Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

Slovenský stoper Milan Bortel (25) brzy podepíše ve Slavii roční smlouvu s dvouletou opcí. Naposledy působil v Zlatých Moravcích.

Slovenského stopera Bortela zná v Česku asi málokdo. Začínal s fotbalem v Dubnici, již v 18 letech však zamířil do Itálie, kde začínal v týmu Serie D (páté ligy) Manduria. Po jedné sezóně zamířil výše, konkrétně do týmu Serie C1 (třetí liga) Manfredonia. V létě 2009 podepsal čtyřletou smlouvu v prvoligové Catanii, jenže ihned zamířil na hostování do třetiligového týmu SPAL 1907.

Před rokem, na začátku roku 2012 se vrátil na Slovensko do třetiligového týmu Sereď. Hned po půlsezóně však zamířil na hostování do nejvyšší soutěže a podzim odehrál ve Zlatých Moravcích, kde odehrál 15 zápasů. Zlaté Moravce jsou přitom překvapením slovenské ligy, když po 19 zápasech drží druhou příčku za Slovanem Bratislava. Po pouhé půlsezóně v nejvyšší slovenské soutěži tak nyní pětadvacetiletý stoper míří do Slavie, kde by měl podepsat roční smlouvu s dvouletou opcí.

"S hráčem jsme podepsali smlouvu na rok s dvouletou opcí. Legislativně bude jeho příchod dořešen po Novém roce," objasnil pro oficiální web situaci kolem slávistické posily sportovní ředitel Miroslav Držmíšek. "Jde o silového hráče, který by měl Slavii pomoci," doplnil Držmíšek. "Nabídek jsem měl více, ale ve chvíli, kdy se ozvala Slavia, tak bylo jasno. Jsem rád, že o mě takový klub projevil zájem. Těším se na novou výzvu," uvedl pro oficiální web Milan Bortel.

Komentáře (143)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 18:18 |  
    0 0

    uvítal bych jakékoliv info o tomto hráči :)))

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 18:25 |  
      0 0

      Dříve působil v Itálii v nižších soutěžích, podepsal pak smlouvu i s Catanii, za kterou ale tusim neodehral ani minutu, pak se vrátil zpět na Slovensko. Snad to nebude druhej Cicman no.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 18:32 |  
        0 0

        blbě jsem to napsal :) spíš jsem myslel jestli někdo neví jak se mu dařilo tento půlrok na Slovensku.

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          Honzajs1659     před 12 lety 27.12.2012 20:21 |  
          0 0

          Prý patřil k oporám Zlatých Moravců, tak uvidíme ;) Hlavně, aby se chytl :) Na druhou stranu mi to přijde jako příprava na odchod Martina Latky ://

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            quelhar (admin)     před 12 lety 27.12.2012 20:32 |  
            0 0

            Lepsi byt pripraven, nez na konci ledna koukat s otevrenou pusou, ze je Latka za horama a tri tydny pred startem ligy nemame koho postavit do obrany.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        patras     před 12 lety 27.12.2012 19:33 |  
        0 0

        no, pořád lepší někdo od koho nic nečekáme, než někdo ,kdo bude mít věhlasný jméno(např. Kováč) a bude stát za hovno.
        Nesuďme...
        Však kdo kdysi znal Tavarese, Belaida... Prosím, nechte a dejte čas novýmu vedení..;-)
        Děkuji. SKS :-)

  2. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    Borris     před 12 lety 27.12.2012 18:30 |  
    0 0

    pro mě velká neznámá. Ale ím že před vánocema se jeho jméno skloňovalo v suvislosti s Jihlavou která o něj měla velký zájem.

  3. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    Khadgar     před 12 lety 27.12.2012 18:33 |  
    0 0

    Nevím o něm zhola nic, ale roční smlouvu s opcí beru jako dobrý krok. Vypadá to, že ve Slavii konečně někdo dostal rozum.

  4. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 18:42 |  
    0 0

    já bych ho úplně neodsuzoval, takovej Čišovský když přicházel do Plzně, tak ho u nás taky nikdy neznal a hned první sezónu to byl s Bystroněm nejlepší stoper ligy.
    Navíc Zlaté Moravce jsou po podzimu na 2 místě.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      quelhar (admin)     před 12 lety 27.12.2012 18:45 |  
      0 0

      Ano, stoper zakladni sestavy druheho tymu slovenske ligy, to zni dobre.
      Na druhou stranu jeste pred pulrokem hral nejvyse treti ligu v Italii... Ja se rad necham prijemne prekvapit, do doby, nez ho uvidim nebo ho uvidi nekdo dalsi, kdo napise sve pocity z jeho hry, budu opatrny...

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        edenian     před 12 lety 27.12.2012 20:03 |  
        0 0

        Opatrnost na miste. A jeste bych rekl, nenapadlo Vas take, ze hledame jen na Slovensku. Me to teda zacina trochu vadit.To asi spocita nekdo rychleji nez ja kolik mame slovaku v tymu, ale me to pripada na Slavii - nemohu najit prave slovo, protoze to neni nic negativniho vuci zadnemu narodu,natoz slovakum - nejak nerozumne asi.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      klimi     před 12 lety 27.12.2012 18:45 |  
      0 0

      Určitě je skvělý tah ta roční smlouva, že by konečně začal ve Slávii někdo přemýšlet? :)

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 18:49 |  
        0 0

        no to mě taky těší, lepší než ho podepsat jako Cicmana na nevim kolik let a pak se ho těžko zbavovat.

  5. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    spino     před 12 lety 27.12.2012 18:54 |  
    0 0

    To bude bordel... :D

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 19:08 |  
      0 0

      Vocel jedinej bordel v hlavě máš ty :-))

  6. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    Alanor (admin)     před 12 lety 27.12.2012 19:06 |  
    0 0

    Velká neznámá. Každopádně forma smlouvy je dobrá a věřím, že Držmíšek musí být o jeho výkonnosti přesvědčený, když se nedávno spálil s Cicmanem.

    Jinak je zajímavá informace, že se spekulovalo o tom, že začne přípravu s Trnavou, ale když se ozvala Slavia, tak bylo jasno. Podobné to mohlo být s Lietavou, ale Kusý přiznal, že jsme o něj neměli zájem. Tak jsem zvědav na ty útočníky...

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      marek018     před 12 lety 27.12.2012 22:26 |  
      0 0

      Na utocniky uz jsrm zvedav:-) skoda,ze nejsou zadne spekulace,ikdyz i Bortel byl dobre utajen (ano vim, Jiri o tom vedel jiz loni:-) )

      Btw dnes jsme potkali Gecova u Edenu a redaktor sportu dal na Twitter Geciho fotku z Edenu..

  7. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    vavicek     před 12 lety 27.12.2012 19:12 |  
    0 0

    Silový hráč? Já myslím, že by se Slavia měla zaměřit na hráče s kvalitní rozehrávkou.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      Meny     před 12 lety 27.12.2012 19:23 |  
      0 0

      Jenže u nás je celkem dost hráčů, kteří se bojí jít do souboje...;)

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        bongor     před 12 lety 27.12.2012 20:04 |  
        0 0

        Přesně tak,brouska potřebujeme a to už budou s gecim dva.Ještě špílmachra a bombardéra.To už ale asi půjde hůř.No uvidíme,snad ten klidný střed tabulky uhrajeme.Chce to Rudiho.

