Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Teplice 0:2

Už s jistotou postupu do semifinále Tipsport ligy vyběhla druhá jedenáctka Slavie na hřiště proti Teplicím a navázat na úspěch svých spoluhráčů nedokázala, svému soupeři podlehla 0:2.

Slavia - Teplice 0:2 (0:1)
Branky:
 10. Mahmutovič (pen.), 88. Kerič

Slavia: Rakovan - Nitrianský (60. Čepelák), Bortel, Kolařík, Juhar - Tusjak (75. Hrubý), Jarolím, Šimeček, Mičola - Hurka (72. Červenka) - Škoda

Teplice nastoupily proti Slavii v silné sestavě s většinou opor včetně Mahmutoviče a Vachouška. Slávisté naopak některé své opory nasadili do důležitějšího utkání proti Liberci, i tak však sestava červenobílých vypadala velice konkurenceschopně. Na stoperu se představil Petr Kolařík z juniorky, Milan Škoda nastoupil na svém postu na hrotu útoku. Hned pár minut po úvodním hvizdu se Slavia dostala do nepříjemné situace, sudí proti sešívaným odpískal penaltu, kterou proměnil Mahmutovič - 0:1. Slávisté nepředváděli dobrý fotbal a jedinou šanci prvního poločasu si vytvořili až těsně před závěrečným hvizdem, po Tusjakově přihrávce střílel Mičola jen do připraveného Grigara.

Také na začátku druhé půle byla Slavia horším týmem a Rakovan musel zasahovat proti šancím Vondráška a Mahmutoviče. Na druhé straně neplatil vyrovnávající Mičolův gól pro ofsajd. Po chybě Čajiče mohl vyrovnat Mičola, ale ani tentokrát si nedokázal ve velké šanci poradit. Střídající Červenka pak nebyl daleko ke vstřelení další důležité branky, trefil však jen spojnici tyče a břevna. Po jeho přiťuknutí pak střílel také Jarolím, ovšem vedle. Neproměněné šance tak potrestal chvíli před koncem teplický Kerič a Slavia tak zaznamenala první porážku v přípravě. Nic to však nezměnilo na tom, že v sobotu v Berouně bude hrát semifinále Tisport ligy proti Hradci Králové.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Teplice 0:0 v 1. pol.

    Matysek     před 12 lety 23.01.2013 15:10 |  
    0 0

    Musím říct že není špatné, hrát 2 zápasy v jeden den, alespoň dostanou šanci všichni hráči z Ačka a mužou se ukázat...

  2. Re: Slavia - Teplice 0:1 v 1. pol.

    goop     před 12 lety 23.01.2013 15:15 |  
    0 0

    Tento zápas nejde nikde na streamu? na webu Tipsport ligy jsem našel jen ten s libercem...

  3. Re: Slavia - Teplice 0:1 v 2. pol.

    goop     před 12 lety 23.01.2013 16:07 |  
    0 0

    Dle onlinu se zatím Rakovan jeví dobře.

  4. Re: Slavia - Teplice 0:2

    quelhar (admin)     před 12 lety 23.01.2013 17:37 |  
    0 0

    Tak kde vaznou ty pocity ocitych svedku? To tam dnes vsichni primrzli nebo co? :o))

    • Re: Slavia - Teplice 0:2

      janko (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 18:04 |  
      0 0

      ty woe, jako zimu zboznuji, ale od druhe pule teplaku jsem tlacil casomiru. Se to keca v teple:) Jsem totalni neodbornik, takze prosim s nadhledem. Prvni zapas jasne lepsi, druhej holomajzna. Kisel ok, gecov petrak se mi libili moc, dobrotka taky, hub standart, Fenin se potrebuje trefit, ale jednoznacne utocnik c.1. Druhy zapas, odesel jsem v 75.minute, do te doby brankar u mne dobry, mel skoro i tu pentli, pro kovarira duo mahmutovic keric byl krest ohnem, ale jo, slo by to, bortel je docela klidas bude dobrej. Micola spalovac, problem byl stred pole, simecek mi prisel strasne zakriknutej, jarolim byl hodne vzadu hurka moc v predu a uprostred pole dira jak vrata... Celkovy zaver, sestavy vselijake, a presto nas nedostali pod nejaky totalni tlak... Ted jen vybrat to nejlepsi bejt trpelivy na mladochy a pujdem nahoru.

