Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

Po každém zápase jsme hodnotili výkony hráčů Slavie. Nyní přišel čas účtování - vypočítali jsme průměrné známky jednotlivých hráčů. Ty dávají zajímavý obrázek o tom, nakolik byl který z hráčů Slavii na podzim prospěšný.

Hned na začátek bych rád upozornil, že v průměru nejsou zahrnuta první dvě kola (doma s Jihlavou 3:3 a v Ostravě 2:2), kdy jsem byl na dovolené a neměl jsem přístup k internetu. Průměrné hodnocení je tedy uděleno za výkony ve 3. až 16. kole! Dá se předpokládat, že o něco nižší hodnocení by měl brankář Čontofalský, kterému se nevydařil zápas s Jihlavou, a že na druhou stranu by si polepšili Karol Kisel a Jan Vošahlík. I tak ale dle mého názoru hodnocení za 14 kol velmi dobře ukazuje, komu se jak dařilo a s kým by se v Edenu mělo počítat dále a s kým nikoliv.

Pozitivně se dá vyhodnotit podzimní působení 5 hráčů, kteří mají průměrnou známku vyšší než 5. Jde o Čontofalského, Latku, Petráka, Tusjaka a Kisela. Poté následuje ucházející dvojice Nitrianský a Juhar. Zbytek hráčů podával opakovaně podprůměrné výkony a stojí za marasmem, do něhož Slavia zabředla.

Podívejme se tedy na hodnocení jednotlivých hráčů za podzim 2012. Samozřejmostí je i slovní hodnocení. Hráči jsou seřazeni od nejlepšího po nejhoršího. Kritériem bylo alespoň pětkrát udělené hodnocení, aby se výsledky daly považovat za směrodatné.

Kamil Čontofalský - 5,75 (hodnocen 12x, nejvyšší 8, nejnižší 4) - Nejvyšším hodnocením se může pyšnit naše jednička. Kamil chytal spolehlivě, navíc přidal i několik povedených zákroků. Jediný zápas, který se mu vyloženě nepovedl byl ten s Jihlavou, který ale k jeho štěstí nebyl hodnocen. Názory, že by neměl chytat, se ukázaly jako liché, Čontofalský byl oporou a i do budoucna by se s ním mělo počítat jako s jasnou jedničkou. O jeho výkonnosti vypovídá i fakt, že je nejlepším z brankářů Gambrinus ligy v počtu čistých kont.

Martin Latka - 5,58 (hodnocen 12x, nejvyšší 9, nejnižší 4) - Další jasná opora sešívaných, která bohužel s největší pravděpodobností v zimě skončí a odejde do zahraničí. Latkův podzim se dá hodnotit jako nadprůměrný,  i když se nevyhnul poklesům formy v úvodu a konci podzimu. Jinak ale podával kvalitní výkony, které vyvrcholily jeho rozhodující brankou v derby. Nebude lehké ho nahradit, a to i kvůli jeho vůdčím schopnostem.

Ondřej Petrák - 5,42 (hodnocen 12x, nejvyšší 8, nejnižší 2) - Ondra Petrák zopakoval výborné výkony z minulého ročníku a opět se zařadil mezi nejlepší hráče Slavie. Na postu defenzivního záložníka patří k nejlepším v lize a počítá se s ním i do reprezentační 21ky. Jeho obranná práce je příkladná, rezervy má ale ještě ve hře dopředu. Celkové hodnocení mu pokazilo jeho nesmyslné nasazení na stopera proti Budějovicím.

Luboš Tusjak - 5,4 (hodnocen 10x, nejvyšší 7, nejnižší 4) - Asi nejpříjemnější překvapení podzimu. Tusjak se jevil dobře už v přípravě, na svou šanci si musel pár zápasů počkat, ale pak do ligy vlétl s příkladnou vervou. Jeho výkony se sice koncem podzimu zhoršovaly a Luboš dokonce ztratil místo v základu, i tak ale předvedl svůj potenciál, kterého by měl naplno využít již na jaře či v blízké budoucnosti.

Karol Kisel - 5,25 (hodnocen 12x, nejvyšší 9, nejnižší 2) - Návrat do Slavie mu vyšel s plnou parádou a stejně jako ve svém předchozím angažmá u nás střílel ze začátku soutěže jednu branku za druhou. Poté ale formu ztratil a předvedl i několik vyloženě slabých výkonů. V posledních zápasech už ale zase patřil k tomu lepšímu, co mohli červenobílé barvy nabídnout. Celkově se dá podzim z Karolovy strany hodnotit jako vydařený.

Milan Nitrianský - 4,92 (hodnocen 13x, nejvyšší 7, nejnižší 2) - Začátek a konec podzimu mu nevyšly, naopak v prostřední části se rozehrál ke slušným výkonům. Vyloženě nezklamal, ale rozhodně se od něj čeká více. I přes to, že dal hned 4 branky.

Martin Juhar - 4,92 (hodnocen 13x, nejvyšší 7, nejnižší 1) - Podzim byl z jeho strany všelijaký. Několikrát zahrál dobře, ale třeba na Slovácku totálně vyhořel. Jeho akvizice se zatím dá hodnotit neutrálně, nepřesvědčil, že by byl velkou posilou, zároveň ale oproti jiným hráčům tolik nezklamal. Uvidíme na jaře.

David Hubáček - 4,54 (hodnocen 13x, nejvyšší 8, nejnižší 2) - Rozporuplný, ale celkově podprůměrný podzim odehrál Hubáček. S Latkou působil ve stoperské dvojici poměrně jistě a vyloženě se mu povedlo derby se Spartou. Předvedl ale množství chyb a zejména bez Latky, když měl působit jako lídr obrany, totálně vyhořel. Hubáček by byl dle mého názoru kvalitním náhradníkem, ale do budoucna už by s ním Slavia, i vzhledem k jeho věku, do základu počítat neměla.

Jaromír Zmrhal - 4,46 (hodnocen 13x, nejvyšší 7, nejnižší 2) - Asi ani samotný Jarda Zmrhal nečekal, že toho za "áčko" odehraje na podzim tolik. Zpočátku vytlačil Jarolíma ze sestavy a podával nečekaně kvalitní výkony. S postupem času se ale vytrácel a ke konci podzimu patřil k nejhorším hráčům na hřišti. Do budoucna by se s ním mělo určitě počítat, do základu ale nepatří. Měl by se otrkat v juniorce nebo na hostování, aby získal jistotu a nebál se hrát a chodit si pro míč, což je pro středního záložníka věc zásadní.

Tomáš Mičola - 4,44 (hodnocen 9x, nejvyšší 7, nejnižší 3) - Mičolova hra je zatím zklamáním. Ukázal, že se nebojí hrát, ale zoufale mu chybí kvalita. Míče mu uskakují, situace neřeší dobře. Je ale nutné uznat, že před příchodem do Slavie dlouho nehrál a zaslouží si čas na to, aby se dostal do formy. Stále věřím, že bude posilou, ale na jaře bude muset předvést mnohem více.