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          edenian     před 12 lety 27.12.2012 20:56 |  
          0 0

          Typove to zavani nahradou za Latyho, co?

  8. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    dArtagnan     před 12 lety 27.12.2012 19:58 |  
    0 0

    Vyhrabal jsem příchody za poslední 3 roky, možná mi někdo uniknul, ale pointu to nezmění:

    zima 2010 - Kysela, Ivanovski, Tecl, Duranski, Kopic, Lafrance, Senecký
    léto 2010 - Jarolím, Kisel, Koubský, Dembélé, Hora
    zima 2011 - Pospěch
    léto 2011 - Čontofalský, Cicman, Vondráček, Hloušek, Frejlach, Nitrianský, Latka
    zima 2012 - Škoda, Böhm, Čonka
    léto 2012 - Vošahlík, Juhar, Kisel, Dobrotka, Mičola

    Takže za posledních šest přestupových období do Slavie nepřišel jediný technický hráč. Teď už nám přišli další dva destruktivní, o Koluškovi ani neuvažovali, Grajciara nechtějí, trend tedy pokračuje. Posilami byl jen Kisel, Latka a Čontofalský, možná ještě Pospěch, s přimhouřením očí nad jeho mimofotbalovým životem.
    Takže resumé naší přestupové politiky posledních let:
    28 příchodů - 4 vydařené - 0 pro zachování základní filosofie klubu(technický fotbal).
    Děkujeme, pane Držmíšku!

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      Pepino44     před 12 lety 27.12.2012 20:22 |  
      0 0

      Tak já to zase tak tragicky nevidím,Ty zřejmě vyznáváš technický fotbal (což já samozřejmě taky),ale u obránců by mi to tak nějak nevadilo,myslím ta technika. Ale hlavně nevím,proč lituješ,že se nezajímají o Grajciara.U tohoto hráče jsem teda techniku za tu dobu co hrál u nás nijak neobdivoval,spíše jsem si jí nevšiml,byl to spíš silový hráč s dobrou střelou z dálky.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        dArtagnan     před 12 lety 27.12.2012 20:42 |  
        0 0

        S obránci vcelku souhlasím, prskám jenom u notorických nakopávačů alá Hub. Ale takový Nitrianský by se už tedy mohl zkusit naučit alespoň zpracovat balon. Grajciar má imho na české poměry hodně nadprůměrnou, byť pravda ne špičkovou, kopací techniku. Vždycky mi připadal jako typicky Beckhamovský typ. Z našich posledních 30 posil se mu technikou nepřibližuje nikdo ani vzdáleně.

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          Pepino44     před 12 lety 27.12.2012 21:23 |  
          0 0

          Tak já zase souhlasím s tou kopací technikou,ale hráč s kopací technikou ještě nemusí být technický hráč (zpracování míče,přihrávka,jeden na jednoho,přehled a pod.) a to u Grajciara poněkud postrádám,i když to zase až tak podprůměrný není, ale že by to byl technický hráč no to nevím.

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            dArtagnan     před 12 lety 27.12.2012 21:43 |  
            0 0

            Samozřejmě, že není žádný špílmachr. Jmenuj ale techničtější pravé křídlo v ČR.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      spino     před 12 lety 27.12.2012 20:54 |  
      0 0

      Mládež x A tým

      Nechápu, proč všechny juniorské týmy se snaží hrát kombinačně tak, jak Slavia vždycky hrála a jak ukazuje kolega, do áčka se berou hráči, kteří do technické hry nezapadají. Pořád ale doufám, že současné příchody jsou jen první fází obrody a že po dosažení řekněme pohárových pozic si začnem hráče vybírat důkladněji. Nyní jsou však výsledky přednější, než předváděná hra.

      DRŽMÍŠEK VEN!

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        edenian     před 12 lety 27.12.2012 20:58 |  
        0 0

        Mozna Drzmisek buduje armadu, kterou chce Rada, ne?

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 21:38 |  
          0 0

          Souhlasím s armádou a s nějakým hezkým nebo kombinačním fotbalem se mužem rozloučit i když poslední dobou ho stejně nehrajem.A s filosofii technické hry Slavie to je zatím minulost na takové hráče nemáme peníze.

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            dArtagnan     před 12 lety 27.12.2012 21:46 |  
            0 0

            Ostrý nesouhlas. Celý podzim jsem se bavil fotbalem Jihlavy, která má třetinový rozpočet. Vloni Příbram, často Dukla, ta Plzeň taky nemá zase o tolik vyšší rozpočet.

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              dArtagnan     před 12 lety 27.12.2012 21:49 |  
              0 0

              ...Jablonec

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              edenian     před 12 lety 27.12.2012 21:51 |  
              0 0

              Ja taky trvam na fotbalu, ne ragby, prehazovany, betonu atd.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 22:15 |  
                0 0

                Trvat na něm mužete,ale je vám to po Radou houby platný.S rozpočtem sice máte pravdu,ale zase máme daleko větší náklady na další věci.Ja se zase vyjma Plzně fotbalem nebavím v kaprlize skoro vůbec. je to většinou holomajzna do které zapadáme.

                • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                  bongor     před 12 lety 27.12.2012 22:53 |  
                  0 0

                  Když se dívám na kaprligu a potom přepnu třeba na bundes,tak si říkám co to hrajou za sport?Pak si promnu oči a vidím,že je to fotbal,kdežto v kaprárně je to nakopávaná,spíš mi to připomíná jak jsme jako děti hráli vybíjenou.Výjimkou je jen Plzeń ale třeba na takovýho rumuna se vůbec nedá koukat,to je naprostej antifotbal, ale my poslední dobou za nima taky moc nezaostáváme.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      marek018     před 12 lety 27.12.2012 22:23 |  
      0 0

      Zase bych to dal do kontextu se situaci. Taky doufam, ze Drzmisek skonci, ale je pravda, ze moc manevrovaciho prostoru nema.
      Ale radsi bych na jeho miste videl vetsiho odbornika,byt Kusy Drzmiska podporuje.

  9. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    galapetr     před 12 lety 27.12.2012 21:21 |  
    0 0

    No už by to chtělo konečně nějaký útočníky,ale jinak samozřejmě ať se mu u nás daří.