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        quelhar (admin)     před 12 lety 23.01.2013 18:15 |  
        0 0

        Verim, ze to nebyla dnes zadna sranda v te zime. Ani nevis, jak jsem rad, ze mam neprustrelnou vymluvu, diky ktere jsem proste na zadnem zimnim zapase byt nemohl :o)

        • Re: Slavia - Teplice 0:2

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 18:23 |  
          0 0

          Manželka Tě nepustila............. ? :-)
          Sokrates55
          P.S: Vše v dobrém......

          • Re: Slavia - Teplice 0:2

            mart     před 12 lety 23.01.2013 18:33 |  
            0 0

            ne, ne, ... tu uz mam ja Sokrate :D
            (ne manzelku, ... i kdyz tu taky, tu vymluvu:)

          • Re: Slavia - Teplice 0:2

            quelhar (admin)     před 12 lety 23.01.2013 18:36 |  
            0 0

            Manzelka by me i pustila, ale mam to ted do Edenu jen o kousicek bliz nez Mart :o)

            • Re: Slavia - Teplice 0:2

              Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 20:13 |  
              0 0

              Klucí, neříkejte mi, že jste spolu ve staré dobré Anglii a ještě u Marta v L´poolu. :-))
              Sokrates55

              • Re: Slavia - Teplice 0:2

                quelhar (admin)     před 12 lety 23.01.2013 20:25 |  
                0 0

                Ne, to bohuzel nejsme a jak koukam na mapu Evropy, tak jsem to dost prehnal, Mart to ma porad jeste vic nez dvakrat dal nez ja :o)

                • Re: Slavia - Teplice 0:2

                  mart     před 12 lety 23.01.2013 23:37 |  
                  0 0

                  :D, ja vim kde je :), ale tady to neni

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        Pepino44     před 12 lety 23.01.2013 18:58 |  
        0 0

        Tak janko má pravdu,já jsem to vydržel jenom do přestávky.Jinak souhlasím i s jeho hodnocením i když jenom za první půli. Mile mne překvapil Kovařík,hrál celkem s přehledem a na to,že s Bortelem hrál poprvé jim to šlo.Šimeček na to má,ale je opravdu takový zakřiknutý,prostě bojí se aby něco nezkazil. Ještě bych přidal jednu perličku- Červenka při střídání dostal od Karolka kapitánskou pásku a dal gola,tak to bude mít chlapec asi drahý.Jinak je bráchovi podobnej jako kdyby mu od někud vypad.

        • Re: Slavia - Teplice 0:2

          Pepino44     před 12 lety 23.01.2013 19:03 |  
          0 0

          oprava-Kolařík

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 20:16 |  
        0 0

        Podle sestavy na onlinu měl hrát Hurka útok se Škodou, takže asi měl být v předu. Spíš nefungovala souhra z obou stran útok-záloha a nechávali si moc mezeru mezi sebou.

  5. Re: Slavia - Teplice 0:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2013 18:38 |  
    0 0

    tak takovouhle zimu jsem dlouho nezažil. Za cenu 60 korun jsem viděl 25 minut zápasu Hradec - ČB, celý zápas Slavia - Liberec a do 60 minuty Slavia - Teplice.
    První náš zápas byl ze začátku v režii Liberce, dal dva prakticky stejné góly po nedůslednosti naší levé strany a po nedůrazu naší pravé strany. Dostál na pravé straně obrany je hrozně čitelný, jediné co on dělá je to, že všechny míče dává po lajně dopředu, z 50-ti procent se mu to podaří, z druhých 50-ti procent trefí hráče před sebou. Nedá se mu však upřít bojovnost. Dobrotka měl za začátku problémy s Rabušicem, ten se potom ve druhém poločase herně úplně vytratil a Dobrotka zbytek zápasu dohrál s přehledem. Hub to je naše jistota, ten hraje stejně už 5 let. Čonka měl částečně prsty v obou gólech Liberce, když nechal jejich hráče z pravé strany odcentrovat. Nejlepší hráči dnešního dne, střed zálohy Gecov, Petrák. Gecov výborně odebíral míče, hrál tvrdě ale čistě, s přehledem. Petrák víc útočil a taky dal gól. Překvapilo mě jak je rychlý, měl tam pár sprintů přes půl hřiště a hráči Liberce mu prostě nestačili. Koreš se v prvním poločase trápil, ve druhém se trochu zlepšil, ale stále to není ten Koreš, který řádil před zraněním na levé straně s Trubilou. Kisel to je bojovník, běhal, napadal, vztekal se, dal penaltu, nedal penaltu :D. Zmrhal, není to typické levé křídlo to je vidět, ale taky mě překvapil rychlostí, jinak nebyl moc vidět. Fenin, i přes to že se mu dnešní zápas moc nepodařil, tak je to pořád náš útočník č.1. Měl tam dnes pár šancí, které mohl vyřešil lépe, mohl dát gól. Kisel mu klidně mohl jednu penaltu nechat. Až se do toho dostane,tak bude dobrej. Největší překvapení dne pro mne byl Robert Hrubý, na tu chvíli co nastoupil místo Koreše, tak byl platnější, než právě do té doby hrající Koreš. Levé straně Liberce tam dělal problémy, je vidět že si rozumí s míčem, nebojí se hrát, byla na něj penalta, asi 3-krát se dostal do zakončení.