Jan Vošahlík - 4,4 (hodnocen 5x, nejvyšší 5, nejnižší 4) - K Honzovi je hodnocení poněkud nespravedlivé. Jednak toho odehrál málo a hlavně se mu nepočítal povedený start s Jihlavou, kde vstřelil dvě branky. Byl dlouho zraněný a na jaře bude mít hodně co dělat, aby Slavii přesvědčil o tom, že by ho měla koupit.

Matúš Čonka - 4,33 (hodnocen 6x, nejvyšší 5, nejnižší 3) - Velké zklamání. Po zranění se nedostal do formy a nehrál zdaleka tak dobře, jak se od něj čekalo. V zimní přípravě bude muset pořádně zabrat, aby nepromrhal talent, o němž se v souvislosti s jeho příchodem hovořilo.

Milan Škoda - 4,23 (hodnocen 13x, nejvyšší 7, nejnižší 2) - Škoda je zřejmě nejpropíranějším hráčem Slavie mezi fanoušky. Je pravda, že jeho výkony v podzimní části soutěže byly podprůměrné a jít s ním do sezony jako s jediným útočníkem, se ukázalo jako velice nezodpovědné. V zimě mu takřka jistě naroste v útoku konkurence, snad to Milana probere z letargie, kterou se prezentuje po přestupu do Slavie.

Lukáš Jarolím - 4,14 (hodnocen 7x, nejvyšší 5, nejnižší 4) - Po slabých výkonech byl po právu vyřazen ze sestavy. Dostal několik dalších šancí, ale nikdy nepřesvědčil. Navíc hraje stabilně slabě od svého příchodu ze Sieny. I s přihlédnutím k jeho věku by se s ním měla Slavia ve svém vlastním zájmu rozloučit co nejdříve. Takovýto kapitán nemůže dělat dobrotu.

Štěpán Koreš - 3,5 (hodnocen 6x, nejvyšší 6, nejnižší 2) - Naprosto alarmující jsou výkony Štěpána Koreše. Po dlouhém zranění je totálně mimo a podzim odehrál katastrofálně. Vzhledem ke svému věku a svým dobrým výkonům před zraněním si ještě zaslouží šanci na jaře, pokud by se ale podzimní výkony opakovaly, tak nemá ve Slavii co dělat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A nyní přistupme k průměrným známkám fotbalistů, kteří toho za Slavii na podzim odehráli méně a nebyli minimálně 5x hodnoceni. Tyto průměrné známky logicky nemohou mít takovou vypovídající hodnoty jako u hráčů, co toho odehráli více.

Martin Dostál - 4,5 (hodnocen 2x) - V juniorce hrál dobře a lidé, co ho viděli naživo, říkali, že se výrazně zlepšil. Ke konci podzimu dostal i šanci v A-týmu, kde nezklamal. Uvidí se, jaká bude jeho pozice na jaře.

Martin Dobrotka - 4 (hodnocen 1x) - Byl hodnocen jen jednou a v zápase s Ostravou patřil mezi lepší. Měl by se stát základním kamenem naší obrany a já si od něj dost slibuji. Reference na něj byly výborné a jen vinou několika zranění se nedostal na hřiště více.

Martin Berkovec - 3,5 (hodnocen 2x) - Spolu s pohárovým utkáním v Ústí dostal šanci mezi třemi tyčemi celkově třikrát a ani jednou nezachytal dobře. Zkritizoval ho trenér Rada a nepřímo i ředitel Kusý. Nedá se počítat, že na jaře dostane více šancí. Jako reálná varianta se jeví jeho hostování.

Stanislav Vlček - 3 (hodnocen 1x) - Odehrál jen 25 minut s Ostravou, na víc se ani sám necítil. Vytušil, že je třeba skončit a za to, co pro Slavii odvedl mu patří velký dík!

Róbert Cicman - 3 (hodnocen 3x) - Dostal šanci při absencích klíčových hráčů, ale vedl si katastrofálně. Dle všeho se s ním ve Slavii už příliš nepočítá, nejspíše dokončí smlouvu, která mu končí v létě, a půjde o dům dál. Škoda ho nebude.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

    Barra     před 12 lety 30.11.2012 12:54 |  
    0 0

    Dobrý kus práce, myslím, že komentář je napsán bez zbytečných subjektivních emocí. Můžu se s hodnocením ztotožnit. Je jasné, že jeden bodík víc nebo míň obdržený v zápase hned může znamenat posun v tabulce směrem nahoru nebo dolů. Sem tam bych asi v jednotlivých zápasech hodnotil trochu jinak, ale co si budeme říkat, tyhle věci se nedají na 100% přesně matematicky ohodnotit, každé ohodnocení je lidské a emoce hraji svou roli.

    A teď abychom se snažili a aby všichni hráči na konci druhé kolo minimálně měli minimálně průměrně nějakou tu šestku a více.

    Dík Alanore za tento příspěvek!

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      Barra     před 12 lety 30.11.2012 12:55 |  
      0 0

      ... na konci druhého kola měli minimálně ....