  10. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 21:31 |  
    0 0

    Něco od toho kdo ho asi videl kopat:Predpokladám, že 95% z vás ho nikdy hrať nevidelo. Ako hráč, ktorý prišiel z tretej ligy, sa stal prakticky okamžite (asi dva zápasy mu nevyšli) oporou tímu a jedným z 3 najlepších stopérov ligy. Je pomerne rýchly, má dobrú rozohrávku, ale najsilnejší je vo vzduchu, kde prakticky počas celej sezóny neprehral ani súboj. Som zvedavý ako sa mu bude dariť, keď absolvuje kompletnú kvalitnú zimnú prípravu, to by mu mohlo pomôcť. Každopádne, na veľký futbal je určite zrelý, predsa len má 25 rokov a kopu skúseností z Talianska. Slavia je pre neho akurát dobrý medzistupeň, ale predpokladám, že to znamená odchod Latku, ktorý je typologicky takmer totožný (akurát menej obratný). Držím mu palce, verím, že sklame všetkých pochybovačov a Pepíkov

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      edenian     před 12 lety 27.12.2012 21:43 |  
      0 0

      Stoper dobrou rozehravku ?!?!?!?!? :-) Ze by ?

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      dArtagnan     před 12 lety 27.12.2012 21:54 |  
      0 0

      Úplně stejně už slovenská děcka na Eurofotbalu básnila o Vomáčkovi, Cicmanovi, Dobrotkovi, Čonkovi atd, stačí mi ta "kopa skúseností z Talianska"... i tak díky.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 27.12.2012 22:16 |  
        0 0

        Bych to nechal až ho uvidíme,pokud se ovšem hned nezraní.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      marek018     před 12 lety 27.12.2012 22:20 |  
      0 0

      Diky za info:-) slavisti jsou pochybovaci,tak se nezdes reakcemi:-)
      Pokud je dobry hlavickar,jedine dobre a pokud rozehraje lip nez Hub,hura:-)

      Celkove uz mam malicko pochybnosti o Latky odchodu, protoze tymum Bundesligy zacina 3.1. priprava a brzy na to liga,takze bud se brzo rozhodne, nebo to vidim max. na 2. Bundesligu nebo dno belgicke ligy jako Lierse. A je otazka,zda by si zde az tak brutalne polepsil.

  11. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    vavicek     před 12 lety 27.12.2012 22:39 |  
    0 0

    Těm co "nevadí technika" u obránců bych doporučil shlédnou přípravný zápas Plzeň-Spartak Moskva. Lze ho najít na youtube. Jsou v něm krásně slyšet pokyny Vrby obráncům. Bez kvalitní rozehrávky od obránců nelze hrát ofenzivní fotbal. Přesně to chybí v poslední době Slavii. Proto taky hrajeme nakopávanou holomajznu.

  12. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    tantalos     před 12 lety 28.12.2012 00:51 |  
    0 0

    O Bortelovi víme jen málo, přesto si myslím, že by to nemusel být špatný nákup..
    1. Postava - výška 188 je ideální a podle somatotypu vypadá, že by to mohl být dynamický hráč.
    2. Rychlost - pokud ho chtěli do Itálie, určitě si ho brali jako potenciálně talentovaného hráče, neměl by to tedy být lenochod. To, že se v Itálii neprosadil, bych nebral jako tragédii, tam jsou na obránce hodně vysoké nároky, navíc už kvůli teamworku tam měl jako cizinec obtížnější pozici.
    3. Podle článku ve Sme s ním byli ve Zlatých Moravcích velmi spokojeni, což dokumentuje i fakt, že v Trnavě považovali jeho příchod za téměř hotovou záležitost.
    4.Reakce na Slovensku naznačují, že tam považují přechod do Slavie za mezistupeň k odchodu k ještě lepšímu angažmá.
    5. Věk má ideální a dá se předpokládat, že se v Itálii leccos naučil a že to nebude mladý fanfarón, který si myslí, že má kvalitu na Real.
    Závěrem: Horší než Cicman to snad nebude.

  13. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 09:23 |  
    0 0

    Držmíšek říkal, že má ořijít 1 obránce, 1 záložník a 2 útočníky. Do obrany přišel Bortel, do zálohy hodně defenzivní Gecov a zbývají teda ty dva útočníci. Já bych to ale udělal jinak, místo 2 útočníků bych koupil jednoho hodně kvalitního hrota (Depetris, Tecl, možná Chramosta) a místo toho druhého útočníka bych na konci ledna podepsal Skácela, kterej tou dobou bude beze smlouvy.
    Skácovu návratu nahrává fakt, že už mu příští rok bude 34 let, navíc Kusý se vyjádřil, že se pokusí o jeho znovu získání. A potom klidně může ještě teda ten druhej klasickej útočník přijít-

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      klimi     před 12 lety 28.12.2012 10:21 |  
      0 0

      Jdi někam s Chramostou, to by byly vyhozený peníze. Takovýho simulanta ve Slavii nikdy nechci vidět!

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        Euforak (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 10:31 |  
        0 0

        Asi tak nějak.. Jinak já předpokládám, že přijde Ruda zadarmo a jeden kvalitnější útočník...

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 10:36 |  
          0 0

          tak unávám s Chramostou jsem to trošku přestřelil :D jinak každopádně, když jsme dali 10 mega za Gecova a 12 za Mičolu, tak nevidím důvod proč neda 15+ mega za třeba Depetrise + teda ještě ten Skácel kterej je skoro taky útočník.

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 12:23 |  
            0 0

            Tak Depetris není momentálně tuším pod smlouvou, takže cenu 15 milionů rozhodně nemá. Takovou cenu má navíc v československu opravdu málokdo.

  14. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    opicemag     před 12 lety 28.12.2012 09:26 |  
    0 0

    Hráče nezmám, ale stopera (v ideálním věku) potřebujeme jako sůl.
    On + Gecov = posílení obranné fáze. Ta sice někdy byla naprosto příšerná, leč to není náš primární problém.
    Teď je potřeba nejméně jeden útočník a jeden ofenzivní hráč (nejlépe dva útočníky a jednoho ofenzivního záložníka). Ale kde to vzít? V Gambrinus lize nikoho takového (za přijatelné peníze) nevidím.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      Markus     před 12 lety 28.12.2012 11:38 |  
      0 0

      Marcela beru jako jasnou posilu, v případě Milana Bortela ukáže čas. Situace v útoku se doufám zlepší uzdravením Honzy Vošahlíka, uvidíme, jakou bude mít formu. Ono se také může stát, že sice někdo zvučného jména do útoku přijde, ale Rada přece jen začne hrát na dva útočníky a nejlépe to půjde Škodovi s Vošahlíkem.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        opicemag     před 12 lety 28.12.2012 13:32 |  
        0 0

        Ať si hraje klidně Škoda s Vošahlíkem (když budou mít formu). My potřebujeme útočníka i na střídání. Několikrát se stalo, že Škoda na konci zápasu nemohl (taky hraje často na hrotu sám zcela bez podpory) a Rada ho neměl kým střídat nebo ho střídal Cicmanem.

  15. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    naplavnik     před 12 lety 28.12.2012 11:23 |  
    0 0

    pravděpodobně náhrada za latku, což je nejspíše správný krok, když martin zůstane (a bude chtít zůstat), jenom dobře, pokud odejde (asi ano), tak je zde sice nezapracovaná, ale alternativa... a k hubovi, bortelovi a dobrotkovi někdo z juniorky

    takže milanovi přeju hodně úspěchů ve slávii a třeba i budoucí přestup za 2-3 roky někam ven za ranec :D

  16. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    Ferguss     před 12 lety 28.12.2012 12:18 |  
    0 0

    Nepřijde vám, že má Gecov na těch fotkách ve Sportu drobet nadváhu?

