Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Anketa Slávista podzimu 2012

Přinášíme vám anketu Slávista podzimu 2012, ve které můžete vybrat nejlepšího hráče dle vašeho uvážení za jarní část sezony. Jarním vítězem se stal Martin Latka, zopakuje to či se bude radovat někdo jiný? Zapojte se! Hlasovat můžete do 23.12.2012!

Hlasovat můžete na speciální stránce, kde je k vyplnění formulář. Zde je třeba vypsat pět nejlepších hráčů Slavie z uvedeného seznamu. Dle pořadí každý hráč obdrží body a součtem pak určíme nejlepšího hráče. Máte tak možnost si zvolit určité pořadí, které je dle vás spravedlivé.

Věříme, že se zapojíte ve velkém, aby anketa měla co největší váhu.

Adresa s formulářem je zde.

Seznam hráčů, ze kterých můžete vybírat (odehráli na podzim alespoň 50 minut):
Brankáři:
Martin Berkovec, Kamil Čontofalský

Obránci:
Róbert Cicman, Matúš Čonka, Martin Dobrotka, Martin Dostál, David Hubáček, Martin Juhar, Martin Latka, Milan Nitrianský

Záložníci:
Lukáš Jarolím, Karol Kisel, Štěpán Koreš, Tomáš Mičola, Ondřej Petrák, Luboš Tusjak, Jaromír Zmrhal

Útočníci:
Milan Škoda, Jan Vošahlík

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    quelhar (admin)     před 12 lety 02.12.2012 12:21 |  
    0 0

    Hlasoval jsem takto: Latka, Petrak, Contofalsky, Kisel, Nitriansky. Na sestem miste bych mel Tusjaka.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 12:39 |  
      0 0

      Latka, Čonto, Petrák, Kisel, Tusjak :))

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        Betynka58     před 12 lety 02.12.2012 15:24 |  
        0 0

        Mám to skoro stejné, akorát jsem prohodil Latku s Čontym.

  2. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 12:34 |  
    0 0

    Jsem zvědav, jaký výstup z toho vzeje. Na vítěze tipuji několo z trojlístku Čontofalský, Latka, Petrák, ale to rozhodně velké překvapení nebude. Do první pětky se určitě ještě probujuje Kisel, Tusjak, popřípadě Hub.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      quelhar (admin)     před 12 lety 02.12.2012 13:09 |  
      0 0

      Ja bych cekal jako jasneho viteze Latku, o druhe az ctvrte misto si to rozdaji Contofalsky, Petrak a Kisel (tipl bych si prave toto poradi) a od pateho niz uz si netroufam odhadovat.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        Kornovo     před 12 lety 02.12.2012 13:29 |  
        0 0

        ja myslim,ze kisel aspiruje na zklamani roku,opravdu jsem cekal vic.ale jsi nas nejlepsi strelec,tak aspon neco

  3. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    brotheus     před 12 lety 02.12.2012 13:36 |  
    0 0

    Čontofalský, Petrák, Latka, Kisel, Nitrianský.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      brotheus     před 12 lety 02.12.2012 13:53 |  
      0 0

      Rozhodnout se, kým doplnit trojici Čontofalský - Petrák - Latka, bylo opravdu obtížné. Latku jsem dal na třetí místo, protože od něj už se přece jen čeká víc a jeho forma na konci podzimní části byla otřesná, nebojím se to tak říct. Petrák vysloveně zklamal v jediném zápase - v tom, kdy hrál na stoperu.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      marek018     před 12 lety 02.12.2012 14:09 |  
      0 0

      Heh,nahodicka,mame to uplne stejne:-)

  4. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    marek018     před 12 lety 02.12.2012 14:08 |  
    0 0

    Prvni tri mista jsrm mel jasny: Conto, Petrak, Latka. Ale zbyla dve skoro neresitelna, protoze ostatni meli takove vypadky formy,ze to bylo az k nepochopeni. Nakonec Kisel, Nitro, ale oba meli take desive vypadky formy

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Betynka58     před 12 lety 02.12.2012 15:37 |  
      0 0

      Zvláště Nitrianský je kapitola sama pro sebe. Za ty čtyři góly by si místu v první pětce zasloužil, ale nedal jsem ho tam právě vzhledem k asi vůbec největším výkyvům ze všech slávistů. Fotbalista to je přitom bezesporu kvalitní, potřeboval by si to ale asi trochu srovnat v hlavě.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        dArtagnan     před 12 lety 02.12.2012 20:28 |  
        0 0

        On sice čtyři góly dal, ale deset zavinil. Takže za mě Laty, Petrák, Čonto, Kisel, Tusjak.