  2. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

    jarodo57     před 12 lety 30.11.2012 16:11 |  
    0 0

    Tak jako obvykle s Alanorem souhlas.Jen bych chtěl upozornit na nějaké věci, které k tomuto hodnocení patří.Mužstvo se dá rozdělit do někalika skupin.První skupina:Čontofalský,Latka,Petrák,Kisel -stejné čtyři hráče na prvních místech uvádí Alanor.To jsou hráči,kteří kromě některých výkyvů možná i způsobené psychikou odváděli dobré,někdy nadprůměrné , ale někdy i slabší výkony.Na nich a oklolo nich se hra točila. Jejich absence byla hodně znát takřka by se dalo říci,že byli nenahraditelní.To je ovšem špatné,takhle by to být postavené nemělo.Další skupinu tvoří hráči, kteří střídají dobré a leckdy výborné výkony s absolutními propadáky.K těmto hráčům patří Nitrianský,TusjakZmrhal,Vošahlík(ten s ?).Tito hráči doplácejí především na to co zmiňuji dále s koncepcí hry.Když ,ale vezmu jejich datum narození tak je to ,ale zcela logické ale zůstává tam veliké ALE.Další skupina jsou hráči od kterých jsme všichni očekávali daleko více a zůstávají hodně za očekáváním. Pro mě je největším zklamáním Juhar.Při jeho příchodu zde bylo obrovské nadšení co ,že to k nám nepřichází za světového hráče ,který si to i sám myslí, nebo myslel a ejhle.Ona to není žádná bomba a předem již varuji před příchodem již bývalého slávisty Grajciara.Je to ten samý tip. A ještě jeden dovětek : co přijde od rudých bratrů tak nestojí za nic. Další z řady je Čonka.Po příchodu do Slávie hrál dobře a mě se velice líbil ,ale po jeho zranění šel hodně výkonostně dolů .U něho bych byl ,ale docela shovívavý,neboť jeho hra dopředu je hodně dobrá a šance by měl dostávat.Třetí v řadě je Mičola.Zde opěvovaný a s velkým humbukem kupovaný hráč dle mého názoru není žádná hvězda a ani nebude ,bublina už asi i splaskla. Je to sice bojovník, dříč,ale fotbalovým myšlením,účelovostí a hlavně efektivitou je hodně pozadu.U něho bych se rád mýlil.A když jsme u té fotbalovosti tak pak narážím na 4 skupinu hráčů,kteří v sobě něco mají a není toho zrovna málo,ale kteří bohužel doplácejí ať už na špatnou organizaci celé hry nebo na nějaké nedostatky jiné. Především bych chtěl zdůraznit Koreše.Ten hráč je jeden z mála , který je hodně fotbalový každou situaci chce vyřešit fotbalově,jeho centry jsou přesné ,hru jeden na jednoho zvládá také, má dokonce i dobrou střelu,ale je hodně špatný v defenzívě a jeho hra je hodně pomalá . Mě na podzim hodně zklamal ,protože si myslím , že on by mohl být tím hráčem ,který dává nějaký systém,ale asi na to bohužel nemá nebo ještě nedozrál.Přibližně stejný tip je i Hůrka ,ale ten bohužel nemůže být hodnocen protože mu trenér nedal žádnou šanci.Dalšího hráče bych do této kategorie zařadil Škodu.Červený hadr na býka v tomto diskuzním kroužku. Ale já tvrdím ,že při dobré organizaci hry a jiném pojetí ofenzivní hře celého mužstva by tento hráč byl obrovsky platný a určitě s více góly na kontě a třeba by se i potom vystříhal těch jeho simulování pádů.Nechci se ho zastávat,ale on mu v útoku takřka nikdo nepomůže je tam pořád sám a s centry do vápna je to úplně stejné. Zbývají ještě dvě skupiny .První jsou ty služebně nejstarší a nejzkušenější Hubáček,Vlček a Jarolím.Vlčka zde ani nebudu psát,Hubáčka mám rád za svou , v každém utkání stabilní hru i když určitě vždy s nějakýma výhradama,ale ještě bych se ho do stabilizace naší obrany nezbavoval .Jarolímův kritik jsem již dlouhou dobu a jeho hra celá svázaná alibismem mě nikdy nebavila a po jeho odchodu už jsem psal již daleko dříve.No a k té poslední skupině co dodat.Škoda peněz.Cicman,Milutinovič,Dostál,Frejlach podle mě by měli odejít a nezabírat místo třeba pro mladé naděje,které by měli dostat šance.Tak ale teď bych rád uvedl ,že hodnocení hráčů z jejich předvedené hry z valné většiny je ovlivněno trenérem,jeho odborností, metodami,jeho náhledem na fotbal jako takový a jeho couchingem(nevím jestli jsem to napsal tohle slovo dobře).To je ale právě ten zakopaný pes.Pan Rada,já mu za jeho minulost rád říkám soudruh nebo plukovník apod. není kompetentní trenér a za tím si stále stojím a dávám několik jasných důkazů proč.1.Absolutní a nedůstojný alibismus.Když trenér po sérii prohraných a ještě odfláknutých zápasech vše hodí na hráče je to nejhorší vizitka trenéra ,kterou může mít.2.Upřednostňování defenzívy před ofenzívou ,ale výsledky jsou pořád stejné -hodně obdržených gólů,obrovské minely v obraně ,špatná počáteční rozehra bez přesnější rychlejší přihrávky.Hrozně pomalý přechod do útoku bez momentu překvapení a s větším náběhem více hráčů.3.Nefungování motivovanosti hráčů na lavičce,kteří takřka nemají možnost se do sestavy dostat ať už z jakéhokoliv důvodu.Jejich střídání je na pokraji dělání si z nich srandu.4.Za celý podzim jsme nekopli jeden pořádný roh a jeden přímý kop(kromě v derby paradoxně od tady kritizovaného hráče hlavně za jeho přihrávky) 5.Neznalost nebo nesnaha se přizpůsobit dnešním fotbalovým trendům a hlavně rychlosti ať už s míčem či bez míče.Takže pokud budeme a jistě i dost jsme kritičtí ke hráčům ,tak musíme brát také to jak jsou vedeni,k čemu,zda jsou ohodnoceni spravedlivě a nejen finančně a co oni proto jsou ochotni udělat.Můj názor tady všichni znáte .Já vzhledem k budoucnosti ( momentálně s příchodem Kubíka ,ale i Vlčka jsem optimističtější) a k tomu co jsme teď vlastně hodnotili se přikláním k tomu ,aby trenér byl v té poslední skupině co jsem uváděl a to společně s Cicmanem a dalšími.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 18:52 |  
      0 0

      Hůrka je prosím Vás kdo? a Koreš že má dobrou střelu?.....

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        jarodo57     před 12 lety 30.11.2012 19:39 |  
        0 0

        Děláte si srandu?To je co se týká Hůrky. A o tom ,že Koreš umí vystřelit jsem přesvědčen.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

          brotheus     před 12 lety 30.11.2012 20:06 |  
          0 0

          Nedělá. Jmenuje se Hurka.

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 20:36 |  
            0 0

            Vždyť Koreš je jeden z nejhorších záložníků u nás co se střely týče......mrvení jména Hurky už radši neřešim bohužel jsem si zvykl:(

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

              fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 20:48 |  
              0 0

              ohledně Koreše jen můj názor :)

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                jarodo57     před 12 lety 30.11.2012 21:33 |  
                0 0

                Omlouvám se hlavně Hurkovi samotnému ,že jsem bohužel napsal špatně jeho příjmění.

  3. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

    PETR7     před 12 lety 30.11.2012 16:30 |  
    0 0

    Moc díky za tvůj článek, bavil mě, a to i přesto, že jde v hodnocení spíše jen po povrchu. Uvítal bych, pokud bych si někde mohl přečíst něco, co by šlo více do detailu, ale o ničem takovém nevím. Napadlo mě, že bychom společně mohli dát něco podobného dohromady. Vytvořit profily hráčů, kteří hrají za Slavii. Tyhle profily by pak sloužily jako zdroj informací pro fanoušky. Byly by průběžně aktualizovány. Mohly by se skládat ze dvou částí, jednak informace ověřené (nacionále, statistiky apod.), a pak subjektivní postřehy, komentáře apod. Vymyslet se toho dá dost. Na základě takto shromážďovaných informací by bylo možné mimo jiné dlouhodobě sledovat výkonnost jednotlivých hráčů. Jde o to nějak strukturovat obsah a postarat se o aktualizaci. Pak by bylo možná možné dělat o něco sofistikovanější anaýzy, než je ta Alanorova (a to nemyslím nijak zle, sám bych něco podobného dohromady nedal). Co myslíte?

