Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Statistiky tipovačky 17. kolo

Téměř polovina tipujících si myslela, že v Olomouci Slavia uhraje remízu. Přesný výsledek znamenající prohru pak trefilo 6 z vás, 3 se pak strefili i do střelce gólu.

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 87
- Tipů na výhru Slavie: 31 (35.63 % tipujících)
- Tipů na remízu: 41 (47.13 % tipujících)
- Tipů na prohru: 15 (17.24 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 6x ( 0x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 16x
- Bodovalo: 31 lidí (35.63 %)
- Rozdáno bodů: 226 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
0:0 - 12x
0:2 - 1x
0:3 - 1x
2:1 - 14x
1:0 - 10x
1:1 - 28x
3:1 - 3x
2:2 - 1x
0:1 - 5x
3:0 - 2x
1:3 - 1x
2:3 - 1x
1:2 - 6x
2:0 - 2x

Tipovaných střelců:
1x - Koreš Štěpán
2x - Hurka Martin
2x - Petrák Ondřej
4x - Nitrianský Milan
11x - Škoda Milan
1x - Dobrotka Martin
13x - Kisel Karol
3x - Juhar Martin
5x - Mičola Tomáš
2x - Bortel Milan
3x - Gecov Marcel
11x - Fenin Martin
38x - Škutka Dávid

Nejvíc bodů: zkostej - 20

Komentáře (130)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    klimi     před 12 lety 28.02.2013 09:57 |  
    0 0

    Ptal jsem se na oficiálkách ohledně zveřejňování termínů zápasů mládeže, bylo mi odpovězeno toto:

    "Dobrý den. Ve čtvrtek je na programu velká porada trenérů mládeže, kde jim chceme prezentovat náš plán na nový systém dodávání informací pro web, twitter apod. Pokud to bude fungovat, měla by se informovanost o mládežnickém fotbale na slavia.cz radikálně zlepšit. VR"

    Tak jsem zvědav, co vymyslí...

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      subHuman     před 12 lety 28.02.2013 14:45 |  
      0 0

      Výborně! Kéž by tomu tak bylo. Třeba ty několikeré dotazy a připomínky přeci jen k něčemu byly...

  2. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 28.02.2013 19:07 |  
    0 0

    Tak prej podle Rady je čas přestat hrát na krásu :-(

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      dArtagnan     před 12 lety 28.02.2013 19:17 |  
      0 0

      To by ale mohlo znamenat, že začneme hrát kombinačně a ofenzivně:o)

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 28.02.2013 19:33 |  
        0 0

        hmm, tak to je taky fakt, to mě nenapadlo :-)

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.02.2013 19:42 |  
      0 0

      Nlavně se bojíže máme mladej kádr a ten to nemusí zvládnout,bohužel zase si hledá další výmluvy a alibi.Jediné pozitivum je že mu je jasný příští sezonu už Slavie musí hrát vepředu tabulky.

  3. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 28.02.2013 19:38 |  
    0 0

    Tak jsem si precetl rozhovor s Radou a odpovedi Kuseho a dovolim si par poznamek:
    1) Rada pusobi odhodlane, ale bezradne, trosku to zacina pripominat eru v repre.
    2) prestat hrat na krasu? My na ni do ted hrali? Aha.
    3) bude stavet na zkusenych, tradicne shazuje mladiky. Kdo chyboval proti Olomouci? Conto a Juhar oba hodne zkuseni hraci. Chtelo by to pochopit, ze zkusenost s formou a vykony nesouvisi..
    4) zacinam z Rady mit pocit, ze nas na jare ceka poradna bida, nevi, co hrat.
    5) zda se, ze je Kusy uz hodne nespokojeny, ale nechce Radu podelat. Evidentne nesouhlasi s rozestavenim a setavou.
    6) Radu muze odvolat jedine Rebicek, ne Kusy, tak jsrm zvedavy, do kdy bude kamose z Teplic chranit..

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 28.02.2013 19:47 |  
      0 0

      Je mi po precteni toho rozhovoru hodne smutno :o(

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Mac     před 12 lety 28.02.2013 20:47 |  
        0 0

        Mně taky, zvláště vyjádření, že se "bojí toho, aby se krize neprohlubovala, aby na mladých nezanechávala stopy". Tak by trenér mluvil neměl. A vzápětí řekne: "Já na psychologii ve fotbale moc nevěřím, ale samozřejmě se snažím hráče přesvědčit, že se není čeho bát."

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        jarodo57     před 12 lety 28.02.2013 21:32 |  
        0 0

        myslím,že se ani nic jiného od tohoto netrenéra nedalo čekat

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        edenian     před 12 lety 28.02.2013 22:38 |  
        0 0

        Me teda bylo smutno hned kdyz ho jmenovali. Ale jak jsem rikal hned ze od neho nic necekam, tak az takhle priserne jsem to fakt necekal.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      winter (přítel SN)     před 12 lety 28.02.2013 20:30 |  
      0 0

      a ještě řekne že "Čontymu nic nevyčítá.." hlavně že do Berkovce se pro menší chyby opřel hned po zápase daleko víc.. to je fakt lampas...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        utrzeny_ze_retezu     před 12 lety 28.02.2013 20:38 |  
        0 0

        Já jsem po přečtení pěkně nasranej. Petrouš s Poustkou měli horší kádr v mnohem horší situaci a hráli lepší fotbal. Jestli chce hrát příští rok střed, tak to ať se radši sebere a jde odkdud přišel. Na tyhle výmluvy nejsem zvědavej. ty voe, to snad neni ani možný, alibista jeden.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          japhy     před 12 lety 28.02.2013 20:49 |  
          0 0

          Neskutečný rozčarování. Podle PR je to OK, jen semtam chybka v obraně a neproměňování šancí. No, doprdele! To je slepej, blbej nebo si dělá alibi?
          Copak neviděl, že spoustu útoků zakládali krajní beci pod tlakem u lajny nákopem naslepo? Že stačí, aby soupeř napadal 3 hráči na naší půlce a my nejsme schopni se z toho dostat? Že jsme opět oproti soupeři vypadali, že se vidíme prvně v životě?
          S tímhle se opravdu neposuneme a max. se můžeme motat uprostřed tabulky.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Kactus     před 12 lety 01.03.2013 08:35 |  
            0 0

            zda se mi ze Kusy se musel hodne ovladat aby nenapsal ze by nejradeji radu na hodinu vyhodil :)
            musi tam panovat dobre vztahy tedy ...

  4. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    klimi     před 12 lety 28.02.2013 20:40 |  
    0 0

    Nepřijde Vám z odpovědí Kusého, že kdyby on sám mohl, tak by Radu nejradši už poslal k čertu? Mně přijde, že pokud to tak půjde dál, tak se klidně Kusý sbalí a půjde raději sám, Řebíček mu asi do práce kecá více, než by si sám přál...

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      klimi     před 12 lety 28.02.2013 20:40 |  
      0 0

      Jinak v neděli to vidím jasně, buďto výhra nebo se po zápase přidám k hromadnému "RADA VEN!"...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Kactus     před 12 lety 28.02.2013 20:45 |  
        0 0

        jo pratele, ja to rikam jiz dlouho, s takovym majitelem hrat o pohary nebudeme ... nezavisle na tom kdo bude trener a kdo hrac a kdo reditel.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        winter (přítel SN)     před 12 lety 28.02.2013 23:17 |  
        0 0

        přesně tak

  5. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 28.02.2013 23:39 |  
    0 0

    nestahujme kalhoty, brod jejeste daleko, pratele! fakt je ten, ze los neni nic moc, ale neni se poterba nikoho bat. kvalita je na nasi strane velka. porazime bolku a na nas je abychom klukum pomohli! nejde preci o radu!

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      mike-k (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 07:41 |  
      0 0

      přesně tak. Místo toho, abychom podpořili naše hráče tak budeme nadávat na trenéra?? Fakt by mě zajímalo kolik procent z těch co tu nadávají opravdu viděli poslední zápas? Já osobně né!! Výsledek mě nasral, ale nadávat začnu až uvidím jak opravdu hrajeme, né až si o tom přečtu a uvidím několik záběrů z utkání.

      Mimochodem i tak se na neděli těším jak malej kluk a ať nás trénuje kdokoliv a zápas dopadne jakkoliv a já budu nadávat jak špaček, stejně na další zápas vyrazím a budu FANDIT.

      SKS4EVER

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        klimi     před 12 lety 01.03.2013 08:07 |  
        0 0

        Věř tomu, že já jo a tak nasr... jsem dlouho nebyl... prostě absolutní zazdění kvalitního a potenciálního kádru ze strany trenéra, který pak v rozhovoru řekne, že hrajeme hezký fotbal...
        RADA VEN!

