak mohlo platit nedáš dostaneš, Bortel špatně bránil a Boleslav se tak dostala k velmi zajímavé střele, která ale orazítkovala pouze tyč. Míč tak v první půli ani do jedné sítě nezamířil a diváci odcházeli na poločasovou klobásu za stavu 0:0.

A když se vrátili na svá místa na druhou půli, natěšeni vývojem posledních 15 minut první půle, tak je bohužel čekalo vystřízlivění. Začátek druhé pětačtyřicetminutovky prakticky kopíroval začátek té první, snad jen důrazu a tvrdosti bylo ještě více. Vzrušení přinesly alespoň dvě ojedinělé šance, každá na jedné straně. Nejprve přišla ta boleslavská, Štohanzl těsně minul bránu, kterou hájil Čontofalský. Pět minut na to v ideální pozici hlavičkoval Škoda, ale míč nasměroval přímo doprostřed brány, kde samozřejmě stál připravený Miller. Slavia tak tedy dlouho pohrdala gólovými šancemi, až ji stihl trest. Magera uvolnil Štohanzla, který se nezalekl vybíhajícího Čontofalského a efektním lobem vstřelil úvodní gól zápasu. Zápas pak provázela negativní atmosféra, kterou vyvolávalo polehávání boleslavských a ne úplně suverenní výkon rozhodčího. Na slávistické hráče padla evidentně psychická deka a spolu se zatažením boleslavských hráčů se kolem Edenu začala procházet a klepat na vstup paní jménem Porážka VI.. I přes to se však slávistům nakonec podařilo vyrovnat! Míč si vzal Vošahlík, umně prošel přes boleslavské obránce a ačkoliv mu v cestě stál dnes vynikající Miller, tak se míč nakonec dostal až k Mičolovi, který již neměl se vstřelením prvního gólu za Slavii nejmenší problém. A jak Slavii obdržený gól hodil dolu, tak vstřelený provedl přesný opak. Slavia začala tlačit a šla si pro tři body. Šance však bohužel nepřicházely. Proto se oba týmy rozešly smírně, a Slavia tak sestupový strašák ani dnes odehnat nedokázala.

Komentáře (137)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    JS (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 19:55 |  
    0 0

    Herní projev = tragédie! Tragédie.. Hráčům jde o všechno a oni choděj krok sun krok po vlastní půlce, jako by stále nechápali svou vážnou sestupovou situaci! Absenci jakéhokoliv systému už ani nekomentuji.. Rada ven!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      th     před 12 lety 03.03.2013 20:51 |  
      0 0

      Nepanikařil bych o sestupu, asi se shodneme, že Rada není trenér, který by měl chuť a schopnosti do nějakého moderního fotbalu, kterým bychom mohli uspět v Evropě. Na druhou stranu už dokázal, že není zas tak špatný trenér, aby jen on sám mohl potopit výsledky mužstva až na sestupové dno, současné výkony jsou i pod jeho schopnosti a možnosti toho, co Slavii může dát (viz i začátek jara). Já bych ještě kolo (prohra v Brně) nebo dvě (nevýhra na Libercem) počkal, až pak se začne lámat chleba na chvostu, pak budou zápasy s Teplicemi a Duklou, kdy se dá ještě něco udělat, aby ten konec byl pro nás celkem v klidu, ale není možné abychom do zápasů o přežití (po derby) šli s 1-2 body k dobru.

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    quelhar (admin)     před 12 lety 03.03.2013 19:58 |  
    0 0

    Zapas jsem nevidel, ale bod je podle me malo... Nevyhrali jsme uz posedme v rade. Bohuzel, Rada ven.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 03.03.2013 19:59 |  
      0 0

      O nic si v podstatě nepřišel... RADA VEN!!!!

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    AdJap     před 12 lety 03.03.2013 20:03 |  
    0 0

    Šance byly, tak na 3 goly určitě. Jenže na to se historie neptá. Bod je sakra málo. Slavie je v éře, kdy neumí vyhrávat a neumí soupeře ani skutečně zmáčknout, drtit. Jsme průměrem ligy a otázka je, jak dlouho ještě budeme.

    Hrajeme o sestup. Venku nevyhráváme a vyhrávat nebudeme. A jestli doma máme remizovat, tak pánbůh s námi a zlí pryč.

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    no-nick     před 12 lety 03.03.2013 20:04 |  
    0 0

    Proč ze jsem to chtěl Huba pryč? Joo, sraly mě nakopy bez myšlenky. Dneska jsme tam měli Huby čtyři a pátého v bráně.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 03.03.2013 20:06 |  
      0 0

      Jenže za tohle může jasně Rada, hráči by to zvládli i jinak, což ale Hub bohužel neumí...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        no-nick     před 12 lety 03.03.2013 20:34 |  
        0 0

        Bud to po nich sám chce, nebo jsou priposrany a boji se hrát, ten nás psycholog je k něčemu fotbalovemu donutit nedokaze. Obojí jeho chyba.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          JS (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:01 |  
          0 0

          Souhlasím, vina je jeho, kádr má rozhodně předpoklady naprosto jinde.

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    AdJap     před 12 lety 03.03.2013 20:06 |  
    0 0

    Mimochodem, David Jarolím dle mého nejlepším hráčem utkání.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slaviator     před 12 lety 03.03.2013 21:01 |  
      0 0

      V prvním poločase ho Gecov několikrát odstavil od míče. Ve druhým poločase se Gecov vytratil, možná nemá takovou fyzičku ještě, dlouho nehrál... Ale od té doby bylo DJ plné hřiště.

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    belmis (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 20:10 |  
    0 0

    Tak takovou holomajznu bych už od Slavie vidět nechtěl. Myslím si, že se hráči snažili, ale........Oni si nedovedou přihrát třikrát po sobě po zemi! To je samej nákop, přihrávky na prsa, na hlavu.....:-( Hráči bránili první poločas až tak 7 metrů před vápnem, zatímco Boleslav začala bránit ne tak hluboko. Když jsem viděl naše hráče, jak neuměj zpracovat míč a pak chtěj hrát patičkama...Útočníci bojovali, ale mezihra, natož překvapivá přihrávka po zemi, nebyla vůbec. Jarolím je tak o třídu lepší fotbalista než všichni naši záložníci. Náš gól přesně vypovídal o našem dnešním výkonu. Vůle byla, ale s fotbalem hodně málo společného. Byl jsem zklamanej, když jmenovali Radu trenérem, jelikož stejnou holomajznu hrál s repre i s Teplicema. Myslím, že měl lepší výsledky jako trenér Rugby.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      belmis (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 20:11 |  
      0 0

      ...že by měl....

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Tom     před 12 lety 03.03.2013 20:30 |  
    0 0

    Čontofalský- 3 , Nitrianský -4, Bortel -5 , Dobrotka -6 , Juhar -6 , Vošahlík -4 , Petrák -5, Gecov -5 , Zmrhal -3 , Škutka -6 , Škoda -5

    Čontofalský už v Olomouci měl problém vyskočit .

    Zmrhal naprosto neviditelnej + spálená šance.

    Fenin se jevil hodně dobře škoda že ho to prase přejelo .

    Ale Rada už mě začíná lézt pěkně na nervy je jasný že Boleslav uprostřed hřiště nepřehrajeme a tak nasadí na křídla 2 metrovýho útočníka a vlevo nechá nevýraznýho Zmrhala ... Prohráváme ale s ním to ani nehne zase 1 střídání za celej zápas a to až v 70 + minutě.