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      Alanor (admin)     před 12 lety 30.11.2012 16:40 |  
      0 0

      On už ten článek je dost dlouhý sám o sobě, jde taky o to, aby pak ty slohy někdo četl. :) A na druhou stranu nejsem fotbalový odborník, takže bych se nechtěl pouštět do nějakých skutečně podrobných analýz.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        Pepino44     před 12 lety 01.12.2012 13:06 |  
        0 0

        Máš pravdu,článek je velmi dobrý i v takovémto obsahu,pokud někdo touží po odborné analýze,ať si počká na zprávu sportovního úseku.Pro nás fandy laiky je toto hodnocení naprosto dostačující.Díky za dobrou práci. Co se týče dlouhých článků,máš taky pravdu. U toho dlouhého článku s pokračováním,jsem toto pokračování už neotevřel i když to nebylo špatně napsané.

  4. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 17:07 |  
    0 0

    Pokud opravdu odejde Latka, nebylo by na škodu snažit se přivést Rossiho, který konči v Olomouci, je to defenzivní universál, takže by nemusel mit problém na stoperu, či vlevo. A pokud je pravda, že Slavia sonduje situaci ohledně Davida Jarolíma, což je def. záložník, tak je lepši variantou Rossi.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      marek018     před 12 lety 30.11.2012 17:57 |  
      0 0

      osobně bych Davida ve Slavii už moc nechtěl, nevím, jestli bude výrazně převyšovat současný kádr.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        jarodo57     před 12 lety 30.11.2012 19:47 |  
        0 0

        Pánové nechte těch spekulací kdo a proč .Ať se ukáže Kubík.Já mu věřím ,že bude schopný v určitých mantinelech přitáhnout zajímavé hráče.Rozhodující bude jestli to v působnosti současného trenéra bude něco platné.Tomu já nevěřím.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

          janko (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 19:56 |  
          0 0

          pokud se nepletu tak hub a jarolim nove smlouvy podepsaly na dva roky, tak se jejich konec da ocekavat v lete kdy jim dobehnou.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        bongor     před 12 lety 30.11.2012 19:53 |  
        0 0

        Asi by ještě o něco převyšoval,ale hlavně by si dokázal mezi klukama ,kteří pořádně nemakají,zjednat pořádek.Nějak jako jeho táta.
        Rozhodně by byl o padesát procent lepší,než Lukáš,

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      opicemag     před 12 lety 30.11.2012 20:29 |  
      0 0

      Taky mě to hned napadlo. Doufám, že ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 20:41 |  
        0 0

        taky doufam že ne ale hodně se bojim

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

          Alanor (admin)     před 12 lety 30.11.2012 21:04 |  
          0 0

          Já jsem to s obavami psal ještě předtím, než s ním dneska Teplice ukončili spolupráci. Ale na druhou stranu, třeba by byl platnější než Hubáček.

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:13 |  
            0 0

            no zrovna Lukáš....radši bych uvital jmená jako Martin Klein(hraje v Maďarsku?) nebo Jan Rajnoch, či Vít Beneš(nevidim důvod proč by k nám chtěl přestoupit), prostě nějaká adekvátní náhrada za Latyho :(

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

              Alanor (admin)     před 12 lety 30.11.2012 21:17 |  
              0 0

              Já tu Lukáše taky vidět nechci. Na druhou stranu po Latkově případném odchodu nebudeme mít vysokého stopera a i když se Hubáček snaží, tak je jeho výškový handicap znát.

              Rajnocha už jsme jednou chtěli, vůbec netuším, kde je a jak se mu daří. Není pořád v Turecku? Beneš je skutečně holý nesmysl.

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:20 |  
                0 0

                Rajnoch je tuším s Míňou v Sivassporu, ohledně Beneše je to utopie :(

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                  bongor     před 12 lety 30.11.2012 21:40 |  
                  0 0

                  Beneše bude chtít rudá bída.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:45 |  
                    0 0

                    bohužel, já nevidím jediný důvod proč by k nám měl jít,( peníze tu zřejmě nejsou), o poháry nehrajeme....

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

              fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:18 |  
              0 0

              každopádne by v zimě měli dostat příležitost hráči z juniorky jako Čepelák, Kolařík( na živo jsem je nikdy neviděl ale refence na ně jsou dobré) + Zákostelský.

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                Alanor (admin)     před 12 lety 30.11.2012 21:24 |  
                0 0

                Já viděl Kolaříka v zápase s Duklou a velmi se podobal Latkovi (alespoň v tom utkání). Bez problémů bránil a ještě stíhal efektivně útočit. Těžko ale říct, jestli by to bylo na ligu. Šanci si ale určitě zaslouží. Naopak Zákostelský byl snad zraněný a na podzim neodehrál ani zápas.

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:29 |  
                  0 0

                  Zákostelský, myslim že byl ve Vlašimi na hostovačce a podle ohlasů si nevedl vůbec špatně, bohužel jak píšeš na dlouho se zranil.....každopádně by to chtělo jednoho "hotovýho " stopera ... ohledně Kolaříka nevím jak na tom je, viděl jsem jen v zápase juniorky v derby takže těžko soudit....

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    jarodo57     před 12 lety 30.11.2012 21:41 |  
                    0 0

                    Tam byla chyba ,že Rada nevyužil možnost v žádném zápase zkusit hráče z juniorky nebo z dorostu.Pořád tam cpal např. Cicmana,Dostála apod.Ale to se netýká jen obránců,ale i hráčů v útoku.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:50 |  
                      0 0

                      o zařazení stoperů z juniorky se dá diskutovat, ale co se týče útočníků z junirky tak podle místních odborníků by lepší jak Škoda nebyli( btw. žádné utkání krom junirky jsem neviděl)

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        jarodo57     před 12 lety 30.11.2012 21:57 |  
                        0 0

                        jaký by byl rozdíl mezi klukama z juniorky oproti Cicmanovi?

                        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 22:01 |  
                          0 0

                          těžko souid to nemůže nikdo vědět.....

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    bongor     před 12 lety 30.11.2012 21:42 |  
                    0 0

                    My při naší smůle přivedem zase nějakého marodéra.Měli bysme brát
                    posily,jedině když se zavážou,že budou nastupovat s Hubovýma nohama.Ten chlap snad nikdy nemarodí.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 30.11.2012 21:50 |  
                      0 0

                      Já si u Huba pamatuju jen jednu odraženou patu z Dubaje

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      Barra     před 12 lety 30.11.2012 22:27 |  
                      0 0

                      Je to pravý slávista!

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        bongor     před 12 lety 30.11.2012 22:45 |  
                        0 0

                        Ať žije Hub!

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

              PtakKuku     před 12 lety 30.11.2012 23:48 |  
              0 0

              Já si myslím že jsme tu tak trochu všichni pořád v oblacích. Dobu kdy jsme mohli říkat že jsme český velkoklub, který měl jenom výkyv směrem dolů už jsme prošvihli a vážně nechápu co by sem výše jmenované lákalo, když už třetí sezónu hrajeme to co hrajeme. Podle mě ten posun směrem vzhůru teď už nutně musí být postupný.

              Takže podle mě by byl Lukáš dobrý přestup, protože je to zkušený a solidní obránce, který má na to hrát stopera na slušné ligové úrovni.