  5. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    Pepino44     před 12 lety 02.12.2012 14:52 |  
    0 0

    Petrák,Čonto,Latka,Tusjak,Nitrianský

  6. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    Edwardtheiron     před 12 lety 02.12.2012 16:05 |  
    0 0

    Upřímně řečeno,po vzoru Nobelova výboru,který uděluje ceny planetě Zemi nebo Evropské unii,bych pro letošek,i za ty poslední roky,vyhlásil Slávistou podzimu fanoušky!Minimálně ty,kteří pořád ještě na Slavii chodí!

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Kornovo     před 12 lety 02.12.2012 17:28 |  
      0 0

      to je pravda,klobouk dolu pred vami panove a damy

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        bongor     před 12 lety 02.12.2012 17:56 |  
        0 0

        S tím absolutně souhlasím.Díky Strašáku a všichni okolo něj.S takovými věrňáky nemám o Slavii do budoucna žádný strach.
        Držte se,bude líp!
        Ale to pořadí:1.Laty 2.Petrák 3.Hub 4.Čonto 5 Kisel

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 17:53 |  
      0 0

      S tím souhlasím akorát mě štve že jsem na to nepřišel sám:-)
      A potom Conto,Laty,Kisel,Petrák,Mičola,

  7. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    Barra     před 12 lety 02.12.2012 19:02 |  
    0 0

    Pro mě jednoznačně na prvním místě s jedničkou Ondra Petrák. Hraje s nevídanou maturitou a to ve svém věku. Není náhoda, že největší porážku jsme utrpěli na Slovácku, když Ondra – vysavač na středním poli - chyběl. A jeho dělovka proti Teplicím byla paráda. Bohužel bude Slavia jednou pro Ondru malá.

    S odstupem Čonto (stála jistota v brance) – Latka (naše skála v obraně) - Nitri (chvála panu bohu za ty 4 góly, mladý hráč který má svojí budoucnost před sebou a může se jen zdokonalit) – Hub (věrný Slavista a věčný otloukánek, teprve až nebude hrát pochopí jeho kritici, že mu křivdili).

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      bongor     před 12 lety 02.12.2012 21:59 |  
      0 0

      To je teda síla.............
      Nejodpornější fotbalista v Británii. Přesně tak ohodnotil fotografii hráče WBA Liama Ridgewella list The Sun. Obránce WBA na snímku pózuje nad toaletou, kde naznačuje, že si vytírá zadek dvacetilibrovými bankovkami, další peníze se povalují kolem něj na zemi. To rozzuřilo tvrdě pracující fanoušky po celé Británii a jen umocnilo dojem, že jsou hráči v Premier League přeplácenými hvězdami.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        Barra     před 12 lety 03.12.2012 00:30 |  
        0 0

        Však také jsou přeplácené hvězdy…

        http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2055140/Premier-League-wages-FIVE-times-Championship.html

        Článek vyšel 29. 10. 2011 a najdete v něm tabulku s porovnáním mezd ve fotbale v UK a hlavně jak rostly od sezóny 1984-85.
        V prvním sloupci je Premier League, následují nižší ligy (Championship = naše druhá liga, League 1 = naše třetí, League 2 = naše čtvrtá).

        Průměrný plat bez prémií a bonusu byl v 2010-2011
        - v Premier League - 22,353 GBP
        - v Championship - 4,059 GBP
        - v League 1 - 1,410 GBP
        - v League 2 - 747 GBP

        Tyto částky se týkají TÝDENÍHO platu!

        Měsíčně mají hráči Premier League průměrný základní plat 96,788 GBP (22,353 x 4,33 týdnu/měsíc), nebo v přepočtu 2,903,640 Kč. Ročně 34,843,680 Kč základ, bez prémií.

