Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Další neúspěch venku, další nemastný neslaný výkon. Přesto nelze paušalizovat, někteří slávisté zahráli dobře, jiní naopak úplně propadli. Kdo byl v základu právem?

Úvodní minuty přinesly slušný fotbal ze strany sešívaných a i šťastnou první branku. Poté ale slávisté nechali soupeře tradičně vyrovnat hned vzápětí a aby toho nebylo málo, tak přišla i druhá branka v naší síti, která se nakonec ukázala jako vítězná. Od té doby hrála Slavia skutečně špatně, stejně jako při chabých podzimních výkonech. Zlepšení přišlo až v 72. minutě s dvojím střídáním. To nakonec přišlo ale příliš pozdě a i přes závěrečný tlak hostů se radovala domácí Sigma.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 2 - Snad nejslabší chvilku svého angažmá ve Slavii si vybral brankář Čontofalský. Druhý gól byl zaviněn jeho nevídanou chybou, kdy se při jednoduchém míči nechal trestuhodně přeskočit, ačkoliv na rozdíl od útočníka mohl hrát rukama. První inkasovaný gól se mu vyčítat nedá, pak už kromě pár centrů neměl moc práce.

Milan Nitrianský - 4 - Obrana celkově nepůsobila příliš kompaktním dojmem, Nitrianský nebyl vidět ani při hře dopředu. Několikrát však vybojoval míč a také vyloženě nevyhořel. Nevýrazný výkon.

Martin Dobrotka - 5 - Stoperům se nedá přímo nic vyčítat, přesto by do budoucna měli podávat suverénnější výkony. Dobrotka nicméně zahrál slušně a neměl větších problémů.

Milan Bortel - 4 - Podobné hodnocení jako u Dobrotky, Bortel se ale přimotal k první inkasované brance, když ve skluzu nedokázal zabránit zakončení Doležala. Přesto se nedá říct, že by šlo vyloženě o jeho chybu. Ke konci zápasu i jednou zbytečně fauloval v nebezpečném území.

Martin Juhar - 1 - Tragédie, katastrofa... Podobné výrazy nejblíže vystihují Juharův nedělní výkon. Byl nejslabším mužem na hřišti a v defenzivě naprosto vyhořel, skoro by se chtělo říct, jako když zapálíte papír. Schulmeister si s ním dělal, co chtěl. Juhar se navíc výrazně podpesal pod vyrovnávací branku. Trenér Rada musel mít velkou trpělivost, když ho nevystřídal po dvaceti minutách. Nebo ten šílený výkon náš kouč neviděl?

Tomáš Mičola - 3 - Mičola se od podzimu nezvedl a zatím se jeho angažmá jeví jako šlápnutí vedle. V první půli byl ještě jakž takž vidět, v těžké pozici ho vychytal Zlámal. Pak se úplně vytratil a obrana Sigmy s ním neměla nejmenší problém.

Marcel Gecov - 5 - Start jako hrom, náš odchovanec odehrál první zápas za první tým Slavie a hned z toho byl první gól, byť byl docela šťastný. Gecov se snažil být aktivní, ale postupem času se z jeho hry vytrácela kvalita. Jednou výrazně zachyboval při rozehrávce. Musí přidat, aby potvrdil pověst, s kterou do Edenu přicházel, v Olomouci i přes ne ideální výkon patřil k lepším.

Ondřej Petrák - 3 - Nabízí se otázka, zda je vhodný systém na dva defenzivní štíty - Gecova s Petrákem. Právě Petrák, naše podzimní opora, se vůbec nedostával do hry a na hřišti se zdál být nadbytečným. Na Hané byl naprosto neviditelný.

Jaromír Zmrhal - 6 - Nejlepší slávista a zároveň i nejpříjemnější překvapení včerejšího utkání. Zmrhal byl na svém novém postu levého záložníka aktivní, naneštěstí jako jeden z mála slávistů. Snad mu podobné výkony vydrží a nezhorší se jako v průběhu podzimu, kdy také dobře začal.

Karol Kisel - 3 - Další špatný výkon od našeho kapitána, takových navíc bylo ke konci podzimu několik. Kisel v současné formě nemá týmu co dát a Slavia by měla začít hrát na dva útočníky, právě na Kiselův úkor. Trenér Rada sice Kisela mezi útočníky také počítá, ale Karol se pohybuje všude jinde než ve vápně, navíc často hraje nepřesně, takže ani jeho zapojování do kombinace není užitečné. Tvrdé hodnocení, ale je na místě ho říct.

Martin Fenin - 5 - Začal aktivně, pak se vytratil se zhoršeným výkonem celého týmu. Při závěrečném tlaku už byl ale zase vidět. Po dlouhé pauze nezahrál špatně, ale příště to musí být ještě lepší, pokud chce zůstat v základu. Jen tak tak průměrná známka.

Dávid Škutka, Jan Vošahlík - 5 - Netradiční dvojí hodnocení. Přišli na hřiště ve stejnou dobu, hru výrazně oživili, své šance ale bohužel neproměnili.

Milan Škoda nebyl hodnocen, neboť hrál příliš krátce.