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                vavicek     před 12 lety 01.12.2012 10:04 |  
                0 0

                Aha. Dobrý přestup, protože přestal hrát v Teplicích, které jsou na tom ještě hůř než Slavia. Podobné jako když se tady chválil přestup Juhara. Ve svém týmu nehraje a proto bude ve Slavii jistě skvěli.

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                  PtakKuku     před 12 lety 01.12.2012 10:12 |  
                  0 0

                  Myslím to tak, že když končí Latka, těžko si představit, že půjdeme do sezony s Kolaříkem, Čepelákem a Hubáčkem (Cicmana bych už na hřišti viděl nerad). Rozhodně musí přijít nějakej stoper, kterej něco umí. Pokud příjde někdo jinej a lepší než Lukáš, tak budu jedině rád, ale jestli nejsou prachy a zadarmo se podepíše s ním, tak bych to viděl jako logickej krok.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    Trinkle     před 12 lety 01.12.2012 11:20 |  
                    0 0

                    1) jste neuvedl Dobrotku, v tuhle chvíli (bez Latky) naší jedničku na stopera
                    2)Ano, pokud se Slavia chce plácat na 10-14 místě a přetahovat se s Příbramí a Budějovicemi o záchranu, Lukáš je dobrá volba. Pokud se chce alespoň přiblížit boji o poháry, Lukáš je naprostý nesmysl. Jde o ambice, Lukáš je na úrovni Cicmana, jednoho už Slavia pod smlouvou má a není mi jasné, proč v době, kdy nejsou peníze na vyhazování podepisovat na několik sezon dalšího. A myslím, že nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že zanedlouho by se tu rozebírala nesmyslná přestupová politika Slavie a přivádění odepsaných hráčů na doplnění 50 hráčů pod smlouvou.

                    Jsem si jistý, že to, co odehraje nerozehraný Lukáš z formy, to zvládne i perspektivní Kolařík ve formě a s chutí bít se za Slavii, když tu šanci dostane. Stoper je při odchodu Latky potřeba, o tom vůbec nepolemizuji, nicméně do základu jako tahoun, nikoli jako křoví na lavičku, kde mohl sedět odchovanec.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      jarodo57     před 12 lety 01.12.2012 11:44 |  
                      0 0

                      To platí i o ostatních nákupech.Naco sem tahat nějaký marodi nebo nevyužitý hráče z jiných mužstev.Když přeci nehrají v jiných klubech tak asi ten klub ví proč je nestaví(viz.Juhar,Mičola)Tak ať se dá šance těm klukům z mládeže. Vždyť jaký může mít Rada přehled o těchto fotbalistech , když na juniorku ani on a ani jeho asistent téměř nechodí. A nemluvě o dorostech.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        Trinkle     před 12 lety 01.12.2012 12:10 |  
                        0 0

                        Souhlasím tak napůl...Ono s tím využitím to není tak snadné a když budu argumentovat ad absurdum, tak "nevyužité"hráče Barcy nebo MU by se Slavii asi uvítal každý :) Vámi jmenovaní mají velmi pravděpodobně ty své top výkony ještě před sebou, byť je otázkou, zda ony výkony budou dostatečné. Nicméně ani jednoho bych ještě neodepisoval, oba mají svou silnou stránku (u Juhara zarputilost, dynamika, síla, u Mičoly určitá lehkost, nápady a rychlost) a nedostatky (Juharovi trošku psychika škodí a zapracovat potřebuje téměř na všem, co jsem nevyjmenoval, u Mičoly je to zejména nerozehranost, se kterou se pojí problém s technikou a hlavou, nicméně před Francií ani s jedním problém neměl), na kterých ale ještě mohou a musí pracovat.

                        Jako zbytečnost vidím příchody hráčů, nepotřebných v klubech na nebo dokonce pod úrovní Slavie. Hodně zjednodušeně řečeno - Slavii by měli zajímat hráči, jež buď vynikají ve slabších a srovnatelných celcích či nehrají pravidelně v silnějších celcích. Mičola podmínku splňuje (čímž netvrdím, že bude nutně pilířem), Juhar pouze částečně, Lukáš v žádném ohledu.Perspektivu bych obecně považoval spíš za výhodu než nutnost, nicméně v situaci Slavie se to finančně v nutnost mění, neboť Slavia si nemůže dovolit nakupovat každé přestupové období další hráče, potřebuje relativně konsolidovaný kádr pod smlouvou, jež půjde stupínek po stupínku nahoru přirozeným vývojem.

                        K možným jménům - osobně mě velmi mrzí Mahmutovič, kterého jsem považoval za téměř jistého díky situaci Teplic a jeho vztahu s Radou (popravdě to byl nejsilnější argument, proč jsem se příchodu Rady zastával - uznávám, že čistě zištně kvůli jeho kontaktům na zejména Mahmutoviče a Plíška). Z mého pohledu jsou zajímaví hráči na Slovensku (Šebo by byl naprostá trefa do černého) a v Polsku, jihovýchod už je problém - Slavia tuto oblast nemá zmapovanou.
                        Spojené státy, jižní Ameriku a Afriku vidím jako naprosto nereálné varianty, v takové situaci nebyla Slavia ani ve "zlaté" době, natož teď. Fanoušci si neuvědomí, že to není pouze o plácnutí si s hráčem kdesi v Ghaně na plácku před školou. Klub musí hráče nejen najít (což je otázka spíše měsíců), ale také vyřídit veškeré formality, vypořádat se s omezeními přestupu hráče, zajistit mu někoho k ruce, ubytování a spoustu dalších věcí, na to Slavia prostě nemá finance.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      PtakKuku     před 12 lety 01.12.2012 13:02 |  
                      0 0

                      Máte pravdu, na Dobrotku jsem zapomněl. Jinak s vámi v podstatě souhlasím, jenom jsem skeptik v tom, že bychom mohli pořídit nějakého výborného stopera do základu. Taky bych tu radši viděl x jiných hráčů, obávám se ale, že všichni kdo tu byli zmiňovaní jsou dost nereální.

                      To že Lukáš není hráč pro poháry je jasné, ale nemyslím si, že budujeme tým pro poháry. Momentálně už druhou sezónu hrajeme o záchranu a dvě sezóny před tím jsme hráli slabý střed tabulky. Myslím si že pokud na sezónu a půl příjde Lukáš tak se nic směrem k pohárům nemění.

                      Ale nechci si ani hrát na experta, letos jsem Lukáše neviděl hrát ani jednou, třeba se mimořádně zhoršil a nemá už ani na ligu, ovšem věřím, že tohle si sportovní úsek snad pohlídá. Chtěl jsem jenom říct, že principielně by mi hráč typu Lukáše momentálně ve Slavii rozhodně nevadil.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        Trinkle     před 12 lety 01.12.2012 13:32 |  
                        0 0

                        Chápu tenhle názor, určitě nemám patent na rozum...ono je v zásadě pravda, že by Slavii asi v několika zápasech pomohl, JENŽE: V ten moment by to znamenalo zahození jakýchkoliv ambicí. Zda Slavie buduje nebo nebuduje kádr pro poháry je otázkou, nicméně budovat by ho měla a Lukáš je v tomhle směru krok stranou, právě k oné "údržbě".