        A to už nejsou normální částky, člověk který tohle vydělá rychle ztratí smysl pro realitu. Což samozřejmě neomlouvá toho blbečka, který evidentně dává najevo, co si myslí o fanouškovi, který často vydělává jen něco kolem 6,50 GBP na hodinu, a přesto je ochotný si pořídit lístek aby své idoly podporoval.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      chcipak     před 12 lety 02.12.2012 22:17 |  
      0 0

      Já dal taky Bimba na první flek. Ten přehled a jistota jsou v jeho věku výjimečné. Vlastně jsem celkově hodnotil stejně, jen místo Huba jsem tam dal Kisela, za to, jak dokázal v první půlce podzimu vždy pozvednout a vyburcovat. Ale s hodnocením Huba souhlasím, hráče jako on nemá skoro nikdo rád, ale je nutnost je v týmu mít.

  8. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    slaviator     před 12 lety 02.12.2012 23:39 |  
    0 0

    Vlček, Latka, Petrák, Čontofalský, Hubáček

    Vlčák toho samozřejmě moc neodehrál, ale pro mě nejdojemnější chvíle podzimu bylo spolu s výhrou v derby právě loučení se Stanleym...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Jiri1     před 12 lety 03.12.2012 10:49 |  
      0 0

      Tezke v te silene bide velmi tezke
      Tusjak
      Contofalski
      Kisel
      Petrak
      Zmrhal

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        Barra     před 12 lety 03.12.2012 11:05 |  
        0 0

        Latka od vás nedostane ani jeden bodík na rozloučenou?

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          Jiri1     před 12 lety 03.12.2012 11:16 |  
          0 0

          Herne jeden z nejlepsich fotbalistiu novodobe historie, ale to neni vse........

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

            Barra     před 12 lety 03.12.2012 11:44 |  
            0 0

            Co vám ještě scházelo aby Latka alespoň 1 bodík dostal?

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

              Jiri1     před 12 lety 03.12.2012 12:12 |  
              0 0

              urcite vlastnosti pro lidra kabiny velmi podstatne pro podzimni sezonu

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                Barra     před 12 lety 03.12.2012 12:58 |  
                0 0

                Chápu, Latkovi chybí ´leadership´ á la Tusjak, Zmrhal atd. V kabině nemůžu posoudit, na hřišťi se mi Latka jinak jako vůdce projevoval.

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                  Jiri1     před 12 lety 03.12.2012 13:13 |  
                  0 0

                  Vase ironie je vrc, ktera se mne nemuze dotknout, Latku jsem mel moznost poznat jinak, nez se projevuje dnes. Oba talentovani hraci dle meho v te bide a stresu , ktery je provazel ,odehrali sva maxima , tezko mohli podlehnout uspokojeni, ktere zminuje trener i vedeni, nebylo totiz byt cim.
                  Spis bych vedeni vytknul podceneni mentalniho kaucinku i jeho treninku.

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                    Barra     před 12 lety 03.12.2012 13:41 |  
                    0 0

                    Ale vůbec nejde o nějakou ironii. Aby bylo jasné – vůbec mi nevadí, že Jarda Zmrhal a Luboš Tusjak se vlezli do vaší pětky. Zaslouží si to. Ptal jsem se jen, proč Latka si podle vás nezaslouží ani bodík, vaše odpověď byla jasná, chybí mu ´určité vlastnosti pro lídra kabiny´. ´Latku jste měl možnost poznat jinak, než se projevuje dnes´.

                    Mám ale rád jasnost a z vaši odpovědi nejsem o moc moudřejší. Nevadí.

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 03.12.2012 13:57 |  
                      0 0

                      Každej má právo na svůj názor a navíc ho vůbec nemusí zdůvodnovat.I když by mě taky zajímalo co se skrýva za tajemným.......měl jsem možnost poznat..........:-)))jinak bych radši napsal že to prostě je můj názor.

                      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                        Barra     před 12 lety 03.12.2012 14:14 |  
                        0 0

                        Ale tak to také beru, každý svůj názor, nemusí se obhajovat. Já jsem osobně psal, že bych dal bodík Hubovi a krátce jsem popsal proč. Nikdo s tím nemusí souhlasit, je to prostě můj názor. Jen mě zarazila věta že Latka nedostal ani bod, protože mu chybí vlastnosti pro lídra kabiny.