    Druhý zápas byl už horší. Čekal jsem tam jen abych viděl Bortela. A nezklamal mě, podle mě stoper do základní sestavy (asi s Dobrotkou), dobrá rozehrávka, dobré hlavy, hraje v klidu, nezmatkuje. Dobrý byl taky Kolařík, podle mě stoper č.4 pro áčko. Kdyby před ním hrála lepší záloha, třeba Gecov - Petrák, tak by podle mě zvládl v klidu i ligový zápas.

    • Re: Slavia - Teplice 0:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 23.01.2013 20:18 |  
      0 0

      Jsem rád, že Kolařík i přes prohru nezklamal. Je to jeden z mých černých koňů, na juniorce se mi velice líbil a myslím, že by měl být výhledově zapracován do áčka na úkor Huba.

    • Re: Slavia - Teplice 0:2

      petrjir     před 12 lety 23.01.2013 23:40 |  
      0 0

      Přeji konečně dobrý večer,
      teprve před chvílí jsem se dostal domů a mohu alespoň trochu navázat na komentář nade mnou. Asi nebude tak rozsáhlý, protože jsem bohužel nestihl ani začátek a díky zimě a odjezu vlaku ani konec.
      Trochu krátké poděkování pro Sokrata a SubHumena za doporučení restaurací a zařízení, ale bohužel jsem díky 45 minutám zpoždění uvítal s radostí i to, co jsem potkal po cestě od vršovického nádraží ke stadionu. Takže to ve finále byla "jen" restaurace Waldeska a poté jídlo v indické restauraci v Tescu v Edenu. Od tamtud jsem se snažil jít rovnou na umělku, avšak mě v tom zastavil náš fanshop. Tímto současně zdravím Jane a doufám, že nakoupené zboží bude sloužit.
      Teď k samotné přípravě. Na zápas s Libercem jsem přišel přibližně v padesáté minutě a mohu říct, že ačkoliv jsem se dočkal již pouze jednoho gólu, tak zápas stál za to, i přes některé chyby. Hrálo se oproti druhému zápasu ofenzivně. K obraně a hlavně stoperům se vyjadřovat nemohu, protože jsem stál na druhé straně a tak jsem jejich výkony příliš neviděl. Dostál se velice snaží, hraje ofenzivně (oproti Nitrianskému), ale jeho defenziva je horší. Navíc postrádá i techniku. Nicméně snahu mu nikdo nemůže zapřít. Okamžitě běží maximálním sprintem dopředu a po ztrátě balonu i dozadu. Na Čonku jsem také tolik neviděl, ale přijde mně podobný typ s Dostálem. Snaží se hrát dopředu, ale dozadu je to horší. Za tu dobu, co jsem v prvním zápase viděl, tak určitě opět nezapomenu zmínit Koreše. V současné formě nemá vůbec na Slavii a jsem zvědav, kam půjdou jeho kroky. Ke středové řadě Gecov, Petrák se nemusím vůbec vyjadřovat. Hráli velice dobře a vypadalo, jakoby spolu hráli již mnoho let. Kisel se Zmrhalem připomněli svoje lepší časy (oproti konci podzimu). Sice Kisel nedal penaltu, kterou mohl nechat na "rozstřílení" Feninovi, ale nebyl to vůbec špatný výkon. Fenin mně za dobu mého pobytu přišel dost neviditelný a kromě jeho neopovedené hlavičky, po které dal Červenka gól nic nepředvedl. A teď k náhradníkům. Z Hrubého roste výborný ofenzivní hráč. Nesnaží se hrát alibisticky zpět na stopera oproti ostatním, ale je samá klička, střela, snaží se jít jeden na jednoho a to i přes to,že mu to mnohdy nevyjde. V podstatě hráč, který se vymyká v současnosti hře Slavie. Snad mu to neotráví Rada, který na něho řval snad ze všech hráčů nejvíce. Červenka o kterém jsem si nic nemyslel, mně mile překvapil. Jedná se o silového útočníka, který mně přišel daleko přínosnější za deset minut na hřišti, než Škoda, za celý druhý zápas.