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          bongor     před 12 lety 01.03.2013 09:57 |  
          0 0

          Ono totiž zespoda to třeba vypadá hezky.Kdyby se posadil někam nahoru,tak uvidí to samý co my:Sehranost:žádná,snaha:malá bojovnost:žádná system:na hovno/pokud vůbec nějaký/.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        japhy     před 12 lety 01.03.2013 08:29 |  
        0 0

        Taky se přidávám. Viděl jsem a nevěřil vlastním očím.
        A pořád nemůžu pochopit, proč by fanoušci nemohli kritizovat svého trenéra? Navíc po 5 porážkách v řadě, hrozných výkonech venku a opravdu špatné hře. A přesto kotel žene zápas co zápas svůj tým dopředu. Za to by měli hráčům líbat ruce, nohy a kdovíco ještě. Za dělbuchy a dýmovnice by se jim zase měly sekat pazoury, ale o to teď nejde. Na Letný by jim v týhle situaci nefandila ani ochranná síť.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Kornovo     před 12 lety 01.03.2013 08:59 |  
          0 0

          buh je slavie,buh je slavie

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          mike-k (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 09:08 |  
          0 0

          Nikdo nezakazuje kritizovat, ale tady to není o ničem jiném než o kritice Rady, jak se bude řvát "Rada ven", atd. Třeba se k Vám přidám, ale prostě teď mě to sere. :)

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            klimi     před 12 lety 01.03.2013 09:11 |  
            0 0

            A kdo podle tebe může za to, že je Slavia s pohárovým kádrem na sestup, kromě Rady a těch, kteří ho tam drží...?

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              Jiri1     před 12 lety 01.03.2013 09:30 |  
              0 0

              Ta situace neni jen o Radovi, ve Slavii vladne takovy vzlastni duch pokrytecke soudrznosti, uz leta nema zadny asistent svuj vlastni nazor , Drzmisek je takova dobra sekretarka , podrz tasku, prines mic a pod., Kubik , ktery dle meho ma delat sportovni oponenturu je patrne take spokojen a od Kuseho za trictvrte roku slysim, ze studuje, poznava , vyhodnocuje , nebo , ze mame nejlepsi bafiky na dalnem vychode a jine nesmysly.
              Tady je nutny si ujasnit , ze Kusy asi nerozhoduje o odvolani trenera , tuto pozici ma jediny muz a ten neustale mlci.
              Jasna je jedna vec , na horke pude Olomouce bude vyhrava malokdo, ale nase hra pripominala silne chvile , kdy hraci nemeli na fiotbal ani pomysleni.
              Kusy ma samozrejme i jine poznatky nejen od Rady , jako zkuseny manazer dobre pozna mentalitu i nasazeni hracu, nakonec s nimi i obcas mluvi a verte , ti radovi nakloneni nejsou a neveri si.
              Prusvhem je , ze jedine sportovni vysledky mohou ovlivnovat prichod nekterych sponzoru, to ostatne naznacili nejen osloveni , ale i sef naseho klubu, pokud nebudou v nejblizsi dobe vysledky , nebudou many na dalsi sezonu a budeme to flikovat jako v posledni dobe.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              mike-k (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 09:37 |  
              0 0

              To mi chceš říct že do 12. kola trénoval jinak než po 12. kole??? Představoval jsem si na naší střídačce někoho jinýho, ale ti k nám nechtěli, tak se budu vztekat a nadávat?? Já teda se radši budu snažit podporovat celý tým, samozřejmě né slepě, když se mi něco nelíbí tak se ozvu, ale nemyslim, že tohle je jen na Radovi. Co má udělat s chybujícím brankářem??? Hned ho vystřídat?? Kolikrát jsem tu slyšel před 12. kolem, že je super jak podržel Jardu Zmrhala, když mu nevyšli nějáký utkání a najednou vadí že stejně podrží jiný???

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                denydzlSKS     před 12 lety 01.03.2013 09:47 |  
                0 0

                Je fajn podržet hráče, když se mu jeden nebo dva zápasy nepovedou to vyšlo Radovi se Zmrhalem po zápasu na Dukle, když ho podržel do derby a to se Jardovi povedlo. Jenže posledních 5 podzimních zápasů se tam trápil a Rada ho tam pořád nechával, podobně Mičolu a Kisela.. To už je podle mně dost a když k tomu připočtu Juhara, který má své "blackouty" taky dost pravidelně, tak jistou formu nuceného odpočinku považuju za vhodnou..možná by těm výše zmíněným pomohla víc než neustálá důvěra..aby si taky nemysleli, že maj místo předplacený.

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  bongor     před 12 lety 01.03.2013 10:04 |  
                  0 0

                  Máš pravdu,trenér by měl především reflektovat aktuální formu hráčů.Když někdo hraje dobře a najednou udělá pár kiksů a ztratí sebedůvěru,tak je lepší tam příště dát někoho z lávky.To prospěje i tomu dočasně nehrajícímu.Proto máme kádr 23 hráčů,aby někdo nebyl pod zbytečně velkým tlakem,že hraje i když mu to momentálně nekope/to je myslím případ Juhára/.

                  • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                    Jiri1     před 12 lety 01.03.2013 10:17 |  
                    0 0

                    tak to je veru objevny nazor, myslis , ze Rada stavi hrace dle vykonosti.......

                    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                      bongor     před 12 lety 01.03.2013 13:24 |  
                      0 0

                      To víš,my obyčejní Slávisti nemáme takový přehled,jako renomovaní odborníci a znalci zákulisních rejdů,kteří se mezi námi také ojediněle vyskytují.Proto některé naše názory musí ty uvedené extraslávisty rozesmát.To je zkrátka život.Nkdo umí a jiný čumí.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              denydzlSKS     před 12 lety 01.03.2013 09:40 |  
              0 0

              K Radovi: on mladíky nekritizuje, on jim prostě nevěří..

              Jinak mi přijde úsměvná Radova obava, aby ty tragický výsledky nezanechaly stopy na mladých hráčích - nemyslim si, že třeba Tusjak, Hrubý, Šimeček nebo Hurka si z toho budou dělat hlavu, když kromě Tusjaka do těch 5ti posraných zápasů ani jeden z nich nenastoupil. A z tich zbylých 2 mladých, kteří nastupují byl ve většině zápaů Petrák zrovna tím, který dokázal dlouho držet vysoký standard oproti jiným - zkušenějším.

              Beru to od něj jako alibi. "Zkušení" chybují a hrají špatně, to je prostě fakt, který by měl Rada přestat přehlížet nová krev by mohla přinést větší rvavost a touhu se předvsét, oživit to a uvědomit si některým pseudohvězdám, že nemají místo předplacené! Jenže Rada je prostě posera.

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 11:09 |  
                0 0

                Tak ono se neda uplne rict, ze mladym neveri, na podzim drzel Zmrhala a Tusjaka. Jine zas nestavi, no.. Obecne ten rozhovor trpi strasnou frazovitosti a ve skutecnosti nema zadny realny obsah nebo v nem neni zadna skutecna analyza situace. Obava, aby vysledky "nezanechaly stopy na mladych hracich" nebo "ted neni cas na krasu" jsou zcela prazdne fraze, kterymi Rada vyplnuje rozhovor, ovsem s realitou nemaji co do cineni. Nechce kritizovat Contofalskyho a Juhara, protoze by to jen vyhrotilo situaci uvnitr tymu, on proste jen delal rozhovor a nechtel rict NIC.

                Ve skutecnosti s nejvetsi pravdepodobnosti nebude nic menit, nebude stavet min ani vic mladych hracu ani nebude menit styl na defenzivnejsi, nebot defenzivni fotbal s malo hraci zapojujicimi se do utoku hrajeme od podzimu. Myslim, ze na bolku vybehne stejna sestava a kdyz to nepujde, prijde zas ve druhe puli Skutka a Vosahlik nebo Skoda.

                Odpovedi Kuseho jsou zajimave, jednak Kusy umi komunikovat a delat dobre PR, vi co chteji fanousci slyset, jednak je i mozne, ze rada veci v klubu neni podle jeho predstav, ale zatim nemuze vse prosadit. Vcetne Rady.. chapejme ale, ze na odvolani trenera po jednom zapase na jare je objektivne brzy, zvlast kdyz muze mit podporu majitele.. Ono taky kdyby nekdo trefil remizu, tak by se o tom zapase mluvilo jinak a dlouhodoby problemy a Radovy limity by se ani tady tolik neresily.

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  Barra     před 12 lety 01.03.2013 11:50 |  
                  0 0

                  Nejsem si zcela jistý, jestli Rada doopravdy poskytnul tento ´rozhovor´, jestli tedy odpovídal tak obsáhle a takými slovy, jak ten článek byl otištěn. Běžné je, že novinář umí z krátkých odpovědí / par slov vykouzlit text, který je sepsán tak, aby se plynule četl.