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    denydzlSKS     před 12 lety 25.02.2013 10:11 |  
    0 0

    Možná bych byl trochu příkřejší ke stoperům..

    Primárně jde sice gól za Juharem, kterej se nechal obejít jak debutující dorostenec z Kotěhůlek, ale myslim, že přízemní centr na přední tyč by měl mít levej stoper(Dobrotka?) pohlídaný. Trochu to tam ještě hasil Bortel, ale ten souboj taky nezvládl (a prohrát souboj na malým vápně, to je taky chyba)..
    Jak se říká - centr ještě přijít může, ale malý vápno musí být pokrytý!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 10:14 |  
      0 0

      Stopeři nezahráli vyloženě špatně, ale také bych si představoval lepší výkon. Přemýšlel jsem, jestli jim oběma dát lehce podprůměrnou 4ku, ale nakonec jsem se je rozhodl odlišit právě kvůli té první brance.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        denydzlSKS     před 12 lety 25.02.2013 10:21 |  
        0 0

        Známky moc tentokrát neřešim. Protože se mi příčí začít sázet kvůli přenosům(byť blbých 30kč/měsíc) - jde mi o princip:-/ Takže nechci, a ani nemůžu, hodnotit komplexně, ale jen to, co vidím(sestřih).
        Reagoval jsem spíš na tu úvodní větu v honocení Dobrotky("Stoperům se nedá přímo nic vyčítat.."). Prostě mi přijde, že si s tím mohli poradit líp..

        Celkově, jsem docela znechucenej..
        Olomouci chyběli Škerle s Hořavou, nám nikdo a stejně nic:-/
        Z nadějný mládeže jsme krom Zmrhala a Petráka neměli v nominaci nikoho..
        Výkon evidentně stejně bezkrevný jako na podzim..

        Já se snažím dát Radovi šanci, i když mi nikdy nebyl sympatickej, ale on je tak neuvěřitelně konzervativní..

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 10:24 |  
          0 0

          Ano, nám v SN také dochází trpělivost. A třeba Tribuně Sever dle Strašákova tweetu také. Každopádně mu dáváme ještě šanci proti Boleslavi, v případě neúspěchu by byl ale tento stav neudržitelný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 25.02.2013 10:34 |  
            0 0

            a copak se s tim chystáte dělat?

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 10:37 |  
              0 0

              Zatím nic, uvidí se po Boleslavi. Máme ale přístup na tiskovky, takže si můžeme promluvit s Radou.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 10:40 |  
                0 0

                Ale samozřejmě, pokud by teoreticky nastala situace, že Rada nebude chtít rezignovat a vedení klubu ho nebude chtít odvolat, tak se fanoušci mohou vztekat, jak chtějí, a neudělají nic.

                Já jsem ale toho názoru, že fotbal se dělá pro fanoušky a nikdo nechce mít na lavičce neúspěšného trenéra, proti kterému stojí vlastní fandové.

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  denydzlSKS     před 12 lety 25.02.2013 10:45 |  
                  0 0

                  Když si uvědmomíš, kolik financí bylo uvolněno na jeho vykoupení a na jeho plat, tak si nedovedu představit, že půjde po necelým roce od válu.
                  A ostatní fanoušci to nejspíš vidí podobně - vždyť "Petrouš ven" se řvalo snad od 4. kola a to jsme neměli samý porážky a kádr výrazně slabší. "Straka ven" se řvalo ještě před prvním zápasem.. To pod Radou máme 5 porážek v řadě a je relativní klid..

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    Markus     před 12 lety 25.02.2013 11:03 |  
                    0 0

                    Hráli jsme na půli soupeře, nedivím se trenéru Radovi, že jsme hráli opatrný systém 4-4-1-1. Prohra na hřišti Olomouce není tragedií, ale musíme se z ní důrazně poučit. Juhar by si opravdu neměl příští zápas zahrát, je čas, aby dostal šanci někdo jiný ukázat tam něco více. Karol by měl vážně zkusit hrát pravého záložníka a vpředu to hrát raději na dva útočníky vedle sebe - po podzimu to bude znít asi divně, ale i nadále tam chci vidět hlavně Škodu, na druhém ať se střídá hlavně Fenin se Škutkou. Jsem rád, že se zápas vydařil Jardovi Zmrhalovi, progres zdá se pokračuje správným směrem, já v něm vidím budoucího playmakera.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                      Kenny     před 12 lety 25.02.2013 12:32 |  
                      0 0

                      Sice moc nechápu proč bys chtěl na hrotu Škodu ale co mě úplně rozkoplo je touha vidět Karolka pilovat pravou lajnu.Podle mě v současný formě patří na lávku.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                      zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 18:03 |  
                      0 0

                      Škoda v základu?chlapče ten je momentálně až číslo 4, Fenin bude hrát v základu a k němu šutéra Škutku, za těch 15 minut, co odehrál, byl na hřišti hodně aktivní, Fenin zase dřel celý zápas, nevím co by Škoda na hřišti od první minuty dělal, asi by na sebe vábil jednoho obránce Olomouce, třetí v zadu je Vošahlík, uvidíme jak to Rada poskládá, ale moc bych se divil, kdyby v základu nebyl Škutka a hrál místo něj Kisel, který v Olomouci patřil k nejhorším na place.