                        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                          slaviator     před 12 lety 03.12.2012 14:22 |  
                          0 0

                          Já Hubovi toho bodíka dal.

                          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                            Barra     před 12 lety 03.12.2012 14:35 |  
                            0 0

                            Však my si přece fotbalově rozumíme -:)

                        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 03.12.2012 14:42 |  
                          0 0

                          Tak třeba je nemá dle p.Jířího, nemohu soudit já tam s nima nejsem.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Barra     před 12 lety 03.12.2012 11:52 |  
      0 0

      Nejsem si jistý, ale myslím že přestupové období začíná až 1.1.2013. Uvidíme, do té doby se ještě muže moc změnit. Teď je jen takové období ´oťukování´.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        quelhar (admin)     před 12 lety 03.12.2012 11:58 |  
        0 0

        To je sice pravda, ale hrac se s klubem muze dohodnout samozrejme driv a pak se jen pocka na to, kdy bude termin registrace na svazu. Podle me nelze cekat s hledanim posil az do 1. ledna. V idealnim pripade by uz nyni mela Slavia presne vedet, jake hrace chce a uz mela probehnout prvni otukavani... 1. ledna uz bude trh prebrany, minimalne co se tyce kvalitnich hracu.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          Alanor (admin)     před 12 lety 03.12.2012 12:03 |  
          0 0

          Zrovna pod tím příspěvkem, že se o něj zajímá Slavia, byla reakce, že jde do Trnavy. Bohužel se to potvrdilo. Těžko říct proč, myslím si, že kdybychom ho chtěli, tak jsme lepší adresa než Trnava.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

            quelhar (admin)     před 12 lety 03.12.2012 12:05 |  
            0 0

            Asi mame vyhlednuta lepsi jmena :o))

            Ehm, tak jsme se zasmali a ted zpet do reality... :o/

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

              Alanor (admin)     před 12 lety 03.12.2012 12:10 |  
              0 0

              Podle mě je to škoda. Je v ideálním fotbalovém věku, Prahu zná, kvalitu má, navíc by přišel zadarmo... Myslím, že těžko seženeme někoho lepší za výhodnějších podmínek.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          Jiri1     před 12 lety 03.12.2012 12:05 |  
          0 0

          Nevim, zvyzovani fotbaliste mi prijdou v nekterych pripadech hodne nerealni, hlavne nechapu proc by lezli do skvelych podminek , kdyz stejne nebo lepsi maji ve svem klubu ci v uvazovanych nabidkach na jejich budouci angazma.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          Barra     před 12 lety 03.12.2012 12:22 |  
          0 0

          Máš samozřejmě pravdu. Pondělí dopoledne, nějak mi to ještě nemyslí po víkendu.

          Ad Alanor: zdarma? Před 3 měsíci Ukrajinci zaplatili za jeho přestup 300,000 EUR. Sice se s Lietavou dohodli na ukončení smlouvy, ale nejsem si jistý, jestli v jeho případě to znamená bezplatný přestup.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

            Alanor (admin)     před 12 lety 03.12.2012 12:25 |  
            0 0

            Maximálně by se platilo nějaké tabulkové odstupné. I když teda vůbec nevím, jestli to platí skoro u třicetiletého hráče, který v týmu byl ani ne půl roku. A i kdyby nakonec nebyl zdarma, tak draho by nás rozhodně nepřišel.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

              Barra     před 12 lety 03.12.2012 12:54 |  
              0 0

              I těch celých 300,000 EUR je podle mě přijatelná cena.

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

                Alanor (admin)     před 12 lety 03.12.2012 13:54 |  
                0 0

                Jo, taky jsem ho tu v létě chtěl vidět. Teď by byl ještě levnější... To samý Mahmutovič, kvalitní hráč, taky mohl přijít zadarmo...