      Z druhého zápasu jsem odešel v 63. minutě a vůbec toho nelituju. Výkon plný nepřesností a takový bez duše. K druhému zápasu mohu říct pár poznámek, nejdříve pozitivních, pak negativních. Bortel vypadá velice solidně a to i přes to, že přes něj párkrát hráči Teplic prošli. Kolařík je pro mě příjemné překvapení. Kromě jedné minely hrál velice dobře. I přes jeho výšku dokázal vyhrávat většinu hlaviček a předskakovat protihráče v soubojích. Jen na něm bylo znát, že se ještě bojí rozehrávat a jít do ofenzivy alá LAtka a raději vše přihrával dirigujícímu Bortelovi. Posledním pozitivem je Rakovan. Vypadal velice jistě. Mohu říct, že daleko více, než Berkovec na podzim. A to i přes to, že toho na něj moc nešlo. Juhar a Nitrianský jak jsem výše popsal nepodporovali ofenzivu, ale dozadu si to jakštak plnili. ŠImeček se snažil, ale plno chyb. U Jarolíma v hodnocení nevidím velký rozdíl oproti Šimečkovi, ale díky jeho dvakrát většímu věku ho hodnotím negativně. Tusjak se taktéž snažil, ale plno chyb, nepřesností a díky němu i penalta. A přecházím k nejhorším na hřišti (dle mého hodnocení). Mičola běhá, snaží se, ale nepochopím, co tento hráč dělal v zahraničí. Absolutně jeho výkony nejsou optimální a představuju si od něj víc. Jeho dnešní výkon je srovnatelný s podzimníma. Hurka v současné formě na Slavii taktéž absolutně nemá. Bohužel si nedokázal ani zpracovat balon. Sice byl na hřišti vidět, ale to bylo vše. I Rada na něj křičel, ať je hlavně v klidu. Nevím, co se mu honí hlavou, ale asi by potřeboval nějakého mentálního trenéra. A Škoda? Toho jsem si všiml jen když na něj letěl balon od golmana, kolem něj nikdo nebyl, měl plno času a se svoji výškou ho podskočil. (Stejné balony Kolařík suveréně vyhrával).
      Toť asi vše k hodnocení. Snad jsem neunavil a znovu připomínám, že se jedná pouze o můj názor na zápasy, které jste mohly vidět úplně jinak. Navíc jsem je neviděl od začátku, respektive do konce, takže mohlo na výkonech něco změnit.

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        Matysek     před 12 lety 24.01.2013 05:04 |  
        0 0

        Měl ses rovnou najíst nebo jen nalít ve Waldesce, je mi jasný že tam odkud si asi nemaj na každým rohu indickou restauraci, ale podle mého ty tesco/restaurace/bistra jsou nejhorší a nejdražší....

        si to mel udelat strategicky, kouknout na ten celej liberec a pak vykouopit fanshop. :)

        Hodnocení je v pohodě, díky za něj, většina s ezde shoduje. Z toho hrozného stramu sem nepochytil nic... :/

  6. Re: Slavia - Teplice 0:2

    spino     před 12 lety 23.01.2013 19:24 |  
    0 0

    Největší dnešní zážitek byl Radův karate kop po Mičolově spálené šanci. :DDD


    Jinak Hrubý do základu místo Koreše (ten na hostování) a prozatím mizerného Mičoly.

    • Re: Slavia - Teplice 0:2

      bongor     před 12 lety 23.01.2013 23:20 |  
      0 0

      Ale podle mě to sem zapadá.Co nám bude platné,když se nám snad někdy podaří dát dohromady solidní mužstvo,když celá ta práce bude
      úspěšně rozvracena různými taškáři,Karolyiovci a vůbec povedeným
      vedením FAČR.Takže vlku zapadá to sem.