                        Taky si nemyslím, že je reálné přivést do obrany ligově výrazně nadprůměrného hráče. Ale než přivádět postaršího lehce podprůměrného a rozšiřovat kádr o podobné "Cicmany" (bez urážky), lepší cestou se mi jeví finance na podobný transfer+smlouvu ušetřit a dát šanci vlastním hráčům. ve zkratce - než přivést 5 podprůměrných hráčů, radši střádat a přivést poté jednoho opravdu kvalitního a do té doby ať se zvedají odchovanci...obojí znamená cca 2 sezony stagnace, ale první varianta tak pokračuje donekonečna, druhá znamená rozehrané mladíky, doplněné o kvalitní zkušené tahouny.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    Pepino44     před 12 lety 01.12.2012 13:17 |  
                    0 0

                    No dost dobře si nedovedu představit stoperskou dvojici Hub-Čepelák.Čepeláka jsem viděl dostkrát v juniorce,je to bojovník,rychlík,technika vcelku ucházející,přesnost přihrávek-není nejpřesnější, ale jako nejdůležitější - taky moc nevyrostl. Takže s Hubem asi ne.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      Trinkle     před 12 lety 01.12.2012 13:35 |  
                      0 0

                      Pokud jsem pochopil správně pány Poustku a Petrouše, s Čepelákem se počítá na DZ, potenciálním stoperem pro A tým je spíše Kolařík - vyšší, silnější, lepší hlavičkář, byť o něco méně dynamický a ne takový "hračička".

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        Alanor (admin)     před 12 lety 01.12.2012 13:46 |  
                        0 0

                        Přesně tak. I v juniorce hraje Čepelák DZ. Těžko říct, jakou pozici má Kolařík. Objevil se tu trochu z ničeho nic, ale hraje dobře.

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                  Barra     před 12 lety 01.12.2012 13:46 |  
                  0 0

                  Ano, v této sezóně jsou Teplice za námi. Ale... Lukáš začal hrát v Teplicích v sezóně 2006-07, 8.místo - 42 bodů. Následně v 2007-08 měli 5.místo - 53 bodů, v 2008-09 7.místo - 43 bodů, 2009-10 4.místo - 55 bodů. V sezóně 2010-11 hrál za Linz, bez Lukáše klesly Teplice na 10.místo - 39 bodů, po jeho návratu v 2011-2012 (a pod Radou) opět 5.místo - 46 bodů. Takže tak špatně si zase nevedl s Teplicemi.

                  Co se týká žlutých a červených karet, porovnal jsem Latku a Lukáše. Latka odehrál za Slavii celkem 12.334 minut, 38 žlutých karet, 2 červené. Má 1 žlutou co 324 minut nebo v přepočtu 3,6 zápasů. Červené karty dostal v rozmezí 2003-05.

                  Lukáš není na tom o tolik špatnější. Za Teplice celkem 13.812 minut, 46 žlutých, 2 červené. Tedy žlutá karta co 300 minut nebo 3,33 zápasů. Červené karty v periodě 2006-08.

                  Osobně by mi nevadil, a ani si nemyslím že bychom mohli být moc vybíraví, co s týká náhrady Latky. Máme sice Dobrotku, který ale měsíce marodil, a tím to končí. Spoléhat na juniorku také nemá moc smysl. A že by k nám zamířil Beneš osobně pochybuji. Já bych Petra Lukáše bral.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    vavicek     před 12 lety 01.12.2012 14:43 |  
                    0 0

                    Právě hráč z teplické juniorky posadil Lukáše v Teplicích na lavičku. Nejsem si jistý jestli lze hodnotit výkony jednoho hráče na základě umístění týmu v tabulce. To mi připadá zcestné.

                    Předně si myslím, že jeho příchod Slavii nikam neposune. Naopak pokud by vedle Dobrotky dostal příležitost mládežnický reprezentant Čepelák nebo Kolařík, tak se dá předpokládat progres v jejich výkonnosti.

                    Jestliže Řebíček není ochoten investovat do hráče, který by měl pro Slavii okamžitý přínos, tak se mi jeví postupné zapracování mladých odchovanců jako jediná možná cesta do pohárů.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      Barra     před 12 lety 01.12.2012 15:05 |  
                      0 0

                      Na lavičku posadil Lukáše trenér Sčasný, který má jinou koncepci před očima. Samozřejmě že se zápasy vyhrávají i prohrávají společně, chtěl jsem jen podotknout, že obrana pod vedením Lukáše si nepočínala tak špatně.

                      Dobrotka plus junior? Vidím to na Dobrotku plus Huba. Ale pak se musíme modlit, aby se Dobrotka opět nezranil, což by bylo katastrofické. Dále - Dobrotka odehrál jeden zápas - slušně (a podotknu že vedle Latky - a to je sakra rozdíl), ale i Cicmanovi se dařilo proti Plzni, a víme jak se mu to následně šlo. Jeden zápas neznamená nic, věřím Dobrotkovi, ale i Cicman přišel k nám se slušnými referencemi.

  5. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

    1rytir     před 12 lety 01.12.2012 13:09 |  
    0 0

    Pěkný den všem. Byl jsem dvě neděle daleko v Asii, propadák s Baníkem jsem neviděl, jen jsem dostal šílenou sms. V tamní televizi jsem koukal na kompletní zápasy anglické ligy a byl to skutečně balzám. A to i vpodání mě do té doby prakticky neznámých týmů z chvstu tamní tabulky. Nasazení, ježdění po zadku, hra dopředu, tři, čtyři hráči v momentě útoku ve vápně soupeře atd. Vše, co Slavii už dávno chybí. A tak mě napadla myšlenka, jak z toho srabu vern. Jsem pro, aby se v roce 120.výročí zalžení vrátila Slavia ke kořenům. Doslova. A´T se přivede anglický trenér, jako svého času děda Maden. Může být mladší, klidně z třetí divize, ale ambiciozní a sebou ať si vezme tři obyčejné anglické kluky, kteří mu pomohou, aby Slavia zcela změnila styl a hlavně přístup k zápasům. Chci se totiž slávistickým fotbalem opět bavit! To je celé!

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      Alanor (admin)     před 12 lety 01.12.2012 13:48 |  
      0 0

      Podle mě je to nesmysl a akorát by to skončilo průserem.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        bongor     před 12 lety 01.12.2012 14:10 |  
        0 0

        To nikdo nevíme.Byl by to u nás úplně neznámý styl práce,je možné,že by naše kluky ten anglán znechutil,kdyby od nich chtěl to samé co je běžné v Anglii.Ale asi je lepší je znechutit ,než je nechat ploužit po hřišti.Alespoň by se vidělo,kdo má zájem a kdo ať si hledá
        jiného pitomce,který ho zaplatí za polovičatou práci.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

          1rytir     před 12 lety 01.12.2012 17:03 |  
          0 0

          Tohle je i můj názor. Pokud chceme ten náš fotbal někam dostat a to s generací, zlenivělou hrami na PC, musíme změnit úplně všechno. Pokud by některé slávistické hráče nebavilo lítat nahoru dolů, jako v Anglii, tak ať si najdou jiný klub nebo jiný sport. Já se vůbec nedivím anglickým fandům, že svůj tým milují až za hrob, tam je totiž ti jejich pleyeři baví zápas, co zápas, nikdo nic neodchodí, nevypustí, takže i ty porážky s lepším fandové snadněji spolknou a svým poděkují. U nás je to jiné (a špatné), někdy nevím za co při děkovačce kotel těm hráčům vlastně děkuje...