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 25.02.2013 10:58 |  
                  0 0

                  nevím, no. každý na to bezpochyby bude mít svůj (odlišný) názor, ale dle mého jsou fanoušci ti poslední, pro koho se fotbal dělá.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    Boss82     před 12 lety 25.02.2013 14:58 |  
                    0 0

                    Tohle je samozřejmě kec! Fotbal, byť to tak někdy nemusí vypadat, se dělá hlavně pro fanoušky, jelikož nebýt fanoušků, tak nejsou ani peníze (vstupné, zájem sponzorů, televizní práva, prodej suvenýrů atd.). A majitelé fotbalových klubů nejsou hlupáci a tohle si velmi dobře uvědomují.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 25.02.2013 16:01 |  
                      0 0

                      to, co si napsal, platí možná tak na západ od našich hranic, kdy příjmy ze vstupného nebo merchandisingu dělají velké procento celkových příjmů klubu. u nás? na vstupném se vybere prd, o o suvenýrech se ani nemusíme bavit...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                        jarodo57     před 12 lety 25.02.2013 18:44 |  
                        0 0

                        Tady si bohužel lidi kolem fotbalu dělají fotbal hlavně pro svoje obohacení a ty co si myslí ,že ne jsou pouhé ovce , které jim to žerou. Myslíte , že pelta a spol. to dělají pro fotbal?Proč by teda korumpovali rozhodčí a další. Buďme prosím realisté.Ono se právě na reklamě(sponzoring) dá hodně vydělat bokem (viz sponzorování politic. stran)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    spino     před 12 lety 25.02.2013 10:18 |  
    0 0

    Proč se v hodnocení neznámkuje trenér? Zavést!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 10:20 |  
      0 0

      To už se řešilo několikrát, zavádět se to nebude. K tomu hodnocení nemáš prostě dost informací, těžko pak trenéra kritizovat za to, že nepostavil někoho s nachlazením. Já chci, aby to hodnocení mělo hlavu a patu, a ne aby to byly výkřiky do tmy bez reálného podkladu.

      Ale včera to Rada do značné míry prokaučoval, to ano.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Petr9608     před 12 lety 25.02.2013 10:24 |  
        0 0

        šest kol - 1 šťasný bod z Jablonce, takovou serii neměl snad ani Bohdaneč - LAMLAS VEN!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 11:59 |  
    0 0

    Zapas jsem nevidel. v sestrihu me zaujal Zmrhal, verim mu, tomu klukovi to fotbalove mysli, kdyz se mu bude darit i realizace vymysleneho, bude dobrej.. naopak Juhar sice ma fyzicky predpoklady, ale nema odhad na situace, fotbalovy mysleni slaby, neni vubec prekvapivy, ze brani netakticky a pri utoceni ma hlavu mezi rameny a neni schopen kombinace..

    Radovi bych nevycital sestavu ani stridani. Stridani bylo vcas a bylo dobry. Mozna o pet deset minut driv by to neskodilo, ale prijde mi to v norme. Vycitam mu, ze v priprave zjevne nedoslo k zadnemu sehrani zakladni jedenactky, pokud je hra stejna jak na podzim, tak hraci zjevne nevedi, co delat, aby utocnik nebyl odrizuntej od zalohy, jak by se meli doplnovat dva stredni zaloznici, gecov s petrakem hrali spolu snad jen proti kladnu..

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Kornovo     před 12 lety 25.02.2013 12:55 |  
      0 0

      chce to simecka nebo hurku,ti uz maji zkusenosti z ligy.a hruby by po minutkach taky mohl zacit hrat.letos je to stejne dalsi udrzovaci sezona tak proc stavet karola ktery to stejne zabali?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      edenian     před 12 lety 25.02.2013 15:42 |  
      0 0

      Ja bych mu tedy vycetl hlavne sestavu. Myslim jako kazdy kdo jsme videli zapas s Kladnem. Mimo Juhara kterej mel svuj den a Zmrhala, kterej mel vlastne taky svuj den pokracujeme v Radove hernim projevu. Myslim ze jsme verejne pro smich.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      edenian     před 12 lety 25.02.2013 15:42 |  
      0 0

      Ja bych mu tedy vycetl hlavne sestavu. Myslim jako kazdy kdo jsme videli zapas s Kladnem. Mimo Juhara kterej mel svuj den a Zmrhala, kterej mel vlastne taky svuj den pokracujeme v Radove hernim projevu. Myslim ze jsme verejne pro smich.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    quelhar (admin)     před 12 lety 25.02.2013 12:48 |  
    0 0

    Na zapasu juniorky budeme pritomni osobne a tak clanek o zapase bude az po nem a ne v prubehu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Mike     před 12 lety 25.02.2013 13:24 |  
      0 0