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 12:26 |  
      0 0

      Taky jsem si říkal:D

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      patras     před 12 lety 28.12.2012 12:25 |  
      0 0

      Nalitej... ve dvě v noci a na bobech, střízlivej nebyl. Fakt vůůl :-(

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      quelhar (admin)     před 12 lety 28.12.2012 12:43 |  
      0 0

      Drobneho jsem uprimne nesnasel, ale tohle jsem mu teda nepral... Kdo vi, treba si ted CT pokusi najit nejakeho nestranneho experta namisto kovaneho spartana.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        bongor     před 12 lety 28.12.2012 17:55 |  
        0 0

        Tam o tom pochybuju Leda že si místo kovaného vezmou nějakého superkovaného rumuna.Jinak ale je mi ho kluka upřímně líto.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        Borris     před 12 lety 29.12.2012 11:45 |  
        0 0

        pánové neblbněte, tady je uplně jedno jestli je to rumun nebo slávista. Tady jde o lidský život, fotbal jde stranou! Navíc jestli si dobře vzpomínáte, ještě za Beránka k nám Vašek Drobný měl hodně nakročeno a už byl jednou nohou u nás. Nakonec to krachlo na tom, že se nedohodli kluby a on šel nakonec ven. Ve Spartě toho nikdy nijak moc neodehrál a jako kovanýho rumuna bych ho uplně neviděl. Navíc za nás je v ČT zase třeba Zelí! Já naopak přiznám že jsem ho měl rád, s jeho názorama jsem v drtivé většině souhlasil a když spolu komentovali s Bosákem, tak to bylo fajn. Je mi to strašně moc líto co se stalo a přeju upřímnou soustrast především jeho blízkým! Ale i mě zaráží to, že se rozhodl ve 2 v noci jít bobovat. Co ho to napadlo? :-( bohužel to asi ukazuje na to, že opravdu asi nebyl uplně střízlivý i když se to nikde z úcty k němu nezmiňuje. Ale nevěřím že by takováhle nebezpečná věc člověka napadla za střízliva. Bohužel za to zaplatil tu nejvyšší možnou cenu, takhle tvrdě za to být potrestaný neměl, už jen kvůli svým blízkým :-(

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 13:13 |  
      0 0

      Každého života je škoda,ale je mě to celkem jedno.Střízlivej zřejmě nebyl.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        no-nick     před 12 lety 28.12.2012 13:23 |  
        0 0

        Podobný krávoviny samozřejmě pod rouškou alkoholu dělá na dovolené řekl bych většina z nás. Zpráva je to děsná.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      lassiter     před 12 lety 28.12.2012 14:10 |  
      0 0

      smutné

  17. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    Jiri1     před 12 lety 28.12.2012 14:24 |  
    0 0

    Zdravim, docela by mi zajimalo jake provize Drzmisek treba agentu Mullerovi uctuje z tech hracu , kterych je ve Slavii docela dost, Gecov, kterej si v posledni dsobe nekopnul do mice , neuveritelne bojuje s kondickou i se spoluhraci a Bortel , ktery sice posledni pulrok odehral, ale jinak take spis pusobil jako hvezda od 3 ligy dolu.
    Podle opakovaneho vyjadreni melo prijit asi 5 hotovych hracu , ktere lze ihned pouzit do hry , polemizovalo se o Feninovi , Bednarovi, Sebovi, misto toho dorazili tzv. standartni posily dle Miry Drzmiska, uz ted skysim vedeni, jak po prichodech podobnych nepotrebnych hvezd zase hovori o sebeuspokojeni hracu a pod.
    Je jen otazkou casu, kdy za tohotp stavu odejdou ze Slavie srovnatelni hraci, protoze proste pro ne nebude tabulkove misto, ktere by by jim zajistilo alespon nejake slusnejsi vyplaty nez onech zazracnych 8 tisic.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      Matlafous     před 12 lety 28.12.2012 14:59 |  
      0 0

      Nemůžu se ubránit pocitu, že vše co jste výše napsal je pouhá kompilace z českého sportovního bulváru. Používáte akorát Gecovovo bříško z fotek a jeho rozhovor s trenérem Jolem. Jeden článek o Bortelovi, který přejala veškerá česká média...

      Co se týče Gecova, je to přesně typ posily, kterou si letos představuji. Věk 25 let, odchovanec Slavie a dříč. Je od vás minimálně troufalé tvrdit, Jiří, že junioři z dorostu a béčka jsou s ním "srovnatelní" hráči.

      Nyní k ostatním: O kousek výš probíhá debata o Václavu Drobném. Prosím vás, nespojujte (byť nechtěně a neúmyslně) v jednom příspěvku jeho komentátorské schopnosti se smrtelným úrazem. Přijde mi to jaksi nedůstojné a nefér.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        quelhar (admin)     před 12 lety 28.12.2012 15:02 |  
        0 0

        Uznavam, ze muj prispevek o kousek vys je nevhodny a omlouvam se za nej...

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        Jiri1     před 12 lety 28.12.2012 17:04 |  
        0 0

        Zdravim, nic proti Vam, ale Gecov skoncil ve Slavii pred lety a sam nekolikrat o klubu priznive nemluvil slovo dric muzete v soucasne dobe tezko uzivat, kdyz zase kupujeme zajice v pytli,bohuzel asi si neuvedomujete , ze hraci s becka/Juniorky/, alespon ti o kterych se zde casto hovori jsou uz pryc z veku mladeznickeho a tezko rikat ,ze nemaji na ligu, kdyz jim dosud nikdo nedal a neda sanci. Myslim , ze jste takovy maly Rada/bez urazky/ a sijete horkou niti bez toho , aby jste se presvedcil.
        Bortel nemusi byt spatny hrac, jenze v tymu je uz hafo Slovaku, coz samo o sobe je problem, jejich spanile jizdy zname nejen z minulosti, v podstate alespon se jejich vykonost s vyjimkou golmana Contofalskeho vytratila smerem k Duinaji.
        A snad jen hrisek z minulosti, pokud zijete v obecnim byte a uvedl jste z castky 8000 Kc. tak Vam gratuluji , ale skutecne si to neumim moc u mladeho cloveka , ktery chce zalozit rodinu predstavit.
        Co se tyce Drobneho, tak se priznam, ze osobne nemam zadne pocity ani ty pozitivni ani ty negativni, je mi lito, ze umrel tak mladyj clovek.Jinak jsem rad , ze pisete jasne .