                  Je ale pravda že věta ´teď už není čas na krásný fotbal´ asi každého zaskočila. Osobně si myslím, že máš pravdu v tom, že proti Boleslavi nemusíme moc změn ve složení mužstva očekávat.
                  Rada si je ale určitě vědom toho, že jeho působení u Slavie není takový úspěch jak asi sám očekával, a že (podle mě) určitě jeho smlouva nebude prodloužená na konci příští sezóny. A jestli výsledky se rapidně nezlepší, tak si myslím že Rada bude ještě ve zbytku zápasů na lavičce, ale po těch 13 zbývajících se bude muset poroučet, tedy již na konci této sezóny. No a v nejhorší variantě, kdybychom vyhořeli bodově jak proti Boleslavi, tak proti Zbrojovce, tak si myslím že na zbývajících 11 zápasů do toho půjdeme bez Rady, že bude odvolán. Klub investoval nemalé prostředky do posil a nemůže si dovolit riziko možné degradace.
                  Zbyněk Kusý už byl v minulých odpovědích podle mě celkem vlažný, co se týká Rady. „Trenér Rada zde má uzavřenou profesionální smlouvu a já ji respektuji“ (19.2.2013) v mých uších nezní jako že by bránil trenéra zuby nehty a ho kryl.

                  A čím mě Rada strašně zklamal, je jeho tvrzením že na psychologii ve fotbale moc nevěří. Mistr v tom oboru je Mourinho, správně motivovat hráče je umění. Nepochybuji že Petr Rada se jako trenér snaží, ale ve svém oboru zastává starou školu. Na zápasy juniorky se nedostanu, ale podle toho co jsem tady zaslechnul, umí oproti tomu Michal Petrouš své mladíky správným způsobem motivovat.

                  • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 12:30 |  
                    0 0

                    Obavam se, ze ten divnej rozhovor je taky predzvesti toho, jak rada nezvlada krizovy situace a ze se dockame i horsich..

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  denydzlSKS     před 12 lety 01.03.2013 12:37 |  
                  0 0

                  Z mé strany třeba Tusjaka nepodržel. Lubošovi se nějak extra nezadařily dva zápasy a Rada ho tedy posadil na lávku - to je z mého pohledu v pořádku, tak by to asi mělo být. Ale u všech, bez rozdílu(Starej - mladej, tlustej - tenkej, krátkej - dlouhej).

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  bongor     před 12 lety 01.03.2013 13:35 |  
                  0 0

                  Tak to je martyni.Strašně často boduje náhoda.Stačí když se jedna střela odrazí od některého aktéra a ze šmudly je rázem krásná branka,o které se bude mluvit.A to obzvláště když rozhodne o nějakém tom bodu.Pan Kusý je zkušený řečník a prověřený obchodník,s ním se Rada těžko může ve vyjadřování porovnávat.
                  Mně by stačilo,kdyby třeba nemluvil vůbec a na náš"krásný" fotbal by se alespoň dalo koukat.Nebo by stačilo,pustit si pár zápasů Plzně a okopírovat jejich způsob hry.Hráče na to podle mě máme rovnocenné,mimo Horviho samozřejmě.Jenže to chtělo koupit Pitáka nebo i toho Davida,ten by se na stará kolena mohl přeučit na špílmachra,věřím,že by mu to nedělalo velké problémy.
                  Co se týče Škutky,zřejmě si ho šetříme na horší časy,nebo už na ty poháry?

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      winter (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 10:21 |  
      0 0

      zápas jsem viděl a to jenom mě to utvrdil v tom že Rada neni trenér pro Slavii, což jsem si myslel hned po jeho příchodu.. zatím Rada nepřekvapuje a neočekávám že se to změní

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Kornovo     před 12 lety 01.03.2013 15:51 |  
        0 0

        juhar behem sveho pusobeni v gambrinus lize dokazal,ze na zakladni sestavu v tymu hrajicim o celo tabulky nema.ten muze jit kopat tak za frejlachem o stred tabulky do brna,nebo za strihounem do pribrami bojovat o zachranu.hrac ktery neudrzi vykonnost ani 3 zapasy po sobe patri na lavicku

  6. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    klimi     před 12 lety 01.03.2013 11:28 |  
    0 0

    Statistici, pamatujete si, kdy jsme naposled prohráli 5 zápasů v řadě?

  7. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Tonda     před 12 lety 01.03.2013 11:59 |  
    0 0

    Dovolte mi přátelé přidat svůj názor do této diskuze. Včera večer jsem o tom dost přemýšlel. Nechtěl jsem reagovat hned po přečtení Radova rozhovoru i vašich názorů.

    Není to tak dávno co jsem psal že by měl Rada dostat aspoň 3 zápasy klidu na práci než příjde nějaká zevšeobecňující kritika fanoušků. V tuto chvíli na tomto nic neměním, než ho začnu opět vyhánět z edenu, dám mu ještě 2 zápasy. Nicméně chtěl jsem napsat jinou věc.

    Kdo v současné Slavii narazil na své limity? Trenér Rada nebo samotní hráči? Já si dobře vzpomínám jak výborně umí hrát třeba Koreš nebo Hurka. Dokonce i Mičolu jsem dříve obdivoval. I ten Škoda v Ďolíčku byl platný hráč a střílel aspoń nějaké góly. Takto bych mohl pokračovat. S trenéram Radou prostě tito hráči nikam neporostou. Jednak se na hřiště ani nedostávají, a jednak nehrají na svých postech a způsobem jim vlastním. Hrajeme rozestavení "4-5-1", ale Rada s tímto rozestavením prostě neumí pracovat. Neumí hráče připravit pro tento způsob hry. Podle mého názoru by to ti hráči například s Vrbou zvládli daleko lépe než co předvádí s Radou. Proto jsem přesvědčený že Rada minimálně v tomto herním stylu má limity, a bohužel ty jeho limity se promítají do herního obrazu, výkonu hráčů a v neposlední řadě do ligové tabulky. O pohodě v týmu se podle mého názoru také jen hovoří. To že poskytl rozhovor plný nicneříkajících frází, to je jenom důsledek a malá věc oproti opravdovému problému. Tím myslím Radovi limity. Ať mi nikdo neříká že se v české lize musí hrát na 2 def. štíty, křídla téměř nefungují, což je přímo nutnost při rozestavení 4-5-1, beci sice předvádějí jakousi snahu o útočení, ale ta spolupráce a vzájemné zajišťování prostě neexistuje. Z toho pramení chyby vzadu a z toho zase sebevědomí beků jít zaútočit. Sehranost týmu je v tuto chvíli na slabé úrovni. Ostatně sehranost týmu se bude zvyšovat a to je ta jediná věc která zřejmě přinese nějaké body. Jestli ta hra bude koukatelná, o tom začínám pochybovat. Takže pokud tady máme mít trenéra který bude mít semtam nějaký úspěch na základě zvýšené sehranosti, ale jakmile do týmu nějak zasáhne, nebo někdo vypadne kvůli zranění či kartám, půjde to do kopru a opět nevyhrajeme ani v Budějkách, ani v Příbrami, hradci, prostě nikde.

    Jo pokud by se hrálo v jiném rozestavení, třebas 4-3-3. Věřím že na to máme snad i vhodnější hráče, tak by Rada mohl těm klukům něco dát. Osobně si myslím že tohle je poslední Radova šance se ve Slavii udržet. Protože v rozestavení 4-5-1 má trenér jednoduše obrovské limity.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 12:37 |  
      0 0

      Souhlasim. Rada ma limity, ukazuje se to vcelku jasne a zrejme si to uvedomuje i Kusy. Hraci nevedi co maji hrat. Podle me to neni otazka rozestaveni, ale toho, jak se hraci zapojujou do hernich situaci. Gecov a Petrak maj urcite navic nez na presurovani akci ve stredu hriste. Neni jediny duvod, proc by tihle dva nemohli hrat vedle sebe a byt i kreativnimi hraci, kteri chodi treba i do vapna. Obavam se ale, ze takove pokyny nemaji... Stejne tak kridla a beci nehraji to, co by meli hrat. Nevim, jestli by to zmenilo rozestaveni, kdyz budou hrat 2 utocnici a do utoku se budou zapojovat sami nebo s podporou jednoho zaloznika, taky to bude k nicemu.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        bongor     před 12 lety 01.03.2013 13:46 |  
        0 0

        Zase musím souhlasit s martynim.Rozestavení,tak jak je na papíře je zavádějící věc.Hlavní je podle mě způsob hry.Kdo si ještě pamatuje na system rozestavení 2-3-5,potom přišlo 3-2-5,4-2-4 a tak dále.
        když se hrálo 2-3-5 tak určitě dva obránci nebránili pět útočníků.
        Vždycky to bylo o spolupráci mezi řadami,alespoň pro mě,jako fotbalového fanouška-laika.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Barra     před 12 lety 01.03.2013 14:22 |  
          0 0

          "když se hrálo 2-3-5 tak určitě dva obránci nebránili pět útočníků"
          :-)

          Lépe jsi tuto bublinu ohledně postavení nemohl propíchnout.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Tonda     před 12 lety 01.03.2013 14:43 |  
            0 0

            kdyz jsem psal o tom rozestaveni 4-5-1.. mel jsem na mysli ten styl hry, rychla kridla po stranach i rychli utocni beci.. tam to proste je zalozene na te rychlosti a dynamice. Ale Slavia na to snad ani nema vhodne typy hracu, Juhar i Nitriansky jsou tyto typy, ale soucasne skoro vzdycky udelaji aspon jednu chybu z ktere je gol.. Nase Slavka tenhle herni styl proste neumi.. Napr. Barcelona ukazuje ze si lze se souperem "vytrit prdel" i s kombinacni hrou, a pokud mne pamet neklame, jeste donedavna takto slavia hrala.. hraje tak v mladezi snad i dodnes. Slavia porad produkuje vyborne texchnicky vyspele hrace do kombinace.. ale potom s nima v acku trener chce hrat neco uplne jineho nez se celou dobu ti hraci ucili hrat.