    Naopak silně me zaujal D.Jarolím velká chyba že sme o něj neměli zájem

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spojka     před 12 lety 03.03.2013 20:36 |  
      0 0

      Jarolím mě zaujal jen neustálým simulováním. Přihrávat umí jen dozadu a do stran, to nám tu opravdu nechybí.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        tupoleff (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:57 |  
        0 0

        second that. Juhar zoufalej. pohyb bez balonu OK, ale jak měl míč zpracovat, šlo to do kytek. druhej zoufalec nitranský na druhý straně. stopeři jen o fous lepší - každej deset chyb v rozehrávce. záloha v tý bídě nejlepší, jasně nejlepší Vošahlík.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      no-nick     před 12 lety 03.03.2013 20:41 |  
      0 0

      No nevím, Vosahlik se mi líbil velmi, Juhar naopak vůbec.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 20:48 |  
        0 0

        Viděl jsem to stejně.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      1rytir     před 12 lety 03.03.2013 20:49 |  
      0 0

      Jarolím vynikal proto, že byl uprostřed sám a nikým neatakován.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        slaviator     před 12 lety 03.03.2013 21:03 |  
        0 0

        V prvním poločase se mi někdy zdálo, že na něj Gecov hraje až osobku. A několikrát ho výborně obral čistě o míč. Ve druhým poločase se Gecov vytratil a DJ bylo plné hřiště no...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 20:52 |  
      0 0

      Ježíšikriste - Škutka 6, Vošahlík 4??? Jseš si jistej, že se koukal na Slavii s Boleslaví?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 03.03.2013 21:41 |  
      0 0

      To jsme museli čekat ,že dýdžej bude hvězda.Ale my jsme velcí frajeři a tak nějakého Jarolíma přece nepotřebujeme.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        dArtagnan     před 12 lety 03.03.2013 22:07 |  
        0 0

        Chtěl bys hrát na 3 DZ? Dva jsou málo?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      opicemag     před 12 lety 03.03.2013 22:31 |  
      0 0

      S tím Vošahlíkem to je (špatný vtip)? Dnes mi přišel jako nejlepší na hřišti.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    luk (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 20:36 |  
    0 0

    Chybí mi tu trocha optimismu..Vzhledem k tomu, že v současné chvíli hrajeme o záchranu, jsem žádnou Barcelonu nečekal. Hráči bojovali, vytvořili si víc šancí než Boleslav. Bohužel na realizaci finální fáze bylo krásně vidět, jak na tom oba týmy jsou. Dobře zahráli podle mě Dobrotka, Vošahlík a v první půli určitě Gecov, Škutka si překvapivě dobře vyhověl se Škodou, Mičola možná mohl přijít dřív. Nepolevovat v nasazení a v pátek budou 3 body z Brna a doma pak proti Liberci další 3.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spojka     před 12 lety 03.03.2013 20:38 |  
      0 0

      S tímhle herním projevem (tzn. nákopy bez jakékoliv myšlenky) to bude s Brnem i s Libercem za nulu. I kdyby to dneska bylo za tři body, tak bych z toho neměl radost, protože na tuhle Radovu "kopanou" se nedá dívat.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        luk (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 20:48 |  
        0 0

        Hráči jsou pod tlakem a nechtějí zkazit, hrají jednoduše. Až urveme pár bodů, změní se i obraz hry. Taky z toho teď nemám radost, ale beru to jako fakt. Ve Slavii teď podle mě chybí pohyblivý hráč s přihrávkou, někdo, kdo by hru usměrnil, ale nezpomaloval.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Betynka58     před 12 lety 03.03.2013 20:45 |  
      0 0

      S hodnocením souhlasím, hlavně v první půli mě velmi příjemně překvapil Vošahlík, oba útočníci byli také hodně platní, Gecov je ve středu zálohy hodně těžko překonatelnej. Naopak Zmrhal dnes hodně neviditelný, po jeho vystřídání Mičolou se i levá strana dost rozpohybovala.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        bongor     před 12 lety 03.03.2013 21:45 |  
        0 0

        Vošahlík se mi líbil,hrál to co kdysi v repre 21,nebo to byla devatenáctka?Dokáže obejít hráče,to u nás normálně k vidění skoro není.

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Betynka58     před 12 lety 03.03.2013 20:36 |  
    0 0

    Zkusím spíše vyzdvihnout pár pozitiv, když tady čtu samé negativní ohlasy. 1. Konečně hra na dva útočníky. 2. Tentokrát lze Radu pochválit i za střídání, konkrétně Mičolu za slabého Zmrhala (možná však mělo přijít dříve). 3. Po dlouhé době neprohrála Slavie zápas, v němž inkasovala jako první, remízu doslova vydřela. 4. Oproti podzimu si alespoň jsou hráči schopni připravit dost šancí (že je trestuhodně až neuvěřitelně dokáží zahodit, je jiná věc). Já mám pořád před očima ten trapný výkon v posledním podzimním kole proti Baníku, a tak v tomto srovnání je přeci jen znát určitý herní pokrok.

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    1rytir     před 12 lety 03.03.2013 20:46 |  
    0 0

    Tak jsem se promrzlý vrátil z Edenu (hrát v takové zimě je podraz na diváky ať si říká každý co chce). Nedivím se Radovi, že musí být na tiskovkách jako kolovrátek. I já bych dnes musel říct: Když nedáme tři, čtyři tutové šance a po hrubých individuálních chybách darujeme soupeři gól, nemůžeme vyhrávat! V první půli jsme měli tři loženky, ve druhé jednu a gól dali vůlí. Branku do naší sítě zavinil Nitranský. Mohl a nepostupoval dopředu, dokonce ani dopředu nepřihrál a dal míč dozadu, kde ho snad Petrák nepochopitelně napodobnil. Kladem snad bylo jen to, že díky hře na dva útočníky je naše hra vpředu mnohem silnější, dva tři lidi ve vápně jsou. Problém je, jak jim tam ty balony dát. Zoufale chybí špílmachr! Krom toho se definitivně ukázalo, že vedle sebe nemůže hrát Petrák a Gecov, oba jsou navlas typologicky stejní, dobří v defenzivě, slabí v rozehrávce. Tohle se musí vyřešit a podle aktuální formy to musí odnést Petrák (předělat ho na stopera?). Také se mi zdálo, že nám ke konci docházeli síly. A to bude Radova vina, mstí se nám ta blbost hrát skoro všechny přípravné zápasy na dvě jedenáctky. Jinak a stručně: Nasazení dobré, ale předváděná hra špatná, ze strany našich hráčů snaha, ale všechno v křeči! Chce to impuls. Změnu trenéra?

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 20:47 |  
    0 0

    Já teda na dnešním zápase viděl jako jediný pozitiva, že konečně zamakal Mičola a že dal gól a pak samozřejmě fanoušci. Víc tam toho nebylo. Juhar tradičně už poněkolikáté špatné přihrávky, auty háže blbě, centry alibisticky do prostoru brankáře, aniž by tam byl jediný hráč Slavie. Petrák dneska bohužel taky nic extra a na zápase to prostě je vidět, když se nedaří jemu. Hráči místo aby jeli na konci zápasu do plných tak útočí jeden, zbytek se prochazí a vyklusává na půlce. To je přesně ta česká tradice hry na jeden upachtěnej bod, my ale potřebujeme TŘI. Nevim, jestli má vubec cenu mluvit o Radovi, protože ten už ani nekoučuje, jestli vyběhl z lavičky dvakrát za zápas? V Teplicích tam brousil lajnu od první do poslední minuty, jestli je rezignovanej, může se na to vykašlat hned, bude to dobře pro všechny strany, hra bez systému, bez taktiky, nulovej presink.
    No a pan rozhodčí dneska neuveřitelná bída, žlutý nám rozdával jako na pouti.
    Fakt ošklivej zápas.

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 20:48 |  
    0 0

    Atmosféra velmi dobrá. Rozhodčí tragickej. Johana hovado. Rada v letargii. A děkovačka rozpačitá.

    Tečka.

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    tantalos     před 12 lety 03.03.2013 20:50 |  
    0 0

    Ukázalo se, že stačí, aby chyběl Kisel a hrálo se na dva útočníky, a hned se dalo na fotbal koukat. Konečně ofenzivní výkon, kdy si Slavia vytvořila dost šancí a jen kvůli smůle nedala víc gólů.
    Po takové změně mi přišlo skandování části Severní tribuny "Rada ven" nemístné a dokonce trapné.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 20:51 |  
      0 0

      Tantale, souhlasím s vámi. Kdyby nebylo to vyklusávání v posledních deseti minutách, dokonce bych odcházel s velmi dobrou náladou. Takhle ve mě zbyla pachuť tragického ?? Fraňka a zpackaného závěru zápasu.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        YsoEz     před 12 lety 03.03.2013 21:03 |  
        0 0

        tech poslednich 10min bud jsme nemeli sily o cemz pochybuju nebo hraci byli spokojeni s remizou...pohled na zalohu ktera se za stavu 1:1 v 82min ploizi na pulce je tristni,o nejakem zaverecnem tlaku ani nemluve

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      1rytir     před 12 lety 03.03.2013 21:01 |  
      0 0

      Nevím co jste viděl. Ke koukání byly jen ty neproměněné šance, hloupé fauly na žlutou a hra bez nápadu (bez špilmachra) a v absolutní křeči! Hra na dva útočníky jistě, jen ještě vyřešit kdo bude ty šance připravovat. Gecov a Petrák to nebudiou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      AKI     před 12 lety 03.03.2013 21:01 |  
      0 0