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          Pepino44     před 12 lety 28.12.2012 19:07 |  
          0 0

          Tak pokud mohu srovnávat Gecova než odešl do zahraničí,s hráčeme juniorky,tak hráči z juniorky na Gecova opravdu nemají,typově mu je blízký Čepelák,ale Gecov je(byl) opravdu lepší.Je dobře,že přišel tak brzo aby mohl absolvovat celou zimní přípravu a dohonit fyzickou kondici pokud to potřebuje,protože on měl fyzičku vždy vynikající. Bude určitě posilou a možná,že trochu rozhýbá ty leklé ryby ve Slávistickém rybníce svojí příkladnou bojovností.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 28.12.2012 15:08 |  
      0 0

      Podle opakovaného vyjádření měl přijít 1 obránce,1 založník a 2 utočníci tak že kecáte.Jak jsou či nejsou to hotoví hráči ukážou jejich výkony.Na provize se lze poptat u Držmíška.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        bongor     před 12 lety 28.12.2012 19:46 |  
        0 0

        Pokud hráč dostává málo příležitostí,může se to projevit třeba i jeho tloustnutím.To je podle mě docela normální a jakmile se zvýší fyzická zátěž,vše se opět brzy vrátí do normálu
        Marcelovi věřím a naopak nemám v oblibě kritiku hráče ,když ještě u nás ani nekopl do míče.Myslím,že to je pro náš rybníček ta správná štika.

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          jarodo57     před 12 lety 28.12.2012 20:31 |  
          0 0

          Před každým začátkem sezony jsme plni nadšení a očekávání následujcíího.A tak by asi bylo nejlepší v těchto dnech nechat vzájemná napadání a počkat si na to co se z nových posil ukáže.Nebo spíše co s nimi náš pan plukovník v záloze dokáže předvádět za fotbal(jsou to nejspíš jeho vytipovaní hráči). Buďme alespoň trochu rádi, že se pořád něco děje.Kdyby se nic nedělo tak by bylo ještě hůře.

  18. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    zeleznik2     před 12 lety 28.12.2012 14:49 |  
    0 0

    Tak další posila, uvidíme zda to opravdu nebude druhý Cicman, s uzdraveným Dobrotkou a Latkou to bude moc dobrá defenzíva, pokud nás hráč nezklame, nalevo ještě Nitranský. Pokud se podaří i útočník a Ruda Skácel, vypadá to hodně dobře pár vítězství a můžeme být i pátí. Jinak co se týče posil do útoku, v Gambrinus lize to na nikoho nevypadá, Chramosta za 50 mega!!navíc zraněný, Lafata 20 mega, navíc radši by šel do Sparty, Tecl, toho jsme měli ve Slavii a odešel zadarmo a teď stojí asi 20 mega, Mahmutovič prodloužil v Teplicích a to je vše. Proto předpokládám, že přijde někdo další ze Slovenska, ale asi Škutka než Depetris. Jinak Gecov měl dnes podepsat smlouvu, jsem zvědav, kde bude hrát, že by vedení prodalo už teď Petráka?snad ještě ne...

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      bongor     před 12 lety 28.12.2012 20:40 |  
      0 0

      Novým šéfem obrany může být Picek.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        mart     před 12 lety 29.12.2012 02:15 |  
        0 0

        Top Answer.
        Pripoustim, ze jsem prave prisel z hospody, ale todle je jiste jedna z lepsich pripominek :)

        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

          Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 10:48 |  
          0 0

          Nakonec budte v klidu i rada nasich hracu se nachazi ci nachazela v minulych dvou letech tam odkud jste prave prisel, neschopne sportovni vedeni a tolerantni trenersky tym bojici se treba nasr..t sefa Lukase Jarolima je tou nejlepsi ukazkou prohnilosti naseho klubu. Nejhorsi na tom je , ze od mladeze jsou hracum vstepovany urcite navyky vyzadovana narocnost a ve finale po prichodu do acka je nutne se spise zalibit mazum, aby jste meli klid.
          Jedine co mne tesi, ze je snad odchod maleho generala bez vojenske hodnosti temer nadosah a bude si ho mozna uzivat zas jiny klub neb jeho papa.
          Jinak jen poznamku , moc bych si pral tu profesionalitu s kterou musite pracovat venku, protoze nasi lapiduchove nejsou schopni hrace uzdravit ani za nekolik let a pak jde jinam , kde se zazracne uzdravi behem par mesicu.
          Nic snad to bude vsechno k necemu a my se konecne posunem tam, kam historicky patrime.

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            petrjir     před 12 lety 29.12.2012 11:27 |  
            0 0

            Mam chapat Vas komentar tak, ze Lukas Jarolim brzo skonci?

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            lassiter     před 12 lety 29.12.2012 11:51 |  
            0 0

            Pane Jiří, vy jste jak devítihlavá saň, která při každém svém výstupu z každé hlavy vypustí nějakým směrem jedovatou slinu, na první a často i na druhý pohled nijak nesouvisející s tématem. Tentokrát tedy lékaři... Postupujete systematicky a vedete si nějaký seznam do jakých míst plivnout, anebo je to vždycky dílo improvizace a momentálního rozpoložení?

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 12:20 |  
              0 0

              Mily priteli, jste pomerne dobre informovat o zdravotnim stavu hracu z hlediska jejich dlouhodobe neschopnosti, takze asi vite , ze mame opravdu jedny z nejhorsich vysledku z tohoto pohledu v lize a to at z hlediska prumerne delky leceni nebo nasledne rehabilitace , k hlavnim problemum patri castecne mala odolnost a vule nasich hracu, castecne spatne poskytovana pece, z meho pohledu znacne nekomplexni a samozrejme i personalni obsazeni techto klicovych mist u tymu. Bohuzel s tim, ze jsem psal zrejme trosku unaveny pan doktor jsem jen nadhodil otazku , jak to cele stoji, tentokrat mi ani nejde o konkretno, ale spise treba i o to , aby bylo o hrace postarano komplexne , aby byl u tymu nejen chirurg a praktik, ale treba i sportovni psycholog a samozrejme spickovy fyzioterapeut, jinak je totiz velkoryse pojata rehabilitace zcela na tuzku.

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              bongor     před 12 lety 29.12.2012 12:31 |  
              0 0

              Já myslím,že v tom má Jirka systém.Jde o to,aby snad na někoho nezapomněl a skutečně se to daří.Nejhorší na tom je,že přes určitou žlučovitost,má dost často pravdu.Ale co se třeba návštěv určitých
              kulturních zařízení týká,mám ten dojem,že nejsme výjimkou.Maně si vzpomínám na tepličáky,jak pilně navštěvovali jedno zařízení jménem
              Centrál-řečený"céčko".Skutečně, docházka byla velmi dobrá a pravidelná,nedalo se tomu nic vytknout,tenkrát tam trénoval nějaký bývalý trenér naší Slavie a taky s tím nic nenadělal,ale řekl bych,že se ani nesnažil.Dnes už céčko zbourali,ale počítám že si žlutomodří hoši našli nějaký podobný zapadák a určitě nic nešidí.
              Jen bych k tomu dodal,že třeba Pospěch s tím měl údajně taky problémy,ale v Dukle si ho nemohou vynachválit a vyjadřují se ,jaké štěstí je potkalo,že k nim přestoupil.Tak nakonec nevím,jestli je lepší abstinent,který se trefí dvakrát za sezonu,nebo výpitka ,který těch gólů dá třikrát tolik.Je to skoro na anketu.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                slaviator     před 12 lety 29.12.2012 20:50 |  
                0 0

                dnes Tepličáci chodí v centru TP do Kůlny.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                slaviator     před 12 lety 29.12.2012 20:52 |  
                0 0

                Jinak s Pospěchem nevím co si Dukla pochvaluje, ale někdy v říjnu/listopadu udělal pěknou sekeru v jednom nejmenovaném baru na Smíchově, ba si ještě i od servírky půjčil pět tisíc a nakonec to majitel toho baru musel řešit tím, že psal na Duklu doporučenej dopis...