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          bongor     před 12 lety 03.12.2012 16:27 |  
          0 0

          A potom je důležité,abychom na zimní soustředění vyjeli pokud možno is případnými posilami.Říkám případnými,protože to na mě dělá dojem,že se k nám hoši moc nehrnou.A brát kohokoliv ,kdo zůstane po chtivých námluvách rumuna nebo Plzně,to už je lepší vzít na jaro 3-4 kluky z juniorky,i když nebude u koho sbírat zkušenosti,což je problém.Já bych se prioritně zajímal o Pitáka,to by mohl být ten pan učitel.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Ferguss     před 12 lety 03.12.2012 13:16 |  
      0 0

      Já se přiznám, že netuším co na něm všichni vidíte, mě vždycky přišel jako kopyto. Prostě klasický koncák do vápna, který by byl v našem (ne)systému totálně utopený. Ostatně to, že si neškrtnul v průměrném ukrajinském klubu taky mluví za hodně. Podle mě potřebujeme útočníka, který si bude umět šanci i vytvořit. Z těch jmen co tady zazněly mi přijde zajímavý Šebo, ale tam je otázka, jak je na tom povahově aby nám nerozložil kabinu.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        quelhar (admin)     před 12 lety 03.12.2012 13:22 |  
        0 0

        Co jsem cetl, tak Sebo uz je zrejme vykonnosti hluboko pod tim, kdy hral za slovenskou repre. Navic jak zminujes, jeho pristup k fotbalu zrejme bude podobny tomu Pospechovu a jsem presvedceny, ze prave proto je Pospech v Dukle a ne ve Slavii.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          Ferguss     před 12 lety 03.12.2012 14:04 |  
          0 0

          No jo, zrovna koukám, že jeho statistiky začínají dost upadat. V tom případě budeme doufat, že naše vedení vytáhne nějaké eso z rukávu:)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

            slaviator     před 12 lety 03.12.2012 14:25 |  
            0 0

            Siegl junior :)))

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 03.12.2012 14:28 |  
            0 0

            Hlavně se někde psalo že Šebo míří do MLS. A přesně tak, jeho statistiky z posledních sezon jsou podprůměrné.

  9. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    LordEdmund     před 12 lety 03.12.2012 14:26 |  
    0 0

    1. Latka - naprosto bez debat, nejlepší hráč a podle mě o parník..Nejlepší stoper, nejlepší útočník, největší vůdce...+ gól v derby,
    2. Čonto - jistota skoro v každém zápase, zlepšil vybíhání na centry.
    3.Kisel - s výhradami k formě...ale dřel , nekašlal na to i když se mu nedařilo tak se neschovával.Toho si na něm moc vážím.Dal i pár duležitých gólů.
    4. Petrák...Velká naděje, ale zklamal mě když naprosto vyhořel v roli stopera, jinak bych ho možná posunul i před Karolka.
    5.Nitranský- dal pár gólů... i když ta hra, nic moc nebyla.V té bídě máme vybrat prostě pět m, tak to na Nitráka zbylo.,

    Podanketa, kterou nazveme pracovně "zklamání podzimu".
    1.Škoda- měl to těźké, podpora útoku byla většinou mizerná, ale přišel jako střelec.A to prostě nepotvrdil , pro mě největší zklamání.
    2.Koreš - zbytečnej hráč, kterej by měl po zranění hledat formu v "B", nebo na hostování.
    3. Cicman- špatnej a výkon na kraji obrany naprosto skandální.

  10. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 03.12.2012 14:33 |  
    0 0

    Právě jsme dočetl rozhovor se Ščasným ohledně teplic a přijd emi že mají Teplice naprosto stejný problém jak slavia, jeden bod z venku pouze,hráči mají užasné podmínky, zázemí ale jsou spokojení a tady je výřez z rozhovoru:

    Na svém hřišti patříte do špičky, ale pouhý bod z venku je bída.
    Nezvládali jsme ty zápasy psychicky. Herně jsme se vždy nakopli, až když jsme prohrávali. Pozdě. Mluvil jsem o té venkovní bilanci s hráči. Říkali mi: Tady je to takhle pořád. Ale proč? Trápilo mě to, pátral jsem po hlubším důvodu. A ten je, že asi něco v kádru musí být špatně. To už není normální.

    A co je tedy špatně?
    Vyhodnotil jsem si to tak, že mužstvo je dlouhodobě hodně spokojené. Je o něj královsky postaráno, co hráči potřebovali, měli. Dobře, tak to má být. Ale za to musí odvádět adekvátní výkony. Někteří hráči neměli velkou motivaci hrát pohár. Tím nechci říct, že by je k tomu vedení netlačilo. Ale byli spokojení, jak to tady několik let probíhalo. Když si zvyknete, těžko se do toho sahá. Nebyla to jen otázka moje, ale i trenéra Petra Rady. Tehdy měli mimořádný rok, ale když jim o něco šlo, vybouchli.