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

            dArtagnan     před 12 lety 01.12.2012 17:39 |  
            0 0

            Dodnes vzpomínám, jaký fotbal hrál s nekopy z Příbrami neznámý trenér Morales, ještě teď mi trochu padá čelist:) To byl vyloženě evropský fotbal. Jenže taky je to ukázka toho, proč se tvoje sympatické přání nemůže uskutečnit. Moralese totiž vyhodil Starka, protože "se nedokázal orientovat v českém zákulisí". Ryba holt smrdí od hlavy.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        JS (přítel SN)     před 12 lety 01.12.2012 15:12 |  
        0 0

        Já mám takový pocit, že průserem to už celé skončilo, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

          bongor     před 12 lety 01.12.2012 15:52 |  
          0 0

          Teď zase čtu zajímavý článek o křeťokabele.Redaktor z Reflexu varuje Paclíka,že se pustil do souboje s taškářem,který ale má velkou váhovou převahu a aby se ještě Paclík nedivil,když po něm vystartuje Kellner a Plzeň to má spočítaný.Je to skutečně super nechutná záležitost.Tak na co jsou nějaký papíry,taška,nebo k čemu je vůbec celá liga.Ať každej majitel ukáže konto a tabulka se může hned napsat podle jeho výše.Jedině kdyby dva měli nakradeno stejně ,tak se budou kopat penalty.Na co celá ta šaškárna s hraním ligy?

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

            lassiter     před 12 lety 01.12.2012 16:00 |  
            0 0

            No zas nemají o čem psát. Kellner má nějakýho Paclíka myslim hodně u zadku.

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

              bongor     před 12 lety 01.12.2012 18:14 |  
              0 0

              Paclíka určitě,ale údajně stojí za Křetínského příspěvcích do kasy rumuna.

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                JS (přítel SN)     před 12 lety 01.12.2012 19:05 |  
                0 0

                jak je to možný, když Křetínský je z J&T??

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                  travel (přítel SN)     před 12 lety 01.12.2012 19:43 |  
                  0 0

                  Jestli to je s Kellnerem pravda,tak to je "nádhera".Svého času jsme si někteří mysleli,že by mohl Kellner Slavii pomoci.Musím přiznat,že i já jsem tomu svého času věřil,či spíše doufal.A co Vy Piero a Ladislave,stále jste plni optimismu vůči Slavii a stadionu?

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    bongor     před 12 lety 01.12.2012 19:57 |  
                    0 0

                    To víš traveli,tady už je rozdíl mezi pravdou a kecem tak malý,že ho člověk ani nepozná.Ale určitě to píše zástupce šéfredaktora Reflexu.
                    já bych řek,že to bude pravda.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      travel (přítel SN)     před 12 lety 01.12.2012 20:08 |  
                      0 0

                      Pak už se bongore snad ani nedivím Řebíčkovi,že už se několikrát přidal na stranu Křetínskýho (ba mu přímo lezl do řitě).

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        bongor     před 12 lety 02.12.2012 09:31 |  
                        0 0

                        Já se nedivím už ničemu,opravdu.Kdyby zítra byl ve spartu zpráva,že
                        Mesii s Iniestou zvažují nabídku,jít hrát na letnou,tak bych tomu taky věřil.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      marek018     před 12 lety 01.12.2012 20:16 |  
                      0 0

                      Reflex mi za posledni dobu prijde jeden z nejzoufalejsich platku v republice.
                      Kreta a Kellner jsou kamosi,maj spolecnej byznys v energetice,ale neverim tomu,ze financuje Spartu.
                      Spis mi to prijde jako PR coenek,ktery ma zastrasit Paclika, protoze si pousti hubu moc ja spacir. Celkove jsem dost zvedavej,jak tahle kauza dopadne. Media podle me v soucadnosti nic nevi,nemaj co psat a tak plkaj hnuj jako Hornik ve Slavii.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        Barra     před 12 lety 01.12.2012 20:36 |  
                        0 0

                        Jak jsem nedávno psal, momentálně je skupina Mafra mediální partner Sparty, předtím to bylo nakladatelství Ringier. Reflex patří do skupiny Ringier, stejně jako Sport, Blesk, Aha, atd. Sparta si platí za podporu pozitivního image Sparty a aby Sparta a tedy její sponzoři byli co nejlépe prezentování v tisku. Myslím že, vzhledem k neustálém chválení Sparty, jeho hráčů, trenéra atd. v deníku Sport určité komerční vztahy mezi Spartou a společnosti Ringier nadále existují, i když teď je Mafra hlavní mediální partner.

                        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                          quelhar (admin)     před 12 lety 01.12.2012 21:46 |  
                          0 0

                          No minimalne redaktor Sportu Jakub Konecny vypada, jako by snad byl placeny Spartou a ne Sportem. Jeho naplni prace je evidentne prakticky vyhradne Sparta, Plzen napr. "sveho" redaktora nema (Slavii pro zajimavost dela Kalous, samozrejme ale ne vyhradne a dela i dost dalsich veci, treba repre). Konecny je na kazdem zapase nejen acka, ale i becka, juniorky a obcas i U19 a pilne tweetuje o tom, jak se Sparte dari, v jake nastupuje sestave, atd. Je v tomto ohledu daleko pilnejsi nez oficialni web Sparty, ktery tak de facto supluje... A samozrejme v ramci sveho pracovniho zarazeni a sve nijak neskryvane lasky k rudemu klubu se obcas naveze tu do Slavie, tu do Plzne, proste do kazdeho, kdo zrovna jeho milackum nejak pije krev.

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                            slaviator     před 12 lety 01.12.2012 22:23 |  
                            0 0

                            Dřív ve Sportu bylo hodně slávistů a antisparťanů, ale poslední dobou právě třeba Konečný nebo Janega mající dříve permici na Spartu do kotle patří jen mezi ty známé sparťany...

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                            lassiter     před 12 lety 02.12.2012 00:19 |  
                            0 0

                            Taky jsem si toho všimnul a přišlo mi to někdy až úsměvný, když tweetuje snad i sestavy žáků :-) Na druhou stranu, většinou ti novináři ten fotbal maj rádi a skoro každej prostě někomu fandí, jen by to asi holt nemělo být v některých případech tak znát... Slavii jsem myslel, že dělá pan Hrabě, to je myslím taky slávista...