      Boleslav- trochu odklon od tématu- musíme již myslet na příštího soupeře. Nepatří mezi naše oblíbené, ale v naší situací jsou 3 body již naprostou nutností. Souhlasím s kolegou Alanorem- pokud se nevyhraje, mělo by se uvažovat již nyní o trenérské změně. Vím, že když se řekne A, mělo by se říčt i B- koho místo Rady- také nevím.
      Boleslav má hodně široký kádr, i když oba stopeři a útočník jsou dlouhodobě na marodcem, dokázali je sušně nahradit veteránem Johanou, Dosoudilem a bláznem Nešporem. Práve Nešpor a Mareš by však měli podle mě chybět pro 4 žluté karty, což je určitě i pro jejich kádr další oslabení, navíc tito hráči svým agresivním pojetím by nám dělali starosti. Ale všechno se tozhodne až na hřišti, nicméně oslabení Boleslavi by mělo nám mohlo pomoci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Ferguss     před 12 lety 25.02.2013 16:22 |  
        0 0

        Zeman je volný, ale je otázka jestli by do toh šel. Navíc pokud Rada nerezignuje (a to on neudělá) tak bysme ho museli rok a půl platit. Což předpokládám není málo peněz.

  5. Povoláme Vaniaka?

    tantalos     před 12 lety 25.02.2013 14:52 |  
    0 0

    Utkání jsem neviděl kromě TV šotů, přesto si díky Alanorovu reportu i jiným ohlasům troufám naprosto souhlasit s titulkem v dnešním Sportu: " Slavii potopil Čontofalský". Nechytil prakticky nic.
    Potíž ale je, kdo místo něho. Rakovan má sice slušnou postavu, ale dostkrát mu během přípravy vypadl míč z ruky, ani si zřejmě nedokáže vybojovat dost respektu v malém vápně (viz Kladno).
    Berkovec je zraněný, a tak zbývají Hrubeš - a nerad bych ho odepsal tím, že by mu někdo mohl dávat za vinu případnou prohru, přece jen je mladý.
    Otázka je, zda by měl dostat Čontofalský další šanci. Někdo tady napsal, že kdyby podobný kiks udělal Berkovec, byl by to ve Slavii jeho konec. Určitě bych Čontofalského - stejně jako Berkyho - nevyhazoval za jednu chybu. Potíž ale vidím v tom, že podobně slabě chytal Čontofalský i v několika utkaních na podzim. Navíc proti němu hovoří i jeho zlá pověst z minula - že vždy uměl pustit gól, když se mu to vyplatilo.
    Hovoří proti němu i celková nespokojenost s výkony starých pánů. Kisel nepokrytě dává najevo, že Radu mít nemusí, Jarolíma Rada musel z týmu vyhodit - byť opožděně.
    Bez brankáře ale hrát nemůžeme.
    Jediné řešení vidím v tom, že bychom si měli kleknout na kolena a poprosit Vaniaka, aby byl tak laskav a ještě pár utkání odchytal. Nepochybuji, že je dost zkušený, aby to zvládl i bez zimní přípravy, určitě bych ho nenutil, aby si trápil páteř desítkami pádů na zem v tréningu. Těch pár při několika utkáních by snad ještě vydržel.
    Jediné jiné řešení vidím v nasazení Hrubeše. Je talentovaný, jen by někdo musel dát pásku přes hubu Radovi, aby ho neznervózněl, jako vyvedl z míry Berkyho.

    • Re: Povoláme Vaniaka?

      Barra     před 12 lety 25.02.2013 15:49 |  
      0 0

      A koho povoláme místo Martina Vaniaka, když by i on udělal nějakou chybu - což se mu v minulosti také někdy stávalo? A stejná poznámka platí pro Hrubeše. Nejlepší způsob, jak zničit brankáře je doopravdy ho ihned odepsat, když se mu nějaký zápas nepovede. Nechme Čonta být Čontou, jestli bud zapotřebí tak ať dostane Rakovan svojí šanci, ale hlavně aby dostal doopravdovou šanci a nekřičelo se po první lepším zaváhání o jeho výměnu.

      Martin Vaniak byl v mých očích jeden z velikánů jako brankář, klidně si troufnu ho postavit na úrovni Erwina van der Sara. Neměl snad tolik štěstí, dotáhnul to ´jen ´ na Slavii, je to pro mě ale Pan Brankář. Jeho čas už ale vypršel, odešel na vrcholu svého umění jako velikán, snad bychom teď nechtěli aby se časem na něho muselo vzpomínat jako na hráče, který si myslel, že bez něho se fotbalový svět netočí. Nechme Martina na pokoji, opakované loučení a pokus o návrat á la Dominik Hašek si Martin nezaslouží.

      • Re: Povoláme Vaniaka?

        tantalos     před 12 lety 25.02.2013 16:07 |  
        0 0

        Určitě bych ho neodepisoval, kdyby šlo o ojedinělé selhání. Bohužel těch utkání, které se mu opravdu podařily na podzim, bylo velmi málo.

        • Re: Povoláme Vaniaka?