      Tantale, koukali jsme na stejný zápas = Slavia x Ml. Boleslav? Kromě Vošahlíkovi a D. Jarolima chutě a chtění se na to moc koukat, podle mého názoru nedalo. Jestli tohle je liga,pak se český fotbal posunul leda tak o pár kroků zpět.... Boleslav nás ve většině případech předčila v chytrosti, nasazení a hlavně v pohybu - dynamice. Kde jsou ty časy, kdy jsme s timhle válcovali ligu my.... AKI

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 21:06 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Minimálně první půle splnila vysoký ligový standard. Boleslav nás předčila akorát v zákeřnosti.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:15 |  
        0 0

        Boleslav nas predcila leda v praseni a zdrzovani,jinak jsme cely zapas ovladali hru my, byt s mnoha nepresnostmi.
        Ale Bolka moc hrat nechtela,byla zalezla a cekala na brejky.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          spojka     před 12 lety 03.03.2013 21:24 |  
          0 0

          Bolka nechtěla, Slavie nemohla. Odporný zápas s nic neřešícím výsledkem. Výhra by nás přiblížila k záchraně, prohra k Radově konci. Takhle se to trápení jen protahuje.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:09 |  
      0 0

      Tak já tedy hrubě nesouhlasím: pokud někoho tento "systém" míčů nakopávaných naslepo na dva zoufale statické a neohrabané útočníky někoho může uspokojit, tak mě tedy bohužel rozhodně ne... Nazvat to ofenzivním výkonem je skutečný eufemismus. Zoufalý je, že jak můžeme jít do přečíslení, tak místo náběhu 5 - 6 hráčů jdou dopředu tak maximálně tři. Pravda na druhou stranu ale je, že druhou přihrávkou stejně následuje odevzdání balonu soupeři, což asi ostatní na hřišti tak nějak tuší, na rozdíl ode mě. Dívat se ofenzivní pokusy našich "ostrých" krajů Juhara a Nitra je skutečně pohled pro bohy. Petrákova fazóna je taky luxusní...
      Pak tady ještě šly nějaké hlasy o vynikající fyzické připravenosti. Nevím, možná hráči uběhnou maraton (pochybuji), ale pokud jde o dynamiku a agresivitu, tak jsme tahali jasně za kratší konec.
      Pozitivem byl pro mě výkon Vošahlíka a Gecova, naopak Škutka mi čím dál tím více přijde jako nějaký Škodův klon.
      Nicméně - herně chaos, anarchie a křečovitost. Proto za mě: Rada ven!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:12 |  
      0 0

      Musim souhlasit. Dnes bych Radu vynechal. Ok, nemusel hrat Juhar, ale zde kritika konci. Zapas jsme odehrali solidne,vytvorili si hodne sanci, ale kdyz nedame z tutovek goly, tam nejde vinit trenera.
      Sice me 7. nevyhra v rade stve,ale za dnesek bych kritiku mirnil. Hrsci to odmakali, promenit sance, jsou 3b. Trener ale sance promenovat nemuze.
      Zase at tu nevznikne hysterie proti Radovi,budme objektivni. Pokud nevyhrajeme ani s Brnem, tak se ale neda rikat nic jineho.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        spojka     před 12 lety 03.03.2013 21:22 |  
        0 0

        Na tomhle je vidět, že člověk si zvykne na cokoliv. Tohle prostě nejde nazývat "solidním" zápasem. I ty nejhorší Jarolímovy zápasy byly proti tomuhle Barcelona. Tady nejsou k vidění dvě přesné přihrávky za sebou, střelba, centry, nic... Silou vůle do vápna dotlačíme dvě tři pseudošance, jednu z nich dorážkou proměníme a konec. Posledních pět minut strávíme na polovině hřiště v křeči...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        AKI     před 12 lety 03.03.2013 21:25 |  
        0 0

        Já se na Radu chodil koukat jako kluk do Černolic a je pravda, že tam byl autorita-pracant,ale jako moderní ligový trenér nevim nevim... Vim že jsem odbočil k trenérovi,ale bohužel, on je podepsán pod výkony a projevem mužstva a osobně si myslim, že má dost vysoký plat a výsledky a hlavně předvedená hra tomu zatim víceméně neodpovídají. Před časem se tu nadávalo na "tělocvikáře" a podívejme co umí s mladýma a jaký hrajou fotbal, všude jenom chvála a že by to bylo jenom klukama, který bezesporu umí hrát fotbal....?? AKI

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        belmis (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:32 |  
        0 0

        Jak může kritika končit??? To, že Rada postavil sestavu, která se mně také líbila, neznamená, že je vše v pořádku. Šance jsme měli, to ano, pokrok oproti podzimu, ale z naší strany pod Radou bude fotbal jen o nakopávané, o nasazení a maximálně o vůli. Rozhodně nebudeme HRÁT fotbal. To je ten problém. Nikdy s nikým pohledný útočný fotbal nehrál a ani s námi ho hrát nikdy nebude. Jinak Mičola dal gól, ale ten kluk vůbec neumí vyhodnotit, kdy má přihrát, kdy si dát tělo, kdy vystřelit...Ten už o moc lepší nebude. Mile mě překvapil Vošahlík, trochu zklamal Petrák. Ale ten se zlepší.

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    slaviator     před 12 lety 03.03.2013 20:59 |  
    0 0

    Fotbal dvou poločasů. V prvním poločase rozhodčí pouštěli hru, Gecov nejlepší hráč na hřišti a pálili jsme asi čtyři nebo pět šancí a Bolka dala akorát tyčku. Ve druhém poločase rozhodčí až příliš úzkostliví, my nedali dvě šance a chvíli na to jsme obdrželi gol a pak se štěstím Mičola vyrovnal. Ale plno nepřesností, Gecov se vytratil ze hry, ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      japhy     před 12 lety 03.03.2013 21:26 |  
      0 0

      Ale progres je tam jasně vidět. Místo krajních beků zakládal nejvíce útoků Čonto. Nás by presovat mohli snad i žáčci, tolik alibismu nebo nízkého sebevědomí aby člověk pohledal. Naopak obsazování protihráčů stojí za kulový. Ale to Dobrotkovo vyvezení skoro až k vápnu bylo suprový.
      Za práci pro tým bych pochválil oba útočníky, když dokázali udržet hodně nákopů. Kdyby se jim tohle nedařilo, tak by to teprve bylo utrpení. Dobrej Gecov i Vošahlík. Petrák bohužel hraje to samý co Gecov, tudíž má Rada další pokus na složení středu zálohy. Nebyl jsem na stadionu, tak nevím, jestli si záloha zapomínala odskakovat k obraně pro rozehru nebo to obránci ignorovali.
      Dobrá byla bojovnost

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    denydzlSKS     před 12 lety 03.03.2013 21:07 |  
    0 0

    První poločas se mi docela líbil. Žádnej koncert, ale zlý to nebylo. Pořád mi ale přijde mizernej Juhar a Mičola totálně tragickej! Zaplať bůh za ten jeho gól, ale jinak na co sáhnul, to posral!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Pepino44     před 12 lety 03.03.2013 21:49 |  
      0 0

      Souhlasím,že Juhár byl slabota.ale už nesouhlasím s hodnocením Mičoly.I když měl několik nepřesných přihrávek,tak alespon makal a vnesl do boleslavské obrany trochu zmatku.Kdyby takhle zamakalo ještě několik našich hráčů,tak by to vypadalo zase jinak. Jinak si nedovedu vysvětlit výpadek formy Petráka. Nevyčítám hráčům nějakou špatnou přihrávku,ale opět se mi nelíbilo nasazení,hráči jsou pomalí,bojí se jít jeden na jednoho,raději nahrají alibisticky dozadu,přes několik hráčů až k Čontymu,který to potom nepřesně odkopne. Jinak jsem se dost zaměřil na D.Jarolíma,on opravdu nezkazil snad jedinou přihrávku,ale byly to přihrávky na volné hráče do stran.Nějakou překvapivou konstruktivní přihrávku jsem u něho nezaznamenal. Jinak co ještě bylo k vidění na TS, tak ten námi všemi milovaný sekuriták se při zapalování těch římskejch svící vydal pro jednoho hříšníka mezi fandy a když odcházel,tak se mu někdo trefil plným kelímkem piva za krk.To byla parádní trefa.