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 12:31 |  
            0 0

            Třeba Pospěch?

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 12:43 |  
              0 0

              Ano, tak to je skutecne celkem skvely priklad, u nas s nim bojoval Platil, treneri si ho predavali jak horky brambor, kolikrat ho lecili na dusi a byly z toho poranene svaly a pod., Platil a pozdejki i Rebicek mu udajne nekolikrat domlouvali a vysledek 0, ten samy hrac , o stanici metra dal a najednou ho maji za prestup roku, vyborne zapadl do kolektivu , nechlasta , upravil pry sve osobni vstahy a dava goly/citace manazera Dukly Prokese/ a to prosim ne za 80 litru mesicne, ale za podstatne nizsi plat, cim to je, ze by Havelou , lepsi peci , nebo snad typicky osobnim Kozlovskym pristupem anebo proste jen hrac konecne pochopil , ze uz by zrejme dalsi sanci nedostal a nekdo mysleno psycholog mu to dokazal vysvetlit, odpoved znam, ale schvalne bych to nechal na kazdem z nas , aby tento dle Bongora zlucovity vylev zaregistroval.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                klausabard     před 12 lety 29.12.2012 12:57 |  
                0 0

                Mně osobně je úplne jedno jestli hráč chlastá nebo je totální abstinent.
                At si hraje klidně i nalitej,jestli dá každý zápas branku, klidně bych mu i o poločase dolil:-)
                Radši budu mít v týmu takováhleho bouráka než střelecky neschopnýho abstitenta.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                bongor     před 12 lety 29.12.2012 12:58 |  
                0 0

                Alezrovna na tomhle posledním příspěvku nevidím Jirko nic žlučovitého a taky jsem se Tě pochopitelně nechtěl nijak dotknout.Pouze se snažím nazývat věci tak jak je vidím já.To ovšem ještě neznamená,že mám pravdu.Je to pouze můj osobní názor.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 13:09 |  
                0 0

                Hlavně si myslím že za Kusýho by sekal latinu i tady, ono by mu nic jinýho nezbývalo je velká chyba že tu nezůstal a tím mě malej vzteklej lampasák pěkně nasral že ho tady nenechal.Určitě by to po podzimu vypadalo trochu jinak ,na to nemusím bejt žádnej velkej fotbalovej expert.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 13:26 |  
                0 0

                Do hlavy mu - bohužel - nevidím. Měl by se ale chovat profesionálně (i když, jak jste naznačil, tak peníze pro něj nejsou tím číslem jedna ohledně motivace), pokud má profesionální smlouvu, to že to tak někteří hráči nedělají jistě není jen jejich problém, ale spíše asi záležitost systémová.

          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

            quelhar (admin)     před 12 lety 29.12.2012 13:52 |  
            0 0

            Tolerantni trenersky tym se boji nasrat sefa Lukase Jarolima a proto dotycny sedel vic nez pulku podzimu na lavicce na ukor Zmrhala, aha...

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 14:13 |  
              0 0

              To určitě bude nějaké rozsáhlejší spiknutí :-).

            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

              Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 14:23 |  
              0 0

              Vidite Quehlare , bavime se o Pospechovi a Vy stejne jako treba Spino hledate mouchu , kterou by jste mi vychytal, jenze pravda je jina, 18 hracu nominovanych k zapasu ma jistou i nadstandartni cast platu tj. minutovne a zase na druhou stranu proc by se hnal na hriste v jeho veku a nechal se spojovat s tou nasi mizerii, potrenuje , pocka mozna se dokonce docka , nejen tady , ale treba i od docela solifnich lidi slo info, ze Lukas mozna zvedne kotvy a zamiri do jineho pristavu.
              Snad jjeste k te rehabiltaci po dlouhodobe nemoci ci urazu, vite treba jaky rozdil je dodnes v Dukle a ve Slavii, na Dukle jim myslim Cepek neda nic zadarmo, opravdu drou do umoru, navic tenhle kondicni trener je znacne aktivni a tak vymysli brejkule , ktere by mu treba hraci u nas asi odmitli delat a hlavne to tempo te rehabilitace je na Dukle uolne jine, sledoval jsem treba Vrzala po velmi tezkem urazu , ktery utrpel, normalni delka navratu tak 2 roky , ale on to dokazal za rok.
              Nechci byt jen kritikem , ale pokud chceme stavet klub na pevnych zakladech je kvalitni lekarska i nasledna pece tim nejnutnejsim . Neni prece mozne , aby se k nam Frejlach prisel vymarodit a i pres proklamace, ze s nim koncime je docela mozne , ze si u nas jeste za 150 litru mesicne nejakou dobu pobude , to kdyz nenajde angazma.

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                klausabard     před 12 lety 29.12.2012 14:34 |  
                0 0

                Zajímalo by mě kde berete tu jistotu,že Frejlach bere 150.000 měsíčne....

                • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                  Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 14:49 |  
                  0 0

                  Freilach podepsal za velmi dobry kontrakt, to ostatne potvrdil jeho manazer Chovanec a nejen on, ale podstata te informace byla jina , Freilach zatim prilis nespecha s vyhledanim nove herni nabidky a je scghopen klidne pul roku trenovat i individualne, jak ostatne i naznacil.

                  • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                    klausabard     před 12 lety 29.12.2012 14:53 |  
                    0 0

                    Takže jenom plácate okolo sebe nesmyslná čísla..... Dobrý...

                    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                      Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 14:59 |  
                      0 0

                      Ne ,vim to konkretne.

                      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                        klausabard     před 12 lety 29.12.2012 15:02 |  
                        0 0

                        Tak tady zas já konkrétně vím, že to není pravda. To číslo je totální bábol!!!

                    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                      bongor     před 12 lety 29.12.2012 15:00 |  
                      0 0

                      Jenže pokud má někdo přesné info o platech,mělo se s tím vylézt už dávno.Kdybych věděl ,že Frejlach kope za 150 měsíčně,tak bych to místo něj vzal za 140.

                      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                        Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 15:09 |  
                        0 0

                        Ja zase vim svoje a rozhodne nebyl sam kdo tyto penize mel.

                        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                          klausabard     před 12 lety 29.12.2012 15:16 |  
                          0 0

                          OK. tohle nemá cenu. Jen vím, že nemáte pravdu. SKS

                  • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                    Alanor (admin)     před 12 lety 29.12.2012 15:07 |  
                    0 0

                    Co se týče toho půlročního individuálního tréninku, tak mám jiné informace. Frejlach chce hrát. Není to tak, že tu radši bude sedět za peníze.