            To ze jsem psal system 4-3-3 jsem chtel vypustit ty dynamicke kraje (kridla a beci) a hrat kombinacne s 2 - 3 utocnikama. preci se ta prilezitost, ten centr do vapna da vytvorit i po vykombinovani soupere. k tomu staci 2 hraci v pohybu. (viz oskar v prvnim zapase se spartou, narazil si to po zemi mezi spartanama a dal gola tak lehce ze z toho byli vsichni paf, a v podstate podobne se prosadil i hazard v odvete., Sparta byla v ramci svych moznosti dobre pripravena na ty jejich kridla.. mela jakstaks pokryte pokutove uzemi na centry. ale dostala 2 goly stredem.

            Jen rikam ze Slavia hraje jakysi kockopes styl, kdy mame dobre hrace do kombinace a s nima hrajeme fyzicky namahavy styl hry, pri kterem nasi hraci ztraci vyhody oproti souperum. technika, kombinace, to je to co vsichni prejeme videt, ale dostavame surovou neatraktivni hru, ktera je navic velmi malo produktivni na sance. Proto si myslím že Koreš ani Hurka nejsou v sestavě, oni tohle neumí hrát nebo nechtějí. Proto je Juhar nevyhoditelny ze sestavy, není to technik a umi rychle behat, nezpomaluje hru pro Radu "zbytečnýma" kombinacema a to je právě Radovo gusto..

            Muj navrh zni, pojdme se vratit k hezkemu kombinacnimu stylu hry s více utocniky v souperove vapnu. Hracu pro tento styl hry mame dost, a co je hlavni, Slavie si primo takoveto hraci sama vychovava.

  8. RADA VEN

    JS (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 13:23 |  
    0 0

    Rada ven!! po půl roce s tímto trenérem na lavičce už je jasné, že Rada žádnou herní "tvář", či koncepci týmu nepřinese a mladé hráče do týmu nezapracuje. Což byly dva hlavní požadavky pro tuto sezonu, nemýlím-li se. Místo toho, abychom konsolidovali mužstvo a v příští sezoně útočili na poháry, potácíme se zase na chvostu tabulky bez jakéhokoliv fotbalového projevu. Nejvyšší čas vyhodit naši největší brzdu a ještě stihnout tento půlrok mužstvo připravit na příští, klíčovou sezonu. Rada ven!!

    • Re: RADA VEN

      Jiri1     před 12 lety 01.03.2013 13:46 |  
      0 0

      Vite mne to hlava nebere, to budeme kazdej pul roku vyhazovat trenera, vyhazovat hrace, nabirat dalsi a dalsi lidi, aby se mohli nekde v zakulisi prizivovat.
      Rada treba v poslednim rozhovoru odpovidal jako vetsina treneru pred nim a zrejme i po nem prsto je neustale oznacovan za debila/za vyraz se omlouvam/.
      Proste kazdou zmenu musite mit pripravenu, nemuzete rikat, ze Slavii bude trenovat trener od repre a pak ho zacit hledat, nemuzete vypravet o posilach a pak narychlo shanet volne hrace, nemuzete si delat prostrednictvim piaru a nesmyslnymi clanky reklamu a ve finale mit furt holy zadek.
      Hraci jsou tentokrat skutecne pod velkym tlakem, Rada se s nimi v poslednich dnech prilis nesral, vsichni vedi , ze v pripade dalsi bodove ztraty to bude skutecne vazne. Ale presto jsou hraci , ktere to prilis nevzrusuje, kteri proste na nejakou Slavii v podstate hazi bobek.

      • Re: RADA VEN

        klimi     před 12 lety 01.03.2013 14:06 |  
        0 0

        Šlo by říci, o které hráče jde?...

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Barra     před 12 lety 01.03.2013 14:06 |  
      0 0

      Sic transit gloria mundi... Dokazuje to, jak rychle se zapomíná. Před pár měsíců byl KJ ještě hrdina, pro kterého chtěli v Al Ahli stavět pomníky, teď je z něho obětní beránek.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 01.03.2013 14:20 |  
        0 0

        Dalo by se to použít i v souvislosti se Slavií. Před pár lety byl padouchem a při jeho odchodu si řada fandů oddechla, teď by ho brala zpět. :)

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Barra     před 12 lety 01.03.2013 14:24 |  
          0 0

          Lidská pamět je krátká. Většinou si pamatujeme jen ty krásné okamžiky.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 14:26 |  
          0 0

          Padouch nebo hrdina, vždyť jsme jedna rodina. :-) Já se tedy přiznám, že bych ho snad vzal i zpátky, protože si myslím, že horší varianta, než eskapády s Franzem nebo plukovníkem to prostě není.
          Musel by ale dostat jasný mantinely a bič šéfa Kusého nad sebou. Což by si ovšem asi KJVCD nechtěl nechat líbit, takže z toho nekouká stejně nic.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Barra     před 12 lety 01.03.2013 14:39 |  
            0 0

            Tady bych řekl že největší chyba byla, že KJ dostal postupně pravomoc anglického manažera a rozhodující práva. Dobrý trenér se ještě nemusí rovnat dobrému ekonomovi. Dokonce i Arsene Wenger dostane budget na posily a musí v těch mantinelech zůstat. Pozice Sira Alexa je snad ojedinělá.

            Kdyby tehdy jsme měli místo M. Platila jako generálního ředitele Zb. Kusého, mohlo to být jinak. Že KJ to jako trenér umí, dokázal ne jen u nás, ale ihned u Slovana Bratislava a v Al Ahli.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              lassiter     před 12 lety 01.03.2013 15:04 |  
              0 0

              No pan Platil s eskapádama KJ neměl nic moc společného, to spíš pan Doležal a zejména pan Rosen.

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                Barra     před 12 lety 01.03.2013 15:51 |  
                0 0

                Generální ředitel má ultimní zodpovědnost. Jak Rada, tak Držmíšek jsou dnes podřízení Kusého. Generální ředitel musí hlídat výdaje, on musí nastavit mantinely, ve kterých se ostatní musí pohybovat. Zásada je "delegovat ale kontrolovat". Platil dopustil, že tyto eskapády se děly, jeho kontrola selhala. Platil si neuhlídal své podřízené. Slavie je aktiová společnost a podle toho musí každý mít a znát svojí pravomoc a nést zodpovědnost při selhání jak vlastním, tak těch od podřízných.

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  dArtagnan     před 12 lety 01.03.2013 15:59 |  
                  0 0

                  V době KJových eskapádů byl GŘ Doležal. Platil pak přišel jako "krizový manažer" osekat ty šílené výdaje.

                  • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                    Barra     před 12 lety 01.03.2013 16:07 |  
                    0 0

                    Máš pravdu. Ne Miroslav Platil, ale Petr Doležal. Sky was the limit, tehdy, euforie byla velká. S Kusým by tohle nehrozilo.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 15:38 |  
              0 0

              Za sebe jsem rad, ze u nas neni a kdyby nekoho napadlo ho angazovat, povazoval bych to za silenost. Odhledneme-li od ekonomicke a moralni stranky veci, neni to spatny trener, ale zaroven to neni zadna trenerska hvezda typu Vrba. Nepochybne byl u nas ve spravny cas na spravnem miste. Jakmile se stesti otocilo, nic prevratneho z trenerskeho hlediska nepredvedl. Priznavam, na Slovan si moc nepamatuju a v Al Ahli jsem jeho karieru nesledoval.

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                honzah (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 17:22 |  
                0 0

                Ale to je dost podstatná chyba, že jsi to nesledoval...

                Slovan přebíral brzy po svém druhém odvolání u nás, někde kolem 3. místa, s nějakou ztrátou asi 6 bodů na čelo a hned získal titul, snad dokonce i domácí pohár. Potom vypadl v předkole LM s Nikósií a hned se přesunul k Arabovi.

                V Al-Ahlí udělal 2. místo v lize, ale co je důležitější, hned také 2. místo v Asijské Lize mistrů!

                Vnímám ho jako jednoho ze tří nejlepších českých trenérů, vedle Vrby a Ivana Haška.

                Hlavní rozdíl mezi Vrbou a Jarolímem je v tom, že jeden dokázal ustát první úspěchy a druhý nikoliv. Jistě na to měli vliv i obezřetnější nadřízení.

                Nicméně nelze zapomínat, že na Jarolíma si zřejmě myslí i na fotbalovém svazu, kdyby náhodou padnul Bílek.