  7. Největší překvapení Červenka

    tantalos     před 12 lety 24.01.2013 00:19 |  
    0 0

    Zajímal jsem se hlavně o nové hráče v áčku.
    Gecov - určitě největší posila, možná se ještě jednou vrátí do repre
    Bortel - jistě lepší než Cicman, měl proti sobě rychlé Keriče a Mahmutoviče a nenechal je utéct, bude rychlejší než Laty a zřejmě půjde do základu. Ale ještě radši počkám a hodnocením
    Fenin - fotbal hrát umí a má předpoklady, aby patřil mezi nejepší útočníky ligy. Jistě o třídu lepší než Škoda, ale zaké bych s verdiktem počkal
    Rakovan - působil sympaticky, dostal dva góly, ale větší chyby nedělal. Jsem zvědavý na jeho hru nohama, zatím mě nepřesvědčil.
    Červenka - dnes jeden z nejlepších na place, po jeho příchodu se zdálo, že nakonec Teplice porazíme, bylo ho na hřišti plno. Kdyby se mu dařilo takhle častěji, mohl by jít za hodně peněz do Ruska jako jeho bratr. Viděl jsem ho několikrát a vždy jsem ho považoval za adepta přesunu do áčka. Dnes si říkám, že do áčka patří už teď.
    Kolařík - rozehrál se ke slušnému výkonu, proti dobrým útočníkům obstál, i když se chybám nevyhnul. Určitě velmi perspektivní hráč.
    Hrubý - i o něm platí totéž co o Červenkovi, chytrý a šikovný kluk, mě přesvědčil
    Šimeček - dnes horší než posledně, ale obstál.
    Čepelák tlačil se dopředu, ale pravý bek není jeho kvalifikace. Proč radši nehrál Mikula?
    Jinak se přikláním k názoru, že Hurka a Koreš by potřebovali mentálního trenéra, dnes patřili mezi nejslabší, i když potenciál nesporně mají.

    • Re: Největší překvapení Červenka

      Matysek     před 12 lety 24.01.2013 05:07 |  
      0 0

      k poslední větě: potenciál kluci mají, ale v juniorce nebo střídáním už ho nijak nerozvinou, jestli se nevykopou aspoň znouzecnosti v čfl a ideálně v druhé lize, tak pak dobrý...

      nicméně to vypadá že tenhle půl rok své posily opravdu bedlivě salvie sledovala a nejsou tam zas takové kopyta...

  8. Re: Slavia - Teplice 0:2

    piero (přítel SN)     před 12 lety 24.01.2013 08:52 |  
    0 0

    Tak jsou na ofiko stránkách další odpovědi GŘ a mám z nich velice dobrý pocit. Mimo jiné je i zajímavá odpověď na dotaz ohledně přestupu Depetrise do Turecka. Také je tam nepřímá kritika našeho " kolegy" pesimisty a pozvánky družebního Hajduku Split.
    Hezký den přeje Piero

    • Re: Slavia - Teplice 0:2

      naplavnik     před 12 lety 24.01.2013 09:44 |  
      0 0

      je možno odkaz, nějak to nedokáži opět najít

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        Markus     před 12 lety 24.01.2013 09:52 |  
        0 0

        Zbyněk Kusý | 23. 1. 2013 - 22:49
        Předmět: Hajduk Split
        Víte, vůbec nechápu situaci, kdy někdo naprosto nezodpovědně vypustí informaci, že jsme nepozvali Hajduk Split. Já sám jsem na to byl upozorněn, že tato informace pochází ze Slávistických novin. Jednoznačně tady musím konstatovat, že to je lež. Vedení Hajduku Split, stejně jako vedení mnoha dalších klubů, se kterými má Slavia společnou historii, bylo pozváno, a to již s více než měsíčním předstihem. Zástupci Hajduku se však z účasti omluvili.

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        Pepino44     před 12 lety 24.01.2013 13:22 |  
        0 0

        Jinak je to na ofiko stránkách Slávie - diskuse - odpovědi GŘ,celkem zajímavé odpovědi na mnohdy hloupé otázky.