                    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                      Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 15:18 |  
                      0 0

                      Tak opet lzete , poskytl smlouvu, kde naprosto jasne rika , ze se nikam honit nebude a ze si s tim nedela hlavu, protoze mu ve Slavii bezi smluva.

                      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                        Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 15:19 |  
                        0 0

                        A pokud mu ty penize nedaj ,tka proste neodejde.

                        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                          Alanor (admin)     před 12 lety 29.12.2012 15:26 |  
                          0 0

                          Jak poskytl smlouvu? Máte na mysli rozhovor? Ten jsem četl a v tomto smyslu se tam vyjádřil proto, že chtěl ukončit smlouvu se Slavií, ale Slavia byla proti. Zřejmě ho nechceme pustit zadarmo a věříme, že ho zpeněžíme.

                          A rozhodně záměrně nelžu, přinejhorším mám nepravdivé informace.

                          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                            Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 15:31 |  
                            0 0

                            Oba mluvime o stejnem rozhovoru na IDnesu z 15.12., kde rika , ze hrat chce , neco ma , ale ze mu ve Slavii stale bezi smlouva, ptal jsem se po upresneni , bylo mi jasne receno, ze klidne muze trenovat i individualne, ze snad uz v minulosti neco podobneho zazil.

                            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                              Meny     před 12 lety 30.12.2012 01:42 |  
                              0 0

                              Alanor má pravdu, Frejlach chce rozhodně hrát,nikoliv sedět na lávce, a po Slavii požaduje jen rozvázání smlouvy, když s ním klub už stejně nepočítá..nejspíš z toho důvodu, že by si lépe našel nové angažmá jako volný hráč..Jenže na to SKS nechce přistoupit a Frejlach je proti tomu bezmocný, rozhodně to ale není tak,že tady bude klidně individuálně trénovat a brát výplaty! Zdroj mám ten nejlepší možný..a noviny to nejsou! ;)

                        • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 15:31 |  
                          0 0

                          Koukám že nejmenované zdroje se líší v informacích:-)))) no nic ve zlém pánové, třeba pravda bude někde uprostřed,nicméně přiznám se že o tom vím uplné hovno a pátrat po tom nemá cenu když je na odchodu.

                          • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                            Jiri1     před 12 lety 29.12.2012 15:36 |  
                            0 0

                            Mate pravdu, nechal jsem se unest , ale podstatou byla diskuze o hracich jejich rekovalescenci a to proste je neunosne dlouhy, tohle vsechno dalsi bylo uz navic, Ja byt majitel , tak zenu Drzmiska bicem.

                            • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                              bongor     před 12 lety 29.12.2012 15:56 |  
                              0 0

                              Proto jsem nedávno navrhoval,abychom se přejmenovali z SK Slavia na LDN Slavia.Opravdu je těch dlouhodobě nemocných příchozích nějak moc.Třeba takový Kaufmann,o tom jsem si myslel,že je to jenom nějaká báchorečná postava,něco jako Frodo Pytlík a že ten hráč vůbec ve skutečnosti neexistuje.
                              Teprve nyní jsem zjistil,že tomu tak není,protože nastoupil za Brno
                              a přestupuje do Teplic.
                              A takových tady bylo poslední dobou opravdu požehnaně.

                              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                                jarodo57     před 12 lety 29.12.2012 18:02 |  
                                0 0

                                Ať má či nemá pravdu Jiří nebo Alanor nebo někdo jiný v podstatě je to jedno ,ale s Jiřím v zásadě souhlasím (rekonvalescence hráčů) a pokud se týká Frejlacha tak tomu bych nedal ani 20 tisíc. A myslete si o mě co chcete

                                • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                                  jarodo57     před 12 lety 29.12.2012 18:03 |  
                                  0 0

                                  A ještě dodám,že takových by bylo ve Slavii více

              • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

                jane (admin)     před 12 lety 29.12.2012 19:43 |  
                0 0

                No on Cepek nedal nic zadarmo ani klukum ve Slavii. Meli bychom se spis ptat, proc takovi lide radeji jdou ze Slavie do Dukly.

  19. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    spino     před 12 lety 29.12.2012 16:11 |  
    0 0

    Nešlo by křeslo šéfredaktora SN předat panu Jiřímu? Myslím, že fundovanějšího člověka mezi slávisty nenajdeme. Sorry Jacko. ;)

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      Alanor (admin)     před 12 lety 29.12.2012 16:57 |  
      0 0

      Pokud vím, tak Jacko už v redakci dávno není a na žádného šéfredaktora se na SN nehraje. Každý redaktor odpovídá sám za sebe a vzájemně se nějak koordinujeme.

  20. Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 16:42 |  
    0 0

    Slavia zřejmě bude na herním soustředění v tureckém Beleku od 3. do 13. února. Utká se s Wislou Krakow (12. místo v polské lize) a AC Horsens (7. místo v dánské lize). Třetí soupeř je stále v jednání,tak že soupeři žádnej šlágr,ale o to asi nejde,my tím šlágrem také nejsme.

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      klausabard     před 12 lety 29.12.2012 16:48 |  
      0 0

      Poslední větou jste to vystihl naprosto přesně!! AC Horsens vážně neznám, dánskou ligu nemám tolik zmapovanou, takže nedovedu soudit, ale Wisla Krakow je ve všech směrech před náma!! To si dovolím s přehledem tvrdit.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        Alanor (admin)     před 12 lety 29.12.2012 16:55 |  
        0 0

        Soupeři jsou podle mě ok a odpovídají zhruba naší kvalitě. Wisle se tento rok také nedaří, v Polsku je až dvanáctá. Výsledky s nimi by měly napovědět, jak na tom jsme.