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  bongor     před 12 lety 01.03.2013 18:37 |  
                  0 0

                  Bílek je nesmrtelný,tak ai těžko.

                • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                  vavicek     před 12 lety 01.03.2013 18:59 |  
                  0 0

                  S tím Slovanem bych se moc nechlubil. To byl hnus, který jsem neviděl od 90. let. Ten tým byl tlačen ještě víc než svého času Sparta.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Gino     před 12 lety 01.03.2013 14:58 |  
        0 0

        Je to s podivem. Drží teď šňůru neporazitelnosti, vyhraje v úvodu ligy mistrů a oni ho vyhodí... to jsou docela riskéři :) (před LM a finišem ligy)

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        bongor     před 12 lety 01.03.2013 17:20 |  
        0 0

        Nepochopím,proč by ho vyhazovali,když posledních 8 zápasů vyhráli,ale zřejmě je to jisté.Ano Barro máš pravdu,rychle se zapomíná a ani nemusíme chodit do arabských zemí.Ten samý KJVCD si to pěkně vyžral i v Edenu.Na misku vah se na jednu stranu hodily jeho průšvihy a na tu samou stranu se přihodily tituly,zdeptání rumuna,zapřísáhlý klubismus i liga mistrů.Váhy se přiklonily právě na tu stranu,kde jsme je chtěli vidět.A tak máme Radu.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      klimi     před 12 lety 01.03.2013 15:05 |  
      0 0

      Chcete pozvednout mládež a zapomněli jste, kdo vyházel všechny ty Dočkaly, Gebry, Váchy, Diviše,...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 15:24 |  
        0 0

        Zrovna tuhle pověru nemám moc rád, protože si ji ještě docela dobře pamatuju v reálu. Pravda je taková, že tehdy jsme měli dost mimořádný manšaft a 18 letý kluk by musel být supertalent, aby se procpal do sestavy. Velmi dobře si navíc vzpomínám, jak působil takový Gebre, když už nastoupil... To, že dneska za každým mladým klukem číhá manažer a jakmile není v základu, už kolem něj běhal s nabídkama, je další mínus, které takovému běhu věcí nahrává. Navíc tedy, mám pocit, že se tady jako příklad tehdejší krátkozrakosti bere každý, kdo je momentálně trochu v laufu. Těch jmen, kterými se tady na toto téma operovalo, je mraky a že na výplatní listině neutáhneme 60 hráčů, to jsme si ostatně vyzkoušeli sami na vlastní kůži. A když teď vidím Váchu v rumunských teniskách, tak jsem asi i rád.
        Já vážně nevím, jak to chcete řešit – dnes je situace do určité míry podobná. Řeší se tady, jak je složité hostování, jak je drahé béčko… Kluků, kteří v 18, 19 letech prostě na ligu nemají, ale ve 24 jsou nadprůměrní, je dost, ale zdaleka se to nepovede všem, pořád je to o nějaké poměrně výrazné menšině. Pokud někdo máte patent na to poznat, komu z mladíků se to podaří, tak se prosím nahlašte panu Kusému do služby. Získáte nehynoucí vděk nás všech.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          klimi     před 12 lety 01.03.2013 15:35 |  
          0 0

          Jak můžeš říct, že dnešní 18ti a 19ti letí na ligu nemají, když v ní dostal pořádnou šanci jen Zmrhal, který se jeví více než dobře...Možná trochu Tusjak a s Hurkou je problém asi někde jinde...

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 16:24 |  
            0 0

            Já ale nic takového neříkám, nebo aspoň nechci paušalizovat. Snažil jsem se jen vysvětlit, že spousta hráčů, kteří v 25 vypadají, že mají talent od pána boha, naopak v 18 takhle vůbec vypadat nemuseli. A my teď zpětně hodnotíme, kdo všechno od nás odešel, a jako příklad bereme ty úspěšné. Ale stejně tak si pamatuji, jaká další jména zde v diskusích jako příklad našeho amatérismu a kde je jim teď konec. Prostě se mi nezdá úplně fér, hodnotit tehdejší rozhodování dnešníma očima... Vraťte se všichni o x let zpátky a vzpomínejte, na kom bylo v 18 vidět, že bude fakt dobrej. Já se třeba přiznám, že ani o Necidovi jsem nebyl v tom věku úplně přesvědčenej. Poslední, o kom vím, že mi spadla brada, když se zjevil z dorostu, byl Šmíca.
            A pak až příprava před mistrovskou sezónou, kdy KJVCD přitáh Tavarese a Belaida - to taky bylo tak nějak jasný, že asi moc prohrávat nebudem... :-)

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 15:50 |  
          0 0

          Mimoradny mancaft, tezko rict, nechci otvirat stare rany, ale staci se podivat, kam jsme se dostali nakupem toho mnozstvi "mimoradnych" hracu a kde tedka jsou. Ti, co byli na jejich ukor vyhozeni, Gebre, Dockal jsou reprezentanti, Vacha, ano, je u rumuna, ale podava velmi dobre vykony. Je velmi sporne, zda zbaveni se techto hracu a nakup jinych, tzv. "hotovych", prispelo ke druhemu titulu a tedy momentalnimu uspechu. Naopak, je jiste, ze z dlouhodobeho hlediska to byla fatalni chyba.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 16:17 |  
            0 0

            Pozor, můj příspěvek není o období sešupu, nakupování hráčů jako Abrahám a spol... Jen jsem se snažil podotknout, že například Gebre v té době na Matěje ani zdaleka neměl, stejně jako Vácha na Tavarese. Já jsem u jednání s těmi kluky nebyl, ale pokud mohu soudit z jiných zkušeností, nedočkavost jejich a zejména jejich manažerů a rádců stála za jejich odchodem větší měrou, než (ne)zájem KJVCD.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              vavicek     před 12 lety 01.03.2013 19:02 |  
              0 0

              To jsou s prominutím kecy. Vácha odešel v době kdy tu žádný Tavares nebyl. M. Jarolím přišel na post Dočkala za částku kolem 10 mil. a totálně tam vyhořel. Atd.

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                Kornovo     před 12 lety 02.03.2013 07:42 |  
                0 0

                marek jarolim,ze vyhorel?co to meles,dal vic golu jak kisel ted a to je karol nas nejlepsi strelec.jediny z jemnovanych kdo mel v tom veku opravdu na to aby hral byl dockal.vacha je k smichu a o gebrem rikal i vlada smicer,ze ho ohromne prekvapil a necekal,ze pujde takto nahoru.a kde jsou jraci jako kratochvil nebo zacharias?

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          bongor     před 12 lety 01.03.2013 17:25 |  
          0 0

          Velice rozumný a správný názor slavoji.Tak to skutečně bylo,je a bude.Vždyť nemusíme chodit daleko,i ten slavný rumun má podobné excesy,jednu dobu byla polovina plzeňáků ze sralty.Držet všechny ty talenty ,co produkujemeu je zcela nemožné a platit je,aby vydrželi u nás ,to je utopie.

  9. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    1rytir     před 12 lety 01.03.2013 15:33 |  
    0 0

    Prokousal jsem se touto diskusí a musím říct a to i s ohledem na publikovaný rozhiovor s Radou, že někteří z nás ještě před startem jarní části upozorňovali na složitou situaci týmu (neexistece základní sestavy, nesehranost, nízká forma několika hráčů, těžký los atd atd) a hlavně n to, že ten tlak nemusí mužstvo jako celek vůbec zvládnout. Teď se o tom začíná mluvit. Ale jak je možné, že mnozí laici to viděli už dávno a ti, kteří za klub zodpovídají si mysleli, že stát se to nemůže, protože vše půjde jako na drátkách. A ono nejde a najednou jsou tu rozpaky generálním ředitelem počínaje a realizačním týmem áčka konče (majitel, tak jinak, mlčí).
    Domácí zápas s Bolkou musí být už teď na nominovaných, trenérech, ale i panem Kusým jako závaží. Dobře vědí, že pokud ho nezvládnou, stejně jako následný zápas v Brně, balancujeme nad propastí. A protože situaci nelze řešit jinak, než velice výrazným impulsem, pak v případě neúspěchu s Bolkou musí Rada jít! Vyhodit půl manšaftu nejde, ale rozloučit se s trenérem bude možné. Teď je dokonce i kým ho nahradit. KJVCD by měl dostat pevné mantinely, hlídané panem Kusým a snad by to s ním šlo.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Kornovo     před 12 lety 01.03.2013 15:39 |  
      0 0

      to reseni s jarolimem se primo nabizi.ale meli bychom dat radovi sanci ukazat co umi.pokud to letos dojebem tak jak to zatim vypada,tak bych si opravdu pral aby se jarolim v lete vratil.myslim,ze tem nasim slecinkam by takovy trener pomohl.ale treba rada jeste zazari...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 01.03.2013 15:41 |  
        0 0

        O Jarolímovi vím své, ale na druhou stranu asi není pochyb, že by to bylo lepší řešení než Rada.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          dArtagnan     před 12 lety 01.03.2013 16:02 |  
          0 0

          Taky ho nemám rád, ale chtěl bych ve Slavii konečně vidět skutečného trenéra. Právě KJ byl tím posledním.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 16:02 |  
          0 0

          já bych jarolíma nebral, pořád u mě převládá pachuť z konce jeho angažmá a ty úspěchy to nevyváží..