          Barra     před 12 lety 25.02.2013 16:18 |  
          0 0

          Tak jsme se oba dívali na na jinou Slavii. Dovolím si uvést celkové hodnocení podzimní částy od Alanora, s kterým se naprosto totožnuji a nemám co k tomu dodat:

          Kamil Čontofalský - 5,75 (hodnocen 12x, nejvyšší 8, nejnižší 4) - Nejvyšším hodnocením se může pyšnit naše jednička. Kamil chytal spolehlivě, navíc přidal i několik povedených zákroků. Jediný zápas, který se mu vyloženě nepovedl byl ten s Jihlavou, který ale k jeho štěstí nebyl hodnocen. Názory, že by neměl chytat, se ukázaly jako liché, Čontofalský byl oporou a i do budoucna by se s ním mělo počítat jako s jasnou jedničkou. O jeho výkonnosti vypovídá i fakt, že je nejlepším z brankářů Gambrinus ligy v počtu čistých kont.

          • Re: Povoláme Vaniaka?

            zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 17:42 |  
            0 0

            Jasně souhlas, Čonty, kdyby neudělal tu minelu v Olomouci tak by se Zmrhalem byli naši nejlepší hráči, i přes tu chybu předvedl solidní výkon a nemyslím si, že Rakovan bude proti M.Boleslavi chytat.

          • Re: Povoláme Vaniaka?

            no-nick     před 12 lety 25.02.2013 18:11 |  
            0 0

            ač nepřítel fejsbúku, dávám ti thumbs up:-)

        • Re: Povoláme Vaniaka?

          Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 18:54 |  
          0 0

          Kde jste ty chyby viděli, proboha? Čontofalský odchytal podzim výborně, možná až na zápas s Jihlavou, kde zachyboval a fauloval ve vápně. Shodou okolností se mu tento kiks nezapočítával do hodnocení (byl jsem mimo dosah internetu o prázdninách), ale ten podzimní souhrn mluví za vše - měl ze slávistů nejlepší známku.

          Nehledejme problémy tam, kde nejsou, ojedinělá chyba se stát může, já bych Čonta podržel.

          • Re: Povoláme Vaniaka?

            Barra     před 12 lety 25.02.2013 19:20 |  
            0 0

            Však většina uživatelů tohoto webu to viděla stejně, když Kamila Čontofalského umístili v ankétě Slavista podzimu 2012 na druhým místě s 647 bodů, za neohroženým Martinem Latkou, ale před Ondřejem Petrákem a zbytkem peletonu.

            • Re: Povoláme Vaniaka?

              Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 19:21 |  
              0 0

              Je zajímavé, jak najednou lidé zapomínají a vymýšlejí si, když se jim to hodí.

              • Re: Povoláme Vaniaka?

                Barra     před 12 lety 25.02.2013 20:45 |  
                0 0

                Jestli to není dáno tím, že si lidé zvyknou na určitý standard, který pak berou jako samozřejmost. Ty dobré výkony už ani nevnímají, za to chyby položí pod mikroskop a berou jako fatální selhání. Hráči nejsou stroj, který opakovaně vydává stejný výkon. Po jednom zaváhání ale volat po tom, abychom se zbavili Čonta, který z 35 kompetičních zápasů které doteď hrál za Slavii udržel 13 x čisté konto, se mi zdá přehnané. Ani Kamil není dokonalý (ale kdo je?), ale sám bude dost dobře vědět, že udělal chybu a jsem si jistý, že to důkladně s Vaniakem probere.

                A že brankáři to mají těžší než ostatní hráči, se tady už probíralo. Budeme se také chtít zbavit Škutky, Fenina a spol protože včera nevyužili ani jednu gólovou šanci, kterou měli? Selhali přece stejně jako Čontofalský. Brankář může chytit pět gólovek a jednou selhat – a bude z něho nemehlo. Útočníkovi stačí aby jednu šanci z pěti proměnil, a může být hrdina zápasu.

                • Re: Povoláme Vaniaka?

                  th     před 12 lety 25.02.2013 21:04 |  
                  0 0

                  No, Čonto ve skutečnosti má každý zápas nějakou tu haluz, za kterou by zasloužil seřvat. Ale většinou se to buď nějak povede defenzivě zaonačit nebo to soupeř zadrbe a je to OK (a pak se to pro jistotu svede na Hubáčka). Ale taky je to pan Brankář, takže když jednu z tech minel náhodou soupeř potrestá, tak on většinou v tom zápase pak má 2-3 zákroky, kdy jisté góĺy chytí a tak se to nějak vykrátí a je z toho ve výsledku skutečně týmu platný výkon (který odráží ta hodnocení). Ale to nebyl tentokrát případ Čontofalského, přesně naopak Olomouckého Zlámala - ten první gól byl jeho, pak se mu povedl zbytek je tu vynášen do nebe.

                  • Re: Povoláme Vaniaka?

                    Kornovo     před 12 lety 25.02.2013 23:35 |  
                    0 0

                    tu strelu gecova nekdo tecoval,chtel bych videt tebe.prestante se tu uz strefovat do zdeny zlamala,on opravdu nemuze za to ze slavie je v techto srackach.za to muzou soucasni hraci

    • Re: Povoláme Vaniaka?