  21. styl hry

    Philliip     před 12 lety 29.12.2012 22:28 |  
    0 0

    Pokud přijde alespoň 1 kvalitní útočník a neodejde Latka, pak budu docela spokojenej s přestupy. Co bych chtěl zmínit je ale styl hry. Poslední dobou je hra Slavie nekoukatelná, nekreativní a bez nějaké větší organizace. Skoro bych i řekl, že to je větší problém než samotná soupiska. Líbí se mi současná hra Juventusu a myslím, že to by byla dobrá inspirace pro současnou slávii. Pro představivost, Juventus hraje stylem 3-5-2, kdy je hra založena na fyzické kondici, běhání a samozřejmě skvělé technice, tam konkurovat nemůžeme. Buffon - Bonucci, Barzagli, Chiellinni - Lichsteiner, Asamoah - Marchisio, Pirlo, Vidal - Giovinco, Vučinič. Dostáváme hloupé a zbytečné góly, tomu by pomohla hra na 3 střední obránce (Dobrotka, Latka, Bortel, alternativy Cicman a Hubáček). Pomohlo by to i krajním hráčům (Juhar, Nitrianský, Tusjak, Čonka, Vošahlík), kteří nejsou klasickými beky a měli by více prostoru pro podporu ofenzivy po křídlech, kvalitní centry do vápna, zapojení do kombinace (zde je ideální hráč s velkou kondicí). Střed pole by hrál Gecov, Petrák, Zmrhal, případně Jarolím, Koreš. Silný střed, který by nebylo lehké přehrát. Samozřejmě je důležité aby fungovala podpora jak defenzivy, tak ofenzivy. A pak už jen místo pro útok. Tam je samozřejmě potřeba získat golového hráče a k němu dát Kisela. Alternativy jsou Škoda, Hůrka, Mičola. Ve finále by to mohlo vypadat nějak takto: Čontofalsky - Dobrotka, Latka, Bortel - Nitrianský, Juhar - Gecov, Petrák, Zmrhal - Kisel, nový útočník (Berkovec, Cicman, Hubáček, Tusjak, Vošahlík, Čonka, Jarolím, Koreš, Mičola, Hůrka, Škoda). Je to jen jedna varianta sestavy. Moje navrhovaná jedenáctka samozřejmě nemusí být ta idelání. Každopádně myslím, že současná Slavie nemá kádr pro rozestavení 4-5-1 s 2 klasickými krajními beky a 2 středovými záložníky.

    • Re: styl hry

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 29.12.2012 22:51 |  
      0 0

      s tím Juventusem mi úplně mluvíš z duše :D zrovna včera jsem nad tím přemýšlel. Podle mě by to bylo ideální. Ty krajní hráči, něco mezi obranou a zálohou, by mohli hodně podporovat útok a při jejich výpadech by se jeden z defenzivně laděných záložníků (Gecov, Petrák) stáhl za ně. Ten střed obrany by byl nepřekonatelnej.

      Problém ale je, že Rada bude těžko měnit tu svou taktiku a hlavně ta sestava 3-5-2 by se musela dlouho trénovat, aby hráči věděli co mají dělat.

      Čontofalský - Dobrotka, Latka, Bortel - Nitrianský, Petrák, Gecov, Zmrhal, Juhar/Čonka - Skácel - posila

      • Re: styl hry

        klausabard     před 12 lety 29.12.2012 22:58 |  
        0 0

        No nevím.... tohle mi přijde jako dost sci-fi.
        Kdo by v tomhle mět tvořit hru? Gecov? Zmrhal?? to snad nemůžete myslet vážně.

          • Re: styl hry

            Philliip     před 12 lety 30.12.2012 01:04 |  
            0 0

            A kdo ji tvořil doposud? Nikdo. Kisel je spíš podhrotový hráč, Jarolím z formy. Když přijde kreativní středopolař, hrál by místo Zmrhala. Ale neočekávám že někdo takový přijde. I tak by to ale podle mě bylo zcela určitě platnější herní styl, pružnější a efektivnější. Za předpokladu že nemáme "líné" hráče.

            • Re: styl hry

              Matysek     před 12 lety 30.12.2012 02:46 |  
              0 0

              Ale dlouho mi přijde že vůbec už nehrajeme tu hru kteoru jsme hráli za krajčíka se šventem po stranách. Jak tihle dva odešli, už jsme nenašli takové hráče, kteří by byli plnohodnotnou náhradou a pak už to šlo s předvedenou hrou od devíti k pěti. Pořád se snažili hrát po stranách ale už nikdo nedokázal dát tak pěkné náhry.... Předtím za Csaplára to stálo taky za prd.
              Za beránka ta hra byla dobrá ale tam to stálo zase na tom středu.

              • Re: styl hry

                bongor     před 12 lety 30.12.2012 05:35 |  
                0 0

                Za Beránka,za Cipra,za KJVCD to byla pěkná hra,opravdu se na to dalo koukat.Za Csaplara a nyní v době pojarolímovské hrajeme
                co je komu do toho.

          • Re: styl hry

            vavicek     před 12 lety 30.12.2012 09:39 |  
            0 0

            V Juventusu hru tvoří defenzivní záložník - Pirlo. Pro to rozestavení nemá Slavia hráče.

            • Re: styl hry

              Philliip     před 12 lety 30.12.2012 19:14 |  
              0 0

              Pořád mluvíte o tvůrci hry. Ale ten je potřeba pro jakékoliv herní rozestavení. Takže to bychom nemohli hrát nijak, protože ho bohužel nemáme. Výše zmíněné 3-5-2 zajistí pevnější obranu, lepší podporu ofenzivy po křídlech, silný střed hřiště a 2 útočníky do vápna - vše, kde slavia má momentálně mezery.

              • Re: styl hry

                vavicek     před 12 lety 30.12.2012 20:19 |  
                0 0

                Jistě. Proto hrajeme nakopávanou holomajznu. Juventus naopak tvůrce hry má a podle toho to vypadá.

      • Re: styl hry

        slaviator     před 12 lety 30.12.2012 19:51 |  
        0 0

        asi nějaká posila...

    • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

      bongor     před 12 lety 30.12.2012 11:16 |  
      0 0

      Tak tady čtu,že zítra v silvestrovském derby nastoupí za rumuna Franc.Doufám,že mu všichni zatleskáme,tomu sparťanovi-nesparťanovi a že nastoupí Pavel Řehák a trošku mu to vykreslí.

      • Re: Další posilou Slavie je slovenský stoper Milan Bortel

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 30.12.2012 13:01 |  
        0 0

        Do mrtvol se nekope:-)))

  22. Posily do ofenzivy...

    venator     před 12 lety 30.12.2012 17:04 |  
    0 0

    Myslím si, ze následující hráči jsou v našich možnostech při využití hostovani a pomohli by:
    Zaloha: Skácel, Pitak, Berger, Masopust, Sivric, Sandro
    Utok: Svěrkoš, Hubnik, Depetris

    • Re: Posily do ofenzivy...

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.12.2012 17:10 |  
      0 0

      Berger, Sivrič, Hubník ne, Svěrkoš je zraněnej

      • Re: Posily do ofenzivy...

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 30.12.2012 17:46 |  
        0 0

        Souhlas, Masopust by byl suprovej a ten Sandro možná taky. Skácel to je povinost, ten si myslím že dorazí na konci ledna. Piták by taky pomohl, ale upřednostnil bych Skácela.

      • Re: Posily do ofenzivy...

        venator     před 12 lety 30.12.2012 19:04 |  
        0 0

        Aha to mi uteklo,ze si Svěrkoš zranění kolena hned obnovil, to je smolař nebo špatná rehabilitace. Škoda,ze Necid bude připraveny k zápasům az v březnu jinak by půlroční hostovacka nemusela být utopie.
        Hubnik uměl dávat góly a není to dlouho, půlroční hostovani s opcí bych viděl jako příležitost pro obě strany.

    • Re: Posily do ofenzivy...

      Kornovo     před 12 lety 30.12.2012 19:01 |  
      0 0

      o hubnikovi tady spekulujeme uz mesic,ale nevypada to ze prijde.z tveho seznamu neprijde asi nikdo,to je sci-fi.podle me dojde nejaky beckovy utocnik a budem drzet hubu.ze by reznicek?