    Takže vidím určitou paralelu v tom radovi, protože pokud měl to samé v Teplicích a teď i ve Slavii, tak kde pak asi může být chyba.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Barra     před 12 lety 03.12.2012 14:45 |  
      0 0

      Jestli jsem to narychlo dobře spočítal, tak Teplice minulou sezónu pod Radou 5 x vyhráli na cizím poli, 7 x remizovali a jen 3 x prohrály. V třetím kole v Plzni, v osmém v Olomouci, v šestnáctém v Hradci.

      Bilance 5-7-3 a celkem 22 bodů ze 45 možných je na cizím hřišti dobrý výsledek. Myslím, že tady se neoprávněně ubližuje Radovi.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        Barra     před 12 lety 03.12.2012 14:52 |  
        0 0

        Jen doplním že Teplice vyhrálo v Ostravě, Liberci, Jablonci, Boleslavi a na Žižkově, na Letné remizovali 2-2.

  11. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    Trinkle     před 12 lety 03.12.2012 14:55 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost - na úvod mé hlasy:
    1) Laty - klíčový hráč, osobnost, samozřejmě nikoliv stoprocentní, ale hoď kamenem, kdo byl.
    2) Petrík - v podstatě o něm platí to, co o Latym a možná bych ho řadil ještě o vlas nad něj, kdybych hodnotil úplně separátně od zbytku týmu, nicméně Laty přeci jen působí na ostatní kolem sebe tak, že ze sebe vymáčknou ten půlstupínek navíc.
    3) s menším odstupem za úvodní dvojkou Čonto - nesdílím naprosté nadšení ostatních, při centrech a vybíhání jsem občas trochu trnul a přiznám se, že si nepamatuji nějaký dechberoucí plusový zákrok, nicméně byl nadprůměrně jistý, chytal co měl a to byl tenhle půlrok jednoznačně nadstandard.
    4) Kisel - tady už začínají hlubší výhrady, něolik zápasů měl hrůzostrašnou formu, nicméně pokud se mu dařilo, jeho hra měla vysoké parametry. Když má den, tým hraje "evropu".
    5) Nitro - standardně by se do pětky nejspíš nedostal, na jeden dobrý připadají 2 špatné zápasy, nicméně těžko vybírat lepší.
    5) Tusjak - zde byl "odchod" formy hodně zásadní, nicméně do pětky ho přesto řadím, přechod do A zvládl excelentně, ukázal pevné nervy, chuť hrát...stále má hodně na čem pracovat, příští půlrok už by měl být vyrovnanější a jeho průměrný výkon lepší.

    A k posilám - Mahmutovič je pryč, Lietava je zdá se pryč, Šebo je pryč....jak by se fanoušci tvářili na Bednáře? Údajně to v tuhle chvíli vypadá na Boleslav, ale nic není dohodnuté a sám hráč váhá.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

      Trinkle     před 12 lety 03.12.2012 14:56 |  
      0 0

      ...a omluva Ondrovi za překlep:)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

        Trinkle     před 12 lety 03.12.2012 15:03 |  
        0 0

        Nezbývá, než popřát štěstí a hledat dál :)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

          Alanor (admin)     před 12 lety 03.12.2012 15:10 |  
          0 0

          Nehledě na ta vyjádření by asi bylo zvláštní brát si sem Bednáře, když se Radovi nezdála Pospěchova morálka.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2012

            slaviator     před 12 lety 03.12.2012 15:50 |  
            0 0

            Jooo, jedině kdyby tu byl ještě Franz, to by jeden dealeroval a druhej šňupal...

  12. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    subHuman     před 12 lety 04.12.2012 10:44 |  
    0 0

    1) Nikdo
    2) Latka
    3) Petrák
    4) Tusjak
    5) Čontofalský

  13. Re: Anketa Slávista podzimu 2012

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.12.2012 09:19 |  
    0 0

    1. Latka, 2. Čontofalský, 3. Mičola, 4. Kisel, 5. Petrák