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 01.03.2013 16:19 |  
            0 0

            Já neříkám, že bych ho chtěl. Jen říkám, že by byl lepší než Rada podle mě.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          bongor     před 12 lety 01.03.2013 17:36 |  
          0 0

          Já Karla rád mám,moc mě mrzelo,že ke konci angažmá tak zvlčel,nechal se strhnout slavomamem nebo co to všechno bylo.Jak tady bylo řečeno neměl žádné mantinely,ale trenér je to o dvě třídy vyšší kvality než současný.I když ani Rada se mi nezdá úplně marný,tak bych tu změnu stoprocentně udělal.Přišel by i můj oblíbenec sparťanobijce Pavel a vytáhli by mančaft na 5-6 místo,o tom jsem přesvědčen.Nejde ni tak o to zbavit se Rady,jako o nějakou významnou změnu,která je zcela nezbytná,protože by to byl významný impuls.Pod KJVCD by si nikdo nedovolil něco vypustit.Rada taky huláká,ale na mě to dělá dojem,že ho nikdo neposlouchá,říkají si,jen si řvi,stejně se zařídíme podle sebe.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            jarodo57     před 12 lety 01.03.2013 18:43 |  
            0 0

            To byla jeho ješitnost .Úplně vymazal ze své hlavy důležité slůvko POKORA.Snad by to už neopakoval,ale říká se nikdy neříkej nikdy.Ale Rada jako trenér se s ním nedá vůbec srovnávat. Ač jsem pro co nejrychlejší odstoupení Rady (a po včerejším rozhovoru s ním jsem přesvědčený,že k němu i v brzké době dojde) tak nevím jestli bych teď v tuhle chvíli byl pro to aby přišel Jarolím.Ale zase jsem takřka přesvědčený, že by to mělo okamžitý efekt ve výkonech a potažmo ve výsledcích.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        1rytir     před 12 lety 01.03.2013 16:06 |  
        0 0

        Rada přiznává, že čas vypršel. Opravdu bych mu dal ještě tu Bolku, maximálně Brno. A jedná ní s Jarolímem asi v duchu, dostaneš kolik bral Rada, pokud se výkon týmu pod tvým vedením rapidně zvedne, skončí v první půlce tabulky a příští rok bude hrát o poháry přizpůsobí se tomu i tvůj plat...

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Kornovo     před 12 lety 01.03.2013 16:34 |  
          0 0

          ma vubec slavie na to aby vyhodila radu,zaplatila mu odstupne atd. a jeste financovala i noveho trenera?docela se bojim,ze ne

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Kornovo     před 12 lety 01.03.2013 16:34 |  
          0 0

          ma vubec slavie na to aby vyhodila radu,zaplatila mu odstupne atd. a jeste financovala i noveho trenera?docela se bojim,ze ne

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            JS (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 17:27 |  
            0 0

            Ten scénář se přímo nabízí:
            jsme 2 body od sestupu, v neděli doma rupneme s Bolkou -> lampasák letí -> "domů" se vrací KJ, následující match s řebíčkovým Brnem vyhrajeme 5:0, aby se ukázalo, jak to KJ pozvedl a od té doby s Karlem na věčné časy aneb Karel for president :p

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            honzah (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 17:29 |  
            0 0

            Pokud stojí v pozadí Rosen, tak se kvůli svému oblíbenci třeba plácne přes kapsu s jednorázovou účelovou dotací.

            Nějak mi uniká, proč jiné kluby tahle věčná dilemata s trenérským odstupným neřeší.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 17:24 |  
      0 0

      Já bych z jednoho jarního zápasu nedělal tak rozsáhlé závěry. Nikdo z vedení nesliboval, že tam neprohrajeme...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        bongor     před 12 lety 01.03.2013 17:38 |  
        0 0

        Ale řeší to,třeba na Letné střídají trenéry asi častěji než my dokonce je tam chtěli zmlátit a tak podobně.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          bongor     před 12 lety 01.03.2013 17:40 |  
          0 0

          honzo,tady nejde jen o Olomouc.Pět porážek za sebou,to je to strašné číslo,které Slavia desetiletí nezažila.A hlavně jde o ty dva body,které nás dělí od propasti.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      brotheus     před 12 lety 01.03.2013 18:24 |  
      0 0

      Musim říct, že návrat KJ bych jednoznačně uvítal. Měl teď úspěšný období, kdy vyhrál, co se dalo, a proto věřim, že by s nim přišel vítěznej duch. Navíc jsem přesvědčnej o tom, že si to v posledních letech zase srovnal v hlavě, nabral sebevědomí.. a taky nějaký arabský peníze, takže nějakejch kšeftů s hráči bychom se nemuseli bát. :))

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        vavicek     před 12 lety 01.03.2013 19:05 |  
        0 0

        Co proboha vyhrál? Po odchodu ze Slavie, kterou totálně rozložil vyhrál akorát titul se Slovanem. Ovšem způsobem za který by se každý slušný člověk musel do smrti stydět. Takovým způsobem totiž nevyhrávala tituly ani svého času Sparta.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          brotheus     před 12 lety 01.03.2013 19:10 |  
          0 0

          Kdyby šlo o nějakej rozumnej a věcnej komentář, bejval bych si snad dal tu práci a argumentoval, ale tenhle pomatenej, záštiplnej plivanec si vynaložení jakýhokoli úsilí nezaslouží.

  10. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    klimi     před 12 lety 01.03.2013 17:58 |  
    0 0

    Juniorka v neděli i v pondělí?
    To jsem zvědav, v jaké sestavě vyběhneme na Vyšehradě, možná by to stálo za návštěvu, Petrouš by mohl postavit nějaké mlaďase z dorostu (Liška,...,???)...

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 01.03.2013 18:01 |  
      0 0

      Bavili jsme se o tom dnes s trenerem (mame velky rozhovor, ktery ted budeme zpracovavat, tak uvidime, kdy bude cas ho nahodit). Nastoupi do tech dvou zapasu dve odlisne jedenactky, juniorka vyuzije 4 hrace acka (nespecifikovano) a z U19 budou k dispozici Verner a Bejbl.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        klimi     před 12 lety 01.03.2013 18:15 |  
        0 0

        Z Áčka počítám se Šimečkem, Hurkou, Tusjakem a asi i Dostálem,...
        Tak to určitě na Vyšehrad dorazím, budu se těšit! :)

  11. Karel

    Dresco     před 12 lety 01.03.2013 18:27 |  
    0 0

    Já bych Jarolíma bral všema deseti. Přesto jaký tu měl konec angažmá, tak po jeho odvolání hra týmu nemá žádnou tvář ať už tu byl kdokoliv. Navíc si myslím, že by nedělal chyby, co tu dělal předtím. Pro mě nejlepší volba z dostupných trenérů.

  12. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    opicemag     před 12 lety 01.03.2013 18:37 |  
    0 0

    Píše se tu o návratu Jarolíma. Vážně nevím.
    Všichni víme, jak to posledně dopadlo. To, co se tu tenkrát dělo (odchod Brabce, příchody různých podivných hráčů, odchody velmi dobrých hráčů apod.), nikdo nikdy pořádně nevysvětlil (nepočítaje všechny možné spekulace, které se objevovaly). Pokud vím, ani Jarolím k tomu nic neřekl.
    Ale na druhou stranu není pochyb, že je Jarolím je velmi schopný trenér, který uměl (zpočátku) pracovat s mladými hráči, hrát ofenzivní fotbal a samozřejmě vyhrát tituly a dostat nás do LM. Navíc nebyl úspěšný jen ve Slavii, ale i na Slovensku a v Saudské Arábii.
    Přijde mi, že Rada není trenér pro toto století. Je hrozně konzervativní, preferuje neatraktivní styl. Podle mě nemůže mužstvo nikam výrazně posunout. Jarolím je podle mě mnohem lepší trenér, ale je s ním spojeno mnoho nevyřešených otázek z nedávné minulosti.
    Nejlepší by byl asi mladý, progresivní trenér (jako je Kozel), ale kdo ho vzít a nekrást?

  13. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    vavicek     před 12 lety 01.03.2013 19:19 |  
    0 0

    Neuvěřitelné. Nechápu jak někdo může volat po návratu Jarolíma. Jarolím vyhrál akorát cinklý titul se Slovanem. Jinak po odchodu ze Slavie nic. Slavii naprosto zdecimoval a to naprosto nehorázným způsobem. Nemám sílu to tady psát uvedu dva příklady. Kdyby bylo po jeho, tak Necid přestoupil za drobné do Jablonce. A za druhé jeho přístup k mládeži - takový Suchý seděl na lavici a místo něho hrál naprosto příšerný Aračič, poté dával přednost klidu v kabině a Suchého odsunul na kraj obrany kde mu to vůbec nešlo. Jenom proto, aby mohl hrát Latka.