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    opicemag     před 12 lety 03.03.2013 21:11 |  
    0 0

    Hráči se snaží, do šancí se občas i dostanou. Jenže k čemu nám to je, když zároveň kazí i ty nejtriviálnější situace. Nejsou schopní s přihrát a to i za situace, kdy je soupeř nějak neatakuje. Zbytečně to vlastní neschopností usnadňují soupeři, který často nemusí nic dělat a čekat, až nějak sami ztratíme míč.
    Navíc mi tým přišel nesehraný, hráči o sobě nevědí, často volí zcela zbytečné nákopy.
    Nejlepší mi přišel Vošahlík, v prvním poločase byl dobrý i Gecov. Škutka celkem slušně rozehrával ty míče, co na něj pořád někdo nakopával.
    Nelíbí se mi naši beci, Juhar i Nitrianský nehrají vůbec dobře. Jsou nejistí, ztrácí míče, není problém přes ně přejít.
    Zmrhal jakoby nebyl na hřišti.
    Radu jako trenéra nehci, ale nevím, co bych mu měl dnes vytknout. Snažili se hrát ofenzivně, sestava nebyla špatné (škoda Fenina), střídání mu vyšlo. Dnes to nebyl on, kdo by nedal šance, ale hráči.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spojka     před 12 lety 03.03.2013 21:19 |  
      0 0

      Tak já bych u těch výtek Radovi začal třeba hned tím, že ta hra (dá-li se to tak vůbec nazvat) nemá žádný smysl, systém nebo jak chcete. Nevím, co dělají šest dní na tréninku, když sedmý den předvedou totální chaos, procházení se po hřišti a nákopy do nikam.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 03.03.2013 22:07 |  
      0 0

      Zajímavá diskuse,mně to připadá,jako bychom chtěli i literárně zkopírovat ten zápas.Kdybych sám neviděl alespoň 2.půli,tak bych z toho byl paf.Takhle můžu říct,že se hráči v té 2.půli snažili,rozhodně nic neodflákli.System,rychle přenášet hru dopředu ale přináší nepřesné nákopy a spoustu ztrát míče.Tradiční slávistická hra krátkých přihrávek po zemi sice míč přivede do vápna soupeře o něco později,ale zato nám uspoří neustálé zpětné dobývání toho nesmyslu a tím i síly.Líbil se mi Vošahlík,docela i Škodovka a podle mě ani ten Juhár nehrál tak špatně.Celkem mě zklamal Škutka,Gecov,Nitro.Hodně nepříjemně mě překvapili Petrák a Zmrhal,jako by jejich chvíle slávy byly u konce.Mičola tradiční,on s míčem umí,ale málo kdy to dokazuje.Rada mi opravdu přišel nějaký přiopařený,asi dostal od vedení nějakou čočku a on to neumí spolknout.Rozhodčí na hovno.My 21 faulů a Bolka 12,to je hodně
      nesmyslný poměr.To zranění Fenina jsem neviděl,ale i v 2.půli chtěl Dosoudil ukázat že je king a jeho prodej že byla největší chyba Slavie v dějinách.Pako.Nejlepší na hřišti DJ.Ale ten už je moc starej a my máme hafo defenzivů že jo?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      jarodo57     před 12 lety 03.03.2013 22:10 |  
      0 0

      Já s tebou souhlasím, že dnes to Rada ani moc neovlivnil.Sestava byla lépe postavená až na jednoho hráče, kterého já bych nepostavil a díky jeho hanebné( a vůbec ne jediné) přihrávce šli boleslavští do vedení.Rozhodčí ač to moc nezvládal, tak nám odpustil za jasnou ruku penaltu ,tak že na něj bych to nesváděl už vůbec.Stejně jako tobě mě vadí hra krajních beků. Ty jsou oba špatní.Záloha nemá myšlenku,ta hra na dva defenz.hráče je úplně na nic.Dneska bych vyzvednul asi hru Dobrotky a Vošahlíka. Ještě jednu poznámku. Rozehrávka Čonta je hrozná.Všechny jeho výkopy se hned vrací zpět.Když ale vezmu hru celkově tak to nemá pražádný systém ,jeto pořád hra na náhodu,nakopávání na hroty , žádná pořádná mezihra s možností si vytvořit nějaké přečíslení.Takže bohužel -pokračujeme dále.Není vidět náznak nějakého zlepšení proti podzimu i po zkvalitnění kádru. Ne , ne Radu v co nejkratší době vymést možná ihned - to by bylo nejlepší.

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    tolsimir     před 12 lety 03.03.2013 21:24 |  
    0 0

    Hlavni duvod, proc jsem ja pro odvolani Rady, je ten, ze se Slavii produkuje natlakovy fotbal plny nahodnych situaci a bojovnosti. Takhle vzdycky hrala Sparta, od Slavie ja chci neco jineho..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:36 |  
      0 0

      Přesně tak, šance vzniknou, ale je to všechno náhodou, že se povede centr nebo odražení, hlavička ze standartky, ale neni to stylem, že si pro ty vyložený šance přímo jdeme.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 03.03.2013 22:09 |  
      0 0

      Máš pravdu,tohle je typická rumunština a to my snad nemáme zapotřebí.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        jarodo57     před 12 lety 03.03.2013 22:56 |  
        0 0

        Ještě nutno dodat,že ze strany Sparty tam byl vždycky alespoň ve vápně důraz a tím i využití těch šancí.Kdežto u našich závarů ve vápně ten důraz vždycky chyběl.

  18. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:30 |  
    0 0

    Před chvílí jsem se vrátil, pomalu rozmrzám a pokusím se trochu podělit o své dojmy.
    První půli jsme podle mě hráli celkem slušný fotbal, druhou to už byla ta naše známá "křeč". Celkově se mi utkání zdálo vyrovnané, možná s naší mírnější převahou. Bod je trochu zklamáním, mohlo být lépe (ale i hůře, s naší produktivitou to není moc dobré). Z individuálních výkonů bych vyzdvihl Gecova, Škutku, líbil se mi i Dobrotka. Naopak mizerně zahrál Juhar (krom té dalekonosné střely) a Zmrhal....
    Tak snad proti Brnu protrhneme naši neblahou sérii..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slavistakarell     před 12 lety 03.03.2013 21:40 |  
      0 0

      Dobrý večer pánové, dnes bych p. Radovi nic nevyčítal, konečně poslechl hlasy z éteru a hráli jsme na dva útočníky. Dnes se mi nelíbyl a už dlouhodobě Zmrhal, a také se mi nelíbyla středová dvojice Petrák, Gecov, s tím se musí něco udělat. Ale jinak všichni velmi bojovní a po dnešním zápase, bych ještě neodvolával trenéra, prostě Zmrhal není levé křídlo a musí se roztrhnou Gecov s Petrákem. Ještě poradíme trenérovi, kdy se střídá a proč se střídá a bude to dobré. už nesmí přijít zaváhání v Brně, a jen tak dál kluci. Nebýt hry trošku na náhodu, tak jsem z toho měl velmi dobrý pocit. Bohužel na Jarolíma z Boleslavy zatím fotbalově nemáme, ale dnes jsme chtěli vyhrát.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        japhy     před 12 lety 03.03.2013 21:54 |  
        0 0

        Nesouhlasím jen s tvojí češtinou :) a tvrzením, že Rada hrál na 2 útočníky záměrně. Kisel je zraněnej, tak tam bych hledal příčinu. A zase-vypadne jeden hráč a my změníme celej systém hry??? Pokud se ale někde objeví, že by takhle hrál i s Kiselem, beru zpět.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        slavistakarell     před 12 lety 04.03.2013 09:59 |  
        0 0

        Zdravím, moc se omlouvám za hrubé chyby. Diktoval jsem to mladému synkovi, který za to málem dostal pár facek:-).

  19. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    coolair     před 12 lety 03.03.2013 21:35 |  
    0 0

    Na zápas se vůbec nedalo koukat. Naši hráči vůbec netuší, co mají hrát. Za celý zápas jsem uprostřed pole neviděl jedinou myšlenku, zásadně nám chybí tvořivý záložník - Gecov ani Petrák dopředu nevymyslí nic.
    Nejlepší byl Vošahlík, ten jediný soupeře přehrával a dovolil si jeden na jednoho. Ostatní byli ustrašení a jen nakopávali balóny, většinou soupeři na hlavu nebo na nohu. Směrem dozadu aspoň celkem vládnul Gecov, jeho opakované úspěšné zákroky proti Jarolímovi byly jedna z mála pozitivních věcí.
    Rada je u nás asi placený jen za nominaci hráčů k utkání, protože nic jiného za celé svoje angažmá nepředvedl - ani náznak taktiky nebo dokonce nějakého herního stylu. Jen nakopávání.