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 25.02.2013 15:55 |  
      0 0

      šmiknout gólmana po jednom nepovedenym zápase, to by byl vskutku mistrovský kousek. přesně tohle udělal Jarolím po prvnim zápase sezony 09/10 proti Bolce s Vaniakem a co v brance následovalo, to máme snad všichni ještě v živý paměti...

      • Re: Povoláme Vaniaka?

        denydzlSKS     před 12 lety 25.02.2013 16:29 |  
        0 0

        Tak vyšoupnout brankáře po jedný chybě je podle mně stejná chyba, jako vyhodit ze sestavy mladýho gólmana poté, co vysoce kvalitními výkony drží tým nad vodou celé jaro(Berkovec). Jinak Čonto, ač se mi na podzim líbil, tak to nebyla jeho první chyba..těch už u nás předvedl nemálo.

        • Re: Povoláme Vaniaka?

          vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 25.02.2013 16:51 |  
          0 0

          pravdou je, že na jaře chytal Berkovec výborně. ale přišel nový trenér, hráči absolvovali letní přípravu...já bych jeho odsun na pozici dvojky vyhozenim ze sestavy nenazval (i když jsem čekal, že i s ohledem na perspektivu bude chytat dál on).
          no a když si vzpomenu, jak pak na podzim naskočil a co byl v těch zápasech schopný předvést...:-) (stejně jako dřív a teď v Olomouci Čontofalský...)

          • Re: Povoláme Vaniaka?

            denydzlSKS     před 12 lety 25.02.2013 17:13 |  
            0 0

            No, ale podívej se na to z pohledu toho kluka - chyby nedělal, několik zápasů doslova vychytal, ani nějaký větší zaváhání jsem u něj neviděl... a ani tyhle věci mu nepomohly k pozici jedničky. To by ho mohlo docela dobře rozhodit natolik, že pak ty zápasy co odchytal nepobral.
            S brankářema se ve Slavii dělaj fakt hrozný divočiny.
            Vyjukanýho Hanuše pošle do brány po jediným Vanikově kiksu. A když už teda Hanuš trochu chytne rytmus, tak ho zas připosraně posadí v Bělehradě..

          • Re: Povoláme Vaniaka?

            Barra     před 12 lety 25.02.2013 17:34 |  
            0 0

            Čontofalský se minulou sezónu v polovičce března zranil proti Jablonci a byl pět zápasů mimo hru. Zdá se mi logické, že se Kamil po uzdravení vrátil do mužstva jako jednička. Minulou sezónu vychytal 8 x nulu z 20 zápasů, co je velmi dobrá známka. S Berkovcem jsme na jaře, kdy zaskočil Kamila, získali 5 bodů z 15.

            Předpokládám že v tom, který brankář bude chytat, má zásadní vliv a doporučující slovo Martin Vaniak. A ten jen na to profík, aby vybral toho nejlepšího.

            • Re: Povoláme Vaniaka?

              Kornovo     před 12 lety 25.02.2013 23:32 |  
              0 0

              chlapi co je to s vama?contofalsky je contofalsky ale prece vime kde je nas problem,naprosta absence tvorivych hracu v zaloze a neschopnost dat vice golu.slavisticka utocna hra je naprosto v troskach a vy se tady hadate o tom kdo ma chytat

    • Re: Povoláme Vaniaka?

      zeleznik2     před 12 lety 26.02.2013 17:49 |  
      0 0

      Hrubeš do brány?může být talentovaný, může mít formu, ale tak ostrý zápas s Boleslaví nevím, kdyby to byla Příbram zkusil bych ho, takhle bych raději podržel Čontyho, pokud máš pravdu s tím konfliktem Rady se staršími hráči, tak to se máme nač těšit...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Philliip     před 12 lety 25.02.2013 16:43 |  
    0 0

    Už během zimní přípravy jsem psal svůj názor na největší slabiny současné slávie. Zkusím je zde popsat v porovnáním se včerejším utkáním v Olomouci.

    1. Nevhodné tipy krajních obránců - Juhar, Čonka, Nitrianský, Dostál - Ani jeden z hráčů není spolehlivým bekem a všichni víme jak si vedl v zápase právě Juhar. Chybí stabilně kvalitní výkony. Když si hráči plní defenzivní úkoly, je to na úkor těch ofenzivních.

    2. Hra na jednoho útočníka - Hra na jednoho útočníka může fungovat, což je vidět ve spoustě případů, v současné slávii to ale není správné řešení. Naše záloha není tak kreativní a silná na míči jako v dřívějších letech, problémy máme na kraji, kde chybí hráči jako Švento nebo Krajčík. Souvisí to částečně i s předešlím bodem 1. Jediný útočník je tak dobře pokryt stopery a chybí větší nátlak na obranu soupeře. To se potvrdilo i včera a když šel do pole Škutka a hráli jsme na 2 útočníky, hned jsme byli nebezpečnější.

    3. Petr Rada - Pokud si na něm něčeho vážím, tak toho, že drží při hráčích a dokáže vyhecovat. To je ale tak všechno. Pro mě je to trenér, který nedokáže udělat nějaké větší změny a ať je kdekoliv, pořád bude hrát to samé. Měl celou zimní přípravu, aby mužstvu dal nějakou tvář, aby hra slávie byla koukatelnější a kreativnější. A výsledek? Vypadalo to úplně stejně jako na podzim.