    A co se týče jeho úspěchu. Nezapomínejte jak Slavia vyhrála první titul. Pouze díky nevídaného selhání Sparty a Řepky. Vzpomeňte si na ostudný zápas se Žižkovem na Strahově. Ostatně postup do LM rozhodně nebyl ve stylu Plzně. Ten postup byl do velké míry náhodný. Prostě jsme měli štěstí. A to Jarolím ve Slavii skutečně měl. A taky o něj přišel.Kdysi jsem slyšel pěkné rozdělení trenérů - ti co mají štěstí a navíc jsou kvalitní, ti co nejsou kvalitní, ale mají štěstí a potom ti co jsou kvalitní, ale štěstí nemají. Jarolím je příklad trenéra co měl kdysi štěstí. Tot vše.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      klimi     před 12 lety 01.03.2013 19:30 |  
      0 0

      100% souhlas, pro mě je nyní číslo 1 po případném Radovi Petrouš, jeho bych tu viděl i raději než Zemana...

    • Jarolím

      Mac     před 12 lety 01.03.2013 19:51 |  
      0 0

      Fakta hovoří jasně: se Slavií 2 mistrovské tituly, postup do Ligy mistrů, pravidelná opakovaná účast ve skupině UEFY (a EL) + většinou pohledný, kombinační a útočný fotbal. Společně s Ciprem je to nejlepší a nejúspěšnější trenér novodobé historie Slavie. To je fakt, který žádný vavicek ani jiný odpůrce KJ nezmění, i kdyby se rozkrájel a napsal tisíc nenávistných příspěvků na SN.

      Se Slovanem vyhrál double (titul a pohár), když stáhnul obří ztrátu na tehdejšího krále SR Žilinu. Jím vytvořený tým sice nepostoupil do LM, ale pak (již bez něho) přešel v EL přes AS Řím a hrál skupinu. S Al-Ahlí získal druhé místo v lize, hrál finále Asijské Ligy mistrů a vyhrál jeden z místních pohárů. To vše s týmem, který není top v Arábii, je to takový Liberec.

      KJ je vysoce kvalitní trenér, který měl štěstí. Jeho vinu si samozřejmě uvědomuji, ovšem Kusý jako kontrolor by ho jistě ukočíroval. Je to Nová naděje na Návrat krále. :-)

      • Re: Jarolím

        no-nick     před 12 lety 01.03.2013 19:59 |  
        0 0

        Podepisuji v plném rozsahu. Že se nadává, že to na konci posral, tomu se divit moc nedá, ale nadávání už i na úspěšné období? Trochu silné kafe... Štěstí měl, to bez debat. Bez něj se nedá vyhrát ani jeden zápas, natož liga.

      • Re: Jarolím

        bongor     před 12 lety 01.03.2013 20:15 |  
        0 0

        Nechápu,jak kterýkoliv Slávista může nenávidět člověka,který byl nejúspěšnějším trenérem Slavie v poválečném období.Udělal chyby,za ty jsme se jej zbavili bez fanfár a slávy.Ale právo na reparát má každý člověk v každém oboru,nevím proč by jej neměl mít zapřísáhlý slávistický patriot,dlouholetý hráč mužstva a to ne ledajaký.Ta souvislost mezi jeho odchodem z Al Ahlí a naším nebezpečným srabem,kdy se dokonce bojíme sestupu, je možná jen čistá náhoda.Věřící by třeba řekli,je to znamení shůry.

        • Re: Jarolím

          bongor     před 12 lety 01.03.2013 20:16 |  
          0 0

          A já říkám,je to velká klika,jen se jí chytit!

        • Re: Jarolím

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 01.03.2013 20:48 |  
          0 0

          Věřící si neodpustí podotknutí, že první nástup Jarolíma do Slavie byl někdy v dubnu 2005, tj. někdy +/- v období sedisvakance (uprázdnění Petrova stolce), takže další zajímavá shoda :-))

          • Re: Jarolím

            Barra     před 12 lety 02.03.2013 11:22 |  
            0 0

            Zajímavý postřeh, mě by to tedy nenapadlo :-)

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      lassiter     před 12 lety 01.03.2013 20:04 |  
      0 0

      Slavia vyhrála první titul, protože získala nejvíc bodů. Nevím, co je nevídaného na tom, že Sparta prohrála s třetím a čtvrtým týmem tabulky, které do posledního kola bojovaly o pohár UEFA.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 01.03.2013 21:02 |  
      0 0

      Souhlasím, tituly jsme získali jen díky selhání 15ti soupeřů, dvakrát po sobě!
      A když se na to dívám zpětně, tak do LM jsme si nezasloužili postoupit. Sice jsme vstřelili víc gólů než soupeři, ale stejně to bylo nefér.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Barra     před 12 lety 01.03.2013 21:45 |  
      0 0

      Člověk si v životě musí většinou štěstí vynutit. Nepřeje štěstí náhodou připraveným? KJ se nemusí stydět za své výsledky, a pochybuji, že by to jen souviselo se štěstím. Dokázal to jak se Slavii, tak Slovanem a následně s Al-Ahli SC.

      Nezaznamenal jsem žádné podezření, že by Slovan Bratislava si svůj titul v 2010-11 nezasloužil. Jestli tomu tak není, určitě bude možné patřičné důkazy předložit. V sezóně před příchodem KJ byl Slovan 2, v sezóně po jeho odchodu 3. Jak jeho předchůdce, tak nástupce na lavičce Slovanu očividně tedy neměl tolik štěstí jak KJ. Nebo že by se přece nejednalo jen o štěstí, ale o dobře odvedenou práci?

      Zajímavější je ale porovnat výsledky Al-Ahli před KJ a během jeho působení. Jarolím vystřídal v sezóně 2011-12 Aleksandra Iliće, který Al-Ahli spolu se svým krajanem Rajevcem vedl v 2010-11. Teď dostane stejný Aleksandar Ilić jak se zdá novou šanci a tentokrát je to on, který Jarolíma může vystřídat (jinak je Ilić musím říct vynikající záložník, za Club Brugge a Anderlecht hrál od 1997 do 2004 v Belgii).

      Jaké výsledky měl Ilić s Al-Ahli? V kompetici skončil v 2010-11 na 6. místě, z 26 zápasů vyhrál 11, remízoval 4 krát a prohrál dokonce 11. KJ se oprávněně může pyšnit daleko lepším výsledky: skončil v kompetici na 2. místě, 19 x vyhrál, 5 x remizoval, jen 2 x prohrál. Pod Ilićem dali 48 gólů a dostali 41, pod KJ dal Al-Ahli hned 60 branek a dostal jen 22! Pod Ilićem 37 bodů, pod KJ bodů 62. Myslím, že to mluví za všechno.
      KJ vyhrál s Al-Ahli v 2011-12 také Kings Cup, dále the Kings Cup of Champions, the Saudi Federation Cup, a končil v AFC Champions League Asia po prohraném finále na druhém místě (a zásadně bych tuto Champions League nepodceňoval, ve skupinách hrají také Japonsko, Jižní Korea, Austrálie, Čína atd.).

      Tuto sezónu je Al-Ahli sice nezačal nejlépe, ale od 30/11/2012 už neprohrál 11 zápasů v řadě (7 x výhra, 4 x remíza, Al-Ahli má nejlepší ´winning streak´ ze všech klubu!) Takže celkem zvláštní, že Al-Ahli se 6 zápasů před koncem sezóny rozhodnul Jarolíma vystřídat za Iliće, kterému se v minulosti výsledkově ani nepřiblížil (po 20 zápasech má KJ bilanci 10-6-4. Pod Ilićem prohráli hned 11 zápasů z 26.)

      Možná je propuštění KJ a naše momentální situace, jak psal Bongor, nějaké znamení. Otázka je, jestli by KJ měl zájem se vrátit do Slavie, zvlášť teď co jsme se rozhodli se rozloučit se synem Lukášem. Ale vzhledem k výsledkům, které KJ v Saudi Professional League měl, nepochybuji o tom, že tam bude celkem velký zájem o jeho služby a že si bude moci vybrat z nabídek. Osobně by mi ale nevadil.

    • Re: už jste viděli nové oficiálky? (doporučuji pustit si zvuk) :-)

      bongor     před 12 lety 01.03.2013 19:42 |  
      0 0

      Co je to za krávovinu Luky?

    • Re: už jste viděli nové oficiálky? (doporučuji pustit si zvuk) :-)

      edenian     před 12 lety 01.03.2013 22:14 |  
      0 0

      Tohle bych udelal s trenerem. Ovsem stejne by to k nicemu nevedlo. Ale treba by to vzdal sam. Harlemshake na nej!