    • Re: Slavia - Teplice 0:2

      Markus     před 12 lety 24.01.2013 09:51 |  
      0 0

      Pan Kusý je zkušený profík a vůbec není na škodu, že jeho zkušenosti jsou především z hokeje, který je u nás výrazně ovlivněn NHL. Jako divák vnímám a oceňuji výrazně profesionálnější fungování byznysu, tohle je způsob, jak vrátit klubu důvěru pro sponzory. Doufám, že podobně si poradíme s hrami některých hráčských agentů a jasnými předem danými a známými podmínkami snížíme riziko neočekávaného. Bylo na čase, aby tu někdo udělal pořádek. Další věc je náš web - žijeme v době Internetu a web organizace je něco jako pobočka, je to, mělo by být, reprezentativní místo, kde je možné co nejvíce informací získat samoobslužně a také co nejvíce návštěvníka do něčeho pro obě strany užitečně zapojit. V tomto máme proti západním zemím hodně co dohánět a platí to i pro fotbal, oni si tam dobře uvědomují trendy a jdou jim změnami více naproti. Jsem zvědavý, s čím přijdeme my, být mezi prvními se většinou vyplácí. Teď už jen obecněji, dělá mi radost příprava a více než výsledky tím, co předvádíme za hru a jak se snažíme zapojit další hráče co máme do hry A-týmu. Dáváme šanci, to je nesmírně důležité a motivující. Zdá se, že Petr Rada je týmu prospěšnější, než jsem si myslel hned po jeho příchodu.

      • Re: Slavia - Teplice 0:2

        klimi     před 12 lety 24.01.2013 11:36 |  
        0 0

        Určitě je Kusý velký posun vpřed a pro Slavii velice důležitý hráč, ač to se sponzorem zatím nevypadá nějak valně, za což sklízí často kritiku.
        Jinak mi přijde, že Rada dostal od vedení během zimního volna taktéž docela sodu, doufám, že to zabere.

        • Re: Slavia - Teplice 0:2

          patras     před 12 lety 24.01.2013 12:31 |  
          0 0

          Proč myslíš, že valně nevypadá? Naopak, ja sem přesvedčenej o tom,že před začatkem jara ho představíme. A sám Kusý se zmiňuje o tom, že pokud není nic podepsaný nebude nic komentovat. Pokud si projdu jeho minulý odpovědi, tak tam píše, že taky doufá, že před začátkem jara to klapne.

        • Re: Slavia - Teplice 0:2

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.01.2013 12:33 |  
          0 0

          Sodu sice může dostat,ale na hřišti to ně neukope a fotbal některé hráče už taky nenaučí,no ten problém má asi každej tréner.

        • Re: Slavia - Teplice 0:2

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 24.01.2013 12:59 |  
          0 0

          Kusý nepochybne dokaze komunikovat uplne jinak, nez predchudci. Doufejme, ze se ta profesionalita projevi i v dalsich oblastech a hlavne, ze se mu podari shanet penize, coz je asi jeho hlavni ukol.

  9. Re: Slavia - Teplice 0:2

    zeleznik2     před 12 lety 25.01.2013 18:04 |  
    0 0

    Pár poznatků s přípravy, s výsledkem toho zápasu nespokojen, s hrou ano, Rakovan jako dvojka vypadá solidně, jinak obrana je už tímto asi vyřešena, Nitranský, Bortel, Dobrotka a napravo zřejmě nakonec Juhar, který působí jistěji než Čonka, naší silnou zbraní bude duo Petrák s Gecovem, který vypadají velmi dobře, zbytek zálohy se zatím formuje, ale tipuji zde Zmrhala s Kiselem, zatím není vyřešena situace druhého útočníka, pokud budeme hrát opravdu na dva a k Feninovi přijde avizovaná posila(Škutka?), tak záloha je též asi vyřešena, jinak pokud budeme hrát jen na Fenina, tak páté místo v záloze je otevřené, sám jsem zvědavý, kdo by nastoupil, adeptů je více: Mičola, Tusjak, Hrubý ten se mi zatím jeví v přípravě nejlépe a taky mladý Červenka na hrotu vypadá velmi zajímavě, Kolařík vypadá taky na stoperu perspektivně. Po dlouhé době máme širší kádr, doufám, že se nikdo během přípravy nezraní a někdo taky asi odejde na hostovačku Hurka?Koreš? a ještě jsou zde veteráni LJ a Hubáček, kteří po sezoně asi skončí, ale jaro ještě ve Slavii odehrají. Jedinou slabinou vidím zatím kraje obrany, nalevo máme jen Nitranského a Dostála a napravo Čonku s Juharem, chtělo by to ještě někoho přivést. V sobotu v Berouně hodně štěstí.