    Současná slávie má mnohem vyšší potenciál, než je současné umístění v tabulce a než byl včerejší výkon. Chce to především větší důslednost v defenzivě. Není možné, abychom dali góla a během 10 minut dostali 2 laciné góly ze stran. A také zlepšit finální fázy v ofenzivě. Chybí lehkost, větší tlak na obranu a klid v koncovce.

    Abych nebyl jen negativní, tak je třeba říct, že to byl pouze první zápas a v Olomouci se určitě nehraje lehce. Pravda je, že Olomouc nás nepřehrála a kdyby utkání skončilo 1:2 pro nás, nikdo by se nemohl divit. Přestože hra nebyla ideální, vypracovali jsme si 4-5 slušných šancí a na to se dá vyhrávat. Velice pozitivně se ukázal Zmrhal. Škutka ukázal, že do šancí se umí dostat a měl by hrát místo Kisela, který musí přidat. Místo Juhara bych zkusil Čonku a místo Mičoly Vošahlíka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 18:21 |  
      0 0

      1/ jasný souhlas, ale bohužel musíme stavět koho máme, Ruda Skácel nepříjde, takže Nitrianský a napravo Čonka, když Juhar vyhořel
      2/ musíme hrát na dva hroty souhlas, na podzim jsme hráli jen na Škodu, protože Vošahlík byl zraněný a nikoho jiného jsme neměli, teďka máme čtyři útočníky navíc Fenin se Škutkou nebyli zrovna levní, tak by měli hrát pravidelně, vzpomínám na éru Hřebíka, kdy jsem hráli na jeden hrot T.Došek případně T.Kučera, jinak pořád na dva hroty až do příchodu Rady.
      3/ Rada podle mne skončí, dokoučuje jaro a pak nový trenér

      jasně máme obrovský potenciál, na papíře to vypadá na boj o poháry, ale realita je bohužel jiná, před jarem jsem vroucně vyhlížel na univerzála na pozici beka, ale bohužel přišel jen Bortel za Latku a na kraje se pozapomnělo, když nedorazil plánovaný Skácel, kraje obrany budou zřejmě naše největší slabiny. Juhara nahradí Čonka a Kisela Škutka, ale zda Vošahlík bude hrát na úkor Mičoli si netroufám odhadovat. Další pravda ze 4-5 šancí se musí nejméně dvě proměnit, to je bohužel další slabina současné Slavie neproměňování šancí.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 25.02.2013 17:45 |  
    0 0

    Objektivní a spravedlivé hodnocení, jen bych opravil Čontofalský nejhůře 3, Mičola 4, protože určitě lepší než Kisel a Petrák. Gecov s Feninem 6 a Zmrhal 7, který vyčníval nad všemi našimi hráči.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 18:15 |  
    0 0

    jako vzdy presne a objektivni hodnoceni, na tuhle rubriku se vzdy tesim...

    Osobne stale nedokazu pochopit vykon Conta, to byl fakt extrem. To same Juhar, zde nechapu, jak je mozne, ze zapas dohral, kor kdyz na lavicce byl dle pripravy obdobne kvalitni Conka.

    Souhlasim i s nevyraznym Petrakem, stred je proste i s Gecovem a Kiselem preplneny. Nehlede na to, ze i Zmrhala s Micolou to tahne na stred.
    Zde se bohuzel jasne ukazuje, ze se kadr v zimne nesehral a Rada nedokazal hrace v zaloze naucit, kde se maji pohybovat a co hrat.

    Myslim si, ze Rada nezklame a na Bolku posle totoznou sestavu jako hrala vcera. A to je prave chyba, ze je zed mezi zakladem a nahradniky. Kdyby misto Juhara a Kisela naskocil Conka a Hurka/Hruby, tak se na hrace vytvori daleko vetsi tlak, coz je potreba, protoze se na zapas nevykaslou viz vcera Juhar. Tlak by mel pocitit i Nitro, porad dle me nenaplnuje ocekavani, je nevyrazny..

    Uvidime po Bolce, ake pokud mebudou vysledky, melo by se neco dit. Mj. jsem rad, ze se redakce SN neboji oprit na tiskovkach do Rady, protoze cesti zurnaliste jsou opravdu prizdis.aci a nejdou po jadru problemu

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.02.2013 18:59 |  
      0 0

      Jestli vyšle proti Boleslavi stejnou sestavu, tak se dá čekat další neúspěch. A pokud by přišel, tak to na tiskovce určitě nepřejdu mlčením. Já stále věřím, že Rada není úplný blázen a teď, když mu jde o místo, zabere, podobně jako Bílek u národního týmu.

      Mimochodem dnes Hrubý na juniorce nejlepší na hřišti. Byl by už teď dle mého názoru mnohem platnější než Kisel, o perspektivě nemluvě... To samé Hurka, kterému se příprava povedla. Ale úplně nejlepší by bylo hrát na dva útočníky, z nichž je u mě současné číslo jedna Škutka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 19:56 |  
        0 0

        vidim to stejne, nevim, proc nedat Hrubemu s Hurkou sanci, kba jsou ve forme narozdil od Karola. To same nevim, proc je v nominaci Kores, byt nehral. Vosahlik je z formy, ten netrefi ani vrata od stodoly.