  20. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    spino     před 12 lety 03.03.2013 21:35 |  
    0 0

    Dneska to nemělo z naší strany s fotbalem nic společnýho.

    Jediní hráči, kteří předvedli průměrný, nikoliv tragický výkon, byli Gecov, Dobrotka a Zmrhal.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 21:40 |  
      0 0

      Zase tak negativně bych to neviděl. Proti Ostravě jsme hráli hůře. Příslibem do budoucna podle mě bude Škutka.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        spino     před 12 lety 03.03.2013 21:53 |  
        0 0

        Příslibem do budoucna bude odvolání trenéra Rady. Trenér, který neumí hráče naučit kombinační fotbal, nemá ve Slavii co dělat. A neříkejte, že na to nemáme hráče - koukněte se na Duklu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Kactus     před 12 lety 04.03.2013 08:59 |  
          0 0

          prislibem do budoucna muze byt jedine novy majitel, jinak se budeme dale takto pohybovat od 10 mista dolu

  21. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 21:47 |  
    0 0

    Víte, co šíleného mě dnes večer napadlo? Že Řebíček s vidinou boje o udržení vykoupí z Ostravy profesionálního fotbalového záchranáře Pulpita. :))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spino     před 12 lety 03.03.2013 21:54 |  
      0 0

      To by musel Pulpita potkat na Stodolní.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 22:01 |  
        0 0

        Né, víš, já bych se nedivil už ničemu... :))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slaviator     před 12 lety 03.03.2013 22:40 |  
      0 0

      Panebože, to snad radši i toho KJ :-o

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 22:45 |  
        0 0

        Nezapomeň, že Řebíček bere jen trenéry pod smlouvou :))

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          slaviator     před 12 lety 03.03.2013 23:13 |  
          0 0

          Chtěl jsem oponovat, že Straka pod smlouvou nebyl, ale pak jsem to polkl, protože Straka nebyl a není trenér :-D

  22. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    no-nick     před 12 lety 03.03.2013 21:50 |  
    0 0

    Děsně mi chybí poháry, ale přemýšlím, co bysme tam vlastně dělali. V Plzni se právě nastavuje pět minut, to mi přijde vtipný proti těm naším dvěma. Zápas naprosto stejnej, co se času týče. Vlastně v Plzni min osetrovani.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 22:13 |  
      0 0

      A taky bych doplnil, že Plzeň dneska bez Horvátha nehrála o moc lépe než my.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        no-nick     před 12 lety 03.03.2013 22:32 |  
        0 0

        Jestli myslíš výsledek, souhlasím. Jestli myslíš hru, systém, technickou zdatnost, sebevědomí, tak tam byla Plzen řekl bych o prsa korejske ženy lepší. Teda o prsa po pěti plastikach

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 22:35 |  
          0 0

          zase hráli proti mnohem slabšímu týmu než my.

  23. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    AdJap     před 12 lety 03.03.2013 22:01 |  
    0 0

    Doufám, že místo Rady nastoupí Robert Žák. Ten nás vyvede z tohohle marastu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      jarodo57     před 12 lety 03.03.2013 23:05 |  
      0 0

      Máš stovku za nejlepší vtip za měsíc(možná za rok)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slaviator     před 12 lety 03.03.2013 23:15 |  
      0 0

      tvl, Žák s Kopačem... Ti poslali dolů z ligy Budějky, Most, Příbram, po pěti kolech a snad s jedním bodem je odvolali ze Střížkova... tak určitě, jestli chceme sestoupit, tak Žák s Kopačem a Tobiáše k tomu

  24. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    klimi     před 12 lety 03.03.2013 22:02 |  
    0 0

    Nejlepší moment utkání a zároveň nejlepší hráč na hřišti byl dneska žonglér Franta z poločasové soutěže, nic víc k tomu není třeba dodat, to hovoří za vše...

    Nemáme krajní beky a někoho z dvojice Petrák-Gecov bude třeba posadit...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 22:06 |  
      0 0

      Franta byl velmi zdatný žonglér. Tleskal mu taky celý Eden.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Kactus     před 12 lety 04.03.2013 09:03 |  
        0 0

        jo to bylo supr :)
        by me zajimalo jestli ho vybrali fakt nahodou nebo jestli to bylo hrane.
        ale s micem umel vic nez vetsina naseho kadru dokupy

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Matlafous     před 12 lety 03.03.2013 22:15 |  
    0 0

    Ještě mi dovolte jednu poznámku. To, co ve druhé půli provedl Vošahlík s Nitrianským (fauly z frustrace zezadu), se neslučuje se zásadami fair play a ve Slavii bych něco podobného viděl v budoucnosti jen velmi nerad.

    Vošahlík si po tom kopnutí ještě odplivl těsně vedle ležícího hráče, vůl.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 03.03.2013 22:17 |  
      0 0

      No a Ova v Plzni bod,zčíná se nám to komplikovat.Chátra už začíná slavit.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spojka     před 12 lety 03.03.2013 22:20 |  
      0 0

      Já tam tedy nějaké vyloženě ostré fauly zezadu neviděl. Naopak jsem tam viděl opakované simulování Jarolíma. Myslím, že právě Nitrianský dostal žlutou za souboj, ve kterém se Jarolíma ani nedotknul, a přesto se tam Jarolím zhroutil, jak kdyby ho někdo postřelil.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        spino     před 12 lety 03.03.2013 22:24 |  
        0 0

        Každopádně byl Jarolím nejlepší hráč na hřišti a kurevsky by se nám hodil.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          spojka     před 12 lety 03.03.2013 22:30 |  
          0 0

          To je věc názoru, někdo by hrál na tři defenzivní halvy, pro mě jsou moc už dva.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          opicemag     před 12 lety 03.03.2013 22:35 |  
          0 0

          K čemu by nám byl? I takhle je dvojice Petrák + Gecov moc. Nepotřebujeme tři defenzivní záložníky. Jeden na hřišti stačí. Už takhle hrajeme na dva. I to je zbytečné a jeden (Petrák) by si měl asi sednout.

  26. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    spino     před 12 lety 03.03.2013 22:20 |  
    0 0

    Zítra si jdu vsadit velký balík peněz na výhru v Brně. Tušíte proč? :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      no-nick     před 12 lety 03.03.2013 22:26 |  
      0 0

      Tušíme, protože jsi to tu za poslední týden nablil asi dvanactkrat.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        spino     před 12 lety 03.03.2013 22:40 |  
        0 0

        Tak, aby lidé nezapomněli...Řebíčkova Zbrojovka nám to pustí!

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          slaviator     před 12 lety 03.03.2013 23:17 |  
          0 0

          Jestli to Zbrojovka pustí, budeme mít 22 bodů a ona 21. Jako reálnější vidím spíše to, že tam bude plichta... Bod se oběma týmům bude hodit.

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    winter (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 22:22 |  
    0 0

    zajímalo by mě co se musí stát, aby dostal Rada vyhazov.. prohrát 5x v řadě nestačí, udělat 2 body z 21 možných taky ne, ani postavení v tabulce postavení v tabulce pouhý 3 body od POSLEDNÍHO místa není důvodem.. bojím se toho co se ještě nestane než toho amatéra vyhodíme...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 08:40 |  
      0 0

      Já mu asi poradím, aby si nechal narůst dlouhé vlasy a vzal si červenou kšiltovku, pak mu fandové zatleskají i za 0:0 :-D

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Alanor (admin)     před 12 lety 03.03.2013 22:29 |  
    0 0

    Nějak ani nevím moc co psát. Výkon nic extra, i když je pravda, že šance byly a za sestavu bych Radu taky nekritizoval (i když Kisel chyběl jen kvůli zranění...). Ale štve mě ten styl, kterým hrajem, hráči si nepřihrajou, není vidět náznak kombinace, za to hlavně Radu viním a nevidím u něj budoucnost. Jinak penalta po ruce Bortela se měla jasně pískat, nastavení k smíchu... Nejlepší na place asi Vošahlík a Dobrotka.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      winter (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 22:37 |  
      0 0

      až na Juhara se mi sestava taky líbila ale těma nákopama to prostě nepůjde.. Juhar v sestavě po tom co předvedl v Olomouci neměl co dělat, minimálně ne v obraně kde mu to zase moc nešlo a častokrát tam za něj musel zaskakovat a hasit neplechu Dobrotka.. i přes to že jsme si vytvořili nějaký šance (ale žádný tutovky) tak výkon nemastný neslaný.. takhle to prostě nejde

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 12 lety 03.03.2013 22:41 |  
        0 0

        Juhar dneska opět slabý výkon. V základu nemá co dělat.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Alanor (admin)     před 12 lety 03.03.2013 22:42 |  
          0 0

          *Alanor

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spino     před 12 lety 03.03.2013 22:39 |  
      0 0

      Systém nula, nasazení tak maximálně posledních 10 minut. Za Straky a Petrouše se hrálo líp!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 03.03.2013 22:41 |  
        0 0

        Právěže jsme dali gól a čekal jsem tlak těch 10 posledních minut a my jsme se nedostali ani do vápna...