                            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                              quelhar (admin)     před 12 lety 02.12.2012 11:23 |  
                              0 0

                              Jo, panove Hrabe a Kalous se na Slavii tak nejak stridaji, nicmene vetsinou, kdyz se deje neco v zakulisi, dela se nejaky rozhovor s vedenim, tak je u toho Kalous. Jestli je Hrabe v nejakem svem koutku duse slavista, to nevim. Ale vim, ze co se tyce znamkovani hracu pri zapasech, tak je na Slavii dost prisny, ani solidni vykony casto nestaci na lepsi znamku nez 5. O hodnoceni fanousku radsi ani nemluvit.

                              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                slaviator     před 12 lety 02.12.2012 23:28 |  
                                0 0

                                Hrabě je mám pocit Bohemák

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                            bongor     před 12 lety 02.12.2012 09:35 |  
                            0 0

                            Jsou to hajzlíci a ještě k tomu nepsánkové,jejich úroveň je mizerná,ale odpovídá to publiku,pro které píšou.Tomu se to náramně líbí.

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                            marek018     před 12 lety 02.12.2012 13:33 |  
                            0 0

                            Jj,to jsem taky registroval,sranda.

                            On i ten smirackej clanek o rozhodcich,co pry v CFL zarizli Spartu, a tak jim reporter krom Facebooku prosmejdil i popelnici, pusobil jak vytrzeny z Rudeho Prava.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                    slaviator     před 12 lety 01.12.2012 22:21 |  
                    0 0

                    On stejný majitel Slavie a stadionu nemusí znamenat optimusmus. A nezapomínej, travele, že Křetinský hodlá na Letné za dvě miliardy stavět podle Ištvána Léka z česképozice business centrum, pak by to vše zapadalo do sebe tuplem..

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 07:04 |  
                      0 0

                      Tak dle tebe zbourá toaletnou a postaví nějaký centrum a chátra bude hrát v edenu?Nevím bych radši takový fantasmagorie nepsal, at se to domnívá Ištván třeba z Budapešti.To co se dělo s Bohemkou v edenu by bylo dětský škádlení proti tomu co by se dělo u Sparty a Slavie to si nikdo nelajsne ani miliardář Křéta,leda že by jim postavil stadion jinde, což je asi finanční nesmysl.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                        janko (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 08:52 |  
                        0 0

                        a co kdyz se opet objevi myslenka postavit sralte narodni stadion. Sice ne na Letne, ale kdyz ted svaz koupil na strahove ten areal tak by to slo ne? Neco da svaz, neco kreta jako odmenu ze mu pomuzou s plzni...

                        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                          Ferguss     před 12 lety 02.12.2012 09:32 |  
                          0 0

                          Na fantasmagorii jménem národní stadion nedá stát ani korunu, to by se muselo stavět za soukromé prachy. A takový fanoušek není ani Křéťa.

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                            bongor     před 12 lety 02.12.2012 09:44 |  
                            0 0

                            Určitě jim chudáčkům postavíme z veřejných peněz krásnej stadionek.To není mrtvá myšlenka.Ještě poznámka:V šedesátých letech se novináři báli napsat něco pro Slavii,politicky by se znemožnili.Jedině myslím že v Mladé frontě byl Mirko Paráček,bývalý sprintér Slavie a taky kamarád mého tatínka a ten se často angažoval pro červenobílé barvy.
                            A ona ta situace trvá dál.Navíc bolševik/jako strana/jde teď hodně nahoru a tak určitě ještě vstanou noví bojovníci mezi našimi čmáraly
                            a to i mezi nesparťany.Psát proti bolševickému klubu ,to by se mohlo šeredně vymstít.

                            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 11:01 |  
                              0 0

                              Současná Sparta nemá s KSČM nic společného.

                              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                bongor     před 12 lety 02.12.2012 11:26 |  
                                0 0

                                Mají společnou ideologii,rudí si vždycky hráli na mužstvo proletářů a měli z toho prospěch po celou dobu totality.
                                KSČ si je vybrala za svoji výkladní skříň,oni na to s díky kývli.
                                Jádro voličů KSČM tvoří bývalí členové KSČ.

                                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                  Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 11:35 |  
                                  0 0

                                  Rudí jsou mužstvo proletářů asi tak, jako jsme my dnes mužstvo studentů a inteligence.
                                  KSČM má dnes zcela jiné starosti než zajímat se o fotbal.

                            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                              jarodo57     před 12 lety 02.12.2012 11:03 |  
                              0 0

                              Ty si z toho děláš srandu,ale ono to přijít může.Socani vzali k sobě komančové a to udělali hodně velkou blbost.Ty je sežerou a nemysli si, že v případě jejich přesily v parlamentu se nějaký ten mediální zákon neschválí.

                              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 11:30 |  
                                0 0

                                Na druhou stranu mezi socanama i třeba bejvalejma máme dost fanoušků některá jména se vám líbit nebudou třeba Jirka,Petra,Jarouš a v neposlední řadě Stanik mašinfíra o němž se dlouho šuškalo že pomohl se stadionem, úvěry atd.neboli takové šedé eminenci.Za vlády socanu nás sponzorovalo CSA vlastně státní podnik od kterého přiteklo pár desítek mega.I historicky k nám měli blízko prezident Beneš byl naším snad i členem a měl také blízko k této partaji.

                              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                brotheus     před 12 lety 02.12.2012 12:02 |  
                                0 0

                                Jak tohle může někoho vůbec napadnout, tomu opravdu nerozumim.

                              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                marek018     před 12 lety 02.12.2012 13:29 |  
                                0 0

                                Kolego,prosim Vas o navrat zdraveho rozumu. Nebyla zo naopak pravice,ktera prosadila onen slavny nahubkovy zakon?
                                Tohle primitivni straseni si prosim nechte na predvolebni mitink ODS.

                            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 11:39 |  
                              0 0

                              Už vidím jak na toaletný stoji centrum,a fans chátry se masírujou na Strahov byt sebemodernější narodní sdadion s kapacitou 40-45 tisíc diváků, bude tam atmosféra jak v o2 areně a návštěva 4000 diváků při známé oblibenosti a dopravní dostupnosti této lokality.To tu Spartu mužou rovnou zrušit.

                              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

                                Citrus (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 13:24 |  
                                0 0

                                To je taky možnost. :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 11:02 |  
    0 0

    Přátelé v sešívaném, trochu odbočím, viděl někdo z vás včerejší boj s Plzní ve futsalu? Moc zajímavé pokoukání, naši hráči bojovali až do poslední minuty. Inspirace pro áčko ve velkém fotbale?

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

      Alanor (admin)     před 12 lety 02.12.2012 11:56 |  
      0 0

      Viděl jsem. Futsalovou Slavii mám rád, i jsem na ni přispěl, aby nezanikla. Za vzor bych ji ale moc nedával, momentálně se jí vůbec nedaří a i ten zápas s Plzní herně za moc nestál.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Čontofalský!

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.12.2012 12:01 |  
        0 0

        To máš pravdu, ale nasazení a vůle tam bylo. To mi leckdy u nás schází.
        P. S. Také jsem přispěl.