  14. Rada versus Jarolím

    Philliip     před 12 lety 01.03.2013 21:00 |  
    0 0

    Také bych rád napsal pár řádků na téma "trenéři". Petr Rada nikdy nepatřil mezi mé oblíbené kouče. Můj osobní názor na něho je takový, že je to trenér, který zcela zapadá do průměrnosti celé naší ligy. A Slavia by neměla být průměrný český klub. Je to taková "stará škola", nejsou za něm vidět v jeho trenérské kariéře nějaké extra výsledky nebo práce. Tak jako třeba momentálně můžeme vidět u Plzně, kde Pavel Vrba dokázal sestavit skvěle fungující mužstvo plnící požadavky pro současný fotbal. Systematicky jsou řešeny i příchody a odchody hráčů. U nás Rada získal 2 zajímavá jména do útoku a výsledkem je to, že stále hrajeme na jednoho útočníka, kterého podporují především hráči s dlouhodobě mizernou formou (Mičola, Kisel). A určitě mi dáte za pravdu, že hra Slavie byla nebezpečnější vždycky když šel na hrot někdo další. Na podzim to býval Latka, jelikož jsme útočníky neměli. Když to shrnu, chybí mi nějaká koncepce, herní tvář. Když začne utkání, mělo by být vidět, že Slavia nemá jiný cíl, než zápas vyhrát. Ale jak máme budit respekt u soupeře, když pravidelně nastupujeme s jedním útočníkem, když se nadřeme dostat se vůbec do nějaké šance, když jsme rok a půl venku nevyhráli. Rada zdaleka nedokáže naplnit potenciál který v hráčském kádru slávie bezesporu je.

    Pokud jde o Karla Jarolíma, řečeno toho o něm bylo spoustu a názory na něho se liší. Taky těžko říct co je a co není pravda. Já řeknu jediné. Já bych ho místo Rady bral okamžitě.

  15. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Betynka58     před 12 lety 01.03.2013 21:46 |  
    0 0

    Již na podzim jsem psal, že si myslím, že ve Slavii to snad může pozvednout jen ten, kdo to poslal do kopru, a za tím si stojím. O tom, že svými trenérským kvalitami Jarolím Radu jednoznačně převyšuje, se snad ani není třeba dohadovat. A jsem přesvědčen, že podruhé by KJ už stejnou chybu neudělal. Myslím si, že pro jeho návrat na lavičku Slavie už pomalu dozrává čas, mimo jiné i proto, že z tehdejšího kádru už snad zůstal jen Hub, a práce s mladými by mu dle mého svědčila, rozhodně by jim asi dával větší prostor než Rada. a co se týká jeho ega, tak jsem přesvědčen, že Kusý by ho udržel v patřičných mezích.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      edenian     před 12 lety 01.03.2013 22:15 |  
      0 0

      jo.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Kornovo     před 12 lety 02.03.2013 08:04 |  
      0 0

      franta straka ole

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Edwardtheiron     před 12 lety 02.03.2013 09:46 |  
      0 0

      Tedy jsem dalek toho,abych se jakkoliv zastával herr Franze,ale to slovo "brizantní" bych mu vůbec nevyčítal,protože sedí.Už ho použil při svém nástupu do Slavie a sedělo ještě víc.Takže: Strako táhni na Spartu!,ale to slovo jsi použil správně.
      A pro ty,kdo to neví a nechtějí to hledat-brizantní=výbušný.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Matlafous     před 12 lety 02.03.2013 13:38 |  
      0 0

      Co je? Vždyť to bylo v pořádku.

  16. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    piero (přítel SN)     před 12 lety 02.03.2013 09:54 |  
    0 0

    Také bych rád sdělil své připomínky k trenérovi.Jako většina z vás není Rada můj oblíbenec a nelíbil se mně ani jako hráč. Velice se divím Kusému, že si ho nepozve na kobereček , a i když ho údajně nemůže odvolat, postavit do latě ho snad může za jeho mediální výstupy.Říct, že on nevěří na psychologii u fotbalistů, může dokázat jen naprostý primitiv. A že je to pravda se ukazuje i na psychice hráčů, ač v jiných mužstvech patřili ke špičce u nás si nevěří a mezi opory tudíž nepatří. Dovolím si nyní trochu zaspekulovat na základě dříve získaných informací. Pro Radu bude rozhodující zápas s Bolkou ( a zde se ukáže, zda za ním hráči stojí či ne) pokud zápas nezvládne na jeho místo nastoupí v krátké době Karel jarolím ( podle mých informací z doby když odcházel, byla uzavřena jakási úmluva, že se po zabezpečení v zahraničí vrátí. Možná, že by tomu i napovídalo další setrvání Lukáše, který si nebyl schopen nebo ochoten vybrat jiné působiště a stejně jako i David nechtěl jít za tátou ( možná, že by to bylo právě jen na krátkou dobu). To přiznávám, ale že spekuluji, indicie tomu ale napomáhají.
    V neděli uvidíme, ale nejsem si jist, zda bychom měli úplně vyhráno, Karel nební bohužel Vrba.
    Piero

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Kornovo     před 12 lety 02.03.2013 10:46 |  
      0 0

      neni ta adorace vrby trochu prehnana?udelal z plzne postrach evropske ligy,ale v lize ma jen jeden titul jako hlavni

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Barra     před 12 lety 02.03.2013 13:43 |  
        0 0

        Adorace?

        Dovolím si připomenout výsledky Viktorie od 2008-09 do teď (beru v úvahu sezóny kdy Vrba byl od začátku přípravy u mužstva Plzně).

        Viktoria vyhrála pod Vrbou ze 107 zápasů 63, 28 x remizovala, jen 16 x prohrála. Viktoria celkem nastřílela 208 branek, získala 217 bodů.

        A Slavie? Ze 107 zápasů máme bilanci 32 výher, 37 remíz, 38 proher, dali jsme 136 branek, Slavia získala 133 bodů.

        Rozdíl mezi námi za 3,5 sezóny je tedy 84 bodů ve prospěch Plzně...

        Nejde ale jen o tituly, jde také o atraktivitu hry. Pod Vrbou získala Viktoria český pohár, mistrovský titul, superpohár, Viktoria skončila v Gambrinuslize na 5, 1, 3 místě, teď je opět 1. O evropské jízdě Plzně ani nemusím mluvit, ani o tom že hráči Plzně tvoří páteř národního mužstva.

        A že se u Vrby nejedná o ojedinělý úspěch, dokazuje také jeho titul se Žilinou v 2006.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          bongor     před 12 lety 02.03.2013 16:19 |  
          0 0

          To je zbytečné nějak rozebírat.Momentálně lze lepšího trenéra těžko v české dolině najít.Řekl bych,že KJVCD by mohl spolu s Lavičkou atakovat stříbrný stupínek,i když podmínky jaké má rudoch lze těžko s někým jiným srovnávat.To by se jistě každému více než líbilo,kdyby mohl prakticky neomezeně prodělávat a to každý rok a být za to ještě královsky zaplacen.Kdyby si tohle co se děje na Letné mohl ještě někdo jiný dovolit třeba jen přibližně,to by se to trénovalo.Dobře to řekl Švejkovi polní kurát Katz,když si pochvaloval:
          To se nám to hoduje Švejku,když nám lidi půjčujou,tenhle citát by si
          měli rumuni vyvěsit nad hlavní tribunou.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Philliip     před 12 lety 02.03.2013 11:57 |  
      0 0

      Názor, že Rada nevěří na psychologii ve fotbale to mě stejně jako tebe docela šokovalo. Dobrý trenér musí mít 3 vlastnosti a jednou z nich je právě vlastnost být dobrým psychologem. Jak to bude s Jarolímem uvidíme, každopádně já si Radu ve Slavii nebudu přát, i kdybychom měli Boleslav porazit 3:0. Nevidím v něm žádný potenciál, že by byl schopný Slavii někam posunout. On to pouze "odtrénuje".

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        bongor     před 12 lety 02.03.2013 16:22 |  
        0 0

        To je snad nejstrašnější vyjádření trenéra,jaké jsem kdy slyšel.Nedivím se,že se o Tebe Phillipe pokoušela mrtvice,když jsi si to přečetl a několikrát jsi se přesvědčil,že dobře vidíš

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 02.03.2013 13:00 |  
      0 0

      Vidíš, já mám starší info, že Řebíček Jarolíma do Slavie nechtěl. Asi na něj vypadl ze skříně kdejaký kostlivec od našeho numismatika. :) Ale u Řebíčka nikdy nevíš a třeba změnil názor, nakonec ta výměna se dosti nabízí, i když si nejsem jist, jestli bych chtěl KJ zpět.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      spino     před 12 lety 02.03.2013 13:04 |  
      0 0

      Jarolím je lepší trenér než Vrba, ale horší manažer.

  17. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    quelhar (admin)     před 12 lety 02.03.2013 14:34 |  
    0 0

    Zda se, ze se nikdo z nas nedostane na nedelni zapas juniorky proti Ceske Lipe (13:00, Vysehrad). Pokud tam nekdo pujdete a byli byste ochotni treba i sepsat ze zapasu nejakou kratkou reportaz, tak bychom byli velice radi.