  29. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    lassiter     před 12 lety 03.03.2013 22:40 |  
    0 0

    Zaujal mě dnes žonglér Franta, simulant Jarolím (fakt to má zapotřebí?) a trochu Fenin. Nevím teda, co mu je, ale přišlo mi, že se moh trošku kousnout, sprintovat s tím mohl pohodlně, leč nerad bych mu křivdil.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Kornovo     před 12 lety 03.03.2013 23:00 |  
      0 0

      jaktoze byl dobrotka kapitanem?odehral za nas tak 3 zapasy

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        lassiter     před 12 lety 03.03.2013 23:05 |  
        0 0

        někdo lepší na výběr? maximálně tak gólman

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        slaviator     před 12 lety 03.03.2013 23:19 |  
        0 0

        Nejsou prachy v kase, tak dneska byl kapitánem Dobrotka, aby Hubáček vybral do týmové pokladny prachy. Příští zápas bude kapitánem Škutka, potom v domácím utkání Fenin (pokud zase neskočí z okna mezitím). Říkal to nejmenový zdroj blízký Jiřího nejmenovanému zdroji z vedení klubu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          bongor     před 12 lety 04.03.2013 06:33 |  
          0 0

          Nebyl to náhodou Pra zdroj?

  30. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    bhcak     před 12 lety 03.03.2013 23:13 |  
    0 0

    Když už nic jinýho tak musim říct,že bylo vidět,jak kluci makaj a snažej se...ale tohle plácání se fakt nechápu,tým to podle mě neni špatnej. Jinak dneska mi přišel nejlepší Vošahlík,Dobrotka,Škutka a Gecov oba jenom v 1. půli a pak samzřejmě Mičola. Petrák je vedle Gecova asi fakt utopenej,chce to někoho ofenzivního. Trochu nechápu proč neni ani na lavičce Hurka,když hrál v přípravě prakticky každej zápas a ne špatně,dneska by to možná rozhejbal,nevim no.Snad bude v pořádku Fenin,ten mi přišel těch pár minut hodně nadějnej.

  31. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Heretic (přítel SN)     před 12 lety 03.03.2013 23:17 |  
    0 0

    V prvním poločase mě zaujal Škutka. Fenin i Škoda také nehráli špatně. Vošahlík pěkně centroval. Hrálo se prakticky jen po pravé straně. Proto nechápu, že v druhém poločase se útočilo pro změnu jen po straně levé, kde to nešlo.

    Nejvíce mi však vadila hra ve středu hřiště. Oba defenzivní záložníci stažení, jejich rozehrávka a kombinace nulová.

    Ke konci jak asi i docházely síly, tak nastala tradiční neschopnost zpracovat balon či přesně přihrát. :-(

    Strategie hry po stranách + nakopávané balony nefunguje zcela dobře:-)

    Rozhodčí velmi rozporuplný na všechny strany. Místy mě však navíc dorážel komentář v TV. Hráče Škúdku, Juhára a Vošáhlika neznám.

  32. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 01:10 |  
    0 0

    Jestliže nechceme LJ a žádného trochu více zkušeného špílmachra nemáme, tak nekritizujme střed pole, který pouštíme soupeři. Tam nemáme co hrát. Proto tam byl tolik vidět DJ. S ním by naše hra vypadala jinak, ale to není problém. A vůbec střed pole dlouhodobě není tak moc náš problém. My si stále vytváříme v porovnání s dalšími ligovými zápasy ostatních týmů bezpočet šancí. A to vyložené tutovky. Už dlouhodobě nemůžeme najít nikoho, kdo by to zúročil a sypal to tam. Ať nějaký statistik spočte ze záznamů, kolik který ligový tým potřebuje šancí na jeden gól. Tady povedeme. A ještě jedna poznámka. Boleslav hrála tak, že to bylo o život. Buďme rádi, že se zranil jen Fenin. Tak tvrdou hru jsem už dlouho neviděl.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 04.03.2013 06:37 |  
      0 0

      To byla věc rozhodčího,ten to pouštěl a to na obě strany.Znovu se vrátím k poměru faulů 21:12.To jsme tedy byli o tolik tvrdší,nebo snad nečistší,nebo zákeřnější?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Betynka58     před 12 lety 04.03.2013 10:45 |  
        0 0

        Tady snad ani nešlo toloik o počet faulů (i když ten nepoměr je hodně zarážející), ale o to, jaké ty fauly byly. Takouvou šílenost, jakou předvedl v prvé půli Kysela (a kdyby dostal červenou, tak by se nemohl divit), nikdo ze slávistů ani zdaleka nepředvedl.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 12:29 |  
          0 0

          Ale taky Dosoudil na Fenina, a dokonce u naprosto zbytečného balonu. Dosoudil měl vůbec extra motivaci a šel do toho jak smyslů zbavený, kdyby tam Mičola jednou nenadskočil, tak měl obě nohy zlomený. Nepoměr faulů jednak vychází z toho, že rozhodčí měl podivný metr, nebezpečné fauly na nohy, kolena mu vůbec jakoby nevadily a pak se náš mladý tým neuměl s tou tvrdou hrou Boleslavi vyrovnat a ve snaze vyrovnat se, dělal zákroky, které rozhodčí trestal.

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Borris     před 12 lety 04.03.2013 03:25 |  
    0 0

    Co k tomu dnešku říct? Velký průšvih a naše situace už začíná být kritická.... Sice jsme byli lepší, ale hra postrádá jakýkoliv řád či systém a je to všecko hrané na náhodu. A navíc nám šíleně hapruje hra krajních beků směrem dopředu! To je v dnešním fotbale pro útočnou fázi jedna z klíčových věcí! Která nám bohužel absolutně nefunguje. Nedá se to srovnat s plzeňskou dvojicí Řezník-Limberský. Takhle nějak si to představuju! Co je platné že jsme byli v zápase lepší, když neproměníme takové loženky. Kdybychom v první půli proměnili aspoň jednu dvě tutovky, mohlo to celé vypadat jinak. Jenže my v koncovce opět shořeli jak papír a tak se nedivme že je výsledek takovej jakej je. Je sice pozitivní že si šance vytvářet umíme, ale dokud je nebudem proměňovat tak se z místa nehneme. Je to pořád dokola a začínám toho mít dost!

    K jednotlivcům. Čonta - moc práce neměl, Bolka toho moc nepředvedla, za gól nemohl. Zaskvěl se když vytáhl konečky prstů tu tyčku Bolky z první půle. Juhar - bohužel jasně nejhorší náš hráč na place. Kazil přihrávky, centry a ani v defenzivě nebyl jistý. Nic mu nevycházelo a jen tím podtrhnul svůj špatný výkon z Olomouce. Na další zápas bych dal šanci Čonkovi. Dobrotka - tady naopak nebudu šetřit chválou. Náš nejlepší hráč na place! Vyzařoval z něj klid a jistota, nikdo přes něj nepřešel a nebál se ani rozehrávky a podpory útoku. Jeho útočný výpad z první půle, kdy obešel hráče a následně proplul mezi dalšíma dvouma, to bylo famózní. Už v zimní pauze jsem tu psal, že právě on bude náhradou za Latyho. A dnes mě v tom Dobrota jen utvrdil! Bortel - pro mě trošku zklamání, čekal jsem od něho víc. Nevyhnul se chybám, po jedné z nich následovala zmiňovaná tyčka Bolky a po jeho ruce měla Bolka kopat penaltu. Ale rozhodně ho nezatracuju, je vidět že potenciál v něm je. A až si zvykne, tak by s Dobrotou mohli vytvořit skvělou stoperskou dvojici, rozhodně bych mu dal důvěru. Nitrianský - lepší než na druhé straně Juhar, ale pořád slabota. Představoval bych si od něho daleko větší podporu směrem dopředu! Centry do vápna, průniky atd. Zmrhal - neviditelný! Je vidět že kraj zálohy není jeho parketa, on patří na střed. A vzhledem k tomu že ho moc nepodpořil ani Juhar, levá strana tak byla v tomto zápase naší největší slabinou. V Brně by měl na jeho místo naskočit Mičola, který naopak levou stranu parádně rozhýbal a svůj dobrý výkon korunoval gólem. Gecov- v první půli dobrý! Vybojoval spoustu míčů a cpal se i dopředu. Jeho hlavička měla skončit gólem! V druhé půli už se vytratil. Petrák - zápas se mu moc nevyvedl. Oproti podzimu šel s formou dolů. Zápas podle mě ukázal, že při systému 4-4-2 nemůžou hrát Petrák a Gecov vedle sebe. Typově jsou oba uplně stejný a dopředu od obou žádná sláva. Jeden by prostě musel na lávku. No a vzhledem k současné formě by to měl být spíš právě Ondra.

    Vošahlík - Hned po Dobrotovi náš nejlepší hráč. Pravá strana byla díky němu nebezpečná. Nebál se snad jako jediný hrát jeden na jednoho, byl správně drzý a prostě takhle nějak bych si představoval hru krajního záložníka. I když si myslím, že by Vosa byl schopný ještě lepšího výkonu. Rozhodně na to má! Škoda - trápí se a je to na něm vidět! Je mi ho líto. Snaha mu nejde upřít, opravdu maká a proto se na něj prostě nedokážu zlobit. Na hřišti nechá všechno. Ale ne a ne mu to tam padat! Škoda té jeho hlavičky kterou vyškrábl Miller. Ale třeba teď když mu vzrostla konkurence, tak ho to ještě víc hecne. Škútka - určitě si myslím, že je pro nás příslib jen si musí zvyknout. Míče které na něho neustále létali dobře stahoval a rozděloval a umí i vepředu podržet balon. Šanci kterou v první půli měl na hlavě řešil dobře. Tlačil to na zadní tyč ale Miller ( díky němu má Bolka bod ) to skvěle vyškrábl! Je vidět že se v šancích umí správně zachovat a instinkt zabijáka podle mě má. Proto mu dejme trochu času protože ten podle mě ukáže, že byl dobrým nákupem. Věřím mu!

    Ještě pár slov k Davidovi Jarolímovi. Hrál slušně a prodal své zkušenosti. Ale že by nějak extra vyčníval nad ostatní, to se zase říct nedá. A doslova mě sral tím simulováním a neustálím poleháváním! Má to takovýhle zkušený pardál zapotřebí?!?! A závěrem? V Brně tři body jinak jsme v tom fakt až po uši! Není kam couvat a za co se schovávat! Máme mančaft který má s přehledem na to hrát do pátého fleku a bojovat o poháry. Pokud nepůjdeme nahoru, bude jasné že chyba je v Radovi. Následující zápasy ukážou!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 04.03.2013 06:44 |  
      0 0

      Miller chytal výborně,ale asi se praštil do hlavy,když po zápase tvrdil,že měli vyhrát a že to je smůla.Ono z branky toho zas tak moc není vidět,ale tohle už hraničilo s nutností zásahu optika.Pane Miller,za 34 tisíc vám spravěj na klinice obě oči a viděl byste,že jsme byli lepší a smůlu jsme měli spíš my.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 08:39 |  
      0 0

      V celkovém vyznění bych byl o trochu optimističtější, ale s jednotlivými tezemi a většinou hráčského hodnocení souhlasím.

  34. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Petr9608     před 12 lety 04.03.2013 06:36 |  
    0 0

    My stejně sestoupit nemůžem. Kdyby jsme na tom byli fakt blbě, tak by asi začala tlačenka od bafuňářů, bo liga bez obou pražských "S" by byla mnohem zajímavá a taky by se báli "ti nahoře", jak by se vesnický druholigový stádiony vypořádávali s výjezdy TS....

  35. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Petr9608     před 12 lety 04.03.2013 06:38 |  
    0 0

    Jinak co myslíte, je z remíza Plzně s Ostravou v principu dobrá, jelikož poukazuje na slušnou úroveň celé ligy, jelikož každý může bodovat s každým a to kdekoliv?

    A třeba i je to dobrý argument všem těm zužovatelům....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 12 lety 04.03.2013 06:46 |  
      0 0

      Remiza Plzně je špatná,bolševik už začíná hodně vystrkovat růžky a
      je potřeba mu je trochu přistřihnout.Věřím,že si schováváme střelný prach na derby a že jim to zase znechutíme.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Kornovo     před 12 lety 04.03.2013 08:38 |  
        0 0

        co vcera predvedl banik byla lahoda,nedovolili plzni temer nic a vyhra byla blizko.a to jak bojovali jsem uz dlouho nevidel.jaky to kontrast oproti nam.jet dalsi kolo do plzne my tak dostanem bura.ach jo,jestli banik porazi hradec tak uz nas dalsi kolo preskoci.zatim aspirujem na titul trapas ligy

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 08:35 |  
      0 0

      Hrozí titul Sparty, takže to dobře není. Ale ten zápas měl šťávu.

      Osobně bych ligu zúžil na 12 celků, 2x každý s každým (22 kol), a pak 10 kol nadstavby (6 týmů o titul a poháry, 6 týmů o záchranu a umístění, 2x každý s každým v příslušné skupině).

      Přibyly by jen 2 zápasy, ale pohároví zástupci by navzájem měli odkopáno 12 místo 6 zápasů, čímž by se zlepšila průprava pro evropské poháry.

      Navíc by také bylo více šlágrů pro diváky a větší napětí v závěru soutěže. Ale možná by přibylo trochu taktiky a ubyly nějaké góly.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Markus     před 12 lety 04.03.2013 12:20 |  
        0 0

        Zúžit ligu? Zní to lákavě, ale bojím se, aby nedošlo k uzavření ligy, abychom si tu nevytvořili pevnou strukturu elitních klubů. Jestli už nějakým takovým směrem jít, tak udělejme středoevropskou ligu ČR+SR+Rakousko s 20 kluby. Pod tím v každé zemi systém divizí dle potřeby a zvyklostí dané země. Systém by měl dávat dostatečnou naději klubům z národních divizí dostat se do středoevropské ligy. Kvalita takové ligy by byla velmi vysoká a díky regionálnímu rámci náklady na dopravu stále přijatelné, jsme 3 země v rámci 500x700 km, navíc s celkem dobře propojenou dopravní infrastrukturou.

  36. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 08:29 |  
    0 0

    Mě to nepřišlo zase tak špatné. Chybí tomu hodně, ale posun tam je, chce to čas. Plukovník by to měl odtrénovat i v Brně a pak je reprezentační pauza. Já bych ho spíše podržel.

    Měli jsme dva týmy z TOP5, ani jednou jsme nevyšli střelecky naprázdno, takže to není taková hrůza.

    Srážejí nás laciné branky, ale od nové stoperské dvojice nemůžeme chtít zázraky na počkání. Když si vzpomenu, jak jsme kolabovali na podzim při absenci Latky, tak je to pořád posun. Brückner prý říkával, že na sehrání obrany je potřeba 40 zápasů.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 09:23 |  
      0 0

      Hele, to sis nakopíroval z plukovníkových tiskovek, ne? Nás prioritně nesráží hrubé individuální chyby, nás sráží naprostý herní chaos a absence jakéhokoliv systému, kterým bychom se měli ubírat, kromě nakopávaných míčů, ovšem. I nakopávaná může někdy vést ke gólovým šancím (viz. včerejšek), ale je to jen nahodilé pokušení paní štěstěny. Hrubé individuální chyby jsem připraven odpouštět (zas tak dobrý kádr, jak se tady někdy píše, opravdu nemáme), ale chci vidět, že hra jako celek někam směřuje, někam se posunuje. A to tedy rozhodně nevidím. Navíc, včera bylo úplně markantní, že zaostáváme i fyzicky – hráči Boleslavi byli u všeho dřív, z toho i vyplynul výše uváděný poměr faulů (i když tedy sudí byli skutečně zmatení, včetně asistentů).
      Takže já bych tedy plukovníka rozhodně nepodržel. Pravda tedy taky je, což je poctivé přiznat, že mě by ani nikdy nenapadlo ho do Slavie vůbec přitáhnout.
      Pozitivní je, že po Francovi a plukovníkovi už snad nikdo horší opravdu přijít nemůže (pokud tedy nevykopnou Bílka od repre).

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Markus     před 12 lety 04.03.2013 09:28 |  
      0 0

      To tu říkám obvykle já, chce to čas, čak ukáže apd. :) Včerejšek jsem už vstřebal a závěr mám jednoznačný, poděkujme panu Radovi za snahu, věřím že udělal pro úspěch maximum, ale přesto to nestačí. Hráči neumí a někteří snad ani nechtějí (opakované chyby, nezlepšuje se to) hrát systém hry, co po nich trenér chce. Občas se křečovitě snažíme s prominutím jak telata tlačit dopředu a pak nás soupeř lacině trestá způsobem, který bych v lize nejvíce očekával právě od našich hráčů. Jsme příšerně neefektivní a není pravda, že je to jen o střelbě. Jsme neefektivní při bránění, opět lítáme jak telata, ale chybí tam odvaha a zodpovědnost, Boleslav nám včera mohla dát ještě 3 góly, jasná naše ruka měla být penalta, jednou to Čonto vytáhl na tyč a pak to ještě jednou šlo těsně kolem - opakuji, co je to za luxus, že máme v obraně 4 hráče a ve středu ještě 2 defenzivní středopolaře a předvádíme v obraně tohle? Gecov s Petrákem hráči solidní zápas a jen bych poprosil Marcela aby vysvětlil Ondrovi, ať si občas více hledí zápasu a méně osobních soubojů, měl jsem velký strach, aby neviděl červenou za nějaký zbytečný osobní souboj. Boleslav tvrdou hru hrála úmyslně, úspěšně nám zatrhla jakýkoliv náznak technické hry a jediný, kdo s nimi dokázal něco provést byl Mičola, kterého jinak moc nemusím, ale jeho tanečky na Boleslav platily - škoda, že nehrál celý zápas. Zmrhal neměl na kraji šanci, Boleslav si to tam moc dobře hlídala a on není tím borcem, co by si tam s nimi dokázal pohrát. Škoda ukázal co jsem si myslel, že když na to nebude v útoku sám, bude hrát dobře, líbilo se mi co hrál. Konečně Juhar, já z něj zklamaný nebyl, hrál to co víme že hraje a několikrát dokázal pěkně s míčem projít dopředu, navíc se mi líbí jeho standardky - těžko se změní, je na trenérovi, do jakých zápasů ho stavět a co po něm chtít aby hrál. Mockrát jsem se včera ptal, jak je možné, že máme na hřišti tolik papírově i individuálně dobrých hráčů, přesto nás Boleslav přinutila hrát jejich hru a hrozí nám sestup. Já tedy na psychologii věřím a problém tu vidím. Chci trenéra s odlišným systémem hry a takového, co by více věřil a uměl pracovat s psychologií hráčů.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 09:42 |  
        0 0

        Markusi, v principu jsme za jedno. Jen ve dvou drobnostech bych si dovolil nesouhlasit:
        1. Petrák včera odehrál mizerný zápas a bohužel, jeho forma má dlouhodbě sestupnou tendenci. Mám málo informací na to, abych uměl vyhodnotit, zda za to může Rada či nikoliv. V každém případě se včera jasně ukázalo, že a) Gecov je momentálně výrazně lepší, b) hrát na defenzivní halvy je kontraproduktivní. Bohužel tvůrce hry nám chybí, a to dlouhodobě.
        A za druhé: mě se včera útočníci nelíbili ani jeden - bylo to proto, že oba (tedy po vystřídání Fenina) jsou typově naprosto totožní (pohybem, výběrem místa, stylem hry), takže se opakovaně potkávali v úplně stejných prostorech. Navíc si dlouhodobě myslím, že přeučit Škodu z obránce na útočníka byla chyba. Názorně to dokumentoval tragikomickým řešením jedné z mála situací ve druhém poločase, kdy jsme mohli do jakéhosi náznaku přečíslení obrany soupeře.

  37. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 04.03.2013 10:10 |  
    0 0

    Včerejší zápas mi taky nepřišel špatnej. Líbil se mi Vošahlík, Gecov a Škutka se Škodovkou(tomu vyloženě parťák ve předu svědčí). A hlavně vidím problém v tom že neproměníme i ty největší šance, ale dostáváme se do nich!! Gecov, Dobrotka, Škutka jen v 1. půli, tohle se musí proměnit.

  38. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    DrFe1     před 12 lety 04.03.2013 11:14 |  
    0 0

    Řebíček, Rada, Řebíček ven ! ! !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Markus     před 12 lety 04.03.2013 12:02 |  
      0 0

      Pana Řebíčka nemusím a vyloženě se mi nelíbilo jeho působení v politice, ale svým působením ve Slavii mi je velmi sympatický. Klub má zdá se dobře nastavenou strategii, zapomenutou minulostí jsou staré dluhy, juniorky i přes zděšené zprávy před pár měsíci nadále fungují, pan Řebíček udělal v klubu pořádek v kompetencích, manažeři ve Slavii konečně opět táhnou za jeden provaz a nebojí se komunikovat i s fanoušky a médii. Vzhledem k poměrům v českém fotbale mi nakonec přijde jako prospěšný boss ať už jede na vlastní triko nebo jen Slavii pro někoho spravuje. Nežijeme v době, kdy by se o šanci Slavii se ztrátou podporovat přetahovaly spousty společností. Kdo má dnes prachy, investuje je zpět do odtučnění svých společností a lépe zaměřuje svá portfolia. Na srandičky jako podpora fotbalu dnes nikdo nemyslí. Já jsem proto rád, že pana Řebíčka máme a doufám, že nekuje nějakou levárnu.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        spino     před 12 lety 05.03.2013 08:26 |  
        0 0

        Jste velice, ale velice naivní.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Markus     před 12 lety 05.03.2013 09:30 |  
          0 0

          To je možné. Nějaký argument máte, aby z té informace bylo i něco pro ostatní?

  39. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    DrFe1     před 12 lety 04.03.2013 11:14 |  
    0 0

    Řebíček, Rada, Řebíček ven ! ! !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      wotlemburg     před 12 lety 04.03.2013 16:13 |  
      0 0

      Jdi si lehnout za almaru

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bubazzx     před 12 lety 04.03.2013 19:15 |  
      0 0

      Přesně tak !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spino     před 12 lety 05.03.2013 08:25 |  
      0 0

      A Držmíšek se tam bude válet furt? Rada, Aleš a Držmíšek ven! A bude to komplet.

  40. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    zeleznik2     před 12 lety 04.03.2013 17:16 |  
    0 0

    Shrnutí zápasů, prakticky totožný zápas jako v Olomouci, znovu jsme svoji nedůsledností ve vlastním pokutovém území dovolili soupeři vytvářet šance, jednu z nich bohužel dokázal proměnit, jinak obranná hra je bohužel stále naší největší slabinou, jakkýkoliv centr do vápna zavání gólem, je pravda, že Bortel s Dobrotkou nejsou sehraní a krajní beci Nitrianský s Juharem nejsou pilíři, ale bohužel hrajeme s tím co máme. Tréner mile překvapil hrou na dva hroty, bohužel spolupráce Fenina se Škutkou trvala velice krátce, doufám, že Martinovo zranění není příliš vážné, stejně tak angažování Vošahlíka, který hrál velmi dobře, Mičola konečně se trefil a ukázal se jako správný žolík, naopak Petrák hrůza, kde je jeho podzimný forma?a Zmrhal jak zářil v Olomouci doma tragédie, Juhar potvrdil, že není vhodný typem na krajního beka, v Brně snad už hrát nebude. Naopak útočná hra se mi libí, nesouhlasím s názory, že hra nemá koncepci, šancí máme kupu, ale bohužel chybí to nejdůležitější gólový efekt, opravdu se potvrdilo, že pokud útok nebude skórovat, tři bodíky nezískáme. V Brně věřím, že konečně vyhrajeme, nechal bych sedět Petráka a Juhara. Naši nejlepší hráči: Dobrotka a Vošahlík, nejhorší: Juhar a Petrák.
    Co se týče ruky Bortela, ruka to byla, ale ruka je to v momentě, kdy jí pískne rozhodčí, takže vlastně nebyla.
    V Brně bych to viděl na:
    Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Gecov, Vošahlík, Mičola, Zmrhal - Fenin/Škoda, Škutka

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      jarodo57     před 12 lety 04.03.2013 18:36 |  
      0 0

      Když si myslíš, že naše hra má systém a koncepci tak si to mysli je to tvoje nepopíratelné právo.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      spino     před 12 lety 05.03.2013 08:24 |  
      0 0

      Naše hra má Radův systém, kterým hraje polovina ligy. Bohužel ta horší polovina a do té snad patřit nechceme.