        Fakt bych se nedivil, kdyby proti Bolce nastoupila stejna sestava. Chce to skutecne bud vymenit Kisela, nebo hrat 442. A radsi bych ozkousel Conku, to same bych zkusil nasazovat Mikulu, byt toho v priprave moc nenahrap.

        mam dojem, ze se Rada boji riskovat a experimentovat a kdyz k tomu pripoctu nesehrani v priprave, tak se bojim, ze s Bolkou bude max bod a v Brne moc casto nevyhravame..

        pokud to bude nedej Boze s Bolkou stejna bida, tak by bylo na miste Radu na tiskovce pogrillovat..

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      jarodo57     před 12 lety 25.02.2013 19:00 |  
      0 0

      Tak jsem nad tím stavem popřemýšlel a bohužel jsem dospěl k tomuto názoru.Jsme 2 body od sestupu .Příští zápas M.Boleslav,která se bude snažit hrát o poháry. Na lavičce máme soudruha Radu.V kádru ,který nastoupil v Olomouci na začátku jsou 3 tzv. odchovanci (průměr 21let).V zákl. sestavě nastupuje 5-6 hráčů ze Slovenska(u mě problém). Tak a teď mi vyvraťte to,že pokud se opravdu dostaneme do ještě větších potíží ,že tento slepenec bude schopen a hlavně bude mít chuť (když sleduji např.Juhára ,tak tam chuť nevidím žádnou) a sílu se porvat a zvrátit to.Minulé jaro tam byl alespoň Latka,kterému jste nakonec nemohli někteří přijít na jméno.Ještě si na něho vzpomeneme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        th     před 12 lety 25.02.2013 20:10 |  
        0 0

        Nemyslím, že proti Boleslavi bude stejná sestava. Jestli Čonka místo Juhara nebo ne si netroufám hádat, ale celkem věřím, že Rada pošle od začátku 2 útočníky. A místo koho? Vsadil bych boty, že to z borců ze zálohy odskáče Petrák ...

        Ale uvidíme, třeba nás Rada překvapí stejně jako když zkoušel Škodu na stopperu. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          jarodo57     před 12 lety 25.02.2013 20:23 |  
          0 0

          Jestli chceme hrát útočně tak samozřejmě to asi odskáče jeden přebytečný defenzivní záložník. To se ale dalo čekat,že nebudeme moct hrát na 2 defenz. halvy. A tak holt to asi bude muset odnést Petrák.To se ale dalo očekávat již při příchodu gecova.Bohužel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            th     před 12 lety 25.02.2013 20:45 |  
            0 0

            Na papíře asi ano a právě proto se toho bojím, ale já bych raději vyndal Kisela, protože při současné formě těch tří hráčů s Gecovem, Petrákem (který by mohl mít méně defenzivních úkolů a ne že oba hrají to stejné a jeden z nich pak vlastně nemá co hrát) a dvojicí útočníků (Škutka, Fenin) si myslím, že by rozehrávka a kombinace měla častěji hlavu a patu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      zeleznik2     před 12 lety 26.02.2013 18:03 |  
      0 0

      Souhlasím s názorem, je potřeba na hráče vytvořit tlak, takhle si někteří myslí, o co jde?no tak prohrajeme, nic nevadí jedeme dál..záloha je strašně přecpaná, máme tam obrovský přetlak, proto chápu stažení Juhara na pozici krajního beka, když tam máme jedinou alternativu Čonku, ale ten mne teda moc o výkonech nepřesvědčil viz kiksy proti Liberci v TL, navíc mi příjde Juhar jako Radův oblíbenec. Taky se obávám, že sestava se měnit příliš nebude, jen podle mne vyběhne Škutka namísto Kisela a Rada konečně začne hrát na dva hroty. Co se týče Hurky, zde to vypadá jasně, podle mne konec stejně jako Koreš, Rada ho nemusí, proto nebyl ani na lavičce, to by se musel stát zázrak(karty, zranění), aby Hurka byl aspoň na lavičce, trošku podobná situace jako Standa Vlček, který byl celý podzim na lavičce a zahrál si jen při rozlučce s Ostravou a několik málo minut při střídání v ostatních zápasech. Nitrianský do něj se vkládal veliké naděje, stál 15 mega, příšel jako náhrada za Čelůstku, no na podzim nic moc, ale postavit místo něj Dostála, to může být ještě horší..., jiná alternativa za něj též není.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 25.02.2013 22:20 |  
    0 0

    tedy dovolim si nesouhlasit s hodnocenim u Zmrhala. v poslednich 20 minutach byl videt to jo! ale ve zbytku zapasu jsem si jej prakticky nevsiml. byl proste stejne prumerny jako vsichni a neco takoveho jako krajni hrac to nebyl ani nahodou. vic mi prislo ze po strane utocil traged juhar. cim v tech 70 min zaujal? podle mne je u kraje utopeny...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 05:42 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk].